[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.881 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
Had iemand de headset trouwens al gezien?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1371030366/ori_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1371030366/02.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door MarkH NL op 12-06-2013 15:10 ]

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MarkH NL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:10:

[afbeelding]
[afbeelding]
yes eindelijk weer de brede connector terug :P heb een tijd terug als backup voor mijn draadloze maar een gen1 headset op de kop getikt, want die nieuwe met die slappe plugjes zijn echt bagger, die full size brede connecter werkt tenminste goed

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Bokkie schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:11:
[...]

yes eindelijk weer de brede connector terug :P heb een tijd terug als backup voor mijn draadloze maar een gen1 headset op de kop getikt, want die nieuwe met die slappe plugjes zijn echt bagger, die full size brede connecter werkt tenminste goed
Haha, bij mij valt die kleine aansluiting ook heel vaak uit de controller, zeker als je even naar de pc wilt lopen of wat te drinken wilt halen :/

Vind de knoppen ook mooi op die aansluiting, beter als dat ding aan de kabel zelf waar je naar moet lopen zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 12:18
MarkH NL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:05:
Als ze het nou zo maken dat je altijd je games kunt spelen als de disk er in zit (en eventueel geen internet hebt) dan zal de kritiek ook wel minder worden.. zo werkt de 360 nu ook...

Mijn X1 preorder staat in ieder geval :)
Stel een vriend van je speelt jouw spel (met jouw toestemming) op zijn console onder jouw account. Hoe weet de Microsoft server dan dat hij moet stoppen, als jij het spel opstart op je eigen console via disc zonder internetverbinding? Dan kom je dus weer bij het punt, dat je altijd de disc er in moet hebben, ook als je wel een internetverbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Wat het nou zo trouwens dat je je eigen headset aan je controller kan hangen en daarover het geluid krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Rudey schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:13:
[...]

Stel een vriend van je speelt jouw spel (met jouw toestemming) op zijn console onder jouw account. Hoe weet de Microsoft server dan dat hij moet stoppen, als jij het spel opstart op je eigen console via disc zonder internetverbinding? Dan kom je dus weer bij het punt, dat je altijd de disc er in moet hebben, ook als je wel een internetverbinding hebt.
Een lokale save gebruiken? Lijkt me dat deze situatie er nu ook met de 360 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
MarkH NL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:14:
[...]

Een lokale save gebruiken? Lijkt me dat deze situatie er nu ook met de 360 is.
Met de X1 is het mogelijk je spel ook op andere consoles te spelen, zonder dat je de disc hoeft mee te nemen. Dit kan niet bij de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Rudey schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:15:
[...]

Met de X1 is het mogelijk je spel ook op andere consoles te spelen, zonder dat je de disc hoeft mee te nemen. Dit kan niet bij de 360.
Wel als je em koopt via Live & zelf ook nog een CD hebt, maar dat zijn dan ook weer van die extreme voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
MarkH NL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:17:
[...]

Wel als je em koopt via Live & zelf ook nog een CD hebt, maar dat zijn dan ook weer van die extreme voorwaarden.
We dwalen af. Het ging over hoe je het voor elkaar kan krijgen dat het spelen zonder internetverbinding mogelijk is.

Stel je vriend speelt op zijn console jouw spel met jouw account, dan checkt microsoft elk uur of hij het nog speelt. Wil je het spel spelen op je eigen console, dan krijg je een waarschijnlijk een melding oid. En anders reserveer je het spel voor de komende 24 uur. Daarnaast mag je ook niet twee keer met je live account ingelogd zijn vanaf een ander ip-adres.

Nou het dilemma. Microsoft wilt niet dat het spel twee keer tegelijk wordt gespeeld voor de prijs voor één. Als je altijd een disc erin moet doen, is dat geen probleem. Spel is niet gebonden aan een account, maar aan de disc. Beide systemen combineren is echter lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat krijg je nu precies extra bij een day one edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:33:
Achievement en console/controller waar "DAY ONE" op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:33:
"Beleef de Xbox One als eerste. De “Day One Edition” is inclusief een controller als
aandenken en een exclusieve achievement. Koop een Day One 12 maanden Xbox Live
Gold lidmaatschap en speel “Killer Instinct: Round One” met het exclusieve Shadow
Jago character. Plus, reserveer Day One Edition games om toegang tot unieke items
en belevenissen te krijgen."
Aldus bol.com, maar dit lijkt me een scheve vertaling vanuit het Engels..

Edit: van Amazon:
Xbox One - Day One Console includes a limited edition controller, token code to unlock Day One achievement, premium packaging, and decal.
Edit 2: XGN.nl
De speciale Day One editie is enkel te reserveren bij grote winkelketens en is in beperkte hoeveelheden beschikbaar. De Day One editie kost 499 euro en bevat enkele extra's.

Eén van deze extra's is een Xbox One in een premium zwarte verpakking. Daarnaast krijgen mensen die de Day One editie bestellen een limited edition Xbox One, Day One draadloze controller en een unieke Day One Achievement herdenkingskaart.

Voor personen die naast de Xbox One, Day One editie ook één van de volgende games bestellen, zullen speciale bonus-content ontvangen. Ook deze content is beperkt beschikbaar in winkels zolang de voorraad strekt. De speciale content is de volgende:

Ryse: Son of Rome: Exclusieve multiplayer kaart en zwaard met bonus-attributen.
Forza Motorsport 5: Onmiddellijke toegang tot drie auto's afgestemd op de top van hun klasse.
Kinect Sports Rivals: Exclusieve sportieve apparatuur die je Champion scheidt van de rest van de wereld.
Dead Rising 3: Exclusieve Frank West en Chuck Greene Tribute Packs met bonus-attributen.

[ Voor 54% gewijzigd door MarkH NL op 12-06-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Rudey schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:25:
[...]

We dwalen af. Het ging over hoe je het voor elkaar kan krijgen dat het spelen zonder internetverbinding mogelijk is.

Stel je vriend speelt op zijn console jouw spel met jouw account, dan checkt microsoft elk uur of hij het nog speelt. Wil je het spel spelen op je eigen console, dan krijg je een waarschijnlijk een melding oid. En anders reserveer je het spel voor de komende 24 uur. Daarnaast mag je ook niet twee keer met je live account ingelogd zijn vanaf een ander ip-adres.

Nou het dilemma. Microsoft wilt niet dat het spel twee keer tegelijk wordt gespeeld voor de prijs voor één. Als je altijd een disc erin moet doen, is dat geen probleem. Spel is niet gebonden aan een account, maar aan de disc. Beide systemen combineren is echter lastig.
Met het huidige systeem is het volgens mij mogelijk om dus met 2 man een game te spelen, voor max 24 uur. Die vriend die op mijn account op zijn X1 speelt moet online zijn (geen probleem, dat kan), en ik heb op mijn xbox nog 24 uur 'offline' credit om te verbruiken. Denk wel dat zodra ik op mijn console online ga het direct afgelopen zal zijn, maar goed, dat lijkt me logisch :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Hoe zit dat met die 24-uurs check als ik eens een week met vakantie ben oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

als jij alle stroom eraf haalt checkt ie zodra het weer kan. Of als jij stroom erop laat, checkt ie sowieso wel.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
janvanmil schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:44:
Hoe zit dat met die 24-uurs check als ik eens een week met vakantie ben oid
Het is niet zo dat als je 24uur niet inlogt er iets verschrikkelijks gaat gebeuren. Als je 24uur niet inlogt kan je gewoon niet gamen totdat je weer verbinding maakt. Dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=jzmVcasl3ZU

Dan moet je maar een 360 kopen. Ze zijn wel erg in de war bij Microsoft zeg..

[ Voor 31% gewijzigd door Polycom op 12-06-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45
:z Ze kunnen moeilijk zeggen dat ze dan maar voor de PS4 moeten gaan he

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:30
PuDy schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:46:
http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=jzmVcasl3ZU

Dan moet je maar een 360 kopen. Ze zijn wel erg in de war bij Microsoft zeg..
Dus wanneer je na een huisje ga of een x een feestje heb zonder internet, moet ik speciaal een xbox 360 kopen inc oude games? |:( Ik ga toch ook geen nieuwe laptop kopen, zodat ik in de trein een filmpje kan kijken of een spelletje wil spelen. Of een 2e auto omdat mijn auto buiten Nederland geen bereik heeft met GSM netwerk.... (en zo kunnen we nog wel ff doorgaan)

Leuk die gedachte dat je console minimaal eens per 24u online moet. Maar alleen leuk om hacks tegen te gaan! Wanneer ze het als feature zien, begrijp ik dat (voor updates e.d.) maar niet wanneer ze het gaan verplichten. Er moet toch een ander manier zijn om hacks e.d. tegen te gaan?

Wat ik mij nu wel afvraag, wat zijn de consequenties voor Sony? Aangezien zij het niet gaan doen. Worden de games duurder, of komen er minder games uit of minders DLC's? De tijd zal het in ieder geval leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bliksem B schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:01:

Wat ik mij nu wel afvraag, wat zijn de consequenties voor Sony? Aangezien zij het niet gaan doen. Worden de games duurder, of komen er minder games uit of minders DLC's? De tijd zal het in ieder geval leren.
Denk dat de prijs en het aantal games weinig zal verschillen. De grote publishers kunnen nou eenmaal niet een complete console met zo'n grote userbase negeren. Dat betekend alleen maar minder inkomsten voor ze, en publishers die inkomsten willen missen ben ik nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
Gaan we elk half uurtje weer opnieuw precies dezelfde discussie starten? Want, want, want... wat als ik op vakantie ben?! Wat als ik dagen lang geen internet heb wegens storing?! Wat als ik ga verhuizen en dan zes dagen geen internet hebt?! PANIEK! 8)7

Jongens.. Lees even de afgelopen paar pagina's door, en blijf niet elke keer precies dezelfde (zwaar theoretische) situaties voorstellen en dan vloeken op MS... Dat hebben we nu al meer dan genoeg gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:04:
Gaan we elk half uurtje weer opnieuw precies dezelfde discussie starten? Want, want, want... wat als ik op vakantie ben?! Wat als ik dagen lang geen internet heb wegens storing?! Wat als ik ga verhuizen en dan zes dagen geen internet hebt?! PANIEK! 8)7

Jongens.. Lees even de afgelopen paar pagina's door, en blijf niet elke keer precies dezelfde (zwaar theoretische) situaties voorstellen en dan vloeken op MS... Dat hebben we nu al meer dan genoeg gezien.
lang leven free drm console *O* , als je hem koopt dan is iets ook van jou! haha nee maar xobx one heeft gewoon de eerste slag verloren.

de tweede slag is beschikbaarheid en geen gekke hardware falen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:09:
[...]

lang leven free drm console *O* , als je hem koopt dan is iets ook van jou! haha nee maar xobx one heeft gewoon de eerste slag verloren.

Een spel dvd in je console moeten hebben, is ook DRM. Elke console kent DRM. Je kunt de manier handig vinden of onhandig, dat is weer iets anders.

Er is nog helemaal niets verloren, want er is nog geen console verkocht.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Fout.. de eerste slag is verloren, dat is fans overhalen om een console wel of niet te kopen. En raad eens wat Microsoft heeft gedaan? Inderdaad.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai

Je kan er beter niet op ingaan als je er moe van word. We zullen voorlopig nog wel constant dezelfde discussies langs zien komen, gewoon omdat het nieuw is en mensen er naar uit kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:09:
[...]

Als een PS 'van jou' is. In Sony's ogen blijft de console ook van hen. Niets nieuws, was bij de vorige generatie consoles ook al zo. En het zal me niets verbazen dat de meeste (AAA) games op de PS4 ook DRM krijgen, aangezien Sony heeft aangegeven dat ze het bij de uitgevers laten. Voor hetzelfde geld blijkt het in de praktijk helemaal niets uit te maken, maar Sony hoeft nu niet te zeggen dat de PS4 ook aan het internet moet hangen om een game te kunnen spelen, waarmee ze (ogenschijnlijk) 'de slag' winnen. Zal niet de eerste keer zijn dat Sony onwaarheden verkondigd tijdens een presentatie

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
McBoom schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:18:
[...]

Als een PS 'van jou' is. In Sony's ogen blijft de console ook van hen. Niets nieuws, was bij de vorige generatie consoles ook al zo. En het zal me niets verbazen dat de meeste (AAA) games op de PS4 ook DRM krijgen, aangezien Sony heeft aangegeven dat ze het bij de uitgevers laten. Voor hetzelfde geld blijkt het in de praktijk helemaal niets uit te maken, maar Sony hoeft nu niet te zeggen dat de PS4 ook aan het internet moet hangen om een game te kunnen spelen, waarmee ze (ogenschijnlijk) 'de slag' winnen. Zal niet de eerste keer zijn dat Sony onwaarheden verkondigd tijdens een presentatie
Aan de andere kant, Sony heeft ook gezegd dat ze het online-pass systeem niet toestaan. Of ze dit ook doorzetten is een ander verhaal. Maar we gaan weer richting de PS4 kant, terwijl dit het X1 topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Metalkai schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:20:
[...]

Aan de andere kant, Sony heeft ook gezegd dat ze het online-pass systeem niet toestaan. Of ze dit ook doorzetten is een ander verhaal.
Maar dat is iets anders dan een check via het internet ;)
Maar we gaan weer richting de PS4 kant, terwijl dit het X1 topic is.
Je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Rudey schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:15:
[...]

Maar op dat moment moet je eens per 1 uur ! online zijn.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supreme tweaker schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:14:
[...]

Een spel dvd in je console moeten hebben, is ook DRM. Elke console kent DRM. Je kunt de manier handig vinden of onhandig, dat is weer iets anders.

Er is nog helemaal niets verloren, want er is nog geen console verkocht.
Ja elke console heeft DRM... alleen sommige console zijn lekker goed dicht getimmert kwa policy
wat de gebruikers gemak niet ten goede komt.

ik zeg toch de eerste slag hebben ze verloren er komen heus nog meerdere veldslagen. want tot nu toe heeft sony gewoon windje mee en microsoft windje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:25:
[...]

Ja elke console heeft DRM... alleen sommige console zijn lekker goed dicht getimmert kwa policy
wat de gebruikers gemak niet ten goede komt.

ik zeg toch de eerste slag hebben ze verloren er komen heus nog meerdere veldslagen. want tot nu toe heeft sony gewoon windje mee en microsoft windje tegen.
Welke consoles zitten er dan niet dichtgetimmerd? Voor zover ik weet zijn de PS3, X360 en Wii (U ) allemaal gesloten platformen..

De Ouya misschien, maar om die op dit moment in dit rijtje te zetten..

[ Voor 6% gewijzigd door MarkH NL op 12-06-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:30

Als jij dat daadwerkelijk niet belangrijk vind, is het aan jouw om hem wel te kopen. Maar niet aan mij en met mij vele anderen. Aangezien ik een console heb om hem ook naar mensen toe te nemen, waar niet altijd WIFI of een UTP kabel binnen bereik is.
Dat jij komende 10 jaar in hetzelfde huis woont, met dezelfde internetprovider en situaties kent dat je je console niet wilt meenemen naar andere mensen is jouw verhaal. Voor mij is de niet altijd online functie een vereiste en nu zie je mij dus geen X1 meer kopen (al was ook al geen fan van de 360:P, maar het online gedeelte was wel goed geregeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Metalkai schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:18:
[...]

Je kan er beter niet op ingaan als je er moe van word. We zullen voorlopig nog wel constant dezelfde discussies langs zien komen, gewoon omdat het nieuw is en mensen er naar uit kijken.
Discussies vind ik niet erg (daarvoor kom je tenslotte o.a. op een forum) maar zinloos "bashen" met redenen welke al 1000x genoemd worden, en zelfs twijfelachtig te noemen zijn, vind ik wel vermoeiend...

Maar, zal me er niet te veel aan irriteren! Vind het alleen jammer dat dit de Xbox One discussie volledig beheerst, dat terwijl we ook over de games kunnen praten bijvoorbeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door FabianNL op 12-06-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Bliksem B schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:26:
[...]

Als jij dat daadwerkelijk niet belangrijk vind, is het aan jouw om hem wel te kopen. Maar niet aan mij en met mij vele anderen. Aangezien ik een console heb om hem ook naar mensen toe te nemen, waar niet altijd WIFI of een UTP kabel binnen bereik is.
Dat jij komende 10 jaar in hetzelfde huis woont, met dezelfde internetprovider en situaties kent dat je je console wilt meenemen naar andere mensen is jouw verhaal. Voor mij is de niet altijd online functie een vereiste en nu zie je mij dus geen X1 meer kopen (al was ook al geen fan van de 360:P, maar het online gedeelte was wel goed geregeld).
Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/379/049/b80.gif

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
McBoom schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:18:
[...]
Zal niet de eerste keer zijn dat Sony onwaarheden verkondigd tijdens een presentatie
Heb je die link überhaupt gelezen?
Of doel je alleen op de CG trailers toen? Want dat soort dingen zien we tegenwoordig echt niet meer *kuch kuch* in-engine trailers en bullshots et cetera. Beetje trollerig van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:12
beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:23:
[...]

Maar op dat moment moet je eens per 1 uur ! online zijn.
En waarom is dit een probleem dan?

Je gaat naar je maat toe, die ook een XBO heeft. "oowjaa? heb jij Randomawesomespel#3? Jammer dat je hem niet hebt meegenomen!"

Maar das niet nodig, gewoon even inloggen en je kunt het spelen zolang je bij je maat bent.

Op het moment dat jij dan weer uitlogt (EDIT: lees, weer naar huis gaat), is het spel nog een uur te spelen.

Of zit ik er nu naast?

[ Voor 3% gewijzigd door Defnosh op 12-06-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defnosh schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:29:
[...]

Je gaat naar je maat toe, die ook een XBO heeft. "oowjaa? heb jij Randomawesomespel#3? Jammer dat je hem niet hebt meegenomen!"

Maar das niet nodig, gewoon even inloggen en je kunt het spelen zolang je bij je maat bent.

Op het moment dat jij dan weer uitlogt, is het spel nog een uur te spelen.

Of zit ik er nu naast?
Nope, en als ik het goed begrijp wanneer je die vriend opgenomen hebt in je "family lijstje" kan hij het gewoon doorspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Nou, das toch prachtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

http://arstechnica.com/ga...nsing-used-game-policies/
It's a "family" affair

Since its announcement, there has been some confusion over the details of sharing your Xbox One game library with up to ten "family members." Mehdi couldn't give comprehensive details but he did clarify some things.

For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said.

You'll be able to link other Xbox Live accounts as having shared access to your library when you first set up a system, and will also be able to add them later on (though specific details of how you manage these relationships is still not being discussed). The only limitation, it seems, is that only one person can be playing the shared copy of a single game at any given time. All in all, this does sound like a pretty convenient feature that's more workable than simply passing discs around amongst friends who are actually in your area.
Prima geregeld zo lijkt het.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Defnosh schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:29:
[...]

Op het moment dat jij dan weer uitlogt, is het spel nog een uur te spelen.

Of zit ik er nu naast?
Dat denk ik wel helaas.
Volgens mij kun je bij je maat inloggen met je Gold account en dan spelen via de cloud en dan moet je uitloggen dus ook uit de cloud :) Maar het is allemaal nog een grijs gebied omdat MS er nog STEEDS!!!!! niet heel duidelijk over communiceert .We weten alleen dat het nog heel vaag is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

nioz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:28:
[...]

Heb je die link überhaupt gelezen?
Of doel je alleen op de CG trailers toen? Want dat soort dingen zien we tegenwoordig echt niet meer *kuch kuch* in-engine trailers en bullshots et cetera. Beetje trollerig van je.
Ik wel. Waarom zou het trollerig zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
beuker19 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:34:
[...]

Dat denk ik wel helaas.
Volgens mij kun je bij je maat inloggen met je Gold account en dan spelen via de cloud en dan moet je uitloggen dus ook uit de cloud :) Maar het is allemaal nog een grijs gebied omdat MS er nog STEEDS!!!!! niet heel duidelijk over communiceert .We weten alleen dat het nog heel vaag is ;)
Hmm volgens mij gaat het zo:

- je komt bij je maat
- je logt in met jou live account
- je game wordt gedownload en bij een bepaald percentage kun je beginnen met spelen
- je speelt de hele avond lekker jou game bij je maat
- tijdens die hele avond checkt de XBO 1 maal per uur je verbinding, maargoed, waarom zou je maat geen verbinding hebben
- als je weg gaat log je uit idd, en zal je maat na een uur de game niet meer kunnen spelen (of eerder, als jij thuis weer inlogt).

Ik zie geen probleem eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat lijkt me een uitermate goeie deal :) Dacht dat er eerst sprake van was dat mensen de game wél gelijktijdig konden spelen, maar dat was sowieso wel wat optimistisch gedacht van me. Ik vind het een mooie manier om games met vrienden te delen. Op deze manier zijn voor mij praktisch alle beperkingen qua uitlenen weggepoets, ik los het dan wel op deze manier op :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
Begrijp ik hieruit nu goed dat je altijd je eigen games kan spelen en iedereen uit je familie lijstje ook die games kan spelen..

Vrij vertaald zou dat betekenen dat ik 1 game koop die we dan met z'n 11en kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
McBoom schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:34:
[...]

Ik wel. Waarom zou het trollerig zijn? :?
Omdat je argument neerkomt op 'wat ze gezegd hebben zal wel niet waar zijn, want ze hebben wel eens eerder iets geroepen wat niet klopte'. Dat is een beetje kinderachtig en geen basis voor een discussie, want zo kan je dus ook zeggen dat de PS4 vaporware is en waarschijnlijk dit jaar niet uitkomt.

Dat family gebeuren is trouwens wel ziek :o
Je kan totaal 10 'family members' hebben en je kan spellen in elkaars library spelen? Dat is dus net uitlenen maar dan nog 10 keer eenvoudiger omdat je je spel niet direct een hele week kwijt bent. Als piet dan aan het werk is, kan jan die nieuwe release mooi even spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:38:
[...]

Begrijp ik hieruit nu goed dat je altijd je eigen games kan spelen en iedereen uit je familie lijstje ook die games kan spelen..

Vrij vertaald zou dat betekenen dat ik 1 game koop die we dan met z'n 11en kunnen spelen.
Nee dat staat er nou juist niet ;)
Je kan 10 mensen aan je familie toevoegen. Die kunnen dan games spelen die jij hebt gekocht, maar 1 tegelijk, en niet als jij ook aan het spelen bent.

[ Voor 16% gewijzigd door Defnosh op 12-06-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkH NL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:25:
[...]

Welke consoles zitten er dan niet dichtgetimmerd? Voor zover ik weet zijn de PS3, X360 en Wii (U ) allemaal gesloten platformen..

De Ouya misschien, maar om die op dit moment in dit rijtje te zetten..
doe niet zo stom.. je weet heus wel wat ik bedoel. gesloten policy vs open policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:38:
[...]

lijkt me niet echt de bedoeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defnosh schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:40:
[...]

Nee dat staat er nou juist niet ;)
Je kan 10 mensen aan je familie toevoegen. Die kunnen dan games spelen die jij hebt gekocht, maar 1 tegelijk, en niet als jij ook aan het spelen bent.
jammer.. maar ik zie niet duidelijk in de tekst staan dat ik niet kan spelen als iemand anders speelt wanneer het mijn spel is.

of hij moet uit je shared lijst verdwijnen in het geval je zelf speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

nioz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:40:
[...]

Omdat je argument neerkomt op 'wat ze gezegd hebben zal wel niet waar zijn, want ze hebben wel eens eerder iets geroepen wat niet klopte'. Dat is een beetje kinderachtig en geen basis voor een discussie, want zo kan je dus ook zeggen dat de PS4 vaporware is en waarschijnlijk dit jaar niet uitkomt.
Ik zeg dat de kans bestaat, gezien de bloftes/uitspraken die ze gedaan hebben tijden/rondom de presentatie van de PS3. Niet dat het zeker is, dat kunnen we alleen maar retrospectief bekijken. En hoe kom je erbij dat de PS4 vaporware is? Zou kunnen, ze hebben tenslotte nog geen releasedatum gegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:42:
[...]

lijkt me niet echt de bedoeling..
Das juist wel de bedoeling, het online delen wordt makkelijker...... Het verkopen van een spel iets moeilijker.... Dus stel jij heb een "familielid" met een Xbox One dan kan hij door jou aangeschafte spel spelen. Echter, dit spel kan maar één keer actief zijn, dus muliplayen e.d. kan niet

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:44:
[...]

jammer.. maar ik zie niet duidelijk in de tekst staan dat ik niet kan spelen als iemand anders speelt wanneer het mijn spel is.

of hij moet uit je shared lijst verdwijnen in het geval je zelf speelt.
Nee je hebt gelijk.

Je kunt de tekst " You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time." op meerdere manieren opvatten:

- Jij als koper kunt altijd spelen, en tegelijk kan 1 persoon uit je family lijst het spel spelen.
(maar kunnen andere leden van je lijst dan andere games uit jou library spelen?)

Of

- Jij als koper kunt altijd spelen, en tegelijk kan 1 persoon uit je family lijst een game uit jou library spelen.

Of idd dat je niet tegelijk kunt spelen.

Hier moet dus nog wel wat meer duidelijkheid over komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Metalkai schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:45:
[...]

Het is niet zo dat als je 24uur niet inlogt er iets verschrikkelijks gaat gebeuren. Als je 24uur niet inlogt kan je gewoon niet gamen totdat je weer verbinding maakt. Dat is alles.
Duidelijk, maar wat een gezever daar over dan. Alles is tegenwoordig tot minimaal eens per 24 uur online....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
janvanmil schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:52:
[...]

Duidelijk, maar wat een gezever daar over dan. Alles is tegenwoordig tot minimaal eens per 24 uur online....
Exactly my point. Zo nadelig is het niet. Het levert zelfs een hoop voordelen op. Microsoft is vooruitstrevend met dit idee, en dat gaat dadelijk in de praktijk ook blijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Rudey op 12-06-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Wel een beetje raar dat zo'n killer feature als het gratis kunnen delen van een spel met 10 vrienden of familieleden, zo onderbelicht is gebleven. Als al mijn vrienden nu een X1 kopen, kunnen we met z'n tienen elk een ander spel kopen, en dan met z'n allen 10 spellen bezitten. Alleen degene die het spel koopt speelt dus altijd, en verder kan een van de 9 spelen (zoals ik het lees).

Tsja, dan maar zo nu en dan inchecken in het netwerk om deze voorziening te handhaven :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Idd supreme, Microsoft heeft geen goede marketing strategie gehad. Maar het is ook de wijten aan de media, die vooral heeft ingezoomd op de negatieve punten. Overigens maakt strengere DRM dit soort zaken juist mogelijk. Ontwikkelaars kunnen hun kosten beter beheren. X1 gebruikers zullen dadelijk goedkoper uit zijn met het kopen van spellen dan PS4 gebruikers.

[ Voor 39% gewijzigd door Rudey op 12-06-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudey schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:09:
Idd supreme, Microsoft heeft geen goede marketing strategie gehad. Maar het is ook de wijten aan de media, die vooral heeft ingezoomd op de negatieve punten.
wanneer zoomt media niet in op negatieve punten.. (dat levert altijd nog meer hits op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

MazeWing

The plot thickens...

supreme tweaker schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:02:
Wel een beetje raar dat zo'n killer feature als het gratis kunnen delen van een spel met 10 vrienden of familieleden, zo onderbelicht is gebleven. Als al mijn vrienden nu een X1 kopen, kunnen we met z'n tienen elk een ander spel kopen, en dan met z'n allen 10 spellen bezitten. Alleen degene die het spel koopt speelt dus altijd, en verder kan een van de 9 spelen (zoals ik het lees).

Tsja, dan maar zo nu en dan inchecken in het netwerk om deze voorziening te handhaven :)
Het lijkt mij stug dat dat mogelijk zal zijn. Het zal eerder zo zijn dat je je account maximaal met 10 mensen kan sharen, maar dat er maar 1 kan spelen. Het lijkt mij echt praktisch onmogelijk dat microsoft het mogelijk zal maken om zonder beperkingen alles te kunnen delen. Dan zou je een gigantisch netwerk op kunnen bouwen, waarbij praktisch iedereen 10 games van elkaar kan spelen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant/grappig stukje van een interview door engadget vanaf 14:50 ongeveer..

http://www.viddler.com/v/a7c10457?viddlertime=888.148

Over het doorschakelen van je xbox 360 via hdmi naar de xbox one..

ben benieuwd of ze daar nog iets mee kunnen doen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
McBoom schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:45:
[...]

Ik zeg dat de kans bestaat, gezien de bloftes/uitspraken die ze gedaan hebben tijden/rondom de presentatie van de PS3. Niet dat het zeker is, dat kunnen we alleen maar retrospectief bekijken. En hoe kom je erbij dat de PS4 vaporware is? Zou kunnen, ze hebben tenslotte nog geen releasedatum gegeven :+
Hehe, true :)
Maar ik hoop dat je mijn punt wel een beetje ziet (al breng ik het wat te extreem). We kunnen het inderdaad alleen maar retrospectief bekijken. Daarmee maakt het discussie eigenlijk onmogelijk, omdat je op deze wijze overal je vraagtekens bij kan zetten: "X is nu wel zo (of ze zeggen dit over X), maar misschien is het straks wel anders". En over 10 jaar weten we het antwoord pas.

Om weer even op de 'family' discussie in te haken:
Zoals ik het lees kan je al je games met 10 personen delen, waarvan 1 persoon een specifiek spel kan spelen op een specifiek moment. Dat vind ik alsnog een bizar goede deal, ondanks dat je bijvoorbeeld niet tegelijk multiplayer kan spelen. Stel ik koop Quantum Break gelijk bij de release. Normaal gesproken speel ik hem eerst uit en dan leen ik hem misschien een keer uit aan een vriend. Dit kan wel een maandje duren aangezien ik er wel echt klaar mee wil zijn, en ik anders de disc weer moet ophalen om te kunnen spelen. Met dit systeem kan die vriend van mij gewoon ook vlak na release spelen als ik even iets anders aan het doen ben (werk, een ander spel of weet ik veel wat). Als ik weer wil spelen kan dat direct (heeft hij wel even pech). Dat maakt 'uitlenen' wel 100 keer aantrekkelijk vind ik. Het is misschien wel iets nadeliger voor de verkoopcijfers van pure single player spellen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
ik zit nu eens te denken he. Is die naam niet een beetje onhandig gekozen.
Stel ik heb een Xbox One en ik zit in de woonkamer met een vriend te praten en we hebben het over mijn gave nieuwe Xbox. Daarbij zeg ik met mijn gare accent "Vet he die Xbox one!".
Zou die Xbox dan dat herkennen als Xbox On, het scheelt immers maar 1 letter. Xbox gaat aan...
En ik daarna Doh! gaat dat kutding weer aan :P

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het zou me ook niet verbazen als ze een soort trial-modus toevoegen waarbij je gewoon een minuut of 10 (bij korte games, 30 min bij langere games) kunt spelen om te kijken of je het wat vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:21:
Interessant/grappig stukje van een interview door engadget vanaf 14:50 ongeveer..

Haha, moest gelijk denken aan iets als de Sega Mega Drive 32x (32bit add-on die je in je 16bit Mega Drive plugde). De Xbox 360 renderd dan de achtergronden terwijl de Xbox One de characters etc. renderd. :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

nioz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:29:
[...]

Hehe, true :)
Maar ik hoop dat je mijn punt wel een beetje ziet (al breng ik het wat te extreem). We kunnen het inderdaad alleen maar retrospectief bekijken. Daarmee maakt het discussie eigenlijk onmogelijk, omdat je op deze wijze overal je vraagtekens bij kan zetten: "X is nu wel zo (of ze zeggen dit over X), maar misschien is het straks wel anders". En over 10 jaar weten we het antwoord pas.

Om weer even op de 'family' discussie in te haken:
Zoals ik het lees kan je al je games met 10 personen delen, waarvan 1 persoon een specifiek spel kan spelen op een specifiek moment. Dat vind ik alsnog een bizar goede deal, ondanks dat je bijvoorbeeld niet tegelijk multiplayer kan spelen. Stel ik koop Quantum Break gelijk bij de release. Normaal gesproken speel ik hem eerst uit en dan leen ik hem misschien een keer uit aan een vriend. Dit kan wel een maandje duren aangezien ik er wel echt klaar mee wil zijn, en ik anders de disc weer moet ophalen om te kunnen spelen. Met dit systeem kan die vriend van mij gewoon ook vlak na release spelen als ik even iets anders aan het doen ben (werk, een ander spel of weet ik veel wat). Als ik weer wil spelen kan dat direct (heeft hij wel even pech). Dat maakt 'uitlenen' wel 100 keer aantrekkelijk vind ik. Het is misschien wel iets nadeliger voor de verkoopcijfers van pure single player spellen ^_^
Zal toch wel iets anders werken denk ik.
Je moet van het negatiefste uitgaan kan het alleen maar meevallen.
Misschien kan je vriend elke game uit jou library maar maximaal 1 uur spelen en kan hij de game dan voor 70 euro kopen.
Je weet het niet en zo lang microsoft hier niet duidelijk over is weten we eigenlijk niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Defnosh schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:49:
[...]

Nee je hebt gelijk.

Je kunt de tekst " You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time." op meerdere manieren opvatten:

- Jij als koper kunt altijd spelen, en tegelijk kan 1 persoon uit je family lijst het spel spelen.
(maar kunnen andere leden van je lijst dan andere games uit jou library spelen?)

Of

- Jij als koper kunt altijd spelen, en tegelijk kan 1 persoon uit je family lijst een game uit jou library spelen.

Of idd dat je niet tegelijk kunt spelen.

Hier moet dus nog wel wat meer duidelijkheid over komen.
Het hele family gebeuren hamgt van de fysieke Xbox af.
Op de console geef je aan uit welke accounts de familie bestaat die deze console gebruikt.
Dus iedereen tegelijk (maar op eigen consoles) hetzelfde spel spelen alleen omdat de hoofd-acount het heft, zal niet werken.
Hooguit (maar msischien zelfs dat niet) kan een familie-lid het spelen op de family-console, en degene met het hoofd-account kan het tegelijk (en onafhankelijk) spelen bij een vriend op diens console, omdat het ook in de online library van de hoofd-account staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
EgMaf schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:22:
[...]

Het hele family gebeuren hamgt van de fysieke Xbox af.
Op de console geef je aan uit welke accounts de familie bestaat die deze console gebruikt.
Dus iedereen tegelijk (maar op eigen consoles) hetzelfde spel spelen alleen omdat de hoofd-acount het heft, zal niet werken.
Hooguit (maar msischien zelfs dat niet) kan een familie-lid het spelen op de family-console, en degene met het hoofd-account kan het tegelijk (en onafhankelijk) spelen bij een vriend op diens console, omdat het ook in de online library van de hoofd-account staat...
Nope, blijkt dus niet zo te werken als je hier stelt: je kan zelf aanwijzen wie familie is, en hij/zij kan op hun eigen console jouw spellen spelen. Voor een betere uitleg:
On_E in "[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic"

Redelijk mooie functie dit, wat best wel wat positieve reacties zou mogen krijgen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij

Grappig, klinkt wel alsof ze daar nog wat van plan mee zijn :)
Meekoh schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:30:
ik zit nu eens te denken he. Is die naam niet een beetje onhandig gekozen.
Stel ik heb een Xbox One en ik zit in de woonkamer met een vriend te praten en we hebben het over mijn gave nieuwe Xbox. Daarbij zeg ik met mijn gare accent "Vet he die Xbox one!".
Zou die Xbox dan dat herkennen als Xbox On, het scheelt immers maar 1 letter. Xbox gaat aan...
En ik daarna Doh! gaat dat kutding weer aan :P
Meen vernomen te hebben dat je op dat moment richting Kinect moet kijken EN je profiel moet op de xbox staan voor dat ie op je reageert. Dat maakt de kans iig al een stuk kleiner dat ie spontaan aan springt :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Maar dat zou dus betekenen dat je geen tv kan kijken, als je de hdmi in gebruikt voor de X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
supreme tweaker schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:02:

Het is ook niet echt een feature, ze zijn gewoon verplicht een mogelijkheid in te bouwen voor jouw om je game/licentie op ander Xbox One's te kunnen gebruiken. Er staat tenslotte ook in de voorwaarden dat de software gemaakt is om te werken met Xbox One consoles. Als er bij iemand anders een Xbox One thuis staat moet je jouw games daar gewoon op kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
xAnarchyBaS schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:54:
[...]

Maar dat zou dus betekenen dat je geen tv kan kijken, als je de hdmi in gebruikt voor de X360.
Er zit maar 1 hdmi ingang op. Dus dat kan idd niet.
Hoewel je natuurlijk prima tv kunt kijken via een andere hdmi poort op je tv of receiver ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
http://www.gamer.nl/video...ox-one-game-quantum-break

Ben toch erg benieuwd naar deze game. Alan Wake zat ook ramvol sfeer en verhaal. Hopelijk komen binnenkort ook wat gameplay achtige videos uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

http://www.neogaf.com/for...ead.php?t=576869&page=104
http://gdgt.com/microsoft/xbox/one/specs/
Weer dikke rumour dat wel maar schijnt dat de gpu stukken lager geclocked wordt :
naar maar 500mhz, dat zou betekenen ong :
that would be ~770GFLOPS. Without the OS reserve you would have 650 GFLOPS for games...
Dus dan is het 0.7tflops vs 1.8 tflops.

Ook al haal ik geen xbone dit wens ik de fanboys niet toe, en hellemaal niet gezien multiplatform games er op de ps4 ook onder kunnen gaan lijden als xbone zoveel trager wordt....
Even voor duidelijkheid is dus 800MHZ wat er verwacht wordt, en er wordt nu dus gezegd dat het 500MHZ geworden is, wat een behoorlijk verschil is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheDukemaster schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:02:
Het is ook niet echt een feature, ze zijn gewoon verplicht een mogelijkheid in te bouwen voor jouw om je game/licentie op ander Xbox One's te kunnen gebruiken. Er staat tenslotte ook in de voorwaarden dat de software gemaakt is om te werken met Xbox One consoles. Als er bij iemand anders een Xbox One thuis staat moet je jouw games daar gewoon op kunnen spelen.
Het is meer dan alleen de mogelijkheid om je eigen games ergens anders te spelen.
Dit bied de mogelijkheid dat anderen (die je zelf uitkiest) je games kunnen spelen zonder dat ze die zelf hebben aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dit wens je fanboys niet toe? Das aardig van je :). Lijkt me gewoon niet wenselijk voor gamers in het algemeen.

Hoeveel geruchten er wel niet de wereld in zijn gegooid de afgelopen weken (door o.a. Neogaf), waarvan de meeste weer zijn ontkracht... Laten we gewoon de discussie voeren over wat we weten en niet over geruchten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:31:
Dit wens je fanboys niet toe? Das aardig van je :). Lijkt me gewoon niet wenselijk voor gamers in het algemeen.

Hoeveel geruchten er wel niet de wereld in zijn gegooid de afgelopen weken (door o.a. Neogaf), waarvan de meeste weer zijn ontkracht... Laten we gewoon de discussie voeren over wat we weten en niet over geruchten :).
Aangezien MS niets naar buiten brengt hebben we alleen maar de geruchten toch ;)

iets heel anders :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=586406
Lijst met landen die met de launch een xbox one kunnen gebruiken :
So, in Poland you can MAKE The Witcher 3, for XBOne... you just can't play it. ;-)
8)7
"Fortunatley consumers in other countries can just buy a 360."
:+ :+

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gelukkig ben ik niet van plan om naar Polen of naar Afrika te verhuizen :P

Ik gok dat deze lijst in de loop der tijd vast wel wordt uitgebreid. Kan me niet indenken dat een land als Portugal geen x1 zal krijgen. Wellicht niet in november, maar in 2014 ongetwijfeld.

[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32
Tja, overhype de launch in bepaalde landen. Wat een boehoe weer zeg, ze maken keuze in welke landen ze als eerste beginnen, wees blij dat ze uberhaubt Nederland erbij zetten (Sony is dat nog maar even de vraag).

NeoGAF doet het er inmiddels gewoon om, wie had ooit van gdtd (of wathever) gehoord, die nu opeens de 'echte specs' van de Xbox heeft bedacht? Toch maar even een neppe entry in de PW maken van een Xbox van 399, link naar Neogaf, kan je lachen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Naja mensen hebben wel goeie opmerkingen bv. Iemand in polen importeerd een one uit engeland.
Kan hij dan ondanks dat hij niet op de lijst staat online.
Ik vind dat het best een belangrijk punt is, Want ookal werd de ps3 niet verkocht in nl bij release, men kon er 1 importeren en werkte prima. Maar met de xbone kan dat niet meer blijkbaar, want alles moet via internet geverifieerd worden.

http://www.insidegamer.nl...-kan-heel-ingrijpend-zijn
"Xbox One-games kunnen enkel geactiveerd en gedistribueerd worden in gespecificeerde geografische regio's."

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Als ze dan bepaalde games die hier niet op disc komen, wel als download aanbieden. want bepaalde sportgames kan je dan niet krijgen in europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:28:
[...]

Het is meer dan alleen de mogelijkheid om je eigen games ergens anders te spelen.
Dit bied de mogelijkheid dat anderen (die je zelf uitkiest) je games kunnen spelen zonder dat ze die zelf hebben aangeschaft.
Ja maar dat is dus een logisch gevolg, aangezien ze dat toch niet tegen kunnen houden. Tenzij ze zeggen dat de persoon zijn/haar gezicht voor de Kinect moet houden en laten scannen is er geen manier om ervoor te zorgen dat het alleen de eigenaar van de game is die speelt.

Nu brengen ze het dus al feature naar buiten en alsof het een bewuste keuze was, maar ik denk dat ze geen andere keus hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

MarkH NL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:10:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1371030366/ori_01.jpg
oei die is nice! ik zag net de bijgeleverde headset van de ps4 op youtube...

Een earbud aan een draadje... fail

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8537/9012524856_5a2f5d0bee_h.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door swopdark op 12-06-2013 21:50 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

swopdark schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:48:
[...]

oei die is nice! ik zag net de bijgeleverde headset van de ps4 op youtube...

Een earbud aan een draadje... fail

[afbeelding]
Geloof het of niet maar de Xbox headset is gewoon irritant lijkt een beetje op die van de 360 en die deed gewoon pijn. Een Earbud zit lekkerder imo.

En uiteindelijk allebei troep, gewoon vervangen voor een echte headset 8) astro of een Turtle beach

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
v8power67 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:12:
Naja mensen hebben wel goeie opmerkingen bv. Iemand in polen importeerd een one uit engeland.
Kan hij dan ondanks dat hij niet op de lijst staat online.
Ik vind dat het best een belangrijk punt is, Want ookal werd de ps3 niet verkocht in nl bij release, men kon er 1 importeren en werkte prima. Maar met de xbone kan dat niet meer blijkbaar, want alles moet via internet geverifieerd worden.

http://www.insidegamer.nl...-kan-heel-ingrijpend-zijn

[...]
Je weet dat een regio ook gewoon heel europa+azië kan zijn?

Het is even afwachten, maar er waren bij de huidige Xbox ook al 3 regio's. Op den duur zijn ze wel wat meer regio-vrij gaan werken, maar er zijn serieus veel games US Only.

Verder is het wel handig om even het lijstje te posten:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z0UBmHr.png?1
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Brazil
  • Canada
  • Denmark
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Ireland
  • Italy
  • Mexico
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Russia
  • Spain
  • Sweden
  • Switzerland
  • United Kingdom
  • United States

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Moet eerlijk zeggen dat ik die van de PS4 waarschijnlijker beter zal vinden. Het linkeroortje van de X1 headset lijkt me erg in je oor te zitten, in plaats van erop of eroverheen.
Daarnaast zit ik op de pc eigenlijk ook altijd met iPod earphones in, dus ik ben dat meer gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Metalkai schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:54:
Moet eerlijk zeggen dat ik die van de PS4 waarschijnlijker beter zal vinden. Het linkeroortje van de X1 headset lijkt me erg in je oor te zitten, in plaats van erop of eroverheen.
Daarnaast zit ik op de pc eigenlijk ook altijd met iPod earphones in, dus ik ben dat meer gewend.
lolwut? Denk ik eens een positieve xbox one post te doen zijn er mensen die een earbud fijner vinden?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 13:49
Earbud of cheap ass plastic headsetje van de Xone, tis allebei troep die zsm wordt vervangen door een echte headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:58
Die hele headsets boeien me geen drol. Ik hoop dat ik prima mijn bluetooth-set voor hoortoestellen kan gebruiken. Die gebruik ik ook in groepsgesprekken als microfoon, bij de telefoon als bluetoothspeaker naar mijn hoortoestellen en op de PS3..

Ik heb ook nog wel een headsetje liggen voor de X360 (zwart).. Nooit gebruikt :P ivm mijn gehoor..

[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 12-06-2013 22:02 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

v8power67 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:12:
Want ookal werd de ps3 niet verkocht in nl bij release, men kon er 1 importeren en werkte prima.
En er wordt voor het gemak even vergeten dat bedrijven in Azië die grijze import naar Europa faciliteerden een proces van Sony aan hun broek kregen? Er zijn zelfs winkels die daardoor de deuren hebben moeten sluiten. Ja hoor, werkte prima :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

McBoom schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:11:
[...]

En er wordt voor het gemak even vergeten dat bedrijven in Azië die grijze import naar Europa faciliteerden een proces van Sony aan hun broek kregen? Er zijn zelfs winkels die daardoor de deuren hebben moeten sluiten. Ja hoor, werkte prima :Z
Maar wat heeft dat met mijn punt te maken?? Ik heb het heel ergens anders over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, zij zitten niet bij de launch regio's, zulke dingen gebeuren, beetje bij elke game, elke serie, elk aparaat, er zijn er altijd een paar die helaas naast de boot pissen. Het aantal dat hem dan alsnog importeert is compleet te verwaarlozen, ken ook niemand die de tijd van PS3 launch dat ding uit Japan heeft gehaald (zeker kostentechnisch was dat niet bepaald interessant).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:08:
Tja, overhype de launch in bepaalde landen. Wat een boehoe weer zeg, ze maken keuze in welke landen ze als eerste beginnen, wees blij dat ze uberhaubt Nederland erbij zetten (Sony is dat nog maar even de vraag).
Werkelijk? Dat geloof je toch niet zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GAIAjohan schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:01:
Die hele headsets boeien me geen drol. Ik hoop dat ik prima mijn bluetooth-set voor hoortoestellen kan gebruiken. Die gebruik ik ook in groepsgesprekken als microfoon, bij de telefoon als bluetoothspeaker naar mijn hoortoestellen en op de PS3..

Ik heb ook nog wel een headsetje liggen voor de X360 (zwart).. Nooit gebruikt :P ivm mijn gehoor..
Die dingen boeien me sowieso niet omdat ik 0,0 online game. Of SP, of MP met maten op de bank..en dan heb ik niets nodig op mijn hoofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Wat moeten we hier nou van denken?

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7301/9028976344_6d799f07a7.jpg

Dat zou toch een vanzelfsprekenheid moeten zijn ipv een vraag waar de Xbone helpdesk ook geen antwoord op heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zou dat toch wat zijn als je dat ding straks niet eens meer simpelweg kunt verkopen als je hem beu bent. Zelfs dat lijkt me, na alle commotie, nogal stug. Denk dat ze op safe spelen door zo min als mogelijk te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ymmv schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:09:
Werkelijk? Dat geloof je toch niet zelf?
Hoe zat het ook alweer met de launch van PS3? :)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53

PBP

SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:27:
[...]

Hoe zat het ook alweer met de launch van PS3? :)
PS3 was in heel Europa een paar maanden later. Dat is met PS4 niet het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

ChrisLNFF schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:01:
Earbud of cheap ass plastic headsetje van de Xone, tis allebei troep die zsm wordt vervangen door een echte headset.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

PBP schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:32:
[...]

PS3 was in heel Europa een paar maanden later. Dat is met PS4 niet het geval
4 maanden ;) En hoe weet je dat zo zeker? Is er überhaupt al een concrete releasedatum gemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
We kunnen op dit moment alleen maar uitgaan dat Sony het gehele Europa bedoelde toen ze zeiden "NA and Europe in 2013".
Zeker weten zullen we het niet totdat Sony het officieel aankondigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Metalkai schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 00:13:
We kunnen op dit moment alleen maar uitgaan dat Sony het gehele Europa bedoelde toen ze zeiden "NA and Europe in 2013".
Zeker weten zullen we het niet totdat Sony het officieel aankondigt.
Dat hebben ze toen in 2006 ook niet gehaald, originele persbericht is er niet meer, maar ze hadden toen gezegt een worldwide in november 2006. Zou wel mooi zijn als ze precies 7 jaar later wel de worldwide kunnen halen :)

Pagina: 1 ... 29 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.