Het maakt toch niet uit hoe lang je op de betaalpagina hangt, je hebt het product dan toch zoiezo?Wietsee. schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:50:
Wat betaalt sneller creditcard of iDeal?
Heeft ze het nog meegenomen of staat die nu zielig in een hoekje stof te vangen.Snappie88 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:49:
[...]
't Wijfje (ex wijfje overigens) wil ook wat
Geef ze eens ongelijkSnappie88 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:49:
[...]
't Wijfje (ex wijfje overigens) wil ook wat
Je wil hem overnemen voor een zacht prijsje?cc12 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:52:
[...]
Heeft ze het nog meegenomen of staat die nu zielig in een hoekje stof te vangen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hoezo, interesse?cc12 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:52:
[...]
Heeft ze het nog meegenomen of staat die nu zielig in een hoekje stof te vangen.
Vibrator, refurbished.
LMAOafvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:54:
Vibrator, refurbished.
uiteraard ook HD en 3D.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
En de Hémisphère rollerball niet vergeten!
Goud mensen, goud!!!
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Hopelijk wel echt goud!
Power to the beat.
Haha, dat kan ik wel geloven, het gaat snel hier!z0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:55:
ff eten, 380 reacties..
Zolang ze niet weet wat refurbished betekend:Pcc12 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:56:
Je zal maar een box krijgen vol met refurbished vibo's![]()
Je vrouwtje zal tevreden zijn met de buit
cc12 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:56:
Je zal maar een box krijgen vol met refurbished vibo's![]()
Je vrouwtje zal tevreden zijn met de buit
Ik zal nog eens iets zeggen (en kijken waar het heen gaat)
Surfin' paradise!
Gewoon zeggen technische term voor gloednieuwafvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:56:
[...]
Zolang ze niet weet wat refurbished betekend:P
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ik net ook al, vrouwtje twijfelde te lang ... wie weet hebben we zo meer mazzelNRG-81 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:57:
Pff... weer die dekbedden gemist! Vanmiddag ook al!
Als je twijfelt over die dekbedden, niet twijfelen, hem m uit de vorige hunt, bevalt mij (en m'n deken hongerige meisje) zeer goed, heel fijn dat ik 's nachts ook een stuk deken overhoudt, en ze liggen ook prima.
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:58:
Ik heb hier nog wel een refurbished dekbed in de aanbieding.
EN koop er gelijk een sd kaartje bij!
hd en 3d?Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:58:
Ik heb hier nog wel een refurbished dekbed in de aanbieding.
Met dat formaat haalt ie ook wel 1920mm x 1080mm hehe
Hahahah :
Berend Botje ging uit hunten, hier op iBood waar ze stunten. De helft was troep, de helft kapot. Toen gingen de verkopen niet zo vlot
Berend Botje ging uit hunten, hier op iBood waar ze stunten. De helft was troep, de helft kapot. Toen gingen de verkopen niet zo vlot
wat is dat voor ding? kan je daarmee internetten?
Powered by Steam
* Tukk roept gf
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Stoomstrijkijzers zijn wel heul fijn om mee te strijkenthorgal21 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:02:
dik strijkijzer
Surfin' paradise!
Mss met ingebouwde wifi?z0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:02:
wat is dat voor ding? kan je daarmee internetten?
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
WijfSnappie88 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:02:
[...]
Stoomstrijkijzers zijn wel heul fijn om mee te strijken
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Nope, singe guy die netjes naar z'n werk wil
Surfin' paradise!
lol misschien kan je em casemoddensambalbaj schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:03:
zit een dikke NAS onder dat strijkijzer
Ik heb nog een strijkijzer nodig, maar absoluut geen verstand van die dingen. Is dit een goede koop, denken jullie?
En ook een projector... kan je je overhemd projecteren op de muur!sambalbaj schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:03:
zit een dikke NAS onder dat strijkijzer
Power to the beat.
Ik zeg doen. Stoom is altijd goedYohino schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:04:
Ik heb nog een strijkijzer nodig, maar absoluut geen verstand van die dingen. Is dit een goede koop, denken jullie?
kan goedkoper, maar een strijkstation is echt leuk strijken, maar groot.Yohino schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:04:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Sinds wanneer is strijken leuk?franssie schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:05:
[...]
kan goedkoper, maar een strijkstation is echt leuk strijken, maar groot.
Transcend 32GB uSD maar meteen bijbesteld, voor de GoPro van eerder.
Toch een €4 goedkoper dan de laagste in de PW (die ook Ultra High Speed specificatie Class 1 (U1), Class 10 compliant is)
Wordt vandaag wel op mn wenken bediend!
Toch een €4 goedkoper dan de laagste in de PW (die ook Ultra High Speed specificatie Class 1 (U1), Class 10 compliant is)
Wordt vandaag wel op mn wenken bediend!
Net zoals surfen, parachutespringen leuker is met een tampon in, is strijken leuker met deze strijkijzer! echt waar!
Dar hebben ze ook en dat heet: de vrouw.sambalbaj schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:06:
dat ze op dat strijken nou niet eens een succesvol en betaalbaar alternatief gevonden hebben .....
is er wel.. gewoon niet strijken. aantrekken en flink aan de onderkant trekkensambalbaj schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:06:
dat ze op dat strijken nou niet eens een succesvol en betaalbaar alternatief gevonden hebben .....
+1 maar laat het maar niet lezen
Ik heb hem gekocht hoor! Bedankt voor de adviezen. Als ik het niks vind kan ik hem altijd nog aan m'n moeder geven.
Sinds hij niet wil toegeven dat het gewoon een dienstbevel is.
Goh. Met iets van een half uurtje hunten al een 32GB Class-10 Micro-SD kaartje gekoopt voor 4,5 euri minder dan de PW. 
Next!
Next!
we zien de review graag op pricewatchYohino schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:08:
Ik heb hem gekocht hoor! Bedankt voor de adviezen. Als ik het niks vind kan ik hem altijd nog aan m'n moeder geven.
Heb je t over het strijkijzer of de moeder?
HAHAHA NAt of Droog zuigen
Die nat-zuiger heeft niet veel aftrek, schiet niet op zo
vlug deze zuigt ook nat!!Powder Toastman schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:12:
I'm back btw, na nat geregend te zijn tijdens de avondvierdaagse....
De Dirt Devil M3310 zuigt werkelijk alles, zelfs water. Dirt Devil M3310 Nat-/droogzuiger is een lichte en krachtige hulp voor iedereen die zowel nat als droog vuil moet opzuigen
Vermoed dat ze 100 van die dingen hebben, pfff.
Een zuiger met sproeiers, juist ja
Die omschrijving ook:
De Dirt Devil M3310 zuigt werkelijk alles. Dirt Devil M3310 Nat-/droogzuiger is een lichte en krachtige hulp voor iedereen die zowel nat als droog moet zuigen - voor thuis, in de auto, garage of hobbyruimte
De Dirt Devil M3310 zuigt werkelijk alles. Dirt Devil M3310 Nat-/droogzuiger is een lichte en krachtige hulp voor iedereen die zowel nat als droog moet zuigen - voor thuis, in de auto, garage of hobbyruimte
Kun je mooi daarna het water opzuigenafvalzak schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:14:
Een zuiger met sproeiers, juist ja
^z0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:14:
dit gaat een lange worden
Coffee break?
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Als ik een stofzuiger was zou ik hem nemen.
Tja, als je te lang zuigt... nat of droog, maakt niet uitz0rk0l schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:14:
dit gaat een lange worden
Dirt Devil Wet and Dry Kolben mit 5 Düsen
Jongens, jongens!Mattie112 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:38:
Stel anders de sourcecode beschikbaar miss kan iemand het even converten
Iemand die een beetje kan programmeren heeft toch geen sourcecode nodig? Zo spannend is het allemaal niet!
Ik ben zelf maar een amateur/hobby programeur, dus programeer niet in veel verschillende talen. iOS of android zit er voorlopig niet in. Temeer omdat de sniper natuurlijk maar beperkt inzetbaar is.
Omdat het allemaal een beetje ad-hoc is ontstaan allemaal, is de structuur niet heel erg netjes en staat nergens commentaar bij. Ik zit er dus niet echt om te springen om de bron vrij te geven. Maar simpel gezegd kot het hier op neer:
IBood data wordt als tekst van de server geladen, het product en de prijs worden dmv string opertaties uit de kluit gefilterd. De ingevoerde zoektermen worden vergeleken met het product, en daar wordt op getriggerd of niet.. thats it. Daar is je broncode
Eerlijk gezegd gebruik ik de sniper zelf momenteel niet veel, maar ik vind het een leuk projecje. En als andere mensen er iets aan hebben is dat mooi meegenomen
Gr.
Nealz
oh gelukkig ik dacht ff dat ik de enige was die hem woest aantrekkelijk vond.CaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:16:
Als ik een stofzuiger was zou ik hem nemen.
kak is het weer zover? Mis ik het weer