Deze hunt is toch minder leuk dan de normale hunt
Ikke, for starters. Binnenkort verhuizen, dus een prima timing voor mijJerX schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:27:
Haha, dit is echt zo fail hunt xD Home & Living, who cares?!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik ga in september uit huis, en kan misschien nog een leuke droger scoren vandaag. Maar skelters en kapstokken geloof ik wel.
Kun je niet naar Ibood bellen met ik koop alles op? Zo ben je meer bezig...anandus schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:30:
[...]
Ikke, for starters. Binnenkort verhuizen, dus een prima timing voor mij
Ja, een skelter is voor mij ook niet nodig, al merkte ik dat ik net wel even zat te kijken op marktplaats voor een grasmaaier- of tweetaktmotor om een een crosswagentje van te bouwen
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 31-07-2013 08:33 ]
Skelter + marktplaats = Skelter met motertje gemaakt door Tweakeranandus schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:33:
Ja, een skelter is voor mij ook niet nodig, al merkte ik dat ik net wel even zat te kijken op marktplaats voor een grasmaaiermotor om een een crosswagentje van te bouwen
Nu: Solis Vivaldi ventilator en keramische heater met tijdsklok & MP3 speler
Merk: Solis
Type: Vivaldi 751
4-in-1: Ventilator, keramische heater, luchtverfrisser en MP3-speler
Bedieningspaneel met tiptoetsen
Infrarode afstandsbediening
Grote en goed af te lezen digitale aanduiding van de tijd en de kamertemperatuur
5 Ventilatiestanden
2 Verwarmingsstanden
Thermostaat voor het instand houden van de gewenste kamertemperatuur
Verwarmingsvermogen: 1200-2000 Watt
Afmetingen: 32 x 120 cm
Gewicht: 7.2 kg
Garantie: 1 jaar
De verwachte verzenddatum van dit product is 14 augustus 2013
Studentenkamers worden steeds kleiner alles in 1 apparaat duwen?
Tja, een woord: IKEA.anandus schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:30:
[...]
Ikke, for starters. Binnenkort verhuizen, dus een prima timing voor mij
Ben ik natuurlijk al geweest, iBood is meer voor de interessante extra's (die je normaal niet zou kopen
)
Grappig normaal staat de Hunt een gehele dag wel in het actieve topic deel van Tweakers. Nu is hij er al een paar keer eruit geweest. Hoop niet dat deze hunt langer dan een dag duurt.
Nu ook een gieter ...Ik dacht eerst dat het een vaas was waar je twee bloemen in kan doen (is periode geweest dat ze populair waren en soms zie je ze nog). Er zit geen handvat op. Je moet hem dus bij de hals beetpakken. Handig...
Nu ook een gieter ...Ik dacht eerst dat het een vaas was waar je twee bloemen in kan doen (is periode geweest dat ze populair waren en soms zie je ze nog). Er zit geen handvat op. Je moet hem dus bij de hals beetpakken. Handig...
Dit is een hunt die ze niet al te vaak hoeven doen van mij.
Het is echt zooi die voorbij komt en vaak nog te duur ook. Bij de Blokker of Xenos komt je het voor een paar euro al tegen zonder verzendkosten
Het is echt zooi die voorbij komt en vaak nog te duur ook. Bij de Blokker of Xenos komt je het voor een paar euro al tegen zonder verzendkosten
Weber One-Touch Original 57 BBQ met ThermometerMalt007 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:27:
Welke weber bbq is vanancht langsgekomen?
zie: http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/hunt-31-juli-2013/
Op mijn franse balkon past ie nét ook nietMalt007 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:53:
Die bbq die nu te koop staat is gaaf. Die past alleen niet op mijn balkon ;-(
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Die bbq heeft een uitlaat dus je had hem zo kunnen plaatsen dat je franse balkon perfect was geweest ;-)
haha nee, de deur van mijn balkon kan niet eens helemaal openMalt007 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:58:
[...]
Die bbq heeft een uitlaat dus je had hem zo kunnen plaatsen dat je franse balkon perfect was geweest ;-)

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Toch maar de fietslampjes besteld. Uiteindelijk toch voordeliger uit, dan elke keer bij de Hema los kopen. 
Weet iemand hoeveel het Axa ProCarat gehard stalen kettingslot met 10,5mm dikke schakels (ART klasse 4) koste?
Weet iemand hoeveel het Axa ProCarat gehard stalen kettingslot met 10,5mm dikke schakels (ART klasse 4) koste?
€ 24,95nlboy schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:21:
Toch maar de fietslampjes besteld. Uiteindelijk toch voordeliger uit, dan elke keer bij de Hema los kopen.
Bron: http://producthistory.eu/...ehard+stalen+kettingslot/
Dank! Hopelijk komt ie weer voorbij.
Niet echt een een interessante hunt IMO, maar het zou wel mooi zijn als hierdoor minder meuk tijdens de "echte" hunt voorbij komt.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik ga ook maar eens deze hunt in de gate houden
@ nlboy, Ze lezen mee van ibood, je slot staat er op
[ Voor 8% gewijzigd door Ernemmer op 31-07-2013 10:48 ]
Haha ja inderdaad.Ernemmer schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:48:
@ nlboy, Ze lezen mee van ibood, je slot staat er op
Voor Amsterdam is dit een top slot.
€89.95Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:58:
Iemand enig idee wat die kite kost?
Hmm daar komt de twijfel weer voor de Seahorse handdoeken
tja .. wit wordt vaak weer zo snel smoezelig ... hoe heet kan je die krengen wassen?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ja witte handdoeken, geen goed plan.renzo4000 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:04:
tja .. wit wordt vaak weer zo snel smoezelig ... hoe heet kan je die krengen wassen?

Valt me tegen deze Hunt, zit er al de hele ochtend naar te kijken. Zonder impulsaankopen!
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Het gaat niet om het wassen. Het gaat om het drogen. Leg witte kleding maar eens te drogen op een stukje gras, moet je kijken hoe wit je het houdt. (of lees eens Oma's huishoudtips door)renzo4000 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:04:
tot nu toe is de hunt behoorlijk bagger imho. Geen echte koopjes, veel hoge prijzen
Iemand ervaring met de Greenpan? Deze is in verschillende vormen voorbij gekomen en komt vast nog wel eens langs...
Greenpan zijn erg zwaar en lastig schoon te krijgen.
Is wel wat gezondder dan die zwarte teflon zooi in je eten.
Is wel wat gezondder dan die zwarte teflon zooi in je eten.
lol, die stoel is EUR 20 duurder tijdens de Hunt?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Is er kans op een robotstofzuiger deze hunt? Of vallen die onder een andere categorie
Die valt zeker binnen deze categorie.Hydrosine schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:23:
Is er kans op een robotstofzuiger deze hunt? Of vallen die onder een andere categorie
Laat er iets leuks tussen zitten: ja dit valt hier onder !Hydrosine schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:23:
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Mooi, hopen dat die snel komt dan! ik moet dalijk weg
Bureaustoel voor de Computer Nerds onder ons, ......
Inderdaad nog steeds niet veel soeps. €26,- euro voor een pannenkoekenpan is mij iets te veel. Voor €20,- incl was het al beter geweest, maar dan nog niets bijzonders.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Was de Weber al voorbijgekomen? Weet iemand wat het was (model/prijs)?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisSeatRider schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:57:
de one touch 57cm voor 139 dacht ik?SeatRider schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:57:
Wel leuk normaal is bij een hunt om de 10 sec in het topic pakweg 6 berichten en nu is het in bijna 10 min 1 bericht...
WIl wel helpen PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!
twee zelfs
Zijn supergoede dingen overigens, heb ze zelf ook en gaan inderdaad tientallen jaren mee - dus niet nodig.
Zijn supergoede dingen overigens, heb ze zelf ook en gaan inderdaad tientallen jaren mee - dus niet nodig.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
even snel de aanbiedingen doorgebladerd en de foreverlamp 5w lijkt mij wel een toffe deal.
maar die ik ook maar èèn keer langsgekomen ofzo

ora et labora
Verwijderd
lekker, ben ik bezig met die zout en peper set te bestellen. Klik ik op verder. Gooit ie me uit de bestelling, en geen mogelijkheid om te bestellen. Fijn....
Verwijderd
Je weber is er nu voor een tientje minder dan vannacht!SeatRider schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:57:
Nu is ie er weer, voor 129. Is wel een mooie deal, maar ik wil de 47cm versie
Die van vannacht had een opvangbakje voor het as dacht ik, iets betere deal.
Deze ook (zie je niet op het plaatje), maar geldt voor alle one touch modellen dacht ik. De Premium heeft zelfs nog een metalen opvangbak die je eronder kunt monteren
.
Ik wilde eigenlijk de 47cm, maar als deze elke keer als ie voorbijkomt een tientje goedkoper wordt, is deze toch wel aanlokkelijk :-)
Ik wilde eigenlijk de 47cm, maar als deze elke keer als ie voorbijkomt een tientje goedkoper wordt, is deze toch wel aanlokkelijk :-)
[ Voor 28% gewijzigd door SeatRider op 31-07-2013 13:32 ]
Haha, denk niet dat hij nog goedkoper gaat worden
Kan altijd natuurlijk ^^
ik stond een tijd te werken in de schuur, pak mn laptop uit huis (moest wat maten opzoeken) zijn mn 5w led spots net in de aanbieding,
hebbe!
ora et labora
Ik zag ze langskomen. Hoopte al dat je ze niet ging mislopenmrc4nl schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:17:
ik stond een tijd te werken in de schuur, pak mn laptop uit huis (moest wat maten opzoeken) zijn mn 5w led spots net in de aanbieding,hebbe!
100 euro voor een Parker pen... jemig zeg
wel erg mooie pen, helaas raak ik ze altijd kwijt
En voor wie een belletje wil bij een nieuwe aanbieding : http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Elektrische messenslijper gekocht. Ben te lui voor de sharp keeper.
_██_
(ಠ_ృ)
dit is echt een stormlooptopic zeg, man wat rustig, is dit eigenlijk wel een hunt te noemen?
ora et labora
al anderhalf uur geen nieuwe reactie in t topic. Erg druk inderdaadmrc4nl schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:07:
dit is echt een stormlooptopic zeg, man wat rustig, is dit eigenlijk wel een hunt te noemen?
Volgens de Facebook pagina van iBood kunnen we om 00:00 iets verwachten.
Psssst.......Om 0.00 uur eindigt de allereerste Home & Living HUNT, maar om 0.00 uur start er ook iets geheel nieuws op iBOOD.nl!
Ra, ra, wat zal het zijn....??
Health & Beauty HUNT?InsertFunnyText schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:11:
[...]
Die fietslampjes zijn overigens wel leuke dingetjes, vorige hunt een van aangeschaft en maak er redelijk veel gebruik van. past makkelijk in je jas dus heb ze eigenlijk altijd bij me.
Waar hebben jullie dan de info van dat om 00.00 er iets nieuws start?
Ze moeten echt de avond vullen.... een voor een telkens een ander kleurtje afvalemmer...
Dat zal het wel zijn ja, werd de laatste tijd al een paar keer gezegd dat de nieuwe site binnenkort online zou gaan.Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:02:
[...]
De nieuwe website toch? Dacht dat ze dat een poosje terug hadden aangekondigd.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Voor hoeveel?
Op vidaxl.nl heb je hem voor €89 incl verzendkosten. Heb al meer items van die site in de hunt voorbij zien komen voor nauwlijks goedkoper, zoals de barkrukken, prullenbakken, en tuinlampen.
Het aantal pannen valt mij tegen. Zie alleen steeds zo een Greenpan. Ik wil dat setje met 3 witte keramische pannen. Die ik vorig jaar heb gekocht zijn inmiddels versleten, en die bevielen heel goed tot ik ze in de vaatwasser ging wassen.
Op vidaxl.nl heb je hem voor €89 incl verzendkosten. Heb al meer items van die site in de hunt voorbij zien komen voor nauwlijks goedkoper, zoals de barkrukken, prullenbakken, en tuinlampen.
Het aantal pannen valt mij tegen. Zie alleen steeds zo een Greenpan. Ik wil dat setje met 3 witte keramische pannen. Die ik vorig jaar heb gekocht zijn inmiddels versleten, en die bevielen heel goed tot ik ze in de vaatwasser ging wassen.
[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 31-07-2013 23:34 ]
Los va de stoel heb ik deze hint eigenlijk niets gezien wat ik her en der bij een uitverkoopje ook zou kunnen regelen
Je kan ook altijd de TS eens doorlezenfranssie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:45:
En voor wie een belletje wil bij een nieuwe aanbieding : http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Zou me niks verbazen als het gewoon het product van 1 augustus gaat zijnInsertFunnyText schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:11:
[...]

Richt die opmerking dan aan de vraagstelers ipv de messenger
veel beter word het vast niet met nog 3 min te gaan
Was eerder een boodschap van algemeen nutfranssie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 23:57:
[...]
Richt die opmerking dan aan de vraagstelers ipv de messenger
prima!
maar wat een trage hunt ... om 2400 een rollator denk ik?
maar wat een trage hunt ... om 2400 een rollator denk ik?
Ik kan niets bijzonders ontdekkenInsertFunnyText schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:11:
[...]
edit:
Ah, Flash-sales. Aanbiedingen die 6 dagen duren.
Vond het oude iBood concept, waarbij ook hunts niet werden aangekondigd en je elke nacht nog even tot 0:00 op bleef leuker
Ah, Flash-sales. Aanbiedingen die 6 dagen duren.
Vond het oude iBood concept, waarbij ook hunts niet werden aangekondigd en je elke nacht nog even tot 0:00 op bleef leuker
[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 01-08-2013 00:04 ]
Dat was 'm dan, tot de volgende 'echte' Hunt jongens!
Ik heb een voucher gekocht voor een print op canvas, 40x60cm. Cadeautje voor m'n vriendin
Niks gezien wat ik kon gebruiken, beetje jammer. Ach je kan niet elke keer geluk hebben
Banner boven in beeld ineens, is dit het nieuwe? http://www.ibood.com/nl/nl/flash_sale
Enkel voor NL blijkbaar
[ Voor 83% gewijzigd door Tronic op 01-08-2013 00:06 ]
Spannend zeg, die flashsale...
Ja weer een tegenvallerAdmiralSnipe schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 00:05:
Spannend zeg, die flashsale...

[ Voor 75% gewijzigd door WhySoSerious? op 01-08-2013 00:07 ]
ach, net wel een retro zonnebril gekocht - beter dan al die meuk op de 'hunt'
ja best redelijk, geen ray-ban maar wel ok, wel polaroid dus kan het zijn dat een deel van je dashboard in je auto onzichtbaar wordt