[PC] Armored Warfare

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:36
Er komen wat specials in december.
Allereerst:

From the 4th of December to the 3rd of January, players will receive 200 percent reputation bonus for their first victory of the day (dus een x3 ipv een x2 voor de eerste winst per tank)

From the 4th of December to the 6th of December, players will receive a 25 percent discount on Global Reputation conversion

Verder is van de 4e tot en met de 6e het tweede deel van de loterij. Zorg er voor dat je over die dagen minimaal 5 PvP wins behaald om automatisch een kans te maken op die Merc tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
JulesvH schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 07:08:
Er komen wat specials in december.
Allereerst:

From the 4th of December to the 3rd of January, players will receive 200 percent reputation bonus for their first victory of the day (dus een x3 ipv een x2 voor de eerste winst per tank)

From the 4th of December to the 6th of December, players will receive a 25 percent discount on Global Reputation conversion

Verder is van de 4e tot en met de 6e het tweede deel van de loterij. Zorg er voor dat je over die dagen minimaal 5 PvP wins behaald om automatisch een kans te maken op die Merc tanks.
Gaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 00:00
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kmuHHPw.jpg

na een dag lang geld farmen.. die VFM5/Zhalo zijn zo erg nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Nice! Lekker bezig zeg ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
17 december komt 0.12 uit (als alles goed gaat tenminste) da's een donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Dit vind ik nou leuk. Lekker elkaar stangen als grote bedrijven zijnde :9

De Type 59 komt naar AW, en gratis voor iedereen

klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Ja. Geinig dat ze hem gratis maken. Wordt waarschijnlijk een lage tier (3?) Mooi ook in dat filmpje dat ze het hebben over de old generation tank game en de new generation. Nog een extra sneer. Made me smile.
Ik denk dat we hem tussen de 14e en de 18e krijgen. Dan komt star wars uit en de titel van de AW aankondiging is een beetje a la Yoda.

Ben ook echt benieuwd naar het nieuwe TD systeem komende update, aangezien ik graag TD's speel.
Verder krijgt ook de Stingray een buff.
Oh. Als je nog retrofits wilt upgraden kun je misschien beter wachten tot de upgrade. Dan betaal je alleen het verschil tussen je huidige mark en de mark hoger in plaats van een beetje vergoeding bij verkoop en dan de volle mep voor de hogere mark te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
Wat is TD ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

TD staat voor Tank Destroyer, MBT staat voor Main Battle Tank, LT staat voor Light Tank, AFV voor Armored Fighting Vehicle en SPG voor Self-Porpelled Gun (arty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
Maar wat is TD systeem dan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snowD
Tank Destroyer Rebalance

The ‘Sniper’s Precision’ ability (long range bonus) has been removed as a part of the class overhaul. It has been replaced with a new class ability, as well as a permanent damage bonus to all Tank Destroyers, rather than the conditional damage bonus that the ability provided. The damage increase varies from vehicle to vehicle based on how well the Tank Destroyer was working pre-patch:

AMX-10P PAC90 damage increased by ~5%.
B1 Centauro damage increased by ~15%.
B1 Centauro 120 damage increased by about ~15%.
Dragoon 300 90 damage increased by ~10%.
ERC 90 damage increased by ~8%.
LAV-150 90 damage increased by ~5%.
LAV-300 damage increased by ~10%.
LAV-600 damage increased by ~15%.
M1128 Stryker damage increased by ~8%.
Taifun II damage increased by ~15%.
Zhalo-S damage increased by ~12%.
Please note that there may be some slight variation from these percentages on specific ammo types due to rounding up or down on values.

http://armoredtalk.com/20...d-warfare-project-armata/

[ Voor 4% gewijzigd door snowD op 12-12-2015 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JulesvH
Yep, voorheen was het wachten tot je volledig ge-aimed was voor een boost van je damage. Met de komende update krijg je via de "e" knop de mogelijkheid om een keer of 2 a 3 te schieten zonder dat het je camouflage-waarde negatief beïnvloedt.

Voor de volledigheid. Met de "e" toets ability kun je bij AFV tegenstanders locken zodat iedere hit die ze van je (team) ontvangen voor de maximale damage is.
Bij light tanks kun je via de "e" toets even sneller accelereren. MBT's hebben geen extra mogelijkheid.

[ Voor 36% gewijzigd door JulesvH op 12-12-2015 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:34
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2hq3qqr.jpg

Dit vond ik wel een aardig potje van mezelf. Helaas dacht mijn team daar anders over. Maar wat is dit ding toch heerlijk. Elke pot doe ik wel minimaal 4k dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

SurfBoy schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:00:
[afbeelding]

Dit vond ik wel een aardig potje van mezelf. Helaas dacht mijn team daar anders over. Maar wat is dit ding toch heerlijk. Elke pot doe ik wel minimaal 4k dmg.
Ik ken dat probleem Gisterenmiddag 3 potjes PVP gedaan, maar mijn team was 3x zodanig slecht dat ik als enige meer dan 1k dmg had gedaan (3x 4K dmg zeg maar). Toen ben ik maar weer PVE gaan doen, de bots zijn beter dan de meeste teamleden die ik bij me had daarvoor.

Maar de ERC is een beest he? Ik heb nu de MGS (ook een beest), maar de ERC blijft toch echt wel mijn favoriete tier 5 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Rita heeft een blog geschreven over haar ervaringen met de tier 9 tanks.
http://ritastatusreport.b...-tier-9-vehicles.html?m=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:08:
Rita heeft een blog geschreven over haar ervaringen met de tier 9 tanks.
http://ritastatusreport.b...-tier-9-vehicles.html?m=1
Wat een slechte blog was dat zeg :X......

De Leo afblaffen als een sh*t tank, volgens mij snapt ze nog niet hoe ze dat ding moet spelen. Ik kan makkelijk bij blijven in dmg t.o.v. een T-90MS. Al is de DPM van een T-90MS natuurlijk wel beter, dit betekend niet dat de leo slechter is. Die armor van die Leo moet je gewoon weten te gebruiken en dan is het echt een wereld tank :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Bigsexy3 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:16:
[...]

Wat een slechte blog was dat zeg :X......

De Leo afblaffen als een sh*t tank, volgens mij snapt ze nog niet hoe ze dat ding moet spelen. Ik kan makkelijk bij blijven in dmg t.o.v. een T-90MS. Al is de DPM van een T-90MS natuurlijk wel beter, dit betekend niet dat de leo slechter is. Die armor van die Leo moet je gewoon weten te gebruiken en dan is het echt een wereld tank :9
It may have the strongest frontal armor of all MBTs but the sides and back are just deplorable, in a game like AW where sidescrapping is not very rewarded, all that armor gets rendered useless.
GEE I WONDER WHY? 8)7 mensen die denken dat je AW moet spelen zoals WoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik heb nu al redelijk wat tier 5 tanks en 1 tier 6, maar de laatste tijd kom ik steeds meer MBT-70's tegen. Alleen frontally weet ik dus eigenlijk totaal niet hoe je die dingen moet pennen. Af en toe ga ik dan snel over de hele voorkant heen met het richtpunt, maar overal blijft het dan rood, inplaats van geel of groen. Mensen met tips? Ik heb het dan over de:
- T72 Ural
- Chieftain
- ERC
- Fox (deze is natuurlijk niet gemaakt voor frontal action)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

SurfBoy schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:53:
Ik heb nu al redelijk wat tier 5 tanks en 1 tier 6, maar de laatste tijd kom ik steeds meer MBT-70's tegen. Alleen frontally weet ik dus eigenlijk totaal niet hoe je die dingen moet pennen. Af en toe ga ik dan snel over de hele voorkant heen met het richtpunt, maar overal blijft het dan rood, inplaats van geel of groen. Mensen met tips? Ik heb het dan over de:
- T72 Ural
- Chieftain
- ERC
- Fox (deze is natuurlijk niet gemaakt voor frontal action)
Met de ERC kan je volgens mij wel de voorkant van een MBT-70 pennen, maar met de rest zou ik het niet proberen. Verplaatsen is dan de beste techniek. Kan je niet pennen, verplaats dan. Das echt een vuist regel bij mij. Want waarom blijven staan als het niet lukt? Om jezelf lekker af te laten knallen? Mij niet gezien hoor. Ik weet dat het soms makkelijker klinkt dan het is, maar als je dat in gedachten houdt dan wordt het een automatisme en kan je heel veel situaties het hoofd bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
zijn er mensen hier die in EBAY zitten? ben zojuist gevraagd of ik intresse had in een "goede" clan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

snowD schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:38:
zijn er mensen hier die in EBAY zitten? ben zojuist gevraagd of ik intresse had in een "goede" clan..
EBAY is afkomstig van de WoT-Community en zijn goede jongens. Zitten een hoop oude bekende van mij daar in de leiding. Al weet ik niet hoe het staat met hun AW clan, ik zou het zeker proberen. Ik heb met plezier gespeeld met die jongens

• JulesvH
Update die vandaag gepland stond is uitgesteld met een paar dagen. Was niet stabiel.

https://aw.my.com/en/foru...784-Update-0-12-Postponed

[ Voor 33% gewijzigd door JulesvH op 17-12-2015 09:32 ]

• snowD
nooit verwacht dat deze mensen AW zouden spelen (ook als sponsor..)

http://achievementhunter....-s-play-2-armored-warfare

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
AFV is toch de leukste class voor mij. :o Wat mensen soms typen in de chat als je ze van achter flanked dan zijn ze opeens OP, haha.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j0FfnEvZ4tM]

:)

Heb bijna de CRAB en de Leo2A6 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
tsja.. als een Wiesel ff al je teamgenoten passeert, vervolgens allebij de arties afknalt, en vervolgens nog 2 andere kills (waar onder ik in mn BMD4 :( ) vindt je het gek ;)

*edit*

Update is er, een kleine 3.7 GB

[ Voor 11% gewijzigd door snowD op 18-12-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
snowD schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:38:
nooit verwacht dat deze mensen AW zouden spelen (ook als sponsor..)

http://achievementhunter....-s-play-2-armored-warfare
Boys will be boys! Elke man wil wel even rond sjorren in een tank! :+

Iemand nog een ICE tank gehaald? Wel benieuwd of ze het waard zijn. Die Leopard 2AV lijkt me wel wat. :P

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Wil ik ff snel gaan spelen, gaat ie 3.82 GB downloaden met 2.5MB per seconde. Dus speel ik voorlopig nog ff niet :\ ...

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Nee, die ICE tanks skip ik. Maar als ik er eentje kocht zou het ook die Leopard 2AV zijn.

Net mijn eerste t8 gekocht. De MGS tank destroyer. En inderdaad Bigsexy3, heb er een paar tankjes voor verkocht ;) Prima karretje. Zeker de moeite waard alleen lastiger qua gun depressie to de cent120.

Edit : en ook verknocht aan de VBL

[ Voor 15% gewijzigd door JulesvH op 20-12-2015 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op zondag 20 december 2015 @ 00:14:
Nee, die ICE tanks skip ik. Maar als ik er eentje kocht zou het ook die Leopard 2AV zijn.

Net mijn eerste t8 gekocht. De MGS tank destroyer. En inderdaad Bigsexy3, heb er een paar tankjes voor verkocht ;) Prima karretje. Zeker de moeite waard alleen lastiger qua gun depressie to de cent120.

Edit : en ook verknocht aan de VBL
Haha, leuk om te horen :9.

De gun depressie is af en toe nog wel eens een dingetje in die MGS ja. Die is er gewoon totaal niet :F, maarja joh daar leer je ook wel weer mee omgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Bigsexy3 schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:54:
De gun depressie is af en toe nog wel eens een dingetje in die MGS ja. Die is er gewoon totaal niet :F, maarja joh daar leer je ook wel weer mee omgaan ;)
gaan ze wat aandoen, heb ik gelezen. De lav300 heeft niet de historische gun depression want dan zou de gun door het voertuig clippen, nu willen ze ervoor gaan zorgen dat voertuigen (voornamelijk de TDs) meer zijdelingse gun depression krijgen (dus wanneer je naar links of rechts kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

snowD schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:41:
[...]

gaan ze wat aandoen, heb ik gelezen. De lav300 heeft niet de historische gun depression want dan zou de gun door het voertuig clippen, nu willen ze ervoor gaan zorgen dat voertuigen (voornamelijk de TDs) meer zijdelingse gun depression krijgen (dus wanneer je naar links of rechts kijkt
Kijk dat zou niet gek wezen inderdaad. Dat worden we vrolijk van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Mooie vergelijking tussen een uurtje PvE vs PvP:

http://i.imgur.com/mIy5la0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Dit is met de Leo2AV ice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Nee, de tanks staan in het battle report. Het zijn er verschillende. Ik weet verder niet of First win boost voor die gespeelde premiums erin zit bij sommige Battles.

Maar conclusie, ook uit eigen ervaring, is dat je voor de credits het beste PvP kunt spelen en dat het voor de reputation niet veel uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op maandag 21 december 2015 @ 23:05:
[...]

Nee, de tanks staan in het battle report. Het zijn er verschillende. Ik weet verder niet of First win boost voor die gespeelde premiums erin zit bij sommige Battles.

Maar conclusie, ook uit eigen ervaring, is dat je voor de credits het beste PvP kunt spelen en dat het voor de reputation niet veel uit maakt.
Leuke vergelijking, zo kan je goed voor jezelf uitvogelen wat het beste is. Ik weet uit eigen ervaring dat ik echt veel meer xp haal in PVE dan in PVP. En dat ik weer veel meer credits haal in PVP dan in PVE.
Zo te zien zijn de meeste wel dubbels geweest, want 14k xp haal je niet zonder boosts. Je zou het eigenlijk is moeten testen zonder first victories en dan is kijken wat het beste is qua speelstijl voor jou.

Ik denk dat je dan met de zelfde conclusie komt als ik, maar wie weet.

Hebben jullie trouwens ook gezien dat ze ff sneaky die Commander Maximillan hebben generfd?? Voorheen kreeg (en dit weet ik zeker) 10% extra xp per gespeelde pot met deze commander, keek ik gisteren, krijg je nu opeens nog maar 1% extra xp per battle..... WTF AW, wat zijn dit voor rare praktijken? Werkt eindelijk de reload discount van Juan Carlos ga je de xp bonus van Max weghalen ;( :F ;w... ff aankaarten denk ik maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Ja. Viel me gisteren ook al op. Zullen ze wel gedaan hebben zodat ze diegene die het spel vanaf het eerste uur steunen (diegene die de founder packages hebben gekocht) een poot kunnen uitdraaien. Want je hoefde geen battle hardened tanks aan te schaffen voor de xp. Daarmee volstond die maximillian ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Komt Circon even met zijn game....
https://goo.gl/pnLqTC

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2u9hbw0.jpg

Geen probleem. B1 Centauro tegen zo'n beetje alleen maar tier 4 en 5's. Altijd leuk als er niet veel mensen online zijn en je dan tegen low tiers word geplaatst.

[ Voor 62% gewijzigd door SurfBoy op 22-12-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

SurfBoy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:10:
Komt Circon even met zijn game....
https://goo.gl/pnLqTC

[afbeelding]

Geen probleem. B1 Centauro tegen zo'n beetje alleen maar tier 4 en 5's. Altijd leuk als er niet veel mensen online zijn en je dan tegen low tiers word geplaatst.
Als je die Bgltz pnzr bedoeld? Dat is niet DE Circon hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Bigsexy3 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:13:
[...]

Als je die Bgltz pnzr bedoeld? Dat is niet DE Circon hoor ;)
Ow, wauw die had ik nog geen eens gezien. :P 1 kill en 17 dmg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Om nog even terug te komen op onze vriend Maximilian Koenig, zijn skills geven hem gewoon nog steeds 10% rep. increase. Het blijkt een typ fout te zijn en ze gaan het verhelpen.

Heb even wat info ingewonnen hier en daar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
zojuist de Centauro gekocht (tier 6), eigenlijk van plan om de T72A te halen of de Palmaria.. :/ maar goed.. heb ik weer iets leuks om te grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
snowD schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:58:
zojuist de Centauro gekocht (tier 6)
Op zich een goede tank, maar hij valt tegen nadat je de ERC hebt gespeeld.
Daarna heb ik op t7 voor de cent120 gekozen. Die is weer echt top. Snel en leuk om te spelen. Een van mijn meest favoriete hogere tiers om uit de garage te pakken.
De LAV600 heb ik met free xp overgeslagen en meteen de t8 MGS gekocht. Die nog te weinig gespeeld om een goed oordeel te kunnen vellen. Er schijnt trouwens binnenkort nog een t9 Tank Destroyer te komen.

Trouwens nog een kleine tip. Op een dag dat er een update komt kun je 2x resources voor je basis ophalen. Ik log ff snel voor 8uur in en collect de resources. Dan na de update dezelfde dag nog eens. Alle kleine beetje helpen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JulesvH op 22-12-2015 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w1k1ffC.jpg :| Was mijn enige kans om mijn double te doen.. suicide spotting, suicide circling, had mijn best gedaan met zo'n shitty map.

Btw nog een guide gemaakt voor Roughneck:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GNRDhc1NTH4]

En Ghost field

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZqeTOBe8vJc]
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Tank was ineens foetsie :?
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/4gjfqq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Credits tip:

Ik neem aan dat jullie weten dat je oude ammo kunt verkopen. Ook kun je oude modules verkopen behalve de stock-versies. Maar wat ik nu tegen kwam......

PvE play occasionally drops Energy Drink consumables, which aren't shown in post-battle results or otherwise indicated. They can pile up over time in the Consumables tab without the player really registering it. These can be sold for 10K credits. When I first caught on, I had over 80 drinks in Consumables: i.e., 800,000+ credit windfall. So if you play PvE and didn't know about this, then take a look; you'll be pleasantly surprised.

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:05:
Credits tip:

Ik neem aan dat jullie weten dat je oude ammo kunt verkopen. Ook kun je oude modules verkopen behalve de stock-versies. Maar wat ik nu tegen kwam......

PvE play occasionally drops Energy Drink consumables, which aren't shown in post-battle results or otherwise indicated. They can pile up over time in the Consumables tab without the player really registering it. These can be sold for 10K credits. When I first caught on, I had over 80 drinks in Consumables: i.e., 800,000+ credit windfall. So if you play PvE and didn't know about this, then take a look; you'll be pleasantly surprised.
Ik dacht al zoiets ja, ik heb het al een paar keer gezien en dacht bij mezelf "Hoe komen die drinks daar nou? Ik heb ze niet gekocht"

Bedankt man!

En we kunnen weer keihard grinden tijdens de kerst 3x for all battles _/-\o_

waar blijven die credit boosts nou?? :X

[ Voor 10% gewijzigd door Bigsexy3 op 24-12-2015 11:24 ]

• SurfBoy
Bigsexy3 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:44:
[...]

Ik dacht al zoiets ja, ik heb het al een paar keer gezien en dacht bij mezelf "Hoe komen die drinks daar nou? Ik heb ze niet gekocht"

Bedankt man!

En we kunnen weer keihard grinden tijdens de kerst 3x for all battles _/-\o_

waar blijven die credit boosts nou?? :X
Die credits boost zijn wel welkom! Maar dit is ook niet verkeerd, kan ik m'n challenger 1. wat sneller upgraden.

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

SurfBoy schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:36:
[...]

Die credits boost zijn wel welkom! Maar dit is ook niet verkeerd, kan ik m'n challenger 1. wat sneller upgraden.
Ik ben blij dat ik de Ariete al heb, al weet ik nog steeds niet wat ik van die tank moet vinden :? Speel toch liever de Leo's :9

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/NPb3Vg8 :|

[ Voor 14% gewijzigd door TweakJerommeke op 24-12-2015 17:33 ]

• snowD
omg nerv artz too OP pls nerv nekst patsj :D

dajum die schade, is dat semi-normaal op tier 8/9?

• SurfBoy
snowD schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:14:
[...]

omg nerv artz too OP pls nerv nekst patsj :D

dajum die schade, is dat semi-normaal op tier 8/9?
3/4k wel volgensmij, maar 8k? Nah, dat is soms wat ik doe in PVE mode :'(

• snowD
hm.. de consumables werken niet echt goed.. :/ heb frisdrank op mn centauro en ik heb nog 40 ofzo over (geen idee hoe) maar dan wordt er gewoon een nieuwe gekocht wanneer je uit een battle komt ipv dat er iets uit je voorraad wordt gehaald

(heb ze nu alle 40 verkocht, makkelijk 400.000 verdienen >_> )

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Van die mensen die met nog 3 minuten over op de klok gaan cappen..... 8)7 :?

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/262pf0n.jpg

Kon makkelijk nog veel meer dmg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
yep hier nu net ook, met nog ruim 9 minuten en 3 vijanden over wordt er gecapped.. :/ alsof mensen haast hebben.

*edit

Centauro 50%, Stingray1 100%, nu het geld nog.. pls OE geef een currency boost

[ Voor 28% gewijzigd door snowD op 27-12-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
snowD schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:24:
yep hier nu net ook, met nog ruim 9 minuten en 3 vijanden over wordt er gecapped.. :/ alsof mensen haast hebben.

*edit

Centauro 50%, Stingray1 100%, nu het geld nog.. pls OE geef een currency boost
Kan op dit moment ook een stuk of 3 tier 6 tanks kopen. Zit nu alleen op 2 miljoen zonder premium account. Ga waarschijnlijk voor de t72a. Kan ook voor de stingray gaan, de arties en vul... Keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Ik heb het net zo erg... Ik heb alle Tier IV's en 4 Tier V's 100% (T-72, Chief Mk5, M60A3, ERC-90 F4), maar geen geld om nieuwe Tier V en VI'en te kopen.. :'( Wel nog ruim 300k Global Rep, dus het volledig researchen van een volgende tank is tzt ook geen probleem. :)
Moet misschien iets meer PVP spelen om credits te grinden. :P

Het is inderdaad zeer frustrerend als mensen gaan cappen met 8 tot 9 minuten te gaan in PVE. Had vanmiddag een platoontje die gingen cappen omdat ze bang waren te verliezen in medium PVE... :? We hadden de grote wave al gehad en alle vijf tanks hadden nog zat hp over... because reasons... :+

[ Voor 30% gewijzigd door JRacer op 28-12-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Meer reputation boost https://aw.my.com/gb/news...end-bonuses-and-discounts

*edit*

https://aw.my.com/en/foru...egarding-Update-0-12-1578

RIP intercom system

[ Voor 105% gewijzigd door snowD op 13-01-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReyZa
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 11:25
Eindelijk nieuwe update 0.12.1776 met camouflage :P
Afbeeldingslocatie: https://aw.my.com/sites/aw.my.com/files/styles/news_body_image_1/public/u183517/camo2.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door ReyZa op 21-01-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRX2.5
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2023
NVIDIA GeForce Experience ondersteund AW ook nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:18
Ik speel sinds een weekje ook AW, en vind het vooralsnog een heel stuk leuker dan WoT. Is het Tweakers bataljon al opgericht, en zo ja kan ik dan joinen? Zag dat in de OP nog steeds dat het nog niet aangemaakt is maar dat kan ook gewoon nog niet bijgewerkt zijn.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
die is er; Gathering of Tanks [GOT] en ik denk dat je wel kan joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Hoe werkt dat joinen precies? Als ik in AW op de battalion knop druk krijg ik meteen een scherm om er een aan te maken, maar dat wil ik niet :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
ElPaco schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:28:
Hoe werkt dat joinen precies? Als ik in AW op de battalion knop druk krijg ik meteen een scherm om er een aan te maken, maar dat wil ik niet :P
Als EIPaco je AW naam is voeg ik je even toe. :P

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
ElPacoSnake heet ik ingame. Heb al een PM naar de TS gestuurd om in de lijst gezet te worden.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
De volgende update staat gepland voor 11 februari.

Update 0.13 does bring several major features that include:
Third Dealer Zhang Feng with 7 new Chinese MBTs
New Coastal Threat PvP map
PvE and PvP Reward System overhaul
Matchmaker 2.0
Retrofit System changes
Component & Crew Damage Adjustments

https://aw.my.com/gb/news/general/update-013-preview

Ik ben met name benieuwd naar de nieuwe map, aangezien de nieuwe dealer vooralsnog alleen mbt''s heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
The Magnetic Actuator Retrofits can now be unlocked on the following vehicles:
LAV-300 (Mk. 1)

B1 Centauro (MK. 2)

M1128 MGS (Mk. 3)

The Gyroscopic Stabilizer Retrofits can now be unlocked on the following vehicles:

M551 Sheridan (Mk.1)

Stingray 1 (Mk. 2)

XM8 (Mk.3)

Zo te zien hebben de arty haters hun zin gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
oh yeah: :D :D :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GBDOitC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Congrats. Hoe heb je die gewonnen?
Hij ziet er wel gaaf uit met camouflage.

(Wat vragen ze voor camo absurd hoge prijzen. Zeker als je het met credits wilt betalen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
Ik heb hem gewonnen bij het youtube kanaal van Captain Canada. Je moest een commandant verzinnen met een bio en specialiteiten. Blijkbaar was mijn verzinsel goed genoeg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
JulesvH schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:17:
[...]

Congrats. Hoe heb je die gewonnen?
Hij ziet er wel gaaf uit met camouflage.

(Wat vragen ze voor camo absurd hoge prijzen. Zeker als je het met credits wilt betalen.)
afaik kun je tenminste bestalen met credits als je permanent camo wil, WoT heeft dat volgens mij niet (al een hele tijd niet gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
https://aw.my.com/gb/news...ducing-daily-bonus-system

Dit is een mooie toevoeging. Het lijkt erop dat je elke week een gratis premium dag krijgt, wanneer je elke dag inlogt. Dat is zeker niet verkeerd, voor de mensen onder ons die gratis willen spelen, zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Netjes!
Beetje omslachtig qua claimen zoals ik het lees, maar dat is toch weer iedere 7 dagen:
12000 credit
1500 global reputation
Dag dubbele reputation income
Dag premium time
50 gold.

@surfboy dan is het wellicht verstandig om die dag premium time tegelijkertijd met die dag dubbele reputation te activeren op een dag dat je veel speelt. Gaat het helemaal hard :)

Ik denk dat ze dit doen om wat meer volk online te krijgen. Wel mooi meegenomen.

[ Voor 10% gewijzigd door JulesvH op 03-02-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
JulesvH schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:16:
Netjes!
Beetje omslachtig qua claimen zoals ik het lees, maar dat is toch weer iedere 7 dagen:
12000 credit
1500 global reputation
Dag dubbele reputation income
Dag premium time
50 gold.

@surfboy dan is het wellicht verstandig om die dag premium time tegelijkertijd met die dag dubbele reputation te activeren op een dag dat je veel speelt. Gaat het helemaal hard :)

Ik denk dat ze dit doen om wat meer volk online te krijgen. Wel mooi meegenomen.
Ja, ik weet niet hoe het komt maar World of Tanks heeft toch een bepaalde manier van spelen die, vind ik, toch best verslavend is. Dit mis ik op een of andere manier toch deels bij Armored Warfare. (wat ik natuurlijk wel erg jammer vind omdat ik nu telkens weer de kant van WoT op neig te gaan O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
De (vijfde) dag dubbele rep is al vervangen door 20000 credits... :-(

• snowD
hm.. alles wijst erop dat vandaag update .13 uit zou moeten komen..

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
snowD schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:27:
hm.. alles wijst erop dat vandaag update .13 uit zou moeten komen..
Uitgesteld tot maandag of dinsdag

"Beautiful Clean Coal"

• JulesvH
Ja jammer. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe map.

Komende zaterdag wel een paar uurtjes extra credits en reputation. En bij 5 potjes speel je een 7 dagen 50% boost vrij.
The Grand Bear Invitational is a unique event in which the players can participate to earn a substantial bonus to their income rates.

To warm up before the main event, from the 12th of February to the 14th of February 2016, all players will earn a 100% Reputation income bonus for every battle.

The Grand Bear Invitational itself will take place on the 13th of February from 18:00 to 21:00 CET (North American server: 16:00-19:00 PST). For the duration of the Invitational itself, players will receive a 400% Reputation bonus and 100% Credit bonus for each battle

But that‘s not all! Any player who plays at least 5 games (PvP or PvE) during the Grand Bear Invitational period will receive a reward of 7 days of 50% boost to both Credit and Reputation income

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Wow, prima actie deze week:
Wölfli’s Gold Rush event is taking place from the 15th to the 20th of February. Each day during specific hours, you will receive a 400% Reputation and 100% Credit bonus. The relevant hours are as follows:
Monday - EU server: 19:00 – 22:00 CET, NA server: 6:00pm – 9:00pm PST
Tuesday - EU server: 19:00 – 22:00 CET, NA server: 6:00pm – 9:00pm PST
Wednesday - EU server: 19:00 – 22:00 CET, NA server: 6:00pm – 9:00pm PST
Thursday - EU server: 19:00 – 22:00 CET, NA server: 6:00pm – 9:00pm PST
Friday - EU server: 19:00 – 22:00 CET, NA server: 6:00pm – 9:00pm PST
Saturday - EU server: 19:00 – 22:00 CET, NA server: 6:00pm – 9:00pm PST
But that’s not all!
On Monday, the 22nd of February, players who participate in this event by playing 5 PvP or PvE battles on one or more days during the event will be rewarded as follows:
Completing the objective once – 100 Gold
Completing the objective twice – 300 Gold
Completing the objective three times – 600 Gold
Completing the objective four times – 1000 Gold
Completing the objective five times – 1500 Gold
Completing the objective six times – 3000 Gold
Please note that to receive the reward for one completion, the five battles have to be played in one day. The objective can only be completed once per day. To receive multiple objective rewards however, the objectives do not have to be completed consecutively. For example, playing five battles on Monday and then on Thursday will be rewarded with 300 Gold.
Valt jullie het verschil met WoT op? Hier hoef je ze alleen maar te spelen, niet te winnen. Scheelt weer wat frustratie bij sommige spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
Ja, maar PVE winnen is nou niet echt moeilijk. :D
Zouden de Merc editie tanks (van Wölfli) ook tellen als je die gebruikt , zoals de MBT-70, LAV-150 90 en AMX-10P 90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
JRacer schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:59:
Ja, maar PVE winnen is nou niet echt moeilijk. :D
Zouden de Merc editie tanks (van Wölfli) ook tellen als je die gebruikt , zoals de MBT-70, LAV-150 90 en AMX-10P 90?
Alle tanks tellen mee

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

Damn, wat een goed event. Gisteren gelukkig op tijd de aankondiging gelezen, dus die 3k goud zal wel moeten lukken. En ondertussen even de grind fors versnellen.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
En NOG een evenement.
Een virtuele strijd tussen twee mercenaries.
Meld je voor een van de twee partijen aan en je basis reputation telt mee in de strijd.

https://aw.my.com/gb/news...ducing-mercenary-showdown

7 dagen premium (of sowieso 3 dagen) erbij.

Ik heb voor de White Lancers gekozen (omdat hun focus op Light tanks ligt) en die staan met 14 miljoen een half miljoen voor op de Hellhounds. Dus join ook de White Lancers; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRX2.5
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2023
caesar1000 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:38:
[...]

Als EIPaco je AW naam is voeg ik je even toe. :P
Ik ben net begonnen met AW, tier 5 ondertussen, dus verwacht niet teveel van me maar wil graag leren.Zou je me willen toevoegen aan de GOT battalion?
Mijn ingame naam is CyclopsNL. Bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Aanstaande donderdag update volgens iemand van aw op Facebook

serverside reticule in options!!

[ Voor 23% gewijzigd door snowD op 25-02-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Die nieuwe matchmaking maakt rare keuzes.
Ik (chall1) kwam in een match terecht met 1 tier 8 mbt, bij de tegenstander. Dat was snel over.
Een match met 9 vs 9, waarin 1 persoon zich verdronk omdat hij zijn dubbel wilde halen en als er maar 9 tegenstanders waren kon hij minder damage doen.
Ik heb in een team gezeten waarin alleen ons team arty had. Die knakker had een top score.

[ Voor 15% gewijzigd door Derby op 26-02-2016 12:47 ]

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
het heeft even mogen duren..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VfXfcPg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Nice SnowD.

Voor diegene die het nog niet meegekregen hebben; deze maand nieuwe actie.

https://aw.my.com/gb/news/general/introducing-march-madness

Kort samengevat:
Win 50 PVP battles = 1 miljoen credits (kan 4x)
Win 100 PVP battles = 14 dagen premium time
Win 150 PVP battles = t4 premium AFV; Puma.

Valt me op dat je nu de battles moet winnen. Bij vorige acties was alleen deelnemen genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
gratis 7 dagen premium :)

Do you want to try out Armored Warfare, the hottest tank game out there? Here’s your chance to do it with a bonus. This Starter Pack includes:

Type 59 Legend Tier 3 Premium Main Battle Tank
7 days of Premium Time

https://eu.alienwarearena...starter-pack-key-giveaway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
tevens update .14

welke replays zou moeten brengen;

https://aw.my.com/gb/news/general/introducing-update-014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Zie nu ook die Spinx bij Wölfli staan als coming soon. (Tier 10 AFV)
Die ziet er wel gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Van 1-4 april 100 % bonus op creds en rep

https://twitter.com/ArmoredWar/status/715218475048902656

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
En de nieuwe events voor deze week en de maand april

https://aw.my.com/gb/news/general/introducing-happy-hours

https://aw.my.com/gb/news/general/introducing-panzerfest

[ Voor 30% gewijzigd door leekers op 06-04-2016 17:19 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
https://aw.my.com/gb/news...e-015-fv433-abbot-changes

voor iedereen die een Abbot heeft krijgt er nog 1 gratis, tenminste als je em hebt vóór dat update .15 uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
morgen (3 mei) komt update 0.15 welke o.a. tier 10 voertuigen brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
Dood?