[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.035 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Hmm, foutjes maken wordt niet zo gewaardeerd als je een van de laatste tanks bent in een hightier game, of het mijn schuld was, is een tweede.

Ensk: Ik loop al 5 minuten te duelleren met een M103 in mijn IS-3. Ik heb nog zo'n 10% health over, en de M103 nog 3%. Ik sta bij de ene kant van een huis, hij staat om de hoek, zijn kanon op mij gericht, als ik mijn tank iets naar voren doe schiet hij mij af.

Nu wilde ik mijn tank wat schuiner zetten, zodat hij misschien wel bounced, dus, ik achteruit, draaien, klaarstaan, komt er een IS-4 met 4% health aan hobbelen, om de M103 uit te schakelen, hij krijgt door dat dat niet zo slim is, eerst blockt hij sowieso mijn schot, dus ik moet wachten.

Hij besluit te draaien, wss om de M103 te willen flanken, hij heeft zat ruimte om te draaien, als hij even nadenkt. Maar, hij gaat op zijn plaats draaien, na zo'n 150 graden zit hij niet meer in de weg met zijn tank, en geef ik gas om de M103 te verrassen, zodat hij bounced en ik hem afschiet. En juist om dat moment besluit de IS-4 dat hij tóch even achteruit wilt.

Dus: Ik ram de IS-4: duw zijn achterkant voor 50cm ofzo uit cover, M103 schiet IS-4 af, IS-4 en alle andere dode tier 10 tanks beginnen op mij te schelden, ik moet mijn tank weer in z'n achteruit zetten om nog een een kleine kans te maken de M103 in zijn reload uit te schakelen, ik ben vrij, heb mijn kanon op hem en hij drukt net iets sneller af.

Resultaat: IS-4 dood, M103 levend, ik dood. Pot verloren, iedereen boos op mij.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wanneer weet je dat wot toch meer verslavend is dan je wil toegeven:

Joindry zit thuis van zijn vanwege ene gips aan de rechter voorarm (pols).
Het bollestuk muis en het gips werken niet goed samen en dus zit ik even thuis, na ongeveer 24h niet op pc gezeten te hebben komt mijn brein tot dit "semi-geniale" plan:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LNvOSpa9DGwSUbpRGpnAYoXf/medium.jpg

Wat hersenkronkels herleggen (links wordt boven, onder wordt links enzoverder) lukt het best om arty te spelen zo. Enkel RMB zit buiten bereik. Mediums ga ik me toch even niet aan wagen :)

ter info die muis is een sidewinder X8 en is een héél grote muis.

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 14-05-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ joindry

idd verslaving op zijn top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:44

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:21:
wanneer weet je dat wot toch meer verslavend is dan je wil toegeven:

Joindry zit thuis van zijn vanwege ene gips aan de rechter voorarm (pols).
Het bollestuk muis en het gips werken niet goed samen en dus zit ik even thuis, na ongeveer 24h niet op pc gezeten te hebben komt mijn brein tot dit "semi-geniale" plan:
[afbeelding]

Wat hersenkronkels herleggen (links wordt boven, onder wordt links enzoverder) lukt het best om arty te spelen zo. Enkel RMB zit buiten bereik. Mediums ga ik me toch even niet aan wagen :)

ter info die muis is een sidewinder X8 en is een héél grote muis.
Tijd voor een trackball? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ah, dat verklaart waarom spelers soms zonder reden het water in rijden... :+

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:53:
Goed, ik geef bij deze aan dat ik misschien soms wat minder snel moet praten meer moet doen.

Bij deze Excuses voor eventuele ''flame'' gelukkig is Bramsd bij deze met een snelle oplossing gekomen!

En voor de rest, excuus !! ik zal voortaan wat meer me best doen !

maar spammen mag ik graag doen :P en daar zeg ik geen sorry voor haha !

@Vas, Sorry :)
Dat siert je dan weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms moet men zijn fouten inzien om te leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:46
Joindry schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:21:
Ik speel al tijden met de mousepad van mijn laptop, dat moet met een hand in het gips toch ook wel lukken lijkt me ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Heerlijk... 3 tier 7 arties en 2 tier 6 arties per zijde in een tier 8 battle -,- en vooral heerlijk als je in een T28 Prototype rond aan het rijden bent. 326 damage gedaan... toen kwam de arty shell: -1150hp

<3 this kind of matchmaking.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:30
Die special komt mooi op tijd. Nog 25k tot de T32 en dan maar lekker doorgrinden :) Gelukkig met 30% korting want met de vorige special heb ik 5 miljoen aan spulletjes uitgegeven en een ST 1 gekocht. lijkt me een leuke tank!

Had ook gebruik gemaakt van de actie om crew om te zette naar mijn IS4. Die heb ik namelijk niet meer gespeeld sinds het een tier 10 is geworden. eerste potje 1750 xp en master tanker :P verwacht dat mijn gemiddelde zal dalen..

De pen nerf vind ik ook wel op zijn plaats. Vond het al belachelijk dat er een hoop tank rondrijden die 400+ pen kunnen hebben. Misschien, heel misschien wordt de maus en de e100 populairder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 11:56
Victory!
Battle: Ensk dinsdag 14 mei 2013 19:10:01
Vehicle: Pz.Kpfw. IV
Experience received: 2.298 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 21.738
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Pascucci's Medal, Top Gun, Sniper, Sharpshooter, Master Gunner

Zo dit was nou eens een fijn potje, zonder derp gun :)

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:17

thijsco19

KTM 990 SMT

oosterhofjf schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:02:
Die special komt mooi op tijd. Nog 25k tot de T32 en dan maar lekker doorgrinden :) Gelukkig met 30% korting want met de vorige special heb ik 5 miljoen aan spulletjes uitgegeven en een ST 1 gekocht. lijkt me een leuke tank!

[...]
Hmmm. Ben nu ook op weg in de US heavy lijn (nu de M6) maar de special komt eigenlijk niet goed uit :-(.
Ik moet de komende weken meer concentreren op school, gelukkig duurt de special tot de 29ste.
Hopelijk kan ik nog net op tijd de t32 kopen al verwacht ik dat niet :-(

:( :( , huiswerk huiswerk en huiswerk, wat mot je der mee?! :P
Weinig tijd om te spelen dus.

[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 14-05-2013 21:17 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Fijn die special. Kan ik mijn T32 met net aangekochte camo lekker in gaan zetten en de M103 toch maar eens verder grinden ondanks dat ik niet zo van de tier 9 ben.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
>32000 tot de E-100.... :P Heeft lang op zich laten wachten maar hij komt eraan :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:15:
[...]

Lunch je er minder om dan? >:)
Ik niet :+
Pcies. Hetzelfde geldt ook voor de aanschaf van premium tanks. 8)
BramSd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:03:

Voordeel is dan wel dat ik in die 2 jaar maar 2 andere spellen heb gekocht (Diablo 3 en Starcraft 2), iets wat ik voorheen vaker deed.
En die 4 tientjes voor Diablo had je zeer waarschijnlijk ook beter in WOT kunnen steken. ;)
MSalters schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:11:
[...]

Ik was ook al tot dezelfde conclusie gekomen. Maar waarom dan euro's neerleggen om tegen arty te mogen spelen? Ik heb m'n Patton opgedoekt, en ik mis 'm niet. Voor die 2 miljoen credits kan ik m'n tier 8's een hele tijd spelen.
Tja, dont know.. Ik doe het in iedergeval niet. 1 van de redenen dat ik zelf ook geen tier x speel. Speel voornamelijk tier 8 premium tanks en dat vindt ik net zo leuk. Het levert echter een stuk meer credits op.

[ Voor 74% gewijzigd door ChojinZ op 14-05-2013 21:52 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010

p0st

Dutch Reefer

VasZaitsev schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:58:
Ja nou, ik wacht al een maand ofzo dat de T29 in de aanbieding komt...

Nouja, ik heb nu toch veels te weinig credits, special heeft me veel geld gekost :+
Dan hoeft je niet lang te wachten :)

http://worldoftanks.eu/ne...d-your-own-special-offer/

1. T29 Heavy Tank (USA) (1733 votes [15.28%])
2. IS Heavy Tank (USSR) (1220 votes [10.76%])
3. Tiger I Heavy Tank (Germany) (949 votes [8.37%])

Oftewel, dat wordt de T29 in de aanbieding (en de hele lijn daar onder discount + 50% crew xp) vanaf overmorgen!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 15:43
So, from the 20th of May, get ready to roll out in your T29! The specifics of which exact tanks will be announced as soon as we have it confirmed!

vanaf de 20e dus niet overmorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010

p0st

Dutch Reefer

blueice85 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:26:
So, from the 20th of May, get ready to roll out in your T29! The specifics of which exact tanks will be announced as soon as we have it confirmed!

vanaf de 20e dus niet overmorgen ;)
Ohja ze hebben het aangepast 8)7

The special will not start on the 16th of May (that was a miscommunication internally) but actually the 20th of May and will run for the full week! After that it will be a random tank chosen from the same group (with the t29 removed). It's likely we'll do a video of this taking place. I'm all for putting the tanks out in a circle, blindfolding someone and spinning them round and then the first tank they touch when they walk forward wins, but then again that's probably why I don't get to make these choices!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik denk dat ik alvast die T1 Heavy ga grinden om hier wat van mee te pikken :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Dus, dat wordt grinden als een modderfokker. [niet te verwarren met de motherfucker]

T29 lijkt me erg fijn, vind hem nog best eng in mijn IS en KV-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Pfff, net de T29 gekocht. Levert ie dan ook meer op in potjes?

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ja, denk ik.

Gevecht: Steppe dinsdag 14 mei 2013 22:40:07
Voertuig: Cromwell
Ervaring ontvangen: 3.266 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 30.250
Gevechtsprestaties: Meesterschapsbadge: 1e Klasse

Leuk die Cromwell, eerst oprukken naar de vlag van de vijand, mensen ondertussen fijn flanken. En toen werd er bij ons gecapped, dus eerst een SU-100 en een M4 doodsnipen en dan naar de vlag racen om een VK3001H te doden en dan terug naar de vijandelijke vlag om te laat te zijn voor de cap.

Halverwege vroegen ze me wat ik aan het doen was, nadat ik de cap had gereset, snapten ze me opeens :+

[ Voor 96% gewijzigd door RobinHood op 14-05-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

e_pluribus_unum (5/14/2013 10:41:40 PM) you useless polish rat
:D wat een kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:17

thijsco19

KTM 990 SMT

atticus182 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:13:
[...]

Dan hoeft je niet lang te wachten :)

http://worldoftanks.eu/ne...d-your-own-special-offer/

1. T29 Heavy Tank (USA) (1733 votes [15.28%])
2. IS Heavy Tank (USSR) (1220 votes [10.76%])
3. Tiger I Heavy Tank (Germany) (949 votes [8.37%])

Oftewel, dat wordt de T29 in de aanbieding (en de hele lijn daar onder discount + 50% crew xp) vanaf overmorgen!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Alleen jammer dat ik die hele lijn al heb :( Voor de rest wel een heel leuk idee !

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:24:
[...]
Haha, een WN7 van over de 3000. Ja, dan hebben die lossen iig niet aan jou gelegen :)

En misschien klinkt het wat associaal en ben je het helemaal niet met me eens, maar ik speel sowieso liever een paar heerlijke potjes die ik net aan verlies, dan dat ik in die potjes helemaal niets doe en dat we het vijandelijke team in no-time oprollen.
Nouja zo denk ik er deels over, vind hele goede potjes verliezen ook zeker niet erg maar als ik de kans krijg sowieso te winnen en alsnog verliezen dan vind ik dat ik dat zuur!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:13:
Ik speel altijd tot het bittere eind, zo ook gisteravond Nemean tegenover me die twijfelde over zijn team maar ons team bakte er echt geen zak van. Uiteindelijk nog zoveel mogelijk damage gedaan, gecapped en alles. Uiteindelijk na tig kansloze potjes wel de dubbel op mijn BatChat gehaald met >10k exp waar ik vanavond ook wel een plaatje van zal posten :P
Dat was ook een vreemde match ook, ik kwam aanrijden in zuid zie dat daar Muphus staat schiet dwars door zijn koepel heen.. zie dat hij gelijk terug trekt, maar die flank hield het goed en had weinig te doen.. dus ben terug gaan kachelen dwars door mid heen (niemand spotte mij of deed mij damage :+) en vervolgens ben ik jullie gaan lastig vallen, waarna er nog een berg op mij stonden te bouncen (waar jij er ook nog 1 van was volgens mij :P). :+ Die Leopard was alleen zeer irritant kwam continue door mijn wrat heen maar ik niet door zijn turret.

Raar potje, 33 of 36% winkans en net aan gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-10 06:37

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Mr_Size schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:01:

2 potjes met de Jagdpanther: de eerste ging wel redelijk, teams waren eindelijk eens redelijk balanced. Aardig wat dmg kunnen doen, iets meer dan 2k. Helaas wel verloren. Potje daarna met de Jagdpanther, ik wordt vroeg in het potje uit het niets geraakt door een onzichtbare T29 en sta een beetje vast op 1 plek. Ondertussen is echter ons team gigantisch aan het ownen en rollen we de enemy helemaal op. 0 dmg gedaan en m'n x5 dus geheel verkloot..
Zo herkenbaar... 1 potje perfect maar wel verliezen en de andere binnen een minuut dood en winnen...
En zeker frustie met die X5 dit weekend..

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:56
Laatste 24 uur 66.67% losses maar wel een WN7 van 1800.

Je vraagt jezelf echt wel af waarom je een spel speelt waar je met de beste inzet en de nodige skills niet kan MAG winnen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik had over de laatste 24 uur een win rate van 69,7% en een wn7 rating van ~1600.
Eergisteren, daarintegen, daar praat ik niet meer over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:24

Masuchievo

Cpt. Average

Quick question: hoe berekenen jullie die WN7. Ik neem aan dat jullie niet een excel sheetje hebben staan met daarin alle games van de avond.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:16:
Laatste 24 uur 66.67% losses maar wel een WN7 van 1800.

Je vraagt jezelf echt wel af waarom je een spel speelt waar je met de beste inzet en de nodige skills niet kan winnen :r
Tja, met 14 andere spelers op het veld heb je altijd maar een beperkte impact. Daardoor zul je als je per dag bekijkt nog wel eens laag eindigen met je winstrate, op de langere termijn zie je het verschil echter gelukkig wel duidelijk :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Masuchievo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:22:
Quick question: hoe berekenen jullie die WN7. Ik neem aan dat jullie niet een excel sheetje hebben staan met daarin alle games van de avond.
www.noobmeter.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Laatste van mij is 7 mei.
Niet dat ik goed ben, maar ik houd nou eenmaal van statistieken (tot op zekere hoogte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Sta je daar met je nieuwe hellcat, heb binoc en camonet, en nog maar 85% crew ofzo.. gezellig achter een bosje helemaal aan het begin van het swap(op swamp) dus ik denk ik wordt niet gezien en ik spot redelijk snel omdat ik binocs heb.. maar nee na 10 sec wordt ik blijkbaar door een T71 gespot van 2km afstand en in 3 sec afgeschoten :/

soms snap ik niks van dat camo gebeuren.. je zou denken dat je met binocs wel tot 450 meter spot ofzo.. maar meestal haal je de 200 meter niet eens...

en je zou denken dat iemand van heel ver je niet kan spotten als je camo net hebt en achter een bosje staat.. en ja ik stond stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Zodra jeje geregisteerd bent, krijg je het vanaf de volgende dag, elke dag een raport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wat is goed? Ik merk dat ik een hele andere speelstijl heb zodra ik in mijn tier 7 of hoger stap, dan denk ik toch wel vaker na voordat ik wat doe.

Ik denk dat als ik alleen maar in mijn IS, IS-3 en IS-8 zou rijden een veel hogere WN7 en Eff zou hebben.

Maarja, potjes van 10 minuten of langer waar je telkens moet nadenken en calculeren en hopen dat ie GwTiger je niet raakt, vind ik niet altijd leuk. Dus speel ik veel lage tiers.

En tja, daar gedraag ik me nog vaak genoeg als een noob :+ Rushen met de Panzer 1c, tja, soms scoor je 6 skills, soms wordt je afgeschoten door een Valentine AT. Die flank in je eentje verdedigen in je Panzer IV, tja, soms soms komt er niemand, soms komen er 3, soms komt 4/5de van het vijandelijke team.

Wat al heel veel wonderen zal doen voor je daadwerkelijke effectiviteit is hoe goed je de tank kent en hoe goed je ermee om kan gaan.

Met mijn IS heb ik vaak prachtige potjes, omdat ik wel weet wat ie wel en vooral niet kan hebben, ook doet de idiotgun met snelle koepel wonderen, leuk om een Tiger dood te draaien met een andere heavy :+

Maarja, de AMX 12t is nogsteeds wennen voor mij, en ik wordt nog vaak genoeg uitgemaakt voor siemka of noob :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
VasZaitsev schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:43:
|Maarja, de AMX 12t is nogsteeds wennen voor mij, en ik wordt nog vaak genoeg uitgemaakt voor siemka of noob :+
Klinkt bekend :+ Af en toe echt leuke potjes maar ook nog steeds vaak dat ik iets te ver door rijd of iemand aanval die ik beter had kunnen ontwijken :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

het probleem is dat ik voornamelijk heavies speelde eerst, en wat tier 5 mediums, en de panzer 1c.

En de AMX12t had ik ooit nog met de AMX40 vrijgespeeld, voordat ie een tier omhoog ging, maar nooit ingereden.

Maar, ik vind de panzer 1c zo leuk, dat ik dacht "hee, laat ik die fransoos eens kopen met 50% korting"

Maarja, dat ding is veel langzamer, minder wendbaar, je moet stilstaan om een beetje te raken en je hebt evenveel pantser als een Panzer 1c.

Ach, nog maar 40k naar de 13-75, hopelijk is die beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

VasZaitsev schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:43:
Wat is goed? Ik merk dat ik een hele andere speelstijl heb zodra ik in mijn tier 7 of hoger stap, dan denk ik toch wel vaker na voordat ik wat doe.

Ik denk dat als ik alleen maar in mijn IS, IS-3 en IS-8 zou rijden een veel hogere WN7 en Eff zou hebben.

Maarja, potjes van 10 minuten of langer waar je telkens moet nadenken en calculeren en hopen dat ie GwTiger je niet raakt, vind ik niet altijd leuk. Dus speel ik veel lage tiers.

En tja, daar gedraag ik me nog vaak genoeg als een noob :+ Rushen met de Panzer 1c, tja, soms scoor je 6 skills, soms wordt je afgeschoten door een Valentine AT. Die flank in je eentje verdedigen in je Panzer IV, tja, soms soms komt er niemand, soms komen er 3, soms komt 4/5de van het vijandelijke team.

Wat al heel veel wonderen zal doen voor je daadwerkelijke effectiviteit is hoe goed je de tank kent en hoe goed je ermee om kan gaan.

Met mijn IS heb ik vaak prachtige potjes, omdat ik wel weet wat ie wel en vooral niet kan hebben, ook doet de idiotgun met snelle koepel wonderen, leuk om een Tiger dood te draaien met een andere heavy :+

Maarja, de AMX 12t is nogsteeds wennen voor mij, en ik wordt nog vaak genoeg uitgemaakt voor siemka of noob :+
Ik heb sinds niet al te lange tijd een T6 TD en Arty (SU-14 is echt ruk in vergelijking met de SU-8, ding is niet vooruit te branden). Ik ben echt fan van mijn SP, met de juiste hoek bounce je alles. Ik heb ook pas opgezocht waar je per tank moet schieten (ik weet nog niet alle tanks).Dus het is een work in progress, mijn scores zijn nog over het algemeen uit de net na beta retard fase, en zijn nu aan het verbeteren omdat ik pas sinds 2 maanden (1 maand?) weer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Van Noobmeter.com:

Current:Last 2500 battles:
Win Rate:55.6%59.9%
Average damage:1,6741,827
Average experience:787860

Ik ben allang blij dat ik blijkbaar vooruit ga. Ik kan in ieder geval als doel stellen dat ik op 60% winrate, 1800 avg damage en 860 avg xp wil uitkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door BramSd op 15-05-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:51:
het probleem is dat ik voornamelijk heavies speelde eerst, en wat tier 5 mediums, en de panzer 1c.

En de AMX12t had ik ooit nog met de AMX40 vrijgespeeld, voordat ie een tier omhoog ging, maar nooit ingereden.

Maar, ik vind de panzer 1c zo leuk, dat ik dacht "hee, laat ik die fransoos eens kopen met 50% korting"

Maarja, dat ding is veel langzamer, minder wendbaar, je moet stilstaan om een beetje te raken en je hebt evenveel pantser als een Panzer 1c.

Ach, nog maar 40k naar de 13-75, hopelijk is die beter.
De AMX12 is idd een hele lastige om onder de knie te krijgen, 1375 is al een hele vooruitgang en de 1390 is top! Dan weer even een stapje terug in de Lorraine en dan de über batchat _/-\o_

En voor wat betreft speelstijl: het is idd heel tricky om met zo'n snel ding met weinig cammo op te passen dat je niet telkens front row staat (en gespot) want je bent in no-time afgeknald. Je komt met de AMX12 genoeg heavies tegen die je in 1-2 keer compleet afknallen....
Ik speel juist veel meer lights dan heavies en ik merk dat ik daardoor een stuk voorzichtiger ben geworden om maar te voorkomen dat ik geraakt ben. Nu ik in de batchat rondcross is het heerlijk om te merken dat die tanks die je eerder finaal afknalden nu "maar" een procent of 30 van je afrossen.
Af en toe neem je een hit op de koop toe om vervolgens je clip te kunnen legen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:55

Seraphin

Meep?

Pfffrt... sommige dagen moet je maar snel vergeten.
Gisteren een winrate van... 0% :+

3 Potjes gespeeld, alle drie kansloos opgerold (zelf een WN7 van net onder de 1200, voor mijn doen is dat niet verkeerd), daarna de boel maar gauw afgesloten want ik had niet het idee dat ik nog veel plezier zou gaan beleven. :'(

Wel héél gaaf te lezen dat de T29 over een week in de aanbieding komt; ik heb bijna m'n M4 elite (en wil met free xp de jumbo overslaan), dus na het komende weekend ben ik wel zover om de T29 in m'n garage te zetten; had afgelopen weekend met de 50% actie alle equipment al aangeschaft :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met de clans, Freedom of Speech [F_O_S] ?
Hebben 3 clans, ben aangesproken om ze te joinen door hun commander maar ken heel die gasten niet. Never heard of....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
eL_Jay schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:52:
[...]

Wat geven de full-premium spelers hier uit per maand? (voornamelijk premium shells/consumables gebruiken +account e.d.) (ken iemand die er vroeger vlot 50 euro per maand aan uitgaf, maar die schoot dus enkel premium-shells voor gold, geloof toen een dubbeltje voor een 704 shell)
Ik heb dit jaar pas 20 euro uitgegeven (al zit ik sterk te twijfelen over de T2 Light bundel in verband met ESL) en voorheen wel af en toe 20 of 50 euro, ik heb geen premium tanks gekocht maar wel altijd met premium account gespeeld en af en toe voor wat exp omzetten (al doe ik dat gematigd) en crew retrainen etc.

Met ESL verdien ik genoeg gold om mijn premium account elke 6 maanden te verlengen en ook nog wat extra's te doen. Daarnaast verdien ik nu ik in PTS zit al helemaal aardig wat gold omdat ik actief ben in CW's, in HARD en HARDS werd je niet zo goed beloond voor actief zijn :)
Fest schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:05:
[...]

Vergeet niet dat als je een van die tanks verkoopt in deze periode hij ook minder oplevert...
Inderdaad de M103 levert je dan ongeveer 1,5 miljoen op :)
Nemean schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 00:05:
[...]

Dat was ook een vreemde match ook, ik kwam aanrijden in zuid zie dat daar Muphus staat schiet dwars door zijn koepel heen.. zie dat hij gelijk terug trekt, maar die flank hield het goed en had weinig te doen.. dus ben terug gaan kachelen dwars door mid heen (niemand spotte mij of deed mij damage :+) en vervolgens ben ik jullie gaan lastig vallen, waarna er nog een berg op mij stonden te bouncen (waar jij er ook nog 1 van was volgens mij :P). :+ Die Leopard was alleen zeer irritant kwam continue door mijn wrat heen maar ik niet door zijn turret.

Raar potje, 33 of 36% winkans en net aan gewonnen.
Muphus was aan de telefoon dus dat hielp niet zo mee die pot :P
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:31:
Iemand bekend met de clans, Freedom of Speech [F_O_S] ?
Hebben 3 clans, ben aangesproken om ze te joinen door hun commander maar ken heel die gasten niet. Never heard of....
Nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Mensen met 5 kills die gaan smeken om de laatste kill.. rot op. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
rgras schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:14:
Mensen die dat niet willen geven als er zo'n special aan de gang is en iemand heeft al 5 kills ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Krijg je Top Gun medaille, weet niet of er verder nog een credit/xp boost bij zit.
This week, we want you to obtain the Top Gun medal by scoring more victories (at least six) than anyone else on your team.

The Medal Hunt will be active from Wednesday May 15th 07:10 CEST (GMT+2) until Thursday 16th May 07:00 CEST. During this period, each time you earn the Top Gun medal, you will be rewarded with an additional 2,000 experience points!
Edit: Ja dus, en een flinke ook!

[ Voor 44% gewijzigd door Rik027 op 15-05-2013 12:19 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Och, ligt er aan of ze echt wat gedaan hebben of niet. Als het iemand is die met geluk iedere keer de laatste HP er van afschoot heeft ie pech. Als ie echter de match bepaald heeft wil ik nog wel eens de laatste tank vast rijden en voor hem over laten. Zeker zoals nu dat je extra exp krijgt voor de medaille.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
djengizz schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:17:
[...]

Mensen die dat niet willen geven als er zo'n special aan de gang is en iemand heeft al 5 kills ;(.
Je moet die bonus verdienen. Gisteren heb ik ook vriendelijk bedankt voor de 6e kill toen de enige andere overgebleven teammate mij deze aanbood, maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat die laatste kill voor de persoon was die het snelste bij de tegenstander was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gister zo hard Gelolled :)

Maatje van mij speelt nu dus ook WoT en heeft gister behoorlijk doorgehaald :P
Dus ik eind van de avond ene potje met hem doen.
Stel je het volgende voor -- Hij in een M3 Stuart light tank (met alles geupgraded enzo)

Ik rijd achter hem in mijn BT-7 om even een leuk potje met hem te scouten

WAT DOET DIE AAP ........ rijd die echt in 1 rechte lijn op een GESPOTTE marder II af XD

ik lach krom joh :P die marder heeft daar echt met een ENORME smile op ze gezicht dat kleine m3-tje aan zien komen en zo even ''derp'' BOOM one shotted :P

durft die me te vragen....... Hoe kant het dat ik in 1x dood ben, ik reed super snel :P

ik kwam echt niet meer bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
rgras schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:24:
Je moet die bonus verdienen. Gisteren heb ik ook vriendelijk bedankt voor de 6e kill toen de enige andere overgebleven teammate mij deze aanbood, maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat die laatste kill voor de persoon was die het snelste bij de tegenstander was.
Vind ik echt onzin, het is een teamgame, beetje vriendelijkheid richting je teammaten kan deze game wel gebruiken.

Daarbij max je ook nog eens de behaalde team XP op deze manier en als iedereen dit zou doen heb je daar zelf ook voordeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:25:
Ik heb hem gister zo hard Gelolled :)

Maatje van mij speelt nu dus ook WoT en heeft gister behoorlijk doorgehaald :P
Dus ik eind van de avond ene potje met hem doen.
Stel je het volgende voor -- Hij in een M3 Stuart light tank (met alles geupgraded enzo)

Ik rijd achter hem in mijn BT-7 om even een leuk potje met hem te scouten

WAT DOET DIE AAP ........ rijd die echt in 1 rechte lijn op een GESPOTTE marder II af XD

ik lach krom joh :P die marder heeft daar echt met een ENORME smile op ze gezicht dat kleine m3-tje aan zien komen en zo even ''derp'' BOOM one shotted :P

durft die me te vragen....... Hoe kant het dat ik in 1x dood ben, ik reed super snel :P

ik kwam echt niet meer bij :D
En nu?

Heb je al een keer aan IRC gedacht voor al je spam? In IRC kan je nog meer smileys tussen je text zetten!!!

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol @ hyper man :)

waarom krijg ik de indruk (no offence) dat wanneer iemand anders zijn verhaaltje plakt er niets wordt gezegd, en ik op dit moment heeeeel veel verkeerd kan doen in jullie ogen ofzo?

gister heb ik mij al netjes verontschuldigd omdat ik hier en daar misschien wat snel met vragen werp,

nu geef ik 1xtje even mijn verhaal omdat het gwoon TE grappig was :) en dan krijg ik meteen weer een verwijt // tik op de vingers.....

Ik begin bij sommige dingen echt achter me oren te krabben hier........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinkother
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 12:58
Dag mede WoT'ers.,

Sinds een kort 2 maanden speel ik geregeld al World of Tanks en speel vooral in de Duitse en Russische TD klassen. Op dit moment heb ik zowel de SU85 als de Stug3 maar zit te twijfelen welke tier 6 ik beste eerst kan kopen. Heeft iemand tips?

Ook zie ik geregeld bepaalde termen tegen komen zoals ESL. Kan iemand uitleggen wat dit is en hoe het werkt?

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:38:

waarom krijg ik de indruk (no offence) dat wanneer iemand anders zijn verhaaltje plakt er niets wordt gezegd, en ik op dit moment heeeeel veel verkeerd kan doen in jullie ogen ofzo?

gister heb ik mij al netjes verontschuldigd omdat ik hier en daar misschien wat snel met vragen werp,

nu geef ik 1xtje even mijn verhaal omdat het gwoon TE grappig was :) en dan krijg ik meteen weer een verwijt // tik op de vingers.....

Jan.....
No offence, maar je roept idd de nodige reacties op.....
Waarom? Ik denk dat je nogal de aandacht op jezelf vestigt door je stijl van schrijven.
Het is nogal euhhhh popie-jopie in mijn ogen en dan val je wat meer op dan anderen denk ik.
Let wel: geen verwijt, puur observatie

Ben wel benieuwd hoe oud je bent.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Thinkother schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:39:
Dag mede WoT'ers.,

Sinds een kort 2 maanden speel ik geregeld al World of Tanks en speel vooral in de Duitse en Russische TD klassen. Op dit moment heb ik zowel de SU85 als de Stug3 maar zit te twijfelen welke tier 6 ik beste eerst kan kopen. Heeft iemand tips?

Ook zie ik geregeld bepaalde termen tegen komen zoals ESL. Kan iemand uitleggen wat dit is en hoe het werkt?

Thomas
Beste meneer met de beste naam in de wereld.

Ik heb zelf de SU-100 en semi-stock is hij nog prima te doen (mits je de gun geresearched hebt op de su85) Zonder engine upgrade ben je nog best wel snel, en de tracks heb ik zelf ook nog niet. De 122mm gun die je er op kan leggen bevalt mij prima, 300+dmg per shell, en soms ietsjes minder op tanks met wat meer armour.

De SU-100 is zeker wel tof, ondanks dat mensen altijd miepen dat hij niet prima is. Ik vermaak me kostelijk met het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer misschien met ''emoticons'' wat meer mijn emotie in mijn verhaal CQ vraag opmerkingen te zetten.
Daarmee probeer ik geen popie-jopie stijl of dergelijke te creeren, is iets wat ik me aangewend heb.
Daarnaast vind ik mijn leeftijd er niet toe doen, maar voor de mensen die het graag willen weten geboortejaar 1984.

+ Het feit dat als jeje er aan ergert, hoef je dat toch niet zo direct elke keer eronder te plakken??
Je kan ook gewoon eens een PM-pje doen ofzo van goh is het ook mogelijk om wat kort en bondiger te zijn zonder emoticons of dat soort dingen ??

Ik vind persoonlijk ook dat er geen reacties worden opgeroepen, is jullie intrepetatie, wss
+ als het iets bij je oproept, lees je toch lekker snel verder ?... ik zie het echt niet !!

maar no offence ;) and none taken.

vind echter gewoon dat sommige mensen best wat minder haatdragend mogen reageren! krijg nu een beetje de indruk dat ik pispaaltje van het forum ben ofzo!! en niemand onderbouwt het eecht :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Thinkother schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:39:
ESL is de Electronic Sports League, competitief niveau spelen in verscheidene cups dus :)
http://www.esl.eu/eu/wot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van de T32?
Heb 'm lange tijd geleden al ge-unlocked maar nog nooit gekocht omdat de IS3 me prima bevalt.
Is de T32 een must have (nu die met discount te krijgen is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Het nivo van dit dit topic daalt nogal door al dat geflame tussen pro en anti-arty fans en andere nietzeggende posts, als je een keer een leuk potje gespeeld hebt is dat leuk om te melden, zeker met replay, maar mensen als JanDeFrieseMan zijn imho alleen bezig hun postcount op te krikken.

Als je 14 was zou ik er nog begrip voor hebben, als je 29 bent en 29 smileys per post gebruikt is dat nogal apart

edit: No offence!

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
HyperMan schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:50:
Het nivo van dit dit topic daalt nogal door al dat geflame tussen pro en anti-arty fans en andere nietzeggende posts, als je een keer een leuk potje gespeeld hebt is dat leuk om te melden, zeker met replay, maar mensen als JanDeFrieseMan zijn imho alleen bezig hun postcount op te krikken.
Slechte observatie. Het niveau is helemaal niet dalende, het niveau is altijd al laag geweest. Het flamen tussen pro- en antiarty is niet iets van de laatste maand. Net zoals het plaatsen van verhalen wat echt niet nieuw is.
Ik vind je kritiek op Jan ook onterecht. Soortgelijke verhalen zoals die van Jan hoor ik ook al 2 jaar. En nu is dat ineens een probleem?

En was het verhaal van Jan zo slecht? Ik kon er eerlijk gezegd wel om lachen.
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:38:

Gewoon laten lullen en lekker je verhaal posten. Ik kon er wel om lachen dus er is echt wel vraag naar. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nu verwijt jij mij dus eigenlijk iets wat niet alleen aan mij te danken is ?
En als ik dan een keer een potje post wat ik hillarsich vond... moet ik daarop commentaar krijgen omdat jij je ergert aan andere onderwerpen waarbij ik bijvoorbeel ook helemaal niet betrokken was.
Mijn smileys count moet je toch echt even bij houden. Tellen moet wel lukken neem ik aan :) ( ik tel er 6 jij?)

Daarnaast vind ik je verwijt eigenlijk meer richting het gehele forum als ik jou zo hoor, en daarom niet erg gegrond om mijn naam alleen daar dan in te gooien.

Kortom vind ik je reactie @ hyperman simpelweg kinderachtig en ongegrond !

(mijn mening dan...)

En @ Choijnz het was idd briljant :P vooral op skype zijn reactie echt zown WTF reactie , terwijl het gwoon Captain Obvious was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ChojinZ schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:04:
Gewoon laten lullen en lekker je verhaal posten. Ik kon er wel om lachen dus er is echt wel vraag naar. ;)
Same here :)

Sowieso, als je alleen echte vragen/zinnige dingen mocht posten was dit topic snel dood. Dit soort topics werken juist alleen als er dit soort dingen tussendoor komen. Kijk anders voor de grap is naar de WoW threadjes, die zijn echt niet anders.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik zie het issue hier niet zo. Iemand maakt iets leuks/grappigs mee in het spel en die deelt dat mee. Daar is niets mis mee. Ja het is een beetje smiley happy maar dat maakt het verhaal niet dat het ongepast is of dat het hier niet hoort.

Als het een saaie boel word dat mensen niet eens meer iets mogen zeggen, dan is dit topic snel voorbij.

anyways, gisteren beetje rare avond gehad, weinig potjes gespeeld omdat het niet echt best ging. Maaar op zich wel een prima average damage. Laten we hopen dat het vanavond wat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja iig bedantk ook voor de ondersteunende berichten :P

ik blijf lekker doorplakken als ik iets leuks mee maak :) het mooiste is nog dat hij mij dus een half uurtje terug een berichtje stuurt.

Ik snap nu ook waarom ik zo snel dood was gisteravond

Ik rolde bijna van me stoel :P briljante kerol dat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:50:
Heb 'm lange tijd geleden al ge-unlocked maar nog nooit gekocht omdat de IS3 me prima bevalt.
Must have!

Je moet er meer werk in steken om hem goed te spelen dan de IS-3, hij is veel onvergeeflijker. Met de IS-3 kun je nog wegkomen met slordiger spel. Met de T32 wordt je vrij snel afgestraft, maar als je het goed doet is hij echt leuk (mijn IS-3 staat stof te happen).

Voordelen van:
IS-3
- BL9
- snelheid
- frontal armor

T32
- gun depression
- beweeglijkheid
- turret armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een andere vraag misschien, meer een vraag naar Mening denk ik.

Ik ben dus druk bezig met het uitzoeken voor een voor mij leuke scout. Ik vind het namelijk leuk werk om te scouten, en zo lang mogelijk mijn team ''ogen'' op de frontlinie van de vijand te geven.

Ik speel momenteel in Tier 3/4 met mijn tanks (scouts) en vraag me even het volgende af.
Ik vind veel plezier namelijk in de M3-Stuart

Ik heb de A-20 (zeg ik dat goed?) russische tank afgeketst omdat die voor mij te groot was, te lage health pool, en onvoldoende manuvrability had.

En heb nog de PZ.1 C staan, maar ben geen fan van de Luchs.

Het punt waar ik nu tegen aan loop, is dat ik op de Wiki terug vind dat de M5 Stuart van de amerikanen langzamer is dan de Chinese versie. Ook zie ik dat de M5 naar de Chaffee (amerikanen) uitbreid, en dat lijkt me (zo te lezen) wel een fijne tank.

Zijn hier enthousiaste Scouters? die een beetje weten wat op hogere tier meer gewaardeerd wordt door een team en welke scouts wat minder goed zijn? dan weet ik even in welke richting ik moet Onderzoeken en grinden.

Het grappige vind ik wel met die M5-Stuart (america) dat die een howitzer als gun kan :P (DERP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:56
HyperMan schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:50:
Het nivo van dit dit topic daalt nogal door al dat geflame tussen pro en anti-arty fans
Hmm die discussie was zo ongeveer het enige op niveau hier de laatste weken. Dat die discussie heel scherp is vanwege de extreme pro en anti's, dat is iets anders. Maar er werd er wel degelijk op los gediscussieerd over een heel hot topic binnen World of Tanks.

Maar ja, als de interesse enkel uitgaat naar hoeveel experience je kreeg van potje X, of dat potje Y weer enkel zaad teams had, met of zonder replay, dan moet men zeker niet beginnen over het niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:17:
Jan, beste vent.......
Dit is volgens mij de 3e (of 4e) keer dat je vraagt om scout advies/mening.
Heb de vorige keren ook al geantwoord, dus laat ik het nu aan anderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinkother
Masuchievo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:47:
[...]

Beste meneer met de beste naam in de wereld.

Ik heb zelf de SU-100 en semi-stock is hij nog prima te doen (mits je de gun geresearched hebt op de su85) Zonder engine upgrade ben je nog best wel snel, en de tracks heb ik zelf ook nog niet. De 122mm gun die je er op kan leggen bevalt mij prima, 300+dmg per shell, en soms ietsjes minder op tanks met wat meer armour.

De SU-100 is zeker wel tof, ondanks dat mensen altijd miepen dat hij niet prima is. Ik vermaak me kostelijk met het apparaat.
Dag andere meneer met de beste naam in de wereld,

Ik heb inderdaad alle guns geresearched dus dan ik zo meenemen dan. Ik hoor ook veel positieve verhalen over 122mm gun met death eye dat het dan vaak gedaan was met de tegenstander. Ik ga dan maar eerst voor su100 aangezien ik op de stug bijna me eerst skill klaar heb. Bedankt voor je hulp.

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ilikebananas schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:13:
[...]
Voordelen van:
IS-3
- frontal armor
Voor mijn gevoel komt bijna alles frontaal door mij heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinkother
psychoclown schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:47:
[...]

ESL is de Electronic Sports League, competitief niveau spelen in verscheidene cups dus :)
http://www.esl.eu/eu/wot
Dankjewel psychoclown, ik kan niet precies helemaal vinden hoe het nou in zijn werk gaat. Ik speel veel TD in tier 4/5 maar kan het dan zomaar zijn dat ik tegen een tier 8 of 9 kom te staan? Of kijk het systeem naar je tank en tier? En hoe zit het met prijzen? ik weet dat jij een beste speler bent in WoT maar is het ook iets voor mij?

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-10 13:26
Persoonlijk bevalt me de ELC-AMX (franse light tank tier V) wel voor scouten en ook de T50 bevalt me ook wel als scout.

De nieuwe tier IV VK20.01 wordt ook wel vaker als scout gebruikt maar die valt me tegen.(ligt me niet echt)

De T21 heb ik al wel unlocked maar nog niet echt uitgeprobeerd dus hier kan ik nog niet echt beoordelen maar het lijkt me zeker een optie voor scouting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
rgras schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:32:
[...]

Als je precies center mikt is pennen ook vrij makkelijk. Zelfs met mijn KV5 kom ik keer op keer doorheen. Centerpoint van de hull is echt een grote, bijna niet te missen, weakspot van de IS3
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:17:

Ik ben dus druk bezig met het uitzoeken voor een voor mij leuke scout. Ik vind het namelijk leuk werk om te scouten, en zo lang mogelijk mijn team ''ogen'' op de frontlinie van de vijand te geven.

Ik speel momenteel in Tier 3/4 met mijn tanks (scouts) en vraag me even het volgende af.
Ik vind veel plezier namelijk in de M3-Stuart

Ik heb de A-20 (zeg ik dat goed?) russische tank afgeketst omdat die voor mij te groot was, te lage health pool, en onvoldoende manuvrability had.

En heb nog de PZ.1 C staan, maar ben geen fan van de Luchs.

Het punt waar ik nu tegen aan loop, is dat ik op de Wiki terug vind dat de M5 Stuart van de amerikanen langzamer is dan de Chinese versie. Ook zie ik dat de M5 naar de Chaffee (amerikanen) uitbreid, en dat lijkt me (zo te lezen) wel een fijne tank.

Zijn hier enthousiaste Scouters? die een beetje weten wat op hogere tier meer gewaardeerd wordt door een team en welke scouts wat minder goed zijn? dan weet ik even in welke richting ik moet Onderzoeken en grinden.

Het grappige vind ik wel met die M5-Stuart (america) dat die een howitzer als gun kan :P (DERP)
T-50. T-50 is WOT meets DIRT/Need For Speed.

[ Voor 64% gewijzigd door ChojinZ op 15-05-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belgian1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:33:
Persoonlijk bevalt me de ELC-AMX (franse light tank tier V) wel voor scouten en ook de T50 bevalt me ook wel als scout.

De nieuwe tier IV VK20.01 wordt ook wel vaker als scout gebruikt maar die valt me tegen.(ligt me niet echt)

De T21 heb ik al wel unlocked maar nog niet echt uitgeprobeerd dus hier kan ik nog niet echt beoordelen maar het lijkt me zeker een optie voor scouting.
ELC is juist geen goede scout door zijn beperkte radio bereik.
Beetje lullig dat je je staat uit te sloven, maar je team je signalen niet meer doorkrijgt op een grote map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
rgras schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:32:
[...]

Alles is relatief natuurlijk ;) Hij is niet onkwetsbaar, maar op tier 8 hoort ie (door de slope) bij de betere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Ed31 , ik weet het schat ! ;) haha, het gaat mij hier voornamelijk even erom. Waarmee ik op hogere tier kan gaan scouten. Het scouten zelf heb ik ( vind ik ) wel aardig onder de knie op het moment.

Ik merk alleen als ik met andere tanks van me in hogere tiers terecht kom, dat ik daar voor mijn beeld niet echt een duidelijke snelle kleine scout voorbij zie komen. dus ben meer benieuwd naar het vervolgverhaal op mijn eerdere vraag ;)

Maar franse tanks........alsjeblieft begin er niet over :P afschuwelijk hahaha
maar Amerikaanse tier 7/8 ? wat is daar een gangbare Scout ? of houdt het op die tier wel beetje op met kleine snelle scoutjes ? ik keek ook al ff op de wot wiki.. maar die zegt alleen pros en cons .. waar ik dit niet echt uit op kan maken haha

Oeps...ik met me tier 7 of 8......... zie net dat de CHaffee de laatste is in light tanks |:(
dan wordt het dus met mediums scouten daarna?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Thinkother schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:33:
[...]

Dankjewel psychoclown, ik kan niet precies helemaal vinden hoe het nou in zijn werk gaat. Ik speel veel TD in tier 4/5 maar kan het dan zomaar zijn dat ik tegen een tier 8 of 9 kom te staan? Of kijk het systeem naar je tank en tier? En hoe zit het met prijzen? ik weet dat jij een beste speler bent in WoT maar is het ook iets voor mij?

Thomas
Groeten hoeft niet want dat doen we al standaard op tweakers wanneer we posten ;)

Voor ESL moet je wel de geschikte tanks hebben en of een team waarmee je speelt. Tevens zijn niet alle tiers daar geschikt voor, maar ik weet voornamelijk veel al van de tournaments met 7/42 systeem af en de 3v3 tier 8 heavy tanks funcups. Er zijn ook andere cups zoals de Steel tournamenten die lopen per natie in een tijdsbestek van een aantal weken waarin in elke week een andere tank centraal staat. Het is erg leuk om te doen maar zomaar instappen is makkelijker gezegd dan gedaan. ik zou zeggen, lees eens wat van die verschillende cups/ladders (series heten die nu) en daar vind je ook de gespeelde format etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:38:
[...]
Beetje lullig dat je je staat uit te sloven, maar je team je signalen niet meer doorkrijgt op een grote map
ELC is er dan ook voor om vlak voor de rest te scouten. Daarnaast valt dat radiobereik ook wel mee tenzij je aan de andere kant van de map wilt scouten. Vergeet niet dat het radiobereik samengesteld is van je eigen + degene naar wie je de gegevens doorstuurt. Een halve map vooruit scouten moet dus wel lukken.

Daarnaast is het voordeel van de ELC ook nog dat hij een echt goede gun er op heeft zitten waardoor je ook nog eens wat damage kan doen. De gun schiet weliswaar TD-stijl alleen vooruit maar door je snelheid kun je toch nog best wat raken of iig wat tegenstanders goed afleiden.

Daarnaast zijn de T-50/T-50-2/chaffee ook leuke scouts. In de hogere tiers heb je verder niet echt scouts maar de lorraine/batchat/WZ-xxx komen volgens mij wel in de buurt (zeker de WZ lijken me leuke tanks hiervoor). Van deze laatste rij heb ik er geen een dus eigen ervaring heb ik niet dus dit is meer gebaseerd op wat ik ingame zie.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:43:
@ Ed31 , ik weet het schat ! ;) haha, het gaat mij hier voornamelijk even erom. Waarmee ik op hogere tier kan gaan scouten. Het scouten zelf heb ik ( vind ik ) wel aardig onder de knie op het moment.

Ik merk alleen als ik met andere tanks van me in hogere tiers terecht kom, dat ik daar voor mijn beeld niet echt een duidelijke snelle kleine scout voorbij zie komen. dus ben meer benieuwd naar het vervolgverhaal op mijn eerdere vraag ;)
Je ziet geen andere kleine snelle scout voorbij komen omdat jij de kleine snelle scout bent in dat potje :z

Ik ben redelijk fan van light tanks en vind tot nu toe de US light tanks het leuk, met T71 als absolute toppunt. Klein, snel, wendbaar, goede view en radio range en een autoloader kanon met redelijke accuracy, veel penetration en redelijke damage voor als je een kans ziet om schade uit te delen aan de achterkant van een heavy. Chaffee is vergelijkbaar, dan zonder autoloader, maar zwaarder kanon.

Moet zeggen dat ik de T50-lijn nog niet gespeeld heb, maar wat ik als arty en heavy meemaak is de T50-2 een topscout. Ben minder blij met de Duitse scouts (Leopard, VK2601), zeker sinds de recente nerf.
Maar franse tanks........alsjeblieft begin er niet over :P afschuwelijk hahaha
Welke heb je gespeeld? ELC AMX is IMHO geen echte scout, maar wel een van de leukste tanks om mee te spelen, en de AMX 13 75/90 zijn ook niet te onderschatten, al vind ik de 90 tegenvallen tov de 75 door matchmaking, en zeker minder dan de T71.

Als je 'afschuwelijk' zegt vermoed ik dat je bij de AMX40 (die inderdaad afgrijselijk is) afgehaakt bent.
maar Amerikaanse tier 7/8 ? wat is daar een gangbare Scout ? of houdt het op die tier wel beetje op met kleine snelle scoutjes ? ik keek ook al ff op de wot wiki.. maar die zegt alleen pros en cons .. waar ik dit niet echt uit op kan maken haha

Oeps...ik met me tier 7 of 8......... zie net dat de CHaffee de laatste is in light tanks |:(
dan wordt het dus met mediums scouten daarna?
Doe eens nog een keer kijken... t6 T21, t7 T71.

En inderdaar bij de Fransen heb je AMX13 90 op t8, en bij de Chinezen ook de 131 en 132 op 7 en 8. Plus sommige t9 en 10 mediums gaan door voor scouts in top-tier matches, de BatChat25t is feitelijk een scout met een ranzig zwaar kanon erop - dat OP geval is beste reden om de FR light tree te volgen :z

Verkijk je trouwens niet op de grind om de betere scouts te krijgen, zo moet je voor de Chaffee welgeteld 55k XP grinden met de M5, en iirc iets vergelijkbaars voor de T50-2. Dat zijn *lange* grinds voor t4 tankjes.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice thanks voor de info :)

had die T-71 helemaal over de kop gezien en ook die andere 2 :P
Maar die autoloader erop :) love those things haha

Ja het Grinden met scoutjes ben ik idd achtergekomen is soms wel pittig, maarja ik vermaak me prima met die scouts dus grinden vind ik dan niet zo erg !

Ik zal een gaan kijken of ik vanavond die laatste credits voor de M5 sutart bij elkaar kan sprokkelen, om hem helemaal upgraded te krijgen ;) maar inderdaad....,

die AMX 38 haakte ik al af hahahhaha verschrikkelijke dingen, al hoewel die D2 opzich nog redelijk te spelen is vond ik! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:50:
Persoonlijk vind ik de T32 veruit de beste T8 HT, mits je voldoende ervaring (kennis van weakspots e.d.) en vooral kennis van de maps hebt. De IS-3 is veel meer noob-friendly, vooral vanwege de spaced armour aan de zijkant, en de hogere alpha-damage. Echter heb ik momenteel veel problemen met het spelen van de IS-3, omdat ik de laatste tijd vooral speel met de T32, T34 en de KT, en deze hebben veel meer gun depression.

De gun depression, gecombineerd met de niet-penetreerbare turret, maakt de T32 zeer OP wanneer je hem op een strategische choke-point hulldown kunt zetten. Het enige minpunt aan de tank is de top gun, die slechts 198mm pen heeft.

Ik heb zelf nog maar 48 games gespeeld in de T32, maar weet nu al dat dit een blijvertje is. Tevens is dit mijn T8 HT met de beste stats (69% WR, 2140 average damage dealt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Kan iemand mij tips en tricks geven voor de AMX 40. Mijn rubberducky is nu maxed out en is nu een lelijke rubberducky. Ene moment bounced het alle shells, andere momenten ben je binnen de kortste keren een zeef. Het ding is traag, en de gun doet niet gek veel dmg van een afstand (dichtbij kom je niet...). Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Masuchievo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:26:
Kan iemand mij tips en tricks geven voor de AMX 40. Mijn rubberducky is nu maxed out en is nu een lelijke rubberducky. Ene moment bounced het alle shells, andere momenten ben je binnen de kortste keren een zeef. Het ding is traag, en de gun doet niet gek veel dmg van een afstand (dichtbij kom je niet...). Wat doe ik fout?
Niets, zo is die tank gewoon ;) In zijn eigen tier is het best een leuke tank, kom je in hogere tiers kun je meestal weinig uitrichten. Meestal wel erg bouncy, maar helaas is hje eigen gun dat ook.

Toch moet ik zeggen dat ik er altijd wel plezier mee heb gehad maar het is geen tank waarmee je de battle gaat bepalen als je in een hogere tier battle zit.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
De fout die je hebt gemaakt is die AMX40 kopen....

Maar ja, als je een ELC-AMX wilt hebben dan heb je geen andere keus... Ik zit me nu ook te ergeren aan dat ding. Heb je eerst die afgrijselijke 38 gehad, en dan blijkt het nog slechter te kunnen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Wargaming 2.0?http://tweakers.net/nieuws/89110/gratis-mmog-war-thunder-verschijnt-ook-voor-playstation-4.html#reacties

Lijkt erin dat War Thunder Wargaming te snel af gaat zijn.
Dikke implementatie van zowel tanks, schepen als vliegtuigen........ gaat dit de WoT killer worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:31
eL_Jay schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:31:
Wargaming 2.0?http://tweakers.net/nieuws/89110/gratis-mmog-war-thunder-verschijnt-ook-voor-playstation-4.html#reacties

Dikke implementatie van zowel tanks, schepen als vliegtuigen........ gaat dit de WoT killer worden?
Nee, want WT is gebaseerd op een client side engine.

Net als CoD, en je weet in wat voor staat de CoD multiplayer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

op het moment hebben ze alleen vliegtuigen en ze zijn nog zoekende naar goede balans.

Hun controls voor vliegtuigen zijn wel goed, echter de balans is nog ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

eL_Jay schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:31:

Ja en nee, WG is niet van plan alle verschillende World ofs in 1 game te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjtdevries schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:30:
De fout die je hebt gemaakt is die AMX40 kopen....

Maar ja, als je een ELC-AMX wilt hebben dan heb je geen andere keus... Ik zit me nu ook te ergeren aan dat ding. Heb je eerst die afgrijselijke 38 gehad, en dan blijkt het nog slechter te kunnen... :(
Wou hetzelfde zeggen :)

Ik had namelijk steeds hetzelfde, ene game dacht ik im Invincible !!

andere game was ik in 2 schoten weg :/

Ziet er trouwens wel lache uit dat War Thunder :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch143
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06-2021
Hoi medespelers,

speel wot nu ongeveer een maand en met veel plezier en maak voornamelijk gebruik van de UK tanks.

elke dag leer ik wel weer wat bij, maar ben toch benieuwd welke noob of beginner tips/trucs jullie hebben voor mij ;)

zie jullie reacties graag tegemoet.

groeten stitch143

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:38:
[...]

Kleine nuance; als je als ELC in hogere tier battles terecht komt, hebben je medetanks (vooral arty) vaak voldoende radio range om alsnog jouw spots te zien.

De radio range mechanics werken een beetje tegen je gevoel in; zodra er overlap zit tussen jouw radio bereik en die van de ander, kan de ander jouw gespotte tanks zien. Oftewel: ~300m radio range van ELC, ~700 radio range van een Tier 6 Arty (ik noem maar iets) betekent dat je 1000m van elkaar af mag staan om nog targets voor je arty op te lichten.

Uiteraard blijft de ELC wel ver achter bij de "echte" scouts qua radiobereik, en als je met alleen maar andere tier 4-5 bent ingedeeld loop je een groot risico dat ze jouw spots niet zien. But then again; als je als ELC in een tier 4-5-6 match zit, kun je met je eigen kanon al voldoende lol hebben. >:)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stitch143 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:46:
Hoi medespelers,

speel wot nu ongeveer een maand en met veel plezier en maak voornamelijk gebruik van de UK tanks.

elke dag leer ik wel weer wat bij, maar ben toch benieuwd welke noob of beginner tips/trucs jullie hebben voor mij ;)

zie jullie reacties graag tegemoet.

groeten stitch143
Dat is een heel algemene vraag, daarom een algemeen antwoord: veel lezen op de verschillende fora, op you tube kijken naar battles in tanks die jij wil gaan halen en als je dood bent, meekijken bij goede spelers uit je team.

Oh ja, nog een tip: niet teveel smileys gebruiken op dit forum 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

voor beginners: kijk eens op http://wiki.worldoftanks.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whahah @ Ed ... briljant :P je jat mijn punchline :P hahaha

trouwens Seraphin, bedankt voor die globale uitleg ;) ik had die vraag ook al een beetje in me hoofd hangen de laatste tijd dat ik met artys speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:03:
Whahah @ Ed ... briljant :P je jat mijn punchline :P hahaha

trouwens Seraphin, bedankt voor die globale uitleg ;) ik had die vraag ook al een beetje in me hoofd hangen de laatste tijd dat ik met artys speel :)
NP, ik kan je de pagina waar Dynosu naar verwees trouwens aanraden, daar staan de radio mechanics goed uitgelegd (http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics#Radio_Range)

Sowieso is het een aanrader om je goed in te lezen in de mechanics omtrent radio en view ranges; dat voorkomt al te veel "wtf welke onzichtbare &%^#* hacker/cheater/camper zit er op me te schieten!?"-momenten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa ken het probleem met die momenten :)

Zat gister heerlijk in mijn wespe, een scout van ons stond goed gepositioneerd in een bosje, en zag 2 Medium tanks aan komen rijden, ik one shotte ze beide ;) heerlijk gevoel trouwens.

En kreeg meteen het bericht : Cheaty wespe :P haha

maar zal het eens doornemen :)

Superhandig site-je trouwens :) ook voor Tieres e.d. hoe je kan worden ingeroosterd noem ik het maar even met andere tiers!!!
goed voor de beginner ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
User schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:32:
[...]
Nee, want WT is gebaseerd op een client side engine.

Net als CoD, en je weet in wat voor staat de CoD multiplayer is...
Zou je ff het praktische verschil (voor mij als speler) uit kunnen leggen? (extra (input-) lag, minder botters/hackers?)
Ik dacht namelijk dat de player-base (12 y/o mainstream ragers) bij CoD het grootste probleem is (naast graphics, verdienmodel en andere meuk)

Daarnaast dacht ik dat het ooit de bedoeling/natte-droom was om World of games wel bij elkaar te keilen en zelfs infanterie toe te voegen. (lang geleden eens ergens gelezen)

[ Voor 17% gewijzigd door eL_Jay op 15-05-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:31
eL_Jay schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:23:
[...]

Zou je ff het praktische verschil (voor mij als speler) uit kunnen leggen? (extra (input-) lag, minder botters/hackers?)
Ik dacht namelijk dat de player-base (12 y/o mainstream ragers) bij CoD het grootste probleem is (naast graphics, verdienmodel en andere meuk)

Daarnaast dacht ik dat het ooit de bedoeling/natte-droom was om World of games wel bij elkaar te keilen en zelfs infanterie toe te voegen. (lang geleden eens ergens gelezen)
Een server side spel kan je niet hacken, zonder dat je de server hackt. Bij een client side spel kan dat wel, omdat (bijna) alles client side geregeld wordt.
Pagina: 1 ... 21 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel