Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt augustus 2013 *uitpakken* Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 78 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Mede-auteurs:
  • zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43

zeef

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54

Tronic

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag op woensdagnacht op 28 & 29 augustus 2013!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

:? Kan je in België/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt doorgaat.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

[Voor 1% gewijzigd door DivZero op 28-08-2013 10:15. Reden: oude lijstje hersteld]

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:12

Geckoo

Good news, everyone!

is het weer zo ver?
ik heb nog niet de aankondiging gezien. Is deze via de mail of social media geplaatst?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Anoniem: 358090
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dat wordt weer weinig slapen!

[Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 358090 op 26-08-2013 14:19]

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-03 22:13
dinsdag op woensdagnacht op 28 & 29 augustus klopt niet echt....

dinsdag op woensdagnacht op 27 & 28 augustus OF
woensdag op donderdagnacht op 28 & 29 augustus

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-03 21:51
Quadradial schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:21:
dinsdag op woensdagnacht op 28 & 29 augustus klopt niet echt....

dinsdag op woensdagnacht op 27 & 28 augustus OF
woensdag op donderdagnacht op 28 & 29 augustus
Hiermee wordt bedoeld dat het op woensdag 28 augustus om 00.00 uur begint. Dus de nacht van dinsdag op woensdag. Dus klopt wel.

• Quadradial
  • Laatst online: 20-03 22:13
Geen12 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:32:
[...]

Hiermee wordt bedoeld dat het op woensdag 28 augustus om 00.00 uur begint. Dus de nacht van dinsdag op woensdag. Dus klopt wel.
Het leest HEEL vreemd in mijn ogen en 29ste is toch echt donderdag... 8)7

Dus dan begint het woensdag om 00:00 en eindigt het op donderdag 23:59 ???

[Voor 10% gewijzigd door Quadradial op 26-08-2013 14:36]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:03

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Epic, ben er weer bij! :Y) Man in regenjas zei tegen mij, van woensdag 28 augustus 00.00 tot en met donderdag 29 augustus 23.59 is er een iBood Hunt.

"Ik heb niet eens een regenjas" zei hij nog.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:58

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Ligt het aan mij of komt die hunt steeds vaker?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Laatste hunt was ergens in mei/juni dacht ik. Ja na tig dagen moeten ze toch weer hun magazijn opschonen.

Ik hoop alleen maar dat ze die boxen eens beter verdelen of het stappenplan beter maken.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:51

ChillPascal

In the end...

Heeft deze Hunt ook weer een thema zoals de afgelopen Hunt het Huishoudelijk thema had?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk thema 'rotzooi' :')

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 21:00

JT

VETAK y0

Senor Sjon schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:42:
Lijkt wel maandelijks ofzo :o
Ik heb zeker al ergens tussen de 6 a 10 dingen besteld op iBood, maar nog nooit wat tijdens een hunt :o

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57
ChillPascal schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:49:
Heeft deze Hunt ook weer een thema zoals de afgelopen Hunt het Huishoudelijk thema had?
Dat was dan ook geen gewone hunt maar een living hunt...

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ben benieuwd of die switch van eergisteren nog eens langskomt in de hunt, dan koop ik er nog 1tje.
Voor de rest ben ik benieuwd of de site het volhoudt en of ik nou eindelijk eens zo'n box kan bemachtigen

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-01 09:46
Ik hoop dat de vertex 3 480gb weer langskomt. Hij kostte maar 200 euro. Wie weet wat hij dan in de hunt kost :O

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:13
Targets voor deze hunt: synology NAS / Philips livingcolors ding / evt. Boston Acoustics A225c als tie langs komt.

En eens kijken of er nog wat andere prullaria langskomt, en de box natuurlijkkkK! :D

toettoett

• Soundless
Thecola schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:20:
Targets voor deze hunt: synology NAS / Philips livingcolors ding / evt. Boston Acoustics A225c als tie langs komt.

En eens kijken of er nog wat andere prullaria langskomt, en de box natuurlijkkkK! :D
4-bay nas? Hoeveel kostte hij ?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
Vaste Hunt-scenario alhier:

23:55:00 uur - Eigenlijk geen zin om te kijken wegens negatieve eerdere ervaringen maar tóch benieuwd.
23:55:30 uur - Alvast inloggen om er snel genoeg bij te zijn.
00:00:00 uur - Here we go! Eerste artikel. Nee da's niks voor mij.
00:00:40 uur - Tweede ding. Hmmm, leuk, maar nee.
00:01:11 uur - Derde ding. Heyyyy dat kan ik goed gebruiken en wat een leuke prijs!
00:01:12 uur - Click dus meteen op order!
00:01:13 uur - Oh funk, WAY te laat, deed er natuurlijk ook ongeveer één seconde over dus "uitverkocht" :z
00:01:14 uur - Klaar mee, lees binnenkort wel over de euforische "heb een 84 inch OLED in de Box!"
00:01:15 uur - [ X ]

:)

Nickname does not reflect reality

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dacht ik ook al aan, alweer? Niet erg, misschien kan ik dit keer wel wat scoren (en niet weer 100 van die ellendige lampen graag)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-06-2022
RonaldDesigns schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:43:
[...]

Dacht ik ook al aan, alweer? Niet erg, misschien kan ik dit keer wel wat scoren (en niet weer 100 van die ellendige lampen graag)
Daarom is ook steeds vaker een hunt, zodat ze eindelijk van die lampen en andere 'zooi' af komen. :+

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-03 09:47
Eens zien of we dit keer een IBOOD box kunnen bemachtigen.. De unboxing videos zien er altijd erg leuk uit :)

"Be brave, don't shave"

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:21
Raar hoor op een doordeweekse dag.. had veel liever het weekend gezien nou moet ik vrij nemen van mijn verplichtingen.

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

De iBood Hunt is altijd doordeweeks geweest, daar is niks raars aan :)

• Thecola
TheUninvited schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:36:
nou moet ik vrij nemen van mijn verplichtingen.
je moet helemaal niks :>

toettoett

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-01 14:34

Zerfox

^this guy

Nee, alleen was er tussen de vorige 'echte' Hunt en deze 'echte' Hunt een Hunt met een thema; wat nog nooit eerder was voorgekomen. De tijd tussen de twee 'echte' Hunts was vrij standaard naar mijn mening.

Anyways, ik ben zeker weer van de partij! :D

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nais, aangezien we komende week onze nieuwe woning betrekken kan er vast nog wel wat leuke gear gescoord gaan worden :D (dat dacht ik de laatste 3 hunts overigens ook).

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-02 18:23
ChillPascal schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:49:
Mike Hunt :o

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-03 16:33
Hopelijk komt die Carrera 11 van de vorige hunt weer langs. Was toen vlugger weg dan ik kon klikken.

• patrick91
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-04-2018
Hunt.... hunt.... hunt.... wat moet ik nou.. hunt... balen dat ik vrij ben.. normaal keek ik op het werk mee :)

Box is voor de lucky few maar een living colour lamp heb ik altijd al willen hebben.. en een dekbed, en een tas, dora! of die mooie oorbellen of zal ik toch maar eens klikken als er set glazen langskomt..

Ik hunt weer mee in elk geval.. op naar 1dk.

• DivZero
patrick91 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:19:
Hunt.... hunt.... hunt.... wat moet ik nou.. hunt... balen dat ik vrij ben.. normaal keek ik op het werk mee :)

Box is voor de lucky few maar een living colour lamp heb ik altijd al willen hebben.. en een dekbed, en een tas, dora! of die mooie oorbellen of zal ik toch maar eens klikken als er set glazen langskomt..

Ik hunt weer mee in elk geval.. op naar 1dk.
Je bent de Hama deals vergeten :Y)

Ik ben heel erg benieuwd naar de lineup. Ik verwacht bijvoorbeeld redelijk wat laptops in verband met de 'back to school' periode. Maar het is natuurlijk maar weer de vraag waar iBOOD aan kan komen iedere hunt.

Ook vraag ik me af of het nu juist een drukkere of rustigere Hunt wordt in termen van bezoekersaantallen. Mensen kunnen nog op vakantie zijn, terwijl andere juist vrij zijn in plaats van moeten werken. Tegelijkertijd ken ik maar al teveel mensen die normaal op het werk massaal zitten te Hunten :+

Voor de laatste groep hebben we trouwens nog een update op de site doorgevoerd. Als je achter een firewall zat op bijvoorbeeld het werk kon 't zijn dat de site 't niet deed. Dit moet nu verholpen zijn :)

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Enige leuke aan de hunt is toch de slowchat hier en op 1dk

Voor de "deals" hoef je het niet te doen (en voor de box al helemaal niet naar mijn mening :P)

• ByteMe_
  • Niet online
Ik zag vorige keer leuke speakers, volgens mij van Onkyo, hoop dat ze deze keer weer voorbij komen. Of de Box proberen te kopen (het is grappendinsdag)

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:06

kevin33

Welkom in Utopia.

Ik hoop dat er een leuke compactcamera wordt aangeboden.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Ik heb geen geld en ben niks echt nodig, maar het zal maar zo dat ik weer wat ga kopen. En hopen op die box natuurlijk :) de vorige 50 euro-box had ik te pakken en die was goed gevuld!

• Vreesie
  • Laatst online: 11-03 14:58
imo is de hunt geen echte hunt meer.
Vroeger kwam je nog wel leuke dingen tegen, tegenwoordig valt het erg tegen.
Ze doen het ook veel te vaak.

• Brad Pitt
kevin33 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:40:
Ik hoop dat er een leuke compactcamera wordt aangeboden.
Je tekst onder je nick is in elk geval toepasselijk :)

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
Leuk, weer een hunt - hopelijk weer een box scoren :D

• DivZero
Voor de liefhebbers, je kan nu een box winnen via Whatsapp: http://nl-nl.forum.ibood.com/voorwaarden-whatsapp-actie/

Ik ben benieuwd wat voor gekke shit er bij iBOOD gaat verschijnen :P

• Soundless
Zojuist de hunt-mail ontvangen. Ze hebben nu blijkbaar een whatsapp actie waarmee je een box kan winnen

• ByteMe_
  • Niet online
Zal een mooi filmpje worden

Ik volg de iboodhunt omdat.. ...er weer geslowchat mag worden op tweakers :+

Vooral niet vergeten je wifi te gebruiken dan met een filmpje ;)

• Brad Pitt
RonaldDesigns schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:46:
Vooral niet vergeten je wifi te gebruiken dan met een filmpje ;)
De (standaard :) ) Whatsapp app hanteert een best strenge filesize limiet dus niet té grote worries :)

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-03 14:29
De laatste paar keer kwamen die boxen van € 100,- en € 50,- elke keer tussen 01:00 en 05:00 volgens mij.
Heb het één keer gedaan, een nacht doorgehaald, maar als je zelfs dan nog te laat bent als je binnen 3 seconden klikt...

Hopelijk kan ik de verleiding deze keer weerstaan...

• ByteMe_
  • Niet online
Ik heb mijn hele data verbinding uitstaan, dus voor mij gaat die vlieger sowieso niet op. Maar dat is goed dat WA die waarschuwing ook heeft, wist ik niet.

Zal lekker aan de bandbreedte knagen bij hun denk ik, meeste mensen hebben full hd, maar wel leuk idee.

• Brad Pitt
Qon schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:52:
De laatste paar keer kwamen die boxen van € 100,- en € 50,- elke keer tussen 01:00 en 05:00 volgens mij.
Heb het één keer gedaan, een nacht doorgehaald, maar als je zelfs dan nog te laat bent als je binnen 3 seconden klikt...
Hahaha drie seconden? Dan ben je ongeveer een factor 50 te traag :)

• EricNL
  • Laatst online: 22-02 08:35
Leuk, weer een hunt. Laatste hunt 2 boxen weten te bemachtigen (1x €50, 1x €100). Ik ga er gewoon weer voor :D
Qon schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:52:

Hopelijk kan ik de verleiding deze keer weerstaan...
€100,- box: Heb ik rond 23:45 weten te bemachtigen.
€50,- box: Heb ik ergens in de "normale" avond uren weten te bemachtigen.

[Voor 70% gewijzigd door EricNL op 27-08-2013 12:34]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-03 14:48

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Dat wordt hopen op een Onkyo 717, 727, 818 of 828 voor mij :D
Zit namelijk te denken aan een upgrade van mn 607 ^_^

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• 26779
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
It's an amazing discovery!!!111eins!! :+

• LootBoxSurvivor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2022
Brad Pitt schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:28:
Vaste Hunt-scenario alhier:

23:55:00 uur - Eigenlijk geen zin om te kijken wegens negatieve eerdere ervaringen maar tóch benieuwd.
23:55:30 uur - Alvast inloggen om er snel genoeg bij te zijn.
00:00:00 uur - Here we go! Eerste artikel. Nee da's niks voor mij.
00:00:40 uur - Tweede ding. Hmmm, leuk, maar nee.
00:01:11 uur - Derde ding. Heyyyy dat kan ik goed gebruiken en wat een leuke prijs!
00:01:12 uur - Click dus meteen op order!
00:01:13 uur - Oh funk, WAY te laat, deed er natuurlijk ook ongeveer één seconde over dus "uitverkocht" :z
00:01:14 uur - Klaar mee, lees binnenkort wel over de euforische "heb een 84 inch OLED in de Box!"
00:01:15 uur - [ X ]

Ja zelfde hier ik heb 4x een box bemachtigd alle vier keren was het rotzooi. Ik denk dat ik deze hun dan ook oversla.

• EricNL
LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:37:
[...]

Ja zelfde hier ik heb 4x een box bemachtigd alle vier keren was het rotzooi. Ik denk dat ik deze hun dan ook oversla.
Jij vond het persoonlijk rotzooi denk ik dan? Afgelopen hunt heb ik 2 boxen weten bemachtigen, waarbij ik 0 producten zelf heb gehouden. Moet ik er wel even bij zeggen dat ik voor de inhoud van die 2 boxen een mooie Marantz SR5007 (t.w.v. bijna €500) en nog wat klein extra spul er van heb kunnen kopen.

Denk dat het woord "rotzooi" dan ook niet echt op z'n plek is...

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:21
Ik volg die hunts ook elke keer, maar de kans dat ik effectief iets koop is heel klein.
Afgelopen jaar maar 1x iets gekocht denk ik :)

Mijn probleem ligt voornamelijk bij het beslissen, ik heb de gewoonte om op zoek te gaan naar reviews en dergelijke, waardoor ik steeds te laat ben

[Voor 35% gewijzigd door beOnt op 27-08-2013 13:24]

• LootBoxSurvivor
EricNL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:56:
[...]

Jij vond het persoonlijk rotzooi denk ik dan? Afgelopen hunt heb ik 2 boxen weten bemachtigen, waarbij ik 0 producten zelf heb gehouden. Moet ik er wel even bij zeggen dat ik voor de inhoud van die 2 boxen een mooie Marantz SR5007 (t.w.v. bijna €500) en nog wat klein extra spul er van heb kunnen kopen.

Denk dat het woord "rotzooi" dan ook niet echt op z'n plek is...
Nou ik had een 100 euro doos gekocht. Waar een telefoon verpakking in zat telefoon zat er niet bij. Een keukenmachine ter waarde van 80 euro, een oor thermometer en dat was het dan. De telefoon was 100 euro waard ongeveer.

Dan heb ik die doos terug gestuurd om een nieuwe te krijgen waar een dvd box in zat. Een goedkoop mediamarkt tablet van 60 euro. En een koptelefoon van 70 euro. Nog steeds meer waard dan die 100 euro waar ik hem voor gekocht heb. Maar toch, als ik dan zie dat andere dozen hebben met producten van 500 euro (in een 40 euro doos.) En ik net een 180-200 euro haal met mijn 100 euro doos dan vind ik dat rotzooi ja.

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Niet iedereen kan NAS'en, surroundsetjes en dikke TV's krijgen in haar box. Je bestempelt het als troep omdat het spullen zijn waar je niet op zit te wachten terwijl een ander daar misschien juist wel blij mee is.

Feit is wel dat de straatwaarde hoger ligt dan hetgeen wat je er voor betaalt :)

• LootBoxSurvivor
DaMarcus schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:51:
Niet iedereen kan NAS'en, surroundsetjes en dikke TV's krijgen in haar box. Je bestempelt het als troep omdat het spullen zijn waar je niet op zit te wachten terwijl een ander daar misschien juist wel blij mee is.

Feit is wel dat de straatwaarde hoger ligt dan hetgeen wat je er voor betaalt :)
Ja maar als ik iemand met een 40 euro doos zie die voor 500 euro erin heeft zitten. En ik met mijn 100 euro doos heb er voor 200 euro inzitten. Vind ik dat toch zeer scheef. De straatwaarde ligt hoger dan 100 euro ben ik het met je eens maar het is niet goed verdeeld. Verdeel de boxen beter. En maak ze anders kleiner. Nu maken ze bv 100 boxen waar voor 500 euro in zit. Verkoop dan de boxen voor 50 euro en maar er meer waar voor 250 euro in zit of zo. Maar goed dan gaat niemand meer de hunt volgen wellicht. Ik vond het alleen scheef dat mijn 100 euro doos 70% minder waard was dan de mensen met een 40 euro doos.

• DivZero
Ah... ik zie dat de eeuwige discussie over de box is losgebarsten.. Oordeel zelf:

Boxen van februari 2013
Boxen van mei 2013

Disclaimer: deze overzichten zijn niet per definitie compleet, I did my best de topics door te spitten

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-03 21:01
Eindelijk weer een Hunt! Heb zelf de vorige keer een 100 euro box gekocht en 2 producten eruit verkocht voor een totaal van 300 euro.

• EricNL
LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:54:
[...]

Ja maar als ik iemand met een 40 euro doos zie die voor 500 euro erin heeft zitten. En ik met mijn 100 euro doos heb er voor 200 euro inzitten. Vind ik dat toch zeer scheef. De straatwaarde ligt hoger dan 100 euro ben ik het met je eens maar het is niet goed verdeeld. Verdeel de boxen beter. En maak ze anders kleiner. Nu maken ze bv 100 boxen waar voor 500 euro in zit. Verkoop dan de boxen voor 50 euro en maar er meer waar voor 250 euro in zit of zo. Maar goed dan gaat niemand meer de hunt volgen wellicht. Ik vond het alleen scheef dat mijn 100 euro doos 70% minder waard was dan de mensen met een 40 euro doos.
Ik snap enigzins je frustratie, maar aan de andere kant: wie belooft jou dat als je een box van €100,- weet te bemachtigen, dat daar voor een minimum van €x00,- in zit.

Sterker nog, in verhouding was mijn €50,- box inderdaad meer waard dan mijn €100 box. Maar dat is nou juist het hele spel van iBood. Je weet in ieder geval zeker dat als je een box weet te bemachtigen dat je in ieder geval het aankoop-bedrag er makkelijk uit haalt. Het is gewoon geluk hebben, een soort van loterij.

Mijn €100,- was ook niet geweldig (3 dingetjes die ik ongeveer voor €40-50 heb kunnen verkopen, en nog wat klein spul). Ik heb ook iemand anders gezien die een spiegel reflex camera á €600,- in zijn box kreeg (met nog wat klein spul).

Dat is het hele spelletje van boxhunten. Het is ook niet voor niets een "mystery-box". Daarnaast wordt het ook nog eens een paar keer beschreven in de omschrijving.

Oftewel: ik bedoel het absoluut niet lullig, maar als je het er niet mee eens ben, ga dan vooral niet weer proberen een box te scoren. Bespaar je zelf dan de frustratie.

• LootBoxSurvivor
EricNL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:36:
[...]

Ik snap enigzins je frustratie, maar aan de andere kant: wie belooft jou dat als je een box van €100,- weet te bemachtigen, dat daar voor een minimum van €x00,- in zit.

Sterker nog, in verhouding was mijn €50,- box inderdaad meer waard dan mijn €100 box. Maar dat is nou juist het hele spel van iBood. Je weet in ieder geval zeker dat als je een box weet te bemachtigen dat je in ieder geval het aankoop-bedrag er makkelijk uit haalt. Het is gewoon geluk hebben, een soort van loterij.

Mijn €100,- was ook niet geweldig (3 dingetjes die ik ongeveer voor €40-50 heb kunnen verkopen, en nog wat klein spul). Ik heb ook iemand anders gezien die een spiegel reflex camera á €600,- in zijn box kreeg (met nog wat klein spul).

Dat is het hele spelletje van boxhunten. Het is ook niet voor niets een "mystery-box". Daarnaast wordt het ook nog eens een paar keer beschreven in de omschrijving.

Oftewel: ik bedoel het absoluut niet lullig, maar als je het er niet mee eens ben, ga dan vooral niet weer proberen een box te scoren. Bespaar je zelf dan de frustratie.
Ja daarom zei ik ook, dat ik er deze keer niet aan mee doe. Maar andere hadden weer kritiek op mij dat ik dat zeg. Maar ik zeg dat omdat ik inderdaad gefrustreerd wordt door een loterij die mysterieus blijft. Vandaar. Misschien dat ik de eerste nacht opblijf tot 3 uur dan komt vast een box langs. Maar ik ga er geen hele dag voor hunten. Dat doe ik niet meer. Je kan hem natuurlijk ook altijd terugsturen dus daar heb ik ook niets op aan te merken.

• Cevie
is de whatsapp actie apart met de boxen die tijdens de hunt komt, of kan je de box dit keer alleen winnen door de whatsapp actie? heeft iemand enig idee hierover

• DivZero
Cevie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:40:
is de whatsapp actie apart met de boxen die tijdens de hunt komt, of kan je de box dit keer alleen winnen door de whatsapp actie? heeft iemand enig idee hierover
Met de Whatsapp actie maak je sowieso kans. Maar het is geen garantie dat er dit keer boxen gaan zijn. Soms geven ze hints dat ze komen, dit keer is dat niet gebeurd zover ik weet. Maar er zijn vaak genoeg boxen geweest als er geen hints waren gegeven. Only one way to find out :+

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:57
LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:54:
[...]

Dit is gewoon een soort loterij. Daar ga je ook niet klagen als je niets wint, toch?

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:27
Vrienden van mij willen de S4, vorige hunt was die 550. Hoeveel zou die nu gaan kosten? Gok op 480?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:07
JerX schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:46:
Vrienden van mij willen de S4, vorige hunt was die 550. Hoeveel zou die nu gaan kosten? Gok op 480?
Ik denk dat je blij mag zijn als ie voor 500 euro weg gaat (als hij er al bij zit).

• EricNL
JerX schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:46:
Mag toch hopen voor je dat die iets goedkoper dan €480,- wordt:

pricewatch: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy S4 16GB Wit

[Voor 24% gewijzigd door EricNL op 27-08-2013 15:06]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:27
Mwah meestal is het 30-40eu onder de winkelprijs.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• EricNL
JerX schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:36:
[...]

Mwah meestal is het 30-40eu onder de winkelprijs.
Dan bedenk ik me gelijk: Is het nou echt die 30-40 euro waard om hem dan vervolgens via een "webshop" met pakketpost te laten versturen? Dan zou ik die 30 of 40 euro voor lief nemen, en dat ding lekker bij een winkel in de stad/dorp kopen :)

• DutchWalnut
  • Laatst online: 14-11-2022

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ah de bekende nicknames zijn ook weer aanwazig hoor! :D Spannend en veel geluk!

• Sniffert
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 21:11
Reacties in dit draadje lezend is het dus wel de moeite maard om een box te kopen mocht deze voorbij komen? Dit zal dan namelijk mijn eerste worden

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-03 16:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

jeahhh nieuwe hunt.. heb ik meteen een excuus om vannacht mijn nieuwe laptop te gaan testen :9 :P

succes aan alle hunters.. mogen er veel boxen binnen gehaald worden.. en mag er flink gescholden worden op het moment dat dit niet lukt :+
Sniffert schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:08:
Reacties in dit draadje lezend is het dus wel de moeite maard om een box te kopen mocht deze voorbij komen? Dit zal dan namelijk mijn eerste worden
en box bevalt altijd meer spul in waarde dan wat je er voor betaald. of je ook wat aan dat spul het iets iets anders natuurlijk. maar er zijn boxen van 100 euro voorbij gekomen waar 300 euro > aan spul in zat

[Voor 49% gewijzigd door spartacusNLD op 27-08-2013 18:14]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• patrick91
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-04-2018
Niet kopen sniffert.. je hebt er niets aan, zit vaak zooi in wat je niet wilt hebben..........

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

jeuh kreeg net een mail dat er een hunt zou komen. altijd leuk./

maar dingen kopen? neuh ik sta al rood :P

[Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 27-08-2013 18:32]

ora et labora

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-03 16:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

mrc4nl schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:29:
jeuh kreeg net een mail dat er een hunt zou komen. altijd leuk./

maar dingen kopen? neuh ik sta al rood :P
same here :+

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-01 22:04

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

spartacusNLD schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:09:
jeahhh nieuwe hunt.. heb ik meteen een excuus om vannacht mijn nieuwe laptop te gaan testen :9 :P

succes aan alle hunters.. mogen er veel boxen binnen gehaald worden.. en mag er flink gescholden worden op het moment dat dit niet lukt :+

[...]

en box bevalt altijd meer spul in waarde dan wat je er voor betaald. of je ook wat aan dat spul het iets iets anders natuurlijk. maar er zijn boxen van 100 euro voorbij gekomen waar 300 euro > aan spul in zat
Een beetje research toont aan dat een box 't wel waard is ;-) Zeker als je dingen gaat verkopen 8)
http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2013

[Voor 4% gewijzigd door ohnotheydidnt op 27-08-2013 19:00]

Koekje d'r bij?

• huntertweaker
  • Laatst online: 28-05-2019
Dat wordt weer 48 uur afzien en met wallen onder mijn ogen captcha's wegdrukken. LET OP de captcha werkt niet bij een zeer oude Internet Explorer versie ben ik achter gekomen. JSON werkt pas vanaf IE8.

Ik hele nachten zitten trutten met mijn oude laptop tijdens de vorige hunt....... Nu toch maar even vooraf getest.

Overigens goed dat de firewall omzeilt wordt. Kan ik ook op mijn werk gewoon door.....

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-02 23:05
Ik heb een paar jaar geleden 2x de box van 50E weten te bemachtigen.
En daar had ik zeker geen spijt van! Hoop er morgen weer 1 te kunnen bemachtigen.

• LootBoxSurvivor
Is het nog steeds zo, dat als ik de site van de telefoon versie neem hij sneller laadt?

• Frolow
  • Laatst online: 21-03 19:19
Ligt deels aan jou. Dit is de derde hunt waar ik serieus aan mee ga doen, de eerste was eind februari, de tweede eind mei, nu eind augustus. Elke 3 maanden is er dit jaar een hunt geweest. Daarentegen is er wel nog de ibood 'living' hunt geweest, maar die is an sich niet zo aan tweakers besteed en zie ik niet als 'normale' hunt.

Overigens merkte ik net dat de iBood site langzaam doet, als ik op 'ik neem er een!' klikte kostte het een paar minuten voordat ik verder kwam, hetzelfde met de inlogpagina. Lijkt inmiddels weer achterhaald te zijn want nu werkt het weer soepeltjes, maar haperingen liggen (nu al) op de loer.

Last but not least: weet iemand hoe ik de mobiele site via Chrome bereik? Dat was de vorige keer de 'truc' die iedereen uithaalde om snel te zijn voor de box (want de captcha van de normale site had teveel requests, terwijl die van de mobiele site minder vaak werd opgevraagd en dus de kans groter was dat je verder in het bestelproces kon komen), maar als ik nu het mobiele webadres invoer kom ik op de gewone site uit.

Daarbij moet ik dan wel weer zeggen dat het mij de vorige hunt juist via de normale site gelukt was om twee boxen te bemachtigen(uiteraard niet in één keer, doe niet aan scripts/totaal de ballen verstand van), terwijl het mij via de mobiele niet gelukt was. Maar ik houd graag mijn opties/probeerseltjes open dus als iemand mij kan vertellen hoe ik alsnog op de pc de mobiele site kan bereiken, zou dat fijn zijn ;)

De el-cheapo box van de februari-hunt was het mij niet waard, terwijl die van de mei-hunt echt geweldig was qua wat de producten waard waren. Ik ben benieuwd wat de verhoudingen tussen de 'grote' en de 'kleine' box dit keer zijn.

Voor de rest aan iedereen: Happy hunting!

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:30
Frolow schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:38:
Last but not least: weet iemand hoe ik de mobiele site via Chrome bereik? Dat was de vorige keer de 'truc' die iedereen uithaalde om snel te zijn voor de box (want de captcha van de normale site had teveel requests, terwijl die van de mobiele site minder vaak werd opgevraagd en dus de kans groter was dat je verder in het bestelproces kon komen), maar als ik nu het mobiele webadres invoer kom ik op de gewone site uit.
http://m.ibood.com/nl/nl/

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Frolow
Wauw =') Lag dus gewoon aan mij, als je via http://m.ibood.nl naar de website gaat krijg je dus niet de mobiele variant. http://m.ibood.com/nl/nl/ it is dus. Foutje!

• ByteMe_
  • Niet online
patrick91 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:26:
Niet kopen sniffert.. je hebt er niets aan, zit vaak zooi in wat je niet wilt hebben..........
Nou ik zag anders een camera die ik best zou willen hebben :9

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

dat is het nadeel van de box. je weet niet wat erin zit. ja het kan 300 euro waard zijn. maar als je er zelf iets mee kan en moet verkopen is toch ook zonde?

ora et labora

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-01 14:34

Zerfox

^this guy

mrc4nl schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:58:
dat is het nadeel van de box. je weet niet wat erin zit. ja het kan 300 euro waard zijn. maar als je er zelf iets mee kan en moet verkopen is toch ook zonde?
Als de inhoud niet van voldoende waarde is kan je zo'n doos gewoon terug sturen. Je hebt dus amper iets te verliezen! :*)

Nog een uurtje! :P

Om alvast in de stemming te komen: http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.pnghttp://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/images/smilies/pineapple.png

• Thecola
de box is niks mannen, niet kopen!!!

:D

toettoett

• Frolow
Ik doe het altijd voor de lol, misschien zit er iets tofs bij, misschien niet. Dan kan je het altijd nog verkopen. Behalve dan de crap die (naast de tablet) in mijn box van €40 (februari) zat. YouTube: Unboxing The iBood Box - €39,95 - Hunt of February 27 2013

De tablet startte niet op, dus toen maar de doos teruggestuurd. Anders wel gehouden, maar als je het vergelijkt met de boxen die de vorige hunt langskwamen (bijv. YouTube: Unboxing iBood Box 40 euro - Hunt 29 & 30 mei 2013) was het totaal geen vetpot - ook als er iets kapot in zo'n doos was had ik 'm wel gehouden. Met de grote box zit er altijd wel iets fijns in, de kleine is meer afwachten. Maar het gaat om de fun :D De energydrankjes en diepvriespizza's liggen gereed.

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Ik zie hier nu allemaal reacties over een iBOOD box. Hoe werkt dit precies en als je niet blij met de inhoud bent, heb je dan recht op retouren?

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ach zo'n box wil je helemaal niet hebben. Gewoon laten gaan.

• Fleximex
  • Laatst online: 22-03 16:44
O-)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Heb er weer zin in! Net als de afgelopen +/- 5 hunts ga ik lekker chatten op 1dk, maar de Tweakers chat ga ik ook zeker in de gaten houden :) en indien er een box te krijgen is, post ik de inhoud hier!

Heb tot nu toe 1,5 box gehad, de eerste gedeeld met een vriend van me, en de tweede (50 euro) zelf gekocht. Altijd nog goed winst op gemaakt, jammer genoeg nog niks gehad waar ik daadwerkelijk wat aan had.
Kuch, er ligt hier nog een philips draadloze telefoon en wat bestek, kuch

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:24
Voor mijn ouders moet ik een nieuwe geluidsset samenstellen (totaal een euro of 500) en ik kan me van de vorige hunt herinneren dat je wordt doodgegooid met receivers. Ben benieuwd! Iemand tips over welke receivers recentelijk op iBood zijn geweest en welke de aanraders zijn (qua merk/kwaliteit/prijs verhouding)?

• Cevie
nog een half uur en de slapeloze nachten kunnen beginnen

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Iemand die weet of je de box überhaupt kan retouren?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:59

franssie

Save the albatross

@The_Zohan: In het vorige ibood topic is dat wel terug te vinden.
Dat gezegd hebbende, stel eerst een set samen die je wilt .Ga dan pas bieden op de delen van die set die je passen

[Voor 3% gewijzigd door franssie op 27-08-2013 23:32]

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• The_Zohan
MrGangstaQ schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:30:
Iemand die weet of je de box überhaupt kan retouren?
Box mag je retourneren ja

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:23
Kuch, mocht je de foon kwijt willen....

ik hoop dat er een popcorn hour voorbij komt, maar ga daar niet de hele nacht op zitten wachten...

Mijn paludarium // iRacing Profiel

• The_Zohan
franssie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:31:
@The_Zohan: In het vorige ibood topic is dat wel terug te vinden.
Dat gezegd hebbende, stel eerst een set samen die je wilt .Ga dan pas bieden op de delen van die set die je passen
ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan :P ik heb er vrij weinig verstand van, kan hooguit afgaan op beoordelingen / prijzen op de pricewatch. Als eenzelfde receiver dan ineens 20-30% goedkoper is via iBood dan maakt dat de berekening een stukje anders

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:59

franssie

Save the albatross

The_Zohan schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:35:
[...]
ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan :P ik heb er vrij weinig verstand van, kan hooguit afgaan op beoordelingen / prijzen op de pricewatch. Als eenzelfde receiver dan ineens 20-30% goedkoper is via iBood dan maakt dat de berekening een stukje anders
Als alleen de prijs belangrijk is ben je altijd goedkoop uit :)

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

• Frolow
@franssie Receiver zou ik mij het minst zorgen over maken, die zitten altijd wel in een paar €100-boxen. Vaak willen mensen daar van af, dus dan kan je ze vaak tegen een kleinere prijs dan de ibood-prijs bemachtigen ;-)

Tenminste, dat is mijn ervaring, heb al 2 receivers gehad in zo'n box haha. Altijd weer een 'teleurstelling' als er weer zo'n groot ding waar ik zelf niks mee doe uit de box komt, maar goed voor degenen die nog een receiver zoeken :D

• Cevie
franssie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:37:
[...]

Als alleen de prijs belangrijk is ben je altijd goedkoop uit :)
ik heb laatst een receiver gekregen in de box verkocht voor 100 euro minder dan de pricewatch van 230 voor 125

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Nou jongens, succes allemaal! Ik zie jullie wel op 1dagskoopjes chat! Vergeet niet: Ananas = baas

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Cevie
succes allemaal!!!
Pagina: 1 2 3 ... 78 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee