[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.879 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

L1nt schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:38:
[...]

SOLD!! SOLD!!! SOLD!!!! Definitief SOLD!!!!!

Met de samenwerking met McLaren is het aannemelijk dat er ook McLaren F1's in de game komen. MP4/4 please!!!! _/-\o_
BM schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:54:

[...]

Forza 5 was voor mij al een systemseller, maar open wheelers erbij maakt de keuze nog makkelijker :) Al heb ik liever Ferrari F1's dan McLaren F1's, maar das persoonlijke smaak :)
Uit het linkje wat ik postte:
For the first time, “Forza Motorsport 5” will feature historic grand prix racing cars, including the 1976 McLaren M23 and the 1976 Ferrari 312-2 cars driven by Nikki Lauda and James Hunt, respectively, during the 1976 season.
Geen MP4/4, but it's something :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Oja, nog een leuk weetje: alle auto's in Forza 5 krijgen een Autovista modus waar je dus alles open kunt zetten. Daarbij verschilt de auto eigenlijk niet met degene die je ingame ziet, die is hetzelfde :o

Hier nog wat (adembenemende) gameplay:

En hier Splinter Cell (waar we ook weinig van hadden gezien:

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

McBoom schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:19:
Open wheelers in FM5 _/-\o_ *O*
[video]
Nu hoop ik nog op nacht en weer :) Vergeefse hoop :P
Maar wat is daar speciaal aan zit toch al heel lang in de meeste race games 8)7
Sorry maar forza nooit gespeeld.
Maar hoe zit het nu met stuurtjes en zo of kun je forza alleen met een controller spelen of bijv. ook met een G25/27 zo niet is dat echt wel een dikke FAAL :( geen simulatie waardig

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:44:
[...]

mooi , ik haal een x1 zonder spellen... :+

geld erop zetten en CoD downloaden gaat het worden voor mij...

op de psvita is dat ook een verademing...

geen volle kasten met spellen meer voor mij...

_/-\o_
Je weet dat je dan waarschijnlijk fors duurder uit zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:16:
Oja, nog een leuk weetje: alle auto's in Forza 5 krijgen een Autovista modus waar je dus alles open kunt zetten. Daarbij verschilt de auto eigenlijk niet met degene die je ingame ziet, die is hetzelfde :o
Model zal wel hetzelfde zijn, maar reken maar dat ze d'r in autovista stukje beter uit zien dan in-game ;) Dat was met Forza 4 niet anders, en zie niet in waarom dat in Forza 5 zou veranderen :)

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 12-06-2013 10:41 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:38:
[...]

op de psvita was en is dat ook niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

bram1984 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:38:
[...]

Hoezo dat dan, de nieuwprijs is gewoon hetzelfde, en winkelacties heb je ook in marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:38:
[...]

Maar wat is daar speciaal aan zit toch al heel lang in de meeste race games 8)7
Sorry maar forza nooit gespeeld.
Maar hoe zit het nu met stuurtjes en zo of kun je forza alleen met een controller spelen of bijv. ook met een G25/27 zo niet is dat echt wel een dikke FAAL :( geen simulatie waardig
Sterker nog..

Koop nog FM4 ondersteund zelfs multimonitor :)

Je kan dus 180 graden breede opstelling maken alsof je in het spel zelf aan het racen bent..

Inc folledig FFB ondersteuning.. Als je genoeg geld heb iig ;-0

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:42:
[...]

op de psvita was en is dat ook niet het geval...
xAnarchyBaS schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:45:
[...]

Hoezo dat dan, de nieuwprijs is gewoon hetzelfde, en winkelacties heb je ook in marketplace.
Zoek eens een nieuwe game digitaal op, en kijk daarna eens op bijvoorbeeld budgetgaming. Bij een webshop ben jij soms wel € 20,- goedkoper uit. Of denk je dat CoD op de launch voor € 45,- digitaal te verkrijgen is? Een digitale versie heeft geen last van concurrentie en daarmee willen ze ook fysieke winkels niet in de weg zitten. Daarom is de prijs vaak gewoon € 60,- tot € 65,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

To_Tall schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:45:
[...]

Sterker nog..

Je kan dus 180 graden breede opstelling maken alsof je in het spel zelf aan het racen bent..

Inc folledig FFB ondersteuning.. Als je genoeg geld heb iig ;-0 [video]
Dat vroeg ik toch niet ;)
Werkt bijv een g25/27 en waatrom is dat open wheel zo apart heb ik al in genoeg andere games gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:48:
[...]

Dat vroeg ik toch niet ;)
Werkt bijv een g25/27
Zo goed als zeker van niet.
en waatrom is dat open wheel zo apart heb ik al in genoeg andere games gezien
Voor Forza is dat dus wél uniek. Inderdaad genoeg andere games die dat al wel hadden, maar Forza dus nog niet :)
To_Tall schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:45:
[...]

Sterker nog..

Inc folledig FFB ondersteuning.. Als je genoeg geld heb iig ;-0 [video]
Ja leuk, alleen wel 3 xbox'en, en 3 games nodig, en een duur stuurtje, niet heel realistisch voor thuisgebruik :p
bram1984 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:47:
[...]

[...]

Zoek eens een nieuwe game digitaal op, en kijk daarna eens op bijvoorbeeld budgetgaming. Bij een webshop ben jij soms wel € 20,- goedkoper uit. Of denk je dat CoD op de launch voor € 45,- digitaal te verkrijgen is? Een digitale versie heeft geen last van concurrentie en daarmee willen ze ook fysieke winkels niet in de weg zitten. Daarom is de prijs vaak gewoon € 60,- tot € 65,-.
Doe het niet graag, maar hierin heeft bram wel gelijk. De kans dat games digitaal meegaan met de actieprijzen in de winkel is nihil. Microsoft (en Sony) wil de winkeliers niet voor de kop stoten, anders verkopen ze de hele console niet meer. Daar heeft Sony met de download-only PSP volgens mij ook aardig z'n vingers aan gebrand.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:10
Wat zullen ongeveer de kosten zijn van de aankoop van het systeem? €499 de console, game(s) en moet je gelijk ook gold aftikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

McBoom schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:03:
[...]

[...]

Uit het linkje wat ik postte:

[...]

Geen MP4/4, but it's something :)
Ze zeggen "including" dus er zijn er nog meer. Er is dus hoop!!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Sinus_rhythm schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:53:
Wat zullen ongeveer de kosten zijn van de aankoop van het systeem? €499 de console, game(s) en moet je gelijk ook gold aftikken?
Ik ga er toch eigenlijk wel vanuit dat je bij aanschaf van zowel de Xbox One, als de PS4 een week of zelfs een maand gratis Gold/Plus gratis krijgt...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:12
Blijft je huidige gold account gewoon werken? Hier verandert toch niks aan lijkt me?
.
EDIT: Blijft je huidige gold account gewoon werken op de XB1 bedoel ik natuurlijk xD

[ Voor 34% gewijzigd door Defnosh op 12-06-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Defnosh schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:10:
Blijft je huidige gold account gewoon werken? Hier verandert toch niks aan lijkt me?
Live account gaat gewoon mee, je abonnement dus ook :)
EricNL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:54:
[...]

Ik ga er toch eigenlijk wel vanuit dat je bij aanschaf van zowel de Xbox One, als de PS4 een week of zelfs een maand gratis Gold/Plus gratis krijgt...
Voor nieuwe accounts krijg je op de 360 iig een maand gratis gold, dat zal op de X1 wel niet anders zijn. Als je je account meeneemt van de 360 naar de X1 zou ik er niet op rekenen een gratis maand te krijgen.

[ Voor 49% gewijzigd door BM op 12-06-2013 11:12 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Kan niet wachten dat de Xbox One uitkomt, Ziggo kast de deur uit (soort van), blueray speler en dan ook nog eens gamen. Zelf vind ik het design van de Xbox One ook beter dan de PS4.

Die controller ziet er ook prachtig uit, de combinatie Windows 8/Windows Phone 8/Xbox One. Dat gaat heerlijk werken met smartglass enzo. Vind ik persoonlijk zelf die 500 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

BM schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:11:
[...]

Voor nieuwe accounts krijg je op de 360 iig een maand gratis gold, dat zal op de X1 wel niet anders zijn. Als je je account meeneemt van de 360 naar de X1 zou ik er niet op rekenen een gratis maand te krijgen.
Hoezo niet? Er zat naar mijn weten een kraskaartje in de doos waarmee je een gratis maand kon activeren. Dat zal nu niet anders zijn.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
CR1691 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:36:
[...]

Hoezo niet? Er zat naar mijn weten een kraskaartje in de doos waarmee je een gratis maand kon activeren. Dat zal nu niet anders zijn.
Ah, oke. Wist dat als je een nieuw (silver) account aanmaakte die standaard een maand gold kreeg. Van die kraskaarten wist ik niet, maar tis dan ook al een hele tijd geleden dat ik een 360 gekocht heb :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

CR1691 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:36:
[...]

Nee, elke account die je aanmaakte kreeg automatisch een maand gold. Mijn vriendin kreeg dat ook toen we haar account aanmaakten. De kraskaartjes zaten bij games in (naast de reguliere aankoop van een gold-abbo).

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
CokeZero schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:33:
Kan niet wachten dat de Xbox One uitkomt, Ziggo kast de deur uit (soort van), blueray speler en dan ook nog eens gamen. Zelf vind ik het design van de Xbox One ook beter dan de PS4.

Die controller ziet er ook prachtig uit, de combinatie Windows 8/Windows Phone 8/Xbox One. Dat gaat heerlijk werken met smartglass enzo. Vind ik persoonlijk zelf die 500 euro waard.
Je hebt je Ziggo decoder nog gewoon nodig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
bram1984 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:57:
[...]

Je hebt je Ziggo decoder nog gewoon nodig hoor.
Ziggo TV app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je je xbox 360 en x1 blijven gebruiken icm gold met hetzelfde account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:25:
Heb er nog niks over gehoord maar lijkt me aannemelijk.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:25:
http://news.cnet.com/8301...or-both-xbox-one-and-360/

Gegoogled binnen 0,5 seconden...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ga er maar vanuit dat het de zelfde app is als voor bijv. IOS/Android
Vind de naam ONE dat ook weinig zeggen want er is geen een apparaat wat je er voor weg kan doen 8)7
• Externe tv decoder nodig
• Versterker
• Media speler (ga er maar niet van uit dat xbox mkv/divx gaat ondersteunen)
• Kinect moet aangesloten zijn
• Een console die 65% te groot is
• Waarschijnlijk een externe HDD (500gb)is aan de kleine kant
Nee het ruimt wel op in de kast/meubel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:53:
[...]

Vind de naam ONE dat ook weinig zeggen want er is geen een apparaat wat je er voor weg kan doen 8)7
• Versterker
Conclusie, dan koop je 'm niet? :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
Zojuist de Day One Edition besteld bij Bol.com & GTA V staat nog in de preorder voor de 360. Verder worden Titanfall, The Division en Watch Dogs een instant buy :D

Ik weet wat ik dit najaar ga doen *O*

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
BM schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:56:
[...]

Conclusie, dan koop je 'm niet? :?
Kunnen we aub stoppen met deze opmerkingen. Elke keer als iemand iets negatiefs zegt krijgen we te horen "dat we hem dan maar niet moeten kopen". Wat wil je dan? Dat er alleen maar mensen posten die alleen maar positief over alles zijn en niks fouts zien? Dan zal de discussie in het discussie-topic ook snel stilliggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Metalkai op 12-06-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Martinspire schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:16:

Hier nog wat (adembenemende) gameplay:
[video]

En hier Splinter Cell (waar we ook weinig van hadden gezien:
[video]
Er is iets gruwelijks mis met die mclaren, hij heeft constant een klap uit de pijp....
My god ik dacht dat fm4 het al overdreef, tis net een NFS game, gezien feit dat die wagen ook nog hybrid is, en aan hoop eisen moet voldoen, is het extreem overdreven dat gevlam uit de pijp.
Irriteerde me er binnen 10 seconde al aan, en verder is het niets bijzonders, physics zien er gewoon fm4 uit(is moeilijk om te zien wat er nieuw is ivm assists enz) maar het enigste is dus echt de graphics en nu open wheel cars(wat gran turismo al jaren doet geloof al sinds gt3), mja echt een reden om de xbone te kopen :O :O

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:53:
[...]

• Versterker
Wacht effe , de versterker is ten alle tijde een keus, er zijn een hoop mensen die tevreden zijn zonder.
En ik kan in ieder geval de blu-ray speler de deur uit doen. :P

En een hoop van de andere apparatuur kun je (proberen) wegwerken, aangezien de controls via de one lopen.
Ik denk dat de one meer een functie gaat hebben van de versterker module van een stereotoren(yeah, vintage).

[ Voor 3% gewijzigd door xAnarchyBaS op 12-06-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Metalkai schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:59:
Kunnen we aub stoppen met deze opmerkingen. Elke keer als iemand iets negatiefs zegt krijgen we te horen "dat we hem dan maar niet moeten kopen". Wat wil je dan? Dat er alleen maar mensen posten die alleen maar positief over alles zijn en niks fouts zien? Dan zal de discussie in het discussie-topic ook snel stilliggen.
Wat is dan de toegevoegde waarde in het _xbox_ topic fail MS dit, fail Xbox dat te gaan gillen, en dan zeker elke scheet met PS4 te gaan vergelijken?

'ik ga dat failding niet kopen hoor!!' voegt echt helemaal niets meer toe aan een discussie. Dat je een open discussie voert over 'zaken' van de Xbox is een ander verhaal, maar gewoon een flut opsomming wat 'fail' is aan dat ding, is geen enkele vorm van bijdrage aan een discussie.

Of zal ik dan in elke topic van apparaten zulke opmerkingen ook maar gaan verkondigen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

xAnarchyBaS schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:01:
[...]

Wacht effe , de versterker is ten alle tijde een keus, er zijn een hoop mensen die tevreden zijn zonder.

En een hoop van de andere apparatuur kun je (proberen) wegwerken, aangezien de controls via de one lopen.
Ik denk dat de one meer een functie gaat hebben van de versterker module van een stereotoren(yeah, vintage).
Tuurlijk is een versterker optioneel maar er zijn wel veel mensen die er 1 hebben of een home cinema set.
En welke controls dan 8)7 Denk gewoon dat het in drukke boel word in je tv meubel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:07:
[...]

Tuurlijk is een versterker optioneel maar er zijn wel veel mensen die er 1 hebben of een home cinema set.
En welke controls dan 8)7 Denk gewoon dat het in drukke boel word in je tv meubel :)
Je kon toch tv zenders veranderen via smartglass enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:59
Ik ga er toch vanuit dat ik voor de Xbox One ga. Omdat ik de Xbox en de Xbox 360 altijd sinds launch heb gehad, en ontzettend heb genoten van dit apparaat. Ik ga er vanuit dat de Xbox One een goed ervaring gaat geven en dat ik tevreden word. Ik zit niet mee met het 1x online in 24 uur, of dat ik bepaalde 2e handse games niet kan doorverkopen of gebruiken. Wel vind ik het ontzettend jammer van de Kinect, en de prijs. Maarja, we kunnen niet alles hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er ook een recording functie in de x1 zodat je gameplay filmpjes kan posten op bv youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:11:
zit er ook een recording functie in de x1 zodat je gameplay filmpjes kan posten op bv youtube?
Ja, Movie Studio ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:11:
Ik denk het wel. want je kunt ook posten op twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

xAnarchyBaS schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:10:
[...]

Ja en ? nog een apparaat er bij >:)

@hierboven Streamen naar twitch ;)

[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 12-06-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:06:
[...]

Wat is dan de toegevoegde waarde in het _xbox_ topic fail MS dit, fail Xbox dat te gaan gillen, en dan zeker elke scheet met PS4 te gaan vergelijken?

'ik ga dat failding niet kopen hoor!!' voegt echt helemaal niets meer toe aan een discussie. Dat je een open discussie voert over 'zaken' van de Xbox is een ander verhaal, maar gewoon een flut opsomming wat 'fail' is aan dat ding, is geen enkele vorm van bijdrage aan een discussie.

Of zal ik dan in elke topic van apparaten zulke opmerkingen ook maar gaan verkondigen?
Er zit een verschil tussen die manier van reageren, en een normale manier. Ik heb het ook niet specifiek over het voorbeeld dat jij nu noemt, maar over het algemeen.
Als we constant als counter-argument gaan zeggen "dan koop je hem toch niet" schiet het ook niet veel op. Kom dan tenminste met argumenten waarom jij dingen geen problemen vind, en waarom iets bijvoorbeeld wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:13:
[...]

Ja en ? nog een apparaat er bij >:)
Smartglass draait ook op de meeste telefoons dus dat lijkt me geen excuus.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
xAnarchyBaS schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:10:
[...]

Hangt er vanaf of dit ondersteund wordt door je mediabox van de provider.

Ik gok dat dit niet meteen zal werken bij de Nederlandse providers, maar goed.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Metalkai schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:59:
[...]

Nee, ik ben volledig voor een gezonde discussie. Graag zelfs. Ik ben alleen helemaal klaar met de mensen (meestal PS4 fans, wat prima is) die hier alleen even komen melden wat ze allemaal ze k*t vinden, en dat het toch allemaal wel heel slecht is wat MS doet. In dat geval heb ik liever dat men gewoon niks post. Dan kan ik soms wat kortaf overkomen. Ik wil geen mensen wegjagen, maar wil de discussie wel graag een beetje leuk en gefundeerd houden, enkel een lijstje neerplakken is me wat te simpel.
Metalkai schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:13:
[...]

Er zit een verschil tussen die manier van reageren, en een normale manier. Ik heb het ook niet specifiek over het voorbeeld dat jij nu noemt, maar over het algemeen.
Als we constant als counter-argument gaan zeggen "dan koop je hem toch niet" schiet het ook niet veel op. Kom dan tenminste met argumenten waarom jij dingen geen problemen vind, en waarom iets bijvoorbeeld wel goed is.
Ik heb in dit topic al meerdere malen aangegeven wat mijn mening over zaken is, en waarom ik bepaalde restricties geen probleem vind.

Nogmaals: ik ben een beetje klaar met mensen die hier alleen maar komen posten om even hun gal te spuwen en te lachen om de 'fail' van Microsoft. Daarom was ik wat kortaf, meer niet :)

[ Voor 30% gewijzigd door BM op 12-06-2013 13:18 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
MarkH NL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:59:
Zojuist de Day One Edition besteld bij Bol.com & GTA V staat nog in de preorder voor de 360. Verder worden Titanfall, The Division en Watch Dogs een instant buy :D

Ik weet wat ik dit najaar ga doen *O*
Stiekem wil ik de Day One Edition ook kopen, maar wil ook nog BF4, The Division mogelijk, GTA V en Watch_Dogs kopen..

..om nog maar te zwijgen over de rijlessen die ik wil gaan nemen en een vakantie aan het einde van het jaar :| :/
Tenzij iemand me hier gaat sponsoren, denk ik dat ik nog even bij de 360 blijf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Leuk stukje trouwens op de frontpage nu: reviews: E3: Tom Clancy's The Division - genieten op next-gen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
ProfoundValue schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:19:
[...]

Stiekem wil ik de Day One Edition ook kopen, maar wil ook nog BF4, The Division mogelijk, GTA V en Watch_Dogs kopen..

..om nog maar te zwijgen over de rijlessen die ik wil gaan nemen en een vakantie aan het einde van het jaar :| :/
Tenzij iemand me hier gaat sponsoren, denk ik dat ik nog even bij de 360 blijf :p
Ik ken het, zal waarschijnlijk 1 spel kopen en wachten tot de rest goedkoper is o.i.d. bij Bol.com zijn de spellen 69,99 dus ik ga wachten op aanbiedingen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ProfoundValue schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:19:
[...]

Ik wil hem eigenlijk ook al wel bestellen maar zit met geld :X

Auto moet rond die tijd voor de APK dus even afwachten welke kosten daar extra aan zitten. Heb al wel potje apart staan maar of het genoeg is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Ik snap uberhaupt per definitie niet dat je "fan" kan zijn van een apparaat (dat dan ook nog eens nog niet bestaat) en daardoor een kruistocht begint tegen het andere apparaat. Het internet is soms een rare en droevige plek.

On: Ik moet zeggen dat ik de X1 E3 presentaties vrij aardig vond, en echt wel een paar games gezien heb waar ik van onder de indruk was. Over het algemeen vielen de graphics me ook zeker niet tegen, dus ik ben benieuwd! Echter is een prijsverschil met een in theorie krachtigere PS4 wel een beetje shockerend, had toch verwacht dat de Xbox OF goedkoper, OF krachtiger zou zijn. Nu betaal je een flinke som meer voor een Kinect, wat geen overdeeld succes is gebleken.

Overigens over het hele DRM verhaal; Nu kan je op budgetgaming of wat dan ook een spelletje kopen, in je XB1 schuiven en het Bluray schijfje in de brand steken. Dat vind ik een gigantisch pluspunt en ook de reden waarom ik op de PC zoveel gebruik maak van Steam. Ein-de-lijk van de schijfjes af, als bewijs dat je een spel bezit! Welkom in 2013!

DivX wordt overigens al ondersteund door de X360, dus ik neem aan dat dit ook in de X1 zo is. Dan nog MKV en goede DLNA ondersteuning erbij, en ik zou mijn HTPC de deur uit kunnen doen/om kunnen toveren tot NAS. Zou mooi zijn, helemaal samen met goed werkende TV functionaliteiten.

[ Voor 12% gewijzigd door supreme tweaker op 12-06-2013 13:25 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

BM schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:16:
[...]

Nee, ik ben volledig voor een gezonde discussie. Graag zelfs. Ik ben alleen helemaal klaar met de mensen (meestal PS4 fans, wat prima is) die hier alleen even komen melden wat ze allemaal ze k*t vinden, en dat het toch allemaal wel heel slecht is wat MS doet. In dat geval heb ik liever dat men gewoon niks post. Dan kan ik soms wat kortaf overkomen. Ik wil geen mensen wegjagen, maar wil de discussie wel graag een beetje leuk en gefundeerd houden, enkel een lijstje neerplakken is me wat te simpel.
Ja makkelijk he :( maar mijn ''lijstje'' ging ook niet over hoe slecht de X1 is maar over de naam en waar het voor staat.
Maar als jij zo snel op je pikkie getrapt bent wil ik ben wel medelijden met je hebben naar het debacle van MS op de E3 ;)
Maar op verzoek ook nog een lijstje met wat er goed aan de X1 is
• De contoller
• Titanfall (maar komt gelukkig ook naar pc)
• Kinect is een leuk stukje duur betaalde techniek :P
Voor de rest is het allemaal wel goed wat MS doet maar het springt er negens boven uit
Wat ik leuk vind aan de Next-gen :
• Het opnemen/streamen van je gameplay
• De graphics zijn beter
• Meer Social intergratie
• De X86 architectuur (ivm. pc ports)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
MS executive zegt: Haal een PS4 als je niet van always on DRM houd. (niet letterlijk, maar daar komt het wel op neer)
[YouTube: http://youtu.be/DxkEe_l7S3g]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
unfor schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:30:
MS executive zegt: Haal een PS4 als je niet van always on DRM houd. (niet letterlijk, maar daar komt het wel op neer)
[video]
Dat is dus de 4e keer dat het filmpje wordt neergeplempt. Het punt is duidelijk, move on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Martinspire schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:31:
[...]

Dat is dus de 4e keer dat het filmpje wordt neergeplempt. Het punt is duidelijk, move on.
Hah sorry, ik volg het Xbox topic niet echt meer gezien de strijd eigenlijk al over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:13
Als je zo denkt, ga hier je plezier hebben: [PS4 / Xbox One / Wii U] Volgende generatie consoles

Anders lees de waarschuwing: Dit topic is niet bedoeld voor de PS4 vs Xbox One-discussie en dergelijke reacties zijn hier dan ook uitermate ongewenst en horen hier dus ook niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

supreme tweaker schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:23:
Ik snap uberhaupt per definitie niet dat je "fan" kan zijn van een apparaat (dat dan ook nog eens nog niet bestaat) en daardoor een kruistocht begint tegen het andere apparaat. Het internet is soms een rare en droevige plek.

On: Ik moet zeggen dat ik de X1 E3 presentaties vrij aardig vond, en echt wel een paar games gezien heb waar ik van onder de indruk was. Over het algemeen vielen de graphics me ook zeker niet tegen, dus ik ben benieuwd! Echter is een prijsverschil met een in theorie krachtigere PS4 wel een beetje shockerend, had toch verwacht dat de Xbox OF goedkoper, OF krachtiger zou zijn. Nu betaal je een flinke som meer voor een Kinect, wat geen overdeeld succes is gebleken.

Overigens over het hele DRM verhaal; Nu kan je op budgetgaming of wat dan ook een spelletje kopen, in je XB1 schuiven en het Bluray schijfje in de brand steken. Dat vind ik een gigantisch pluspunt en ook de reden waarom ik op de PC zoveel gebruik maak van Steam. Ein-de-lijk van de schijfjes af, als bewijs dat je een spel bezit! Welkom in 2013!

DivX wordt overigens al ondersteund door de X360, dus ik neem aan dat dit ook in de X1 zo is. Dan nog MKV en goede DLNA ondersteuning erbij, en ik zou mijn HTPC de deur uit kunnen doen/om kunnen toveren tot NAS. Zou mooi zijn, helemaal samen met goed werkende TV functionaliteiten.
Ik zou mijn htpc nog ff bewaren want die kans is wel nihil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:34:
[...]

Ik zou mijn htpc nog ff bewaren want die kans is wel nihil :(
Waar baseer je dit op?
unfor schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:32:
[...]

Hah sorry, ik volg het Xbox topic niet echt meer gezien de strijd eigenlijk al over is.
Textbook flaming :)

On: Over het always-online principe kunnen we lang en breed discussieren, maar voor de man die zijn Xbox gewoon aan zijn TV heeft geknoopt, en in zijn huis een Wifi connectie heeft, biedt de X1 vooral een meerwaarde. Cloud ondersteuning bij games kan interessant zijn. Dat het DRM systeem vereist dat een X1 eens per 24 uur even zijn gezicht laat zien is geen voordeel, maar een resultaat van de keuze. Ik heb dat liever, dan dat ik met mapjes met CDtjes aan het slepen ben (met bijbehorende krassen/kwijtmaken). Zo'n snelle gameswitch, die ze op de E3 lieten zien zou op een PS4 niet mogelijk zijn. Dan moet je eerst van disk wisselen.

99% van de gebruikers zal er geen hinder van ondervinden.

[ Voor 80% gewijzigd door supreme tweaker op 12-06-2013 13:42 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Volgens mij houd always on ook in dat ik straks op werk inlog op xbox.com en daar een demo of game in de wat nu nog wachtrij heet zet en deze gedownload is zodra ik thuis ben.

Misschien niet als ik hem om 17:59 aanzet en om 18:10 de xbox aanzwengel (werk tot 18:00 en max 10 minuten fietsen naar huis) maar verder wel.

Moet zeggen dat ik dat best wel mis nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
L1nt schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:45:
Volgens mij houd always on ook in dat ik straks op werk inlog op xbox.com en daar een demo of game in de wat nu nog wachtrij heet zet en deze gedownload is zodra ik thuis ben.

Misschien niet als ik hem om 17:59 aanzet en om 18:10 de xbox aanzwengel (werk tot 18:00 en max 10 minuten fietsen naar huis) maar verder wel.

Dat zou goed kunnen. Ook houdt het apparaat de spellen up-to-date. Niets zo irritant als een title update moeten installeren als je net even snel een potje Fifa wil doen.

Ik weet niet zeker of de X1 het spel eerst volledig binnen moet hebben, om het te kunnen starten. Zo niet, zou dat betekenen dat je dan om 18:10 wel degelijk zou kunnen spelen!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Volgens mij kon je idd al spelen als x% binnen was. Maar kan ook zijn dat dat geld voor de PS4 :X

Qua updates valt het bij de 360 nog wel mee. Nooit echt groot en snel binnen. Schijnt bij de PS3 wel anders te zijn. Verwacht dat dat straks wel beter gaat overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Het Feit dat MS hele dikke contracten heeft mensen die liever willen dat jij voor de films/muziek en series betaald.
En dat xbmc ook uit de xbox360 gesloopt is (waar je trouwens heel weinig over hoort)
En wel vaak lees van ps3/other OS 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

L1nt schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:50:
Volgens mij kon je idd al spelen als x% binnen was. Maar kan ook zijn dat dat geld voor de PS4 :X

Qua updates valt het bij de 360 nog wel mee. Nooit echt groot en snel binnen. Schijnt bij de PS3 wel anders te zijn. Verwacht dat dat straks wel beter gaat overigens.
Het is wel jammer als je wilt gamen en er komt een grotere update binnen, dan moet je maar even iets anders doen.
Als je nu gewoon updates in standby mode kan uitvoeren, kun je direct beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:51:
[...]

Het Feit dat MS hele dikke contracten heeft mensen die liever willen dat jij voor de films/muziek en series betaald.
Dat heeft niets te maken met een containerformaat. Ik kan dezelfde gepirateerde films nu al in een kwestie van minuten omzetten naar MP4 en ze afspelen op mijn X360. Of met een transcoder direct streamen.
En dat xbmc ook uit de xbox360 gesloopt is (waar je trouwens heel weinig over hoort)
Bullshit :)
Tsja, die ophef was ook een beetje overdreven. Other OS was namelijk voor de gewone gebruiker bijna nutteloos. Wel was het schandalig dat Sony gewoon een feature terug trok. Zo had de amerikaanse overheid een hele server farm ermee opgebouwd, die nu gewoon niet meer geupdate kan worden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:51:
[...]

euh, XBMC heeft niets met de xbox 360 te maken.

Het is ontstaan op de xbox 1. op de xbox 360 kon in het begin helemaal geen homebrew gedraaid worden, en toen waren ze al op meerdere platformen actief.

Maar goed ;)
Ik gok idd ook niet dat de X1 goede MKV ondersteuning zal krijgen.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Laatst online: 10-09 12:18
Kan iemand even de PS4 fanboys roepen, ik heb weer een nadeel waarover ze kunnen huilen:
Xbox One Requirements:

Requires broadband internet (ISP fees apply), a Microsoft account and an account on Xbox Live in an Xbox One-supported Xbox Live country/region, and 720p or higher HDMI-compatible TV. To receive live TV via broadcast or cable, supported receiver device (television tuner or cable/satellite set top box) with HDMI output and HDMI cable required (all sold separately).
Je hebt een tv nodig die minimaal 720p ondersteunt. Da heeft nie iedereen! Foei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Rudey schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:58:
Kan iemand even de PS4 fanboys roepen, ik heb weer een nadeel waarover ze kunnen huilen:

[...]

Je hebt een tv nodig die minimaal 720p ondersteunt. Da heeft nie iedereen! Foei!
Lijkt me niet echt een probleem aangezien de X1 een HDMI aansluiting heeft en de meeste toestellen met een HDMI aansluiting wel 720p ondersteunen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrybobslee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:42
MarkH NL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:00:
[...]

Lijkt me niet echt een probleem aangezien de X1 een HDMI aansluiting heeft en de meeste toestellen met een HDMI aansluiting wel 720p ondersteunen..
Maar nog niet iedereen heeft een TV/Monitor dat 720P of hoger ondersteund. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik hoor veel mensen zeggen dat PS fanboys erg zijn, maar de Xbox fanboys kunnen er ook wat van zeg. Kunnen we dit soort opmerkingen nou gewoon niet doen? Het voegt totaal niets toe, en zorgt alleen maar voor meer trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Farid. schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:02:
[...]

Oh god, je hebt een fatsoenlijke TV nodig, oeh noes!! Denk niet dat dit bij de PS4 anders gaat zijn. Verder is de kans dat iemand een fatsoenlijke internetverbinding heeft bij iemand die ook een fatsoenlijke tv heeft, natuurlijk wel groter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
L1nt schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:45:

Dit werkt nu toch ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023

[...]

Dat is bij de PS4 ook het geval aangezien deze alleen door middel van een HDMI werkt.

En voor de rest is je woordkeuze behoorlijk ironisch. Je kan het namelijk beter tegen jezelf hebben, dan is de woordkeuze namelijk 100% relevant.
Farid. schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:02:
[...]
Die hebben dan ook geen HDMI aansluiting, dus de Xbox/PS4 kan je zowiezo niet aansluiten.

[ Voor 21% gewijzigd door Vinand op 12-06-2013 14:05 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:29:
[...]

Ja makkelijk he :( maar mijn ''lijstje'' ging ook niet over hoe slecht de X1 is maar over de naam en waar het voor staat.
Maar als jij zo snel op je pikkie getrapt bent wil ik ben wel medelijden met je hebben naar het debacle van MS op de E3 ;)
Mijn excuses dan als ik je post verkeerd geinterpreteerd heb. Ben verder niet snel 'op m'n pik getrapt', maar soms is genoeg gewoon genoeg ;)

Reacties als onderstaande voegen imho helemaal niks toe, en dát ben ik een beetje beu aan het raken
unfor schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:32:
[...]

nioz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:03:
[...]

Nu word ik enkel in je download queue gezet, en pas gedownload als je zelf je xbox aanzet. Bij de X1 en PS4 zal zeer waarschijnlijk het ding al gedownload worden zonder dat je het apparaat echt aan hoeft te zetten. Die apparaten zullen in een soort standby mode al een boel kunnen downloaden.

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 12-06-2013 14:06 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Metalkai schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:02:
[...]

Ik hoor veel mensen zeggen dat PS fanboys erg zijn, maar de Xbox fanboys kunnen er ook wat van zeg. Kunnen we dit soort opmerkingen nou gewoon niet doen? Het voegt totaal niets toe, en zorgt alleen maar voor meer trolls.
Hoewel ik het sentiment van de Xbox georienteerde poster wel begrijp, heeft Metalkai natuurlijk wel gelijk. Hier wordt het echt niet beter van. Het is niet alleen maar gezeur die van de kant van de critici komt, er zijn wel erg duidelijke keuzes gemaakt door Microsoft. Aan sommige daarvan zitten nadelen, en er zijn veel Use Cases te bedenken, waarin bepaalde restricties gewoon niet handig zijn.

Ik vind het wel prima, we zijn nog nooit verder gekomen door te bang te zijn om keuzes te maken. Always On zie ik als een kans om het apparaat een betere ervaring te laten bieden. Ik heb toch altijd internet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

[...]

Nee je kunt hem nu al in de wachtrij zetten, en zodra je de xbox aan zet wordt hij gedownload.
Maar niet dat de xbox aanspringt, zodra je m in de wachtrij zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
De PS4 vs. Xbox One discussie kan trouwens hier: [PS4 / Xbox One / Wii U] Volgende generatie consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Als jij je xbox aan laat staan wel. Ik zet hem netjes uit. En als ik dan vanaf werk iets in de wachtrij zet, gaat mijn xbox echt niet automatisch aan. De daadwerkelijke download begint pas zodra jij je console aanzet en inlogt met het account waarop je de download in de wachtrij hebt gezet.

Als ik het goed begrijp allemaal gaat je xbox one straks wel gewoon downloaden als jij iets in de wachtrij zet of als er een update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Metalkai schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:02:
Verschil is, dit is het Xbox one topic, hier zouden de Xbox Fanboys zich moeten verzamelen, net als de PS4 in hun topic :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:09:
[...]

Verschil is, dit is het Xbox one topic, hier zouden de Xbox Fanboys zich moeten verzamelen, net als de PS4 in hun topic :)
Natuurlijk. Betekend nog niet dat iedereen elkaar publiekelijk mag afzeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:09:
[...]

Fanboyisme is echter het laatste wat een discussie nodig heeft. Als een groep mensen een irrationele haat of liefde voor een apparaat (ja echt, het is maar een kastje..) heeft, valt er geen zinnige (want rationeel) discussie meer te voeren.

Het liefst zie ik positieve maar ook kritische Xbox (aspirant-)gebruikers of mensen die overwegen om een next-gen console aan te schaffen (zoals ik) hier discussieren en informeren over de eigenschappen van het apparaat.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Weinig mensen die het sarcasme achter mijn post snappen. Er worden de laatste tijd veel non-issues genoemd m.b.t. de X1. Één daarvan vind ik het nodig hebben van een internetverbinding. Ik dacht die van 720p past wel in hetzelfde rijtje. :P

Ik ben overigens geen fanboy. Sterker nog, het enige wat mij aanstaat van de X1 is de controller. De overige zaken spring ik geen gat van in de lucht, maar storen mij ook niet. Ik wacht dadelijk minimaal een half jaar, voordat ik besluit om een X1 aan te schaffen of mijn pc een upgrade te geven.

[ Voor 38% gewijzigd door Rudey op 12-06-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45
Jammer dat MS zich niets van het kritiek aan lijkt te trekken en het wegschuift als zijnde stomme en domme klanten, jullie krijgen er verdorie een kinect bij en 300.000 servers! Dus jank niet zo :S

Ik haal hem toch wel, maar ik vermoed dat het persbericht (zie FP) zich nog wel in hun kont gaat bijten... En terecht dan IMO.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Rudey schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:13:
Weinig mensen die het sarcasme achter mijn post snappen. Er worden de laatste tijd veel non-issues genoemd m.b.t. de X1. Één daarvan vind ik het nodig hebben van een internetverbinding. Ik dacht die van 720p past wel in hetzelfde rijtje. :P
Afbeeldingslocatie: http://silellak.com/gifs/jlaw-okay.gif
misschien je sarcasme nog wat beter oefenen :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Voor de fanatieke forza aanhangers, geen weather en night racing in fm5
En lees ook dat er geen auction house en storefront in zit.....
Wordt dus een veredelde tech demo.....
Kan even geen source vinden maar staat op officiele forums :
http://forums.forzamotors...1/6145847/ShowThread.aspx
Is gezegd tijdens een twitch video.
Ik zeg fail!!! en gt6 ook al current gen owned ze!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Wachten op Forza 6 dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Tja ik ga vrolijk gt6 spelen op ps3, en dalijk als goed is ook gt6 op ps4.
Fm5 is echt wat ik van te voren al aan voelde komen een mooiere fm4.5.
Mooiere graphics paar tracks, schijnen zelfs minder wagens in te zitten dan fm4(is nog rumour maar al een behoorlijke op de officiele forums) dus ja het bied echt letterlijk niets nieuws. Ja drivertards ofzo... woeptie freekin doe...
Zonde fm2-3 echt met heel veel plezier gespeeld(ondanks al vele vele leugens en valse advertisments van turn 10) maar fm4 en hellemaal horizon gaven al aan hoe het zou gaan worden.
En ik vind de arogantie van turn 10 wel bizar, als je kijkt dat zelfs gt5 prologue meer verkocht dan fm4 en horizon bij elkaar.... Het is geen extreem winstgevend product dus zorg er dan voor dat het dat wel wordt.... maar nee maar een tech demo. Ach ja zonde, maar wou al geeen xbox one, maar fm5 bleef toch beetje door mn hoofd zweven en dacht als er nou een kinect en drm free xbox one komt ooit dan haal ik hem, maar nu nee nu is het niet meer nodig.
Gt6 bied mij dalijk genoeg op current gen en wie weet volgend jaar op ps4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:38:
Ik zeg fail!!! en gt6 ook al current gen owned ze!!
Ja, geluid van GT is echt superieur! AI is echt helemaal top, game oogt echt realistisch en ze hebben bizar mooi breed aanbod van auto's in superkwaliteit. Gaan nu niet een game de lucht in prijzen die zelf genoeg commentaar heeft gekregen voor de huidige versie.

(buiten het feit dat ondanks ik alle GT's heb, ik de FM mensen dit niet in hun gezicht ga lopen uitsmeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Ik voeg vanavond deze spellen toe aan de TS:

Kingdom Hearts III
Rocksmith: 2014
Final Fantasy XV

Iemand aanvullingen? Ben er vast een aantal vergeten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

MarkH NL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:52:
Ik voeg vanavond deze spellen toe aan de TS:

Kingdom Hearts III
Rocksmith: 2014
Final Fantasy XV

Iemand aanvullingen? Ben er vast een aantal vergeten.. :)
Maar FFXV is toch ps4 exclusive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:50:
[...]

Ja, geluid van GT is echt superieur! AI is echt helemaal top, game oogt echt realistisch en ze hebben bizar mooi breed aanbod van auto's in superkwaliteit. Gaan nu niet een game de lucht in prijzen die zelf genoeg commentaar heeft gekregen voor de huidige versie.

(buiten het feit dat ondanks ik alle GT's heb, ik de FM mensen dit niet in hun gezicht ga lopen uitsmeren).
Ik heb alle gt's gespeeld en ook alle fm games, maar ook al is geluid in fm games beter het is nog steeds niet goed, veel fouten veel lage kwaliteit opnames. Je hoort bv heel erg het overgaan van de eene naar de andere opnamen in bepaalde toeren gebieden.
En van gt6 kan het ook zijn dat de geluiden een stuk beter worden, vond de geluiden op een paar na in gt5 al gewoon goed genoeg om het race plezier niet te laten verpesten.

Nee gt5 had idd niet alle wagens in premium conditie, maar in fm4 zitten ook genoeg wagens die niet premium conditie zijn, noem maar bv de f40, en de r32 zijn duidelijk nog de FM1 modelen met een interieur, kijk dan eens naar de gt5 f40 en de gt5 r32 premiums, die lijken net echt. Dus ja er zitten verschillen in maar in fm ook heel duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Oe, sorry dan.

Maar dit is wel heel goed nieuws, want FF zijn geweldige games, en vooral nu hij niet meer turn-based is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45
Heb het voor MS hun persbericht voor ze gefixt

"Gelukkig hebben we heeft onze concurrent een product voor mensen zielige jankers die om wat voor reden dan ook geen internetverbinding hebben; het heet de Xbox 360 Sony PS4"

>:)

Ps: Ik ga nog steeds een Xbox One (al dan niet direct) halen... maar toch ERG jammer hun reactie nadat ze aangaven "te luisteren naar de kritiek van hun klanten" |:(

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Thalaron schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:59:

"Gelukkig hebben we heeft onze concurrent een product voor mensen zielige jankers die om wat voor reden dan ook geen internetverbinding hebben; het heet de Xbox 360 Sony PS4"

Ps: Ik ga nog steeds een Xbox One (al dan niet direct) halen... maar toch ERG jammer hun reactie nadat ze aangaven "te luisteren naar de kritiek van hun klanten" |:(
Ik denk/hoop dat er iemand zich even flink achter de oren gaat krabbel bij Microsoft. Lijkt me dat ze dit nog wel kunnen aanpassen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey

Wat voor reactie had je liever gehad? Ben ik serieus benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:38

Het compleet weghalen van de verplichte internetverbinding is ook niet echt realistisch. In het beste geval maakt MS het tweedehands beleid wat soepeler, maar veel meer kan je echt niet van ze verwachten... Misschien niet de beste reactie dit, maar wel een begrijpelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Rudey schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:01:
[...]

Wat voor reactie had je liever gehad? Ben ik serieus benieuwd naar.
"Je kan de X1 ook offline gebruiken" zou bij de meeste mensen het gewenste resultaat hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Als ze het nou zo maken dat je altijd je games kunt spelen als de disk er in zit (en eventueel geen internet hebt) dan zal de kritiek ook wel minder worden.. zo werkt de 360 nu ook...

Mijn X1 preorder staat in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Metalkai schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:02:
"Je kan de X1 ook offline gebruiken" zou bij de meeste mensen het gewenste resultaat hebben :P
Ondanks ik me er ook niet in kan vinden, moet je aan de andere kant ook zeggen: wanneer komt dat serieus nu echt voor? Natuurlijk moet het in de praktijk uitwijzen hoe dat ding precies gaat blokkeren.

Ok, mijn Caiway periode was echt 100% ruk en op vakantie gaat dit ook een probleem worden, maar andere kant zie ik nu ook.. welke telefoon werkt nu eigelijk nog zonder internet? Daar heb je 'indirect' toch ook altijd internetverbinding nodig? (tuurlijk kan je zonder, maar functioneel is het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:06:
[...]

Ondanks ik me er ook niet in kan vinden, moet je aan de andere kant ook zeggen: wanneer komt dat serieus nu echt voor? Natuurlijk moet het in de praktijk uitwijzen hoe dat ding precies gaat blokkeren.

Ok, mijn Caiway periode was echt 100% ruk en op vakantie gaat dit ook een probleem worden, maar andere kant zie ik nu ook.. welke telefoon werkt nu eigelijk nog zonder internet? Daar heb je 'indirect' toch ook altijd internetverbinding nodig? (tuurlijk kan je zonder, maar functioneel is het niet).
Ik had laatst een internetstoring en wist gewoon niet meer wat ik kon gaan doen.. PC was saai, 360 kon niet op Live, etc. ben uiteindelijk maar tv gaan kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Voor de meeste mensen zal het inderdaad weinig last veroorzaken, maar ik denk dat veel mensen ook tegen het principe in zichzelf zijn. De controle wordt gewoon uit jouw handen genomen, en dat vinden veel mensen niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:06:
[...]

Nee maar zonder internet werk de basisfuntionaliteit gewoon nog steeds, bellen :)
met de X1 zou dat gamen moeten zijn. als zijn het sngle player games, dat is de basisfuncntie van dat ding.

Moet zeggen dat ik dat gamesharing gebeuren wel erg nice vind van de X1 maat van mij koopt redelijk wat games en ik leen af en toe wel eens games, maar met dat nieuwe systeem is dat wel erg nice.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 28 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.