Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:38:
[...]
Liever niet. Lijstjes in topics zorgen altijd voor irritaties. Ik zal binnenkort wel kijken of ik er nog wat voor op kan zetten, maar eigenlijk lijkt me daar een ander topic beter voor. Waar je dan ook meteen kunt aangeven wat voor games je graag doet (of op dat moment). Om zo samen te kunnen gamen oid.

Liever niet in het X1 topic waar het vooral om discussiëren gaat en om nieuws te posten.
Is wat mij betreft ook goed. Vroeg daarom ook hoe we dat het beste konden doen. :) Heb zelf nog nooit een topic gestart, maar als ik ergens mee kan helpen, doe ik dat graag.

360Gamertag.....PSN ID

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Een nieuw topic voor dergelijke lijsten is misschien nog niet eens zo een gek idee.
Geen van mijn vrienden gaat op Launch een One halen laat staan een Duitse One.

Ik zal dus moederziel alleen moeten gamen 8)7

Wat Tweakers in mijn lijst die ook Forza5 gaan spelen (Of DR3) is dus zeker welkom.

Ik kan in ieder geval niet wachten, mijn order bij Amazon.de staat nog keurig dus enkele dagen na release zit ik te gamen. (Jammer dat ik niet precies weet wanneer Amazon gaat leveren in NL, lastig met vrij nemen enz. )

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• X-Fighter
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16-06-2017
quote:
nitraM_Br schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:09:
[...]

Ja, en volgens een kennis van mij die eigenaar is van een game in UK zijn ze allebei gewoon uitverkocht overal.

Zoals hier boven gemeld, hier is het vs topic voor. Overigens zou ik me over vriendjes online geen zorgen maken, aangezien ze allebei zo goed als overal zijn uitverkocht in de landen van release.
Dan zullen er meer Xbox One's te verkopen zijn he :)

Tis niet dat als ik maar 5 artikels voorzie om te verkopen en jij 500, dat als beide uitverkocht is we beide even goed doen.

Nu ja mijn post ging vooral over het feit dat de Xbox One wel degelijk zal verkopen, in tegenstelling tot wat het internet soms doet vermoeden. Wat gewoon leuk nieuws is, het feit dat ze beter zouden verkopen dan de ps4 maakt me weinig uit, maar dan weet je dat je goed bezig bent.

X-Fighter wijzigde deze reactie 12-10-2013 15:47 (18%)

• nitraM_Br
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 29-10-2014
Hands on met Ryse

http://www.digitallydownl...ith-ryse-son-of-rome.html

krijgtr toch ook weer lovende kritieken
quote:
Dropping into the stunning visuals of an extensively and impressively detailed rendered Roman world that can only be described as something a step above current console experiences, this is a game that does feel authentic to the kinds of fantasy historical action films that we've seen over the years, such as Gladiator.
en
quote:
CryENGINE was a good choice to show off what the Xbox One is capable of. From the facial animation realism and motion capture, to the proposed increasing power of voice commands where motivational cries can rally troops and focus attentions, turning the tides of massive battles, Ryse: Son of Rome will be another impressive, if not completely innovative, launch title for people to sink their teeth into.
can't wait :)

nitraM_Br wijzigde deze reactie 12-10-2013 18:05 (30%)

• uchiha tijntje
  • Nu online
Het staat bij mij nog niet zo hoog op het lijstje, maar dat komt denk ik meer omdat ik er nog niet veel over heb gelezen en gezien. En ook omdat er bij launch al zoveel spellen uit komen :)

Zal er eens even induiken. :)

Heb op firstlook ook niet de tijd gehad om er even goed naar te kijken.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 12-10-2013 18:59 (22%)

360Gamertag.....PSN ID

• danplo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 29-10 19:07

danplo

The Force is strong with me

Ik heb net de vraag gesteld aan Xbox Support of het geld dat ik op mijn Xbox360 Nederlands account heb staan mee gaan naar mijn Xbox One als ik de regio op Engeland zet. Hieronder hun antwoord:
quote:
No. If you migrate your profile to another region, the currency will not go with it
De spellen wil ik digitaal gaan kopen, maar nu ga ik hieraan twijfelen door het bericht hierboven, want wat als je games ook niet mee gaan als ik van Engels terug naar Nederlands wil gaan ? Hieronder hun reactie op deze vraag:
quote:
We wouldn't have info on things of unannounced nature.

danplo wijzigde deze reactie 12-10-2013 20:18 (33%)

Xbox One - NL DarthVader // Twitter - MSFT_Daan // PC - Alienware Area-51 R2 Base 2014 // Tablet - Surface Pro 3 // Telefoon - Iphone 7 Plus 128GB

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:24:
Lijkt me leuk om een lijstje te maken en in OP te zetten van de tweakers die op 22 november een X1 hebben :).

Hoe kunnen we dat het beste doen?
Heb er ook één op 22 november via Mediamarkt Aachen.

Games via Amazon.co.uk met One Day Delivery to Netherlands
- Battlefield 4
- Forza 5
- Ryse

FIFA 14 zit bij de Xbox One inbegrepen..

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18-11 08:41

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Ik heb mijn Xbox One gewoon bij de Gamemania gepre-orderd want ik heb geen creditcard dus ik moet geduldig wachten :P Verder heb ik wel de CE van Forza 5 gepre-orderd <3 Cant wait to recieve that package @home

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• uchiha tijntje
  • Nu online
quote:
danplo schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:03:
Ik heb net de vraag gesteld aan Xbox Support of het geld dat ik op mijn Xbox360 Nederlands account heb staan mee gaan naar mijn Xbox One als ik de regio op Engeland zet. Hieronder hun antwoord:

[...]

De spellen wil ik digitaal gaan kopen, maar nu ga ik hieraan twijfelen door het bericht hierboven, want wat als je games ook niet mee gaan als ik van Engels terug naar Nederlands wil gaan ? Hieronder hun reactie op deze vraag:

[...]
Ben ook van plan om alles digitaal (zeker in de periode voordat de x1 in NL uitkomt) te kopen. Heb ook gebruik gemaakt van het omrekenvoordeel van punten naar valuta.

Ben benieuwd hoe het precies werkt, maar volgens mij gaan je games gewoon mee als je van regio wisselt, gezien er geen regio lock zit op games. Wellicht is dit anders als je in Duitsland woont, vanwege restricties mbt bijv. Dead Rising.

Op deze momenten is het jammer dat Engeland gewoon niet in de Eurozone zit :P

Edit:

Volgens mij was er een keer een post waarin precies uitgelegd stond hoe en wat als je een X1 importeert. Gevonden... wel al van een tijdje terug... http://www.insidegamer.nl...orteren-wat-moet-je-weten

Bij het aanschaffen van producten via Xbox Live Marketplace, zijn wel wat kleine obstakels. Betalen met een creditcard is eigenlijk geen optie. De creditcard moet namelijk een geldig factuuradres hebben in het land van de regio die je op je Xbox One hebt ingesteld. En aangezien we de kans klein achten dat je een Engelse of Duitse creditcard hebt, valt die optie voor bijna iedereen af. Betalen met prepaid kaarten is wel mogelijk, maar ook daar zien we wat problemen. Je hebt dan namelijk prepaidkaarten nodig met de valuta van de regio die je in je Xbox hebt ingesteld. Heb je dus Engeland als regio gekozen vanwege de systeemtaal, dan heb je ook prepaidkaarten met ponden nodig. Duitsland of Frankrijk zijn dan weer handigere regio’s, omdat dan een prepaidkaart met euro’s volstaat. Deze kaart hoeft dus niet per sé uit Duitsland of Frankrijk te komen, iedere kaart met euro’s volstaat. Eurokaarten moeten binnenkort ook hier bij de lokale gameboer beschikbaar zijn, omdat ook de Xbox 360 overgaat van Microsoft Points naar ‘echt’ geld. Maar ja, dan zit je dus wel met Duits of Frans als systeemtaal. Het is misschien gewoon het verstandigst om Marketplace-aankopen even uit te stellen en gewoon retailgames te spelen tot de Xbox One ook hier officieel beschikbaar is.

De belangrijkste vraag is dus of de games mee over gaan van regio naar regio. Want ik ga hem op US of UK zetten, maar dan kan ik, logischerwijs, niets kopen met mijn eigen Eurootjes die op mijn account staan. Echter als het zo is dat je hem even op frankrijk of oostenrijk of spanje kunt zetten om content te kopen, dan vind ik dat ook prima. Voor dit laatste zou een bevestiging voor 22 november wel prettig zijn :P Oja, en of de games multilanguage zijn :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 12-10-2013 21:17 (48%)

360Gamertag.....PSN ID

• justifire
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 07:56
quote:
uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:06:
[...]

Ben ook van plan om alles digitaal (zeker in de periode voordat de x1 in NL uitkomt) te kopen. Heb ook gebruik gemaakt van het omrekenvoordeel van punten naar valuta.

Ben benieuwd hoe het precies werkt, maar volgens mij gaan je games gewoon mee als je van regio wisselt, gezien er geen regio lock zit op games. Wellicht is dit anders als je in Duitsland woont, vanwege restricties mbt bijv. Dead Rising.

Op deze momenten is het jammer dat Engeland gewoon niet in de Eurozone zit :P

Edit:

Volgens mij was er een keer een post waarin precies uitgelegd stond hoe en wat als je een X1 importeert. Gevonden... wel al van een tijdje terug... http://www.insidegamer.nl...orteren-wat-moet-je-weten

Bij het aanschaffen van producten via Xbox Live Marketplace, zijn wel wat kleine obstakels. Betalen met een creditcard is eigenlijk geen optie. De creditcard moet namelijk een geldig factuuradres hebben in het land van de regio die je op je Xbox One hebt ingesteld. En aangezien we de kans klein achten dat je een Engelse of Duitse creditcard hebt, valt die optie voor bijna iedereen af. Betalen met prepaid kaarten is wel mogelijk, maar ook daar zien we wat problemen. Je hebt dan namelijk prepaidkaarten nodig met de valuta van de regio die je in je Xbox hebt ingesteld. Heb je dus Engeland als regio gekozen vanwege de systeemtaal, dan heb je ook prepaidkaarten met ponden nodig. Duitsland of Frankrijk zijn dan weer handigere regio’s, omdat dan een prepaidkaart met euro’s volstaat. Deze kaart hoeft dus niet per sé uit Duitsland of Frankrijk te komen, iedere kaart met euro’s volstaat. Eurokaarten moeten binnenkort ook hier bij de lokale gameboer beschikbaar zijn, omdat ook de Xbox 360 overgaat van Microsoft Points naar ‘echt’ geld. Maar ja, dan zit je dus wel met Duits of Frans als systeemtaal. Het is misschien gewoon het verstandigst om Marketplace-aankopen even uit te stellen en gewoon retailgames te spelen tot de Xbox One ook hier officieel beschikbaar is.

De belangrijkste vraag is dus of de games mee over gaan van regio naar regio. Want ik ga hem op US of UK zetten, maar dan kan ik, logischerwijs, niets kopen met mijn eigen Eurootjes die op mijn account staan. Echter als het zo is dat je hem even op frankrijk of oostenrijk of spanje kunt zetten om content te kopen, dan vind ik dat ook prima. Voor dit laatste zou een bevestiging voor 22 november wel prettig zijn :P Oja, en of de games multilanguage zijn :P
Locale op Ierland zetten ;)
Regio migration heb je niet meer op de xbox one, gewoon switchen van locale zonder volledige migratie.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• danplo

danplo

quote:
justifire schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:31:
[...]

Locale op Ierland zetten ;)
Regio migration heb je niet meer op de xbox one, gewoon switchen van locale zonder volledige migratie.
Waarom dan deze reactie van Xbox Support op twitter ?
quote:
No. If you migrate your profile to another region, the currency will not go with it
Hier praten ze toch over een Regio migration.
Nu weet ik in ieder geval zeker dat ik pas geld op mijn account moet zetten via de Xbox One en niet via mijn Xbox360, want het geld gaat niet mee naar de Xbox One als je andere regio kiest.
Alleen de digitale spellen blijft vaag en spannend en ze hebben zelf ook nog geen antwoord, dus er zijn nog veel opties mogelijk en hopelijk komt hier snel meer naar buiten.

danplo wijzigde deze reactie 13-10-2013 01:39 (3%)

Xbox One - NL DarthVader // Twitter - MSFT_Daan // PC - Alienware Area-51 R2 Base 2014 // Tablet - Surface Pro 3 // Telefoon - Iphone 7 Plus 128GB

Regio kan natuurlijk ook als werelddeel worden bedoelt. Maar Ierland heeft gewoon Euro's, heeft Engels als taal en verder geen strenge wetten op geweld oid, dus dat is wel de beste keuze voor aankopen.

Martinspire - PC, PS4, X1

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ah, Ierland met Euro's en Engels.... dat gaat me inderdaad toch een stuk makkelijker af dan Spaans, Frans of Italiaans... :+

Ik heb momenteel best wel wat geld op mijn account staan. Genoeg voor drie Games bij release. Het zou prettig zijn als ik dat ook kan uitgeven :P

360Gamertag.....PSN ID

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Je profiel migreren staat niet gelijk aan het kiezen van een regio. Microsoft heeft gezegd dat je zo vaak kunt switchen van regio op je console als je wil. Je profiel kun je enkel 1x per 3 maanden wijzigen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• Kapstok09
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17:21
Wat zijn eigenlijk de verwachtingen van Remedy voor deze nieuwe generatie? Ik houd persoonlijk erg van singel player adventures. Ik heb een lichte voorkeur voor de xbox one als next gen maar ik hoop wel dat de one op kan boksen tegen de ps4 exclusives (die ongetwijfeld gaan komen) van met name naughty dog.

Zou oa remedy in staat zijn dit gat te vullen? Alan Wake vond ik tof en ik heb ook hoge verwachtingen van Quantum Break. Ik hoop dat ze deze generatie meer games zullen uitbrengen.

Kapstok09 wijzigde deze reactie 13-10-2013 08:00 (0%)
Reden: Typo

• justifire
quote:
Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 07:48:
Je profiel migreren staat niet gelijk aan het kiezen van een regio. Microsoft heeft gezegd dat je zo vaak kunt switchen van regio op je console als je wil. Je profiel kun je enkel 1x per 3 maanden wijzigen.
Dit.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• huyanglee
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 19:37
Mogelijk toch levering voor 01/04? Collishop (Colruyt / België) meldt op hun site:

Wachtlijst - Vermoedelijk in je afhaalpunt vanaf 04/02/2014.

http://www.collishop.be/e...sole-500-gb-zwart-3010327

Placeholder / iets van waarheid? Laten we het hopen.

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18-11 11:00

Bozznl

GT: The Bozzz88

http://www.ign.com/videos...4-part-2-uncharted-waters

Ziet er toch wel weer leuk uit, had de game eigenlijk niet zo hoog op me lijstje staan. X1 gameplay btw zo te zien, ziet er ook gewoon super uit.

• danplo

danplo

quote:
Phusebox schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 07:48:
Zoals jij het nu verwoord geeft me dat weer vertrouwen voor het digitaal kopen van een spel en het toch kunnen meenemen van je bestaande credits. Vandaag over 40 dagen precies zullen we het weten :P

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:30

Gé Brander

MS SQL Server

quote:
huyanglee schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:11:
Mogelijk toch levering voor 01/04? Collishop (Colruyt / België) meldt op hun site:

Wachtlijst - Vermoedelijk in je afhaalpunt vanaf 04/02/2014.

http://www.collishop.be/e...sole-500-gb-zwart-3010327

Placeholder / iets van waarheid? Laten we het hopen.
Is 04/02 niet gewoon 4 februari? Of doen ze in België eerst maand en dan dag?
Edit: Laat maar ik begreep je post niet :)

Gé Brander wijzigde deze reactie 13-10-2013 15:33 (5%)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Resinman
  • Laatst online: 13:05
Killer Instinct Pin Ultimate Edition for Xbox One

Exclusive to Microsoft Store: Let fists, claws, blades, and batons fly in fast-paced combat as Killer Instinct returns, only on Xbox One. This limited-run edition comes in a premium case that doubles as a display for collectible Pinny Arcade pins.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Bozznl schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 11:57:
http://www.ign.com/videos...4-part-2-uncharted-waters

Ziet er toch wel weer leuk uit, had de game eigenlijk niet zo hoog op me lijstje staan. X1 gameplay btw zo te zien, ziet er ook gewoon super uit.
Echt? Het ziet er opzich wel mooi uit maar wel erg veel van hetzelfde verwacht ik.

De eerste keek ik maanden naar uit maar viel tegen (veel herhaling enz). Toen kwamen 3 gave delen maar de laatste pakte me op een of andere manier niet meer. Heb het allemaal wel gezien verwacht ik.

Verwacht voor WatchDog's het zelfde trouwens maar als ik dan moet kiezen zou ik die eerder aanschaffen.
Misschien leuk om ze uit de budget bak te trekken volgend jaar.

• justifire
quote:
Resinman schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:25:
Killer Instinct Pin Ultimate Edition for Xbox One

[afbeelding]

Exclusive to Microsoft Store: Let fists, claws, blades, and batons fly in fast-paced combat as Killer Instinct returns, only on Xbox One. This limited-run edition comes in a premium case that doubles as a display for collectible Pinny Arcade pins.
20 Dollar voor een hoesje en twee speldjes, en dan weer discs gaan swappen.
No thanks.

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
quote:
justifire schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:39:
[...]

...en dan weer discs gaan swappen...
Check de tekst op de cover ;)

Persoonlijk snap ik dat gedoe over fysieke discs niet echt, als swappen moeite kost gaat er imo ergens iets niet goed (hoevaak doe je dat, 10 verschillende games per avond spelen oid?).
De ontwikkelaars e.d. liggen natuurlijk dubbel. Zodra je (de hoofdprijs) hebt betaald is het direct compleet waardeloos...je kan het niet doorverkopen als je het zat bent. :/

Ook veel succes in de toekomst als je wil retro-gamen met originele spullen.
De meesten zal dat niet boeien maar ik vind het nog steeds leuk de SNES af en toe aan te slingeren, dit kan natuurlijk ook op een emulator maar da's niet hetzelfde -O- .

Mutatie wijzigde deze reactie 14-10-2013 05:08 (65%)

• justifire
quote:
Mutatie schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:42:
[...]

Ook veel succes in de toekomst als je wil retro-gamen met originele spullen.
De meesten zal dat niet boeien maar ik vind het nog steeds leuk de SNES af en toe aan te slingeren, dit kan natuurlijk ook op een emulator maar da's niet hetzelfde -O- .
Slinger je toch gewoon je retro Xbox One aan waar alle spellen gewoon op de harddisk staan geinstalleerd ?
Scheelt je een hoop ruimte in de kast zonder al die hoesjes, enkel je console op de plank voor het geval je die ooit nog eens aan wil slingeren.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Is er al meer bekend over een release date. Een snelle google zegt nog steeds november 2013....
Zou onderhand toch wel bekend mogen zijn tis misschien wel minder dan een maand....

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• X-Fighter
quote:
v8power67 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:56:
Is er al meer bekend over een release date. Een snelle google zegt nog steeds november 2013....
Zou onderhand toch wel bekend mogen zijn tis misschien wel minder dan een maand....
Dan google je niet zo goed denk ik :)

In een x-aantal landen komt hij 22 november uit, voor België/Nederland weten we dat het in Q1 2014 is

http://news.xbox.com/2013/09/xbox-one-launch

Landen met release op 22 november:
Australia, Austria, Brazil, Canada, France, Germany, Ireland, Italy, Mexico, New Zealand, Spain, UK, and USA

X-Fighter wijzigde deze reactie 14-10-2013 15:02 (18%)

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Okee my bad. Dan is dat duidelijk :)
Staat namelijk ook nog niet in topic start ;)

v8power67 wijzigde deze reactie 14-10-2013 15:04 (39%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:50

Grave

Neverending Knowledge

Deze site ook alle informatie rondom the xbox one wel handig voor de ts. Ik zie dat ze deze regelmatig uitbreiden :-)

http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/get-the-facts

Super feature zelf overal met je live gold account toegang tot je digitale games. Vroeger wel eens met live arcade games naar iemand toe vervolgens moest je specifiek je account recoveren om toegang te krijgen tot je games, maar nu inloggen en klaar :-)

winning doesn't matter understanding does

• Dennis585
  • Laatst online: 16:45

Enjoy...

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 18-11 11:00

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ziet er wel strak uit...
Idd wel nice. Al mis ik zelf nog wel de button-info (back, continue wat je op de 360 nu wel hebt rechtsonderin).

Hier ook nog iets over multiplayer op X1:

In feite geven ze daar dus in aan dat het hele DRM gedeelte wel terug is, maar alleen voor digitale aankopen. Ofwel: geen verplichte dagelijkse inlog, maar wel de mogelijkheid om je games ook op andere consoles te spelen en downloaden. Sharen zeggen ze niets over, maar grote kans dat dit ook wel in zekere zin terugkomt.

Ze geven ook aan dat developers nu dus on demand servers kunnen opstarten als iemand een bepaalde modus op een bepaalde map wil spelen. Bij COD heb je bv daar nu gewoon P2P servers voor, maar dat is straks dus óók een dedicated server (wat volgens mij dus wel nieuws is nu).

Verder weinig nieuwe info, maar niet verkeerd.

Martinspire wijzigde deze reactie 14-10-2013 15:48 (59%)

• mindcre8r
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13:36

mindcre8r

The Baka Crow..

misschien al eerder voorbij gekomen maar als je nu een titel speelt die er ook is op de 360 in multiplayer (Call of Duty Ghosts bijvoorbeeld) kan je dan samen spelen online? of komen er seperate One en 360 servers?

Tameguchi kitten ja ney o

Dat is apart helaas.

• Dennahz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Begin trouwens steeds enthousiaster te worden over de XONE. Lijkt mij de perfecte familieconsole. Een beetje een combinatie van Wii en 360 in één. Zo kunnen we met heel de familie van die Wii-like games spelen en in m'n eentje kan ik dan spellen als GTA/Saints Row/Max Payne/.... etc spelen.

Best of both worlds :Y)

Twitter

• mindcre8r
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13:36

mindcre8r

The Baka Crow..

ai, dat is een hele grote helaas.

veel vriendjes met een 360 en geen cash voor de one :(

Tameguchi kitten ja ney o

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16:07
quote:
mindcre8r schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:55:
ai, dat is een hele grote helaas.

veel vriendjes met een 360 en geen cash voor de one :(
Geen probleem dan toch? Het is nu niet zo dat CoD Ghosts een wereldschokkende verbetering zal zijn op de X1 en de PS4. Als jullie allemaal een 360 hebben en die game willen spelen, kun je dat gewoon prima doen. Grafisch is er vrij weinig vooruitgang.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Voor CoD zal het verschil idd klein zijn, zoals Bram aangeeft. Mocht je battlefield gaan spelen, dan is er wel een flink verschil. Zowel grafisch als in gameplay (vooral grotere maps, 64 players).

360Gamertag.....PSN ID

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 12:32
quote:
bram1984 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:12:
[...]

Geen probleem dan toch? Het is nu niet zo dat CoD Ghosts een wereldschokkende verbetering zal zijn op de X1 en de PS4. Als jullie allemaal een 360 hebben en die game willen spelen, kun je dat gewoon prima doen. Grafisch is er vrij weinig vooruitgang.
Nu maak je het verschil wel heel klein, er zijn namelijk wel genoeg games waar het verschil wel noemenswaardig is. Stel hij wil Forza 5 spelen, dan gaat dat bijvoorbeeld niet eens met zijn vrienden op de Xbox 360.

Cogitationis poenam nemo patitur

• bram1984
Ik ga dan ook in op zijn voorbeeld: CoD Ghosts. Als ze dat voornamelijk willen spelen, is er no need om over te stappen.

Forza 5 komt ook niet op de 360, dus dat gaat sowieso niet.

• nitraM_Br
Zowieso nog weinig reden om je 360 weg te doen, er komt nog genoeg aan :

http://www.oxm.co.uk/6399...to-come-in-2013-and-2014/

• bram1984
Waarvan een hoop ook op de One komen. Er zitten nu niet echt exclusieve kaskrakers tussen, moet ik zeggen, behalve Titanfall.

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

Morgen populair mechanics
quote:
Some products are evolutionary, others are revolutionary. The Xbox One is both. The most notable improvement is the new Kinect sensor, which is integral to the operation of the console. It can see in total darkness, track the fine movements of your hands and muscles, and even sense your heartbeat. Gamers may have taken issue with the Xbox One's price ($500) and paywall restrictions (some features require a $50 per year subscription), but technologically it's a huge upgrade from its predecessor. The platform is so advanced that developers have barely begun to grasp all its possibilities.

Read more: The 10 Breakthrough Products of 2013 - Popular Mechanics
Follow us: @PopMech on Twitter | popularmechanics on Facebook
Visit us at PopularMechanics.com
http://news.xbox.com/2013...e-popular-mechanics-award

Niet verkeerd :-)

Qua games en multiplayer ervaring heb ik er goed vertrouwen in. Alleen de media features hoop ik dat dit vergelijkbaar is met Amerika. De vorige generatie, had je als Amerikaan meer mogelijkheden. Ik hoop dat Microsoft nl hier alles aan doet om dit te evenaren.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan met dat fitness gebeuren. Lijkt me namelijk wel tof, alleen ben ik bang dat dat toch echt Usa only zal zijn.

360Gamertag.....PSN ID

• nitraM_Br
quote:
bram1984 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:05:
Waarvan een hoop ook op de One komen. Er zitten nu niet echt exclusieve kaskrakers tussen, moet ik zeggen, behalve Titanfall.
Dat zeg ik ook niet, maar als je (nog) geen geld om een one aan te schaffen (of een PS4 wat dat betreft) hoef je je niet te vervelen :)

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:09:
Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan met dat fitness gebeuren. Lijkt me namelijk wel tof, alleen ben ik bang dat dat toch echt Usa only zal zijn.
Microsoft heeft wel een trade mark ingedient voor europa.

http://gamingbolt.com/new...x-live-services-in-europe

Ziet er wel goed uit net gekeken op de microsoft site, wel een leuke feature en zou erg jammer zijn dat het USA only is.

I

• nitraM_Br
http://instore.game.co.uk/game-lock-ins/#Xbox_link

xbox one lock in :)

as vrijdag ben ik in de game in kings lynn en mag ik KI, forza, dead rising 3 en ryse proberen!! Net de store manager gebeld, mag helaas geen fotos of filmpjes maken, dan word je er meteen uitgeknikkerd :(

ervaringen en bevindingen zal ik hier posten

• uchiha tijntje
  • Nu online
Jaloers :P

Vind de Xbox friends app er lekker strak uit zien. Ben wel een liefhebber van de metrostijl (ook op mijn lumia920 en Surface). Wel vraag ik me af, het wordt een app genoemd, dat is dan wel heel anders dan wat het nu i? Als er iemand online komt en ik druk op de guide knop, kom ik dan meteen in deze app terecht? Want ik zie hier nog niet echt de opties voor partychat etc, of ik moet het over het hoofd hebben gezien.... heb nu heel traag internet dus geen zin om weer een half uur te bufferen :P

Edit: had het dus wel over het hoofd gezien...:)

Benieuwd hoe die snap modus werkt met je friendslist. Dat zou wel mooi zijn als je daar ook on the fly in kunt scrollen, selecteren, uitnodigen, etc.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 14-10-2013 18:33 (15%)

360Gamertag.....PSN ID

• n_n
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-08-2015
misschien wel eens eerder besproken maar een detail wat ik in Forza 5 erg mooi vind is de reflectie aan de binnenkant van de voorruit bij cockpit-view (ik heb het idee dat dit niet heel veel voorkomt nog)

In het filmpje is het vanaf ca 0:45 goed te zien.. ook de arm van de bestuurder zie je in de voorruit.. samen met de verblindende zon geeft de in de cockpit een mooi effect.

• justifire
Xbox One Multiplayer :*)

• Phusebox
  • Niet online
Zit nog steeds te dubben over welke games ik moet halen bij de launch. Nog vijf en een halve week om te beslissen.

Xbox One haal ik bij Mediamarkt (Aken), Forza 5 limited edition staat in bestelling bij de Gamestop (ook in Aken). Verder krijg ik een extra controller + quick charge via de post op de dag van release.

Games waar ik over twijfel:
Watch Dogs: lijkt me snel te gaan vervelen. Ik vond de 15 minuten die ik gespeeld heb dan wel weer leuker dan GTA omdat het meer stealth is.
Dead Rising 3: Ook hier het gevaar van verveling dat snel zal toeslaan.
Battlefield 4: Ben wel shooter liefhebber maar deel 3 heb ik niet veel plezier aan beleefd, ik hou meer van wat casual actie aangezien ik te weinig tijd heb om er echt goed in te worden.
Ghosts: nauwelijks meerwaarde ten opzichte van de huidige generatie

Iemand nog andere suggesties?

• nitraM_Br
quote:
Phusebox schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:58:
Zit nog steeds te dubben over welke games ik moet halen bij de launch. Nog vijf en een halve week om te beslissen.

Xbox One haal ik bij Mediamarkt (Aken), Forza 5 limited edition staat in bestelling bij de Gamestop (ook in Aken). Verder krijg ik een extra controller + quick charge via de post op de dag van release.

Watch Dogs: lijkt me snel te gaan vervelen. Ik vond de 15 minuten die ik gespeeld heb dan wel weer leuker dan GTA omdat het meer stealth is.
Battlefield 4: Ben wel shooter liefhebber maar deel 3 heb ik niet veel plezier aan beleefd, ik hou meer van wat casual actie aangezien ik te weinig tijd heb om er echt goed in te worden.

ryse en AC4?

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:03
quote:

Zijn het engelse versies, die je dan in Aken kan afhalen?
Aangezien ik in Heerlen woon, voor mij dan ook prima te doen namelijk.

Xgar wijzigde deze reactie 15-10-2013 16:43 (3%)

• uchiha tijntje
  • Nu online
quote:

Inderdaad AC, Fifa en Ryse. :)

Snap je terughoudendheid tav Watch Dogs. Dead Rising lijkt me wel leuk vanwege de openheid, de altijd over de top verhaal lijnen en natuurlijk de psychopaths. Wat er tot nu toe is getoond, voornamelijk het enkel killen van standaard zombies, is volgens mij niet heel representatief voor de totale gameplay.

Jammer dat je BF4 niet zo trekt. Voor mij is dat echt de game waar ik nu naar uitkijk :)

360Gamertag.....PSN ID

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

Nieuwe xbox one interview
quote:
As part of its commitment to sharing information on the Xbox One throughout the week, Microsoft posted a new video today detailing how the Xbox One was developed with a future-facing vision by utilizing the cloud and other services.

In the video above, Xbox social marketing manager Graeme Boyd and Xbox director of product planning Albert Penello discuss the service changes made to the Xbox One that prove it is "built for the future." These new features include advanced computing using the cloud, a brand-new Kinect and technical tweaks made to SmartGlass and how it functions with Microsoft's console.
http://youtu.be/rnQmvHsv5Tc

Ziet er goed uit :-)

Update

Race accessoire :-)

http://majornelson.com/20...racing-accessories-video/

Hmm de killer instinct hardware komt voorbij.

Ze zijn fanatiek bezig nu bij Microsoft :-)

Grave wijzigde deze reactie 15-10-2013 18:18 (12%)

• Phusebox
  • Niet online
Watch dogs is uitgesteld tot voorjaar 2014.

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 18-11 19:51
quote:
Phusebox schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:16:
Watch dogs is uitgesteld tot voorjaar 2014.
Ja ik las het net. Erg jammer zeg!

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, MSI GTX 1070 GAMING X 8G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Epson TW5900, Denon AVR-X2500H, Xbox One X, PS4 Pro, Surface Pro 3, Galaxy S10+ 512GB, Oculus Rift

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

Mooie woorden ziet er veelbelovend uit :-)

Eindelijk ook custom dashboard

• McBoom
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 17:52
Even een vraag voor de mensen die 'm 'live' hebben mogen aanschouwen... Beweegt deze Kinect ook op en neer of is deze vast?

• witeken
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-09-2016

witeken

nieuwsgierig

Een paar maanden geleden legde MS de hele next-gen tweedehandsmarkt nog aan banden, en nu maken ze reclame dat je je games kan verkopen, weggeven enz. :s

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

quote:
witeken schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:59:
Een paar maanden geleden legde MS de hele next-gen tweedehandsmarkt nog aan banden, en nu maken ze reclame dat je je games kan verkopen, weggeven enz. :s
Ze bedoelen op de ouderwetse manier. Je kunt nu dus fysieke games doorverkopen. Ik had zelf de hoop dat ze juist die optie ook voor digitale games ook aanbieden, maar misschien in de toekomst.

• BM
  • Laatst online: 13:58

BM

Moderator Spielerij
quote:
Niet zo raar toch? D'r zullen genoeg mensen wel gehoord hebben dat het niet zou kunnen, maar dat soort verhalen blijven veel langer hangen dan de ontkrachting daarvan. Snap wel dat ze de nadruk er op leggen dat het dus wel kan.

Hoop nog steeds dat het hele verhaal wat MS in het begin presenteerde ooit nog terugkomt :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

quote:
McBoom schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:58:
Even een vraag voor de mensen die 'm 'live' hebben mogen aanschouwen... Beweegt deze Kinect ook op en neer of is deze vast?
Ik heb hem nog niet gezien maar kan bevestigen dat hij vast staat. Er zit ook geen motor in de voet ;)

• McBoom
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 17:52
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:26:
[...]
Ik heb hem nog niet gezien maar kan bevestigen dat hij vast staat. Er zit ook geen motor in de voet ;)
Mooi zo :) Ik wil de TV ophangen met een houten lijst erom heen waar de kabels ook achterlangs lopen. Kan ik de Kinect-sensor ook mooi inbouwen :P

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

14 minuten gameplay dead rising 3

http://youtu.be/kk2dEvzAj1g

• nitraM_Br
Interview met John Bruno (MS lead programmer van Xbox Live) over gebruik van cloud based computing en de Xbox one.

Lang technisch verhaal dus ga niet quoten maar wel interessant voor de nieuwsgierigen onder ons :

http://www.gamesindustry....-15-the-difference-engine

nitraM_Br wijzigde deze reactie 15-10-2013 20:48 (30%)

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Mm had het toch allemaal wat mooier verwacht.

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Gaat hem niet worden voor mij denk ik. Weinig sfeer vind ik en dat gepraat van de main character is behoorlijk irritant.

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

quote:
Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:01:
[...]

Mm had het toch allemaal wat mooier verwacht.
Ja kan misschien ook liggen aan de youtube compressie of bedoel je qua gameplay?
quote:
Phusebox schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:06:
[...]

Gaat hem niet worden voor mij denk ik. Weinig sfeer vind ik en dat gepraat van de main character is behoorlijk irritant.
Ja dat had van mij zelf ook niet gehoeven. Ik wacht zelf eerst wel een demo af. De vorige dead rising heeft mij positief verrast hopelijk kunnen ze deze op zijn minst evenaren

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Grave schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:19:
[...]

Ja kan misschien ook liggen aan de youtube compressie of bedoel je qua gameplay?

[...]

Ja dat had van mij zelf ook niet gehoeven. Ik wacht zelf eerst wel een demo af. De vorige dead rising heeft mij positief verrast hopelijk kunnen ze deze op zijn minst evenaren
Nou Gameplay zal wel veel van het zelfde zijn maar dat vind ik persoonlijk niet erg, de eerste 2 games heb ik me prima mee vermaakt. De grafix zien er gewoon niet echt spetterend uit, denk niet dat dit aan youtube ligt eigenlijk.

• uchiha tijntje
  • Nu online
quote:
Het is ook nooit goed. :) Door al dat gezeik (ja, vond heel die drm discussie echt gezeik....) hebben ze een flinke wijziging doorgebracht, die aansluit bij de wensen van de (mondige) massa. Laat ze dat dan ook gebruiken in hun reclameuitingen....

360Gamertag.....PSN ID

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Xgar schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

Zijn het engelse versies, die je dan in Aken kan afhalen?
Aangezien ik in Heerlen woon, voor mij dan ook prima te doen namelijk.
Nee ik verwacht/hoop dat Forza 5 meertalig is en de rest komt van Amazon UK

• zwembroek
  • Laatst online: 17-11 09:15

zwembroek

S.C.F.

quote:
Afgezien van de enorme hoeveelheid zombies ziet het er eerder current gen dan next gen uit.
Dan ziet een game als Dying Light er vele malen beter uit.

PSN ID: Zwembroek

• uchiha tijntje
  • Nu online
http://uk.ign.com/article...require-gold-subscription

Voor mensen die op een of andere manier toch geen live abbo heeft :)

Heb geen fatsoenlijk internet, dus zit constant te bufferen, maar dit zijn toch al redelijke oude beelden van DR3? Volgens mij deels van de E3 ook?

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 15-10-2013 22:33 (31%)

360Gamertag.....PSN ID

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

quote:
zwembroek schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:20:
[...]

Afgezien van de enorme hoeveelheid zombies ziet het er eerder current gen dan next gen uit.
Dan ziet een game als Dying Light er vele malen beter uit.
Dying light had ik nog niet gezien, maar ziet er goed uit. Zombie genre spreekt mij wel aan en hoe meer hoe beter. Qua verwachting alleen ervaring met de vorige dead rising en die vind ik qua gameplay goed, zolang de nieuwe dit weet te evenaren super. Ik verkies zelf gameplay boven graphics, maar ook opgegroeid met de eerste games denk aan pong. Ik hou nu beide in de gaten, iedergeval mooi om te zien dat dying light multiplatform gaat :-)

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

Leuke animated trailer xbox one van de specificaties

• danplo

danplo

quote:
De 15 minuten is een mix van oude trailers en een oude demo die al eerder voorbij zijn gekomen, alleen hebben ze van al dat materiaal 1 film gemaakt. ;) Dus dat betekend dat het grafisch nog op vooruit kan gaan bij de final release van het spel.
quote:
Grave schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:16:
Leuke animated trailer xbox one van de specificaties

[video]
Hebben ze leuk gemaakt en laat op een normale manier de Xbox One zien met toebehoren. Nice!

danplo wijzigde deze reactie 15-10-2013 23:44 (27%)

Voor de liefhebbers die NFL maar muf vinden, hier de voetbal-variant:
quote:
Xbox Entertainment Orders First Unscripted Series

During the Xbox One reveal in May, it was announced that Xbox Entertainment Studios, Microsoft's original content unit, was developing a Halo drama series produced by Steven Spielberg. Now, the company has greenlit its first unscripted series called Every Street Reunited, from Mandalay Sports Media.

According to Deadline, the show will focus on street soccer, with each half-hour episode shot in a different country -- the U.S., Spain, Holland, France, Argentina, Brazil, Ghana, South Korea -- featuring local, undiscovered soccer players across the globe. Exact details on the show remain scarce, although Deadline has heard that "the idea is [to] have the top player profiled in each episode in a finale episode shot at the 2014 World Cup. In it, the eight street players may lace up for a 4 vs. 4 and are expected to attend World Cup games."

Since this is an Xbox series, Every Street United is also expected to feature some type of global interactive component.
Kan nog wel interessant worden lijkt me. In ieder geval iets wat de Nederlandse huishoudens beter kunnen waarderen denk ik. Nog wel even zien wat het nou precies gaat worden. Als Microsoft echter de Netflix kant op gaat met het produceren van videomateriaal, kan dat nog erg interessant worden denk ik. Al kan Sony natuurlijk ook makkelijk het blik met Sony Pictures opentrekken natuurlijk :+

• justifire

• X-Fighter
Het feit dat ik op elke Xbox kan inloggen is echt een van de coolste features die ik ooit gezien heb... Zijn er nog andere toestellen die dit kunnen?

• Bullet NL
quote:
X-Fighter schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:43:
Het feit dat ik op elke Xbox kan inloggen is echt een van de coolste features die ik ooit gezien heb... Zijn er nog andere toestellen die dit kunnen?
Met toestellen bedoel jij gameconsoles? Dan is het antwoord nee....

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-11 12:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

quote:
X-Fighter schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:43:
Heb het filmpje niet kunnen kijken dus mis wat context maar dit kan ook gewoon op de Xbox 360 en PS3.

Kleine uitleg wat er zo speciaal is dan? :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• uchiha tijntje
  • Nu online
Op de 360 moet je je account migreren volgens mij. Dat hoeft met de X1 niet. Gewoon inloggen en je krijgt je homescherm en toegang tot je (digitale) games en content.

360Gamertag.....PSN ID

• X-Fighter
quote:
MonkeySleeve schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:04:
[...]
Heb het filmpje niet kunnen kijken dus mis wat context maar dit kan ook gewoon op de Xbox 360 en PS3.

Dat als ik bij jouw thuis kom, en ik even inlog met mijn account dat mijn eigen homescreen mee komt, al mijn digitale games, al mijn gegevens zijn binnen de 6sec plots op jouw Xbox One te zien en te gebruiken.
quote:
Bullet NL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:54:
[...]
Met toestellen bedoel jij gameconsoles? Dan is het antwoord nee....
Nu bij telefoons heb ik wel dat de data terug ingeladen wordt, maar daar kan je niet echt "inloggen". Telefoon is gewoon van 1 persoon, niet meerdere.

Bij Windows zelf is dit toch ook nog niet mogelijk? Dus ik bedoel in het globaal bij alle toestellen.

• nitraM_Br
quote:
MonkeySleeve schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:04:
[...]

Seciaal is dat je overal ter wereld op een xbox one kunt inloggen en je digitale library meteen kan spelen zonder te downloaden. (zoals nu het geval is, je kunt overal inloggen maar je moet je games eerst zoeken en opnieuw downloaden om te spelen).

Dit stond al in de originele plannen om dit met de gehele library te doen (ook disc based) maar dit is teruggedraaid in de DRM reversal.

Is toch redelijk uniek en met de poster erboven eens dat het een behoorlijk coole feature is.

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-11 12:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

quote:
nitraM_Br schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:23:
[...]

Seciaal is dat je overal ter wereld op een xbox one kunt inloggen en je digitale library meteen kan spelen zonder te downloaden. (zoals nu het geval is, je kunt overal inloggen maar je moet je games eerst zoeken en opnieuw downloaden om te spelen).

Dit stond al in de originele plannen om dit met de gehele library te doen (ook disc based) maar dit is teruggedraaid in de DRM reversal.

Is toch redelijk uniek en met de poster erboven eens dat het een behoorlijk coole feature is.
Gewoon instant dus. Dat is wel vet inderdaad. Maar neem aan dat je je account maar op 1 Xbone tegelijk kan gebruiken.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• harvey1980
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-01-2016
quote:
MonkeySleeve schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:25:
[...]

Gewoon instant dus. Dat is wel vet inderdaad. Maar neem aan dat je je account maar op 1 Xbone tegelijk kan gebruiken.
Ja, anders krijg je dat mensen gezamenlijk een spel gaan kopen en het spel met z'n allen betalen. Dan mis je behoorlijk veel inkomsten. Zeg maar wat men doet met een Ziggo kaart en die vermenigvuldigen en dan de maandelijkse kosten delen met de groep. :P

• nitraM_Br
quote:
MonkeySleeve schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:25:
[...]

Dat klopt, op het moment dat je op een andere xbox (je eigen) inlogt kan degene niet meer van jouw live gebruikmaken, zolang je nergens anders inlogt kan de eigenaar van de xbox waar jij hebt ingelogt onder zijn username uit jouw library spelen en van jouw live gebruik maken.

Echter kan het dus wel dat je eigen huis xbox (waar een andere registered user op zit ingelogt) nog steeds gebruik maakt van jouw live onder een eigen login en jij dus ergens anders inlogt onder jouw login dat beiden dan dus online kunnen spelen. (ook coop)

edit :/ beiden moeten dan dus wel het spel hebben aangeschaft, dit kan niet met een kopie voor zover ik weet

nitraM_Br wijzigde deze reactie 16-10-2013 11:31 (6%)

• nitraM_Br
Xbox cloud omgedoopt naar Xbox live compute.

http://www.oxm.co.uk/6417...vers-and-computing-power/

Elk spel / dev krijgt de beschikking over gratis dedicated servers volgens dit bericht.
quote:
"So, we chose to provide cloud features that allow the game creators to push the limits of their gameplay experiences and apply the bulk of their investments to game creation, rather than server and operational resources. In fact, we even give them the cloud computing power for FREE so they can more easily transition to building games on Xbox One for the cloud."

According to the post, developers will be able to "offload computations for all sorts of environmental elements", saving up resources on the console itself for latency-unfriendly tasks like graphics rendering. "Games can afford to provide higher fidelity worlds and deeply intelligent NPC AI all at the same time," it claims. Xbox One titles may also, it continues, "evolve and live on for greater periods of time" thanks to constant background updating, and an intelligent allocation system will ensure that players experience "optimal connectivity based upon their geographic location".

The post never explicitly states that access to dedicated servers will be free, but Microsoft's Albert Penello was able to confirm this in a subsequent Tweet. This apparently represents a change of policy since June, when Titanfall developer Jon Shiring revealed that Microsoft had made dedicated servers available to Respawn at an "affordable" price.
Het lijkt er dus op dat MS live ook constant blijft upgraden, goeie zaak

edit :

Meer info over Direct X 11, voor zowel windows als Xbox one

http://blogs.windows.com/...he-bar-with-direct3d.aspx

nitraM_Br wijzigde deze reactie 16-10-2013 13:38 (17%)

• G4mert
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 18-11 23:19
Opstart animatie vergelijking:

Xbox 360

Xbone

Ik ga dan wel voor de PS4 maar ik vind dit erg smooth! En die grote persoonlijke profiel afbeelding is gaaf.

G4mert wijzigde deze reactie 16-10-2013 14:00 (3%)

• Bullet NL
Je hebt zelf al door dat het offtopic is

Gropah wijzigde deze reactie 16-10-2013 22:36 (85%)

• HavanaAndCoke
  • Laatst online: 31-07-2014
Bij m'n X1 ook gelijk deze headset maar besteld bij Amazon.co.uk van Turtle Beach de XO Seven :9

Niet verkeerd, maar ik wil er nog steeds 1 die helemaal draadloos is en die heb ik nog niet gezien :(

• BM
  • Laatst online: 13:58

BM

Moderator Spielerij
quote:
Martinspire schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:03:
Niet verkeerd, maar ik wil er nog steeds 1 die helemaal draadloos is en die heb ik nog niet gezien :(
Daar wacht ik ook op. Vond voor de 360 de wireless headset van MS ideaal, kabeltje (of het nu naar tv of controller is), is het toch niet helemaal. Wellicht dat Kinect voldoet, maar ik vermoed dat ik nog steeds een aparte headset wil hebben.

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Grave

Grave

Neverending Knowledge

Interessant artikel ivm voice en audio.

Altijd afwachten wanneer wij in Nederland de voice opties krijgen en anders lekker gewoon engels(voorkeur)

Stukje betreft artikel
quote:
“The bottom line,” Tashev says, “was the ability to deliver hands-free sound capturing, with people speaking from a certain distance—one, two, three, four meters—and being able to clean up the signal from noise and reverberation, removing the sound from our own loudspeakers, and delivering it nice and clean to the speech recognizer. At the time of Xbox 360, this was science fiction. Today, it’s a critical part of our human-machine interface.”

Turning science fiction into non-fiction is what drives Tashev.

“During all of my time at Microsoft Research, I absolutely have been convinced that, sooner or later, this time would come,” he says, “that we would be able to talk to our computers without wearing headphones, without holding a microphone. The way to achieve this is using speech-enhancement technologies, using multiple microphones, using microphone-array technology, using sophisticated speech-enhancement and audio-processing algorithms.

“This was my motivation, to see this vision become reality. The time came, the device appeared, and Kinect for Xbox 360 was a breakthrough. Now, with Xbox One, we are excited to see our audio capabilities deliver a whole new level of enjoyment for our customers.”
Bron http://blogs.technet.com/...ne-signal-from-noise.aspx

• HavanaAndCoke
  • Laatst online: 31-07-2014
quote:
Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:25:
[...]

Nou Gameplay zal wel veel van het zelfde zijn maar dat vind ik persoonlijk niet erg, de eerste 2 games heb ik me prima mee vermaakt. De grafix zien er gewoon niet echt spetterend uit, denk niet dat dit aan youtube ligt eigenlijk.
Ik heb de Dead Rising 3 op Firstlook gezien en ik vond hem er persoonlijk erg goed uitzien.
De framerate zag er nu ook goed uit dat was een paar maanden geleden wel anders.
Musthave voor mij lekker zombies slachten. 8)7

• harvey1980
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-01-2016
quote:
HavanaAndCoke schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:07:
[...]

Ik heb de Dead Rising 3 op Firstlook gezien en ik vond hem er persoonlijk erg goed uitzien.
De framerate zag er nu ook goed uit dat was een paar maanden geleden wel anders.
Musthave voor mij lekker zombies slachten. 8)7
Ik vond het er ook goed uitzien toen ik het daar zag. Ik snap het commentaar niet zo. Ook Ryse en forza zagen er mooi uit.

• sgt frankieboy
  • Laatst online: 11-08 23:43
Weet iemand misschien of ik ergens nog een Day One Edition uit Duitsland kan importeren?

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
quote:
sgt frankieboy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:54:
Weet iemand misschien of ik ergens nog een Day One Edition uit Duitsland kan importeren?
Wellicht als je 'snachts naar een mediamarkt rijdt om er persoonlijk 1 te halen, online was recent alleen Frankrijk nog beschikbaar al weet ik niet of dat nog steeds is.

• nitraM_Br
Naast de lockin as vrijdag ook een uitnodoging weten te bemachtigen voor de officiele xbox one tour in london op de 27e :)

as vrijdag alleen games, op de xbox one tour mag ik fotos maken en kun je ook met het dashboard spelen en met de kinect

nice.....
Pagina: 1 ... 80 81 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True