We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Vergeten erbij te vermelden, krijg gewoon mn geld terug maar vind t wel jammer. Ze hadden ook contact kunnen opnemen oid ipv gelijk doorsluizen naar volgende hunt.pven schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:57:
Vanuit iBood kan ik mij er best iets bij voorstellen dat ze hier geen rekening mee kunnen houden. Ik gok dat je zonder problemen je geld terug krijgt / hebt gekregen?
* Griffin is nu op zoek naar een vergelijkbare oplaadbare zaklamp
Altec lansing mt630, jammer genoeg reageerde ibood niet op me mailtje....
Die email kreeg ik ook. Daarna kreeg ik gister de mail dat ze verzonden zijn en vandaag binnen zouden moeten komen.pven schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:59:
Gisteren Maandag mail ontvangen dat de batterijen (Phiips, met LED-lampje) de 11de pas verzonden gaan worden. Best laat voor een voor mijn gevoel simpele deal, maar ach: ik heb ze toch nodig.
Edit: Heb net even met iBOOD gebeld en ik was de eerste met dit probleem. Ze gaan nu even uitzoeken waar het misgegaan is.
[ Voor 33% gewijzigd door Peetdrum op 07-12-2012 11:12 ]
Nou hier nog 1, vandaag eindelijk pakketje ontvangen zit er gvd een DS211j inPeetdrum schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:50:
Heb zojuist mijn Synology NAS gekregen. Ik had de DS212j besteld en heb nu DS211j gekregen.. Die kan dus gelijk weer terug.
Edit: Heb net even met iBOOD gebeld en ik was de eerste met dit probleem. Ze gaan nu even uitzoeken waar het misgegaan is.
Heb direct een mail gestuurd.
Zie onderaan openingspost.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nu maar hopen dat het niet lang gaat duren, ik wil hem zo graagBeste iBOOD’er,
Tijdens de hunt heeft u één of meerdere Synology DS212’s besteld. De aangegeven verwachte zenddatum was 23 november jl. Helaas is het ons nog niet gelukt uw bestelling te versturen door een systeemfout en hebben wij u te laat hierover geïnformeerd. Met de betrokken afdelingen en ons distributiecentrum werken wij er hard aan om de problemen op te lossen. Zodra wij weten wanneer het ons gaat lukken om uw bestelling te versturen zullen wij u informeren over de nieuwe verzenddatum.
Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak en de onduidelijke communicatie. Toch willen wij u vragen om enig geduld, zodat wij er voor kunnen zorgen dat u alsnog uw bestelde artikel kunt ontvangen.
Wij gaan er vanuit u hiermee op dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen hebben dan kunt u gebruikmaken van het contactformulier op onze website.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Heb ze net nog even gebeld aangezien ze me terug zouden bellen (wat nog niet gebeurd was). Er is weer iets fout gegaan daar, en ze zijn het aan het onderzoeken maar ze hebben nog te weinig gegevens. Het duurt in ieder geval nog tot volgende week.
Ik heb ook de verkeerde gekregen, waar heb jij het telefoonnummer gevonden?36jan36 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:02:
Hier ook een Ds211J... was de vierde die belde...
andere bestelling lukte ook al niet en is niet geleverd ook nog geen geld terug na 10 werkdagen .
om 16:45 uur ook al telefonisch meer bereikbaar PRETTIG WEEKEND !
leuk zo,n sinterklaasactie - 7 december en nog niets klopt .
gooi voortaan alles maar in verassingsboxen . kun je geen fouten maken
Net maar even via de site hiervan melding gemaakt dus nu weer afwachten.
Anoniem: 380183
Anoniem: 380183
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij willen u vragen om het verkeerd geleverde product retour te zenden naar ons distributiecentrum.
Hiervoor vindt u in de bijlage een antwoordnummer, voor kosteloos retour zenden.
Hieronder vindt u de instructies voor het retour sturen van uw product:
- Zorg ervoor dat het pakket wordt verzonden in originele verpakking en dat er geen transportschade kan ontstaan door het verkeerd inpakken van uw order
- U kunt het pakket niet persoonlijk komen afleveren aangezien er geen klantenbalie aanwezig is
- In uw pakket ook de factuur bijsluiten, voor een juiste afhandeling.
Wij raden u bovendien aan om het track & trace nummer van de retourzending goed te bewaren zodat u het pakket kunt volgen indien nodig. iBOOD is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade opgelopen tijdens het retour sturen van het product.
Onze excuses voor het ongemak, wij raden u aan om uw e-mail in de gaten te houden voor een juiste afhandeling omtrent deze verkeerde levering.
Wij gaan er van uit u op dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan adviseren wij u te reageren op dit bericht (voor een snellere afhandeling).
Wij zijn geopend van: Maandag t/m Vrijdag 08.30 - 17.00 uur.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Mooi geen toezegging dat je alsnog een DS212j gaat krijgen. Ik vermoed zoiets als geld terug en excuses. En zoals al eerder aangegeven binnenkort een iBood met een DS211...Anoniem: 380183 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:22:
Net onderstaand mailtje gehad... Op zich wel een snelle reactie, maar de vraag is en blijft natuurlijk.. Wanneer komt de DS212j??
Wij willen u vragen om het verkeerd geleverde product retour te zenden naar ons distributiecentrum.
Hiervoor vindt u in de bijlage een antwoordnummer, voor kosteloos retour zenden.
Hieronder vindt u de instructies voor het retour sturen van uw product:
- Zorg ervoor dat het pakket wordt verzonden in originele verpakking en dat er geen transportschade kan ontstaan door het verkeerd inpakken van uw order
- U kunt het pakket niet persoonlijk komen afleveren aangezien er geen klantenbalie aanwezig is
- In uw pakket ook de factuur bijsluiten, voor een juiste afhandeling.
Wij raden u bovendien aan om het track & trace nummer van de retourzending goed te bewaren zodat u het pakket kunt volgen indien nodig. iBOOD is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade opgelopen tijdens het retour sturen van het product.
Onze excuses voor het ongemak, wij raden u aan om uw e-mail in de gaten te houden voor een juiste afhandeling omtrent deze verkeerde levering.
Wij gaan er van uit u op dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan adviseren wij u te reageren op dit bericht (voor een snellere afhandeling).
Wij zijn geopend van: Maandag t/m Vrijdag 08.30 - 17.00 uur.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Ik voel aankomen dat de 212j niet meer kan worden geleverd door iBood en ik baal ook daar alvast van. Ik wil geen geld terug, ik wil een 212j! Ik heb maar een mailtje hierover gestuurd. En nu maar hopen dat ik iets ga horen.
Voorlopig hou ik de 211j maar even op m'n bureau. Kunnen ze me altijd de 211j aanbieden en mij 30 euro teruggeven. (Dat was het prijsverschil tijdens de hunt)
Communicatie van de kant van iBood is wat dat betreft heel slecht. Moet elke keer zelf mailen wat er nu gebeurd. Moedeloos wordt je er van.
Ik heb hierover wel een mailing ontvangen, gelijk de dag na de actie al.bobsquad schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:07:
Hier nog steeds niks binnen en bestelling is al veranderd ipv het Rummikub spel wat de leverancier in 1x niet mocht leveren willen ze nu mij het spel mexican train toesturen, wat dus heel anders is als rummikub weet ook niet wat ik er nu mee ga doen.
Communicatie van de kant van iBood is wat dat betreft heel slecht. Moet elke keer zelf mailen wat er nu gebeurd. Moedeloos wordt je er van.
Inderdaad, de zelfde mail gehad en dit was ook mijn eerste reactie. Dus ik heb ze gemaild hoe dit zit maar uiteraard heb ik op die vraag nog geen antwoord gekregen dus even afwachten.ManiacsHouse schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:58:
[...]
Mooi geen toezegging dat je alsnog een DS212j gaat krijgen. Ik vermoed zoiets als geld terug en excuses. En zoals al eerder aangegeven binnenkort een iBood met een DS211...
Klopt dat ze het niet konden leveren daarna is/was de communicatie waardeloosoinkoink12 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:21:
[...]
Ik heb hierover wel een mailing ontvangen, gelijk de dag na de actie al.
Zou een draadbreuk kunnen zijn, maar sinds aanschaf ligt hij zonder aan te raken onder het bed, dus denk dat de controller gewoon al de geest geeft.
Daarna de mail niet gehad met het alternatieve aanbod?bobsquad schreef op woensdag 12 december 2012 @ 00:13:
[...]
Klopt dat ze het niet konden leveren daarna is/was de communicatie waardeloos
Laatste bericht van iBood is van 06 december.
Erg treurig allemaal.
Komt nog bij dat collega naast me gisterenavond eenzelfde DS212J bij BOL heeft besteld en deze nu net heeft zitten uitpakken.

bobsquad schreef op woensdag 12 december 2012 @ 00:13:
[...]
Klopt dat ze het niet konden leveren daarna is/was de communicatie waardeloos
Verder zei de telefoniste dat ze er mee bezig waren en dat ze keken naar hoeveel meldingen ze zouden krijgen aangezien er nog wel goede pakketten verstuurd zijn (alleen heel toevallig naar niemand op Tweakers volgens mij).
En aan de hand van het aantal meldingen zouden ze dan gaan kijken of ze toch nog de goede NAS op kunnen sturen of dat ze het geld terug gaan storten.
Tenslotte had ik ook die mail nog gehad van het gratis terug sturen... Hopelijk is er snel wat duidelijkheid.
Op 6 december ontving ik de volgende mail:
Beste iBOOD'er,
Tijdens de hunt heeft u één of meerdere Synology DS212’s besteld. De aangegeven verwachte zenddatum was 23 november jl. Helaas is het ons nog niet gelukt uw bestelling te versturen door een systeemfout en hebben wij u te laat hierover geïnformeerd. Met de betrokken afdelingen en ons distributiecentrum werken wij er hard aan om de problemen op te lossen. Zodra wij weten wanneer het ons gaat lukken om uw bestelling te versturen zullen wij u informeren over de nieuwe verzenddatum.
Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak en de onduidelijke communicatie. Toch willen wij u vragen om enig geduld, zodat wij er voor kunnen zorgen dat u alsnog uw bestelde artikel kunt ontvangen.
Wij gaan er vanuit u hiermee op dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen hebben dan kunt u gebruikmaken van het contactformulier op onze website.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Sindsdien niks meer van vernomen.
Afgelopen dinsdag de klantenservice gemaild > niks...
Vandaag maar weer een mailtje gestuurd....
Net ff klantenservice maar gebeld.
Doen geen uitspraak over de verwachte leverdatum, ze doen hun best.
Er was iets goed mis gegaan.....
We doen ons uiterste best..... we krijgen over dit product heel veel telefoontjes en mailtjes....
[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 13-12-2012 16:08 ]
Krijg ik enkele uren later een mail van iBood dat m'n bestelling onderweg is.
Nou maar hopen dat het idd een DS212J is.
Ja deze zou onderweg zijn maar wacht nog steeds. Leuk sinterklaas cadeau (voor volgend jaar dusoinkoink12 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:52:
[...]
Daarna de mail niet gehad met het alternatieve aanbod?

rvnieuwh schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:43:
Had eerder vandaag een mail gestuurd hoe het er met de bestelling van de DS212J voor stond.
Krijg ik enkele uren later een mail van iBood dat m'n bestelling onderweg is.
Nou maar hopen dat het idd een DS212J is.

Ik heb ook al meerdere keren gemaild, ook allemaal onbeantwoord.
Goeie service!
En als ik in mijn ibood kijk, zie ik bij verzenddatum ook nog staan: verwachte verzenddatum: 30 november.
Lekker up to date!
Laatste keer dat ik wat bestel via ibood.
Beste iBOOD’er,
Helaas kunnen wij nog geen duidelijkheid geven over de door u bestelde Synology DS212j.
Indien u nog geen melding van foutieve levering heeft gedaan in uw iBOOD account en wel in aanmerking wilt komen voor eventuele vervanging vragen wij u dit alsnog te doen. Hierop contacteren wij u per email over het terugzenden van de DS211 naar iBOOD.
Op het moment werken wij hard aan een oplossing, echter hebben wij de benodigde aantallen van de DS212j (nog) niet kunnen verkrijgen. Mochten wij het juiste product niet meer kunnen leveren dan maken wij (wanneer de DS211 geretourneerd is door u) het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug over naar u.
Wilt u de geleverde DS211 behouden dan kunt u deze email negeren.
Goed weekend!
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
211? Als ik nu een 211 gekregen had, maar het is de 211J. Het is ook niet duidelijk voor welk bedrag ik de 211J zou kunnen houden. Zoals al eerder aangeven door iemand was deze 99,95 tijdens de hunt, maar of je dan de rest terug krijgt...
Tot op heden goede ervaringen met iBood maar dit is toch wel erg triest..
[ Voor 14% gewijzigd door dizzytal op 14-12-2012 12:44 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Idd die zou je wel kunnen houden... Vandaag net de 212j terug gestuurd. Ik ga uit van een "geldterugactie", al heb ik liever de juiste (of 211) NAS. Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren.Qon schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:49:
Slordig dat ze geen DS211J gebruiken in de correspondentie. De DS211 is volgens mij geen slechte vervanging voor een DS212J namelijk...
[ Voor 39% gewijzigd door dizzytal op 17-12-2012 14:18 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Beste iBOOD'er,
Bedankt voor uw geduld.
De problemen met het uitleveren van uw bestelde Synology zijn opgelost.
Binnen een week wordt uw bestelling, de Synology DS212, verzonden.
Onze excuses voor de vertraging.
Wij wensen u namens het iBOOD team een goed weekend!
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Ik zie geen J achter 212 staan......
Nu maar hopen dat ze een 212 opsturen....
[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 14-12-2012 13:15 ]
Bijzonder dat ze eerst mailen dat er het één en ander is foutgegaan en nog niet weten of ze genoeg 212J's hebben (deze mail heb ik 12:07 ontvangen) en jij al een mail krijgt dat de problemen alweer opgelost zijn. Interessante communicatie daar, nu maar hopen op dezelfde mail die jij hebt gehad in mijn mailbox.baronruud schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:03:
Ik kreeg net deze mail (ook 3x) van ibood:
Beste iBOOD'er,
De problemen met het uitleveren van uw bestelde Synology zijn opgelost.
Ik zie geen J achter 212 staan......
Nu maar hopen dat een 212 opsturen....
Beste iBOOD’er,
Helaas kunnen wij nog geen duidelijkheid geven over de door u bestelde Synology DS212j.
Op het moment werken wij hard aan een oplossing, echter hebben wij de benodigde aantallen van de DS212j (nog) niet kunnen verkrijgen. Mochten wij het juiste product niet meer kunnen leveren dan maken wij (wanneer de DS211 geretourneerd is door u) het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug over naar u.
Goed weekend!
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Weten ze nu zelf eigenlijk wel waar ze mee bezig zijn met al die verschillende mailtjes

Idd. Mijn eerste mail van de drie was om 12:14 binnen.Xiqum schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:14:
[...]
Bijzonder dat ze eerst mailen dat er het één en ander is foutgegaan en nog niet weten of ze genoeg 212J's hebben (deze mail heb ik 12:07 ontvangen) en jij al een mail krijgt dat de problemen alweer opgelost zijn. Interessante communicatie daar, nu maar hopen op dezelfde mail die jij hebt gehad in mijn mailbox.
Beste,
Helaas kunnen wij daar geen beloftes in maken, alle klanten die de DS211 hebben besteld, hebben de DS212 ontvangen en andersom.
Op dit moment zijn we alle Synology's aan het terug halen en aan het controleren op gebruik, daarnaast is er ook contact opgenomen met de leverancier met de vraag of er genoeg zijn om na te leveren.
iBOOD heeft geen opslag- of voorraadbeheer, waardoor wij niet direct de mogelijkheid hebben om een bestelling na te zenden. Wij doen er alles aan om met een passende oplossing te komen voor iedereen.
Jij hebt in ieder geval een verzenddatum bij mij is deze nog gewoon blanco. Lijkt wel of ze alle mails negeren van mij. 3 dingen besteld waarvan er nog niet 1 binnen is. Dit is dus ook echt wel de laatste keer dat ik er wat bestel als het zo moet.baronruud schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:28:
Als mensen vandaag nog een DS211j krijgen ipv de bestelde DS212j.....![]()
![]()
![]()
Ik heb ook al meerdere keren gemaild, ook allemaal onbeantwoord.
Goeie service!
En als ik in mijn ibood kijk, zie ik bij verzenddatum ook nog staan: verwachte verzenddatum: 30 november.
Lekker up to date!
Laatste keer dat ik wat bestel via ibood.
Ik vind het niet erg dat er wat mis gaat maar INFORMEER de klanten dan en dan ook goed ipv elke keer een loze belofte waar niemand wat aan heeft. Zou al heel veel ergenis wegnemen.
Edit: Net toch maar even gebeld om mijn gal te spuwen en zo waar nu konden ze wel in een keer meer informatie geven (nu maar hopen dat deze klopt.) Komen ze aan dat ze zoveel problemen hebben en achterstand tja van hun probleem mijn probleem maken ben ik dus echt niet van gediend

[ Voor 13% gewijzigd door bobsquad op 17-12-2012 13:04 ]
Straks maar weer even bellen dan..... Met al die fouten die ze nu al gemaakt hebben heb ik er weinig vertrouwen meer in dat het goed zal komen zo.
G*D! Ik denk check het ook ff bij mij. En wat denk je... DS212J is bij mij ook veranderd in DS211J!!!!!!Peetdrum schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:10:
Oke, volgende probleem. Ik had de NAS naar aanleiding van een mail en telefoon gesprek teruggestuurd zodat dat alvast gedaan zou zijn met als resultaat status teruggestuurd. Nu zat ik net weer te kijken op mijn iBood en nu zie ik dat ze mijn bestelling veranderd hebben van een DS212j naar een DS211j!
Straks maar weer even bellen dan..... Met al die fouten die ze nu al gemaakt hebben heb ik er weinig vertrouwen meer in dat het goed zal komen zo.
(verzenddatum staat nog steeds op 30 november...)
Ga zo ook ff bellen. Dit gaat richting annuleren zo.... lijkt nergens op dit!
(misschien willen ze ook wel dat mensen gaan annuleren....door dit soort acties...)
[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 18-12-2012 10:39 ]
Heb gebeld met de KS en het moet een DS212 zijn.Peetdrum schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:48:
Ze hebben trouwens ook de factuur die je via mijn ibood kan printen veranderd. Order/factuurnummer zijn nog hetzelfde alleen hebben ze het product en de prijs veranderd (totaal klopt alleen wel weer). Mogen ze dit zomaar doen eigenlijk?
Liggen nu bij distributiecentrum en wordt één deze dagen verzonden....
Ook ik heb nog even gebeld en ze moest het toen nog even navragen. Uiteindelijk kon ze mij vertellen dat ze waarschijnlijk na de feestdagen zouden komen. Verder is alles op de DS211j gezet zodat het makkelijker zou zijn voor hun.baronruud schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:08:
[...]
Heb gebeld met de KS en het moet een DS212 zijn.
Liggen nu bij distributiecentrum en wordt één deze dagen verzonden....
Laten we maar hopen dat ze snel komen nu.
Wat denk je zelf? Natuurlijk mogen ze dat niet doen, maar ja recht hebben en recht krijgen bij ibood liggen net zo ver uit elkaar als Nederland en Australië.Peetdrum schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:48:
Ze hebben trouwens ook de factuur die je via mijn ibood kan printen veranderd. Order/factuurnummer zijn nog hetzelfde alleen hebben ze het product en de prijs veranderd (totaal klopt alleen wel weer). Mogen ze dit zomaar doen eigenlijk?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Eindelijk goed nieuws? Ik werd overigens vorige week keurig te woord gestaan door de klantenservice over het feit dat iemand de EAN codes omgewisseld had en dat het daarom ("heel erg stom van ons") fout gegaan was.
Als "goedmakertje" worden het nieuwe ipv refurbs
Ik heb me tot nu toe niet echt bemoeid met al het gedoe sinds er bij mij echt geen enkele vorm van haast achter zit (ook geen verkeerde bestelling ontvangen eerder). Echter nu mijn bestelling de verkeerde NAS aangeeft ga ik toch morgen maar bellen.
Zonder een hele ideologische discussie op te starten: als je zelf geen beheer hebt over "bewijs", maak er dan een kopie van (screenshot, hard copy print, etc). Het gebeurt vaker dat eens dat het oorspronkelijke "bewijs" (al dan niet goedbedoeld) wordt aangepast dan wel verwijderd.rockhopper schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:00:
[...]
Wat denk je zelf? Natuurlijk mogen ze dat niet doen, maar ja recht hebben en recht krijgen bij ibood liggen net zo ver uit elkaar als Nederland en Australië.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
En het gaat er niet om dat het slechts één cijfer is, het is gewoon een ander product, en dat dit stilzwijgend gebeurt zonder direct overleg is beneden al het pijl. Dat het allemaal langer duurt is niet zo erg (dat weet je van te voren wel bij ibood), maar het gebrek aan heldere communicatie is gewoon klantonwaardig. Ik ga er vanuit dat ze gewoon wat aanmodderen en erop gokken dat ze bij de helft expres foute producten (wegens gebrek aan het juiste artikel) aanleveren en er mee weg kunnen komen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
:
Beste xxxx,
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Je bestelling is onderweg en verzonden naar:
xxxxx
Je Track & Trace nummer is: xxxxxxx
Bekijk de status van de verzending bij TNT »
Let op: Het kan maximaal een werkdag duren voordat de status zichtbaar wordt. In het weekend wordt de status van de verzending niet bijgewerkt door TNT.
Je bestelling zal binnen 1 tot 3 werkdagen bij je worden bezorgd.
Bij aflevering ontvang je een factuur, bewaar deze factuur goed.
Je bestelling:
1x Synology DS211j High performance 2-bay NAS server € 129.95
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 135.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21.00% BTW.
Veel plezier met je aankoop.
Team iBOOD.com
[ Voor 93% gewijzigd door DeBaroN op 19-12-2012 17:39 ]
Beste Richard,
Deze wisseling heeft juist er mee te maken dat u straks niet meer de DS211 krijgt. Alle retourzendingen worden nu onder het juiste productnaam worden opgeboekt bij het distributiecentrum, mochten wij dit niet doen dan kunnen wij niet de DS212 nazenden. Het aankoopbedrag in uw account is nog hetzelfde als de DS212 en hierdoor blijft uw productwaarde hetzelfde.
Deze wisseling heeft echt er mee te maken dat iBOOD er alles aan doet om de juiste klanten de juiste Synology na te zenden.
Peetdrum schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:48:
Heb je een mail gekregen dat hij verstuurd werd? of stond de verzending in de ibood bestellingen overzicht?Yorick87 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:10:
Heb inmiddels de juiste DS212j ontvangen!
Beste iBOOD’er
U heeft tijdens de hunt van 15 en 16 november jl. een Synology DS212 bij ons gekocht.
Door een systeemfout is de uitlevering voor diverse klanten verkeerd gegaan waardoor u de DS211 heeft ontvangen. Daarop hebben wij u verzocht de per abuis toegestuurde DS211 te retourneren.
Wij hebben bericht gekregen van de leverancier dat er DS212 modellen beschikbaar zijn en dat zij deze spoedig naar ons zullen opsturen. Wel rekening houdende met de komende feestdagen.
Derhalve kunnen wij dan verder gaan met de omruiling van uw geleverde DS211 in een DS212 model.
Als u nu in uw account kijkt ziet u echter wel dat er een DS211 vermeldt staat in plaats van de eerder vermeldde DS212. Dit is een noodzakelijke systeem technische aanpassing om te kunnen voorkomen dat retour gekomen producten en de nieuw te verwachten voorraad verkeerd worden verwerkt. Wij willen namelijk een herhaling voorkomen. Op het moment dat wij u de correcte DS212 toesturen, nadat wij uw verkeerd opgestuurde DS211 hebben retour ontvangen, dan zal de nieuwe order ook correcte vermelding bevatten en de juiste informatie ook in uw account terug te vinden zijn.
Zodra wij opnieuw kunnen uitleveren zullen wij u daarover informeren. In ieder geval onze excuses voor alle verwarring en ongemak en hopen u hiermee voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.
Wij wensen ondanks alles u toch fijne feestdagen en een goed 2013.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
En maandag nog stellig verkondigen dat die deze week nog binnen zou komenBeste iBOOD’er,
U heeft op 16 november 2012 een Rummy bundel bij ons gekocht. Wij hebben u toen geïnformeerd dat wij u een vervangende bundel zouden gaan toesturen (Mexican Train). Nu is er spijtig genoeg een nieuw probleem ontstaan omdat een deel van de bundel in het transportproces is kwijtgeraakt. Wij hadden gehoopt het snel opgelost te hebben, maar dit is ons niet gelukt.
Wij blijven met onze logistieke afdeling en leverancier druk bezig om de nieuw gerezen problemen opgelost te krijgen en u alsnog de Mexican Train bundel toegestuurd te krijgen. Op dit moment kunnen wij geen exacte indicatie van nieuwe leverdatum geven. Zodra dit mogelijk is zullen wij u opnieuw informeren.
Ondanks de nieuwe problemen hopen wij van harte dat u nog enig geduld hebt. Ter compensatie bieden wij u een coupon code aan ter waarde van 5 euro.
Bij het invullen van de onderstaande couponcode ontvangt u eenmalig 5 Euro korting op uw bestelling! Deze couponcode is geldig t/m 30-06-2013
Let op! bij het invoeren van de couponcode: als u de webpagina ververst of uw order om welke reden dan ook niet kan worden voltooid, dan zal de geldigheid van uw coupon komen te vervallen. Een coupon kan alleen gebruikt worden indien het aankoopbedrag hoger is dan de waarde van de coupon.
Indien u toch niet langer wilt wachten, waarvoor wij begrip hebben, dan kunt u uw order annuleren via uw account in ‘Mijn iBOOD’ of ons mailen op customerservice@ibood.nl o.v.v. uw ordernummer, naam en 201211Mexican. Graag hierin ook uw bankgegevens vermelden zodat wij uw annuleringen verder kunnen afhandelen.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.
Wij wensen u fijne dagen!
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service

Naja je kan altijd annuleren en krijg je je geld terug, tevens heb je een korting coupon gekregen. Is niet slecht.bobsquad schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:52:
The Story Continues pffff...
[...]
En maandag nog stellig verkondigen dat die deze week nog binnen zou komen
⏩ PVOutput☀️
Dat is het mailtje die je krijgt/kreeg wanneer je de DS211j hebt besteld, maar de DS212j gekregen hebt.Beste iBOOD’er
U heeft tijdens de hunt van 15 en 16 november jl. een Synology DS211 bij ons gekocht.
Door een systeemfout is de uitlevering voor een aantal klanten verkeerd gegaan. Daardoor hebben een aantal klanten per abuis DS212 toegestuurd gekregen.
Diegene die een DS212 hebben ontvangen in plaats van een DS211 mogen de DS212 houden. Echter door aanpassingen in ons systeem om de systeemfout te corrigeren en herhaling te voorkomen, kan het zijn dat uw kopie factuur niet meer het juiste artikel bevat. Daarom verzoeken wij u om uw originele factuur zoals ontvangen bij de levering goed te bewaren en daarvan een kopie te maken op het moment dat u een garantieaanvraag wilt doen. Dit om te voorkomen dat er eventuele problemen ontstaan bij de garantie afhandeling.
In ieder geval onze excuses voor alle verwarring en eventueel ongemak en hopen u hiermee voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Netjes opgelost zo
Ben benieuwd of de mensen die een 212 hebben gehunt waarvan de verwachte leveringsdatum niet gehaald is, een 211 hebben gekregen, 211 retour moesten sturen,
na een maand pas op de hoogte worden gebracht of ze überhaupt nog een 212 mogen verwachten, waarschijnlijk pas in 2013 het product mogen ontvangen, gecompenseerd worden.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
De 212 is wat later dan verwacht geleverd, maar ik ben tevreden met de afwikkeling zoals Ibood dit oppakt.
Als je kijkt hoe andere 1-day-actie-sites dit soort dingen afhandelen, dan is het contrast groot met Ibood.
Ik dacht dat de upgrade een goedmakertje voor de vertraging was, of een alternatief omdat de WL-328 misschien niet te leveren was oid. Ik heb niet zo'n zin nu eerst weer een tijd zonder te zitten, en eigenlijk ben ik veel blijer met die WL-350.....
Zit er nu ergens een tweaker met een WL-328 te wachten tot ik zijn bestelde WL-350 terugstuur ? Dat kon wel eens lang, heel lang gaan duren
Ondertussen krijgt een collega die wat kerstkadootjes besteld had vrolijk bericht dat de leverdatum daarvan ook naar ergens in januari verschoven is.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Niet echt fair dat ze na twee weken dat melden, als consument heb je ook maar 7 dagen retour recht, na die periode kan je met dat ding van alles doen, waaronder verkopen, houden of in de prullenbak flikkeren.u_nix_we_all schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:55:
Er gaat wel meer mis bij ibood geloof ik. Ik heb tijdens de hunt een routertje gekocht (sitecomWL328) die met een week vertraging afgeleverd werd. Bij uitpakken bleek ik een WL-350 gekregen te hebben, die doet het prima,en is een beter model dan ik besteld had. Die draait inmiddels al 2 weken, en nu krijg ik een mailtje of ik hem maar even terug wil sturen, en dan zal ik moeten wachten tot ze de juiste router weer binnen hebben en dan sturen ze die naar mij op...
Ik dacht dat de upgrade een goedmakertje voor de vertraging was, of een alternatief omdat de WL-328 misschien niet te leveren was oid. Ik heb niet zo'n zin nu eerst weer een tijd zonder te zitten, en eigenlijk ben ik veel blijer met die WL-350.....
Zit er nu ergens een tweaker met een WL-328 te wachten tot ik zijn bestelde WL-350 terugstuur ? Dat kon wel eens lang, heel lang gaan duren
Ondertussen krijgt een collega die wat kerstkadootjes besteld had vrolijk bericht dat de leverdatum daarvan ook naar ergens in januari verschoven is.
Ik zou een poging wagen met een bericht dat je in de veronderstelling bent dat het inderdaad een goedmakertje is en dat je dit model wilt houden.
⏩ PVOutput☀️
Ik twijfel nog wat ik nu ga doen, in het onpersoonlijke bulkmailtje (dat al bijna ongelezen naar de prullebak ging, omdat het gewoon een spam/nieuws achtig mailtje leek) staat dat ik zelf de RMA moet aanvragen:Quad schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:11:
[...]
Niet echt fair dat ze na twee weken dat melden, als consument heb je ook maar 7 dagen retour recht, na die periode kan je met dat ding van alles doen, waaronder verkopen, houden of in de prullenbak flikkeren.
Ik zou een poging wagen met een bericht dat je in de veronderstelling bent dat het inderdaad een goedmakertje is en dat je dit model wilt houden.
Het is wel lullig voor andere mensen die wel hun juiste product willen, maar gewoon een bulkmailtje aan iedereen om het na 2 weken maar terug te sturen gaat het niet helemaal rechttrekken ben ik bang.Beste iBOOD’er
Tijdens de hunt heeft u één of meerdere van de volgende Sitecom producten besteld:
- Sitecom 350 Router
- Sitecom 328 Router
- Sitecom IP cam
Helaas heeft er door een systeemfout een verwisseling voorgedaan bij de te versturen producten.
Wij zijn druk bezig om alles weer recht te zetten en de omruilingen naar het correcte product mogelijk te maken. Hiervoor dienen wij wel van u een melding van een verkeerde levering via uw ‘Mijn iBOOD’ account te ontvangen. Graag voor de zekerheid vermelden welk product u oorspronkelijk had besteld. Indien u dit nog niet heeft gedaan verzoeken wij u dit alsnog te doen. Zodra wij uw melding hebben ontvangen ontvangt u een retourformulier voor uw product. Op het moment dat wij een signaal hebben gekregen van ons magazijn dat uw product is ontvangen zullen wij zorgen voor het opsturen van het correcte product.
Om de systeemfouten op te lossen en herhaling te voorkomen zijn een aantal instellingen aangepast. Hierdoor kan het zijn dat u in uw ‘Mijn iBOOD’ account nu een andere Sitecom artikel ziet staan dan u aanvankelijk had besteld. Hierover hoeft u zich geen zorgen te maken. Op het moment dat uw verkeerde product is retour gekomen zal de oude order worden geannuleerd en een nieuwe correcte order worden aangemaakt. Deze kunt u vervolgens weer terug vinden in uw ‘Mijn iBOOD’ account terug vinden.
Wij kunnen helaas niet garanderen dat de toezending van het juiste product voor het einde van het jaar zal plaatsvinden. Dit omdat wij afhankelijk zijn van het moment dat u uw verkeerd ontvangen product terugstuurt en natuurlijk in verband met de komende feestdagen.
Onze excuses voor het ongemak en alle verwarring maar wij hopen u hiermee voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.
Fijne dagen!
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Misschien moet ik eerst maar eens een net persoonlijk mailtje afwachten waar ik op kan replyen
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Wat betreft lullig voor andere mensen, het is de zaak van ibood om de juiste producten naar de juiste mensen te sturen. Dit moet mijns inziens onafhankelijk zijn aan de bereidwilligheid van 3-den om het (on)juiste artikel al dan niet om te ruilen.
[ Voor 29% gewijzigd door rockhopper op 22-12-2012 12:49 ]
Ik denk eigenlijk als het nog eens nalees dat ze niet precies weten wie wat gekregen heeft ...rockhopper schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:47:
Ik zou wachten op een papieren brief, ik gooi ook meestal alle ibood mails eens per week en-masse in de trash, en zo'n mailtje zou daar natuurlijk zomaar bij kunnen zitten. Daarbij verwacht ik ook dat ze dit sneller aankaarten (sneller dan pas na 2 weken) en niet het initiatief aan jouw kant leggen.
Wie zegt dat die komt?demokert schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:05:
Is het eigenlijk al bekend wanneer de december Ibood hunt gaat plaatsvinden?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Was het niet ongeveer 1x per kwartaal?demokert schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:18:
Ik was in de veronderstelling dat deze elke maand plaats vonden..
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Trouwens, omdat jij al vanaf het moment dat jij het pakket ontving wist dat het een verkeerde levering was, of in ieder had moeten weten, zeker nu Ibood een mail heeft gestuurd, ben jij fout bezig. Je bent zogezegd te kwader trouw. Mocht je dus Ibood net zolang negeren dat het tot een kantonrechter oid. komt dan verlies jij vrijwel zeker. Al zal ibood denk ik zelf ook geen sterke argumenten naar voren kunnen toveren..u_nix_we_all schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:55:
Er gaat wel meer mis bij ibood geloof ik. Ik heb tijdens de hunt een routertje gekocht (sitecomWL328) die met een week vertraging afgeleverd werd. Bij uitpakken bleek ik een WL-350 gekregen te hebben, die doet het prima,en is een beter model dan ik besteld had. Die draait inmiddels al 2 weken, en nu krijg ik een mailtje of ik hem maar even terug wil sturen, en dan zal ik moeten wachten tot ze de juiste router weer binnen hebben en dan sturen ze die naar mij op...
Ik zou ook zeker niet in gaan op een algemene mail als deze, maar mochten ze er ooit nog eens achteraan mailen dan zul je er misschien toch aan moeten geloven
Net als bij de bank heb je ook de verplichting om al je bij- en afschrijvingen te controleren...
Eerder 2x per jaar. In 2012 was er een hunt in mei en in november.AdmiralSnipe schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:25:
[...]
Was het niet ongeveer 1x per kwartaal?
Dus zeg maar gerust ieder kwartaal.
[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 28-12-2012 11:55 ]
Ik heb hem de 28e ontvangen.. Had voor kerst nog gebeld omdat er al mensen waren die hem al hadden.. Daarop zeiden ze eerst dat dat niet mogelijk was. Toen ik het nogmaals uitgelegd had ging ze het even navragen en kreeg ik te horen dat dat de mensen waren die nog helemaal niets ontvangen hadden. Deze orders konden ze blijkbaar niet meer tegenhouden, ze wilden het namelijk allemaal in 1 keer opsturen volgens haar.Master Jeff schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:01:
Heeft iedereen inmiddels hun Synology DS212J ontvangen of ben ik één van de weinige die hem nog niet heeft?
Ook werd er gekeken naar een lijst van mensen die de NAS dus later zouden krijgen omdat zij de DS211j ontvangen (en teruggestuurd natuurlijk) hadden. Daar stond ik wel in maar ze hebben uiteindelijk nog een nieuwe order in het systeem gezet. Misschien dat ze die laatste stap bij jou vergeten zijn? Dat wordt dus even met iBOOD bellen en even vragen hoe het zit.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.