[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 82 Laatste
Acties:
  • 227.884 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
SinergyX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 00:20:
[...]

Dat hebben ze toen in 2006 ook niet gehaald, originele persbericht is er niet meer, maar ze hadden toen gezegt een worldwide in november 2006. Zou wel mooi zijn als ze precies 7 jaar later wel de worldwide kunnen halen :)
Dat viel me trouwens wel op. Ze zeggen specifiek NA en Europa, maar hoe zit het met Azië? Krijgt die de PS4 eerder, later of tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 12:18
Dit is de Xbox One topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:09
Metalkai schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 00:30:
[...]
Dat viel me trouwens wel op. Ze zeggen specifiek NA en Europa, maar hoe zit het met Azië? Krijgt die de PS4 eerder, later of tegelijk?
Later, die markt is toch 100% voor de PS dus dat kan wel een paar maanden wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de Xbox One controller ook weer geschikt word gemaakt voor de pc.
Voor de pc heb ik een wireless windows xbox controller die ik vaak gebruik.
Dan zou er een receiver uit moeten komen voor de pc waar je de nieuwe controller weer op aan kunt sluiten voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 01:22:
Ik hoop dat de Xbox One controller ook weer geschikt word gemaakt voor de pc.
Voor de pc heb ik een wireless windows xbox controller die ik vaak gebruik.
Dan zou er een receiver uit moeten komen voor de pc waar je de nieuwe controller weer op aan kunt sluiten voor de pc.
Nou ja als je nu een 360 controller hebt aan de PC. dan is er toch geen man overboord?
bij de EA conf stonden 64 man op het podium.. en speelde op een PC.. een aantal hadden een tobo en muis en andere speelde zover ik kon zien met een X1 controller. Dus ja denk wel dat deze outof the box ook op je PC werkt ;)

Leuk dat Sony de PS4 uitstelt voor EU.. Dat houd in dat MS mogelijk een grote stap voorwaarts zou kunnen maken. Ook in nederland kopen ouders voor hun kinderen computer speletjes en consoles met Sinterklaas en kerst.. Dus ja.. ik denk dat X1 dan een behoorlijke stap kan maken. En sondy dan achter de feiten aan hobbelt in de EU..

Voor MS maakt het niet zo veel uit of ze het wel of niet uitstellen in Azie gewoon weg gezien die mensen daar sowieso pro Sony zijn.. :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

To_Tall schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 01:34:
[...]

Nou ja als je nu een 360 controller hebt aan de PC. dan is er toch geen man overboord?
bij de EA conf stonden 64 man op het podium.. en speelde op een PC.. een aantal hadden een tobo en muis en andere speelde zover ik kon zien met een X1 controller. Dus ja denk wel dat deze outof the box ook op je PC werkt ;)

Leuk dat Sony de PS4 uitstelt voor EU.. Dat houd in dat MS mogelijk een grote stap voorwaarts zou kunnen maken. Ook in nederland kopen ouders voor hun kinderen computer speletjes en consoles met Sinterklaas en kerst.. Dus ja.. ik denk dat X1 dan een behoorlijke stap kan maken. En sondy dan achter de feiten aan hobbelt in de EU..

Voor MS maakt het niet zo veel uit of ze het wel of niet uitstellen in Azie gewoon weg gezien die mensen daar sowieso pro Sony zijn.. :)
Waar haal je vandaan dat de ps4 word uitgesteld in Europa? Juist in Azie enzo word hij uitgesteld,,

Zoals ik laatst ergens las is dat ze juist Europa voor Azie stellen vanwege het aantal verkopen dat hoger ligt in Europa...

[ Voor 5% gewijzigd door DidierB op 13-06-2013 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DxkEe_l7S3g]

Jullie hebben de beste man gehoord, blijf je 360 gebruiken als je always online niks vindt.

Hij had natuurlijk ook kunnen zeggen dat je de PS4 kan gebruiken, maar ik kan begrijpen dat dat ongepast is in zijn situatie.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
rickyy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 02:14:
[video]

Jullie hebben de beste man gehoord, blijf je 360 gebruiken als je always online niks vindt.

Hij had natuurlijk ook kunnen zeggen dat je de PS4 kan gebruiken, maar ik kan begrijpen dat dat ongepast is in zijn situatie.
Volgens mij is dit repost nummer 5? Kijk toch eens wat verder terug jongens...
De hele discussie hierover is overigens op de frontpage ook al lang en breed gevoerd. Overigens wel erg extreem ook, met 684 reacties en counting. Ik sta daar ook aardig in de moderaties (heb nog een +1 overgehouden) en als ik kijk hoeveel reacties er op die van mij zijn gekomen, dan is dat wel effe extreem zeg.

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2013 02:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
rickyy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 02:14:
[video]

Jeezus man, dit begint echt vermoeiend te worden. |:( Nee, het is niet always online, maar eens in de 24 uur. Hiermee maakt Microsoft op sommige gebieden grote stappen voorwaarts. Nadeel is dat het voor die handjevol mensen zonder internet geen optie is om een X1 te halen. Jij hebt er geen last van, anders kon je hier niet posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Martinspire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 02:20:
[...]

De hele discussie hierover is overigens op de frontpage ook al lang en breed gevoerd. Overigens wel erg extreem ook, met 684 reacties en counting. Ik sta daar ook aardig in de moderaties (heb nog een +1 overgehouden) en als ik kijk hoeveel reacties er op die van mij zijn gekomen, dan is dat wel effe extreem zeg.
Maar er is niets aan de hand met de "features" van de XBO, toch? Iedereen loopt maar te zeuren... Alu-hoedjes! <+:)

Ik begrijp t heel goed dat er een shitstorm bezig is en hopelijk wordt het nu ook duidelijker bij de niet-gamers door bijv. Nu.nl zodat er een geïnformeerde beslissing genomen kan worden.

Nu de XBO ook nog eens regiorestricties heeft per land wordt het alleen maar erger.

Wel jammer van Titanfall... Had ik graag gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 00:13:
We kunnen op dit moment alleen maar uitgaan dat Sony het gehele Europa bedoelde toen ze zeiden "NA and Europe in 2013".
Zeker weten zullen we het niet totdat Sony het officieel aankondigt.
Zolang Sony Nederland zegt dat de PS4 met de feestdagen in Nederland verkrijgbaar is mag je er van uitgaan dat de kerstman twee consoles onder de boom kan leggen (tenzij Sinterklaas de X1 al gegeven heeft, dan ligt er maar 1 onder de boom :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
ChrisLNFF schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:01:
Earbud of cheap ass plastic headsetje van de Xone, tis allebei troep die zsm wordt vervangen door een echte headset.
Wrom zou je een headset nodig hebben? Je hebt toch Kinect 2.0....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

TheVMaster schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:19:
[...]

Vind de voicchat toch fijner als die over een 1earpiece komt dan over mijn speakers :P plus meer noise cancelation, als ik dan praat horen ze mij tenminste in plaats van alles wat er ook nog eens uit de speakers knalt :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Na het lezen van een aantal pagina's in dit topic is het allemaal wat duidelijker geworden voor mij. De laatste tijd een stuk minder aan het gamen, dus had het nieuws even allemaal langs mij heen laten gaan en het was allemaal vrij onduidelijk. Denk dat ik toch maar een Xbox One ga halen wanneer deze beschikbaar is.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Martinspire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 02:20:
[...]

Hehe je noemt ook niet echt alles op Martin. ;)
Verder zijn er nu nog maar 2 punten waarop de X1 echt verschilt:
•DRM
•Online verplichting
Ik zou daar nog de specs aan toevoegen, de prijs, het formaat en daaraan geliëerd de voeding die extern is (nu zullen mensen hun keuze niet gaan baseren op de voeding, maar het is een verschil), PS+ die aanzienlijk meer games weggeeft (op dit moment althans), en verplicht Kinect aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
Weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar dit is een lijstje met ondersteunde landen bij launch.

The full list of supported countries is Australia, Austria, Belgium, Brazil, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Russia, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, and United States.

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:54:
[...]

Hehe je noemt ook niet echt alles op Martin. ;)

[...]

Ik zou daar nog de specs aan toevoegen, de prijs, het formaat en daaraan geliëerd de voeding die extern is (nu zullen mensen hun keuze niet gaan baseren op de voeding, maar het is een verschil), PS+ die aanzienlijk meer games weggeeft (op dit moment althans), en verplicht Kinect aangesloten.
Je zit nog STEEDS in dit topic? :?. Masochistische trekjes?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 13:49
[...]

Kinect, hahaha. Een headset is handig tijdens fps zoals CoD. Een goede headset dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Sinds wanneer is een externe voeding een verschil waarover gevallen wordt? Ik zie het juist als een voordeel om zo'n kachel niet in je behuizing te hebben :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
boe2 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:57:
[...]

Je zit nog STEEDS in dit topic? :?. Masochistische trekjes?
Ik houd graag alle ontwikkelingen in de gaten. Maar ik weet verder niet wat dit heeft te maken met het seksuele genot wat veroorzaakt wordt door het uitvoeren van SM achtige handelingen?
McBoom schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:18:
Sinds wanneer is een externe voeding een verschil waarover gevallen wordt? Ik zie het juist als een voordeel om zo'n kachel niet in je behuizing te hebben :)
Dat heb ik nergens gezegd. Ik noem het als een verschil. Ik zeg dan ook verder niet of het een voor- of nadeel is. Dat mag een ieder zelf bepalen.

Ik vul slechts de lijst met feitelijke verschillen aan, buiten de games om.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 13-06-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
MarkH NL schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:56:
Weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar dit is een lijstje met ondersteunde landen bij launch.

The full list of supported countries is Australia, Austria, Belgium, Brazil, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Mexico, Netherlands, New Zealand, Norway, Russia, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, and United States.
Wat word er gesupport dan?
[...]

Dat is waar, maar naar mijn idee heb je met een headset een beter gerichte microfoon (naast je mond) + het geluid van de voice-chat rechtstreeks in je oren, dit komt in het geval van spraak maar ook horen van wat de ander zegt alleen maar ten goede; anders lopen je Voice Chat en in-game geluiden gelijktijdig + het word onverstaanbaar wat je zegt omdat de microfoon ook nog eens het geluid van de TV meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Het zijn de "Xbox One-Supported Xbox Live Countries" zie ook deze link: http://www.xbox.com/en-US...order-xbox-one/disclaimer
ProfoundValue schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:28:
Dat is waar, maar naar mijn idee heb je met een headset een beter gerichte microfoon (naast je mond) + het geluid van de voice-chat rechtstreeks in je oren, dit komt in het geval van spraak maar ook horen van wat de ander zegt alleen maar ten goede; anders lopen je Voice Chat en in-game geluiden gelijktijdig + het word onverstaanbaar wat je zegt omdat de microfoon ook nog eens het geluid van de TV meeneemt.
Ik vind het prettiger om de chat niet over de tv te hebben, vind t storend ;)

[ Voor 51% gewijzigd door MarkH NL op 13-06-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het is mogelijk dat de X1 niet region-locked is, maar country-locked. Als dat zo is (en dat is nog onbekend), zou dat betekenen dat alleen mensen uit de genoemde landen op de X1 kunnen spelen, en alleen games die in hun land uitgegeven is. Wij zouden dus alleen games uit Nederland kunnen spelen, maar geen games uit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Officiele accesoires van Microsoft

Controller
Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/b3/ed/b3eda655-2505-42bc-82ee-bfeef1d660da.jpg?n=XBR_Image45.jpg

Headset
Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/52/2b/522b7c7a-1fe4-4684-978f-ce83ddbec572.jpg?n=XBR_Image46.jpg

Controller & Play and charge kit
Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/7d/ad/7dadfa9d-cb81-4c16-a9ce-4eb70e3c69ae.jpg?n=XBR_Image48.jpg

Play and charge kit
Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/4b/10/4b102a6f-7652-4635-8263-dd83372b119e.jpg?n=XBR_Image47.jpg

Ondersteunde accesoires:
Turtle Beach Ear Force XO SEVEN
Turtle Beach Ear Force XO FOUR
Polk 4 Shot Xbox One gaming headphones
Polk N1 SurroundBar
Mad Catz Arcade FightStick™ Tournament Edition 2 for Xbox One®

Bron: http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Metalkai schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:36:
[...]

Het is mogelijk dat de X1 niet region-locked is, maar country-locked. Als dat zo is (en dat is nog onbekend), zou dat betekenen dat alleen mensen uit de genoemde landen op de X1 kunnen spelen, en alleen games die in hun land uitgegeven is. Wij zouden dus alleen games uit Nederland kunnen spelen, maar geen games uit de UK.
:'( :'( Ben je mooi klaar mee kun je voor elke game straks het volle pond betalen.
Want veel goedkopere gamewinkels halen de games uit de UK.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:58
Ik vind het erg raar dat Portugal niet bij de supported landen staat. Die worden nu wel ondersteund met gewoon Live, dus dat is geen probleem.
Ze hadden dus makkelijk Portugal kunnen toevoegen als het wel 'normaal' region locked per regio is..
Mij lijkt de region-lock dus inderdaad op landen gestoeld.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 13-06-2013 09:43 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonnio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 10:26
beuker19 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:40:
[...]

:'( :'( Ben je mooi klaar mee kun je voor elke game straks het volle pond betalen.
Want veel goedkopere gamewinkels halen de games uit de UK.
Dit is niet het geval. Je kan nog steeds je game overal kopen.
Het gaat erom dat je de codes (die in het hoesje zitten ofzo?) alleen in deze landen kunt activeren. Dit is tenminste hoe ik het begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Day One Controller:
Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/06/30/06303a56-8f97-4a86-a5e7-ef6f7b6de64d.jpg?n=XBR_Image37Large.jpg

Day One Verpakking:
Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/2f/da/2fda04f6-2219-4183-bd1e-31b7eb557f52.jpg?n=XBR_Image34.jpg
Bron: http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/pre-order-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

MarkH NL schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:39:
Officiele accesoires van Microsoft

Controller
[afbeelding]

Headset
[afbeelding]

Controller & Play and charge kit
[afbeelding]

Play and charge kit
[afbeelding]

Ondersteunde accesoires:
Turtle Beach Ear Force XO SEVEN
Turtle Beach Ear Force XO FOUR
Polk 4 Shot Xbox One gaming headphones
Polk N1 SurroundBar
Mad Catz Arcade FightStick™ Tournament Edition 2 for Xbox One®

Bron: http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/accessories
Wacht even betekend dit dat er geen accu standaard zit in de controller en je toch weer met batterijen moet klooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
xAnarchyBaS schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:47:
[...]

Wacht even betekend dit dat er geen accu standaard zit in de controller en je toch weer met batterijen moet klooien?
Denk het wel, ook zal er geen standaard losse headset in de doos zitten :(

Xbox One Day One Edition

Whats included:

Xbox One console
Kinect sensor
Commemorative controller
Exclusive achievement
HDMI Cable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Tonnio schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:44:
[...]

Dit is niet het geval. Je kan nog steeds je game overal kopen.
Het gaat erom dat je de codes (die in het hoesje zitten ofzo?) alleen in deze landen kunt activeren. Dit is tenminste hoe ik het begrijp
Denk het niet want bij alle games zitten codes(waarschijnlijk een code serie per land) :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

En ik dacht dat accu etc standaard erbij zou worden geleverd omdat batterijen niet meer nodig waren? en dat day one wel grappig alles met one :p

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
xAnarchyBaS schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:47:
[...]

Ik wil absoluut geen accu! Ik gebruik zelf oplaadbare alkaline batterijen, omdat ik altijd draadloos wil gamen. Tijdens het opladen met een draad gamen is een big no voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ben blij dat de X1 nog steeds de mogelijkheid bied om te kiezen tussen 2xAA batterijen of een accu.
Zoals net meerrdere controllers heb ik gewoon eneloops altijd klaar liggen, lekker snel swappen en gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:08:
[...]

Ik wil absoluut geen accu! Ik gebruik zelf oplaadbare alkaline batterijen, omdat ik altijd draadloos wil gamen. Tijdens het opladen met een draad gamen is een big no voor mij.
Je kan toch gewoon 's nachts opladen? Dan heb je helemaal geen kabel of batterijen nodig tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Inderdaad. Ik heb in 5 jaar tijd werkelijk nog nooit met een lege controller gezeten. En met oplaadbare AA's moet je ze er weer uithalen en in een stationnetje proppen. Lijkt me niet erg praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:14:
Inderdaad. Ik heb in 5 jaar tijd werkelijk nog nooit met een lege controller gezeten. En met oplaadbare AA's moet je ze er weer uithalen en in een stationnetje proppen. Lijkt me niet erg praktisch.
Ik vind dit juist 1 van de voordelen van de XBOX. PS3 controllers kun je alleen opladen als je PS3 of pc aanstaat, wat bij mij vaak voor een lege DS3 heeft gezorgd.
Voor de X360 controllers heb ik altijd 4-6 volle AA's klaarligen. En lege AA's laad ik na het gamen gewoon een nachtje.

Als je die DS3's nou 'gewoon' met een normale USB-lader kon laden, maar dat kan niet..

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 13-06-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Metalkai schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:12:
[...]

Je kan toch gewoon 's nachts opladen? Dan heb je helemaal geen kabel of batterijen nodig tijdens het gamen.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij gaat de controller vaak leeg tijdens het gamen. Dus jouw suggestie, stoppen met gamen en 's nachts opladen? Mooi nie. :P
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:14:
Oplaadbare batterijen heb ik vaak opgeladen klaar liggen. Even half minuutje wisselen en je kan weer door. De lege batterijen kan je dan weer wel 's nachts opladen.

Nog een voordeel, oplaadbare alkaline batterijen zijn een stuk lichter. En als je een maand niet gamed, lopen ze nauwelijks leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GAIAjohan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:17:
[...]

Ik vind dit juist 1 van de voordelen van de XBOX. PS3 controllers kun je alleen opladen als je PS3 of pc aanstaat, wat bij mij vaak voor een lege DS3 heeft gezorgd.
Voor de X360 controllers heb ik altijd 4-6 volle AA's klaarligen. En lege AA's laad ik na het gamen gewoon een nachtje.
Nadeel van de 360 vind en vond ik dat de accupacks zo gammel waren, maar ook de reguliere batterijhouder. Deze raakt snel lossig en verliest zijn verbinding.

Prefereer daarom de DS3, als ik klaar ben met de PS3 hang ik de controller aan mijn TV zodat deze oplaadt als de TV aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
[...]

Waar gebeurd verhaal:
Bij een gamewinkel een dockingstation voor controllers (PS3) gekocht voor welgeteld 5 hele euro's!
Stap 1: Haal het dockingstation uit de verpakking
Stap 2: Verwijder indien nodig plastic
Stap 3: Steek stekker in stopcontact
Stap 4: Steek andere einde van de stekker in dockingstation
Stap 5: Plaats controller op dockingstation.
PS: Stap 1 /m 4 zijn initieel. Daarna dient alleen stap 5 herhaalt te worden.

Conclusie: Als je de discipline hebt om na het gamen je controller op het dockingstation te zetten zit je nooit met lege controllers. Problem solved voor een paar euro's (hoewel de dockingstations voor de nieuwe consoles in het begin wat duurder zullen zijn).

[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 13-06-2013 10:22 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:17:
[...]

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij gaat de controller vaak leeg tijdens het gamen. Dus jouw suggestie, stoppen met gamen en 's nachts opladen? Mooi nie. :P
Nog nooit last van gehad eerlijk gezegd, maar misschien speel ik niet lang genoeg achter elkaar daarvoor :P
[...]

Als je die DS3's nou 'gewoon' met een normale USB-lader kon laden, maar dat kan niet..
Tegenwoordig kan je toch via je PC opladen zonder dat de PC zelf aanstaat? Tenminste, dat kan op mijn PC, en die is ook alweer bijna 5 jaar oud. Ging er eigenlijk vanuit dat die functie standaard was, maar ik heb me blijkbaar vergist. Weer wat geleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
EricNL schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:21:
[...]

Waar gebeurd verhaal:
Bij een gamewinkel een dockingstation voor controllers (PS3) gekocht voor welgeteld 5 hele euro's!
Stap 1: Haal het dockingstation uit de verpakking
Stap 2: Verwijder indien nodig plastic
Stap 3: Steek stekker in stopcontact
Stap 4: Steek andere einde van de stekker in dockingstation
Stap 5: Plaats controller op dockingstation.

Conclusie: Als je de discipline hebt om na het gamen je controller op het dockingstation te zetten zit je nooit met lege controllers. Problem solved voor een paar euro's (hoewel de dockingstations voor de nieuwe consoles in het begin wat duurder zullen zijn).
Ik heb een dockingstation, maar die werk ook alleen maar aan de PS3 of pc. Een normale 'domme' USB-lader werkt niet.
Metalkai schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:22:
[...]

Nog nooit last van gehad eerlijk gezegd, maar misschien speel ik niet lang genoeg achter elkaar daarvoor :P

[...]

Tegenwoordig kan je toch via je PC opladen zonder dat de PC zelf aanstaat? Tenminste, dat kan op mijn PC, en die is ook alweer bijna 5 jaar oud. Ging er eigenlijk vanuit dat die functie standaard was, maar ik heb me blijkbaar vergist. Weer wat geleerd!
Mijn telefoon en alles wat op een 'domme' lader aangesloten kan worden werkt wel als de pc uitstaat.
De PS3 controller moet perse verbinding hebben dat het een 'apparaat' is in Windows.. Dus moet de pc aanstaan.

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 13-06-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:17:
[...]

[...]

Oplaadbare batterijen heb ik vaak opgeladen klaar liggen. Even half minuutje wisselen en je kan weer door. De lege batterijen kan je dan weer wel 's nachts opladen.

Nog een voordeel, oplaadbare alkaline batterijen zijn een stuk lichter. En als je een maand niet gamed, lopen ze nauwelijks leeg.
Hoe lang moet je dan wel niet achter elkaar gamen? In dat geval is het wel handig. Ik laad 'm 1x in de week op. Mijn PS3 staat daarnaast ingesteld dat 'ie na 4 uur automatisch uitgaat, dus ik gooi 'm er 's nachts altijd aan.

Ik weet het niet, AA's voelen zo 1999 aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Begrijp ik nu dat je iedere nacht je ps3 aanzet om je controllers op te laden :?

Persoonlijk gebruik ik de accu pack voor de 360, die eigenlijk bijna altijd aan de draad hangt. Ik voel me soms de enige op de planeet die niets tegen bedraad gamen heeft :p

[ Voor 53% gewijzigd door boe2 op 13-06-2013 10:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lezen?
Ik laad 'm 1x in de week op
Bij benadering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 18:43
GAIAjohan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:22:
[...]

Ik heb een dockingstation, maar die werk ook alleen maar aan de PS3 of pc. Een normale 'domme' USB-lader werkt niet.

[...]

Mijn telefoon en alles wat op een 'domme' lader aangesloten kan worden werkt wel als de pc uitstaat.
De PS3 controller moet perse verbinding hebben dat het een 'apparaat' is in Windows.. Dus moet de pc aanstaan.
Er bestaat gewoon een lader om DS3 controllers op te laden hoor.. zie: http://www.amazon.com/PS3...=1-1&keywords=ps3+charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Kalua schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:31:
[...]

Er bestaat gewoon een lader om DS3 controllers op te laden hoor.. zie: http://www.amazon.com/PS3...=1-1&keywords=ps3+charger
En daar ga je ff 25 dollar voor neerleggen, terwijl de DS3 net zo simpel op te laden zou moeten zijn als een telefoon?! Ben je gek?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik lees ;)
dus ik gooi 'm er 's nachts altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 18:43
GAIAjohan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:32:
[...]

En daar ga je ff 25 dollar voor neerleggen, terwijl de DS3 net zo simpel op te laden zou moeten zijn als een telefoon?! Ben je gek?!
Nee ik niet.. bestaat ook nog een andere lader, zonder de luxe cradle, die heb ik voor €12 ofzo gekocht.. Lekker handig kan ik namelijk mijn controller en headset tegelijk opladen, zonder dat ik de PS3 aan hoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nooit overdag dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
En ik maar denken dat dit de X1 topic was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik hoop dat Nyko weer met een chargebase komt voor de One. Die heb ik nu ook bij de 360 en ben er zeer tevreden over, de accus geven na dik 3 jaar gebruik nog geen problemen. Het grootste voordeel van een chargebase vind ik dat je controlers altijd netjes opgeborgen zijn :) Ik hou niet van rondslingerende zooi en kabeltjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
McBoom schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:53:
Ik hoop dat Nyko weer met een chargebase komt voor de One. Die heb ik nu ook bij de 360 en ben er zeer tevreden over, de accus geven na dik 3 jaar gebruik nog geen problemen. Het grootste voordeel van een chargebase vind ik dat je controlers altijd netjes opgeborgen zijn :) Ik hou niet van rondslingerende zooi en kabeltjes :P
Je hebt geluk.
http://uk.ign.com/article...x-one-and-ps4-peripherals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Awesome d:)b Die clip voor je telefoon is opzich wel leuk/handig, maar (zoals ook al in het verhaal wordt aangegeven) wordt de controler een beetje topzwaar. Hangt natuurlijk ook van je telefoon af.... Een L920 lijkt me dan de minste om erboven te prikken :P Volgende week krijgen we een nieuwe TV-kast met meer ruimte, dus ik maak een vak in een lade waarin de lader komt te staan. Opgeruimd staat netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nou al meer bekend over de GPU-specs van de Xbox One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:54:
Is er nou al meer bekend over de GPU-specs van de Xbox One?
Dit kon ik ff snel vinden: De Xbox One krijgt een D3D 11.1 chip met 32MB ESRAM. De chip heeft 768 stream processors en dus 1.2TFlops. Via http://www.pu.nl/artikele...ation-4-de-specificaties/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkH NL schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:00:
[...]

Dit kon ik ff snel vinden: De Xbox One krijgt een D3D 11.1 chip met 32MB ESRAM. De chip heeft 768 stream processors en dus 1.2TFlops. Via http://www.pu.nl/artikele...ation-4-de-specificaties/
Ah oke thanks! Ik twijfel zo erg over welke console het voor mij wordt. Het prijsverschil maakt me niet zoveel uit. Het grootste punt is de controller.. Die van de Playstation is nog steeds zo klein en licht volgens mij, terwijl die van de Xbox One echt nog beter lijkt dan eerst. Ook die nieuwe techniek in die pookjes klinkt echt goed. Daarnaast is die Kinect 2.0 gewoon geweldige technologie. Dat ding herkent je als je binnenkomt enzo..
Maarja de PS4 is weer krachtiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
De PS3 was ook krachtiger dan de X360, maar als ik Fifa 13 op X360 speel lagt hij een stuk minder dan op de PS3 en hij laadt een stuk sneller. Specs zeggen lang niet alles.

Ik ben nog steeds helemaal weg van de controller van de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Soundless schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:22:
De PS3 was ook krachtiger dan de X360, maar als ik Fifa 13 op X360 speel lagt hij een stuk minder dan op de PS3 en hij laadt een stuk sneller. Specs zeggen lang niet alles.

Ik ben nog steeds helemaal weg van de controller van de Xbox.
Ik vraag me wel af of het verschil nu misschien duidelijker zal worden. Vorige generatie was de PS3 in theorie krachtiger, maar omdat het lastig was om voor te ontwikkelen, zijn de uiteindelijke prestaties gelijk gebleven (en soms zelfs in het voordeel van de 360). We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Ik denk eerder dat het verschil niet zozeer in de game zal zitten, maar in de extra eyecandy zoals AA/FSAA etc. Zie je ook in PC wereld dat je framerate aardig kan veranderen door het spelen met deze settings.

PS3 was op papier stuk sterker, maar in praktijk was het stuk minder zichtbaar (of zelfs in nadeel). Met oog op gelijkwaarde hardware zal er wel een beter verschil zichtbaar worden, maar het zal toch nog een paar jaar duren voordat ze echt de volle kracht uit zo'n console kunnen persen (of er komt een nieuwere versie met bv meer ESRAM of streams), dat ze in de game kunnen inbouwen dat ze op basis van de console de grafische eigenschappen kunnen schalen (PC principe zegmaar).

Maar er zijn ook andere zaken waar snelheid een rol speelt, laadtijden en navigatie, de PS store momenteel op de PS3 is bizar traag. Leuk als je overal 60fps in games kan laten draaien, maar zijn de laadtijden en navigatie nog zo freaking traag, daar zit je ook niet op de wachten. (geen idee hoe snel de Xbox is in menu/store).

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 13-06-2013 12:35 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Mmmmmamamamamooonsterpost :D

Via Major Nelson:
Xbox One Achievements

Today we talked about some of the changes to the new achievements system coming with Xbox One. We just got done hearing from Chad Gibson, Principle Group Program manager for Xbox Live Gaming features and Mike Lavin, Sr. Global Product Marketing manager for Xbox Live on our live broadcast. This morning, we asked Cierra McDonald to explain some of the achievement changes in greater detail for us. Here is what she wrote for you guys

Ahoy! My name is Cierra McDonald. I’m from Chicago, I’m an Illini (I-L-L!!!), and most pertinently, I’m the Program Manager for the Xbox Live Achievements service. My love of gaming started as a wee child, playing Super Mario Bros. at home and joining friends on Altered Beast and Contra at the local arcade. My family’s team sport is Boggle. And apropos of nothing, I once shattered my elbow – or as my surgeon once put it, it’s like Humpty Dumpty fell onto a diamond surface. Fun facts!

Achievements are like a delicious gravy (or a fudge sauce, for the more dessert-minded) on top of a developer’s tasty meal of a game. Playing the game is fun by itself; and achievements add an extra layer of discovery, exploration, and accomplishment that reinforces the natural enjoyment of the gameplay. For Xbox One, my team (an incredible group of smart, hardworking folks) and I have rebuilt the Achievements system to be more powerful and more flexible so that developers and publishers can deliver more interesting, complex, and fulfilling goals and rewards to you. What exactly does that mean?

Let’s start with what you get.

Xbox blazed the trail back in 2005 by introducing Xbox Live Achievements as a metagame whose cumulative score – Gamerscore – spans across games on every Xbox Live platform. Many of today’s gaming systems followed our model and now offer achievements or badges as well. With Xbox One, we are once again breaking the mold and this time, we want consumers to reap more tangible benefits. In addition to Gamerscore, which will remain as a critical part of the Xbox gaming experience (and yes, your Gamerscore from Xbox 360 will carry forward to Xbox One – there’s only ONE Gamerscore (see what I did there?)), consumers can now unlock digital artwork, new maps, unlockable characters, and temporary stat boosts via achievements. And this is not limited to games! Other Xbox One applications such as video and music apps can now use Achievements to bring you awesome sneak peek content, early access, or subscription extensions. Only games will give you Gamerscore.

Cool, you can earn cool stuff with Xbox LIVE Achievements. Let’s talk about how they work.

There are now two types of Achievements: achievements and challenges. An achievement is probably already familiar. There’s a goal or activity you must accomplish and a reward that you receive upon completion. You can unlock an achievement at any time, be it on a game’s launch day or 3 years later. I guess you can say an achievement is like a promise in that sense. A challenge, on the other hand, is more like an opportunity – better grab it while you can! It is also comprised of a goal and a reward; however, challenges are time-bound (as in, real life time). That means you can only unlock during its eligible time window, and if you get close but don’t complete the goal when it ends… *Kanye shrug*

Achievements and challenges are both officially considered Xbox Live Achievements, so they inherit many of the same benefits:
  • You can unlock them and win their rewards;
  • Once unlocked, they are saved to your achievement history;
  • They each have an icon to visualize the cool thing you did;
  • They often are associated with a Game DVR capture to show your friends that you are better than they are
  • Developers can release more of them after the game’s initial release (more on that in a bit).
There are also some notable differences between them:

Challenges are time based. As just noted, challenges are only available for a certain period of time. Only your activity during that timeframe will count toward unlocking the challenge. Achievements do not expire, so you can unlock them at your leisure.

Challenges do not give out Gamerscore. We want everyone to have the same shot at increasing their Gamerscore to its highest potential. Since challenges are intentionally temporary (an opportunity) and achievements never expire (a promise), only achievements may offer Gamerscore as a reward.

Challenges may cross titles, but achievements cannot. Achievements cannot be shared across titles whereas challenges are allowed to span multiple titles.

Challenges can be unlocked by the community. Community challenges are typically goals that exceed what a lone player can accomplish in the given period of time. Imagine, for example, a game releases a headshot weekend challenge that requires players to cumulatively headshot 1 million baddies in a 3 day period. And every person who participates and meets the challenge’s goals gets the unlock on his or her achievement history and reaps its reward.

Another really cool thing with the new Achievements system is that it’s cloud-powered. A magical term, I know, but it delivers real value to users. Check it out:

Having cloud-powered achievements makes it easy and consistent to run challenges across all players of a game simultaneously.

It makes it possible for developers to add new achievements and challenges after their game is initially released. Why is that good for you?
  1. It means you can get new achievements without always being required to buy new content (read: free!) or download title updates.
  2. It allows developers to learn from and respond to user activity and focus on adding stuff that you’ll find fun. For example, let’s say a certain game is known on community forums to have a fun little sub-game of kicking chickens. Wouldn’t it be amazing if the game developers noticed the community enjoying an unintended aspect of the game and creating a challenge around it, with a reward to boot?
  3. It empowers developers to involve the community (that means YOU) in the achievement creation process. If they so choose, a developer could run a contest for users to submit and vote on challenge ideas, for example, with the winning idea being released to the public as a legitimate Xbox Live Achievement. Not too shabby!
Let’s bring it all home and talk about what you actually see.

The Xbox One dashboard experience greatly improves how you discover and view Xbox Live Achievements.
Ever wondered how far along you were toward completing an achievement, particularly those that involve a lot of collection or linear progress? With Xbox One, games may now expose your latest progression toward unlocking an achievement right on the dashboard, even before you launch the game.
Quickly catch up on what your friends have been up with the achievement activity feed that keeps you informed about your friends’ latest unlocked achievements.
Check out video clips of that magical moment when an achievement was unlocked.
Easily discover upcoming challenges for a game at any time.
Your achievement history has been transformed into a more beautiful gallery of achievement icons that properly show off your hard-earned victories.
You guys all rock, thanks from all of us here on our dev team. Can’t wait to see you on Live!
Aardig wat veranderingen dus en die challenges lijken me wel een leuke toevoeging (als daar ook wat leuke dingen tegenover staan)
Xbox One Smart Match
Earlier today I chatted with Chad Gibson, Principle Group Program manager for Xbox Live Gaming features and Mike Lavin, Sr. Global Product Marketing manager for Xbox Live on our live E3 broadcast. They outlined how the new Smart Match feature works on Xbox Live. Last week, before E3, I had a long conversation with Micheal Dunn from our team who leads the development on the new Smart Match system. I asked him to sum up what his team is putting together for all of us

Asynchronous Matchmaking
I’m Micheal Dunn, Program Manager on Xbox Live Services. I love how console games and especially co-op games bring people together to “spend quality time.” It’s great to play with friends and family online, but it’s fun sometimes to try a new “bar” so to speak and meet new people to play with online. I’ve met people from all over the world while playing on Xbox Live.

We all have better things to do than wait for people to show up to play a game. It would be great if I could start up the flight sim game, see if anyone is online to play, put in my play request and then switch to something else while I wait for people to show up. That is what Smart Match on Xbox One allows people to do. It makes it easy for a title to create a match request and then “untether” me so I don’t need wait in the title while the match search is processing. I can switch to reading a quick social blog or watch a viral video and when the match is ready Xbox One tells me to pull me back into the title to play.

The new Smart Match service allows titles to change their match model from traditional peer-based host searching for players typical in Xbox 360 to now completely untethered cloud-based. The example I gave was for a low population title like a flight sim game, but there are also great results for the more popular shooter and sports titles too.

You will be able to launch a popular shooter or sports title and see the “typical wait time” for different online game modes. For example, imagine a match area for a quick match] that might have a wait time of 1 minute, and then another match area in the title for “match by downloadable content (DLC)” with typical wait time of 7 minutes. Chances are you’d never wait in a game for 7 minutes to play online, you’d just make do with “quick match” and lowest common denominator DLC. With Xbox One titles, you can instead pick the longer “match by DLC” option if you please, see it might take 7 minutes to find a match that night, and switch to another task while Smart Match in the cloud is searching for you. You end up with a much more enjoyable match result since you get to play with people with similar DLC versus just the lowest common denominator levels in the base title. You get to make the most use the latest map or car you just bought to keep the game play fresh and interesting, versus just going into quick match with the same options every night.

With Beacons in Xbox 360 you could set a toast to tell other friends of your desire to play a specific game online. Smart Match on Xbox One goes way beyond that to help you tap into the full player population for a title, versus just the friends you know, and means you skip waiting in a match search screen in the title. This is a true departure from consoles that don’t have a way to switch between tasks quickly. Plus over time Smart Match empowers Xbox One titles to unlock many more ways to play online without the penalty of segmenting the available pool of people each night to match with. This same pattern depending on the title can include player attributes to search for such as very specific skill or social elements like spoken language or even people of similar age. You will see lots of new play styles open up for online play as titles start to experiment more with match types, without you needing to be stuck waiting for players to show up.

With Xbox One, I’m looking forward to putting in my match request in for a super special online play style or specific DLC needed for a play mode, then kicking back and letting Xbox Live do the work to find me a good person to play with while I practice my mad skills. Here’s an example of playing Ryse and then getting a match ready toast to jump into Killer Instinct online play that was shown in Monday’s E3 presentation.

Afbeeldingslocatie: http://majornelson.com/wp-content/uploads/2013/06/clip_image002.jpg

You can usually tell a family member to stop crunching on corn chips in your ear or yakking on the cell phone while they play with you. With a stranger you meet online it doesn’t always turn out that way though. Sometimes you meet someone online that decides it’s cool to hum Top 40 songs as they go through a match or sometimes meet someone that can’t seem to avoid swearing at everything that #$%^ happens to them. The majority of Xbox Live players are polite online and know how to socially adjust to the people they are playing with, but there are some bad apples you run into that just seem to like to cause trouble. With Xbox One we’ve built a new social reputation model to help expose people that aren’t fun to be around, and also create real consequences for those few bad apples that continue to harass our good players.

Sometimes it’s hard for strangers to know what “polite” means with different social norms and backgrounds, and even harder when you aren’t in the same room face to face with someone. You have few social cues to rely on, and typically a stranger sees no real reason to listen to your complaint about their behavior. We all care a lot about behavior on Xbox Live and player feedback options in Xbox One allows you to help educate those who don’t seem to follow good social gaming norms. We simplified the feedback mechanism also to be less of a “survey” and more direct feedback options, even linking things in like block or mute player actions into the feedback model.

All of the feedback from player’s online flow into the reputation service to evaluate a players online social reputation. The more hours you play online without causing others to have a horrible time the better your reputation will be, similar to the more hours your drive without an accident the better your driving record and insurance rates will be. Most players will have good reputations and be seen as “green” good players you’d enjoy playing with. Even those good players might receive a few player feedback reports each month and that is OK. Xbox Live is looking to identify players that are repeatedly disruptive on Xbox Live. We’ll identify those players with a lower reputation score and in the worse cases they will earn the “avoid me” reputation. Looking at someone’s gamer card you’ll be able to quickly see their reputation.

Smart Match sees their Xbox Live rep too and when a person’s social reputation gets low enough the service will only match those low reputation players with similar low reputation players. This gives them the benefit of playing with people just like them. Ultimately we want to help encourage good behavior between strangers. By the way, before a user ends up at this extremely low reputation level we will have sent many different alerts to the user reminding how their social gaming conduct is affecting lots of other gamers. The chart includes examples of the reputation score that will be seen in the gamercard.

Afbeeldingslocatie: http://majornelson.com/wp-content/uploads/2013/06/clip_image004.png

This reputation system will evolve as we track the feedback we get from actual players and titles, plus add more consequences for bad apples that we want to stop #$%^ crunching on corn chips in your ear. All you need to do is block or report players that are abusive, cheat, or causing various amounts of non-fun mayhem and their social reputation will reflect that. We’ll keep the good friendly players together with other good friendly people, and keep a seat for the bad apples in their own special place. Our team and I built this for all of you and we hope you like it!
Benieuwd hoe dit uitpakt. Ik hoop wel dat ze meerekenen dat mensen ook reviews geven omdat ze verloren hebben en dat dit dus ook minder zwaar moet wegen dan dat iemand in een fps negatief beoordeeld wordt. Bij Fifa heb je daar namelijk sneller last van.

En als laatste nog een lang interview met Phil Spencer:
Microsoft's Phil Spencer Discusses Xbox Policies, Pricing, And International Launches

As day two of E3 2013 wound down, Game Informer had the chance to speak with Microsoft Studios corporate vice president Phil Spencer about the Xbox One. We started light, inquiring about the lack of Kinect titles available on the show floor.

"There are definitely a lot of games like Ryse that are using Kinect in interesting ways, but we really were focused on the 16x9 and not having people jump around on stage," Spencer explained. "That’s the stage. In the booth you can do whatever you want. Frankly, the way the booth flow works has been so crowded it’s not always the easiest way for us to show Kinect, which is why we put the Kinect 101 station out there. We have the one station on the floor."

The Kinect in every package no doubt contributes to the $100 price difference between the Xbox One and the PlayStation 4. Spencer opted to take a broader look at the landscape, telling us that he views the environment as more than two devices, including mobile devices and high-end gaming PCs.

"We have more than one competitor," Spencer told us.
"When you think about where they play games today, they play on a lot of different devices. I think it's wrong to think that the universe only consists of two things."

The fight between Sony and Microsoft is going to rage this year, and Spencer is confident that the exclusive content Microsoft is bringing to the table will win consumers over. Additionally, Microsoft is hoping that customers see the value in the different communication and media aspects that the Xbox One offers.

In addition to price, Microsoft's approach to game content has raised concerns, even among the brand faithful. One question has been about bringing games to friends' houses. Consumers will need to either download large files or install fully from the disc. Even with the physical media, Spencer confirmed that the absence of an internet connection will render that game unplayable. In other words, be sure to ask your friend if their internet is working before planning to bring over a game.

We received additional information about online check-ins, as Spencer shared that tethering a mobile device can handle a license refresh. "It's kilobytes, not megabytes," he confirmed. "You can also set your console to always have the latest bits in a standby state." Later, Spencer was concrete, "If you have no ability to connect to the Internet, the Xbox One is not the console for you."

Unfortunately, Spencer also was direct that a home (or nuclear submarine) without any internet connection is not the right place for an Xbox One. We asked about Don Mattrick's statements to Geoff Keighley about that very issue."I know Don. He's been in his industry for decades," Spencer said. "He started as a game developer with his own studio. For it somehow to get twisted that Don doesn't care about gaming, as someone who knows the man, I know that is not him. He does care about the gamers."

Much has also been made of the 1.5MB connection requirements, but Spencer is confident that anyone who can play online now with an xbox 360 will have no problems with the Xbox One. As for the games, Spencer told us, "There are a lot more titles in development across first- and third-party than what is on the show floor. There are first-party games coming at launch that are not on the floor." Spencer was unable to disclose game prices.

As for hardware at launch, Spencer wants to be sure to fill the channel. "We're not trying to build an artificially scarce environment at launch." Unfortunately, that doesn't include all countries, like Poland, home of CD Projekt Red. The Witcher 3: Wild Hunt developer took the stage during Microsoft's press conference to show off the title.

We asked Spencer about that, and he assured us that he would be looking into things to find out when Poland would be coming online. The importance of Kinect to the system is part of what will slow down rollout in some markets. The Kinect must be properly prepared to detect languages and accents for proper functionality.

"We want to make sure the box is fully functional at launch," Spencer explained. It's not just about changing the words in the dash. It is an effort to have a box in market that works the way we want the box to work." As for importing and "spoofing" account location, as was detailed between a user and Xbox official support, Microsoft told us that they would be investigating that scenario and will get back to us.

With regard to the permanence of the digital rights management and connectivity requirements, Microsoft is standing firm on the stated policy, at least for now. Users should not expect a change. However, Spencer did offer a promise that the company is listening.

"We've all had 360s for quite a while. If you look at what the box was capable of doing when we launched it versus what it's doing it now, we listened. We're part of the community," Spencer emphatically stated. "I'm in. I'm playing games all the time. We listen to the community and we will respond to where the business, the creators, and the gamers are going. But I don't want to people to take that wrong. Our policy is our policy, and we've stated it. We wanted to put it up [on Xbox Wire] in unambiguous terms. 'Here's what our policy is.'"

Addressing one other concern, Microsoft is already considering how it will approach content at the end of the Xbox One's life. Spencer assured us that users won't be left in the cold when it's time to upgrade in another five or six years.
Ben benieuwd wat ie bedoeld met "The Kinect must be properly prepared to detect languages and accents for proper functionality." Want ik dacht dat MS Nederland al had bevestigd dat Nederlandse Spraakherkenning niet bij de lancering aanwezig was. Als dat wel zo is, is dat voor mij wel een groot pluspunt.

Verder is het interessant om te zien dat inchecken niet zoveel data verstookt en dat het ook kan worden gedaan in standby modus (wat daardoor een minder groot probleem moet opleveren als je internet verbinding down gaat). Verder ben ik benieuwd of de X1 inderdaad een lifetime van 5 a 6 jaar krijgt, maar we zullen zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Martinspire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:52:

Ben benieuwd wat ie bedoeld met "The Kinect must be properly prepared to detect languages and accents for proper functionality." Want ik dacht dat MS Nederland al had bevestigd dat Nederlandse Spraakherkenning niet bij de lancering aanwezig was. Als dat wel zo is, is dat voor mij wel een groot pluspunt.
Ik denk dat hij vooral doelt op talen die wel ondersteunt zijn, en dan de accenten van de mensen die Engels niet als eerste taal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Martinspire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:52:

[...]

[..]
Ook al doet hij alleen Engels moet hij natuurlijk ook met het accent om kunnen gaan. Wel eens een Fransman of Italiaan Engels horen praten?
Sowieso lijkt Nederlands er gewoon te komen, zie deze post hier op het forum. Of dit bij launch is, is afwachten maar ik hoop het wel. (En pppplllleease laat het dan ook naar Windows Phone komen die Nederlandse Voicecontrol!)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
Tomba schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:35:
[...]

Ook al doet hij alleen Engels moet hij natuurlijk ook met het accent om kunnen gaan. Wel eens een Fransman of Italiaan Engels horen praten?
Sowieso lijkt Nederlands er gewoon te komen, zie deze post hier op het forum. Of dit bij launch is, is afwachten maar ik hoop het wel. (En pppplllleease laat het dan ook naar Windows Phone komen die Nederlandse Voicecontrol!)
Ik kan me herinneren dat ze zo'n 2 jaar geleden op zoek waren naar mensen die Nederlandse voicecommands wilden inspreken. Weet niet precies waar en wanneer maar ze waren er toen wel mee bezig..

Edit: schijnbaar was dit vorig jaar:
Help Microsoft Kinect Voice controle ontwikkelen met Voice Studio

Posted on 5 August 2012 by To-Tall
Een nieuwe app, waarvan wij nog geen officiële aankondiging habben gezien, is opgedoken op het Xbox Dashboard. Voice Studio is bedoeld om Spraak Herkening met Kinect te verbeteren. Betekent dit dat Nederlandse spraakherkenning onderweg is?

De meeste apps gaan aan Nederland voorbij, dus heel vaak kom kom ik niet in de app marketplace van Xbox Live. Zojuist keek ik toch even en vond daar Voice Studio, een gratis app die bedoeld is om de Kinect stemherkenning te verbeteren.

Microsoft vraagt spelers de app door zo veel mogelijk mensen te laten testen. De app bestaat uit 8 tracks. Elke track bestaat uit 30 zinnen die je moet oplezen. De opgenomen geluidsfragmenten upload je vervolgens naar Microsoft, waar de gegevens gebruikt zullen worden om de spraakherkenning van Kinect te verbeteren.

Er zijn spannendere bezigheden, maar je wordt gelukkig wel voor de moeite beloond. Je krijgt wat leuke rekwisieten voor je avatar en er zijn vier achievements die samen 50 Gamerscore punten opleveren.

Belangrijker is het feit dat ook wij Nederlanders gevraagd worden om aan deze app mee te doen. Betekent dit dat de beloofde Nederlandse spraakherkenning in 2012 zal verschijnen?

Wil je ook helpen en makkelijk achievements verdienen? Download de app dan in de app marketplace van Xbox Live.

[ Voor 49% gewijzigd door MarkH NL op 13-06-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Het lijkt er wel op dat ze bedoelen dat de nederlandse taal ondersteund word. Dat zou onderhand tijd worden ook, dat werd bij de release van Kinect 1 al belooft, en is volgens mij nooit gekomen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Begin me wel zorgen te maken om de nieuwe CoD. Voor dom knallen (en dat bedoel ik positief) speel ik nog altijd graag CoD. Ik vind het heerlijk om mijn 360 aan te slingeren, een game te selecteren (meestal HC modus), en binnen 1-2 seconden zit ik in een potje. Zonder dat je het door hebt ben je zo weer 1 - 2 uur verder. Prima ervaring.

Als ik nu Ghosts zie, weet ik het niet. Nou hoop ik dat de MP modus wel als vanouds word. Ook ben ik van mening dat graphics totaal ondergeschikt zijn als het komt op game ervaring. Een BF3 ziet er echt beter uit dat BO2, maar het boeit me niets.

Nu met Ghosts lijkt het verschil echter wel heel gek groot te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PWM schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:04:
Begin me wel zorgen te maken om de nieuwe CoD. Voor dom knallen (en dat bedoel ik positief) speel ik nog altijd graag CoD. Ik vind het heerlijk om mijn 360 aan te slingeren, een game te selecteren (meestal HC modus), en binnen 1-2 seconden zit ik in een potje. Zonder dat je het door hebt ben je zo weer 1 - 2 uur verder. Prima ervaring.

Als ik nu Ghosts zie, weet ik het niet. Nou hoop ik dat de MP modus wel als vanouds word. Ook ben ik van mening dat graphics totaal ondergeschikt zijn als het komt op game ervaring. Een BF3 ziet er echt beter uit dat BO2, maar het boeit me niets.

Nu met Ghosts lijkt het verschil echter wel heel gek groot te worden.
Denk dat de multiplayer gewoon hetzelfde blijft. En anders stap je toch over op titanfall :D dat zeg er ook wel uit als dom knallen maar dan met walrunnen en jumpen :D kreeg beejte tribes gevoel eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheDukemaster schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:45:
[...]

Ja maar dat is dus een logisch gevolg, aangezien ze dat toch niet tegen kunnen houden. Tenzij ze zeggen dat de persoon zijn/haar gezicht voor de Kinect moet houden en laten scannen is er geen manier om ervoor te zorgen dat het alleen de eigenaar van de game is die speelt.

Nu brengen ze het dus al feature naar buiten en alsof het een bewuste keuze was, maar ik denk dat ze geen andere keus hadden.
Toch nog een keer hier op terug komen.. want het is naar mijn idee zeker wel een feature.

Het gaat er niet alleen om dat anderen op jouw console jouw games kunnen spelen. Maar dat anderen op hun eigen console of op wiens console dan ook en waar ze maar willen jouw games kunnen spelen.

Oftewel je broer of een vriend/vriendin kan aan de andere kant van de wereld op zijn/haar console (of die van een vriend/vriendin van hem/haar) een game spelen die jij hebt gedeeld met je family lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bc7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-07 23:46

bc7

http://www.gameinformer.c...ternational-launches.aspx
We asked Spencer about that, and he assured us that he would be looking into things to find out when Poland would be coming online. The importance of Kinect to the system is part of what will slow down rollout in some markets. The Kinect must be properly prepared to detect languages and accents for proper functionality.
Hieruit kan ik dus herleiden dat spraakherkenning werkt in de taal van het land waar de console ondersteund wordt?

XBL GT: Crypteq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
bc7 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:13:
http://www.gameinformer.c...ternational-launches.aspx

[...]
Hieruit kan ik dus herleiden dat spraakherkenning werkt in de taal van het land waar de console ondersteund wordt?
Ik denk het, terwijl ze in Nederland en de andere landen wel terug kunnen vallen op Engels mocht het nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
MarkH NL schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:15:
[...]

Ik denk het, terwijl ze in Nederland en de andere landen wel terug kunnen vallen op Engels mocht het nodig zijn.
Jij, ik, en de rest van t.net kan zich misschien wel verstaanbaar maken in het Engels, maar bij gezinnen met kleine kinderen enzo kun je dat niet verwachten. Ik had al moeite genoeg om Kinect mijn Engels te laten accepteren bij Fifa 13, en mijn engels is niet héél beroerd :)

Denk dat MS dus idd wil zorgen dat je gewoon je lokale taal kunt gebruiken. Nobel streven, maar idd wel 1 die tijd kost. Zou ook verklaren waarom aziatische landen pas later aan de beurt zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Zojuist even weze kijken wat er effectief in de Xbox One doos zit.
Verschoot dat het headsetje er niet standaard bij zit.

Ik verschoot nog meer toen ik de prijs zag, hou je vast: 49,95 € ?!?

Opinies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Je kan toch gewoon de headset gebruiken die je al hebt, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nieuwe headset lijkt een usb connectortje te hebben, dat had de vorige volgens mij niet.

Maar 49,95 voor die headset? Dat is wel redelijk idioot ja :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34
huyanglee schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:51:
Zojuist even weze kijken wat er effectief in de Xbox One doos zit.
Verschoot dat het headsetje er niet standaard bij zit.

Ik verschoot nog meer toen ik de prijs zag, hou je vast: 49,95 € ?!?

Opinies?
Hoe kom jij aan deze prijzen dan? Volgens mij is er helemaal nog niet bekend gemaakt als de headset wel of niet bij een Xbox wordt verscheept. Dit is namelijk regio/land afhankelijk.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is het mogelijk om mijn Turtle Beach X12 erop aan te sluiten of is er nog geen info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024

Als de PS4 uitstaat, dan kun je de USB-aansluitingen nog gebruiken om de controllers op te laden ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Rockvee2 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:27:
Is het mogelijk om mijn Turtle Beach X12 erop aan te sluiten of is er nog geen info hierover?
Mogelijk zal het geluid via otical gaan.. Zo dan niet via USB..

We zien het wel.

WTF...

ik probeer de X1 te preorderen bij BOL.com

anyway. 1 voor mij 1 voor mn broetje en 1 voor mn vader.

Eergisteren de X1 besteld voor mn zelf inc acceptgiro betaling goed gekeurd.
Nu probeer ik nog 2x een X1 te bestellen krijg ik de melding dat ik het product vooruit moet betalen :S hmm voor een product die over 5 maanden uitkomt?? lekker als een winkel 5 maanden mag rentenieren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
To_Tall schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:56:
[...]

je kan je ziggo setupbox doorlinken naar je X1 waarna je TV zou kunnen kijken via XBOX.. heeft je setupbox geen DVR dan kan de X1 deze overnemen voor je ;)

Hoe het werkt en wat je ziet geen idee maar ik heb te horen gekregen dat dit zou werken.

Wat ik wel baud vind is dat de interne HDD maar 500 Gb is.. had daar dan een 2Tb disk in gelegd.
Al je games op de XBOX is toch wel een groot capaciteit benodigd zeker met BD disks die mogelijkheid bied om grotere games uit te brengen dan nu op DVD kan. Als ik nu al tel dat ik zeker 20 Games in de kast heb liggen ja een aantal versies van FIFA en CoD Forza enz Ja tuurlijk. dan kan je de oude versie verwijderen.
Hmm...dit is wel heel vet :) Ik wist al dat die Xbox One er ging komen...maar nu is het 200% zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog maar eens terug te komen op het Family sharing gedeelte.. Ik lees net op http://3nter.nl/nieuws/fa...uitlenen-voor-de-xbox-one iets erg interessants!
... Dus stel iemand uit je vriendenlijst heeft Forza 5 en die heb jij gewoonweg nog niet gekocht, dan kun jij die game downloaden zonder te hoeven inloggen op zijn/haar account rustig spelen. In een tweet heeft Xboxsupport zelfs laten weten dat de eigenaar van de desbetreffende game ook gewoon kan spelen dan. Dus je zou Forza 5 tegen elkaar kunnen spelen.
Zou dus helemaal tof zijn met online coöp spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik kan me haast niet voorstellen dat je met z'n 2e 1 game tegelijkertijd kunt spelen. Maar hoe dan ook een hele toffe feature die Microsoft inderdaad veeeeeel meer op de voorgrond moet plaatsen. Zou een hoop dan de ellende volgens mij al wegnemen volgens mij. Is imho zelfs ruimer dan dan het nu is, als ik nu een game uitleen moet ik 'm weer ophalen als ik wil spelen :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bc7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-07 23:46

bc7

Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:19:
Om nog maar eens terug te komen op het Family sharing gedeelte.. Ik lees net op http://3nter.nl/nieuws/fa...uitlenen-voor-de-xbox-one iets erg interessants!

[...]

Zou dus helemaal tof zijn met online coöp spellen
Het gaat volgens mij om deze tweet (bron was niet vermeld in artikel): XboxSupport2

Maar is haast te mooi om waard te zijn :P

XBL GT: Crypteq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker te mooi om waar te zijn! Jammer genoeg staat er niet expliciet in de Tweets dat maar 1 van beide de game moet hebben. Maar zo kun je het wel interpreteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
De games die nu uit komen, zijn ong 10Gb per disk. Dus de volledige capaciteit van de BR disk wordt nog niet gebruik. Al zal dat natuurlijk in de toekomst wel kunnen gebeuren :)

10Gb ff downloaden op een DSL lijn van 4mbs is wel een beetje uhmm rot :) maar bij een xx% gedownload te hebben kan je het spel al spelen.. games worden dus in blokken gedownload. je hoeft dus niet eerst het hele spel te downloaden..

Een spel spelen nadat je net uit de winkel ben gekomen, zal eerst een paar % op de HDD moeten staan voor je het spel daadwerkelijk kan spelen. Dus instant spelen tijdens installeren zal niet gaan maar na een paar kleine minuutjes kan je spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
To_Tall schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:51:
[...]

Mogelijk zal het geluid via otical gaan.. Zo dan niet via USB..

We zien het wel.

WTF...

Nu probeer ik nog 2x een X1 te bestellen krijg ik de melding dat ik het product vooruit moet betalen :S hmm voor een product die over 5 maanden uitkomt?? lekker als een winkel 5 maanden mag rentenieren!!
Gewoon alle 3 los bestellen dan kun je wel op acceptgiro bestellen. Wegens fraude preventie is 2x een Xbox One op 1 order niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:41
To_Tall schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:51:
[...]

WTF...

Vandaag via Microsoft zelf de pre-order geplaatst. Daar innen ze pas het geld bij verzending.
Kan geloof ik wel alleen via CreditCard die niet verloopt voor de release datum.

Verwacht zelf dat de zaken waar nu negatief op gereageerd wordt straks wel meevallen of aangepast worden. Zal uiteindelijk er op neerkomen dat de PS4 en XB-One op de gevoelige zaken niet veel verschillen. Zijn bij Microsoft en Sony niet gek natuurlijk ;)

[ Voor 0% gewijzigd door mtouw78 op 13-06-2013 21:15 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
mtouw78 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:14:
[...]

Vandaag via Microsoft zelf de pre-order geplaatst. Daar innen ze pas het geld bij verzending.
Kan geloof ik wel alleen via CreditCard die niet verloopt voor de release datum.

Verwacht zelf dat de zaken waar nu negatief op gereageerd wordt straks wel meevallen of aangepast worden. Zal uiteindelijk er op neerkomen dat de PS4 en XB-One op de gevoelige zaken niet veel verschillen. Zijn bij Microsoft en Sony niet gek natuurlijk ;)
Hmm misschien ook een mogelijkheid. al krijg ik bij Bol wel korting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Prijs headset op consoleshop.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

huyanglee schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:24:
Prijs headset op consoleshop.nl.
En ook van de controller en de play & charge kit.
Duur spul allemaal, laten we hopen dat de prijs/kwaliteit een beetje degelijk is.

BTW...

Headset en play & charge €50,-
Controller €60,-

[ Voor 10% gewijzigd door xAnarchyBaS op 13-06-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
bc7 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:34:
[...]
Het gaat volgens mij om deze tweet (bron was niet vermeld in artikel): XboxSupport2

Maar is haast te mooi om waard te zijn :P
Als je vervolgens doorklikt op de link in die Tweet kom je achter veel meer dingen: http://news.xbox.com/2013/06/license

lijkt me een goede oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SToRM666 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:50:
[...]

Als de PS4 uitstaat, dan kun je de USB-aansluitingen nog gebruiken om de controllers op te laden ;)
De lampjes op mijn controllers gaan niet knipperen. Dus dan ga ik ervanuit dat ze niet laden. En het ging daarbij om de ps3..

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 13-06-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
GAIAjohan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:18:
[...]

De lampjes op mijn controllers gaan niet knipperen. Dus dan ga ik ervanuit dat ze niet laden. En het ging daarbij om de ps3..
Dit is het X1 topic.. over PS4 en laad pericelen voor je controller kan je daar lekker discuseren :)

Anyway..
10 Fam members klinkt goed. Ik leen eigenlijk alleen games uit aan een aantal vaste mensen zoals mn broertje en zwager. Verder eigenlijk niemand. Dus ja als ik die in mn fam lijst zet kunnen zij gewoon mijn games spelen en visaversa, Alleen als je samen online wil spelen moet je wel beide het spel hebben. ik zie dus eigenlijk geen problemen met het uitlenen van games :) en ik zal uiteindelijk goedkoper zijn als we bv Forza samen kopen. Fifa zal ik altijd wel kopen. maar WhatsDogs zal mn broertje niet kopen net als ik geen GoW zal kopen. Maar we kunnen beide wel het spel spelen.. Ja ik zie voordelen :) ipv nadelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Maar je kan dus aan 10 family mensen games 'lenen' (zij kunnen spelen als jij niet speelt) en maar 1x een game weggeven aan iemand die minimaal 30 dagen in je friendlist staat?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:26:
Maar je kan dus aan 10 family mensen games 'lenen' (zij kunnen spelen als jij niet speelt) en maar 1x een game weggeven aan iemand die minimaal 30 dagen in je friendlist staat?
Volgens de Tweets en link een paar Posts terug zou je samen kunnen spelen met 1 Family member. Oftewel jij kan altijd je eigen games spelen en 1 Family member kan deze ook spelen.

En dat je maar 1x een game kan weggeven lijkt me niet meer dan logisch.. Anders zou je 1 game aan meerdere mensen kunnen geven en dat kan in normaal ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
To_Tall schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:24:
[...]

Dit is het X1 topic.. over PS4 en laad pericelen voor je controller kan je daar lekker discuseren :)
Als jij überhaupt had gelezen ging het eerder om of de X1 ingebouwde accu's had of niet. Daarna gaf ik aan waarom ik losse AA's handiger vond en blij was dat MS die optie niet laat varen. Als laatste ging dat niet om de PS4, maar omd e PS3.

Als je niet eens een vergelijking mag maken over een bepaald product, dan denk ik dat er beter helemaal geen producttopics kunnen zijn.
Dan zou je in een topic over Logitech stuurtjes niet eens meer kunnen zeggen wat je de voordelen vindt van een Logitech stuur tov een ander stuur. of wat je graag zou zien wat Logitech van de concurrent zou overnemen.

Dat zijn zaken die prima in een producttopic passen. Er is namelijk 0-geflame en toch mogelijkheid tot discussie.

Dan zou ik bij de accu-gedoe van de X1 alleen maar mogen zeggen: "Oke, mooi." Terwijl een ander kan zeggen: "oké, stom" (En verder helemaal niks, omdat vergelijkingen dan blijkbaar uit den boze zijn)..

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 13-06-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
TheVMaster schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:00:
[...]

Hmm...dit is wel heel vet :) Ik wist al dat die Xbox One er ging komen...maar nu is het 200% zeker :)
Kun je dan ook je humax decoder met ziggo kaartje aansluiten op de x1 ?? Of is dit geen setupbox

[ Voor 3% gewijzigd door cypress3d op 13-06-2013 23:04 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:56:
[...]

je kan je ziggo setupbox doorlinken naar je X1 waarna je TV zou kunnen kijken via XBOX.. heeft je setupbox geen DVR dan kan de X1 deze overnemen voor je ;)

Hoe het werkt en wat je ziet geen idee maar ik heb te horen gekregen dat dit zou werken.
Ik zie niet zo goed wat hier nu het voordeel van is, dat betekend dat als ik TV wil kijken dit altijd via me Xbox One moet doen en altijd beide apparaten aan moeten staan. Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
BM schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:32:
Ik kan me haast niet voorstellen dat je met z'n 2e 1 game tegelijkertijd kunt spelen. Maar hoe dan ook een hele toffe feature die Microsoft inderdaad veeeeeel meer op de voorgrond moet plaatsen. Zou een hoop dan de ellende volgens mij al wegnemen volgens mij. Is imho zelfs ruimer dan dan het nu is, als ik nu een game uitleen moet ik 'm weer ophalen als ik wil spelen :p
Iets zegt mij dat Microsoft sommige zaken expres op de achtergrond houdt. Dan treden ze er misschien een maand voor de release ermee naar buiten via agressieve marketing. Een maand van tevoren is te kort voor Sony om erop in te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:18:
[...]

Ik zie niet zo goed wat hier nu het voordeel van is, dat betekend dat als ik TV wil kijken dit altijd via me Xbox One moet doen en altijd beide apparaten aan moeten staan. Of mis ik nu iets?
In de US kan je payTV aan je Xbox hangen wat ik had begrepen. Nu in bepaalde landen is dat niet mogelijk. Om het toch mogelijk te kunnen maken kan je dus je setupbox of iig een apparaat met HDMI out op je X1 aansluiten. Dat kan handig zijn als je bv maar 1 HDMI aansluiting hebt op je TV. Al doen mensen het dan aansluiten op de recieven.. Maar het kan.. Scheelt daarnaast ook hoop gezever met afstandsbedieningen of Reciever en TV en setup box bedienen :)
GAIAjohan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:37:
[...]

Als jij überhaupt had gelezen ging het eerder om of de X1 ingebouwde accu's had of niet. Daarna gaf ik aan waarom ik losse AA's handiger vond en blij was dat MS die optie niet laat varen. Als laatste ging dat niet om de PS4, maar omd e PS3.
Als je terug lees of zoek, dan zie je dat de nieuwe controller gewoon 2x AA baterijen heeft en ook een batt pack kan installeren. Daarnaast wordt dit topic overspoelt met PS3/4 vergelijkingen.. 2 pagina's met PS3 controller vergelijkingen en hoe je de PS3 contrller wel of niet kan opladen. Ja sorry was niet boos of vervelend bedoeld mijn post maar meer iets van kappe nou en discuseer verder over de X1..

BTW mensen hier nu al gepreorderd?

ik heb nu een preorder lopen bij Bol.com en 1 bij MS.. andere is gecanceld door Bol :( dus ja maar bij MS gedaan.. Gezien de rest van mn fam geen CC hebben.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door To_Tall op 13-06-2013 23:29 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.