Ook tijdens slijpen, schuren, lassen, kitten e.d.? Ik heb geen krassen, enkel een lasspetter in het glas xDFlagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:15:
die pulsar heb ik 12 jaar lang 24 uur per dag om gehad zonder ook maar een krasje, ideaal.
Kan niet zeggen dat ik dat dagelijks doe gelukkig, maar was saffierglas dus het barst eerder dan het krast.ktf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:16:
[...]
Ook tijdens slijpen, schuren, lassen, kitten e.d.? Ik heb geen krassen, enkel een lasspetter in het glas xD
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
In de specs van de pen kan ik niks vinden over spelling controle?
Overigens de Remington net wel besteld, mijn vorige remington iets van 3 jaar geleden bij ibood gekocht maar accu is verrot nu, was tijd voor een nieuwe.
[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 29-05-2013 20:19 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Gruwelijk stoere tas! hiermee maak ik wel de blitz bij de aankomende vergadering
39
Denk dat mijn zoontje daar erg blij mee zou zijn.. Gelukkig heeft hij er al 3..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
3d poster!!!!
Flagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:20:
Hey een Gopro maar dan met realistische prijs.![]()
komaar komaar komaar
En die dan op kantoor hangen.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
2006cc12 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:25:
Hoe oud is die Cars troep eigenlijk al? (Filmrelease?)
let me guess, blokker??cc12 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:30:
Black&Gladjakker
Dat ze die troep nog durven te refurbishen!
Blek en gacker voor het oppimpen van de oude huid
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
MWAAAH Dekens, voor het vrouwtje!
Yes, nog meer beddengoed!
Heb ik nog niet genoeg zien voorbijkomen!
Heb ik nog niet genoeg zien voorbijkomen!
Hoe lang is Cinderella al wel niet failliet? Wel prima spul overigens
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Lekker zo'n 4seizoenen dekbed met dit weer
Is die zo groot dat ze 220*240 cm nodig heeft?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Edit, verkeerde cinderella store. Geen idee hoe langfranssie schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:33:
Hoe lang is Cinderella al wel niet failliet? Wel prima spul overigens
[ Voor 14% gewijzigd door 50Miles op 29-05-2013 20:35 ]
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Doorstart of oude voorraad??50Miles schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:34:
[...]
Edit, verkeerde cinderella store. Geen idee hoe lang
Hey wat zijn dat voor guerilla edits??????
[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 29-05-2013 20:36 ]
Lol lol lol XD
Tijk: 100% wit luxe microvezels met een afwerking die voelt als een perzikhuidje
Tijk: 100% wit luxe microvezels met een afwerking die voelt als een perzikhuidje
Naar aanleiding van onze 'vrouwen en dekens' discussie vanmiddag :-P Haha. Toen leek het inderdaad heel veel voor te komen :-P vrouwen zijn gewoon een ramp onder de dekens! Okee dat klinkt verkeerd, naja ik bedoel dan, als ze slapen. Zelfs dan terroriseren ze je nog :-P.afvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:34:
Het schijnt dat vrijwel alle Tweakers vechten met hun vrouw om de deken, en de vrouw wint. nu niet meer!
Ik wacht wel op de donzen variant (poging 2)
TssskkkkkkCRXDelSol schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:36:
[...]
Naar aanleiding van onze 'vrouwen en dekens' discussie vanmiddag :-P Haha. Toen leek het inderdaad heel veel voor te komen :-P vrouwen zijn gewoon een ramp onder de dekens! Okee dat klinkt verkeerd, naja ik bedoel dan, als ze slapen. Zelfs dan terroriseren ze je nog :-P.
Je bent toevallig ook niet een android/ios programmeur
Die applicatie zou ook geweldig zijn als app.
Stel anders de sourcecode beschikbaar miss kan iemand het even converten
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik zit te wachten op de GoPro, is deze hetzelfde als die van 1DayFly van een paar weken terug denken jullie?
Jij snapt het, natuurwetten dien je te accepteren.Deagle schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:38:
Hoe groot je dekbed ook is, je zult er altijd naast liggen
Als ik de source code ergens kan vinden maak ik voor de volgende Ibood hunt een ios / android appMattie112 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:38:
Jullie zeggen het tegenovergestelde zeker? (Want ik schijn er erg goed in te zijn om alle dekens toe te eigenen
Ik kan de wollen variant aanbevelen, die is echt heerlijk!Madman_K schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:37:
Ik wacht wel op de donzen variant (poging 2)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Haha zekers, mijn ex was een dekenjatterafvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:40:
[...]
Jullie zeggen het tegenovergestelde zeker? (Want ik schijn er erg goed in te zijn om alle dekens toe te eigenen)
Wijf.afvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:40:
[...]
Jullie zeggen het tegenovergestelde zeker? (Want ik schijn er erg goed in te zijn om alle dekens toe te eigenen)
ah een mooi 1 persoons variant, ideaal als je op de bank moet slapen
39
Zou ik ook niet erg vinden. Ging daarnet al wel eentje van een concurrent voorbij (Veho Muvi?).Robberto schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:39:
Ik zit te wachten op de GoPro, is deze hetzelfde als die van 1DayFly van een paar weken terug denken jullie?
Surfin' paradise!
Yes 3D-SLED-SURROUND-100000hz tv
Ik twijfelde tussen dit en iets met opblaaspop.
Klopt, hij is wel al vandaag 3x langs gekomen. Ben benieuwd. Wat gebeurd er als ik op 'Ik neem er één' druk en ik al m'n gegevens in vul en hij al op is voor ik klaar ben met invullen? Kan ik dat voorbereiden zodat het alleen klikklikklik koop is?Snappie88 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:41:
[...]
Zou ik ook niet erg vinden. Ging daarnet al wel eentje van een concurrent voorbij (Veho Muvi?).
Ben ik ook wel in geïnteresseerdMattie112 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:38:
pricewatch: Toshiba 46TL938G Zwart, 30 euro goedkoper als pricewatch
Maar wel met de voortreffelijke service van ibood.thvers schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:43:
pricewatch: Toshiba 46TL938G Zwart, 30 euro goedkoper als pricewatch
Dat was ook een GoPro Black Edition, ja dus.Robberto schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:39:
Deze is al 3x voorbij gekomen inmiddels. Vannacht dacht ik ook de Silver Edition.
Ik heb zojuist mijn NAW gegevens alvast ingevoerd op 'Mijn iBood'. Maar voor de rest ben ik net zo nieuw als jijRobberto schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:42:
[...]
Klopt, hij is wel al vandaag 3x langs gekomen. Ben benieuwd. Wat gebeurd er als ik op 'Ik neem er één' druk en ik al m'n gegevens in vul en hij al op is voor ik klaar ben met invullen? Kan ik dat voorbereiden zodat het alleen klikklikklik koop is?
Surfin' paradise!
s4 voor 50 euro cheaper
-
[ Voor 100% gewijzigd door luappul op 30-05-2013 00:25 ]
En waarschijnlijk maar 1 op voorraad... binnen no time uitverkocht.afvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:44:
s4 voor 50 euro cheaper
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
voor 50 euro zou ik toch liever goede service hebben xD
Pfff 500+ euro voor een telefoon, kan nog steeds niet snappen dat mensen dat kopen (tenzij je geld teveel hebt)
die is ook nog op saturn te koop hoor
Power to the beat.
Overpriced theepot. Funky.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Wel gratis verzendingRoyeboi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:45:
Overpriced theepot. Funky.
Ach ja, ik had m'n S3 bij de launch gekocht in combinatie met een abbo (voor totaal dus ook €750+), heb er wel twee jaar (en hopelijk meer) plezier aanRonaldDesigns schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:45:
Pfff 500+ euro voor een telefoon, kan nog steeds niet snappen dat mensen dat kopen (tenzij je geld teveel hebt)
Surfin' paradise!
Na 1 dag kan je je huis geheel opnieuw inrichten met alle spullen die je vandaag kan/kon kopen
Power to the beat.
Morgen ook nog heronaldm3 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:46:
Na 1 dag kan je je huis geheel opnieuw inrichten met alle spullen die je vandaag kan/kon kopen
Surfin' paradise!
Oh ja... er was een hunt. 
Even gekeken in de history. Zoals gewoonlijk niet veel interessants. Waren die SSD's een beeje te pakken of waren die na 1 seconde al uitverkocht? En is er nog iets verbeterd met de kansen op een Box?
Die theepot is wel dubbelwandig.
Even gekeken in de history. Zoals gewoonlijk niet veel interessants. Waren die SSD's een beeje te pakken of waren die na 1 seconde al uitverkocht? En is er nog iets verbeterd met de kansen op een Box?
Woning van de buurvrouw dan maar....
Power to the beat.
Dat telt altijd leuk op bij abbo'sSnappie88 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:46:
[...]
Ach ja, ik had m'n S3 bij de launch gekocht in combinatie met een abbo (voor totaal dus ook €750+), heb er wel twee jaar (en hopelijk meer) plezier aan
De SSD's die ze verkopen staan meestal niet zo goed bekend, met name de betrouwbaarheid van die modellen zijn twijfelachtig. Geen aanrader dus.CaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:46:
Oh ja... er was een hunt.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Intenso
was toch een vibo merk?
Surfin' paradise!
Voor mij lijkt het dat er maar weinig parfum voorbijkomt deze keer tov vorige keer...
Is dat maar een gevoel of komt er echt weinig parfum?
Is dat maar een gevoel of komt er echt weinig parfum?
't Wijfje (ex wijfje overigens
Surfin' paradise!
Yep maar ik vond ze een vreselijke rubbersmaak hebben en iedere keer drukte ik per ongeluk op het knopje en dan klapte hij tegen mijn voortand....
....oh wacht...
Nee geen idee niet zo thuis in dat soort dingen.
DE Intenso voor sterke smaak
Verwijderd
ContantWietsee. schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:50:
Wat betaalt sneller creditcard of iDeal?
Niet ... gewoon rennen
Power to the beat.
Nog steeds geen receivers van Onkyo of iets dergelijks langsgekomen helaas, wacht er al de hele dag op.
Die van Pioneer zijn mij iets te duur die langs zijn gekomen
Denk dat je die kan vergeten deze hunt, die had je echt allang moeten zien, viel mij ook al op