[MMO] War Thunder

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sprankel schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:57:
Overigens, weet iemand waarom gunners soms niet geleveld kunnen worden? Ik heb oa een crew van level 90 maar als ik de gunner upgrade, pakweg fire accuracy komt er -1 bij te staan als ik hem naar level 2 breng. Ga ik nog eentje hoger komt er -2 staan etc.
Dit is volgens mij de 'penalty' als je niet genoeg 'experienced gunners' hebt.
Stel dat je 1 experienced gunner hebt, en je vliegtuig heeft 4 gunners, zul je dus 4 keer moeten upgraden om 1 accuracy te krijgen (4x klikken, -3). Als je 2 experienced gunners hebt voor een vliegtuig van 4 dab gaat het upgraden dus 2x zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

pingkiller schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:47:
Zijn er bombers die je kan gebruiken om vanaf een grote hoogte bommen te droppen? Tot nu toe werkt dat bij mij voor geen meter. Elke bomber is bij mij een dive bomber :p Nadeel daarvan is dat je meestal heel hoog begint. Als ik dan naar beneden donderd om te bomben kan ik nauwelijks meer sturen vanwege de snelheid. Ik lees iets over airbraking, hoe doe je dat?
Japanse H6K krijg je al bij lvl3 waarmee dat in die tier heel leuk kan.
Zeker als je er wat Gold Eagles in steekt om je crew te lvlen zodat je fatsoenlijke gunners hebt en lage reload time ~40secs voor 1000kg bombs). Dan ben je in die tier een gevaar in de lucht. Ik iig wel >:)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
Ik heb net de steam pack gekocht... :D

Zo maar eens kijken of het wat is:

War Thunder Steam Pack includes:

For Steam only: P-36A “Hawk” fighter of lieutenant Philip M Rasmussen, one of the few American pilots, who managed to take off to protect Pearl Harbor from furious attacks of Japanese planes.
Two premium airplanes: XP-38G, A6M5 Ko.
Two single player campaigns: War Thunder - USA Pacific Campaign (1941-1943), War Thunder - Japanese Pacific Campaign (1941-1943)
Premium account for a month.
1700 Golden Eagles.

[ Voor 75% gewijzigd door Floks op 21-08-2013 14:37 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05-2024
Een tip voor mensen die de instructor irritant vinden, je kan sommige instructor features uitschakelen. Dit doe je door in My Documents/My Games/WarThunder de profile.config.blk te openen in notepad. Doe dan een search voor de volgende regels:

enableInstructorGroundAvoidance:b=yes
enableInstructorGearControl:b=yes
enableInstructorEngineControl:b=yes
enableInstructorSimpleJoy:b=yes

De eerste drie kan je dan naar no zetten. Zeker de ground avoidance uitzetten is handig, dan grijpt de instructor niet in als je dicht bij de grond vliegt, waardoor je meer controle hebt. Hierdoor kan je ook op veel hogere snelheden landingen maken, wat handig is als je snel een base wil cappen

[ Voor 8% gewijzigd door iFez op 22-08-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Zie net staan dat hij ook als release title op de PS4 komt.

YouTube: War Thunder Gamescom 2013 PS4 Gameplay Trailer

Erg vette trailer trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05-2024
iFez schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:03:
Een tip voor mensen die de instructor irritant vinden, je kan sommige instructor features uitschakelen. Dit doe je door in My Documents/My Games/WarThunder de profile.config.blk te openen in notepad. Doe dan een search voor de volgende regels:

enableInstructorGroundAvoidance:b=yes
enableInstructorGearControl:b=yes
enableInstructorEngineControl:b=yes
enableInstructorSimpleJoy:b=yes

De eerste drie kan je dan naar no zetten. Zeker de ground avoidance uitzetten is handig, dan grijpt de instructor niet in als je dicht bij de grond vliegt, waardoor je meer controle hebt. Hierdoor kan je ook op veel hogere snelheden landingen maken, wat handig is als je snel een base wil cappen
Een mini-patch heeft het nu gemaakt dat je dit gewoon via de ingame options kan doen. Via Menu -> Controls -> Instructor.

Ik zou het zeker aanraden. Veel makkelijker om te landen nu, omdat de instructor je niet van de grond probeert te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Net even paar potjes gespeeld, is het normaal dat bijna niemand de missie volgt door grond eenheden te mollen of fighters uit de lucht halen die 13 ground kills heeft ;')? Zit je alleen wat proberen te verdedigen terwijl je geswarmed word en dan maar hopeloos om hulp vragen... pfffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Laatste tijd ook maar weer gaan spelen.

Gaijin faalt toch wel behoorlijk hard hoor. Ik heb de premium Spitfire IX bij de Amerikanen en dat ding is gigantisch overpowered. Ik heb in een middag spelen 1 mio aan credits binnengeharkt. Ik heb de steam pack gekocht waar je 2 maanden premium + 10k eagles krijgt gekocht (die super goedkoop is vergelijken bij losse eagles kopen) en bij elke neergeschoten tegenstander krijg ik 17k (12k ingame + 50% na de game voor premium).

Dus iedereen die nog even hard wil cashen gebruik die spitfire.

En zijn er mensen met een B17 die in een keer in een squad willen vliegen in HB ?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Zijn er meer mensen die na de laatste grote patch (1.33) framerate problemen hebben? Ik kom met mijn ATi 7970 gevaarlijk veel onder de 40 frames/s. Voorheen haalde ik makkelijk 90-100 fps/s.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batumulia schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:20:
Zijn er meer mensen die na de laatste grote patch (1.33) framerate problemen hebben? Ik kom met mijn ATi 7970 gevaarlijk veel onder de 40 frames/s. Voorheen haalde ik makkelijk 90-100 fps/s.
Welke resolutie / instellingen draai je? Het lijkt me wel dat er iets mis is, want ik draai met een enkele 7750 (ik heb er 2, maar in crossfire is de performance in WT slechter dan met een enkele kaart....) op een resolutie van 4480x1080 met alle instellingen op medium en zonder AA op 40-45 FPS. En als ze nou eens crossfire gaan ondersteunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehNeth
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-08 19:03
batumulia schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:20:
Ik heb zelf een 680GTX, maar ik merk dat de Extra AA instellingen(FXAA / HQ) op de een of andere manier een enorme impact hebben op de framerate. Zelfs op Low settings heb ik een lage framerate(~15fps) wanneer FXAA enabled is, terwijl ik alleen gebruikmakend van normale AA zelfs op Best en Movie quality meestal een goeie framerate haal(60+ fps). Vreemd aangezien FXAA post processing is en dus eigenlijk sneller zou moeten zijn dan AA? 8)7 Vermoedelijk een bug of driver issues.

Probeer eens zonder FXAA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:51
Hallo mede piloten,

Ik heb mij aangemeld bij DGS, leuk om eens samen te vliegen. Heb me tot nu toe erg vermaakt met het spel en als duitser. Ik begin eindelijk leuke vliegtuigen te krijgen!
Hebben jullie dat ook dat het HEEL lang duur om hoogte te krijgen?

Groetjes en misschien tot ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
TehNeth schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:47:
[...]

Ik heb zelf een 680GTX, maar ik merk dat de Extra AA instellingen(FXAA / HQ) op de een of andere manier een enorme impact hebben op de framerate. Zelfs op Low settings heb ik een lage framerate(~15fps) wanneer FXAA enabled is, terwijl ik alleen gebruikmakend van normale AA zelfs op Best en Movie quality meestal een goeie framerate haal(60+ fps). Vreemd aangezien FXAA post processing is en dus eigenlijk sneller zou moeten zijn dan AA? 8)7 Vermoedelijk een bug of driver issues.

Probeer eens zonder FXAA?
Ik vind, als je resolutie gewoon hoog is, dat je dan al dat AA best kunt missen. Helpt een hoop voor FPS. (120+fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
waar haal je die 120fps vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:51
Als iemand mij wilt toevoegen als vriend:

Awesomo4k is de naam ook ingame :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
iemand voor een potje arcade/historical? voeg me toe: hazeldinho

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ik ben nog opzoek naar mensen om samen te vliegen. Ik speel arcade en historical.
Hoe zit het precies met squads? Iemand nog extra mensen nodig ? :P

Ingame name: Lonestander

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Ik speel regelmatig (aankomende 4 dagen dan niet) Warthunder met 3 anderen.
Gaat redelijk goed (tier 8 ) en weet mezelf vaak in de Top 5 van mijn team te krijgen.

1 van uitdagingen is als ik tegen hogere tiers speel...
Deze kunnen mij vaak met 1 schot al neerhalen wat het erg lastig maakt.

Wat ik erg vervelend vind is als je lekker aan het jagen bent en je teammate schiet door jou heen die kerel voor je dood OF kills stelen... :(

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:50
Sinds een tijdje ook redelijk wat tijd in dit spel gestopt. Vermakelijk maar soms ook erg frustrerend. De balans lijkt zo nu en dan behoorlijk zoek.

Vooral de Britse vliegtuigen (Beaufighter, Spitfires etc.) voelen behoorlijk overpowered (speel zelf met de Duitsers). Daarnaast heeft de game een veel te hoog pay2win ratio.

De hoeveelheid bonussen met een premium account zorgt er voor dat het als niet premium user het praktisch onmogelijk is om op gelijke hoogte te komen zonder 3x zoveel te moeten grinden. Laat staan de diverse crew bonussen die je met accelerated training kunt realiseren en de premium vliegtuigen die ook vele voordelen hebben.

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Het is pay2notgrind niet pay2in. Alleen de premium planes zijn niet beschikbaar voor mensen die niet betalen. Die planes zijn(over het algemeen) echter niet super overpowered zover ik dat kan zien.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
De DLC's zijn weer met korting verkrijgbaar !!! Doe er je voordeel mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
maxers1973 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:29:
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik vind het jammer dat er dus pas 2 campaigns zijn, in 1 pack.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxers1973 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:29:
En er zijn er volgens mij niet meer dan 2 per land, de rest zijn gejatte vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Ik vind die DLC's nogal erg duur, voor wat je ervoor terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Stacken die DLC's ook? Ik heb laatst die Steam pack gekocht, maar ik zou eigenlijk nog wel wat Golden Eagles willen :P

OK, ik heb even gekeken naar die duurste Steam DLC, daar krijg je dus 10.000 Eagles + 2 maand Premium voor 27 euro, terwijl 10.000 Eagles alleen al via War Thunder zelf 50 euro is, dit lijkt me toch wel een redelijk goede deal zo

[ Voor 49% gewijzigd door TrekDude101 op 31-08-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
idd zeker een goeie deal vergeleken met de prijzen op de Gaiji site.

Tally oh ! Old chap i'm off for another 109 wing ! :)

[ Voor 29% gewijzigd door MaXeRs op 31-08-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
Je kan gratis golden eagles krijgen dit weekend. Is een kleine actie aanstaande zondag. Gaat om 100 en 200 golden eagles.

Is misschien niet veel, maar je moet alleen 2x of 5x winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
had het idd gezien, helaas ben ik niet thuis dan :(

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Norinco schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:49:
Je kan gratis golden eagles krijgen dit weekend. Is een kleine actie aanstaande zondag. Gaat om 100 en 200 golden eagles.

Is misschien niet veel, maar je moet alleen 2x of 5x winnen.
Ze geven aan van 1600 GMT tot 1900 GMT, dus hier van 1800 uur tot 2100 uur toch?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server lijkt down nu? Zou deze actie een soort test zijn voor de server load voor als het spel straks voor de playstation komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Laatst online: 25-07 22:36
Server was down voor het evenement, te wijten aan een stresstest
tot 8 uur waren er wat vertragingen, niet al te hinderlijk (lees de meeste hebben het niet eens door gehad)
daarop is hij terug even down gegaan, is herstart geweest waarna alles terug vlot bleef lopen
als compensatie is de tijd van het evenement van lokale tijd 21:00 opgeschoven naar 22:00

pay to win? niet mee eens, tuurlijk doet het iets. Zou maar belachelijk zijn als je betaald.
Maar het maakt van een slechte speler geen goede speler, verre van.
Het maakt dat je sneller levelt, sneller je crew kunt trainen en premium planes kunt krijgen

sneller levellen => leuk maar eigenlijk nadelig. De niet betaler heeft immers veel meer gespeeld en dus meer geoefend om op hetzelfde niveau te geraken.

crew training => dit maakt om te beginnen niet zo heel veel uit. Reload is handig in arcade maar de rest kan je met een gratis account ook wel goed genoeg levellen. En als je een tier of 2/3 terug gaat kun je vaak crew naar expert halen.
Het enigste wat niet doenbaar is, bomber gunners. Hier moet je het aantal gunners kunnen upgraden en die kosten al snel 400 -600 points per stuk. Hiervoor gebruik ik de gratis lions, met 100 lions kom je al ver.

-premium planes => zitten leuke dingen tussen maar ik kan niet zeggen dat je echt iets mist. Ze moeten het meer hebben van extra experience dat je krijgt.

Al met al, premium kan een extra boost geven maar het maakt van een slechte speler nog altijd een slechte speler. Ik heb nog steeds geen cent er aan uitgegegeven en ik heb 1.2M op de bank staan. Sta in 2/4 games arcade helemaal op de bovenste plaats.

En ieder vliegtuig/factie heeft zijn voordelen. Een Beaufighter uitschakelen is niet moeilijk, je kan die zo uit manoevreren. Maar als je natuurlijk er recht op gaat vliegen en voor zijn neus is toont hoe goed je kan draaien ben je eraan voor de moeite (tenminste als hij kan mikken).
Spitfires kunnen een goede punch geven maar die cannons zijn meteen leeg. En die MG erop zijn waardeloos. Al bij al zijn het goede vliegtuigen maar ze draaien net niet snel genoeg. Overigens zijn ze ook nogal kwetsbaar. In goede piloothanden op arcade zijn ze vrij goed maar daar heb je dan ook een air reload.

De enigste factie waar ik mij niet thuis voel zijn de Duitsers, sommige vliegtuigen voelen waardeloos aan. Zijn ze daarom underpowered en ongebalanceerd? Nee het pas gewoon niet goed bij de manier waarop ik speel. Genoeg Duitste tegenstanders die mij het leven zuur hebben gemaakt op historisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik ben het op alle punten eens met Sparnkel,

heb zelf wel een pack gekocht, puur voor de solo missies en de premium vliegtuigen die er bij zitten gebruik ik nog niet.

had net een 11 killstreak met de IL-2 :S

[ Voor 11% gewijzigd door Floks op 02-09-2013 16:22 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
De IL-2 heeft een heel hoge rate of fire, redelijk veel aan ammo en dat met cannon fire. Draait heel goed maar is niet vooruit te branden op snelheid. Overigens een sitting duck eenmaal men achter jou komt.
Ideaal op airfield domination, dan kan je boven een airfield cirkelen en simpelweg alles onder vuur nemen wat afkomt. De fout die je niet mag maken is beginnen achtervolgen.

Heb gisteren met de IL-2 nog een 8 kill streak gehaald dus het verwonderd mij niet dat iemand er 11 haalt :)
De IL-2M vindt ik minder, het is net iets minder wendbaar en die tailgunner is niet veel waard. Bovendien kan je geen rockets laten zonder 4*50 bombs er bij te krijgen. En met de bombs erop is hij nog extra lomp wat hem dan volledig waardeloos maakt voor mij. Ik vlieg deze dan ook zonder load

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:00
Ben nu ook maar begonnen.
Ben nu lvl 2 met de britten.
En China lvl 1 en de rest nog 0.

Maar gaat me best goed af. Vind de britten hun vliegtuigen tot nu toe het fijnst.
Schiet vooral veel grond doelwitten kapot.

Ik heet lekrutes voeg me maar toe.

[ Voor 3% gewijzigd door lekrutes op 03-09-2013 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
lekrutes schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 07:44:
Ben nu ook maar begonnen.
Ben nu lvl 2 met de britten.
En China lvl 1 en de rest nog 0.

Maar gaat me best goed af. Vind de britten hun vliegtuigen tot nu toe het fijnst.
Schiet vooral veel grond doelwitten kapot.

Ik heet lekrutes voeg me maar toe.
Wacht maar tot je een hoger level bent, dan zul je andere vliegtuigen moeten nemen om ground-targets kapot te schieten (of bombarderen in dit geval).

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:00
Ja kwam ik ook achter.
Zoals medium tanks die kun je niet kapot schieten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
o jawel maar dan wel met 20/37/45/50 mm canon fire afhankelijk of het een light tank of medium tank is
ammo belt voor ground targets helpt ook.

AA, artilery en gunboats zijn met MG perfect af te knallen.

Heavy tanks en grote boten hebben bombs nodig. Of een torpedo voor de boten.

En Japan, niet china :) En de eerste levels gaan super snel. eenmaal na 7-8 gaat het zonder premium heel traag naar mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog tips om snel xp te halen want ik ben net begonnen en heb niet echt kans tussen als die andere ervaren piloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik probeer altijd hoogte te maken en dan in een duik mensen aan te vallen.
Probeer nooit recht op iemand af te vliegen (hij ook naar jou) gebeurd dit wel, schiet iets hoger dan zijn vliegtuig op een afstand van net boven de 1 km.
vaak zie je een clubje "vrienden" achter 1 vliegtuig aanzitten, vaak met een vijand er achter, die moet je hebben. Val dus vliegtuigen aan die al achter een "vriend" zit, hij zal bijna geen oog voor je hebben en dus een redelijk makkelijk target zijn.

Lees de vorige 17 paginas :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
  • Laatst online: 13-09 22:32
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:56:
iemand nog tips om snel xp te halen want ik ben net begonnen en heb niet echt kans tussen als die andere ervaren piloten.
vliegtuigen in ze zijkant aanvallen kan ook effectief zijn. Je kan dan beter de piloot uitschakelen of je raakt een vitaal deel van het vliegtuig. En zoals Folks al zei, "zoek" de juiste targets, dus vlieg niet in een groepje vijanden want dan ga je snel neer maar pak de vliegtuigen waar je achter kan komen of vanuit de zijkant kan aanvallen!

Happy hunting! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik ga altijd achter mensen aan die alleen rond vliegen uit de buurt van alle andere teamgenoten, of mensen die zich volledig focussen op het vernietigen van gronddoelen, je kunt daar heel makkelijk achter vliegen en ze uit de lucht knallen.

Ik vlieg sinds een paar dagen veel met Beaufighters in Historical en Arcade, wat een geweldige toestellen zijn dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 redelijk snelle kanonnen met 960 ammo, als de beaufighter niet zo slecht stuurde zou je hem overpowered noemen op rank 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Gisteren een leuk rondje van 16 airkills.

Map met 3 airstrips en vol op de middelste afgevlogen. Na het capturen ervan simpel rondjes vliegen en telkens op planes schieten die voorbij komen kwam op 8 kills uit met mijn spitfire :)

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik ook elke keer zie (iemand zei dat paar posts eerder ook) dat spelers niet meer voor het doel gaan gaan , tanks neerknallen etc maar puur gaan dogfighten.

zie je zwermen vliegtuigen achter iemand aangaan bv. :?

wel jammer , maar wel leuke game om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:54:
wat ik ook elke keer zie (iemand zei dat paar posts eerder ook) dat spelers niet meer voor het doel gaan gaan , tanks neerknallen etc maar puur gaan dogfighten.

zie je zwermen vliegtuigen achter iemand aangaan bv. :?

wel jammer , maar wel leuke game om te doen :)
Ik ben ook meestal puur een dogfighter maar ik blijf wel boven onze eigen tanks vliegen om te verdedigen of ik ga juist met onze aanvallers (bommenwerpers etc.) mee om ze te beschermen tegen vijandige fighters. Soms inderdaad wel dom om te zien dat er 5 vliegtuigen achter 1 aangaan. Dan haak ik vaak ook af. Ook als ik een vliegtuig al zwaar beschaadigd heb (zijn staart / ailerons geraakt heb bijvoorbeeld) haak ik af en laat ik hem vliegen omdat hij toch niet echt een bedrijging meer is. Jammer dat anderen het dan vaak wel 'af maken' puur voor de punten of om de kill te stelen.

Was trouwens laatst op de avond dat er golden eagles te verdienen waren dat er dan opeens wél samengewerkt kan worden om de objective te halen... Goepen fighters die echt alleen de friendly tanks en bommenwerpers beschermen etc. Dat waren echt een paar leuke spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:54:
inderdaad, daar ben ik vrij snel op afgeknapt - afgezien v/h feit dat als joystick gebruiker in het nadeel ben tegen keyboard/mouse vliegers 8)7
ga ik als n00b braaf achter de tanks en kanonnen aan, zit de rest boven te cirkelen en komt ook geen dekking geven.
wel jammer , maar wel leuke game om te doen
tsja, ik vond dus van niet ... heb al een maandje of 3 niet gespeeld.

weet iemand hoe World of Warplanes (wargaming.net) is in vergelijking ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:14:
[...]

Ik ben ook meestal puur een dogfighter maar ik blijf wel boven onze eigen tanks vliegen om te verdedigen of ik ga juist met onze aanvallers (bommenwerpers etc.) mee om ze te beschermen tegen vijandige fighters. Soms inderdaad wel dom om te zien dat er 5 vliegtuigen achter 1 aangaan. Dan haak ik vaak ook af. Ook als ik een vliegtuig al zwaar beschaadigd heb (zijn staart / ailerons geraakt heb bijvoorbeeld) haak ik af en laat ik hem vliegen omdat hij toch niet echt een bedrijging meer is. Jammer dat anderen het dan vaak wel 'af maken' puur voor de punten of om de kill te stelen.

Was trouwens laatst op de avond dat er golden eagles te verdienen waren dat er dan opeens wél samengewerkt kan worden om de objective te halen... Goepen fighters die echt alleen de friendly tanks en bommenwerpers beschermen etc. Dat waren echt een paar leuke spelletjes.
Dan zat jij nog met een mooie groep, ik heb in die drie uur wel 3 wedstrijden gewonnen :-(
Ondanks herhaadelijk roepen in de chat dat ze achter de targets aan moeten gaan en alleen moeten gaan dogfighten wanneer de tegenstander een bedreiging vormt zijn er maar 2 á 3 mensen in een team die ook daadwerkelijk de targets killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Goner schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:28:
[...]

inderdaad, daar ben ik vrij snel op afgeknapt - afgezien v/h feit dat als joystick gebruiker in het nadeel ben tegen keyboard/mouse vliegers 8)7
ga ik als n00b braaf achter de tanks en kanonnen aan, zit de rest boven te cirkelen en komt ook geen dekking geven.

[...]

Hier heb je een degelijke vergelijking. Hij vliegt voornamelijk War Thunder maar staat ook open voor andere games.
YouTube: World of Warplanes - We Meet Again

[ Voor 10% gewijzigd door MaXeRs op 04-09-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:14:
[...]

ik vlieg graag met bombers en dan is wel handig om dekking te krijgen van je mede-piloten :+ , ben blij dat jij het wel doet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
Quadradial schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:47:
Gisteren een leuk rondje van 16 airkills.

Map met 3 airstrips en vol op de middelste afgevlogen. Na het capturen ervan simpel rondjes vliegen en telkens op planes schieten die voorbij komen kwam op 8 kills uit met mijn spitfire :)
Die maps begin ik steeds mee te haten omdat je heel moeilijk een airfield kan terug pakken. Je bent meteen een sitting duck als je een beetje normaal probeert te landen. Ben zo 3 van me 4 vliegtuigen kwijt geraakt en had nog geen schot gelost. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Grono112 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:50:
[...]

Die maps begin ik steeds mee te haten omdat je heel moeilijk een airfield kan terug pakken. Je bent meteen een sitting duck als je een beetje normaal probeert te landen. Ben zo 3 van me 4 vliegtuigen kwijt geraakt en had nog geen schot gelost. :(
je zou haast denken dat het de bedoeling is dat je eerst ervoor zorgt dat de kust veilig is voor je iemand kan laten landen

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Iemand tips om te voorkomen dat ik met een 100% gezond vliegtuig in 1 schot dood ben omdat ie vol de piloot raakt? Gebeurt me echt te vaak :I

• Quadradial
tobitronics schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:12:
Iemand tips om te voorkomen dat ik met een 100% gezond vliegtuig in 1 schot dood ben omdat ie vol de piloot raakt? Gebeurt me echt te vaak :I
Ligt er ook aan hoe de skills van je piloot is en met welk tier vliegtuigje je speelt.

Als je met vliegtuigen tier 3 - 5 - 6 speelt kom je al in games waar je tegen tier 6-7 ( 8 ) kan spelen.
probeer het low tier te houden (ik hield het bij tier 5) om eerst je pilot te trainen.

PS head on attacks zou ik laten. probeer vliegtuigen die alleen vliegen te pakken. De vliegtuigen die airstrips overnemen zijn easy kills (of zouden dat moeten zijn)

• Ekstergroen
tobitronics schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:12:
Nooit je cockpit tonen aan de vijand. Dus niet turnen als de vijand beter kan turnen bv, gebruik dan barrel rolls, immelmann's en/of duik omlaag om snelheid te maken om tussen je teammates te schuilen.
Is ook meer een mouse-user issue sinds je met muis in arcade heel wat makkelijker op de cockpit (relatief van de aim-circle) kunt richten dan met de joystick.

• Grono112
Erycius schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:29:
[...]

je zou haast denken dat het de bedoeling is dat je eerst ervoor zorgt dat de kust veilig is voor je iemand kan laten landen
Ja dat klopt wel maar het zou leuk zijn als je gewoon laag over de landing strip kan vliegen om deze weer neutraal te maken. Mijn frustratie kwam ook uit een potje waarbij mijn team zwaar werd ingemaakt omdat alle vliegvelden waren ingenomen en we de vliegvelden niet konden terug krijgen |:( Het is trouwens wel een leuke afwisseling tussen het moeten bommen van tanks/schepen etc.

Edit: Typo

• tobitronics
Quadradial schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:29:
[...]

Ligt er ook aan hoe de skills van je piloot is en met welk tier vliegtuigje je speelt.

Als je met vliegtuigen tier 3 - 5 - 6 speelt kom je al in games waar je tegen tier 6-7 ( 8 ) kan spelen.
probeer het low tier te houden (ik hield het bij tier 5) om eerst je pilot te trainen.

PS head on attacks zou ik laten. probeer vliegtuigen die alleen vliegen te pakken. De vliegtuigen die airstrips overnemen zijn easy kills (of zouden dat moeten zijn)
Mijn hoogste plane is level 7 geloof ik. Ondanks dat ik het spel in periode april-juli veel gespeeld heb heb ik t in augustus wat laten liggen, en merk nu dat het aardig veranderd is. Gebeurt dat trainen van je pilot nu automatisch of moet je nog steeds per crew die punten uitgeven per skill? Zo ja, welke skill moet ik dan verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
tobitronics schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:20:
[...]

Mijn hoogste plane is level 7 geloof ik. Ondanks dat ik het spel in periode april-juli veel gespeeld heb heb ik t in augustus wat laten liggen, en merk nu dat het aardig veranderd is. Gebeurt dat trainen van je pilot nu automatisch of moet je nog steeds per crew die punten uitgeven per skill? Zo ja, welke skill moet ik dan verhogen?
Nee je crew en pilot moet je nog steeds zelf upgraden met punten.

Elke skill heeft wel wat. Uiteindelijk heb je ze allemaal nodig.
Behalve de gunners tab die heb je alleen nodig al je bombers/attack planes met gunner(s) vliegt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 09:15
Voor arcade steek je het best in reload speed wat, en in g-force bij pilot vind ik. Eens die te duur worden stamp je gewoon al je punten in de goedkoopste updates (ik zou wel de gunner-tab blijven negeren bij fighters). Eens je crew rank hoog genoeg is, maak je je crew expert per plane dat je vliegt. Tot en met lvl 6 is dit allemaal betaalbaar. Eens hoger begint het toch wel door te wegen voor non premium players. (Ik moet nu kiezen tss een nieuw vliegtuig op rank 11, of mijn rank 8+7 planes expert maken. En ik twijfel nog).

Voor historic is reload niet echt nuttig, gewoon wat gforce en zo snel mogelijk je crews expert maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Lointje schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:32:
Voor arcade steek je het best in reload speed wat, en in g-force bij pilot vind ik. Eens die te duur worden stamp je gewoon al je punten in de goedkoopste updates (ik zou wel de gunner-tab blijven negeren bij fighters). Eens je crew rank hoog genoeg is, maak je je crew expert per plane dat je vliegt. Tot en met lvl 6 is dit allemaal betaalbaar. Eens hoger begint het toch wel door te wegen voor non premium players. (Ik moet nu kiezen tss een nieuw vliegtuig op rank 11, of mijn rank 8+7 planes expert maken. En ik twijfel nog).

Voor historic is reload niet echt nuttig, gewoon wat gforce en zo snel mogelijk je crews expert maken.
Voor HB is reload ook nuttig omdat dit de reload tijd op de grond verkort.

Hier trouwens een mooie site met air-to-air tactics om je dog fight skills te verbeteren: http://www.combataircraft.com/en/Tactics/Air-To-Air/

Ik vind het wel heel erg jammer dat in dit spel de muis piloten zo'n groot voordeel hebben op joystick piloten. Ik vlieg graag met mijn Saitek X52 Pro maar in War Thunder ben je daarmee gewoon niet competitief dus speel ik maar met muis.

Ik hoop dat ze ooit een queue maken speciaal voor joystick piloten apart, dus Arcade en Historical Battles waar alleen piloten in spelen die joysticks gebruiken. Nu is er alleen Full Real Battles maar dat is me wat te hoog gegrepen en gewoon niet leuk.

[ Voor 28% gewijzigd door EnigmaNL op 06-09-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Goner schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:28:

War Thunder is naar mijn mening veel beter. Het vliegen voelt veel beter en ook de combat is beter. Schademodellen van vliegtuigen zijn veel beter uitgewerkt in War Thunder, in WoWP hebben de toestellen gewoon een health bar en als die leeg is, stort het toestel neer. In WT kun je, net als in het echt, een toestel neerschieten door een cruciaal onderdeel te beschadigen.

Daarnaast ziet WT er ook nog veel mooier uit en hebben de meeste toestellen cockpit views (behalve bommenwerpers maar die komen hoop ik nog) en ondersteund het TrackIR, waar ik veel gebruik van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:45:
[...]

Reload is natuurlijk nuttig, net als alle andere crewtraits maar er is wel een groot verschil tss arcade en HB als het over reload gaat. In de lucht 20s herladen of 10s is een wereld van verschil omdat je gewoonlijk achter een vijand vliegt en elke seconde die je blijft hangen zorgt ervoor dat je kill ofwel weg is, of je gespot wordt door een andere vijand die je dan komt opjagen.
In HB heb je ook wel gevaar voor bombs/strafes op je airfield, en is korte reload tijd dus ook handig als je net geland bent, maar de impact is toch minder groot omdat je gewoonlijk wel enkele minuten vliegt naar je airfield en de reload tijd relatief gezien minder een rol speelt.

Daarom zou ik voor HB-only spelers aanraden om niet speciaal extra punten in reload steken in het begin, maar gewoon veel sneller gaan voor expert crews. Expert geeft je namelijk ook +30 in reload.
Eens je genoeg punten hebt om expert te zijn voor het huidige en volgende plane, is repair rank trouwens ook geen slechte om te verhogen. Is wel niet goedkoop, maar het helpt wel om die repair kosten en repair tijd te verlagen. Wat zeker op hogere levels begint mee te spelen.

Het is natuurlijk maar een mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
EnigmaNL schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:45:
[...]

Hier trouwens een mooie site met air-to-air tactics om je dog fight skills te verbeteren: http://www.combataircraft.com/en/Tactics/Air-To-Air/

Ik vind het wel heel erg jammer dat in dit spel de muis piloten zo'n groot voordeel hebben op joystick piloten. Ik vlieg graag met mijn Saitek X52 Pro maar in War Thunder ben je daarmee gewoon niet competitief dus speel ik maar met muis.

Ik hoop dat ze ooit een queue maken speciaal voor joystick piloten apart, dus Arcade en Historical Battles waar alleen piloten in spelen die joysticks gebruiken. Nu is er alleen Full Real Battles maar dat is me wat te hoog gegrepen en gewoon niet leuk.
Dat hopen we al vanaf het begin ja :(, ik heb die joystick ook. Maar zelfs met de Logitech 3d pro, die wel hard terug gaat naar het midden en dus wat fijner is met combat vliegen omdat die stabieler is, is het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ircghost schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:31:
[...]

Dat hopen we al vanaf het begin ja :(, ik heb die joystick ook. Maar zelfs met de Logitech 3d pro, die wel hard terug gaat naar het midden en dus wat fijner is met combat vliegen omdat die stabieler is, is het niet te doen.
Offtopic maar jouw Logitech 3d Pro is stabieler dan je X52? Ik heb zelf hiervoor een 3d Pro gehad maar die heb ik nooit meer aangeraakt sinds in de X52 Pro heb. Dat ding is juist het toppunt van stabiliteit. Ik gebruik hem graag voor combat omdat hij veel preciezer stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlieg ik in een bomb run met me stuka , word ik beschoten door een jager en ik raak damaged kan niet meer omhoog of naar links/ rechts gaan en stort neer op het vliegveld , word ik voor noob crasher uitgemaakt 8)7

Maar de tank was wel vernietiged door mijn bom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat soort mensen moet je gewoon negeren, maar is de stuka een beetje een goede dive bomber? De stats zeggen dat hij niet heel goed is;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja als je redelijk hoog komt aan vliegen en dan een goed duik naar beneden maakt en dan weer naar boven gaat na het droppen na je bom ,vind het een lekkere snelle bomber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:41:
Dat soort mensen moet je gewoon negeren, maar is de stuka een beetje een goede dive bomber? De stats zeggen dat hij niet heel goed is;
De eerste 2 types vallen tegen, zijn slecht met klimmen en snelheid maken in rechte lijn, de 3e en 4e zijn heel goed mits je maar je snelheid van de duik gebruikt om te ontsnappen. Ik gebruik altijd stuka's tegen de schepen en heavy tanks, heb ze liever als normale bommenwerpers.

[ Voor 6% gewijzigd door Ekstergroen op 08-09-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
5x xp tot maandag. korting op aanvalsvliegtuigen en extra xp en lions op het vernietigen van gronddoelen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5x alleen eerste winst toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ja en enkel op xp en niet op lions, dus ik vind er meestal weinig aan aan die bonus ^^
Gisteren stond de nieuwe beaufighter van rank 11 op 20% korting, dus dan ook maar gekocht en geslot.

Eerste spelletje gisteren ging echt langs geen kanten. 2x headshot, 2 keer in brand na 2 kogels en 2 keer wing cut loose. Alsof ze alweer de damage verhoogd hadden via een patch? Spelletjes erop gingen wel beter. De beaufighter is wel sterk. Veel damage, maar zoals alle beaufighters is je behendigheid niet zo geweldig, zeker als je aan 600 km/h aan het duiken bent op je target :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik heb van het weekend voor de vergelijking nog even WoWP gespeeld. Het is heel lang geleden dat ik dit spel gespeeld heb maar het is er niet veel beter op geworden, ik blijf lekker bij WT. Je hebt maar 1 moeilijkheidsgraad en als je toestel neergeschoten is moet je wachten tot het gevecht voorbij is tot je weer verder kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
vindt wel dat er de laatste tijd (eigenlijk sinds wt op steam is) associaal veel rammers zijn... mensen die niet tegen hun verlies kunnen en op je in vliegen, gebeurt echt veel te vaak in head to head battles.
ik zit in t5-6-7 battles dan neem ik aan dat je toch wel een beetje ervaring hebt en een beetje de normen en waarden in het spel kent.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Dracyn schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:41:
vindt wel dat er de laatste tijd (eigenlijk sinds wt op steam is) associaal veel rammers zijn... mensen die niet tegen hun verlies kunnen en op je in vliegen, gebeurt echt veel te vaak in head to head battles.
ik zit in t5-6-7 battles dan neem ik aan dat je toch wel een beetje ervaring hebt en een beetje de normen en waarden in het spel kent.
Ik zelf heb hier eigenlijk weinig last van, behalve gister, maar toen was ik ook zwaar slecht aan het spelen, niks lukte enz.

trouwens we staan op de voorpagina, en er zit zelfs een linkje in naar dit topic :+
reviews: War Thunder: de baas in de lucht
maar zoals je bij Jurian Ubachs kan verwachten vergeet hij de helft van wat de game te bieden heeft ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Floks op 09-09-2013 12:13 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Vergeet niet dat je met 2 moet zijn om te crashen. Nou ga ik niet zeggen dat je het altijd kan ontwijken, maar crashen komt bij mij echt zelden voor (of mijn vliegtuig moet al in brand staan en onbestuurbaar zijn).
Bij een head on kan je gemakkelijk wegdraaien en ontwijken. Hoe langer je wacht hoe moeilijker natuurlijk. Maar als je zelf zolang wacht omdat je echt die kill wil, moet je ook niet klagen als het tot een botsing komt. Die andere deed namelijk net hetzelfde als jij. Als je zelf op tijd wegdraait kan die onmogelijk zijn vliegtuig zo meedraaien om er nog tegen te vliegen. Alleen schiet hij wel iets langer op jou dan jij op hem, maar dat is vaak te overleven.

Als je in de blauwe zwerm achter een vijand aanvliegt, neem je bochten dan iets wijder en maak wat hoogte zodat je je eigen teammates ontwijkt. Ben je aan het herladen mid-air, vliegt dan ook beetje buiten de zwerm zodat je geen kogels blokkeert.

En schat de snelheid van je tegenstander goed in. Veel mensen gooien hun motor uit in een laatste poging, en als je dat te laat door hebt dan kan je ook al eens in zijn achterwerk vliegen. Ofwel snelheid mee verlagen, ofwel haaks wegvliegen en terugdraaien om te finishen (hij hangt daar toch maar te hangen).

Nogmaals, soms kan je er echt niets aan doen (vanuit de dode hoek of in een draai), gewoon allebei slecht ingeschat wie waar vloog en welke richting, ... maar als je er wat op let verlies je weinig vliegtuigen door een crashend vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik had gister tot drie maal toe last van een of ander kwibus (van mijn team) die constant tegen mij aan vloog als ik een vijand aan het volgen was in mijn Beaufighter. Mijn toestel was aanzienlijk trager dan het zijne (Spitfire) en hij knalde steeds tegen de onder/bovenkant van mijn vliegtuig. Hij gaf mij nog de schuld ook...

Rammers zijn echt verdomd irritant, op sommige dagen is het erger dan op andere maar ik baal er altijd van, vooral in Historical Battles.

Wat nog vervelender is, voornamelijk in Historical Battles, zijn teamleden die je kill stelen. In HB kun je iemand heel goed neerhalen door hem goed te critten, ze zijn dan nog niet direct dood maar storten wel 100% zeker neer, er zijn dan klojo's die er achteraan gaan en het toestel in de lucht vernietigen. Niet alleen verspillen ze hun ammo op die manier maar ze jatten ook je kill! Heeft natuurlijk ook te maken met het ontbreken van team play, als je in een squadron speelt en iemand crit een vijand laat je die gewoon rustig neerstorten zonder de kill te stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
EnigmaNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:56:
[...]

Ik had gister tot drie maal toe last van een of ander kwibus (van mijn team) die constant tegen mij aan vloog als ik een vijand aan het volgen was in mijn Beaufighter. Mijn toestel was aanzienlijk trager dan het zijne (Spitfire) en hij knalde steeds tegen de onder/bovenkant van mijn vliegtuig. Hij gaf mij nog de schuld ook...

Rammers zijn echt verdomd irritant, op sommige dagen is het erger dan op andere maar ik baal er altijd van, vooral in Historical Battles.

Wat nog vervelender is, voornamelijk in Historical Battles, zijn teamleden die je kill stelen. In HB kun je iemand heel goed neerhalen door hem goed te critten, ze zijn dan nog niet direct dood maar storten wel 100% zeker neer, er zijn dan klojo's die er achteraan gaan en het toestel in de lucht vernietigen. Niet alleen verspillen ze hun ammo op die manier maar ze jatten ook je kill! Heeft natuurlijk ook te maken met het ontbreken van team play, als je in een squadron speelt en iemand crit een vijand laat je die gewoon rustig neerstorten zonder de kill te stelen.
Voor dat het op steam kwam speelde ik vaak in een squad daar was het heel simpel down=down en rammers was toen ook anders...
Trouwens weet iemand of je nog kan wing-tipppen? is ook soort ramming maar dan met skill, langs iemand vliegen als je laag bent en dan je enemy met je wing flippen zodat ie crashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ik speel war thunder nu ook al een aantal weken.

Graag zou ik in een squad willen spelen om het teamplay aspect nog meer te verhogen.

Iemand die toevallig vanavond aan de slag gaat en nog een squadmember nodig heeft?

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracyn schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:59:
[...]

Voor dat het op steam kwam speelde ik vaak in een squad daar was het heel simpel down=down en rammers was toen ook anders...
Trouwens weet iemand of je nog kan wing-tipppen? is ook soort ramming maar dan met skill, langs iemand vliegen als je laag bent en dan je enemy met je wing flippen zodat ie crashed?
Is mij een aantal keer gelukt met de beaufighter maar het is erg gokken en vaker reek je gewoon zijn vleugel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dat Indian Summer event is leuk bedacht maar echt niet haalbaar voor werkende mensen. Wel jammer, had graag dat Amerikaanse toestel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
EnigmaNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:22:
Dat Indian Summer event is leuk bedacht maar echt niet haalbaar voor werkende mensen. Wel jammer, had graag dat Amerikaanse toestel gehad.
Gewoon gekkehuis :)
Ik dacht ik wil die rus P-39 ,, 1100 kills :+ in 2 weken

[ Voor 9% gewijzigd door MaXeRs op 09-09-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Haha, ja deze achievements zijn wel erg lastig te halen. Snap trouwens niet waarom sommige geen 1100 nodig hebben maar de helft (of 900 voor DE).

Trouwens wel vies hoe sommigen ook op wat hogere tiers gewoon hun reserve vliegtuigen gebruiken om dan eerst maar een speler uit te lucht te crashen. Quick en easy en als je een rank 5 ermee neerhaalt is het pure winst natuurlijk.

Levellen per land vind ik trouwens wel erg traag gaan, maar goed, je unlockt meteen een hele tree ermee aan nieuwe vliegtuigen.

Al met al een vermakelijk spelletje, weinig foutjes voor een beta tot nu toe en de performance is wel heel netjes geoptimaliseerd (m'n mainstream GTX760 zit voor 50% uit z'n neus te vreten op de hoogste instellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zelfs mijn 7850 haalt de 80 frames op ultra, moet hij wel hard voor werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:18
EnigmaNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:22:
Klopt, de studie is weer begonnen. Dus geen tijd om 900 kills te halen met de duitsers. Die p39, a-26 en typhoon heb ik al. En ik was eigenlijk wel benieuwd naar die dora. Maar dat gaat hem niet worden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Best een leuke game denk ik. Jammer alleen dat bijna niemand full real battles speelt?
De muis instellen op relative ipv mouse joystick en je kunt met je BF1942 skills zo aan de gang :)

• Dracyn
werkt vliegen met joystick echt zo slecht? ik speel nu gewoon muis met high dpi (lang leven mijn g700 lekker ingame men dpi aanpassen als het nodig is :) ) maar zat wel te denken om een joystick te kopen voor war thunder en ook voor bf3 ( en bf4 zodra die uit is)
Maar voordat de game op steam kwam was de besturing zowiezo (mijn ervaring!) veel scherper dan nu, wat ik eerlijk gezecht beter vindt, gister voor de lol ff een keer in wat oude vliegtuigen gevlogen die ik een tijd niet heb gebruikt nahja 3 uit 5 gecrashed door langzamere reactie en draai snelheid van het vliegtuig... 8)7

• EnigmaNL
Dracyn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:18:
werkt vliegen met joystick echt zo slecht? ik speel nu gewoon muis met high dpi (lang leven mijn g700 lekker ingame men dpi aanpassen als het nodig is :) ) maar zat wel te denken om een joystick te kopen voor war thunder en ook voor bf3 ( en bf4 zodra die uit is)
Maar voordat de game op steam kwam was de besturing zowiezo (mijn ervaring!) veel scherper dan nu, wat ik eerlijk gezecht beter vindt, gister voor de lol ff een keer in wat oude vliegtuigen gevlogen die ik een tijd niet heb gebruikt nahja 3 uit 5 gecrashed door langzamere reactie en draai snelheid van het vliegtuig... 8)7
Het vliegen met joystick an sich werkt wel goed maar het vliegen met muis en toetsenbord werkt beter. Je kunt makkelijker en accurater mikken met muis en je hebt de instructor die je vliegtuig in de lucht houd als het schade heeft.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

EnigmaNL schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:06:
[...]
Het vliegen met joystick an sich werkt wel goed maar het vliegen met muis en toetsenbord werkt beter. Je kunt makkelijker en accurater mikken met muis en je hebt de instructor die je vliegtuig in de lucht houd als het schade heeft.
Dat laaste vind ik eigenlijk niet zo'n heel geslaagde zet. En daarnaast "cheat" deze ook nogal.

Zo heb ik nog een andere vraag: Ik krijg veel bombers (b.v. een Cantina) niet in de lucht vanaf het water.

Ze liften pas vanaf een ~145KM/u en wat alt pakken gaat pas op 170~180. Maar op 100% en handen los, haal je (ik?) maar 67, en mét afterburner maar 75KM/u. De enige oplossing lijkt voor mij op top speed de gear intrekken. De instructor schiet je dan omhoog naar 130KM/u en binnen no time zit je dan op 170 en kan je klimmen. Maar je wielen zijn er dan wel af!

Ook een kanteling maken met een gat in je vleugel staat de instructor niet toe. Ja ik weet dat ik dan stall. Maar dan wil ik misschien ook? Ik wil niet met een dalende airspeed langzaam tegen deze berg opdraaien dank u zeer? Ook de automatische kanteling bij het helemaal vertikaal willen vliegen is onwenselijk, zo kan je geen nauwkeurige loop uitvoeren.

Nu kan het vast allemaal wel uit, maar dan zal ik denk ik zo'n beetje alles moeten herbinden, elevator op pg-up/down is zo onhandig...

Er is hier vast wel iemand die mij meer kan vertellen over nauwkeurigere / meer hands on opties voor de besturing?

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
djunicron schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:52:
[...]

Ze liften pas vanaf een ~145KM/u en wat alt pakken gaat pas op 170~180. Maar op 100% en handen los, haal je (ik?) maar 67, en mét afterburner maar 75KM/u. De enige oplossing lijkt voor mij op top speed de gear intrekken. De instructor schiet je dan omhoog naar 130KM/u en binnen no time zit je dan op 170 en kan je klimmen. Maar je wielen zijn er dan wel af!
Van dit stukje snap ik dus helemaal niks, je zit dus kennelijk met je gear uit op het water? ( anders kan je ze ook niet intrekken) Die dingen zorgen natuurlijk voor enorm veel weerstand in het water, daarnaast de catalina heeft 2 versies, een voor in het water en een die op runways kan landen, misschien de juiste eens selecteren? ;)

• EnigmaNL
djunicron schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:52:
[...]
Er is hier vast wel iemand die mij meer kan vertellen over nauwkeurigere / meer hands on opties voor de besturing?
Zolang je met de muis blijft sturen kun je de instructor nooit helemaal uitschakelen. Als je realistische besturing wilt moet je over op joystick maar daarmee ben je in het nadeel t.o.v. de muis spelers.
blueice85 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:47:
[...]

Van dit stukje snap ik dus helemaal niks, je zit dus kennelijk met je gear uit op het water? ( anders kan je ze ook niet intrekken) Die dingen zorgen natuurlijk voor enorm veel weerstand in het water, daarnaast de catalina heeft 2 versies, een voor in het water en een die op runways kan landen, misschien de juiste eens selecteren? ;)
Beide versies van de Catalina kunnen in het water landen en opstijgen, het probleem is dat de Catalina versie met wielen begint met het landingsgestel naar beneden en dit veroorzaakt teveel weerstand om te kunnen opstijgen. Als je de wielen optrekt knallen ze er zomaar vanaf omdat het spel denkt dat ze beschadigt raken.

Volgens mij is dit een bug en hopelijk herstellen ze het.

De Catalina versie zonder wielen is overigens gehandicapt, je kunt op het water voor zover ik weet niet rearmen en repairen en op veel maps is er überhaupt geen water om op te landen.

[ Voor 17% gewijzigd door EnigmaNL op 11-09-2013 13:10 ]

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
EnigmaNL schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:09:
[...]

Zolang je met de muis blijft sturen kun je de instructor nooit helemaal uitschakelen. Als je realistische besturing wilt moet je over op joystick maar daarmee ben je in het nadeel t.o.v. de muis spelers.

[...]

Beide versies van de Catalina kunnen in het water landen en opstijgen, het probleem is dat de Catalina versie met wielen begint met het landingsgestel naar beneden en dit veroorzaakt teveel weerstand om te kunnen opstijgen. Als je de wielen optrekt knallen ze er zomaar vanaf omdat het spel denkt dat ze beschadigt raken.

Volgens mij is dit een bug en hopelijk herstellen ze het.

De Catalina versie zonder wielen is overigens gehandicapt, je kunt op het water voor zover ik weet niet rearmen en repairen en op veel maps is er überhaupt geen water om op te landen.
Toen ik de catalina had kon je die met wielen nog niet op het water landen :) is kennlijk gefixed. Je kan trouwens wel op het water rearmen en repairen, je moet dan alleen wel naast een carrier parkeren en zorgen dat je met de neus de goede kant op staat. Je hebt alleen niet altijd de beschikking over een carrier ;)

• Gleighton
  • Niet online
Het is idd een bug met de catalina, wat je moet doen is op het moment dat je in de mission of free flight start direct op g drukken om je gear in te klappen. Dit is dan op het zelfde moment als je een meter oid. in het water valt, maar dan op deze manier blijft je gear wel heel en kun je toch nog opstijgen.

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

welke versie van de B17 speelt het fijnst?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gleighton schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:20:
Het is idd een bug met de catalina, wat je moet doen is op het moment dat je in de mission of free flight start direct op g drukken om je gear in te klappen. Dit is dan op het zelfde moment als je een meter oid. in het water valt, maar dan op deze manier blijft je gear wel heel en kun je toch nog opstijgen.
Ah, gewoon een bug. Ik vond het ook al zo vreemd dat je met wielen uit spawned in het water. Dacht al dat het ergens voor nodig was, maar ze knakken er inderdaad af als je ze intrekt IN het water. (ook als je stil ligt) Ook droevig is trouwens dat heavy bombers in freeflight ook nog wel eens bij het spawnen door hun wielen zakken. Wilde er één previewen en ik moest wel tot 3 maal toe opnieuw starten omdat het ding meteen op z'n buik viel...
Zouden ze nog af gaan stappen van dat "stukje vallen" bij het spawnen?

Maar goed, als starten en landen de enige dingetjes zijn die een beetje gebugged zijn, vind ik dat nog heel netjes voor een beta.

• Dracyn
Weet iemand trouwens hoe het zit met de "random" deaths zonder kill mesage? laatst vlieg ik voorop met geen vliegtuig binnen ~7km (aa was ditchbijzijnde target op 6.5km) en ik wordt radom neergehaald 1 hit op men wing en er zijn weinig (ik denk zelfs geen) vliegtuigen in t5 (waarin ik vlieg) die het vliegtuig waarin ik vloog in 1 schot neer kunnen halen...
is dit gwn een cheater/hacker of iets anders?

ps. weet ff niet de naam van het vliegtuig uit men hoofd t5 amerika attacker dat weet ik wel.

• tobitronics
Dracyn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:46:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de "random" deaths zonder kill mesage? laatst vlieg ik voorop met geen vliegtuig binnen ~7km (aa was ditchbijzijnde target op 6.5km) en ik wordt radom neergehaald 1 hit op men wing en er zijn weinig (ik denk zelfs geen) vliegtuigen in t5 (waarin ik vlieg) die het vliegtuig waarin ik vloog in 1 schot neer kunnen halen...

ps. weet ff niet de naam van het vliegtuig uit men hoofd t5 amerika attacker dat weet ik wel.
A20?

• Dracyn
Dracyn schreef op woensdag 11 september 2013 @ 16:46:

De A20 ja is die 1 shot down? dacht t niet... maar random deaths no one around nothing in sight iemand enig idee hoe?

Verwijderd

Geen pilot knock out? Was het een kill of gewoon een death.

• Dracyn
nee geen pilot men vleugel brak af en ik vloog gelijk in de fik en de dichstbijzijnde enemy was een aa op 6.5km afstand (letterlijk 10 seconde na starten van de match)

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste