[MMO] War Thunder

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:07
Mede-auteur:
  • Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

War Thunder

Afbeeldingslocatie: http://forum.vbios.com/fbbuploads/2012/08/1345548050-war-thunder-logo.jpg
Introductie
Ontwikkelaar: http://www.gaijinent.com

Platforms: PC/Mac/PS4
Genre: MMO
Officiële website: http://warthunder.com
Steam: http://store.steampowered.com/app/236390/
Wiki: http://wiki.warthunder.com/index.php?title=Main_Page

System requirements:

Minimal system requirements
CPU: 2,2 GHz
RAM: 1 Gb
Videocard: Nvidia GeForce 7XXX series or higher; AMD Radeon 1XXX series or higher
Free space: 8 Gb

Recommended system requirements:
CPU: dual-core 2,4 GHz
RAM: 4 Gb
Videocard: Nvidia GeForce 460 or higher
Free space: 8 Gb

Algemene Informatie

In het kort:

WarThunder is een volgende generatie MMO combat game. Gewijd aan de Tweede Wereldoorlog van het begin tot ongeveer 1955. In 3 onderdelen: de ​​militaire luchtvaart, gepantserde voertuigen en vloten. Je neemt deel aan alle grote combat gevechten, vechten met echte spelers over de hele wereld. Op dit moment zijn alleen de vliegtuigen beschikbaar.

Voertuigen vrij te spelen doormiddel van XP, deze kunnen dan weer gekocht worden met ingame credits.

Een aantal kenmerken:
• Gevarieerd PvP-ervaringen.
• Meerdere opties voor geavanceerde piloten en beginners
• Rijke PvE inhoud: dynamische campagnes, solo-missies, missie-editor, en veel meer voor single-player en coöperatieve gameplay
• Indrukwekkende diversiteit bevat gedetailleerde modellen van vliegtuigen en hun cockpit, evenals tanks en schepen
• Verbazingwekkende graphics, authentieke geluidseffecten en prachtige muziek

De Historical Campagns zijn single player campaigns, maar die moet je kopen.
€20,- voor 2 campaigns (in totaal 19 missies), 2 premium vliegtuigen, 1 maand premium en 1700 goud

Steam Greenlight informative

Current game state:
• Beta-stage, release in 2013.
• More than 500 000 players have participated in beta-test
• More than 60 million fly-outs
• Tens of millions hours played
Short feature list:
• More than 200 historical accurate planes in game
• Tens of different locations, hundreds of missions, thousands of upgrades and weapons
• Can be easily played with mouse only, but supports a lot of controllers!
• Varied PvP-experiences set in full-scale combat missions
• Multiple settings options allow advanced virtual pilots and beginners to enjoy playing the game together
• Rich PvE content: dynamic campaigns, solo missions, mission editor, and much more for single-player and cooperative gameplay
• Impressive diversity includes detailed models of planes and their cockpits, as well as tanks and ships
• Astonishing graphics, authentic sound effects, and beautiful music
Future plans:
• Controllable ground vehicels and ships
• Steam achievements
• Steam friendlists support
• Steam Cloud support
• and lots of more features and updates - visit official roadmap on game site

Screens

http://warthunder.com/en/media/screenshots/
De grondtroepen komen er aan: Sherman М4А2 en de Panzerkampfwagen VI «Tiger I».
http://warthunder.com/en/news/159/current/

Trailers

YouTube: War Thunder - The Ultimate Troll Machines

YouTube: War Thunder Gameplay - First Look HD

Playertable

Tweakers name
Ingame name
Floks
Floks
Ircghost
Ircghost
Renquin
Renquin
jm188
jm188
defusion
defusion
akam
RisingGlory
A-Tray
JeroenV
mcBacon0
McBacon0
Lointje
Lointje
dragon9114
Niikhawod
Sporedd
Sporedd
Cassius
TenSun
ZimoH
NecTemere
Gizzy
Gizzernl
oostland33
MrGreenWhite
MaNii
MaNii
chriscjw
willemsen_cj
Flix20
Flix20
DeadlyGast
MrGiraffe
MsG
_MsG_
rdfeij
Groene_Cobra

P.s. Wil je graag in de playertable doe dan een DM naar Floks of Ircghost!

---
P.p.s Dit is slechts een eerst opzet van de TS, latere aanpassingen zullen (spoedig) volgen.

[ Voor 132% gewijzigd door Floks op 14-01-2016 17:14 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

offtopic:
Je hebt in de gaten dat de screenshot die je gebruikt wel behoorlijk wat data trekt met die resolutie? Zo'n 9MB

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Outerspace schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:56:
offtopic:
Je hebt in de gaten dat de screenshot die je gebruikt wel behoorlijk wat data trekt met die resolutie? Zo'n 9MB
oeps, aangepast, zal vanavond thuis de start post wat opschonen

iets met techtrees en dergelijke

[ Voor 5% gewijzigd door Floks op 09-04-2013 12:26 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Vond het al vreemd dat er nog geen topic voor deze game was. Vrij vermakelijke game, speel het nu een ongeveer een maand of wat.

Game ziet er zeer netjes uit en de drang om door te spelen om een nieuwe plane te kunnen bemachtigen is groot (iig bij mij :)) Alleen gaat dit wel tergend langzaam (zonder premium account)

Zondag kon je even 24uur gratis 'ruiken' aan z'n premium account. Je merkt dan wel dat dit eigenlijk de juiste snelheid is wat betreft het binnenhalen van xp en coins, wil je nog binnen een normaal tijdsbestek een beetje fancy vliegtuig kunnen aanschaffen. (Ze zijn niet gek daar natuurlijk $$€€)

Zit nu halverwege lvl 9 oid van de britse vliegtuigen en lvl 6 van de Duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Volgens mij was/is het spel nog in Beta en was er een non disclosure gedoe.

Ik ben full on voor de amerikanen gegaan. Ben nu bijna lvl 12 en heb een flinke hoeveelheid cash al in de pocket om een B17 te fixen. Overigens ben ik begonnen met heel veel arcade te spelen. Echter is HB way leuker. Je hebt maar 1 vliegtuig, respawnen is niet mogelijk en daardoor heb je bijna geen head on attacks die vaak in een ram actie eindigen. Daarnaast is er ook zeer goed cash te verdienen bij HB. Gemiddelde batle scoor ik 35/50k credits en 45k+ exp.

Enige wat ik graag wil weten is of iemand de game met Eyefinity of de Nvidia variant daarvan draaiend heeft. Dat lijkt me namelijk gruwelijk mooi.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Gisteren hieraan begonnen, vermaak mij er prima mee. Spel is inderdaad nog een (open) beta, maar ik heb geen NDA voorbij zien komen. Misschien was dat van de closed beta? Tot nu toen alleen nog maar arcade gespeeld, lekker rustig inkomen en genieten van de omgeving. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-04 17:21
Later kunnen we ook genieten van boten en landvoertuigen.
speel voornamelijke duitsers. krachtige wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik speel vooral de duitsers (level 6) maar ook de rest voor een beetje afwisseling.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zeer vermakelijke game dit.
Gaan spelen door een paar vrienden die het al speelden.

Ben nu Rank 2 en Rank 2 Russians.

Nick: Renquin

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm188
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-01 21:33
ik speel het ook al even.
nick: jm188 (ben level 9 UK)
sinds patch 1.29 hebben ze alles super duur gemaakt, vooral de aankoop van nieuwe vliegtuigen.
volgens mij zijn ze gewoon aan het testen met verschillende economy modellen en zal dat nog wel beteren (voor patch 1.29 was alles belachelijk goedkoop)

fijn youtube kanaal vol met warthunder vids: YouTube: Gaming with The Mighty Jingles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Sinds 1.29 hebben ze de economy in het spel kapot gemaakt. Je verdient nu zo weinig dat je wel het level bereikt maar de cash voor het toestel wat je nodig hebt niet kan behalen. Daarbij is het nu bijna onmogelijk om met level 10/15 vliegtuigen in HB te vliegen.

Ik heb nu een B17 maar repair kosten in HB voor een kapot toestel zijn 34k, als ik alle target bomb in de missie kom je vaak nog niet eens op de 20k uit. Dus ik moet ook nog 3 vliegtuigen neerschieten om gelijk te komen. Heerlijk hoe stupide het systeem geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Dus je hebt echt primium nodig? Heb met andere gespeeld en die zeiden dat het wel mee viel

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Floks schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:59:
Dus je hebt echt primium nodig? Heb met andere gespeeld en die zeiden dat het wel mee viel
Je kan alle F2P MMO's zonder Premium spelen, maar dan gaat het gewoon stukken langzamer.
Speel WT zelf ook zonder Premium en moet zeggen dat het wel te doen is, maar het is idd langzaam :)

Want a cookie?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jm188
het wordt eigenlijk pas langzaam vanaf level 7-8-9. en tegen dan heb je al heel wat fijne vliegtuigen in de meeste landen.

ik amuseer mij het beste in relatief low tier games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
jm188 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:46:
het wordt eigenlijk pas langzaam vanaf level 7-8-9. en tegen dan heb je al heel wat fijne vliegtuigen in de meeste landen.

ik amuseer mij het beste in relatief low tier games.
Zeker als de crew wat hoger is en je een aantal gun/plane upgrades hebt is het zeker leuk

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is het mogelijk te zorgen dat je met de camera gewoon de crosshair volgt en niet de muisrichting? Ik vind het schijt irritant.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-04 01:45
Die Russische I-15's zijn echt verschrikkelijk goed in reserve battles, daarnet een gast met 21 kills en maar twee vliegtuigen verbruikt. Er is geen andere reserve die dezelfde turntime of 4 7.7mm machineguns heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Goede game! Ben net 2 weken bezig.

Al veel goede acties gezien. Punten verdienen gaat langzaam zonder premium account, maar toch is het zeer vermakelijk. Ziet er grafisch goed uit en werkt verder goed.

Dit topic zou net zo groot moeten worden als world of tanks :)

[ Voor 13% gewijzigd door Falcon2107 op 23-04-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-04 09:23
Tsurany schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:36:
Is het mogelijk te zorgen dat je met de camera gewoon de crosshair volgt en niet de muisrichting? Ik vind het schijt irritant.
Er zijn 3 soorten besturing, waarbij je zelf moet kijken welke het meest bevalt.

Indien je met de muis vliegt, kun je geloof ik met C toets indrukken om je heen kijken met je muis..

[ Voor 0% gewijzigd door Dweebus op 24-04-2013 04:55 . Reden: C-toets ipv Shift-toets ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Falcon2107 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:30:
Goede game! Ben net 2 weken bezig.

Al veel goede acties gezien. Punten verdienen gaat langzaam zonder premium account, maar toch is het zeer vermakelijk. Ziet er grafisch goed uit en werkt verder goed.

Dit topic zou net zo groot moeten worden als world of tanks :)
eens :) eigenlijk met al je punten

Heb alleen geen host plekken om de ts wat uit tebreiden

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Redelijk actief aan het spelen nu, zeer leuk spel. Russen op rank 5, Japanners op rank 5 en Engelsen op rank 4.

Japanse vliegtuigen zijn heel wendbaar maar lijken wel van papier.
Russische vliegtuigen zijn log maar omg firepower.
Engelse zijn allround wel goed.

Waar stoppen jullie de meeste crew punten in?

Ik moet ook nog wel wennen aan de hogere tier battles, vermaakte me meer met 0-1 tier tot nu toe.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
heb de duitsers nu op rank 6 de japanners op 3 de rest op 4

Voeg me maar toe: Floks

trouwens ik gooi alles op gunners

[ Voor 17% gewijzigd door Floks op 27-04-2013 15:29 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Floks schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:29:
heb de duitsers nu op rank 6 de japanners op 3 de rest op 4

Voeg me maar toe: Floks

trouwens ik gooi alles op gunners
Waarom alles op gunners?
Of vlieg je alleen bombers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm188
rank 4 russen, 6 usa en 9 uk

ik steek alles in reload en g force resistance.

net 2 airacobras gekocht bij usa, die dingen zijn sterk! 2-3 hit-kills op bombers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Dweebus schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:44:
[...]

Waarom alles op gunners?
Of vlieg je alleen bombers?
nee maar bij mijn bombers gooi ik alles op de gunners, bij de rest eigenlijk op vanalles, dit omdat ik daar ook wel eens mee land.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 08:09
Ivm crews doe ik meestal het volgende. Ik steek eerst wat punten in reload (ik speel wel enkel arcade mode dus je herlaadt in de lucht. Bij historic is dit veel minder belangrijk) en een beetje in G-force van pilot.
Dan is het eigenlijk beter van gewoon telkens in hetgene te steken wat het minste kost. Bij gewone fighters blijf ik wel uit de gunner tab.

De reden is dat eens je crew rank 100 bent (dus 100 maal een crew skill hebt geupgrade), je de crew expert kan laten worden voor het reserveplane dat je hebt voor die crew. Met expert krijg je +30 in visibility, keen vision, reload speed, gunner accuracy en gunner precision. Die 30 extra levels zijn eigenlijk zo goed dat het het waard is om punten in dingen te pompen die je eigenlijk niet zo nodig hebt maar gewoon omdat ze goedkoop zijn. Zeker bij gunners gaat deze rank snel omhoog.
Je moet de crew wel voor elk vliegtuig dat ze vliegen apart expert maken. Crews moeten dan rank 100+x*10 zijn waarbij X het level van het vliegtuig is. Een lvl 3 plane heeft dus crew rank 130 nodig om expert te kunnen zijn. Op hogere levels wordt dit trouwens ook allemaal redelijk prijzig.

Verder zijn er wel een paar uitzonderingen. Als je bv snel wilt repairen zonder autorepair terwijl je offline bent, moet je ervoor zorgen dat je repair rank minstens even hoog is als het vliegtuig waaraan de crew is geassigned. Pas dan zal hij de punten in de repair speed optie gebruiken.

Verder zeer leuk spel. Ik ben ondertss lvl 8 Britten, Lvl 6 russen en lvl 2 bij de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 12:42
Simulatie vliegen, met een goede joystick, voetpedalen, evt gashendel en trackIR en dan pas merk je hoe leuk dogfighting is.

Voor mensen die trackir niet kennen, er zijn ook zelfbouw hulpmiddelen om zoiets werkend te krijgen via je webcam.

Eigenlijk zou dit spel trouwens beter thuis horen in simulatie, het is echt geen standaard shooter game.

[ Voor 18% gewijzigd door bangkirai op 02-05-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Viel me of vanmiddag... Ik zat ff de Birds of Steel demo op de Xbox te spelen... Lijkt of Warthunder een regelrechte kopie is. (Menu, muziek, battles, etc.)

Iemand die daar meer van weet?

Vind het wel apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Dweebus schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:51:
Viel me of vanmiddag... Ik zat ff de Birds of Steel demo op de Xbox te spelen... Lijkt of Warthunder een regelrechte kopie is. (Menu, muziek, battles, etc.)

Iemand die daar meer van weet?

Vind het wel apart...
http://www.gaijinent.com/

zelfde maker :9

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01-2021
Probeerde net na met de russen level 6 te zijn geworden weer een level 0-1 met de jappen uit, prachtig hoe makkelijk dat is. Had 34 ground units te pakken genomen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 13:26
Ben zelf gisteren ook begonnen aan dit spel. vliegt lekker! net level 2 aangetikt. speel alles op historical. Full realism gaat me nog niet goed af (smerige tailspins..). Iemand daar een goede tutorial voor om dat een beetje te kunnen corrigeren?

@hierboven:
vind juist dat die low level planes geen deuk in een pakje boter schieten. Zodra ik de missions speel ipv de battles (met dus betere planes) gaat het stukken beter. Maar het zou ook kunnen dat een lvl 1 plane gewoon weinig in te brengen heeft tegen een bf-109 of een spitfire.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Met level 1 en 2 moet je echt met gelijkgestemden vliegen, dan is het niet zo lastig. Het is vooral makkelijk als je piloten op een flink hoog level zitten en je dan op level 1 weer gaat vliegen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Maar probleem is dat ik met de battles automatisch ingedeeld wordt tussen de spitfire's en de typhoons.. Zo nu en dan zit er eens een peashooter tussen, maar het meeste is altijd ver boven mijn level. Doe ik dan iets fout, of is de matchmaking gewoon niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Matchmaking zal niet heel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Ik heb nog niet teveel last gehad van slechte matchmaking, wel regelmatig tegen een rank hoger dan mijn vliegtuigen. Dus met rank 4-5 tegen rank 6-7 vliegtuigen, is redelijk te doen, zolang er geen kingcobra achter je zit. En als er genoeg mensen spelen kom je volgens mij bijna altijd wel in een redelijke match, gister met de rank 0-1 vliegtuigen alleen tegen andere 0-1 vliegtuigen gevlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05-2024
Rexcore schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:31:
Maar probleem is dat ik met de battles automatisch ingedeeld wordt tussen de spitfire's en de typhoons.. Zo nu en dan zit er eens een peashooter tussen, maar het meeste is altijd ver boven mijn level. Doe ik dan iets fout, of is de matchmaking gewoon niet anders...
In arcade is de matchmaking best wel goed, maar in historical is die vaak minder goed. Dit komt waarschijnlijk omdat er gewoon minder mensen deze gamemode spelen. Ik zou als ik jou was eerst levelen in arcade mode totdat je een paar betere vliegtuigen hebt voor historical. Want als jij in een peashooter of een andere biplane in historical mode speelt, dan wordt je meestal heel makkelijk afgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
Hmm, is misschien wel een goed idee ja, alleen vind ik de arcade echt zwaar irritant vliegen. Net alsof iemand continue aan je knuppel loopt te sjorren.. (pun intented :))

zal vanvond eens kijken of de matchmaking daar iets beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Pas begonnen met vliegen dus pas bij lvl 2, kom dan wel vaak in de hogere potten uit (komt ook omdat gros van mijn vrienden in hogere vliegtuigen rondvliegen).
Zelfs dan nog genoeg fun, vooral als je een hoger lvl vliegtuig neerhaalt. :P

Momenteel onderweg naar de zero

[ Voor 9% gewijzigd door solique op 13-05-2013 14:57 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Op aanraden van Admiral Snipe ben ik hier ook naar gaan kijken en gisteravond mijn eerste potje gespeelt en meteen gewonnen, beviel erg goed! Speel vol realistisch dacht ik, maar het vliegen zelf was nog wel arcade achtig. Waarschijnlijk moet ik nog instellen dat ik niet arcade matches wil gaan vliegen, maar die optie had ik nog niet gevonden. Verder kijk ik ook liever vanuit de cockpit dan van achteren, dan vind ik nogal lame en je hebt ook totaal geen gevoel voor de bochten die je maakt of het kan of niet etc.. Maar goed ook daar zal wel een optie voor zijn, had gisteren alleen de tijd voor het potje en heb verder nergens naar gekeken :P.

Aan de TS misschien is het een idee om een playertable te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Ircghost schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:26:
Op aanraden van Admiral Snipe ben ik hier ook naar gaan kijken en gisteravond mijn eerste potje gespeelt en meteen gewonnen, beviel erg goed! Speel vol realistisch dacht ik, maar het vliegen zelf was nog wel arcade achtig. Waarschijnlijk moet ik nog instellen dat ik niet arcade matches wil gaan vliegen, maar die optie had ik nog niet gevonden. Verder kijk ik ook liever vanuit de cockpit dan van achteren, dan vind ik nogal lame en je hebt ook totaal geen gevoel voor de bochten die je maakt of het kan of niet etc.. Maar goed ook daar zal wel een optie voor zijn, had gisteren alleen de tijd voor het potje en heb verder nergens naar gekeken :P.

Als je op V drukt kun je kiezen uit verschillende camerapunten. Cockpit in elk vliegtuig, maar je kan ook de turrets en bomb-view selecteren in een bommenwerper. U is trouwens voor het volgen van een bom, ook wel leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Heb vandaag alle tutorials maar even uitgevlogen, dat scheelt opzich wel in je kennis :P.

Ik heb daarna iets van 6 potjes gedaan op arcade niveau en allemaal vanuit de cockpit, het is toch wel verrekte lastig hoor, schiet er constant overheen. Ik ga denk de assen wat minder gevoelig zetten in eerste instantie want kan zelfs rijdende doelwitten nauwelijks raken.. (en ik ben echt geen slechte piloot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Het is altijd even wennen. Een paar dingen die je in rekening moet houden bij het schieten:
- je kan inzoomen
- in arcade is het to-hit-bolletje niet heilig, vaak moet je er nog wat voor schieten of achter, afhankelijk van hoe hij vliegt (hitmarker geeft je wel genoeg hints daaromtrent)
- er is een bulletdrop dus hoe verder je bent, hoe hoger je moet mikken
- schieten > 700m afstand is redelijk nutteloos (behalve bij een chicken als hij op je af komt), je moet echt al geluk hebben op zo'n afstand om ook maar iets te raken

En nog een tip: niet rammen, dit geeft toch geen kill. Het gebeurt wel eens per ongeluk, maar als je zelf niet aan de kant gaat moet je ook niet boos worden op de tegenstander die het ook niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ircghost schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:26:

En hoe maak ik die? heb even in andere topic gekeken, maar niet zo snel gevonden.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
In mijn arma 3 ts kun je een simpele vinden: [PC] Arma III. Het kan natuurlijk altijd mooier, maar dit is duidelijk genoeg in eerste instantie ;).

Mocht je nog hulp nodig hebben dan wil ik best wel helpen met je ts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Lointje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:25:
Het is altijd even wennen. Een paar dingen die je in rekening moet houden bij het schieten:
- je kan inzoomen
- in arcade is het to-hit-bolletje niet heilig, vaak moet je er nog wat voor schieten of achter, afhankelijk van hoe hij vliegt (hitmarker geeft je wel genoeg hints daaromtrent)
- er is een bulletdrop dus hoe verder je bent, hoe hoger je moet mikken
- schieten > 700m afstand is redelijk nutteloos (behalve bij een chicken als hij op je af komt), je moet echt al geluk hebben op zo'n afstand om ook maar iets te raken

En nog een tip: niet rammen, dit geeft toch geen kill. Het gebeurt wel eens per ongeluk, maar als je zelf niet aan de kant gaat moet je ook niet boos worden op de tegenstander die het ook niet deed.
- Ik vlieg met trackir, dus kan inzoomen inderdaad door iets naar voren te gaan zitten.
- Dat het bolletje niet heilig is had ik inderdaad ook ervaren, maakt het nog wel lastiger. Is dat bolletje ook aanwezig in de full real battles? Zou wel jammer zijn als dat er dan ook is..
- Die duitse kisten hebben trouwens veel reflectie op het windscherm, maakt het erg lastig om dingen te zien. Komt dat vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05-2024
Ircghost schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:19:
[...]

- Ik vlieg met trackir, dus kan inzoomen inderdaad door iets naar voren te gaan zitten.
- Dat het bolletje niet heilig is had ik inderdaad ook ervaren, maakt het nog wel lastiger. Is dat bolletje ook aanwezig in de full real battles? Zou wel jammer zijn als dat er dan ook is..
- Die duitse kisten hebben trouwens veel reflectie op het windscherm, maakt het erg lastig om dingen te zien. Komt dat vaker voor?
In historical en full real is er geen bolletje om te helpen met je aim. Dit maakt het wel leuker en meer skill based vindt ik, en dan merk je het nut van tracer bullets tenminste nog.

Ik heb geprobeerd om met trackir en joystick te vliegen in de cockpit, maar ik vond het te frustrerend omdat bijna al je tegenstanders mouse aim gebruiken en third person view, en daardoor meer nauwkeurig kunnen aimen en beter zicht hebben. Misschien als je veel oefent dat je met je joystick net zo goed kan aimen, maar daar heb ik geen zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Jammer eigenlijk dat het kan, het is veel leuker vanuit de cockpit namelijk. Ik ga gewoon lekker stug het blijven gebruiken vanuit de cockpit met de joystick en trackir :P.

Hopelijk komen er ooit server waar het geforceerd wordt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik ben ook stug met freetrack en joystick aan het vliegen. Bevalt me goed sinds de paar dagen dat ik het speel :) Nog geen FRB maar HB bevalt me goed, evenals arcade als ik gewoon wat lol wil hebben een paar minuten.
Ga wel aanzienlijk vaker dood dan dat ik een ander uit de lucht haal, maar dat komt uiteindelijk vast wel goed.

Misschien dat ik me wel een andere joystick ga halen van het geld dat ik me heb bespaard met freetrack vs. trackir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Is defusion ook je ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ircghost schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:01:
In mijn arma 3 ts kun je een simpele vinden: [PC] Arma III. Het kan natuurlijk altijd mooier, maar dit is duidelijk genoeg in eerste instantie ;).

Mocht je nog hulp nodig hebben dan wil ik best wel helpen met je ts.
top... gelukt btw en heb je toegevoegd aan de lijst

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Alright ik zie het, heb een paar kleine aanpassingen gemaakt aan de TS. Heb nog wel een paar leuke ideeën, moet jij maar zeggen wat je ervan vindt. Het is tenslotte jouw TS :). DM je vanavond wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ircghost schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:34:
Is defusion ook je ingame naam?
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Alright, heb je even toegevoegd. Misschien gaat het wat beter als ik samen werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
In historical (en full battle) heb je inderdaad geen aim bolletje en moet je zelf mikken. Het enige "probleem" dat ik heb in die game mode is dat je zo ver van de actie begint op het vliegveld, je vervolgens 5 minuten gewoon vliegt, en dan enorm spaarzaam moet zijn met je bullets.
Zeker als je nog met een low level bi-plane vliegt gebeurt het vaak zelfs dat je zonder kogels valt zonder veel nuttigs te doen. Vervolgens mag je weer 5 minuten terug vliegen om te gaan herladen.

Nu snap ik ook wel dat dit veel realistischer is, en je daardoor betere keuzes moet maken en echt pas mag schieten wanneer je heel dicht vliegt. En waarschijnlijk is mijn wellington wel nuttig in historical. Maar ik heb toch liever de actie van arcade waar je in de lucht kan herladen, soms heel lange dogfights hebt en snel in de actie zit. Landen is dan enkel nodig als je vliegtuig zo goed als kapot is.

Maar ieder zijn voorkeur natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Gisteravond ging het al wat beter, had meerdere dogfights gewonnen en gronddoelen gaan ook al stukken beter :).

Heb alleen wel al 10x die valley gehad en slechts 2x een andere map :P

[ Voor 27% gewijzigd door Ircghost op 15-05-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:28

Oxigeon

En zo is dat!

Ircghost schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:51:
Gisteravond ging het al wat beter, had meerdere dogfights gewonnen en gronddoelen gaan ook al stukken beter :).

Heb alleen wel al 10x die valley gehad en slechts 2x een andere map :P
Had eigenlijk nog nooit van deze game gehoord. Tot zojuist dat ik zag dat hij ook naar de PS4 komt. Zal deze vanmiddag een downloaden op de pc en kijken of dit wat voor me is. Na een half uur zoeken heb ik de system requirements ook gevonden. Hopelijk werkt deze op mijn pc

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akam
  • Laatst online: 05-03-2024
Hier ook aan het downloaden. Zal eens kijken of het wat is!

[ Voor 4% gewijzigd door akam op 15-05-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284985

Het is verstandig om de tutorials te volgen, arcade is gewoon arcade maar daarna wordt het een heel stuk realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Anoniem: 284985 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:24:
Het is verstandig om de tutorials te volgen, arcade is gewoon arcade maar daarna wordt het een heel stuk realistischer.
ik krijg hem niet geland op het vliegdekschip

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Vlieg je er overheen of knal je er tegenaan? Probeer de horizon van je vliegtuig op het eind van het vliegdekschip te mikken, hierdoor zul je lichtelijk het gevoel hebben dat je het zal overschieten maar dat is de juist hoek. En welke snelheid heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:41
Rond 9 uur war thunder geinstalleerd, wat een te gek spel zeg! Het is nog wel even wennen met het draaien etc.

Ben ook erg benieuwd naar de boten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ircghost schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:09:
Vlieg je er overheen of knal je er tegenaan? Probeer de horizon van je vliegtuig op het eind van het vliegdekschip te mikken, hierdoor zul je lichtelijk het gevoel hebben dat je het zal overschieten maar dat is de juist hoek. En welke snelheid heb je?
Ik heb hem nu idd geland, helaas met een kapotte propeller ;w

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Floks schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:36:
[...]

ik krijg hem niet geland op het vliegdekschip
Dat is ook erg moeilijk :+

Probeer anders sneller en rechter te vliegen, de kabel kan zover ik weet niet breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Anoniem: 284985 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:49:
[...]

Dat is ook erg moeilijk :+

Probeer anders sneller en rechter te vliegen, de kabel kan zover ik weet niet breken.
Met sneller ben ik het niet eens, dat zorgt voor minder controle en tijd over en om te landen.
Met rechter wel, blijkbaar zat je te laag. Of misschien ging je juist te snel en klapte je voorover.

Met andere woorden, hoe snel vloog je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
>150<180 ofzo, bijna stall igg, engine op 0 %

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Gisteren eindelijk begonnen om rank 6-7 te vliegen met de russen, zitten wel veel vliegtuigen met de 37mm kanonnen zeg, meestal een aantal P39's en regelmatig nog een Yak9T. En ik mis de PBY-catalina, was altijd het doel om neer te schieten zodra ik er een zag :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:41
Mijn ervaringen gister met War Thunder waren erg positief! Maar waar ik wel van baal dat iedereen elkaar regelmatig ramt!

Tijdens de match making staat van boven naar onder de nummers 1 tm 10 oid. Zijn dat de tiers? Na 5 werd het toch behoorlijk leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Rammen is volgens mij wel minder in de hogere tiers, dus houd moed :D. Volgens mij zijn er op het moment de tiers 1-20, rond 1-10 zijn er meestal wel genoeg spelers, daarna krijg je ook de jets dacht ik, die worden door de meeste mensen niet al te leuk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Met de joystick vliegen is wel nog steeds klote. Ik verlies alleen maar geld...
Net even 2 potjes arcade gevlogen met muis, en meteen 15k en 20k binnen. Gaat wel nog 5k aan reparaties af, maar iets raken met mouse aim is toch aanzienlijk makkelijker. Niet geheel balanced nog :(

Jammer, vlieg veel liever met de joystick. Hoop dan ook dat ze daar nog iets voor regelen. Forced joystick battles of in ieder geval geen mouse aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Het is wel klote, maar ik merk dat ik er al wel steeds beter in wordt. Ik verlies zeker geen geld gelukkig :). En ik doe het liever minder goed (maar nog wel winst ish) met een joystick dan dat ik met een muis ga vliegen, dan ga ik het uninstallen of laten staan totdat dit verplicht wordt of iets dergelijks. Ik vind vliegen veels te leuk om het met een muis te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-04 17:47
defusion schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:15:
Met de joystick vliegen is wel nog steeds klote. Ik verlies alleen maar geld...
Klopt, ik speelde eerst alleen maar met de joystick. Met geluk 1 of 2 kills. Na twee potjes oefenen met de muis haal ik nu vrijwel elke keer 5 kills of meer.

Met de joystick wordt je bijna geforceerd om de (virtuele)-cockpit te gebruiken. Terwijl een muis speler het beste de 3rd person view kan gebruiken. Die kunnen dus snel om zich heen kijken en hebben dus veel meer overzicht.

Daarnaast is er nog steeds niets gedaan aan het vervelende roer gewiebel. Als je met de joystick met je roer stuurt, blijft het vliegtuig 2 seconden na heen en weer schommelen. Erg frustrerend als je vlak achter iemand zit en hem dus niet kan raken omdat je steeds overschiet met je aim.

Als je met de muis speelt en je gebruikt Q of E om met je roer te sturen schiet het vliegtuig na het loslaten direct terug naar de midden positie. Laat ze dat even toevoegen aan de joystick besturing. In ieder geval in de arcade modus. Of maak een joystick-only arcade modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ah ja, dat roer gewiebel is inderdaad erg irritant.
Ik gebruik daar trouwens pedalen voor, en als ik ze gebruik probeer ik dezelfde positie aan te houden. Dan wiebelt het niet, totdat ik weer naar het midden ga en alles los laat tenminste.
Met een twist joystick als roer is het natuurlijk nog een stuk lastiger, maar ook met de pedalen wil ik niet over het "midden" gaan zeg maar, want dan krijg je dat gewiebel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akam
  • Laatst online: 05-03-2024
Kon het zo snel even niet vinden, en denk ook niet dat het er in zit, maar is er ook een soort free roam optie?
Anders dan het test vliegen met je vliegtuig?

Mijn naam is trouwens RisingGlory ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Voor zover ik weet niet. Maar er is ook niet zoveel te freeroamen. De maps zijn allemaal vrij klein en zijn naar mijn ervaring ook niet heel belangrijk. Ik merk nooit zoveel verschil tussen de verschillende groundstrike/domination maps.

Het levelen begint trouwens aardig traag te worden. Ik zit nu met de duitsers halverwege lvl 8. Van lvl 7 naar 8 heb ik ook geen nieuw bruikbaar vliegtuig gekregen. De hoeveelheid lions die je krijgt forceert je namelijk om voor 1 tree te kiezen, Ik zit nu dus bij de bf109 lijn. Bij lvl 9 krijg ik weer een nieuwe, en dan bij lvl 11 pas weer. Ben benieuwt of ik het zo lang vol houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik heb nu het volgende:

USA level 5 speel: 4/5
P-40E-1
A-20 G
F4F-3
SBD-3

German level 7 speel: 6/7
Bf 109 F-4/trop
Bf109 E-3
Do 217 N-1
Do 217 J-1
Do 217 J-2

Soviet level 5 speel: 2/3
BB-1
Su-2 MV-5
Su-2 TSS-1
LaGG-3 35
Pe-3/E

British level 5 speel: 2/3
Blenheim Mk IV
Hurricane Mk II
Hurricane Mk I
Beaufort Mk III

Japanese level 4 speel: 0/1
A5M4
Ki-10-11 C
Ki-10-1 C
Ki-10-11

De USA wil ik graag een B17... puur omdat het cool is. Je Japanners laat ik zo, vind dat ze weinig leuke hoge levels hebben. (kan het natuurlijk fout hebben) De Duitsers zijn snel en gaaf, vooral als je iets raakt met de Do varianten is het stuk :+ Bij de Russen ben ik eigenlijk alleen maar aan het bombaderen. en de Britten weet ik niet echt wat ik er mee aan moet.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
britten op tier 2-3 vond ik ook verschrikkelijk ja, enige fighters die je hebt zijn hurricanes. En die dingen hebben geen combat flaps, wat het draaien alweer minder maakt. Daarnaast heb je twee fighters op tier 2/3 volgens mij, en de bommenwerpers zijn ook niet echt zwaar beladen met bommen.
Russen vond ik zelf heel leuk, IL-2 is een beest, met de twee twintig millimeter kanonnen rag je vliegtuigen zo uit elkaar, Yak-7 is ook leuk, maar moet vaak herladen vond ik. Als je trouwens op rank 2-3 speelt met de russen is de PE-3 naar mijn idee het best, gebruikte hem altijd om naar bommenwerpers te klimmen en ze te slopen, als bommenwerper zelf vond ik hem minder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Floks schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:56:
Ik heb nu het volgende:

De USA wil ik graag een B17... puur omdat het cool is. Je Japanners laat ik zo, vind dat ze weinig leuke hoge levels hebben. (kan het natuurlijk fout hebben) De Duitsers zijn snel en gaaf, vooral als je iets raakt met de Do varianten is het stuk :+ Bij de Russen ben ik eigenlijk alleen maar aan het bombaderen. en de Britten weet ik niet echt wat ik er mee aan moet.
Don't get your hopes up too high. Ik heb nu 2 B17's en het is gewoon niet leuk om ermee te spelen. Je bent altijd het eerste doelwit wat de tegenstander wil paken. Maak niet uit of ze 10km om moeten vliegen ze komen altijd eerst voor jou en daarna pas de andere. En dan komen de repaircosts erbij, 20k voor arcade ( je verdient iets van 900 per ground target kill dus 22+ ground kills heb je pas break even). In HB is het nog erger, rep costs zijn daar 78k, niet te doen dus. Ik zou je 1,4 mio in andere dingen steken zoals de duitse buidline. Als je daar lvl 8 of 9 ME410's hebt kan je snel geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Er is vandaag een actie dat je extra gold lions krijgt, maar ik heb al 2x een victory gehad na het ingaan van het tijstip en heb nog niks gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Is vanaf 16:00 gmt, dus 18:00 hier. Nog een paar rondjes vliegen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
Floks schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:56:
Ik heb nu het volgende:

USA level 5 speel: 4/5
P-40E-1
A-20 G
F4F-3
SBD-3

German level 7 speel: 6/7
Bf 109 F-4/trop
Bf109 E-3
Do 217 N-1
Do 217 J-1
Do 217 J-2

Soviet level 5 speel: 2/3
BB-1
Su-2 MV-5
Su-2 TSS-1
LaGG-3 35
Pe-3/E

British level 5 speel: 2/3
Blenheim Mk IV
Hurricane Mk II
Hurricane Mk I
Beaufort Mk III

Japanese level 4 speel: 0/1
A5M4
Ki-10-11 C
Ki-10-1 C
Ki-10-11

Ik heb er echt spijt van dat ik voor de britten ben gegaan. De Spitfires zijnnice maar alleen de cannon varianten en de Typhoons etc kunnen goed mee komen. Duurt echt lang voordat je iemand neerhaalft met een Hurricane bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Jup, heb uiteindelijk alle bonussen binnen gekregen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Sn0wblind schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:37:
[...]
Ik heb er echt spijt van dat ik voor de britten ben gegaan. De Spitfires zijnnice maar alleen de cannon varianten en de Typhoons etc kunnen goed mee komen. Duurt echt lang voordat je iemand neerhaalft met een Hurricane bijvoorbeeld.
Als je voor de britten gaat kan je IMO beter voor de beaufighters gaan. Ik heb er zelf nog niet mee mogen vliegen, maar als ze achter mij zitten ben ik dood. Ze halen belachelijke capriolen uit in de lucht en lijken altijd beter te kunnen klimmen/sturen dan mijn lichte fighters.

Ik ben nu lvl 9 bij de Duitsers trouwens, die bf109 G2 is leuk, maar ik merk niet veel verbetering tov de f4/f4-trop. Dat zijn nog steeds mijn lievelings fighters.

Nu maar even verder met de Russen. Ben nu bijna lvl 7.
Heeft iedereen de gratis 200 golden eagles al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Jup, machine guns zijn redelijk useless. Ben wel fan van de 37mm canons op verschillende vliegtuigen. 1 shot kills, en raak zelfs op 1,5km of verder.

En ik heb ook de bonussen binnen gehaald. Maar weer eens lvl0 matches gevlogen, dit keer met de jappen. Daar had ik nog niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
200 golden eagles vond ik vandaag simpel gaan, had wss geluk met mn matches. 37mm kanonnen vind ik verschrikkelijk, komt deels ook doordat ik ze zelf niet heb en al die vervelende amerikanen wel :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ju 87 G-2 (of G-1 for that matter) :)
Het is zeker geen dogfighter / turn-fighter, maar als je het voor elkaar krijgt een schot raak te schieten, dan is die ook meteen goed raak ;)

In de hogere ranks hebben de duitsers ook wat fighters met 30mm, een een heavy fighter met 50mm!!!
Ben benieuwd of die net zo effectief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 50mm is leuk voor arcade, maar daarbuiten niet echt. 21 rounds is te weinig voor historical.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 284985 op 20-05-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Dan moet je echt gaan voor de one-shots, maar dan moet je wel verdomd goet weten waar te mikken. En laat dat nou juist heel lastig zijn in historical.

--
Mijn frustratiepuntje (over mijzelf), als ik in lange dogfights zit dan raak ik niet altijd even goed en is je ammo op een gegeven moment op. Juist dan in die rustperiode zit ik super mooi achter die ander maar dan kun je weer 18sec niet schieten.. pff

[ Voor 49% gewijzigd door Ircghost op 20-05-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-12-2022
Hoi, speel het nog maar een klein weekje. Maar moet zeggen is een leuke game. Speel ook WoT. Nu is de 1 vliegen en de andere tanks, dus niet te vergelijken. Maar moet wel zeggen dat bij War Thunder er veel meer single flyers zijn. Teamwork is ver te zoeken. Ook gewoon met 5 vliegtuigen achter 1 aan en daarna na een crash lopen miepen.
Dat vind ik wel jammer. Of wordt het teamwork beter als je hogere tiers gaat spelen?

Bij WoT wordt je er ook wel tot gedrongen omdat je daar op een map een aantal bottlenecks hebt en met de lucht heb je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Dat 5 man achter 1 iemand aan heeft er mee te maken dat kill assists te weinig opleveren tegenover zelf de kill krijgen. Ze nemen dus geen genoegen met een paar gaten in de vleugels.
Verder is er weinig teamwork merk ik, maar ik ben bij mijn hoogste land dan ook pas rank 7 (de rest 2-5-6-6).
In de historical battles halen de mensen over het algemeen minder gekke capriolen uit, en lijkt er wat serieuzer aan toe te gaan. Dus wat dat betreft misschien een aanrader.

Buiten dat, random battle = random.

Ik verwacht als je met squads gaat vliegen dat er het anders aan toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Dat er weinig teamwork is is ook de reden waarom ik nooit met bombers vlieg. Je hoeft nooit te rekenen op cover van teamgenoten. Vaak wordt ik al uit de lucht geschoten voor ik ook maar een bom heb kunnen laten vallen.
Gelukkig is de IL-2 een vliegende tank en draait hij snel genoeg om wat vijanden van zich af te slaan met zijn 2x 23mm kanonnen. Die wil ik dus nog wel eens gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
IL2 is echt een heerlijke plane, beetje lomp maar sterk als een tank. Alleen jammer dat die vrij traag is maar enigszins begrijpelijk anders is die zwaar OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Net weer een mooi voorbeeld waarom die IL-2 een vliegende tank is. 2 keer vijanden geramd, vliegt nog steeds, wel op z'n zij maar goed. Ik wist nog 3 vijanden neer te halen en 2 pillboxes kapot te krijgen, met 2 zwarte vleugels. Daarna was de match alweer over, helaas.

De meeste Russische vliegtuigen zijn zwaar OP, maar die IL-2 is wel heel erg. Ik probeer ze zelf ook nauwelijks uit de lucht te halen, heeft toch geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Net ook leuk stukje gevlogen.
1) Ik vlieg richter een bomber die in de problemen zit om z'n achtervolger uit de lucht te knallen. Bomber dood, maar achtervolger ook.
2) Ik vlieg weer naar beneden, komt een spitfire recht op me af. Die ook dood.
3) Ik vlieg weer omhoog voor de volgende run, maar wordt goed geraakt, motor valt dood.
Onderweg naar beneden als hangglider, zonder motor, schiet ik nog even iemand uit de lucht
4) Ik hang-glide weer naar boven, gezien ik nog een redelijke snelheid heb, en nog wel even door kan gliden. Onderweg naar beneden krijg ik nog een kill-assist.
5) Ik land het gare vliegtuig.

[YouTube: http://youtu.be/nirIoJKxcJw]

6) Wat je niet ziet: ik wordt neergeschoten op de grond voordat ik repaired ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493866

Hey guys !!

Ik ben van plan om eventueel ook WT te gaan spelen :) maar had even een vraag,
ik speel namelijk al world of tanks, maar door het oude pc-tje wati k heb heb ik daar de resolutie en alles op Laag stan, en daardoor is het goed speelbaar :) (geen lagg enzovoort)

speelt dit spel een stuk zwaarder? of moet het dan ook speelbaar zijn ? :)
Vind ik namelijk wel handig om te weten voordat ik weer een avond eraan besteed en erachterkom dat ik een avond voor niets hieraan ben begonnen :D hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je zet je pc aan het downloaden, gaat wat anders doen, komt terug en speelt de tutorial. Is het speelbaar? Good for you. Niet speelbaar? Heeft je tien minuten van je leven gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493866

Hehe true :) maar d8 misschien zijn er mensen die kwa graphics e.d. het kunnen vergelijken :)

Zal het vanaaf is proberen ;) mocht het speelbaar zijn dan zul je me wel voorbij zien vliege :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen3950
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:24
Ik speel het op een macbook air van vorig jaar en dat gaat prima op high detail, veronderstel dat eender welke pc het op zn minst fatsoenlijk kan draaien, al dan niet met veel detail :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Zondagavond mijn beste rondje tot nu toe gedaan. Spitfire2 gespawned, 15 kills in a row gehaald (met drie assists nog tussen). Dan toch neergehaald. Beaufighter X genomen, drie destroyers neergehaald, nog een fighter kapotgemaakt die kameraad aan het achtervolgen was en de ronde gewonnen. 34.000 lions in 1 potje.

Britten zijn niet slecht, maar het duurt wel altijd even voor je cannon variant hebt van een vliegtuig. Spitfire / tyfoon bv. Met enkel mg's zit je, vooral op bombers, nogal lang te schieten. Langs de andere kant heb je met de beaufighters, spitfire (vanaf spitfire2) wel een hele reeks vliegtuigen met kannonnen. De wellington is voor mij wel grootste disappointment van de britten. Qua bommen zeker oké, maar dat ding vliegt voor geen meter vooruit. 250 km/h lijkt de topspeed rechtdoor waardoor hoogte maken bijna geen optie is.

Amerikanen bv schieten harder maar draaien veel moeilijker. Als je de initiele burst overleeft, kan je ze wel outturnen en zit je er achter.

En teamwerk valt wel mee vind ik. Als ik in mijn bomber iemand achter me heb, duw ik op T (chat) en dan 4 (cover me) en dan is er af en toe wel iemand die achter je aan komt om te helpen. Uiteraard kan dit niet altijd of zitten ze ver weg (of het kan ze niet schelen). Speel je met 2 of 3 op ts kan je gemakkelijk targets callen en engagen.
Gewoon beetje opletten waar je vliegt want sommige blauwen zijn enkel bezig de rode te raken en crashen wel eens tegen je aan. Deze zijn meestal gemakkelijk te ontwijken. Als je 10-20s moet herladen, zet je dan ook even aan de kant (iets wijdere bocht bv). Zo kan die achter jou vrij schieten terwijl jij je kogels terugkrijgt. Dat kost je wel eens een kill ipv assist maar so what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer eens Historical Lointje, op dit moment is het zeer uitdagend voor Allies. Behalve als je de Bulge map krijgt welke afgelopen weekend weer in de rotatie werd gebracht. Kills zijn veel meer waard en je wordt een een betere speler van :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 284985 op 21-05-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Topicstarter
Je leert er inderdaad veel beter van mikken omdat je dat jezelf wel moet aanleren aangezien er geen bolletje meer is.
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste