[PC] Armored Warfare

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:38:
[...]
Level 5 is de hoogste level voor commanders.
Voor nu ja, maar in de uiteindelijke release is het 60.
The maximum level for a crew is 60.

Here are some examples of commander characteristics:
Competency — reduces the chances of disabling crew members when hardware is damaged.
Leadership — increases the level of different skills of their crew members.
Determination — this skill increases the commander’s loading skill level if the he combines this with his main duties. This characteristic also allows the commander to replace crew members that have been disabled.
Perception — increases the field of vision of the tank while the commander is aboard.
Zie ook:
http://aw.my.com/us/news/announcements/tank-crews-commanders

Ik heb ook nog nergens de stats/stat point distributie optie kunnen vinden hiervoor, dus ging ervan uit dat deze na lvl5/6 beschikbaar zou komen met de dan reeds opgespaarde punten (2 voor gewone commander tot 6 voor het Master niveau) en de release van de 5 andere skill keuzes.

Dat, of dit is enorm aangepast, zonder dat het op de officiele AW site zelf is aangepast. Ik hoop zelf dat het komt vanuit Beta, en dat de rest van de commander functionaliteit nog gaat volgen met de release van de andere 55 levels (zou wel verklaren waarom je XP gewoon door kan lopen, als ze die levels vrijgeven is je tijd niet 'verloren' gegaan).

[ Voor 16% gewijzigd door Xanaroth op 13-10-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 08:24
0.95 Preliminary Patchnotes
Maps

PvP map Fixes:

o Roughneck- Fixed vegetation
o Reactor - Adjusted terrain and collision near J1 to prevent a dead end. Set shoreline surface type to the proper category, now players will not be slowed down nearly as much while driving along the shore.
o River Point- Fixed mission collision on the Bell Tower Structure.

PvE map fixes:

o Ghosthunter - Fixed issues with fail conditions for the first two capture points
o Life Jacket- Set enemies to wait until after the countdown timer before attacking the first objective.
o Starry Night- Fixed the scripting of the primary objectives so that they are not counting down as soon as the server loads.
o Harbinger - Adjusted AI behavior so that they can shoot through destructible.
o Hydra - Reduced the initial enemy count and spaced out spawns of re-reinforcements.
o Scorpio - Fixed an issue where secondary objectives were not always showing up.
o Cavalry - Fixed a lighting issue causing a halo on the map.
o Sapphire - Fixed Objects with Missing textures.

Gameplay

Premium Vehicles

To improve the overall value of our Premium Vehicles, we've added a number of new bonuses.

o Playing a Premium Vehicle now increases Reputation earnings by 20%.
o Playing a Premium Vehicle now increases Crew Experience by 20%.
o Playing a Premium Vehicle now increases Commander Experience by 20%.

Progression Changes

Based on player feedback and our own internal data, we've made several improvements to the overall progression speed in Armored Warfare. These changes are most significant at high tiers, but the Reputation increases will affect all tiers of play.

One of the main changes is increasing the basic Reputation value for playing PvE matches. This should vastly improve the rewards from lower performance matches, while offering a smaller (but still noticeable) benefit to matches that were already providing great rewards.

• Increased base match participation Reputation reward for playing PvP matches from 90 to 135
• Decreased base ammo costs for Tier 5 by 20%
• Decreased base ammo costs for Tier 6 by 30%
• Decreased Tier 6 upgraded ammo cost multiplier by about an additional 8%.
• Decreased base ammo costs for Tier 7 by 25%
• Decreased Tier 7 upgraded ammo multiplier by about an additional 12%.
• Decreased base ammo costs for Tier 8 by 40%
• Decreased Tier 8 upgraded ammo multiplier by about an additional 14%.
• Decreased tier 5 repair costs from 16000 to 12800
• Decreased tier 6 repair costs from 28000 to 19600
• Decreased tier 7 repair costs from 44000 to 26400
• Decreased tier 8 repair costs from 60000 to 36000

Gameplay Fixes

o Auto-repair - Resolved an issue that occurs when players attempt to turn on auto-repair after a vehicle has been destroyed, causing it to become unplayable.
o Kill Cam - Resolved a performance issue that can occur when the both the player and their killer have been destroyed.
o Premium Time - Updated incorrect settings which gave Founder's Pack users less premium time than was promoted.
o Ramming Damage - Reduced the base ramming damage for all vehicles by approximately 40% as well as adjusted the mass modifier from 2 to 1.5, taking away some of the excess ramming damage that heavier vehicles could inflict.
o Base - Resolved an issue where the Academy and Barracks buildings were not providing bonuses after players are defeated in PvP.
o Vehicles - Resolved an issue where vehicles cannot be sold back by the player.
o Decals - Resolved an issue with decal placement on variety of vehicles.
o Service Screen - Tooltips have been added to help players identify how to unlock specific upgrades, Added an option to show the best ammunition available for selected vehicle. The option should take some of the guesswork out of the ammunition selection process.
o Gunner Sight - Corrected the issue where a knocked out gunner sight provided an increase to accuracy rather than decreasing it.

Vehicle Specific Updates

• M60
- Updated suspension values for vehicle to reduce "swinging" behavior.
• M60A2
• T-90
• XM8
- Fixed an issue with the smoke grenades VFX.

• Taifun - to better reflect the Taifun's unique low profile and help compensate for its turretless configuration, we've given it a significant buff to its camo factor. We feel this will help it have a unique role without being overwhelmingly powerful.
- Increased camouflage factor from 0.25 to 0.325.

• RDF-LT - We've completed a balance pass on the RDF-LT and found it to be somewhat behind the curve compared to other equal tier LTs. To help emphasize its niche further, we've increased the RDF-LT's already excellent rate of fire, slightly decreased its damage per shell, and improved its penetration to make it more capable of damaging MBT weak points at the same tier.

- Rate of Fire increased by 30%.
- Damage per shell decreased by 15%.
- Penetration for all rounds increased by 7.5%.

PvE

Since PvE does not benefit from the repair cost and ammo cost changes, we are giving PvE a significant overall boost to credit income. We are also globally increasing PvE reputation gains.

• Increased all PvE Reputation gains by 20%
• Increased PvE credit gains by 35% at all tiers
20% extra reputation gain in PvE. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:33

User

S3

En geen woord over optimalisatie... GG Obsidian. Ik vind het een leuk spel, maar als ik in de ene map met 25 FPS rondrij en in een andere met 100, en weer een andere met 50, dan is de lol er snel vanaf.

Of die een paar PvE mappen waar je, als je op de verkeerde plek staat, gewoon een FPS van letterlijk nul hebt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:30:
En geen woord over optimalisatie... GG Obsidian. Ik vind het een leuk spel, maar als ik in de ene map met 25 FPS rondrij en in een andere met 100, en weer een andere met 50, dan is de lol er snel vanaf.

Of die een paar PvE mappen waar je, als je op de verkeerde plek staat, gewoon een FPS van letterlijk nul hebt. 8)7
Jij met je FPS, ik heb nergens last van O-).

Doe die update van je drivers nou gewoon ffies. 8)7 _O-

En waar blijft die mooie screenie van gisteren met die damage 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:35:
[...]

Jij met je FPS, ik heb nergens last van O-).

Doe die update van je drivers nou gewoon ffies. 8)7 _O-

En waar blijft die mooie screenie van gisteren met die damage 8)
Geen screenie van gemaakt, ik dacht dat jij dat had gedaan. :|

Dit heb ik dan weer wel:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y6DsiVn.jpgTerminator. *;

[ Voor 11% gewijzigd door User op 14-10-2015 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:37:
[...]
Geen screenie van gemaakt, ik dacht dat jij dat had gedaan. :|

Dit heb ik dan weer wel:
[afbeelding]Terminator. *;
|:( :F ;(

De Terminator..... moet je daar nou weer over beginnen. :X

Misschien moet ik in PVE maar eens gaan oefenen met dat ding

[ Voor 17% gewijzigd door Bigsexy3 op 14-10-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Ik merk trouwens ook niks van FPS problemen. Gister eens aangezet, maar zowel ping (12-13ms) als FPS (55-57) is behoorlijk constant, geen dips gezien tot nu toe. Draai trouwens alles up Ultra, met een crossfire R7 270x opstelling, als dat helpt.

En met mijn 1v15 suicidale rushes, waar het hele scherm vol zit met tanks van de tegenstander die allemaal herhaaldelijk tegelijk schieten als ik met 80 rondjes race en medailles farm, kan ik me niet bedenken dat er grafisch zwaardere momenten zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door Xanaroth op 14-10-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Xanaroth schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:00:
Ik merk trouwens ook niks van FPS problemen. Gister eens aangezet, maar zowel ping (12-13ms) als FPS (55-57) is behoorlijk constant, geen dips gezien tot nu toe. Draai trouwens alles up Ultra, met een crossfire R7 270x opstelling, als dat helpt.

En met mijn 1v15 suicidale rushes, waar het hele scherm vol zit met tanks van de tegenstander die allemaal herhaaldelijk tegelijk schieten als ik met 80 rondjes race en medailles farm, kan ik me niet bedenken dat er grafisch zwaardere momenten zijn.
Ik heb op The Narrows zo'n 25-30 FPS, maar als ik inzoom heb ik 60-70 FPS. Slaat werkelijk helemaal nergens op. 6600K en 980 Ti hier.

[ Voor 4% gewijzigd door User op 14-10-2015 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:08:
[...]
Ik heb op The Narrows zo'n 25-30 FPS, maar als ik inzoom heb ik 60-70 FPS. Slaat werkelijk helemaal nergens op. 6600K en 980 Ti hier.
Dan denk ik dat ik me aansluit bij 'ga eens updates installeren' want jouw kaart zou die CF setup van mij uit het veld moeten slaan ipv te verliezen ervan.
Kun je anders een een screenshot van je in-game instellingen neergooien, misschien dat iets opvalt als ik ze vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Xanaroth schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:12:
[...]

Dan denk ik dat ik me aansluit bij 'ga eens updates installeren' want jouw kaart zou die CF setup van mij uit het veld moeten slaan ipv te verliezen ervan.
Kun je anders een een screenshot van je in-game instellingen neergooien, misschien dat iets opvalt als ik ze vergelijk.
Ik heb gisteren alles al vergeleken met mijn instellingen en we draaien alles precies hetzelfde. Alleen heb ik nergens last van en hij wel >:)

Ik weet zeker dat het z'n drivers zijn, en dat weet hij zelf ook :9.
Alleen de tijd ervoor maken is kostbaar uiteraard

[ Voor 3% gewijzigd door Bigsexy3 op 14-10-2015 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:15:
[...]

Ik heb gisteren alles al vergeleken met mijn instellingen en we draaien alles precies hetzelfde. Alleen heb ik nergens last van en hij wel >:)

Ik weet zeker dat het z'n drivers zijn, en dat weet hij zelf ook :9.
Alleen de tijd ervoor maken is kostbaar uiteraard
Drivers geupdate. 30 FPS in de spawn van River Point. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:16:
[...]
Drivers geupdate. 30 FPS in de spawn van River Point. _/-\o_
_O- _O-

Mijn computer over kopen? >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Bigsexy3 op 14-10-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Heb je dan misschien onderhuids iets anders? HDD vs SSD? Of al eens gekeken met alle settings op LOW of de FPS dan wel 200+ wordt, om te kijken of er ergens anders een bottleneck zit?

Zo heb ik een dubbele SSD opstelling (een voor OS, ander voor games). Kan me alleen bijna niet voorstellen dat dergelijk iets zo een FPS verschil kan opleveren, in-game settings is het enige wat ik kan bedenken dat de performance goed maakt. Zaken als resolutie, post-processing, anti-aliassing, dat zijn de echte FPS vreters. Maar zelfs dan moet je alles enorm opkrikken om dergelijke drops te krijgen.

Ik bedoel, die 980 TI is >700 euro, mijn 2 jaar oude CF setje is totaal <300 euro, en dan zou die van mij aanzienlijk beter zijn volgens dit 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Xanaroth op 14-10-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Xanaroth schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:46:
Heb je dan misschien onderhuids iets anders? HDD vs SSD? Of al eens gekeken met alle settings op LOW of de FPS dan wel 200+ wordt, om te kijken of er ergens anders een bottleneck zit?

Zo heb ik een dubbele SSD opstelling (een voor OS, ander voor games). Kan me alleen bijna niet voorstellen dat dergelijk iets zo een FPS verschil kan opleveren, in-game settings is het enige wat ik kan bedenken dat de performance goed maakt. Zaken als resolutie, post-processing, anti-aliassing, dat zijn de echte FPS vreters. Maar zelfs dan moet je alles enorm opkrikken om dergelijke drops te krijgen.

Ik bedoel, die 980 TI is >700 euro, mijn 2 jaar oude CF setje is totaal <300 euro, en dan zou die van mij aanzienlijk beter zijn volgens dit 8)7
GG for optimalisation ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Xanaroth schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:46:

Ik bedoel, die 980 TI is >700 euro, mijn CF setje is totaal <300 euro, en dan zou die van mij aanzienlijk beter zijn volgens dit 8)7
HDD vs SSD zou niets uit mogen maken, dat heeft geen invloed op het aantal frames dat je GPU op je beeldscherm kan toveren. Zelf heb ik een GTX680 (reference) en draai ik alles op Very High, vanaf een HDD, zit meestal zo rond de 60 FPS :Y.

Ik blijf het echter erg apart vinden dat User er zo'n last van heeft, die 980Ti zou ALLES uit het veld moeten slaan, laat staan dat hij niet gewoon op Ultra met 180FPS rond moet kunnen rijden :+.

Het zal eerder een flinke optimalisatie issue zijn denk ik, de game is niet goed (genoeg) geoptimaliseerd voor een GTX980Ti. Eens even Googelen!

I'll be backh!

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Eens zitten googlen, lijkt erop dat je niet de enige 980TI bent met problemen: https://aw.my.com/en/foru...49-Low-FPS-on-high-end-PC

De Fury van AMD lijkt wel te werken wat ik hier en daar zie, misschien kijken of je nog kan omruilen?

Je mag ook best mijn CF setje hebben, zodat je met hoge FPS op max kan spelen. Wil wel ruilen tegen die 980 TI :9~. Niet? awww

Shadows lijkt trouwens ook een resource hog te zijn. Dus kijk eens met post-processing en shadows stuk omlaag of zelfs uit (geloof dat 'low' alleen het laagste is). Misschien dat dat het al oplost, zonder dat je teveel eye-candy hoeft op te offeren. Van wat ik zo snel zie, maps als The Narrows lijken heel veel schaduw te hebben (bergen/heuvels, propvol bomen) dus dat lijkt nog best overeen te komen ook.

Vooral omdat als je inzoomt je een stuk minder van de map ziet, ergo minder (bij)zaken als schaduw om te renderen.

[ Voor 61% gewijzigd door Xanaroth op 14-10-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Xanaroth schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:56:
Eens zitten googlen, lijkt erop dat je niet de enige 980TI bent met problemen: https://aw.my.com/en/foru...49-Low-FPS-on-high-end-PC
Haha, zie deze :D
same here i7 @3.8ghz, 12gb ram, SLI 980GTX Strix, X-fi
ultra settings
1680x1050 and it is pretty bad sometimes.
Een i7 (1366 platform gezien 12GB RAM?), maar met SLI GTX980 (!) en hij speelt op 1680x1050!!! En zélfs hij heeft problemeen :/ Dit is belachelijk.
De Fury van AMD lijkt wel te werken wat ik hier en daar zie, misschien kijken of je nog kan omruilen?

Je mag ook best mijn CF setje hebben, zodat je met hoge FPS op max kan spelen. Wil wel ruilen tegen die 980 TI :9~. Niet? awww

Shadows lijkt trouwens ook een resource hog te zijn. Dus kijk eens met post-processing en shadows stuk omlaag of zelfs uit (geloof dat 'low' alleen het laagste is). Misschien dat dat het al oplost, zonder dat je teveel eye-candy hoeft op te offeren. Van wat ik zo snel zie, maps als The Narrows lijken heel veel schaduw te hebben (bergen/heuvels, propvol bomen) dus dat lijkt nog best overeen te komen ook.

Vooral omdat als je inzoomt je een stuk minder van de map ziet, ergo minder (bij)zaken als schaduw om te renderen.
Maar dan nog, zou een GTX980Ti (!) hier geen moeite mee mogen hebben... Ik ben bang dat het een kwestie is van fine-tunen van de settings voor nu en wachten op optimalisaties van Obsidian..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ajoh, zolang User nog dubbels met 10k haalt moet tie maar niet zeuren vindt ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

En toen vergat ik dat de Leo 2 de ammorack achter de onderplaat heeft zitten...

Ammoracked voor 1k HP :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
T-72A de tier 6 is binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

45k-ish voor de Leo 2. Hype hype. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:45
om een of andere reden wordt ik altijd gepenned met heat van voren als ik in mn T64 rij.., wil ik dat doen bij vijanden "no effect" .. :/ like wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

snowD schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:50:
om een of andere reden wordt ik altijd gepenned met heat van voren als ik in mn T64 rij.., wil ik dat doen bij vijanden "no effect" .. :/ like wtf
Keep try'in boy :9.

Gisteren ging het dubbelen niet echt lekker. Waardeloze teams. In me exp. tank 3 potten achter elkaar 4k dmg doen en gewoon dik verliezen, omdat de rest van je team gewoon keihard faalt :F.

Kijken of dat vanavond beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:40:
[...]

Keep try'in boy :9.

Gisteren ging het dubbelen niet echt lekker. Waardeloze teams. In me exp. tank 3 potten achter elkaar 4k dmg doen en gewoon dik verliezen, omdat de rest van je team gewoon keihard faalt :F.

Kijken of dat vanavond beter gaat.
En ik heb het even helemaal gehad met 10k dubbels...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8nSDIhP.jpg
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:17:
[...]

[afbeelding]
Hij wel..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Maar 2 retrofit slots op de Leo 2. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:18
User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:17:
[...]

[afbeelding]
Dat is toch niet normaal :P Zit het enorme inkomsten verschil puur in het feit dat een premium is, of gaat het op hogere tiers gewoon hard omhoog? Nu op tier 4 moet ik toch flink me best doen om nog een beetje een leuk bedrag binnen te harken.

Tevens speel ik pas sinds 2 dagen en heb ik veel PVE gedaan. Krijg je bij PVP betere inkomsten, of maakt dat niks uit? Nu nog hard aan het grinden om een beetje een arsenaal tanks te krijgen :)

Voeg me maar toe als mensen in platoons? willen spelen: Nemesis3z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Nemm schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:31:
[...]

Dat is toch niet normaal :P Zit het enorme inkomsten verschil puur in het feit dat een premium is, of gaat het op hogere tiers gewoon hard omhoog? Nu op tier 4 moet ik toch flink me best doen om nog een beetje een leuk bedrag binnen te harken.

Tevens speel ik pas sinds 2 dagen en heb ik veel PVE gedaan. Krijg je bij PVP betere inkomsten, of maakt dat niks uit? Nu nog hard aan het grinden om een beetje een arsenaal tanks te krijgen :)

Voeg me maar toe als mensen in platoons? willen spelen: Nemesis3z
Je krijgt per tier een XP multiplier. Des te 'slechter' de matchmaking, des te meer XP je krijgt. Een tier 6 potje is x2.5, tier 7 is x3. Dan kan het best hard gaan.

Premiums hebben op dit moment nog een XP bonus, dat komt pas in de volgende patch.

Ik krijg met PvP meer XP, behalve als je met PvE een groep josties als team krijgt. Je moet echt damage lopen jatten als een smeerlap om in PvE een fatsoenlijke hoeveelheid XP te krijgen. PvE krijgt dan ook een XP bonus met de volgende patch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4T2NRkn.jpg

en zelfs dan is de uitbetaling meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Was dat op Hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
yup, volgens mij wel deze is van een paar dagen geleden

[ Voor 89% gewijzigd door snowD op 15-10-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

PvE is alleen leuk als je XP nodig hebt. Credits krijg je er niet van. Voor Credits een XP moet je in PVP zijn. In PVP krijg je in een tier 6 prem. met prem tijd bij 4K dmg een woopin 10K XP of meer, en ik denk tussen de 400K en 600K credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
pve credits gaan binnenkort met 35% omhoog.

[ Voor 4% gewijzigd door wvdveer op 15-10-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Nog meer credits.... Ik kom er nu al nooit te kort :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:38:
Nog meer credits.... Ik kom er nu al nooit te kort :9
Komt ook een XP buff voor PvE. :)

Leo 2 is wel leuk op zich, alleen de upgrades duren laaaaannngggg. Ik heb nog geen HEAT, maar wel bijna de beste APFSDS, hopelijk kom ik dan eindelijk een beetje fatsoenlijk door die achterlijke XM-1 en MBT-70 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:40:
[...]
Komt ook een XP buff voor PvE. :)

Leo 2 is wel leuk op zich, alleen de upgrades duren laaaaannngggg. Ik heb nog geen HEAT, maar wel bijna de beste APFSDS, hopelijk kom ik dan eindelijk een beetje fatsoenlijk door die achterlijke XM-1 en MBT-70 heen.
De XM-1.... daar kom ik met mijn Challenger 1 met moeite door heen met AP. En door de M1 al helemaal niet. Dat wordt nog wat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:58:
[...]

De XM-1.... daar kom ik met mijn Challenger 1 met moeite door heen met AP. En door de M1 al helemaal niet. Dat wordt nog wat :9
HE op de torenring onder het kanon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:46
So, mooie potten User.
Schiet wel lekker op zo met xp en credits.

Die multiplier van premium en die 25% van het emperor-pack helpen je ook mee natuurlijk, maar mijn beste tot nu toe was iets van 8k. Dus goed bezig man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

JulesvH schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:02:
So, mooie potten User.
Schiet wel lekker op zo met xp en credits.

Die multiplier van premium en die 25% van het emperor-pack helpen je ook mee natuurlijk, maar mijn beste tot nu toe was iets van 8k. Dus goed bezig man.
En de 10% van de commander.

Also, Leo 2 is een beetje meh, Torenring heeft 0 mm pantser. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:05:
[...]
En de 10% van de commander.

Also, Leo 2 is een beetje meh, Torenring heeft 0 mm pantser. -O-
Helaas is mijn T72a ook bugged :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

dr34m3dd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:25:
[...]

Helaas is mijn T72a ook bugged :'(
Nee, die is gewoon slecht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
User schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:51:
[...]
Nee, die is gewoon slecht. :D
Zegt iedereen totdat ze 700 dmg in hun hull krijgen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik ben er dus ook achter waarom AW zo bagger draait. Het lijkt er op dat het niet overweg kan met mijn CPU. Als ik alt-tabbed ben gebruikt ie zo rond de 35% CPU... Als ik gewoon in de garage rondhang gebruikt ie 50-60% CPU... Als ik een Twitch stream aan heb staan en een potje AW doe heb ik zo'n 20-25 FPS in een map waar ik zonder stream 60 FPS had.

Stronk optimalisation, 0/8.
Please note: Other changes such as the corrections to game visual and armor models for certain tanks or rebalances (for example Leopard, Challenger, Chieftain, T-72, T-72A and a few more) will come in one of the upcoming patches.
Ja joh Obsidian, ga eerst maar een XP modifier over premiums heen gooien en laat de armor bugs nog maar even een paar patches wachten. Wie vind het nu niet leuk om met 0 mm pantser op een Leopard 2 rond te rijden? :F

[ Voor 45% gewijzigd door User op 16-10-2015 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 20:06

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:29:
Ik ben er dus ook achter waarom AW zo bagger draait. Het lijkt er op dat het niet overweg kan met mijn CPU. Als ik alt-tabbed ben gebruikt ie zo rond de 35% CPU... Als ik gewoon in de garage rondhang gebruikt ie 50-60% CPU... Als ik een Twitch stream aan heb staan en een potje AW doe heb ik zo'n 20-25 FPS in een map waar ik zonder stream 60 FPS had.

Stronk optimalisation, 0/8.

[...]
Ja joh Obsidian, ga eerst maar een XP modifier over premiums heen gooien en laat de armor bugs nog maar even een paar patches wachten. Wie vind het nu niet leuk om met 0 mm pantser op een Leopard 2 rond te rijden? :F
XP modifier aanpassen is letterlijk 2x klikken en een "replace all" ergens in de source code intikken :P
Ik vermoed dat armor bugs iets lastiger op te lossen zijn haha.. Verder zal de optimalisatie vast nog wel komen toch, gewoon lekker op het forum bugs indienen O-)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

p0st schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

XP modifier aanpassen is letterlijk 2x klikken en een "replace all" ergens in de source code intikken :P
Ik vermoed dat armor bugs iets lastiger op te lossen zijn haha.. Verder zal de optimalisatie vast nog wel komen toch, gewoon lekker op het forum bugs indienen O-)
Er zijn 5+ Alpha testen geweest, ze hebben meer dan genoeg tijd gehad om de boel te optimaliseren. Dat een spel in 'beta'* niet goed werkt op oude obscure hardware is an sich logisch, maar ik heb zo'n beetje het nieuwste van het nieuwste. Ik mag toch verwachten dat een spel fatsoenlijk werkt op een mainstream i5?

Volgens mij zijn de meeste bugs qua pantser al veel langer bekend. Ik ben al veel eerder tegengekomen dat de T-serie buggy pantser heeft. Als WG binnen een week oid een gebugde T-62A heeft kunnen fixen, kan Obsidian toch wel in een maand of wat de torenring van de Leo 2 wat meer pantser dan 0 mm geven?

* Als ik voor meuk kan betalen in een beta, is het geen beta meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:03:
[...]
Er zijn 5+ Alpha testen geweest, ze hebben meer dan genoeg tijd gehad om de boel te optimaliseren. Dat een spel in 'beta'* niet goed werkt op oude obscure hardware is an sich logisch, maar ik heb zo'n beetje het nieuwste van het nieuwste. Ik mag toch verwachten dat een spel fatsoenlijk werkt op een mainstream i5?

Volgens mij zijn de meeste bugs qua pantser al veel langer bekend. Ik ben al veel eerder tegengekomen dat de T-serie buggy pantser heeft. Als WG binnen een week oid een gebugde T-62A heeft kunnen fixen, kan Obsidian toch wel in een maand of wat de torenring van de Leo 2 wat meer pantser dan 0 mm geven?

* Als ik voor meuk kan betalen in een beta, is het geen beta meer.
Fair point, vooral van dat betalen in beta = geen beta, en feitelijk is WoT natuurlijk ook nog beta haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

p0st schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:45:
[...]

Fair point, vooral van dat betalen in beta = geen beta, en feitelijk is WoT natuurlijk ook nog beta haha :9
...nee?

WoT heeft een alpha gehad, een closed beta, een open beta en een officiële release. Tussen de open beta en release is een wipe geweest. Kijk maar eens naar de aanmaakdatum van oude accounts, die zijn allemaal op 12 april 2011 aangemaakt, toen het spel uitkwam. En WoT gebruikt intern gewoon patchnummers zonder 0. er voor. :P

Edit:
GPU gebruik in een potje: 50%. VRAM gebruik komt niet boven de 2 GB uit. Hij gebruikt 2 GB in een potje en 2 GB in de garage. Als er van garage naar een potje gewisseld word of andersom trapt hij 1300 MB uit de VRAM...

...en laad vervolgens alles weer overnieuw.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kM5uJ/d9185dd4fd.png

Edit 2:
GPU gebruik in de garage: 100%...

[ Voor 24% gewijzigd door User op 16-10-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:48:
[...]
...nee?

WoT heeft een alpha gehad, een closed beta, een open beta en een officiële release. Tussen de open beta en release is een wipe geweest. Kijk maar eens naar de aanmaakdatum van oude accounts, die zijn allemaal op 12 april 2011 aangemaakt, toen het spel uitkwam. En WoT gebruikt intern gewoon patchnummers zonder 0. er voor. :P

Edit:
GPU gebruik in een potje: 50%. VRAM gebruik komt niet boven de 2 GB uit. Hij gebruikt 2 GB in een potje en 2 GB in de garage. Als er van garage naar een potje gewisseld word of andersom trapt hij 1300 MB uit de VRAM...

...en laad vervolgens alles weer overnieuw.
[afbeelding]

Edit 2:
GPU gebruik in de garage: 100%...
Dat er qua optimalisaties iets niet klopt met de game is mij ook al lang duidelijk. WoT had destijds het probleem dat ALLES op één core draaide. De 'eerste' om het zo even te zeggen, waarmee ook veel achtergrondprocessen gedraaid worden. Dit leverde soms lag op doordat de 1e CPU core op 100% draaide. Was op te lossen door WoT niet op de 1e core te laten draaien, misschien dat dit bij AW ook helpt?
Ik heb namelijk al ervaren dat zodra ik AW voor langere tijd aan heb staan, ik duidelijk óf mijn CPU fan (PWM) óf mijn GPU fan harder ga horen draaien. Op een gegeven moment hoor ik hem blazen. Niet echt naar gekeken nog, maar geloof dat het meer op CPU hangt, vanmiddag maar eens kijken.

Wat betreft dat vRAM: dat is te lomp voor woorden natuurlijk... :X Voor kaarten met weinig vRAM misschien een welkome oplossing, maar imo zou gedetecteerd moeten worden hoeveel vRAM er beschikbaar is en van daaruit verder werken met de game. Alles eruit kicken om het vervolgens weer in te laden is natuurlijk een beetje... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Vickiieee schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Dat er qua optimalisaties iets niet klopt met de game is mij ook al lang duidelijk. WoT had destijds het probleem dat ALLES op één core draaide. De 'eerste' om het zo even te zeggen, waarmee ook veel achtergrondprocessen gedraaid worden. Dit leverde soms lag op doordat de 1e CPU core op 100% draaide. Was op te lossen door WoT niet op de 1e core te laten draaien, misschien dat dit bij AW ook helpt?
Ik heb namelijk al ervaren dat zodra ik AW voor langere tijd aan heb staan, ik duidelijk óf mijn CPU fan (PWM) óf mijn GPU fan harder ga horen draaien. Op een gegeven moment hoor ik hem blazen. Niet echt naar gekeken nog, maar geloof dat het meer op CPU hangt, vanmiddag maar eens kijken.
Eeehhh, AW heeft gewoon multi-core support. AW trekt alle cores naar 35% bij alt-tab, 60% in de garage en 100% in een potje.
Wat betreft dat vRAM: dat is te lomp voor woorden natuurlijk... :X Voor kaarten met weinig vRAM misschien een welkome oplossing, maar imo zou gedetecteerd moeten worden hoeveel vRAM er beschikbaar is en van daaruit verder werken met de game. Alles eruit kicken om het vervolgens weer in te laden is natuurlijk een beetje... 8)7
Kan aan de map hebben gelegen, ik had net 2 keer dezelfde map, waarbij hij 2GB VRAM gebruikte, net een paar andere mappen gehad en toen gebruikte hij net geen 3GB. Maar dan nog, 2GB VRAM gebruik in de garage? En dan nog steeds niet direct Ultra textures kunnen laden en onthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:55:
[...]
Eeehhh, AW heeft gewoon multi-core support. AW trekt alle cores naar 35% bij alt-tab, 60% in de garage en 100% in een potje.
Uhm... Ja. Maar natuurlijk, dat is waar ook :+.
[...]
Kan aan de map hebben gelegen, ik had net 2 keer dezelfde map, waarbij hij 2GB VRAM gebruikte, net een paar andere mappen gehad en toen gebruikte hij net geen 3GB. Maar dan nog, 2GB VRAM gebruik in de garage? En dan nog steeds niet direct Ultra textures kunnen laden en onthouden?
Als een map groter is kan ik mij voorstellen dat hij ook meer vRAM vreet, immers meer textures e.d. Maar ik blijf het lomp en onnodig vinden dat na elke game de garage eerst weer geladen moet worden...

Jullie trouwens ook dat de ene keer het 'Victory' of 'Defeat' langer in beeld blijft staan dan de andere keer? Soms kan ik na 3 seconden al klikken of op Escape/Enter/Spatie drukken om verder te gaan, soms pas na iets van 8 seconden.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Vickiieee schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

Uhm... Ja. Maar natuurlijk, dat is waar ook :+.

[...]

Als een map groter is kan ik mij voorstellen dat hij ook meer vRAM vreet, immers meer textures e.d. Maar ik blijf het lomp en onnodig vinden dat na elke game de garage eerst weer geladen moet worden...
Ik zou zeggen, prop de VRAM bijna vol met de meest gebruikte textures en laat een GB of 2 over voor de rest.
Jullie trouwens ook dat de ene keer het 'Victory' of 'Defeat' langer in beeld blijft staan dan de andere keer? Soms kan ik na 3 seconden al klikken of op Escape/Enter/Spatie drukken om verder te gaan, soms pas na iets van 8 seconden.. :/
Niks van gemerkt.

Edit:

Sorry, Big, ik heb het ook gehad met dubbels van 12k XP:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nnG2aYS.jpg :>

[ Voor 7% gewijzigd door User op 16-10-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
En is de Leo. 2V iets? Ben ook bezig met die lijn, bijna klaar met de OF-40.. atm ben ik verdwaald, ik kan niks spotten, heb geen camo en kan niks bouncen dus speel ik de OF-40 maar als redline sniper.

Ik heb trouwens ook een 980ti en heb nergens last van, met mijn oude AMD kaart had ik wel eens dat het spel vasthing als ik in de sniper modus ging. |:(

[ Voor 28% gewijzigd door TweakJerommeke op 17-10-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
hoe de fuck heb ik dit gedaan:

http://imgur.com/a/7BUdr

1 vs 4 en winnen.. shaky hands hier .. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Nice Snowd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

TweakJerommeke schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:55:
En is de Leo. 2V iets? Ben ook bezig met die lijn, bijna klaar met de OF-40.. atm ben ik verdwaald, ik kan niks spotten, heb geen camo en kan niks bouncen dus speel ik de OF-40 maar als redline sniper.

Ik heb trouwens ook een 980ti en heb nergens last van, met mijn oude AMD kaart had ik wel eens dat het spel vasthing als ik in de sniper modus ging. |:(
Leo 1A5 is imo beter dan de OF-40. Je hebt nog steeds geen pantser, maar je hebt een kanon met een beste hoop pen. Leo 2AV heeft tier voor tier minder pen, maar een beste klap pantser. Leo 2 heeft dan weer meer pen, maar buggy pantser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snowD
http://imgur.com/a/QIWFL

hier nog 1 die beter is zelfs.. tevens nu BMD op 100% zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Gister avond na wat potje te hebben gespeeld start ik nog een PVE match. Kom ik in de game en wordt direct mijn FPS op 2 FPS gelocked.... de hele pot :( Dat was dus geen spelen... Desondanks geprobeerd toch nog wat te schieten om geen afk punish te krijgen. Zijn er meer mensen die dit ondervonden hebben, of een idee hebben wat dat kon zijn. Het potje daarna was het tevens gewoon weer weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 21:06
Game zit nog wel onder verschrikkelijk veel bugs.
Ben je lekker bezig in je Swingfire, schiet je je hele voorraad raketten weg.
Activeer je de de Mid Tier Field Maintenance kit krijg je 30 extra raketten.

Krijg je de melding, OUT OF AMMO !!!!! :-( en dus kan je verder helemaal niets meer doen dan scouten.

Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Dat heb ik ook gehad GreenEye. Iedereen in de map zat opeens zonder ammo, al gaven sommige aan wel gewoon nog te kunnen schieten. Zelf had ik ook die kit gebruikt en kon ik direct verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:30
Hoe spelen jullie de Sherdian? Ik heb hem sinds gisteren, maar spelen ermee gaat nog niet heel goed. Ik doe wel damage, maar ik pak voor mijn gevoel te veel hits. Ik heb er nog geen 3k dmg games ingehad wat ik wel met de tank daarvoor heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Zo vervelend om als beginner met je Leopard voorbij te worden gerushed door een M41......

Wel gierend van het lachen zo af en toe hoe hard die dingen tegen de grond geslagen worden. Die m41 voelt aan als een lunchbox on wheels :)

[edit]
@User; Hoe kom jij aan 210 dagen premium :/

[ Voor 10% gewijzigd door .je op 19-10-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

.je schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:38:
Zo vervelend om als beginner met je Leopard voorbij te worden gerushed door een M41......

Wel gierend van het lachen zo af en toe hoe hard die dingen tegen de grond geslagen worden. Die m41 voelt aan als een lunchbox on wheels :)

[edit]
@User; Hoe kom jij aan 210 dagen premium :/
Lord of War + Emperor pack. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:55:
[...]
Lord of War + Emperor pack. :)
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Lel de Tier 3 Dragoon is trouwens een beetje OP, heb nu de LAV-300 maar die is nog niet volledig geresearched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
SurfBoy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:35:
Hoe spelen jullie de Sherdian? Ik heb hem sinds gisteren, maar spelen ermee gaat nog niet heel goed.
Ik kan mijn draai er ook niet zo mee vinden. Pak ook te veel damage. Lange reload. Misschien iets meer de atgm gebruiken op een grotere afstand van het front?

Ik speel hem nu alleen maar in pve. En dan eigenlijk alleen maar een keer voor de dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:59:

Sorry, Big, ik heb het ook gehad met dubbels van 12k XP:
[afbeelding] :>
:9 Nice man!

Ik had van het weekend ook 12k exp. maar screenie vergeten te maken |:(, dus dat is niet gebeurt uiteraard.
Tegenwoordig doe ik veel dubbels lekker in PVE, gegarandeerde hoge XP alleen weinig credits t.o.v. PVP maar dat mag de pret niet drukken.

Momenteel zit ik een groot dilemma en ik heb jullie hulp soort van nodig.
Ik heb een zak vrije xp staan en ik heb zoveel keuzes om uit te kiezen welke tank mijn volgende wordt.
Dus jullie advies graag, waar zou ik voor moeten gaan:

- Leo 2AV
- T-80
- Bgltz. Panzer (4,5K dmg/pm :9)
- B1 Centurio (cuz wheeled TD's are awesome)
- C1 Ariete

Damn ik kom er niet uit, ze zijn allemaal goed en ik wil ze allemaal. Help...... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:04:
[...]

:9 Nice man!

Ik had van het weekend ook 12k exp. maar screenie vergeten te maken |:(, dus dat is niet gebeurt uiteraard.
Tegenwoordig doe ik veel dubbels lekker in PVE, gegarandeerde hoge XP alleen weinig credits t.o.v. PVP maar dat mag de pret niet drukken.

Momenteel zit ik een groot dilemma en ik heb jullie hulp soort van nodig.
Ik heb een zak vrije xp staan en ik heb zoveel keuzes om uit te kiezen welke tank mijn volgende wordt.
Dus jullie advies graag, waar zou ik voor moeten gaan:

- Leo 2AV
- T-80
- Bgltz. Panzer (4,5K dmg/pm :9)
- B1 Centurio (cuz wheeled TD's are awesome)
- C1 Ariete

Damn ik kom er niet uit, ze zijn allemaal goed en ik wil ze allemaal. Help...... >:)
Als je bereid bent om nog meer XP om te zetten, haal de Ariete. Die XP modifier van tier 8 kan je echt bakken met XP opleveren. Maar ja, dan moet je hem wel eerst elite maken. :P

Voor de lol zou ik naar de Centauro gaan voor de Centauro 120 mm. Dat ding doet echt pijn.

T-series hebben nog steeds buggy pantser, net als de Leo 2.

Nu ik het over de Leo 2 heb. Ik kwam er gister 1 tegen die hull down stond achter een heuveltje. Zijn tank stond ietsje achterover. Ik wou proberen zijn cupola te raken, maar wat merk ik? Zijn hele torenvoorkant gaf een groene penetratie-indicator. Ik dacht bij mezelf: "Dat kan nooit kloppen". Ik schiet: *pen*. Schiet nog een keer *pen*.

Als een Leo 2 iets achterover gekanteld staat, blijft er niets meer over van zijn 640 mm pantser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:20:
[...]
Als je bereid bent om nog meer XP om te zetten, haal de Ariete. Die XP modifier van tier 8 kan je echt bakken met XP opleveren. Maar ja, dan moet je hem wel eerst elite maken. :P

Voor de lol zou ik naar de Centauro gaan voor de Centauro 120 mm. Dat ding doet echt pijn.

T-series hebben nog steeds buggy pantser, net als de Leo 2.

Nu ik het over de Leo 2 heb. Ik kwam er gister 1 tegen die hull down stond achter een heuveltje. Zijn tank stond ietsje achterover. Ik wou proberen zijn cupola te raken, maar wat merk ik? Zijn hele torenvoorkant gaf een groene penetratie-indicator. Ik dacht bij mezelf: "Dat kan nooit kloppen". Ik schiet: *pen*. Schiet nog een keer *pen*.

Als een Leo 2 iets achterover gekanteld staat, blijft er niets meer over van zijn 640 mm pantser...
Lekker zeg, alles wat jij noemt denk ik ook aan. Nu ken ik nog geen keuze maken :9.
Al is de T-80 een stuk minder buggy dan de T72 en de T-72A

Goed om te weten dat als de enemy iets gekanteld ik hem gewoon kan pennen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:26:
[...]

Lekker zeg, alles wat jij noemt denk ik ook aan. Nu ken ik nog geen keuze maken :9.
Al is de T-80 een stuk minder buggy dan de T72 en de T-72A

Goed om te weten dat als de enemy iets gekanteld ik hem gewoon kan pennen 8)
T-80, de damage retrofits van die lijn kunnen behoorlijk helpen met andere grinds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Dan wordt het nog even wat credits en ietsjes meer xp sparen en dan komt de T-80 er denk ik. M'n 2e tier 7 woop woop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:35:
Dan wordt het nog even wat credits en ietsjes meer xp sparen en dan komt de T-80 er denk ik. M'n 2e tier 7 woop woop
En ik zit me af te vragen of ik doorga naar de Leo 2A5 (ivm buggy pantser) of switch naar de Ramka. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

User schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:39:
[...]
En ik zit me af te vragen of ik doorga naar de Leo 2A5 (ivm buggy pantser) of switch naar de Ramka. :P
De Ramka schijnt ook echt een beest te zijn. Een tijdje terug een filmpje gezien van een kerel die hem speelde in de Beta nog geloof ik, waarbij hij gewoon 7/10 schoten bouncede. Met een Ramka! :D

Maar dat zal ondertussen wel gepatcht of iets aangepast zijn, zelf ben ik in ieder geval wel onderweg naar de Ramka, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Vickiieee schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:02:
[...]

De Ramka schijnt ook echt een beest te zijn. Een tijdje terug een filmpje gezien van een kerel die hem speelde in de Beta nog geloof ik, waarbij hij gewoon 7/10 schoten bouncede. Met een Ramka! :D

Maar dat zal ondertussen wel gepatcht of iets aangepast zijn, zelf ben ik in ieder geval wel onderweg naar de Ramka, hehe.
Nope, ding heeft een onderstel van de T-72, met de nodige ERA upgrades. Als je niet door een T-72 komt, kom je ook niet door een Ramka. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

User schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:44:
[...]
Nope, ding heeft een onderstel van de T-72, met de nodige ERA upgrades. Als je niet door een T-72 komt, kom je ook niet door een Ramka. :)
Oh! :o
* Vickiieee sluit de Pc af, springt op z'n fiets en racet naar huis. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ik zou je tier 8 gewoon halen user, je ben nou toch al aardig onderweg neem ik aan. En daarna lekker voor de ramka gaan. Maarja wie ben ik :9, ik ken zelf nog geen eens kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:07:
Ik zou je tier 8 gewoon halen user, je ben nou toch al aardig onderweg neem ik aan. En daarna lekker voor de ramka gaan. Maarja wie ben ik :9, ik ken zelf nog geen eens kiezen
Valt tegen, kzit op 24%. Na de eerste paar dagen powergrind even rustig aan gedaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
http://imgur.com/a/osC9M

Dit vond ik ook wel een lekkere battle, voor mij was het gewoon steamrollen over het enemy team, maar toch flink wat damage kunnen doen in een tier 3 tank. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Misschien is het al langsgekomen, maar voor zover ik weet nog niet:

ArmoredTalk heeft een paar dagen geleden een mooi artikeltje over de toekomst van Territory Wars geplaatst. Misschien interessant voor sommige gebruikers. ;)

Het in-game trainen met de clan in custom matches komt er spoedig aan zo is te lezen! :*)

[ Voor 11% gewijzigd door caesar1000 op 21-10-2015 21:00 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Zo de T-80 is binnen hoor :9, gisteren avond nog even door geknald totdat ik hem had. Nu weer door voor de T-90. De B1 Centurio is ook bijna al een feit, al moet ik zeggen dat na me aankopen van deze week me credits weer bijna op 0 staan 8)7.

Dat wordt weer veel prems spelen ben ik bang.

Hoe loopt het met je grindt User?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:47:
Zo de T-80 is binnen hoor :9, gisteren avond nog even door geknald totdat ik hem had. Nu weer door voor de T-90. De B1 Centurio is ook bijna al een feit, al moet ik zeggen dat na me aankopen van deze week me credits weer bijna op 0 staan 8)7.

Dat wordt weer veel prems spelen ben ik bang.

Hoe loopt het met je grindt User?
Grats, ik zit nog maar op 30% oid naar de Leo 2A5. Raak de lol in het spelletje een beetje kwijt met de huidige bugs en inbalance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:57:
[...]
Grats, ik zit nog maar op 30% oid naar de Leo 2A5. Raak de lol in het spelletje een beetje kwijt met de huidige bugs en inbalance.
Thx

Patch-dag vandaag, misschien dat het wat uithaalt voor je O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:00:
[...]

Thx

Patch-dag vandaag, misschien dat het wat uithaalt voor je O-)
Nope, rebalances en bugfixes komen "in een latere patch".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:01:
[...]
Nope, rebalances en bugfixes komen "in een latere patch".
Balen, dan ken ik er ook niet veel aan doen.
Ik haal veel plezier uit de PVE modus door met 5 man via TS te spelen. Gewoon voor de lol en de XP die je krijgt. Meest ff een uurtje of 2 met z'n 5en even PVE alles dubbelen en daarna door naar PVP voor de credits. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

Balen, dan ken ik er ook niet veel aan doen.
Ik haal veel plezier uit de PVE modus door met 5 man via TS te spelen. Gewoon voor de lol en de XP die je krijgt. Meest ff een uurtje of 2 met z'n 5en even PVE alles dubbelen en daarna door naar PVP voor de credits. :9
Klinkt bekend. :P

Wil ik met mijn Leo 2 ook doen, maar bots met autocannons autoaimen op een heel specifiek stukje van mijn tank...

... mijn 0 mm turret ring. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:35:
[...]
Klinkt bekend. :P

Wil ik met mijn Leo 2 ook doen, maar bots met autocannons autoaimen op een heel specifiek stukje van mijn tank...

... mijn 0 mm turret ring. :(
_O- _O- _O- _O-

Maar ff serieus, het is wel klote dat het zo lang duurt voordat zulke cruciale dingen gefixt worden. Op dat punt kunnen ze nog wel iets leren van wargaming. Maar dan ook alleen iets, meer niet 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Bigsexy3 op 22-10-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-01-2022
Is er nog een plakje over in [GOT] battalion?

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Update 0.10:

http://aw.my.com/gb/news/general/introducing-update-010

[ Voor 12% gewijzigd door snowD op 22-10-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik heb nu de Chieftain Mk. 5 unlocked, maar is het een goede tank? Het is toch weer 1.920.000. Heb op dit moment 2 mil. Maar wil binnenkort ook de LAV-300 kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
SurfBoy schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:59:
Ik heb nu de Chieftain Mk. 5 unlocked, maar is het een goede tank? Het is toch weer 1.920.000. Heb op dit moment 2 mil. Maar wil binnenkort ook de LAV-300 kopen
Ik vind het best een fijne tank, als er geen artillery in het potje zit en je hulldown kunt staan. Daarnaast 2300hp met armor retrofits. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik zit zelf te twijfelen tussen de T72 en de Chieftain Mk5. Zover ik heb kunnen lezen op internet wordt de T72 overal als de beste keuze genoemd. Dit vooral gezien zijn snelheid en kanon. Personen hier die het daar mee eens zijn, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Nemm schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:56:
Ik zit zelf te twijfelen tussen de T72 en de Chieftain Mk5. Zover ik heb kunnen lezen op internet wordt de T72 overal als de beste keuze genoemd. Dit vooral gezien zijn snelheid en kanon. Personen hier die het daar mee eens zijn, of juist niet?
Ik heb ze beide en ik heb de tanks erna ook al gespeeld (zit met beide lijnen op tier 7).
Als ik je een advies mag geven ga dan voor de T-72. Van de uiteindelijke tier 8's is de T-90 toch echt stukken beter dan de C1 Ariete.

Al kan ik je de LAV-300 ook aan raden. Ik heb gisteren de B1 Centauro (tier 6) vrij gespeeld. Vanavond even wat credits grinden, ik mis nog 2 milj. om hem aan te kunnen schaffen.(250K per game maakt dus 8 goede potten, al kan het ook in 6 potten O-) ). Maar daat zit ik niet zo over in met al mijn premium tanks :9.

Keuzes, keuzes, keuzes..... Ik heb er zelf ook last van. Als ik de B1 heb ga ik weer sparen voor de Begeleitz Panzer, Die kost maar 2 miljoen geloof ik, dus misschien heb ik aan het einde van de avond wel 2 nieuwe tanks 8). Ik kan niet wachten totdat ik de tier 8's heb, alleen die benodigde xp...... 8)7 :X

Maar we komen er wel, al had ik keihard gegrind voor 1 lijn had ik die natuurlijk al gehad, maar ik hou van afwisseling en daarom staat ook heel me garage vol :9. Succes met je keuze Nemm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Bigsexy3 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:48:
[...]

Maar we komen er wel, al had ik keihard gegrind voor 1 lijn had ik die natuurlijk al gehad, maar ik hou van afwisseling en daarom staat ook heel me garage vol :9. Succes met je keuze Nemm
Thanks :D Jij ook succes met het behalen van je tanks! Ik zat tevens al te denken om voor de T72 te gaan, maar bij deze wel bevestigd ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
heb op dit moment alle tier 5 voertuigen op de leo1a5, bmp2, fox en arty na .. gisteren de m60a3 gehaald.. eindelijk af van die rot starship

Edit2 fck it swingfire geskipped.. Moet alleen nog het geld krijgen

[ Voor 24% gewijzigd door snowD op 24-10-2015 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Viel de swingfire je zo tegen dan? Met Sabrina op een afstandje raketten vuren is best leuk voor de afwisseling. Ik laat momenteel de mbt's ff voor wat ze zijn. Vind de andere klasses interessanter nu.

De ik heb de meeste t4's en een paar t5's. Laatste tijd minder vrije tijd om te spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door JulesvH op 25-10-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
JulesvH schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:10:
Viel de swingfire je zo tegen dan? Met Sabrina op een afstandje raketten vuren is best leuk voor de afwisseling. Ik laat momenteel de mbt's ff voor wat ze zijn. Vind de andere klasses interessanter nu.

De ik heb de meeste t4's en een paar t5's. Laatste tijd minder vrije tijd om te spelen.
het is zo 1 tonig.. alleen maar raketten schieten.. ,mijn mening :)

http://imgur.com/a/HUEVH
sommige mensen kunnen zo lief zijn (chat)

[ Voor 7% gewijzigd door snowD op 26-10-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Eerlijk gezegd van mij zou hij de hik kunnen krijgen en gingen die foto's als prrotest naar een mod toe !

Er was gisteren een duidelijke uitspraak van iemand van AW dat ze met name dit soort gedrag niet zullen accepteren

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

snowD schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 00:02:
[...]

het is zo 1 tonig.. alleen maar raketten schieten.. ,mijn mening :)

http://imgur.com/a/HUEVH
sommige mensen kunnen zo lief zijn (chat)
Dit is gewoon insta-shit list voor mij hoor :9. Niet op reageren en lekker door gaan met je eigen spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
heb een report + screens naar een moderator op het AW forum gestuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Ik las dat de dagelijkse eenmalige extra credits voor de eerste PvE win (easy, medium en hard) afhangen van het level van je hoogste tier tank.

Dus ik vroeg me af of ik beter eerst de tier 7 Challanger kan unlocken (ik heb de Chieftan al) alvorens met mijn TD-lijn op tiet (edit lol, ik bedoel:) tier 5 verder te gaan. Ik heb wel t6 premiums.

Kan iemand mij vertellen wat de dagelijkse extra reward in credits is als je hoogste tank een tier 7 is? Voor zowel medium als hard. Bvd.

[ Voor 4% gewijzigd door JulesvH op 27-10-2015 09:44 . Reden: Waar het hart van vol is...... ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Update met premium time reset vandaag

http://aw.my.com/en/forum...9-Premium-Time-Adjustment

"Beautiful Clean Coal"

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste