Ik snap hem ook niet heheCaptJackSparrow schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:01:
[...]
Toch geen Fongers fiets hè?(die zullen niet veel mensen snappen.
)
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Misschien staan er dan nog een paar vieze films van de vorige eigenaar erop
Verwijderd
Of geheime files met informatie over de JSF.Cyclonic schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:09:
[...]
Jij ooit al een Synology gezien die standaard met HD's komt?Cyclonic schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:09:
[...]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Net een iPad, alleen dan goedkoper!
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
[ Voor 8% gewijzigd door Strunkie op 30-05-2013 20:15 ]
^ Post is hierboven!
[ Voor 68% gewijzigd door bobsquad op 30-05-2013 20:15 ]
Minderjarigen die van wijn houden? En je kunt gemakkelijk via drankgigant kopen, als je je ouders kan ontwijken...Dontwan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:18:
Waar zijn nou die minderjarigen die drank willen kopen?
*Tomassie91 heeft geen ervaring met alcohol kopen als minderjarige*
Een zakje met konthaar van Bokito kun je voor een aardig bedrag de deur uit doen lijkt me.Cyclonic schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:17:
Een zakje met konthaar erin is nog beter dan sommige aanbiedingen
Verwijderd
4 euro per fles, dat zal me een partij lekker zijn...Visophetdroge schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:20:
Oh nee. Ik ben niet minderjarig. En ik wil dan wel wijn, maar dit vind ik te duur...
Bokito, Bakito... Ik dacht even dat ik op de site van GeenStijl zat.AdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:21:
[...]
Een zakje met konthaar van Bokito kun je voor een aardig bedrag de deur uit doen lijkt me.
De film of de 'massagestick'Scorpio861 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:21:
ibood .....waar blijft die tarzan????
Ja, maar zal niet voor niets zo goedkoop zijn.. Dus als je die specifieke doos bedoelt..
Houden het nu maar even bij Nilfisk-en...
Kun je mooi je Tarzan mee schoon maken!Visophetdroge schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:24:
Jongens, met patioborstel! Koop dan toch!
Nee, is niet waar.Scorpio861 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:26:
gekocht, die kan je maar alvast hebben lijkt me..
Jawel, als iedereen nou even één koopt.
Schijnbaar geluktAdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:27:
[...]
Jawel, als iedereen nou even één koopt.
[ Voor 7% gewijzigd door Visophetdroge op 30-05-2013 20:30 ]
Surfin' paradise!
Verwijderd
Fixed that for youieperlingetje schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:34:
Veel interessants komt er nooit voorbij zeker? Ik heb het idee dat ik al die spullen vandaag al gezien heb.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Verwijderd
Verwijderd
Je verrast haar vast helemaal als je zelf zou kokenVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:38:
Ik heb vanmiddag die 3 Bialetti pannen gekocht voor 20,-. Hoop dat die een beetje fatsoenlijk koken (voor mijn vriendin).
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:39:
[...]
Je verrast haar vast helemaal als je zelf zou koken
Inee andere hunt opmaanraden van tweakers een koekenpannenstet van het merk gekocht en die zijn echt heel goed. Nog steeds.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:38:
Ik heb vanmiddag die 3 Bialetti pannen gekocht voor 20,-. Hoop dat die een beetje fatsoenlijk koken (voor mijn vriendin).
Verwijderd
hahaha
en mn broer maar vragen waarom ik telkens moet lachen...
toettoett
Haha die buigen krom als je ze op een te groot vuur zetVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:41:
Nice, dat belooft wat dan. Ach, het is al snel beter dan die Ikea pannen van 5 jaar oud die ik nog uit het studentenhuis heb
Verwijderd
Vooral als je de gif een keer of 5 achter elkaar bekijkt kom je tot de conclusie dat die gast niet meer te redden isThecola schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:42:
[...]
hahaha
en mn broer maar vragen waarom ik telkens moet lachen...
Verwijderd
Ik hield zelfs bij die pannen een schroef over na het handvat aan de pan vastgemaakt te hebbenToettoetdaan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:42:
[...]
Haha die buigen krom als je ze op een te groot vuur zet
ora et labora
Dan weet je tenminste zeker dat hij van IKEA isVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:43:
[...]
Ik hield zelfs bij die pannen een schroef over na het handvat aan de pan vastgemaakt te hebben
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Meh....
ora et labora
dus op naar de volgendeDe 5 minuten-strategie houdt in dat een product niet langer dan 5 minuten op de site blijft staan
ok, nu willen ze gewoon van hun stock af, hier zit echt niks nieuws tussen.
[ Voor 23% gewijzigd door ieperlingetje op 30-05-2013 20:52 ]