Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 29 en 30 mei 2013 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 81 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Blolb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-04 20:35
Mijn 100 euro box is aangekomen en open gemaakt!

Garmin Nüvi 1390T (refurb) (nieuwprijs: € 180)
Onkyo TX-NR414 (nieuwprijs: €250 - €400)
Philips Draagbare videospeler PV7005 (nieuwprijs: €50?)
en natuurlijk de gratis plug

Doos zat dus vooral vol met die receiver. Kan daar zelf niet echts iets mee doen, dus een beetje een tegenvaller, maar toch nog steeds tevreden!

Edit:
De receiver is blijkbaar gewoon teruggestuurd door iemand. Naam en adres hangt er nog op :/

[Voor 12% gewijzigd door Blolb op 05-06-2013 15:22]

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Blolb schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:20:

Lekkere prijs _/-\o_

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 23:11

[...]
2 weken geleden gekocht, prima aparaat! werkt sinds vandaag met de BA A26 speakers van de hunt ;) voor de 414 trouwens maar 185 betaald bij hificorner.nl.
Neemt niet weg dat je voor 100 euro echt een hele hoop waarde krijgt! Volgende keer maar meer mijn best doen voor een doos 8)

[Voor 41% gewijzigd door Pseudoc op 05-06-2013 15:29]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-06 20:38

Edit:
De receiver is blijkbaar gewoon teruggestuurd door iemand. Naam en adres hangt er nog op :/
Volgens mij zijn de meeste dingen in zo'n box teruggestuurd.
De koptelefoon uit mijn box had geen seals meer en er zaten vingerafdrukken op.
Bestuurbare helikoptertje lag los in de verpakking doordat de binnenste verpakking kapot is.
Bestekset kan ook best teruggestuurd zijn, daar heb ik nog niet naar gekeken.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Blolb
AdmiralSnipe schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:30:
Volgens mij zijn de meeste dingen in zo'n box teruggestuurd.
De koptelefoon uit mijn box had geen seals meer en er zaten vingerafdrukken op.
Bestuurbare helikoptertje lag los in de verpakking doordat de binnenste verpakking kapot is.
Dat ze teruggestuurd zijn is voor mij niet zo'n probleem. Alleen heeft iBOOD nog steeds niet geleerd de persoonlijke informatie weg te halen. Is toch echt niet zoveel moeite?!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:13
Blolb schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:32:
[...]
Dat ze teruggestuurd zijn is voor mij niet zo'n probleem. Alleen heeft iBOOD nog steeds niet geleerd de persoonlijke informatie weg te halen. Is toch echt niet zoveel moeite?!
Helaas kost dat best wel wat geld.

Maar is inderdaad niet acceptabel.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:54
AdmiralSnipe schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:30:
[...]
Etensresten?! :Y)

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-05 00:46
Van de 1DK chat:
Ramon: omggg mijn bestek set is incompleed
Ja dus ;)

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-05 22:55
Heb mijn box ook net binnen

-Onkyo TX-SR313 (€242,76 in PW)
-Multimedia Northpole keyboard
-Philips 24 batterijen
-EU plug
-HTC Desire X (€204,95 in PW)

Helaas dat ik geen van deze nodig zal hebben.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:03

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ach, 300 euro winst is ook niet mis ;)

Last.fm | Code Talks

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 05-06 20:38
Als de set is teruggestuurd dan kan diegene wel goed afwassen, ik zie zo geen etensresten zitten.
Toettoetdaan schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:55:
[...]

Van de 1DK chat:

[...]

Ja dus ;)
Heb mijn set even nageteld, en kwam op 89 uit dus die van mij is wel compleet.
Wel zitten er aardig wat lege vakken in de lades waar het bestek in ligt dus misschien denkt Ramon daardoor dat de set incompleet is (of het is echt zo natuurlijk).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:00
Benieuwd of er iemand is die dat Northpole keyboard daadwerkelijk gebruikt. Jongens jongens wat is me dat toch lelijk..

• Timvanh
  • Laatst online: 10:54
Ik weet niet of ik dit dilemma aan jullie mag voorleggen, maar in mijn box (inhoud zie hieronder) heb ik een navigatie gekregen die niet goed werkt. Nu heb ik de keuze: Of een zelfde navigatie toe gestuurd krijgen, of de complete box retourneren en een nieuwe box ontvangen.

Inhoud box:

- Onkyo TX SR-313
- Sony Bloggie Touch (kleine pocket camera)
- Mando MN-3501 Navigatie
- Go Wall Charger
- Noordpool toetsenbord

Wat zou volgende jullie de beste optie zijn?

• MPM
  • Laatst online: 10-05 16:05
De vraag is dan; doe je iets met de spullen die je nu verder in je box hebt?
Zo ja lijkt me dat je niet wilt ruilen maar als het enkel voor de verkoop is kan je altijd een gokje wagen natuurlijk. Gewoon nog een x in spanning zitten of het iets is ;)

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:34

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Lastige situatie en erg persoonlijk.

Ik zou terugsturen met de hoop op een betere Receiver of NAS, navigatie boeit me verder niet zo. Aan de andere kant is het best al een leuke receiver en de kans dat je iets beters krijgt is misschien niet al te groot.

Werp een muntje op zou ik zeggen.
Kop; Houden
munt; Terugsturen

Werk hard!, zeur niet!, verwacht niets!!

• Timvanh
  • Laatst online: 10:54
Op dit moment ben ik inderdaad niet van plan de Receiver te gebruiken. Maar hoe groot is de kans dat het beter wordt natuurlijk :P

• Toettoetdaan
Timvanh schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:01:
Op dit moment ben ik inderdaad niet van plan de Receiver te gebruiken. Maar hoe groot is de kans dat het beter wordt natuurlijk :P
Gewoon doen, dat is twee keer leuk :9

• LootBoxSurvivor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2022
Hier had ik een keukenmachine van Bosch, een telefoon verpakking waarin geen telefoon zat. :') En de rest was echt zwaar ruk, dvd box en etc. Ik had misschien ter waarde voor 300 euro, mits de telefoon erin had gezeten.

En als ik dan mensen zie met 40 euro dozen die voor 500 euro of 600 erin hebben zitten voel ik me toch een beetje bezeikt.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:11
Mooie boxen mensen!
Je hoort me zeker niet zeggen dat de waarde van de 100 euro boxen tegenvalt, maar de verhouding ten opzichte van de 40 euro box valt eigenlijk wel mee :P de waarde van 40 euro dozen waren gewoon gestoord hoog.

Is dat mogelijk, als iets kapot is? De gehele doos retour sturen en een nieuwe doos ontvangen?

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Richh schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:04:
Mooie boxen mensen!
Je hoort me zeker niet zeggen dat de waarde van de 100 euro boxen tegenvalt, maar de verhouding ten opzichte van de 40 euro box valt eigenlijk wel mee :P de waarde van 40 euro dozen waren gewoon gestoord hoog.

Is dat mogelijk, als iets kapot is? De gehele doos retour sturen en een nieuwe doos ontvangen?
Nee, alleen het artikel (Na goedkeuring van iBood natuurlijk) anders kan iedereen die het niet leuk vind de artikelen slopen en terugsturen en hopen op een leukere box.

Last.fm | Code Talks

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

LootBoxSurvivor schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:03:
Hier had ik een keukenmachine van Bosch, een telefoon verpakking waarin geen telefoon zat. :') En de rest was echt zwaar ruk, dvd box en etc. Ik had misschien ter waarde voor 300 euro, mits de telefoon erin had gezeten.

En als ik dan mensen zie met 40 euro dozen die voor 500 euro of 600 erin hebben zitten voel ik me toch een beetje bezeikt.
whut :') die telefoon moet je even contact voor opnemen en dat is de gok die je neemt.
Je betaald 40 euro en krijgt 300 euro terug en jij vind het niet genoeg. /3

Last.fm | Code Talks

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:04

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Hmm jammer 1 van de accu's van de accu boormachine is defect lijkt het. :P Maar even horen of ze dit kunnen oplossen. :) Wel typisch dat ik een accuboormachine heb gekregen, ben toevallig midden in de verbouwing :P

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• LootBoxSurvivor
afvalzak schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:09:
[...]

whut :') die telefoon moet je even contact voor opnemen en dat is de gok die je neemt.
Je betaald 40 euro en krijgt 300 euro terug en jij vind het niet genoeg. /3
Het was een 100 euro doos heh makker.

• Cerberi
  • Laatst online: 18-03-2022
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:15:
[...]

Het was een 100 euro doos heh makker.
100 euro betalen voor 300 euro aan winkelwaarde, en klagen. Je neemt een gokje met zo'n box, en je hebt veel meer waarde terug voor wat je betaald hebt.

• LootBoxSurvivor
Cerberi schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:16:
[...]

100 euro betalen voor 300 euro aan winkelwaarde, en klagen. Je neemt een gokje met zo'n box, en je hebt veel meer waarde terug voor wat je betaald hebt.
Als de telefoon er in zat, de telefoon zat er niet in. Dus kon ik hooguit 80-100 euro voor de doos krijgen. En als ik 100 zou hebben zou ik echt geluk hebben want niemand koopt een bosch in een beschadigde verpakking.

• DivZero
  • Laatst online: 10-11-2021
Valt me enerzijds op dat de waardes van de boxen, zeker de 40 euro boxen, erg hoog zijn en anderzijds lijken er veel producten incompleet of stuk. Dan is de vraag... wat heb je liever een box met minder producten, maar dat alles perfect werkt of meer producten en overal lagere kwaliteit? Een ontbrekende telefoon is natuurlijk niet de bedoeling, maar een incomplete bestekset is niet meteen onbruikbaar.

Nu wil ik niet zeggen dat het netjes is dat er incomplete of defecte spullen worden verstuurd, maar zover ik gezien heb zit er in elke box wel minimaal 1 product die je met gemak voor 100 euro op MP kunt verkopen en dan is de rest winst (als je niets zelfs wilt gebruiken vanuit je box). Het blijft een gok en het hoort bij het spel. Ik vind de inhoud van de boxen in ieder geval erg netjes van iBOOD. Alleen het is natuurlijk een zeer slechte ervaring vanuit het oogpunt van de ontvanger als je eerst denkt dat al je producten in de box nieuw, ongebruikt en compleet zijn. Maar je bij nadere inspectie erachter komt dat je box inhoud nog steeds veel, maar toch minder waard is...

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• DivZero
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:18:
[...]

Als de telefoon er in zat, de telefoon zat er niet in. Dus kon ik hooguit 80-100 euro voor de doos krijgen. En als ik 100 zou hebben zou ik echt geluk hebben want niemand koopt een bosch in een beschadigde verpakking.
Neem morgen even telefonisch contact op met iBOOD over de ontbrekende telefoon. Ik heb van een aantal mensen begrepen dat iBOOD hier een mooie oplossing voor bedacht heeft. Als ze jou diezelfde oplossing bieden krijg je daar geen spijt van. Ik weet echter natuurlijk niet welke telefoon er in had moeten zitten en of het ook voor jou geld. Als het een gigaset handset was ligt het waarschijnlijk anders :+

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• LootBoxSurvivor
DivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:26:
[...]

Neem morgen even telefonisch contact op met iBOOD over de ontbrekende telefoon. Ik heb van een aantal mensen begrepen dat iBOOD hier een mooie oplossing voor bedacht heeft. Als ze jou diezelfde oplossing bieden krijg je daar geen spijt van. Ik weet echter natuurlijk niet welke telefoon er in had moeten zitten en of het ook voor jou geld. Als het een gigaset handset was ligt het waarschijnlijk anders :+
Ja dat klopt, ik heb hem terug gestuurd en krijg een gloednieuwe doos. :) Hopelijk niet eentje die iemand retour gestuurd heeft omdat het rotzooi was haha.

Het ging hier om een HTC Rhyme.

• DivZero
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:27:
[...]

... krijg een gloednieuwe doos. :) ...
Niet zeuren dan :+

• LootBoxSurvivor
Ach het internet is om te zeuren, als we dat al niet meer kunnen. :P

• Prime-Omega
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 20:42
€100 box aangekregen! Kan er wel totaal niks van gebruiken en spijtig genoeg ook geen phone/tablet/NAS dus in dat opzicht wel een klein beetje teleurgesteld.

Maar goed qua value moet hij zeker niet onderdoen dus kan niet klagen! :)

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
@Prime-Omega de jouwe ruilen tegen de mijne?
mijn unbox vid is uploading.

maar je moet blind ja zeggen :-)

• Prime-Omega
HomePlayer schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:42:
@Prime-Omega de jouwe ruilen tegen de mijne?
mijn unbox vid is uploading.

maar je moet blind ja zeggen :-)
Mmmm pas! Ik moet wel zeggen dat er heel veel refurb rotzooi bij zit, zo zie ik net dat er bv. bij de draadloze headset helemaal geen 'included audio cable' of 'included charging cable' bij zit. En mijn Philips lamp is ook in de mist opgegaan, toch maar is een mailtje sturen naar iBood.

Trouwens ligt het aan mij of lijken de €40 een pak rijkelijker gevuld dan de €100 boxen ter vergelijking? Niet om de zuurpruim uit te hangen hé maarja. :D

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 17:27
Prime-Omega schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:47:
[...]

Mmmm pas! Ik moet wel zeggen dat er heel veel refurb rotzooi bij zit, zo zie ik net dat er bv. bij de headset helemaal geen 'included audio cable' bij zit. En mijn Philips lamp is ook in de mist opgegaan, toch maar is een mailtje sturen naar iBood.

Trouwens ligt het aan mij of lijken de €40 een pak rijkelijker gevuld dan de €100 boxen ter vergelijking? Niet om de zuurpruim uit te hangen hé maarja. :D
volgens mijn inhoud van de box alvast niet:
prijzen zijn gericht via tweakers.net
sony speaker €249
mede8er mediaspeler €114
pogoplug cloud € 75
muvi sportcamera € 150
tomtom start 20 €118
horloge € 169
Denon oortjes € 45
skype phone €15
dvd box €10
brandmelder €5

• LootBoxSurvivor
[...]

Mmmm pas! Ik moet wel zeggen dat er heel veel refurb rotzooi bij zit, zo zie ik net dat er bv. bij de headset helemaal geen 'included audio cable' bij zit. En mijn Philips lamp is ook in de mist opgegaan, toch maar is een mailtje sturen naar iBood.

40 euro dozen hebben nokia lumia's muvo camera's etc. 100 euro dozen keukenmachines en shit. :')

• HomePlayer
Ik zeg doe mij nog maar zo'n 40 euro box, maw mijn 100 bucks kilo knaller valt in het niets bij de 40 bucks.

meer info volgt, en ook in de V&A

• LootBoxSurvivor
HomePlayer schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:50:
Ik zeg doe mij nog maar zo'n 40 euro box, maw mijn 100 bucks kilo knaller valt in het niets bij de 40 bucks.

meer info volgt, en ook in de V&A
Ze hadden ze wel eens omgewisseld (perongeluk) ben benieuwd of dat nu ook het geval is. Vorige hunt was mijn 50 euro doos zwaar klote, en nu zijn de 40 euro dozen de bom, en heb je met een 100 euro doos net niets.

• DivZero
[...]

Het is natuurlijk ook een kwestie van perspectief. Stel dat de box van 40 euro gemiddeld gevuld is met 300 euro aan spullen. Dan hoopt met natuurlijk op gemiddeld 750 euro aan spullen in de 100 euro box. Want hij is 2,5x zo duur. Persoonlijk denk ik dat je eerder gemiddeld 360+ euro waarde kunt verwachten, want je betaald "maar" 60 euro extra.

Ik vind zelf dat ik nog niet genoeg boxen van 100 euro heb gezien om een conclusie te komen. Wel vind ik de boxen van €40 euro gemiddeld erg nice!

En het kan natuurlijk ook een stukje psychologie zijn:

Mensen met een topbox van €40 euro zijn super blij en posten het hier, terwijl met een gemiddelde box men denkt: meh, teveel moeite om te posten

Mensen met een box van €100 hebben hogere verwachtingen, want meer betaald en gaan sneller klagen ;)

[Voor 16% gewijzigd door DivZero op 05-06-2013 17:54]

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
ik had zo'n beetje een voorgevoel dat de eerste boxen het beste zouden zijn, en 't is helaas uitgekomen

• Prime-Omega
Is anders ook geen slechte box. :-)
DivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:53:
[...]Mensen met een box van €100 hebben hogere verwachtingen, want meer betaald en gaan sneller klagen ;)
Ik klaag niet hoor, vind het zeker een mooie box. Kan er alleen niks van gebruiken. :D

[Voor 49% gewijzigd door Prime-Omega op 05-06-2013 18:07]

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-10-2021
Mijn box is ook uitgepakt.

De buit:
  • Samsung Smartcamera WB250F Zwart (ook de foto mee gemaakt) - ~€200,-
  • TDK Wireless Sound Cube - ~€150,-
  • Sony ereader PRS-T2 - ~€120,-
  • iPad hoes iCover van mr Handsfree - ~€80,-
  • Coach tijdschrift - ~€2,50(?)
Waarde dus ongeveer €550,-. Best leuk, zeker als ik niet net vandaag een ereader had gekocht :X

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:50
Mijn 100,- box ook uitgepakt:

- Onkyo TX-SR313
- HTC Desire X
- Medion GoPal P4445 Navigatie Systeem
- Greybusters Multimedia Keyboard
- Sport Box

Het enige waar ik eigenlijk echt op gehoopt had zat er bij mij in: een leuke receiver. Ik had nog wat hoop op de Marantz SR5007 maar met deze Onkyo ben ik ook zeer tevreden. Mijn 40,- box was ook rijkelijk gevult, maar heb ik zelf niets aan dus: hou de V&A in de gaten!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Prime-Omega
Net de keukenmachine cadeau gedaan aan de mama, die was er toch wreed content mee. :D

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CaptJackSparrow schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:25:
Ik weet niet wie er nu raar bezig is maar het door mij in de hunt gekochte 32GB Micro-SD kaartje zou vandaag geleverd moeten worden en zou volgens PostNL in een pakje zitten met de volgende gegevens:

Afmeting (lxbxh): 445x335x35
Gewicht (gr.): 530
Volume: 5217

Lijkt me een beetje overkill qua verpakking als dat klopt. Of zou er per ongeluk een van die missende telefoons bij gestopt zijn? :+
Het kaartje zat dus gewoon (zoals elk normaal mens het ook zou doen) in een bubbeltjesenveloppe met een gewicht van 36 gram waarvan het kaartje 11 gram voor zijn rekening neemt.

Vraag ik me af of het bedrag dat PostNL aan iBood in rekening brengt misschien mede bepaald wordt door dit soort gewichts- en formaatmetingen.

Als iBood meeleest zou ik dat toch eens uitzoeken als ik hun was.

• Hummed
  • Laatst online: 08-01 09:49
Dames en heren,

U heeft officieel geen recht meer te klagen over uw 100 euro boxen. Aanschouw hier de aanvoerder der crapboxes:

Onkyo TX-SR313, reeds geopend geweest
SteamCleanPro pads, waar je geen drol aan hebt zonder apparaat
Ziggo draadloze premium router (Netgear Rangemax Wireless-N), waarschijnlijk geretourneerd of ingeruild door ziggo abonnee
Philips LivingWhites lamp, waar je dus geen drol aan hebt zonder remote, reeds geopend geweest
L'eau D'Issey Pour Homme, in een ondergestempelde verpakking,
Denon Globe Cruiser AH-W200, reeds geopend geweest
Trelock GC350 horloge, reeds geopend geweest, beschadigd, scheef teruggepropt in de verpakking
Muvi X-lapse, reeds geopend geweest, scheef teruggepropt in de verpakking

Kortom, niets hiervan is nieuw en persoonlijk niets waar ik wat aan heb.

• LootBoxSurvivor
Hummed schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:32:
Dames en heren,

U heeft officieel geen recht meer te klagen over uw 100 euro boxen. Aanschouw hier de aanvoerder der crapboxes:
[afbeelding]
Ziggo draadloze premium router, waarschijnlijk geretourneerd of ingeruild door ziggo abonnee
Philips LivingWhites lamp, waar je dus geen drol aan hebt zonder remote, reeds geopend geweest
Trelock GC350 horloge, reeds geopend geweest, beschadigd, scheef teruggepropt in de verpakking

Zo zuur dat die van 40 euro gewoon beter zijn. :')

• HomePlayer
I think i can beat that, wait and see, unbox vid in progress

• Hummed
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:37:
[...]

Zo zuur dat die van 40 euro gewoon beter zijn. :')
Zeker, ik klaag normaal niet snel maar dit is gewoon onmogelijk.. Ik ben in ieder geval blij dat er 5 andere mensen blij zijn voor de hoeveelheid crap die ze in mijn box hebben gedaan

• N1v3K
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
De mijne moet nog steeds arriveren, maar ik overweeg hem te weigeren aan de deur en te annuleren bij iBood :P

• DivZero
N1v3K schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:40:
De mijne moet nog steeds arriveren, maar ik overweeg hem te weigeren aan de deur en te annuleren bij iBood :P
hoezo dat? Ik heb nog geen box gezien die het niet waard was... Ik neem hem wel van je over hoor, mits ongeopend :9

• N1v3K
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
DivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:41:
[...]

Ik heb nog geen box gezien die het niet waard was...
Kijk de posts van vandaag eens door dan :P

EDIT: anyweg.. lang genoeg gewacht. Ik ga sporten. Ze komen morgen maar opnieuw aan de deur :P

[Voor 18% gewijzigd door N1v3K op 05-06-2013 18:46]

• DivZero
N1v3K schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:45:
[...]

Kijk de posts van vandaag eens door dan :P

EDIT: anyweg.. lang genoeg gewacht. Ik ga sporten. Ze komen morgen maar opnieuw aan de deur :P
Ik heb ze allemaal gelezen en op vele gereageerd ;)

• LootBoxSurvivor
Hummed schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:39:
[...]

Zeker, ik klaag normaal niet snel maar dit is gewoon onmogelijk.. Ik ben in ieder geval blij dat er 5 andere mensen blij zijn voor de hoeveelheid crap die ze in mijn box hebben gedaan
Nee maar ik vind dat je wel recht van klagen hebt, op het moment dat je dozen van 40 en 100 hebt. Die van 100 zouden gewoon beter moeten zijn, wat ze helaas in de praktijk niet zijn. Ik was super blij dat ik een 100 doos op de kop had getikt. Maar nu blijkt dat als ik er twee van 40 had gehad ik me kapot had gelachen.

• EricNL
Misschien ga ik dan wel weer de moraalridder uithangen, maar ik snap eigenlijk niet waarom er zoveel gezeurd wordt. Ja, bij de gene waarbij producten echt beschadigd zijn kan ik het begrijpen. Maar men koopt een "kartonnen doos" voor 40,- of 100,-, en ondanks de variant, krijg je vrijwel elke keer minimaal 4-5x zoveel aan waarde terug.

Ik heb uit 2 dozen (40,- en 100,- variant) welgeteld een product dat ik kan gebruiken, en toch ben ik er ontzettend blij mee. Ik kan leuk wat spulletjes verkopen, en zodoende zelfs WINST maken op "kartonnen dozen". What's the problem?

• Hummed
Heeft iemand trouwens een verklaring voor het feit dat een router van ziggo bij ibood terecht is gekomen en vervolgens in mijn box?

• koekjeh
  • Laatst online: 10:16
Hierbij mijn 100 euro doos. Niet echt iets wat ik nodig heb dus alles lekker op marktplaats ;)

1. Breil Manta TW0734
2. Bamboo One
3. Muzx mesh in-ear oordopjes
4. Sokken .. 8)7
5. Nespresso Essenza SN30
6. Premier voip telefoon
7. Stenley Drill and Drive set 333 pices (Wel beschadigd)
8. EU stekker

M3 - LR AWD / Pearl White / Black / 19" - https://ts.la/florian39171

• Toettoetdaan
Hummed schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:55:
Heeft iemand trouwens een verklaring voor het feit dat een router van ziggo bij ibood terecht is gekomen en vervolgens in mijn box?
Zit er ook echt een ziggo router in of is het alleen de doos?

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02 00:02
Mijn €100,- box is zojuist gearriveerd.

Video'tje: https://vine.co/v/b3VHLWx705A

Inhoud:

- Yamaha RX-V667 receiver
- Denon NCW500 koptelefoon
- Trelock sporthorloge
- Altec in-ear dopjes
- Netgear router in Ziggo doos
- SteamCleanPro micro fiber doekjes

Erg blij met de koptelefoon en receiver! :D

[Voor 4% gewijzigd door rhepius op 05-06-2013 19:05]

• Hummed
Toettoetdaan schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:56:
[...]

Zit er ook echt een ziggo router in of is het alleen de doos?
het gaat om de Netgear Rangemax Wireless-N

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:23
Hummed schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:32:
Dames en heren,

[afbeelding]
Ziggo draadloze premium router, waarschijnlijk geretourneerd of ingeruild door ziggo abonnee

Sorry hoor, maar ik vind dat jij nu wel zuur reageert. Aanvoerder der crapboxes. Dat de verpakking reeds geopend is geweest hoeft heus niet te betekenen dat het product beschadigd is of defect. Alleen de Onkyo en de Denon tezamen hebben al een waarde van ca. 400 euro en dan heb je nog wat andere spulletjes.
Er staat volgens mij duidelijk in de box aanbieding van iBood dat de verpakkingen beschadigd en / of geopend geweest kunnen zijn. Dat jij dat misschien niet gelezen hebt in de haast om op Ik neem er een te drukken, tja. Incomplete dingen of als, zoals bij het horloge, het echt beschadigd is, is een ander verhaal, daarover zou ik contact opnemen met iBood. Maar over geopende verpakkingen kun je niet klagen, dat is bekend.

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-06 17:02
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:09:
[...]

Sorry hoor, maar ik vind dat jij nu wel zuur reageert. Aanvoerder der crapboxes. Dat de verpakking reeds geopend is geweest hoeft heus niet te betekenen dat het product beschadigd is of defect. Alleen de Onkyo en de Denon tezamen hebben al een waarde van ca. 400 euro en dan heb je nog wat andere spulletjes.
Er staat volgens mij duidelijk in de box aanbieding van iBood dat de verpakkingen beschadigd en / of geopend geweest kunnen zijn. Dat jij dat misschien niet gelezen hebt in de haast om op Ik neem er een te drukken, tja. Incomplete dingen of als, zoals bij het horloge, het echt beschadigd is, is een ander verhaal, daarover zou ik contact opnemen met iBood. Maar over geopende verpakkingen kun je niet klagen, dat is bekend.
Dat waardeverhaal is natuurlijk een beetje bullshit aan het worden he.. Tulpenbollen waren vroeger goud waard tot er ineens een schip langskwam met miljoenen van die dingen..

Die reciever is geen drol waard als iedereen hem op MP gaat zetten ;)

• skdevil
  • Laatst online: 07-06 13:21
Zojuist €100 box binnen gehad, helaas niet echt wat ik van iBood gewend ben!
Heb zojuist een bericht naar iBOOD gestuurd maar heb geen idee of losse items retour mogen of niet..

BenQ V2220 LEd montitor incl grote barst in het scherm.
Tablet 8000 die ook een flinke tik heeft gehad want is helemaal los (je kan zo heel de printplaat zien)
Viewpad 7.x nog niet getest
PConTV
Intuos4

[Voor 10% gewijzigd door skdevil op 05-06-2013 19:15]

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
mijn box bevat

Bosch TCA5202 espressomachine
Iomega Prestige Desktop Hard Drive USB 3.0
Philips SHQ1007 oortjes
Trelock GC350 horloge
Altec MZX106W oortjes
Plug
Skype telefoon
Sport box 10 delige DVD box
SteamCleanPro SL750P

had gehoopt op goeie tablet en/of phone, dit valt dus wat tegen, al zal de waarde theoretisch wel de €100 halen

YouTube: Unboxing the iBOOD BOX mei 2013

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 20:47
Echt wel leuke boxen tussen, maar wel heel jammer dat er toch wel het e.e.a. beschadigd is.

[Voor 97% gewijzigd door paulus_01 op 06-06-2013 00:07]

• Blolb
skdevil schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:14:
Heb zojuist een bericht naar iBOOD gestuurd maar heb geen idee of losse items retour mogen of niet..

Tablet 8000 die ook een flinke tik heeft gehad want is helemaal los (je kan zo heel de printplaat zien)
PConTV
Intuos4
Jammer van de gebreken, anders was dit wel een toppertje. Nouja, ik zou er alleszins blij mee geweest zijn!
Ergens vind ik het jammer dat ik maar drie items had, ook al is mijn receiver iets betere dan de meeste hier, maar bij de mensen met meer items is altijd wel iets stuk ofzo.

• DivZero
skdevil schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:14:

PConTV
Intuos4
Die Intuos4 maakt het de box alleen al waard. Die was 180 euro bij iBOOD. Mijn 100 euro box een paar hunt terug zaten maar 2 producten in ter waarde van 175 euro samen (ibood prijzen). Wel enorm zonde dat er weer producten met zoveel schade is, het begint nu wel echt een patroon te worden... :(

• EricNL
Helaas constateer ik zojuist bij het openen van de Onkyo Receiver dat er een factuur van een ander persoon in zit en er staan een aantal klachten op geschreven. Oftewel: ik heb een (gedeeltelijk) defecte van een ander gekregen. Morgen maar even bellen naar iBood, ik heb wel begrepen dat ze daar netjes mee om gaan...

• skdevil
  • Laatst online: 07-06 13:21
Blolb schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:17:
[...]
Jammer van de gebreken, anders was dit wel een toppertje. Nouja, ik zou er alleszins blij mee geweest zijn!
Ergens vind ik het jammer dat ik maar drie items had, ook al is mijn receiver iets betere dan de meeste hier, maar bij de mensen met meer items is altijd wel iets stuk ofzo.
Klopt, echter ga ik ervan uit dat het niet de bedoeling is je klanten defecten te sturen wel :)
Alleen een receiver in de doos was geen probleem geweest voor mij hoor, en uiteraard het coach magazine! :P

[Voor 9% gewijzigd door skdevil op 05-06-2013 19:20]

• Blolb
EricNL schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:18:
Helaas constateer ik zojuist bij het openen van de Onkyo Receiver dat er een factuur van een ander persoon in zit en er staan een aantal klachten op geschreven. Oftewel: ik heb een (gedeeltelijk) defecte van een ander gekregen. Morgen maar even bellen naar iBood, ik heb wel begrepen dat ze daar netjes mee om gaan...
Oh nee.. Misschien moet ik mijn doos dan toch ook maar even open maken en het een en ander controleren.
Maarja, hoe controleer je zoiets? Heb er niet echt veel ervaring mee en heb ook niet echt alle apparatuur om er op aan te sluiten :/
skdevil schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:19:
Klopt, echter ga ik ervan uit dat het niet de bedoeling is je klanten defecten te sturen wel :)
Als je een mailtje stuurt of belt zullen ze wel iets regelen.

[Voor 16% gewijzigd door Blolb op 05-06-2013 19:21]

• Powder Toastman
ls789 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:13:
[...]

Dat waardeverhaal is natuurlijk een beetje bullshit aan het worden he.. Tulpenbollen waren vroeger goud waard tot er ineens een schip langskwam met miljoenen van die dingen..

Die reciever is geen drol waard als iedereen hem op MP gaat zetten ;)
Ja, maar iBood stuurt natuurlijk een receiver om mensen blij te maken met de receiver, niet om mensen geld te laten verdienen aan handel op MP. De winkelwaarde is heus niet lager geworden omdat iBood er een aantal weggeeft. In mijn vorige box (een jaar gelesen) had ik exact dezelfde receiver in mijn box, en prima kunnen ruilen hier in V&A met een Popcorn Hour C-200 uit iemand anders z'n box.
En behalve die receiver zat er alleen een antiek Wii spel in, dus was totale waarde ca. 240 euro.

[Voor 6% gewijzigd door Powder Toastman op 05-06-2013 19:39]

• EricNL
Blolb schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:20:
[...]
Oh nee.. Misschien moet ik mijn doos dan toch ook maar even open maken en het een en ander controleren.
Maarja, hoe controleer je zoiets? Heb er niet echt veel ervaring mee en heb ook niet echt alle apparatuur om er op aan te sluiten :/
Ik heb eerlijk gezegd ook geen apparatuur om er op aan te sluiten, maar in dit geval had ik dan nog "mazzel" dat de klachten gewoonweg op de bijgaande factuur (factuur in de Onkyo doos, gericht aan een ander persoon) geschreven waren. Daar gaan we natuurlijk niet mee akkoord. Voorstel aan iBood: omruilen voor de Marantz SR5007 :)

[Voor 7% gewijzigd door EricNL op 05-06-2013 19:26]

• janger12
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-04 06:13
Mijn 100 euro doos:

- SteamClean Pro waardeloze filters
- Trelock GC350 horloge (ziet er ongebruikt uit)
- Oranje sleutelhanger :)
- Altec Lansing MZX106W oortjes
- Wollie Bollie spelletje
- Sony STR-DN1030 receiver

349686

LootBoxSurvivor schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:49:
[...]

Nee maar ik vind dat je wel recht van klagen hebt, op het moment dat je dozen van 40 en 100 hebt. Die van 100 zouden gewoon beter moeten zijn, wat ze helaas in de praktijk niet zijn. Ik was super blij dat ik een 100 doos op de kop had getikt. Maar nu blijkt dat als ik er twee van 40 had gehad ik me kapot had gelachen.
Waarom zouden die van 100 beter moeten zijn dan die van 40? Dat is toch het leuke van de Hunt. Ik vind het wel een mooie actie van IBOOD

• DivZero
janger12 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:24:
Mijn 100 euro doos:

- SteamClean Pro waardeloze filters
- Trelock GC350 horloge (ziet er ongebruikt uit)
- Oranje sleutelhanger :)
- Altec Lansing MZX106W oortjes
- Wollie Bollie spelletje
- Sony STR-DN1030 receiver

[afbeelding]
Mooie box!

pricewatch: Sony STR-DN1030 €489 in de PW

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:51
€100,- box:

Oral-B Pulsonic Sonic tandenborstel 44,95
Noxon M740 Full-HD multimediaspeler 59,95
Denon Bluetooth 3.0 In-Ears AH-W200 69,95
Synology DS211j 99,95 (oude hunt prijs) 129,95 deze hunt
Braun Silk Epil SE 1170 19,95
Sport Box 2011 19,95
Memorex Sound System 29,95
Philips LivingWhites 15W Spiral 14,48
DVD sportbox 19,99
Trelock Crossover horloge GC 350 24,95
SteamCleanPro Microfiber for SL750 triple pack 14,95

Totaal: 419.02

Prijzen gebaseerd op oude ibood prijzen waar beschikbaar.

[Voor 63% gewijzigd door Quazier op 05-06-2013 20:04]

• janger12
Klopt! De Sony ziet er ook nog nieuw uit, doos wel wat beschadigd, maar verder alles nog in de zakjes e.d. Zal hem zo eens gaan proberen (mijn tv-meubeltje is alleen te klein heb ik al gezien...)!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:11
Waarom zouden die van 100 beter moeten zijn dan die van 40?
Nouja, dat zou ik wel normaal vinden eigenlijk :P

Maarehh, dat is het risico van de box. Je weet niet wat erin zit, en je hebt praktisch gezien geen poot om op te staan als de aankoopprijs niet vertegenwoordigd wordt door de inhoud. Ik denk dat iedereen zich dat moet beseffen voordat hij/zij zo'n box koopt. Dat is het risico, hoe zuur het misschien ook is.

• Powder Toastman
Mijn 100 euro box:

De inhoud dus:
- EU plug € 0,00
- Sport DVD Box € 79,95 iBood € 19,95
- Leonardo 21" Travel Bag € geen idee
- Koffer weeg ding € geen idee
- 12 (gebak)vorkjes € geen idee
- Greybusters multimedia keyboard € 10
- InnoXplore iX-M20 iPhone 4 Game Controller € 49,82 enige gevonden prijs (voor mijn dochter)
- Iconbit XDS1003D mediaplayer € 129,00
- Soundfreaq Soundplatform SFQ-01 € 149,00
- Nikon 1 V1 Lens Kit. Body + 2 objectieven € 647,00 (laatst bekende prijs)

Totale winkelwaarde ca. € 1000

Al met al ben ik een tevreden mens. Wat rommel om weg te geven, de Soundfreaq en Nikon ben ik erg blij mee. Vanavond eens kijken of alles naar behoren werkt. ;)

• DivZero
Als ik kijk naar de laatste paar 100 euro boxen die zijn binnen gekomen zou ik zeggen dat de prijs-range van de €100 boxen gewoon hoger ligt dan die van de €40, wat je ook verwacht natuurlijk. Maar omdat het gaat om een prijsrange is het natuurlijk mogelijk dat de "slechtste" €100 boxen het afleggen tegen de "beste" €40 boxen. Met een 1/5 lot kan je in de loterij ook meer winnen dan met een straatje :+

• janger12
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:36:
Mijn 100 euro box:

De inhoud dus:
- EU plug € 0,00
- InnoXplore iX-M20 iPhone 4 Game Controller € 49,82 enige gevonden prijs (voor mijn dochter)
- Soundfreaq Soundplatform 2.0 € 149,00

Al met al ben ik een tevreden mens. Wat rommel om weg te geven, de Soudfreaq en Nikon ben ik erg blij mee. Vanavond eens kijken of alles naar behoren werkt. ;)
Die Nikon!!! :o

• EricNL
Mijn 100 euro box:

De inhoud dus:
- EU plug € 0,00
- Soundfreaq Soundplatform 2.0 € 149,00

Al met al ben ik een tevreden mens. Wat rommel om weg te geven, de Soudfreaq en Nikon ben ik erg blij mee. Vanavond eens kijken of alles naar behoren werkt. ;)
Dat is me een hele goeie doos! Veel plezier er mee!

• Powder Toastman
EricNL schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:39:
[...]

Dat is me een hele goeie doos! Veel plezier er mee!
Bedankt! Dat gaat wel lukken! :9 Hopelijk werkt alles naar behoren! Het lijkt erop dat doosje ooit wel eens geopend is geweest, maar alle accessoires incl. accu zitten nog verzegeld in plastic, dus denk dat het wel goed komt.

[Voor 24% gewijzigd door Powder Toastman op 05-06-2013 19:46]

• EricNL
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:44:
[...]

Bedankt! Dat gaat wel lukken! :9 Hopelijk werkt alles naar behoren!
Ik denk dat dat inderdaad het belangrijkste is om eerst te controleren. Mijn meest waardevolle product blijkt een defecte retournering van iemand anders. Morgen eens kijken wat er met iBood te regelen valt.

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:39
damn! Ik hoop zelf op een systeem of DSLR camera maar acht de kans heel erg klein. Ben wel erg jaloers op jouw box. Ga je de camera gebruiken of verkopen?

Die camera maakt jouw box de beste tot nu toe imo

[Voor 7% gewijzigd door Pred87 op 05-06-2013 19:53]

• Tessels
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-02-2022
Hoop mooie boxen toch!! Ik heb helaas de mijne vandaag gemist! Morgen komt meneer de pakketbezorger nog n keer langs!

• Powder Toastman
Pred87 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:53:
[...]

damn! Ik hoop zelf op een systeem of DSLR camera maar acht de kans heel erg klein. Ben wel erg jaloers op jouw box. Ga je de camera gebruiken of verkopen?

Die camera maakt jouw box de beste tot nu toe imo
Die camera ga ik sowieso zelf gebruiken, had alleen een Lumix TZ5 van alweer een aantal jaren oud en wilde op termijn iets anders, krijg ik nu in de schoot geworpen. Het is weliswaar geen "echte" DSLR, maar voor mij meer dan voldoende! :Y
Ja, ben erg tevreden, idd gelukkig één van de betere boxen. Alhoewel vanmiddag iemand een aantal pagina's terug ook een hele goede had met Compaq notebook en NAS meen ik. :)

• Tessels
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-02-2022
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:59:
[...]

Die camera ga ik sowieso zelf gebruiken, had alleen een Lumix TZ5 van alweer een aantal jaren oud en wilde op termijn iets anders, krijg ik nu in de schoot geworpen. Het is weliswaar geen "echte" DSLR, maar voor mij meer dan voldoende! :Y
Ja, ben erg tevreden, idd gelukkig één van de betere boxen. Alhoewel vanmiddag iemand een aantal pagina's terug ook een hele goed had met Compaq notebook en NAS meen ik. :)
Zelf de camera gekocht vorige hunt! Heel fijn dingetje niet te groot zoals de DSLR!

• Powder Toastman
Tessels schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:01:
[...]

Zelf de camera gekocht vorige hunt! Heel fijn dingetje niet te groot zoals de DSLR!
Puur uit nieuwsgierigheid: wat was de hunt prijs toen?

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02 00:02
Lijkt erop dat ik een van de weinige ben met een Yamaha RX-V667 receiver, iemand ervaring met dat ding? :)

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:51
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:08:
[...]

Puut uit nieuwsgierigheid: wat was de hunt prijs toen?
380

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:08
Hieronder een overzicht van alles wat in mijn boxen zat :D
Het was soms wel moeilijk om de prijs te vinden, dus zijn maar schattingen van wat ik nog kon vinden (bijvoorbeeld de laptop wordt al een tijdje niet verkocht)

100 euro box

Siemens TS45EXTRM 229,00 euro
Mede8er MED600X3D 116,76 euro
Denon AH-NCW500 149,99 euro
Mr Handsfee Blue Multi 35,00 euro?
Philips Prestigo SRT9320 96,35 euro
Totaal: 627.10 euro

100 euro box

Compaq Presario CQ62-A20ED 300,00 euro?
Premier World I-Phone II 10,00 euro?
Altec Lansing Muzx Mesh (Zwart) 15,35 euro?
Philips living colors 69171 100,00 euro?
Siemens Gigaset AL110 Trio 49.99 euro
DVD Box Sport Box 2011 19.99 euro
Steamcleanpro pads 14.95 euro
Synology Disk Station DS411+ 406 euro
Totaal: 916.28 euro

40 euro box

Philips Prestigo SRT9320 96,35 euro
Ferm Fpjs-1800lk‎ 151,50 euro
Airport Express 89,99 euro
HTC desire X 204,95 euro
Tablet PC (merkloos) 50,00 euro?
Laptop stand + een kabeltje 10,00 euro?
Totaal 602.79 euro

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Da's wel een leuk ding. Ik had gezien dat die langs was geweest in de hunt. Als ie nog een keertje lang was gekomen toen ik het aan het volgen was had ik hem wellicht (voor iemand anders) genomen.

Dus... O-) ;)

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 12:35

Zerfox

^this guy

Jemig, drie dozen. En allemaal nog een prachtige inhoud ook! Gefeliciteerd! :)

• Powder Toastman
Ook hele mooie boxen, die 50 euro box is neem ik aan 40 euro box? ;)
Die eerste 100 euro box wel beter dan de 2e, maar al met al heel netjes!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 19:52
Oké, bij deze mijn boxen:

€40 box - 8160g:

- Philips Prestigo SRT9320 Mutlifunctionele afstandsbediening (€59,95 iBood)
- Iconbit XDS1003D - (€109,95 iBood)
- Black & Decker CD115Q-QS Haakse Slijper (€19,95 iBood) - doos beschadigd, product heel
- Sport DVD Box (€19,95 iBood)
- Medisana Nek/Hoofmassage (€19,95 iBood)
- Viewsonic ViewPhone 3 (waarde mij onbekend) - alleen doos :'(

Conclusie: zeker zijn geld waard, alleen erg jammer dat de mobiele telefoon eruitgejat lijkt te zijn. Ik begreep dat iBood hierin coulant is en dat ik niet de hele doos hoef terug te sturen, of wel? Want met de rest ben ik eigenlijk wel tevreden, alleen m'n zusje wil nog graag een telefoon :P Vorige keer moest ik bij mijn defecte tablet die in de €40.- box zat de hele doos terugsturen namelijk. Maargoed, mocht dat niet mogelijk zijn ga ik niet zeuren.

Goed, dan de 100 euro box van 12020g:

- Onkyo TX-SR313 Reveiver (€199,95 iBood)
- Breil Manta TW0734 (€59,95 iBood)
- Wacom Bamboo (€19,95 iBood) - incompleet in doos, geen software of kabels, maar alleen het broodnodige: de hardware en de pen. Overigens zit er een kras in het ding en is het oppervlak ook viezig.
- Altec Lansing oortjes (€9,95 iBood)
- Skype Phone
- Hama GSM houder
- SteamClean Pro Micro Fibre Pads (voor een ding dat niemand in huis heeft)

Conclusie: Zonder de eerste twee producten zou dit me heel erg denken aan een ClickToBuy box: bijna volledig nutteloze, ouderwetse producten die je niemand gunt. Maargoed, de Onkyo en de Breil maken dan ook veel goed, echter moet ik zeggen dat de €40 box dus relatief veel beter gevuld was.

Namens mijn kat overigens zeer bedankt voor de twee dozen _/-\o_

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:08
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:25:
Ook hele mooie boxen, die 50 euro box is neem ik aan 40 euro box? ;)
Die eerste 100 euro box wel beter dan de 2e, maar al met al heel netjes!
Klopt! Meteen aangepast :)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Frolow schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:25:
Namens mijn kat overigens zeer bedankt voor de twee dozen _/-\o_
PICS! :+

• EricNL
Tip: Controleer de Onkyo doos even. Ik kreeg namelijk een defecte (met klachten en al op factuur geschreven) geleverd...

• DivZero
RuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:21:
Hieronder een overzicht van alles wat in mijn boxen zat :D
Het was soms wel moeilijk om de prijs te vinden, dus zijn maar schattingen van wat ik nog kon vinden (bijvoorbeeld de laptop wordt al een tijdje niet verkocht)
Lucky bastard! :)

Ik heb ook even het overzicht waar ik mee bezig ben uitgebreid: http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2013 (morgen gooi ik er weer bij wat er dan en de rest van vanavond binnenkomt)

Alles t/m 20:20 zou er in moeten staan als het goed is (mits een afbeelding, video en omschreven wat er in zit). Als ik iets gemist heb, stuur ff een DM, dan gooi ik hem er nog bij. Tnx!

En voor de haters op de €100 boxen... ik heb nog geen €40 boxen gezien die tegen de 1100 waard zijn :+

Pagina: 1 ... 78 ... 81 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee