[Actie] iBOOD Hunt 29 en 30 mei 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 81 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Read schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:36:
Ik vind het idd ook niet helemaal goed opgelost door ibood de specs zijn dusdanig anders , dat 16 gb kaartje maakt het prijsverschil niet goed .

pricewatch: Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus WiFi 16GB Zwart

pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 7" WiFi 8GB Titanium

Het is meer verschil als alleen het geheugen.
Jij linkt de Tab Plus als 16GB model. Niet de Tab 2. Als je de goede vergelijkt (http://tweakers.net/price.../304946;312456/categorie/) dan zie je wel dat het alleen het geheugen is dat verschilt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij de 16GB versie prop je er een 32GB kaartje bij en dan heb je 48GB. Met de 'oplossing' van ibood heb je 24GB, de helft van 48, en je kaartslot is niet meer beschikbaar voor verdere uitbreiding, moet je dus toch nog een 32GB kaartje erbij kopen en dan heb je 40GB en een 16GB kaartje dat je hopelijk nog ergens anders in kunt gebruiken (waar je niet liever ook een 32GB kaartje in zou zetten).

En dan hangt het er ook nog van af of dat ding een 'interne' SD-kaart heeft of niet wat het beheer van apps lastiger maakt met minder intern geheugen als je bijv. een paar grote spellen wilt installeren.

Geeft een hoop gedoe dat soort 'slordigheden'. Ik zou er ook niet bepaald vrolijk van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:56
Ik was er al bang voor... Gopro black van de Hunt is vertraagd tot 28 juni al.... had ik hem laatst beter bij 1dayfly kunnen bestellen....

heb de extra accu's en lader al binnen uit china, maar de gopro duurt nog 2 weken.

[ Voor 23% gewijzigd door Waah op 17-06-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:39
Waah schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:34:
Ik was er al bang voor... Gopro black van de Hunt is vertraagd tot 28 juni al.... had ik hem laatst beter bij 1dayfly kunnen bestellen....

heb de extra accu's en lader al binnen uit china, maar de gopro duurt nog 2 weken.
Bij mij ook zie ik :( :( :( Das mooi klote want dan ga ik op vakantie en wilde hem daarvoor gebruiken. Overigens niks van iBood vernomen (had ze erover gemaild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
heb de melding zelf net binnen gekregen. misschien dat je de mail nog moet krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Lekker bezig bij Ibood. Ze hebben in "mijn ibood" de beschrijving aangepast van 16 naar 8gb voor de tab2. Echt heel ongepast, aangezien ik de 16 heb gekocht en niet de 8! deze gaat terug.

weten we gelijk wat er in de boxen zit volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:39
Waah schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:16:
heb de melding zelf net binnen gekregen. misschien dat je de mail nog moet krijgen....
Heb inderdaad de mail net gekregen. Maar eens kijken of ik hem ga houden, het is me eigenlijk net te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ah, de vertraagde sokken gemist.
Zouden nu rond vandaag verzonden worden, maar ff een mail met track-trace was handig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:41
Pseudoc schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:38:
Lekker bezig bij Ibood. Ze hebben in "mijn ibood" de beschrijving aangepast van 16 naar 8gb voor de tab2. Echt heel ongepast, aangezien ik de 16 heb gekocht en niet de 8! deze gaat terug.

weten we gelijk wat er in de boxen zit volgende keer ;)
Dat was nodig vanuit samsung, anders kreeg je de cashback niet terug zodat je ipv 100 euro 150 euro kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-04 20:58
Hadden er nog mensen de replacedirect box besteld die op dezelfde (1e) dag als de ibood hunt aangeboden werd? Zie dat ze nu opeens niet meer aan dagdeals doen, dus ben benieuwd hoe dat is afgelopen! Zie echter geen topic, en gezien de boxliefhebbers hier zijn dacht ik dat er vást wel iemand eentje gekocht had. Hoe vergelijkt zo'n box met een ibood box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Lekker dan, mei besteld, zou 15 juni komen... toen 28 juni.... Had hem via OneDayFly al lang binnen kunnen hebben. volgende keer annuleer ik hem wel, en bestel ik hem wel ergens anders. belachelijk dit.

Tijdens de laatste Hunt in mei heeft u een of meerdere Gopro Black(s) gekocht, waarvoor onze dank.

Helaas heeft de zending een vertraging opgelopen bij leverancier. Zij konden niet de benodigde aantallen op tijd leveren aan ons. Maandag hebben zij alles compleet en dan zal de bestelling meteen het distributiecentrum van de leverancier verlaten. Wij verwachten uw product einde volgende week naar u toe te kunnen zenden. Op het moment dat uw zending onderweg naar u gaat ontvangt u per email een ontvangstbevestiging met daarin de Track en Trace code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-05 16:10

Madstorm

Derping all the way!

Waah schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:39:
Lekker dan, mei besteld, zou 15 juni komen... toen 28 juni.... Had hem via OneDayFly al lang binnen kunnen hebben. volgende keer annuleer ik hem wel, en bestel ik hem wel ergens anders. belachelijk dit.

Tijdens de laatste Hunt in mei heeft u een of meerdere Gopro Black(s) gekocht, waarvoor onze dank.

Helaas heeft de zending een vertraging opgelopen bij leverancier. Zij konden niet de benodigde aantallen op tijd leveren aan ons. Maandag hebben zij alles compleet en dan zal de bestelling meteen het distributiecentrum van de leverancier verlaten. Wij verwachten uw product einde volgende week naar u toe te kunnen zenden. Op het moment dat uw zending onderweg naar u gaat ontvangt u per email een ontvangstbevestiging met daarin de Track en Trace code.
Beetje off topic, maar ik heb hem dus op 1dayfly besteld. Die hebben ook vertraging. Eerste verzenddatum van 22 juni, dit is toen 25 juni geworden. Staat nu op de datum van vandaag (28 juni). Precies hetzelfde als ibood zo te zien..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:11

BLACKfm

o_O

Frolow schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 01:30:
Hadden er nog mensen de replacedirect box besteld die op dezelfde (1e) dag als de ibood hunt aangeboden werd? Zie dat ze nu opeens niet meer aan dagdeals doen, dus ben benieuwd hoe dat is afgelopen! Zie echter geen topic, en gezien de boxliefhebbers hier zijn dacht ik dat er vást wel iemand eentje gekocht had. Hoe vergelijkt zo'n box met een ibood box?
Ik had een dergelijke box. Vergeleken met wat je in een ibood box krijgt is het weggegooid geld, maar de minimale waarde van 25 euro (??) had het wel gehaald.

Modjes deden echter huilie huilie en hebben denk ik mijn reactie omtrent de inhoud verwijderd.
Maar met een ipad 2 hoes en een 1xAA usb powerpack (met allemaal hulpstukjes) heb je de hoofdprijs wel gehad... zat nog een andere AA usb ding bij, maar die doet het niet (de originele laad overigens mijn telefoon ook niet op, te zwak). Een lightning kabeltje voor de iphone die blijkbaar alleen maar kon opladen (en na 2 weken ook kapot was).

Dus vergeleken met een ibood box.... laat ik maar zeggen dat het in ieder geval beter was dat die rotzooi die je bij Click 2 Buy kreeg...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Madstorm schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:00:
[...]

Beetje off topic, maar ik heb hem dus op 1dayfly besteld. Die hebben ook vertraging. Eerste verzenddatum van 22 juni, dit is toen 25 juni geworden. Staat nu op de datum van vandaag (28 juni). Precies hetzelfde als ibood zo te zien..
Dan kan je het waarschijnlijk iBood niet kwalijk nemen. dan neem ik het terug O-)
wel grappig dat de extra reserve-accu's en alle mounts die ik grotendeels uit china heb laten komen, al meer dan een week binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 11:22
Zijn er nog meer mensen die bij de Hunt een Galaxy Tab 2 hebben besteld? Ik wel, kreeg ik dus een mailtje dat het niet de beloofde 16GB versie was, maar slechts 8GB. Beetje jammer, maar goed. Ik had er twee; bij eentje de mogelijkheid gebruikt om hem terug te sturen. De andere wel gehouden en daar zou ik ter compensatie een 16GB microSD kaartje voor krijgen.

Vandaag het kaartje ontvangen, wat denk je? Sturen ze een gewone SDHC op.....die past er dus niet in.
Stelletje pannenkoeken daar zeg! Nu maar weer mailen om te kijken hoe ze dat oplossen.

Ben overigens wel blij met de tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-05 08:05
Dit mailtje net ontvangen.

Oeps..

Beste Ibooder,

Ja, dat krijg je dan. Zelfs onze zesvoudig watergekoelde emailserver werd vandaag door de hitte bevangen en stuurde jullie een aankondiging voor een Hunt....in Polen.

Dat was uiteraard niet de bedoeling, maar niet getreurd! Nadat komende woensdag en donderdag onze Duitse en Poolse vrienden nog even los mogen, zit er ook voor jullie alweer spoedig een Hunt aan te komen! Hou ons dus in de gaten, want wordt vervolgd!

Met vriendelijke groet,
Team iBOOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Handige dingen computers... vooral ook om de schuld te geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:49
Jeah right, waarschijnlijk gewoon de verkeerde lijst geselecteerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:00

Freedive

] Ken sent me _

Het gaat goed met de GoPro's ;
Beste iBOOD’er,

In de laatste email van 27-06-2013 hebben wij aangeven dat de GoPro(s) eind vorige week naar u toe konden worden verzonden.

Spijtig genoeg hebben wij de goederen nog steeds niet ontvangen op het distributiecentrum. Wij hopen op uw begrip en betreuren deze situatie ten zeerste, het is zeker niet de bedoeling uw geduld op de proef te stellen.

Er is intensief contact met de leverancier over de nieuwe verwachte leverdatum en het niet uitleveren conform de gemaakte afspraken. Zij geven aan dat de gewenste aantallen nu snel uitgeleverd kunnen worden aan iBOOD.

Indien u niet langer wilt wachten op informatie heeft u de mogelijkheid om uw bestelling kosteloos te annuleren. Hiervoor verwijzen wij u naar ‘Mijn iBOOD’ account, sectie > Mijn bestellingen > zie ordernummer voor een ‘Service verzoek indienen’. In uw account heeft u direct de mogelijkheid om uw rekeninggegevens in te voeren en het gehele aankoopbedrag zal met 5 tot 10 dagen op uw rekening worden bijgeschreven.

Onze welgemeende excuses voor deze weinige opheldering. Desondanks hopen wij u voldoende en naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Freedive schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:41:
Het gaat goed met de GoPro's ;

[...]
die mail heb ik ook... blijkbaar heeft 1dayfly beter contact... later de actie, eerder geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Zijn er al mensen die inmiddels een 16 GB microSDHC kaartje ontvangen hebben bij hun Galaxy Tab? Nadat ze eerst een normale SDHC 16GB toegestuurd is? Bij mij namelijk nog niet terwijl ibood er 6 dagen geleden al over berichtte.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511047

Mattie112 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:14:
Ik zou zeggen mooi opgelost. Je hebt nu zelfs 24GB storage terwijl je voor slechts 16 betaald hebt :-)
Nee, want die 8GB is zo vol en move-to-sd zit al een poosje niet meer in android ( :( ).

Ik gebruik mijn tab 2 7 als navigatie, dus die kaarten moeten nu van die 8 (eh 4 komma nogwat) gb af. Ergo, zit al snel mutjevol en aan dat sd kaartje heb je dan helemaal niets, tenzij je er mp3's ofzo op wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
en weer een update van ibood mbt de Gopro Black... nu 26 juli(!!). echt belachelijk. Als je iets verkoopt, moet je het toch ook kunnen leveren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Gopro ondertussen binnen... eindelijk! gelukkig doet die het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-04 11:19

JustFogMaxi