KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Zo veel mogelijkheden!paulus_01 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:44:
[...]
Kan ook prima in een 14kg boxje zitten - samen met een phone, tablet en eu adapter
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
De mijne is onder de 11kg, dus zal wel geen receivertje zijn. Althans geen fatsoenlijke. De bezorger zou tussen 15:30 en 17:30 langs moeten komen, hopelijk is hij wat aan de late kant, anders is er nog niemand thuis...paulus_01 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:44:
[...]
Kan ook prima in een 14kg boxje zitten - samen met een phone, tablet en eu adapter

Boekje Metselen voor Dummies. "Met starterkit".Diversity schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:21:
2 bakstenen!
Geen V&A, ook geen sluikreclame of andere toespelingen
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 04-06-2013 23:19 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-uAsGJ2O5uA]

De inhoud:
- De EU plug
- HP Laptoptas
- Muvid TVF 100-1
- Mede8er MED600X3D
- Medisana bovenarmbloeddrukmeter
- Mobile stand for tablet PC
- Ferm FPJS-1800LK
- Quintezz RGB flexkit LED strip
Dames en heren, geen V&A svp. Ook geen suggesties om in een profiel te kijken, of andere toespelingen of pogingen om slim te zijn. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Laat de verkopers maar het woord iBood in de advertentie zetten
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 05-06-2013 02:01 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Afmeting (lxbxh): 650x455x355
Gewicht (gr.): 13690
Volume: 104991
Lijkt me beetje gemiddelde doos gezien de overige maten en gewichten
Het is al laat

Als je 'm ververst zou hij het moeten doen en bij deze nog maals:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-uAsGJ2O5uA]
Maar is jouw stanley set wel helemaal intact dan? Dus geen beschadigingen/scheuren/missende handvaten?Deagle schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:05:
[...]
Ik geloof dat erbij stond dat de verpakkingen beschadigd kunnen zijn, wanneer het product zelf beschadigd is zou ik dit uiteraard niet accepteren.
Oh en de LG die ik heb werkt niet.
Een aantal zetten het er gewoon bij, dus die zijn eenvoudig te vinden.NiGeLaToR schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:13:
Overigens jammer dat we van mods geen interesse mogen hebben in spullen uit dozen; hoe ga ik ze weer vinden in V&A? Dan moet ik al precies weten wat ik zoek, want dat 'winkelt' gewoon niet.
Die iemand was ik, was niet haterlijk bedoeld ofzo maar VVS kijkt gewoon minder lekkerEricNL schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:32:
[...]
Verklaard een hoop inderdaad. Morgen gaat de iPhone een kwartslagje draaienSorry!
offtopic:
...Ontwaakt rustig onder zijn grote zware steen...
Ben benieuwd naar de filmpjes van de 100 euro boxen morgen
Ik snap ook helemaal dat het niet hatelijk bedoeld wasHet Vosje schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 01:53:
[...]
Die iemand was ik, was niet haterlijk bedoeld ofzo maar VVS kijkt gewoon minder lekker
Ben benieuwd naar de filmpjes van de 100 euro boxen morgen
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
zo te zien zijn de afmetingen en 't gewicht veranderd nadat ze gesorteerd zijn in sorteencentrum.Cevie schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:37:
100 euro box
Afmetingen: 650 x 455 x 355
Gewicht: 11820 gram
Volume: 104991
Morgen tussen 3-8 komt hij. Foto's volgen dan.
Gewicht is wel minder dan de meeste. Nu maar hopen dat ik geen bestek krijg
ben benieuwd of dit bij meerdere mensen zo is..
Afmeting (lxbxh): 655x475x360
Gewicht (gr.): 11840
Volume: 112005
Yep, er is bij mij 20 gram van af gegaan. Als ze maar niet mijn EU Plug hebben gejat!Cevie schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 07:06:
[...]
zo te zien zijn de afmetingen en 't gewicht veranderd nadat ze gesorteerd zijn in sorteencentrum.
ben benieuwd of dit bij meerdere mensen zo is
Waar vind ik uberhaupt de afmetingen op de PostNL site?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Owjah, zie er een paar inderdaad. Werkt nog steeds niet, maar het is wat.frickY schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:37:
[...]
Een aantal zetten het er gewoon bij, dus die zijn eenvoudig te vinden.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Bij mij ook. Hij is hier van 8060g naar 8070g gegaan. Vreemd hoe vaak ze hem wel niet wegen daar bij PostNL.Cevie schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 07:06:
[...]
zo te zien zijn de afmetingen en 't gewicht veranderd nadat ze gesorteerd zijn in sorteencentrum.
ben benieuwd of dit bij meerdere mensen zo is..
Afmeting (lxbxh): 655x475x360
Gewicht (gr.): 11840
Volume: 112005
Opengemaakt - telefoon eruitgehaald - en dichtgemaakt met extra veel tapethomasie schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:40:
[...]
Bij mij ook. Hij is hier van 8060g naar 8070g gegaan. Vreemd hoe vaak ze hem wel niet wegen daar bij PostNL.
*kuch*paulus_01*kuch*
Hmm - verklaart alleen niet waarom dan in mijn 40 euro box de telefoon weg wasthomasie schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:43:
Als er nu geen telefoon inzit weet ik wie hem heeft...
*kuch*paulus_01*kuch*
Afmeting (lxbxh): 445x335x35
Gewicht (gr.): 530
Volume: 5217
Lijkt me een beetje overkill qua verpakking als dat klopt. Of zou er per ongeluk een van die missende telefoons bij gestopt zijn?
- 650x460x360
- 12820 gram
En vandaag:
- 645x470x360
- 12780 gram
40 gram lichter èn de afmeting van de doos is veranderd??
Dikte van 3.5 cm - lijkt me gewoon een harde kartonnen doos - te klein voor een beetje gsm.CaptJackSparrow schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:25:
Ik weet niet wie er nu raar bezig is maar het door mij in de hunt gekochte 32GB Micro-SD kaartje zou vandaag geleverd moeten worden en zou volgens PostNL in een pakje zitten met de volgende gegevens:
Lijkt me een beetje overkill qua verpakking als dat klopt. Of zou er per ongeluk een van die missende telefoons bij gestopt zijn?
Ik denk dat ze er wel een rede voor hebben dat het meerdere keren gebeurt.Pred87 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:34:
Snap niet wat iedereen moeilijk doet over die afmetingen. Dat wordt ws heel snel en onnauwkeurig gedaan, vandaar de kleine afwijkingen. Waarom het meerdere keren gebeurd snap ik ook niet tho..
Dat is gewoon interne controle.
Of een ledlamp er bij gedouwdCaptJackSparrow schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:25:
Ik weet niet wie er nu raar bezig is maar het door mij in de hunt gekochte 32GB Micro-SD kaartje zou vandaag geleverd moeten worden en zou volgens PostNL in een pakje zitten met de volgende gegevens:
Vind het wel beroerd dat er zoveel gsm's gejat worden (uitgaande dat ibood alles goed heeft ingepakt). Staat er dan zo groot Ibood op die dozen?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Kijk maar eens naar de unboxings... De dozen zijn dichtgeplakt met iBood-tape.RonaldDesigns schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:39:
[...]
Of een ledlamp er bij gedouwd![]()
Vind het wel beroerd dat er zoveel gsm's gejat worden (uitgaande dat ibood alles goed heeft ingepakt). Staat er dan zo groot Ibood op die dozen?
-
Die telefoons worden niet gejat hoor.RonaldDesigns schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:39:
[...]
- De dozen zitten dicht met iBOOD tape
- De ontvanger weet van te voren de inhoud van de box niet, dus haal dan gewoon een random item uit de box en hij zal het nooit weten. Dus met verpakking en al
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
That's fair enough, die hebben ze echt niet. Dat wist ik niet, had ik niet op gelet in de filmpjes. (items vind ik interessanter dan de tapePred87 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:43:
Inderdaad. Maar dan zie je toch direct als de doos al es open is geweest? Lijkt me niet dat je dat netjes weer dichtkrijgt. Of ze moeten ibood tape hebben liggen
De schuldige is dan duidelijk en moet voor een oplossing zorgen
[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 05-06-2013 09:48 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
"Helaas" zit die tape er op. Een paar Hunts geleden hadden een paar 1DK crewleden ook een Box te pakken. Dan had ik gezorgd dat ik eerder was met leveren dan iBOOD. Dus dan kreeg iemand een grote zware doos thuis."Oh vet, de box is er!!". Zit ie daarna vol met 10kg aan ananassenRonaldDesigns schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:47:
[...]
That's fair enough, die hebben ze echt niet. Dat wist ik niet, had ik niet op gelet in de filmpjes. (items vind ik interessanter dan de tape)
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
DivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:51:
[...]
"Helaas" zit die tape er op. Een paar Hunts geleden hadden een paar 1DK crewleden ook een Box te pakken. Dan had ik gezorgd dat ik eerder was met leveren dan iBOOD. Dus dan kreeg iemand een grote zware doos thuis."Oh vet, de box is er!!". Zit ie daarna vol met 10kg aan ananassen
@DivZero LOL
HahahaDivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:51:
[...]
"Helaas" zit die tape er op. Een paar Hunts geleden hadden een paar 1DK crewleden ook een Box te pakken. Dan had ik gezorgd dat ik eerder was met leveren dan iBOOD. Dus dan kreeg iemand een grote zware doos thuis."Oh vet, de box is er!!". Zit ie daarna vol met 10kg aan ananassen
En dan filmt diegene natuurlijk ook de unboxing van de fake doos. Geniale reactie op film zou dat zijn

Mooi dingetje ook. Hij is voor mijn vriendin en heb er bijna spijt van dat ik er niet ook één voor mijzelf gescoord heb...
En dan verspringt je browserbalk weer naar (1)Toettoetdaan schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:17:
Ik moet eigenlijk aan school werken, maar elke 5 minuten checken op wijzigingen helpt er niet bij
[ Voor 32% gewijzigd door DivZero op 05-06-2013 10:19 ]
Als je iemand kent die naar Amerika gaat - die Amazon dingen kosten 3 keer niks en werken topDivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:17:
Ik heb trouwens gisteren mijn Sony E-reader PRS-T2 ontvangen. Ik had geen verzendbevestiging ontvangen dus opeens stond de postbode voor de deur. Lekker snel!
Mooi dingetje ook. Hij is voor mijn vriendin en heb er bijna spijt van dat ik er niet ook één voor mijzelf gescoord heb...
[...]
En dan verspringt je browserbalk weer naar (1)
Gewoon weer hunten over een maandje of 3paulus_01 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:19:
[...]
Als je iemand kent die naar Amerika gaat - die Amazon dingen kosten 3 keer niks en werken top
Op Amazon.co.uk (Engeland dus) zijn ze even duur en heb je meestal gratis verzending naar Nederland met goedkoopste service. Ze zeggen dan vaak dat bezorging 6-10 werkdagen duurt, maar vrijdag nog wat besteld en gisteren al in huis.paulus_01 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:19:
[...]
Als je iemand kent die naar Amerika gaat - die Amazon dingen kosten 3 keer niks en werken top
Vandaag krijg ik binnen:
Transcend JetFlash 300 16GB – Duopack
OCZ Octane 256GB supersnelle Solid State Drive met SATAIII 6Gb/s interface
Robuuste, blauwe Maglite 4D-cell LED zaklamp
Morgen:
Thecus N4100EVO NAS Server
Hitachi bitset
Onbekend:
Toshiba 3TB 3.5inch Harddisk Retail Kit SATA 6Gb/s 2x
Al vind ik dat nog niet zo'n heel probleem die HDD's kunnen nog wel wachten. Alles bij elkaar een geslaagde hunt

hoe, als ik vragen mag?paulus_01 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:53:
Zojuist door Ibood gebeld en het wordt netjes opgelost

Gewoon de telefoon in water oplossen
Maar de telefoon is toch vermist??DivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:59:
[...]
[afbeelding]
Gewoon de telefoon in water oplossen
Of bedoel je dat ze een vervangende telefoon in water oplossen zodat er een 2e lege doos naar Paulus gestuurd kan worden.

Zo! die wil ik ook wel.mercapto schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:05:
ze sturen een vervangend modelletje ?
[afbeelding]
Toch netjes, ik verwacht niet dat ze veel budget voor problemen met boxen opzij zettenpaulus_01 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:53:
Zojuist door Ibood gebeld en het wordt netjes opgelost
Ah toe zeef, mag het nog heel even tot het gros van de boxen binnen iszeef schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:25:
Is er nog een hunt? Nee. Is er dan HK-style chat? Nope.
Staat HK trouwens voor Hong Kong
Ik denk dat men eerder nog wel een klein voorraadje van die telefoons over heeft.. Want om nou meteen 10 telefoons in een doos te doen is natuurlijk ook een beetje overdrevenToettoetdaan schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:23:
Toch netjes, ik verwacht niet dat ze veel budget voor problemen met boxen opzij zetten
-
HuiskamerToettoetdaan schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:23:
[...]
Toch netjes, ik verwacht niet dat ze veel budget voor problemen met boxen opzij zetten![]()
[...]
Ah toe zeef, mag het nog heel even tot het gros van de boxen binnen is![]()
Staat HK trouwens voor Hong Kong![]()
Ook ben ik de boxen weer aan het verzamelen: http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2013
Voor €40 euro zijn het echt wel mooie boxen. Ben erg benieuwd wat vandaag & morgen brengt als de €100 komen
U bedoelt vast vandaagDivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:32:
Op de chat kreeg ik de unboxing video van dopert3 door: http://youtu.be/SLtoWSZ6Gao
Ook ben ik de boxen weer aan het verzamelen: http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2013
Voor €40 euro zijn het echt wel mooie boxen. Ben erg benieuwd wat morgen brengt als de €100 komen
Fixed, ik had van iemand begrepen dat zijn €100 euro box morgen pas zo komen. Dus vandaar de verwarring
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
- Onkyo TX SR-313
- Sony Bloggie Touch (kleine pocket camera)
- Mando MN-3501 Navigatie
- Go Wall Charger
- Noordpool toetsenbord
Alleen die eerste twee items maken het al de moeite waard: de nieuwprijs van die twee is ongeveer 377 euro.Timvanh schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:47:
Mijn 100 euro box is ook binnen. Bestaande uit:
- Onkyo TX SR-313 200
- Sony Bloggie Touch (kleine pocket camera) 177
- Mando MN-3501 Navigatie
- Go Wall Charger
- Noordpool toetsenbord
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Klopt, maar wel raar dat er genoeg 40 euro dozen te vinden zijn die een hogere waarde vertegenwoordigen... Beetje scheve verhouding zopven schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:50:
[...]
Alleen die eerste twee items maken het al de moeite waard: de nieuwprijs van die twee is ongeveer 377 euro.

Wat erin zit:
• Veho Muvi HD camcorder
• Philips Prestigo
• Medisana Wake-up light
• Oral B Pulsonic
• Belkin Conserve stekkerdoos
• Memorex TagAlong Portable Boombox
• Android 4.0 Mini PC
• JetFlash 1GB USB stick
• Het blad Coach natuurlijk
• En niet te missen... de EU plug!
Voor €40 mag ik echt niet klagen.
Tesla Model Y RWD (2024)
Jammer genoeg wel ja..kx22 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:52:
Weer die toetsenborden hahha. De 40 euro boxxen zijn mooier dan de 100 euro tot nu toe.
Haha, deze is wel heel mooi! Die items zou ik allemaal erg goed kunnen gebruiken! Helaas probeert PostNL eerst twee keer af te leveren voordat het eindelijk naar het afhaalpunt gaat, mijn box duurt dus nog even...--MeAngry-- schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:54:
Mijn €40 doos is ook binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat erin zit:
• Veho Muvi HD camcorder
• Philips Prestigo
• Medisana Wake-up light
• Oral B Pulsonic
• Android 4.0 Mini PC
• JetFlash 16GB USB stick
Na 1 mislukte afleverpoging kun je wel het aflever adres wijzigen. Misschien kun je dan ook al aangeven dat je hem wil afhalen.Yorick87 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:59:
[...]
Haha, deze is wel heel mooi! Die items zou ik allemaal erg goed kunnen gebruiken! Helaas probeert PostNL eerst twee keer af te leveren voordat het eindelijk naar het afhaalpunt gaat, mijn box duurt dus nog even...
je kan ook de mijn pakket app installeren op je telefoon dan kan je "on the road' de bezorging veranderenYorick87 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:03:
Niet als je pas na 22:00 thuis bent, ik spring echt een gat in de lucht als je bij PostNL aan kan geven dat je op werkdagen al je paketten gelijk naar het afhaalpunt wil sturen. Ik blijf in spanning wachten!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Is idd wel heel nice voor een 40 euro box! Gefeli.--MeAngry-- schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:54:
Mijn €40 doos is ook binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat erin zit:
• Veho Muvi HD camcorder
• Philips Prestigo
• Medisana Wake-up light
• Oral B Pulsonic
• Android 4.0 Mini PC
• JetFlash 16GB USB stick
Vanavond hopelijk mijn 100 euro box uitpakken, als er vanmiddag althans iemand thuis is om hem aan te nemen, anders nog min. 1 dag wachten...
Hopelijk heb ik niet ook een versterker type Onkyo SR313, want dat zou dan al de tweede keer zijn dat ik exact dit type in mijn box ontvang, en heb al een SR607 staan....
ach dan doneer je die versterker toch aan een medetweaker die geen box heeft kunnen bemachtigenIs idd wel heel nice voor een 40 euro box! Gefeli.
Vanavond hopelijk mijn 100 euro box uitpakken, als er vanmiddag althans iemand thuis is om hem aan te nemen, anders nog min. 1 dag wachten...
Hopelijk heb ik niet ook een versterker type Onkyo SR313, want dat zou dan al de tweede keer zijn dat ik exact dit type in mijn box ontvang, en heb al een SR607 staan....

[ Voor 71% gewijzigd door Rubman op 05-06-2013 14:15 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Kan niet goed zien wat er allemaal in zit, maar ziet er iig nice uit! Is die Compaq een laptop of een speakerset? En wat er rechtsachter staat kan ik al helemaal niet zien. Graag even een opsomming?RuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:06:
En na mijn 40 euro box, nu de 1e 100 euro box!
[afbeelding]
Haha, doneren? Zal is informeren bijn mijn pa of zus of zij interesse hebben, anders zie je hem wel voor een zacht prijsje opduiken in de V&A of te ruil tegen iets van iemand anders. Maar eerst maar eens afwachten wat er daadwerkelijk inzit.Rubman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:07:
Nice zeker die Synology zou ik al erg tevreden mee zijn. Welk model is het? Fact sheets willen we mensen.
[...]
Is idd wel heel nice voor een 40 euro box! Gefeli.
[/quote]
ach dan doneer je die versterker toch aan een medetweaker die geen box heeft kunnen bemachtigen![]()
En de Compaq is een laptop, zal vanavond een overzichtje posten met inhoud van alle boxen (ook deze en de 40 euro box paar pagina's terug)
Zit nu op kantoor namelijk, en moet vanavond nog 1 uitpakken
Vooral omdat ik de hele tijd op kantoor riep dat ik een NAS wou haha!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Onkyo DV-BD507 399.- (laatste prijs tweakers pricewatch)
Black & Dekker XTC183BK (prijs geen idee)
Trelock BT 900 (62 euro)
Vibeholic portable speaker (+- 30.-)
Popbox v8 (99.-)
Steamclean pro ( zonder apparaat)
Caselogic notebook tas 16" 25.-
CB pas etui
Bevestig eens of dat een Compaq laptop is?RuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:06:
[afbeelding]
Zoja is dit een 500 euro doos!
Geen slechte box en wat betreft die Black & Dekker afhankelijk van welke versie je hebt zit je tussen de 100 & 200 euromydogisgone schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:16:
Mijn 100 euro box:
Black & Dekker XTC183BK (prijs geen idee)
RuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:12:
De Synology is deze: pricewatch: Synology Disk Station DS411+.
En de Compaq is een laptop, zal vanavond een overzichtje posten met inhoud van alle boxen (ook deze en de 40 euro box paar pagina's terug)
Zit nu op kantoor namelijk, en moet vanavond nog 1 uitpakken
was dus al bevestig dan is het zeker een helemooie dooskx22 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:17:
[...]
Bevestig eens of dat een Compaq laptop is?
Zoja is dit een 500 euro doos!
Ik denk dat dit wel waard is om een nachtje voor op te blijven!
Haha jammer genoeg niet, net even gekeken. Alles was ook nog compleet dicht geplaktpven schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:15:
Zitten er schijven in die Synology? (Jaja: dat is bij een box wel eens vaker gebeurd.)
Is je andere 100 euro doos nog niet geleverd?RuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:06:
Wel erg mooie doos!
Jawel hoor, staat naast mePred87 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:27:
[...]
Is je andere 100 euro doos nog niet geleverd?
Wel erg mooie doos!
Haha. Ik heb er maar eentje, maar mag die pas uitpakken als ik de webcam opzetRuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:27:Jawel hoor, staat naast meMoet me alleen gigantisch inhouden want me vriendin wilt er ook 1 uitpakken
Hoop dat mijn box zo een beetje op de jouwe lijkt, zou ik héél blij mee zijn!
Aan de onderkant opmaken, kijken wat erin zit.. Mooie spullen eruit halen en alle minder leuke erin.. Dan weer dichtplakken en vanavond open laten maken..RuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:27:
[...]
Jawel hoor, staat naast meMoet me alleen gigantisch inhouden want me vriendin wilt er ook 1 uitpakken
-
Gefeliciteerd met de dikke 100 boxen mensen!
Zieke box, mijn favoriet tot nu toe. Gefeliciteerd!RuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:06:
[afbeelding]
De mediaplayer zit in de doos met theeglazen.

Gaaf boxje hoor! die livingcolors zijn altijd leukRuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:06:
[afbeelding]
Zeker, zitten ook echt 3 dingen in die ik kan gebruiken! Waaronder de livingcolors, die is altijd leukWaah schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:42:
[...]
Gaaf boxje hoor! die livingcolors zijn altijd leuk
Dus in een andere doos heeft iemand theeglazen in een mediaspeler door gekregen, voel je je ook belazerdmydogisgone schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:40:
foto van mijn box: (100.-)
De mediaplayer zit in de doos met theeglazen.
[afbeelding]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Denk het hahaRubman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:57:
[...]
Dus in een andere doos heeft iemand theeglazen in een mediaspeler door gekregen, voel je je ook belazerd
Helaas niet echt spul waar ik iets aan heb (een receivertje was mooi geweest) maar ik hoef ook niet te klagen.

Wat valt er te zien (met daarachter de prijs die iBOOD destijds rekende):
- Steam Clean Pro micro fibre pads (niet bekend)
- Sport box 10 delige DVD box (24,95)
- Trelock GC350 (24,95)
- Silverlit heli twister, los in de doos, geen idee of dat ding het doet. (29,95 nieuwprijs)
- Garmin muvi 2460LMT refurbished (129,95 nieuwprijs)
- Denon globe cruiser AH-NCW500 black, teruggestuurd product (129,95 nieuwprijs)
- WMF Dune 89 delige bestekset (249,95)
- Beruchte EU plug (0,-)
~edit: Waarom werkt mijn foto niet??
Ah. gefixed.
[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-06-2013 15:19 ]
AdmiralSnipe schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:14:
Mijn 105,90 euro box is ook binnen.
*knip*
~edit: Waarom werkt mijn foto niet??
Ah. gefixed.