Toon posts:

[Actie] iBOOD Home & Living Hunt 31 juli 2013 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
Mede-auteurs:
  • zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43

zeef

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

DivZero

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag op woensdagnacht op 31 juli. Deze hunt slaat enkel op iBOOD Home and Living

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

:? Kan je in België/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt doorgaat.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan ([afbeelding] naast de titel van het topic)
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Opgelet
De hunt zal doorgaan op het Home & Living gedeelte van de iBOOD website!
(NL / BE)

[Voor 1% gewijzigd door DivZero op 31-07-2013 10:01. Reden: site die niet werkt verwijderd]

• Tronic
Kom net de volgende banner tegen op de website. Beetje vreemd dat de hunt doorgaat op H&L :)
http://dump.senver.be/up/1374892713.gif

En de mail is ook daar :)
Je kent natuurlijk de iBOOD Hunt, maar aankomende woensdag doen we iets bijzonders: dan is namelijk de allereerste Home & Living Hunt.

Uiteraard zit ook deze Hunt helemaal bomvol megadeals van topmerken voor de laagste prijs! Wat je kunt verwachten?
http://mailing.ibood.com/public/iBOOD/002a5ca6ed051eb48d835742af2de5fc/merken3_2.jpg

[Voor 105% gewijzigd door Tronic op 29-07-2013 09:57. Reden: Mail :)]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:43
Hoe werkt het nou eigenlijk met die boxen? Verschijnen die tussendoor of aan het eind van de hunt? Lijkt me namelijk ook weleens leuk er een (proberen) te bestellen.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
ik vraag me af of deze hunt wel een box voorbij komt - dit is niet de 'normale' hunt.

• Malt007
Jammer, had wel een zo'n keramische bbq in de box willen vinden. Leuk als je bij track en trace ziet dat je box meer dan 88kg weegt :-). Als er dan nog een kitchenaid en een flesje ace of spades in zit...

Maar als er wel een box langskomt, gaat dat dan op een andere manier dan de gewone producten?

[Voor 19% gewijzigd door Malt007 op 29-07-2013 11:38]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Interessant, ik ga over anderhalve maand verhuizen dus misschien dat ik iets leuks kan scoren voor mijn nieuwe huis :)

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:11

filthy rich

löp wa los

Als er zo'n box komt, wordt die neem ik aan met de spullen gevuld die ook tijdens de hunt aanwezig zijn?
dus home en living spul

[Voor 10% gewijzigd door filthy rich op 29-07-2013 12:32]

en aans löpt wa vast

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:40
Doe mij maar een replicatje van de barcelona chair voor weinig :D

Anoniem: 530633

oinkoink12 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:08:
Doe mij maar een replicatje van de barcelona chair voor weinig :D
Ja, en zo'n erbij gelijk. Sowieso degelijk meubulair lijkt me al een toegevoegde waarde, die bureaustoelen hebben we nou wle gezien.

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2021
filthy rich schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:31:
Als er zo'n box komt, wordt die neem ik aan met de spullen gevuld die ook tijdens de hunt aanwezig zijn?
dus home en living spul
Vraag ik me ook af. Op de banner van de website staat Home&Living Hunt. Als de boxen gevuld worden met artikelen die tijdens de hunt langskomen dan zouden die boxen dus gevuld zijn met Home&Living artikelen? (áls er überhaupt boxen langskomen)

• Tronic
Het lijkt me sterk dat er boxen gaan langskomen. Het zou leuk zijn natuurlijk, maar heb er bang voor :)

• DivZero
Het is een wonder... een iBOOD Hunt als ik net terug ben van vakantie. Meestal is het als ik óp vakantie ben 8)7

Ik ben erg benieuwd wat er gaat komen aangezien het "Home & Living" als thema heeft. Wel zag ik dat ze voor 't eerst Dysons gaan hebben in plaats Dirt Devils. Tot vannacht iedereen! 8)

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:10

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hmm, interesting. Net bezig met inrichten van een appartement. Toch maar even in de gaten houden of er nog wat interessants langskomt :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03 23:25

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt woensdagnacht op 29 mei. Deze hunt slaat enkel op iBOOD Home and Living

Dat wordt dus nog even wachten....

This footer is intentionally left blank

• DivZero
ajhaverkamp schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:50:
! Dit keer is de Hunt woensdagnacht op 29 mei. Deze hunt slaat enkel op iBOOD Home and Living

Dat wordt dus nog even wachten....
Fixed O-)

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
begin!

Ga heel even kijken, maar denk dat er niet echt iets boeiends langskomt

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:22
Schiet lekker op...bbq

[Voor 7% gewijzigd door nFo op 31-07-2013 00:10]

Anoniem: 530980

Dit gaat lang duren...

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2021
Was dat dekbedovertrek nou echt uitverkocht? Hij zat op 96% en toen in één keer stond er uitverkocht..?

• Eimers
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10-2018
Dus nog geen duidelijkheid over de box

• michealmcdermot
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-02 21:14
die dekbedovertrekken gaan dus de box in....

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:12

franssie

Save the albatross

mijn ouders hebben deze weber, leuk ding maar dat geld niet waard.

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Anoniem: 530980

:'( :'( Wat een dure broodrooster!!

• nFo
Leuke lepel voor de soep...

• filthy rich
  • Laatst online: 16:11

filthy rich

löp wa los

dit werkt niet met home en living:P

en aans löpt wa vast

• franssie

franssie

Save the albatross

tja, dan nekken de verzendkosten weet de deal, jammer

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Eimers
In een keer uitverkocht, toe maar

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-03 16:07
Wie heeft er tegenwoordig nog een pen nodig ? :P

• franssie

franssie

Save the albatross

Steeds meer zijn de iBood hunts dermate dat ik ze zelf beter bijelkaar jaag, welterusten.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
balpen voor slechts 30 eurie :| die gaat vast de doos in :p

[Voor 31% gewijzigd door JJ Le Funk op 31-07-2013 00:32]

~

• nFo
Bij mijn ouders zijn die groene pannen zwart geworden... :F

• Tronic
Blijkt niet echt veel animo te zijn voor een HL hunt: het is nog kalmer dan bij een BE only hunt :P

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Een beetje, ik hoef alleen geen noodle cup :P

• paulus_01
Morgen - ben benieuwd of het wat wordt deze hunt - hard hoofd in...

• anandus
  • Niet online
Ik vind die LED-cube wel geinig, maar tegelijkertijd vraag ik me af wat ik er nou precies mee zou moeten en of het me niet gaat irriteren :P
Oh, dat was de 'gewone' iBood. Onhandig, zo'n specifieke hunt :P

[Voor 33% gewijzigd door anandus op 31-07-2013 08:12]

• DateTime.Now
  • Niet online
oeeehhh mooie kist!

Niet voor de reperaties aan de auto :(

[Voor 56% gewijzigd door DateTime.Now op 31-07-2013 08:17]

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:59
Deze hunt gaat zo te forum's in als kalm en rustige hunt.... Elk artikel pakweg 2 minuten online?

• DateTime.Now
  • Niet online
"Er zit een kleine aanvulling hierop bij iBOOD. Een product wordt online gezet met een soort timer. Wanneer er gedurende een X periode geen aankoop heeft plaats gevonden haalt iBOOD het product offline en laat het later op de dag nog eens terug komen"

• Cave_Boy
thomasv93 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:18:
"Er zit een kleine aanvulling hierop bij iBOOD. Een product wordt online gezet met een soort timer. Wanneer er gedurende een X periode geen aankoop heeft plaats gevonden haalt iBOOD het product offline en laat het later op de dag nog eens terug komen"
Dan gaan waarschijnlijk veel producten later nog terugkomen. Deze kist brengt alles tot stilstand...

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-01 14:34

Zerfox

^this guy

Goedenmorgen! Lekker 4 uurtjes liggen pitten.
Eens kijken of het overdag allemaal iets sneller gaat.. :/

• DateTime.Now
  • Niet online
Deze hunt is toch minder leuk dan de normale hunt :P

• JerX
  • Laatst online: 10:27
Haha, dit is echt zo fail hunt xD Home & Living, who cares?!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• paulus_01
Gaaaaaap!

• anandus
  • Niet online
JerX schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:27:
Haha, dit is echt zo fail hunt xD Home & Living, who cares?!
Ikke, for starters. Binnenkort verhuizen, dus een prima timing voor mij :)

• DateTime.Now
  • Niet online
Ik ga in september uit huis, en kan misschien nog een leuke droger scoren vandaag. Maar skelters en kapstokken geloof ik wel.

• Cave_Boy
anandus schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:30:
[...]

Kun je niet naar Ibood bellen met ik koop alles op? Zo ben je meer bezig... ;)

• anandus
  • Niet online
Ja, een skelter is voor mij ook niet nodig, al merkte ik dat ik net wel even zat te kijken op marktplaats voor een grasmaaier- of tweetaktmotor om een een crosswagentje van te bouwen :+

[Voor 3% gewijzigd door anandus op 31-07-2013 08:33]

• Cave_Boy
anandus schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:33:
Ja, een skelter is voor mij ook niet nodig, al merkte ik dat ik net wel even zat te kijken op marktplaats voor een grasmaaiermotor om een een crosswagentje van te bouwen :+
Skelter + marktplaats = Skelter met motertje gemaakt door Tweaker }:O

Nu: Solis Vivaldi ventilator en keramische heater met tijdsklok & MP3 speler

Merk: Solis
Type: Vivaldi 751
4-in-1: Ventilator, keramische heater, luchtverfrisser en MP3-speler
Bedieningspaneel met tiptoetsen
Infrarode afstandsbediening
Grote en goed af te lezen digitale aanduiding van de tijd en de kamertemperatuur
5 Ventilatiestanden
2 Verwarmingsstanden
Thermostaat voor het instand houden van de gewenste kamertemperatuur
Verwarmingsvermogen: 1200-2000 Watt
Afmetingen: 32 x 120 cm
Gewicht: 7.2 kg
Garantie: 1 jaar
De verwachte verzenddatum van dit product is 14 augustus 2013

Studentenkamers worden steeds kleiner alles in 1 apparaat duwen? >:)

• JerX
  • Laatst online: 10:27
anandus schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:30:
[...]

Tja, een woord: IKEA.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• anandus
  • Niet online
Ben ik natuurlijk al geweest, iBood is meer voor de interessante extra's (die je normaal niet zou kopen :P )

• Cave_Boy
Grappig normaal staat de Hunt een gehele dag wel in het actieve topic deel van Tweakers. Nu is hij er al een paar keer eruit geweest. Hoop niet dat deze hunt langer dan een dag duurt.

Nu ook een gieter ...Ik dacht eerst dat het een vaas was waar je twee bloemen in kan doen (is periode geweest dat ze populair waren en soms zie je ze nog). Er zit geen handvat op. Je moet hem dus bij de hals beetpakken. Handig...

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:03
Dit is een hunt die ze niet al te vaak hoeven doen van mij.
Het is echt zooi die voorbij komt en vaak nog te duur ook. Bij de Blokker of Xenos komt je het voor een paar euro al tegen zonder verzendkosten

• Malt007
Welke weber bbq is vanancht langsgekomen?

• Versleije
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-03 14:56
Malt007 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:27:
Welke weber bbq is vanancht langsgekomen?
Weber One-Touch Original 57 BBQ met Thermometer
zie: http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/hunt-31-juli-2013/

• Malt007
Die bbq die nu te koop staat is gaaf. Die past alleen niet op mijn balkon ;-(

• DivZero
Malt007 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:53:
Die bbq die nu te koop staat is gaaf. Die past alleen niet op mijn balkon ;-(
Op mijn franse balkon past ie nét ook niet :+

• Malt007
DivZero schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:56:
[...]

Op mijn franse balkon past ie nét ook niet :+
Die bbq heeft een uitlaat dus je had hem zo kunnen plaatsen dat je franse balkon perfect was geweest ;-)

• DivZero
Malt007 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:58:
[...]

Die bbq heeft een uitlaat dus je had hem zo kunnen plaatsen dat je franse balkon perfect was geweest ;-)
haha nee, de deur van mijn balkon kan niet eens helemaal open 8)7

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-03 13:02

nlboy

Alles kitz?

Toch maar de fietslampjes besteld. Uiteindelijk toch voordeliger uit, dan elke keer bij de Hema los kopen. :)

Weet iemand hoeveel het Axa ProCarat gehard stalen kettingslot met 10,5mm dikke schakels (ART klasse 4) koste? :)

• Stiffmeisterr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-02 21:20
nlboy schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:21:
Toch maar de fietslampjes besteld. Uiteindelijk toch voordeliger uit, dan elke keer bij de Hema los kopen. :)

Weet iemand hoeveel het Axa ProCarat gehard stalen kettingslot met 10,5mm dikke schakels (ART klasse 4) koste? :)
€ 24,95

Bron: http://producthistory.eu/...ehard+stalen+kettingslot/

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Dank! Hopelijk komt ie weer voorbij. :)

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 17:02
Niet echt een een interessante hunt IMO, maar het zou wel mooi zijn als hierdoor minder meuk tijdens de "echte" hunt voorbij komt.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-02 09:16
Ik ga ook maar eens deze hunt in de gate houden :)

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
@ nlboy, Ze lezen mee van ibood, je slot staat er op

[Voor 8% gewijzigd door Ernemmer op 31-07-2013 10:48]

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ernemmer schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:48:
@ nlboy, Ze lezen mee van ibood, je slot staat er op
Haha ja inderdaad. :o Meteen twee besteld.
Voor Amsterdam is dit een top slot.

• Anoniem: 124943
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Iemand enig idee wat die kite kost?

• paulus_01
€89.95

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-02 09:16
Hmm daar komt de twijfel weer voor de Seahorse handdoeken

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:49
tja .. wit wordt vaak weer zo snel smoezelig ... hoe heet kan je die krengen wassen?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Royeboi
  • Laatst online: 19-03 23:47
renzo4000 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:04:
tja .. wit wordt vaak weer zo snel smoezelig ... hoe heet kan je die krengen wassen?
Ja witte handdoeken, geen goed plan. :X

Valt me tegen deze Hunt, zit er al de hele ochtend naar te kijken. Zonder impulsaankopen!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Cezus
  • Laatst online: 09-03 21:55
Valt me ook een beetje tegen.. Een gieter.. Een pen en potlood..

Is de Dyson al voorbij gekomen?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
renzo4000 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:04:
Het gaat niet om het wassen. Het gaat om het drogen. Leg witte kleding maar eens te drogen op een stukje gras, moet je kijken hoe wit je het houdt. (of lees eens Oma's huishoudtips door)

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:24
tot nu toe is de hunt behoorlijk bagger imho. Geen echte koopjes, veel hoge prijzen :(

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:48
Iemand ervaring met de Greenpan? Deze is in verschillende vormen voorbij gekomen en komt vast nog wel eens langs...

• nFo
Greenpan zijn erg zwaar en lastig schoon te krijgen.
Is wel wat gezondder dan die zwarte teflon zooi in je eten.

• franssie

franssie

Save the albatross

lol, die stoel is EUR 20 duurder tijdens de Hunt?

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:41
Goede deal. Van 159,95; Nu 179.95!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-03 22:57
ja zag het ook hahaha fail

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-02 17:16
Is er kans op een robotstofzuiger deze hunt? Of vallen die onder een andere categorie

• DivZero
Hydrosine schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:23:
Is er kans op een robotstofzuiger deze hunt? Of vallen die onder een andere categorie
Die valt zeker binnen deze categorie. :)

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-03 19:54

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Hydrosine schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:23:
Laat er iets leuks tussen zitten: ja dit valt hier onder !

MacBook Pro, iPad Air2, Samsung telefoons, Sonos, bierliefhebber, verbouwen, hardlopen, fitness, informatieanalist in ziekenhuis

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-02 17:16
Mooi, hopen dat die snel komt dan! ik moet dalijk weg :P

• NLKornolio
  • Laatst online: 12:26

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Bureaustoel voor de Computer Nerds onder ons, ......

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

• Royeboi
  • Laatst online: 19-03 23:47
Inderdaad nog steeds niet veel soeps. €26,- euro voor een pannenkoekenpan is mij iets te veel. Voor €20,- incl was het al beter geweest, maar dan nog niets bijzonders.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:28

SeatRider

Hips don't lie

Was de Weber al voorbijgekomen? Weet iemand wat het was (model/prijs)?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Eimers
Ben blij dat ik gister toch maar ben gaan slapen, wat een armoe hunt

• Eimers
SeatRider schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:57:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:25
de one touch 57cm voor 139 dacht ik?

• Cave_Boy
Wel leuk normaal is bij een hunt om de 10 sec in het topic pakweg 6 berichten en nu is het in bijna 10 min 1 bericht...

• NLKornolio
  • Laatst online: 12:26

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

WIl wel helpen PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

• Eimers
Voor wie altijd een peugeot heeft willen hebben!

• franssie

franssie

Save the albatross

twee zelfs ;)
Zijn supergoede dingen overigens, heb ze zelf ook en gaan inderdaad tientallen jaren mee - dus niet nodig.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

:o ik kom er nu pas achter dat er een hunt is.
even snel de aanbiedingen doorgebladerd en de foreverlamp 5w lijkt mij wel een toffe deal.
maar die ik ook maar èèn keer langsgekomen ofzo :/

ora et labora

• Anoniem: 124943
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
lekker, ben ik bezig met die zout en peper set te bestellen. Klik ik op verder. Gooit ie me uit de bestelling, en geen mogelijkheid om te bestellen. Fijn....

• Eimers
Je weber is er nu voor een tientje minder dan vannacht!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Waah schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:05:
[...]

de one touch 57cm voor 139 dacht ik?
Nu is ie er weer, voor 129. Is wel een mooie deal, maar ik wil de 47cm versie :)

• franssie

franssie

Save the albatross

Die van vannacht had een opvangbakje voor het as dacht ik, iets betere deal.

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Deze ook (zie je niet op het plaatje), maar geldt voor alle one touch modellen dacht ik. De Premium heeft zelfs nog een metalen opvangbak die je eronder kunt monteren :).

Ik wilde eigenlijk de 47cm, maar als deze elke keer als ie voorbijkomt een tientje goedkoper wordt, is deze toch wel aanlokkelijk :-)

[Voor 28% gewijzigd door SeatRider op 31-07-2013 13:32]

• Tronic
Haha, denk niet dat hij nog goedkoper gaat worden :p Kan altijd natuurlijk ^^

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik stond een tijd te werken in de schuur, pak mn laptop uit huis (moest wat maten opzoeken) zijn mn 5w led spots net in de aanbieding, :D hebbe!

ora et labora

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee