Meer er over morgen/overmorgen. Heb het nogal druk (met computers bouwen) dus moet even een goed moment vinden.
Heb jij trouwens ook een GTX 970? Ik heb snel even gekeken en kon geen V-Sync optie vinden maar als die er is zet ik die graag uit. Wat extra fps is nooit slecht.
(Zie de comment nu pas dus vandaar dat ik ook nu pas erop reageer

)
Iusedto schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:58:
[...]
Dank u

Heb amper WoT gespeeld . Als ik totaal 20 potjes heb gespeeld in die game dan is het veel hehe
Ben een echte tank noob.
Om diverse redenen spreekt AW me meer aan en wil ik me daar wel eens op focussen.
Hoop vanavond eens wat verder te komen. Tier 1 FTW voorlopig

Bigsexy3 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:40:
[...]
Welkom

.
Al spelende leert men heb ik ondervonden (dankzij WoT). Het helpt om veel YT-filmpjes te kijken van gerenommeerde spelers, al moet ik zeggen dat AW zelf ook goede filmpjes maakt qua uitleg.
Doe er je voordeel mee, en deel je ervaringen hier
PVE moet ik zelf nog proberen PVP trekt me meer denk ik

PVE is best leuk om te doen maar vooral in de latere missie's is teamwork wel van belang om de vele tanks die van verschillende kanten komen uit te schakelen. Ik ondervond meerdere malen dat we uit elkaar raakte en dus een voor een werden uitgeschakeld door de overwelmende hoeveelheden vijanden.
YouTube filmpjes kijken helpt inderdaad om een goed beeld te krijgen van de sterkte van tanks en plus en minpunten. Verder is het ook goed om, als de Wikia er eenmaal is, je daarop regelmatig in te lezen zodat je ook de details leert kennen en wat dingetjes van populaire tanks weet zoals frontal armour, reloading time, manoeuvreerbaarheid en ga zo maar door. Als je die dingen weet helpt dat weer als je zo'n tank tegenkomt.
Denk dat ervaring natuurlijk ook veel meespeelt. Des te meer bepantserde voertuigen je moet trotseren des te meer kennis je opdoet die je in latere battles weer in je voordeel bij beslissingen kunt gebruiken. 20 battles is niet veel te noemen. Bij mijn vrienden, die niet veel WoT spelen, ligt het gemiddelde rond de 1.000, bij mijn clanmates rond de 6.000 en bij veel vrienden die ik via WoT ken tussen de 8.000-10.000. Dan is 20 wel heel weinig. Maar je hoeft niet 10.000 battles te hebben gespeeld om goed te zijn!

Iusedto schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:41:
Ik heb SoF pakket gekocht ( € 13,50) omdat ik niet weet of dit wat voor me is. Maar voor dat bedrag wil ik het wel proberen.
Maandje MMO kost me dat ook en dat speel ik al 11 jaar, hehe
Zag dat je zelf je founders pakket nog kan upgraden.
Gisteren begonnen met die eerste 2 begin LT 's
Zeker doorbijten bij die eerste tiers. Ik merk vooral dat ik 'begin tanks' in veel van deze games nooit echt heel leuk vind maar als je dan eenmaal bij de tier 3's in (bijvoorbeeld) AW komt dan veel meer het gevoel krijgt dat je echt een tank bestuurd en dat je een behoorlijke punch kunt uitdelen. Wel leuk dat ze de PT-76 als tier 1 Light Tank hebben want die geeft toch al wel een beetje dat 'mass machine' gevoel van de hogere tiers.

Bigsexy3 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:10:
[...]
Je kan inderdaad upgraden. Ik had eerst het Mercenary Commander pakket, na wat gespeeld te hebben besloten om up te graden naar het Lord of War pakket.
Ben benieuwd hoelang ze ons nog laten spelen of dat ze gewoon door blijven gaan met de servers elke avond online te gooien

Ik heb de Engelse tier 3 premium arty (waarvan ik de naam even kwijt ben en hem niet kan terugvinden. EDIT: De Abbott) nog niet gespeeld omdat iedereen die wou spelen en je dus heel lang in de queue moest maar de AMX 150 90 is inderdaad wel een lollig karretje. Hij trekt misschien niet zo snel op, eenmaal op topsnelheid kun je toch wel een constante 80 verwachte met uitschieters naar de 85 km/h! Qua armour zo goed als niets met als kleine goedmaker 54 op de zijkant van de turret maar verder dan tegen HE doet dat bar weinig. De gun is dan ook wel een van de betere punten met een redelijk snelle reload, aardig wat damage (200-250 ongeveer) en een degelijke penetratie. Vooral fijn dat je, in battles waar veel AFV's in zitten, ook nog goed met de HEAT kunt schieten en dus wat meer damage kan doen.

De Abbott

De AMX 150 90 (met daarachter zijn broertje, de AMX 150 (non premium tier 2))
Hopelijk gaat het bij de volgende EA over naar continue aan net zoals de Russische EA. Nu is het vaak dat, heb ik tijd, ze uit zijn en ik vaak echt een beetje zit te wachten totdat de server weer aan gaan.
[
Voor 4% gewijzigd door
caesar1000 op 15-07-2015 20:17
]