[PC] Armored Warfare

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:45
http://aw.my.com/us/news/general/maintenance-0101529-hotfix

zitten ook de title fix in en speciale decals voor alpha testers en closed beta testers
JulesvH schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:51:
Ik las dat de dagelijkse eenmalige extra credits voor de eerste PvE win (easy, medium en hard) afhangen van het level van je hoogste tier tank.

Dus ik vroeg me af of ik beter eerst de tier 7 Challanger kan unlocken (ik heb de Chieftan al) alvorens met mijn TD-lijn op tiet (edit lol, ik bedoel:) tier 5 verder te gaan. Ik heb wel t6 premiums.

Kan iemand mij vertellen wat de dagelijkse extra reward in credits is als je hoogste tank een tier 7 is? Voor zowel medium als hard. Bvd.
met de volgende update komt er nog eens 50% boven op
Credit reward for doing PvE daily missions (once a day per difficulty) increased by 50%

[ Voor 49% gewijzigd door snowD op 27-10-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Volgens mij krijg ik met De Hard-modus in PVE voor me daily een 48k credits of zoiets. Medium is volgens mij 40k. Maar 100% zeker ben ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
En voor iedereen die inlogt 3 dagen gratis premium , dus ook voor mensen die nieuw zijn !

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Hello everyone,

I will be brief. As I posted in the night, the today's update (specifically the premium part, as announced on the portal) was pretty difficult to implement and unfortunately there was an issue with the compensation. In other words, the compensation part (as described in our post) was not implemented successfully.

Now, just to be absolutely clear: everything we promised you will be delivered. We just need a bit of extra time to find out what went wrong and fix it.

*sigh*

Working on it. Will get back to you when we know more.
aldus SS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 20:04
Volgens ging de update niet helemaal goed
Net 2 DirectX crashes tijdens een spel
En nu sta ik al 5min in de queue
Nog meer mensen die dit ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:33

User

S3

En dan zeggen ze dat WG faalt.

Man man man, dit is al de derde (?) keer dat ze de problemen met premiumtijd 'fixen'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

WoT, AW.... Updates zijn bij beide k*t en beide fixen ze fixes met meer fixes....
Je wordt er moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Hoe downvotes krijgen op Reddit: Zeggen dat het niet leuk is om sub-30 FPS te hebben met een 980 Ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:18
Ze mogen inderdaad nog wel wat doen aan map optimalisatie :P Gelukkig speel ik niet op ultra en neem ik genoegen met mindere kwaliteit en wel speelbare framerates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
quote: Silentstalker
We wanted this Halloween to be really, really scary. To produce the true horror experience, we were considering for the duration of the event:
  • Buffing artillery damage
  • Increasing RNG
  • Introducing gold ammunition
But then we were like "nah, nobody deserves SUCH horror"
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Laat ze de shortcut van AW naar WOT verwijzen. Driekwart van alle AW spelers krijgen dan spontaan een hartaanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
User schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:33:
[...]
Laat ze de shortcut van AW naar WOT verwijzen. Driekwart van alle AW spelers krijgen dan spontaan een hartaanval.
iemand rade het aan als april fools .. ;D

update is er en.. volgens mij is alles er ook de premium tijd is gefixed, de titels zijn gefixed (sponsor/vanguard) het beta embleem is er

hard mode PVE is naar T6 gegaan ://

[ Voor 25% gewijzigd door snowD op 29-10-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 21:06
hard mode PVE is naar T6 gegaan :/
Nietwaar.
op T5 kan je ook naar hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
eindelijk op 50% op m'n t6 t72. Net de missiles unlocked en verdorie wat zijn die dingen op. Maakt de tank echt stuk leuker om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:36
Als die missiles op zijn koop je toch gewoon weer nieuwe..... ;)

Maar inderdaad. Dat geeft zo'n tank veel meer mogelijkheden. Ik heb nu op mijn Fox ook de missiles en dat is erg welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

En toen kreeg ik ineens randomly een 50% XP boost.

I aint even mad.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LdZv0S8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
User schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:18:
En toen kreeg ik ineens randomly een 50% XP boost.

I aint even mad.
[afbeelding]
hmm ik zat redelijk dichtbij zonder enige xp boost:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/81ff97d4993e97c88ead808f687258f1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

dr34m3dd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

hmm ik zat redelijk dichtbij zonder enige xp boost:
[afbeelding]
Die is ook met boost. Iedereen heeft vandaag en morgen een 50% boost gekregen als special. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
User schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:34:
[...]
Die is ook met boost. Iedereen heeft vandaag en morgen een 50% boost gekregen als special. :)
hmm heb ik helemaal niet meegekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Ah. Een kleine samenvatting van het laatste nieuws dan.

Vandaag en morgen (31okt & 1nov) 50 procent extra reputation en credits.
Bij 5 overwinningen (vandaag en morgen) krijg je 2 Halloween decals voor op je tank.
http://armoredtalk.com/20...nt-for-na-and-eu-servers/

Unlock systeem voor tier 9 werkt nu anders. Als je met een tier 8 (of tier 7) een tier 9 unlocked dan krijg je een ticket voor die desbetreffende dealer. Je bent dan vrij om dat ticket in te wisselen voor één tier 9 van die dealer naar keuze. Dus het hoeft geen tier 9 te zijn die in die lijn je tier 8 opvolgt.
http://armoredtalk.com/20...ystem-in-armored-warfare/

TD's krijgen een extra ability. Werkt zoiets als de E-toets bij scouts maar dan om een keer te kunnen schieten met minder camo-loss. http://armoredtalk.com/20...icles-in-armored-warfare/

Je kunt waarschijnlijk in de toekomst normale tanks premium maken (genaamd hardened tanks) in ruil voor reputation. Dit levert een extra boost op qua credits en je zult iets vaker top tier zijn.
http://armoredtalk.com/20...mium-special-matchmaking/

Dat was het zo ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
JulesvH schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:12:
Ah. Een kleine samenvatting van het laatste nieuws dan.

Vandaag en morgen (31okt & 1nov) 50 procent extra reputation en credits.
Bij 5 overwinningen (vandaag en morgen) krijg je 2 Halloween decals voor op je tank.
http://armoredtalk.com/20...nt-for-na-and-eu-servers/

Unlock systeem voor tier 9 werkt nu anders. Als je met een tier 8 (of tier 7) een tier 9 unlocked dan krijg je een ticket voor die desbetreffende dealer. Je bent dan vrij om dat ticket in te wisselen voor één tier 9 van die dealer naar keuze. Dus het hoeft geen tier 9 te zijn die in die lijn je tier 8 opvolgt.
http://armoredtalk.com/20...ystem-in-armored-warfare/

TD's krijgen een extra ability. Werkt zoiets als de E-toets bij scouts maar dan om een keer te kunnen schieten met minder camo-loss. http://armoredtalk.com/20...icles-in-armored-warfare/

Je kunt waarschijnlijk in de toekomst normale tanks premium maken (genaamd hardened tanks) in ruil voor reputation. Dit levert een extra boost op qua credits en je zult iets vaker top tier zijn.
http://armoredtalk.com/20...mium-special-matchmaking/

Dat was het zo ongeveer.
hmm dit spel wordt alleen maar beter en beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
JulesvH schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:45:
Als die missiles op zijn koop je toch gewoon weer nieuwe..... ;)

Maar inderdaad. Dat geeft zo'n tank veel meer mogelijkheden. Ik heb nu op mijn Fox ook de missiles en dat is erg welkom.
hij bedoelt OverPowered ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/5bf6b1e0afdf8064ec17e151fc7f0449.png

3.3k base xp<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ja de XP ging heerlijk van het weekend. Mijn eerste tier 8 is in zicht. Nog 16% op mijn LAV-600 en dan komt de MGS er. Credits zijn het probleem ook niet meer na z'n weekend. Met potten van ronde 4-5 ton loopt het aardig snel op :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
stingray 1 is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Hoezo dat? Hij lijkt mij juist :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Oeh, interessant! Update 0.11 patch notes zijn er!

Om een tier 9 vehicle te unlocken, hoef je dat niet per se via die tier te doen. Elke tier 8 kan een 'tier 9 token' unlocken met experience, waarna je die token kan gebruiken om één tier 9 voertuig van die dealer te unlocken. Heb je een tier 8 MBT, en unlock je daarmee de token, dan kan je deze gebruiken om eender welke tier 9 te unlocken.
MAAR: een token kan maar één keer per tank onderzocht worden en kan maar één keer gebruikt worden. Gebruikt = gebruikt. Je moet ook nog altijd wel de credits hebben om de tank te kopen.

Tier 9 artillery werkt niet op deze manier, maar op de 'oude' manier, omdat SPG's een heel eigen speelstijl hebben.

Zie ook: https://aw.my.com/gb/news...ucing-tier-9-token-system

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Bigsexy3 schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:25:
[...]

Hoezo dat? Hij lijkt mij juist :9~
hij is traag(trager dan een Sheridan en de begleitspanzer) z'n hull traverse is .. om te huilen, aan de voorkant heb je die drivers port 1 grote weakspot, welke ook op de Stingray2 zit en op de XM8(en M8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

snowD schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:20:
[...]

hij is traag(trager dan een Sheridan en de begleitspanzer) z'n hull traverse is .. om te huilen, aan de voorkant heb je die drivers port 1 grote weakspot, welke ook op de Stingray2 zit en op de XM8(en M8)
Maar, maar..... hij is snel, goeie dpm en met wat retro's kan je die min punten wel weg werken. Weakspots heb je op elke tank. Moet je is die wheeled TD's spelen, die zijn ene grote weakspot :9.

Als ik de MGS Striker en de T-90 heb ga ik voor de XM-8. Dan kan ik ook eens kijken wat de stingray doet 8)

Ik lees net traag.... hmmm waarom zie ik die dingen dan altijd voorbij racen?

[ Voor 6% gewijzigd door Bigsexy3 op 02-11-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Bigsexy3 schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:41:
[...]

Maar, maar..... hij is snel, goeie dpm en met wat retro's kan je die min punten wel weg werken. Weakspots heb je op elke tank. Moet je is die wheeled TD's spelen, die zijn ene grote weakspot :9.

Als ik de MGS Striker en de T-90 heb ga ik voor de XM-8. Dan kan ik ook eens kijken wat de stingray doet 8)

Ik lees net traag.... hmmm waarom zie ik die dingen dan altijd voorbij racen?
Top is 60 true true, naar zowel de sheridan als de begleitpanzer zijn sneller (begleitpanzer ook in de achteruit) engine upgrade is 0.07 km/h sneller.. Aka je hebt er niets aan really

De stingray heeft vergelijkbare traverse speed als de leo1 (1a5 nog niet gespeeld) erg k*t als light tank.. Je bent niet wendbaar, nimble? Boom en zoom moekt ik nog testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

snowD schreef op maandag 02 november 2015 @ 23:09:
[...]

Top is 60 true true, naar zowel de sheridan als de begleitpanzer zijn sneller (begleitpanzer ook in de achteruit) engine upgrade is 0.07 km/h sneller.. Aka je hebt er niets aan really

De stingray heeft vergelijkbare traverse speed als de leo1 (1a5 nog niet gespeeld) erg k*t als light tank.. Je bent niet wendbaar, nimble? Boom en zoom moekt ik nog testen.
Die traverse kan je bootsen met retro´s, ik weet niet hoeveel slots erop zitten. Maar ik kies me retro´s toch echt specifiek per tank. Zelfde als de commander. Er zijn wel algemene lijnen voor diverse soorten tanks uiteraard, maar ik speel bijvoorbeeld met Juan Carlos op me LAV-600, dit puur om de reload naar beneden te drukken. Maar als je liever wat minder agressief speelt zoals ik doe dan kan je beter weer die amerikaanse chick erin zetten. Zo zijn er tal van keuzes om je tank te boosten op de manier dat voor jou het beste is.

Lukt het echt niet, dan is het gewoon ff doorbijten :9, een smak gold er tegen aan en skippen die tank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Just a small adjustment to the game center (launcher), nothing to do with the game itself. As for hotfix, it's possible it will come on Friday with:

- fixed the bug where the players received diminished credit and reputation rewards if they left the PvE match early (even while destroyed)
- fixed the bug where the players received too little reward after dying in PvE
- fixed the decal placement for some tanks
- fixed the bug where cancelling sale didn't immediately update clients
- fixed the bug where artillery sometimes spawned on incorrect locations
- fixed several bugs (including a memory leak) that caused the game to crash
- fixed the consumables slot for Akatsiya 2S3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Look what I got. ^^

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JZT4IACmERhzxD5g1VUqODIg/full.png

[ Voor 80% gewijzigd door caesar1000 op 04-11-2015 18:19 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Hoe ben je daar aangekomen?
Via de giveaway van Armoredtalk?

De verwachting is dat iedereen hem krijgt binnenkort (rond 11 nov) door alleen ff in te loggen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
JulesvH schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:52:
Hoe ben je daar aangekomen?
Via de giveaway van Armoredtalk?

De verwachting is dat iedereen hem krijgt binnenkort (rond 11 nov) door alleen ff in te loggen, toch?
Yup, Spooky is een vriend van me dus was niet zo moeilijk. :+

Ik weet niet of ze hem 11 november zomaar gaan weggeven want dan zou je denken 'Waarom doet Spooky dan uberhaupt zo'n giveaway?'. Natuurlijk voor wat views, interactie met de lezers en gewoon omdat het leuk is maar tja als het toch over een week voor iedereen is.. ;)

Het is trouwens bijna dezelfde tank als de normale T-62 met als enig verschil een iets langere reload en natuurlijk als visueel verschil de coole camo, het wat gehavende uiterlijk en tekst. Wel leuk dat ik elke battle te horen krijg 'Dafuq, since when is the T-62 'Vet' in the game? What's that for a special tank?'. :*)

[ Voor 20% gewijzigd door caesar1000 op 04-11-2015 22:41 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
heeft de camo ook effect of is het alleen voor de mooi?

in ander nieuws

Challenger 1 is gekocht en morgen de Bradley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
snowD schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:58:
heeft de camo ook effect of is het alleen voor de mooi?

in ander nieuws

Challenger 1 is gekocht en morgen de Bradley
Heb me verder dan de stats in-game niet echt verdiept in de Veteran. Volgens mij is het puur visueel alhoewel ik het zelf beter zou vinden als ze deze 'veteranen tank' een kleine boost tov de T-62 zouden geven want meestal is een veteranen=ervaren (crew) voertuig juist beter van een normale versie.

En, al ondervonden hoeveel de upgrades van de Challenger 1 kosten? :P
Volgens mij was de armor upgrade al iets van 40 of 50K XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Gefeliciteerd Caesar!

Een clan maat van me heeft hem ook, die heeft hem dan gewonnen bij Spooky i.p.v. gekregen :D.
Volgens mij krijgen we hem wel allemaal, je zal er wel iets meer voor moeten doen dan alleen inloggen denk ik, maar dat zal de tijd leren.
caesar1000 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 00:30:

En, al ondervonden hoeveel de upgrades van de Challenger 1 kosten? :P
Volgens mij was de armor upgrade al iets van 40 of 50K XP.
Alle upgrades na tier 6 lopen knap in de kosten, kan je nagaan bij tier 8,9 en 10 ;w.
Over tier 8 gesproken....

Sinds gisteren de trotse eigenaar van de M1128 MGS Stryker, me eerste tier 8.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2qjlw5f.jpg

Wat een beest is dat ding 8)7. Door me retro en commander bonussen een reload van 4.07 seconde. En dat met nog met stock shells... Kan je nagaan als die fully upgraded is :9.

1e potje PVE in the beast:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/ka4mkj.jpg

(sorry voor de slechte pics maar de screenshots staan nog op me pc thuis en deze komen van me telefoon af)

[ Voor 19% gewijzigd door Bigsexy3 op 05-11-2015 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:23:
Gefeliciteerd Caesar!

Een clan maat van me heeft hem ook, die heeft hem dan gewonnen bij Spooky i.p.v. gekregen :D.
Volgens mij krijgen we hem wel allemaal, je zal er wel iets meer voor moeten doen dan alleen inloggen denk ik, maar dat zal de tijd leren.

[...]

Alle upgrades na tier 6 lopen knap in de kosten, kan je nagaan bij tier 8,9 en 10 ;w.
Over tier 8 gesproken....

Sinds gisteren de trotse eigenaar van de M1128 MGS Stryker, me eerste tier 8.

[afbeelding]

Wat een beest is dat ding 8)7. Door me retro en commander bonussen een reload van 4.07 seconde. En dat met nog met stock shells... Kan je nagaan als die fully upgraded is :9.

1e potje PVE in the beast:

[afbeelding]

(sorry voor de slechte pics maar de screenshots staan nog op me pc thuis en deze komen van me telefoon af)
Ik had hem ook gewonnen (zie comments ~ Bart-Jan) maar denk dat het natuurlijk wel een heel klein beetje heeft geholpen dat Spooky mij kent. 8)

De Stryker heeft inderdaad wel echt een enorm hoge DPM met die upgrades en crew upgrades zeg! Daar ga je van watertanden als je hem nog niet hebt. :9~
Btw wat is dat voor achievement (2e)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

caesar1000 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:48:
[...]

Ik had hem ook gewonnen (zie comments ~ Bart-Jan) maar denk dat het natuurlijk wel een heel klein beetje heeft geholpen dat Spooky mij kent. 8)

De Stryker heeft inderdaad wel echt een enorm hoge DPM met die upgrades en crew upgrades zeg! Daar ga je van watertanden als je hem nog niet hebt. :9~
Btw wat is dat voor achievement (2e)?
Die 2e achievement is de shooter award, de specs weet ik even niet uit me hoofd. Maar het heeft met damage of hit rate te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Ja. Ik weet het niet zeker maar meen iets van meer dan 80% raak schieten.

Mooie eerste pot in dat karretje (en dan evengoed die minieme toename op de xp-progressie balk)

Maar ik merk dat Credits bij mij momenteel de beperkende factor is. Dus ben ik in de basis nu de credits-gerelateerde gebouwen (airport en garage) aan het upgraden.

[ Voor 64% gewijzigd door JulesvH op 05-11-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Wat is de Leo 2 echt een enorme schijtbak.

Ik vs Palmaria
*arty warning*
Ik pop rook
...
-450
...
...
-450
...
...
-450

Ja leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:14:
Wat is de Leo 2 echt een enorme schijtbak.

Ik vs Palmaria
*arty warning*
Ik pop rook
...
-450
...
...
-450
...
...
-450

Ja leuk.
That sucks... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Tussen 11-11 een 22-11 even inloggen op AW en je krijgt de T-62 Veteran met camo.

oops... 2x achter elkaar, :X

[ Voor 20% gewijzigd door Bigsexy3 op 05-11-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik pleurde dus APS op mijn Leo 2. Wat een heel slecht idee bleek te zijn. Ding pakt namelijk volle damage. Aan de andere kant, de toren had sowieso al geen pantser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Aha.... das mooi kl*te, om maar even zachtjes uit te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

PANHARD CRAB

crab

The French Panhard Combat Reconnaissance Armored Buggy, also known as the CRAB, was developed as a replacement for the aging VBL. It is an extremely light but well-armed AFV. Although its armor cannot generally withstand the fire of anything more powerful than a heavy machinegun, the CRAB's blazing speed prevents it from being hit in the first place. The CRAB can be equipped with either an automatic cannon or a turreted MPCV missile launcher. The most interesting feature of the CRAB, however, is its ability to steer both forward and rear wheels, allowing the vehicle to "side-strafe", which will be available in Armored Warfare.
Oh. My. God.

That is going to be so much fun :D :D :D

0.11 patch notes hier: https://aw.my.com/us/news...troducing-tier-9-vehicles

[ Voor 7% gewijzigd door Vickiieee op 05-11-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

The Leopard 2 had too many weak points from the front that could be capitalized on and so we’ve made adjustments to several key areas. The Leopard 2 still retains the critical weak point found on the driver’s hatch, but the top portion of the upper glacis has had its armored bumped up enough to have a better chance at deflecting high penetration shots. Additionally, the turret ring’s armor has been massively increased (before it was bugged to have little armor) in order for it to have a better chance at deflecting high penetration shots rather than being easily penetrated by auto-cannons. A large sliver of the lower glacis which was easily penetrable before has also been removed, as has the gunner’s sight weak point. Combined, these changes will provide the Leopard 2 much greater frontal survivability.
Eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Challenger en T-80 nu beiden in garage yeey :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
T90ms is een betere lighttank dan de m8 tunderbolt..
M8 heeft niet eens smoke..

http://armoredtalk.com/20...ored-warfare-0-11-update/

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Nog een week. En dan komen de tier 9's.... De grind wordt pittiger en pittiger :X

En dan de grote vraag, welke tier 9 wordt de beste tier 9 om te hebben? Is de Challenger 2 echt zo goed als ze zeggen? Of kan je beter voor de Leo 2A6 of de T-90MS gaan? Ik vind het lastig.

Maar ook de B1 DRACO is een optie, met z'n 12 round rapid fire gun 8)7....
Of de M8 Thunderbolt, lekker snel en snel schietend. Maar net zoals de DRACO missen ze allebei de armor.

Wat zouden jullie doen?

[ Voor 71% gewijzigd door Bigsexy3 op 13-11-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Tja. Goede vraag. Ik ben voorlopig nog niet zo ver. Ikzelf speel mindetlr graag mbt's, dus ik zou voor de Draco of M8 gaan. Waarschijnlijk de M8.

Anderen hier nog een voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:18
Zover ben ik voorlopig nog niet :+ wat me dan gelukkig de mogelijkheid geeft om later eerst wat filmpjes te bekijken betreft de verschillende tanken. Ik ben wel erg benieuwd naar de CRAB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
ik denk dat ik eerst voor de BMPT72 en de M8.. maar dat duurt nog wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
update is 2 dagen achteruit gegaan; 19 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

snowD schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:27:
update is 2 dagen achteruit gegaan; 19 november
Ik las het net. Mooi balen...... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Zojuist iemand in chat: open beta doesn't mean bugs.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

snowD schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:47:
Zojuist iemand in chat: open beta doesn't mean bugs.. 8)7
For real? Sommige mensen moeten echt eens minder drugs gaan nemen en met beide voeten op de vloer terug komen..... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Soms lijken alle zeikerds uit wot overgestapt als je de chat soms ziet.

Net gezeik dat ik niet genoeg deed in mijn scorpion en daardoor dus de pot verlies omdat rest van team binnen korte tijd dood was.
Ik als low tier en dan toch het beste er uit proberen te halen en kijk je na de pot en als enige in team over de 2k damage gedaan en 6 kills hebben. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door solique op 18-11-2015 23:08 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Naja, ik heb tot nu toe met de Ghost Hunter missie op de map River Point wel een aantal ontzettend irritante bugs gehad, waar je echt NIKS mee kan als die eenmaal plaats vindt..

Dit speelt altijd af bij de laatste 'defend' zone. Deze is midden in het stadje en hier komen dan vanaf een aantal plekken AI vandaan die richting de zone rijden om hem te cappen. Wat je ook doet, zorg er altijd, maar dan ook ALTIJD, voor dat ze niet die zone binnenrijden. Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik lekker bezig was (12 kills of meer en leuke hoeveelheid damage) en dat een van de AI tanks de zone binnenrijdt. Je schiet hem kapot. Maar het cappen gaat door. WTF? :/ Blijkt dus een bug in te zitten, wat je ook doet, niks helpt. Alleen ervoor zorgen dat ze die zone niet binnenrijden werkt :+

Moet trouwens zeggen dat van de Tier 9 tanks ik de Leopard 2A6 (ondanks zijn geringe hoeveelheid hitpoints) en de Russische T-90MS (ook minder hoeveelheid hitpoints) er erg leuk uit vind zien! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Vickiieee op 19-11-2015 12:05 ]

• snowD
5.36 gb update..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Aardige update, het binnen halen zal wel meevallen. Alleen het installeren ervan duurt altijd zolang bij AW. Zo jammer....

Zo vanavond ff me highscore verbeterd :9

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/3325uko.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Bigsexy3 op 19-11-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Hey Bigsexy3, een tweeling als crew?
(Waarvan een een mannelijke naam heeft)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Weet iemand hoe lang de raw materials voor de basis blijven opstapelen als je niet inlogt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 00:44:
Hey Bigsexy3, een tweeling als crew?
(Waarvan een een mannelijke naam heeft)
;)
Ik geef me crew altijd hetzelfde plaatje :9, goed opgemerkt 8)

Zo net weer me highscore verbeterd.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/23sx1xh.jpg

Het moet niet gekker worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
JRacer schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 10:28:
Weet iemand hoe lang de raw materials voor de basis blijven opstapelen als je niet inlogt?
Geen idee. Ik pak ze dagelijks ff op, ook als ik verder niet speel. Ik heb in het begin eens een dag overgeslagen maar ik meen dat ik toen de dag erna geen extra materialen had, dus vanaf toen niet meer overgeslagen. Ik heb wel anderen horen zeggen dat je tot 1000 raw materials kunt opslaan, dus 10 dagen.

(Ik heb nu: Barracks 5, garage 4, helipad 4, command center 3, airport 2, academy 1 en recon post op 1 en 200 materials)

[ Voor 10% gewijzigd door JulesvH op 21-11-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
het stapelt op, heb 1 keer 1 dag overgeslagen kon ik 200 resources verzamelen toen ik terug kwam

(barracks 5, airport 5, helipad 4, comm center 2, recon 2, garage 2, academy 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Interessant: win rates per voertuig (geknipt uit een armoredtalk post)

European Server Vehicle Winrate (PvP battles, from the Update 0.10 launch – 22.10.2015 to 20.11.2015)

Akatsiya 2S3: 48,99%
AMX-10P: 48,72%
AMX-10P PAC90: 51,60%
B1 Centauro: 49,39%
B1 Centauro 120: 54,65%
Begleitpanzer 57: 49,05%
BMD-1: 51,75%
BMD-2: 50,51%
BMD-4: 52,46%
BMP-1: 51,31%
BMP-1P: 49,94%
BMP-2: 50,02%
BMP-3: 51,59%
BMP-3M: 49,38%
BMPT Ramka-99: 54,05%
BMPT Prototype: 51,00%
C1 Ariete: 45,09%
Challenger 1: 47,31%
Expeditionary Tank: 51,17%
Dragoon 300-90: 50,44%
ERC 90 F4: 51,51%
FV101: 49,25%
FV433 Abbot: 50,13%
FV438 Swingfire: 48,73%
FV510 Warrior: 49,93%
FV721 Fox: 51,23%
FV4201 Chieftain: 49,72%
Gvosdika 2S1: 48,61%
LAV-150: 48,47%
LAV-150-90: 54,16%
LAV-300: 50,24%
LAV-600: 47,38%
Leopard 1: 48,87%
Leopard 1A5: 48,24%
Leopard 2: 48,12%
Leopard 2A5: 49,93%
Leopard 2AV: 49,95%
M1 Abrams: 52,39%
M1A1 Abrams: 53,50%
M2 Bradley: 49,39%
M41 Walker Bulldog: 49,11%
M48 Patton: 48,25%
M60 Patton: 51,15%
M60A2 Starship: 49,73%
M60A3: 50,82%
M109: 50,57%
M109A6 Paladin: 50,70%
M113: 49,71%
M551 Sheridan: 48,82%
M1128 Stryker: 51,38%
MBT-70: 50,49%
Object 155: 50,87%
Object 430: 53,87%
OF-40: 48,21%
Palmaria: 50,00%
PT-76: 49,63%
PzH 2000: 48,87%
RDF-LT: 45,71%
Stingray 1: 49,76%
Stingray 2: 50,82%
T-54: 51,80%
T-62: 50,29%
T-62 Veteran: 48,35%
T-64: 50,37%
T-72A: 47,28%
T-72 Ural: 48,78%
T-80: 50,42%
T-90: 51,00%
T92 Light Tank: 52,68%
Taifun II: 47,94%
VBL: 50,84%
Vickers VFM5: 50,06%
Wiesel1: 52,96%
XM1: 51,98%
XM8: 52,82%
XM800T: 48,25%
Zhalo-S 2S14: 51,53%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Hier nog een leuk interview met een Leopard 2 bemanningslid! :P

https://aw.my.com/us/news...my-life-leopard-2-crewman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
mooi wat ze hebben gedaan met max en min accuracy.. het is nu een heel stuk duidelijker wat er wordt bedoelt

• JulesvH
Wow, die Merc ranks zien er gaaf uit. Je kunt ze nu tijdelijk kopen met die skin (camouflage) en een maxed crew ter ere van thanksgiving. Jammer dat ik ze al allemaal heb. Beetje zonde om ze nogmaals aan te schaffen, puur voor de looks.
EDIT: Alhoewel, ze zijn echt gaaf en een lvl5 crew geeft 10% boost. Verder ook handig voor de extra daily bonus aangezien het "andere" tanks zijn.

Afbeeldingslocatie: http://armoredtalk.com/wp-content/uploads/2015/11/vfm-merc.jpg

Verder de volgende actie vanaf nu tot en met het weekend:

BONUSES
The following bonuses will be active from the 26th of November to the 29th of November, 2015
3x reputation bonus for every battle played in both PvP and PvE mode
1 day of free Premium Time per every day you login (for a total of 4 days)

RANDOM LOTTERY
Each player who wins 5 PvP battles during the Thanksgiving event will have a chance to win one of the special vehicles and bundles available for limited time only. More information will be disclosed soon!

[ Voor 13% gewijzigd door JulesvH op 26-11-2015 16:32 ]

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Voor die €43 ga ik ze misschien toch wel kopen, ze zien er gewoon dik uit :9.
Nog ff over nadenken (al denk ik dat dat niet lang zal duren), i like black tonks

van het weekend me highscore trouwens nog hoger kunen zetten

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/23k98q9.jpg

En gisteren me eerste tier 9 mogen aanschaffen

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/9a4in5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/5lciv8.jpg

1 potje meegespeeld, want het was alweer tijd om me kussen op te zoeken. Maar wat een beest is die Leo 2A6 zeg :*)

[ Voor 56% gewijzigd door Bigsexy3 op 26-11-2015 17:24 ]

• JulesvH
Nice Bigsexy3, toch een keuze gemaakt dus. En zo te zien tevreden ermee.

Is er trouwens een nieuwe medaille, of heb ik hem nooit eerder gezien?
Bij pve heb ik nu een paar keer de "target" medaille behaald. Recieved the most hits from your team and survived

En nog een vraagje. Stapelt het voordeel van retrofits die reload time verkorten zich op? Ik kwam er pas kortgeleden achter dat die "intercom systems" retrofit bugged is en dus geen crew bonus geeft. Ben die nu dus op alle tanks waar die op zit aan het vervangen.

[ Voor 34% gewijzigd door JulesvH op 26-11-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:54:
Nice Bigsexy3, toch een keuze gemaakt dus. En zo te zien tevreden ermee.

Is er trouwens een nieuwe medaille, of heb ik hem nooit eerder gezien?
Bij pve heb ik nu een paar keer de "target" medaille behaald. Recieved the most hits from your team and survived

En nog een vraagje. Stapelt het voordeel van retrofits die reload time verkorten zich op? Ik kwam er pas kortgeleden achter dat die "intercom systems" retrofit bugged is en dus geen crew bonus geeft. Ben die nu dus op alle tanks waar die op zit aan het vervangen.
Thx man! Keuze inderdaad kunnen maken, als ik me tier 8 MGS klaar heb haal ik daar de M1A2 wel mee.

Retrofits t.b.v. korte reload stapelen zich inderdaad op, daarom speel ik altijd op reload en niet op meer dmg. En sommige dingen zijn nog bugged inderdaad. De Commander Juan Carlos zorgt bij level 5 voor 10% korte reload maar die werkt ook vaker niet dan wel. Ik heb dit al een keer aangegeven bij AW maar nooit meer een reactie opgehad helaas.

Wat betreft die medaille, die is nieuw sinds 0.11 inderdaad. Ik krijg hem regelmatig, leuke toevoeging weer. Alleen raakt die balk zo veel door al dat metaal 8).

Sinterklaas is echt vroeg dit jaar, gisteren stond aan het eind van de avond deze in me garage.....

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2qn8j91.jpg

En ook deze tank bevalt prima:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2wgysyr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
geen tier 8/9 maar toch

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2thbmqa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

Zo, dat grinden gaat wel rap nu. Komend weekend wat tijd vrijmaken voor dit spel. :-)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

Vandaag voor het eerst sinds weken weer eens flink gespeeld.

- XM800T naar Swingfire
- T-64 naar T72A
- Chieftain naar fully pimped Challenger (en al weer voorbij de 50% naar de volgende)
- BMD1 naar BMD2

En nog een lading games om 7 miljoen credits binnen te hengelen om de Challenger te kopen :+. Morgen wellicht nog meer credits grinden om de rest te kunnen kopen en de Challenger naar de volgende te krijgen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik heb vandaag even de resterende 200k naar de 2A5 gegrind. Ding bevalt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ik ben aan het streamen met een maat van me

http://multitwitch.tv/bigsxy3/yolo2trolo

Gisteren trouwens de C1 Ariete unlocked, maar nog geen credits genoeg om het te kopen. Als het een beetje mee zit heb ik aan het einde van de dag de T-90 MS, het gaat echt hard met die extra bonussen zeg

[ Voor 54% gewijzigd door Bigsexy3 op 29-11-2015 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:50
Even dit weekend flink wat potjes spelen. Hier een potje van zojuist. Door dit potje gelijk de tier 5 kunnen kopen.
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/1g6v5e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Nice SurfBoy, lekker bezig hoor. De ERC is een beest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:50
Bigsexy3 schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:42:
Nice SurfBoy, lekker bezig hoor. De ERC is een beest
Heb het gemerkt vandaag. Heb hem met al die bonussen nu helemaal geupgrade.... Wat een BEEST! Die DPM. Ook heerlijk om mensen te blijven detracken. Accuracy is ook heel goed te doen en dan heb je nog de gun depression, dat is ook gewoon heerlijk nadat je die LAV XXX dingen hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

SurfBoy schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:52:
[...]

Heb het gemerkt vandaag. Heb hem met al die bonussen nu helemaal geupgrade.... Wat een BEEST! Die DPM. Ook heerlijk om mensen te blijven detracken. Accuracy is ook heel goed te doen en dan heb je nog de gun depression, dat is ook gewoon heerlijk nadat je die LAV XXX dingen hebt gespeeld.
Ik wil je niet teleur stellen, maar de ERC is de enige in die hele lijn met extreme gun depressie. De rest is gewoon weer ouderwets tanden knarsend om maar ff zo te zeggen.

Ik moet zeggen dat ik na dit weekend ook aardig wat tanks heb versleten, de balans:

De Challenger 1 is eindelijk verkocht en de C1 Ariete moet nog aangeschaft worden maar hij is unlocked.
De T-80 staat nog in me garage, maar de T-90 is al aangeschaft en staat op bijna 50%
Met de Centrauro 120 een token vrij gespeeld en de Leo 2A6 aangeschaft (was donderdag maar ik tel hem mee).
De Begeleitzpanzer verkocht en de Stingray moet nog aangeschaft worden maar hij is unlocked.
Me M1128 MGS Stryker door kunnen drukken naar 35% en voor de rest blijft er niet heel veel meer over van wat ik nog speel O-) .

Ik zeg een geslaagd weekend, als ik een voorstel mag doen aan de mensen van AW:

Nu graag een weekend met credit bonus, want ik ben aardig bankroet momenteel :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Ja, die ERC is zeker de moeite waard. Congrats surfboy.

Ik heb dit weekend de cent120 gekocht. Weliswaar een doodlopende lijn (of heel veel spelen voor een t9 token) maar hij schijnt veel fijner te zijn dan die lav600.
Plezier in het spelletje staat voorop bij me. Nog niet zo vaak van stal gehaald, maar hij bevalt me goed.

En nu is een mysterie voor me opgelost. Ik vroeg me al af hoe jij aan zo veel Credits kwam om die hogere tier tanks te kunnen kopen, Bigsexy3. Maar je verkoopt dus tanks. Vind je dat geen zonde? Je hoeft geen garage slots te kopen, dus los van de credits kost het niets en je verliest je getrainde crew voor die tank.

Dan ben ik meteen benieuwd naar welke tanks je niet verkocht hebt, want dat zullen dan de tanks zijn waar je de meeste plezier mee behaalt.

Edit: en welke retrofits beveel je aan op de cent120?

[ Voor 6% gewijzigd door JulesvH op 29-11-2015 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:46:
[...]

Ja, die ERC is zeker de moeite waard. Congrats surfboy.

Ik heb dit weekend de cent120 gekocht. Weliswaar een doodlopende lijn (of heel veel spelen voor een t9 token) maar hij schijnt veel fijner te zijn dan die lav600.
Plezier in het spelletje staat voorop bij me. Nog niet zo vaak van stal gehaald, maar hij bevalt me goed.

En nu is een mysterie voor me opgelost. Ik vroeg me al af hoe jij aan zo veel Credits kwam om die hogere tier tanks te kunnen kopen, Bigsexy3. Maar je verkoopt dus tanks. Vind je dat geen zonde? Je hoeft geen garage slots te kopen, dus los van de credits kost het niets en je verliest je getrainde crew voor die tank.

Dan ben ik meteen benieuwd naar welke tanks je niet verkocht hebt, want dat zullen dan de tanks zijn waar je de meeste plezier mee behaalt.

Edit: en welke retrofits beveel je aan op de cent120?
Retro's voor de Centauro:

1. Thermal Sleve
2. Chrome Barrel
of er nog meer opkonden ben ik ff vergeten maar de rest is niet echt van meer waarde vindt ik.

Wat betreft tanks verkopen, ik verkoop ze ja. Ik heb ze een tijd geprobeerd te houden in me garage, maar het wordt onoverzichtelijk en op slot dacht ik 'wat moet ik er in vredesnaam mee?'

Ik heb toen besloten om alle mijn tanks onder tier 7 te verkopen (ja alle) op de prems na. Voor elke tier is er bijna wel een premium (op 5 na dan) en die speel ik graag met veel plezier dus dat voldoet voor mij.
Het voordeel van een tank verkopen, je banksaldo schiet weer omhoog. Voor een tier 7 krijg je meer dan 5 miljoen terug dus dat loopt wel lekker op. Die tier 1 t/m 4 leveren niet echt veel op, maar daarin tegen speel ik ze ook nooit meer.

Die crew die erop zit kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Een goede commander in combinatie met goede retro's is van veel grote waarde dan dat je crew je ergens 2% korting op geeft (reload bijv.). Aangezien ik in hoogtij 4 tier 7's had, 5 tier 6's, 6 tier 5's en nog een heleboel kleinere tanks was de keuze gauw gemaakt eerlijk gezegd.

De T-80 is de enige tank die ik heb gehouden tot nu toe, dit omdat het een goede tier 7 is die overal uit de voeten kan. Dit blijft ook de enige tier 7 die in me garage blijft. Als ik de T-90 op 100% heb verkoop ik mijn T-90 wel, want een tier 9 is me meer waard dan die tier 8. De MGS hou ik daarin tegen weer wel, omdat het de enige TD is die er is op hoge tier en hij gewoon verschrikkelijk lekker speelt.

Voor de rest heb ik veel premiums gespeeld om aan credits te komen. Ik heb er een paar in de clan die nog lang niet zo ver zijn als ik en een paar maten, ik help ze dan door veel tier 4 premium mee te nemen zodat hun ook verder kunnen grinden met hun tanks. Zoals je zelf zegt, het moet leuk blijven. Ik ergerde me de kolere om elke keer weer tanks te moeten zoeken en dus heb ik ze verkocht. Voordeel? Credits voor je banksaldo en ruimte om te zoeken. Nadeel? Je crew kwijt, maar ik mis ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Ok helder. Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik speel de lagere tiers ook haast nooit meer, dus misschien gaan ze hier uiteindelijk ook de verkoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:13:
Ok helder. Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik speel de lagere tiers ook haast nooit meer, dus misschien gaan ze hier uiteindelijk ook de verkoop in.
Ik denk dat het sneller gebeurt dan je lief is :D, als je net zoals ik 4 tier 7's (had) 3 tier 8's en 1 tier 9 in je garage hebt dan kom je er wel achter dat je credits sneller op gaan dan je lief is ;w

een mk. 3 retro voor een tier 9 kost een woopin' 4.6 milj 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Bigsexy3 op 30-11-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Middag!

Wil mij graag aanmelden voor de Tweakers Playerlist. Mijn ingame naam is MonnoJanssen. Mag ik iedereen uit het lijstje uit de openingspost toevoegen aan mijn vrienden in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Monno1974 schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:22:
Middag!

Wil mij graag aanmelden voor de Tweakers Playerlist. Mijn ingame naam is MonnoJanssen. Mag ik iedereen uit het lijstje uit de openingspost toevoegen aan mijn vrienden in het spel?
Je kan het altijd proberen, mensen kunnen je zelf accepteren of afwijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
Bigsexy3 schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:49:
[...]

Je kan het altijd proberen, mensen kunnen je zelf accepteren of afwijzen ;)
Ondertussen gedaan. ;) Staat er ook nog een Battalion op het programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Monno1974 schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:48:
[...]

Ondertussen gedaan. ;) Staat er ook nog een Battalion op het programma?
Ik citeer uit de start post:

Het Armored Tweakers Bataljon

Op dit moment houden we, ik van het Armored Warfare topic en de leiding van Gathering of Tweakers, contact om het opstarten van Armored Tweakers goed te laten verlopen. De clan is voor alle Tweakers open indien zij aan de eisen, die later bekend worden gemaakt, voldoen. Op dit moment zijn de bataljons opties nog niet uitgebreid genoeg om meer info vrij te geven over de clan en de aanmeldprocedure (lees: het bataljon). Genoeg tijd dus nog om even te grinden zodat je in ieder geval een goede tank bezit! :+

Het bataljon is er dus wel, volgens mij heet die GOT. Ik zit er zelf niet in maar ceasar op P0st kunnen je hiermee wel helpen. PM ze ff en je weet meer

[ Voor 9% gewijzigd door Bigsexy3 op 30-11-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
Dank je! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

En weer zijn weer live!

www.twitch.tv/bigsxy3

Vanavond probeer ik van alles wat te spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:56:
[...]

Het bataljon is er dus wel, volgens mij heet die GOT. Ik zit er zelf niet in maar ceasar op P0st kunnen je hiermee wel helpen. PM ze ff en je weet meer
Done ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snowD
While in a game you can:

/b <message> to chat to your battalion
/w <name> <message> to whisper someone out of game
/r <message> respond to the most recent person to message you
(bron)

[ Voor 4% gewijzigd door snowD op 02-12-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
O ja. In die bron met tips staar ook dat je voor iedere 10 tanks in je garage een 1 procent bonus op global reputation krijgt. Nog een voordeeltje om tanks in je bezit te houden, maar inderdaad, credits zijn bij mij ook de bottleneck nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:53:
O ja. In die bron met tips staar ook dat je voor iedere 10 tanks in je garage een 1 procent bonus op global reputation krijgt. Nog een voordeeltje om tanks in je bezit te houden, maar inderdaad, credits zijn bij mij ook de bottleneck nu.
Klinkt leuk die 1%, maar dan moet je eerst honderd tanks hebben voor een beetje redelijke bonus (10%).
Stop ik liever mijn commander Maximmilan (of hoe die ook heet) erin en die geeft me sowieso al 10% in elke pot. Ik kom eerder knaken te kort dan exp. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:33

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yep, credits zijn bij mij ook het probleem. Ben nu met de bmd 2 bezig, weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. De gun is niet je van het en alles is vrij traag... Zal er nog wel ff aan moeten wennen.

Voor de rest een aantal leuke potten met Wildfire en nog een aantal anderen van GOT gespeeld, erg tof!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
MetaFrame schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:42:
Voor de rest een aantal leuke potten met Wildfire en nog een aantal anderen van GOT gespeeld, erg tof!
Haha, jazeker. Inclusief vliegles van/met mij (Sjeng ingame) Op die nieuwe map van die hill afspringen op het laatst en dan overleven ;) Paar gezellige avonden gehad. Dus als er mensen Online zijn die willen platoonen geef een gil in de batallion-chat. Er zijn er steeds meer online die wel ff samen willen spelen en het maakt het spelen net wat gezelliger.

[ Voor 3% gewijzigd door JulesvH op 02-12-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
Vandaag eens even een headset met mic kopen. Wel handig voor de teamspeak :P
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste