Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Even een korte pauze, de HUNT gaat weer verder om 08:00!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Korte pauze, dus neem aan 20Thecola schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:16:
8.00 of 20.00???
Verwijderd
NM zie het nu ook staan idd ja.Flagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:16:
hunt pauze tot 07:00??
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 19:18 ]
Op de mobiele site is het overigens tot 07:00.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
[ Voor 4% gewijzigd door Zerfox op 29-05-2013 19:21 ]
Maar dozen met inhoud zoals hier niet
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Sydney08 op 29-05-2013 19:29 ]
Tomorrow is not today!
hoho business-sokken he, niet onderschatten..
14.95/15=0.996sambalbaj schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:32:
idd wel bestelt, 1,045 per paar is geen geld en ik had ze net nodig
Hoi.
Nee.
En ook Nee
leuk als reservesnijplank
toettoett
Klinkt toch beter als "het zwaar verouderde android 2.3", zeg nou zelf.
[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 29-05-2013 19:38 ]
Vgm heeft dit ding alleen al 5 uur nodig om zo'n boek te openen.
Deagle schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:37:
"Met 5uur batterijtijd voor videokijken, 13.5 uur MP3 of 8.5uur boeken lezen..."
Vgm heeft dit ding alleen al 5 uur nodig om zo'n boek te openen.
[ Voor 23% gewijzigd door Vitruvius op 29-05-2013 19:41 ]
[ Voor 15% gewijzigd door DutchWalnut op 29-05-2013 19:49 ]
Tot je die van Sonos hoortCygnitr0n schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:50:
Alle soundBARs zijn BAR slecht.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
nu is het wachten op mensen die feilloos in de marketingpraat van hun eigen tv getrapt zijn.
[ Voor 49% gewijzigd door Flagg op 29-05-2013 19:53 ]
De speakers van oudere Panasonic plasma televisies zijn behoorlijk goed hoor!Flagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:51:
Kan onmogelijk slechter zijn dan welke tv speaker dan ook.
nu is het wachten op mensen die feilloos in de marketingpraat van hun eigen tv getrapt zijn.![]()
Mijn tv heeft een 5.1 speakerset in de TV zelf zitten, echt waar!Flagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:51:
Kan onmogelijk slechter zijn dan welke tv speaker dan ook.
nu is het wachten op mensen die feilloos in de marketingpraat van hun eigen tv getrapt zijn.![]()
Ik had overigens ooit een Philips bakbeest met een subwoofer in de achterkant, dat geluid was best aardig
[ Voor 13% gewijzigd door Afvalzak op 29-05-2013 19:55 ]
Mijne SRS TruSurround XT (maar heb hem op standaard)afvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:54:
[...]
Mijn tv heeft een 5.1 speakerset in de TV zelf zitten, echt waar!
Ik had overigens ooit een Philips bakbeest met een subwoofer in de achterkant, dat geluid was best aardig
Hook, line and sinker.RonaldDesigns schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:58:
[...]
Mijne SRS TruSurround XT (maar heb hem op standaard)
Dat Klopt! Hahah...Tomassie91 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:18:
Hunt Sniper krakte hard trouwens!
Maar dat kwam door het harde falen bij iBood in het algemeen.
Ik heb nog even een update doorgevoerd om te voorkomen dat ie weer zo op hol slaat als iBood weer begint te falen. Fout afhandeling verder verbeterd en ook heb ik nog de prijs weergave toegevoegd en kan een alarm voor een bepaald product uitgeschakeld worden. In de vorige versie werd de hele sniper uitgeschakeld maar hij scout nu gewoon door naar het volgende product.
hierbij: TotallyNealz - iHunt Sniper 1.4
succes dr mee.
edit: Dies nu te laat
[ Voor 14% gewijzigd door Afvalzak op 29-05-2013 20:04 ]
Succes ermee, op een tablet..? yo bedankt!!TotallyUseless schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:00:
[...]
Dat Klopt! Hahah...
Ik heb nog even een update doorgevoerd om te voorkomen dat ie weer zo op hol slaat als iBood weer begint te falen. Fout afhandeling verder verbeterd en ook heb ik nog de prijs weergave toegevoegd en kan een alarm voor een bepaald product uitgeschakeld worden. In de vorige versie werd de hele sniper uitgeschakeld maar hij scout nu gewoon door naar het volgende product.
hierbij: TotallyUseless - iHunt Sniper 1.4
succes dr mee.
Dat schiet niet op nee
Of je moet even een windows emulator installeren
hup hup aan het werk, doe eens een boxappje maken.TotallyNealz schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:05:
[...]
Dat schiet niet op nee![]()
Of je moet even een windows emulator installeren
Of een websitetjeFlagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:07:
[...]
hup hup aan het werk, doe eens een boxappje maken.
Handig heb hem aangezetTotallyNealz schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:00:
[...]
Dat Klopt! Hahah...
hierbij: TotallyNealz - iHunt Sniper 1.4
succes dr mee.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Waarom zou je uberhaubt zo'n koud metalen horloge om je pols willen. Plastic FTW, kan heel wat meer stootjes hebben. Heb deze al een jaar of 6 zeer intensief in gebruik, geen krasje ^^Flagg schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:08:
Wat is er overigens met titanium gebeurd, je maakt toch geen horloges meer van rvs? armoe hoor.
ja alleen ziet dat er niet uitktf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:12:
[...]
Waarom zou je uberhaubt zo'n koud metalen horloge om je pols willen. Plastic FTW, kan heel wat meer stootjes hebben. Heb deze al een jaar of 6 zeer intensief in gebruik, geen krasje ^^
leder ftw
toettoett
Als je deze bij de bijenkorf wil kopen mag je denk ik al snel het dubbele meenemen. Ik weet alleen niet of deze pennen echt zoveel beter schrijven dan de standaard big penVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:12:
Weljat joh, een pen van 30 euries XD
Heeft wel een Hémisphère rollerball!gangstahh schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:13:
deze pen is echt tof, je kan er mee schrijven enzo.
IK heb 12 jaar een krasloze titanium pulsar gehad (toen was batterijtje ook pas opktf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:12:
[...]
Waarom zou je uberhaubt zo'n koud metalen horloge om je pols willen. Plastic FTW, kan heel wat meer stootjes hebben. Heb deze al een jaar of 6 zeer intensief in gebruik, geen krasje ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 29-05-2013 20:16 ]
een Belgische polonaise, rofl.
Ik heb een metalen casio horloge, ook al zeker een jaar of 5 a 6, nooit de batterij hoeven vervangen, nooit het horlogebandje hoeven vervangen echt een top ding!ktf schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:12:
[...]
En dat ie koud is, ja ach dat merk je ook alleen de eerste 2 seconden dat hij om je arm zit
(o en wtf een pen van 35 euro, juist
[ Voor 3% gewijzigd door Update94 op 29-05-2013 20:16 ]