[Actie] iBOOD Hunt 29 en 30 mei 2013 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 81 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Mede-auteur:
  • zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 15:07

zeef

iBOOD hunt topic

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood.png

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag op woensdagnacht op 29 mei. De Hunt zal waarschijnlijk 48 uur duren en is dus op 29 en 30 mei

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

:? Kan je in België/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt doorgaat.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan ([afbeelding] naast de titel van het topic)
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Afgelopen vrijdag verscheen de volgende foto op de Facebook pagina van iBOOD

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/579486_10152872389605271_1303451299_n.jpg
Speciaal om JOUW weekend goed te laten beginnen, hierbij een voorproefje van wat komen gaat.....!

Onze mannen hard aan het werk om____________
Bron: https://www.facebook.com/...84641.430945275270&type=1

Over het algemeen is er een Hunt vrij snel nadat iBOOD begint met het geven van hints dat er Hunt aan komt en zo te zien gaat er boxen zijn! Ik heb betrouwbare bronnen die mij vertellen dat hij "zeer binnenkort" gaat plaatsvinden, meer laten ze helaas nog niet los. Wel weet ik dat iBOOD alles verstuurt via DocData. Je ziet duidelijk op de foto van ze boxen in elkaar aan het zetten zijn en het is waarschijnlijk kostbaar voor iBOOD om deze dozen weken daar te laten staan. *O*

Update: de Hunt is 29 en 30 mei (dinsdag op woensdagnacht) en duurt 2 dagen.

[ Voor 3% gewijzigd door DivZero op 28-05-2013 23:49 ]

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Kostbaar maakt natuurlijk niets uit, het staat daar toch al :)

We gaan wel weer hunten. In ears nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Anoniem: 102729 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:51:

Wat ik bedoelde met kostbaar is dat opslag geld kost. Dus dat ze niet voor de lol opslag gebruiken die niet nodig is. Ze kunnen namelijk ook later beginnen met inkopen/inpakken van de boxen.

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ben benieuwd of ze dit keer wat nieuwe items eruit doen en stuk of 80% minder ledlampen.

But I will follow the hunt (topic added)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 18:59

Perkouw

Moderator General Chat
Anoniem: 102729 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:51:

Voorraad kost geld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat begrijp ik maar of je 10 ipads en 10 ledlampen los op een pallet hebt staan of je maakt er 10 dozen van maakt niet uit, wellicht zelfs goedkoper omdat je minder m2 nodig hebt. Doen we er nog wat tassen bij en dekbedden + kussens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Anoniem: 102729 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:32:
Dat begrijp ik maar of je 10 ipads en 10 ledlampen los op een pallet hebt staan of je maakt er 10 dozen van maakt niet uit, wellicht zelfs goedkoper omdat je minder m2 nodig hebt. Doen we er nog wat tassen bij en dekbedden + kussens :)
iBOOD probeert zo min mogelijk voorraad te hebben, dit is hoe ze volgens mij meestal werken:
  1. Bijvoorbeeld Philips neemt contact op met iBOOD dat ze lampen willen verkopen
  2. xxx lampen worden verkocht via de website van iBOOD
  3. iBOOD geeft de verkoopaantallen door aan Philips en Philips levert deze aan fulfilmentbedrijf DocData
  4. DocData stuurt alle lampen zo snel mogelijk naar de klanten van iBOOD
Op deze manier is de voorraad bij DocData minimaal en alles is snel de deur uit. Nadeel van deze strategie zijn de langere levertijden. Voor de box werkt dat niet, dan moeten eerst alle diverse producten binnen zijn voordat de boxen gemaakt kunnen worden. Tevens worden de producten van de Hunt altijd snel verzonden dus zijn deze ook voorradig bij DocData. Voor een Hunt zal iBOOD dus voor een bepaalde periode veel voorraadruimte moeten huren omdat er veel producten voorradig moeten zijn. iBOOD wil natuurlijk deze voorraad zo snel mogelijk weer uit de deur hebben omdat producten die op de plank liggen nu eenmaal alleen maar geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zal mij benieuwen. Tot nu toe nog nooit iets gekocht tijdens de hunt. Gaat vaak véél te snel of véél te langzaam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Freakster86 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:18:
Zal mij benieuwen. Tot nu toe nog nooit iets gekocht tijdens de hunt. Gaat vaak véél te snel of véél te langzaam..
Of een mooie database error met de beruchte box. Waarbij alleen die mannetjes met hun scriptjes snel genoeg zijn :X

Kijken of er weer een karakteriserend filmpje wordt gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet hoe die scripts werken maar is het niet een idee voor ibood om woorden als boks, verrassingspakket oid te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Anoniem: 102729 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:38:
Ik weet niet hoe die scripts werken maar is het niet een idee voor ibood om woorden als boks, verrassingspakket oid te gebruiken?
Dat doen ze al. Titels als "snel snel snel!" of "daar is ie dan!" herinner ik me nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-05 21:40
Flink groot magazijn op die foto in de TS. Zal dat hele magazijn van iBood zijn?

Ik tel trouwens maar 14 dozen op die foto. Dat zou verklaren waarom ze altijd zo snel uitverkocht zijn ;) (Maar ik neem aan dat er naast de foto nog wel een stuk of 100 dozen staan. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-05 15:53
29 & 30 mei: iBOOD Hunt!

Beste,

Komende woensdag én donderdag is het zover, dan is er weer een tweedaagse iBOOD Hunt! Bomvol megadeals, nóg scherper geprijsd dan je van ons gewend bent. Hier alvast een voorproefje van wat je allemaal kunt verwachten.

Kortom: mis het niet, zet 29 en 30 mei in je agenda, en zorg dat je er bij bent, want de beste deals scoor je bij de iBOOD Hunt!

Met vriendelijke groet,
Team iBOOD.
29 En 30 Mei dus :)

[ Voor 22% gewijzigd door PeterPanda op 27-05-2013 08:49 ]

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-02 12:30

Zerfox

^this guy

RonaldDesigns schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:30:
[...]
Kijken of er weer een karakteriserend filmpje wordt gemaakt
U vraagt, wij draaien. ;)

Mocht iemand ze nog niet gezien hebben:

Stiekeme reclame voor mijn filmpjes.. Shh :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Zerfox schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:25:
[...]

U vraagt, wij draaien. ;)

[video]

[video]

Stiekeme reclame voor mijn filmpjes.. Shh :X
De klassieker van afgelopen hunt! :D :D :D
Kudoooos. (ahaha see what I did there!)

Zeg DivZero, kun je ff je OPtje aanpassen? :+

p.s. webversie email herrrr: http://mailing.ibood.com/...84a2e2c6723064620094a6122

[ Voor 12% gewijzigd door ohnotheydidnt op 27-05-2013 09:27 ]

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
ohnotheydidnt schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:26:
[...]

De klassieker van afgelopen hunt! :D :D :D
Kudoooos. (ahaha see what I did there!)

Zeg DivZero, kun je ff je OPtje aanpassen? :+

p.s. webversie email herrrr: http://mailing.ibood.com/...84a2e2c6723064620094a6122
Yes de OP ga ik zo aanpassen met alle correcte data ;)

We gaan weer huntennnnnnn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:21

watercoolertje

Untertitel

Ja die scripts werken die nog? Zoja weiger ik namelijk iets te (proberen) te bestellen op iBood, als ze daar nou iets tegen zouden doen (wss is een paar namen in HTML aanpassen al voldoende) zou ze sieren. Maarja enige manier tegen de frustatie van het niet kunnen kopen van de box is gewoon 2 dagen lang niet op hun site komen :)

[ Voor 26% gewijzigd door watercoolertje op 27-05-2013 09:32 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-02 12:30

Zerfox

^this guy

watercoolertje schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:31:
Ja die scripts werken die nog? Zoja weiger ik namelijk iets te (proberen) te bestellen op iBood, als ze daar nou iets tegen zouden doen (wss is een paar namen in HTML aanpassen al voldoende)...
Ik hoorde de vorige keer geruchten dat er een Captcha (je weet wel, zo'n plaatje overtypen) kwam bij het bestelscherm.. Maar dat kunnen natuurlijk nog steeds geruchten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:21

watercoolertje

Untertitel

Zerfox schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:32:
Ik hoorde de vorige keer geruchten dat er een Captcha (je weet wel, zo'n plaatje overtypen) kwam bij het bestelscherm.. Maar dat kunnen natuurlijk nog steeds geruchten zijn.
Dat zou echt tof zijn, hoop niet dat het te moeilijk captcha is anders schop je andere weer tegen hun zere scheen :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Ik kreeg net nog een nieuwsbrief binnen van iBOOD
29 & 30 mei: de allerlaatste hunt?

Beste,

Nee natuurlijk niet! Wél is het de allerlaatste iBOOD Hunt op de huidige website. Ja je begrijpt het goed er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een nieuw design met meer opties!

Tijdens deze laatste Hunt met het huidige design zullen we je verrassen met de meest spectaculaire koopjes, gave gadgets en nieuwste snufjes voor stuntprijzen. Hier alvast een voorproefje van de deals die voorbij komen:
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe website 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

DivZero schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:36:
Ik kreeg net nog een nieuwsbrief binnen van iBOOD

[...]

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe website 8)
Als de server het maar trekt uiteindelijk. Gevalletje box->server down :')

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
Mailing zegt: 29 en 30 mei!
Spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:04
Ik hoop dat er een leuke nas van Synology voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:56

Quad

Doof

Zo, de slechte dagen komen er weer aan. -O-
Maar volgen gaan wij het zeker weer *O*

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Zerfox schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:25:
[...]

Wie de hunt heeft gevolgt: ONMOGELIJK

Die slowchat was killing.

Ook net de mailing gehad, nou we zullen het weer meemaken. Ik zie ze alweer voor me als de server weer een foutmelding geeft:

Afbeeldingslocatie: http://dopesound.biz/files/photos/13680168627f1989_l.gif

:F

Kijken of er leuke schijven voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:15

mrc4nl

Procrastinatie expert

Natuurlijk vakantiegeld is nabij en ibood komt weer met een hunt.
Kleine kans dat ik op zoek ben naar een statief vorige hunt heb ik iets langs zien komen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Ik het de OP aangepast met de data van wanneer de Hunt gaat zijn :)

Ik heb trouwens ook een overzichtje gemaakt van de boxen (pics en unboxing vids) van de hunt van februari. De gemiddelde waarde van die boxen is echt hoog! Alleen VSB had niet zoveel geluk :'(

[ Voor 1% gewijzigd door DivZero op 27-05-2013 10:45 . Reden: verkeerde naam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Laatst online: 06-05 14:14
Alleen je bent er drie vergeten. Namelijk die in het filmpje van Zerfox waar die van mij ook in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
davevogel0 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:44:
Alleen je bent er drie vergeten. Namelijk die in het filmpje van Zerfox waar die van mij ook in zitten.
Stuur me ff een DM voeg ik die nog even toe! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotallyNealz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2022
Hallo hunters,

Ik weet niet of ik met deze post vrienden of juist vijanden maak. Maarrr....

Ik heb tijdens de vorige hunt een sniper tool geschreven voor de iBood Hunt. Je kunt er verschillende zoek termen in vullen waar de sniper tool vervolgens naar hunt. Zodra een term hit op een nieuw product krijg je een melding of word de site geopend in je browser.. Ook heb ik een optie om bij ieder nieuw product een ping te laten klinken. Je moet wel zelf nog de bestel procedure doorlopen maar krijgt binnen maximaal 5 seconden na een hit een melding (mits de site goed bereikbaar is).

Het is een simpel C# desktop appje en ben best bereid te delen.

Hij heeft mij een aantal producen succesvol helpen bemachigen. 8)

Nealz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:57
Is dat eigenlijk wel toegestaan?

edit: Oh wacht, zie nu net dat het alleen maar om een notificatie gaat. Ik dacht aan automatisch bestellen.

[ Voor 63% gewijzigd door Arrne op 28-05-2013 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 16:57
Daarmee ga je de box ook niet scoren, die was vaak genoeg al weg terwijl ik zelf mee zat te kijken bij elk nieuw product.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Laatst online: 23:04
Ik zie er niks slechts aan. Een notificatie wanneer er iets interessants voor mij komt lijkt me leuk. Ik ben wel geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik ben ook wel geinteresseerd.
Vaak ben ik wat aan het gamen of random aan het internetten en dan zou ik gelijk kunnen zien of het ook iets voor mij is zonder om de 10 minuten te alt-tabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:54
Hier ook wel interesse, heb geen tijd om de hele hunt 100% te volgen maar heb toch bepaalde dingen nodig. D.m.v. zoiets is het toch mogelijk misschien mogelijk bepaalde dingen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 23:28
Ik meld me ook wel aan voor de tool :)

Voor de meeste artikelen is het geen probleem om er een te kunnen kopen, maar alleen bij de Boxen grijp je altijd mis door de scripts die sommige mensen draaien.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Laatst online: 01-05 10:20
Ik zou dat tootlje ook handig vinden, dus ik meld mij ook aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-04 12:56
Idem, dan kan ik passief de hunt ook op mijn werk volgen. Meld mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:06
Dat lijkt me een erg handig tooltje. Ik meld me graag aan.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotallyNealz
Hahah, Best veel intresse dus :*)

Ik heb hem nog wat maar even iets gebruiksvriendelijker gemaakt en geupload naar RapidShare.

De tool is is afhankelijk van bepaalde elementen op de iBood site. Als deze veranderen, kan de tool ophouden te functioneren. Hoop dat dat niet gebeurt, maar zou dan eventueel nog wat aanpassingen kunnen maken.

De werking is overigens prima te testen als er geen hunt is.

Hoop dat jullie er net zoveel plezier van zullen hebben als ik heb gehad!

TotallyNealz - iHunt Sniper v1.1

Happy Hunting! 8)

Nealz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-05 15:53
Hier even een VirusTotal scan. Lijkt goed, bedankt! _/-\o_

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
TotallyNealz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:09:
De tool is is afhankelijk van bepaalde elementen op de iBood site. Als deze veranderen, kan de tool ophouden te functioneren. Hoop dat dat niet gebeurt, maar zou dan eventueel nog wat aanpassingen kunnen maken.
Leuke tool! Ik heb je een DM gestuurd hoe je hem iets robuuster kunt maken en tegelijk de belasting van de iBOOD server verminderd. Hopelijk heb je er wat aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-05 07:40
iBood op facebook
GOED NIEUWS!

Om IEDEREEN een eerlijke kans te geven om de beruchte iBOOD BOX te bemachtigen, hebben we een extra controle ingebouwd tijdens de HUNT!

Ga JIJ voor die BOX!?
Kijk eens aan, ben benieuwd! Misschien toch een capcha o.i.d.

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Thecola schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:35:
[...]

Dat gaat dan nog leuk worden, aangezien je het zo snel mogelijk wilt invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Thecola schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:35:
[...]

Bron: https://twitter.com/iboodbe/status/339344169971630080

Vorige keer is inderdaad toegezegd dat ze een captcha o.i.d. zouden inbouwen. Het lijkt erop dat dat eindelijk gebeurd is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:41
hebben we weer samen nightshift Div?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
TotallyNealz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:09:
Hahah, Best veel intresse dus :*)

Ik heb hem nog wat maar even iets gebruiksvriendelijker gemaakt en geupload naar RapidShare.

De werking is overigens prima te testen als er geen hunt is.

Hoop dat jullie er net zoveel plezier van zullen hebben als ik heb gehad!

TotallyNealz - iHunt Sniper v1.1

Happy Hunting! 8)

Nealz
Ik krijg een file not found :(

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
oinkoink12 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:44:
hebben we weer samen nightshift Div?
Yup... we gaan weer helemaal naar de ... http://youtu.be/JE8gqvhp0cw?t=48s 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotallyNealz
DennusB schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:44:
[...]

Klopt, v1.2 is al daar :*)

Nieuwe link: TotallyNealz - iHunt Sniper 1.2

Kleine update aan de hand van DivZero's tip. Thnx.

De sniper zou nu nog iets sneller moeten zijn en tevens lichter voor de servers.

TotallyNealz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
DennusB schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:44:
[...]

Kreeg ik ook, nogmaals proberen. (of probeer je het vanaf je werk met een siteblocker actief?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
TotallyNealz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:48:
[...]

Kleine update aan de hand van DivZero's tip. Thnx.

De sniper zou nu nog iets sneller moeten zijn en tevens lichter voor de servers.
Awesome! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Wat doet dat proggie? :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
TotallyNealz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 00:04:
Hallo hunters,

Ik weet niet of ik met deze post vrienden of juist vijanden maak. Maarrr....

Ik heb tijdens de vorige hunt een sniper tool geschreven voor de iBood Hunt. Je kunt er verschillende zoek termen in vullen waar de sniper tool vervolgens naar hunt. Zodra een term hit op een nieuw product krijg je een melding of word de site geopend in je browser.. Ook heb ik een optie om bij ieder nieuw product een ping te laten klinken. Je moet wel zelf nog de bestel procedure doorlopen maar krijgt binnen maximaal 5 seconden na een hit een melding (mits de site goed bereikbaar is).

Het is een simpel C# desktop appje en ben best bereid te delen.

Hij heeft mij een aantal producen succesvol helpen bemachigen. 8)

Nealz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurges
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 15:33
Kijk op de vorige pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotallyNealz
Nu ga ik eerst weer aan het werk. Voor ik gedonder krijg :)

Hahahah..

Ben na werktijd wel weer even beschikbaar commentaar.. :)

Later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dat was snel, sorry ;) Good luck vast morgen.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarballetje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-01 17:41
Graveyardshift voor de heren? Liever jullie dan ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Is er eigenlijk makkelijke omweg voorbij websense om de 1dagskoopjes realtime loader te gebruiken.
Want door websense word de connecie tussen de site en ibood geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Dutchone schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:14:
Is er eigenlijk makkelijke omweg voorbij websense om de 1dagskoopjes realtime loader te gebruiken.
Want door websense word de connecie tussen de site en ibood geblokkeerd.
Wat je denk ik bedoeld is dat de websockets geblokkeerd worden, waardoor je geen data binnen krijgt. Ik stuur je even een DM om te kijken of er iets aan te doen is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 11:56
Top. Had wel de zoekfunctie moeten gebruiken om dit topic te vinden :') Blijkbaar is dit toch al het 2de deeltje in AK ipv SF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Yeah! Ben er ook weer bij! BAM! Zal jullie weer eens lastig vallen met plaatjes :P

Afbeeldingslocatie: http://memegenerator.nl/system/includes/meme.php?image=trollface.jpg&text1=Be%20ready!&text2=The%20box%20is%20almost%20mine!

[ Voor 47% gewijzigd door DutchWalnut op 28-05-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-07-2023
DivZero schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:23:
[...]

Wat je denk ik bedoeld is dat de websockets geblokkeerd worden, waardoor je geen data binnen krijgt. Ik stuur je even een DM om te kijken of er iets aan te doen is! :)
Ik schijn hetzelfde te hebben op mijn werk. Via mijn telefoon(3g) doet de pagina het, maar via de wifi hier krijg ik op de telefoon niets te zien. De pagina schijnt connectie proberen te maken, zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-05 08:39
@TotallyNealz Ik krijg een melding .m.b.t het ophalen van data: Error fetching iBood Webdata.

Ik zit achter een proxy hier, heeft dat er iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotallyNealz
Redshark schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:07:
@TotallyNealz Ik krijg een melding .m.b.t het ophalen van data: Error fetching iBood Webdata.

Ik zit achter een proxy hier, heeft dat er iets mee te maken?
Dat zou heel goed kunnen. Deze error betekent simpelweg dat de sniper geen verbinding kan maken met de ibood server.

Ik heb deze error momenteel niet en ook alleen nog maar gehad wanneer ik de verbinding fysiek verbrak.. Zit je altijd achter een proxy? of alleen op dit moment? Ik heb nog niemand anders over deze melding gehoord dus verwacht dat het echt aan je verbinding ligt.

Nealz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Max
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-11-2024
Dank voor de sniper Nealz! Werkt helemaal prima bij mij, en verschillende alarmen (nieuw product en gevonden product) zijn zéér handig! Hopen op leuke producten dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NU maar hopen dat de catchpa een beetje leesbare shit is.. soms heb ik van die dingen dat ik denk "wat staat er nu" werken met getallen misschien handig of een hele makkelijke som.

Ik ga voor de box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Samenvatting van de iBOOD Hunt van mei 2013:

Afbeeldingslocatie: http://ragecomics.com/-img/4f6787e018613339f500d18d.png?w=600&h=443

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:30
Dat wordt weer 2 daagjes het hunt topic volgen!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotallyNealz
The_Max schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:58:
Dank voor de sniper Nealz! Werkt helemaal prima bij mij, en verschillende alarmen (nieuw product en gevonden product) zijn zéér handig! Hopen op leuke producten dan maar!
You are very welcome, good Sir...

Precies dit soort geintjes maken ons tot tweakers, niet? 8)

Veel succes met de hunt!

Nealz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

nog ongeveer 4 uurtjes :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
Nog verzoekjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:56

Quad

Doof

Dora.. :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
Toy story komt deze keer wel terug, Dora en ome spons waren onvindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Dit.
Mijn broodrooster is aan vervanging toe.

Die Boston Acoustics van vorige keer mogen ook nog wel een keer langs komen btw.

[ Voor 23% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-05-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:35:
[...]

Dit.
Mijn broodrooster is aan vervanging toe.

Die Boston Acoustics van vorige keer mogen ook nog wel een keer langs komen btw.
leef je uit: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=broodrooster
of http://www.beslist.nl/pro...apparatuur/broodroosters/

ik hoop zelf op een EPL5 van olympus :+

[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 28-05-2013 20:41 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Max
En deze dan? O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$T2eC16d,!zcE9s4g3h3YBRWd0oPK0g~~60_84.JPG

Ik kijk zelf uit naar een nieuwe telefoon, Galaxy S3 zag ik al maar stiekem hoop ik nog een Nexus 4 :*)

[ Voor 30% gewijzigd door The_Max op 28-05-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik weet niet of ibood ook plafondventilators heeft maar het is wel een aanrader, het is heerlijk koel in de kamer <3

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:53
Ik wil mijn Galaxy Nexus van 1,5 jaar oud vervangen voor een nieuwe. Ben benieuwd of er iets leuks naar voren komt!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:04:
[...]

Maar daar staat geen Dora op... :(
Die sandwichmaker ziet er ook wel tof uit!
je hoeft mij niet te bedanken:
http://www.bestekeus.nl/p...nfo.php?pId=148128&ref=tt
Afbeeldingslocatie: http://www.bestekeus.nl/images/products/v2_8712836280229_Princess_Broodrooster_Dora_122465.jpg

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ohjah, Dora komt langs! Is het zover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Uit betrouwbare bron vernomen dat er gekort is op het budget van de led lampen

Afbeeldingslocatie: http://www.miscel.dk/pictures/DSC_2918a.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 28-05-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

oja ik moet de meme generator ook weer opwarmen :P want er gaat zeker iets komen met led lampen. livingcolors,zaklampen,ledstrips etc

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hopelijk is deze hunt weer op het niveau van de eerste hunts en wordt het geen dumpfest van rotzooi zoals led lampen, oorbellen, Mr. Handsfree en iPhone docks. Ben specifiek op zoek naar de Jamo subwoofer en een Synology NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
  • Laatst online: 02-05 15:52
Ik zoek niet echt een specifiek iets, misschien een nieuwe zonnebril. Ik geloof niet dat die vannacht niet langs zullen komen. Iemand nog een Wacom tekentablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ik kijk uit naar een leuke extra schijf, zal vast komen als ik er niet ben, maar zal het ook wel zien in de geschiedenis wat het niveau wordt.

En voor de diehard hunters, veel plezier straks ;)

Afbeeldingslocatie: http://memegenerator.nl/system/includes/meme.php?image=internet-husband.jpg&text1=Hunny,%20I%20cannot%20simply%20sleep&text2=Shut%20up!%20B**h%20I'm%20on%20iBood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Max
Komt er overigens nog een soort overzicht/sneakpreview voordat de hunt begint? Of is het gewoon telkens weer een verrassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou, zie het net op tijd.
Ben er weer klaar voor :)

Iets met batterijen, een broodrooster en een hoop lol in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
The_Max schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:16:
Komt er overigens nog een soort overzicht/sneakpreview voordat de hunt begint? Of is het gewoon telkens weer een verrassing?
Het is telkens weer een verassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

oh nee geen hunt ben morgen vrij maar ben ook hondsmoe, kwilslapen! :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Dilemma: morgen al dan niet expres mijn pinpas vergeten naar het werk.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelinQ
  • Laatst online: 30-03 16:27
XeNeRgY schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:56:
Dilemma: morgen al dan niet expres mijn pinpas vergeten naar het werk.....?
en de credit card meenemen bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 11:56
Dat moet je voor jezelf uitmaken :P Stel dat er iets komt wat je net kan gebruiken, voor een prijs die je niet kan laten schieten. Ligt je pinpas thuis... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Tronic schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:58:
Dat moet je voor jezelf uitmaken :P Stel dat er iets komt wat je net kan gebruiken, voor een prijs die je niet kan laten schieten. Ligt je pinpas thuis... >:)
Zul je inderdaad altijd zien ja. Zou ook wel een wijze les zijn voor de laatste 2 hunts waar ik als een bezetene 2 dagen lang zat te F5-en en uiteindelijk niks gekocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
XeNeRgY schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:59:
[...]

Zul je inderdaad altijd zien ja. Zou ook wel een wijze les zijn voor de laatste 2 hunts waar ik als een bezetene 2 dagen lang zat te F5-en en uiteindelijk niks gekocht heb :)
Waarom F5 je nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
Omdat dat voor mijn gevoel sneller is dan die automatische refresh van de 'eendagskoopjes' site. (niet dat ik met F5-en wel een box bemachtigd heb maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44
Eigenlijk wou ik komende tijd zo weinig mogelijk geld uitgeven , omdat ik aan het sparen ben voor vakantie.
Maar voor de hunt maar een budget van 50,- vastgesteld :P , hoop dat ik een leuk horloge voor 50< tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
XeNeRgY schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:04:
[...]

Omdat dat voor mijn gevoel sneller is dan die automatische refresh van de 'eendagskoopjes' site. (niet dat ik met F5-en wel een box bemachtigd heb maar toch).
Tenzij jij vaker meerdere malen per seconde op F5 drukt is F5-en niet sneller. Het is mijn website namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

iBOOD: We hebben trouwens de site geoptimaliseerd qua verversing
Ze hebben er wel wat aan gedaan. Zeggen ze.
Pagina: 1 2 ... 81 Laatste