Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] War Thunder

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14:28

XanderDrake

Genetics is the key

Zo, na gister en vandaag intensief te spelen kan ik het volgende over de update 1.53 vertellen:

Grafisch iets beter. Wolken en sneeuw zijn erg mooi geworden. Iets betere shaders. Maar als je van ver inzoomd op vijanden zie je ze erg schokkerig bewegen. Voor efficientie misschien?

Rank means Nothing!!! *O* Erg leuk om die te ontvangen altijd. Minstens één keer per potje bij mij.

Loss of control -O- waar komt dat ineens vandaan? Wel een logisch gevolg van te zware manoeuvres natuurlijk, maar ik speel alleen AB dus lijkt me overbodig. Is niet leuk om ineens je premium plane te verliezen tegen een rots bij de eerste de beste scherpe bocht op 600km/u. Meteen daaropvolgend:

Crew training hebben ze aangepakt. Ik had nog wat xp staan gelukkig dus vol op Stamina en G tolerance. Ziet er iets beter uit nu.

Maar ik merk ook dat vliegtuigen soms uit het niets achter me vliegen terwijl ik de radar toch echt in de gaten hou. Hogere focus op awareness bij crew training?

Plane en Mission summary nadat je gecrasht bent of het spel over is. Handig overzicht!

Voor de rest min of meer hetzelfde. Ik denk dat de update meer bedoeld was voor vette physics effecten voor het Ground Assault gedeelte.

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

van weekend weer wat "gevlogen", na al die uren kan ik er nog steeds niets van

ga wel weer terug naar FPS games

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• royalt123
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 00:38
Ik ben wel tevreden van update 1.53, kleuren zien beter uit, shading ook (pbr).
Enige nadeel is markering van vijandelijke tank. Nu bezig om eerste Tiger tank te bemachigen :)

• Ordos20
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 27-06 15:02
quote:
XanderDrake schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:42:
Zo, na gister en vandaag intensief te spelen kan ik het volgende over de update 1.53 vertellen:

Grafisch iets beter. Wolken en sneeuw zijn erg mooi geworden. Iets betere shaders. Maar als je van ver inzoomd op vijanden zie je ze erg schokkerig bewegen. Voor efficientie misschien?

Rank means Nothing!!! *O* Erg leuk om die te ontvangen altijd. Minstens één keer per potje bij mij.

Loss of control -O- waar komt dat ineens vandaan? Wel een logisch gevolg van te zware manoeuvres natuurlijk, maar ik speel alleen AB dus lijkt me overbodig. Is niet leuk om ineens je premium plane te verliezen tegen een rots bij de eerste de beste scherpe bocht op 600km/u. Meteen daaropvolgend:

Crew training hebben ze aangepakt. Ik had nog wat xp staan gelukkig dus vol op Stamina en G tolerance. Ziet er iets beter uit nu.

Maar ik merk ook dat vliegtuigen soms uit het niets achter me vliegen terwijl ik de radar toch echt in de gaten hou. Hogere focus op awareness bij crew training?

Plane en Mission summary nadat je gecrasht bent of het spel over is. Handig overzicht!

Voor de rest min of meer hetzelfde. Ik denk dat de update meer bedoeld was voor vette physics effecten voor het Ground Assault gedeelte.
Hoe bedoel je crew training aangepakt? Na tijden afgelopen zondag weer eens aangezwengeld. Maar niet gevlogen (daar kan ik nog geen fuck van dus veel hoger dan T2 ga ik nooit komen) maar ik heb niet op de crew training gelet. Wat is er anders dan?

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• Phehistyr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:05

Phehistyr

De Epische Lurker

- Betere omschrijving van wat de skills doen
- De skills kunnen nu alleen in grotere stappen worden verbeterd (5 sterren ipv de 50(?) levels voorheen)
- Ace kwalificatie kan nu ook verdiend worden (ipv alleen gekocht), dit kost wel flink wat tijd.
- De ace kwalificatie geeft nu een bonus op alle skills
- Sommige crew skills zijn nu veel belangrijker om op een hoger niveau te hebben (spotting distance voor tanks, g-force toleranties voor piloten)

Phehistyr wijzigde deze reactie 10-11-2015 14:20 (19%)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
Ordos20 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:37:
[...]

Hoe bedoel je crew training aangepakt? Na tijden afgelopen zondag weer eens aangezwengeld. Maar niet gevlogen (daar kan ik nog geen fuck van dus veel hoger dan T2 ga ik nooit komen) maar ik heb niet op de crew training gelet. Wat is er anders dan?
Eerst werkte de crew training met cijfers en nu met sterren. Ziet er iets beter uit, werkt bijna hetzelfde verder.

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD

• Ordos20
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 27-06 15:02
quote:
XanderDrake schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:15:
[...]

Eerst werkte de crew training met cijfers en nu met sterren. Ziet er iets beter uit, werkt bijna hetzelfde verder.
Oh ah zoiets had ik al gezien. Alleen er niet dieper ingedoken. Ik had gehoopt dat de verandering was dat er minder punten aan uit gegeven hoefde te worden. Maar volgens mij wordt de Grind alleen maar langer :(

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
Ordos20 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:19:
[...]
Maar volgens mij wordt de Grind alleen maar langer
Uiteraard, ik kan je garanderen dat het zelfs alleen maar erger gaat worden. De afgelopen 2 jaar is dat namelijk al continue gebeurd. Jammer dat het business model van Gaijin eruit bestaat om spelers genoeg te irriteren om geld uit te geven.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
De crewskills zijn inderdaad professioneel zwaar pay to win gemaakt. Voor mijn gevoel krijg ik nog maar iets van 50% van de crewpunten, en je hebt er heel veel meer nodig om ze nuttig te laten zijn.

Het oude systeem was misschien wat minder duidelijk, maar vond ik veel prettiger en eerlijker werken, natuurlijk, uiteindelijk waren het ook sprongen van 65 punten of meer, maar die had ik binnen met 2 goede potjes vliegen. Nu moet ik mijn Japanse vliegtuigen helemaal doodgrinden om mijn piloot wat beter tegen G-krachten te laten kunnen, 15G trekken in arcade in een Zero is prima mogelijk.

WT begon ooit zo leuk, maar nu is het qua pay to win bijna even erg als WoT. Alleen nog premium ammo erin doen.

Andere irritantelijkheden uit de patch:
Nauwelijks nog zoom voor tanks, ene kant wel geinig, want realistischer, maar dit is wel heel weinig.
Attacker-setting om bommen: Veel plezier met je duikbommenwerper, 4,5 seconde is een flinke hoogte.

Natuurlijk, de graphics zijn behoorlijk opgevoerd, dat je in arcade ook knock-out kan gaan door G-krachten vind ik een goede toevoeging, al worden de Engelsen en Japanners er harder door gepakt, een paar best terechte reload nerfs bij de "vliegende tanks" zoals de Yak-9K en 9T, een minder terechte voor de 2x 30mm 2x 20mm Me-410 [dat ding is al een hok] en meer vliegtuigen zijn altijd leuker.

Maar, ik vind het echt jammer dat Gaijin inderdaad door blijft gaan met irriteren om geld uit te geven, in dit tempo kap ik gewoon helemaal met het spel, net als dat ik WoT vaarwel heb gezegd.

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
Phehistyr schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:23:
[...]

Uiteraard, ik kan je garanderen dat het zelfs alleen maar erger gaat worden. De afgelopen 2 jaar is dat namelijk al continue gebeurd. Jammer dat het business model van Gaijin eruit bestaat om spelers genoeg te irriteren om geld uit te geven.
Ik begin dat nu ook te merken. Zeker je nu ineens in arcade de controle van je vliegtuig verliest bij een scherpe bocht. Dat is ineens ingevoerd, geen tweak ofzo. Betekend effectief dat je nu hard moet inzetten op crew XP om deze nieuwe barrière te overkomen, of natuurlijk knaken dokken :(

No matter. Nog paar weken en ik heb mijn jet... Daarna speel het nog rustig naast andere games

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Geloof me: jets zijn niet ineens leuk ofzo. Je kan het beste lol hebben met wat je nu hebt, dan dat je het hoopt te krijgen met een nieuw vliegtuig. Sterker nog, de modules zijn nog moeilijker te grinden en ze zijn alleen maar belangrijker.

Op zich ben ik wel voorstander van het invoeren van die G-loc, maar de invloed van de crew skills daarom zijn gewoon te groot. Ik ben zelf dan een ervaren speler en heb zelf nog geen enkele hinder ervaren van deze mechanic. Als ik nu op lage levels vlieg (en dat doe ik voornamelijk door de vrienden met wie ik speel) dan heb ik een enorm voordeel.

• RobinHood
  • Niet online
Tja, ik kan nu ook de Ho 229 researchen, ik snel een testvlucht in dat ding gemaakt, wat heel snel van "yeah, een jet!" naar "is dit alles? Mijn Dora is in alles sneller behalve klimmen", dus snel maar research gezet naar de Bf 109 K4.

Leukste is toch wel met je Bf 110 in een low tier potje gegooid worden, erg makkelijke manier om een hele sloot kills te krijgen :*)

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik weet niet hoe de balans tegenwoordig is, maar de Ho is toch de jet waar ik de meeste lol in heb gehad. De acceleratie is niet zo best met props, maar energy retention is ongekend, op lage snelheid is hij ontzettend wendbaar en de bewapening is goed om 30+ heavy tanks in RB air kapot te schieten met één lading ammo. Maar tegenwoordig kan hij veel betere tegenstander tegenkomen, dus ik weet niet hoe het tegenwoordig ermee staat.

• Orandajin
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 16-08 13:36
quote:
RobinHood schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:35:

WT begon ooit zo leuk, maar nu is het qua pay to win bijna even erg als WoT. Alleen nog premium ammo erin doen.

Maar, ik vind het echt jammer dat Gaijin inderdaad door blijft gaan met irriteren om geld uit te geven, in dit tempo kap ik gewoon helemaal met het spel, net als dat ik WoT vaarwel heb gezegd.
Ik vind dat bij WoT ook wel meevallen, ik hoef maar zelden premium ammo te schieten. En premium Ammo is prima te betalen met ingame te verdienen zilver ipv goud. Bij WOT is de MM voor mij het meest irritante wat er is.

Vind het verschil (Ground Forces) met WOT ook echt groot. Je moet echt slimmer spelen in WT omdat de kans op een one-shot vele malen hoger is dan bij WOT.

En natuurlijk proberen ze er geld aan te verdienen...Ze hebben dit spel echt niet voor de hobby gemaakt...Brood op de plank moet er komen! ;)

Uiteraard ben ik het er zeer zeker niet mee eens om dingen Pay2Win te maken, of bepaalde voertuigen sterker dan "in het echt"...Maar dit soort spellen zijn nu eenmaal de werkelijkheid en steeds meer bedrijven gaan dit principe toepassen...

Het is wel voor de ontwikkelaars belangrijk om een goede band op te bouwen en een (h)echte community te creëren omdat de concurrentie alleen maar groter wordt.

Misschien is die concurrentie nu wel de reden dat de ontwikkelaars steeds nieuwe dingen proberen toe te voegen?

WOT - War Thunder - Armoured Warfare...: ze moeten allemaal van dezelfde groep mensen geld zien te verdienen...

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

• RobinHood
  • Niet online
WoT en WT zijn imo niet te vergelijken, ook een compleet andere markt. Mijn pa speelt AW, en dat is net WoT als ik het zo eens zie, en de paar minuten dat ik het speelde voelde het ook echt als een verbeterde versie van WoT, maar WT:GF is inderdaad een stuk lastiger, oneshotten hoort erbij. Ook tanks die twee tiers hoger zijn kun je prima oneshotten. Vind de playerbase van WT ook net wat volwassener dan die van WoT, scheldpartijen zijn zeer zeldzaam, maar sowieso wordt er ingame weinig gechat.

Geld verdienen is het probleem ook niet, meer de manier waarop. Je wordt met het nieuwe skill-systeem bijna gedwongen om crew-xp te kopen, omdat het eeuwen duurt eer je 1 ster kan grinden, terwijl je eerder in stapjes van 50 of 100 dingen bij elkaar kon sprokkelen.

Maar, ik speel het nog met plezier hoor, het vliegen blijft leuk, ben nu weer eens bezig met de Japanners, altijd leuk hoe mensen in een gemiddelde Rus, Duitser of Amerikaan gaan turnfighten tegen je Zero :+

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14:14
quote:
RobinHood schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:14:

Maar, ik speel het nog met plezier hoor, het vliegen blijft leuk, ben nu weer eens bezig met de Japanners, altijd leuk hoe mensen in een gemiddelde Rus, Duitser of Amerikaan gaan turnfighten tegen je Zero :+
Betrap mijzelf ook nog wel eens, even dat kleine bochtje pakken dan heb ik hem... Toch niet en weer verder vliegen. Meestal speel ik Rusland of Duitsland, ligt eraan welke battle rate ik speel met de clan.

De nieuwe crew punten verdelen, ben ik niet echt een fan van. Steek liever even snel paar puntjes erin dan moeten grinden voor 1 ster.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Zelfs top tier jets zie je nog regelmatig turnfighten tegen tegenstanders die ze makkelijk moeten kunnen inmaken met BnZ.

Verder is er deze poll om de maximum view distance in RB air weer te verwijderen. Het zou erg fijn zijn als er op gestemd wordt, Gaijin heeft aangegeven minimaal 1000 stemmen te willen voordat de devs ernaar kijken. https://forum.warthunder....endly-visual-range-limit/

• Tuintje
  • Laatst online: 12:30

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Toch maar wat dingetjes kwijt die ik op mijn lever heb aangaande WT. Ik heb een tijdje gevlogen maar dat gaat wat vervelen. Lange aanvliegtijden en bij de minste geringste kogel scheurt mijn hele vleugel af. Dat is ook eigenlijk het enige wat mij tegenstaat aan het vlieggebeuren. Ik heb een aantal uren gevlogen.

Tanks. Tanks is meer mijn ding en ik heb in het verleden WOT gespeeld en op een of andere manier misik bij WT zaken die WOT beter voor elkaar heeft qua besturing. Ik zit nu in tier II met een StuG III en een Panzer IV F2. Ik wil dolgraag door naar de volgende tank en door naar de volgende anti-tank tank. Uiteindelijk doel is de Panther en de Jagdtiger lijkt mij wel leuk. De besturing is rondweg kloten. Schokkerig bij precisie richten, het automatish aimen als je inzoomed op een vijand, zoomt je loop in op een vliegtuig. De Stug die niet fatsoenlijk kan aimen zonder schokkerig naar links of rechts te gaan en daardoor ook vooruit te gaan. De loop van de Stug die soms geen kant op wil.

Dan nog de one shot one kill. Ik vind het te bizar voor woorden dat elke T34 een Panzer IV helemaal los schiet van grote afstand en ik met de zwaarste ammo nog niet eens kan pennen. Sowieso vind ik, net als bij WOT, de Russische tanks in het voordeel. Ik sta met mij Stug III lijnrecht tegenover een Panzer IV aim op de zwakke plek niets aan de hand. Panzer IV schiet terug ik stuk.

De tech tree is ook een geval dat ik geen idee meer heb wat ik er mee aan moet. Moet ik het hele veld vrijspelen en kopen voor ik verder kan ik de lijn naar de Panther en de Jagdtiger? Ik moest nu vier tanks kopen en vrijspelen voor ik verder kon. Maar die punten voor het vrijspelen schieten bar weinig op. Teveel punten gaan naar de tank waar ik mee speel en die is compleet geugrade. Bij WOT kon ik een tank kiezen en die had alle upgrades van barrels tot weet ik wat. Bij WT moet ik voor een upgrade een tank vrijspelen en kopen, om vervolgens weer alles vrij te spelen qua upgrades.

Wat ik ook jammer vind in Arcade, want dat is wat ik speel, dat je alles en iedereen op de map ziet. Zo wordt het wel heel erg makkelijk. Wat is er mis met spotten en dan zichtbaar zijn op de mini map? Het aim systeem vind ik wel leuk, maar als dat nu eens preciezer was waar je zelf wat meer moest doen dan de auto aim nu doet, zou het spannender zijn.

Voor de rest ziet WT er erg mooi en gedetailleerd uit. Daar kan WOT nog een puntje aan zuigen.

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
Tuintje schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:50:
Ik heb een tijdje gevlogen maar dat gaat wat vervelen. Lange aanvliegtijden en bij de minste geringste kogel scheurt mijn hele vleugel af.
Als je wat meer geoefend bent, ben jij degene die er vleugels af schiet. ;)

Verder wat tips en opmerkingen:

- De Stugs hebben nu eenmaal geen turret. Daardoor moet je richten mbv je rupsbanden wat inderdaad vrij schokkerig is.

- De vroege T-34s zijn inderdaad erg sterk ten opzichte van de concurrentie in dit spel. Maar als je weet waar je moet richten (rond de loop als je recht tegenover elkaar staat) dan zijn ze wel goed kapot te krijgen. De Pz4s hebben nu eenmaal geen enorm goed pantser, je moet ze echt voorzichtig spelen.

- Sowieso is penetratie alleen niet voldoende, je moet ook nog eens schade aanrichten aan belangrijke onderdelen of crew. De Stug is bijvoorbeeld behoorlijk kwetsbaar als je door de driver port schiet aangezien 3 van de 4 crewleden daar netjes in een rijtje achter elkaar zitten. Leer de layout van je tegenstanders dus.

- Om een volgende tier te onderzoeken moet je 6 voertuigen in de tier ervoor hebben

- De stock grind is inderdaad kut. Zeker de grind zonder FPE of parts voor tanks.

- RB vind ik leuker qua spotten. De vijanden hebben geen markers, tenzij ze geraakt worden door de primaire bewapening van teamgenoten. Dan zie je een markers op de locatie waar ze geraakt waren

Hoewel veel dingen hetzelfde zijn als WoT (f2p, zelfde voertuigen), is het toch een heel ander soort spel. Probeer het ook niet teveel met elkaar te vergelijken. ;)

• Tuintje

Tuintje

Vergelijken doe ik liever ook niet, maar sommige dingen vielen mij op. Vooral als je jezelf wilt neerzetten als een WOT killer. Dat idee kreeg ik een beetje dat WT dat graag zou willen zijn.

De layout van tanks heb ik aardig in de smiezen, maar die T34, maar ook de Sherman ben ik achter, is moeilijk kapot te krijgen. Dat gaat nergens over als je het reële een beetje wil benaderen.

Ik stoot liever door naar de volgende tier zonder alles te moeten kopen, Ik koop de tank dan ook niet en wil dan ook geen crew. Ik wil door richting tier vijf. Dat lijkt mij wel een leuke tier om in te spelen, al moet ik zeggen dat ik tier twee tot nu toe ook erg leuk vind. Beetje meer actie denk ik.

Vliegen die ik eigenlijk niet meer, tenzij ik er even tussenuit moet. Dan is het wel leuk om even de lucht te gaan.

RB ga ik binnenkort eens proberen als ik een hogere tier heb. Ik denk dat je dan wat meer kans maakt en het ook leuker is, maar vooral wat meer doordacht.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Er komen aan de lopende band devblogs voor de volgende patch uit. Dat moet wel betekenen dat 1.55 met een hoop Britse voertuigen voor de kerst uit gaat komen.

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-08 18:13
eens, moet trouwens wel zeggen dat ik de huidige update eindelijk goed onder de knie heb

Floksor

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Floks schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:53:
eens, moet trouwens wel zeggen dat ik de huidige update eindelijk goed onder de knie heb
iets meer dan 100u gespeeld, nog steeds het idee dat ik even hard zuig als in begin [..] vind het prachtig om te doen, maar boek 0 progressie. keer op keer op keer neergeschoten worden en 85% van de potjes met verlies eindig.. i give up

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Floks
quote:
himlims_ schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:50:
[...]

iets meer dan 100u gespeeld, nog steeds het idee dat ik even hard zuig als in begin [..] vind het prachtig om te doen, maar boek 0 progressie. keer op keer op keer neergeschoten worden en 85% van de potjes met verlies eindig.. i give up
Ik speel eigenlijk altijd wel met 4 man van de clan te gelijk, dus dat scheelt met vliegen, maar ik probeer nooit headson, wat ik namelijk bijna altijd verlies.

Tanks gaat een stuk beter, hoewel je door moet hebben waar je de andere tanks raakt, met of zonder groen/rode marker

Floksor

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
himlims_ schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:50:
[...]

Arcade speel ik niet meer, dus ik kan je geen instructies geven tijdens het spelen. Dit Youtubekanaal geeft wel erg goede uitleg voor AB spelers en eerlijk gezegd zou je met wat oefenen en deze tips heel makkelijk boven de gemiddelde AB speler uit moeten kunnen komen.

• Floks

mooie tree

Floksor

• Tuintje

Tuintje

Ik hoop eerder dat ze de Duitse tanks de eer aan doen die ze verdienen. Je schiet er nog geen pak melk mee stuk, sort of speaking. Met de Panther D en IV/70 incl. alle modificaties al meermalen gehad dat een tank close range de hit pakte en geen schade had. En dan schiet je in de zijkant. Onbegrijpelijk.

De balans mag wat mij betreft wel iets meer naar de Duitsers. Ben benieuwd hoe de Britten het gaan doen in de balans.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
Tuintje schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:16:
Met de Panther D en IV/70 incl. alle modificaties al meermalen gehad dat een tank close range de hit pakte en geen schade had. En dan schiet je in de zijkant. Onbegrijpelijk.
APCR en geen modules geraakt? Verder geen idee eigenlijk van ground forces. Ik heb in deze patch geen tank meer aangeraakt op één of twee testdrives na. Ik moet zeggen dat Armored Warfare dan wel een stuk minder realistisch is, maar als spel is het veel vermakelijker dan WT. En dat is dan nog los van de ontwikkelaar die wél naar zijn spelers weet te luisteren.

Phehistyr wijzigde deze reactie 12-12-2015 17:42 (7%)

• Floks
Ik ken Armored Warfare niet?!
Maar ik ben het wel eens met Tuintje dat die duitsers wel weer wat beter mogen worden

Floksor

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
Tuintje schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:16:
Ik hoop eerder dat ze de Duitse tanks de eer aan doen die ze verdienen. Je schiet er nog geen pak melk mee stuk, sort of speaking. Met de Panther D en IV/70 incl. alle modificaties al meermalen gehad dat een tank close range de hit pakte en geen schade had. En dan schiet je in de zijkant. Onbegrijpelijk.

De balans mag wat mij betreft wel iets meer naar de Duitsers. Ben benieuwd hoe de Britten het gaan doen in de balans.
Er zijn veel mensen die beweren dat Gajin expres (Nazi-)Duitse voertuigen benadelen vanwege het "sentiment" in hun moederland Rusland.

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Heb het al tijden niet meer aangeraakt. Upgrades voor tanks gaan me te langzaam. Fun is eruit als je minimale xp per potje krijgt. Unlock je een upgrade kan je ze niet kopen omdat ze te duur zijn. En de duitse tanks zijn inderdaad niks waard in potjes. Panther blijft kanon voer :s alleen de tiger kan soms nog wat hebben.

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Tuintje

Tuintje

Serieus, 90 graden op de zijkant van een T34 en niets geraakt, spatte gewoon uit elkaar close distant met de Panther D. Maar nu weet ik dus ook waarom dankzij XanderDrake. Maar ik heb het niet alleen met Russiche tanks, maar komt het daarbij wel vaker voor.

@Paulus07
Ik heb een premium account en dan is het wel te doen. Ik heb ook een tijdje zonder gespeeld en qua RP gaat het dan wel langzaam, maar Lions is goed te doen. De onderdelen/modificaties vind ik niet overredig duur. De RP om de volgende tank te unlocken duurt eeuwen, ook met een premium account. Wat dat betreft heeft WOT het beter voor elkaar en hoef je niet voor een ander type kanon een complete tank vrij te spelen.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
Ik heb zelf WoT niet gespeeld, maar wat ik ervan hoor is het in veel opzichten vergelijkbaar maar leuker. En ook later in het spel meer diepgang, al ben ik zelf nog niet zover. Er loopt gewoon een AW topic in dit subforum. ;) [PC] Armored Warfare

En het lijkt er inderdaad op dat de Russen in WT vaak in het voordeel zijn. Ik weet niet of dat een bewuste beslissing is, of meer een gevolg van bepaalde ontwerpbeslissingen. Zo is het map design steeds meer gericht op korte afstanden in stedelijke omgevingen. Zelf bij maps die van zichzelf groot genoeg zouden zijn, worden de spawnplekken op dusdanige plekken geplaatst dat het allemaal kunstmatig verkleind raken. Ik vermoed dat deze keuze komt doordat Gaijin de games korter en heftiger wil laten zijn. Maar omdat de Russen het beste presteren op korte afstand is dat de facto een voordeel voor hen.
quote:
Tuintje schreef op zondag 13 december 2015 @ 01:32:
Serieus, 90 graden op de zijkant van een T34 en niets geraakt, spatte gewoon uit elkaar close distant met de Panther D. Maar nu weet ik dus ook waarom dankzij XanderDrake.
Maar vergeet niet dat het niet genoeg is om alleen door pantser heen te komen. Als dat je lukt moet je ook nog daadwerkelijk schade aanrichten aan crew en modules. Dat betekent dat de ammo met de hoogste pen, niet per definitie het beste is om te gebruiken. Het lijkt erop dat de Russen ook in dit aspect in het voordeel zijn omdat ze veel ammo hebben met HE filler. Maar dat wil niet zeggen dat je met de Duitsers helemaal niets uit kan halen.

Overigens is een van de meest gehoorde klachten op het Russische forum dat Gaijin juist USA en Duitsland zou bevoordelen. En in het geval van US vliegtuigen valt daar heel veel voor te zeggen. ;)

• Tuintje

Tuintje

Afgelopen nacht weer een paar rondes gehad waar Russiche tanks niet te pennen zijn opw elke afstand dan ook. Op een of andere manier moet je godsveel geluk hebben en zij hebben dat geluk wel want een Panther D one shot killen kunnen de Russen als de beste.

Zelfs op de koepel, aan de zijkant van een T34-xxx is het een probleem met de Panther D en de IV/70. Ik moet met beide tanks geluk hebben wil ik een T34 one shot killen. Ik gebruik diverse ammo, van standaard tot noem het maar.

Maar ik heb AW eens bekeken en die ga ik een kan geven zodra mijn premium account bij WT is afgelopen. Ziet er wel leuk uit en het schijnt dat de devs hier wel naar de community luisteren. Ben benieuwd.

• glashio
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 17:56

glashio

C64 > AMIGA > PC

quote:
Tuintje schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:57:
... waar Russiche tanks niet te pennen zijn opw elke afstand dan ook... geluk hebben
De reden dat ik het stuk minder speel... Geluk is het niet, dat programmeer je (lees, russisch developers)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Tuintje

Tuintje

Ik vind dat echt heel erg jammer. Dit is naar mijn bescheiden mening een game met enorm veel potentie maar de devs verkloten het met balans en niet toegevoegde waarde. De game is grafisch heel erg mooi en het is allemaal redelijk tot goed in verhouding. Maar die balans is ruk. Het is in ieder geval niet zoals het hoort te zijn.

• Teh_Waggel
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 25-06 17:16
En zoals verwacht, de Britse tanks gaan eerst in CBT. Toegang tot de CBT krijg je door vanaf 19 december, twaalf dagen lang minstens 5 random battles per dag te winnen. De site geeft geen uitleg maar ik neem aan dat dit tank battles zijn.

Oh, of je betaald minsten €11,- ....voor een beta test (en een premium tankje).

Aan de andere kant, dit was ook het geval bij de andere tanks dus een verrassing is het niet.

Britse reserve tanks gewoon beschikbaar. De reserve tanks, de T12E2 en de Crusader mk.II zijn speelbaar. Nu maar wachten tot de 19de om de rest te unlocken

Edit: voor de liefhebber. Ik speel vooral RB vliegtuigen met hier en daar een tank battle. Username: FehunTyr

Teh_Waggel wijzigde deze reactie 15-12-2015 19:38 (27%)

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20-08 12:21
Was het iemand anders opgevallen dat de britse reserves in het begin 130/110/100 (of iets dergelijks) armor penetration hadden? Dat hebben ze een uur later al weer gepatched maar toch... Ik had ze toen even getest, en in iedergeval waren ze toen vet overpowered, je kon echt overal dwars doorheen schieten :D
Van het hele spel vind ik overigens het vliegen wel het leukste, daar heb ik dan ook verreweg de meeste tijd doorgebracht. Waar mensen bij de tanks roepen dat er een russische bias is (is er volgens mij ook :/ ), is dat naar mijn mening bij de vliegtuigen niet (meer) zo. Ik speel nu al best een tijd met de Amerikanen, en ik ben daar erg tevreden mee. Ze zijn stevig en je schiet, met stealth ammo, alles in de fik. je wacht even, en *poef* kill. En het allergrootste voordeel, ten opzichte van de duitsers, russen en britten is dat ze zo ongeloofelijk veel ammo hebben, wat uiteraard erg fijn is in RB.

• Tuintje

Tuintje

Die Russische bias is er nog zeker, ook na de update. Een T44 heeft een lagere BR als een Jagdpanther en ik kreeg die tank niet stuk. Afstand was nog geen 80 meter en geen eens een pen. Noppes nada. T44 schiet een keer ik stuk. Zelfs een T43-85 heeft een one shot kill op mij frontaal. Dat is te gek voor woorden, maar goed. In plaats van twee mappen erbij te maken hadden ze beter de balans eerlijker kunnen maken.

Ik vlieg nu wat vaker in de bommenwerpers van de Duitsers. Heb net een medium bomber vrijgespeeld, maar of de Duitse tree een beetje goed is weet ik niet. Ik pak meestal wel een aantal kills in een tank battle en dan zou ik de bommenwerper kunnen gebruiken. Tief ik 30 bommen op die klote Russische tanks.

• Psycho_Yuri
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 02-11-2017
Ik ben het er zelf niet mee eens, dat er zoveel Russische bias is. Probeer eens fulltime met de Russen te spelen dan merk je vanzelf wel dat het niet zo is. Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Vergeet niet dat de armor penetratie heel realistisch is, en je precies op de juiste zwakke plekken moet richten (en raken, lijkt me ook wel zo handig) om ze te kunnen 1 shotten.

• Tuintje

Tuintje

Er is helemaal niets realistisch aan de manier van pennen. Ter voorbeeld: een Jagdpanther en een Panther D waren in het echt niet te pennen aan de voorkant door een T34. Zeker niet van grotere afstand, en ik heb al meermalen mee gemaakt dat ik met een enkel schot de poeier inging. Hetzelfde geldt voor de Jagdpanther die in close combat een Tiger 2 beschiet en de Tiger 2 geen schrammetje heeft. Of als je een T34 of een ander Russisch voertuig op de zijkant van de turret schiet en niet eens pent, laat staan dat er ook maar iets aan andere schade ontstaat. Een Jagdpanther die een KV-2 niet kan pennen op de zijkant van de turret? Tot zover het realisme.

Ik weet niet hoe ze die game in elkaar geflanst hebben, maar het lijkt wel of het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Dat de Russen in het voordeel zijn is een feit. Ik lees her en der ook dat de munitie van de Russen meer schade aanricht dan het normaal hoort te doen. Dat staat zelfs uitgebreid op de War Thunder forums met alle toeters en bellen erbij.

Ik kijk het nog even aan omdat ik nu af en toe een bommenwerper erbij pak. Leidt het wat af :)

• Tom. C
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 04-08 12:27
Ik speel Ground Forces met de Russen. Heb eerst de Duitsers gespeeld tot en met de King Tiger H. Helaas is de matchmaking zo beroerd geworden dat je met de King Tigers constant bij Tier 5 cold war tanks ingedeeld wordt. (T-54's en dat soort spul) Die zijn natuurlijk veel sterker. Daarna met de Russen begonnen en heb een tijdje terug de IS-1 researched. De bias dat de Russen sterker zijn lijkt me redelijk terecht. Toen ik alleen met T-34's speelde had ik wel erg vaak goede potjes zeg maar. Nu met de IS-1 valt t wel wat mee.

Ben t overigens met Tuintje eens dat de penetration wel erg random lijkt. Ik zoek erg vaak info over alle tanks om de zwakke punten te leren kennen. Hier schiet ik dan ook altijd op. Er is echter geen pijl op te trekken wanneer je shot penetreert of niet. APCR lukt dan weer iets beter natuurlijk maar dan moet je precies op de crew weten te schieten.

War Thunder is nog steeds realistischer dan World of Tanks dus ik blijf t wel spelen. Vind de tanks ook erg mooi gemaakt in de game.

i7 6700K | Asus Z170 Deluxe | HyperX 16GB DDR4 | GTX 1080 TI FE | Obsidian 750D | Dell S2716DG | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3

• Tuintje

Tuintje

Het ziet er inderdaad wel erg mooi uit. Dat is absoluut waar.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Net een P-47M gekregen van mijn vaste wingman die ik alleen online ken. O+ Het is nogal een beest als je het geduld maar opbrengt om op hoogte te komen. Daar gaan we nog veel plezier uit halen, het enige nadeel is dat US teams vaak vrij bagger zijn.

Verder heb ik ook bewijs voor duidelijke Britse Bias:

• Bitfighter
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-08 21:13

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Oké, Wie kan ons vertellen wat het voordeel is wanneer je je crew Eject uit een tank?
Want kan er niks over vinden.

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Mogelijk lagere repair costs en de mogelijkheid om eventueel in een ander voertuig te starten als je in een hopeloze situatie zit. Kan verder idd ook niets bedenken.

• Tuintje

Tuintje

Is het ook niet zo dat de kill niet toegekend wordt aan iemand die je voertuig half in barrels geschoten heeft?

Ik speel weer Tier 1 :) :) Dat is wel ontzettend lachen, vooral omdat ik nu met wat overzeese vrienden uit de US speel. En op een of andere manier lijkt het erop dat als je Tier 1 speelt je meer RP haalt voor de volgende tank. Ik ben nu een beetje aan het sparen voor de Coelian. Vliegtuigen uit de lucht schieten is wel erg leuk :)

• Bitfighter

Bitfighter

Eerst was het wel zo dat de kill niet werd toegekend, dat hebben ze veranderd.

Zie dat als vroeger toen je het spel geforceerd afsloot of de de internet kabel eruit trok zodat de tegenstander geen punten kreeg en je dus ook geen verlies op je naam kreeg = ongeveer het zelfde als, staat de uitkomst je niet aan dan rage quit ik en lijkt het net of het potje nooit heeft plaatsgevonden!

in dit geval bespaar je dan hopelijk de crew om loins uit te sparen, tenminste dat is het idee! geen idee of dat zo is.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik spring er soms nog wel eens uit als een 'grappige' teamgenoot me zo heeft beschoten dat ik wel beschadigd, maar nog niet daadwerkelijk dood ben. Onverbeterbare teamkillers hebben namelijk een goede kans een ban aan de broek te krijgen. Ik heb bovendien ook geen zin om half kreupel met dergelijke mensen te spelen. Dan liever die persoon een lion-boete bezorgen en in een beter team terecht komen.

• Floks
quote:
Phehistyr schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:19:
Ik spring er soms nog wel eens uit als een 'grappige' teamgenoot me zo heeft beschoten dat ik wel beschadigd, maar nog niet daadwerkelijk dood ben. Onverbeterbare teamkillers hebben namelijk een goede kans een ban aan de broek te krijgen. Ik heb bovendien ook geen zin om half kreupel met dergelijke mensen te spelen. Dan liever die persoon een lion-boete bezorgen en in een beter team terecht komen.
jup ik doe dit ook altijd

Floksor

• Bitfighter

Bitfighter

Z'n 'grappige' team 'killer' genoot, had ik ook een keer. Tank was net nieuw, sta in de fik en ja daar sta je dan. Ik had terug geschoten, want ja, princiepen! ik laat niet op mij schieten. En was toen uitgestapt. En dat was dan einde missie! ja grappig op elkaar schieten. dat verpest gelijk de hele boel

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

https://store.gaijin.net/...%E2%80%9CDog-tag%E2%80%9D

wel leuke missies, maar soms wel storend als je erop focust en niet lukt

himlims_ wijzigde deze reactie 24-12-2015 20:51 (19%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gisteren een "A unique RBT-5 with two 250kg rockets" gekregen door kijken van stream

http://warthunder.pro/en/league/streams/id/1

lachen ding; puur voor geluid van die rockets is het mijn favo tankje. op een caputre punt gaan staan (reload ammo) en dan spammen met die rockets :P

Update 06.01.2016 (1.55.2.103)

Changed colour of UI buttons to reflect their purpose (upgrades are blue, purchase\shop gold and “action” buttons are red).
Added an option to hide information panels in hangar.
Fixed rare bug in rendering of track marks on landscape (long track marks across landscape).

Note: This update applies to PC/Linux/Mac users. PS4 Users will receive the update as soon as possible.

The current provided patchnotes reflect the major changes within the game as part of this Update. Some updates and fixes may be not listed in the provided notes. War Thunder is constantly improving all the time and certain fixes may be implemented without the client being updated.

himlims_ wijzigde deze reactie 06-01-2016 16:35 (72%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• rb1993
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17-02-2017
zijn er ook nog mensen die WT op PS4 spelen? voeg mij maar toe: rb199323, ben net begonnen met nieuwe account, dus verwacht geen hoogstaande vlieglessen :P

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

Eindelijk, na 1,5 jaar geregeld en minder geregeld spelen is het me gelukt: Mijn eerste Jet, de MIG-9

Ik weet dat er vanalles over gezegd wordt, jets hoeven niet leuker te zijn dan props, hele andere speelstijl, enz.
Maar hij speelt erg lekker. Je hebt inderdaad een aanloop nodig, en je speelt vooral tegen andere jets door je BR, maar het gaat prima. De kanonnen op dit vliegtuig zijn lekker krachtig, ondanks hun lage hoeveelheid ammo. Je schiet er 3 tegelijk dus meer kans op raak, en wanneer raak: andere vliegtuig kaputt!!

• 93195
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 27-12-2017
Ik heb dit weer na een lange tijd weer eens opgepakt , en speel dit al paar dagen .maar elke keer 1 schot en ik ben dood ..in een tank.

Maar als ik een schot doe, is het wel hit maar niet dood.
Ligt dat aan mij of .

Ik speel realistic battles en meestal Duitse.

• Tuintje

Tuintje

Ligt helemaal in welke tier je speelt, welke tank, waar je geraakt wordt, waar je die andere tank raakt, onder welke hoek je iets raakt, welke afstand je iets raakt, welke shells je gebruikt et cetera. Wel is het zo, en dat is puur mijn eigen ervaring, dat de Russische tanks iets bevooroordeeld zijn, zeker tegenover de Duitse tanks. Dus wil je winnen kies een Russische tank.

• Tuintje

Tuintje

Voor mij houdt het op per vandaag. Ik ga het spel deinstalleren en install het ook niet weer. Ik word het kotsbeu om tegen inferieure tanks het onderspit te delven en door diezelfde tanks op meer dan een km kapotgeschoten te worden. Dat de Soviet tanks een absoluut voordeel hebben is absoluut waar en ik weiger nog langer gefrustreerd rond te rijden in de Duitse tanks.

Het was leuk voor even, level 18 en een handvol tanks, maar dit is niet speelbaar meer.

• Floks
na een tijdje niet gespeeld te hebben, vandaag toch maar weer eens laten zien dat ik waarde ben voor de clan, in squadronbattles 3x boven aan met 4 tank en 9 vliegtuigen kills. Blijft een leuke game. Vooral met 4 of in een squad of met 8 man squadronbattles

Floksor

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20-08 12:21
Tot nu toe heb ik nog steeds wel lol in het spel, vooral leuk om met een squad te vliegen.
(alhoewel ik vaak in mijn eentje ook wel succes heb) :)

Wat mij wel irriteert is de ontzettende grind ondertussen, en ik wil eigenlijk niet betalen voor premium. Af en toe dus wel leuk al je een 500% RP bonus hebt en in een keer 14000 RP krijgt ipv. rond de 2800 RP. Ik heb trouwens het idee dat als je boven de 10 kills komt er een soort max hoeveelheid RP zit. Over het algemeen haal ik de 10 kills wel, maar het valt mij op dat als ik dan een keer meer haal, ik ongeveer de zelfde hoeveelheid RP krijg :/

Als iemand nog een extra squad lid nodig heeft, ik ben over het algemeen 's avond of in het weekend online (met vliegtuigen, tanks zijn mij te frustrerend) Mijn accountnaam is HannibalMustard :P

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 19-08 20:33
quote:
Tuintje schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:52:
Voor mij houdt het op per vandaag. Ik ga het spel deinstalleren en install het ook niet weer. Ik word het kotsbeu om tegen inferieure tanks het onderspit te delven en door diezelfde tanks op meer dan een km kapotgeschoten te worden. Dat de Soviet tanks een absoluut voordeel hebben is absoluut waar en ik weiger nog langer gefrustreerd rond te rijden in de Duitse tanks.

Het was leuk voor even, level 18 en een handvol tanks, maar dit is niet speelbaar meer.
Ik heb de game zelf redelijk fanatiek gespeeld (eerst PC, daarna PS4) maar ben er afgelopen zomer mee gestopt. Er is geen lol aan om elke keer ge-oneshot te worden door de Russische tanks. Een voltreffer kan maar keer op keer stinkt naar de misdaad. En ook op het forum van Gajin zelf is duidelijk te zien dat meer mensen in de gaten hebben dat de Russische tanks een streepje voor hebben.
Hopelijk komt er een westerse ontwikkelaar die niet bevooroordeeld is en een dergelijke game uit wilt brengen.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Tuintje

Tuintje

Wat ik tot nu toe gelezen heb op dat forum is dat je direct een waarschuwing krijgt als je tegen de schenen schopt van de devs. Maar ik mis het spel niet. Ik heb 5x premium account gekocht maar ik weiger langer te betalen voor een spel dat sterk Russisch bevooroordeeld is.

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
Tuintje schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:33:
Wat ik tot nu toe gelezen heb op dat forum is dat je direct een waarschuwing krijgt als je tegen de schenen schopt van de devs.
Jeetje. Dit is de Russische methode van leiding geven, zullen we maar zeggen.

Ik had toevallig voor sovjet jets gekozen, gelukkig maar..

• Tuintje

Tuintje

Je mag ook niet iemand ontmoedigen om gold te kopen of om het spel niet te spelen. Je zou eens voor de gein de forum voorwaarden moeten lezen :)

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

Holy shit. Vet voertuig. Brits, kan landen op water, zit in de volgende update

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Eindelijk een eigen vliegboot voor de Britten, naast de lend lease premium Catalina. :)

• ranarick
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 28-02 12:22
Ondanks dat er soms geen ene bal van lijkt te kloppen vermaak ik me prima ;) tot en met de pershing bij us tanks , p51-d20. Bij de duitsers tiger h1 en bf109 f4. russen tot nu toe de SU-122 :3.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
ranarick schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:51:
Ondanks dat er soms geen ene bal van lijkt te kloppen vermaak ik me prima ;) tot en met de pershing bij us tanks , p51-d20. Bij de duitsers tiger h1 en bf109 f4. russen tot nu toe de SU-122 :3.
Je moet het vooral niet te serieus nemen en een pauze nemen of iets anders gaan spelen als je je gaat ergeren. Bron: bijna 3 jaar aan het spelen. :p

Is de Su122 nog steeds zo effectief? Ik kan me herinneren dat je een half jaar geleden eigenlijk alles kon one-shotten als je maar wist waar je moest richten.

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Patch 1.57 komt vandaag uit. Voornamelijk een content patch: een lading nieuwe voertuigen, maar geen grote verandering in mechanics. Officiële patch notes zijn nog niet uit, die zal ik later vandaag nog wel posten.

• Floks
graag, weet jij trouwens wanneer de volgende Engelse tanks uitkomen?

edit patchs is 3 gb
http://warthunder.com/en/game/changelog/current/546

Floks wijzigde deze reactie 15-03-2016 09:36 (36%)

Floksor

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

De Chieftain zit in deze update, als je dat bedoelt.

• Floks
nee dat bedoelde ik niet, wel gave tank trouwens.
Ik bedoelde wanneer tier 4 vrijkomt voor de niet betalende spelers bij de britten, iig niet in deze patch

Floksor

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
Floks schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:12:
nee dat bedoelde ik niet, wel gave tank trouwens.
Ik bedoelde wanneer tier 4 vrijkomt voor de niet betalende spelers bij de britten, iig niet in deze patch
Zijn die nog steeds niet vrijgegeven? :X Dat is dan wel ontzettend slecht zeg. Aan de andere kant heb ik er inmiddels wel toegang tot vanwege de achievements (een x-aantal dagen waarop je een y-aantal wins hebt gehaald), maar daar heb ik nooit bewust voor gespeeld.

• Floks
Ik log nog iedere dag even in, speel alleen om de paar dagen een avondje, dit omdat bijvoorbeeld rb6 siege en de division uitgekomen zijn.

Floksor

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
Floks schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:01:
Ik log nog iedere dag even in, speel alleen om de paar dagen een avondje, dit omdat bijvoorbeeld rb6 siege en de division uitgekomen zijn.
Ik krijg zojuist de melding dat alle Britse tanks voor alle spelers beschikbaar zijn om te onderzoeken.

• Floks
dat is geweldig nieuws

Floksor

• Floks
1 April :D

http://warthunder.com/en/...g-fleet-in-war-thunder-en

Net even gespeeld, echt super cool.
Hopelijk komen er gauw een zooi boten bij, want dit is briljant

hoor van de gasten die world of ships spelen dat dit er al beter uitziet, hopelijk komen de 2de wereld oorlogschepen dan gauw.

Floks wijzigde deze reactie 31-03-2016 22:04 (61%)

Floksor

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
Floks schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:46:
1 April :D

hoor van de gasten die world of ships spelen dat dit er al beter uitziet, hopelijk komen de 2de wereld oorlogschepen dan gauw.
Slimme actie: een vroege spelerstest voor naval forces onder de paraplu van een 1-april grap.

Een andere strakke actie van ze:
Gaijin Store - Russian Bias Advanced Pack
quote:
This pack includes

- T-34-100 middle tank (Rank 4 USSR);
- T-44-122 middle tank (Rank 4 USSR);
- Yak-3 VK-107 fighter aircraft (Rank 4 USSR);
- "Master of Russian Bias" title in the game.
_O-

Edit: En een vacature:
Director of Russian Bias (m/f)

Phehistyr wijzigde deze reactie 01-04-2016 15:36 (8%)

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21-08 12:33
Ik ben nu sinds een tijdje weer begonnen in War Thunder. Heb een half jaar geleden een Thrustmaster Hotas X gekocht maar vond het toen te moeilijk. Heb nu sinds een paar dagen de Simulator Battles ontdekt. Een stuk minder standaard dan de arcade games waarbij je allemaal 5km van elkaar af begint en iedereen eigenlijk hetzelfde doet.

Alle bovenstaande kritiek is toch jammer. Waarom hebben ze op hun site niet een forum onderdeel waar mensen zelf met ideeen kunnen komen en waar medespelers dan op kunnen voten.

Spelen jullie ook wel eens met of tegen elkaar hier op Tweakers? Lijkt mij een leuk idee, al moet ik erbij zeggen dat ik niet veel ervaring heb met War Thunder.

• Floks
Ik zit zelf in de AOD Clan, dit omdat er eigenlijk weinig tweakers meer spelen

Floksor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik speel regelmatig, maar voornamelijk met twee of drie vaste vrienden. En eigenlijk altijd RB, vliegtuigen of tanks. Maar als Gaijin de Vive gaat ondersteunen zal ik zeker SB air gaan proberen. Tot nu toe heb ik me daar nog niet echt aan gewaagd omdat ik de view controls nooit lekker heb kunnen krijgen in combinatie met een joystick. VR zal daar logischerwijs een oplossing voor moeten zijn.

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Dat zou je ook kunnen oplossen met DIY-headtracking (Het TrackIR-alternatieventopic)

Ikzelf vlieg vaak gewoon arcade, maar soms wel RB met mijn DIY-tracker. Vind die realistische modi alleen altijd zo traag. Ik wil gewoon realistische actie, maar het doodsaaie opstijgen en een half uur naar de vijand toe te vliegen op cruise control (bij wijze van) hoef ik niet elke keer mee te maken. Op de een of andere manier gaan die puristenmodi in alle games altijd gepaard met een soort van verplicht ook het saaie gedeelte lang simuleren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
MsG schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:23:
Dat zou je ook kunnen oplossen met DIY-headtracking (Het TrackIR-alternatieventopic)

Ikzelf vlieg vaak gewoon arcade, maar soms wel RB met mijn DIY-tracker. Vind die realistische modi alleen altijd zo traag. Ik wil gewoon realistische actie, maar het doodsaaie opstijgen en een half uur naar de vijand toe te vliegen op cruise control (bij wijze van) hoef ik niet elke keer mee te maken. Op de een of andere manier gaan die puristenmodi in alle games altijd gepaard met een soort van verplicht ook het saaie gedeelte lang simuleren.
Mijn zelfgemaakte tracker valt ook onder de viewcontrols die ik nooit lekker heb kunnen krijgen. :p Het feit dat je met je hoofd moet draaien maar tegelijk toch naar je scherm moet kijken vind ik erg onplezierig spelen. Dat is dan nog los van het feit dat de software wel erg vaak de kluts kwijt raakte. VR heeft gewoon 1:1 tracking, dat spreekt mij veel meer aan. In RB blijft mouse look ronduit superieur.

Het positioneren in RB is ongeveer het belangrijkste aspect om succesvol mee te zijn. Daarom is klimsnelheid ook zo belangrijk. Gaijin heeft wel eens ongevraagd 'nieuwe' maps in de RB roulatie geintroduceerd die niets anders waren dan reguliere AB maps met AB spawns maar RB flight models en regels. Dat was ronduit kut en na veel klachten van de spelers hebben ze dat snel weer terug gedraaid.

• Sebastiaan_2005
Dit lijkt me ook een fantastische ervaring met bijv een Oculus! Idd het om je heen kijken in War thunder gaat alles behalve intuitief.

• Floks
ja erg gaaf met de dk2.0, helaas is het menu een drama met dat ding :D

Floksor

• Sebastiaan_2005
Ik heb net voor het eerst Golden Eagles aangeschaft, 10.000 stuks. Iemand een advies wat ik er het beste mee kan doen? Heb nu 1 dag premium account gekocht en wat research laten doen. + Talisman :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

quote:
Sebastiaan_2005 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:05:
Ik heb net voor het eerst Golden Eagles aangeschaft, 10.000 stuks. Iemand een advies wat ik er het beste mee kan doen? Heb nu 1 dag premium account gekocht en wat research laten doen. + Talisman :p
Wachten tot er weer eens een flinke korting wordt gegeven op een jaar premium. Tot nu toe is dat een paar keer per jaar 50% afgeprijsd, maar het is lastig te voorspellen wanneer dat weer gebeurt. Wat je ook doet, nooit xp converten, dat is echt belachelijk duur!

• Sebastiaan_2005
Hoe herken je trouwens tanks van de tegenpartij in Simulator Battle?

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ervaring. Meer is het eigenlijk niet. :p Gelukkig heeft eigenlijk elk land wel een eigen look die je vrij makkelijk kunt herkennen. Het lastigste zijn nog wel de premium captured tanks. Om wat ervaring op te doen zou ik eerst een tijdje RB spelen. Daar hebben de friendlies in elk geval wel markers.

• Sebastiaan_2005
quote:
Phehistyr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:47:
Ervaring. Meer is het eigenlijk niet. :p Gelukkig heeft eigenlijk elk land wel een eigen look die je vrij makkelijk kunt herkennen. Het lastigste zijn nog wel de premium captured tanks. Om wat ervaring op te doen zou ik eerst een tijdje RB spelen. Daar hebben de friendlies in elk geval wel markers.
Ik bedoel meer als je in een vliegtuig zit, sorry vergeten erbij te vermelden. 8)7 Ik doe eigenlijk alleen vliegen!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Dat komt op hetzelfde neer ben ik bang, maar het is nog veel lastiger. Je kan alle voertuigen previewen in de hangar om een idee te krijgen. In het begin van een ronde kan je het nog wel uitvogelen aangezien de spawns bekend zijn. Verder zou ik het op safe spelen en altijd eerst een of meerdere passes doen voor de identificatie.

• glashio
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 17:56

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• tijmenvn
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-08 21:22
Zijn er eigenlijk nog veel tweakers die dit spelen? Ik speel heel veel Ground Strike RB en zou heus wat tweakers om mee samen te spelen. We hebben al een hele populaire TS voor BF4, en we kunnen heus een War Thunder kanaal toevoegen als daar animo voor is

i7 5960X @ 4.5GHz // EK-XLC Predator 360 // ASUS X99-A II // 32GB Corsair Vengeance LED 3000MHz CL15 // Phanteks Enthoo Evolv ATX // EVGA GTX 1080 FTW2 // Samsung 950 Pro 256GB + 850 EVO 1TB // Corsair AX1200i // Acer Z35P (3440x1440@120Hz)

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik speel het nog bijna dagelijks, maar voornamelijk met een paar vaste vrienden. Verder is het redelijk doods wat Tweakers betreft.

• Zaratrass
quote:
tijmenvn schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:47:
Zijn er eigenlijk nog veel tweakers die dit spelen? Ik speel heel veel Ground Strike RB en zou heus wat tweakers om mee samen te spelen. We hebben al een hele populaire TS voor BF4, en we kunnen heus een War Thunder kanaal toevoegen als daar animo voor is
Via tweakers ben ik ook nooit veel spelers tegengekomen, ik ben op een gegeven moment maar een clan gejoined waar ik nog steeds bij zit. Ook al speel ik iets minder er zijn altijd mensen online en het maakt de game nog leuker omdat ze het spelen via tweakers. Elkaar dekken en informatie geven voor de situation awareness.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gatlin90
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 08-08 21:45
Ik zit er ook vrijwel dagelijks op, maar door de week 1 a 2 potjes per dag. In het weekend speel ik meer.

Speel uitsluitend vliegtuigen in AB.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floks
Ik speel op dit moment nog zelden, naar mate de winter in aantocht komt, ben ik weer meer in deze game te vinden, gaat al jaren zo :D

Floksor

• Zaratrass
quote:
Floks schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:31:
Ik speel op dit moment nog zelden, naar mate de winter in aantocht komt, ben ik weer meer in deze game te vinden, gaat al jaren zo :D
Ik mis je al... wat doe je tegenwoordig dan wel 8)7

• Floks
quote:
manii schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:15:
[...]

Ik mis je al... wat doe je tegenwoordig dan wel 8)7
pm :)

Floksor

• Okars
  • Registratie: oktober 2008
  • Niet online
Is het normaal dat je tegenwoordig 4 a 5 minuten moet wachten voor je een tank battle kan joinen?

Of is het spel inmiddels stervende?
Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True