[PC] Armored Warfare

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_BlueHand
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07-2024
Jammer dat ze dit spel zo kapot laten gaan. Vanaf Alpha doe ik al mee en het heeft zoveel potentie maar ze laten het simpelweg doodbloeden nu. NA Server is dood, ligt nog geopenbaard maar de begrafenis is snel.
Ze luisteren niet meer naar de spelers. Ipv dingen te fixen komen ze met T10 tanks, een nieuw Loot systeem.
Echt jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Poekie McPurrr schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:24:
Ik speel alleen PvE eigenlijk. Weinig over te melden in dit forum haha
Lefty_BlueHand schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:13:
Jammer dat ze dit spel zo kapot laten gaan. Vanaf Alpha doe ik al mee en het heeft zoveel potentie maar ze laten het simpelweg doodbloeden nu. NA Server is dood, ligt nog geopenbaard maar de begrafenis is snel.
Ze luisteren niet meer naar de spelers. Ipv dingen te fixen komen ze met T10 tanks, een nieuw Loot systeem.
Echt jammer
Ik weet niet wat het is, maar zoals ik al eerder ergens heb vermeld mis ik gewoon de 'experience' die ik bij WoT wel heb. Heel raar maar daardoor speel ik het nu nog nauwelijks. Erg zonde want het had zoveel meer kunnen zijn. Ik weet nog wel toen het spel voor het eerst bij het grote publiek aangekondigd werd... al weer 2 jaar geleden... ;w

[ Voor 3% gewijzigd door caesar1000 op 08-06-2016 22:46 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 00:00
Bij mij komt het deels door overwatch, heb veel irl mensen die het spelen en dan speel ik toch liever een spel samen dan in m'n eentje pissig te zijn op teams die scheel kijken en dan 5/15 te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Waarom is dit dood dan? Het is toch best een gave game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Is WOT toch beter dan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_BlueHand
Monno1974 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 23:55:
Waarom is dit dood dan? Het is toch best een gave game?
Ontwikkeling ligt zo goed als stil, ben 3 maand geleden gestopt met het idee de volgende pacht (0.16) weer te gaan spelen en die is er nog niet zonder enig zicht op wanneer wel.
Het spel loopt daardoor ook leeg naar mijn mening omdat er dingen zijn die echt een fix nodig hebben, shot-delay bijvoorbeeld. PvP queue op de EU ligt buiten de piekmomenten op meerdere minuten. Op high tier zit je regelmatig meer als 5 minuten in de queue. Dat is een no-go voor mij gezien de battles vaak ook niet meer als 5 minuten duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReyZa
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 11:25
Morgen komt eindelijk update 0.16
https://aw.my.com/en/foru...5-Maintenance-Update-0-16

[ Voor 80% gewijzigd door ReyZa op 12-07-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_BlueHand
Ik slinger hem net aan de dailey bonus te collecten en ik zag het ja :)

• ReyZa

• ReyZa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Leuk om te zien dat hier ook een groepje voor is. Ik speelde eerst veel samen met Engelse vrienden maar die zijn doorgeschoven naar een ander spel waar ik niet aan mee wil doen.

Naam in het spel is 'Ghosty', speel ook op de EU server. Hoor graag of er nog meer mensen actief zijn.

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
wat is actief te noemen? ik speel regelmatig enekele PVE games. pvp af en toe als ik tijd en zin heb. Kijk vooral uit naar wat die Global Operations modus gaat geven. als ik de filmpjes van jingles mag geloven lijkt dit wel op een leuke boost. (nick: nighthaunter)

• EliteGhost
sluggha schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:14:
wat is actief te noemen? ik speel regelmatig enekele PVE games. pvp af en toe als ik tijd en zin heb. Kijk vooral uit naar wat die Global Operations modus gaat geven. als ik de filmpjes van jingles mag geloven lijkt dit wel op een leuke boost. (nick: nighthaunter)
Ik zal je binnenkort eens toevoegen. Speel zelf ook vooral PvE. In welke tier(s) zit je?

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
5/6/7 momenteel. beetje weinig tijd vanwege kleine koter die hier rondkruipt/loopt.....

• EliteGhost
sluggha schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:43:
5/6/7 momenteel. beetje weinig tijd vanwege kleine koter die hier rondkruipt/loopt.....
Helemaal top, dat valt prima samen met mijn verzameling :)
Ach ja, koter. Ik woon alleen, is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReyZa
Vandaag is update 0.18 beschikbaar.

https://aw.my.com/us/news/general/introducing-update-018

Afbeeldingslocatie: https://aw.my.com/ub/29004736-6e2c-45b9-9c91-e7cfcd7fdeb7.png

[ Voor 12% gewijzigd door ReyZa op 27-10-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:37

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Speelt iemand dit nog ? Ben een paar dagen geleden ingelogd, samen met 11 anderen op de hele server dus ging ik maar weer weg, en vanavond met zowaar 60 mensen, verspreid over tier 1 t/m 10. dat schiet niet op. Zijn er momenten dat er meer spelers zijn of is dit een 'uninstall'....?

En waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben: waar komt die leegloop door ? WoT heeft nog duizenden spelers, eigenlijk op elk moment van de dag/nacht. Dit spel lijkt daar toch ook wel op. Of is dat de reden misschien ?

[ Voor 27% gewijzigd door garathane op 25-02-2017 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik speel het nog actief, maar dan wel alleen PVE.
En waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben: waar komt die leegloop door ? WoT heeft nog duizenden spelers, eigenlijk op elk moment van de dag/nacht. Dit spel lijkt daar toch ook wel op. Of is dat de reden misschien ?
Ik denk (mijn mening) dat het komt omdat ze veel zaken implementeren maar het niet afmaken of niet goed uitwerken. The base? Leuk idee, maar opeens had ik meer dan 20.000 base points zonder dat ik het ergens aan kon uitgeven.
Global ops. Leuk idee, maar met na al die tijd nog steeds maar 1 map...Daarbij is het gewoon PVP, waar bij je weer afhankelijk bent van je team. In je eentje kun je geen verschil maken. En als je eenmaal 300 punten achterstaat is het niet meer goed te maken maar de match duurt dan nog 8 min ofzo.

Balance 2.0. Goed dat ze hebben ingezien dat er wat verandert moest worden. Maar de eerste aankondiging stamt van een paar maanden geleden, en ze blijven wel updates uit brengen, maar enig zicht op het live gaan van de update is er nog niet. Daarbij denk ik dat ze teveel in eens willen veranderen.
Door al die aankondigingen is het mogelijk om misbruik te maken van wijziging die in de toekomst gaan komen, dat resulteert er alleen in dat het nu niet handig is om te gaan spelen want dat is nadelig als de update daadwerkelijk uit is.

Lord of War. Ook een interessante spel modus. Ik heb het gespeeld op de test server en dat was fast paced, 5 man teams PVP. Dus je eigen bijdrage deed er ook echt toe, Korte matches. Maar waarom het nog niet in de gewone client zit...mij een raadsel.

En ja het lijkt op WoT en daar zitten tenslotte ook al je vrienden al. Dus dan is opnieuw beginnen op AW niet zo aantrekkelijk. Dat de RNG bij WoT de matches bepaald dat neemt men voor lief denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Derby op 26-02-2017 17:43 ]

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Wie gaat voor een reset en wie speelt door?

Het geven van de tanks klopt ook niet helemaal. Ik heb een aantal tanks die van Tier verandert zijn, maar ik heb de nieuwe tank op die Tier niet gekregen.. :-( (Wel de oude gehouden... :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReyZa
Ik ben voor reset gegaan, had eerder camo voor bijna al me tanks met 90% korting gekocht. Heb nu een hele lading goud. Verder heb ik nu alleen tanks terug gekocht die ik leuk vind om te spelen, heb nu nog een lading credit staan voor de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JRacer
Zo mini patch geweest... Nu lijkt de interface echt op WoT.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
Deze week hele mooie prijzen voor de dagelijkse login!! :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• General_Jeno
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-09-2021
Moest er hier nog volk interesse hebben voor AW, mogen ze mij altijd contacteren. Ik ben al een jaar een active Community Moderator en al een jaar een half Battalion Leader van www.clanAOD.net AW Division.
Dat eerste geeft me ook veel interne info (onder NDA) over de toekomst van het spel en het ziet er echt heel goed uit! (Dat gezegd zijnde, ik vind het spel nog steeds goed)

AW "leeft" dus zeker en vast nog steeds en de toevoegingen / aanpassingen die er vrij binnenkort kunnen dat enkel verbeteren.

In een eerdere reactie las ik iemand die kloeg over "er zijn slechts 60 spelers" ... Nu kan ik je de effectieve spelersaantallen niet meedelen (NDA) maar die liggen vele honderden keren hoger natuurlijk. Dat cijfer dat je ziet zijn enkel de mensen die samen met je in de Matchmaker zitten. Het is waar dat in de PvP modus het soms lang kan duren vooraleer je een match hebt, maar de PvE modus wordt veel actiever gespeeld.

Momenteel loopt er ook een event die je aanspoort om PvE en PvP te spelen voor extra rewards.

Maar dus, moest je vragen hebben over AW of een actief Battalion zoeken om mee te spelen, als je zelf nog actief speelt, dan ben je bij mij zeker welkom!

General_Jeno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReyZa
General_Jeno schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:26:
Moest er hier nog volk interesse hebben voor AW, mogen ze mij altijd contacteren. Ik ben al een jaar een active Community Moderator en al een jaar een half Battalion Leader van www.clanAOD.net AW Division.
Dat eerste geeft me ook veel interne info (onder NDA) over de toekomst van het spel en het ziet er echt heel goed uit! (Dat gezegd zijnde, ik vind het spel nog steeds goed)

AW "leeft" dus zeker en vast nog steeds en de toevoegingen / aanpassingen die er vrij binnenkort kunnen dat enkel verbeteren.

In een eerdere reactie las ik iemand die kloeg over "er zijn slechts 60 spelers" ... Nu kan ik je de effectieve spelersaantallen niet meedelen (NDA) maar die liggen vele honderden keren hoger natuurlijk. Dat cijfer dat je ziet zijn enkel de mensen die samen met je in de Matchmaker zitten. Het is waar dat in de PvP modus het soms lang kan duren vooraleer je een match hebt, maar de PvE modus wordt veel actiever gespeeld.

Momenteel loopt er ook een event die je aanspoort om PvE en PvP te spelen voor extra rewards.

Maar dus, moest je vragen hebben over AW of een actief Battalion zoeken om mee te spelen, als je zelf nog actief speelt, dan ben je bij mij zeker welkom!

General_Jeno
Leuk om je hier op tweakers te zien, zit zelf regelmatig op het AW forum. Ik vermaak mezelf ook nog steeds goed met AW, helaas heb ik alleen niet heel veel tijd om te spelen. Speel zelf voornamelijk glops en pve, met pvp duurt het vaak toch echt te lang voordat je een match hebt. Hopelijk zal dit komend jaar verbeteren zodra meer mensen dit spel gaan spelen.
Er word op het forum erg veel geklaagd soms terecht maar ook vaak onterecht, het heeft even geduurd maar ik zie momenteel toch goede verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Jeno
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-09-2021
ReyZa schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

Leuk om je hier op tweakers te zien, zit zelf regelmatig op het AW forum. Ik vermaak mezelf ook nog steeds goed met AW, helaas heb ik alleen niet heel veel tijd om te spelen. Speel zelf voornamelijk glops en pve, met pvp duurt het vaak toch echt te lang voordat je een match hebt. Hopelijk zal dit komend jaar verbeteren zodra meer mensen dit spel gaan spelen.
Er word op het forum erg veel geklaagd soms terecht maar ook vaak onterecht, het heeft even geduurd maar ik zie momenteel toch goede verbeteringen.
Ah, hey :) Ik herken je naam inderdaad ook!

Alle wijzigingen die er aan komen voor update 0.22 zien er alvast fantastisch uit, zo is er vandaag dit gepost: https://aw.my.com/en/foru...nt-Tank-Destroyer-Changes
Het zijn zulke kleinere changes die veel frustraties wegnemen en bijdragen tot een algemeen toffer spel :)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste