[MMO] War Thunder

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-07 14:04
Okars schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:56:
Is het normaal dat je tegenwoordig 4 a 5 minuten moet wachten voor je een tank battle kan joinen?

Of is het spel inmiddels stervende?
ligt echt aan het tijdstip dat je speelt, savonds hebt ik nergens last van, maar overdag moet ik wel eens even wachten. Vind niet dat het spel stervende is, zie nog steeds nieuwe spelers joinen en dat zal ook wel weer gebeuren als de boten er straks bij zijn. Ik zelf speel in de wintermaanden deze game meer dan in de zomer en dat doe ik al jaren.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 12:03

Phehistyr

De Epische Lurker

Okars schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:56:
Is het normaal dat je tegenwoordig 4 a 5 minuten moet wachten voor je een tank battle kan joinen?

Of is het spel inmiddels stervende?
Het spelersaantal is wel aan het dalen, maar uitgestorven is het nog zeker niet. Hoe snel je in een battle kan komen hangt van veel dingen af. Onder andere welke servers je hebt geselecteerd, welke game modes en met welke landen en voertuigen hebben allemaal invloed.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• Floks
je kan tegenwoordig de aankomende patches preloaden, dit is een vinkje boven de play knop, scheelt weer op de patchdag, dan hoef je dus nog maar een paar files te downloaden

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-06 11:53
Zijn er mensen die ook tank battles doen in RB?

Ik speel eigenlijk al een paar jaar, maar in wisselende hoeveelheden. Soms speel ik het een paar maanden niet, dan weer redelijk veel.

Echter, eigenlijk altijd solo. Maar lijkt me leuk om wat mensen op m'n friends list te hebben om de mogelijkheid te hebben toch met 'vaste' mensen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

CeetjeBeetje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:21:
Zijn er mensen die ook tank battles doen in RB?

Ik speel eigenlijk al een paar jaar, maar in wisselende hoeveelheden. Soms speel ik het een paar maanden niet, dan weer redelijk veel.

Echter, eigenlijk altijd solo. Maar lijkt me leuk om wat mensen op m'n friends list te hebben om de mogelijkheid te hebben toch met 'vaste' mensen te spelen.
Op dit moment speel ik voornamelijk RB tanks eigenlijk. Zelfde naam hier als ingame.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
die flag 8.8 is echt geweldig, wat een super tank.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 19:48
Ik speel erg veel tank RB voeg me maar toe als je een keertje wil spelen.

Ben niet super goed ofzo maar ik heb mijn momenten 8)7

Ingame naam: Chinpokemon

De flakbus is inderdaad erg leuk om te spelen!

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Ik ben na de laatste update gestopt met spelen, ze hebben een enigszins hardnekkig ''updater'' programmaatje toegevoegd. Je kan het niet uitschakelen of verwijderen, en het maakt op meerder locaties backups van zichzelf, dus is het in feite een vorm van malware. Ik heb erg veel lol gehad van deze game, maar dit soort praktijken kan ik niet echt waarderen... ;w

Zie meer hier:
https://www.reddit.com/r/...s/5j221b/gaijinnet_agent/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Paul-G schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:10:
Ik ben na de laatste update gestopt met spelen, ze hebben een enigszins hardnekkig ''updater'' programmaatje toegevoegd. Je kan het niet uitschakelen of verwijderen, en het maakt op meerder locaties backups van zichzelf, dus is het in feite een vorm van malware. Ik heb erg veel lol gehad van deze game, maar dit soort praktijken kan ik niet echt waarderen... ;w

Zie meer hier:
https://www.reddit.com/r/...s/5j221b/gaijinnet_agent/
Ik speelde een tijdje terug weer eens. En weer gaat het van mijn PC. Typisch Gaijin dit weer.
Helaas ben ik wel aan het prutsen en opende ik de launcher per ongeluk. Stond het bestand meteen op mijn PC. GG Gaijn, GG...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-07 15:30
Dit spel gisteren op aanraden van een vriend geïnstalleerd.
Speelde voorheen World of Tanks, World of Warplanes en World of Warships, dit lijkt mij een geweldige combinatie game.
Let's prepare for battle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
Na lange tijd toch maar eens terug opgestart.
Blijft eigenlijk wel een leuk spel.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Rockabilly_1991 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:38:
Speelde voorheen World of Tanks, World of Warplanes
Hoe vergelijken WoWP en WT ??
Ik ben recent begonnen met WoWP en heb een tijd geleden WT wel eens geprobeerd geloof ik, maar weet niet meer waarom ik gestopt ben :o
EDIT: aha, wat posts uit 2013 gevonden en weet het nu weer.
Heb in grijs verleden ook AirWarrior en Aces High on-line 'gevlogen', maar die zijn véél realistischer.

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 13-09-2017 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
Ik speel het spel nog dagelijk, maar zit dan ook op een inlog streak van 875 dagen :O

Kan niet wachten op 1.71

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 19:48
Wat speel je het meeste? Mocht je een keertje willen spelen voeg me maar toe: Ingame naam is Chinpokemon

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

• Floks
tanks tussen 4.0 en 7.0
vliegen rond de 4.0

Ik heb wel hoger, maar vind ik wat minder leuk

Floksor

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik speel dit waanzinnige spel nu ook. Zijn er nog tweakers actief?
Ben net in tier 2 uitgekomen van de britten. Lastig wordt het nu. Tanks schieten mij in 1 klap neer (arcade modus), maar ik krijg hen soms niet stuk.
Weet dat ik op bepaalde plekken moet richten. In de test modus kwam ik er achter dat richten op de brandstoftank of ammo opslag het beste werkt.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Guillome schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:47:
Ben net in tier 2 uitgekomen van de britten. Lastig wordt het nu. Tanks schieten mij in 1 klap neer (arcade modus), maar ik krijg hen soms niet stuk.
Weet dat ik op bepaalde plekken moet richten. In de test modus kwam ik er achter dat richten op de brandstoftank of ammo opslag het beste werkt.
Ik zelf zit in de clanaod.net samen met wat nederlanders, belgen en een zooi uit de hele wereld, mocht je met een team willen spelen.

De Britten: low tier dus 0 en 1 zijn ze erg sterk, daarna moet je erg je best doen, want ze worden pas weer sterk vanaf 5.7 kortom grinden. De russen zijn in ieder level sterk net als de duitsers en de americanen.
Let op je ammo, want niet iedere ammo is even goed. Ik gebruik vooral ammo met tnt erin.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Hoe is de match-making van WT in de praktijk ?
Ik speel nou een tijdje WorldOfWarplanes, maar word af en toe helemaal simpel van ongebalanceerde teams. Zo te zien kijken ze alleen de 'tier' van de vliegtuigen, net naar de stats van de piloten. Ik vlieg geregeld battles dat ik 2 a 3 tegenstanders neerhaal, om heen kijk en zie dat m'n team in minder dan 5 minuten is uitgeroeid en er nog 8 enemies op me af komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Floks schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 06:41:
[...]

Ik zelf zit in de clanaod.net samen met wat nederlanders, belgen en een zooi uit de hele wereld, mocht je met een team willen spelen.

De Britten: low tier dus 0 en 1 zijn ze erg sterk, daarna moet je erg je best doen, want ze worden pas weer sterk vanaf 5.7 kortom grinden. De russen zijn in ieder level sterk net als de duitsers en de americanen.
Let op je ammo, want niet iedere ammo is even goed. Ik gebruik vooral ammo met tnt erin.
Als ik wat getrainder ben kom ik graag in de clan erbij!!
Raad je me aan om te stoppen met britten en duitsers te kiezen nu? Die hebben meer tanks en ook mooie. Ben wel 3 weken ver nu in britten, maar misschien is het de moeite wel.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Guillome schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:51:
[...]

Als ik wat getrainder ben kom ik graag in de clan erbij!!
Raad je me aan om te stoppen met britten en duitsers te kiezen nu? Die hebben meer tanks en ook mooie. Ben wel 3 weken ver nu in britten, maar misschien is het de moeite wel.
Het ligt meer aan je speel stijl wat je welk land het beste bij jou past.
Je moet gewoon joinen, met meer mensen spelen is altijd leuker en je leert beter te spelen.

Over het algemeen vinden de meeste members het niet erg om lowlevel te spelen, waardoor jij dus sneller levelt

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Oh dat klinkt goed! Hoe join ik jullie?

Wat mijn speelstijl is/wordt weet ik nog niet precies. Ik vind het denk ik het leukst om tussen de frontline en de artilerie te staan en te sniperen in bosjes. Verstoppen, goede plekjes zoeken. Soms ook naar de front line de anderen helpen. Ik vind bijv. de Valentine Mk1 nu het fijnste, die kan dit wel redelijk ok. De cromwell is sterker maar veel te log. Die gaat nu maar 10km/u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Zie pm

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wampa-one
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-06 07:38
Guillome schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:47:
Ik snap het niet, tier's zijn de individuele levels die je behaalt met een tank tog?

Gister het spel opgestart na een pre alpha jaren geleden, best wel vermakelijk.

Gestart met de engelsen en de snelle rank 1 tanks afgewerkt, nu america...de LVT is echt een beest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Tiers zeggen niet zoveel. Je heb tier 1 tm 6.

Het gaat om het level van de tank, als je dus een linup hebt van een 1.3 tank en een 2.0 en een 2.3 dan zal hij je indelen tegen spelers max 1 level omhoog en omlaag. Het kan dus zomaar zijn dat je tegen 3.3 tanks komt te spelen.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wampa-one
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-06 07:38
Oooh ik d8 dat je ingedeeld werd met het max level van je hoogste tank.
2x1.0 en 1x 2.ish dan maximaal level 2.ish.

Daarom blijf ik voorlopig op 1.0 hangen...researchen tot ik iig 3level 2 tanks heb en waar wat mee te winnen valt
2x 1.0 en een 1.7 resulteerde in een 1min rape zeg maar.

Anywho, is de groep weer je zit nog een beetje actief? Vind het wel leuk om een strategisch te spelen i.p.v gun and run :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
ja er zien bijna ieder moment van de dag wel een zooi spelers online

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-06 17:29
Guys, waarom kan je geen vliegtuigen meer offline testen? En waarom heet het nu World of Warplanes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-06 11:30
World of Warplanes is een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-06 17:29
Dank! Het kwartje was nog niet gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 06-07 09:40
Heel fijn dat ze die UI geschaald hebben voor de PS4. Zijn de teksten tenminste leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Vind die amerikaanse vliegtuigen op 4.0 toch wel pro, zeker die B25 met geupgrade gunners :D

Mijn gunners halen minimaal 3 vliegtuigen uit de lucht en hoef er niks voor te doen.
Onder tussen gebruik ik ze als attacker vanwege hun geweldige front gun.
En dan heb ik het nog niet over de bomload

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Klinkt goed!

Ik ben begonnen met de britten, toen amerika maar ga nu verder met duitsland. Eindelijk kom ik er wat in en heb ik gemiddeld 3 kills per spel. Ik heb nu een tank die is sterk. Goede gun en kan ook wat klappen incasseren.
Bewegen is echter dikke stroop dus moet wel oppassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Guillome schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:00:
Klinkt goed!

Ik ben begonnen met de britten, toen amerika maar ga nu verder met duitsland. Eindelijk kom ik er wat in en heb ik gemiddeld 3 kills per spel. Ik heb nu een tank die is sterk. Goede gun en kan ook wat klappen incasseren.
Bewegen is echter dikke stroop dus moet wel oppassen :)
Britse tanks worden pas leuk ( vind ik ) vanaf 4.7 en 6.7, keiharde grind, maar ik vond het de moeite waard.
Duitse tanks zijn leuk tot 6.0 daarna vind ik ze mwa.
De russen zijn elk level goed, maar ze kunnen niet naar beneden kijken (gun depressie)
Americanen zijn geweldig goed.

Trouwens altijd voor de tnt ammo gaan, mits mogelijk

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Floks, weet jij hoe dit kan?

Ik heb 2 tanks in mijn lineup. Een 3.7 en een 4.0. En een tier 1 vliegtuigje.
Bij elke battle ben ik veruit de laagste tier. Het kost me rond de 190 spawnpoints om te starten. Ik las dat hoe hoger de spawnpoints, hoe hoger de gekozen tank is in tegenstelling tot alle anderen van die battle.
Dus ik ben veruit de laagste.

Hoe komt dat? Ik schiet 3 keer op een tank van dichtbij, nonpentration en 2 keer hit. En hij knalt in 1 keer mij neer. Keer op keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Voorbeeld van zonet: Ik met mijn Stug ||| 3.7 tank tegen een M4A3E2 5.7 tank.
Ik raak hem 2 keer recht op de tank met mijn 170mm shells met 950m/s
2 keer non penetration.
Hij 1 knal ik dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Raar, want de battlerating is max 1.0 hoger.
Dus in jou geval max 5.0

Speel je sim? Vind de Duitsers zoiezo lastig op dat level (4.0)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik speel realistic, en vond ook vreemd dat er zoveel verschil in zat. Ik lees ook overal max 1.0 maar dit was 2.0 hoger dan mijn laagste tank en 1.7 hoger dan mijn hoogste tank.

Dus ik moet even doorbikkelen naar 5.0 voor duitsers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Net gekilled door een T_72AB. Maar die zie ik bij geen enkele natie terug. Waar staat deze tank? Van welk land is die? Die kon zoveel klappen incasseren, van mij en anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Das een japanner van 8.7

Gaat iets niet goed met je game lijkt het op

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

De japper 8.7 is een T74, das een andere toch? De T_72AB kan ik niet vinden, ook bij japan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Hij zit wel in world of tanks, geen idee. Snap iig niet hoe of wat, zal morgen wel even vragen op TS in de clan of iemand het weet die wel veel op realistisch speeld.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Net weer, 3.7 ik tegen een 5.7 M4A3E2. Ik schiet hem 4 keer vol op. Non penetration.. Hij 1 hit kill.
Wat kan ik hier tegen doen, heb jij enig idee Floks? Melden ofzo?

Hier 3 screenshots: volgens mij best 2 keer een goede mik. 1 keer ketst ie af, 2e keer gaat ie er visueel doorheen maar hij zegt: non penetration.

https://imgur.com/V6SqW10
https://imgur.com/Dyyo0Wo

[ Voor 40% gewijzigd door Guillome op 01-11-2017 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Guillome schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:15:
Net weer, 3.7 ik tegen een 5.7 M4A3E2. Ik schiet hem 4 keer vol op. Non penetration.. Hij 1 hit kill.
Wat kan ik hier tegen doen, heb jij enig idee Floks? Melden ofzo?

Hier 3 screenshots: volgens mij best 2 keer een goede mik. 1 keer ketst ie af, 2e keer gaat ie er visueel doorheen maar hij zegt: non penetration.

https://imgur.com/V6SqW10
https://imgur.com/Dyyo0Wo
Net even nagevraagd op ts, hun zeggen dat je idd een m4a3e2 kan tegen komen, maar dat je hem moet flanken of weg moet rennen. Wel ongebruikelijk maar je kan hem idd tegenkomen in realistic, niet in arcade.
Die T_72 kennen die gasten niet, of het moet een oude premium zijn.

Hun tip, ga lager spelen en reseach die hogere tanks in realistic of ga met deze lineup arcade spelen.

[edit]
nog even een vraagje, moet je lang wachten op een battle voor hij begint?

1.73 is uit

[ Voor 5% gewijzigd door Floks op 01-11-2017 20:40 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Dank je voor het navragen. Ik was al aan het bedenken idd om lagere tanks te gaan spelen.
Met mijn vorige lineup haalde ik geregeld zo`n 2 tot 4 kills per potje. Veel leuker.

Ik dacht, ik koop een keer een vette tank. Maar dat pakt niet zo goed uit dus :P Ik mag nu al blij zijn met 1 hit haha. Ik ga dat misschien maar eens doen. Arcade Mode vind ik niet zo leuk, dat is niet zo spannend als RB.

Over het wachten, dat ligt aan het tijdstip. Overdag ben ik binnen 5 seconden in een battle. s Avonds kan het soms wel paar minuten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Net mijn lineup verlaagd naar 3.7 en 3.3 tank, is een teamgenoot van mij een 5.0 KV-1B... ik wil ook eens de hoogste tank zijn :P Dan is het leuker en ben je niet elke keer als iemand alleen al naar je kijkt al dood.
Is het zo dat als ik de KV-1B koop, dat ik dan ook de hoogste ben of speel ik dan weer tegen mensen met +1 of +2 tanks hoger? Dus 7.0 tanks? Ik zal hier eens naar googlen morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik heb het idee, dat als ik langer moet wachten dat er sneller kans is op een verschil qua level.
Maar ik kan het fout hebben

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Hmmm bij mij maakt dat geen verschil. Wat kost het bij jou om in een RB te starten de eerste keer? Bij mij max 290 en meestal 190 spawnpoints.

Kan je me hier eens mee helpen? Ik had 4 vrije schoten op een T34 en het lukt me niet hem te killen. Ik weet waar ammo zit en waar je zou moeten richten vanaf de zijkant, maar zo weet ik niet waar ik moet richten. En alles ging mis of hooguit een hit.

Helaas slaat hij de popup met waar je geraakt hebt niet op bij de screenshots. Maar misschien zie je hier waar ik mik. 1 keer op de turret en 1 keer zijlings op de hull:
https://imgur.com/AvGKBYC
https://imgur.com/vy5nKcE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozariusz
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06-07 21:06
Spawnpunten om te starten ligt eraan hoe hoog je wordt ingedeeld. Als je 5.7 duitse tanks speelt, dan kan je maximaal geuptierd worden naar 6.7 (max -1 en +1). Als dat gebeurd dan wordt ie veel minder punten waard omdat je tegen betere tegenstanders speelt. Aan de andere kant, als je als 5.7 tegen 4.7 moet, dan wordt je tank veel meer waard.

Het hoogste wat ik ooit heb gehad is 390, en het laagste 150

Russische tanks hebben gewoon sekrit documents en angled armor, ligt er ook aan van waar je hebt geschoten. Een angled zijkant is heel sterk. Ammo zit altijd ergens aan de zijkant dus daar kan je niet mis mee gaan. Bij uitzondering in de toren (kv-2). En bij sommige bij de driver (ru).

Hebben jullie een discord of teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Hmmm thanks Maurits voor de info.

Afgelopen potjes gaat het al wat beter. Nog steeds 190 - 290 spawnpoints maar meestal 1 tot 3 kills en 1 tot 3 assist of captures en rond de 1000 punten per potje. Kan soms 3 keer terug komen.

Ik doe nu aan side-scraping, heb mijn scrollwheel gebind aan distance-controll ipv zoom en ik sta minder stil. Dat lijkt wel beter te werken :)

En nee ik heb niet iets van teamspeak ofzo. Wil wel graag in een team of gilde komen, lijkt me gaaf!

[ Voor 16% gewijzigd door Guillome op 08-11-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Woohoo net potje 4 kills (geen assists dus) en 1 capture, en laatste potje 6 kills en 1 capture en 0 deaths :D
Beste potje ooit! Paar keer 1 shot kills en 1tje had wel 10 schoten nodig :P

[ Voor 5% gewijzigd door Guillome op 08-11-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Nice en goed om te horen.
Ik zit zelf in https://www.clanaod.net/
Teamspeak is daar wel verplicht

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Woohoo 4 kills 1 capture en 0 deaths. En wat shots geincasseerd. Voelt goed nu het wat beter gaat!!

Ik wil wel in clanaod maar ik snap nog steeds niet hoe ik daar bij kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Guillome schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:02:
Woohoo 4 kills 1 capture en 0 deaths. En wat shots geincasseerd. Voelt goed nu het wat beter gaat!!

Ik wil wel in clanaod maar ik snap nog steeds niet hoe ik daar bij kom :P
https://www.clanaod.net/forums/forms.php?do=form&fid=28

via het forum, apply en dan warthunder aanklikken, of de bovenstaande link gebruiken

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Bozariusz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:58:
Spawnpunten om te starten ligt eraan hoe hoog je wordt ingedeeld. Als je 5.7 duitse tanks speelt, dan kan je maximaal geuptierd worden naar 6.7 (max -1 en +1). Als dat gebeurd dan wordt ie veel minder punten waard omdat je tegen betere tegenstanders speelt. Aan de andere kant, als je als 5.7 tegen 4.7 moet, dan wordt je tank veel meer waard.
Ter aanvulling: Hoeveel spawnpoints een voertuig kost heeft ook te maken met het type voertuig. Een heavy tank kost het meest van de grondvoertuigen, een light tank of SPAA een stuk minder. Een heavy tank die de hoogste BR in een game heeft kost 450 SP. Vliegtuigen kosten meer SP dan dat er aan het begin beschikbaar zijn, dit is om rushende bommenwerpers te voorkomen.

Verder is het ook belangrijk om te weten dat je matchmaking ook erg afhankelijk van hoe populair bepaalde battle ratings zijn. Momenteel zijn de 9.0 tanks extreem populair, dit zorgt ervoor dat alle voertuigen van 8.0 en hoger daar naartoe worden getrokken. Hierdoor is een 7.7 line-up eigenlijk 90%+ van de tijd de top tier in hun games. Wat er weer voor zorgt dat 6.7 eigenlijk altijd de laagste in rang is.

Hetzelfde geldt voor 4.7, de 75mm Jumbo Sherman is erg populair, waardoor een 3.7 line-up die vaker zal gaan zien dan een 2.7.

Kortom: je moet net een beetje weten met welke voertuigen je wat mazzel hebt qua tegenstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Nice! Ik weet niet wat er gebeurd is maar het gaat zoveel beter.
Meestal #2 of 3 van het potje, zelfs een keer eerste met 2200+ punten :)

Heb geen nieuwe tanks, alleen een iets betere crew en ikzelf natuurlijk getrainder. Zoveel leuker zo!!

Heb bijna mijn 5.7 Tiger vrijgespeeld, kan niet wachten :D

@edit:
Thanks voor de uitleg Phehistyr

[ Voor 6% gewijzigd door Guillome op 09-11-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Na een tijdje ook maar WT weer opgepakt. Ik speel met de Jagdpanther (6.3) crew lvl 63 en alles erop en eraan. Reserve tanks zijn de Panzer IV/70 (5.3) crew lvl 63 en de Ostwind (4.7) crew lvl 61. Vliegen doe ik amper.

Ik moet zeggen dat de overgang naar de Jagdpanther niet makkelijk is. Dat komt ook omdat mijn andere tanks in BR niet al te hoog zijn en bij sommige tanks hebben ze geen nut. Maar die Jagdpanther is wel een heerlijke tank zeg. Maar dat is de Panzer IV/70 ook waar ik heel graag mee speel. Zit nu in dubio of ik niet gewoon in rank 3 wil blijven. Tiger E vrijspelen en de BR rond 5.5 houden. Dan zit ik volgens top tier.

Dus Panzer IV/70, Tiger E en de Panther D. Crew lvl zit bij allen boven de 60 en behalve bij de Tiger E is alles vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

`t Is wel jammer hoor. Ben nu arcade air battles aan het doen om wat betere vliegtuigen te krijgen maar sommige potjes kan ik schieten wat ik wil op ground-targets, er gebeurt niets.
Soms heb ik 25 destroyed en 3000 punten, soms ben ik 10 min aan het knallen op een paar verschillende targets (tanks of artilerie dingen) maar dan gebeurt er niets. Af en toe een hit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Guillome schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:14:
`t Is wel jammer hoor. Ben nu arcade air battles aan het doen om wat betere vliegtuigen te krijgen maar sommige potjes kan ik schieten wat ik wil op ground-targets, er gebeurt niets.
Soms heb ik 25 destroyed en 3000 punten, soms ben ik 10 min aan het knallen op een paar verschillende targets (tanks of artilerie dingen) maar dan gebeurt er niets. Af en toe een hit..
Lang niet elk wapen kan elk gronddoel kapot maken. Zeker medium en heavy tanks kan je wel vergeten met de meeste kanonnen en machinegeweren. Artillerie zou je wel met de lichtste machinegeweren uit moeten kunnen schakelen. Weet je wel zeker dat je goed mikt? Het is belangrijk om redelijk steil in te komen, anders heb je kans dat je zandzakken raakt en dat haalt niets uit. Ook deze simpele gronddoelen hebben een aardige damage model in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-07 19:52
Ik ben ook weer begonnen! Switch een beetje tussen vliegtuigen (op de ps4) en tanks (op de pc). Vind met de tanks RB nog wel leuk, met vliegtuigen niet echt.... eerst 10 minuten vliegen, dan kapot gaan, en klaarrrrr...

zit wel steeds tussen nations te twijfelen. Ben met groundforces nu de VS aan het levellen, met de vliegtuigen de Duitsers :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
When is the econmy changes coming. I have stopped researching my tanks on 2 countries because I dont want to waste rp.

Stona_WT Administrator

Soon™
Jullie zullen allemaal wel gelezen hebben dat in tier 3 -5 tanks, de kosten van research en silverlions omlaag gaat. Ze hebben alleen nog niet gezegt wanneer. ja Soon.

Ik ben nu vooral silver aan het grinden, zit nu bijna op de 4M, dan is het wachten op een korting en dan koop ik gelijk 5 a 6 tier 5 tanks bij de Britten en 4 bij de USA. Kan niet wachten :D

linkje naar de veranderingen
https://docs.google.com/s...21MbOKLxMjuYL_8C/pubhtml#

[ Voor 13% gewijzigd door Floks op 29-11-2017 10:56 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik ben vooral benieuwd of de kosten van de modules net zo veel verlaagd worden. Ik heb namelijk al heel wat tanks die goedkoper in RP worden, maar die ik niet speel omdat de grind voor modules extreem vervelend is. SL heb ik zo'n 21M van en dat neemt best snel toe, dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Phehistyr schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:10:
Ik ben vooral benieuwd of de kosten van de modules net zo veel verlaagd worden.
These changes actually mean that:

RP requirements for vehicle and modification research will be reduced
SL requirements for vehicle and modification purchase will be reduced
Repair costs will be reduced
Ammunition cost will be reduced
Crew training will be reduced
Expert and ace crew qualification will be reduced

Ja dus _/-\o_

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ja, maar de vraag is of ze net zo hard mee dalen. Maar het is sowieso een welkome verandering. De grind voor ground forces is momenteel echt bizar. Het verschil met de air trees was heel groot, al helemaal nadat ze vorig jaar de kosten van veel jets hadden verlaagd. Nu nog de kunstmatige RP opbrengsten per GF game afschaffen en het wordt helemaal acceptabel.

edit:
Floks schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:55:
[...]

Jullie zullen allemaal wel gelezen hebben dat in tier 3 -5 tanks, de kosten van research en silverlions omlaag gaat. Ze hebben alleen nog niet gezegt wanneer. ja Soon.
De veranderingen zijn doorgevoerd. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Phehistyr op 30-11-2017 14:31 ]

• Floks
Phehistyr schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:47:
Ja, maar de vraag is of ze net zo hard mee dalen. Maar het is sowieso een welkome verandering. De grind voor ground forces is momenteel echt bizar. Het verschil met de air trees was heel groot, al helemaal nadat ze vorig jaar de kosten van veel jets hadden verlaagd. Nu nog de kunstmatige RP opbrengsten per GF game afschaffen en het wordt helemaal acceptabel.

edit:

[...]

De veranderingen zijn doorgevoerd. :)
En bent u er blij mee?
Ik iig wel, moet voor een paar tanks nog iets van 4k research hebben, maar heb dus eigenlijk een complete nieuwe linup vrijgespeeld, bij de Britten en bij de USA

Floksor

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Het ziet er goed uit. 'Helaas' had ik al veel tanks die flink goedkoper zijn geworden, maar de grind voor modules is inderdaad ook flink verkort. Dit maakt het spelen van een stock T92 ofzo een stuk minder frustrerend. Het enige echt vervelende is nu dat ik de Leopard a1a1a1a1a1a1 aan het onderzoeken was. Maar omdat dat nu een T6 is, mag ik eerst nog even 3 andere T5s onderzoeken voordat ik daar iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Prijzen zijn doorgevoerd :D
Heb nu 2 Tigers, eindelijk spelen op 5.3.
Wisselt erg, soms in 1 keer dood, soms ben ik 1e of 2e met 6 of meer kills :)
Zijn wel logge trage bakken zeg die Tigers, maar kunnen wel klappen incasseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
ppfff, vandaag +- 20 potjes gedaan in 6.7 bijna allemaal geupped naar 7.7.
Gelukkig gemiddeld wel meer dan 5 kills kunnen maken per pot.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Floks schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:19:
ppfff, vandaag +- 20 potjes gedaan in 6.7 bijna allemaal geupped naar 7.7.
Gelukkig gemiddeld wel meer dan 5 kills kunnen maken per pot.
BR 7.7 is het nieuwe 6.7. Het is zelfs zo dat ik mijn Leopard gebruik als backup voor mijn Ru251. Het maakt nauwelijks iets uit voor de matchmaking en ik lijk het sowieso beter te doen in de hogere BR ranges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 21:14

millman

6708Mhz @ -185c

Beste mede gamers,

Opzoek naar een nieuwe game voor wat fun en heb deze helemaal gemist geloof ik. Is dit spel met toetsenbord een beetje te spelen of kan ik dat vergeten? (Joystick is gone). Hoe is de playerbase anno 2017? updates? Grafisch nog beetje relevant? Kortom, geinteresseerd.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

millman schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:23:
Beste mede gamers,

Opzoek naar een nieuwe game voor wat fun en heb deze helemaal gemist geloof ik. Is dit spel met toetsenbord een beetje te spelen of kan ik dat vergeten? (Joystick is gone). Hoe is de playerbase anno 2017? updates? Grafisch nog beetje relevant? Kortom, geinteresseerd.
Het spel is zeer goed met muis en toetsenbord te spelen op het vliegen in Simulator Battles na. En zelfs dan zijn er genoeg mensen dat met een gesimuleerde joystick (bestuurd met muis) prima kunnen vliegen. De manier waarop je kan vliegen in Arcade en Realistic Battles met muis en toetsenbord is juist hét sterke punt waarom ik het indertijd ben gaan spelen. Het spel is nu ruim 5 jaar te spelen, maar dat wil niet zeggen dat het eruit ziet als een spel van 5 jaar oud. In de tussentijd is er veel onder de motorkap veranderd en het ziet er prachtig uit op goede hardware en het is erg goed geoptimaliseerd zodat ook een oude pc het nog kan draaien. Elke paar maanden komen nieuwe contentpatches uit, dit jaar waren het er meer dan ooit. Er is een Japanse tank tree en een Franse en Italiaanse air tree uitgekomen en een Franse Tank tree wordt dit jaar nog verwacht. Bovendien worden er nog regelmatig voertuigen toegevoegd aan de bestaande trees.

Het grootste nadeel is een gevolg van het free to play model. Later in het spel kan het vervelend worden om nieuwe voertuigen vrij te spelen. Gelukkig is de situatie voor tanks net vorige week verbeterd en qua vliegtuigen was het voor mij altijd al acceptabel. Ik speel al sinds juni 2013 vrijwel dagelijks, dus dat wil wel wat zeggen. Maar zoals gezegd, het is gratis te spelen dus geeft het vooral een poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 21:14

millman

6708Mhz @ -185c

Dank beste man, uitgebreid en duidelijk antwoord op mn vragen. Helemaal goed, ik ga er de komende tijd eens aandacht aan besteden. C U on the battlefields ;)

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Er is heel veel info te vinden online, maar specifieke vragen kunnen we hier altijd beantwoorden. Twee tips: geef geen Golden Eagles uit totdat je het spel een beetje door hebt. En zorg ervoor dat je je eerste air battle met de Soviets doet. Je krijgt dat een gratis premium vliegtuig wat zeer de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Perfect verwoord Phehistyr. Nog even benadrukken: het ziet er echt fantastisch uit! Ik verbaas me elke keer over de sfeer, belichting, landschappen en de sounds. Echt een belevenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga sowieso Russisch @millman De game wordt gemaakt door Russen en alles wat zo'n Russisch is heeft voordeel in de game. Ze werken met een battle rating systeem wat soms niet klopt en matcht. Een T-34 die een Tiger H1 kapot schiet kan niet en heeft nooit gekund. Maar ja Russisch hé.

Ik speel Duits en dan voornamelijk de tankdestroyers. Die hangen overal goed tussenin en kunnen meekomen in de game mits je niet veel hoger gaat dan BR (battle rating) 7.0. Daarna krijg je post war materieel/ammo voor je kiezen en dat kan je vergeten.

Ik blijf rond BR 5.0 -6.0 hangen. Daarin vind ik de meeste actie zitten wat ook wel gebalanceerd is. Ik speel Arcade en heel soms Realistic. En wil je makkelijk winnen dat zet je je grafische instellingen gewoon laag en dan zie je zowat alles. Phly Daily heeft er een leuk filmpje over gemaakt. Zoek maar eens op. Hij maakt ook wel meer filmpjes over dit spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Anoniem: 235591 schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:47:
Ga sowieso Russisch @millman De game wordt gemaakt door Russen en alles wat zo'n Russisch is heeft voordeel in de game. Ze werken met een battle rating systeem wat soms niet klopt en matcht. Een T-34 die een Tiger H1 kapot schiet kan niet en heeft nooit gekund. Maar ja Russisch hé.
Ah, de 'Russian bias' mythe. Het klopt dat de balans is lastig goed te krijgen in een spel met zoveel voertuigen, maar dat er een complot is om Russen beter uit de verf te laten komen is onzin. Er zijn voorbeelden van sterke en zwakke voertuigen voor élk land te geven en dat kan veranderen per patch. Een lange tijd waren bijvoorbeeld de Tiger 2s oppermachtig en ruim een jaar geleden waren de mechanics voor sloped armor aangepast (realistischer gemaakt) waardoor veel Russische tanks veel minder effectief pantser hadden. En voor wat betreft jouw voorbeeld: een T-34/85 of zelfs een T-34/57 kan een Tiger 1 frontaal penetreren.

Het grootste probleem is dat de battle ratings worden bepaald aan de hand van statistieken van hoe de gemiddelde speler presteert in een voertuig. Wordt een voertuig stelselmatig verkeerd gebruikt dan krijgt het een te lage BR waardoor een ervaren speler er flink misbruik van kan maken.
En wil je makkelijk winnen dat zet je je grafische instellingen gewoon laag en dan zie je zowat alles. Phly Daily heeft er een leuk filmpje over gemaakt. Zoek maar eens op.
Dat is inderdaad wel een dingetje. Gelukkig hoef je niet alles terug te schroeven voor dit effect. Tree en grass range zijn de belangrijkste om terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Phehistyr
En jij denkt dat ik frontaal sta tegenover welke tank dan ook?
Het grootste probleem is dat de battle ratings worden bepaald aan de hand van statistieken van hoe de gemiddelde speler presteert in een voertuig. Wordt een voertuig stelselmatig verkeerd gebruikt dan krijgt het een te lage BR waardoor een ervaren speler er flink misbruik van kan maken.
Dan moet ik maar eens wat minder mijn best doen met de Panzer IV/70(V) aangezien ik heel vaak ge-uptierd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Anoniem: 235591 schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:04:
@Phehistyr
En jij denkt dat ik frontaal sta tegenover welke tank dan ook?
Wat wil je daarmee zeggen? Ik geef alleen aan dat er gewoon meerdere T-34 varianten in het spel zijn die historisch een Tiger 1 op zijn sterkste punt konden penetreren.
Dan moet ik maar eens wat minder mijn best doen met de Panzer IV/70(V) aangezien ik heel vaak ge-uptierd wordt.
Dat heeft dan weer te maken met hoe populair bepaalde battle ratings zijn. Als iets erg populair is heeft het de neiging om alle battle ratings in het bereik naar zich toe te trekken. Zo gaf ik al eerder als voorbeeld dat ik mijn 6.7 Ru251 een 7.7 backup geef omdat 7.7 zo populair is dat mijn Ru251 toch in meer dan 90% van de gevallen in 7.7 games terecht kwam.

Jouw voorbeeld van een 5.3 voertuig ligt in het bereik van het populaire 5.7-6.3. Net onder je zit een sweet spot van 4.7 dat alles onder zich naar zich toe trekt. En helaas zal je als individuele speler te weinig gewicht in de schaal leggen om iets aan de battle rating te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
kreeg je ook niet wat tier 1.0 gratis voertuigen (tanks), of was dat tijdelijk?

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Floks schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:01:
kreeg je ook niet wat tier 1.0 gratis voertuigen (tanks), of was dat tijdelijk?
Ik denk dat je voertuigen bedoelt die weg worden gegeven bij de introductie van een nieuwe tree, dat is inderdaad maar tijdelijk. Voor zover ik weet krijg je één gratis voertuig voor je eerste battle. En de I-153 is veruit het meest interessante van die voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Phehistyr
Ik zei heel specifiek de normale T-34. Maar de Panzer IV/70(V) houdt zich goed staande en is als je er mee om weet te gaan een taaie rakker. Ik heb hem een tijdje als backup gehad Jagdpanther maar in die BR voel ik me wat minder thuis al houdt hij goed stand.

Ik ga nu eens kijken voor de Jagdpanzer 4-5. Ik vind tankdestroyers heerlijk om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Pff ik wil het toch graag beter leren. Ik kijk elke dag videos van Slickbee, Philly Dayly enzo, maar zelf leer ik het nog niet. Misschien dat 1 van jullie eens wil helpen? Dat ik een gevecht van mij een keer opneem en jullie kijken waar het mis gaat? Ze komen altijd van alle kanten bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt ook een beetje aan het soort tank waar je in rijdt en wat je speelstijl is. Ik zit het meeste in de Panzer IV/70(V) en ik weet behoorlijk goed wat de pro's en cons zijn van die tank. Ik blijf dus een beetje op afstand, maar ik weet dat als het moet ik ook naar voren kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik heb de premium T34 van duitsland gespeeld een tijd lang, nu de 2 Tigers (E en H1)
Crew is nu level 65 ofzo, heb wat geboost. Soms snipe ik, maar dan wordt ik van achter terug gesniped.
Soms rush ik naar voren, maar dan sta ik tegenover 3 anderen van 3 kanten :P

Soms heb ik ook goede potjes. Laatst in een nieuwe map had ik een super spot. Ik zat op een plek waar de vijand volop bezig was maar ze zagen mij niet. Heb daar minuten lang gezeten en 6 kills gehad, toen werd ik afgemaakt door iemand die ik gekilled had en gerespawned was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar heb je je crew points aan besteed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Zo`n beetje alles voor de gunner en driver en de commander.
Voornamelijk rangevinding, targetting, agility en vitality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat dacht je van weapon reloading? Repair? Loader? Keen vision? Field repair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ja je kan niet alles he :P Maar dit heb ik:
Driver: Vitality, driving max, rest op 2
Gunner: Vitality, targetting, rangefinding max, rest op 2
Reloader: reloading op 2, vitality op 1 rest nog op 0
Commander: Vitality, leadership op max, rest op 2

Wat doet keen vision precies?

[ Voor 6% gewijzigd door Guillome op 07-12-2017 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner: rangefinding, targeting, keen vision

Commander: keen vision, leadership

Loader: keen vision, weapon reloading

Radio operator: keen vision, communications

Als je dat evenredig verdeeld hebt of max dan verdeel je wat op vitality en agility. Oh, en repair speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Waarom is dat beter en wat is Keen Vision?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met keen vision zie je vijanden van veraf. Dit kan je zien aan de pijltjes in je minimap. Ook zie vijanden eerder op een bepaalde afstand. Aangezien je commander het hoogste zit wil je dat hij alles spot. Daarna je gunnen want die spot ook. Maar als een van die twee dood gaat komt er een vervanger, en ook daarvan wil je dat hij goed kan spotten. Commander heeft ook leadership. Daarmee krik je de ervaring van je crewleden wat omhoog maar heel veel doet het niet.

Rangefinding is makkelijk als je RB speelt. Hoe beter de ervaring hoe sneller je weet wat de afstand is. Maar ook in RB kan het nuttig zijn. Targeting spreekt voor zich: hoe snel kan jij je crosshair op die tank krijgen, en hoe zuiver het schot is.

Communications is wel een aparte. Daarmee communiceer je met je teammaten en afhankelijk van de ervaring van je crewlid zie jij dan ook de vijand die hij ziet. Zoiets.

En de rest komt later wel. Dit zijn echt skills die je zo snel mogelijk en zoveel mogelijk wilt hebben. De rest komt daarna wel en verdeel je evenredig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Anoniem: 235591 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:33:
Ligt ook een beetje aan het soort tank waar je in rijdt en wat je speelstijl is. Ik zit het meeste in de Panzer IV/70(V) en ik weet behoorlijk goed wat de pro's en cons zijn van die tank. Ik blijf dus een beetje op afstand, maar ik weet dat als het moet ik ook naar voren kan.
Het belangrijkste is inderdaad om te weten waar je heen moet en wanneer je moet pushen of juist afwachten. Zelf ben ik gecharmeerd van heel mobiele tanks, deze hebben over het algemeen geen noemenswaardig pantser. Het is daarom enorm belangrijk om na één of twee keer schieten een andere locatie op te zoeken. Zodra de tegenstander weet waar je bent ben je eigenlijk al zo goed als dood. Maar er is weinig zo leuk als wanneer het lukt om telkens op een plek op te duiken waar de vijand je niet verwacht.

Aan de andere kant zijn er een paar tanks die redelijk op hun frontaal pantser kunnen vertrouwen als ze top tier zijn (75mm Jumbo Sherman, Churchill VII, Black Prince, T95). Daarmee kan je gewoon direct op de vijand af rijden. Alleen van het bouncen van alle vijandelijke granaten krijg je al flink wat punten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Phehistyr schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:07:

Het belangrijkste is inderdaad om te weten waar je heen moet en wanneer je moet pushen of juist afwachten.
Daar ben ik dus ook nog niet goed in, ik weet het nog niet altijd. Ik kom geregeld in situaties dat ik denk: oh shit wat kan ik het beste doen. En vaak weet ik wel dat ik iets doe dat dom is haha.
Ik zou wel in pair willen spelen met iemand die dit wel goed snapt en me zo wat bijleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Op zich wil ik wel helpen met RB, in AB doe ik het zelf ook belabberd. Het is wel zo dat ik meestal niet heel veel tijd heb. Ik speel zo her en der een potje of twee. Maar voeg me vooral maar toe, zelfde nickname als hier. We kijken wel wat ervan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik heb je toegevoegd. De goede tijd die ik laatst had lijkt weer even voorbij :P ik ga in bijna alle potjes binnen een paar minuten dood. Heb de flow niet meer :P

Ik kwam ook met mijn 4.0 T34 premium duitse tank tegenover een 4.3 KV2 1939 te staan. Ik kon schieten wat ik wilde en hij knalde me in 1 keer neer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Update 1.75 is vandaag uitgekomen. https://warthunder.com/en/game/changelog/current/782

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben wel blij met die scout opties. Moet nog even kijken hoe het precies werkt maar ik zou graag geen vijanden zien op de mini map tenzij ze gespot zijn. Dan zit je tussen AB en RB in en dat geeft een leuke draai aan het spel. Nu zie je iedereen en dat vind ik persoonlijk niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik heb nu een aantal weken een nieuwe baan, verwacht binnenkort weer wat meer te kunnen gamen, dan maar weer eens kijken wat er allemaal veranderd is

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Die kortingen zijn weer welkom, vandaag 6 tanks gekocht

Floksor

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste