Toon posts:

[MMO] War Thunder

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste
Acties:

• ocf81
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Lol inderdaad. Een paar jaar geleden was de Hs 192 B3 oppermachtig. Ik had dan spelrondes met stevast 6-10 kills. Zelf wel eens een paar tegenstanders gehad die dan een spelronde later weer bij de allies zaten en dan bij het zien van mijn naam in de chat verzochten dat ik zou crashen o.i.d. (De leukste was: "Would you please nerf yourself") Helaas verloor ik desondanks regelmatig. Ik denk dat GI de matchmaker gewoon moet aanpassen zodat je een gebalanceerd team hebt. Helaas lijkt GI een sterke voorkeur te hebben voor zo snel mogelijk matchen, met als gevolg ongebalanceerde teams, bomber spam en al dat soort ongein.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive | Upgrade your life!

• Renegade666
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:59
Ben ondertussen ook al een half jaartje aan het spelen af en toe. (Free)
Maar moet zeggen dat het wel een bout game is soms. Zeer onbalanceerd..

Voorbeeld van net:
-Stug H > 75mm APHE (met nog wat letters, maar weet niet zeker)

KV1, tegen de loop aan, enkele shots, achterkant, zijkant, turret. Allen geen effect. En krijg dan zelf van heel ver weg 1 hit, scheef vanuit de zijkant, poef, dood..

En zo gaat het vaak. Van verweg, die ik niet kan zien, ook niet ingezoomd, maar zij mij altijd wel.

Tegenwoordig zijn er ook 2 types die rondrijden die zwaar overpowerd zijn.
-Kleine scout ding, met een (denk) soort van 50 cal er op. Ding kom snel aan rijden, schiet 1 of2 keer raak en je bent dood.
-bakje op 8 wielen en dik canon. ook snel en wendbaar, en schiet ook altijd 1x dood.

Terwijl je zelf dan in de dikke jongens rijd (Voor zover mogelijk met die trage voortgang), met best wel dikke armour. (STUGS/KV1 etc)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Appie Heijn
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 28-11 17:50
Zijn er hier toevallig nog wat tweakers die eens samen willen spelen? Nickname: AppieHeijn1

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 28-11 20:36

Goner

What can I do you for ?

ocf81 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:32:
Ik denk dat GI de matchmaker gewoon moet aanpassen zodat je een gebalanceerd team hebt. Helaas lijkt GI een sterke voorkeur te hebben voor zo snel mogelijk matchen, met als gevolg ongebalanceerde teams, bomber spam en al dat soort ongein.
Grappig ... Ik speel World of Warplanes en daar heb je precies dezelfde ellende. Vooral als er veel spelers zijn (geen bots dus) raakt de matchmaker volledig van slag. Inderdaad veroorzaakt om de waiting queue zo kort mogelijk te houden en iedereen maar zo snel mogelijk in een battle te gooien ...
Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee