Ik schrik een beetje van de animatie als hij de trap op loopt. Of anders gezegd: ik schrik van de animatie die er helemaal niet is, als hij de trap op loopt. Ik mag toch aannemen dat zo een gelikte game wel een fatsoenlijke trap-op-loop animatie heeft, gezien de realistische wereld die ze pretenderen neer te zetten. Check The Division, perfect.justifire schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:24:
[...]
Ooh ok nu snap ik hem
Heeft dus de losse game geannuleerd en de Day One edition besteld.
Overigens, hier nog 12 minuten nieuwe gameplay van Watchdogs op de TGS :
[video]
http://www.destructoid.co...-uncluttered-262315.phtml
Kort artikeltje over de interface.
Hoe meer ik zie van Watchdogs, hoe minder zin ik heb om het te spelen
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat heb ik al vanaf het begin.. Het lijkt me een erg repetitive spel.. Dat vond ik ook van far cry 3 en ik vind het best veel van far cry 3 weg hebben (zelfde maker natuurlijk).. Met name de voorgeprogrammeerde 'opties' om dingen op te lossen.. Waarvan je er 3-4 keer op keer ziet terugkomen.uchiha tijntje schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:20:
Eens !bram1984 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:18:
[...]
Ik schrik een beetje van de animatie als hij de trap op loopt. Of anders gezegd: ik schrik van de animatie die er helemaal niet is, als hij de trap op loopt. Ik mag toch aannemen dat zo een gelikte game wel een fatsoenlijke trap-op-loop animatie heeft, gezien de realistische wereld die ze pretenderen neer te zetten. Check The Division, perfect.
The Division word een instant buy voor mij
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ook daarvan is het nog even afwachten
Dat zei ik na de E3 2012 ook van Watch Dogs.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
The forza day one edition is toegevoegd bij micromania.fr
Alleen geen internationale levering volgens mij.
http://www.micromania.fr/...onsole-54156-XBOXONE.html
Alleen geen internationale levering volgens mij.
http://www.micromania.fr/...onsole-54156-XBOXONE.html
Maximilian's breakdown van Killer Instincts Sadira
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Er staat, van een verified Xbox account: Iedereen krijgt Fifa14 bij zijn Xbox One, of het nou een day one editie is of niet. Het lijkt me moeilijk om dat terug te trekken.justifire schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:33:
[...]
Goed nieuws dit !
Toch nog een kans om FIFA14 te verkopen/ruilen met iemand die geen day one heeft besteld en wel een lekker potje wil voetballen
[ Voor 14% gewijzigd door S0epkip op 26-09-2013 12:38 ]
Nee:S0epkip schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:03:
[...]
Er wordt slecht gelezen door iedereen, inclusief metronieuws.nl.
Iedereen krijgt Fifa14 bij zijn Xbox One, of het nou een day one editie is of niet.
http://www.ign.com/articl...e-orders-get-free-fifa-14
Ik zie hier veel over deze game langs komen. Ik ken de serie verder niet, maar ik zie gewoon een standaard 2D fighter die grafisch weinig indrukwekkends doet. Is dit echt een launch titel waarvoor mensen een next gen console halen? Beetje hetzelfde idee als ik heb bij Knack.justifire schreef op donderdag 26 september 2013 @ 01:05:
Maximilian's breakdown van Killer Instincts Sadira
[video]
je moet ook geboren zijn in de jaren 70 om dit te begrijpenbram1984 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:09:
[...]
Ik zie hier veel over deze game langs komen. Ik ken de serie verder niet, maar ik zie gewoon een standaard 2D fighter die grafisch weinig indrukwekkends doet. Is dit echt een launch titel waarvoor mensen een next gen console halen? Beetje hetzelfde idee als ik heb bij Knack.
Dit, ik hoor alleen senioren (dabelg schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:17:
[...]
je moet ook geboren zijn in de jaren 70 om dit te begrijpen
Ow, helemaal tof. Zie nu pas de volgende opmerking:
"Another important note - the Day One Edition Xbox One FIFA 14 offer is valid in Europe, this holiday, while stocks last."
Ofterwijl, degene die in Nederland de Day One edition hebben besteld, krijgen FIFA 14 niet. Goed bezig MS, lekker duidelijk weer allemaal......

Er is sowieso nog helemaal niks bekend gemaakt over een launch in Nederland... Dat we met z'n allen verwachten dat ie in 2014 wel gaat komen, en waarschijnlijk februari/maart/april, is iets anders. Tevens is er volgens mij al aangekondigd dat MS bij 'ons' 2 gratis games gaat verschepen. Verdere details zullen nog wel volgen.Nbabu schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:10:
[...]
Ow, helemaal tof. Zie nu pas de volgende opmerking:
"Another important note - the Day One Edition Xbox One FIFA 14 offer is valid in Europe, this holiday, while stocks last."
Ofterwijl, degene die in Nederland de Day One edition hebben besteld, krijgen FIFA 14 niet. Goed bezig MS, lekker duidelijk weer allemaal......
Verwijderd
Ik kom uit 1980 en ik heb dit spel samen met Mortak Kombat en Street fighter kapot gespeeld. Killer instinct kwam sowieso later dus dat je uit de jaren 70 moet komen is absolute onzin!dabelg schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:17:
[...]
je moet ook geboren zijn in de jaren 70 om dit te begrijpen

Verwijderd
Deze game kan je jaaaaaren spelen. Veel offline en online tournaments spelen. Houdbaarheid is enorm. Beetje een manke vergelijking met Knack. Die speel je hooguit 2x uit en dan ben je er helemaal klaar mee. Ik ben juist blij dat ze na die mislukte pogingen van 3D vechtspellen terug zijn gegaan naar de oud vertrouwde 2D. Ik ben van de fighters generatie en niet van de shooters generatie.bram1984 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:09:
[...]
Ik zie hier veel over deze game langs komen. Ik ken de serie verder niet, maar ik zie gewoon een standaard 2D fighter die grafisch weinig indrukwekkends doet. Is dit echt een launch titel waarvoor mensen een next gen console halen? Beetje hetzelfde idee als ik heb bij Knack.
Je kan ook makkelijk een paar potjes spelen als je maar een uurtje hebt voordat je uit huis moet. Pick up and play.
@Harvey: De '
' over het hoofd gezien? 
On another note: T10 heeft de een batch auto's voor FM5 bekend gemaakt: Klik
Tevens zijn de Bernese Alps weer terug en is Silverstone geüpdate naar de huidige layout

On another note: T10 heeft de een batch auto's voor FM5 bekend gemaakt: Klik
Tevens zijn de Bernese Alps weer terug en is Silverstone geüpdate naar de huidige layout

The ramblings of an idiot
Zeer nice, een van de grotere redenen waarom ik de Xbox over de PS verkiesuchiha tijntje schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:20:
Ik vond KI op de SNES ook de bom, en de nieuwe ziet er alleraardigst uit, maar bedenk wel dat het niet misselijke RARE de eerste iteratie maakte, en nu een andere ontwikkelaar.
Hoe zit het met de balans bijvoorbeeld?
Daarnaast vond ik de prijs voor extra fighters nogal duur, uiteindelijk meen ik zelfs dat het aanschaffen van alle fighters meer dan 60 euro kostte. Dat doet het idee van een "gratis" game een beetje teniet.
Ik snap dat er verdiend moet worden, maar 30€ voor het totaal vind ik persoonlijk voor een 2D fighter genoeg. Knal er dan extra outfits tegenaan of zo voor dat extra geld, of wat méér characters of zo.
Daarnaast vond ik de prijs voor extra fighters nogal duur, uiteindelijk meen ik zelfs dat het aanschaffen van alle fighters meer dan 60 euro kostte. Dat doet het idee van een "gratis" game een beetje teniet.
Ik snap dat er verdiend moet worden, maar 30€ voor het totaal vind ik persoonlijk voor een 2D fighter genoeg. Knal er dan extra outfits tegenaan of zo voor dat extra geld, of wat méér characters of zo.
20 euro voor eerste 8 characters of 5 euro voor losse characters.vaagisdenaam schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:03:
Ik vond KI op de SNES ook de bom, en de nieuwe ziet er alleraardigst uit, maar bedenk wel dat het niet misselijke RARE de eerste iteratie maakte, en nu een andere ontwikkelaar.
Valt dus best mee, Jago en het gehele spel zijn gratis te spelen.
Uiteraard, voor niets gaat de zon op.
Alle xbox one games kosten rond de €60,- dus waarom zou een fighter dat niet mogen kosten ?
Steeds meer dingen wijzen er op dat Microsoft ook met game streaming gaat starten voor de Xbox One.
http://www.theverge.com/2...-the-cloud-to-windows-and
http://www.theverge.com/2...-the-cloud-to-windows-and
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YIHzlN3pMm8] aan de buttons te zien hele mooie x1 gameplay ?
GT: The Bozzz88
offtopic : dan ben je toch heel begin jaren 80 want anders was je er vroeg bij (in de lunaparken)Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:07:
[...]
Ik kom uit 1980 en ik heb dit spel samen met Mortak Kombat en Street fighter kapot gespeeld. Killer instinct kwam sowieso later dus dat je uit de jaren 70 moet komen is absolute onzin!
Of die lunaparken aan zee die de kasten 5 jaar lang laten staan haha
heb trouwens een KI lunapark kast thuis gehad (ooit gewonnen met wedstrijd) maar toen ik alleen ging wonen deze verkocht (eerste wat je deed was geluid stiller zetten !!!!)
[ Voor 22% gewijzigd door dabelg op 27-09-2013 08:14 ]
Metal gear is sowieso instant buy.. voor mij dan..Bozznl schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:23:
[video] aan de buttons te zien hele mooie x1 gameplay ?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nu nog een xbox one haha.. Nouja, ik hoop nog steeds dat ik er eentje op release kan scoren bij de mediamarkt in duitsland.. Pre-orderen lukte helaas niet meer. Als ik forza en metal gear zie dan word ik gek dat ik zo lang moet wachten.
What the actual fuck:
Niet dat ze het verkeerd aanpakken, maar wtf?
Microsoft Announces Xbox Fitness, Famous Trainers Partner With Xbox On New Fitness Service
Microsoft today announced a new fitness program called Xbox Fitness. Xbox Fitness is a new online service built exclusively for Xbox One that takes the world’s most popular fitness videos and makes them interactive.
Microsoft has partnered with famous fitness trainers for this program,
The extensive library of videos from the world’s biggest fitness brands including Beachbody’s P90X® (Tony Horton) and INSANITY® (Shaun T), Jillian Michaels, Tracy Anderson and others, will be available for free with Xbox Live Gold memberships through December 2014.
Xbox One will make use of the new Kinect to read your heart rate without a monitor, see which muscles are most engaged by measuring the power, force and transfer of weight in your body, and track the quality of your performance by measuring your balance, tempo and form.
INSANITY’S Shaun T says, “What makes Xbox Fitness so innovative is the feedback it gives you. The Kinect sensor can evaluate your form, tell how high you’re jumping, how hard you’re punching and even read your heart rate. It’s that little missing piece of validation that hasn’t been possible for home fitness products before. Xbox Fitness completes the puzzle.”
Xbox Fitness Challenges are integrated into your workouts through Xbox Live, tracking your performance history and awards and delivering competitive social challenges. You can even compete with your friends, share your results, etc,. Xbox Fitness will be available this holiday season and with an Xbox Fitness Pass, included free with your Xbox Live Gold membership through December 2014, you’ll have unlimited access to the world’s best workouts on your Xbox One.
For more information on Xbox Fitness, visit http://www.xbox.com/xboxfitness.
Ze moeten toch workouts voorschotelen voor de luie dikke gamertjes
Daar is dit voor ontworpen
haha..
Nee dit is DE reden waarom veel mannen toch de Xbox One mogen kopen. Omdat de vrouw dan haar workout kan doen.
Haha ja dat is ook waar!
Nee dit is DE reden waarom veel mannen toch de Xbox One mogen kopen. Omdat de vrouw dan haar workout kan doen.
Haha ja dat is ook waar!
[ Voor 6% gewijzigd door Chrosser op 27-09-2013 11:42 ]
Genoeg mannen zullen het ook geen probleem vinden naar een mooie dame te kijken die oefeningen doet.Chrosser schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:01:
Ze moeten toch workouts voorschotelen voor de luie dikke gamertjesDaar is dit voor ontworpen
haha..
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Killer Instinct is toch een free to play game?justifire schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:07:
[...]
20 euro voor eerste 8 characters of 5 euro voor losse characters.
Valt dus best mee, Jago en het gehele spel zijn gratis te spelen.
Uiteraard, voor niets gaat de zon op.
Alle xbox one games kosten rond de €60,- dus waarom zou een fighter dat niet mogen kosten ?
Dan is de kans groot dat je de andere characters vrij kan spelen door gewoon veel te gamen.
Het kopen van de characters is gewoon een afkortingsroute.
Het is al bevestigd dat je geen characters kan vrijspelen. Wat wel gaat gebeuren is dat het character wat gratis beschikbaar is gaat rouleren. Dus bijvoorbeeld elk kwartaal is een ander character beschikbaar voor spelers die niet willen betalen.
Gamertag: YazNL
Verwijderd
Nee dit klopt niet. Je krijgt alleen 1 karakter en kan de anderen niet vrij spelen. Ze denken eraan om aan het begin jago gratis te geven maar dat in verloop van tijd continue geswitched wordt van gratis karakter. Alle info over Free 2 play omtrent Killer Instinct staat overal al online. Google is your best friendxAnarchyBaS schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:45:
[...]
Killer Instinct is toch een free to play game?
Dan is de kans groot dat je de andere characters vrij kan spelen door gewoon veel te gamen.
Het kopen van de characters is gewoon een afkortingsroute.
Dit is anders zeer populair hoor, kijk maar naar hoevaak Insanity wel niet is gedownload / gekocht. Ik zie het wel zitten want actieve feedback krijgen op je bewegingen zorgt ervoor dat je de oefeningen stukken beter uitvoert. Je voortgang automatisch bijhouden zorgt voor meer motivatie en de hele reden waarom thuisfitness (al is het veel meer thuiscardio) zo populair is omdat je precies kan doen wanneer je tijd hebt en je ook kan sporten als je beperkte tijd hebt. Ik zal hier zeker gebruik van maken en ben blij met deze aankondigingMartinspire schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:55:
What the actual fuck:
[...]
[video]
Eerste jaar gratis, erna een apart betaalde fitness pass (in de VS iig). Lijkt erop alsof ze er een hele dienst van gaan maken als ze er een abbonementservice voor maken en dat dit dus pas het begin is.*Xbox Fitness coming Holiday 2013. Starting January 2015, unlimited access requires a paid Xbox Fitness Pass subscription and an Xbox Live Gold membership (both sold separately). Additional Xbox Fitness content is available for purchase, and may vary over time. See xbox.com/xboxfitness.
[ Voor 24% gewijzigd door Kluutmaran op 27-09-2013 12:32 ]
Ik snap dat het populair is, maar ik had dit dus echt niet verwacht. Ik denk ook dat dit weer averechts zal werken bij de "gamers" (of eigenlijk de sony fans) omdat ze dan naast tv tv tv weer zo'n pruts-argument hebben. Terwijl er naast de prima games dus ook wat meer bij komt.
En je kan nu al de volgende bedenken. Maak een app die je golf swing verbeterd en ze hebben een markt waar een klap geld in zit waar je eng van word. Zelfde geld voor apps die je baseball swings analyseerd of je hardloop techniek verbetert en zo alle andere sporten waarvan je vanuit "stilstand" een aktie moet uitvoeren en waarbij de techniek heel belangrijk is.Kluutmaran schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:25:
[...]
Ik zie het wel zitten want actieve feedback krijgen op je bewegingen zorgt ervoor dat je de oefeningen stukken beter uitvoert. Je voortgang automatisch bijhouden zorgt voor meer motivatie en de hele reden waarom thuisfitness (al is het veel meer thuiscardio) zo populair is omdat je precies kan doen wanneer je tijd hebt en je ook kan sporten als je beperkte tijd hebt. Ik zal hier zeker gebruik van maken en ben blij met deze aankondiging
Ik denk dat zij (Microsoft) en eigenlijk ook wij (Gamers) ons daar absoluut niet druk om moeten maken. Dit heeft alleen maar voordelen voor de hardcore gamers. Hierdoor worden veel meer units verkocht dan er in de gamemarkt mogelijk is. Dit zorgt er weer voor dat de potentionele afzetmerk voor games groter is dat "wij" dus meer kwalitatieve spellen krijgen. GTA V heeft onlangs bewezen dat een zeer goed spel ook echt verkocht word.Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:34:
Ik snap dat het populair is, maar ik had dit dus echt niet verwacht. Ik denk ook dat dit weer averechts zal werken bij de "gamers" (of eigenlijk de sony fans) omdat ze dan naast tv tv tv weer zo'n pruts-argument hebben. Terwijl er naast de prima games dus ook wat meer bij komt.
120 miljoen units verkocht in 8 jaar tijd. Met dit soort akties verkopen ze dat binnen 3 jaar.
Gamertag: YazNL
Verwijderd
Vooral in de VS is dit soort zaken mega populair. Kijk maar naar alle fitness video's die op de markt zijn. Deze dienst combineert die videos dus en houd tegelijkertijd je voortgang bij. Wii Fit heeft ook niet voor niets zoveel verkocht? Er is blijkbaar gewoon een markt voor.
Overigens zal Azure gebruikt gaan worden vor het streamen van Games, MS is er al mee bezig en heeft al wat dingen laten zien :
http://www.oxm.co.uk/6306...-4-from-the-cloud-report/
Overigens zal Azure gebruikt gaan worden vor het streamen van Games, MS is er al mee bezig en heeft al wat dingen laten zien :
http://www.oxm.co.uk/6306...-4-from-the-cloud-report/
Het is dus gewoon wachten tot dit ook naar de One komt. Gezien de kracht en omvang van de azure servers denk ik dat de termijn ook redelijk kort zou kunnen zijn totdat we dit echt werkend zienMicrosoft is, as suggested, working on a game streaming service akin to Gaikai and OnLive, according to insiders close to The Verge. It's very much a work in progress, apparently, and is being designed principally to stream games to Windows devices,
Jeetje man, TV, TV, FITNESS, COD, TV, TV, FITNESS wat moet de gemiddelde gamer ermee?Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:34:
Nee maar zonder gekheid, dit is zeker wat voor mijn vriendin en dochters. Na de aankondiging van Zumba Fitness World welke helaas (ook) niet op de Playstation verschijnt hoop ik stiekem toch op positief nieuws van mijn Neckermann pre- order.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zeg Tiger Woods (of een andere goede golf game) die puur op Kinect draait. Wedden dat dat de verkoop nog eens aanzwengelt? Goedkope golftrainer/simulator. Iedereen die beetje golft heeft ineens een sterk argument voor een X1..Yaz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:26:
[...]
En je kan nu al de volgende bedenken. Maak een app die je golf swing verbeterd en ze hebben een markt waar een klap geld in zit waar je eng van word. Zelfde geld voor apps die je baseball swings analyseerd of je hardloop techniek verbetert en zo alle andere sporten waarvan je vanuit "stilstand" een aktie moet uitvoeren en waarbij de techniek heel belangrijk is.
Dit kan zeker een slimme zet zijn. Let op he, MS wil dat het een familie console wordt, voor het hele gezin: van Kinect spelend kind tot de COD tiener, de Forza spelende vader en de fitness moeder (lekker stereotiep, ik weet het). Menig man die straks zo'n xbox one in huis kan halen door tegen zijn vrouw te zeggen dat er gratis fitness bij zit.Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:34:
De groep die alleen maar naar traditionele hardcore games kijkt voor zo min mogelijk geld zijn ze toch wel kwijt inmiddels. En dat iedere fanboy er weer negatief over gaat doen zal men mee moeten leven.
xbox fitness is misschien wel nodig met acties als www.dewanddoritos.com
Mechwarrior Online: Flapdrol
Wordt je avatar dan ook ripped?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gameplay van The Evil Within, ziet er beklemmend uit 
[YouTube: http://youtu.be/CwY1-_-EXCQ]
[YouTube: http://youtu.be/CwY1-_-EXCQ]
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 27-09-2013 17:18 ]
Hier nog een filmpje over de Impulse Triggers en de implementatie in Forza 5:
Helaas niet echt in beeld hoe het dan precies werkt, maar lijkt me nog steeds erg tof!
Hier trouwens de reactie van Microsoft op Steam OS / Steambox:
http://www.vg247.com/2013...amos-with-great-interest/
En hier een korte indruk over video-commentaar wat je makkelijk toe kunt voegen aan Xbox One DVR:
http://www.vg247.com/2013...to-share-with-game-clips/
Helaas niet echt in beeld hoe het dan precies werkt, maar lijkt me nog steeds erg tof!
Hier trouwens de reactie van Microsoft op Steam OS / Steambox:
http://www.vg247.com/2013...amos-with-great-interest/
En hier een korte indruk over video-commentaar wat je makkelijk toe kunt voegen aan Xbox One DVR:
http://www.vg247.com/2013...to-share-with-game-clips/
[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 28-09-2013 12:16 ]
Dat ziet er wel heel gaaf uit zeg! Lekker zo'n game om in het donker te spelen.justifire schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:16:
Gameplay van The Evil Within, ziet er beklemmend uit
[video]
Forza......... Jaren geleden dat ik een racegame gekocht heb, deze gaat er zeker komen.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Het werkt best goed eigenlijk, op Gamescom uitgebreid kunnen testen. Wat het doet is dat je bij acceleratie wheelspin kunt voelen als je grip verliest, of in bochten wanneer je te snel gaat en de auto gaat ondersturen.Martinspire schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:53:
Hier nog een filmpje over de Impulse Triggers en de implementatie in Forza 5:
[video]
Daarnaast voel je in de andere trigger wanneer de ABS ingrijpt of beter nog, met ABS uit wanneer je wielen beginnen te blokkeren.
Het leuke was dat een andere journalist toen we in gesprek waren met Dan (die gast van Turn 10 in de video) zei dat hij er niks van voelde. Toen werd meneer even op zijn plaats gezet door te zeggen dat als jij als een idioot die controller beetpakt, en vervolgens de triggers steeds heel hard in knijpt je er inderdaad niks van voelt omdat de kracht in je vingers uiteraard sterker is dan de rumble motoren. Het is dus vooral een hulp voor mensen die meer op gevoel rijden en niet met alle hulp aan in arcade mode gaan raggen met zo'n auto.
Ik vond het in ieder geval een welkome toevoeging, zeker nu mijn huidige Fanatec stuurtje niet gaat werken op de One, en ik het dus voorlopig even met een controller moet doen.
The Evil Within ziet er inderdaad erg sfeervol uit, alleen lijkt de gameplay een beetje gimmicky en standaard, hopelijk vergis ik me want ik verwacht eigenlijk beter van Bethesda.Bunta schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:28:
[...]
Dat ziet er wel heel gaaf uit zeg! Lekker zo'n game om in het donker te spelen.
Forza......... Jaren geleden dat ik een racegame gekocht heb, deze gaat er zeker komen.
[ Voor 60% gewijzigd door Phusebox op 28-09-2013 11:35 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De triggers gaan niet heen en weer maar je voelt een trilling in de trigger. Los van de rumble van de gamepad.Martinspire schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:05:
Maar hoe werkt die rumble dan precies? Gaan de triggers zelf heen en weer, voel je een trilling binnen de trigger (binnen het plastic) of nog anders? Dat is me namelijk nog niet echt duidelijk
Is er nog een plek waar je een xbox one kan pre-orderen? DayOne editie bijv? Na het zien van Xbox Fitness ga ik ook voor de Xbox One ipv PS4
Amazon.frkyddil schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:26:
Is er nog een plek waar je een xbox one kan pre-orderen? DayOne editie bijv? Na het zien van Xbox Fitness ga ik ook voor de Xbox One ipv PS4
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Had het toevallig net gezien idd! Pre-ordered. Grappig.. PS4 is wel goedkoper maar als je voor een dayone editie gaat met game kom je even 'duur' uit als een PS4.
Anyway grappig waarom 1 functie mijn hele mening heeft veranderd, wou bijna de PS4 pre-orderen..
Wat betreft Ryse op 900p ipv de verwachte 1080p, hier een plaatje tussen de verschillen en de mogenlijkheden daarvan.
Boven is 1080p onder 900p

Klopt, niet om mijn gelijk te halen, maar wat ik in het andere topic verkondigde over die harde eis van 1080p/60fps is dus waar. Bovenstaande bewijst dat er blijkbaar meer detail kan toegepast worden in 900p ipv toch in 1080p draaien waar het ondanks hogere resolutie toch minder uit ziet. Nu is dit een Xbox exclusive maar bij Watchdogs zullen er ook gewoon achter gekomen zijn dat de performance op sommige plaatsen niet goed genoeg was voor 1080p en dus iets gedownscaled hebben waarbij het detail niveau gehandhaaft kon blijven.
Als je dus perse 1080p/60fps wil aanhouden zul je voor een pc moeten gaan. Want ondanks die enorme kracht wat de ps4 extra zou moeten hebben zullen ze ook die hebben moeten downscalen
Als je dus perse 1080p/60fps wil aanhouden zul je voor een pc moeten gaan. Want ondanks die enorme kracht wat de ps4 extra zou moeten hebben zullen ze ook die hebben moeten downscalen
[ Voor 14% gewijzigd door Chrosser op 30-09-2013 15:40 ]
Het armor onder is dezelfde, alleen zonder riemen/bretels. Onder heeft simpelweg aanzienlijk minder detail, maar ook een veel slechtere schaduwwerking.Martinspire schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:33:
Geen probleem toch? Verder valt het me op dat ik de armor van de onderste gozer rechts er wel wat mooier uit vind zien (vooral op zijn borst dus), maar het goude randjes bij de bovenste weer mooier vindt. Ze zijn ook blijkbaar bezig met de looks zelf dus.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Het is ook logisch natuurlijk dat op 900p meer 'detail' gerenderd kan worden dan op 1080p.
Echter is het wel de vraag hoe de verschillen zijn op grotere schermen, op zo'n klein plaatje zie je uiteraard geen verschil in resolutie.
(Eigenlijk hadden ze gewoon het detail van de onderste screen toe moeten passen op 1080p natuurlijk
)
Echter is het wel de vraag hoe de verschillen zijn op grotere schermen, op zo'n klein plaatje zie je uiteraard geen verschil in resolutie.
(Eigenlijk hadden ze gewoon het detail van de onderste screen toe moeten passen op 1080p natuurlijk
Nou is dit natuurlijk een launchgame waardoor ze daar nog wat problemen mee hebben, maar Ryse was van orgine een Xbox 360 Kinect titel, dus vind het zelf niet zo verwonderlijk dat het toch grafisch wat minder sterk is dan gehoopt (qua resolutie/fps, detail zit wel goed imo)Chrosser schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:39:
Klopt, niet om mijn gelijk te halen, maar wat ik in het andere topic verkondigde over die harde eis van 1080p/60fps is dus waar. Bovenstaande bewijst dat er blijkbaar meer detail kan toegepast worden in 900p ipv toch in 1080p draaien waar het ondanks hogere resolutie toch minder uit ziet. Nu is dit een Xbox exclusive maar bij Watchdogs zullen er ook gewoon achter gekomen zijn dat de performance op sommige plaatsen niet goed genoeg was voor 1080p en dus iets gedownscaled hebben waarbij het detail niveau gehandhaaft kon blijven.
@justifire haha ja dat laatste ben ik natuurlijk wel volkomen met je eens.
het verschil tussen 900p en 1080p lijkt mij nou niet echt heel veel uitmaken denk ik. Juist een beter detailniveau kan een game die extra feeling geven. uitgaande van een goede relatie tussen kijkafstand en grootte scherm.
Je gaat natuurlijk wel verschil zijn als je 1,5 meter van een 65 inch gaat afzitten.
het verschil tussen 900p en 1080p lijkt mij nou niet echt heel veel uitmaken denk ik. Juist een beter detailniveau kan een game die extra feeling geven. uitgaande van een goede relatie tussen kijkafstand en grootte scherm.
Je gaat natuurlijk wel verschil zijn als je 1,5 meter van een 65 inch gaat afzitten.
Ehm, maak ik daaruit op dat je het onderste plaatje mooier vindt? Want die heeft dus én een lagere resolutie én aanzienlijk minder detail én een slechtere schaduw en lichtwerking...justifire schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:46:
Het is ook logisch natuurlijk dat op 900p meer 'detail' gerenderd kan worden dan op 1080p.
(Eigenlijk hadden ze gewoon het detail van de onderste screen toe moeten passen op 1080p natuurlijk)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Waar komen deze afbeeldingen vandaan? Bron met wat meer tekst en info zou fijn zijn... Wel interessant namelijk.justifire schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:30:
Wat betreft Ryse op 900p ipv de verwachte 1080p, hier een plaatje tussen de verschillen en de mogenlijkheden daarvan.
[afbeelding]
http://www.gameparty.net/...solutie-ryse-son-of-rome/
In de onderste shot hebben de gezichten wel meer details of zie ik dat niet goed.
In de onderste shot hebben de gezichten wel meer details of zie ik dat niet goed.
Euh check zijn nek en.... de achtergrondAllSeeyinEye schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:14:
[...]
Ehm, maak ik daaruit op dat je het onderste plaatje mooier vindt? Want die heeft dus én een lagere resolutie én aanzienlijk minder detail én een slechtere schaduw en lichtwerking...
Het is een beetje geven en nemen denk ik, belichting is op de bovenste screen zeker mooier ( gezicht en armor)
[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 30-09-2013 19:21 ]
Maarja bij de ene regent het zelfs... Dan liever toch de 900p versie
Verwijderd
Over ryse gesproken, hands on geplaatst van de eurogamer expo.
http://analogaddiction.or...yse-son-of-rome-hands-on/
Ziet er goed uit, reviewer ook veelbelovend, geeft aan dat samen met killzone en wolfenstein visueel een van de beste spellen is. Het is ook geen QTE fest zoals vaak aangegeven op het internet.
http://analogaddiction.or...yse-son-of-rome-hands-on/
Ziet er goed uit, reviewer ook veelbelovend, geeft aan dat samen met killzone en wolfenstein visueel een van de beste spellen is. Het is ook geen QTE fest zoals vaak aangegeven op het internet.
enWith this hands on demo, I took a sigh of relief at finally being able to take solace in the fact that Ryse isn’t a QTE-fest. It actually has some pretty complex combat for the most part. For example, there is no block button so you must learn to parry instead. Parrying deflects your enemies attacks and thus allows you to throw them off guard so you can deliver a fatal blow. Once you attack an enemy enough they’ll be open to an execution which you can perform by pressing B. However, you can choose not to execute them and instead just kill them in a non-spectacular way.
laat hem dus voorlopig in de preorder staan samen met dead risingGraphically, Ryse is the best looking game I saw this weekend along with Killzone: Shadow Fall and Wolfenstein: The New Order. The light shines off of Roman armour, water splashes up against men’s legs in knee deep water and blood splatters over shields and swords in an almost uncomfortably realistic way.
Vind Wolfenstein en Ryse dus helemaal niet zo spectaculair.
Wolfenstein vind ik grafisch niet denderend wat ik tot nu toe gezien heb, en omgeving kan ook nauwelijks kapot, in tijden van Battlefield 4 vind ik dat ze daar toch wel eens wat aandacht aan mogen besteden.
Ryse lijkt mij te repetatief worden, button basher, en dan telkens die slow-mo kills gaan na 100 keer ook vervelen.
Dead Rising, heeft me nog geen een keer kunnen boeien, ook deze keer doet het me niet veel, liever even wachten op Dying Light (makers Dead Island), wat mij dan wel weer aanspreekt.
Bovenaan mijn lijst staat The Division, gevolgd door Killer Instinct , Battlefield 4 en The Witcher 3.
Titanfall kan interressant zijn maar ben nog niet volledig overtuigd.
Gameplay Dying Light
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6QJYcY1KaAA]
Wolfenstein vind ik grafisch niet denderend wat ik tot nu toe gezien heb, en omgeving kan ook nauwelijks kapot, in tijden van Battlefield 4 vind ik dat ze daar toch wel eens wat aandacht aan mogen besteden.
Ryse lijkt mij te repetatief worden, button basher, en dan telkens die slow-mo kills gaan na 100 keer ook vervelen.
Dead Rising, heeft me nog geen een keer kunnen boeien, ook deze keer doet het me niet veel, liever even wachten op Dying Light (makers Dead Island), wat mij dan wel weer aanspreekt.
Bovenaan mijn lijst staat The Division, gevolgd door Killer Instinct , Battlefield 4 en The Witcher 3.
Titanfall kan interressant zijn maar ben nog niet volledig overtuigd.
Gameplay Dying Light
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6QJYcY1KaAA]
Dying Light heeft mij ook wel verrast, staat zeker hoog op mijn lijstje ook na een minuut of 15 gespeeld te hebben.
Verder is er tijdens de launch weinig bijonders te krijgen voor beide consoles, het is dat ik Forza liefhebber ben, anders zou ik voor een PS4 zijn gegaan. Daar zie ik op de korte termijn toch meer potentiële toppers.
Alhoewel Titanfall ook wel een must have is, afgaande op een korte sessie die ik heb gespeeld. Enige jammere daaraan is dat er geen 1P is, en dat ga ik wel missen.
Verder is er tijdens de launch weinig bijonders te krijgen voor beide consoles, het is dat ik Forza liefhebber ben, anders zou ik voor een PS4 zijn gegaan. Daar zie ik op de korte termijn toch meer potentiële toppers.
Alhoewel Titanfall ook wel een must have is, afgaande op een korte sessie die ik heb gespeeld. Enige jammere daaraan is dat er geen 1P is, en dat ga ik wel missen.
Verwijderd
Fifa 14 er gratis bij. Na het zien van dit filmpje, ben ik er wel blij mee.
YouTube: PS4 at Eurogamer: FIFA 14 PlayStation 4 Gameplay
YouTube: PS4 at Eurogamer: FIFA 14 PlayStation 4 Gameplay
Verwijderd
World tour jammer dat ze ons overslaan, maar goed zorgt in die andere landen denk ik best voor een boost.
http://www.siliconrepubli...box-onea-s-world-tour-com
Ook nieuws ivm day 1 update en batterypacks
http://www.siliconrepubli...box-onea-s-world-tour-com
Ook nieuws ivm day 1 update en batterypacks
IGN recently held the final Ask Me Anything session with Microsoft's Marc Whitten. As expected some new details regarding Microsoft's next-gen console Xbox One was revealed.
The details was related to Day One update for Xbox One, Cloud Service, rechargeable battery pack for Xbox One controller and more. We have the full rundown of this last IGN's AMA session, read it below:
Q: How large is the Xbox One’s Day One update? How long will it take to install?
MARC WHITTEN, XBOX ONE CHIEF PLATFORM ARCHITECT: We are optimizing Xbox One so that the day one update is as fast as possible. While we’re still finalizing the details, we expect that the download will take between 15 and 20 minutes for most users.**
Q: Does every single multiplayer game on Xbox One, regardless of developer or publisher, get dedicated servers because of the cloud? Or is it still a game-by-game thing?
WHITTEN: Every title can take advantage of our cloud services. Think of it as a tool in the toolbox for our developers to drive their vision and our goal is to make it easy and simple for them to do so.
Q: Do you guys plan to update the dashboard once or sometimes twice a year as you currently do with the Xbox 360?
WHITTEN: Yes. Like we have done with Xbox 360, we will continue to learn from what customers want and love to iterate on the best dashboard experience.
Q: Will Twitter/Facebook return on Xbox One?
WHITTEN: We continue to work with great partners to bring the best app experiences to Xbox One. While I can’t comment on the specifics of these two partners right now, at launch you will be able to access Twitter and Facebook through the Internet Explorer web browser on Xbox One at launch.
Q: Will a rechargeable battery pack be offered for the controller?
WHITTEN: Yes! The Play and Charge kit includes a rechargeable battery and micro-USB cable, with a charging indicator light. It will be available at launch for $24.99.
Bron http://www.gamepur.com/ne...ttery-xbox-one-contr.html
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 16:29 ]
Ik heb mijn extra controller met play&charge kit in ieder geval al in bestelling staan. Toch handiger dan batterijen. Nog weinig split screen games maar goed.
Die play and charge kit staat ook gewoon op de microsoft site bij accessoires. Was geloof ik toch wel algemeen bekend. Zaterdag ga ik naar firstlook. En daar ga ik (proberen) met allebei de consoles te spelen. Maakt voor mij dan niet uit welke games het zijn als ik maar een beetje de look and feel van de controllers en het apparaat kan ervaren. Ik zag geloof ik dat Deadrising 3 en Forza op de xbox te spelen zijn en Knack en Driveclub op de PS4. Ik denk dat ik dus de racegames ga spelen om ook nog enigzins een vergelijking te kunnen maken.
Laat mijn keuze daar min of meer vanaf hangen denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door Chrosser op 02-10-2013 09:13 ]
Ben benieuwd of DR3 op Firstlook speelbaar is, tijdens Gamescom was het namelijk enkel een gameplay demo. Hoop van wel uiteraard, ben er ook wel benieuwd naar.Chrosser schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:12:
Die play and charge kit staat ook gewoon op de microsoft site bij accessoires. Was geloof ik toch wel algemeen bekend. Zaterdag ga ik naar firstlook. En daar ga ik (proberen) met allebei de consoles te spelen. Maakt voor mij dan niet uit welke games het zijn als ik maar een beetje de look and feel van de controllers en het apparaat kan ervaren. Ik zag geloof ik dat Deadrising 3 en Forza op de xbox te spelen zijn en Knack en Driveclub op de PS4. Ik denk dat ik dus de racegames ga spelen om ook nog enigzins een vergelijking te kunnen maken.
Verder verwacht ik dat AC4 ook speelbaar is op de PS4, dat was het tenminste ook op Gamescom.
Forza 5 en Driveclub vergelijken qua gameplay is best lastig, de ene meer een simulatie(ish) en de ander is puur arcade. Grafisch is Forza misschien wat "saaier" en daardoor minder indrukwekkend in eerste oogopslag, maar dat komt meer omdat men een realistische weergave nastreeft, waar Driveclub natuurlijk de omgeving en allerlei toevoegingen gebruikt om de game meer "impact" te geven.
Vond Driveclub ook best leuk om te spelen, maar om ze met elkaar te vergelijken is nogal lastig.
Ok, ik weet vanuit het verleden hoe forza speelt. Ben benieuwd hoe het er grafisch nu uitziet. Wist niet dat Driveclub zo arcade was. Ik dacht dat het een beetje Grid achtig zou zijn. Of is het nog erger dan dat? Het gaat mij in ieder geval ook meer om de ''look and feel'' van de games. Ik ben dus benieuwd. Ik zal de camera in ieder geval meenemen en proberen wat leuke xbox foto's te schieten
Is er uberhaupt een X1 te vinden op Firstlook dan? Ik weet dat Sony aanwezig is, maar voor MS is er weinig te doen denk ik?Phusebox schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:17:
[...]
Ben benieuwd of DR3 op Firstlook speelbaar is, tijdens Gamescom was het namelijk enkel een gameplay demo. Hoop van wel uiteraard, ben er ook wel benieuwd naar.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mja ik vond Driveclub een mix tussen NFS en Grid, maar Grid vind ik zelf ook een arcade game overigens.Chrosser schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:30:
Ok, ik weet vanuit het verleden hoe forza speelt. Ben benieuwd hoe het er grafisch nu uitziet. Wist niet dat Driveclub zo arcade was. Ik dacht dat het een beetje Grid achtig zou zijn. Of is het nog erger dan dat? Het gaat mij in ieder geval ook meer om de ''look and feel'' van de games. Ik ben dus benieuwd. Ik zal de camera in ieder geval meenemen en proberen wat leuke xbox foto's te schieten
@BM Microsoft heeft in ieder geval een stand, dus ik neem aan van wel.
Zou me eerder verbazen als ze er niet waren want dan hadden ze een nog groter probleem gehad in Nederland.
@Phusebox, Ja grid is ook arcade maar dat speelt (mijn mening) wel lekker weg. NFS is mij dan weer net TE arcade en slip je met 180 km/h door elke bocht heen om vervolgens weer tot 300 te accelereren. We gaan het zien in ieder geval haha
Zou me eerder verbazen als ze er niet waren want dan hadden ze een nog groter probleem gehad in Nederland.
@Phusebox, Ja grid is ook arcade maar dat speelt (mijn mening) wel lekker weg. NFS is mij dan weer net TE arcade en slip je met 180 km/h door elke bocht heen om vervolgens weer tot 300 te accelereren. We gaan het zien in ieder geval haha
http://www.xgn.nl/xbox-on...utm_campaign=Headliner.nlBM schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:51:
[...]
Is er uberhaupt een X1 te vinden op Firstlook dan? Ik weet dat Sony aanwezig is, maar voor MS is er weinig te doen denk ik?
Ik vind het knap dat je op deze manier de keuze voor een PS4 of X1 kan maken. Maar dat even terzijde, ik ben ook erg benieuwd naar Forza en Driveclub. Alleen kan je er op rekenen dat er oude builds draaien op Firstlook, dus meer dan een eerste impressie zal het niet zijn.Chrosser schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:12:
@zwembroek. Door daadwerkelijk de controllers vast te houden, te vergelijken wat er te vergelijken valt, en dit naast elkaar te leggen kan je in ieder geval een beter beeld vormen dan alle previews, hands-on en media artikelen bij elkaar. De voor- en nadelen van elke console zijn bij iedereen hier tot in den treure verdedigd of afgebrand en hier trek ik me dan ook weinig meer van aan. Op basis daarvan heb ik in ieder geval nog steeds geen definitieve keuze kunnen maken (knap dan dat alle mensen die gepreordered hebben wel een goede keuze hebben kunnen maken met de info die ze hadden). Als de controller van de Xbox voor mij sowieso weer superieur is aan de die van de playstation dan denk ik dat ik toch wel echt een keuze kan maken. Tenzij je een jaar vanaf de zijkant toekijkt hoe xbox live en psn zich ontwikkeld hebben lijkt me een keuze op basis van de argumenten die ik daarin meeneem voor de hand liggend.
Ik vraag me ook af of je een keuze puur op objectieve gronden kunt maken. Je kunt wel specs gaan vergelijken, en tot in zekere mate graphics, maar uiteindelijk blijft het toch een gevoelskwestie. Waar voel jij je lekkerder bij?
Ik heb dat zelf met de Xbox One, en dat komt meer vanwege het feit dat ik de PS3 echt een drama vind en de Xbox 360 mijn favoriete console (misschien wel all-time) is. Ik kijk wel met een scheef oog naar de PlayStation 4 en zie een hoop dingen waarvan ik hoopte dat Microsoft ze ook zou hebben. Helaas bezit ik niet de financiële middelen om beide machines aan te schaffen, en ben ik al blij dat ik er straks één heb staan. Of dat weer een foute keuze gaat worden zal de tijd uitwijzen.
Ik heb dat zelf met de Xbox One, en dat komt meer vanwege het feit dat ik de PS3 echt een drama vind en de Xbox 360 mijn favoriete console (misschien wel all-time) is. Ik kijk wel met een scheef oog naar de PlayStation 4 en zie een hoop dingen waarvan ik hoopte dat Microsoft ze ook zou hebben. Helaas bezit ik niet de financiële middelen om beide machines aan te schaffen, en ben ik al blij dat ik er straks één heb staan. Of dat weer een foute keuze gaat worden zal de tijd uitwijzen.
@Phusebox, Dat is mijn probleem dus ook een beetje. Ik vind de ps3 niet erg veel ontwikkeld ten opzichte van de begin periode. Op een of andere manier heb ik dat bij de Xbox wel. Het heeft ook te maken met cross partychat wat de xbox meteen had etc. Ik heb datzelfde nu een beetje bij kinect. Het is niet zo dat ik de kinect super veel voor games zal gaan gebruiken (als dezelfde games uitkomen als nu op de 360) Maar de functies zoals ingebouwde IR blaster en de andere functies van kinect spreken mij gewoon wel aan. Ik zie er in de toekomst in ieder geval een stuk meer mee gebeuren.
Ik heb ook het gevoel gehad dat Sony de move maar uitbracht omdat het ook iets met zwiepen en zwaaien moest hebben. Hetzelfde geldt nu voor de eye toy, Sony wil iets tegenover kinect zetten. Maar doet dan maar weer een beetje half heb ik het idee.
Qua games heeft Sony het de laatste jaren er wat beter vanaf gebracht met hun exclusives. Ik denk wel dat de Xbox hiervan geleerd heeft en meer werk gaat maken de komende jaren om ook weer goede exclusives te hebben.
Al met al heeft Xbox dus een voorsprong voor mij. Aangezien ik Q1 2014 mijn console wil aanschaffen (ook i.v.m. uitverkochte preorders) zullen beide dan wel te verkrijgen zijn. Ik wacht dus in ieder geval zaterdag af waar ik hoop al meer feeling te krijgen met de apparaten. Misschien kan mijn mening dan weer veranderen
Ik heb ook het gevoel gehad dat Sony de move maar uitbracht omdat het ook iets met zwiepen en zwaaien moest hebben. Hetzelfde geldt nu voor de eye toy, Sony wil iets tegenover kinect zetten. Maar doet dan maar weer een beetje half heb ik het idee.
Qua games heeft Sony het de laatste jaren er wat beter vanaf gebracht met hun exclusives. Ik denk wel dat de Xbox hiervan geleerd heeft en meer werk gaat maken de komende jaren om ook weer goede exclusives te hebben.
Al met al heeft Xbox dus een voorsprong voor mij. Aangezien ik Q1 2014 mijn console wil aanschaffen (ook i.v.m. uitverkochte preorders) zullen beide dan wel te verkrijgen zijn. Ik wacht dus in ieder geval zaterdag af waar ik hoop al meer feeling te krijgen met de apparaten. Misschien kan mijn mening dan weer veranderen
[ Voor 19% gewijzigd door Chrosser op 02-10-2013 12:11 ]
Als je weet dat je in de vorige generatie de foute keuze gemaakt hebt, waarom dan nu niet bij voorbaat switchen?Phusebox schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:51:
Of dat weer een foute keuze gaat worden zal de tijd uitwijzen.
Verwijderd
Precies, de tijd zal uitwijzen of ik voor de juiste console heb gekozen.
Ik heb nu 7 jaar de PS3 thuis. Ik had het op de eerste dag gekocht nadat ik de Xbox360 op de eerste dag had gekocht en niet lang daarna had doorverkocht omdat ik de PS3 meer voor mij vond. Ik ben mijn PS3 na 7 jaar meer dan zat geworden. Het is nauwelijks verbeterd (relevant) na al die updates in de loop d'r jaren. Ik vind het saai. Het wordt tijd voor iets nieuws, iets compleet anders.
Ik ben ook een andere type gamer geworden. Ik heb minder tijd en ook andere needs. Ik hou ook erg veel van entertainment (films, skype, bediening, etc.)
Ik denk dat de Xbox One beter bij mijn behoefte zal passen. Ik wil een apparaat die meer kan dan alleen een game opstarten en spelen (bij wijze van).
Dat de Kinect mijn andere apparatuur in de woonkamer zal herkennen en kan bedienen via voice, geeft me een brede glimlach.
Ik heb nu 7 jaar de PS3 thuis. Ik had het op de eerste dag gekocht nadat ik de Xbox360 op de eerste dag had gekocht en niet lang daarna had doorverkocht omdat ik de PS3 meer voor mij vond. Ik ben mijn PS3 na 7 jaar meer dan zat geworden. Het is nauwelijks verbeterd (relevant) na al die updates in de loop d'r jaren. Ik vind het saai. Het wordt tijd voor iets nieuws, iets compleet anders.
Ik ben ook een andere type gamer geworden. Ik heb minder tijd en ook andere needs. Ik hou ook erg veel van entertainment (films, skype, bediening, etc.)
Ik denk dat de Xbox One beter bij mijn behoefte zal passen. Ik wil een apparaat die meer kan dan alleen een game opstarten en spelen (bij wijze van).
Dat de Kinect mijn andere apparatuur in de woonkamer zal herkennen en kan bedienen via voice, geeft me een brede glimlach.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 12:29 ]
Nou ik refereerde niet per se aan de vorige generatie (waar ik destijds een PS3 enkel aanschafte voor de Formule 1 licentie die bij Sony was, en een half jaar later niet verlengd werd waardoor ik feitelijk voor niets een PS3 had gekocht), maar meer aan andere aankopen die ik gedaan heb. Zoals een PSP, Wii U, probleem auto, etc. Niet echt veel geluk met dat soort dingen.AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:07:
[...]
Als je weet dat je in de vorige generatie de foute keuze gemaakt hebt, waarom dan nu niet bij voorbaat switchen?
Sommige vrienden hebben al zoiets van: oh ga jij voor X? Dan weet ik dat ik Y moet nemen want jij kiest toch altijd het verkeerde.
Nu ik dit gelezen heb, heb ik mijn keuze kunnen maken, ik ga voor de PS4Phusebox schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:37:
[...]
Nou ik refereerde niet per se aan de vorige generatie (waar ik destijds een PS3 enkel aanschafte voor de Formule 1 licentie die bij Sony was, en een half jaar later niet verlengd werd waardoor ik feitelijk voor niets een PS3 had gekocht), maar meer aan andere aankopen die ik gedaan heb. Zoals een PSP, Wii U, probleem auto, etc. Niet echt veel geluk met dat soort dingen.
Sommige vrienden hebben al zoiets van: oh ga jij voor X? Dan weet ik dat ik Y moet nemen want jij kiest toch altijd het verkeerde.
Het gaat mij in eerste instantie om de exclusieve games die voor mij doorslaggevend zijn. En laat ik nou veel meer hebben met de Sony exclusives dat met de Microsoft exclusives. Hierna komen alle andere zaken zoals controllers, specs, etc kijken. Dus de keus voor de PS4 was voor mij grotendeels al bepaald voordat hij aangekondigd werd. Dit wel onder voorbehoud natuurlijk. Was Microsoft met een machine gekomen die me echt van de stoel had afgeblazen was het wellicht een ander verhaal geworden.Chrosser schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:44:
@zwembroek. Door daadwerkelijk de controllers vast te houden, te vergelijken wat er te vergelijken valt, en dit naast elkaar te leggen kan je in ieder geval een beter beeld vormen dan alle previews, hands-on en media artikelen bij elkaar. De voor- en nadelen van elke console zijn bij iedereen hier tot in den treure verdedigd of afgebrand en hier trek ik me dan ook weinig meer van aan. Op basis daarvan heb ik in ieder geval nog steeds geen definitieve keuze kunnen maken (knap dan dat alle mensen die gepreordered hebben wel een goede keuze hebben kunnen maken met de info die ze hadden). Als de controller van de Xbox voor mij sowieso weer superieur is aan de die van de playstation dan denk ik dat ik toch wel echt een keuze kan maken. Tenzij je een jaar vanaf de zijkant toekijkt hoe xbox live en psn zich ontwikkeld hebben lijkt me een keuze op basis van de argumenten die ik daarin meeneem voor de hand liggend.
Totdat je er achter komt dat het helemaal niet goed werkt en je gefrustreerd naar je apparatuur aan het schreeuwen bent.Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:11:
Ik zeg niet dat het niet kan hoor, maar met een soortgelijke functie van mijn Samsung ES8000 serie heb ik een zeer slechte ervaring. Met deze functie heb ik nu eerst zoiets van eerst zien dan geloven..
Kinect op de huidige 360 werkt al top.
Kan alleen maar beter worden.
En de vergelijking van xbox kinect met die van de samsung tv's gaat niet op vind ik.
En de vergelijking van xbox kinect met die van de samsung tv's gaat niet op vind ik.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik bedoel het spraak gedeelte.cypher21 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:28:
Kinect op de huidige 360 werkt al top.
kan niet oordelen over die functie in samsung tv's. Maar op de xbox werkt het hier wel aardig in spellen.
Maak er alleen weinig gebruik van, want een controller is vaak sneller.
Met de laatste rainbow six geloof ik kon je je team ermee aansturen, dat werkte wel goed.
Verwijderd
Voice command in Ryse om je troepen aan te sturen (defend and attack) dat lijkt me gewoon een coole toevoeging. Ik zie wel of het goed gaat werken of niet. het is tenminste voor mij iets nieuws en verfrissend. iets wat de PS3 met de eye me niet kon geven.
Nog een laatste toevoeging. Ik bedoel niet de spraak in games maar het bedienen van je rand apparatuur. XboX on, TV on, Channel 2, Volume Up, etc.....
tsja, ik zou dat idd nooit gaan gebruiken. Daar heb ik een harmony voor die dat sneller kan dan dat ik dat uit kan spreken
@zwembroek Voor mij persoonlijk spreken de games op de Xbox one dan weer in het voordeel. In ieder geval de launchtitels en de aangkondigde games. Ook dat is uiteraard een punt waarmee ik rekening hou. Ik moet wel eerlijk bekennen dat beide geen echte systemsellers hebben nu. Kilzone spreekt mij dus persoonlijk niet aan. Forza bijvoorbeeld wel, alleen is dat niet de reden om te kiezen voor de Xbox one. Deadrising 3 lijkt me wel tof. maar voor mij is het nogmaals geen systemseller. Het blijft dus ook koffiedik kijken. Uncharted is dat bijvoorbeeld wel. Maar Naughty dog is nu met een nieuw project bezig. Waar je nog altijd maar moet kijken of je het thema of genre game iets vind.
edit: Ik ga een beetje van hot naar her qua titels zie ik, ik hoop dat het een beetje duidelijk maakt wat ik bedoel. In ieder geval de multiplatform titels op dit moment gewoon beter en grootser dan de exclusives. Daar zal vast verandering in komen maar op dit moment kan ik op basis daarvan geen echte afweging maken.
edit: Ik ga een beetje van hot naar her qua titels zie ik, ik hoop dat het een beetje duidelijk maakt wat ik bedoel. In ieder geval de multiplatform titels op dit moment gewoon beter en grootser dan de exclusives. Daar zal vast verandering in komen maar op dit moment kan ik op basis daarvan geen echte afweging maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Chrosser op 02-10-2013 15:19 ]
Heb exact dezelfde "twijfel"Chrosser schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:16:
@zwembroek Voor mij persoonlijk spreken de games op de Xbox one dan weer in het voordeel. In ieder geval de launchtitels en de aangkondigde games. Ook dat is uiteraard een punt waarmee ik rekening hou. Ik moet wel eerlijk bekennen dat beide geen echte systemsellers hebben nu. Kilzone spreekt mij dus persoonlijk niet aan. Forza bijvoorbeeld wel, alleen is dat niet de reden om te kiezen voor de Xbox one. Deadrising 3 lijkt me wel tof. maar voor mij is het nogmaals geen systemseller. Het blijft dus ook koffiedik kijken. Uncharted is dat bijvoorbeeld wel. Maar Naughty dog is nu met een nieuw project bezig. Waar je nog altijd maar moet kijken of je het thema of genre game iets vind.
Heb een xbox gehad, een xbox 360 nu en mijn eerste voorkeur zal zijn de xbox one. Ook omdat ik in het verleden slechte ervaringen met Sony heb gehad (o.a. dvdspeler, tv, ps3, discman e.d.)
Ga sowieso bij de launch geen console halen.
ik wacht iig wel een half jaar, en ga dan eens kijken wat het verschil tussen de consoles in de multiplatform spellen zal zijn.
Kinect voor de kids is geniaal.
Volgens mij zijn 360 gebruikers over het algemeen erg tevreden over hun console geweest waardoor het vertrouwen in Microsoft er wel is bij mij. Vooral de ontwikkeling die de 360 heeft gehad vanaf de start tot aan het eind qua systeemsoftware, usability en innovatie met o.a. de verschillende dashboards, verschillende apps en Kinect met redelijke ondersteuning doet mij MS verkiezen boven de console van Sony.
Aangezien FIFA mijn meest gespeelde spel is en de next gen versie zoveel beter lijkt te gaan zijn dan de current gen versie heeft mij doen besluiten voor het eerst niet op een prijsdaling te wachten maar direct bij launch een One te halen. (student zijn vs een baan hebben scheelt natuurlijk ook wel iets
)
Ik vind alleen wel dat het erg stil is omtrent nieuwe informatie, speelsessies van verscheidene spellen en marketingpraat, maar misschien is dat enkel omdat ik te eager ben naar nieuws
Aangezien FIFA mijn meest gespeelde spel is en de next gen versie zoveel beter lijkt te gaan zijn dan de current gen versie heeft mij doen besluiten voor het eerst niet op een prijsdaling te wachten maar direct bij launch een One te halen. (student zijn vs een baan hebben scheelt natuurlijk ook wel iets
Ik vind alleen wel dat het erg stil is omtrent nieuwe informatie, speelsessies van verscheidene spellen en marketingpraat, maar misschien is dat enkel omdat ik te eager ben naar nieuws
Ik vind het sowieso vreemd om je keuze te baseren op launch titels. Dat misschien maar 5% (of natuurlijk nog veel minder) van wat je totaal gaat spelen. Ik heb mijn keuze gebaseerd op het aanbod op de current gens. Daar kun je al heel veel aan zien (first party studio's, exclusives etc.). Dat slaat echt niet ineens 180 graden om.Chrosser schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:16:
Voor mij geldt in ieder geval dat het totaalpakket goed moet zijn. Heb bij playstation daar een minder gevoel over dan bij de xbox one. Ik hoop door zaterdag weer een beter totaalgevoel te krijgen. Misschien dat ik nog steeds geen keuze kan maken, misschien helpt het wel een beetje beter in de goede richting.
Huidig aanbod icm de launchgames heb ik gepakt.bram1984 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:50:
[...]
Ik vind het sowieso vreemd om je keuze te baseren op launch titels. Dat misschien maar 5% (of natuurlijk nog veel minder) van wat je totaal gaat spelen. Ik heb mijn keuze gebaseerd op het aanbod op de current gens. Daar kun je al heel veel aan zien (first party studio's, exclusives etc.). Dat slaat echt niet ineens 180 graden om.
Ik ga van de Playstation 3 naar de One en doe dat nu alleen voor Forza en DeadRising.
De multiplatform games blijven ook de nieuwe generatie heus wel multiplatform lijkt me.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Eens, en voor mij is de balans de andere kant op doorgeslagen. Globaal zal het aanbod van games qua stijl niet heeel veel veranderen tov current gen, al lijkt MS nu ook de wat meer 'filmische' games te zoeken (geen idee wat de echte term is) met games als Quantum Break en D4. Dat was/is toch een gebied waar Sony wat sterker is.bram1984 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:50:
[...]
Ik vind het sowieso vreemd om je keuze te baseren op launch titels. Dat misschien maar 5% (of natuurlijk nog veel minder) van wat je totaal gaat spelen. Ik heb mijn keuze gebaseerd op het aanbod op de current gens. Daar kun je al heel veel aan zien (first party studio's, exclusives etc.). Dat slaat echt niet ineens 180 graden om.
Ook dit speelt mee. Ik ben een 360, en een PS3 gehad, en mijn herinneringen aan de PS3 zijn (op een enkele topgame na) niet heel positief geweest. Dan neig je nogal sneller naar een bepaalde consoleKluutmaran schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:49:
Volgens mij zijn 360 gebruikers over het algemeen erg tevreden over hun console geweest waardoor het vertrouwen in Microsoft er wel is bij mij. Vooral de ontwikkeling die de 360 heeft gehad vanaf de start tot aan het eind qua systeemsoftware, usability en innovatie met o.a. de verschillende dashboards, verschillende apps en Kinect met redelijke ondersteuning doet mij MS verkiezen boven de console van Sony.
Zit ook te wachten op meer info, maar ik denk dat dat nog even gaat duren. Verwacht zelf vanaf half oktober zowel van Sony als MS meer nieuws. Voor mijn gevoel zal rond die tijd de opbouw naar de release van beide consoles gaan beginnen.Ik vind alleen wel dat het erg stil is omtrent nieuwe informatie, speelsessies van verscheidene spellen en marketingpraat, maar misschien is dat enkel omdat ik te eager ben naar nieuws
Beide platformen gaan gewoon een installbase krijgen die dusdanig is dat uitgevers moeilijk 1 van beide consoles kunnen gaan passeren. Op de first party devs, en de developers die een zak geld krijgen na danDonstil schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:03:
[...]
De multiplatform games blijven ook de nieuwe generatie heus wel multiplatform lijkt me.
Edit: Hmmz, dit past misschien beter in het PS4/X1 topic.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.