Dracyn schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:41:
vindt wel dat er de laatste tijd (eigenlijk sinds wt op steam is) associaal veel rammers zijn... mensen die niet tegen hun verlies kunnen en op je in vliegen, gebeurt echt veel te vaak in head to head battles.
ik zit in t5-6-7 battles dan neem ik aan dat je toch wel een beetje ervaring hebt en een beetje de normen en waarden in het spel kent.
Vergeet niet dat je met 2 moet zijn om te crashen. Nou ga ik niet zeggen dat je het altijd kan ontwijken, maar crashen komt bij mij echt zelden voor (of mijn vliegtuig moet al in brand staan en onbestuurbaar zijn).
Bij een head on kan je gemakkelijk wegdraaien en ontwijken. Hoe langer je wacht hoe moeilijker natuurlijk. Maar als je zelf zolang wacht omdat je echt die kill wil, moet je ook niet klagen als het tot een botsing komt. Die andere deed namelijk net hetzelfde als jij. Als je zelf op tijd wegdraait kan die onmogelijk zijn vliegtuig zo meedraaien om er nog tegen te vliegen. Alleen schiet hij wel iets langer op jou dan jij op hem, maar dat is vaak te overleven.
Als je in de blauwe zwerm achter een vijand aanvliegt, neem je bochten dan iets wijder en maak wat hoogte zodat je je eigen teammates ontwijkt. Ben je aan het herladen mid-air, vliegt dan ook beetje buiten de zwerm zodat je geen kogels blokkeert.
En schat de snelheid van je tegenstander goed in. Veel mensen gooien hun motor uit in een laatste poging, en als je dat te laat door hebt dan kan je ook al eens in zijn achterwerk vliegen. Ofwel snelheid mee verlagen, ofwel haaks wegvliegen en terugdraaien om te finishen (hij hangt daar toch maar te hangen).
Nogmaals, soms kan je er echt niets aan doen (vanuit de dode hoek of in een draai), gewoon allebei slecht ingeschat wie waar vloog en welke richting, ... maar als je er wat op let verlies je weinig vliegtuigen door een crashend vliegtuig.