Ik speel het nog actief, maar dan wel alleen PVE.
En waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben: waar komt die leegloop door ? WoT heeft nog duizenden spelers, eigenlijk op elk moment van de dag/nacht. Dit spel lijkt daar toch ook wel op. Of is dat de reden misschien ?
Ik denk (mijn mening) dat het komt omdat ze veel zaken implementeren maar het niet afmaken of niet goed uitwerken. The base? Leuk idee, maar opeens had ik meer dan 20.000 base points zonder dat ik het ergens aan kon uitgeven.
Global ops. Leuk idee, maar met na al die tijd nog steeds maar 1 map...Daarbij is het gewoon PVP, waar bij je weer afhankelijk bent van je team. In je eentje kun je geen verschil maken. En als je eenmaal 300 punten achterstaat is het niet meer goed te maken maar de match duurt dan nog 8 min ofzo.
Balance 2.0. Goed dat ze hebben ingezien dat er wat verandert moest worden. Maar de eerste aankondiging stamt van een paar maanden geleden, en ze blijven wel updates uit brengen, maar enig zicht op het live gaan van de update is er nog niet. Daarbij denk ik dat ze teveel in eens willen veranderen.
Door al die aankondigingen is het mogelijk om misbruik te maken van wijziging die in de toekomst gaan komen, dat resulteert er alleen in dat het nu niet handig is om te gaan spelen want dat is nadelig als de update daadwerkelijk uit is.
Lord of War. Ook een interessante spel modus. Ik heb het gespeeld op de test server en dat was fast paced, 5 man teams PVP. Dus je eigen bijdrage deed er ook echt toe, Korte matches. Maar waarom het nog niet in de gewone client zit...mij een raadsel.
En ja het lijkt op WoT en daar zitten tenslotte ook al je vrienden al. Dus dan is opnieuw beginnen op AW niet zo aantrekkelijk. Dat de RNG bij WoT de matches bepaald dat neemt men voor lief denk ik.
[
Voor 12% gewijzigd door
Derby op 26-02-2017 17:43
]
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair