Ik denk dat physics niet zo ver zijn doorgevoerd. Op het moment dat de shell de tank raakt is het daarna gewoon een kansberekening wat de shell verder doet.redwing schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:37:
[...]
Kijk maar eens naar de grote van een T30 gold shell (dat is een TD) en de armor aan de zijkant van een arty/T-50. Dat kan gewoon niet bouncen ivm de 3* armor = niet bouncen regel. Maar dat klopt ook want het bounced niet, je doet simpelweg 0 damage. Er is echter ook geen enkele reden om aan te nemen dat het mis is omdat ook in de replays je de shell recht zijn zijkant in ziet gaan en er ook nooit meer uitkomen.
Oftewel er klopt gewoon iets nietEn dat maakt me op zich niet zoveel uit, het is alleen wel vreemd dat dit er nog steeds in zit.
Ik kan me in Real life wel voor stellen dat een shell door een tank heen kan vliegen, zonder schade te doen.
Mijn broer heeft op een leopard 2 gereden en schoot wel eens tijdens oefeningen op IPR's, en daar ging zijn granaat dwars door heen zonder veel schade.