[PC] Armored Warfare

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Kan niet wachten geweldig nieuws vanaf donderdag servers open !

"Beautiful Clean Coal"

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
leekers schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:19:
Kan niet wachten geweldig nieuws vanaf donderdag servers open !
Wel op te merken dat dit alleen voor Founder Pack kopers is. Om misverstanden te voorkomen. :+

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

• leekers
caesar1000 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:02:
[...]

Wel op te merken dat dit alleen voor Founder Pack kopers is. Om misverstanden te voorkomen. :+
Klopt helemaal .
Overgens zijn die founderpacks nog te koop tot de datum dat de open beta start (8 Okt) voor diegenen die alsnog morgen al willen starten

"Beautiful Clean Coal"

• darkenergy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02-2023
ik ben mtown ingame
verheug me al op morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Vandaag kan je er dus op los grinden zonder reset :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 16:12
Yup vanaf vandaag geen reset meer en de server zal rond 18.00 aan worden gezet!

http://aw.my.com/en/forum...art)-begins-today-at-6-PM

WoT/AW: panzerjur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 20:06

p0st

Dutch Reefer

Zo, en de GOT clan is inmiddels een feit :)
Wil je joinen, stuur mij dan even een DM dan stuur ik je een invite!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8Gsv68Eh.jpg

Wat ik heerlijk vind aan AW is dat het out of the box al zeer goed instelbaar is, waardoor ik mods vooralsnog helemaal niet mis! Hier een screenshot van hoe het er bij mij in-game uitziet (klikbaar) :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bunzj1Vh.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
p0st schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:18:

[afbeelding]

Wat ik heerlijk vind aan AW is dat het out of the box al zeer goed instelbaar is, waardoor ik mods vooralsnog helemaal niet mis! Hier een screenshot van hoe het er bij mij in-game uitziet (klikbaar) :)

[afbeelding]
Je kan de dmg panel zelf verplaatsen. Druk op ctrl en gebruik je muis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
p0st schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:18:

[afbeelding]

[afbeelding]
Eehhhh... Lees dit nu pas en is een beetje fout gelopen denk ik.

Ik heb donderdagmiddag, toen de Open Beta Head Start van start ging, Armored Tweakers opgericht. Heb sinds deze middag pas echt tijd gehad om even lekker AW te spelen en weer hier in het topic te komen.

Dacht dat 'we' (als topic groep) hadden afgesproken zoiets ervan te maken als naam en groep (zie eerdere posts). De mensen die toen via de actie een gratis EA code kregen zouden dan inruil helpen met recruiten. _/-\o_

Dus.... :/

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EWCtvpzrg1glCNZ3dnN0Rlpm/full.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door caesar1000 op 03-10-2015 22:12 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

caesar1000 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:01:
[...]

Eehhhh... Lees dit nu pas en is een beetje fout gelopen denk ik.

Ik heb donderdagmiddag, toen de Open Beta Head Start van start ging, Armored Tweakers opgericht. Heb sinds deze middag pas echt tijd gehad om even lekker AW te spelen en weer hier in het topic te komen.

Dacht dat 'we' (als topic groep) hadden afgesproken zoiets ervan te maken als naam en groep (zie eerdere posts). De mensen die toen via de actie een gratis EA code kregen zouden dan inruil helpen met recruiten. _/-\o_

Dus.... :/
Oh haha ik heb geen flauw idee dat er een afspraak gemaakt was, bovenstaande post was ook mijn eerste in deze thread. Voor de duidelijkheid: Ik heb GOT aangemaakt vanuit mijn lidmaatschap van de WoT clan [GOT]. Dit vanuit het oogpunt dat de mensen die nu in WoT [GOT] lid zijn, ook in AW [GOT] kunnen joinen, al is iedereen natuurlijk welkom, ook mensen van buiten de originele WoT clan.

Was misschien ook handig geweest om even een DM te sturen, dan had ik je bovenstaande persoonlijk kunnen vertellen :). Ik heb mijn EA key destijds overigens direct van SilentStalker gekregen, dus wees niet bang dat ik ergens misbruik van gemaakt heb :)

Succes met Armored Tweakers, en zie je in-game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
p0st schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:08:
[...]

Oh haha ik heb geen flauw idee dat er een afspraak gemaakt was, bovenstaande post was ook mijn eerste in deze thread. Voor de duidelijkheid: Ik heb GOT aangemaakt vanuit mijn lidmaatschap van de WoT clan [GOT]. Dit vanuit het oogpunt dat de mensen die nu in WoT [GOT] lid zijn, ook in AW [GOT] kunnen joinen, al is iedereen natuurlijk welkom, ook mensen van buiten de originele WoT clan.

Was misschien ook handig geweest om even een DM te sturen, dan had ik je bovenstaande persoonlijk kunnen vertellen :). Ik heb mijn EA key destijds overigens direct van SilentStalker gekregen, dus wees niet bang dat ik ergens misbruik van gemaakt heb :)

Succes met Armored Tweakers, en zie je in-game!
(Zie DM) :P
Wat zijn jullie in-game nicknames en spelen jullie allemaal EU? Stuur me even een DM en dan voeg ik je even toe in de Tweakers playerlist! :D

[ Voor 31% gewijzigd door caesar1000 op 03-10-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:50
Ik ga beginnen vanaf 8 oktober, wanneer de open beta gereleased wordt voor de mensen die geen founderspack hebben. Maar mijn nickname is WindSurfBoy1999. Hetzelfde dus als in WoT [GOT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Van het weekend tot tier 5 gekomen. De T-72 Ural, en de Chieftan Mk.5 is ook bijna binnen, nog 300k credits en dan wordt dat me 2e tier 5.

Daarnaast heb ik nog een hele berg tier 3's in me garage staan, want het mooie is dat je nooit meer een tank hoeft te verkopen. De garage slots zijn gratis en krijg je automatische bij een nieuwe tank. Zat te grinden dus, voor donderdag wil ik minimaal bij tier 6 zijn, en misschien wel 7 via de Chieftan lijn (die heeft nog geen tier 6 namelijk).

Ben benieuwd hoe het spel zich gaat houden als de open beta voor iedereen toegankelijk wordt. Dat ze maar snel een clan-based modus mogen gaan invullen wat mij betreft. Anders ben je het na het grinden wel gauw zat denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01
Nickname = Kepro

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Is er al iets bekend over de bonus commander uit de Founders Pack? Zit te twijfelen om nog even 1 pack op te pikken vanwege hem. De premium tanks hoef ik niet zo, zit geen arty/spg tussen en dat is eigenlijk het enige waar ik om echt geef (support/sniper rol).

Als hij dan niet beschikbaar is voor die soort tanks, dan is alles in de Pack voor nop en kan ik beter los premium tijd gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Bonus commander zit bij de 2 laatste founderspakketten zie http://aw.my.com/us/founders-packs

Soldier of fortune pakket zit 5 euro gold bij dat is 1100 gold in het spel

Ingame vindt je de premium Abott SPG voor 950 gold dus die kun je daarvan kopen ook

Aan jou de keus hier vindt je alle info http://aw.my.com/en/forum...uy-Founder%E2%80%99s-Pack!

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:36
Die bonuscommander is niet de moeite waard. Ingame zitten betere (die je unlocked door bepaalde tanks vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 00:00
ff over de playerlist en NA/EU server dat kan je zelf aanpassen, in de launcher:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eunP4gH.png

je neemt dan volgens mij alles mee (tanks etc. etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:33

HaterFrame

Well... Poo came out!

Is inmiddels het probleem met de routing wl opgelost. Eu server was voor velen njet te bereiken namelijk.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
MetaFrame schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:42:
Is inmiddels het probleem met de routing wl opgelost. Eu server was voor velen njet te bereiken namelijk.
als je bedoelt met authenticating e.d. dan ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2023
snowD schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:28:
ff over de playerlist en NA/EU server dat kan je zelf aanpassen, in de launcher:

[afbeelding]

je neemt dan volgens mij alles mee (tanks etc. etc)
Volgens mij neem je niets mee , er is wel 1 client maar gescheiden accounts .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ik was in een gulle bui en heb nog maar even wat extra gold aangeschaft zodat ik nu alle prems (die tot nu toe beschikbaar zijn) gekocht.

Ik wil zo snel mogelijk de chieftan gegrind hebben zodat ik de tier 7 kan kopen voordat er een tier 6 tussen komt. Scheelt me 135K xp grinden.

Voor de rest valt er nog niet echt een pijl op te trekken, af en toe faalt je team zo hard dat je je afvraagt waarom die mensen uberhaupt een EA-key hebben gekocht. Binnen 2 minuten al 8-15 achter staan helpt natuurlijk niet echt als je een tank probeerd te grinden....

Voor de rest wel fun gehad met wat tier 3's, de Dragoon is zo snel dat als je over een klein heuveltje rijd je jezelf gewoon een lekke band bezorgt door de landing :9. Leuk voor de afwisseling, ben benieuwd of de LAV-3000 net zo fun is. We gaan het meemaken.

Kijken hoe de potjes vanavond verlopen met alle nieuwkomers die het spel willen uit proberen.
Ik houdt me hart vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Bigsexy3 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:23:
Ik wil zo snel mogelijk de chieftan gegrind hebben zodat ik de tier 7 kan kopen voordat er een tier 6 tussen komt. Scheelt me 135K xp grinden.
En wat als ze belsuiten de Chieftain naar tier 6 te verplaatsen en iets te nerfen en daarnaast een nieuwe tank introduceren die op tier 7 gezet wordt? :+
Voor de rest valt er nog niet echt een pijl op te trekken, af en toe faalt je team zo hard dat je je afvraagt waarom die mensen uberhaupt een EA-key hebben gekocht. Binnen 2 minuten al 8-15 achter staan helpt natuurlijk niet echt als je een tank probeerd te grinden....

Voor de rest wel fun gehad met wat tier 3's, de Dragoon is zo snel dat als je over een klein heuveltje rijd je jezelf gewoon een lekke band bezorgt door de landing :9. Leuk voor de afwisseling, ben benieuwd of de LAV-3000 net zo fun is. We gaan het meemaken.

Kijken hoe de potjes vanavond verlopen met alle nieuwkomers die het spel willen uit proberen.
Ik houdt me hart vast
Klinkt goed! Een tijd terug eens deze IP tegen gekomen en het sprak mij direct al aan! Destijds in de Closed Beta gespeeld van WoT, maar daar ondertussen al een hele tijd mee gestopt. Als je geen Premium hebt moet je echt verschrikkelijk veel moeite doen om genoeg credits te krijgen om consumables en shells weer te kopen, je tank te repareren en daarnaast wat over te houden voor een nieuwe...

Ook dat AW wat sneller speelt spreekt mij erg aan, WoT was altijd erg gaaf, maar na het introduceren van meerdere trees ben ik eigenlijk afgehaakt. 'In den beginne' met alleen Duitse en Russische tanks was het érg gaaf. :D

Vanmiddag/vanavond maar eens kijken of ik de tijd kan vinden om het spel te downloaden en een eerste paar potjes te spelen! B)

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Vickiieee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:12:
[...]

En wat als ze belsuiten de Chieftain naar tier 6 te verplaatsen en iets te nerfen en daarnaast een nieuwe tank introduceren die op tier 7 gezet wordt? :+
Dat zien we dan wel weer :D, dan krijgen we in ieder geval wat compensatie, dat is wel goed geregeld bij hun.
Tenminste... in de EA wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Bigsexy3 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Dat zien we dan wel weer :D, dan krijgen we in ieder geval wat compensatie, dat is wel goed geregeld bij hun.
Tenminste... in de EA wel ;)
Naja, de 'EA' wordt nu de Open Beta he, dus ik denk niet dat ze nu nog radicale veranderingen aan gaan brengen ;). Ben in ieder geval wel heel erg benieuwd! Wat ik er tot nu toe van gezien heb ziet het er erg goed uit en ook de gameplay zelf!

Mochten ze iets dergelijks doen, dan is een compensatie inderdaad altijd welkom. Kan me nog herinneren dat in WoT een tank eruit werd gehaald of als Premium tank werd terug gezet, dan hield je deze + een garage slot en kreeg je ook de nieuwe tank gelijk :D
(Zo heb ik ook mijn T34 gebouden :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:36
ik kan nergens een tijd vinden hoe laat die open beta van start gaat ?
volgens hun twitter zou het nu a live moeten zijn voor iedereen maarrre ik kom er niet in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Vickiieee schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:03:

Naja, de 'EA' wordt nu de Open Beta he, dus ik denk niet dat ze nu nog radicale veranderingen aan gaan brengen ;). Ben in ieder geval wel heel erg benieuwd! Wat ik er tot nu toe van gezien heb ziet het er erg goed uit en ook de gameplay zelf!

Mochten ze iets dergelijks doen, dan is een compensatie inderdaad altijd welkom. Kan me nog herinneren dat in WoT een tank eruit werd gehaald of als Premium tank werd terug gezet, dan hield je deze + een garage slot en kreeg je ook de nieuwe tank gelijk :D
(Zo heb ik ook mijn T34 gebouden :))
Dat klopt inderdaad ja, bij AW weer het voordeel dat je geen last hebt van dergelijke garage slots. Je kan alle tanks behouden, want garage slots krijg je bij je tank. Dat is natuurlijk een groot voordeel.
cable-one schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:19:
ik kan nergens een tijd vinden hoe laat die open beta van start gaat ?
volgens hun twitter zou het nu a live moeten zijn voor iedereen maarrre ik kom er niet in ?
De OBT is begonnen, vanmiddag is die ergens online gegaan. Ik kon in ieder geval al inloggen met een nieuw account

[ Voor 84% gewijzigd door Bigsexy3 op 08-10-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Nu de Founder packages niet meer verkocht worden, zijn deze vervangen door Collector packages. Je vindt deze hier: http://aw.my.com/us/collectors-edition

Gelukkig heeft Armored Patrol ook alweer een breakdown klaarstaan, om te kijken of de packages het geld waard zijn en welke het meeste "value for money" heeft. Je vindt deze hier: http://armoredtalk.com/20...edition-premium-packages/

Uiteraard heb ik, wallet warrior als ik ben, beide packages aangeschaft (Lord of War en Emperor) dus vanavond even de nieuwe tanks uitlaten!

Overigens is de nieuwe Tweakers AW clan [GOT] natuurlijk nog steeds op zoek naar nieuwe leden! Wil je lid worden van het groeiende Batallion? Stuur dan even een berichtje naar mij of caesar1000 en je krijgt vanavond nog een invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:08:
Nu de Founder packages niet meer verkocht worden, zijn deze vervangen door Collector packages. Je vindt deze hier: http://aw.my.com/us/collectors-edition

Gelukkig heeft Armored Patrol ook alweer een breakdown klaarstaan, om te kijken of de packages het geld waard zijn en welke het meeste "value for money" heeft. Je vindt deze hier: http://armoredtalk.com/20...edition-premium-packages/

Uiteraard heb ik, wallet warrior als ik ben, beide packages aangeschaft (Lord of War en Emperor) dus vanavond even de nieuwe tanks uitlaten!

Overigens is de nieuwe Tweakers AW clan [GOT] natuurlijk nog steeds op zoek naar nieuwe leden! Wil je lid worden van het groeiende Batallion? Stuur dan even een berichtje naar mij of caesar1000 en je krijgt vanavond nog een invite :)
Je ben niet de enige wallet warrior hoor ;), hier is er nog 1 O-). Ik ben ook benieuwd hoe de nieuwe tanks spelen.

Allen moet ik nu de customer support gaan contacten omdat ik de LAV 150-90 en de Abbot al in-game heb gekocht voordat ik het pakket kocht. Dit wordt alleen nog niet automatisch vergoed |:(, dus daar moet je nu nog een ticket voor aanmaken. Scheelt me toch weer wat gold, want we blijven wel nederlanders he :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:36
Ik las dat je er wel de volle 100% goud-waarde voor terugkrijgt. Dat valt dan wel weer mee.

Waar focussen jullie je op bij het bouwen van base? Extra gold of extra free xp of wat anders?

[ Voor 35% gewijzigd door JulesvH op 08-10-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Iemand anders een manier gevonden om het spel soepeler te laten verlopen?

Hoop dingen, zoals zoomen of scrollen in menu's loopt heel hakkerig, totaal geen soepele overgangen. Ook voor mijn gevoel vrij traag, wil per se elke stand langs in plaats van in 1x door te blijven scrollen.
Ook met dingen als draaien, lijkt het behoorlijk lang te duren voordat de game ook daadwerkelijk de draai gaat beginnen.
Zelfs elke keer opnieuw moeten loaden NA een map, haalt elke keer weer de snelheid uit het spel waardoor het geheel een log en traag gevoel krijgt.

Verder ziet het er wel gelikt uit met alles op Ultra kwa realisme en details (en v-sync uit, om een of andere reden zetten ze die FPS vreter standaard aan). Maar misschien dat ze de looks iets teveel tijd hebben gegeven en het spelletje zelf net te weinig?

[ Voor 49% gewijzigd door Xanaroth op 08-10-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:23:
Ik was in een gulle bui en heb nog maar even wat extra gold aangeschaft zodat ik nu alle prems (die tot nu toe beschikbaar zijn) gekocht.

Ik houdt me hart vast
Ik heb de tier VII Challenger 1 al bijna ^^. :*)

Verder ben ik het met je eens dat er soms echt hele ***** battles voorkomen. Vooral als de eigen artillery niets doet tegen de vijandige en die dus vrij spel hebben. Dan krijg je een paar shells op je dak en ga je van 100% linea directa naar 0%. Of dan heb je inderdaad van die potjes dat jouw team na 1 of 2 minuten al voor de helft is uitgeschakeld en het vijandelijke team nog geen 1 tank minder heeft. :?
JulesvH schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:51:
Ik las dat je er wel de volle 100% goud-waarde voor terugkrijgt. Dat valt dan wel weer mee.

Waar focussen jullie je op bij het bouwen van base? Extra gold of extra free xp of wat anders?
Eh heb nog geen base upgrade gezien voor extra gold. Zou wel mooi zijn! Haha :+

Ik denk dat je het beste in XP related dingen kunt 'investeren' ipv credit upgrades omdat je daar eigenlijk nu, vooral als je een premium tank of premium account hebt best snel veel binnen van krijgt. Had mijn Chieftain na 10-15 potjes MBT-70 al bij elkaar geharkt. :>
Xanaroth schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:56:
Iemand anders een manier gevonden om het spel soepeler te laten verlopen?

Hoop dingen, zoals zoomen of scrollen in menu's loopt heel hakkerig, totaal geen soepele overgangen. Ook voor mijn gevoel vrij traag, wil per se elke stand langs in plaats van in 1x door te blijven scrollen.
Ook met dingen als draaien, lijkt het behoorlijk lang te duren voordat de game ook daadwerkelijk de draai gaat beginnen.
Zelfs elke keer opnieuw moeten loaden NA een map, haalt elke keer weer de snelheid uit het spel waardoor het geheel een log en traag gevoel krijgt.

Verder ziet het er wel gelikt uit met alles op Ultra kwa realisme en details (en v-sync uit, om een of andere reden zetten ze die FPS vreter standaard aan). Maar misschien dat ze de looks iets teveel tijd hebben gegeven en het spelletje zelf net te weinig?
Ik heb geen manier ontdekt om alles 'soepeler' te laten lopen maar weet wel dat de devs vanaf de closed alpha al bezig zijn geweest met de game mechanics en optimalisaties en niet zo zeer verder met de graphics. Later zullen de 'nearly HD' models vervangen worden door 'totally HD' models van de tanks en zullen er extra grafische dingetjes (lees: upgrades) bijkomen. :9

[ Voor 10% gewijzigd door caesar1000 op 08-10-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
FYI voor anderen die bij GoT willen, kan wel 1-1,5 uur duren voor je een invite ziet verschijnen nadat deze is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Laatst online: 12-09 20:04
gelukkig duurt de download ook nog 2 uur
dus spelen wordt het hem niet meer voor mij vnv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:36
p0st schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:08:

Ik wil wel joinen.
Mijn ingame nick is hetzelfe als hier cable-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Nou, gisteravond mijn eerste potjes gespeeld, het eerste wat mij op viel: DIE GRAPHICS! :D
Wauw! Dat was echt een hele welkome verrassing!

Echter, zoals Xanaroth aan haalt is het wel ontzettend irritant dat je na elk potje opnieuw je garage moet laden.. Dat is een gemiste kans en ik hoop dat ze daar nog wat mee kunnen doen. Verder ziet de game er erg vet uit!

En ook gelijk de pech gehad in een 'wolfpack' van M113's terecht te komen. Daar kan je dan dus echt helemaal niks tegen beginnen hé.. :o

Mij viel het trouwens ook op dat in het 'Base' gedeelte mijn pc (i5-2500k + GTX680) het grafisch zwaar had, het stotterde (ik denk door het water). Heb de settings toen van Ultra naar Very High gezet en dat hielp iets, maargoed, veel tijd breng je toch niet door in je 'base'. Vanmiddag maar weer eens terug zetten naar ultra :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:33

User

S3

Zo, ik heb ook het Emperor pakket gehaald. Ik heb alleen (nog steeds) geen PC die AW kan draaien. Weelllppp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

User schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:05:
Zo, ik heb ook het Emperor pakket gehaald. Ik heb alleen (nog steeds) geen PC die AW kan draaien. Weelllppp.
Meen je dit nou? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ja?
PC was kapot, is vandaag als het goed is gerepareerd. Maargoed, dat zei ik gister en eergister ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 08:24
Straks ook de creditcard maar weer even laten wapperen. :')

Ik moet zeggen dat de pve optie wel een leuke afwisseling is. Zeker als je later weer in een dikke lose streak zit is het wel fijn om even wat anders te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:05:
Ga je ook voor AW je vertaalkunsten aanbieden, of laat je dat bij WoT?
Veel plezier met je Emperor tanks, de Object 430 is een geinig tankje en je hebt gelijk wat gold en credits om al je retrofits gelijk te kopen (zodra je e.e.a. geünlocked hebt haha).
Spreek je vast nog wel in-game zodra je PC weer gereanimeerd is!
wvdveer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:20:
Straks ook de creditcard maar weer even laten wapperen. :')

Ik moet zeggen dat de pve optie wel een leuke afwisseling is. Zeker als je later weer in een dikke lose streak zit is het wel fijn om even wat anders te kunnen doen.
Worth it :Y) en idd ik vind PvE ook best leuk, platoontje van 5 man en dan lekker XP farmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

p0st schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:34:
[...]
Ga je ook voor AW je vertaalkunsten aanbieden, of laat je dat bij WoT?
Gezien het Obsidian dev team vol zit met WG rejects en Piranha rejects, nah, ik denk het niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Heeft iemand nog suggesties om fatsoenlijk damage te doen?

Merk dat ik enorm vaak met AP een penetrating shot maak aan de voorkant, en dan 30 damage doe. Of 29. In plaats van de 200-250 die je zou moeten zien (tank met 120mm front armor, ammo is 180 pen, dus zou prima moeten gaan en dat geeft de game ook aan).
Er zit een onregelmatigheid in die ik totaal niet kan plaatsen. Niet pen = geen damage. Prima. Wel pen = damage. Prima. Maar waarom kan je penetrating hit toch zo enorm afwijken in damage?

Een weakspot raken, zoals een tank vanaf de zijkant, werkt prima. Maar ja, dan werkt ook HE/HEAT prima, aangezien daar toch niks zit van armor van betekenis, die 10-17mm is verwaarloosbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Xanaroth op 09-10-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
PVE doe je voor de XP en PvP doe je voor de credits. vooral op de hogere tiers zorgt dit erg leuk voor afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Xanaroth schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:30:

Merk dat ik enorm vaak met AP een penetrating shot maak aan de voorkant, en dan 30 damage doe. Of 29. In plaats van de 200-250 die je zou moeten zien (tank met 120mm front armor, ammo is 180 pen, dus zou prima moeten gaan en dat geeft de game ook aan).
Er zit een onregelmatigheid in die ik totaal niet kan plaatsen. Niet pen = geen damage. Prima. Wel pen = damage. Prima. Maar waarom kan je penetrating hit toch zo enorm afwijken in damage?

Een weakspot raken, zoals een tank vanaf de zijkant, werkt prima. Maar ja, dan werkt ook HE/HEAT prima, aangezien daar toch niks zit van armor van betekenis, die 10-17mm is verwaarloosbaar.
welk voertuig? kan het zijn dat het om ballistic cap of dat het om AP Incendiary gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Laatst online: 12-09 20:04
heb je trouwens een premium account nodig om in een battalion mee te vechten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
snowD schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:34:
[...]

welk voertuig? kan het zijn dat het om ballistic cap of dat het om AP Incendiary gaat?
Tier 1/2, rounds zijn zover ik kon zien 'gewoon' ap, zowel die ik gebruik als die in de damage-recieved blad verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
xtrme schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:41:
heb je trouwens een premium account nodig om in een battalion mee te vechten ?
Nope d:)b
Xanaroth schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:30:

Xanaroth schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:46:
[...]

Tier 1/2, rounds zijn zover ik kon zien 'gewoon' ap, zowel die ik gebruik als die in de damage-recieved blad verschijnen.
Het is denk ik AP - Autocannon ammo of niet soms? Die rounds doen meestal rond de 20-30 damage is des te minder armor des te meer damage je doet. Zo kan ik met een normale AP round aan de voorkant de gemiddelde damage halen als ik pen maar wanneer in in de achterkant schiet kan het aantal damage nog veel hoger zijn. B)

PS: Heb even een vraag voor de Tweakers in dit topic: Zal ik een Tweakblog starten met daarin 'real-life tanking' en dus bijvoorbeeld uitleg van tank munitie en bepantsering. Heb aardig wat literaire stukken over 'Tanks, Militärfahrzeuge/Panzer etc.' naast me liggen dus misschien wel leuk om ook eens te laten zien hoe het nou eigenlijk in het echt werkt. (Kan het ook wel in de TS doen maar dan wordt die veel te lang en dat gaat primair over AW) :Y

[ Voor 18% gewijzigd door caesar1000 op 09-10-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Nee, niet van de LAV's enzo, wel de 'echte' tanks met een turret en wapen dat eens elke paar seconde boom doet ;).

Die autocannons doen het prima, heb daar nog geen rare dingen mee gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2023
Over penetrating geeft ook minder damage .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:50
Eerste PVP spel in AW: 3 van onze PT-76s verzuipen aan het begin, en verloren met slechts 2 vijandelijke tanks kapot.

World of Modern Tanks. :P

Ik zoek trouwens een Nederlandstalige clan om mij bij aan te sluiten..

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:12

thijsco19

KTM 990 SMT

Vanavond geïnstalleerd en hoewel ik de instellingen op low moest zetten, en de tutorial gespeeld te hebben, lijkt me wel een leuk spel.
Maar helaas op de laagste instellingen is het net alsof ik een spel uit het jaar 2000 speel... :|
Zet ik het op medium is het weer te zwaar. (ja ik weet het, k*t pc :P).
Iemand tips om toch de medium graphics te krijgen en toch 'goede' prestaties te krijgen? (heb de SD client)

Had zelf al wat gerommeld maar het was nog niet beter geworden..

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

is er een tutorial dan? ik ben gewoon begonnen :P vond tier 1 niet veel aan maar nu net in tier 2 en dat speelt al wat leuker/sneller :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:12

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik ook maar dan eerst met de PVE, daar kreeg ik (in ieder geval) een tutorial oid. :P

Gek genoeg is er toch iets veranderd aan de instellingen waardoor het nu net draait.
Nope nog steeds niet, lijkt erop dat het toch gewoon te zwaar is.. Wel jammer.

[ Voor 20% gewijzigd door thijsco19 op 09-10-2015 22:34 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

6600K, GTX 980 Ti.

Hallo 40 FPS.

WTF AW!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
User schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:34:
6600K, GTX 980 Ti.

Hallo 40 FPS.

WTF AW!?
Je moet object detail naar medium zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Als je dan toch bezig bent; zet gewoon alles op low, haal je de 60 vast wel. :p Wel raar, had 50+ op de hoogste settings met mijn 7870XT :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

6600K, GTX 980 Ti.

Hallo 40 FPS.

WTF AW!?
Lol echt? Ik speel hier met 3570K en GTX780 en gaat prima rond de 50-60 met alles op high-veryhigh-ultra
Weird! Inmiddels al gevonden waar het aan lag? Heb zelf alleen volumetric effects op Low gezet omdat de smoke één grote clusterf*ck is hier ghehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Hmmm, de Taifun is wel een positieve verrassing trouwens, Ding is belachelijk snel en wendbaar, goeie gun depression en traverse, redelijke pen en damage. Alleen is je pantser gemaakt van natte kranten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

6600K, GTX 980 Ti.

Hallo 40 FPS.

WTF AW!?
Zeker weten dat je dedicated GPU aan staat en niet je iGPU? :)

Edit: kan iemand mij nog een invite sturen voor GoT? Heb iets ontvangen en heb dat geaccepteerd laatst, maar zit nergens in.. :/

[ Voor 22% gewijzigd door Vickiieee op 11-10-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:50
6600K, GTX 980 Ti.

Hallo 40 FPS.

WTF AW!?
Volgens mij gaat er iets fout bij jou, want ik speel met een R9 270x op ultra met 1200p :+.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
thijsco19 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:39:
Vanavond geïnstalleerd en hoewel ik de instellingen op low moest zetten, en de tutorial gespeeld te hebben, lijkt me wel een leuk spel.
Maar helaas op de laagste instellingen is het net alsof ik een spel uit het jaar 2000 speel... :|
Zet ik het op medium is het weer te zwaar. (ja ik weet het, k*t pc :P).
Iemand tips om toch de medium graphics te krijgen en toch 'goede' prestaties te krijgen? (heb de SD client)

Had zelf al wat gerommeld maar het was nog niet beter geworden..
Meestal werkt AA en schaduwen lager zetten best goed (vroeger in ieder geval wel). :+
6600K, GTX 980 Ti.

Hallo 40 FPS.

WTF AW!?
Zou echt niet weten hoe dat kan. Heb hier een i5-3570K @ 4.4 Ghz en een ASUS STRIX 970 en haal meestal rond de 75-80 fps op de PvP maps en rond de 50 fps als ik PvE speel. Ultra als settings.

Speel je toevallig op een hogere resolutie?
MRCL schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:55:
Als je dan toch bezig bent; zet gewoon alles op low, haal je de 60 vast wel. :p Wel raar, had 50+ op de hoogste settings met mijn 7870XT :?
Ja, je kunt het wel op low zetten maar voor zulke dure onderdelen is dat toch wel een ***** oplossing lijkt me. ;)
Vickiieee schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

Edit: kan iemand mij nog een invite sturen voor GoT? Heb iets ontvangen en heb dat geaccepteerd laatst, maar zit nergens in.. :/
Bij de laptops kan dit in ieder geval wel gebeuren want op mijn laptop, waar ik soms op school AW op speel, haalde ik eerst 15 fps met een i7-4710HQ en GTX 970M. Nu na een fix door de devs op Ultra toch wel rond de 40-50 fps. Zou raar zijn dat dit ook voorkomt op een desktop want dat komt zelden voor.

PS: Ik stuur de invite wel even opnieuw. :*)

Vergeet niet dat dit nog een Open Beta is en dat de developers natuurlijk nog bezig zijn met grafische veranderingen en optimalisaties:

"What you see now is merely the beginning. The optimization for low end PC’s had to come first. What we are planning – two things:

– new lighting system that will make everything look better
– dynamic mud etc. (tanks getting progressively more dirty in terrain) – that’s why they look clean now
"
SilentStalker, Content Manager

[ Voor 10% gewijzigd door caesar1000 op 11-10-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
ben ik de enigste die de Chieftain kut vindt?

voorlopige oplossing is PVE

[ Voor 25% gewijzigd door snowD op 12-10-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Vickiieee schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

Jup, in veel PVE mappen haal ik rond de honderd FPS, maar in PVP kakt het soms in naar een stabiele 30 fps.
Zou echt niet weten hoe dat kan. Heb hier een i5-3570K @ 4.4 Ghz en een ASUS STRIX 970 en haal meestal rond de 75-80 fps op de PvP maps en rond de 50 fps als ik PvE speel. Ultra als settings.

Speel je toevallig op een hogere resolutie?
Nope, zit gewoon op 1080p.
Vergeet niet dat dit nog een Open Beta is en dat de developers natuurlijk nog bezig zijn met grafische veranderingen en optimalisaties:

"What you see now is merely the beginning. The optimization for low end PC’s had to come first. What we are planning – two things:

– dynamic mud etc. (tanks getting progressively more dirty in terrain) – that’s why they look clean now
"
Ah, SilentStalker, gelukkig praat die nooit poep. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

6600K, GTX 980 Ti.

Hallo 40 FPS.

WTF AW!?
op mijn 980TI (1440P) draait hij over het algemeen gewoon op 60. vreemd is alleen wel dat ik soms op random momenten ineens inzakt naar rond de 30 en het schokkerig overkomt. Ik hoop maar dat de devs inderdaad nog wat moeten optimaliseren :P

ook zijn sommige animaties toch best achterhaald :P als je over een auto heenrijd ofzo is ie gewoon ineens plat hehe, het ziet er wel grappig uit maar moet toch beter kunnen lijkt me.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

caesar1000 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:10:
[...]
PS: Ik stuur de invite wel even opnieuw. :*)
Yesh! Ik kijk vanmiddag/vanavond wel even opnieuw! Dank! :)
[...]
– dynamic mud etc. (tanks getting progressively more dirty in terrain) – that’s why they look clean now[/i]"
Dat de tanks er smeriger en smeriger uit gaan zien is wel een goede verbetering! Ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken!

User schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 07:51:
[...]
Jup, in veel PVE mappen haal ik rond de honderd FPS, maar in PVP kakt het soms in naar een stabiele 30 fps.

Speel je toevallig op een hogere resolutie?[/quote]Nope, zit gewoon op 1080p.

[...]
Ah, SilentStalker, gelukkig praat die nooit poep. :+
Meh, dat is raar. Ik heb mijn settings op Very High laten staan want dan haal ik met mijn set-up (i5-2500k @ 4.3Ghz en stock GTX680) veelal zo boven de 100FPS. En de game ziet er nog steeds hartstikke goed uit! :) Misschien settings eens wat tweaken, want met dit soort games is ver weg kunnen kijken wel altijd een pre.

Maar zoals je het nu beschrijft klinkt het alsof er in PvE iets zit wat jouw FPS sloopt. Misschien iets met het grote aantal tanks dat in de game zit? Texture details?
Zou met jouw setup ab-so-luut niet mogen eigenlijk, dus denk dat er misschien ook wel iets van een driver-issue speelt..
superwashandje schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:59:
[...]

op mijn 980TI (1440P) draait hij over het algemeen gewoon op 60. vreemd is alleen wel dat ik soms op random momenten ineens inzakt naar rond de 30 en het schokkerig overkomt. Ik hoop maar dat de devs inderdaad nog wat moeten optimaliseren :P

ook zijn sommige animaties toch best achterhaald :P als je over een auto heenrijd ofzo is ie gewoon ineens plat hehe, het ziet er wel grappig uit maar moet toch beter kunnen lijkt me.
Jij hebt het dus ook, misschien iets met de drivers van deze high(ere)-end kaarten? In vergelijking met een GTX970?
Wat betreft die auto: dat zal geloof ik heel moeilijk worden, dan moet je het namelijk helemaal anders gaan programmeren. Hetzelfde geldt voor gebouwen, die zou je dan ook anders aan moeten pakken.
Laatst nog in een potje gehad dat ik nagenoeg vast zat bovenop een auto. Ik reed eroverheen en hij was plat, maar ik stopte bovenop de auto, vervolgens wilde ik weer wegrijden en stonden de rupsbanden aan beide kanten zo ongeveer van de grond af, bijna geen beweging meer in te krijgen.. :D

En toch geloof ik dat ik met AW nog eens bepaalde dingen echt anders moet gaan doen, er zijn een aantal dingen waar ik moeite mee heb en zou een paar tips&tricks wel fijn vinden.

- Terrein obstakels: zoals de muurtjes waar je doorheen kan rijden, die houden geen shells tegen? :X Nu al een aantal keer gehad dat ik achter zo'n ding stond en dacht veilig te zijn (zoals in WoT), om er dan vervolgens achter te komen dat je alsnog vol geraakt wordt :/
- Shells en de armor van tanks: heb niet het idee dat er heel veel armor-'mechanica' in de game zit. Meer dan eens wordt ik gewoon vol gepenetreerd door shells en krijg ik de volle damage binnen. Wellicht dat ik de tanks en de plaatsen van de armor niet goed genoeg bestudeerd heb, maar ik heb vaak het idee dat ik overal geraakt kan worden..
- Wat betreft de shells: allereerst HEERLIJK dat er zo veel verschillende zijn, dit vind ik echt gaaf. Anderzijds: ik gebruik eigenlijk altijd AP. Want als je niet door de armor komt kan je ook geen damage doen, maar is het (in lagere tiers) handiger om met HEAT o.i.d. te schieten omdat de armor daar nog niet zo dik is?
- Een van de laatste punten waar ik tegenaan loop is dat ik het idee heb dat je echt ontzettend snel naar de klote geschoten wordt als de tegenstanders je eenmaal opgemerkt hebben en je niet voldoende beschutting hebt. Meer dan eens heb ik gehad dat ik gespot werd en binnen no-time drie shells kon verwachten (wat dan ook weer resulteerde in 40% van je HP overhouden). Dit terwijl ik toch best wel beschut stond naar mijn mening (achter een rots o.i.d.).

Dan even een vraag uit belangstelling: welke tanks spelen jullie nu, waar willen jullie heen en wat zijn jullie beweegredenen om naar die tanks toe te werken?
Ik was bij de Leo en de Abrams tanks bezig, tot ik zag dat de tier 8 MBT T-90 een armor pen heeft (met de beste shells) van zo'n 600mm ben ik daar naar overgestapt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Zo de Challenger 1 is binnen :D. Wat een beetje gold al niet met je vrije xp kan doen :9.
Op naar de tier 8.... zal wel even duren, alleen de eerste kun gaat al 50k xp in zitten. Maar gelukkig speelt hij lekker weg.

Zo zou ik ook graag de M1 Abraham al willen hebben. Die tank is niet te pennen van de voorkant (met de challenger 1 dan). Zelfs z'n onderplaat niet. En flanken met een challenger hoef je niet te proberen 8)7.

Ik snap trouwens ook niet waarom de queue het hele weekend zo vol zat met arty's. Ik snap dat iedereen die extra commanders willen hebben, maar om nou zolang te wachten voordat je eens in-game ben, mij niet gezien.

De LAV-300 is echt een toppertje al zeg ik het zelf, speelt net zo lekker als de Zhalo-S alleen dan zonder premium inkomen. Ik zie wel een beetje tegen de ERC op, maar alles wat erna komt _/-\o_ :9~. Die tier 8... dat is geen tank met een gun, maar een gun met een tank :7.

PVE gisteren ook voor het eerst gedaan met 5 clanmaten, een leuke afwisseling van de PVP. Maar ik moet zeggen dat het gauw gaat vervelen. Op HARD met 5 gecoördineerde spelers is het een piece-of-cake. Ook nog 1 rondje op medium gedaan voor wat map afwisseling, maar daar is helemaal geen eer te behalen als je goed samen speelt. Elke keer moesten we weer 3 minuten wachten voordat de volgende cap tevoorschijn kwam -O-

Kijken wat we er deze week van kunnen maken.
Vickiieee schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:16:

- Terrein obstakels: zoals de muurtjes waar je doorheen kan rijden, die houden geen shells tegen? :X Nu al een aantal keer gehad dat ik achter zo'n ding stond en dacht veilig te zijn (zoals in WoT), om er dan vervolgens achter te komen dat je alsnog vol geraakt wordt :/

Dan even een vraag uit belangstelling: welke tanks spelen jullie nu, waar willen jullie heen en wat zijn jullie beweegredenen om naar die tanks toe te werken?
Ik was bij de Leo en de Abrams tanks bezig, tot ik zag dat de tier 8 MBT T-90 een armor pen heeft (met de beste shells) van zo'n 600mm ben ik daar naar overgestapt :D
Dat je achter een muurtje niet veilig bent lijkt me logisch, een real-life tank schiet er toch ook zo doorheen. En daarom heet het ook AW en geen WoT ;).

Zelf ben ik (zoals hierboven beschreven staat) met de Challenger bezig, dit omdat dit de snelste weg naar een tier 8 is momenteel. Ik ben ook nog onderweg naar de T-90, de Leo. 2A5 en de M1128 MGS

En ik vergat nog te vertellen dat ik Post nog even voor z'n kl**e heb geschoten >:) O-)

[ Voor 29% gewijzigd door Bigsexy3 op 12-10-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:18:
Zo de Challenger 1 is binnen :D. Wat een beetje gold al niet met je vrije xp kan doen :9.
Op naar de tier 8.... zal wel even duren, alleen de eerste kun gaat al 50k xp in zitten. Maar gelukkig speelt hij lekker weg.

Zo zou ik ook graag de M1 Abraham al willen hebben. Die tank is niet te pennen van de voorkant (met de challenger 1 dan). Zelfs z'n onderplaat niet. En flanken met een challenger hoef je niet te proberen 8)7.

Ik snap trouwens ook niet waarom de queue het hele weekend zo vol zat met arty's. Ik snap dat iedereen die extra commanders willen hebben, maar om nou zolang te wachten voordat je eens in-game ben, mij niet gezien.

De LAV-300 is echt een toppertje al zeg ik het zelf, speelt net zo lekker als de Zhalo-S alleen dan zonder premium inkomen. Ik zie wel een beetje tegen de ERC op, maar alles wat erna komt _/-\o_ :9~. Die tier 8... dat is geen tank met een gun, maar een gun met een tank :7.

PVE gisteren ook voor het eerst gedaan met 5 clanmaten, een leuke afwisseling van de PVP. Maar ik moet zeggen dat het gauw gaat vervelen. Op HARD met 5 gecoördineerde spelers is het een piece-of-cake. Ook nog 1 rondje op medium gedaan voor wat map afwisseling, maar daar is helemaal geen eer te behalen als je goed samen speelt. Elke keer moesten we weer 3 minuten wachten voordat de volgende cap tevoorschijn kwam -O-

Kijken wat we er deze week van kunnen maken.

[...]

Dat je achter een muurtje niet veilig bent lijkt me logisch, een real-life tank schiet er toch ook zo doorheen. En daarom heet het ook AW en geen WoT ;).

Zelf ben ik (zoals hierboven beschreven staat) met de Challenger bezig, dit omdat dit de snelste weg naar een tier 8 is momenteel. Ik ben ook nog onderweg naar de T-90, de Leo. 2A5 en de M1128 MGS
Zaterdag met een paar S3AL gasten met tier 4 tanks Hard PvE gedaan, en dat kan best pittig zijn. Helemaal als je 3 Zhalo's en 2 LAV-300s meeneemt. :+ Op Hard kom je meer autocannons tegen en een LAV-300 is dan zo weg.

Qua caps, rij gewoon naar de volgende. Als je alles van een cap gekilled hebt kan je gewoon naar de volgende rijden, die triggered dan gewoon.

Pssst, in WoT kan je ook gewoon door muurtjes schieten hoor. :+

Anyway, als iemand vandaag overdag zin heeft in PvP, stuur ff een PM, ik ben als het goed is de hele dag online. Ingame naam is hetzelfde als hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Nou, ik heb het normale spel voorlopig opgegeven. De skill drempel is enorm laag, maar de geluksdrempel is des te hoger. Echt zo frustrerend, soms ben je gewoon 10-15 minuten heen en weer aan het schieten, zonder dat er iets gebeurt, met als gevolg dat mensen yolo-suicidaal gaan spelen om eindelijk verlost te worden.
Ga nu maar de 50 games grinden naar de SPG (snel erin rushen, dood gaan, en reload op volgende tank), hopelijk wordt het dan wat interessanter.
User schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:41:
[...]

Pssst, in WoT kan je ook gewoon door muurtjes schieten hoor. :+
In WoT gaat dan vrijwel altijd de muur/boom omver, maar is de tank veilig tenzij je geluk hebt met de explosie radius van je HE shell. Ik ben gestopt met tellen hoe vaak ik als SPG een boom/muur/gebouw om zie gaan die voor mijn doel staat, met als gevolg geen hit op de tank.
Was echt verbaasd de eerste keer dat ik gewoon schade zag verschijnen in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Xanaroth schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:00:
[...]

In WoT gaat dan vrijwel altijd de muur/boom omver, maar is de tank veilig tenzij je geluk hebt met de explosie radius van je HE shell. Ik ben gestopt met tellen hoe vaak ik als SPG een boom/muur/gebouw om zie gaan die voor mijn doel staat, met als gevolg geen hit op de tank.
Was echt verbaasd de eerste keer dat ik gewoon schade zag verschijnen in dit spel.
Tuurlijk gaat de muur/boom omver, er klapt een granaat met 1000 m/s doorheen. WoT volgt exact de realiteit, AP, HVAP, APFSDS, APDS etc gaan dwars door een muur/boom, elke vorm van HE of HEAT niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Hij is heel de dag online... lucky bastard :D. Veel plezier man.

En voor die PVE, moet je wel weten waar die volgende cap komt. Was de eerste keer voor ons :9.

En dat van die muren was voor Vicki, ik heb al ff geen WoT meer gespeeld. Ik wist niet meer of het wel of niet kon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:35:
Hij is heel de dag online... lucky bastard :D. Veel plezier man.

En voor die PVE, moet je wel weten waar die volgende cap komt. Was de eerste keer voor ons :9.

En dat van die muren was voor Vicki, ik heb al ff geen WoT meer gespeeld. Ik wist niet meer of het wel of niet kon ;)
Ja, en de rest van de week. :P
Kijken of ik vandaag de Leo 2AV kan unlocken.

Wij reden in PvE dan gewoon een rondje, kwam je vanzelf wel een of andere spawner tegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:16:
[...]
Ja, en de rest van de week. :P
Kijken of ik vandaag de Leo 2AV kan unlocken.

Wij reden in PvE dan gewoon een rondje, kwam je vanzelf wel een of andere spawner tegen. :P
Ja in me LAV-300 of Zhalo-S heb ik ook wel rondjes gereden, maar als de rest in een OF-40 of T-64 rijd dan ga je niet zo makkelijk even touren ;).

De Leo. 2AV.... ik word jaloers, ik schat dat ik vanavond de Leo. 1A5 in me garage heb. Zoveel tanks om te grinden, zo weinig tijd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:23:
[...]

Ja in me LAV-300 of Zhalo-S heb ik ook wel rondjes gereden, maar als de rest in een OF-40 of T-64 rijd dan ga je niet zo makkelijk even touren ;).

De Leo. 2AV.... ik word jaloers, ik schat dat ik vanavond de Leo. 1A5 in me garage heb. Zoveel tanks om te grinden, zo weinig tijd. :X
Kzag net al een Ariete rondrijden. Maargoed, die is qua XP kosten een tier 7 tank. Hopelijk heb ik eind deze week een Leo 2A5. :P

Daarna is de Ramka aan de beurt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

De Ariete.. Daar ben ik nu voor bezig. Ondanks dat het tier 7 kosten zijn vindt ik dat je nog best veel moet grinden voor dat ding :9.

Met zoveel vrije tijd als jou verwacht ik dat je die Leo 2A5 wel haalt :9. Succes iig.
Ik kwam gisteren ook al een platoon van PTS tegen met 2 tier 8 tanks. Gelukkig in mijn team, want de tegenstander had 0 tier 8's :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Zoiets had ik net ook. Wij hadden een tier 8 en 2 tier 7s in een platoon, tegenstander had 1 tier 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Makkelijk winnen is het dan he? Wij liepen er gisteren 14-1 overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Jup. En hoewel AW een leuk spelletje is, zit het nog voller met ramdebielen dan WoT. Je knippert een keer met je ogen en het halve team is dood. Net een BMD-1, mist op POINT BLANK een arty...

[ Voor 14% gewijzigd door User op 12-10-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ja mooi! Soms is het echt ongelofelijk hoeveel monken er rond rijden.

Ze kunnen beter het spel €10 maken zodat ze de eerste monken al geweerd worden. Dan kunnen ze je voor dat geld weer in-game gold geven om te spenderen aan wat je zelf wil. Lijkt me een effectieve methode om ze buiten te houden.

Al moet ik zeggen dat het niet altijd geldt, want er rijden ook genoeg van die monken rond in een founders-pack tank en die bakken er dan ook niks van. Dat zal toch altijd wel zo blijven, niet iedereen is even fanatiek en ge-skilled als de ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik bak er op dit moment ook geen ene reet van. Net in mijn Leo 1A5. Ik flank een Ural, zoom in om goed te kunnen richten... *vogeltjes*

Zat er een steen in een graspol.

Te weining gun dep, Ural draait de turret. Blap, weg was User.

Edit: The Narrows is een gigantische baggermap. Ik hang constant rond de 30 FPS op die map.

[ Voor 16% gewijzigd door User op 12-10-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:45:
Ik bak er op dit moment ook geen ene reet van. Net in mijn Leo 1A5. Ik flank een Ural, zoom in om goed te kunnen richten... *vogeltjes*

Zat er een steen in een graspol.

Te weining gun dep, Ural draait de turret. Blap, weg was User.

Edit: The Narrows is een gigantische baggermap. Ik hang constant rond de 30 FPS op die map.
_O-, gun dep... laat ik daar maar niet over beginnen. Ik heb van het weekend een hele tango gedanst met me chieftan tegen een andere chieftan omdat we elkaar niet konden raken |:(. Toen kwam een sheri langs en weg was big :w .

Waarom jij last heb met je FPS snap ik niet. Ik draai alles op ultra met me GTX 970 en ik zal wel eens naar 55-60 maar echt nooit lager. Ik zal me settings eens op zoeken voor je (als ik het niet vergeet O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:21:
[...]

_O-, gun dep... laat ik daar maar niet over beginnen. Ik heb van het weekend een hele tango gedanst met me chieftan tegen een andere chieftan omdat we elkaar niet konden raken |:(. Toen kwam een sheri langs en weg was big :w .

Waarom jij last heb met je FPS snap ik niet. Ik draai alles op ultra met me GTX 970 en ik zal wel eens naar 55-60 maar echt nooit lager. Ik zal me settings eens op zoeken voor je (als ik het niet vergeet O-) )
En ik snap ook niet dat AW elke keer weer de textures moet laden.
Als ik in de garage een tank selecteer, gaat ie eerst alle andere textures langs voordat ie Ultra heeft. En dat doet ie elke keer als je een tank selecteert. HALLO AW, IK HEB 6 GB VRAM.

Op Pipelines zit dan wel weer rond de 100-120 FPS...

Edit: Ik heb zo het vermoeden dat men zo snel mogelijk een hogere tier wil hebben. Het stikt echt van de Chieftains.

[ Voor 9% gewijzigd door User op 12-10-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

User schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:36:
[...]
En ik snap ook niet dat AW elke keer weer de textures moet laden.
Als ik in de garage een tank selecteer, gaat ie eerst alle andere textures langs voordat ie Ultra heeft. En dat doet ie elke keer als je een tank selecteert. HALLO AW, IK HEB 6 GB VRAM.

Op Pipelines zit dan wel weer rond de 100-120 FPS...

Edit: Ik heb zo het vermoeden dat men zo snel mogelijk een hogere tier wil hebben. Het stikt echt van de Chieftains.
Zo snap ik ook niet dat de garage telkens opnieuw geladen moet worden.. Met een SSD zal dit te overzien zijn, maar ik heb de game op mijn HDD staan en ik ben elke keer toch wel een kleine 5 seconde kwijt hieraan... Waarom kan dit niet nagenoeg instant zijn (zoals bij WoT als we dan toch aan het vergelijken zijn :P).
Dit is imo een behoorlijk verbeterpunt. Als ik 'klaar' ben wil ik snel door kunnen met mijn volgende tank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Vickiieee schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

Zo snap ik ook niet dat de garage telkens opnieuw geladen moet worden.. Met een SSD zal dit te overzien zijn, maar ik heb de game op mijn HDD staan en ik ben elke keer toch wel een kleine 5 seconde kwijt hieraan... Waarom kan dit niet nagenoeg instant zijn (zoals bij WoT als we dan toch aan het vergelijken zijn :P).
Dit is imo een behoorlijk verbeterpunt. Als ik 'klaar' ben wil ik snel door kunnen met mijn volgende tank :D
Met een SSD duurt het ook lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:36:

Die chieftans zijn er al heel het weekend :9. Maar de meeste kunnen er niet mee overweg, omdat hij traag is en weinig gun dep. heeft. Maarjah, het blijft de snelste weg naar een tier 7 (en 8 ). Ik volg hem ook, gelukkig zijn er nog niet zoveel tier 7's. Nu hebben de mensen die hem hebben nog een soort mooie mm, dat zal over een week (misschien 2) ook wel over zijn ;w

Daar in tegen vind ik dat er heel weinig Wheeled TD's worden gespeeld, zelf vind ik ze awesome (al moet je wel wennen dat je niet stilstaand kan draaien). Ik zie dan alleen tegen de ERC op, maar dat had ik al gezegd. We gaan het meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Swingfire. _/-\o_ Iedereen outspotten en ondertussen bestoken met raketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 20:25
Moet je elke dag inloggen voor die 100 basis resources of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Nope.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HrboVVw.jpg
Hype!

[ Voor 87% gewijzigd door User op 12-10-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Hij heb hem hoor, ondanks de lange weg toch gehaald. Gefeliciteerd User! Was gezellig gisteren.

Ik zag dat ik de ERC kon unlocken d.m.v. wat gold converten O-). Stiekem nog even snel een potje gedaan nadat ik had gezegd dat ik weg zou gaan :9.

Helaas verloren, maar dat ga ik vandaag wel weer recht zetten

[ Voor 54% gewijzigd door Bigsexy3 op 13-10-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Bigsexy3 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:17:
[...]

Die chieftans zijn er al heel het weekend :9. Maar de meeste kunnen er niet mee overweg, omdat hij traag is en weinig gun dep. heeft. Maarjah, het blijft de snelste weg naar een tier 7 (en 8 ). Ik volg hem ook, gelukkig zijn er nog niet zoveel tier 7's. Nu hebben de mensen die hem hebben nog een soort mooie mm, dat zal over een week (misschien 2) ook wel over zijn ;w

Daar in tegen vind ik dat er heel weinig Wheeled TD's worden gespeeld, zelf vind ik ze awesome (al moet je wel wennen dat je niet stilstaand kan draaien). Ik zie dan alleen tegen de ERC op, maar dat had ik al gezegd. We gaan het meemaken
Kan ook te maken hebben met dat wheeled anders beweegt dan tracked.

Zo ga ik bijvoorbeeld achteruit+bocht om naar links met tracked tanks (en in WoT, en menige andere games). Maar doe ik dezelfde knoppen op een wheeled tank ga ik ineens naar rechts.
Daardoor moet je wel intensiever nadenken en opletten in plaats van puur intuïtief spelen. Ben al zo vaak ergens in geramd, vanaf gevallen of mezelf vast gezet vol in open vuur door dat geintje.

Misschien als ze de optie voor achteruit rijden voor alles toepassen (nu is het specifiek exclusief wheeled tanks) dat het interessant wordt om dergelijke lijnen te bekijken.

Ze bewegen trouwens ook extreem "licht", waardoor je heel makkelijk zwaar overstuurd en telkens je richting opnieuw moet corrigeren. Het is niet dat hoe langer je een bocht maakt, hoe harder je stuurt maar puur binair 'rechtuit' of 'maximale bocht'.

[ Voor 8% gewijzigd door Xanaroth op 13-10-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bigsexy3 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:02:
Hij heb hem hoor, ondanks de lange weg toch gehaald. Gefeliciteerd User! Was gezellig gisteren.

Ik zag dat ik de ERC kon unlocken d.m.v. wat gold converten O-). Stiekem nog even snel een potje gedaan nadat ik had gezegd dat ik weg zou gaan :9.

Helaas verloren, maar dat ga ik vandaag wel weer recht zetten
En hij is echt geweldig! :9

Vandaag weer platoon wat mij betreft. Nu heb ik eindelijk wat pantser zodat ik langer dan 3 seconden overleef. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Xanaroth schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:19:
[...]

Kan ook te maken hebben met dat wheeled anders beweegt dan tracked.

Zo ga ik bijvoorbeeld achteruit+bocht om naar links met tracked tanks (en in WoT, en menige andere games). Maar doe ik dezelfde knoppen op een wheeled tank ga ik ineens naar rechts.
Daardoor moet je wel intensiever nadenken en opletten in plaats van puur intuïtief spelen. Ben al zo vaak ergens in geramd, vanaf gevallen of mezelf vast gezet vol in open vuur door dat geintje.

Misschien als ze de optie voor achteruit rijden voor alles toepassen (nu is het specifiek exclusief wheeled tanks) dat het interessant wordt om dergelijke lijnen te bekijken.

Ze bewegen trouwens ook extreem "licht", waardoor je heel makkelijk zwaar overstuurd en telkens je richting opnieuw moet corrigeren. Het is niet dat hoe langer je een bocht maakt, hoe harder je stuurt maar puur binair 'rechtuit' of 'maximale bocht'.
Interessant vindt ik de lijn nu al, en ik kan aardig goed overweg met de besturing van de wheeled TD's. De tank die het 'lichtste' beweegt is toch wel de Dragoon vindt. Die zet je in een flits 180 graden om. Zeker als je met 120 km\u een bocht probeert te nemen die je eigenlijk niet gaat halen :+. Dan komt de rem erbij en hop, omgedraaid in de verkeerde richting.

Zoals ik hierboven beschreef heb ik gisteren de ERC gehaald, alleen nog niet kunnen testen. Deze heeft net zoals de LAV-300 3 assen en draait dus beter, zonder in 1x haaks om te staan :9.

Op naar de B1 Centauro zeg ik >:)
User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:03:
[...]
En hij is echt geweldig! :9

Vandaag weer platoon wat mij betreft. Nu heb ik eindelijk wat pantser zodat ik langer dan 3 seconden overleef. :+
Mij best :9, ik ben er rond 8 uur denk wel weer. Je ziet me wel verschijnen

Misschien scheelt het als je is een keer niet als bottom-tier recht naar voren rijdt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Wat betreft langer dan 3 seconden overleven, ben gister suicidaal aan het rushen gegaan. Snelste tank pakken die niet in battle vast zit, volle snelheid vooruit, en je farmed gewoon recon medailles.

Je bent praktisch immuun tegen schade zolang je maximale snelheid behoudt, doordat het aimen een stuk trager gaat dan zeg WoT. Dus niet omhoog rijden of ergens tegenaan crashen, en je kunt gewoon vrij cruisen en stilstaande tanks schieten, lekker cirkeltjes draaien en af en toe beetje hoogteverschil pakken zodat ze je weer kwijt zijn.
Natuurlijk gaat dat niet lang goed, maximaal 1 minuut meestal :9 . Maar je eindigt met gemak met een recon medaille en met xp in de middenmoot zonder teveel te hoeven doen. Bovendien zit hun hele team op jou te letten (oeh, LAV, free kill!! gimme gimme gimme), waardoor je 14 maten zich kunnen uitleven op al die stilstaande tanks die te druk bezig zijn op jou te schieten.

Zat zo in 3-4 gevechten tegelijk hierdoor, en XP en unlock scores vlogen binnen. Hoop vanavond 1 of zelfs beide SPG lijnen te bereiken, dan ga ik wel weer serieus aan de slag. Maar misschien dat ik nog een snelle tank lijn erbij pak, gewoon voor teams te trollen.

[ Voor 19% gewijzigd door Xanaroth op 13-10-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cKwyBSz.jpgZo lukt de grind wel redelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Mohge... ken het ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Was een dubbel. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Zover was ik ook wel ;) :+. Tot vanavond zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Euh, Max heeft xxx/999,999 nodig voor het volgende level? Lijkt me een Beta dingetje hoop ik voor je, anders moet je nog 500 van dat soort potjes door (gezien de +2,8k xp) en wordt het voor ons normale stervelingen echt hulpeloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Xanaroth schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:31:
[...]

Euh, Max heeft xxx/999,999 nodig voor het volgende level? Lijkt me een Beta dingetje hoop ik voor je, anders moet je nog 500 van dat soort potjes door (gezien de +2,8k xp) en wordt het voor ons normale stervelingen echt hulpeloos :P
Level 5 is de hoogste level voor commanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:38:
[...]
Level 5 is de hoogste level voor commanders.
Ik weet zeker dat ik level 6 ga halen.

Ooit :+
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste