Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[NextGen] Het Xbox One Discussie-topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 80 81 82 Laatste
Acties:
  • 209.816 views

• sgt frankieboy
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 11-08 23:43
quote:
Kluutmaran schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:56:
[...]

Wellicht als je 'snachts naar een mediamarkt rijdt om er persoonlijk 1 te halen, online was recent alleen Frankrijk nog beschikbaar al weet ik niet of dat nog steeds is.
Gaat een beetje lastig met de fiets van N-H naar Duitsland :P

Ik wacht wel tot 2014, Ik wil de Day One dingen graag (heb bij Bol bestelt). Meest voorkomende bugs zijn er dan al waarschijnlijk uitgehaald. De spellen met de betere verhaallijn komen ook pas in 2014 uit (Halo, Destiny, Watch Dogs, The Devision) dus ik heb geen last van spoilers :)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13:35

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
HavanaAndCoke schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:07:
[...]

Ik heb de Dead Rising 3 op Firstlook gezien en ik vond hem er persoonlijk erg goed uitzien.
De framerate zag er nu ook goed uit dat was een paar maanden geleden wel anders.
Musthave voor mij lekker zombies slachten. 8)7
Goed om te horen. Ik haal de game ook zeker wel op Launch (Zelfs speciaal besteld in de UK om de originele versie te hebben) maar hoop dat hij er toch wel erg fraai uit gaat zien.

De eerste e3 beelden vond ik geweldig. Lekker grijs en grauw.

Nu dat cartoony gebeuren weer terug is vind ik dat soms wat jammer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:50

Grave

Neverending Knowledge

Wel interessant artikel over wat Albert penello heeft te zeggen over de resoluties.
quote:
Penello’s explanation on how Microsoft’s third-party team handles their relations poses an interesting stance on all of the rumors and unverified comments made by various “insiders” in the industry.

If Microsoft’s Director of Product Planning can’t get a hold of certain info, it’s safe to assume that most sources can’t either, and this definitely brings NeoGAF user CBOAT’s recent claims on the Xbox One into perspective.
http://vr-zone.com/articl...60679.html?utm_source=rss

Hij heeft op twitter dit als eerste gezegd.
quote:
Albert Penello ‏@albertpenello 14 Oct
Has anyone compiled a list of next-gen games and their confirmed resolutions? I hear a lot of conjecture, would like a more concrete source.
Leuk artikel hij bevestigd alleen dat ze de first party resoluties weten en juist ook, waarom niet die van de 3de parties.
quote:
we have a 3rd party team that works very closely with publishers.

“That team is organizationally separate from the rest of us. Why? Because that team deals with very sensitive information. Remember, we are both a competitor and a partner to our publishers.

“To preserve that balance, our 3rd party team isn’t in the habit of doling out information to the rest of the team, including me, whenever we want. I don’t get to walk over there and see whatever I want, or get these types of questions answered because of my position.

“So what do you want to be true? That I can walk over and get any piece of information I want about any 3rd party game? Or that the IP of our partners is secured organizationally so publishers are confident that what they share with that team remains confidential?

“Because the latter part is true. So yes, a lot of these details I will get near the same time the game actually ships”
Een andere site bevestigd het volgende na aanleiding van een Microsoft representative. Zou hij alle first party games bedoelen, of echt alle xbox one games, iedergeval klinkt goed :)
quote:
Update, 4:38PM ET: We’ve spoken with a representative from Microsoft, who provided the following statement: “Xbox One fully supports native 1080p output at 60 fps. It is up to individual developers to determine what resolution best fits their design goals. At launch, Xbox One will present all titles at 1080p—whether natively or upscaled.” It’s worth keeping in mind that just because a box can output at 1080p doesn’t mean it will. For instance, we already know that Ryse – a high-profile launch title — will be running at 900p. The further we get into a console’s life, though, the more experience developers will have with that console, and can figure out methods to get the most out of it. The representative said they could not comment on the rumor regarding the stress test boxes outputting at 900
bron http://www.extremetech.co...00p-worse-than-ps4s-1080p

winning doesn't matter understanding does

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
YouTube: Project Spark - Community Creation Spotlight

YouTube: Project Spark - Swan Song JRPG

Project Spark ziet er echt heel tof uit _/-\o_ Ben helaas zelf nooit zo creatief, maar hier kunnen echt onwijs leuke mini games uit komen. :)

Edit:

Elk filmpje duurt circa een uur, maar ze zijn echt tof om te zien.

En aangezien dat nu in is, is het ook nog eens F2P en zit niet eens achter Gold ;)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 17-10-2013 16:29 (54%)

360Gamertag.....PSN ID

• nitraM_Br
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 29-10-2014
Nieuwe gameplay beelden en trailer voor ryse

http://www.gamespot.com/a...son-of-rome/1100-6415472/

morgenavond kan ik er zelf aan :) ben benieuwd of het er in the flesh ook zo goed uitziet

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-11 12:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

quote:
uchiha tijntje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:22:
YouTube: Project Spark - Community Creation Spotlight

YouTube: Project Spark - Swan Song JRPG

Project Spark ziet er echt heel tof uit _/-\o_ Ben helaas zelf nooit zo creatief, maar hier kunnen echt onwijs leuke mini games uit komen. :)
Dacht dat Project Spark voor Xbox One was, waarom zie ik dan een muis bewegen? :?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• uchiha tijntje
  • Nu online
Omdat het voor Windows 8, Xbox One en Xbox 360 is. :) Content die je maakt op je PC kun je spelen op de X1 en de 360, en andersom natuurlijk ook :).

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 17-10-2013 16:07 (47%)

360Gamertag.....PSN ID

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-11 12:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

quote:
uchiha tijntje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:06:
Omdat het voor Windows 8, Xbox One en Xbox 360 is. :)
Aight, cool.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• uchiha tijntje
  • Nu online
quote:
nitraM_Br schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:03:

morgenavond kan ik er zelf aan :) ben benieuwd of het er in the flesh ook zo goed uitziet
Benieuwd naar je bevindingen :)

Leuk om wat meer 'verhaal' te zien in de filmpjes van Ryse.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 17-10-2013 16:15 (12%)

360Gamertag.....PSN ID

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ryse ga ik ook meteen halen bij launch. Het lijkt me echt een tof spel geworden. Ben benieuwd of de cinematics in het spel ook zo vloeiend overlopen als in de demo die op de e3 getoond werd.

• justifire
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 07:56
Had geen hoge pet op van Ryse, maar nu ik die trailer zie word ik toch getriggerd.
Weet het nog niet, hopelijk krijgen we een demo.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ik hoop zelf nog wel wat meer te zien van het verhaal. Het lijkt me dat de graphics met het verhaal wel de game moeten gaan dragen en dat de sfeer de game wel af moet maken. Weet nog niet hoe afwisselend de gameplay is, maar als het verhaal je pushed om door te gaan, lijkt het me niet een groot probleem eigenlijk.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Trishul
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 17-11 17:04
quote:
nitraM_Br schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:03:

Hehehe die beelden en het verhaal hebben behoorlijk veel weg van God of War 1 t/m 3...
Als de gameplay op hetzelfde niveau is, heeft de X1 een nieuwe killer AAA ip te pakken.

• X-Fighter
  • Laatst online: 16-06-2017
Als mijn Xbox One 22 november aankomt ga ik eerste paar dagen even FIFA spelen, tot dat alle reviews binnen zijn van de launch titles. Daarna beslis ik pas welke te kopen, aangezien het digitaal aangekocht wordt, is dat toch snel binnen

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:58

BM

Moderator Spielerij
Dat is best een aardig idee, maar ergens vertik ik het om als allereerste op mijn nieuwe console Fifa te gaan spelen, daar moet wat beters voor te vinden zijn :p

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• X-Fighter
quote:
BM schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:18:
Dat is best een aardig idee, maar ergens vertik ik het om als allereerste op mijn nieuwe console Fifa te gaan spelen, daar moet wat beters voor te vinden zijn :p
Stiekem hopen dat de reviews al op voorhand online komen, zou met niet verbazen als 1 week op voorhand er al een review van de Xbox One en wat games zijn. Lijkt me toch logisch

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
BM schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 22:18:
Is er ook. Forza5, DeadRising3. Ryse. Battlefield4, enz enz :)

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

Nieuwe Xbox One accessoire
quote:
•In the first collaboration of its kind, Polk engineers collaborated with Halo and Forza sound designers to create optimized custom gaming EQs that reveal more of any game than you've ever heard before
•Tailor your audio experience with four Immersion Modes (Forza Racer, Halo Warrior, Music and Cinema)
•Connect directly to your console and unleash an immersive gaming experience with onboard Dolby Digital and Polk's patented SDA Surround Sound Technology
•Feel the impact of deep bass with Polk's exclusive built-in Full Complement Sub Bass Drive technology - no subwoofer required - but, for those who really love big bass, the N1 is equipped with a sub output jack for adding an optional subwoofer
•Bluetooth connectivity with aptX lets you stream CD-quality digital audio from any Bluetooth device
bron http://www.amazon.com/dp/B00E1L786S?tag=-10-15-20

Klinkt supermooi, maar ik wacht eerst wel concrete reviews,aangezien de prijs niet mals is (299 dollar)

Uit dubbele post hieronder:
Weer nieuwe post, maar ze zijn vrij goed bezig
quote:
As we’re closing in on the next-gen console launches, one company is looking to persuade gamers into purchasing its latest gaming system. At the moment, Microsoft is running a special promotion from now until November 22nd, offering consumers $10 gift cards for pre-ordering any of the Xbox One titles listed below:

- Assassin’s Creed IV Black Flag
- Call of Duty: Ghosts
- Battlefield 4
- Ryse: Son of Rome
- Dead Rising 3
- Need for Speed Rivals
- Forza Motorsport 5
- Batman Arkham Origins
- South Park: The Stick of Truth

The gift card(s) can be applied to your Xbox account, which is converting its dollar system into points upon the Xbox One’s release. Microsoft is set to launch the console November 22nd.
http://evolveent.com/micr...-ordering-xbox-one-games/

Uniciteit wijzigde deze reactie 17-10-2013 23:58 (31%)

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

Dubbelpost? Gelukkig hebben we ook een edit-knop. - Uniciteit

Uniciteit wijzigde deze reactie 17-10-2013 23:57 (91%)

• X-Fighter
Waar is die link naar die promotie? :D Die site zegt dat er een promotie is, maar geeft dan geen link, of interpreteer ik het fout? Wil gerust wel korting krijgen :)

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

quote:
X-Fighter schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:11:
Waar is die link naar die promotie? :D Die site zegt dat er een promotie is, maar geeft dan geen link, of interpreteer ik het fout? Wil gerust wel korting krijgen :)
Bij deze stom had die site zelf best kunnen doen.

http://www.microsoftstore.../list/categoryID.67061700
quote:
*Promotion valid until 11/22/2013. Must be 13+. Available in select Microsoft Online stores in the U.S. (including Puerto Rico). Valid for customers who pre-order a qualifying Xbox One game(s) or Xbox 360 game(s). After you preorder, you’ll receive a promotional code at the email address associated with your purchase within 10 days of game being shipped. Use it by 01/31/14 to claim your $10 gift card code. Limit one (1) $10 gift card per qualifying Xbox One or Xbox 360 game purchased. Gift card codes can be used for eligible purchases at select Microsoft and Xbox online stores (Microsoft Store excluded), and cannot be transferred or otherwise redeemed for cash. Taxes may apply. Gift card codes are subject to full terms at www.microsoft.com/en-us/giftcard. Void where prohibited or restricted by law. This offer will be extended to all existing pre-orders.
import adres dat zou ideaal zijn.

Grave wijzigde deze reactie 18-10-2013 00:18 (52%)

• Chevalric
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08-11 15:32
Iemand hier van plan om "all digital" te gaan met de xbox one games? Gezien mijn collectie aan Xbox en Xbox 360 titels zou het voor mijn kastruimte geen kwaad kunnen, dus ik ben het wel aan het overwegen :). En zeker met de launch titles hoef je niet te rekenen op enorme prijsverschillen.

Xbox Live: Chevalric

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:40

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Chevalric schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:40:
Iemand hier van plan om "all digital" te gaan met de xbox one games? Gezien mijn collectie aan Xbox en Xbox 360 titels zou het voor mijn kastruimte geen kwaad kunnen, dus ik ben het wel aan het overwegen :). En zeker met de launch titles hoef je niet te rekenen op enorme prijsverschillen.
Definieer 'enorm'. De meeste spellen haal je bij launch voor maximaal € 45 (game.com, xavvi en amazon.co.uk) en zullen digitaal aangeboden € 69,99 bedragen. Die 25 euro steek ik graag iedere keer in mn zak...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• harvey1980
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-01-2016
quote:
Chevalric schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:40:
Ik ga Ryse, NBA 2K14 en Killer Instinct (alleen digitaal beschikbaar) digitaal aanschaffen. Als de X1 in Nederland komt krijg ik 2 AAA titels van Microsoft gratis. Ik neem aan dat ze ook digitaal zijn. Voor de rest zal ik denk ik schijfjes kopen (volgend jaar). Als de prijzen in de mediamarkt veel goedkoper zijn dan ga ik het echt niet veel duurder online aanschaffen. 8)7
Ik ga alle games die ik vaak ga spelen wel digitaal aanschaffen denk ik. Games die alleen draaien om een SP denk ik niet. Dus games als Battlefield of Forza download ik wel en Assassins Creed (waar ik toch vooral alleen de SP van doe) haal ik gewoon in de winkel.

Ik vraag me alleen nog wel af hoe snel die digitale download beschikbaar is. Als dat middernacht is, dan lijkt me dat ook nog wel interessant. Nu zit er nog wel wat dagen tussen voor ie op GoD komt te staan (al is het inmiddels wel sneller dan een paar jaar terug).

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Ben ook benieuwd of de console straks al een dag eerder verkocht gaat worden door winkels. Tot op heden is dat meestal nog wel zo geweest.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

Games with Gold gaat door: http://news.xbox.com/2013/10/xbox-360-games-with-gold
Overigens nog wel alleen voor de 360, maar dat was wel te verwachten denk ik. Ik zie dit met de E3 volgend jaar ook wel voor de X1 starten eigenlijk.

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

Interessant ik zelf zou juist alles digitaal willen hebben.

Makkelijk om je games mee te nemen, aangezien je alleen je account nodig hebt.

Alleen de hardeschiijf ruimte maar zodra je een game uitspeelt eraf gooien dan hoef je feitelijk nooit een grotere hardeschijf. Op langere termijn is digitaal handiger in de zin van nooit een kapotte schijf enig waar je afhankelijk van bent is internet.

Ga straks bij bedrijf waar ik werk proberen om een xbox one te bestellen in Amerika, aangezien de kinect 2.0 ideaal is voor serious gaming :-).

• Phusebox
  • Niet online
Mja maar als een game 50 GB is ga je dat niet even ergens anders downloaden, en wat als daar geen snel internet is? Met een disc kun je meteen aan de slag, plus je kunt ze uitlenen etc.

Zodra Microsoft hun originele DRM plannen terug brengt ga ik over op digitaal, niet eerder.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ik heb vanwege de omzetting van MS Points naar valuta, en het voordeel dat je daar even mee haalde, 16800 punten gekocht. Daarmee staat er nu iets meer dan 200 euro op mijn account. Met dat bedrag ga ik de eerste digitale games kopen. Door het voordeel in omzetting van points naar valuta heb ik het gat gedicht tussen de prijzen voor discs en de prijzen voor digitale versies.

Enige waar ik benieuwd naar ben is hoe goed het netwerk op day 1 is en of de digitale games er ook al op staan. Mijn idee is om als volgt te beginnen:

-Aansluiten op tv, etc. (doh...)
-Inloggen met account
-Killer Instinct downloaden (verwacht dat dat de kleinste download is :P)
-In de tussentijd account personaliseren en wat aankloten.
-Killer Instinct spelen en in de tussentijd Battlefield 4 downloaden.
-Battlefield 4 spelen tot in de late uurtjes.
-Als ik te bed lig FIFA 14 en Dead Rising 3 en wellicht Forza downloaden.

En dan heb ik de eerstvolgende weken/maanden genoeg om te gamen :P

Zoals wel duidelijk is.... ik kijk er naar uit... :z Heb gewoon niet eens zin meer om men 360 of PS3 aan te slingeren...

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 18-10-2013 13:49 (5%)

360Gamertag.....PSN ID

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

Geruchten kunnen waar zijn nu al onderbouwde posts door mensen die voor beide partijen ontwikkelen en waarbij de xbox one krachtiger is.

Zie dit artkel
quote:
Crytek boss Cevat Yerli explained how they are utilizing the power of Xbox One and CryEngine in bringing out a visually spectacular game in Ryse Son of Rome.
Yerli revealed that the game will support full real time lighting and that CryEngine will support the same format as movies when they implemented special effects. This means that developers can easily import their assets in the engine. Further more, the character models in Ryse Son of Rome have 680 inflection points with 180 on the face alone. The game supports soft bounce light on faces which is basically portrait style of lighting along with physically based lighting and shades.
Ryse already looks spectacular and the in game cinematics are developed in real time so there is no need for special models for them. These in-game cinematics where shot in a motion capture studio by Imaginarium during the course of four weeks. They hired the services of an animation director and a professional stunt movie man in their state of the art performance capture studio. Yerli also revealed that Ryse is doing in real time what three years ago would take an CGI movie hours to render a frame.
They have also employed advanced level of detail techniques which remove details as characters are further away from the camera. This is dependent on per item level on character so there is no real switch of model detail all at once. He also went on to the praise the power of Xbox One by stating that the combined power of CryEngine and Xbox One has allowed them to use film practices in real time in Ryse.
Let us know whether you are impressed with what Crytek is doing in Ryse Son of Rome.
Source: DICE 2013 Stream

Read more at http://gamingbolt.com/cry...x-one#lkOPKpEWTZefouGW.99
Bron http://gamingbolt.com/cry...-details-praises-xbox-one

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Grave schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:53:
Geruchten kunnen waar zijn nu al onderbouwde posts door mensen die voor beide partijen ontwikkelen en waarbij de xbox one krachtiger is.
Benchmark results, please.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• uchiha tijntje
  • Nu online
Laten we deze discussie lekker in het versus topic houden? Dit topic is nog schoon...

360Gamertag.....PSN ID

• To_Tall
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14:15
quote:
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:48:

Enige waar ik benieuwd naar ben is hoe goed het netwerk op day 1 is en of de digitale games er ook al op staan. Mijn idee is om als volgt te beginnen:
Het is MS azure waar Xbox Live op draaid. Die is zo schaalbaar dat mogelijk wel hikups zullen zijn tijdens de pieken direct. Maar er zullen automatisch servers bijschakelen zodra het weer rustig wordt Zullen servers uitgeschakeld worden en kunnen die servers andere dingen gaan doen...

Het is zo schaalbaar dat er eigenlijk maar minimaal downtime zou mogen zijn bij de eertse Pieken. Dus niet net als GTA5 je niets kan doen omdat de servers er niet op berekend waren.. nee er zullen direct servers bij gezet worden automatisch..

Kijk anders even op Microsoft.com/azure hoe het ongeveer werkt ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ben ik helemaal met je eens, maar er is een select groepje tweakers dat werkelijk iedere quote van iedere vage geruchtensite voor waar aanneemt. Laten we alsjeblieft wachten op de info die op het PSblog en Microsoft blog verschijnt, en op benchmark resultaten van gerenommeerde hardware sites, voordat er vanalles en nog wat gespeculeerd en geroepen wordt.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Zijn we het samen eens :).

Stel dat de gemiddelde game 30 tot 40 gig groot is? Ben ik toch een kleine anderhalf uur aan het downloaden. :) Nu al medelijden met mensen met een datalimiet...

@hieronder.

Ah, dan ben ik wel benieuwd naar de grootte van de games. :) Heb zelf eigenlijk gewoon geen idee. Zo zag ik dat BF4 voor de huidige generatie iets van 12 gig was ofzo? Weet niet of dat dan een op een te vergelijken is met de grootte van games voor de nieuwe generatie.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 18-10-2013 14:06 (42%)

360Gamertag.....PSN ID

• To_Tall
quote:
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:01:
Zijn we het samen eens :).

Stel dat de gemiddelde game 30 tot 40 gig groot is? Ben ik toch een kleine anderhalf uur aan het downloaden. :) Nu al medelijden met mensen met een datalimiet...
Games zullen echt niet ineens 30 tot 40 Gb groot zijn :+ eerder 8 misschien enkeling 12 of iets meer..

Ja en datalimiet zoveel hebben er geen meer, daarnaast is het alternatief fysiek kopen ;) Enkel mensen met een 8 Mbit lijntje op ADSL of zelfs nog trager zullen denk ik wel redelijk wat problemen hebben.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
To_Tall schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:03:
[...]

Games zullen echt niet ineens 30 tot 40 Gb groot zijn :+ eerder 8 misschien enkeling 12 of iets meer..

Ja en datalimiet zoveel hebben er geen meer, daarnaast is het alternatief fysiek kopen ;) Enkel mensen met een 8 Mbit lijntje op ADSL of zelfs nog trager zullen denk ik wel redelijk wat problemen hebben.
Ik denk dat je je daar aardig in kan vergissen, hoor. PS3 spellen die je op usenet tegenkomt (mijn ps3 draait originele firmware, ik ben gaan zoeken omdat ik jouw veronderstelling aan de erg lage kant vind) zijn zo'n 15 tot 25 GB. Ik ga er vanuit dat spellen voor de next gen consoles meer details bevatten en dus groter zijn.

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

quote:
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:57:
Ben ik helemaal met je eens, maar er is een select groepje tweakers dat werkelijk iedere quote van iedere vage geruchtensite voor waar aanneemt. Laten we alsjeblieft wachten op de info die op het PSblog en Microsoft blog verschijnt, en op benchmark resultaten van gerenommeerde hardware sites, voordat er vanalles en nog wat gespeculeerd en geroepen wordt.
Je kunt ook inhoudelijk reageren op feitelijkheden uit het artikel.

De geruchten zijn positief voor iedereen en speculatie mag.

Ryse ziet er ongekend uit, ik heb nog geen enkele ps4 game dit zien evenaren. Ook wat je dus op twitter hoort van mensen die handson ervaringen met beide consoles.

• To_Tall
quote:
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:07:
[...]

Ik denk dat je je daar aardig in kan vergissen, hoor. PS3 spellen die je op usenet tegenkomt (mijn ps3 draait originele firmware, ik ben gaan zoeken omdat ik jouw veronderstelling aan de erg lage kant vind) zijn zo'n 15 tot 25 GB. Ik ga er vanuit dat spellen voor de next gen consoles meer details bevatten en dus groter zijn.
Hoe verklaar je dan veel games die maar op een enkele disk passen?

CoD FIFA Max pyne 3 enz?? Ja er zijn uitschieters zoals Battle Field, Forza, GTA5 enz maar grootste deel is nog steeds een enkele disk dat is max 8 Gb laten we aan houden dat de disks tot max vol zitten denk ik dat de volgende gen games 12 Gb zijn momenteel dat kan natuurlijk meer worden in de toekomst.

• Phusebox
  • Niet online
quote:
To_Tall schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:03:
[...]

Volgens mij waren er al berichten over installaties van 50 gb (Call of Duty Ghosts)

Je weet dat ze die installaties ook kunnen inpakken hè ;)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
To_Tall schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

Hoe verklaar je dan veel games die maar op een enkele disk passen?
Ik noemde PS3 games, he, die staan op een bluray schijfje.

• To_Tall
quote:
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:24:
[...]

Ik noemde PS3 games, he, die staan op een bluray schijfje.
Laat dit nou net het Xbox One Topic zijn..

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
To_Tall schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Laat dit nou net het Xbox One Topic zijn..
Maar het gaat over de spelgrootte van nextgen consoles. En die zijn beter te vergelijken met de PS3, nu ook de Xbox een bluray speler krijgt.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik zou er van uit gaan dat ze zeker wel 20+ GB groot gaan zijn. 1 van de dingen die ze nu kunnen doen is grotere/scherpere textures gebruiken, en dan gaat het hard met de ruimte.

X1 Gamercard | iRacing

Sure, games gaan groter zijn, maar ook niet de volledige grootte van een Bluray. Zeker niet in het begin. Bovendien worden downloads zoals altijd gewoon enorm ingepakt dat je uiteindelijk nog maar een gig of 6 tot 10 aan het downloaden bent. Nog wel veel, maar niet een ramp hier.
Maar goed, zo begon het met muziek en series downloaden ook. Duurde in het begin nog redelijk lang, nu vliegen ze binnen.

• uchiha tijntje
  • Nu online
10 gig downloaden. Dat is dan binnen een half uur binnen. Dat vind ik helemaal prima. :)

360Gamertag.....PSN ID

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:04:
10 gig downloaden. Dat is dan binnen een half uur binnen. Dat vind ik helemaal prima. :)
Da's 12 minuten :)

• uchiha tijntje
  • Nu online
Nou, 6mb per sec downloaden van Xbox live is prima te doen. Heb nu nog 60 mbit, gaat naar 120 volgens mij. Geen idee of Live dat in het begin aan kan bij launch :).

Weer een filmpje van Project Spark gezien. Vind het echt een heel bijzonder project geworden. Beta begint binnenkort voor W8. Met dit spel heb je eigenlijk alle indies in een ;)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 18-10-2013 16:14 (35%)

360Gamertag.....PSN ID

• To_Tall
Ik zou me niet zo zorgen maken om Live ;) zoals ik zij het is Azure waar alles draaid.. Die heeft gewoon schaalbare bandbreedte.. Zitten zowat naast het AMSIX bandbreedte is geen probleem ;)

nu toch ook niet ;) terwijl er ook duizende mensen op live zitten perdag..

• justifire
Lords of the Fallen, iets om in de gaten te houden :)
http://www.gamed.nl/view/...utm_campaign=Headliner.nl

En Killer Instinct fightstick boxart :*)

justifire wijzigde deze reactie 18-10-2013 16:57 (27%)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Chevalric
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08-11 15:32
quote:
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Definieer 'enorm'. De meeste spellen haal je bij launch voor maximaal € 45 (game.com, xavvi en amazon.co.uk) en zullen digitaal aangeboden € 69,99 bedragen. Die 25 euro steek ik graag iedere keer in mn zak...
Ik heb de xbox one games nog niet voor die prijs gezien. Bij Amazon.co.uk/game.co.uk betaal je 45 GBP/53 euro, excl. shipping. Bij zavvi betaal je rond de 60 euro. Dus zoveel verschil hou je niet over.

Xbox Live: Chevalric

• justifire
quote:
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Heb je hier een bron van of verwacht je dat dit de prijs gaat worden ?
Ben zelf nl razend benieuwd wat de prijzen worden van digitale content.

• BM

BM

Moderator Spielerij
quote:
To_Tall schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:52:
Ik zou me niet zo zorgen maken om Live ;) zoals ik zij het is Azure waar alles draaid.. Die heeft gewoon schaalbare bandbreedte.. Zitten zowat naast het AMSIX bandbreedte is geen probleem ;)

nu toch ook niet ;) terwijl er ook duizende mensen op live zitten perdag..
Heb gek genoeg momenteel op de 360 enorm trage downloads (iig veel trager dan zou kunnen). Hopelijk gaat dat met de X1 beter zijn. Maar goed, opzich kunnen we straks natuurlijk al gamen tijdens het downloaden *O*

X1 Gamercard | iRacing

Nieuwe Forza trailer: Hypercar league. Tevens de eerste met commentaar van Jeremy Clarkson

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
12? Maak daar maar 400 seconden van hoor :)
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:25:
Nieuwe Forza trailer: Hypercar league. Tevens de eerste met commentaar van Jeremy Clarkson
[video]
Nice.
Een van de redenen dat ik op launch een Ons Importeer is toch wel Forza 5. Verwachtingen zijn daarom erg hoog, hopelijk worden ze een beetje waar gemaakt.

Donstil wijzigde deze reactie 18-10-2013 22:57 (53%)

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

paar screenshots

Dit is allemaal bevestigd ingame te zijn 100% :-)

Zelf ook ff een video gemaakt. Let niet op die star wars discussie, 2de keer dat wij hebben hem zagen :-). Die ene gast gaat door deze beelden nu een Xbox One halen :)

edit zal een goede versie maken schoon

Grave wijzigde deze reactie 19-10-2013 02:46 (13%)

• justifire
quote:
Grave schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 02:21:
paar screenshots

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zelf ook ff een video gemaakt. Let niet op die star wars discussie, 2de keer dat wij hebben hem zagen :-). Die ene gast gaat door deze beelden nu een Xbox One halen :)

edit zal een goede versie maken schoon

[video]
Beelden zullen best in-game zijn maar aan de shots te zien gaat het om intro-/tussenscenes dus dat zegt niet zo veel.
En heb je nu een video van een video gemaakt ?

Dat Project Spark is aardig gek zeg :D

Dit ziet er gaaf uit !

justifire wijzigde deze reactie 19-10-2013 12:01 (8%)

• nitraM_Br
Zoals al gemeld had ik gisteren avond de kans om mket de Xbox one te spelen in een game shop. Hieronder een klein verslagje en wat ik ervan vond :

Ten eerste : Er stond slechts 1 retail kit, deze mochten de mensen die waren uitgenodigd niet aanraken of mee spelen, alleen de officiele MS mensen waar je vragen kon stellen (geen fotos/films maken). De retail werd vooral gebruikt om de UI te tonen, kinect mogelijkheden en wat demos te draaien. Zag er leuk uit maar na een kwartiertje had ik dat wel gezien.

Wat opviel :

- UI is echt supersnel en soepel, veel vierkante blokken en alles in de xbox groen kleur, achtergrond was zwart. Werd me wel verteld dat themas hetzelfde gaan werken als op de 360, dus waarschijnlijk de meeste betaald
- Kinect 2.0 werkt zoals kinect 1 zou moeten, reageert snel, voice commands werken heel erg goed (waren een paar grappen makers die constant xbox off probeerden te roepen, maar dit werkte niet, aangezien de medewerkers waren ingelogd, Stemherkenning schijnt dus ook te werken zoals het hoort.
- Game shop was behoorlijk vol maar ik kon de box zelf niet horen, niet tijdens het afspelen van een blu ray (disc games hadden ze niet) of in het menu
- Een van die gasten was on line en inderdaad zie je al je friends die op een 360 zaten te gamen.
- snappen tussen diverse dingen (film/internet werd getoont) gaat ook heel snel en soepel, ook via voice commands

We kopen zon ding natuurlijk niet voor de UI (in ieder geval niet alleen) dus naar de games.

Deze werden gedraaid op dev kits. Op mijn vraag of het dezelfde waren als op de eurogamer/gamescon werd er gezegd dat sommige er al langer stonden, andere nieuwer waren met nieuwere builds van de games. Welke nieuwer waren werd uiteraard niet gezegd. Wat wel opviel is dat de brightness op alle schermen (32 inch samsungs) echt gigantisch hoog was opgedraaid, deed gewoon pijn aan je ogen.

Aangezien ik het meest nieuwsgierig was naar ryse deze als eerste geprobeerd. Het was alleen mogelijk MP te spelen in coop. Grafisch ziet ryse er geweldig uit, detail level is echt heel hoog, op zowel omgeving als de characters, ook was de framerate voor zover ik kon zien constant. Het filmpje wat onlangs op gamespot is gezet lijkt er het meeste op qua detail. Qua gameplay is het niet superbijzonder, het lijkt vooral op een kruising tussen viking en batman qua combat en gameplay. Executions zijn moeilijker dan je denkt, om het goed te timen. De combat komt ook wat "log" over, redelijk realistisch denk ik aangezien je met schild en zwaard niet zo makkelijk beweegt lijkt me. Wat dat betreft denk ik wel genoeg uitdaging, jammer genoeg was de single player campaign niet te spelen. Na even (30min) met ryse te hebben geknoeid is dit in ieder geval een dag 1 aankoop, mede omdat het ook mijn soort spel is.

Forza. Ben geen racer dus dit duurde niet lang (1 rondje gedaan). Rumble triggers is echt geweldig, ik hoop dat ze dit in meer spellen gaan toepassen, dit is echt een toevoeging aan de gameplay. Grafisch denk ik niet anders als dat we al weten, het ziet er goed uit, zeker de autos. Geen pop ins zoals je dat in sommige racers op de 360 heb, omgeving ziet er ook goed uit. Zoals gemeld het is niet mijn soort spel dus ik zou het ook niet kopen.

Killer instinct. Ziet er ook erg goed uit, als het 720p is valt dit niet op. Vechten gaat erg snel en soepel, ik had de pech gekoppeld te worden aan een KI diehard die het origineel nog regelmatig speelt, dus had net zo goed geen knop in kunnen drukken :) De mad catz arcade stick stond er ook (de nieuwe!!), ik zou er persoonlijk geen 180 pond aan uitgeven maar hij ziet er wel erg strak uit, kwalitatief voelt het ook goed aan. Op zich was ik positief verrast door killer instinct, wat je leest op internet dat het niet echt een next gen game is qua graphics vond ik persoonlijk niet echt terecht, detail, kleuren en snelheid is echt op hoog niveau

Dead Rising 3. Deze stond voor mij al in de preorder. De gasten van MS zeiden dat dit de meest recente build was, niet dezelfde als op de eurogamer. Ik moet zeggen dat qua graphics en gameplay deze er nog beter uitzag dan Ryse. Detail op omgeving en zombies (en man wat zijn er veel zombies in beeld, en ze zijn inderdaad allemaal anders!!) is echt geweldig. Je kunt zo goed als alles combineren tot wapens, hoeft geen workbench meer op te zoeken op nieuwe wapens te maken, zelf voertuigen kun je combineren. Framerate was soepel, geen framedrops, geen hiccups, geen pop-ins, ondanks de grote omgeving, geen laadtijden als je een hotel inloopt of een ander gebied, gewoon heerlijk soepel. Het enige nadeel aan DR3 was dat na een tijdje iedereen er op wilde, was toch het meest populaire spel daar. De dev kit crashte wel 4 keer op de avond waar DR3 op stond, weet niet of dit aan de game lag of aan de Xbox.

Fifa 14
Fifa is fifa, is ook niet mijn spel. Het ziet er goed uit qua detail, weet niet of het qua gameplay beter is dan de vorigen, heb het niet gespeeld dus kan niet vergelijken met current gen.

Als laatste werden er nog wat demos geshowed van recente builds, aangezien ik aan het zombies slopen was heb ik er een paar van gemist. Zag wel BF4 gedraaid worden, heb BF3 even gespeeld en weer ingeruild, echter BF4 (wederom wilde niemand iets zeggen over de resolutie/framerate) zag er toch ook heel erg mooi uit op de one. De MS gasten zeiden ook dat BF4 ondanks de negatieve geruchten een van de mooiste spellen op de One is (hun mening), en qua gameplay ook beter dan de voorganger (wederom hun mening) en een must buy. Ik ga nog even wachten met aanschaffen maar moet wel zeggen dat wat ik er kort van gezien heb toch indrukwekkend was.

Als laatste de controller, hij is iets kleiner dan de 360 controller, ik heb vrij grote handen maar het is niet storend kleiner. trigger, bumper en knoppen werken goed op alle games, d-pad helaas niet zoveel verbeterd als ik had gehoopt, dat blijft toch de manke van de 360 controller. Verder is ie net zo comfortabel als de 360 controller, als je de 360 controller prettig vind zul je geen problemen hebben met de controller van de one.

Al met al een kleine anderhalf uur kunnen spelen, dus wat dat betreft geslaagd. Persoonlijk vond ik zoals gemeld DR3 er het meest next gen overkomen, qua gameplay/graphics en omgevingen, ryse verdiend de hype die wordt opgebouwd rond het spel, visueel is het echt geweldig.

• harvey1980
Bedankt voor je uitgebreid verhaal over je speelsessie. Ik ben ook onder de indruk van Ryse, echt iets voor mij. Ik kijk ernaar uit. Killer Instinct is een must have voor mij. Ik denk dat ik die arcade stick ga kopen. :)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Grave schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 02:21:
paar screenshots

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zal heus met de game engine gemaakt zijn maar In game (als in Gameplay) is dit echt niet hoor.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Leuk om je impressies te lezen. :)

Wat me het meest opvalt aan je verhaal is dat je Dead Rising 3 het meest next gen vindt overkomen, aangezien dit spel op het zo aardige internet juist wordt verweten dat het grafisch geen vooruitgang is, behalve dat er veel zombies tegelijkertijd op het scherm kunnen en last heeft van framedrops, etc. etc. Fijn om ook eens een ander geluid te horen :) Heb zelf op Firstlook geen mogelijkheid gehad om met DR3 te spelen en ook te weinig tijd gehad om even goed naar het spel te kijken. Zelfs als grote DR fan begon ik te twijfelen... :P

Ook fijn om te horen dat BF4 er goed uitziet. Ook daar is er weer een negatieve tendens aan de gang door dat Dice aangaf dat ze overwogen om BF4 voor de X1 en PS4 uit te stellen. Nu wordt dat door velen weer gezien als een bevestiging dat de next gen versies zwaar inferieur zijn...

Verder mooi dat de UI en de randzaken daarom heen (snappen, kinect voicecontrols, etc) lekker soepel werkt. Dat is toch het eerste wat je merkt als je een nieuwe console koopt. Wat voor voice commands werden bijvoorbeeld gegeven?

En verder word ik steeds nieuwsgieriger naar Ryse, en dan met name inderdaad de SP.

Werd de feedback in de triggers ook nog in andere games dan Forza gebruikt?

Jammer dat je in KI weinig kon uithalen tegen je tegenstander :)

Nog minder dan 5 weken!

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 19-10-2013 12:33 (3%)

360Gamertag.....PSN ID

• nitraM_Br
33 dagen :)

DR3 was voor mij ook positief verassend, en het is nog niet eens de final build! grafisch is het wel degelijk een grote stap ten opzichte van DR2, het is niet visueel zo indrukwekkend als Ryse, maar wel degelijk next gen graphics. Vooral de naadloze overgangen in een toch wel groot level zonder framedrops etc is opvallend, combineren van wapens / voertuigen gaat echt instant, je hoeft nergens op de wachten. Vind ik tov PS3 en 360 toch ook wel iets wat next gen is.

@ donstill dat kan ik betwisten, gameplay ziet er WEL zo uit, gisteren moest ik gewoon even stoppen om de graphics in een arena te bewonderen, detaillevel is echt geweldig. (werd uiteraard meteen neergehakt, dus je hebt eigenlijk geen tijd om te wachten/kijken). Het gaat zo ver dat als je een execution uitvoert de bloedspetters op een echt realistische manier over je gezicht/armour heen spetteren. het blijft een spel en het zal nooit real life graphics zoals in een film evenaren maar wat ze neerzetten met ryse qua graphics is toch echt wel indrukwekkend.

Voicecommands waren de standaard dingen, xbox on/off, play, pause, skype, friends etc, het viel gewoon op dat de xbox onmiddelijk reageert op zowel gebaren als stem, nu met de kinect is het toch even wachten als je een voicecommand geeft, met de nieuwe is het daadwerkelijk sneller dan een afstandbediening of controller.
Was dat met die stem trouwens door Nederlandse medewerkers? Zo ja, zat daar een sterk Nederlands accent aan? Of maakte dat weinig uit?
Edit: my bad

Martinspire wijzigde deze reactie 19-10-2013 13:03 (7%)

• uchiha tijntje
  • Nu online
Hij woont in Engeland ;)

Tof dat de commands nu gewoon goed werken en dus ook echt een aanvulling zijn in plaats van een leuke extraatje!

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 19-10-2013 12:50 (70%)

360Gamertag.....PSN ID

• nitraM_Br
quote:
Martinspire schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:48:
Was dat met die stem trouwens door Nederlandse medewerkers? Zo ja, zat daar een sterk Nederlands accent aan? Of maakte dat weinig uit?
Martin ik woon in engeland :) het waren dus engelse medewerkers en een engelse xbox

• justifire
quote:
nitraM_Br schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:13:

Killer instinct. Ziet er ook erg goed uit, als het 720p is valt dit niet op. Vechten gaat erg snel en soepel, ik had de pech gekoppeld te worden aan een KI diehard die het origineel nog regelmatig speelt, dus had net zo goed geen knop in kunnen drukken :) De mad catz arcade stick stond er ook (de nieuwe!!), ik zou er persoonlijk geen 180 pond aan uitgeven maar hij ziet er wel erg strak uit, kwalitatief voelt het ook goed aan. Op zich was ik positief verrast door killer instinct, wat je leest op internet dat het niet echt een next gen game is qua graphics vond ik persoonlijk niet echt terecht, detail, kleuren en snelheid is echt op hoog niveau
Goed nieuws :9
Voorlopig helaas nog geen shop die de stick naar Nederland kan / wil verschepen, hoop dat Amazon hier op in gaat springen, fighters op een joypad spelen gaat hem hier niet worden.
Dan word het toch wachten met aanschaffen van KI tot de sticks daadwerkelijk in Europa te verkrijgen zijn.

quote:
nitraM_Br schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:48:
[...]

Martin ik woon in engeland :) het waren dus engelse medewerkers en een engelse xbox
Ah ok sorry, my bad. Niet meegekregen :+

Maar dan nog, zat er een sterk accent aan of viel dat mee?

• nitraM_Br
Het was niet "the queens english" zoals dat heet maar een redelijk lokaal accent, de box had daar in ieder geval geen moeite mee.

• nitraM_Br
quote:
justifire schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:49:
[...]

Goed nieuws :9
Voorlopig helaas nog geen shop die de stick naar Nederland kan / wil verschepen, hoop dat Amazon hier op in gaat springen, fighters op een joypad spelen gaat hem hier niet worden.
Dan word het toch wachten met aanschaffen van KI tot de sticks daadwerkelijk in Europa te verkrijgen zijn.
Heb je deze http://store.gameshark.net/help.asp al geprobeerd? Gewoon een email sturen met de vraag of ze hem naar NL willen sturen voor je wil vaak helpen ;)

• uchiha tijntje
  • Nu online
Gezien het nieuws dat de adapter voor de headsets in 2014 uitkomt en dat ook de Turtle Beach headsets zijn uitgesteld vroeg ik me af of de volgende setup wellicht zou werken.

-Huidige Turtlebeach X41 aansluiten op optical out voor geluid.
-Kinect gebruiken voor voicechat
-Geluid van chat instellen dat het verloopt via normale speakers, dus dat ik het geluid hoor via mijn Turtlebeach.

Niemand weet dit natuurlijk nog, maar zou een dergelijke setup plausibel zijn? :) Vind het wel jammer dat zoiets essentieels als headsets bij beide consoles bij release niet goed werkt.

------------

Voor de achievementshunters onder ons...

http://www.xbox360achieve...ttlefield-4/achievements/
http://www.xbox360achieve...duty-ghosts/achievements/

Ik verwacht dat de achievements voor de X1 voor deze games hetzelfde zullen zijn als voor de 360? Wat me opvalt is dat voor zulke MP-games als BF en CoD er amper MP achievements zijn. Voor CoD geen enkele en voor BF4 een stuk of 5. Op zich vind ik dat wel prima, maar vind het wel opvallend.

Waar ik zelf op hoop is dat men wel eens creatief kunnen gaan worden met achievements, door bijvoorbeeld thema's voor het dashboard of gamerpictures vrij te spelen.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 19-10-2013 15:25 (36%)

360Gamertag.....PSN ID

• uchiha tijntje
  • Nu online
Dubbelpost.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 19-10-2013 15:25 (96%)

360Gamertag.....PSN ID

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

quote:
Donstil schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Zal heus met de game engine gemaakt zijn maar In game (als in Gameplay) is dit echt niet hoor.
quote:
nitraM_Br schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:45:

@ donstill dat kan ik betwisten, gameplay ziet er WEL zo uit, gisteren moest ik gewoon even stoppen om de graphics in een arena te bewonderen, detaillevel is echt geweldig. (werd uiteraard meteen neergehakt, dus je hebt eigenlijk geen tijd om te wachten/kijken). Het gaat zo ver dat als je een execution uitvoert de bloedspetters op een echt realistische manier over je gezicht/armour heen spetteren. het blijft een spel en het zal nooit real life graphics zoals in een film evenaren maar wat ze neerzetten met ryse qua graphics is toch echt wel indrukwekkend.
Ik had tevens al officieel twitter bericht erbij geplaatst waarbij het werd vermeld dat het 100% live gerendeerd wordt door de xbox one. Wat je ziet is zijn scenes geredeneerd en ook daadwerkelijk kleine stukjes gameplay.
quote:
justifire schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:32:
[...]

En heb je nu een video van een video gemaakt ?
Ik wou zelf weten hoe het er zou uitzien als ik daadwerkelijk een xbox one zou hebben. Daarnaast een inside joke, aangezien je duidelijk een ps3 menu ziet en de ps3 zelf , waarop ik de trailer stream. :P

Edit grappig

• justifire
quote:
nitraM_Br schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:55:
[...]

Heb je deze http://store.gameshark.net/help.asp al geprobeerd? Gewoon een email sturen met de vraag of ze hem naar NL willen sturen voor je wil vaak helpen ;)
Ja verschepen niet naar NL
Daarnaast zou het in totaal 240 euro kosten incl verzenden, dat is mij eigenlijk een beetje te gek voor een stick.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Als de X1 ergens in q1 2014 uitkomt in NL dan is dat op zich ook niet erg. Je hebt dan een erg goede line up, de eerste updates zullen er dan al wel zijn, en de hardware accessoires zijn dan ook gewoon goed beschikbaar.

Nitra, hoe zag de ui er een beetje uit. Je gaf aan dat het lekker soepel werkte, maar hoe zat het met je friensdslist etc. Zijn dat "aparte" apps, of zit het toch gewoon verwerkt in het dashboard?

360Gamertag.....PSN ID

• justifire
Ben toch blij dat ik hem volgende maand al in huis heb staan.
Anders zie je overal mooie reviews en zit je zelf nog op die ouwe meuk te spelen :p

Weet iemand trouwens of de One 7.1 surround ondersteund of is 5.1 de enigste optie ?

justifire wijzigde deze reactie 19-10-2013 21:45 (23%)

• harvey1980
quote:
justifire schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:43:
Ben toch blij dat ik hem volgende maand al in huis heb staan.
Anders zie je overal mooie reviews en zit je zelf nog op die ouwe meuk te spelen :p

Weet iemand trouwens of de One 7.1 surround ondersteund of is 5.1 de enigste optie ?
Kan me niet voorstellen dat het 7.1 niet ondersteund. Killzone 3 op de PS3 heeft 7.1 sound lol
Aangezien de xbox one blu-ray ook movies speelt dan kan het niet anders.

Ik vind eigenlijk dat next gen games TrueHD en DTS-HD sound moeten hebben.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Is dat verschil, voor niet audiofielen, wel een beetje te horen? :) Ik lees altijd van die nieuwe termen voor geluid, maar vraag me altijd af of het in de praktijk zoveel uit maakt als je gewoon een goede headset hebt.

360Gamertag.....PSN ID

• justifire
quote:
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:08:
Is dat verschil, voor niet audiofielen, wel een beetje te horen? :) Ik lees altijd van die nieuwe termen voor geluid, maar vraag me altijd af of het in de praktijk zoveel uit maakt als je gewoon een goede headset hebt.
Heb een 7.1 receiver en deze werd goed benut toen ik nog een die-hard pc-gamer was.
Met de xbox 360 had ik dus 5.1 surround waar mijn receiver simulated 7.1 van maakt.
Verschil is duidelijk te merken, mits je natuurlijk een 7.1 setup hebt.
Headset is totaal niet te vergelijken, headset is eigenlijk gewoon stereo (2 boxen) met simulated surround.
Heb hier ook een Tritton 7.1 headset, prima geluid maar dus totaal niet te vergelijken met een goede surroundset qua positiebepaling.
Dus ja je merkt het verschil als je eenmaal weet hoe 7.1 klinkt, met 5.1 zit je eigenlijk ook gewoon goed maar mis je dus net even dat extra tussengeluid vanaf de front naar de rear.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ok :). Heb zelf op zich wel een goede 5.1 setup, maar is al zeer lang geleden dat ik dat heb gebruikt. Game voornamelijk met men headset. En ik denk dat ik dat ook met de nieuwe generatie blijf doen. Geluid kan dan lekker hard en heb daarom ook meer het gevoel van dat ik 'in de game' zit omdat ik ook verder geen omgevingsgeluid hoor.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 19-10-2013 23:39 (9%)

360Gamertag.....PSN ID

• justifire
Niks mis mee, je hebt tenslotte ook maar twee oren ;)

• darkside one
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 24-08 09:11
Vraagje over de soundtrack op games die je in Duitsland gaat kopen met de launch daar op 22 nov. Verwachten jullie dat er op de xbone games in Duitsland ook gewoon een Engelse soundtrack zal staan? Je zou verwachten dat dit wel zo zou moeten zijn aangezien de bluray discs groot genoeg zijn voor meerdere talen.
Het zou nl. jammer zijn als je bij Forza 5 naar een nagesynchroniseerde Jeremy Clarkson moet luisteren.

• nitraM_Br
quote:
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:45:
Als de X1 ergens in q1 2014 uitkomt in NL dan is dat op zich ook niet erg. Je hebt dan een erg goede line up, de eerste updates zullen er dan al wel zijn, en de hardware accessoires zijn dan ook gewoon goed beschikbaar.

Nitra, hoe zag de ui er een beetje uit. Je gaf aan dat het lekker soepel werkte, maar hoe zat het met je friensdslist etc. Zijn dat "aparte" apps, of zit het toch gewoon verwerkt in het dashboard?
het lijkt nog het meest op win 8, er is een "people" app, hier staan dan je friends, followers etc onder. er zijn al wat plaatjes te vinden op het web die er aardig op lijken

• uchiha tijntje
  • Nu online
Veel mensen zullen hier wel kritiek op hebben, maar ik vind het er lekker strak uit zien.

Erg fijn dat je via My Pins het lekker naar eigen wens kunt inrichten. Het zal er in ieder geval anders uit komen te zien dan het plaatje wat je hebt gepost :P

360Gamertag.....PSN ID

En de kogel is door de kerk: Dell Confirms That Windows 8 Apps Can Run On Xbox One?

http://microsoft-news.com...apps-can-run-on-xbox-one/

Martinspire wijzigde deze reactie 20-10-2013 11:43 (41%)

• Trishul
quote:
Martinspire schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:43:
En de kogel is door de kerk: Dell Confirms That Windows 8 Apps Can Run On Xbox One?
[afbeelding]
http://microsoft-news.com...apps-can-run-on-xbox-one/
Ja ik hoop echt dat dit waar is.... Eindelijk xbmc, vlc enz. Htpc kan dan eigenlijk de deur uit. Zou ook wel een gouden zet zijn van MS, dan troeven ze Apple af door eerder de apps markt open te gooien in de woonkamer.

• Bullet NL
  • Laatst online: 12:32
Inderdaad, zou wel een geweldige stap zijn. Hoop dat er snel meer nieuws komt.

Cogitationis poenam nemo patitur

• uchiha tijntje
  • Nu online
Zou zeker een mooie stap zijn. Maar nog even afwachten of het ook daadwerkelijk bevestigd wordt :).

360Gamertag.....PSN ID

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Grave schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

[...]

Ik had tevens al officieel twitter bericht erbij geplaatst waarbij het werd vermeld dat het 100% live gerendeerd wordt door de xbox one. Wat je ziet is zijn scenes geredeneerd en ook daadwerkelijk kleine stukjes gameplay.

[afbeelding]
Mm oké, ben benieuwd.
Als het idd zo mooi is dan trek ik hem wel even uit de budget bak volgend jaar.
quote:
nitraM_Br schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:18:
[...]

het lijkt nog het meest op win 8, er is een "people" app, hier staan dan je friends, followers etc onder. er zijn al wat plaatjes te vinden op het web die er aardig op lijken

[afbeelding]
Wordt dit de layout? Of kan ik dat zelf helemaal aanpassen zoals in Windows8.1.

Vind de foto hierboven niet fraai maar vond de interface die we al vaker zagen (Rustigere kleuren, met die grote forza5 Banner) wel mooi.

Zwart met groene blokken, dat wordt een hell voor mijn ogen op onze 66" plasma 8)7
quote:
Trishul schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:53:
[...]

Ja ik hoop echt dat dit waar is.... Eindelijk xbmc, vlc enz. Htpc kan dan eigenlijk de deur uit. Zou ook wel een gouden zet zijn van MS, dan troeven ze Apple af door eerder de apps markt open te gooien in de woonkamer.
Htpc eindelijk de deur uit? Is je HTpc zo slecht dan?
Ik gebruik er ook een en kan me nou echt niet voorstellen dat de Ons die gaat vervangen. Een Htpc kan toch echt meer in vergelijk met Windows 8 store apps.

• McBoom
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 17:52
Wat zou een HTPC allemaal moeten kunnen? Enlighten me, want als ik een film wil kijken hang ik gewoon de laptop aan de TV (via HDMI) en series stream ik gewoon draadloos (in 1080p) naar mijn TV, muziek en foto's idem. Ik kan welliswaar niet opnemen, maar dat is wat de One wel kan (mits je je decoder aan de HDMI-in hangt).

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ik heb nu een Popbox icm een Synology. Dat werkt op zich prima, maar ik zou het ideaal vinden als ik gewoon alles via de X1 kan doen.

360Gamertag.....PSN ID

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Heb een Mac mini aan m'n TV hangen én een Apple TV. Daarnaast nog een PS3 en Xbox360.
Over een maand staat daar nog een Xbox One bij.. genoeg mediacenters. ;)

Al zal ik gewoon m'n Mac mini blijven gebruiken i.c.m. Plex. Héérlijke combi.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
McBoom schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:37:
Wat zou een HTPC allemaal moeten kunnen? Enlighten me, want als ik een film wil kijken hang ik gewoon de laptop aan de TV (via HDMI) en series stream ik gewoon draadloos (in 1080p) naar mijn TV, muziek en foto's idem. Ik kan welliswaar niet opnemen, maar dat is wat de One wel kan (mits je je decoder aan de HDMI-in hangt).
Streamen vind ik persoonlijk geen optie, wint het niet van ouderwets bedraad aansluiten.

Htpc doet (Hier een Mac Mini via HDMI op versterker)
Sickbeard, SabNzb, DtsMA, Br50, CouchPotato, XBMC Of Plex. enz.

Allemaal dingen die een One echt niet gaat overnemen.
quote:

Edit: ik heb een CI module in de tv waar een HDD aan hangt. Opnemen gaat dus gewoon met de TV en dus ook met de afstandsbediening daarvan.

Als ik mijn vriendin moet gaan uitleggen dat ze een Console + kabel leverancier ontvanger + versterker moet gaan aanzetten terwijl dit niets gaat toevoegen wordt ze gek denk ik 8)7 . Die zit nu al te klagen over al die afstandsbedieningen en een draadloos keyboard .Rivanov schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:55:

Al zal ik gewoon m'n Mac mini blijven gebruiken i.c.m. Plex. Héérlijke combi.
Dit dus.

Donstil wijzigde deze reactie 20-10-2013 13:06 (18%)

• uchiha tijntje
  • Nu online
De X1 zal het downloaden niet overnemen nee :P Daarvoor heb je gewoon een Nas met alle handige applicaties die dat heel netjes en gestructureerd kunnen doen. Het zou echter wel fijn zijn als de content is af te spelen op de X1 in plaats van (in mijn geval) een Popbox. Zeker omdat ik vaak samen met een vriend (die wat verder weg woont) online series kijk en via Skype chat. Ik kijk nu nog die series op mijn laptop icm Skype. Nu de X1 Skype heeft geintegreerd lijkt het mij ideaal om dan ook meteen via de X1 die series te kunnen afspelen. Echter als dat niet lukt, is er natuurlijk altijd nog de HDMI in optie. :)

360Gamertag.....PSN ID

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Nas is een prima allround oplossing idd. Voor mij persoonlijk niet sluitend genoeg maar kan me voorstellen dat mensen dat gebruiken idd.

• Trishul
quote:
Donstil schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:29:

[...]

[...]

Htpc eindelijk de deur uit? Is je HTpc zo slecht dan?
Ik gebruik er ook een en kan me nou echt niet voorstellen dat de Ons die gaat vervangen. Een Htpc kan toch echt meer in vergelijk met Windows 8 store apps.
Mwah, m'n htpc is prima, alleen wat ie eigenlijk alleen maar doet tegenwoordig is films en series afspelen, de rest van de taken zijn uitbesteed aan de freenas server hier in huis. Dus als de x1 xbmc aan boord heeft, kan ik met een x1 alles afspelen en tegelijkertijd heb ik een gameconsole...
NIEUWS NIEUWS NIEUWS!!!
Het vernieuwde Xbox One topic: [NextGen] Het Xbox One Discussie-topic

Deze kan dus dicht

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Martinspire schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:14:
NIEUWS NIEUWS NIEUWS!!!
Het vernieuwde Xbox One topic: [NextGen] Het Xbox One Discussie-topic

Deze kan dus dicht
Waarom? We doen niet meer aan maximum posts, hoor. Je kan toch hier ook de TS versleutelen?

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17:15

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

quote:
AllSeeyinEye schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:29:
[...]

Waarom? We doen niet meer aan maximum posts, hoor. Je kan toch hier ook de TS versleutelen?
Modbreak:
We doen zeer zeker nog wel aan maximum posts, omdat de zoektijd van bepaalde (vaak voorkomende) queries niet linear meeschaalt met het aantal posts. Het is een stuk beter dan vroeger, toen 30 pagina's echt de max was, maar af en toe een nieuw deel wordt zeer gewaardeerd. Zo ook hier. Daarom gaat deze nu op slot.
Pagina: 1 ... 80 81 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True