IBOOD Hunt november 2012 *uitpakken* Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 ... 69 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:10

iBOOD hunt topic

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood.png

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBood ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBood dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBood een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBood hunt komt er aan" en vaak kun je op de twitter van ibood (iBood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Nu donderdag, 15 november. Dus woensdag op donderdag nacht om klokslag 0.00 uur voor alle duidelijkheid.

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij ibood klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

:? Kan je in België/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBood producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt doorgaat.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 14-11-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:28

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/41057-knipsel.png

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 17:39
Laten we hopen dat de hunt ditmaal een stukje beter is, vorige hunts waren best droevig in mijn ogen, slechte producten en hoge prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-04 23:41
Mhh... Weer een hunt in NL :-(

Hoop dat er tof spul voorbij komt en dat er nog eentje in .be voorbij komt hierna ^^

Whoop! Combo-hunt :*)

Have fun!

(Neem je er even een recentere OP bij? iBood hunt September 2012)

[ Voor 6% gewijzigd door Tronic op 12-11-2012 23:27 . Reden: Nog een mail :O ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
De vorige twee hunts waren er ook geen IBOOD Boxen als ik het me goed herinner? Niet dat die altijd zo grandioos goed, maar wel leuk voor de spanning. Heb verder eigenlijk een 2.5" portable HDD nodig voor een goed prijsje.
En gedaan!

[ Voor 34% gewijzigd door Farid_A op 12-11-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Geen box is geen hunt voor mij, wie gaat er even corresponderen met iBood of er boxen zullen komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:24

mrc4nl

Procrastinatie expert

Keukengerei? Ik zoek nog een kaasschaaf.
Zal wel weer 7€ aan verzendkosten bijkomen.

Maar goed misschien nog een leuke media speler, Maar de meeste die aangeboden worden zijn oude meuk.En niet hopen op een box, dan valt het allemaal wel mee.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Vorige iBood, enige wat ik had kunnen versieren was een weerstation. Na een maand kwamen ze op de proppen dan ze die not konden leveren. Kreeg mijn geld terug na 3x mailen. Ik ben er niet zo positief op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-01 11:42
Ik heb pas afgelopen week mijn Philips Living Colours lamp binnen gekregen uit de vorige Hunt. Uiteindelijk een ander model dan besteld, omdat ze niet konden leveren.

Deze Hunt mijn zinnen gezet op een fatsoenlijke keukenmachine (Kenwood).

[ Voor 4% gewijzigd door B1tchwax op 12-11-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-05 23:08
Krijg net een mail van iBood.be!
Daar wordt dezelfde hunt aangekondigd als bij iBood.nl.

Dus beide landen doen dit keer mee.. :)

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2ibi34w.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door cornfed99111 op 12-11-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-05 11:38
Ik denk dat ik deze hunt helemaal ga overslaan. Vorige met een schuin oog gevolgd, maar niets gekocht. Vond het ook niet bijster interessant allemaal. Redelijk hoge prijzen die het impuls aankopen niet echt aanmoedigen

Ik vind 2 dagen ook aan de lange kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Ah daar gaan we weer... 2 dagen lang insomnia en enkele duizenden chatberichten produceren ;-)

@Farid_A Misschien handig om van de datum in de startpost te maken "woensdag op donderdag 00:00". Levert nogal eens verwarring op is mijn ervaring :+

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:34
In de illustratie bij "en nog 500 deals" is deze keer een box opgenomen - dus wie weet!

Ze hebben natuurlijk wat goed te maken voor de vorige hunts...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-05 07:19
coyote1980 schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:17:
In de illustratie bij "en nog 500 deals" is deze keer een box opgenomen - dus wie weet!

Ze hebben natuurlijk wat goed te maken voor de vorige hunts...
Bij de hunt van september zie je in het plaatje rechtsonder precies hetzelfde doosje staan, daar was echter ook geen box. Dus ik ben benieuwd en we wachten wel af! Zie onder voor wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/10nz339.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:44
Ik vind dat de hunts van Ibood sinds een jaar oid echt bedroevend geworden. "Vroeger" toen Ibood nog klein was, was het leuk om de spontane hunt (nooit aangekondigd) te gaan volgen en deze was 1 a 2x per jaar? Dan was het veelal voorraad wegdoen. Nu is de hunt 100% commercieel aangezien er zelfs nieuwe producten voorbij komen, speciaal ingekocht voor de hunt, dus is het eigenlijk niet meer dan 1000 normale Iboods achter elkaar. Ibood is veels te commercieel geworden, daar waar het vroeger echt een stunter was. Ik denk dat ik even de hunt ga bekijken, maar kopen denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:14

Quad

Doof

Hatseflats! Gaat slapeloze nachten worden weer :-D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Hunts zijn inderdaad zoals iemand al schrijft bedroevend dat geldt ook voor hun producten tijdens de hunt. Jammer want je blijft toch vaak even kijken en even wordt al snel een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mwoah gaat mij meer om de gezelligheid erom heen. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramash
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-01 18:20
is er dan ook een teamspeak kanaal ofzo?? Dat zou wel leuk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
@Gramash at the risk of a ban.... (kijkt Zeef lief aan...) http://beta.1dagskoopjes.nl/ hier worden tijdens de Hunt circa 30k chatberichten geplaatst, dus dat zou je gezelligheid kunnen noemen ;)

Verder staat er in de startpost ook een vermelding naar de IRC chat: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

Zover ik weet is er nergens een teamspeak kanaal ofzo, zou leuk worden met 100 man (of meer) 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door DivZero op 12-11-2012 15:24 . Reden: werkende emoticons jeej ]

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 18:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Oei 100 man die tegelijk door elkaar lullen op teamspeak? denk dat ik dat maar oversla ;)

Ik vraag me overigens serieus af of ze de verzendtijd voor sinterklaas gaan halen. De verzending bij ibood is vaak aan de trage kant. Nou ja ik kijk wel of ik 't fanatiek ga volgen of gewoon casual. De vorige keer was het niet bijzonder veel soeps inderdaad. Het enige wat ik wilde aanschaffen kwam wel drie keer voorbij, maar steeds zo kort dat ik niet eens op het bestel knopje kon klikken zonder de "uitverkocht" mededeling te lezen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
iboodhunt is overrated, vorige keer wast niet zo geslaagd vond ik...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
@rockhopper mijn ervaring met verzending van hunt items is dat dat meestal vrij snel gaat. Als ik het goed heb begrepen hebben ze items van een Hunt al in het magazijn liggen, die worden dan binnen een week meestal wel verzonden. Echter is het bij gewone aanbiedingen zo dat het vaak afspraken zijn die iBOOD met partij x heeft gemaakt en dat als de aanbieding is afgelopen alles pas wordt verzonden bij partij x richting iBOOD. Dit was in ieder geval vroegen zo om hun voorraad te minimaliseren. Met vaak lange levertijden of het zelfs niet kunnen uitleveren van producten tot gevolg. Hoe dat nu geregeld wordt weet ik niet, maar long story short, ik verwacht dat iBOOD geen problemen heeft de producten voor Sinterklaas te leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
DivZero schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:05:
@rockhopper mijn ervaring met verzending van hunt items is dat dat meestal vrij snel gaat. Als ik het goed heb begrepen hebben ze items van een Hunt al in het magazijn liggen, die worden dan binnen een week meestal wel verzonden. Echter is het bij gewone aanbiedingen zo dat het vaak afspraken zijn die iBOOD met partij x heeft gemaakt en dat als de aanbieding is afgelopen alles pas wordt verzonden bij partij x richting iBOOD. Dit was in ieder geval vroegen zo om hun voorraad te minimaliseren. Met vaak lange levertijden of het zelfs niet kunnen uitleveren van producten tot gevolg. Hoe dat nu geregeld wordt weet ik niet, maar long story short, ik verwacht dat iBOOD geen problemen heeft de producten voor Sinterklaas te leveren :)
ben zelf koerier bij verscheidene bedrijven en ik snap echt niet dat mensen zo kort op sinterklaas hun spullen bestellen. Als het te laat komt is het hoogstwaarschijnlijk niet de schuld van iBood, maar van de mensen zelf ;-) als het sneeuwt rond sinterklaas, als vorig jaar. moet je er vanuit gaan dat de levering van je product langer duurt. Bestel dus gewoon op tijd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gramash schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:01:
is er dan ook een teamspeak kanaal ofzo?? Dat zou wel leuk zijn :P
Dit:
DivZero schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:21:
@Gramash at the risk of a ban.... (kijkt Zeef lief aan...) http://beta.1dagskoopjes.nl/ hier worden tijdens de Hunt circa 30k chatberichten geplaatst, dus dat zou je gezelligheid kunnen noemen ;)

Verder staat er in de startpost ook een vermelding naar de IRC chat: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

Zover ik weet is er nergens een teamspeak kanaal ofzo, zou leuk worden met 100 man (of meer) 8)7
En tijdens de hunt wordt slowchat toegelaten in dit topic, dus plaatsen genoeg waar je je verhaal, oneliners etc kwijt kan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik ben benieuwd. De vorige keer wel wat nuttige dingen gescoord die ik ook echt nodig had. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

looyenss schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:01:
[...]
ben zelf koerier bij verscheidene bedrijven en ik snap echt niet dat mensen zo kort op sinterklaas hun spullen bestellen. Als het te laat komt is het hoogstwaarschijnlijk niet de schuld van iBood, maar van de mensen zelf ;-) als het sneeuwt rond sinterklaas, als vorig jaar. moet je er vanuit gaan dat de levering van je product langer duurt. Bestel dus gewoon op tijd :-)
Het ging mij eigenlijk meer om het gegeven dat ibood dit aanprijst als een "koop je sinterfeest artikelen hier" hunt. Met zo'n advertentie schep je mijns inziens zekere verwachtingen richting de consument. Dat indien je je zaken op tijd op orde wilt hebben, je vroeg moet bestellen, en liefst bij betrouwbare bedrijven (en ik vind dat ibood hier niet echt bij hoort). Ik heb zelf al een paar keer bij bestellingen gehad dat er te laat geleverd wordt en zeer ergerlijk pas op de dag van "verzenden" je een mededeling krijgt van het is xx-dagen vertraagd. Nu is dit al een tijdje geleden dat ik dit voor het laatst mee maakte, maar ik kan niet zeggen of er verbetering in is opgetreden omdat ik minder vaak iets bestel na zulke akkefietjes.

Desalniettemin hoop ik natuurlijk op leuke artikelen. Misschien koop ik nog wel zo'n led-strip, in het kader van energie besparing. Mits deze natuurlijk niet in 0.5s uitverkocht is.

[ Voor 3% gewijzigd door rockhopper op 12-11-2012 17:17 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Bang dat ik deze hunt minder actief zal zijn i.v.m. werk/school. Moet zeggen dat de vorige bere gezellig was (oops, zei ik dat nou).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
DivZero schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:11:

@Farid_A Misschien handig om van de datum in de startpost te maken "woensdag op donderdag 00:00". Levert nogal eens verwarring op is mijn ervaring :+
Gedaan. Nu wel wat duidelijker toch zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Farid_A schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:35:
De vorige twee hunts waren er ook geen IBOOD Boxen als ik het me goed herinner? Niet dat die altijd zo grandioos goed, maar wel leuk voor de spanning. Heb verder eigenlijk een 2.5" portable HDD nodig voor een goed prijsje.
Op plaatje @ mail staat wel een box op :9 , speculeren kan beginnen!

Heb vorige keer een Decus THnogiets gescoord, was een DAS waar je 2.5" disks kon swappen. Leek mij nuttig maar uiteindelijk toch weer van de hand gedaan voor inkoopprijs want heb een NAS op oog en lan al geupgraded naar Gbit.

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 12-11-2012 17:32 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Als er leuke kleine gadgets tussen zitten, zou het wel leuk zijn.
Een bestuurbaar (cheap-ass helicoptertje) voor 30 euro, of een mini-camera in een sleutelhanger voor 15 euro, om maar wat te noemen.

Big deal, dan als er kleine dingen met een klein prijsje in de ronde komen. :)
Ik ben er dan wel bij.... :)

Hopelijk dit keer geen pallets vol met dure meuk, of meuk die mensen niks interesseert (zoals die eeuwige horloge's en de luchtjes)

[ Voor 26% gewijzigd door AW_Bos op 12-11-2012 18:42 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Ze zouden eens wat moeten verzinnen op die verzendkosten. Dat je bestellingen kunt groeperen in 1 zending bijv.

Site hield het de vorige 2x prima vol. Ben benieuwd hoe dat nu gaat met de Nederlandse en Belgische hunt tegelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 12-11-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

frickY schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:47:
Ze zouden eens wat moeten verzinnen op die verzendkosten. Dat je bestellingen kunt groeperen in 1 zending bijv.
Reiben schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:24:
Het is jammer dat er niks te verzinnen valt op die verzendkosten, bijvoorbeeld dat je gedurende de dag wat meuk aanschaft en dat dat uiteindelijk in 1 doos geflikkerd wordt en je 1x verzendkosten betaald.
GMTA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-05 23:08
Ik doe gewoon even door de geschiedenis bladeren van de iBood aanbiedingen van de afgelopen maanden.
Wat mij interesseert, schrijf ik op plus de oude prijs.
Dat lijstje hou ik naast de computer.
Als het bewuste item langs komt, weet ik gelijk wat ik moet doen.

Ik heb al iets op het oog.
Nu alleen het geluk hebben om het niet te missen...Ik ga echt geen nachten opblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Heb de mail ook gehad, komt wel mooi uit. Hopelijk hebben ze een mobiele telefoon in de actie. Vrouw heeft een nieuwe nodig :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:20
Hoop dat ze 64 micro sd kaartjes hebben voor onder de 45 euro.

Maar echt geen zin om op een donderdagavond eigenlijk daar op te letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Alsnog jammer dat de hunt dan niet op vrijdag/zaterdag is :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Quad schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:13:
Alsnog jammer dat de hunt dan niet op vrijdag/zaterdag is :).
Ja ze houden weinig rekening met werkende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
Dan trekt de server het niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach hopelijk iets meer goede rotzooi :+ en het loopt wel los.

Ik hoop nog op een leuke giftset voor Sinterklaas. Komen er genoeg langs :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
beste tweakers mods. misschien een idee om alvast een let op: te maken,
net als vorige ibood alvast vertellen dat geneuzel over de box niet op prijs gesteld wordt :-P wordt er nu al weer moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mcctje schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:11:
Hoop dat ze 64 micro sd kaartjes hebben voor onder de 45 euro.

Maar echt geen zin om op een donderdagavond eigenlijk daar op te letten...
Ze zullen vast wel 64 micro sd kaartjes voor onder de 45 euro hebben. Alleen weet je nu nog niet hoe groot die kaartjes zullen zijn. Kan bijvoorbeeld ook 1 of 2 GB zijn waar ze er 64 van hebben.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Het lijkt erop dat er weer boxen komen, maar dit zouden natuurlijk ook gewoon de standaard verzenddozen kunnen zijn die ze alvast klaar zetten oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
Das altijd maar de vraag. Uiteindelijk weet alleen ibood wat ze gaan aanbieden. Ik had graag een van de eerste hunts meegemaakt, dan had ik een referentie gehad waarom zoveel mensen ze 'de laatste jaren' r*k vinden. Feit blijft dat ik nog maar sinds een aantal hunts volg. En er is wel een verschuiving in producten te merken over die tijd, maar dat hangt eerder af van de leveranciers waar ze mee samenwerken.

Ach we zien wel wat er komt. Met wat geluk een paar leuke items met een fikse kortng. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Tronic schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:18:
Das altijd maar de vraag. Uiteindelijk weet alleen ibood wat ze gaan aanbieden. Ik had graag een van de eerste hunts meegemaakt, dan had ik een referentie gehad waarom zoveel mensen ze 'de laatste jaren' r*k vinden. Feit blijft dat ik nog maar sinds een aantal hunts volg. En er is wel een verschuiving in producten te merken over die tijd, maar dat hangt eerder af van de leveranciers waar ze mee samenwerken.

Ach we zien wel wat er komt. Met wat geluk een paar leuke items met een fikse kortng. :)
Bij de eerste hunts betrof het altijd overduidelijk restpartijen en geretourneerde producten van de normale dagelijkse iBoods. Er waren altijd maar hele lage aantallen voorraad en de prijzen scherp. De gemiddelde hunt was voor 12 uur 'smiddags al voorbij, domweg omdat alles verkocht was. Ze vlogen letterlijk voorbij. Kon zomaar gebeuren dat je te lang had uitgeslapen en een volledige hunt gemist. Ze werden ook vooral niet vooraf aangekondigd, waardoor het elke nacht om 00:00 uur toch even spannend was.
Een hunt had je toen 3, misschien 4 keer per jaar.

Tegenwoordig duren hunts 48 uur, worden ze ruim van te voren aangekondigd (eerst wat vaagjes, nu gewoon met datum), zijn de prijzen incl verzending nauwelijks lager dan reguliere webshop prijzen, zijn de meeste elektronische apparaten gedateerd en/of refurbished, bestaat het overige aanbod vooral uit willekeurige ditjes en datjes zoals horloges en parfums in plaats van gadgets en hebbedingetjes, en worden deze gespreid over die 2 dagen tot vervelens aan toe herhaald. Hunts lijken tegenwoordig een 2-maandelijks gebruik. Tot overmaat van ramp ontbreekt tegenwoordig ook De Box met groot regelmaat.

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 13-11-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

guid0o schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:18:
Het lijkt erop dat er weer boxen komen, maar dit zouden natuurlijk ook gewoon de standaard verzenddozen kunnen zijn die ze alvast klaar zetten oid....
Ik geloof er niet erg in dat die boxen nog komen. Dat levert hun namelijk veel werk op sinds tegenwoordig iedereen die de box niks vindt deze gewoon weer retour zendt op basis van 7 (of is het nu al 14 :P) dagen retourrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Misschien handig om in de starttopic toe te voegen:Aangezien we vandaag ook aan onze zuider-buren hebben gedacht :9

De sites zijn identiek en voor alle tweakers die willen meechatten, het is een gezamelijk vlaams/nederlandse chatbox. Het verschil zit hem dus in het feit dat je op ibood.nl of ibood.be terecht komt. In het geval dat iBOOD besluit verschillende aanbiedingen voor BE en NL te hebben (verwacht ik eerlijk gezegd niet) zal ook de juiste aanbiedingen worden weergegeven*.

*zoals elke Hunt zijn features last minute in elkaar geknalt, zie je een bug? Let me know :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nog een half uurtje, en dan kunnen we los!
Ik heb niet iets direct nodig, maar een USB 3.0 externe HDD mag wel langs komen :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destralak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-05 09:50
De vertrouwde, overzichtelijke auto-updater is ook weer van de partij ;-) Geen gechat, geneuzel of andere overbodige rommel. Wel: vergelijkingssites ;-)

http://ibood.vxv.nl/

(jaja, reclame)

[ Voor 33% gewijzigd door Destralak op 14-11-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324858

Zo.. zit er weer helemaal klaar voor. Blikjes Energy van de grote M klaar staan, dus kan wel even door.

Mijn lijstje voor deze keer:
Setje kussens
Game muis (grote handen dus liefst een beetje groot)
Box (uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

1e aanbieding is de boxxxxxxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• essnhills
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-03-2022
Daar zit ik eigenlijk stiekem wel op te wachten ja.. Dat ze dat doen gewoon om iedereen te pesten, en dan de rest van de 48 uur geen box meer.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb op zich niets nodig, maar een echt goede mediaplaspeler of 5.1 set is het overwegen waard
box komt denk ik niet, als ik de voorgaande edities naga. al 3x niets, dus ga er ook nu niet vanuit

ora et labora

• guid0o
  • Niet online

guid0o

Living life

en los :D

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:33

Speedmaster

Make my day...

En we zijn los......

• roelke
  • Laatst online: 01-05 15:36
En de hunt is begonnen !

I've GoT a solution

duurt lang...

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

let the slowchat begin :P

ora et labora

• Quad

Quad

Doof

Hopakee! Lets get rumbleeeeeeeeee

PVOutput☀️

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

lolwut zag ik nou een synoegy nas(ja moeilijk woord) en nu al oordopjes , dat gaat snel

ora et labora

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:39

nFo

Zijn deze doppen goed ?

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

kopen=weten, en anders stuur je ze toch terug O-)

ora et labora

geen ervaring mee, ken het merk eigenlijk ook niet..

• Quad

Quad

Doof

Nah, goed weet ik niet. Maar ik koop geen onbekende meer.
Alleen nog SoundMagic of Senheissers ofzo.

PVOutput☀️

• Quad

Quad

Doof

Lol'd hij tript al.

PVOutput☀️

• guid0o
  • Niet online

guid0o

Living life

heh was eerst nas, toen oordoppen en nu weer de nas?

[ Voor 4% gewijzigd door guid0o op 15-11-2012 00:04 ]

eeeeeennn.. weer terug naar de nas

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ze hadden een maand of 2 geleden leuke denom IE plugs (misschien tiep ik het merk verkeerd)

• essnhills
Lol, het vorige product staat er weer, systeem is er helemaal klaar voor!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik had een keer goedkope oordopper gekocht bij obood (ik kan nagaan welk merk,) maar die klongen echt slechter dan mn standaard htc oorddopjes(gewoon zwart,geen beats meuk)

ora et labora

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Huh, eerst de synology, dan de oordopjes en dan terug de synology, 2 dagen hun en ook maar 2 producten? :)

• Quad

Quad

Doof

mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:05:
ik had een keer goedkope oordopper gekocht bij obood (ik kan nagaan welk merk,) maar die klongen echt slechter dan mn standaard htc oorddopjes(gewoon zwart,geen beats meuk)
Skullcandy? :P

PVOutput☀️

• nFo

nFo

Mjah okay, had philips doppen gekocht bij ibood maar klikken niet zo goed.

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 15-11-2012 00:07 ]

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

tuurlijk, stickers erop en het producht is 10x meer waard :P

ora et labora

• essnhills
Rugtas volgens mij 2 euro duurder als vorige keer

• Quad

Quad

Doof

Cheetah! Je wordt verkocht :')
Nu nog wachten op Citruspers.

PVOutput☀️

• roelke
  • Laatst online: 01-05 15:36
Die Cheetah kost bij de Vrijbuiter gewoon hetzelfde ..

I've GoT a solution

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

en laat ik ook meteen vermelden dat ik mn best doe typos te verminderen, maar vanwege de tijdsdruk ga ik niet editen,

ora et labora

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Wel leuk dat we weer een BE en NL hunt tegelijk krijgen. De BE hunts stelden weinig voor toen ze alleen waren.

We zullen zien wat het wordt 2 dagen hunten ;-)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Quad

Quad

Doof

Tijdsdruk?\

Edit: Die bureaustoel bij Home&Living heb ik ook, gekocht via een of andere websitesvoor rond de €110,- zijn wel prettige stoeltjes :D

[ Voor 87% gewijzigd door Quad op 15-11-2012 00:09 ]

PVOutput☀️

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

jeweetwel snel postten omdat je de bel hoort :9

ora et labora

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

gaat weer dramatisch traag deze :(

• Houthacker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:09
@roelke: Vrijbuiter is 20 + 9 verzk = 29, deze is 19. Scheelt toch 10?

• Quad

Quad

Doof

Zozo, Blackops II :)

PVOutput☀️

• nFo

nFo

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:15

FaceDown

Storende factor.

Hunt is waardeloos tegenwoordig flutartikelen tegen standaardprijzen maar wel meteen beslissen. Onzin..

Groetjes, FaceDown.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

tuurlijk gaat het traag, ze moeten toch wat doen om de tijd te rekken, wat zie je liever, langzame aanbiedingen, of snel en veel herhaling. voor sommige mensen is het ook nooit goed :+

ora et labora

• Fixer
  • Laatst online: 28-04 21:25

Fixer

FP ProMod
Hier de Synology DS211j kunnen bemachtigen. Nu nog ff kijken of ik hem ook echt ga behouden :+

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Houthacker schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:10:
@roelke: Vrijbuiter is 20 + 9 verzk = 29, deze is 19. Scheelt toch 10?
of je gaat naar woerden/gouda of roden en haalt m zelf op :)

ora et labora

• Gupster
  • Laatst online: 21-04 03:40
iemand ook login problemen ? ik word telkens uitgelogt na f5'en

• Quad

Quad

Doof

congratz, is een aardige nas.

PVOutput☀️

• Quad

Quad

Doof

Gupster schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:12:
iemand ook login problemen ? ik word telkens uitgelogt na f5'en
Je hoeft niet te F5-en..

PVOutput☀️

• Speedmaster
  • Laatst online: 17:33

Speedmaster

Make my day...

Cookies accepteren...?

• nFo

nFo

De nieuwe Duty Calls is beter. ;)
YouTube: Duty Calls

• Gupster
ja of dit http://www.pagereboot.com...od.com/be/nl/&refresh=001

ik gebruik dit
maar word telkens uitgelogt

• Quad

Quad

Doof

Type: Prestige™ Desktop Hard Drive 2TB (refurb)

Nee thanks.

Moet 2.5" hebben, 1TB is voldoende.

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 15-11-2012 00:15 ]

PVOutput☀️

• Gupster
waar in chrome staat er cookies wiegeren.. heb deze probleem voor het eerst.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

voor de prijs wel, al prefereer ik toch een dedicated pc. ik kan schrijven met 110MB/S en trek mn gbit lan helemaal vol, ik verwacht niet dat die nas dat ook kan

ora et labora

• Quad

Quad

Doof

Natuurlijk doet een PC dat beter, maar NAS is zowat plug&play, disk erin en je bent klaar met acceptabele snelheden.

PVOutput☀️

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:15

FaceDown

Storende factor.

mrc4nl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:14:
[...]

voor de prijs wel, al prefereer ik toch een dedicated pc. ik kan schrijven met 110MB/S en trek mn gbit lan helemaal vol, ik verwacht niet dat die nas dat ook kan
Energiekosten?

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 2 ... 69 Laatste

Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)

Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.