Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] War Thunder

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16:47

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Ik heb nog nooit één tank gekocht. Wel onderdelen met GE maar een tank nog nooit. Waarom eigenlijk? Je speelt ze vanzelf vrij. Is het gemak?

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Ik start het spel sinds zeer lange tijd weer op, maar kon me herinneren dat je enkel kon vliegen. Ik ben benieuwd hij is nu al meer dan een half uur bezig met updaten..

• Tuintje

Tuintje

Dat kan wel kloppen. Er zijn wat updates tussendoor geweest maar er is ook een texture pack van enkele gigabytes groot.

• Guillome
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Denk dat ie premium tanks bedoelde Tuintje

If then else matters! System
Portfolio! site

• Tuintje

Tuintje

Dat zou ook kunnen natuurlijk. Ik doe het gelukkig niet want ik erger mij steeds vaker aan hoe het spel in elkaar zit en hoe het gewoon niet klopt. Je wordt aan gort geschoten door een tank die dat niet eens zou kunnen. Onmogelijk om hem te pennen terwijl het makkelijk zou moeten op 100m afstand. De onzin en bias die in de game zit is in mijn ogen spelbederf. Ik maak mijn premium account af en dan gaat WT een tijd de vrieskast in.

***Kleine correctie***

Net een potje RB gespeeld in de Panzer IV/70 en dat ging verdomd aardig al zeg ik het zelf. Werd 1ste met 5 tanks achter mijn naam en 3 planes.

Tuintje wijzigde deze reactie 25-12-2017 02:24 (16%)

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-04 17:59
quote:
Tuintje schreef op zondag 24 december 2017 @ 18:56:
Ik heb nog nooit één tank gekocht. Wel onderdelen met GE maar een tank nog nooit. Waarom eigenlijk? Je speelt ze vanzelf vrij. Is het gemak?
6 tanks met silver lions idd, spaar altijd tot de kortings periode en dan koop/speel ik ze vrij met SL
Heb ook tanks gekocht hoor, bevalt me prima

Floksor

• Tuintje

Tuintje

Ik doe dat zelf niet maar kreeg sinds gisteren weer wat zin om te spelen. RB is toch een stuk leuker dan ik dacht. Maar dat komt ook omdat ik nu eens voor ben gaan zitten.

• Phehistyr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:38

Phehistyr

De Epische Lurker

Iemand anders nog bezig met die dagelijkse taken voor die premiums? Ik wel en het valt me eigenlijk reuze mee. Ik doe de taken voor zowel tanks als vliegtuigen in RB GF. De taken waar ik voor ga zijn de 6/3 kills in 1 battle (tank/vliegtuigen), de 20 kills en de 4 battles met minimaal 2018 score. Mijn strategie daarbij is om te spelen met 4.7 Fransen. Als ik top tier ben neem ik de Jumbo, anders die premium Sherman. Zelfs al ga ik snel dood heb ik meestal wel genoeg punten om een vliegtuig te spawnen en daarmee is het kinderspel om boven de 2018 te komen. Of die score geldt voor tanks of vliegtuigen hangt af van het voertuig wat je als laatste hebt gespeeld in de betreffende battle.

De taak om 10 wins te krijgen doe ik niet aan. Daarvoor ben je teveel afhankelijk van de random spelers in je team. Als je samen met iemand anders speelt is die 'supporting fire' een makkelijke optie. Dit zou je voor vliegtuigen in één RB AF game moeten kunnen halen. Het werkt namelijk ook met de zachte AI doelwitten als armored cars en AAA.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• Tuintje

Tuintje

Voor als ik een keer online ben en jij ook en je wilt een potje knallen: A_Fools_Hope is mijn game naam. Ik ben nu bezig met de Kugelblitz en een 7.0 TD te grinden.

• Guillome
  • Niet online
Ik speel alleen nog maar tier 1 :P Zodra ik in mijn tiger ga zijn de tegenstanders veeel te goed voor me.
Ik zie ze niet, en ze zijn overal en ben elk potje in 1 min ge-1shot. Volgens mij ben ik gewoon dramatisch slecht in het spel.
Als ik video`s kijk van de pro`s dan zie ik de helft van de tijd ook niet de vijanden die zij wel zien. Zelfs niet als ik terug spoel :P

Met mijn 1.0/1.3 lineup ben ik geregeld in de top 3 en dat is wel leuker.

Guillome wijzigde deze reactie 11-01-2018 22:16 (4%)

Portfolio! site

• Tuintje

Tuintje

Voor mij is de sweetspot 5-5.5 en dan heb ik heel graag deze bij me: https://wiki.warthunder.com/index.php?title=Panzer_IV/70(V) Een beest in RB en in AB houdt ze het goed vol.

Deze ben ik nu aan het sparen: https://wiki.warthunder.c...=Hanomag-Henschel_JPz_4-5

• Guillome
  • Niet online
Miss ook maar eens voor die sparen dan

Portfolio! site

• Tuintje

Tuintje

Ik vind dat echt een heerlijke TD. Speel er ook graag mee.

• Guillome
  • Niet online
TD?

Portfolio! site

• Tuintje

Tuintje

Tank Destroyer.

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 17:57
Heeft iemand misschien een goede strategie voor de duitse hs.129-b2?

Militia Pilot wijzigde deze reactie 12-01-2018 14:45 (24%)

• Tuintje

Tuintje

Waar loop je tegenaan dan?

• Militia Pilot
quote:
Ik loop tegen het feit aan dat het eigenlijk overal slecht in is, behalve head-on’s.

Ik gebruik trouwens de MK103 gunpod, echt een goed wapen, alleen het vliegtuig waar hij onder zit des te minder.

Militia Pilot wijzigde deze reactie 12-01-2018 13:34 (25%)

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
quote:
DeMwoan schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:33:
[...]

Ik loop tegen het feit aan dat het eigenlijk overal slecht in is, behalve head-on’s.

Ik gebruik trouwens de MK103 gunpod, echt een goed wapen, alleen het vliegtuig waar hij onder zit des te minder.
RB of AB?

Ik gebruik 'm zelf nog wel eens in AB, maar als heavy moet je het echt hebben van wat support en mensen die jou onderschatten.

Maar zodra er iets achter je zit met APIT ben je dood. Punt.

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

• Tuintje

Tuintje

quote:
DeMwoan schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:33:
[...]

Ik vlieg zelf helemaal niet maar er is vast iemand die je wel kan helpen.

• Militia Pilot
quote:
RobinHood schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:54:
[...]

RB of AB?

Ik gebruik 'm zelf nog wel eens in AB, maar als heavy moet je het echt hebben van wat support en mensen die jou onderschatten.

Maar zodra er iets achter je zit met APIT ben je dood. Punt.
Ik heb hem nog niet gebruikt in RB. Ik ben eerst even modules aan het griden, maar als ik engine injection en new 30 mm heb, dan ga ik een poging wagen in RB.

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
quote:
DeMwoan schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Ik heb hem nog niet gebruikt in RB. Ik ben eerst even modules aan het griden, maar als ik engine injection en new 30 mm heb, dan ga ik een poging wagen in RB.
in RB issie volgens mij meer geschikt om in te zetten in tankbattles, air-RB kan natuurlijk ook wel, maar dan is het helemaal een traag ding.

Overigens vind ik hem voor een heavy wel redelijk wendbaar, zeker met flaps, maar het blijft gewoon een schildpadje.

Als ik ze tegenkom ben ik er iig niet echt bang voor, tenzij hij recht op me af komt, want je wint het niet van 'm in een head-on gevecht, tenzij je een lucky shot hebt met een Yak 9K of 9T :P

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

• Phehistyr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21:38

Phehistyr

De Epische Lurker

RB: Je kan de eend het beste gebruiken tegen gronddoelen. Tegen andere vliegtuigen heb je maar te hopen dat je tegenstander zo dom is om voor je kanonnen te gaan vliegen. In RB air is het zaak om uit het zicht van de tegenstander te blijven. Daarom zou ik met een grote omweg en dicht bij de grond naar een paar geschikte doelen vliegen en pas aan het werk gaan als de meeste tegenstanders in gevecht zijn. Je bent ook erg afhankelijk van de map of de 129 überhaupt van waarde kan zijn voor het team.

In RB GF moet je mazzel hebben dat er geen vijandelijke vliegtuigen jou spotten en ook erg oppassen voor AA. Daarom zou ik na een attack run eerst wat afstand maken voordat ik een draai in zou zetten voor een nieuwe aanval. En dit beestje kan inderdaad heel goed draaien, alleen heb je dan kans dat je al je snelheid kwijtraakt en neerstort. Overigens heel historisch verantwoord, want het echte ding had ook veel te zwakke motoren.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• Guillome
  • Niet online
quote:
Tuintje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:40:
Voor mij is de sweetspot 5-5.5 en dan heb ik heel graag deze bij me: https://wiki.warthunder.com/index.php?title=Panzer_IV/70(V) Een beest in RB en in AB houdt ze het goed vol.
Die staat er bij mij niet tussen..

Portfolio! site

• Tuintje

Tuintje

@Guillome
Die hoort er gewoon tussen te staan hoor. Rank 3 Duitse tank tree met een BR van 5.3.

Tuintje wijzigde deze reactie 12-01-2018 17:29 (7%)

• Guillome
  • Niet online
Oh ja ik keek niet goed :P Ik spaar er nu voor

Portfolio! site

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floks

Floksor

• cazzie
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:12
Heb WT gekocht inclusief een steam pack,
zijn er nog tips voor een beginnende speler ?

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 17-12-2018
Wat speel je het meest/ga je het meest spelen? Voor ground forces is het vooral moeilijk in het begin waar je jezelf moet positioneren en waar je de vijandelijke tank kunt "Pennen" Later in hogere Battle Ratings/Ranks wordt dit nog belangrijker dan de lage Battle Ratings.

Met vliegen is het vooral veel oefenen maar kijk eens naar Joetube naar "Jengar", "Green Fury" of voor tanks en vliegtuigen "Jim Chamberlin"

Deze laten mooi zien hoe te vliegen/tanken. Voor alleen Tanks kijk ik graag naar "PlyDaily"

Ik kan wel wat mee spelen als je wilt, ingame naam: Chinpokemon

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:12
De interesse werd gewekt bij een vriend die het spel op zijn play station heeft staan,
en daarom heb ik thuis de pc versie binnen gehaald inclusief een extra bonus pack.

Waar ik tegen aanloop is dat het steam spel met een [xbox] controller niet te spelen
is zoals bij een ps4, het gefrot met een muis en een keyboard is totaal mijn ding niet.

control alt oeps deleted

• artemivanov
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 19-04 08:22
Versie 1.79 'projext-X' is released.
quote:
  • 13 new ground vehicles (Leopard 2A4, Centurion Mk5. AVRE, Type 90, AMX 40 )
  • 17 new or updated aircraft
  • Fritz-X guided bomb
  • New feature “Protections analysis” has been added to the armour view mode. Select a potential enemy tank specify the shell type and the range of fire. By moving the cursor over the ground vehicle armour you can find out the probability of penetration, the equivalent of protection from the specified ammunition and also damage depending on the distance of the attack, the angle of the hit (corresponds to the direction of the view in the hangar).
  • Lots of rework on sounds
  • new locations
linkje naar changelog:
https://warthunder.com/en/game/changelog/current/830

• Guillome
  • Niet online
Die nieuwe 1.3 cart van de duitsers is super leuk :)

Portfolio! site

• Floks
Weinig tijd gehad (vriendin) , zal die game weer eens opstarten

Floksor

• Floks
https://warthunder.com/en...-cbt-invites-apply-now-en

ze zoeken nog testers, voor de bootjes

Floksor

• Guillome
  • Niet online
Ik snap er niets van. De afgelopen weken verlies ik álles met de germans.
Binnen no time hebben de amerikanen alle captures en zijn ze overal rondom onze spawn.
En binnen no time is ons halve team uitgeschakeld.

Dit is echt frustrerend

Portfolio! site

• Tuintje

Tuintje

Germans zijn al wel langer in de minderheid om maar zo te zeggen. Ik verbaasde mij er ook al over afgelopen maand. Werd zo voor mijn bakkes geschoten en direct stuk. Geen idee meer wat voor tank het was die dat deed maar IV/70 ging daarvoor niet zo makkelijk aan gort.

• Guillome
  • Niet online
Nu weet ik t zeker. Ik speel nu sinds 4 augustus met de amerikanen low tier (1.0 tanks).
En die winnen bijna alleen maar :P 2 potjes verloren. En met die M2A4 ben je zo op 3/4e van de map bij de tegenstanders.

Portfolio! site

• Guillome
  • Niet online
Wauw weet niet wat er aan de hand is, maar de duitsers hebben ineens allemaal een 234/3 pumma in 1.0 games. Unkillable...

Portfolio! site

• Floks
Ik speel alleen nog bootjes en af en toe high tier tanks

Floksor

• Floks
na de 1 april grap van 2 jaar terug :)

https://warthunder.com/en...copters-in-war-thunder-en

Helicopters :D

Floksor

• Tijgert
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-04 21:58

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik heb een 'probleem', ik kom nu enkel nog maar abnormaal hoge ranks tegen maar weet niet zeker waarom.

Ik speel het pas een paar dagen en met de lower ranks kreeg ik steevast lower rank tegenstanders.
Killfest want WoT lover :P
Ik ben een Panzer fanaat en dus kocht ik een King Tiger pakketje want ik kon niet wachten op zelf grinden.
Nu krijg ik in elk potje wat ik speel met lower rank tanks zoals een Panzer 3 of zelfs op een rank 0 tank gewoon T26, IS6 en ander hoog spul tegenover me. Alles wat ik doe bounced en ik ben one shot one kill.
Een 'voordeel' is wel dat als ik een potje start met een Panzer 4 en die krijgt klop (uiteraard) dat ik dat kom revengen met mijn Koti, maar liever heb ik gewoon fair fights als ik lower rank tanks wil spelen. Dus rank equality for all!

Hoe komt dit?

Is het zo dat omdat ik een hogere rank tank in mijn lineup heb staan dat ik die rank als max tegenstander heb ofzo? Zou het helpen als ik die Koti tijdelijk met vakantie stuur?
(en wat is dat eigenlijk, 'met vakantie' ben ik dan mijn crewpunten kwijt als ik dat doe?)

Either way wil ik graag weer lower rank kunnen spelen tegen gelijkwaardige tanks.
Alle hulp is welkom en ja, ik ben een N00b, no need to rub it in ;)

8700K, ROG Hero X, 32GB4166, 1080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

• Tuintje

Tuintje

Wat is een Koti? Als ik zoek vind ik er zo goed als niets op. Welke ranking heeft die en welke ranking heeft de Tiger. Want je komt tanks tegen die max 1 ranking hoger zijn dan jij.Nu moet ik wel bekennen dat het mij ook opvalt dat de Duitse Panzer tanks minder sterk zijn sinds ik het afgelopen maand weer opgepakt heb na een paar maanden afwezigheid.

• Tijgert

Tijgert

Köti is een Königs Tiger, aka King Tiger of KT. Koosnaampje 😌

In mijn KT wordt ik ook continue door de upper glacis en zelfs de mantlet gepenned, through and through. Totaal onrealistisch daar de KT bekend staat om NOOIT door de forward armour gepenned te zijn, laat staan de mantlet.

En het meeste wat ik terug doe van voren bounced, zelfs close range. Zelfs van opzij moet ik goed mikken en dat met premium ammo (of heet dat Eagle ammo? Ben nog zooo groen).

Edit: krijg nu een beetje door wat dat Battle Rating systeem is, als die KT in mijn lineup staat dan is al het lagere meteen snijkoek als het meer dan 0,6 verschil is want die KT trekt dat allemaal omhoog. Dus daarom gaat mijn Panzer II tegen een King Tiger staan... ze zullen zich wel rot gelachen hebben...

Tijgert wijzigde deze reactie 26-08-2018 13:15 (108%)

8700K, ROG Hero X, 32GB4166, 1080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

• Tuintje

Tuintje

Ah op die manier. Maar je moet ook niet Duits spelen maar Russisch. Ik speel de Panzer 70/IV en die is niet zomaar stuk te krijgen. Maar ik word aan alle kanten gepenned en pen zelf amper meer wat.

• Guillome
  • Niet online
Natuurlijk pakt WoT de hoogste BR in jouw line up. Hoe had je het anders gedacht?
Dat je in een 1.0 br game kwam als je ook een 5.0 tank in je lineup hebt? :P

Portfolio! site

• Tijgert

Tijgert

Ik kende het hele line up systeem niet... nu snap ik het beter. Weet enkel nog niet of ik zomaar een tank aan de kant kan schuiven tijdelijk zonder mijn crewpunten kwijt te raken...

• Tuintje

Tuintje

Die raak je niet kwijt want je kan ze meenemen naar een andere tank mits je er voor betaald met Silver Lions.

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22:01

Player1S

Formerly known as L1nt

Misschien domme vraag maar ik speel sinds vandaag War Thunder op mn xbox en als ik geen spawns meer heb wil ik toeschouwen maar ik krijg met geen mogelijkheid de camera beetje in goede positie. Standaard vanaf de zijkant. Je kunt wel beetje bij sturen maar schiet niet op.

Kun je dit aanpassen?

Player1S: Mixer

• Floks
L1nt schreef op zondag 23 september 2018 @ 20:54:
Misschien domme vraag maar ik speel sinds vandaag War Thunder op mn xbox en als ik geen spawns meer heb wil ik toeschouwen maar ik krijg met geen mogelijkheid de camera beetje in goede positie. Standaard vanaf de zijkant. Je kunt wel beetje bij sturen maar schiet niet op.

Kun je dit aanpassen?
Wat ik zo snel zie op google, is vooral dat meer mensen hier last van hebben. Heb de game zelf niet op de xbox. Maar lijkt me van wel.

Floksor

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Jammer dat het hier zo rustig is. WT bevalt me echt heel goed maar moet nog wel veel leren.
Heb eerst tijdje World of Tanks gespeeld maar dat spel frustreerde meer dan dat het plezier opleverde. Vaak 5-6 games waar je zo dood bent gevolgd door 1 goede match.
Bij WT heb ik vaker dat ik persoonlijk goed potje speel. Ook de extra spawns zijn leuk omdat je ook af en toe pech kunt hebben en iemand je in 1 schot killed.

Had gister nog wel een D'oh moment. Ik had eerder mijn crews geupgrade door wat experience te kopen. Had toch genoeg gold waar ik niks mee deed. Kijk ik gister nog een keer, had ik alleen de driver geupgrade :+
Inmiddels deels gefixt.

Heb vooral veel plezier van mn Stug III Ausf. A. Menig tegenstander is in 1 a 2 schoten verleden tijd.

• Tuintje

Tuintje

@L1nt
Stapje hoger op de ladder en je rijdt de formidabele IV/70. Daar kan je een hoop plezier aan beleven mits je een beetje fatsoenlijk ingedeeld wordt.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Heb net de Panzer IV geunlocked maar de Stug III bevalt nog heel goed :)

• Floks
Ik speel bijna alleen nog maar de bootjes, heerlijk.

Floksor

• Tuintje

Tuintje

L1nt schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:41:
Heb net de Panzer IV geunlocked maar de Stug III bevalt nog heel goed :)
De IV/70 vreet Stugjes bij het ontbijt :)

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

ah, gister ff gekeken maar die IV/70 is nog wel even buiten bereik. Ben nu alles op tier 1 aan het unlocken. Misschien niet de slimste methode maar wil niet 1 type bv op tier 4 hebben terwijl de rest nog Tier 1 is.

• Glasscar
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 14-04 15:55
Gratis bootjes zijn eindelijk live op de ps4. Het speelt lekker weg! Meer mensen die War Thunder nog spelen op de ps4?

• Floks
Ik vind die heli's lastig, moet mijn weg daarin nog vinden. Iemand tips?

Floksor

• Maurits777
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 11-04 22:21
Kzou heli's niet spelen. Het ligt eraan wat voor land je mained maar bijna elk land heeft betere vliegtuigen CAS dan haar heli's

• Guillome
  • Niet online
Video`s kijken van bij phlydaily

Portfolio! site

• Tuintje

Tuintje

De map Vietnam is een rotmap zeg. Clear shot op tanks en je kan dus niet langs de bomen schieten. Staat er een boom op 10 meter afstand... explodeert daar mijn shell. Er klopt niets van.

Ik heb nu de volledig gemodificeerde JPZ4-5 wat een kartonnen doos is. Oh, en je schiet er nog geen deuk mee in een pakje boter. Mijn geliefde IV/70 vind ik dan toch veel beter spelen en kan veel meer hebben lijkt het wel.

• dengregg
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18-04 15:08
Zijn er nog wat tweakers die dit spel actief spelen?

Ben zelf eindelijk begonnen met de britse tanks eens vrij te spelen en zit nu met een BR3.0 line-up. Maar gebruik meestal mijn Crusader mkIII. Dit is echt wel een zalige tank, goede gun, deftige snelheid. De armor is zeer beperkt maar kan meestal toch wel een paar hits overleven. Gemiddeld haal ik dan ook iets van een 3-4 kills hiermee vooraleer ik zelf mag respawnen.

iRacing Profiel

• Floks
Ik log nog iedere dag in, Zit nu boven de 1350 dagen achter elkaar. Maar speel niet iedere dag. Ben vooral bezig met bootjes, heb mijn tanks (USA, Russen, Duitsers en de Britten) op 7.0.

Floksor

• Tuintje

Tuintje

Ik log ook weer dagelijks in. Ben uitgekomen bij de JPZ 4-5 en heb die helemaal vrij gespeeld. Ik vind hem tegenvallen. Dus ik blijf bij mijn vertrouwde Panzer IV/70. Ik vind dat zo'n heerlijk monster om te spelen in RB. Mooi op afstand en dan lekker snipen. Door het erg lage profiel moeilijk te raken en te zien. In steden rij je met het gevaarte een bomkrater in en dan ben je erg moeilijk te pakken.

• Tuintje

Tuintje

Ik heb mijn speelstijl aangepast met de Panzer IV/70 en dat loont zich. Op de achtergrond en rustig afwachten. Of als de weg iets omhoog gaat net de gun voldoende kunnen depressen dat je niet te raken bent. War Thunder slaat tegenwoordig je replays op via de website. Daar kan je replays bekijken van jezelf of anderen of battles waarin je hebt meegedaan. Je klikt op de REPLAY button, je gaat naar je game, community en replays. Daar staat dan je replay klaar om bekeken te worden.

Van mijzelf wil ik deze delen: https://warthunder.com/en...replay/420102570972006217 en https://warthunder.com/en...replay/420124299211563077

• Vedrano
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17:51
Na 8 jaar WOT, 47k battles, 71 premium tanks, ga ik nu poging wagen aan War Thunder, is er iets van een invite code of aanbieding voor beginners of mensen die zich net aanmelden?

• Militia Pilot
Vedrano schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 12:49:
Na 8 jaar WOT, 47k battles, 71 premium tanks, ga ik nu poging wagen aan War Thunder, is er iets van een invite code of aanbieding voor beginners of mensen die zich net aanmelden?
Ik zou even bij Phlydaily op youtube kijken, die heeft bij zijn videos van deze game meestal een refferal in de beschrijving staan.

• Floks
http://warthunder.com/en/registration?r=userinvite_4488979

Deze is van mij!
https://warthunder.com/en/game/invite-friend/

Floks wijzigde deze reactie 02-02-2019 14:54 (5%)

Floksor

• Tuintje

Tuintje

Houdt er rekening mee dat het totaal verschillend is als WoT. Lees je goed in wat je wilt grinden en welk land.

• Floks
Neem aan dat @Vedrano tanks gaat spelen. IK zou juist met ieder land minimaal tot level 3.7 gaan, dan weet je iig wat voor tanks ieder land heeft en wat de eigenschappen zijn, dan pas echt een keuze maken.

Floksor

• Vedrano
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17:51
Ik ben begonnen en behoorlijk verrast, zit nu met de Duitse vliegtuigen te spelen, Snap er niet veel van maar heb wel gemiddeld steeds 4/5 kills per match. Vergeleken met WOT is het allemaal stukke ingewikkelder qua layout, crew trainen enz.

• Tuintje

Tuintje

Vedrano schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:38:
Ik ben begonnen en behoorlijk verrast, zit nu met de Duitse vliegtuigen te spelen, Snap er niet veel van maar heb wel gemiddeld steeds 4/5 kills per match. Vergeleken met WOT is het allemaal stukke ingewikkelder qua layout, crew trainen enz.
Welk gametype speel je? Arcade of realistic. Want daar zit een groot verschil in. Ik speelde eerder altijd Arcade maar ben overgegaan naar Realistic. Daar zit voor mij meer uitdaging in.

Ik speel alleen Duits en dan voornamelijk de TD lijn. Ik heb de JPZ 4-5 helemaal vrijgespeeld maar die bevalt me niet in de BR waarin hij nu zit. De 4-5 is BR7.0 en dat zou BR6.7 moeten zijn. Wil je echt een leuke tank spelen en een uitdaging niet uit de weg willen gaan is er de zeer ondergewaardeerde Jagdpanzer IV/70(V). Niet alleen ondergewaardeerd maar door menigeen ook gevreesd vanwege de excellente lage silhouette, Panther kanon, snelheid en front armor wat op de langere afstand bijna niet te penen is. En daar moet je hem ook voor gebruiken: afstand. Heeft een goede BR van 5.3 en je knalt er alles mee stuk.

Maar, wat begrijp je niet? Misschien kunnen we je op weg helpen?

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09-04 12:54

Goner

What can I do you for ?

Ik speel zelf World of Warplanes, maar daar 'heerst' al een tijd een gruwelijke joystick bug die ze maar niet kunnen/willen (?) fixen.
Zat te denken aan War Thunder, maar ik begrijp dat joystick ondersteuning daar minimaal is ??

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:08

MsG

Forumzwerver

Goner schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:43:
Ik speel zelf World of Warplanes, maar daar 'heerst' al een tijd een gruwelijke joystick bug die ze maar niet kunnen/willen (?) fixen.
Zat te denken aan War Thunder, maar ik begrijp dat joystick ondersteuning daar minimaal is ??
Nee hoor, War Thunder heeft zelfs Realistic Battles waarbij iedereen in HOTAS en Track-IR in-cockpit zit. Het merendeel speelt denk ik echter Arcade mode. Helaas vind ik het realisme van vliegen en schieten heel mooi, maar hou ik niet van die trage starts, met een half uur vliegen en dan eens een encounter hebben bij Realistic (bij wijze van), dus speelde ik in-cockpit en op Arcade, maar dan word je benadeeld tegenover mensen met een muis.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• VegittoNL
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 19-03 09:09
Speel nu al een aantal jaren War Thunder en ben op zoek naar andere spelers om wat meer in squads te kunnen spelen. Teamwork is nog altijd niet bij de meeste bekend in het spel en zeker bij de wat hogere BR's toch wel handig.
Zijn hier mensen in een squad of mensen die me willen toevoegen in War Thunder om eens te spelen?
Ingame naam is: Veggito

• Floks
VegittoNL schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:19:
Speel nu al een aantal jaren War Thunder en ben op zoek naar andere spelers om wat meer in squads te kunnen spelen. Teamwork is nog altijd niet bij de meeste bekend in het spel en zeker bij de wat hogere BR's toch wel handig.
Zijn hier mensen in een squad of mensen die me willen toevoegen in War Thunder om eens te spelen?
Ingame naam is: Veggito
Ik speel met [AOD], altijd wel mensen online. Fijne internationale clan, wel engels en teamspeak.
Misschien een optie voor je linkje

Floksor

• Guillome
  • Niet online
Lijkt me leuk! Alleen speel ik voornamelijk amerika 2.0 want dat is zo leuk

Portfolio! site

• Militia Pilot
Bump

Ik zoek nog wel iemand om arcade te vliegen met BR 4.0-6.0.

Stuur maar een DM, dan geef ik m'n username door.

• Floks
Ja ufo's, nu al zin in!

Floksor

• Guillome
  • Niet online
Ufos?

Portfolio! site

• Floks

Floksor

• Guillome
  • Niet online
Vet :) ik zag het!

Portfolio! site

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True