Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] War Thunder

Pagina: 1
Acties:

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-05 16:49
Mede-auteur:
  • Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 06:47

Ircghost

War Thunder

Introductie
Ontwikkelaar: http://www.gaijinent.com

Platforms: PC/Mac/PS4
Genre: MMO
Officiële website: http://warthunder.com
Steam: http://store.steampowered.com/app/236390/
Wiki: http://wiki.warthunder.com/index.php?title=Main_Page

System requirements:

Minimal system requirements
CPU: 2,2 GHz
RAM: 1 Gb
Videocard: Nvidia GeForce 7XXX series or higher; AMD Radeon 1XXX series or higher
Free space: 8 Gb

Recommended system requirements:
CPU: dual-core 2,4 GHz
RAM: 4 Gb
Videocard: Nvidia GeForce 460 or higher
Free space: 8 Gb

Algemene Informatie

In het kort:

WarThunder is een volgende generatie MMO combat game. Gewijd aan de Tweede Wereldoorlog van het begin tot ongeveer 1955. In 3 onderdelen: de ​​militaire luchtvaart, gepantserde voertuigen en vloten. Je neemt deel aan alle grote combat gevechten, vechten met echte spelers over de hele wereld. Op dit moment zijn alleen de vliegtuigen beschikbaar.

Voertuigen vrij te spelen doormiddel van XP, deze kunnen dan weer gekocht worden met ingame credits.

Een aantal kenmerken:
• Gevarieerd PvP-ervaringen.
• Meerdere opties voor geavanceerde piloten en beginners
• Rijke PvE inhoud: dynamische campagnes, solo-missies, missie-editor, en veel meer voor single-player en coöperatieve gameplay
• Indrukwekkende diversiteit bevat gedetailleerde modellen van vliegtuigen en hun cockpit, evenals tanks en schepen
• Verbazingwekkende graphics, authentieke geluidseffecten en prachtige muziek

De Historical Campagns zijn single player campaigns, maar die moet je kopen.
€20,- voor 2 campaigns (in totaal 19 missies), 2 premium vliegtuigen, 1 maand premium en 1700 goud

Steam Greenlight informative

Current game state:
• Beta-stage, release in 2013.
• More than 500 000 players have participated in beta-test
• More than 60 million fly-outs
• Tens of millions hours played
Short feature list:
• More than 200 historical accurate planes in game
• Tens of different locations, hundreds of missions, thousands of upgrades and weapons
• Can be easily played with mouse only, but supports a lot of controllers!
• Varied PvP-experiences set in full-scale combat missions
• Multiple settings options allow advanced virtual pilots and beginners to enjoy playing the game together
• Rich PvE content: dynamic campaigns, solo missions, mission editor, and much more for single-player and cooperative gameplay
• Impressive diversity includes detailed models of planes and their cockpits, as well as tanks and ships
• Astonishing graphics, authentic sound effects, and beautiful music
Future plans:
• Controllable ground vehicels and ships
• Steam achievements
• Steam friendlists support
• Steam Cloud support
• and lots of more features and updates - visit official roadmap on game site

Screens

http://warthunder.com/en/media/screenshots/
De grondtroepen komen er aan: Sherman М4А2 en de Panzerkampfwagen VI «Tiger I».
http://warthunder.com/en/news/159/current/

Trailers

YouTube: War Thunder - The Ultimate Troll Machines

YouTube: War Thunder Gameplay - First Look HD

Playertable

Tweakers name
Ingame name
Floks
Floks
Ircghost
Ircghost
Renquin
Renquin
jm188
jm188
defusion
defusion
akam
RisingGlory
A-Tray
JeroenV
mcBacon0
McBacon0
Lointje
Lointje
dragon9114
Niikhawod
Sporedd
Sporedd
Cassius
TenSun
ZimoH
NecTemere
Gizzy
Gizzernl
oostland33
MrGreenWhite
MaNii
MaNii
chriscjw
willemsen_cj
Flix20
Flix20
DeadlyGast
MrGiraffe
MsG
_MsG_
rdfeij
Groene_Cobra

P.s. Wil je graag in de playertable doe dan een DM naar Floks of Ircghost!

---
P.p.s Dit is slechts een eerst opzet van de TS, latere aanpassingen zullen (spoedig) volgen.

Floks wijzigde deze reactie 14-01-2016 17:14 (132%)

Floksor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20-05 11:52

Goner

What can I do you for ?

OK, heb 'm met Torrent opgehaald, ging ook stuk sneller.

Heb wat Arcade gevlogen en inderdaad, joystick is goed te doen, nog een beetje spelen met settings (en weer erg wennen).
Interesse ligt toch bij Historical denk ik (als dat een beetje lijkt op de scenarios vroeger bij Airwarrior, 'naspelen' van luchtslagen als Pearl Harbor en Battle of Britain) en Full Real.

Bedankt voor de info !!

EDIT: vraagje voor joystick-vliegers :
Hebben jullie de gevoeligheid ook een beetje terug-geschroefd ?? Vond 'm wel erg schokkerig worden op de standaard sensitivity ...

https://lh4.googleusercontent.com/-TLl2Rz2DQ9Y/UbWm_fjBY3I/AAAAAAAAA88/tjPG7LeFruI/s800/sXgBU.png

Goner wijzigde deze reactie 10-06-2013 12:28 (26%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Blaming
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14-01-2014
Was er vandaag een patch waarmee de bombers weer beter werden? dacht al, kon een leuk poosje rondvliegen in mn He-111, zelfs een paar air-kills mee gehad :D. Zat trouwens even te kijken, maar ik hoop echt dat ze de HE-111Z in de game doen, ding ziet er geniaal uit.

• 147126
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-03-2018
Whoo! Ik heb nu eindelijk War Thunder lekker aan de praat op mijn triple monitor setup. Probleem is dat het 1x23" (1920x1080) en 2x 19" (1280x1024) is en dat niet goed in AMD eyefinity werkt (daarvoor moeten alle schermen dezelfde resolutie hebben). De oplossing is om geen eyefinity te gebruiken (gewoon extended desktop), dan de config file (in de WT installatiefolder) met de hand te bewerken en de resolutie naar 4480x1080 aan te passen, en dan WT in windowed mode te draaien. Vervolgens niet met de launcher opstarten maar met aces.exe in de installatiefolder (anders zal de launcher de resolutie weer aanpassen).
Dan draait het fullscreen, op de native resolutie van de beeldschermen (alleen de 2 19" missen een strookje van 56 pixels) en zonder zwarte balken oid. Awesome!

• spekkie1994
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20-05 15:23
Zo speel dit spelletje nu een maand of twee en had vandaag de mooiste kill tot nu toe. Ik was in mijn typhoon mk. 1b destroyers aan het mollen, en op het moment dat die bom af gaat vliegt er een FW190 doorheen, die achterna werd gezeten door een squadmate.

Nou ja foto's zeggen meer dan deze woorden dus:

Met mijn squadmate die recht door de vlammenzee vliegt.

En deze uit het oogpunt van de ongelukkige piloot >:)

Wat is dit toch een prachtige game. _/-\o_

Trouwens mocht iemand nog een squadron zoeken, de Dutch Guerilla Airforce zoekt nog steeds mensen om de ranks in te vullen.

• yorkick
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 07:13
Officieel!
German Tanks:

Russische Tanks:

yorkick wijzigde deze reactie 12-10-2013 18:11 (50%)

kimi

• 129383_
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-05 17:13
Handig voor de mensen die 2 of meer schermen hebben of een tablet.
gewoon spel opstarten browser op ander scherm, en naar deze link gaan http://localhost:8111 of als je een tablet gebruikt, het locale IP van de computer en poort 8111

geeft interessante stats weer, realtime temperatuur een overzichtelijke map en zelfs een ammo counter voor de Me 410 a1/u4.
helaas werken de stats niet voor vliegtuigen zonder cockpit.

• mcbacon0
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 09:09
Ok dit ging makkelijker dan verwacht.

mcbacon0 wijzigde deze reactie 17-11-2013 18:15 (34%)

• Phehistyr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16-05 15:21

Phehistyr

De Epische Lurker

Op verzoek van aapenootjes

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• Cassius
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat ze die Wellington's nog niet gefixed hebben :'( ...

"Vickers Wellington Mark IV, Z1407 ‘BH-Z’, “ZoÅ›ka”, of No. 300 Polish Bomber Squadron RAF on the ground at Ingham, Lincolnshire, having lost most of its rear fuselage fabric through battle damage sustained on 4/5 September 1942 when raiding Bremen, Germany. In spite of a damaged wireless set, a badly working rudder, damaged flaps and no navigational instruments, the pilot, Pilot Officer StanisÅ‚aw Machej, with the cooperation of his whole crew, brought the aircraft safely home."

Één schot van een 30mm of groter canon op je staart en hij vliegt eraf. Dikke onzin.

Wat is daar het praktisch nut van - System "Deasygn"

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 07:46
Zooo hij is binnen 60 kills and 9 overwinningen.

MaXeRs wijzigde deze reactie 08-05-2014 17:42 (82%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:06

glashio

C64 > AMIGA > PC

Night modus in Arcade Mode, nais :p

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Floks
Ik heb mijn tiger gemaxed en zit nu op 230 kills. de Panter heb heb ik net de parts onderzocht en hoop snel de brandblussers te hebben, want ik sta regelmatig in de fik. Als 3de tank gebruik ik de Ostwind, waarmee ik regelmatig 4+ kill maak. dan heb ik nog 2 andere tier 3 tanks er instaan, maar gebruik ik zelden. Mijn tiger en panter hebben beide een gunnerview van 97, wat echt relaxed is, hoop ze eind van de week op 100 te hebben, daarna gaat alles in reload, die nu rond de 30 is.

Wat is zeer vervelend vind is dat ik nu met de tanks regelmatig of eigenlijk altijd tegen tier 4 kom en dan sloop je dus helemaal niemand meer. z'n T44 is echt te sterk voor mijn tanks, waar ik hem niks doe ben ik bij 1 shot dood, waardoor je veel rustiger moet gaan spelen.

Bij de americanen heb ik de top van tier 3, waarvan de parel de b17e/L is, met 7 van de 8 gunners die aardig zijn geupped.

ik gebruik trouwens skins voor de lol
http://live.warthunder.com/feed/camouflages/

Floks wijzigde deze reactie 14-12-2014 15:44 (14%)

Floksor

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://tweakers.net/ext/f/PYlNGV0EsVbnltgbCmzaxtSz/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/5hLuCCpaefFZQtSZxOWsHNpN/thumb.jpg
tweede poging voor 'flying dutchman' skin, dat oranje vond ik niet geslaagd
Phehistyr, toegevoegd!

voeg me toe: hollandhards

himlims_ wijzigde deze reactie 18-12-2014 16:07 (3%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Banaan86
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18-05 05:58
Yes ik heb em :) gelijk de beste score ooit

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
en:

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• II00II0
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
De 1-april grappen zijn idd leuk bedacht.

Er is een update van DX9 en framerate-increasements, deze wil ik dus downloaden, maar dan blijft ie maar hangen op 0 MB remaining.

Screenshot:

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen. Als ik de launcher wegklik en weer opstart, komt hetzelfde scherm er weer te staan en blijft hij maar hangen op 0 MB remaining. Vind het wel jammer, want wou net ff lekker genieten van m'n vakantie door te gamen :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20-05 11:04

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Hoezo achievement hoer?

En dan weer dankzij een knuppel team verliezen...Lijkt wot wel af en toe. Wel de Ferdi unlocked en genoeg cash om de crew om te zetten. Eens kijken of de Ferdi beter bevalt als de jagdpanther.

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23:32
m,n beste tot nu toe!

• Floks

mooie tree

Floksor

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 07:35

XanderDrake

Genetics is the key

Eindelijk, na 1,5 jaar geregeld en minder geregeld spelen is het me gelukt: Mijn eerste Jet, de MIG-9

Ik weet dat er vanalles over gezegd wordt, jets hoeven niet leuker te zijn dan props, hele andere speelstijl, enz.
Maar hij speelt erg lekker. Je hebt inderdaad een aanloop nodig, en je speelt vooral tegen andere jets door je BR, maar het gaat prima. De kanonnen op dit vliegtuig zijn lekker krachtig, ondanks hun lage hoeveelheid ammo. Je schiet er 3 tegelijk dus meer kans op raak, en wanneer raak: andere vliegtuig kaputt!!

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20-05 00:52
Tot nu toe heb ik nog steeds wel lol in het spel, vooral leuk om met een squad te vliegen.
(alhoewel ik vaak in mijn eentje ook wel succes heb) :)

Wat mij wel irriteert is de ontzettende grind ondertussen, en ik wil eigenlijk niet betalen voor premium. Af en toe dus wel leuk al je een 500% RP bonus hebt en in een keer 14000 RP krijgt ipv. rond de 2800 RP. Ik heb trouwens het idee dat als je boven de 10 kills komt er een soort max hoeveelheid RP zit. Over het algemeen haal ik de 10 kills wel, maar het valt mij op dat als ik dan een keer meer haal, ik ongeveer de zelfde hoeveelheid RP krijg :/

Als iemand nog een extra squad lid nodig heeft, ik ben over het algemeen 's avond of in het weekend online (met vliegtuigen, tanks zijn mij te frustrerend) Mijn accountnaam is HannibalMustard :P

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 07:35

XanderDrake

Genetics is the key

Holy shit. Vet voertuig. Brits, kan landen op water, zit in de volgende update

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Floks
1 April :D

http://warthunder.com/en/...g-fleet-in-war-thunder-en

Net even gespeeld, echt super cool.
Hopelijk komen er gauw een zooi boten bij, want dit is briljant

hoor van de gasten die world of ships spelen dat dit er al beter uitziet, hopelijk komen de 2de wereld oorlogschepen dan gauw.

Floks wijzigde deze reactie 31-03-2016 22:04 (61%)

Floksor

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Huawei

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True