Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Armored Warfare

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12:20

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Mede-auteur:
  • caesar1000
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 08:52

caesar1000

Speciale Tweakers Armored Warfare Topic Start actie!

De game is op dit moment in Open Beta en te spelen voor iedereen. Hier kun je je aanmelden en gelijk beginnen!

Beste mede-Tweakers,

De meeste van jullie zullen het vast wel mee hebben gekregen:

December 2013, Nederland verkoopt haar Leopard 2 tanks aan Finland. Daarvoor was al aangegeven dat ze vanwege de bezuiningen en het beperkt gebruik eruit zouden gaan en de regimenten zouden worden opgeheven. Om toch nog een beetje onze eigen cavalerie te behouden (lees: of in ieder geval te doen alsof) zou ik graag hierbij de Armored Warfare '41 Tankbataljon' groep (in de game Battalion en in WoT bekend als clan) willen oprichten en alle Tweakers van harte uitnodigen om deze Nederlandse groep te joinen wanneer de game eenmaal Open Beta gaat. Natuurlijk kan een heropgericht bataljon niet zonder tankers en dus hebben we ook recruiters nodig. Hierbij dan ook 5 invites voor de mensen die graag zouden mee willen helpen met de recruitment. Laat u horen! Wil je een invite en kun je ons verzekeren dat je ook zult gaan recruiten stuur dan een (korte) motivatie naar mij. Alvast bedankt!

Ik wil graag ArmoredTalk bedanken voor de 5 invites en wens iedereen succes en speelplezier in Armored Warfare toe! :+

Op dit moment zijn de 5 Keys vergeven en zal binnenkort een lijst met recruiters gepubliceerd worden.

Over en uit.

PS: Hier nog voor de geïnteresseerden een video van het laatste schot van onze Leopard tanks.

LET OP!

"Waarom is er nog geen dedicated AW topic op dit forum?"

Dit topic was in eerste instantie geplaatst door TweakJerommeke omdat er nog steeds geen dedicated Armored Warfare topic was en we natuurlijk wel een plaats wouden hebben om onze kennis en succesen met elkaar te delen. Sinds ik graag wel een uitgebreid topic wou gaan starten over AW en ik het er met de moderators over heb gehad hebben we besloten dat dit vanaf nu het dedicated topic voor Armored Warfare is. Vandaar dat de comments direct hieronder misschien een beetje raar zijn omdat de inhoud van deze topic start voorheen natuurlijk heel anders was.

Ik, Bart-Jan (caesar1000 dus), zal vanaf nu de komende weken telkens meer en meer nuttige informatie, website linkjes, tips etc. etc. hier plaatsen om dit topic om te toveren naar een plaats waar Tweakers onder elkaar even lekker kunnen kletsen over de 'gepantserde oorlogsvoering'. ;)

Weet zelf erg veel van moderne oorlogsvoering met rupsvoertuigen af en heb ook al vanaf het begin World of Tanks, War Thunder: Ground Forces en nu ook Armored Warfare (en nog allemaal andere, volgens vele, 'saaie' tank simulatoren :+ ) gespeeld dus dat moet in ieder geval helemaal goed komen. Dit is mijn eerste topic dus twijfel niet als je nog punten van verbetering ziet! (DM even)

ARMORED WARFARE

In de game Armored Warfare probeer je met behulp van moderne tanks de vijand uit te schakelen dan wel niet hun basis te veroveren. Hierbij moet de speler gebruik maken van zijn/haar kennis over de verschillende tanks in de game om keuze's te maken die dood of leven kunnen betekenen. Ook zijn er verschillende types pantservoertuigen, verschillende granaatsoorten en kan de speler ook handig gebruik maken van zijn/haar pantser. Al met al een game waarin tactisch denken, 'tank-control' en teamwork samen een leuk geheel maken. See you on the battlefield!

Ontwikkelaar: Obsidian Entertainment (Verenigde Staten) (Ja, ook van South Park)
Release datum: De game zit op dit moment in Open Beta. De echte officiële release is nog niet bekend.

Status

Op dit moment bevindt de game (v0.9.1461b) zich in de Open Beta Head Start. De kopers van een Founder Pack kunnen alvast aan de gang met grinden! De staat waarin de game nu verkeerd als het gaat om voertuigen en features zal hetzelfde zijn bij de officiële Open Beta release voor alle spelers.

Classes

Classes waar de voertuigen in verdeeld zijn:

- Armored Fighting Vehicle (AFV)
- Light Tank (LT)
- Main Battle Tank (MBT)
- Tank Destroyer (TD)
- Self-Propelled Gun (SPG)

Zie voor mijn eerste indruk van een aantal premium voertuigen en wat afbeeldingen mijn posts vanaf pagina 5

Maps

Op dit moment zijn er al een aardig aantal maps in de Open Beta en zullen er in de komende maanden vast en zeker meer worden toegevoegd. De developers lieten zelf weten ook verschillende grootte's te willen hanteren en ook een brede variëteit aan landschapen om zo de gameplay leuk te houden.

Lijst met maps die op dit moment in de game zitten (met daarachter het seizoen):

- Cold Strike (Stad-Winter-Woodland)
- Ghost Fields (Vliegveld-Herfst-Woodland)
- Narrows (Olieopslagterrein-Herfst-Woodland)
- Pipelines (Olieraffinaderij/dorp met rivier-Zomer-Woestijn)
- Port Storm (Haven-Zomer-Woestijn)
- River Point (Klein dorp met neergestort vliegtuig-Zomer-Woodland)
- Roughneck (Olieraffinaderij-Winter-Woodland)
- Reactor (Kerncentrale-Zomer-Woodland)

Tips en tricks
  • Bovenaan staat het kopje 'Base'. Dit is je basis die je kunt uitbreiden mbv resources (elke dag 100). Hierdoor kun je dan bijvoorbeeld bonussen krijgen op Free XP of korting op Premium.
  • Wil je snel naar tier 5? Bij de gele dealer genaamd Shishkin kun je al vrij snel, door een bepaald aantal potentiële damage te blokkeren, de tier 5 MBT Chieftain vrijspelen. Zeker het proberen waard! :*)
  • Zoals veel Battlefield spelers weten kan een smoke screen guided missiles tegenhouden. Dat is niet het geval in Amored Warfare!
Handige linkjes!

Hier zijn wat linkjes naar sites die handig kunnen zijn. De blog ArmoredTalk is zeker een aanrader omdat hier al het nieuws van de game op komt inclusief extra info en diepgaande artikelen over Armored Warfare.

Website Armored Warfare
http://aw.my.com/us
YouTube channel Armored Warfare
YouTube: Armored Warfare
ArmoredTalk
http://armoredtalk.com/
AW Guide
http://aw-guide.com/
Armoured Warfare Founders Packs
http://aw.my.com/us/founders-packs

Het Armored Tweakers Bataljon

Op dit moment houden we, ik van het Armored Warfare topic en de leiding van Gathering of Tweakers, contact om het opstarten van Armored Tweakers goed te laten verlopen. De clan is voor alle Tweakers open indien zij aan de eisen, die later bekend worden gemaakt, voldoen. Op dit moment zijn de bataljons opties nog niet uitgebreid genoeg om meer info vrij te geven over de clan en de aanmeldprocedure (lees: het bataljon). Genoeg tijd dus nog om even te grinden zodat je in ieder geval een goede tank bezit! :+

Tweakers Playerlist

Zoals de titel al zegt staat hieronder een list waarin de Tweakersnaam met daarachter de in-game naam te zien is. Spreek vooral is een keer met elkaar af om in een platoon te gaan en samen wat potjes te doen om elkaar beter te leren kennen en kennis van de game uit te wisselen! Als je Armored Warfare speelt en hier ook een account hebt stuur me dan een DM en ik zet je erin. }:O

! Als je op de NA server speelt geef dat dan ook even aan. Standaard zet ik EU neer.. !

Tweakers naam In-game naam Server
caesar1000 caesar1000 EU
snowD snowD EU
estrion Wh33l EU
JulesvH Sjeng EU
p0st post EU
wontcachme wontcachme EU
Bigsexy3 Bigsexy3 EU
JRacer Wacky_Mars EU
glorixjim GlorixJim EU
Lefty_BlueHand Lefty_BlueHand EU
blonderulez blonderulez NA
Iusedto Iusedto EU
solique Solique EU
hexta Stinos EU
DWattel ManDraak EU
huntedjohan huntedjohan EU
MRCL DisturbedPuppy EU
darkenergy mtown EU
leekers Jhon_Now EU
SurfBoy WindSurfBoy1999 EU
Kepro Kepro EU
cable-one cable-one EU
Vickiieee iTridosha EU
MetaFrame MetaframeNL EU
xtrme xtrme EU
garathane Grey_Mouser EU
Nemm Nemesis3z EU
TweakJerommeke Remmke [IDEAL] EU
Inrage Inrage EU
Monno1974 MonnoJanssen EU
PaulZ PAUL1865 EU
ElPaco ElPacoSnake EU
WRX2.5 CyclopsNL EU
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -

TS UPDATE SCHEMA

Op dit moment staat er aardig wat standaard info in de TS maar mag er wel het nodige visueel gedaan worden. Ook ga ik de informatie nog fors uitbreiden en helemaal up-to-date maken. Iets voor de komende herfstvakantie (volgende week). ;)

caesar1000 wijzigde deze reactie 24-02-2016 17:07 (193%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:15
quote:
Skilled platoons is nou niet echt een gebrek aan. Het gaat meer om de tegenhanger, hoe voorkomen ze tomatenteams?

"Political correctness will be the downfall of western society"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12:20

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Met skilled platoons bedoelde ik ranked platoons, dus een tomaat platoon zal niet gematched worden met een pro-platoon. Tomatenteams zitten helaas in elk spel. :|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22-05 21:47
Je vergeet geen MOD support. Dus waarschijnlijk geen XVM en andere E-peen ongein. Alleen ingame stats.

Armored Warfare heeft door de snellere tanks ook een iets snellere speelstijl dan WoT. Het voelde less campy. Kan ook zijn omdat ik AW tot nu toe meer casual heb gespeeld ten opzichte van WoT. Ik ben benieuwd wat de Early Acces gaat brengen ten opzichte van de Alpha.

jantje 2 wijzigde deze reactie 12-05-2015 16:45 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 16-10-2018

Bigsexy3

Signmaker

Ik zit nog te twijfelen om een founders pack aan te schaffen, iemand dat al gedaan?

Game PC Twitch YouTube Partner

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje 2
quote:
Bigsexy3 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:51:
Ik zit nog te twijfelen om een founders pack aan te schaffen, iemand dat al gedaan?
Op zich zijn de prijzen wel redelijk gunstig ten opzichte van wat je krijgt. Als je niet kan wachten op de open beta kan je voor € 17,00 al aan de slag. Het is maar net hoe erg je gehyped bent om het al snel te willen spelen ( Of zo klaar met WoT ^^ )

Ik denk persoonlijk dat het naast WoT best wel een goed en leuk spel gaat worden die zeker naast elkaar gespeeld kan worden. Volgens mij kan je de gold/premium ook pas gebruiken als het in open beta gaat. Je koopt dus eigenlijk early acces met pas later toegang tot je premium gold etc. Daarnaast wordt al je progess ook weer reset als in het open bet gaat. Dus echt hardcore grinden etc heeft nog geen nut.

( correct me if iam wrong )

• User
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:43
Ik heb ook een Founder pack gekocht. Stiekum eigenlijk alleen om te bekijken wat ze allemaal fout doen op het gebied van wapens en dergelijke. :D

User wijzigde deze reactie 20-05-2015 21:55 (6%)

• JulesvH
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 08:47
Ik ben om benieuwd naar AW en heb dat middelste pakket gekocht. Zolang de open bèta nog niet gestart is kun je je pakket nog upgraden door het verschil bij te betalen. De extra's in pakket 2 en 3 beginnen inderdaad pas te lopen bij de open bèta.

Meer info over de founders packs http://aw.my.com/us/faq/founders-packs

27 mei begint een nieuwe test waar je dmv de founder packs toegang hebt. Als ik het goed hebt duurt die test een week.
Vervolgens zullen er meerdere tests volgen totdat de open bèta begint, dus je hebt nog wel ff de tijd om zo'n pack te kopen of te upgraden. Ik verwacht sowieso een berg nieuwe filmpjes op YouTube de 27e (Zo zijn er de afgelopen paar dagen een hele boel Russische filmpjes toegevoegd omdat daar nu al een test loopt)

Edit: Geen mods, dus ook geen Arnie soundpack TweakJerommeke ;)

JulesvH wijzigde deze reactie 21-05-2015 21:42 (4%)

• JulesvH
Naast de officiële pagina http://aw.my.com/us (inclusief forum) is hier ook goede info te vinden: http://armoredtalk.com/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12:29
Ondanks de filmpjes die ik heb gezien ben ik nog niet verkocht. Wanneer is de release van de open beta?

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JulesvH
quote:
Kepro schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:08:
Ondanks de filmpjes die ik heb gezien ben ik nog niet verkocht. Wanneer is de release van de open beta?
When it's ready......

Er wordt geen tijd gegeven. De algemene verwachting is eind van dit jaar. Komende woensdag begint een week Early Access. Met een paar uur toegang per dag. Deze Early access sessies zullen de komende tijd vaker voorkomen en ook geleidelijk aan langer duren alvorens men klaar is voor de open bèta.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50

snowD

∞ / ∞ = NaN

http://armoredtalk.com/20...round-1-details-are-here/ ik ben om... (al een tijdje maar door andere games had ik ff geen geld om een Founders pack te kopen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08:50

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik vraag me heel sterk af of dit op mijn laptop gaat werken, dat houd me dan ook tegen om de Founderspack te kopen. Het lijkt me een welkome afwisseling op WoT.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

quote:
MetaFrame schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:41:
Ik vraag me heel sterk af of dit op mijn laptop gaat werken, dat houd me dan ook tegen om de Founderspack te kopen. Het lijkt me een welkome afwisseling op WoT.
van mijn linkje:
quote:
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS FOR PARTICIPATION IN EA

Video card GeForce GTX 275
Processor Intel (R) Core (TM) i5-4440 CPU @ 3.10 GHz (4 cores), ~ 3.1 GHz
Memory 4GB
Operating systems:
Windows Vista Home Premium and above (Home Premium, Business, Enterprise, Ultimate) x64
Windows 7 Home Basic and above (Home Basic, Home Premium, Professional, Enterprise, Ultimate) (6.1, Build 7601) Service Pack 1 x64
Windows 8 (8, 8 Pro, 8 Enterprise, 8.1, 8.1 Pro, 8.1 Enterprise) x64

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Brrrr... Dan denk ik dat mn 650 GT M het gaat afleggen :(, 16GB mem en mn i7 gaan het wel trekken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:41

wontcachme

You catch me? No you wont

En de download is beschikbaar.

Hoeveel Wotters zullen hier terechtkomen? :+ :+

Samsung Galaxy S7 | Custom Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G502)

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

quote:
wontcachme schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:19:
En de download is beschikbaar.

Hoeveel Wotters zullen hier terechtkomen? :+ :+
redelijk wat denk ik.. geen idee though hoeveel mensen een founders pack hebben gekocht, ik heb daarentegen de Lord of war pack gekocht..

en uiteraard gister de download begonnen.. vanavond ff afmaken

• wontcachme

wontcachme

Hoe werkt dat limiteren van de upload in vredesnaam bij de launcher.... Ik heb hem gelimiteerd staan op 50KB/s en nog wordt mijn hele internet dichtgetrokken, terwijl mijn upload 100KB/S is.

Samsung Galaxy S7 | Custom Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G502)

• glashio
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11:19

glashio

C64 > AMIGA > PC

Geinûg... Hoe meer tanks PC Games des te beter :) Tot de release blij ik nog even op WT hangen.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

Q: Is there so-called gold-ammo:
A: No! There is no gold ammo in Armored Warfare. *O* <3

• estrion
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 16-05 08:32
vandaag toch ook nog maar even op de valreep een founder pack gekocht. :)

WoT Steam

• jantje 2
Ik ben maar aan het updaten vanaf de eerdere Alpha versie, 13GB downloaden met 100-300kb/ps betekende anders vanavond niet spelen ^^ Update was maar 3 GB, hopelijk levert dit geen problemen op.

• estrion
alvast maar de thuis pc aan het downloaden gezet.
installer staat nu rustig met 2.3MB/s te pruttelen :)

WoT Steam

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

krijgen meer mensen de melding dat er teveel spelers op de server zijn?

• JulesvH
Iemand al wat ervaringen met de Early Access test van vandaag? Ik had geen tijd om te spelen.

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

quote:
JulesvH schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:42:
Iemand al wat ervaringen met de Early Access test van vandaag? Ik had geen tijd om te spelen.
yes, het speelt (naar mijn gevoel) iets sneller dan wot.. afaik is het zo dat boven in het scherm als je in de garage staat 2 balken hebt welke (volgens mij) per voertuig handelaar(zijn er 2) vol moet krijgen en dat doe je door veel schade te doen (iig voor de eerste T3 van een andere class) en als je de balk vol hebt dat je dan het volgende voertuig kunt unlocken

beetje kut uitgelegt

snowD wijzigde deze reactie 28-05-2015 08:30 (3%)

• User
Ik denk dat de snelheid komt doordat je op lage tiers speelt. Tier 1-2 in WoT spelen ook belachelijk snel in verhouding tot hoge tiers.

• Bigsexy3

Bigsexy3

Signmaker

Ik ga straks maar even een Founders Pack aanschaffen en daarna als ik thuis kom maar even de client downloaden. Aan me internet zal het niet liggen qua snelheid, eerder aan de andere kant van de lijn ben ik bang.

Ben benieuwd hoe het spel speelt. En of me laptop het gaat trekken, ondanks dat ga ik toch de Founders Pack aanschaven, die paar tientjes is het wel waard denk ik.

Iemand al ervaringen om te delen?

• jantje 2
Gisteren gespeeld tot aan tier 3. Heb hiervoor ook alle Alpha tests gespeeld en ten opzichte van de laatste alphatest merk ik nog niet heel veel verschil. Het is inderdaad iets sneller dan WoT in het algemeen dat zal je ook hebben in hogere tiers.

Games verliepen wel anders dan op de Alpha, maar dit komt ook doordat er een andere doelgroep momenteel speelt. Je merkt dat de 43% spelers hier ook actief zijn, en de teams blijven natuurlijk drama. Je moet niet verwachten dat het met dit ineens highly competitive 14-15 games zijn. Voordeel zonder stats en xvm is dat niemand er omgeeft. Geen verwachtingspatroon geen gezeik etc.

Er zijn weinig preformance issues. Alles maxed rond de 40-50FPS met af en toe een drop naar 30.
Kan dus nog wel wat geoptimized worden!

Wat ik nog wel jammer vindt, is dat de feedback die je krijgt tijdens het doen van damage en het ontvangen van damage minimaal is. Je hebt niet het gevoel dat je schiet of schoten ontvangt. Dit is voor mij momenteel het grootste minpunt. Daarnaast is het loading screen, en tekst ingame net te klein. Ik moet echt op me scherm focussen om te kijken wat er nu precies staat. Ga dit ook zeker even aankaarten op hun forum.

Maar ik heb wel weer zin om vanavond in tier 3 te duiken.( m60 patton ) vorige keren alleen maar de andere lijn gekozen.

• wontcachme

wontcachme

Het speelt best lekker. Snel zeker, maar dat zijn natuurlijk de lower tiers. Wel nog een paar erger dingen gisteren:
- Iemand in mijn platoon werd telkens met één tank uit de game geknikkerd. Als de map starte kwam hij weer in de garage terecht
- Erg lage FPS. Ik heb een GTX970 en met alles op medium is het net de 65FPS halen :X
- De gevoeligheid van de muis tijdens het snipen is veel te groot.
- Af en toe veranderd tijdens het gamen mijn aim in een muisaanwijzer. Moet dan de game minimizen en weer openen om weer normale aim te krijgen. Maar dit kan ook aan een ander programma liggen.

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

quote:
wontcachme schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:59:
Het speelt best lekker. Snel zeker, maar dat zijn natuurlijk de lower tiers. Wel nog een paar erger dingen gisteren:
- Iemand in mijn platoon werd telkens met één tank uit de game geknikkerd. Als de map starte kwam hij weer in de garage terecht
- Erg lage FPS. Ik heb een GTX970 en met alles op medium is het net de 65FPS halen :X
- Af en toe veranderd tijdens het gamen mijn aim in een muisaanwijzer. Moet dan de game minimizen en weer openen om weer normale aim te krijgen. Maar dit kan ook aan een ander programma liggen.
1.is dat de TP-76? waren meer mensen bij die dat probleem hadden
2.ik heb een GTX 760,16GB ram, i5 4670K en ik speel met alles op max met een average op (volgens mij was het laagste dat ik haalde 50 average) 60 fps
3. met je eens..
4. nog niet voor gekomen bij mij

• TimS81
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 29-10-2016
quote:
Heb dezelfde kaart, en mijn FPS zitten standaard op ruim 50 FPS. Dat is met settings op Very High. Zal vanavond MSI Afterburner parallel mee laten draaien om te zien hoe de belasting van de GPU en CPU uitziet. Heb het idee dat het spel vrij CPU-intensief is.

Wat de gevoeligheid in de sniper view betreft, platoon maatje van me had hetzelfde en is daarom gestopt met spelen, maar had er zelf totaal geen last van. Helaas lijken de instellingen hiervoor nog geen veranderingen te brengen.

• User
quote:
TimS81 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:30:
Heb het idee dat het spel vrij CPU-intensief is.
Ik heb een Intel hexacore met HT, 12 threads dus, op 4 GHz. Graka is een 780 GTX.
Ik haal de 60 average niet eens met de instellingen op Very High. Wat een bagger optimalisatie.

Kom op Obsidian, de engine is 4-5 jaar oud.

• jantje 2
quote:
Had ik gisteren 1x ook in platoon, werd ik terug gezet naar garage, ff reboot en verder geen last van gehad.
quote:
Heb zelfde kaart in combinatie met I7-2600k. En ik draai alles op max met gemiddeld 40 - 50 FPS ( tot 30 fps is het goed speelbaar. Onder de 30 FPS gaat het happeren.
quote:
Dit kan je in de instellingen veranderen, Yawn en pitch van de muis. Standaard op 25 volgens mij. Ik heb ze veranderd naar 15 dacht ik en een maatje naar 11. Speelde voor mij gewoon goed. Kon shots goed aimen.

Zelfde met de minimap, die is standaard zo klein. Gelijk vergroot naar maximaal.

Wel 1x gehad dat ik inzoomde langs een gebouw en dat me snipermode ineens een kwart slag gedraaid was. Dit was echt heel irritant en was niet meer te spelen met snipermode. Net alsof je met een schuin hoofd naar je beeldscherm aan het kijken was. Daarnaast draaide je turret ook nog eens dat je helemaal enig gevoel van richting kwijt bent.

Echter zijn dit niet echt gamebreaking bugs voor een alpha, en zullen wel allemaal gefixed worden. Aan optimalisatie gaan ze ook nog werken, dit hebben ze al gezegd. Ik bedoel daar moet je door heen kijken toch. Je speelt gewoon een veredelde alphatest met een mooie naam.

jantje 2 wijzigde deze reactie 28-05-2015 12:08 (6%)

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

hm... veel meer crashes(als in vastlopen) dan gisteren :/

• JulesvH
Ik heb geen geluid. (Gisteren niet gespeeld) Eend op t forum kijken van aw of daar oplossingen staan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Signmaker

Nou mijn videokaart ken het niet aan. Toch maar is gaan kijken voor een nieuwe pc denk ik...
Had alleen groen en blauw in me scherm met laden. Downloaden ging ook traag zeg, hij trok hem maar niet boven de 1,5 mb/s. En dat terwijl ik normaal makkelijk 20 mb/s haal.

Kijken of ik de volgende test wel kan spelen. De tijd zal het leren. Blijf voorlopig hier nog wel even lurken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

gisteren mijn eerste tier 3 gekocht .. een amx10P nog niet mee gespeeld, kocht em vlak voor dat de servers dicht gingen

snowD wijzigde deze reactie 29-05-2015 09:18 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje 2
quote:
snowD schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:42:
hm... veel meer crashes(als in vastlopen) dan gisteren :/
Inderdaad dit merkte ik ook, echt super vaak crash naar desktop toe, echt irritant. Was eergisteren haast helemaal niet. En in eerdere Alpha's ook nooit last van gehad.
quote:
JulesvH schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:46:
Ik heb geen geluid. (Gisteren niet gespeeld) Eend op t forum kijken van aw of daar oplossingen staan
Dat het geluid wegvalt gebeurt volgens mij bij iedereen. Soms zegt die niets, soms zegt die wel wat. En de geluiden van je tank vallen ook vaak weg. Zelfde als de animaties van het schieten ineens niet meer zichtbaar zijn. .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 29-10-2016
Gisteren ook tot tier 3 geschopt, vlak voor het sluiten van de server de T-62 gekocht. In de laatste battle van de dag overigens al een T-64 gezien.

Overigens had ik MSI Afterburner bij mijn 1e battle in de achtergrond mee laten draaien, maar tijdens het spelen werd alles plots zwart (beide schermen). Via taakbeheer naar het bureaublad gekomen en Afterburner uitgeschakeld, toen ging alles weer normal. Heb dus helaas niet kunnen zien wat voor impact het had, al was bij de start van de battle de grafiek van zowel geheugen als GPU belasting ergens in de buurt van de 50%. Hoe dit in de battle verder ontwikkeld is kan ik helaas niet zeggen.

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

hm.. kreeg zojuist een melding ingame dat ik niet meer verbonden was met de server maar ik kon wel verder spelen.. met een handicap ofsorts en ik ben blijkbaar niet de enige:

http://aw.my.com/en/forum...08813&posted=1#post208813

screenshots:

nadeel is wel dat als ik nu probeer om terug in de game te komen zitie vast op authenticating nadat ik opnieuw mijn username heb ingevoerd :/

het probleem heeft zich opgelost zo te zien.. ik kan weer.. :/

:/ nope nope nope

problemen zijn weer opgelost..

heb nu arty(M109).. speelt apart.. compleet anders dan in wot fire rate is ong. 15.6 sec damage is niet veel hoger dan 150 als ik geluk heb.. en iedere keer dat wanneer een artillery schiet krijg je een korte ping op de radar... welke steeds precieser wordt als je niet een andere sector binnen rijd

snowD wijzigde deze reactie 01-06-2015 11:38 (50%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JulesvH
Goed nieuws. Progress in deze week van Early Access wordt niet gewist voor de test van de keer hierna. Voor de open bèta is er zeker een wis van de progress, maar volgende keer kun je in ieder geval verder waar je nu gebleven was.

We will announce the next round of testing when we can confirm the next update is ready. We also do not plan to wipe between these 2 tests. hope that helps. -Jinxx71, Senior Producer

http://armoredtalk.com/20...ccess-in-armored-warfare/

JulesvH wijzigde deze reactie 02-06-2015 07:34 (44%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

verschillende mensen op het AW forum zeggen dat de volgende test ronde 2 weken duurt en dat in het weekend 24 uur online zijn..

http://aw.my.com/us/news/...ucing-early-access-test-2

hopla 10 juni kunnen we weer :D

snowD wijzigde deze reactie 08-06-2015 15:04 (28%)
Reden: Toevoeging

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JulesvH
Met een nieuwe map erbij. En ook tier 7 tanks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• estrion
hopelijk kunnen we de patch preloaden aangezien deze een ruime 11GB is.

zijn er nog mensen hier die willen platoonen in AW ?

WoT Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 03-05 13:58
Hoe speelt deze game? Speel af en toe wat potjes WoT maar deze game lijkt me eigenlijk ook wel erg leuk. Als hij beetje actief word gespeeld heb ik ook wel interesse :)

PSN: edwinboon1988 | Diablo3 Profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• estrion
quote:
Br3wmaster schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:52:
Hoe speelt deze game? Speel af en toe wat potjes WoT maar deze game lijkt me eigenlijk ook wel erg leuk. Als hij beetje actief word gespeeld heb ik ook wel interesse :)
het zelfde als WoT maar dan anders :+

het concept is het zelfde als WoT alleen doet obsidian zijn best om alle issues die men heeft met WoT anders / beter aan te pakken. daarnaast maakt AW gebruikt van moderne voertuigen.

mijn ervaring tot nu toe is dat obsidian goed luistert naar de community en er ook wat mee doet. verder speelt AW lekker weg. ik heb WoT in ieder geval niet meer aangeraakt. je moet er wel rekening mee houden dat er nog bug en balance issues zijn en niet alle features aanwezig. maar goed de game is nog in development.

als je geduld hebt kan je wachten op de open beta en de game zal dan free to play zijn.
anders kan je nu al een founder pack met gold en premium time en/of tanks kopen voor als de open beta start. en dan krijg je als bonus early access voor nu.

je moet er wel rekening mee houden dat in deze fase van de EA de servers nog niet 24 uur per dag open zijn. morgen begint een nieuwe test ronde van 2 weken waar de server tussen 16:00 en 21:00 open zijn en in het weekend wat langer.

WoT Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 03-05 13:58
Zal vanavond is even kijken dan. Wel jammer dat de servers maar beperkt online zijn. In ieder geval bedankt voor de informatie! :)

PSN: edwinboon1988 | Diablo3 Profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

preloaden is mogelijk (stond op het forum) weet alleen niet wanneer dat mogelijk wordt voor europa... op het forum stond in een post van een admin namelijk dat het morgen mogelijk was om te preloaden en dat was in een reactie vanmorgen om half 3.. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JulesvH
Estrion, ik wil wel platoonen. Heb alleen pas een tier 3 en niet super veel tijd deze week. Komende week ietsje meer tijd. Voeg me maar toe, dan zien we wel. In game name is "Sjeng"

Br3wmaster. AW speelt lekker weg. Lijkt iets vlotter en minder campy dan WOT. Mede ook doordat je meer gewaarschuwd wordt (a la 6th sense)
Verder luisteren ze goed naar commentaar en zijn ze scheutiger met het delen van informatie. Het PvE aspect lijkt me ook gaaf, maar daar is nog niets van verschenen op de testserver.
Prima om naast WOT te spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

ik wil ook wel platoonen en heb arty

Acties:
  • 0Henk 'm!

• estrion
ok, zal jullie toevoegen zodra de servers op zijn.
ben zelf Wh33L in AW zelfde als in WoT. misschien dat er nog meer (ex-)Gathering of Tanks mensen zijn.

als er behoeft aan is kan wel kijken of ik een mumble server kan opzetten.

WoT Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JulesvH
quote:
estrion schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:43:
hopelijk kunnen we de patch preloaden aangezien deze een ruime 11GB is.
Patch kan nu al gedownload worden.
http://armoredtalk.com/20...fare-early-access-test-2/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• estrion
ik had het al gelezen. ga vanavond alvast het downloaden maar aanzetten :)

heb voor het geval dat alvast een mumble server aan staan.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

WoT Steam

• dudee
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-05 17:39
helaas dat het spel niet speelbaar is op een 7970, open map ongeveer 25 fps, wanneer je bij het gevecht bent mag ik blij zijn met 11-14 op low....

• JulesvH
quote:
dudee schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:35:
helaas dat het spel niet speelbaar is op een 7970, open map ongeveer 25 fps, wanneer je bij het gevecht bent mag ik blij zijn met 11-14 op low....
spel moet nog verder geoptimaliseerd worden, dus wie weet is het later wel speelbal.

• estrion
hmm... ik haal gemiddeld 55 FPS op een 7850 op medium settings en dan shadows op low.

op de map river point gaat het wat lastiger though. maar dan kom ik alsnog op 38 fps gemiddeld uit

estrion wijzigde deze reactie 10-06-2015 21:12 (4%)

WoT Steam

• dudee
quote:
estrion schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:11:
hmm... ik haal gemiddeld 55 FPS op een 7850 op medium settings en dan shadows op low.

op de map river point gaat het wat lastiger though. maar dan kom ik alsnog op 38 fps gemiddeld uit
Dan heb je echt geluk, ik heb nu 10 potjes gespeeld en hoef ook niet meer te spelen tot het 30fps word.

• estrion
quote:
dudee schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:12:
[...]

Dan heb je echt geluk, ik heb nu 10 potjes gespeeld en hoef ook niet meer te spelen tot het 30fps word.
misschien dat je CPU het niet trekt? mn GPU heeft het niet al te druk maar de CPU load is erg hoog in dit spel. mn i5-750 @ 3.4 trekt het maar net

WoT Steam

• User
Mijn 12 threads op 4 GHz hebben ook problemen. De optimalisatie van EA2 is nog slechter dan die van EA1.

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

hmm.. erg vaag mijn 4 threads op 3.8 (I5 4670K) hebben afaik geen problemen.. ja de frame rate is op sommige stukjes lager dan EA1 maar dan nog zit ik op 40 fps en dat is dan wanneer er veel on-screen is

snowD wijzigde deze reactie 11-06-2015 10:06 (11%)

• jantje 2
Ik speel gemiddeld rond de 50-60 FPS met een I7-2600k en GTX 970 met alles op high( niet maxed dus ) Spel loopt redelijk soepel als je het mij vraagt. Af en toe wel een dipje inderdaad, zeker op die river point map maar de overige spelen redelijk vloeiend.

Jammer genoeg hebben ze de sluggishnes van de tanks nog niet echt aangepast. Als je met een MBT maar iets beweegt sta je gelijk stil. Daarnaast zit de bug dat een kanon van een tank de verkeerde kant opwijst dan waar hij daadwerkelijk kijkt ook nog in de game. ( denk je dat ze ergens anders aimen staan ze gewoon op jouw geaimed ^^ )

Nu aan het grinden voor de TD's die waren in de eerste alphatests echt te goed. Ben wel benieuwd of zie die annoying dingen me wielen eruit gehaald hebben. Dat je stopt en de tank overhelt, leuk dat het realistisch is maar gameplay wise is het onzin^^

• Vickiieee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 15-05 20:50

Vickiieee

Kritische lezer.

Spel is inderdaad vooral CPU intensief. De GPU in je systeem wordt een stuk minder belast, als je ook kijkt naar de vereiste specs dan valt dit direct op. Zie de quote hieronder.
quote:
- Video card: GeForce GTX 275 or equivalent
- Processor: Intel (R) Core (TM) i5-4440 CPU @ 3.10 GHz (4 cores), ~ 3.1 GHz or equivalent
- Memory: 4GB
- Operating system: Windows Vista x64, Windows 7 x64, Windows 8 x64
De benodigde (aangeraden) videokaart is er een uit 2009 (!). Ondertussen al weer 6 jaar oud dus. (Eerste prijsvermelding: donderdag 1 oktober 2009)
De processor daarentegen is er een van de laatste generaties: uit 2013.Daarvoor is dus nog maar een 2 jaar oude processor aangeraden! (Eerste prijsvermelding: zaterdag 7 september 2013)
Het benodigde geheugen en het besturingssysteem daarnaast vallen ook weer gigantisch mee.

Dit bewijst direct dat het een spel is dat ontzettend zwaar op de processor leunt, en niet op de videokaart. (Zoals dat bij de meeste games tegenwoordig is). Of dit nog rechtgetrokken gaat worden weet ik zo niet, maar ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat de ontwikkelaar hier niets mee doet.

Tot slot ook nog even een post van het forum, om je FPS op te krikken! Zag hem toevallig voorbij komen toen ik op het forum keek (zelf geen EA toegang). Denk dat hij hier voor sommige spelers zeker van pas kan komen! ;)

How To Increase FPS & Performance in Armored Warfare.

Punt is dus:
Mocht je dit spel willen spelen of speel je het al, maar wil je zeker weten voldoende FPS halen, kijk dan eerst even goed naar de processor die je hebt en daarna pas naar je videokaart! :o

Vickiieee wijzigde deze reactie 11-06-2015 11:26 (8%)

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• dudee
quote:
estrion schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:44:
[...]

misschien dat je CPU het niet trekt? mn GPU heeft het niet al te druk maar de CPU load is erg hoog in dit spel. mn i5-750 @ 3.4 trekt het maar net
i5 2500k oc naar 4.1 zou het prima moeten doen.

• estrion
qua specs heb je een beter systeem.
het enigste wat ik dan kan bedenken is drivers.
ik draai zelf op erg oude catalyst drivers. maar wel versie weet ik niet uit mn hoofd

WoT Steam

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Macbook pro Intel Core i7 2,7Ghz, 16GB ram, 512SSD maar een 650M, die zal ongetwijfeld moeite gaan hebben ben ik bang. Iemand die dat eens kan testen?

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

quote:
MetaFrame schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:03:
Macbook pro Intel Core i7 2,7Ghz, 16GB ram, 512SSD maar een 650M, die zal ongetwijfeld moeite gaan hebben ben ik bang. Iemand die dat eens kan testen?
Op dit moment is er alleen een Windows release

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Bootcamp, dus dat is het probleem niet. Draai er dus Windows naast :)

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

quote:
MetaFrame schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:18:
Bootcamp, dus dat is het probleem niet. Draai er dus Windows naast :)
ah.. :) 't spel is CPU intensief..voor zover ik weet

• estrion
deze wou ik toch even delen.
op het eind 1 vs 4 kunnen winnen

edit: ow dit was geen dubbel

estrion wijzigde deze reactie 15-06-2015 08:27 (9%)

WoT Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

how to get LAV-300

1. koop een swingfire

2.

3????

4 Profit!

• estrion
dat was best een lekker potje :)

WoT Steam

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

quote:
estrion schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:28:
dat was best een lekker potje :)
camo factor heb ik met CO skill op 100% (afaik is het 100% want het balkje is altijd vol) je kan letterlijk in een veld staan en "snipen" zonder dat je gespot wordt.. lekker OP oh en als je stil staat krijg je 25% viewrange buff :D

• snowD

snowD

∞ / ∞ = NaN

welk spel was ik ook alweer aan het spelen? .. oh ja AW

• JulesvH
:) Die lav300 lijkt me wel een gaaf karretje.
Ik ben niet zo ver qua unlocken. Hang nog een beetje op T4. Vindt het spel wel lekker weg spelen. Maar omdat ik nog wat games heb liggen van de steam summer sale kom ik iets minder aan de Early acces tests toe. Dat de progressie voor de open bèta gereset wordt speelt ook mee om niet volle bak te spelen.

Komende woensdag begint Early Access nummer 3. De server gaat doordeweeks 's avonds iets later dicht dan de vorige twee tests. Verder komen er nog wat t8's meen ik maar ik kijk vooral uit naar de PvE die zijn intrede gaat doen.

• caesar1000
quote:
JulesvH schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:21:
:) Die lav300 lijkt me wel een gaaf karretje.
Ik ben niet zo ver qua unlocken. Hang nog een beetje op T4. Vindt het spel wel lekker weg spelen. Maar omdat ik nog wat games heb liggen van de steam summer sale kom ik iets minder aan de Early acces tests toe. Dat de progressie voor de open bèta gereset wordt speelt ook mee om niet volle bak te spelen.

Komende woensdag begint Early Access nummer 3. De server gaat doordeweeks 's avonds iets later dicht dan de vorige twee tests. Verder komen er nog wat t8's meen ik maar ik kijk vooral uit naar de PvE die zijn intrede gaat doen.
Ja, ik ben ook niet continue Armored Warfare, wanneer de servers aan zijn, aan het spelen omdat ik precies hetzelfde heb. Net de Steam Summersale gehad en toch weer voor honderd euro aan games gekocht dus nog genoeg te doen. En natuurlijk ook het feit dat al je progressie uiteindelijk weer verloren gaat speelt een klein beetje mee. Laten we zeggen dat ik rustig aan doe. (al heb ik natuurlijk wel de Lord of War package gekocht... ) :+

Ik zal de tijden van de Early Access tests en patch notes ook telkens plaatsen in de TS met om te beginnen dus Early Acces #3.

De LAV-300 is inderdaad best een genot om te spelen. Hij heeft dan wel niet echt het best armor (laten we zeggen: flinterdun) maar qua snelheid is het lekker vertoeven. Ik vind het ook erg leuk dat deze AFV ipv van een veel gebruikt snelvuurkanon gebruikt maakt van een groter kaliber, langzaam vurend kanon wat er voor zorgt dat je toch wat meer 'punch' hebt. Ik denk dat je het niet een van de beste voertuigen uit AW kunt noemen maar zeker wel eentje die fun is om mee te spelen. :*)

caesar1000 wijzigde deze reactie 30-06-2015 16:32 (3%)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• jantje 2
Hebben jullie niet het gevoel ( vooral me MBT's ) dat de tanks heel erg sluggish aanvoelen. Je doet er heel lang over om te draaien of om op snelheid te komen. Hierdoor voelen engagements naar mijn gevoel heel traag en knullig uit.

Zeker in vergelijking met WoT mist het de snelheid op dat gebied om echt dat gevoel te krijgen dat je daadwerkelijk actief aan het vechten bent.

Daarnaast vind ik dat de feedback van damage received/done nog niet echt lekker aanvoelen. Ik heb nooit het gevoel dat ik nu hard geraakt wordt of damage deal. Het is heel goed focussen op de cijfertjes om te zien of je daadwerkelijk wel wat doet.

Heb alle tests gespeeld ( alpha's etc. ) maar bovenstaande punten zijn in de loop der patches nog niet echt verbeterd. Dit is voor mij momenteel ook een beetje een let down, waardoor ik mezelf erop betrap dat ik het eigenlijk nog maar weinig speel.

• JulesvH
Bij mbt's heb ik dat gevoel ook wel. Schijnt dat ze het draaien voor ea3 sneller gemaakt hebben.
In WoT heb ik nu ook meer het gevoel in een echte tank rond te rijden die meer hits kan incasseren. Uiteraard speelt de setting qua jaartallen hierin mee.
Damage feedback mag voor mij ook beter. Ik heb eerlijk gezegd nog niet alle drie mogelijke instellingen geprobeerd.
Het spel is nog volop in ontwikkeling. Ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat wordt. Het spotting-systeem bijvoorbeeld zijn de makers zelf nog lang niet tevreden over.

• p0st
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:14
Als iemand nog op zoek is naar een Early Access Key; hieronder 1 beschikbaar! Meld ff als je 'm gebruikt hebt om teleurstellingen te voorkomen :9

Members only:

p0st wijzigde deze reactie 02-07-2015 22:43 (21%)

Mijn Aquarium

• Fiesta1958
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21-05 22:52
Tnx P0st,

Ik hoop dat het werkt. :-)

AWUC1WQ9JFL1IGHR

• p0st
  • Laatst online: 13:14
quote:
Fiesta1958 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:39:
Tnx P0st,

Ik hoop dat het werkt. :-)

AWUC1WQ9JFL1IGHR
In mijn profiel staat nu "Activated by Isnogood_nl" dus ik den khet wel :P ? Overigens krijgt iedereen die het "Lord of War" package ge-preordered heeft 2 gratis early access codes, dus wellicht dat er nog wel meer keys gedeeld worden de komende dagen :)

Mijn Aquarium

• Fiesta1958
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21-05 22:52
Dan zit het wel goed. :-)
Ik hoop wel dat er meer keys langskomen.

Ik wil het in eerste instantie uitproberen voor ik er geld in stop :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:39
Als iemand een key overheeft , ik zou er erg blij mee zijn mijn PM staat aan eventueel !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lefty_BlueHand
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 17-05 10:14
Hallo allemaal, ik heb 2 EA codes weg te geven omdat mijn vrienden helaas niet zo zijn geinteresseerd zijn... dus doe me even een PM als je interesse hebt!

Edit: Nog 1 code over

Edit2: De codes zijn vergeven, helaas niets meer over. Mocht er nog een soortgelijke actie komen zal ik hier de codes weer aanbieden.

Lefty_BlueHand wijzigde deze reactie 03-07-2015 12:50 (34%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:39
quote:
Lefty_BlueHand schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:35:
Hallo allemaal, ik heb 2 EA codes weg te geven omdat mijn vrienden helaas niet zo zijn geinteresseerd zijn... dus doe me even een PM als je interesse hebt!
pm gestuurd

• GlorixJim
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13:11
Nog 2 keys.
Members only:

Members only:

:Y
edit: keys zijn vergeven.

GlorixJim wijzigde deze reactie 05-07-2015 13:46 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 18-05 18:58
quote:
glorixjim schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:15:
Nog 2 keys.
Members only:

Members only:

Beide codes zijn volgens mij nu al in gebruik, probeerde het en gaf de melding: This promo code has already been activated.

Indien iemand nog een code over heeft,mij kun je er wel een plezier mee doen.... :-)

blonderulez wijzigde deze reactie 05-07-2015 00:06 (34%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22-05 14:47
quote:
glorixjim schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:15:
Nog 2 keys.
Members only:

Members only:

Bedankt! :) Ik heb de bovenste kunnen gebruiken, die andere deed het al niet meer.

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:16
Volg de game al een paar weken via Twitch steamers en moet zeggen dat het er erg leuk uit ziet .
ook die PVE missies lijken me geweldig.

Weet iemand wanneer ze in open beta gaan ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0Henk 'm!

• caesar1000
quote:
Iusedto schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:56:
Volg de game al een paar weken via Twitch steamers en moet zeggen dat het er erg leuk uit ziet .
ook die PVE missies lijken me geweldig.

Weet iemand wanneer ze in open beta gaan ?
How long would it take to move from Early Access to the open beta?

"That depends entirely on the feedback that the beta testers provide. We’re hoping that it will only be a few months, but the reality of game development is that sometimes things take longer than anticipated or hoped."

Hopelijk dus in een paar maanden dus richting november/december denk ik. De game werkt al best goed, af en toe nog wat bugs maar het begint al heel erg de goede kant op de gaan. Op dit moment vind ik de game in ieder geval goed te spelen en heb ik bijna geen irritante bugs ondervonden. :D

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• caesar1000
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zie dat er aardig wat mensen actief zijn in Armored Warfare en sommige nu met de weggegeven keys ook mee kunnen doen dus dacht ik dat het misschien handig was om iedereen even een signaaltje te geven om te vragen of jullie misschien, als je dat wilt natuurlijk, je AW nickname kunt doorgeven zodat ik deze in de Tweakers AW Playerlist kan zetten. Dit is handig voor platoons, vrienden maken en clans battalions etc. dus stuur mij even een Direct Message indien je deze wilt doorgeven en in de tabel hebben. Alvast bedankt! _/-\o_

Ook voor de mensen die na deze post in dit topic reageren: laat het weten! 8)

• Bigsexy3

Bigsexy3

Signmaker

Zo sinds ik vorige week mijn nieuwe pc in gebruik heb genomen ook eindelijk eens AW kunnen spelen.
Wat een mooie game zeg, ziet er stukken beter uit dan wot. En het voordeel van de EA is dat er een stuk minder zwakzinnige gamers rond rijden dan in wot. Ik heb teams meegemaakt dat men gewoon vriendelijk doet en dat iedereen elkaar helpt, omdat het een team-based game is.
Nog nooit meegemaakt dit, echt super dik.

Gisteren bij tier 4 beland, is het de moeite om nog lang door te gaan aangezien er weer een keer een wipe komt?

• solique
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 23:42

solique

Music Maniac

Zit nog steeds met smart te wachten op toegang.
Ziet er allemaal goed uit wat ik voorbij zie komen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• caesar1000
quote:
solique schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:56:
Zit nog steeds met smart te wachten op toegang.
Ziet er allemaal goed uit wat ik voorbij zie komen.
Dan stel ik voor om dit topic goed in de gaten te houden want heb nog een verassing voor jullie. _/-\o_

• caesar1000
quote:
Bigsexy3 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:13:
Zo sinds ik vorige week mijn nieuwe pc in gebruik heb genomen ook eindelijk eens AW kunnen spelen.
Wat een mooie game zeg, ziet er stukken beter uit dan wot. En het voordeel van de EA is dat er een stuk minder zwakzinnige gamers rond rijden dan in wot. Ik heb teams meegemaakt dat men gewoon vriendelijk doet en dat iedereen elkaar helpt, omdat het een team-based game is.
Nog nooit meegemaakt dit, echt super dik.

Gisteren bij tier 4 beland, is het de moeite om nog lang door te gaan aangezien er weer een keer een wipe komt?
Het is inderdaad, door het gebruik van de CryEngine ipv de verouderde en gelimiteerde engine die Wargaming gebruikt, de Bigworld engine, heel wat mooier en al vinden velen dat de game nog niet goed geoptimalisserd is vind ik het toch redelijk goed lopen. Hier een ASUS STRIX GTX 970 4 GB en run de game op Ultra met 60 fps (fps gelimiteerd op 60 fps). Ook mijn vriend Bjorn met zijn Gigabyte G1 GTX 960 2 GB draait de game Ultra met gemiddeld 50 fps. Valt het jullie trouwens ook op dat de graphics, naar mijn mening, een beetje 'scherp' of 'hoekig' zijn? Ik denk dat het aan de textures ligt ofzo maar het detail in AW mag er zijn.

Armored Warfare

War Thunder

(Ik vergelijk niet AW met WT maar dit is puur om het verschil in scherpte en detail aan te geven)

Ook mooi meegenomen is het feit dat de developers hebben laten weten dat de game grafisch nog verbeterd kan worden en natuurlijk ook geoptimaliseerd in de komende maanden. Dit zal pas later gebeuren omdat er natuurlijk nu eerst voor wordt gezorgd dat de meest vitale onderdelen van het spel goed functioneren. :9

"The graphics you are seeing in the early access tests are for the masses. Obsidian needs to make sure the game runs on a lot of platforms before they start to really ratchet things up and offer super detailed graphics for higher end machines."

Ik moet zeggen dat de hogere tiers erg leuk en vooral tactisch zijn om mee te spelen maar je natuurlijk zelf moet overwegen of je zoveel tijd nu al in de game wilt steken. Ik speel zelf rustig aan omdat ik, wanneer de game Open Beta gaat vooral echt nog dat 'ontdek' gevoel wil hebben en niet al bijna alles wil hebben gezien en geprobeerd. Er komt trouwens, als het goed is, maar 1 wipe en dat is bij de start van de Open Beta. Als de developers een enorme bug in de game vinden die ze helaas tot een total wipe moet laten overgaan kan het ook nog gebeuren dat tussen de EA tests een wipe komt maar ze proberen dit natuurlijk te voorkomen. :>

• Bigsexy3

Bigsexy3

Signmaker

quote:
caesar1000 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:05:
[...]

Dan stel ik voor om dit topic goed in de gaten te houden want heb nog een verassing voor jullie. _/-\o_
Vertel :9
quote:
caesar1000 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:25:
[...]

Het is inderdaad, door het gebruik van de CryEngine ipv de verouderde en gelimiteerde engine die Wargaming gebruikt, de Bigworld engine, heel wat mooier en al vinden velen dat de game nog niet goed geoptimalisserd is vind ik het toch redelijk goed lopen. Hier een ASUS STRIX GTX 970 4 GB en run de game op Ultra met 60 fps (fps gelimiteerd op 60 fps). Ook mijn vriend Bjorn met zijn Gigabyte G1 GTX 960 2 GB draait de game Ultra met gemiddeld 50 fps. Valt het jullie trouwens ook op dat de graphics, naar mijn mening, een beetje 'scherp' of 'hoekig' zijn? Ik denk dat het aan de textures ligt ofzo maar het detail in AW mag er zijn.
Ik draai ongelimiteerd boven de 80 fps gemiddeld

• solique
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 23:42

solique

Music Maniac

quote:
caesar1000 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:05:
[...]
Zal het proberen dan maar :)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Bigsexy3

Bigsexy3

Signmaker

Woop Woop, de premium voertuigen komen eraan :9

Check hier

• caesar1000
quote:
Bigsexy3 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:37:
Woop Woop, de premium voertuigen komen eraan :9

Check hier
Goed dat je het even meldt! Gelukkig heb ik al de Lord of War Founders Pack gekocht (reden is waarschijnlijk wel op te maken uit mijn intro stukje in de Topic Start) dus zal ik niet meer door het spelen met de premium tanks verleid worden om toch die nog duurdere editie te kopen. ^^

"On Friday (17.7.2015), tier 6 premium vehicles as well as the Early Access vehicles will be awarded to all players to test as well!!"

Bedoelen ze dan met dat laatste dat je alle Early Access vehicles kunt spelen of gaat het hier om de exclusieve Premium tanks (de BMPT 'Terminator' en Expeditionary Tank)?

caesar1000 wijzigde deze reactie 13-07-2015 14:24 (23%)

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True