ora et labora
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
_██_
(ಠ_ృ)
Wat? Ga dan ook geen 44 uur op een box zitten. Waar je zin in hebt.RonaldDesigns schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:52:
Leuke stoelen voor bij de pc neer te zetten, sommigen zitten al 44 uur te wachten op een box
aan de andere kant hou ik de kringloopwinkel ook niet verantwoordelijk voor de troep die anderen daar aan biedenMr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:51:
Ik heb al tijden het idee dat de kwaliteit sinds de eerste 1-2 hunts almaar terug lopen en dat ze continu dezelfde producten hebben >.> Zoals een kansloos "SoLaC" espressoapparaat...
Eens.Mr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:51:
Ik heb al tijden het idee dat de kwaliteit sinds de eerste 1-2 hunts almaar terug lopen en dat ze continu dezelfde producten hebben >.> Zoals een kansloos "SoLaC" espressoapparaat...
I'm an Ironman!
U roept, zij gevenMr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:51:
nu weer het solac apparaat
Formerly known as Ragdoll
uh.. bij ons in de regio neemt de kringloop het wel of niet aan... ;-)jaspersb schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:54:
[...]
aan de andere kant hou ik de kringloopwinkel ook niet verantwoordelijk voor de troep die anderen daar aan bieden
Wanneer komt die box zij je?Mr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:51:
iBood leest mee.Mr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:51:
_██_
(ಠ_ృ)
[ Voor 3% gewijzigd door Philip op 30-05-2013 20:57 . Reden: fout geschreven ]
toettoett
het zit toch al in een doos?
ora et labora
Maar is nog steeds afhankelijk van wat er aangeboden wordt door anderen, en maakt slechts nog een selectieMr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:55:
[...]
uh.. bij ons in de regio neemt de kringloop het wel of niet aan... ;-)
Whiskey plz!
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
2 weken geleden ook gewoon, als dagaanbieding. Had toen net een Saeco gekocht, was iets duurder en iets minder uitgebreid.. baalde tot ik de ervaringen van iBood-ers hoorde..
I'm an Ironman!
Nee man micro-SD 32GB!Madstorm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:57:
Ok, ik wil ook... Ik zeg USB hierna!!!!!
In de box zit: led zaklamp, muismat van Cars, solac, lelijk lederen horloge en een mooie stoel waar in je een jaar lang aan Quests kan lezen
I'm an Ironman!
Lauwe koffie en veel problemen met die solac. Allemaal positieve reviews op kieskeurig, omdat iBood een aantal mokken verlootte ;-)HenkDePoema schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:58:
Ik hoop dat ze die halfautomaat ook nog hebben. Volautomatisch, pffff
Deze keer zonder olie. Wel oppassen bij IboodRonaldDesigns schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:59:
ALweer die snijplank
niet eens pianolak ?tsssshoogglans zwarte lak
ora et labora
ga je even naar de saturn voor dezelfde prijsScorpio861 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:00:
uitverkocht samsung tab 2 terwijl ik 10.00 keer op 'ik wil er een'' klik baggerzooi
Mr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:59:
[...]
Lauwe koffie en veel problemen met die solac. Allemaal positieve reviews op kieskeurig, omdat iBood een aantal mokken verlootte ;-)
Maakt niet uit, zit hier op Tweakers heaMr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:58:
[...]
In de box zit: led zaklamp, muismat van Cars, solac, lelijk lederen horloge en een mooie stoel waar in je een jaar lang aan Quests kan lezen
Ik bied 20 euro voor die solac! Ze lezen mee!!!
ja nou je het zegt... stom van me hahaMacchill schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:01:
Maar die werkt ook niet, je moet eens op 'Ik neem er een!' drukken..
Vroeg me dat net ook afToettoetdaan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:02:
Wie heeft iBood op pauze gezet?
Pioneer SE-MJ531 nog eens langskomt op ibood
Tsja, Denon. Hype merk, maakt op zich wel goed spul. Maar deze speakertjes hebben (verrassing) niet zo veel bas.Steefmeister schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:01:
iemand ervaringen met die denon speakers? Normaal echt een receiver merk toch?
Jep maar die zijn dan wel echt nieuw ;-)
deze is goedkoper bij de mm.
Verwijderd
Mwah, Denon maakt voor zover ik weet toch wel behoorlijk goed spul hoor als je naar receivers kijkt.citruspers schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:04:
[...]
Tsja, Denon. Hype merk, maakt op zich wel goed spul. Maar deze speakertjes hebben (verrassing) niet zo veel bas.
Konden we aan jou ook vragen.petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:05:
Leven jullie nog?
ora et labora
Receivers zitten goed in elkaar, maar zijn wel duur. Probleem is dat ze zich qua speakers en koptelefoons meer op DJs richten en dan gaat het al gauw mis.Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:05:
[...]
Mwah, Denon maakt voor zover ik weet toch wel behoorlijk goed spul hoor als je naar receivers kijkt.
Waarom wil je dat weten?petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:05:
Leven jullie nog?
Verwijderd
Net als Beatscitruspers schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:05:
[...]
Receivers zitten goed in elkaar, maar zijn wel duur. Probleem is dat ze zich qua speakers en koptelefoons meer op DJs richten en dan gaat het al gauw mis.
Receivers TV's Koptelefoons LED zaklampen messensetten Geurtjes jaarabonnementen op tijdschriften :-)
En niet te vergeten; exotische android telefoons + tablets :-)
[ Voor 17% gewijzigd door Mr_Viking op 30-05-2013 21:07 ]
Ho ho ho nou nou nou nu zeg je wel iets heel ergs hoor
Schijnt niet zo goed te verkopen....Mr_Viking schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:06:
Ik ga een eigen webshop beginnen en wat ga ik verkopen?
Receivers TV's Koptelefoons LED zaklampen messensetten Geurtjes jaarabonnementen op tijdschriften :-)
Verwijderd
Ik dacht dat we het over hype merken hadden die slechte koptelefoons maken....citruspers schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:07:
[...]
Ho ho ho nou nou nou nu zeg je wel iets heel ergs hoor
Oe!! goeie tip!RonaldDesigns schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:06:
Je vergeet Dora
En Disney toetsenborden/muismatten..
Noem dit maar leven.petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:05:
Leven jullie nog?
Verwijderd
que?thekvnz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:08:
Wat gaat die balk toch langzaam..........
ora et labora
Of niet...thekvnz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:08:
Wat gaat die balk toch langzaam..........
Nouwja, sommigen hebben kunnen melden dat Ibood niet ideaal werkte tussen 02:00-08:00
Einde red ik ook vanavond niet, en weer is mijn bankrekening blij met me
Verwijderd
right....
Wil jij ook lekker warm en uitgerust de winter door komen, zonder bibberend in je bedje te liggen?"
Daar is de doorsnee samenleving héél goed inVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:10:
Het mooiste is nog dat we allemaal aan het klagen zijn en toch netjes blijven kijken voor die ene geweldige aanbieding die dan misschien toch nog zal gaan komen.......
right....
Ben blij met een nieuwe HD201 en een (snel)32GB kaartje voor mijn SGNII. Niet dat ze extreem veel goedkoper waren, maar het scheeld me toch weer een ritje naar de winkel
Surfin' paradise!
Zou jij het dan bestellen? Ik vind 't wel leuk zo op de achtergrond tijdens het kijken naar Scrubs o.i.d. ;-)Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:10:
Het mooiste is nog dat we allemaal aan het klagen zijn en toch netjes blijven kijken voor die ene geweldige aanbieding die dan misschien toch nog zal gaan komen.......
right....
Maar alles wat voorbij komt is gebruikt of refurbished...
Jaja... zo van: Waar komt eerder een einde aan? Aan de hunt of aan je banksaldo?RonaldDesigns schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:09:
Einde red ik ook vanavond niet, en weer is mijn bankrekening blij met me
Ik zei toch met dit 'voorjaarsweer' wel nodig!Whatson schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:11:
"Meer informatie
Wil jij ook lekker warm en uitgerust de winter door komen, zonder bibberend in je bedje te liggen?"
Eh. . . . . . .CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:11:
[...]
Jaja... zo van: Waar komt eerder een einde aan? Aan de hunt of aan je banksaldo?
HD 201 is 19,- bij de MM, dus goedkoper dan via de hunt...Toettoetdaan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:11:
Voordat ik helemaal in de randmodus over ga, moet ik toch even kwijt dat ik best tevreden ben met deze Hunt!
Ben blij met een nieuwe HD201 en een (snel)32GB kaartje voor mijn SGNII. Niet dat ze extreem veel goedkoper waren, maar het scheeld me toch weer een ritje naar de winkel
Weet ik, ook toen ik hem kocht, maar ik heb een nieuw nodig en het scheelt me toch weer 1,5uur reizen.Tomassie91 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:12:
[...]
HD 201 is 19,- bij de MM, dus goedkoper dan via de hunt...
En daarvoor dank aan iBood!
Link?Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:13:
Die cindarella dekbedden zijn goedkoper bij Leen Bakker.
[ Voor 7% gewijzigd door weerstand op 30-05-2013 21:16 ]
Als je die wachttijd nou gewoon gebruikt om een fatsoenlijk uurloon te verdienen, hoef je je niet zo druk te maken om die 15% die je in een gewone winkel meer betaalt (op het moment dat het jou uitkomt)Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:10:
right....
ora et labora