Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Zeker! Als je dit niet koopt ben je gek.EricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:30:
Kijk, deze deal scheelt je toch al zeker 4,05 euro met de adviesprijs. Koopje?!
Verwijderd
met die stofzuiger erbij zit je toch al gauw op 8,10 euro voordeelEricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:30:
Kijk, deze deal scheelt je toch al zeker 4,05 euro met de adviesprijs. Koopje?!
Verwijderd
Met deze stofzuiger hoeft u zich niet te schamen wanneer u zondigt.Cyclonic schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:33:
Mensen doe die Dyson de deur uit en koop deze, hier zuigt de duivel met je mee!
Alsof iemand die wil hebben.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
PS: Dear iBood, past deze NAS ook in mijn toekomstige box
[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 30-05-2013 19:37 ]
Als er nog 5000 mensen klikken tjaEricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:36:
Ik vraag me toch echt af. Hoe kun je zo'n ding in godsnaam kopen. Op het moment dat de "Ik neem er een!" knop klikbaar is, is dat ding al uitverkocht. Ik zit hier toch met een 60 mbit lijntje....
PS: Dear iBood, past deze NAS ook in mijn toekomstige box?
Ja maar ik snap het niet. Dan is het systeem hoe het nu is toch gewoonweg niet eerlijk?
Ik zit met Google Chrome op m.ibood. Daarnaast heb ik ook iboodhunt.1DK.nl open staan. Op 1DK zie ik de nieuwe aanbiedingen wel eerder komen, maar naar mijn idee is de bestel-procedure op m.ibood soepeler. Hoe dafuq kun je ooit zo'n box bemachtigen?
I'm an Ironman!
Daarom zie je met een box 200+ reacties van mensen met dezelfde vraag
Hoe? Geluk. Want ze worden toch verkocht
ik denk dat de 10gb/e wel wat duur zal zijn om in te bouwencitruspers schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:39:
Alleen wel weer jammer dat hij zo duur is. Je kan zelf voor de helft van het geld zo'n rig bouwen, Nexenta of FreeNAS er op en je bent klaar...
Als het me lukt om er 2 te bemachtigen welMadstorm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:40:
Ok ben even afk, als er een box komt wil iemand zo vriendelijk zijn om hem voor mij te bestellen
Valt tegenwoordig best mee hoor Gewoon een Intel Mobo nemen hiervoor.BasRR schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:40:
[...]
ik denk dat de 10gb/e wel wat duur zal zijn om in te bouwen
Wie wil deze van mij kopen??
Dan kun je 'm zelf vullen met spullen die je leuk vindt, krijg je tenminste ook echt iets wat je wilt hebben.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Doet me denken aan de Xbox box die verkocht werd voor heel veel geld op EbaY.AdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:43:
Ik heb hier nog wel een doos liggen.
Wie wil deze van mij kopen??
Dan kun je 'm zelf vullen met spullen die je leuk vindt, krijg je tenminste ook echt iets wat je wilt hebben.
Was gewoon de doos
Verwijderd
haha element inspecteren met google chromebobsquad schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:45:
Hmm 4% per NAS.... kan dus nog wel even duren nog 13 te gaan zucht!
fiber aansluitingen zijn best duur. maar voor zond 250 heb je iid een hele mooie zelfbouw nas.citruspers schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:39:
Alleen wel weer jammer dat hij zo duur is. Je kan zelf voor de helft van het geld zo'n rig bouwen, Nexenta of FreeNAS er op en je bent klaar...
ora et labora
Moest nog inloggen
I'm an Ironman!
ora et labora
Verwijderd
same storyAdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:46:
Lekker hoor, pagina laadt niet goed, box weg.
Whaha, mijn rage was boven je lijn!!
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Sorry, you can't order at this moment
Due to the current offer's popularity, we can't accept new orders at this moment.
We apologize for this temporary inconvenience.
Arg...
Verwijderd
THE BOX IS A LIE !rockhopper schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:47:
blijft hetzelfde verhaal, iedere box en de server faalt
EDIT: Ja!! Krijg net de bevestiging binnen! Ik heb hem
[ Voor 24% gewijzigd door EricNL op 30-05-2013 19:48 ]
O nee! Uitverkocht? Sorry, andere iBOOD’ers waren je nét voor. Klik op OK om terug te keren naar de homepage. !!
staat ie ook niet gewoon onder 'mijn ibood' ?EricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:48:
WTF, ik heb betaald en daarna ineens "Er was een probleem bij het verwerken van de bestelling?"
Jup en m'n laptop gaat mooi meebobsquad schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:49:
petjekel nu kun je rustig naar je broer gaan Box is geweest
Computer says no
Beetje jammer dat het de cheap one is.. maar toch niceEricNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:48:
WTF, ik heb betaald en daarna ineens "Er was een probleem bij het verwerken van de bestelling?"
EDIT: Ja!! Krijg net de bevestiging binnen! Ik heb hem
I'm an Ironman!
Verwijderd
Nou ja.. anders was het ook niet gelukt maak ik mezelf maar wijs
2. U heeft niet op het grijze vakje geklikt. (Ben toch niet blind...)
3. 405 Error...
4. Database error.
kom op zeg...
[ Voor 7% gewijzigd door Dontwan op 30-05-2013 19:51 ]
Hee wat leuk, die kreeg ik ook!
Enige wat ik gekocht heb.petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:48:
Zucht en nu die SD kaarten weer, die zijn vandaag ook al kei vaak geweest
ik 3x wtf!thomasie schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:50:
@Meekoh, dat had ik dus ook. Vorige keer helemaal geen plaatje
Computer says no
Oke, ze hebben er schijnbaar genoeg van.CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:50:
[...]
Enige wat ik gekocht heb.Maar als die T-shirts nog een keer langskomen.... of die 64GB USB stick...
Ik baal dat ik te lang heb getwijfeld voor een aankoop
Ja maar goed, nu maak ik in ieder geval een keer de "Box-experience" mee. Nog steeds hartkloppingen maar goed. Die van 100,- wil ik nu ookMadstorm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:49:
[...]
Beetje jammer dat het de cheap one is.. maar toch nice
idd!AdmiralSnipe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:51:
Beter gooien ze die Boston A26 er nog even in.
toettoett
Gelijk laptop opgestart maar dan weet je al dat je te laat bent ....
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Wat? Die handdoeken? Meh... dat heb ik al gezegd. Hema hotelkwaliteit (bad)handdoeken. Die zijn écht van heel zware oftewel dikke kwaliteit. Heb ze zelf ook.petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:51:
Ik baal dat ik te lang heb getwijfeld voor een aankoop
ora et labora
Dat denk ik niet, laatste uren lijken meestal verzoekuurtjes.bobsquad schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:54:
Zo ongeveer om de 4 uur is er een box met 2x een lange tussenpauze geweest dus heel goed mogelijk dat we rond 23:00-24:00 alsnog een box krijgen.
Idd die handdoeken, mn moeder zei vanmiddag ook dat het niet duur is en goede kwaliteit.CaptJackSparrow schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:54:
[...]
Wat? Die handdoeken? Meh... dat heb ik al gezegd. Hema hotelkwaliteit (bad)handdoeken. Die zijn écht van heel zware oftewel dikke kwaliteit. Heb ze zelf ook.
Ja joh?
Tuurlijk, vrijwel iedereen hoopt toch nog op een 99,- box als afsluiter ergens tussen 23:00 en 24:00. Ondanks dat ik al een box heb vecht ik er graag om meebobsquad schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:54:
Zo ongeveer om de 4 uur is er een box met 2x een lange tussenpauze geweest dus heel goed mogelijk dat we rond 23:00-24:00 alsnog een box krijgen.
Helaas lukte het weer niet om hem te bestellen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Gooi dan die 64GB stick er nog even in!
Toch geen Fongers fiets hè?petjekel schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:57:
Ik ga ff naar mn broer fietsen, dus hopelijk komt er niet nog een box.