Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] War Thunder

Pagina: 1
Acties:

• Phehistyr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-10 19:35

Phehistyr

De Epische Lurker

De P-51Ds zijn op zich fantastische vliegtuigen als je op hoogte boven de vijand kan komen. Dat is een nadeel aan de opzet van WT, vliegtuigen met een betere klimsnelheid hebben een groot voordeel. Historisch gezien hadden de Amerikanen helemaal geen behoefte aan snelle klimmers, aangezien ze toch ver van de gevechten opstegen en lang de tijd hadden om te klimmen. De Duitsers aan de andere kant moesten binnenkomende bommenwerpers onderscheppen en neerschieten.

Dat is ook te zien in de bewapening: de Duitsers moesten B-17s en dergelijke neerhalen, daarom de nadruk op veel en grote kanonnen. De Amerikanen kwamen voornamelijk enkelmotorige jagers tegen en dan volstaan de .50 cals meer dan voldoende.

De gelijke start en de mouse-aim zorgt ervoor dat de P-51s al in het nadeel zijn en de upgrades in hogere levels zijn inderdaad ontzettend belangrijk. De grind voor nieuwe vliegtuigen vind ik wel prima, maar het unlocken van upgrades van je 'nieuwe' vliegtuigen voelt echt als een trap na. Want zoals MsG zegt hebben de nieuwere vliegtuigen een hogere BR, waardoor je sterkere tegenstanders zult zien.

Tips voor het vliegen met de P-51: probeer zoveel mogelijk te klimmen, idealiter is iedereen al aan het vechten voordat jij erbij komt. Houd je snelheid verder hoog en maak gebruik van je duiksnelheid en energy retention. Ground pounding in RB is een goede manier om snel dood te gaan. Aangezien bijna iedereen dat voor de US doet zal je in elk geval niet uit de toon vallen, maar verwacht niet vaak te winnen.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20:54
quote:
Floks schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:09:
Ik ben nu bezig met tier 1 tanks en vliegtuigen alle modificaties te unlocken op ab, moet zeggen, erg leuk, levert ook nog wat op en voor de crew points is het ook niet verkeerd
Yo Floks, hoe staat het ervoor met unlocken?

Als je nog niet alles heb kan ik je dit weekend wel verder helpen, zaterdag de hele dag en zondag ochtend heb ik wel tijd.

Lekker knallen met de proppenschieters

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik spring er soms nog wel eens uit als een 'grappige' teamgenoot me zo heeft beschoten dat ik wel beschadigd, maar nog niet daadwerkelijk dood ben. Onverbeterbare teamkillers hebben namelijk een goede kans een ban aan de broek te krijgen. Ik heb bovendien ook geen zin om half kreupel met dergelijke mensen te spelen. Dan liever die persoon een lion-boete bezorgen en in een beter team terecht komen.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:10

XanderDrake

Genetics is the key

Eindelijk, na 1,5 jaar geregeld en minder geregeld spelen is het me gelukt: Mijn eerste Jet, de MIG-9

Ik weet dat er vanalles over gezegd wordt, jets hoeven niet leuker te zijn dan props, hele andere speelstijl, enz.
Maar hij speelt erg lekker. Je hebt inderdaad een aanloop nodig, en je speelt vooral tegen andere jets door je BR, maar het gaat prima. De kanonnen op dit vliegtuig zijn lekker krachtig, ondanks hun lage hoeveelheid ammo. Je schiet er 3 tegelijk dus meer kans op raak, en wanneer raak: andere vliegtuig kaputt!!

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Tuintje
  • Laatst online: 18:43

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Ligt helemaal in welke tier je speelt, welke tank, waar je geraakt wordt, waar je die andere tank raakt, onder welke hoek je iets raakt, welke afstand je iets raakt, welke shells je gebruikt et cetera. Wel is het zo, en dat is puur mijn eigen ervaring, dat de Russische tanks iets bevooroordeeld zijn, zeker tegenover de Duitse tanks. Dus wil je winnen kies een Russische tank.

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

• Tuintje

Tuintje

Voor mij houdt het op per vandaag. Ik ga het spel deinstalleren en install het ook niet weer. Ik word het kotsbeu om tegen inferieure tanks het onderspit te delven en door diezelfde tanks op meer dan een km kapotgeschoten te worden. Dat de Soviet tanks een absoluut voordeel hebben is absoluut waar en ik weiger nog langer gefrustreerd rond te rijden in de Duitse tanks.

Het was leuk voor even, level 18 en een handvol tanks, maar dit is niet speelbaar meer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik speel regelmatig, maar voornamelijk met twee of drie vaste vrienden. En eigenlijk altijd RB, vliegtuigen of tanks. Maar als Gaijin de Vive gaat ondersteunen zal ik zeker SB air gaan proberen. Tot nu toe heb ik me daar nog niet echt aan gewaagd omdat ik de view controls nooit lekker heb kunnen krijgen in combinatie met een joystick. VR zal daar logischerwijs een oplossing voor moeten zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
Sebastiaan_2005 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:05:
Ik heb net voor het eerst Golden Eagles aangeschaft, 10.000 stuks. Iemand een advies wat ik er het beste mee kan doen? Heb nu 1 dag premium account gekocht en wat research laten doen. + Talisman :p
Wachten tot er weer eens een flinke korting wordt gegeven op een jaar premium. Tot nu toe is dat een paar keer per jaar 50% afgeprijsd, maar het is lastig te voorspellen wanneer dat weer gebeurt. Wat je ook doet, nooit xp converten, dat is echt belachelijk duur!

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16:01
Ik ben na de laatste update gestopt met spelen, ze hebben een enigszins hardnekkig ''updater'' programmaatje toegevoegd. Je kan het niet uitschakelen of verwijderen, en het maakt op meerder locaties backups van zichzelf, dus is het in feite een vorm van malware. Ik heb erg veel lol gehad van deze game, maar dit soort praktijken kan ik niet echt waarderen... ;w

Zie meer hier:
https://www.reddit.com/r/...s/5j221b/gaijinnet_agent/

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14:31
Ik speel het spel nog dagelijk, maar zit dan ook op een inlog streak van 875 dagen :O

Kan niet wachten op 1.71

Floksor

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ja, maar de vraag is of ze net zo hard mee dalen. Maar het is sowieso een welkome verandering. De grind voor ground forces is momenteel echt bizar. Het verschil met de air trees was heel groot, al helemaal nadat ze vorig jaar de kosten van veel jets hadden verlaagd. Nu nog de kunstmatige RP opbrengsten per GF game afschaffen en het wordt helemaal acceptabel.

edit:
quote:
Floks schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:55:
[...]

Jullie zullen allemaal wel gelezen hebben dat in tier 3 -5 tanks, de kosten van research en silverlions omlaag gaat. Ze hebben alleen nog niet gezegt wanneer. ja Soon.
De veranderingen zijn doorgevoerd. :)

Phehistyr wijzigde deze reactie 30-11-2017 14:31 (32%)

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
millman schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:23:
Beste mede gamers,

Opzoek naar een nieuwe game voor wat fun en heb deze helemaal gemist geloof ik. Is dit spel met toetsenbord een beetje te spelen of kan ik dat vergeten? (Joystick is gone). Hoe is de playerbase anno 2017? updates? Grafisch nog beetje relevant? Kortom, geinteresseerd.
Het spel is zeer goed met muis en toetsenbord te spelen op het vliegen in Simulator Battles na. En zelfs dan zijn er genoeg mensen dat met een gesimuleerde joystick (bestuurd met muis) prima kunnen vliegen. De manier waarop je kan vliegen in Arcade en Realistic Battles met muis en toetsenbord is juist hét sterke punt waarom ik het indertijd ben gaan spelen. Het spel is nu ruim 5 jaar te spelen, maar dat wil niet zeggen dat het eruit ziet als een spel van 5 jaar oud. In de tussentijd is er veel onder de motorkap veranderd en het ziet er prachtig uit op goede hardware en het is erg goed geoptimaliseerd zodat ook een oude pc het nog kan draaien. Elke paar maanden komen nieuwe contentpatches uit, dit jaar waren het er meer dan ooit. Er is een Japanse tank tree en een Franse en Italiaanse air tree uitgekomen en een Franse Tank tree wordt dit jaar nog verwacht. Bovendien worden er nog regelmatig voertuigen toegevoegd aan de bestaande trees.

Het grootste nadeel is een gevolg van het free to play model. Later in het spel kan het vervelend worden om nieuwe voertuigen vrij te spelen. Gelukkig is de situatie voor tanks net vorige week verbeterd en qua vliegtuigen was het voor mij altijd al acceptabel. Ik speel al sinds juni 2013 vrijwel dagelijks, dus dat wil wel wat zeggen. Maar zoals gezegd, het is gratis te spelen dus geeft het vooral een poging.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Er is heel veel info te vinden online, maar specifieke vragen kunnen we hier altijd beantwoorden. Twee tips: geef geen Golden Eagles uit totdat je het spel een beetje door hebt. En zorg ervoor dat je je eerste air battle met de Soviets doet. Je krijgt dat een gratis premium vliegtuig wat zeer de moeite waard is.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
Tuintje schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:47:
Ga sowieso Russisch @millman De game wordt gemaakt door Russen en alles wat zo'n Russisch is heeft voordeel in de game. Ze werken met een battle rating systeem wat soms niet klopt en matcht. Een T-34 die een Tiger H1 kapot schiet kan niet en heeft nooit gekund. Maar ja Russisch hé.
Ah, de 'Russian bias' mythe. Het klopt dat de balans is lastig goed te krijgen in een spel met zoveel voertuigen, maar dat er een complot is om Russen beter uit de verf te laten komen is onzin. Er zijn voorbeelden van sterke en zwakke voertuigen voor élk land te geven en dat kan veranderen per patch. Een lange tijd waren bijvoorbeeld de Tiger 2s oppermachtig en ruim een jaar geleden waren de mechanics voor sloped armor aangepast (realistischer gemaakt) waardoor veel Russische tanks veel minder effectief pantser hadden. En voor wat betreft jouw voorbeeld: een T-34/85 of zelfs een T-34/57 kan een Tiger 1 frontaal penetreren.

Het grootste probleem is dat de battle ratings worden bepaald aan de hand van statistieken van hoe de gemiddelde speler presteert in een voertuig. Wordt een voertuig stelselmatig verkeerd gebruikt dan krijgt het een te lage BR waardoor een ervaren speler er flink misbruik van kan maken.
quote:
En wil je makkelijk winnen dat zet je je grafische instellingen gewoon laag en dan zie je zowat alles. Phly Daily heeft er een leuk filmpje over gemaakt. Zoek maar eens op.
Dat is inderdaad wel een dingetje. Gelukkig hoef je niet alles terug te schroeven voor dit effect. Tree en grass range zijn de belangrijkste om terug te zetten.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Update 1.75 is vandaag uitgekomen. https://warthunder.com/en/game/changelog/current/782

• Guillome
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Ik speel alleen nog maar tier 1 :P Zodra ik in mijn tiger ga zijn de tegenstanders veeel te goed voor me.
Ik zie ze niet, en ze zijn overal en ben elk potje in 1 min ge-1shot. Volgens mij ben ik gewoon dramatisch slecht in het spel.
Als ik video`s kijk van de pro`s dan zie ik de helft van de tijd ook niet de vijanden die zij wel zien. Zelfs niet als ik terug spoel :P

Met mijn 1.0/1.3 lineup ben ik geregeld in de top 3 en dat is wel leuker.

Guillome wijzigde deze reactie 11-01-2018 22:16 (4%)

If then else matters! System
Portfolio! site

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
quote:
DeMwoan schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:33:
[...]

Ik loop tegen het feit aan dat het eigenlijk overal slecht in is, behalve head-on’s.

Ik gebruik trouwens de MK103 gunpod, echt een goed wapen, alleen het vliegtuig waar hij onder zit des te minder.
RB of AB?

Ik gebruik 'm zelf nog wel eens in AB, maar als heavy moet je het echt hebben van wat support en mensen die jou onderschatten.

Maar zodra er iets achter je zit met APIT ben je dood. Punt.

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
quote:
DeMwoan schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Ik heb hem nog niet gebruikt in RB. Ik ben eerst even modules aan het griden, maar als ik engine injection en new 30 mm heb, dan ga ik een poging wagen in RB.
in RB issie volgens mij meer geschikt om in te zetten in tankbattles, air-RB kan natuurlijk ook wel, maar dan is het helemaal een traag ding.

Overigens vind ik hem voor een heavy wel redelijk wendbaar, zeker met flaps, maar het blijft gewoon een schildpadje.

Als ik ze tegenkom ben ik er iig niet echt bang voor, tenzij hij recht op me af komt, want je wint het niet van 'm in een head-on gevecht, tenzij je een lucky shot hebt met een Yak 9K of 9T :P

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

RB: Je kan de eend het beste gebruiken tegen gronddoelen. Tegen andere vliegtuigen heb je maar te hopen dat je tegenstander zo dom is om voor je kanonnen te gaan vliegen. In RB air is het zaak om uit het zicht van de tegenstander te blijven. Daarom zou ik met een grote omweg en dicht bij de grond naar een paar geschikte doelen vliegen en pas aan het werk gaan als de meeste tegenstanders in gevecht zijn. Je bent ook erg afhankelijk van de map of de 129 überhaupt van waarde kan zijn voor het team.

In RB GF moet je mazzel hebben dat er geen vijandelijke vliegtuigen jou spotten en ook erg oppassen voor AA. Daarom zou ik na een attack run eerst wat afstand maken voordat ik een draai in zou zetten voor een nieuwe aanval. En dit beestje kan inderdaad heel goed draaien, alleen heb je dan kans dat je al je snelheid kwijtraakt en neerstort. Overigens heel historisch verantwoord, want het echte ding had ook veel te zwakke motoren.

• Floks
na de 1 april grap van 2 jaar terug :)

https://warthunder.com/en...copters-in-war-thunder-en

Helicopters :D

Floksor

• Glasscar
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 19-10 12:22
Gratis bootjes zijn eindelijk live op de ps4. Het speelt lekker weg! Meer mensen die War Thunder nog spelen op de ps4?

• Maurits777
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 20-10 00:44
Kzou heli's niet spelen. Het ligt eraan wat voor land je mained maar bijna elk land heeft betere vliegtuigen CAS dan haar heli's

• Guillome
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Video`s kijken van bij phlydaily

If then else matters! System
Portfolio! site

• Floks
Neem aan dat @Vedrano tanks gaat spelen. IK zou juist met ieder land minimaal tot level 3.7 gaan, dan weet je iig wat voor tanks ieder land heeft en wat de eigenschappen zijn, dan pas echt een keuze maken.

Floksor

• Tuintje

Tuintje

Vedrano schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:38:
Ik ben begonnen en behoorlijk verrast, zit nu met de Duitse vliegtuigen te spelen, Snap er niet veel van maar heb wel gemiddeld steeds 4/5 kills per match. Vergeleken met WOT is het allemaal stukke ingewikkelder qua layout, crew trainen enz.
Welk gametype speel je? Arcade of realistic. Want daar zit een groot verschil in. Ik speelde eerder altijd Arcade maar ben overgegaan naar Realistic. Daar zit voor mij meer uitdaging in.

Ik speel alleen Duits en dan voornamelijk de TD lijn. Ik heb de JPZ 4-5 helemaal vrijgespeeld maar die bevalt me niet in de BR waarin hij nu zit. De 4-5 is BR7.0 en dat zou BR6.7 moeten zijn. Wil je echt een leuke tank spelen en een uitdaging niet uit de weg willen gaan is er de zeer ondergewaardeerde Jagdpanzer IV/70(V). Niet alleen ondergewaardeerd maar door menigeen ook gevreesd vanwege de excellente lage silhouette, Panther kanon, snelheid en front armor wat op de langere afstand bijna niet te penen is. En daar moet je hem ook voor gebruiken: afstand. Heeft een goede BR van 5.3 en je knalt er alles mee stuk.

Maar, wat begrijp je niet? Misschien kunnen we je op weg helpen?

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True