[MMO] War Thunder

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Lol inderdaad. Een paar jaar geleden was de Hs 192 B3 oppermachtig. Ik had dan spelrondes met stevast 6-10 kills. Zelf wel eens een paar tegenstanders gehad die dan een spelronde later weer bij de allies zaten en dan bij het zien van mijn naam in de chat verzochten dat ik zou crashen o.i.d. (De leukste was: "Would you please nerf yourself") Helaas verloor ik desondanks regelmatig. Ik denk dat GI de matchmaker gewoon moet aanpassen zodat je een gebalanceerd team hebt. Helaas lijkt GI een sterke voorkeur te hebben voor zo snel mogelijk matchen, met als gevolg ongebalanceerde teams, bomber spam en al dat soort ongein.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Ben ondertussen ook al een half jaartje aan het spelen af en toe. (Free)
Maar moet zeggen dat het wel een bout game is soms. Zeer onbalanceerd..

Voorbeeld van net:
-Stug H > 75mm APHE (met nog wat letters, maar weet niet zeker)

KV1, tegen de loop aan, enkele shots, achterkant, zijkant, turret. Allen geen effect. En krijg dan zelf van heel ver weg 1 hit, scheef vanuit de zijkant, poef, dood..

En zo gaat het vaak. Van verweg, die ik niet kan zien, ook niet ingezoomd, maar zij mij altijd wel.

Tegenwoordig zijn er ook 2 types die rondrijden die zwaar overpowerd zijn.
-Kleine scout ding, met een (denk) soort van 50 cal er op. Ding kom snel aan rijden, schiet 1 of2 keer raak en je bent dood.
-bakje op 8 wielen en dik canon. ook snel en wendbaar, en schiet ook altijd 1x dood.

Terwijl je zelf dan in de dikke jongens rijd (Voor zover mogelijk met die trage voortgang), met best wel dikke armour. (STUGS/KV1 etc)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:25
Zijn er hier toevallig nog wat tweakers die eens samen willen spelen? Nickname: AppieHeijn1

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

ocf81 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:32:
Ik denk dat GI de matchmaker gewoon moet aanpassen zodat je een gebalanceerd team hebt. Helaas lijkt GI een sterke voorkeur te hebben voor zo snel mogelijk matchen, met als gevolg ongebalanceerde teams, bomber spam en al dat soort ongein.
Grappig ... Ik speel World of Warplanes en daar heb je precies dezelfde ellende. Vooral als er veel spelers zijn (geen bots dus) raakt de matchmaker volledig van slag. Inderdaad veroorzaakt om de waiting queue zo kort mogelijk te houden en iedereen maar zo snel mogelijk in een battle te gooien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pvz6WWoAvR3BQ6piQcJxmvA_XIs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JkdhbmKbfa5r298B282mKCGf.jpg?f=fotoalbum_large

[2021 NEWS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 22:39

mvds

Totally awesome!

Hoe kan het toch zijn dat iedereen mij altijd met 1 schot killed of tot een sitting duck maakt (lees; vrijwel mijn gehele crew dood) en ik (zelfs met een tank destroyer) amper schade doe aan de target. Ik speel met USSR, ik gebruik (varianten van) APHE shells, ik mik op de plaatsen waar de crew zit, krijg hit markers, maar kills, ho maar. En steevast ben ik gewoon in 1 hit dood. Zelfs wanneer ik vanaf de andere kant van de map geraakt word, door bomen (en soms gebouwen) heen. What the fuck?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Meer oefenen en beter mikken denk ik

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Guillome schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:43:
Meer oefenen en beter mikken denk ik
Maar op die afstanden kan je ze amper zien, laat staan dat je kan mikken.

Wat ik ook niet snap ik dat mijn crew vaak al dood gaat doordat ik geraakt word door mitrailleurvuur, ik zit in een tank met 45mm armor, en kogels uit een mitrailleur gaan er doorheen, maar mijn AP rounds niet bij hun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Welke BR zit je en wat zijn de afstanden dat je het niet meer kan mikken?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Guillome schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 01:42:
Welke BR zit je en wat zijn de afstanden dat je het niet meer kan mikken?
Ik zit nu rond de 4.0 en aangezien ik graag met Tank Destroyers speel, probeer ik wel op minimaal 500m afstand te blijven. Maar zo rond de 1000m is de tegenstander vaak zo klein dat je niet echt nauwkeurig meer kan mikken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Er zitten wat dips in naties / battlerates. Misschien zit je net in een onhandige dip.
Probeer eens een andere BR bijv. te spelen. Zorg ook dat je lineup in dezelfde BR range zit (max 0.3 verschil). Want je tegenstander gaat tot +1BR tov. je hoogste BR in je lineup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik probeer inderdaad de BR van alle tanks zo dicht mogelijk bij elkaar te houden. Ik merkte al dat ik heel vaak tanks tegenkwam met een BR veel hoger dan die van mij. (Ik max BR was 3.0 maar ik kwam volgens mij eentje tegen van 4.7)

Ik probeer al mijn tanks elite te krijgen (OCD much?) dus ik schuif vanzelf wel door. Sommigen zijn lastiger dan anderen, met als absolute top de USSR KV-2 (1939). Wat een ongelofelijk onding is dat, bagger traag met herladen (60 sec ongeveer) en doet amper dmg. Die heb ik maar even aan de kant geschoven, maar dat is tot nu toe de enige. (Ik ben nu bij BR 4.3) De rest heb ik dus Elite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Als jij max 3.0 in je lineup hebt heb je vijanden van max 4.0. 4.7 kan dus dan niet.

Let je er ook op dat je je crew opwaardeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Guillome schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:23:
Als jij max 3.0 in je lineup hebt heb je vijanden van max 4.0. 4.7 kan dus dan niet.

Let je er ook op dat je je crew opwaardeert?
Kan het echt niet, of zou het niet mogen kunnen? :) Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat WT bugvrij is :)

Maar al mijn crews zijn opgewaardeerd idd. Ik beperk mij tot de skills die het desbetreffende crewlid nodig heeft. Dus driving skills voor de bestuurder, aiming en distance voor de gunner, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Een BR van een tank verschilt soms met RB en AB he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:23

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

mvds schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:02:
[...]

Kan het echt niet, of zou het niet mogen kunnen? :) Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat WT bugvrij is :)

Maar al mijn crews zijn opgewaardeerd idd. Ik beperk mij tot de skills die het desbetreffende crewlid nodig heeft. Dus driving skills voor de bestuurder, aiming en distance voor de gunner, enz.
Ik neem aan dat je wel Keen Vision, Agility, Field repair en Vitality voor allemaal doet? voor die eerste drie staat er namelijk bij "average skill value of the crew counts."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Militia Pilot schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:22:
[...]

Ik neem aan dat je wel Keen Vision, Agility, Field repair en Vitality voor allemaal doet? voor die eerste drie staat er namelijk bij "average skill value of the crew counts."
Bij USSR heb ik dat niet gedaan, daar beperk ik mij echt tot de skills voor de rol die hij heeft. Bij Duitsland heb ik dat wel gedaan, maar eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat die veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 20:15
mvds schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:20:
Hoe kan het toch zijn dat iedereen mij altijd met 1 schot killed of tot een sitting duck maakt (lees; vrijwel mijn gehele crew dood) en ik (zelfs met een tank destroyer) amper schade doe aan de target. Ik speel met USSR, ik gebruik (varianten van) APHE shells, ik mik op de plaatsen waar de crew zit, krijg hit markers, maar kills, ho maar. En steevast ben ik gewoon in 1 hit dood. Zelfs wanneer ik vanaf de andere kant van de map geraakt word, door bomen (en soms gebouwen) heen. What the fuck?
Ik herken het. Heb het een lange tijd niet gespeeld en ben maandag weer begonnen, maar het is erg frustrerend om in een Thug ge-oneshot te worden en dan ook nog langs de voorzijde. Ik zie soms de "dader" niet eens of het is iemand die ik zelf onmogelijk kan raken maar die persoon mij wel.
Ik word ook erg vaak tijdelijk uitgeschakeld waarbij ik dan een reparatie uit moet voeren en zo alsnog gekilled wordt doordat ik me niet kan verweren. Realisme is prima, maar ik game voor mijn ontspanning en dan kan ik het beter bij WoT houden wat een stuk vergevingsgezinder is :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Lekker Ventje schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:43:
[...]
Ik herken het. Heb het een lange tijd niet gespeeld en ben maandag weer begonnen, maar het is erg frustrerend om in een Thug ge-oneshot te worden en dan ook nog langs de voorzijde. Ik zie soms de "dader" niet eens of het is iemand die ik zelf onmogelijk kan raken maar die persoon mij wel.
Ik word ook erg vaak tijdelijk uitgeschakeld waarbij ik dan een reparatie uit moet voeren en zo alsnog gekilled wordt doordat ik me niet kan verweren. Realisme is prima, maar ik game voor mijn ontspanning en dan kan ik het beter bij WoT houden wat een stuk vergevingsgezinder is :)
Nou, gekilled worden door 20mm pantser heen met een machinegun terwijl mijn armor piercing high explosive round niet eens schade doet vind ik bullshit en het compleet omgekeerde van realisme :D

Ik weet dat je rekening moet houden met type ammo en met de hellingshoek van de bepantsering van de tegenstander enzo, maar serieus... 7,52mm machinegun rounds die front armor wel kunnen doorboren en een 40mm shell niet? En idd, vaak komen die kogels ook nog eens van honderden meters afstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Sinds enkele weken War Thunder weer eens opgestart.
Eigenlijk alleen voor de tanks.
Inmiddels ook al weer wat progressie gemaakt en enkele rank III tanks in de garage staan.

Alleen nu kom ik toch op het punt waar ik een te kort heb aan lions.. Wat is nou de makkelijkste en snelste manier om die dingen te verdienen?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
thijsco19 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:37:
Sinds enkele weten het War Thunder weer eens opgestart.
Inmiddels ook al weer wat progressie gemaakt en enkele rank III tanks in de garage staan.

Alleen nu kom ik toch op het punt waar ik een te kort heb aan lions.. Wat is nou de makkelijkste en snelste manier om die dingen te verdienen?
Helaas toch echt premium + een premium vliegtuig of tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

thijsco19 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:37:
Sinds enkele weken War Thunder weer eens opgestart.

Gold of Silver lions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Gold lions?
Silver lions.

Hmm.. Ik vind het niet erg om een enkele keer een klein beetje geld uit te geven aan een spel maar is toch altijd wel jammer dat het eigenlijk 'moet'.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
@thijsco19

Ik speel het de laatste 2 maand ook weer wat gereegld
Heb laatst ook wat geld er ingestoken (+premium voor 90 dagen), maar het is snel op.... Is het ook niet waard.
Zit bij mijn veel gespeelde fracties nog steeds op rank 3 (us/uk/de), alles is gewoon veel te duur. Wat camo kost al 500 gouden... extra crew, eerst 200, dan 500 en dan 800..

Ook heb ik nog steeds het gevoel dat het gewoon ongebalanceerd is.
Tigers die niks waard zijn, en ben zelf eens door een light tank met 1 schot afgemaakt... (bt7...) maar meestal is het 1 shot 1 kill. Maar andersom vaak niet. Duitse tanks die voor dikke armor hebben, zijn altijd de pineut, maar die shermans en soort gelijken, kom je maar niet door heen met een tiger/panzer 4... heel bijzonder allemaal.

Ook geregeld ghost shells die langs vliegen, gaan door gebouwen en rotsen heen...
Al met al, veel stress en geen plezier eigenlijk.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

@Renegade666 Welke shells gebruik je?
Ik one-shot geregeld de vijandige tanks. Natuurlijk word ik zelf ook geregeld gedood in 1 schot. Maar dat is juist het realistische van het spel.

Het is ook erg afhankelijk van de plek waar je op schiet. Je kan bijvoorbeeld wel steeds op 1 plek blijven schieten maar als je daarbij geen crewmembers raakt of andere kritieke delen (denk aan ammo) dan gebeurt er weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
thijsco19 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:54:
@Renegade666 Welke shells gebruik je?
Ik one-shot geregeld de vijandige tanks. Natuurlijk word ik zelf ook geregeld gedood in 1 schot. Maar dat is juist het realistische van het spel.

Het is ook erg afhankelijk van de plek waar je op schiet. Je kan bijvoorbeeld wel steeds op 1 plek blijven schieten maar als je daarbij geen crewmembers raakt of andere kritieke delen (denk aan ammo) dan gebeurt er weinig.
Shells hangt per tank af, maar meestal de beste indien mogelijk.

En ik heb ook wel 1 shot 1 kill, maar het gebeurt bij mij vaak al is het helemaal geen goeie hit.
Beetje lastig om de woorden atm te vinden.

Maar het voorbeeld van de tiger, dat ding was een beest, en nu word je gewoon door lichte ammo opgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Beste mogelijk, maar welke zijn dat dan?

Van de voorkant is de tiger echt wel goed. Je moet alleen weten hoe je hem moet spelen.
Recht van voren is de tiger makkelijk te pennen dan als de tiger schuin staat.
Een ook bij de tiger, een goed geplaatste schot in bijv. de turret waarbij de voltallige bemanning geraakt word ben je gewoon klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Met de nieuwe update is het op low-tier voor Engeland niet meer te doen. Voorheen won ik als team 3/4 potjes. En vaak ook met veel kills.
Nu met die nieuw Kwk tank die echt domineert, win ik van de afgelopen 20 potjes geen 1 meer :/ Lekker bezig War Thunder :) Meer balans mocht, want team Engeland won wel vaak. Maar nu win je niets meer, die kwk domineert alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
@Guillome

ik heb de hoop opgegeven met WT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Snap ik, maar blijft n tof spel.
Net potje met Duitsland in mn team. Dik gewonnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
na 6 maand weer eens geprobeerd. Het blijft nog steeds ruk. heb hem er nu afgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 10:17
@Renegade666 Zonde. Dit is een spel waar je toch echt wel wat kennis moet hebben van kaarten, tanks en vliegtuigen. Bv max range patronen en raketten, locatie van munitie in tank maar ook waar je beschermd over de kaart kan rijden.
Er zijn veel spelers die gewoon over de heuvel rijden en dan zeuren dat ze met een schot in de flank weer opnieuw kunnen beginnen. Bij een tank met sterke front armour moet je gewoon omrijden en in de flank pakken.
Het is een spel waar je veel moet investeren en meer dan eens is het gewoon frustratie thunder.

Asus X670 Hero; 7900X3D; AORUS 4090 Master Edition, Corsair Dominator DDR5 6000 64Gb ; Fractal Meshify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
@Kettingspanner

Nee, het is een ongebalanceerde game, ondanks dat ik het ondertussen wel weer speel.....
Russische tanks zijn zwaar overpowered.
Zelfs al sta je tegenover de zelfde tank met de zelfde shell. de ene keer schiet op een bepaalde plek, gelijk poef, de andere keer moet je tig shell er af dumpen voordat hij stuk is.

Ik ben ook niet dom als een gek rond te rijden in het algemeen, maar heb ook het idee dat dat soms tanks niet zichtbaar zijn. je ziet een bepaalde richting uit, opeens poef, staat een tank in de verte, terwijl ik die kant uit keek met een ingezoomde view..

grootste irri punt zijn toch wel die k vliegtuigen. AA is ruk, zeker die van Zweden wat ik momenteel speel.
Het ergste is, dat russissche AA je tank, wat voor tank dan ook, je gewoon finaal doorzeven..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-05 08:02
ik ben sinds 2 weken er ook in verslokt. best aardig realistisch die maps. zeker de grotere. langzaam ben ik er beter af.
WoT vond ik te kinderachtig na 1,5 jaar spelen.

Eigenlijk kwam ik voor de helicopters, ik speel met een HOTAS en op realistisch.
Dogfighting is een ramp. Ze zitten altijd op m'n achterste.

Nog zo veel te leren... :)

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulet
Na maanden spelen, tref ik soms nog steeds totaal nieuwe maps! Leuk zeg!
Ik moet wel de portemonee goed controleren! Gewoon van elke tank etc. genieten...

Gisteren kreeg ik een "personal offer": 2 tanks, 1 vliegtuig en een zak munten, alles met 40%. Maar noodzakelijk is het niet.... ;)

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
Lekker karretje die CV9035NL, heb hem net gereden op de test server. Zwaarder dan vorige versie, wegens meer pantsers, maar nog steeds heel vlot.
https://forum.warthunder....-vehicles-cv9035nl/152678
O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5YUPxygrRUkXkYRgcPF2LjfRaHo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7rGqI4PZ7ypv6FQ4pxx8K6Mf.png?f=fotoalbum_large

9950x3d+4090+64DDR

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:56
Ik ben al een tijdje bezig met het Ace'en van alle tanks. Man wat een grind is dat.

Iemand tips?

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
Floks schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:33:
Ik ben al een tijdje bezig met het Ace'en van alle tanks. Man wat een grind is dat.

Iemand tips?
Een shitload of golden Eagles kopen🙈🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Floks schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:33:

Iemand tips?
Koop eerst vaardigheden voor je bemanning, zodat de tank optimaal benut kan worden.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulet
Ik ben écht aan het genieten met dit nederlands ding. 4 kills in 1 minuut. Ik denk dat ie echt heel stil is en zo écht onverwachte klappen kan uitdelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0c3sXYoAW_g1ReEddl3sDCXzr80=/800x/filters:strip_exif()/f/image/30vGdwOxgxFsNyRkhMqPxRvf.png?f=fotoalbum_large

9950x3d+4090+64DDR

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:56
Maulet schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 00:37:
Ik ben écht aan het genieten met dit nederlands ding. 4 kills in 1 minuut. Ik denk dat ie echt heel stil is en zo écht onverwachte klappen kan uitdelen.

[Afbeelding]
Onder welk land valt deze tank dan?
Kan hem zo 1 2 3 niet vinden

Floksor

• Maulet
Frankenrijk!

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:34
Renegade666 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:21:
@thijsco19

Ik speel het de laatste 2 maand ook weer wat gereegld
Heb laatst ook wat geld er ingestoken (+premium voor 90 dagen), maar het is snel op.... Is het ook niet waard.
Zit bij mijn veel gespeelde fracties nog steeds op rank 3 (us/uk/de), alles is gewoon veel te duur. Wat camo kost al 500 gouden... extra crew, eerst 200, dan 500 en dan 800..

Ook heb ik nog steeds het gevoel dat het gewoon ongebalanceerd is.
Tigers die niks waard zijn, en ben zelf eens door een light tank met 1 schot afgemaakt... (bt7...) maar meestal is het 1 shot 1 kill. Maar andersom vaak niet. Duitse tanks die voor dikke armor hebben, zijn altijd de pineut, maar die shermans en soort gelijken, kom je maar niet door heen met een tiger/panzer 4... heel bijzonder allemaal.

Ook geregeld ghost shells die langs vliegen, gaan door gebouwen en rotsen heen...
Al met al, veel stress en geen plezier eigenlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IuOGvHL3LnqkBaFet06OT56529Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DO3SpC5tytdR7XlLVGjnv25M.png?f=fotoalbum_large

Zoals je ziet zijn veel Duitse spelers op dat niveau ook echt slecht. Of de tanks zijn inderdaad slecht (als ze het op moeten nemen tegen tanks uit de koude oorlog).

Ik denk zelf vooral dat veel beginners voor de Duitse tanks gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPvH-39JIWssNe3e2LoGCf69pZY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JaR1u9MoMCmkYkuppzmoLBkU.png?f=fotoalbum_large

Eerste keer ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Maulet op 23-11-2024 20:06 ]

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aNJ4CC3PHiIR4tXAtIF6k9Yjp9Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TTB4LrfHMYsWzcflxdpmiL8h.png?f=fotoalbum_large

Nieuwe map Attica. Machtig mooi and ook taktisch uitdagend

9950x3d+4090+64DDR

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste