boel niet ok zeg 

[Voor 94% gewijzigd door paulus_01 op 09-06-2013 01:21]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[Voor 94% gewijzigd door paulus_01 op 09-06-2013 01:21]
thx, moet nog wel ff testen of alles werkt (tablet en zyxel ding ziet er niet 100% uit), maar als die denon ok is, is het al 100% topFrolow schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:16:
Prima box hoor!
Ik zou die Denon maar goed testen, degene die in mijn box zat is niet veel meer.paulus_01 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:19:
[...]
thx, moet nog wel ff testen of alles werkt (tablet en zyxel ding ziet er niet 100% uit), maar als die denon ok is, is het al 100% top
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Zal hem vandaag niet meer gaan worden denk ikLootBoxSurvivor schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:33:
Ik kan het adres van mijn box niet meer aanpassen sinds lange tijd, echter is hij nog niet verstuurd, zouden ze hem nog versturen vandaag, of kan ik het vergeten?
Hopenlijk morgen dan... Bol.com klaart de klus meestal nog vroeg in de morgen of zo, misschien gebeurt dat nog.skdevil schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:10:
[...]
Zal hem vandaag niet meer gaan worden denk ik
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Ik had ook nog een 100 euro box.DivZero schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:24:
Ik heb t lijstje weer geupdate t/m 23:00 http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2013
Zijn weer mooie boxen bijgekomen vandaag!
Volgens mij was het zo rond half 11.Frolow schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:14:
[...]
Werd je vroeg gebeld vandaag? Heb ook gisteravond gemaild maar nog niets vernomen
Dat ken ik. Nee, mijn scherm is defekt/gebroken. Kan een reepje zien, rest is wit/groen.melk0r schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:30:
Wat is er defect aan die Acer Liquid MT's? Ik heb er een gehad uit een vorige box en het lijkt eerst alsof de telefoon "dood" is als je hem aan de lader legt..pas minuten later verschijnt er een charge icoon en zie je pas dat de mobiel wel degelijk aan het opladen is. Ik dacht ook eerst (onterecht) dat mijn Acer defect was. Hebben degenen die het betreft dat al geprobeerd?
Helemaal niet jaloersNikon 1 V1 Lens Kit. Body + 2 objectieven €647,00
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
iboodprijs 380 euroRonaldDesigns schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:26:
Wtf Powder Toastman
[...]
Helemaal niet jaloers
Ben er dan ook erg blij mee. En alles werkt zowaar zoals het hoort. Ook de bluetooth speaker is wel tof, komt aardig goed geluid uit. En de mediaspeler is zo goed als verkocht tegen de box prijs, dus heb ik de rest voor niets.
FS19 server info http://des-clan.nl
Dit is goed nieuws!LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:11:
WTF mijn 100 euro doos is maar 6460 g
Als dat zo is kus ik de grond. Een DSL camera zou erg erg erg mooi zijn. Maar we zullen zien, er zit in ieder geval geen keukenmachine of stofzuiger in.kx22 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:40:
Je hebt iig geen bestek twv 100 euro.
Hoe lager het gewicht, hoe duurder het inhoud. Je hebt vast en zeker een tablet, mobieltje of een DSL camera.
Als de posts betreffende boxen je 1 ding hadden moeten leren:LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:41:
[...]
Als dat zo is kus ik de grond. Een DSL camera zou erg erg erg mooi zijn. Maar we zullen zien, er zit in ieder geval geen keukenmachine of stofzuiger in.
Alleen al de emmer strooizout in mijn EUR 100 box was al 7500 gram (ex emmer)LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:11:
WTF mijn 100 euro doos is maar 6460 g
In dit geval dus niet. Een D link router ter waarde van 39 euro.paulus_01 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:45:
[...]
Als de posts betreffende boxen je 1 ding hadden moeten leren:
spoiler:less is more!
Full list?Timvanh schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:37:
Ook ik heb vandaag mijn nieuwe 100 euro box ontvangen met onder andere een Breil horloge en Sony Xperia U. Nu blijkt bij Xperia U de oplaad kabel te ontbreken en bij het Breil horloge ligt een wijzer los onder de glasplaat...
iBood maar weer bellen maandag denk ik. Kijken of ze hier nog iets aan gaan doen...
Gisteren de vervangende Acer ontvangen. Doos van een Liquid E. Sticker van een Liquid MT S100 op de doos. Inhoud: een Liquid MT S120.hansR schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:32:
Gisteravond een mailtje gestuurd naar iBood over de defekte Acer Liquid MT S120.
Vanmorgen al opgebeld. Krijg een andere (gebruikte) Acer opgestuurd.
Prima iBood !!!![]()
Grappig. Hij werkt nog ook.huntertweaker schreef op zondag 09 juni 2013 @ 10:00:
Voor een ieder die het nog eens live wil meemaken en de goede herinneringen wil ophalen:
https://order.ibood.com/n...85b000aff4228594ecedd7564
Nice! Welk type Onkyo versterker? De SR313 zoals de meesten? Alhoewel er ook iemand was met een NR414 geloof ik.skdevil schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:18:
Ik heb mijn nieuwe box gisteren binnen gehad, zeer blij mee!
Onkyo versterker
Samsung full hd camcorder
Viewtablet 7
wallcharger van iGO
Anoniem: 490337
Yes inderdaad de SR313!Powder Toastman schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:53:
[...]
Nice! Welk type Onkyo versterker? De SR313 zoals de meesten? Alhoewel er ook iemand was met een NR414 geloof ik.
Was het toevallig een Sony?Anoniem: 490337 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:05:
Afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe box ontvangen van ibood.
Op zich tevreden met de doos alleen is het weer jammer dat er een camera in de doos zit met alleen de camera en de boekjes. Dus zonder acculader en de verdere toebehoren...
Waarom kunnen ze dit niet beter controleren!? In de vorige doos die ik had ontvangen ontbrak de Acer Liquid..
Nee een Sanyo.skdevil schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:05:
[...]
Was het toevallig een Sony?
Die kan je volgens mij gewoon via USB opladen, onderaan klikken en hij komt eruit.
Wat zat er verder in je doos? En mocht je oude doos houden of heb je alles terug gestuurd?Anoniem: 490337 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:11:
[...]
Nee een Sanyo.
Contact gehad met ibood en ze geven me alleen de mogelijkheid om alles te retourneren om vervolgens mijn aankoopbedrag retour te krijgen...
Het hele verhaal is dat er in mijn eerste doos een Acer Liquid miste en daarvoor heb ik ter compensatie een nieuwe doos ontvangen waar dus de toebehoren van de Sanyo camera missen. Ik heb nu dus niet de mogelijkheid om de camera op te laden. Verder zat er in de tweede doos:Pred87 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:03:
[...]
Wat zat er verder in je doos? En mocht je oude doos houden of heb je alles terug gestuurd?
Hoezo - die controle doen jullie/wij toch voor hunPred87 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:30:
Toch wel nieuwsgierig hoe ze in godsnaam aan al die incomplete producten komen. Geretourneerde producten niet gecheckt op compleetheid?
Je hebt nu 2 dozen, dus de 1e mogen houden?Anoniem: 490337 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:23:
[...]
Het hele verhaal is dat er in mijn eerste doos een Acer Liquid miste en daarvoor heb ik ter compensatie een nieuwe doos ontvangen waar dus de toebehoren van de Sanyo camera missen. Ik heb nu dus niet de mogelijkheid om de camera op te laden. Verder zat er in de tweede doos:
- imix mengpaneel
- Black en Decker kruimeldief
- Zyxel wifi extender
- Buffalo highspeed router
- Philips lampje
- Coach magazine
- Sanyo digitale camera (zonder toebehoren)
Ik mag eigenlijk niet klagen met twee dozen maar waarom geeft ibood me als enige optie om alles te retourneren en dan krijg ik het aankoopbedrag terug!? Ik ben er toch niet verantwoordelijk voor dat ibood incomplete producten levert?
Klopt de controle doen wij!paulus_01 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:32:
[...]
Hoezo - die controle doen jullie/wij toch voor hun
RMA afdelingen zijn lang niet altijd goed georganiseerd - controle kost ook geld.
Wie weet hoeveel mensen incomplete spullen in de box hebben, maar het daarbij laten, mits ze een ander compleet product hebben met minimaal de box waarde (40 of 100 euro).
Twee dozen voor de prijs van 1 japaulus_01 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:34:
[...]
Je hebt nu 2 dozen, dus de 1e mogen houden?
Dan is het dus 1 doos over (- acer liquid) en de inhoud daarvan heb je dus in principe voor niks of dit houden en op zoek naar een adapter (dat zal niet zo moeilijk zijn om aan te komen denk ik)
Ik mocht mijn doos niet houden heb alles terug moeten schikken en een doos terug gekregen die nog waardelozer is, waar ook een ding defect is.Anoniem: 490337 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:39:
[...]
Twee dozen voor de prijs van 1 ja
Maar die Acer Liquid was ook wel een paar tientjes waard mocht ik die hebben verkocht. Dus mij een nieuwe doos aanbieden was waarschijnlijk wel goedkoper voor ibood.
Ik heb een 40,- doos, jij misschien 1tje van 100,-?LootBoxSurvivor schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:40:
[...]
Ik mocht mijn doos niet houden heb alles terug moeten schikken en een doos terug gekregen die nog waardelozer is, waar ook een ding defect is.
Ja.Anoniem: 490337 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:45:
[...]
Ik heb een 40,- doos, jij misschien 1tje van 100,-?
[Voor 27% gewijzigd door Pred87 op 10-06-2013 14:51]
Klopt en dat ga ik ook wel doen maar waarom regelen ze dat niet beter bij ibood!? Slaat toch nergens op dat ze mij alleen maar de optie geven alles retour te sturen om vervolgens mijn 40,- retour te krijgen, wat dacht jezelf!Pred87 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:50:
Ook nog een 40 doos.. Ik zou het lekker laten zo en een adapter zoeken als ik jou was. Voor 40 euro mag je zeker niet klagenNouja mag wel want het is gewoon slecht van iBood. Maar em weer retouneren is wat overdreven imo.
Waarschijnlijk komt het al omdat ze je al ruimschoots geschikt hebben. Je hebt immers al een 2e doos gekregen waar ook een hoop andere producten in zitten. Ik zou aan de telefoon allang niet meer vriendelijk zijn geweest en hebben gezegd meneer u gooit die 2 producten maar lekker uit het raam en dan heeft u alsnog een betere doos dan de meeste andere 40 euro dozen.Anoniem: 490337 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:03:
[...]
Klopt en dat ga ik ook wel doen maar waarom regelen ze dat niet beter bij ibood!? Slaat toch nergens op dat ze mij alleen maar de optie geven alles retour te sturen om vervolgens mijn 40,- retour te krijgen, wat dacht jezelf!
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Misschien maar dit mag je toch niet verwachten dat je producten mist.Makkelijk schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:50:
[...]
Waarschijnlijk komt het al omdat ze je al ruimschoots geschikt hebben. Je hebt immers al een 2e doos gekregen waar ook een hoop andere producten in zitten. Ik zou aan de telefoon allang niet meer vriendelijk zijn geweest en hebben gezegd meneer u gooit die 2 producten maar lekker uit het raam en dan heeft u alsnog een betere doos dan de meeste andere 40 euro dozen.
_██_
(ಠ_ృ)
toettoett
Helaas zijn het allemaal de wood versie, ik snap ook niet hoe het zwarte plaatje er in is gekomen..Thecola schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:39:
mmm vraag het ze eens. ze zijn namelijk niet eenduidig in de aanbieding. Misschien zijn ze toch bereid te ruilen voor een zwarte versie.. Ik neem aan dat alle kopers de kersen kleur krijgen nml.
"Kleur: zwart" stond er ook nog bij. Het blijven dozenschuivers daar bij iBood (no pun intended).oinkoink12 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:25:
[...]
Helaas zijn het allemaal de wood versie, ik snap ook niet hoe het zwarte plaatje er in is gekomen..
_██_
(ಠ_ృ)
[Voor 36% gewijzigd door Pred87 op 12-06-2013 19:12]
[Voor 67% gewijzigd door paulus_01 op 13-06-2013 00:12]
Zeker een 40 euro box? Je vergeet je schitterende North Pole toetsenboard helemaal te vermelden!paulus_01 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:43:
Mijne ook:
[afbeelding]
* Coach magazine
* Blue Moon kaartspel
* Lemming Maffia spel
* Esprit Horloge (loopt niet)
* Duracell procell 10*AA batterijen
* AirDrive pq1 portable wifi storage
* H1 Handy recorder
* Medisane smart baby monitor
* Samsung Story Station 1.5TB ext. HDD
Nice!Pred87 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:09:
Mijn nieuwe box is binnen. Ben wel blij ja
[afbeelding]
- Olympus P1 Zoom lens kit € 534 (laatst bekend PW)
- BenQ Ml2441 € 279 (laatst bekend PW)
- Denon Urban Raver AH-D400 € 249 (kieskeurig)
- Schaar
- Mes
- Magazine
Totaal: € 1062
Mooie box hoor!Pred87 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:09:
Mijn nieuwe box is binnen. Ben wel blij ja
[afbeelding]
- Olympus P1 Zoom lens kit € 534 (laatst bekend PW)
- BenQ Ml2441 € 279 (laatst bekend PW)
- Denon Urban Raver AH-D400 € 249 (kieskeurig)
- Schaar
- Mes
- Magazine
Totaal: € 1062
Idd. Hij is wel wat minder dan jouw Nikon (mist bv een flitser en viewfinder) maar maakt wel prachtige fotos. TV en Denon werken ook primaPowder Toastman schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:42:
[...]
Nice!![]()
Lijkt een beetje op mijn box, ook een systeemcamera! Goed controleren of alles naar behoren werkt! Die Denon lijkt me ook wel een fijn ding.
Helaas maar 1 objectief. Was dat tijdens de hunt btw? Ik zat bij de hunt te wachten op systeem camera (eigenlijk nikon v1) maar die kwam geloof ik midden in de nacht voorbij en heb ik daarom gemist.AdmiralSnipe schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:26:
[...]
Mooie box hoor!
Zitten bij die camera 1 of 2 objectieven, bij iBOOD is namelijk de E-PM1 met 2 objectieven langs geweest voor 299.
Tijdens de hunt is de camera die jij hebt niet langs gekomen, de Olympus E-P3 wel.Pred87 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:42:
Helaas maar 1 objectief. Was dat tijdens de hunt btw? Ik zat bij de hunt te wachten op systeem camera (eigenlijk nikon v1) maar die kwam geloof ik midden in de nacht voorbij en heb ik daarom gemist.
De Nikon is inderdaad een leuk ding ja! De viewfinder is top, maar er zit overigens geen flitser op. Die moet je los kopen (prijzig, 125 - 150 euro). In de connector voor de flitser kun je overigens ook een GPS module plaatsen indien je die koopt. Maar ik zie de meerwaarde er niet zo van voor hobbygebruik, zeker niet voor die prijs (100 - 125 euro).Pred87 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:42:
[...]
Idd. Hij is wel wat minder dan jouw Nikon (mist bv een flitser en viewfinder) maar maakt wel prachtige fotos. TV en Denon werken ook prima
Idd een northpole keyboard en een 40,- boxPowder Toastman schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:39:
[...]
Zeker een 40 euro box? Je vergeet je schitterende North Pole toetsenboard helemaal te vermelden!
Eens! Voor een 40 euro box zeker niet slecht!paulus_01 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:40:
[...]
Idd een northpole keyboard en een 40,- box
Al met al best redelijk als je het mij vraagt
Whaha - nog paar dingen vergeten:Powder Toastman schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:47:
[...]
Eens! Voor een 40 euro box zeker niet slecht!
[Voor 16% gewijzigd door AdmiralSnipe op 13-06-2013 17:40]
Ach, de 100e box was nog steeds erg nice zonder de laptop tochTessels schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:42:
Mijn 40 eu box is ook binnen die de lenovo thinkpad edge moest vervangen.
DeLonghi Tosti ijzer (60 euro) zat ook in mn 100 eu box, nu dus 2
Sagem internet radio (80 euro)
TabletPC veel langs zien komen. Onderste balk van scherm reageert niet waardoor ik er niks aan heb
Ipad standaard
Tijdschrift
Zyxel stopcontact internetgeval. 1 stuks waardoor t waardeloos is
Kun je die EU plug niet voor die engelse stekker gebruiken?AdmiralSnipe schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:03:
De 40 euro box die de kapotte Denon AH-NCW500 moest vervangen is ook binnen.
Inhoud:
- Kyros MID1125-4G, 10" tablet (Cortex A8 op 1Ghz, 512 RAM), waarschijnlijk gevallen zit diepe kras achterop.
- Pure Sensia muziek streaming ding, in een hele gare doos, lijkt ook niet compleet te zijn + engelse stekker dus moet verloop stukje komen.
- Mede8er MED500X2 mediaspeler.
- Denon AH-D400 hoofdtelefoon.
Valt me niet tegen voor een 40 euro box (als alles werkt).
Heb er eigenlijk nog meer aan dan het spul dat in m'n 100 euro box zat.
Nu nog even kijken of alles een beetje compleet is en of het werkt.
Heb het geprobeerd maar nee helaas.paulus_01 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:22:
[...]
Kun je die EU plug niet voor die engelse stekker gebruiken?
[Voor 61% gewijzigd door Pseudoc op 14-06-2013 09:51]
Kijk in je spambox!Pseudoc schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:02:
Jongens, de sumsung tab2 7.0 komen vandaag aan
Waarom verstuurd Ibood geen verzendbericht?
[Voor 47% gewijzigd door Pseudoc op 14-06-2013 14:36]
Valt me wel op dat de omschrijvingen bij producten vaak niet kloppen op iBOOD.Pseudoc schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:16:
De Tab2 7.0 is 8gb ipv de geadverteerde 16gb. terug naar Ibood dus. Had hem beter 2 weken terug kunnen halen bij Saturn
Vandaag ook aan gekregen de 8GB ipv 16GBPseudoc schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:16:
De Tab2 7.0 is 8gb ipv de geadverteerde 16gb. terug naar Ibood dus. Had hem beter 2 weken terug kunnen halen bij Saturn
Link naar het aanbod
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Hoezo is dat mooi opgelost?Mattie112 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:14:
Ik zou zeggen mooi opgelost. Je hebt nu zelfs 24GB storage terwijl je voor slechts 16 betaald hebt :-)
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details