Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Hier nog 2 filmpjes van MS research, voor de liefhebbers die meer info willen zien over wat Kinect nou precies kan (niet echt nieuwe info, maar wel volledig zo):

Martinspire - PC, PS4, X1

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:05

BM

Moderator Spielerij
Blijft gave techniek :) Vond de tech filmpjes van de 1e Kinect al erg leuk om te zien, maar Kinect 2 doet er nog een schepje bovenop.

Nu nog creatieve developers die er leuke dingen mee gaan doen :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:31
Ben erg benieuwd naar het spel D4. Dat spel kan de lans breken voor kinect in de wat serieuzere games voor de wat 'serieuzere' gamers :P

360Gamertag.....PSN ID

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 23-07 13:32
Ik krijg net een mailtje van tweakers dat ik zaterdag op firstlook een extra hands-on hebben gewonnen met de xbox one.. Ik zal de camera meenemen en waar mogelijk foto's maken en mijn bevindingen hier posten.

Laaaam!

• uchiha tijntje
Nice :). Ben benieuwd wat je er van vindt :)

360Gamertag.....PSN ID

quote:
Chrosser schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:30:
Ik krijg net een mailtje van tweakers dat ik zaterdag op firstlook een extra hands-on hebben gewonnen met de xbox one.. Ik zal de camera meenemen en waar mogelijk foto's maken en mijn bevindingen hier posten.
Nice, congrats!
Vergeet er ook niet van te genieten. Je bent er vooral voor jezelf ;)

• uchiha tijntje
Neeeee. Je bent er om een hele uitgebreide hands on te schrijven voor ons :( :(

;)

360Gamertag.....PSN ID

• Chrosser
haha, beide zal geen probleem zijn. Genieten doe ik sowieso. zal zoveel mogelijk info hier droppen.

Laaaam!

• BM

BM

Moderator Spielerij
quote:
uchiha tijntje schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:50:
Neeeee. Je bent er om een hele uitgebreide hands on te schrijven voor ons :( :(

;)
Ja, aangezien wij als het plebs gewoon in de rij zullen mogen gaan staan :( :p

X1 Gamercard | iRacing

• RDMA
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22-07 15:50
Volgende maand komt hij gewoon al uit! Krijg er steeds meer zin in. :)

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
RDMA schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:25:
Volgende maand komt hij gewoon al uit! Krijg er steeds meer zin in. :)
Haha lekker optimistisch. Nog 36 dagen slavenarbeid, en dan 1 dagje vreugde, gevolgd door 40 jaar slavenarbeid.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Phusebox schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:51:
[...]

Haha lekker optimistisch. Nog 36 dagen slavenarbeid, en dan 1 dagje vreugde, gevolgd door 40 jaar slavenarbeid.
Mag hopen dat dat alleen voor jezelf geldt, ik zit er namelijk niet op te wachten om nog 40 jaar te doen. Volgens de huidige regelgeving ga ik in totaal al 46 jaar vol maken (waarvan ik er nu 14 gehad heb). Al is dat wel lekker voor je pensioenopbouw, die berekend is op 40 jaar :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Phusebox
  • Niet online
quote:
AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:54:
[...]

Mag hopen dat dat alleen voor jezelf geldt, ik zit er namelijk niet op te wachten om nog 40 jaar te doen. Volgens de huidige regelgeving ga ik in totaal al 46 jaar vol maken (waarvan ik er nu 14 gehad heb). Al is dat wel lekker voor je pensioenopbouw, die berekend is op 40 jaar :P
Alleen bestaat de AOW dan niet meer, en gaan ze ook je pensioen verminderen. Ach ja zo oud wordt ik toch niet waarschijnlijk. Maar ik dwaal af.

• Chrosser
Dat het af en toe vanuit een post over de xbox one twee posts later over de AOW gaat vind ik toch fascinerend :P haha.. Ik kan meestal lang genieten van een aankoop. Dus ik gok dat ik 3 jaar erg tevreden ga zijn over mijn console. Vooral door de ontwikkelingen die spellen gaandeweg krijgen. Daarna begin ik me alweer langzaam te verheugen op een nieuwe console. Voornamelijk als er weer een website de lucht in gooit dat het wel eens zo kan zijn dat er een nieuw apparaat aangekondigd zou kunnen worden.

Laaaam!

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19:46
Ik ben van het weekend ook op Firstlook te vinden, erg nieuwsgierig naar de nieuwe games ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• justifire
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:27
Sunset Overdrive blijft in ieder geval een Xbox One exclusive, mooie kaart in de handen van Microsoft :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Phusebox
  • Niet online
quote:
justifire schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:58:
Sunset Overdrive blijft in ieder geval een Xbox One exclusive, mooie kaart in de handen van Microsoft :Y
[video]
Lijkt me nou echt dikke crap.

Lijkt mij ook wel leuk, maar wanneer krijgen we daar nou gameplay van te zien?

• justifire
quote:
Phusebox schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:05:
[...]

Lijkt me nou echt dikke crap.
Lijkt me een combinatie van Mirrors Edge, Team Fortress en Dead Island
Kan best leuk zijn toch ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• zwembroek
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:57

zwembroek

S.C.F.

quote:
justifire schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:13:
[...]

Lijkt me een combinatie van Mirrors Edge, Team Fortress en Dead Island
Kan best leuk zijn toch ?
Deze game kan de concurrentie niet aan met Dying Light denk ik.

PSN ID: Zwembroek

• uchiha tijntje
Het zijn zoals ik de filmpjes heb gezien ook twee compleet verschillende games. De ene cartoony, humor, over the top actie. De andere serieuzer, grauwer en realistischer. :)

Ben zelf wel benieuwd wat voor gameplay het wordt.

360Gamertag.....PSN ID

• Phusebox
  • Niet online
De Xbox One lijkt mij eigenlijk het aangewezen moment om RalliSport nieuw leven in te blazen... wishful thinking.

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:10
quote:
Phusebox schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:02:
De Xbox One lijkt mij eigenlijk het aanwezen moment om RalliSport nieuw leven in te blazen... wishful thinking.
Jaaaaaaa! :) _/-\o_

• Grave
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:57

Grave

Neverending Knowledge

Killer instinct accessoire :-)

http://t.co/x6HXmcCDm3

Nieuwe exclusive ziet er erg interessant uit :-)

Dark dreams don't die
quote:
Microsoft Studios and Access Games unveiled “D4: Dark Dreams Don't Die” for the first time at the Tokyo Game Show. The episodic noir adventure follows the story of David Young, a detective with the ability to travel back in time who must use his power to solve his wife’s murder and prevent it from ever occurring.

“D4: Dark Dreams Don't Die” uses the power of Kinect to enable advanced gesture and voice control which reflect the hero’s actions and emotions in each scene, bringing the player into the game. “D4: Dark Dreams Don't Die” will be available exclusively on Xbox One.

Xbox Wire had the opportunity to talk with Swery65, the creative mind behind "D4: Dark Dreams Don't Die," about his upcoming Xbox One project.

What is your inspiration for "D4: Dark Dreams Don't Die?"

I've had the concept in my head since 2010, when we released Deadly Premonition. I wanted to create a game that allowed players to really slip into a world and follow the stories of the characters there while experiencing things with them. I always strive to create game mechanics, stories, and settings that blur the line between games and the real world, and when I saw the Kinect hardware, I knew it was the missing piece to my puzzle.

Can you tell us a bit more about the story and core gameplay mechanics?

The main character of the story is David Young, a private detective. Two years ago, someone killed his wife. He lost his memories of the incident, but in exchange, he received the ability to travel into the past. He uses this ability to crack cases to lead him closer to the truth about his wife's death, and if possible, to find a way to save her life.

In the game, the player becomes Young and travels between the past and the present searching for clues about his wife's death.

The player controls the character in a 3D space and approaches different objects to find clues. The player can also interact with a variety of unusual characters by speaking to them and monitoring them, and execute special actions in order to proceed through the story.

All of these controls use Kinect, and can be done from a sitting position on your couch.

Why did you choose Xbox One as the platform to bring your vision of "D4: Dark Dreams Don't Die" to life? What aspects of Kinect allow you to create a unique gameplay experience?

This game is centered around the idea of "empathy." The game mechanics have been built around the idea of "replicating senses."

Both its hard specs and the Kinect control device make the Xbox One the best possible way to express these two pillars that support our game.

The new Kinect can detect palm shape, it can capture players' posture when they're sitting, and it allows for natural voice input. By using these attributes effectively, I believe that we can succeed at "replicating senses."

"D4: Dark Dreams Don't Die" is not a game about mimicking poses and gestures that appear on the screen. It's a game that replicates senses through allowing players to interact the way they want using Kinect, and I think that makes it very unique.

We think of Kinect as an input device no different than a mouse or a controller. We've coded the process of replicating actions on the screen so that players can use Kinect to do it all.

I think it's a bit hard to explain. Playing the actual game is the best way to understand it, I think. You'll have to wait a little longer, but trust me, it'll be worth it!

That's it. I love you all!
Bron http://news.xbox.com/2013/09/tgs-d4-qa

Grave wijzigde deze reactie 03-10-2013 23:04 (96%)

winning doesn't matter understanding does

• To_Tall
  • Laatst online: 18:41
quote:
Martinspire schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:21:
Hier nog 2 filmpjes van MS research, voor de liefhebbers die meer info willen zien over wat Kinect nou precies kan (niet echt nieuwe info, maar wel volledig zo):
[video]
[video]
Ik vind het wel grappig paar jaar geleden was het nog niet mogelijk om goedkoop een camera te maken die de kleur variaties van je huid kon waarnemen. Nu is dat wel mogelijk en MS implementeer dit dan in hun console…

Mooie hiervan is dat voor de mensen die graag sporten ook nu op een leuke manier hun statistieken bij kunnen houden over hun hardslag.. Nu nog BMI, gewicht en vet kunnen meten met een accoiseres en zou hellemaal top zijn om je conditie te meten.

Tekst herkenning is trouwens in de F8000 van samsung een stuk beter ;) ik heb een week de ES8000 gehad daarna terug gestuurd om de F8000 aan te schaffen.. Ik gebruik het niet maar het werkt stukken beter..

Ik ben ook wel vertrouwd dat MS dit goed kan implementeren. Ze hebben niets voor niets jaren geleden software uitgebracht om mensen met een handicap te kunnen helpen om met computeres te werken zo ook spraak herkenning.. Het systeem zal nog wat te leren hebben en ik vertrouw er wel op dat na een jaar de database zo rijk is dat spraak invoer alleen maar makkelijker wordt.. En zo dus ook games dit gaan gebruiken. Zoals in Forza niet meer een menu oproepen tijdens het rijden en statistieken op te vragen.. maar gewoon stats roepen naar de kinect en deze dan laat zien in een onscreen hub.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• justifire
quote:
Grave schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:56:
Killer instinct accessoire :-)

http://t.co/x6HXmcCDm3

Nieuwe exclusive ziet er erg interessant uit :-)

Dark dreams don't die

[...]

Bron http://news.xbox.com/2013/09/tgs-d4-qa
Mooie stick !
Eindelijk wat nieuws hierover, nu nog ergens kunnen pre-orderen...

• harvey1980
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-01-2016
Killer Instinct practice mode. Gejat van Street fighter IV, maar wel goed geïmplementeerd.

YouTube: KILLER INSTINCT: Dojo Mode Breakdown

• danplo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-07 01:05

danplo

The Force is strong with me

The complete Xbox One architects interview
http://www.eurogamer.net/...mplete-xbox-one-interview

Met Andrew Goossen en Nick Baker.
De interview geeft je genoeg leesvoer over de opbouw en hardware keuzes van de Xbox One.

danplo wijzigde deze reactie 05-10-2013 21:02 (5%)

Xbox One - NL DarthVader // Twitter - MSFT_Daan // PC - Alienware Area-51 R2 Base 2014 // Tablet - Surface Pro 3 // Telefoon - Iphone 7 Plus 128GB

• uchiha tijntje
Even een gedeeltelijke crosspost.

Zojuist terug van Firstlook met 2 vrienden (waaronder BM). Waren er iets voor 12 en stonden op de gastenlijst. Waren nog net voor de grote drukte en konden zo redelijk snel aansluiten bij de X1 stand. Even hieronder een eerste impressie van wat de X1 aangaat.

Forza
Waren de laatste die konden kiezen en er waren (tot mijn verbazing) nog wat Forza plekken over. BM wilde voor Forza gaan, ik wilde voor DR3 gaan, maar die zat meteen vol. Dus zelf ook maar Forza gespeeld. Altijd natuurlijk weer Laguna Seca :). Twee wedstrijdjes gereden met veel hulpjes uit. Het zag er prima uit, alleen helpt het niet als je op ongeveer 50 cm van het beeldscherm af zit omdat de headset snoer niet langer is :). Wat me echt het meest opviel was de rumble in de triggers. Ben er nu al O+ op. Dat gaf echt een leuke dimensie aan het rijden, met name bij het remmen kon je erg goed een gevoel krijgen van hoever je op en ook over het randje aan het rijden bent :). En gezien ik had gelezen dat sommige dit effect niet voelden, was ik extra verrast over de kracht ervan, want je voelt het wel degelijk erg goed :). De nieuwe controller lag prima in de hand. De d-pad zag er goed uit. De stickjes voelen wel smaller aan dan die van de 360, echter omdat ik geen FPS heb gespeeld kan ik nog geen goed beeld vormen van hoe die zich echt verhouden tot de 360. Forza had wel wat lange laadtijden, dus na 2 wedstrijdjes ook even verder gekeken.

BF4
_/-\o_ :9~ 8) O+ Nuff said...

Nah toch maar iets meer dan... Opstelling was 16 tegen 16, waarbij je muis/toetsenbord of controller kon kiezen. Begon eerst met muis/toetsenbord, maar omdat ik eigenlijk al jaren geen fps op een pc meer heb gespeeld, na een halve minuut toch verder gegaan met de controller. En mijn god wat zag het er goed uit en wat is het toch een gaaf spel :). Ben erg benieuwd hoe dit spel eruit ziet op de nieuwe generatie consoles. Want na vandaag ga ik de beta op de 360 niet meer spelen... Uiteindelijk met mijn controllertje toch nog een 2e plek qua punten kunnen bemachtigen in mijn team en 4e overall. Zaten weer echt geweldige (wtf) momenten in die ik alleen bij BF tegenkom. Enige wat ik miste was mijn special weapon zoals grenade launcher of rpg. Die kon ik om een of andere reden niet selecteren, waardoor mensen in heli's en dergelijke wel een groot voordeel hadden.

[i]Killer instinct[/i]
Zelf niet mee gespeeld, maar op de mainstage hadden ze een paar potjes gespeeld. Zag er erg vlot en afgewerkt af en de effecten waren prima. Dit spel zal ik zeker wat aandacht geven, ook al zuig ik vaak ontzettend hard in fighting games :z

Overig
Ryse vond ik er wel prima uit zien. Mensen die Ryse hebben gespeeld en wat zijn je ervaringen? Killer instinct heel even gekeken en Dead Rising 3 even bekeken bij een paar andere mensen. De demo speelde af in de nacht en het zag er redelijk grauw uit, maar de hoeveelheid zombies on screen vond ik indrukwekkend. Ben erg benieuwd naar het complete spel. Daarna ook nog een X1 muts mee gekregen. :P

Verder nog heeeeel eventjes in het menu gekeken, alleen niet lang genoeg om echt een mening te kunnen vormen. Hopelijk hebben anderen dit wel gedaan en kunnen ze hier wat ervaringen delen :P

360Gamertag.....PSN ID

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-07 09:08

Bozznl

GT: The Bozzz88

En wat vond je van de bf4 graphics op de X1?

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:36
Als hij muis en toetsenbord kon gebruiken denk ik niet dat het de xbox versie was.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• uchiha tijntje
Oh, niet duidelijk genoeg aangegeven. Heb de pc versie gespeeld met 360 controller :) echter gezien t een multiplatform is toch hierbij gezet. Ben zelf ook erg benieuwd naar de gfx op de next gen console. Heb nog geen goede filmpjes kunnen vinden op t internet. Dus mocht iemand die wel vinden... Post ze hier maar! :)

360Gamertag.....PSN ID

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-07 09:08

Bozznl

GT: The Bozzz88

quote:
uchiha tijntje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:10:
Oh, niet duidekees genoeg aangegeven. Heb de pc versie gespeeld met 360 controller :) echter gezien t een multiplatform is toch hierbij gezet. Ben zelf ook erg benieuwd naar de gfx op de next gen console. Heb nog geen goede filmpjes kunnen vinden op t internet. Dus mocht iemand die wel vinden... Post ze hier maar! :)
Alleen Off screen gameplay van X1 gezien. Wel van daadwerkelijke X1's, een direct feed zal niet lang meer duren denk ik, lees wel goede verhalen over. Van ps4 daarentegen alleen maar enkele Off screens gezien obv een pc (met dummy ps4).

• DLX
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17-04 16:31
Ik heb ff 10 minuten mogen knallen op de bagger beurs die ze firstlook noemen.... 3-4 uur in de rij voor een potje Killer Instinct.

Sorry hoe grote fan ik ook ben, maar dit spel zag er next-gen onwaardig uit. Ronduit kartelig en ik hoop dat ze echt wat aan de graphics gaan doen. Gameplay was OK... maar ja 10 minuten veel te kort en met een controller :(

Ach ja wel een mooie muts :P

The Legend Will Never Die

• Phusebox
  • Niet online
Ik was eerst zeker van mijn Xbox One preorder, maar na gisteren op Firstlook twijfel ik weer. Dead Rising 3 lijkt me saai, dus die ga ik cancellen uit mijn bestelling. Forza heeft enorm lange laadtijden en had de nodige issues op grafisch gebied.
Ryse zag er ook niet echt bijzonder uit, meer en veredelde tech demo met matige graphics waar ze dan maar een spel van gemaakt hebben.

Ghosts op de Xbox One zag er wel ok uit maar niet meer dan dat. Meer te wijten aan de engine maar goed.

De controller heb ik nu in totaal een paar uurtjes vast gehad, en ook daar ben ik kritischer over geworden. Het gebruikte kunststof voelt wat glad en goedkoop aan, de Dualshock 4 is wat dat betreft beter. De guide knop is ronduit lelijk en ik ga volgens mij wel het lampje wel missen waarmee je kunt zien welke controller voor welke speler is.

Het formaat van de pad of de plaatsing van de sticks zorgt er nu voor dat ik af en toe met mijn duim tegen de stick kom als ik op de knoppen druk.

Als laatste de triggers, doordat ze breder zijn geworden en de ronding van de pad volgen zijn ze voor mijn manier van vasthouden minder geschikt. Je moet je vinger namelijk nu in de ronding leggen en kunt ze niet meer los van de pad houden.

• DrBob078
  • Laatst online: 17-07-2016
quote:
Muts...? Welke muts :P

• uchiha tijntje
quote:
Phusebox schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 16:42:
Ik was eerst zeker van mijn Xbox One preorder, maar na gisteren op Firstlook twijfel ik weer. Dead Rising 3 lijkt me saai, dus die ga ik cancellen uit mijn bestelling. Forza heeft enorm lange laadtijden en had de nodige issues op grafisch gebied.
Ryse zag er ook niet echt bijzonder uit, meer en veredelde tech demo met matige graphics waar ze dan maar een spel van gemaakt hebben.

Ghosts op de Xbox One zag er wel ok uit maar niet meer dan dat. Meer te wijten aan de engine maar goed.

De controller heb ik nu in totaal een paar uurtjes vast gehad, en ook daar ben ik kritischer over geworden. Het gebruikte kunststof voelt wat glad en goedkoop aan, de Dualshock 4 is wat dat betreft beter. De guide knop is ronduit lelijk en ik ga volgens mij wel het lampje wel missen waarmee je kunt zien welke controller voor welke speler is.

Het formaat van de pad of de plaatsing van de sticks zorgt er nu voor dat ik af en toe met mijn duim tegen de stick kom als ik op de knoppen druk.

Als laatste de triggers, doordat ze breder zijn geworden en de ronding van de pad volgen zijn ze voor mijn manier van vasthouden minder geschikt. Je moet je vinger namelijk nu in de ronding leggen en kunt ze niet meer los van de pad houden.
Gewoon een knoop doorhakken en een keuze maken en daar gewoon blij mee zijn :) uiteindelijk is het gras toch altijd groener bij de buren.
Of gewoon beide console pre orders cancelen en wachten, en dus ook niet twijfelen ;) tot ergens medio 2014 en dan op basis van reviews, etc. een keuze maken.

Heb zelf een pre order staan bij de media markt in Duitsland en voldoende credits om bij de launch 2 / games te kopen. Kan iemand nog bevestigen of je bij launch ook meteen alle games digitaal kan downloaden of dat de versies pas later verschijnen.
quote:
Een x1 muts die je kreeg bij de MS stand. :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 06-10-2013 17:11 (4%)

360Gamertag.....PSN ID

• Bullet NL
  • Laatst online: 19:46
Zo, ook weer terug van het Firstlook2013 event......

Het heeft mijn keuze helemaal bevestigd, de Xbox One!
De controller van de Xbox One vindt ik fijner dan die van de PS4, ook leuk is de rumbel in de triggers.. Forza is veel meer een simulatie racer dan Driveclub, wat qua rijden heel veel op NFS lijkt.... (wat ik dus extreem waardeloos vind rijden) BF4...... Kan niet wachter op de Xbox, Call of Duty Ghost = Tegenvaller.

Grafisch zit er totaal geen verschil in het gene wat ze tot nu toe kunnen laten zien in de Xbox One vs. PS4

Cogitationis poenam nemo patitur

• pino85
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23-07 16:58

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dit was wat ik er van vond[firstlook/games/xbox one/ps4 etc]:

Warning lange post ;)

pino85 in "[PS4 / Xbox One] Volgende generatie consoles"

• uchiha tijntje
quote:
GOUDSBS schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:16:
Ik heb ff 10 minuten mogen knallen op de bagger beurs die ze firstlook noemen.... 3-4 uur in de rij voor een potje Killer Instinct.

Sorry hoe grote fan ik ook ben, maar dit spel zag er next-gen onwaardig uit. Ronduit kartelig en ik hoop dat ze echt wat aan de graphics gaan doen. Gameplay was OK... maar ja 10 minuten veel te kort en met een controller :(

Ach ja wel een mooie muts :P
Juist Killer Instinct vond ik best impressive. Heb het zelf niet gespeeld, maar ze hadden op de mainstage 2 gevechten laten zien tussen iemand uit het publiek en Steven van de PU. Vond het mooi om te zien en de effecten vond ik ook wel passen en weinig kartelingetjes gezien, ook niet echt in de youtube filmpjes die ik zag, verder zagen de mechanics er leuk uit, alleen nog wel de COOOOOOOOOMBO breaker :P, maar zo zie je weer... It's all in the eye of the beholder. :)

360Gamertag.....PSN ID

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 21:46
quote:
Ik was eerst zeker van mijn Xbox One preorder, maar na gisteren op Firstlook twijfel ik weer. Dead Rising 3 lijkt me saai, dus die ga ik cancellen uit mijn bestelling.
Ik hoorde het van meerdere mensen dat ze totaal niet onder de indruk waren van Dead Rising, opzich erg jammer want het was de enige game die me trok bij de One.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• uchiha tijntje
Dat lees ik inderdaad wel meer. En dezelfde mening had ik echter ook toen ik de demo van DR1 ooit heb gespeeld. Het is alleen een spel waar eigenlijk geen fatsoenlijke demo voor te maken is, want de kracht van de serie ligt in de missies, tijdsdruk, psychopaths, humor, coole combowapens, etc. Al deze elementen krijg je met geen mogelijkheid in een fatsoenlijke demo voor 5 tot 10 minuten. Wat je in de demo kon doen is gewoon free roaming zombies killen zonder doel :). Dat is ook in de vorige 2 games een mogelijkheid, maar daar ligt niet de kracht van de serie.

Qua graphics hoor ik ook verschillende verhalen. De ene vind het tegenvallen, de andere vind het er goed uitzien waarbij het aantal zombies erg indrukwekkend is. Hetzelfde zie je bij reacties over Forza, Ryse, Killer Instinct, Knack, Driveclub, etc. :) Nog maar 1.5 maand en dan kunnen we het in levende lijven ondervinden achter onze eigen tv's.

360Gamertag.....PSN ID

• harvey1980
  • Laatst online: 25-01-2016
Killer instinct eindelijk zelf kunnen testen vandaag. Must have voor mij op day 1. Dat wordt genieten :P
Tjah, als je als Phusebox zegt van meerdere next-gen titels niet onder de indruk te zijn van graphics, neem ik je op dat gebied ook niet meer serieus. Je mag het van me vinden hoor, maar dan had je imo te hoge verwachtingen. Uiteindelijk gaat het toch vooral om de gameplay en die lijkt me bij Forza en DR wel erg goed. Ryse is vooral zo'n titel die je doet om anderen te laten zien hoe mooi het eruit ziet en dat toch wel makkelijk genoeg bestuurd om ook eens door je maten te laten spelen. De instap van Ryse lijkt me dan ook niet echt groot, waardoor je het eigenlijk meer richting de Kinect games zult moeten trekken dan die-hard games. Idem voor Knack (al heb ik daar verhalen van gehoord dat ie toch wel pittig kan zijn. Vraag me af of ze de moeilijkheidsgraad wat hoger hebben gezet, gezien er toch vooral gamers op de beurs komen).

Vond het zelf bij de livestream van First Look trouwens enorm tegenvallen dat ze eigenlijk geen enkele gameplay hebben getoond. Leuk dat ze wat praten over games, maar laat op die beurs dan vooral de beursvloer zien. Van mij hoef ik niet de hele tijd pratende presentatoren in beeld als ze daarmee de games achter hun blokkeren van het zicht.
Gaan ze bijvoorbeeld de stands van Sony, Microsoft of wat indiegames op. Vragen ze alleen aan wat mensen naar de ervaringen of hoe de game heet en waar/wanneer hij uitkomt. Ja lullo, dat kan ik ook opzoeken, laat mij lekker die game zien dan :S

• CMC888
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-12-2013
Zijn er nog mensen die de Xbone op 22 Nov in Duitsland gaan halen? Ik ga zelf naar de Saturn in Kleve vlakbij Nijmegen over de grens. Wellicht dat er nog mensen die weten waar je het nog meer kan halen of zelfs een midnight launch??? Antwoord hier of stuur ff een bericht...

• Silversin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:16
Ik heb ook wel interesse in een X1. Het worden beide consoles, maar heb geen zin om te wachten tot 2014. Mochten er nog tweakers zijn die een 2e willen meenemen, graag. PM please.

Silversin wijzigde deze reactie 06-10-2013 22:42 (23%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:14

Rivanov

Apple freak

quote:

We zouden elkaar toch zien in Aachen? ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• justifire
quote:
harvey1980 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:43:
Killer instinct eindelijk zelf kunnen testen vandaag. Must have voor mij op day 1. Dat wordt genieten :P
Hadden ze de nieuwe fightstick staan of enkel joypads ?
Hier ook dag 1 Killer Instinct en BF4

Speel momenteel de beta van bf4 op de x360, grafisch ziet het er niet uit, veel vlakke textures, maar gameplay is dik in orde, dat word over 6 weken genieten geblazen !

• RDMA
Heb zowel de PS4 als de Xbox One Day One met Fifa in de pre-order staan en heb na een bezoek aan Firstlook dit weekend mijn keuze gemaakt. De PS4 gaat het worden voor mij.

Even kijken wat ik met mijn Xbox pre-order ga doen nu, mocht er interesse voor zijn dan stuur gerust een DM.

RDMA wijzigde deze reactie 06-10-2013 23:46 (6%)

Wat heeft voor jou de doorslag gegeven? Ben daar altijd wel benieuwd naar :)

• RDMA
quote:
Martinspire schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:55:
Wat heeft voor jou de doorslag gegeven? Ben daar altijd wel benieuwd naar :)
Zijn een paar dingen die voor mij de doorslag hebben gegeven.

Vind allereerst de Dual Shock 4 een super controller. Ben altijd groot liefhebber geweest van de Xbox controller maar moet nu zeggen dat die van de PS4 nu voor het eerst mijn voorkeur geniet.

Wilde de Xbox daarnaast voornamelijk aanschaffen vanwege Forza en die vond ik toch enigszins tegenvallen, terwijl Drive Club me juist aangenaam heeft verrast.

Beide consoles ontlopen elkaar eigenlijk nauwelijks, ook de grafische verschillen zullen nihil zijn.

Ten slotte: Playstation Plus is enorm gegroeid en spreekt mij erg aan nu. Hierdoor valt de meerwaarde van de service die Xbox Live altijd heeft geboden voor mij weg.

RDMA wijzigde deze reactie 07-10-2013 00:06 (4%)

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Rivanov schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:05:
[...]

We zouden elkaar toch zien in Aachen? ;)
Ja nog steeds wel hoor, die twijfels houd ik toch. Blijft een hoop geld.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zoals uchiha tijntje al schreef, zaterdag dus naar Firstlook geweest. Daar mijn 1e indrukken opgedaan met de X1, en die hebben me niet teleurgesteld.

Nieuwe controller bevalt me tot nu toe helemaal prima, en de impulse triggers zijn imho een geweldige toevoeging. Ik wist dat het er in zat, maar schrok bij mijn 1e rondje FM5 toch nog hoe aanwezig het was. Voegt bij racegames absoluut wat toe, hoe het bij andere games uitpakt is nog even wachten.

Grafisch vond ik het er prima uit zien, al zat ik er veeeeel te dicht op om daar een realistisch beeld van te vormen. Thuis zit ik minimaal 2 meter verder van het scherm :) Helaas wat issues met de tvs (kleurschommelingen, en standby meldingen..), maar verder prima :)

Killer Instinct vond ik er op de main stage ook prima uit zien. Niet echt mijn spel, maar wellicht leuk om af en toe eens een potje tegen vrienden.

Wat ik wel jammer vond is dat het bij zowel MS als Sony eigenlijk amper mogelijk was om mee te kijken. MS had dan nog wel 1 scherm buiten de stand staan waarop gameplay vertoond werd, maar verder niet. Jammer, had graag wat meer van MS en Sony willen zien, maar had geen zin om nog eens 2+ uur in de rij te gaan staan :)

Al met al wel leuk om gezien te hebben, en ben niks tegen gekomen wat me doet afzien van mijn preorder.

Zin 22 november *O*

X1 Gamercard | iRacing

• Chrosser
Zo,

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om mijn bevindingen te posten.

Allereerst wil ik even een vergelijking maken met de controllers. Ik heb Assassins creed gespeeld met de PS4 controller, en Forza en Ryse gespeeld bij de Xbox stand. Ik moet zeggen dat de PS4 controller veel beter is geworden dan de dualshock 3 . Hij is wat breder geworden en je kan hem beter bedienen door de aanpassingen in de thumbsticks. De Xbox controller voelde erg licht aan. Maar ik denk dat dat komt doordat deze speciaal voor booth in elkaar zijn gezet, Zo leek er geen accupack in te zitten (ook geen batterijen) en daardoor voelde hij een klein beetje cheap aan. Ik verwacht dat dit echter geen issue zal zijn bij de release. Als de accu of batterijen aanwezig zijn zal het beter worden. De triggers vind ik ook gewoon nog een stuk fijner dan bij de PS4. De rumble hierin voegt wel echt wat toe. Vooral bij racegames. Bij Forza 5 krijg je een stuk meer feeling bij accelereren en remmen. Bij andere games zal, zoals hierboven al gezegd, het afwachten worden. Al met al vind ik de xbox controller toch nog steeds superieur aan die van PS4

Graphics.
Allereerst wil ik even aangeven dat ik zelf dacht de games grafisch ondermaats waren toen ik zelf aan het spelen was. Dit kwam eigenlijk omdat we ongeveer 40 centimeter van een 40inch scherm af zaten. Naderhand heb ik nog even gekeken naar de schermen van mijn buurman (Forza en Ryse) en dan zie je dat er wel degelijk een evolutie heeft plaatsgevonden. Naderhand heb ik ook nog even Deadrising bekeken en ook dat zag er best goed uit. Nogmaals, verwacht geen revolutie, maar een evolutie is het toch echt wel.

Ryse,
Op de xboxstand was dus de co-op te spelen in de arena. Samen met mijn buurman gingen we de andere gladiatoren te lijf. De hele ''arenamode'' is een groot spektakelstuk. Overal bewegende objecten, en brute actie. Het vechten zag er nog een klein beetje houterig uit waarbij ik moet opmerken dat er volgens mij iets mis was met de controller. Als ik niets met de controller deed liep mijn poppetje toch al langzaam naar voren toe. Ook het draaien en vechten gingen bijzonder moeizaam. Bij mijn buurman zag het een stuk vloeiender uit. Desondanks blijft dit voor mij toch een zeer interessante game. Het oogt goed en met de besturing moet het ook goed komen.

Forza,
We hadden keuze uit 5 of 6 auto's, en de track was laguna seca, Het eerste rondje reed ik met een mclaren (die wat op het hoesje staat), daarna met de Ferrari berlinetta, en het laatste rondje met de focus ST. Op gebied van Gameplay is er weinig tot niets veranderd. Het rijdt nog steeds zoals de voorgaande delen van Forza eigenlijk. Het ziet er allemaal wat gelikter uit. Vooral de omgevingen hebben een upgrade gekregen zo lijkt het. Hierboven werd opgemerkt dat de laadtijden redelijk lang waren. Dit is ook wel zo. Maar dat was in voorgaande delen ook het geval en is dus ongeveer hetzelfde gebleven. Verwacht in ieder geval een echte Forza.

Tot slot nog eventjes over de afmetingen van de console. Die vallen me eigenlijk echt mee. Iedereen had het over een groot lomp ding. Dit is echt niet het geval. In verhouding vind ik hem nog redelijk smal, maar wel wat hoger dan gewend. In ons geval was de kinect meteen op de console gelegd (dus niet bruikbaar).
Persoonlijk vind ik de console mooi.

Mochten er nog vragen zijn over de games om controller dan hoor ik het.

Chrosser wijzigde deze reactie 07-10-2013 10:10 (3%)

Laaaam!

Hoe bevielen de overige knoppen? Dus dpad, ABXY en bumpers?

• Chrosser
abxy is eigenlijk hetzelfde als de vorige generatie. De bumpers zijn iets anders vormgegeven (niet veel) maar voelen eigenlijk ook hetzelfde aan. De d-pad heb ik tijdens het gamen niet echt gebruikt. Heb wel even voordat ik begon eens alle knoppen uitgeprobeerd. D-pad is wel veranderd (positief) en kan onafhankelijker van elkaar ingedrukt worden (je duwt niet per ongeluk 2 knoppen in terwijl je er maar op 1tje fysiek drukt) ik had hier bij de vorige controller meer moeite mee.

Laaaam!

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Martinspire schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:19:
Hoe bevielen de overige knoppen? Dus dpad, ABXY en bumpers?
D-pad geeft ook gewoon een fatsoenlijke feedback, zodat je weet of je wel of niet gedrukt hebt. Niet zoals bij de huidige zompige d-pad.

• BM

BM

Moderator Spielerij
quote:
Chrosser schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:25:
abxy is eigenlijk hetzelfde als de vorige generatie.
Had zelf het idee dat die knoppen wat groter waren, en iets meer meegekantelt lagen in de ronding van de controller. Verder niet heel uitgebreid geprobeerd.

X1 Gamercard | iRacing

• justifire
Presentatie Titanfall :)

En een mooie Sadira 85 hit combo voor de KI fans :9~

Vind het echt vet dat die muziek zich aanpast aan de combo _/-\o_

justifire wijzigde deze reactie 07-10-2013 15:35 (158%)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:10
Nu weet ik niet hoe de verkopen in UK lopen, maar ik zou volgende maand de mogelijkheid hebben een One te kopen in UK. Krijg je dan nog gezeur met import/douane? UK valt wel onder vrij-verkeer van EU, maar heb weinig zin in verborgen regeltjes die je bij de grens pas tegenkomt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• nitraM_Br
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 29-10-2014
Je krijgt geen gezeur bij de douane (ik woon in de UK)

Je kunt de one gewoon kopen, handigste is om ff met de boot of trein over te gaan ipv vliegen als je die mogelijkheid hebt. Zolang je je bonnetje maar hebt zal er geen hond naar vragen, als ze er wel naar vragen heb je je aankoopbewijs.

Je hoeft geen invoerrechten oid te betalen, ik rij regelmatig heen en weer met electronica in mijn auto, nog nooit problemen gehad (in 12 jaar tijd ;))

• Linkje3
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:29
Weet iemand al of de Duitse Forza 5 Engels en/of Nederlands talig is?
Want ik wil hem het liefst in de MediaMarkt (Herzogenrath) halen, anders moet ik hem toch bestellen vanaf amazon/game.co.uk.

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Linkje3 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:53:
Weet iemand al of de Duitse Forza 5 Engels en/of Nederlands talig is?
Want ik wil hem het liefst in de MediaMarkt (Herzogenrath) halen, anders moet ik hem toch bestellen vanaf amazon/game.co.uk.
Alle Microsoft games zijn tot nu toe meertalig geweest. Zie geen reden waarom ze daar nu mee zouden stoppen.

• KajLaurent
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-03 01:02
Denk niet nederlandstalig eerlijk gezegd. Aangezien de xone pas veel later hier uitkomt. Engelstalig lijkt me wel.

• BlackwaterEl1te
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-05 13:10
Is alweer een tijdje geleden dat ik in deze thread heb gezien. Maar heeft microsoft nog wat gezegd over de nederlandse preorders in de duitse microsoftstore?

• uchiha tijntje
Niet dat ik weet.

360Gamertag.....PSN ID

• RDMA
quote:
BlackwaterEl1te schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:46:
Is alweer een tijdje geleden dat ik in deze thread heb gezien. Maar heeft microsoft nog wat gezegd over de nederlandse preorders in de duitse microsoftstore?
Die worden gewoon geleverd.

• joker nl
  • Registratie: november 2011
  • Niet online
Xbox One + FIFA 14 besteld via microsoftstore.de met PayPal.
Kijk ik bij mijn PayPal account staat er vervallen. Bel ik PayPal zeggen ze dat ze er niks aan doen dat ik de microsoft store contact moet opnemen. Doe ik dat zeggen zei daar dat ze er ook niks aan kunnen doen. Help !!!

• Phusebox
  • Niet online
quote:
joker nl schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:37:
Kijk ik bij mijn PayPal account staat er vervallen. Bel ik PayPal zeggen ze dat ze er niks aan doen dat ik de microsoft store contact moet opnemen. Doe ik dat zeggen zei daar dat ze er ook niks aan kunnen doen. Help !!!
Betaling wijzigen in creditcard?

• joker nl
  • Niet online
Kan niet, dan moet ik een nieuwe bestelling aanmaken bij de microsoft store.
Dat zei de live chat van de Microsoft Store.
Dus dan heb ik de FIFA 14 editie niet meer.

joker nl wijzigde deze reactie 09-10-2013 15:02 (16%)

• Phusebox
  • Niet online
quote:
joker nl schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:47:
Hmm geen idee dan, volgens mij waren er meer mensen hier die dit hebben gehad?

• BlackwaterEl1te
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-05 13:10
quote:
RDMA schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:39:
[...]

Die worden gewoon geleverd.
Mooi goed om te weten ging daar al vanuit maar heb sinds augustus of zo niet meer gechecked.

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:14
quote:
joker nl schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:47:
Via jouw opmerking ook even in mijn paypal account gekeken maar hier hetzelfde verhaal. Graag blijf ik dan ook op de hoogte van jouw ontwikkelingen zodat ik mijn acties erop aan kan passen. Ging er gewoon vanuit dat er niks verkeerd was gegaan gezien ik geen enkel bericht heb gehad.

Voor mij is het persoonlijk geen enorme ramp want dan wacht ik maar op de NL release maar jammer zou het natuurlijk wel zijn.

Xbox Live: Spuit11

• bongholio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20:32
Same here. |:(

Heb wel een credit card on file dus wie weet gebruiken ze die als alternatief als paypal niet lukt. Neem aan dat ze na een vervallen paypal auth niet automatisch een nieuwe transactie kunnen starten zonder user login.

• nitraM_Br
OXM heeft een filmpje geplaats met wat gameplay op de xboxen en reacties van mensen die er waren.

http://www.oxm.co.uk/6377...mmunity-night-highlights/

Mensen zijn positief, let wel dit is een avond geweest van xbox magazine dus de meesten die er waren zijn xbox fans. Gameplay beelden zien er goed uit moet ik zeggen
Dit is volgens mij dezelfde video maar dan wel beschikbaar (site geeft bij mij een error):

Overigens zijn het inderdaad Xbox fans, maar ook OXM heeft er natuurlijk baat bij als er meer consoles worden verkocht want dat betekent voor hun ook meer lezers. Objectiviteit is dus ver te vinden, maar als het slecht zou zijn dan was het filmpje wel korter :+

Martinspire wijzigde deze reactie 09-10-2013 18:41 (46%)

• joker nl
  • Niet online
Andere topic zag ik dit:

Ik weet dat er met de preorder van de Xbox One Paypal niet mogelijk was ivm de 30 dagen regel van paypal, daarom via Credit Card gedaan.

http://forum.xboxworld.nl...read.php?t=170710&page=48

Misschien toch maar een pre-order regelen via creditcard bij amazon.fr

http://www.amazon.fr/Cons...8-3&keywords=xbox+fifa+14

• danplo

danplo

quote:
joker nl schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:37:
Bij mij staat er ook vervallen.
Als ik de transactie bekijk staat er een optie met de tekst "Gegevens van factuurovereenkomst bekijken"
Als ik hierop klik staat er dat de betreffende transactie toch nog steeds actief staat ?

Deze quote staat er ook bij geschreven:
quote:
U heeft uw autorisatie gegeven om uw PayPal-rekening te gebruiken voor toekomstige goedgekeurde betalingen aan Microsoft Luxembourg S.à.r.l..U kunt deze autorisatie annuleren door hieronder op Annuleren te klikken.
Dus ik verwacht dat het gewoon goed gaat.

Xbox One - NL DarthVader // Twitter - MSFT_Daan // PC - Alienware Area-51 R2 Base 2014 // Tablet - Surface Pro 3 // Telefoon - Iphone 7 Plus 128GB

• joker nl
  • Niet online
@Danplo

Bedankt! Zie het nu ook staan, zal inderdaad dan wel goed komen.

• uchiha tijntje
Zijn er al concrete voorbeelden van launchgames hoe er om gegaan wordt met achievements na release en challenges, etc? (verwacht het niet, maar wie weet) :) Gezien de achievements van BF4 op MP gebied nogal tegenvallen hoop ik dat hier nog wel het een en ander mee gedaan wordt :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 10-10-2013 18:19 (6%)

360Gamertag.....PSN ID

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
quote:
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:11:
Zijn er al concrete voorbeelden van launchgames hoe er om gegaan wordt met achievements na release en challenges, etc? (verwacht het niet, maar wie weet) :) Gezien de achievements van BF4 op MP gebied nogal tegenvallen hoop ik dat hier nog wel het een en ander mee gedaan wordt :)
Achievements kunnen veranderd worden indien ze nog niet behaald zijn :)

• justifire
quote:
Rockvee2 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:48:
[...]

Achievements kunnen veranderd worden indien ze nog niet behaald zijn :)
Grappig als je hem bijna hebt gehaald na maanden grinden en hij plots veranderd :p

• uchiha tijntje
http://www.lazygamer.net/...f-a-hardcore-perspective/

Hands On verhaaltje over Forza 5, maar vooral een lofzang over de rumble in de triggers. Daar ben ik het volledig mee eens. Was echt positief verrast toen ik Forza speelde op Firstlook met de nieuwe controller. Hopelijk maken de developers er veel gebruik van, want het kan echt heel veel toevoegen aan een spel.

360Gamertag.....PSN ID

• Harmsen
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:01

:D Heerlijk hoe Top Gear meewerkt/mee adverteert aan Forza 5

What a fine day for Science! | Specs

• RHE218
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 23:26
quote:
Harmsen schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:38:
[video]

:D Heerlijk hoe Top Gear meewerkt/mee adverteert aan Forza 5
Briljant!
nog iets meer dan maandje.... (en dan nog een stuk of 4 want ik heb niet gepre-ordered |:( )

XBL:PowdR218 - JanJanssen 2011 - Burton T6 - Canon 60D 15_85

• justifire
Killer Instinct fightstick staat in de Madcatz store voor pre-order.
http://store.madcatz.com/...ition-2-for-Xbox-One.html
Enkel geen mogelijkheid om te verzenden naar NL, hopelijk gaat Amazon hier ook pre-orders voor aannemen.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:10
MS zet wel hoog in op MadCatz, racestuur zou ook van hun komen, maar ze staan niet echt bekend als 'degelijke bouwer'. Nog steeds benieuwd wat dat stuurtje moet gaan kosten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Robolokotobo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-07 06:15
Ik vond vroeger MadCatz ook een slecht merk als het om kwaliteit ging maar ik heb hier een Street Fighter 4 controller van hun wat echt een zeer goed product is.

Xbox One S

• uchiha tijntje
Killer Instinct ziet er toch tof uit.

http://uk.ign.com/videos/...evastating-combos-trailer

Is voor het eerst sinds de originele xbox en de PS2 dat ik een echte fighting game ga spelen, op fight night round op de 360 na dan :P

360Gamertag.....PSN ID

• X-Fighter
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16-06-2017
Volgens handelaar in de UK gaat de Xbox One beter verkopen dan de PS4. Reden om te vieren want des te meer vriendjes online

• uchiha tijntje
Lijkt me leuk om een lijstje te maken en in OP te zetten van de tweakers die op 22 november een X1 hebben :).

Hoe kunnen we dat het beste doen?

360Gamertag.....PSN ID

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 04:45
quote:
X-Fighter schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:22:
Volgens handelaar in de UK gaat de Xbox One beter verkopen dan de PS4. Reden om te vieren want des te meer vriendjes online
En waarom denkt die handelaar dat precies?
Volgens kennis die bij een gameshop werkt is het andersom :+

• uchiha tijntje
Lets not go there... Daar is het vs topic voor...

360Gamertag.....PSN ID

• nitraM_Br
quote:
Mutatie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:30:
[...]

En waarom denkt die handelaar dat precies?
Volgens kennis die bij een gameshop werkt is het andersom :+
Ja, en volgens een kennis van mij die eigenaar is van een game in UK zijn ze allebei gewoon uitverkocht overal.

Zoals hier boven gemeld, hier is het vs topic voor. Overigens zou ik me over vriendjes online geen zorgen maken, aangezien ze allebei zo goed als overal zijn uitverkocht in de landen van release.

• nitraM_Br
quote:
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:24:
Lijkt me leuk om een lijstje te maken en in OP te zetten van de tweakers die op 22 november een X1 hebben :).

ik ben er 1 van :)

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19-07 19:31
Me2!

• danplo

danplo

ik ook :)

quote:
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:24:

Liever niet. Lijstjes in topics zorgen altijd voor irritaties. Ik zal binnenkort wel kijken of ik er nog wat voor op kan zetten, maar eigenlijk lijkt me daar een ander topic beter voor. Waar je dan ook meteen kunt aangeven wat voor games je graag doet (of op dat moment). Om zo samen te kunnen gamen oid.

Liever niet in het X1 topic waar het vooral om discussiëren gaat en om nieuws te posten.

• justifire
quote:
+1
Xbox one uit Duitsland
BF4 en Killer Instinct day one van marketplace.
Nu nog ff ergens die stick zien te regelen....

Pagina: 1 ... 80 81 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True