iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
_██_
(ಠ_ృ)
ora et labora
al anderhalf uur geen nieuwe reactie in t topic. Erg druk inderdaadmrc4nl schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:07:
dit is echt een stormlooptopic zeg, man wat rustig, is dit eigenlijk wel een hunt te noemen?
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Psssst.......Om 0.00 uur eindigt de allereerste Home & Living HUNT, maar om 0.00 uur start er ook iets geheel nieuws op iBOOD.nl!
Ra, ra, wat zal het zijn....??
Health & Beauty HUNT?InsertFunnyText schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:11:
Volgens de Facebook pagina van iBood kunnen we om 00:00 iets verwachten.
[...]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dat zal het wel zijn ja, werd de laatste tijd al een paar keer gezegd dat de nieuwe site binnenkort online zou gaan.Anoniem: 320034 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:02:
[...]
De nieuwe website toch? Dacht dat ze dat een poosje terug hadden aangekondigd.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Op vidaxl.nl heb je hem voor €89 incl verzendkosten. Heb al meer items van die site in de hunt voorbij zien komen voor nauwlijks goedkoper, zoals de barkrukken, prullenbakken, en tuinlampen.
Het aantal pannen valt mij tegen. Zie alleen steeds zo een Greenpan. Ik wil dat setje met 3 witte keramische pannen. Die ik vorig jaar heb gekocht zijn inmiddels versleten, en die bevielen heel goed tot ik ze in de vaatwasser ging wassen.
[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 31-07-2013 23:34 ]
Je kan ook altijd de TS eens doorlezenfranssie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:45:
En voor wie een belletje wil bij een nieuwe aanbieding : http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Zou me niks verbazen als het gewoon het product van 1 augustus gaat zijnInsertFunnyText schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:11:
[...]

Richt die opmerking dan aan de vraagstelers ipv de messenger
Was eerder een boodschap van algemeen nutfranssie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 23:57:
[...]
Richt die opmerking dan aan de vraagstelers ipv de messenger
maar wat een trage hunt ... om 2400 een rollator denk ik?
Ik kan niets bijzonders ontdekkenInsertFunnyText schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:11:
[...]
Ah, Flash-sales. Aanbiedingen die 6 dagen duren.
Vond het oude iBood concept, waarbij ook hunts niet werden aangekondigd en je elke nacht nog even tot 0:00 op bleef leuker
[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 01-08-2013 00:04 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Tronic op 01-08-2013 00:06 ]
Ja weer een tegenvallerAdmiralSnipe schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 00:05:
Spannend zeg, die flashsale...

[ Voor 75% gewijzigd door WhySoSerious? op 01-08-2013 00:07 ]