[PC] Armored Warfare

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

caesar1000 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:20:
[...]

Goed dat je het even meldt! Gelukkig heb ik al de Lord of War Founders Pack gekocht (reden is waarschijnlijk wel op te maken uit mijn intro stukje in de Topic Start) dus zal ik niet meer door het spelen met de premium tanks verleid worden om toch die nog duurdere editie te kopen. ^^

"On Friday (17.7.2015), tier 6 premium vehicles as well as the Early Access vehicles will be awarded to all players to test as well!!"

Bedoelen ze dan met dat laatste dat je alle Early Access vehicles kunt spelen of gaat het hier om de exclusieve Premium tanks (de BMPT 'Terminator' en Expeditionary Tank)?
Ik heb ook al de Lord of War pack in de pocket ;)

edit: Net te laat om je edit gezien te hebben.

Maar ik denk dat ze bedoelen dat iedereen (dus ook de mensen die niet de LoW-pack heeft aangeschaft) even met de exclusieve tanks mogen spelen (aka de mensen over de streep trekken om de LoW-pack aan te schaffen). Ik denk dus dat iedereen met alle premium tanks kan spelen die er zijn tot de EA eindigt denk ik

[ Voor 18% gewijzigd door Bigsexy3 op 13-07-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Heb dit weekend een founders pakketje gekocht en het bevalt me wel.
Heb alleen wel moeten constateren dit ik in soort games heel erg slecht in ben, lol :)

Wel erg leuk dat je PVE kan doen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Iusedto schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:49:
Heb dit weekend een founders pakketje gekocht en het bevalt me wel.
Heb alleen wel moeten constateren dit ik in soort games heel erg slecht in ben, lol :)

Wel erg leuk dat je PVE kan doen.
Welkom :).

Al spelende leert men heb ik ondervonden (dankzij WoT). Het helpt om veel YT-filmpjes te kijken van gerenommeerde spelers, al moet ik zeggen dat AW zelf ook goede filmpjes maakt qua uitleg.
Doe er je voordeel mee, en deel je ervaringen hier :9

PVE moet ik zelf nog proberen PVP trekt me meer denk ik O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Bigsexy3 op 14-07-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Bigsexy3 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:40:
[...]
Al spelende leert men heb ik ondervonden (dankzij WoT). Het helpt om veel YT-filmpjes te kijken van gerenommeerde spelers, al moet ik zeggen dat AW zelf ook goede filmpjes maakt qua uitleg.
D
Dank u :)
Heb amper WoT gespeeld . Als ik totaal 20 potjes heb gespeeld in die game dan is het veel hehe
Ben een echte tank noob.

Om diverse redenen spreekt AW me meer aan en wil ik me daar wel eens op focussen.
Hoop vanavond eens wat verder te komen. Tier 1 FTW voorlopig :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Iusedto schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:58:

Heb amper WoT gespeeld . Als ik totaal 20 potjes heb gespeeld in die game dan is het veel hehe
Ben een echte tank noob.

Om diverse redenen spreekt AW me meer aan en wil ik me daar wel eens op focussen.
Zegt maar je/jij hoor :Y.

Tier 1 is wel leuk mist de matchmaker je een beetje uit de hogere tier houdt. Ik heb dan natuurlijk wel het voordeel dat ik ietsjes meer WoT heb gespeeld dan jou. En ik heb in WoT ook het genoegen mogen hebben om in een paar goede clans te hebben gezeten. Daar een hoop geleerd, en die rugzak kan je zo meenemen naar AW.

Ik heb zelf de Lord of War pack. En zoals het daar naar uit ziet ga ik daar geen spijt van krijgen. Van het weekend maar eens de premium tanks gaan testen die er na vandaag aan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik heb SoF pakket gekocht ( € 13,50) omdat ik niet weet of dit wat voor me is. Maar voor dat bedrag wil ik het wel proberen.
Maandje MMO kost me dat ook en dat speel ik al 11 jaar, hehe

Zag dat je zelf je founders pakket nog kan upgraden.
Gisteren begonnen met die eerste 2 begin LT 's

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Iusedto schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:41:
Ik heb SoF pakket gekocht ( € 13,50) omdat ik niet weet of dit wat voor me is. Maar voor dat bedrag wil ik het wel proberen.

Je kan inderdaad upgraden. Ik had eerst het Mercenary Commander pakket, na wat gespeeld te hebben besloten om up te graden naar het Lord of War pakket.

Ben benieuwd hoelang ze ons nog laten spelen of dat ze gewoon door blijven gaan met de servers elke avond online te gooien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hmm, easy PVE ben ik altijd laatste maar bij medium PVE ben ik eerste of tweede 8)7

LAV 150 90. wat een waanzinnige machine O+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:20:
[...]

Vertel :9

[...]

Ik draai ongelimiteerd boven de 80 fps gemiddeld
Meer er over morgen/overmorgen. Heb het nogal druk (met computers bouwen) dus moet even een goed moment vinden.

Heb jij trouwens ook een GTX 970? Ik heb snel even gekeken en kon geen V-Sync optie vinden maar als die er is zet ik die graag uit. Wat extra fps is nooit slecht.

(Zie de comment nu pas dus vandaar dat ik ook nu pas erop reageer :+ )
Iusedto schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:58:
[...]

Ben een echte tank noob.

Bigsexy3 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:40:
[...]

Welkom :).

Doe er je voordeel mee, en deel je ervaringen hier :9

PVE is best leuk om te doen maar vooral in de latere missie's is teamwork wel van belang om de vele tanks die van verschillende kanten komen uit te schakelen. Ik ondervond meerdere malen dat we uit elkaar raakte en dus een voor een werden uitgeschakeld door de overwelmende hoeveelheden vijanden.

YouTube filmpjes kijken helpt inderdaad om een goed beeld te krijgen van de sterkte van tanks en plus en minpunten. Verder is het ook goed om, als de Wikia er eenmaal is, je daarop regelmatig in te lezen zodat je ook de details leert kennen en wat dingetjes van populaire tanks weet zoals frontal armour, reloading time, manoeuvreerbaarheid en ga zo maar door. Als je die dingen weet helpt dat weer als je zo'n tank tegenkomt.

Denk dat ervaring natuurlijk ook veel meespeelt. Des te meer bepantserde voertuigen je moet trotseren des te meer kennis je opdoet die je in latere battles weer in je voordeel bij beslissingen kunt gebruiken. 20 battles is niet veel te noemen. Bij mijn vrienden, die niet veel WoT spelen, ligt het gemiddelde rond de 1.000, bij mijn clanmates rond de 6.000 en bij veel vrienden die ik via WoT ken tussen de 8.000-10.000. Dan is 20 wel heel weinig. Maar je hoeft niet 10.000 battles te hebben gespeeld om goed te zijn! :9
Iusedto schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:41:

Zeker doorbijten bij die eerste tiers. Ik merk vooral dat ik 'begin tanks' in veel van deze games nooit echt heel leuk vind maar als je dan eenmaal bij de tier 3's in (bijvoorbeeld) AW komt dan veel meer het gevoel krijgt dat je echt een tank bestuurd en dat je een behoorlijke punch kunt uitdelen. Wel leuk dat ze de PT-76 als tier 1 Light Tank hebben want die geeft toch al wel een beetje dat 'mass machine' gevoel van de hogere tiers. >:)
Bigsexy3 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:10:
[...]

Je kan inderdaad upgraden. Ik had eerst het Mercenary Commander pakket, na wat gespeeld te hebben besloten om up te graden naar het Lord of War pakket.

Ben benieuwd hoelang ze ons nog laten spelen of dat ze gewoon door blijven gaan met de servers elke avond online te gooien :9
Iusedto schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:44:
Hmm, easy PVE ben ik altijd laatste maar bij medium PVE ben ik eerste of tweede 8)7

LAV 150 90. wat een waanzinnige machine O+
Ik heb de Engelse tier 3 premium arty (waarvan ik de naam even kwijt ben en hem niet kan terugvinden. EDIT: De Abbott) nog niet gespeeld omdat iedereen die wou spelen en je dus heel lang in de queue moest maar de AMX 150 90 is inderdaad wel een lollig karretje. Hij trekt misschien niet zo snel op, eenmaal op topsnelheid kun je toch wel een constante 80 verwachte met uitschieters naar de 85 km/h! Qua armour zo goed als niets met als kleine goedmaker 54 op de zijkant van de turret maar verder dan tegen HE doet dat bar weinig. De gun is dan ook wel een van de betere punten met een redelijk snelle reload, aardig wat damage (200-250 ongeveer) en een degelijke penetratie. Vooral fijn dat je, in battles waar veel AFV's in zitten, ook nog goed met de HEAT kunt schieten en dus wat meer damage kan doen. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.khakicorpsimports.com/vehicles/abbot-1.jpg
De Abbott

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Haitian_Army_during_Operation_Uphold_Democracy.JPEG/800px-Haitian_Army_during_Operation_Uphold_Democracy.JPEG
De AMX 150 90 (met daarachter zijn broertje, de AMX 150 (non premium tier 2))

Hopelijk gaat het bij de volgende EA over naar continue aan net zoals de Russische EA. Nu is het vaak dat, heb ik tijd, ze uit zijn en ik vaak echt een beetje zit te wachten totdat de server weer aan gaan. :/

[ Voor 4% gewijzigd door caesar1000 op 15-07-2015 20:17 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
hoe verhoudt dit spel zich tegenover bijvoorbeeld een WoT?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
caesar1000 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:44:
[...]
...... maar de AMX 150 90 is inderdaad wel een lollig karretje. De gun is dan ook wel een van de betere punten met een redelijk snelle reload, aardig wat damage (200-250 ongeveer) en een degelijke penetratie. Vooral fijn dat je, in battles waar veel AFV's in zitten, ook nog goed met de HEAT kunt schieten en dus wat meer damage kan doen.
Die gun is echt heerlijk. Ben helemaal weg van de 150 90.
Hoe meer ik Aw speel hoe leuker ik het begin te vinden. Kan niet wachten tot de echte game want nu komt er toch een XP wipe ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
hexta schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:41:
hoe verhoudt dit spel zich tegenover bijvoorbeeld een WoT?
Ik merk vooral dat Obsidian Entertainment duidelijk ziet dat er sommige 'minpunten' van WoT best makkelijk verholpen kunnen worden en dat zie je dan ook terug in AW. Zo gaan ze de hoeveelheid geld die je moet betalen voor premium vehicles lager instellen, krijg je een indicatie als je gespot bent, heb je standaard een look-a-like van de WoT jimbo's crosshair mod ingebouwd en hoef je ook niet te betalen voor decals en zulke versieringen. Verder heb je ook dingen zoals PVE en de graphics die ook weer een pluspunt zijn ten opzichte van WoT. Zo als de devs nu bezig zijn met het ontwikkelen gaan ze in ieder geval de goede kant op! :)
Iusedto schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:06:
[...]

Die gun is echt heerlijk. Ben helemaal weg van de 150 90.
Hoe meer ik Aw speel hoe leuker ik het begin te vinden. Kan niet wachten tot de echte game want nu komt er toch een XP wipe ?
De wipe van al je behaalde progressie komt, als het goed is, pas als de game van Eary Access naar Open Beta gaat. De progressie die vanaf dat punt ingaat zal je dan gewoon behouden, ook als de game officieel uitkomt. Het kan zijn dat er een grote bug of een ander groot probleem zich voordoet en de makers tussen de EA releases alsnog de hele game moeten resetten en dus de progressie van de EA spelers weer op nul wordt gezet maar ze proberen dat natuurlijk te voorkomen.

Na net even met de 2S14 Zhalo-S en OF-40 te hebben gespeeld kan ik zeggen dat deze qua geld en XP na een battle wel heel erg dichtbij elkaar liggen. Haalde bij beide, bij mijn eerste battle en tegelijk victor van de dag, +/- 250.000 credits en 2.500 XP dus voor een tier 4 (premium) is dat heel wat geld wat je telkens kunt binnen harken!

De 2S14 Zhalo-S

Afbeeldingslocatie: http://250kb.de/u/120305/j/buhcomdt2X6X.jpg

De 2S14 Zhalo-S is eenmaal op snelheid (duurt even) best 'speedy' voor zo'n brok metaal al is de manoeuvreerbaarheid wel slecht. Je hebt grote en langzame draaicirkels en moet het dus echt hebben van de turret die wel een hoge draaisnelheid heeft. We zullen maar niet over het pantser beginnen want dat is zo goed als niks maar de gun is een typische TD gun die je ook soms (E-25, Jagdtiger 8.8) in WoT tegenkomt: (helaas) een wat lage penetratie (heeft als tier 4 al problemen met de M60), gemiddelde damage maar een redelijk hoge reloadspeed. Hier kun je echt, als second fireline, wat damage mee uitdelen en dat was dan ook zeer vermakelijk om te doen! :*)

De OF-40

De Italiaanse OF-40 is ook een zeer plezante MBT om mee te rijden. Draait niet erg makkelijk, de turret ook niet maar kan toch wel op snelheid komen en heeft ook voor een tier 4 aardig wat hitpoints (1.435). Het armour is op de hull zeer weinig maar kan soms nog wel door de hoek wat laten afketsen en de turret is duidelijk gemaakt om hull-down te gaan en de klappen op te vangen. Deze heeft namelijk wel de nodige dikte. De gun is verder eigenlijk best doorsnee. Schiet niet al te snel maar ook niet langzaam, doet gemiddeld damage en ook de pen is niet overbodig veel. Al met al een beetje een doorsnee MBT die leuk is om te spelen en ook aardig wat geld in het laatje kan brengen. :D

Oh en had ik al verteld dat 'ie er best 'cool' uitziet? (Kan niet toppen aan de Leopard 2 maar alsnog!)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/281lvo.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door caesar1000 op 15-07-2015 20:13 ]

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
[b]caesar1000 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:26:

De wipe van al je behaalde progressie komt, als het goed is, pas als de game van Eary Access naar Open Beta gaat.
Ja, dat bedoelde ik dus.
Ik vind de game zo leuk dat ik er over denk om nu niet meer te spelen of alleen een paar potjes per week maar pas echt ga spelen als mijn XP bewaard blijft.
Game blijft dan ook "nieuw"

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Iusedto schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:44:
[...]

Ja, dat bedoelde ik dus.
Ik vind de game zo leuk dat ik er over denk om nu niet meer te spelen of alleen een paar potjes per week maar pas echt ga spelen als mijn XP bewaard blijft.
Game blijft dan ook "nieuw"
Ik heb nu de tier 4's en speel elke dag de nieuwe premium's om even te kijken hoe ze aanvoelen maar verder speel ik inderdaad ook met mate. Gewoon omdat ik bij het open gaan van de Open Beta wel nog een game wil hebben die leuk is en niet al zoveel gespeeld dat ik ik het meeste al ken en er niks meer nieuw is.

PS: Wat is je AW nickname? Dan zet ik je in de Tweakers list. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door caesar1000 op 15-07-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
caesar1000 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:11:
[...]
PS: Wat is je AW nickname? Dan zet ik je in de Tweakers list. 8)
Iusedto

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Gisteren nog even wat potjes gedaan met die OF-40, wat een beest zeg. Die gun elevation is niet normaal, zoals hierboven beschreven is die tank echt gemaakt om hull down te spelen.

Gisteren ook de T-64 unlocked en gekocht. Ook weer een beest van een tank, goede opvolging van de T-62. Verder dan de T-64 ga ik niet, anders ben ik bang dat ik het woowh effect kwijt raak. Maar dat zal de tijd wel leren. Ligt aan hoelang de EA nog gaat duren, anders kan je na de EA altijd het woowh effect nog krijgen van de tier 9 en 10 die niet in de EA komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gisteren door overwerk niet veel kunnen spelen.
Wel paar potjes gedaan in de normale LAV150 maar dat viel tegen na de premium uitvoering.
Enorm verschil :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Dat kan ik me voorstellen ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Het is in ieder geval duidelijk waar hun verdien model in gaat zitten :)
Was echt dag en nacht verschil , lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:15:
Gisteren nog even wat potjes gedaan met die OF-40, wat een beest zeg. Die gun elevation is niet normaal, zoals hierboven beschreven is die tank echt gemaakt om hull down te spelen.

Gisteren ook de T-64 unlocked en gekocht. Ook weer een beest van een tank, goede opvolging van de T-62. Verder dan de T-64 ga ik niet, anders ben ik bang dat ik het woowh effect kwijt raak. Maar dat zal de tijd wel leren. Ligt aan hoelang de EA nog gaat duren, anders kan je na de EA altijd het woowh effect nog krijgen van de tier 9 en 10 die niet in de EA komen.
De OF-40 is inderdaard een best wel leuke MBT die eigenlijk geen enorm bijzondere uitblink punten heeft. Toch halen de looks mij al snel over om hem toch te gaan kopen wanneer dat mogelijk is. _/-\o_

Ik heb inderdaad dus hetzelfde met AW EA op dit moment. Heb nu de Leopard 1 en T-64 en al deels wat unlocked van beide maar wil eigenlijk niet veel verder spelen om nog veel lol te hebben bij Open Beta gaan. De premiums test ik, zoals ook wel te zien in de posts, elke dag wel. :+
Iusedto schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:08:
Gisteren door overwerk niet veel kunnen spelen.
Wel paar potjes gedaan in de normale LAV150 maar dat viel tegen na de premium uitvoering.
Enorm verschil :)
Iusedto schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:59:
Het is in ieder geval duidelijk waar hun verdien model in gaat zitten :)
Was echt dag en nacht verschil , lol
Vergeet niet dat de LAV-150 90 wel een tier hoger is dan de LAV 150! Logisch dus dat het wereld van verschil is. Vooral ook omdat er maar 8 tiers zijn en de verschillende (op dit moment) nog een stukje groter. ;)

En dan natuurlijk weer (begint een beetje normaal te worden) de 2 premium tanks van vandaag:

De AMX-10P 90

Deze TD is best snel, niet heel wendbaar maar dit is ook niet nodig omdat je vanwege de redelijk lage armour ook best wat afstand mag hebben tegenover de vijand. Het grote pluspunt van dit voertuig is duidelijk de gun die qua penentratie normaal is, qua damage ook maar qua reload time zeker niet! Hij reload lekker snel en zo pomp je het nodige metaal in je vijand! Deze TD is zeker een aanrader en als je hem eenmaal onder de knie hebt leuk om te spelen. :9

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a7/AMX-10P_PAC_90.jpg

De M60A2 'Starship'

Maakt zijn naam waar door het rare uiterlijk wat doet denken dat deze MBT best wat armour heeft. De turret heeft zo haar (heel) ronde/schuine vlakken maar verder is het armour niet bepaald veel. Er zal soms wat afketsen maar er gaat ook veel doorheen. De snelheid en manoeuvreerbaarheid zijn niet de sterkste punten van deze tank en net zoals bij de AMX-10P 90 is de gun weer het bijzondere deel. Deze maakt een enorm kabaal als je schiet en kan behalve de langzame reload AP shells die veel damage doen ook guided missiles schieten al zijn dit er niet veel en is de reload lang. Bij elkaar denk ik dat veel mensen teleurgesteld zullen zijn met de prestaties van deze raar uitziende tank. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.military-today.com/tanks/m60a2.jpg

PS: vandaag rond 12 uur een 'speciale gebeurtenis' hier! :D

[ Voor 28% gewijzigd door caesar1000 op 17-07-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
caesar1000 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:56:
De M60A2 'Starship'

Maakt zijn naam waar door het rare uiterlijk wat doet denken dat deze MBT best wat armour heeft. De turret heeft zo haar (heel) ronde/schuine vlakken maar verder is het armour niet bepaald veel. Er zal soms wat afketsen maar er gaat ook veel doorheen. De snelheid en manoeuvreerbaarheid zijn niet de sterkste punten van deze tank en net zoals bij de AMX-10P 90 is de gun weer het bijzondere deel. Deze maakt een enorm kabaal als je schiet en kan behalve de langzame reload AP shells die veel damage doen ook guided missiles schieten al zijn dit er niet veel en is de reload lang. Bij elkaar denk ik dat veel mensen teleurgesteld zullen zijn met de prestaties van deze raar uitziende tank. 8)7

[afbeelding]

PS: vandaag rond 12 uur een 'speciale gebeurtenis' hier! :D
Deze tank vind ik wel echt ontzettend vet :D

12 uur smiddags? Ik wacht in spanning af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
hexta schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:34:
[...]

Deze tank vind ik wel echt ontzettend vet :D

12 uur smiddags? Ik wacht in spanning af. :P
De Starship is ook niet perse een slechte tank maar ik denk gewoon dat veel mensen wat meer hadden verwacht. Het is niet zo dat de gun nou zo uitzonderlijk goed is dat dat voor een groot deel het armour en de snelheid compenseert. Ik denk dat vooral dingen zoals de guided missiles wel ervoor zorgen dat deze tank op andere punten minder is gemaakt.

Valt het jullie verder ook op dat (volgens mij) alle premiums rookgranaten hebben die ze kunnen gebruiken? 8)

12 uur zal vooral voor andere mensen wel een leuke toevoeging zijn aan dit topic. Waarom zie je dan wel. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
caesar1000 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:48:
[...]

De Starship is ook niet perse een slechte tank maar ik denk gewoon dat veel mensen wat meer hadden verwacht. Het is niet zo dat de gun nou zo uitzonderlijk goed is dat dat voor een groot deel het armour en de snelheid compenseert. Ik denk dat vooral dingen zoals de guided missiles wel ervoor zorgen dat deze tank op andere punten minder is gemaakt.

Valt het jullie verder ook op dat (volgens mij) alle premiums rookgranaten hebben die ze kunnen gebruiken? 8)

12 uur zal vooral voor andere mensen wel een leuke toevoeging zijn aan dit topic. Waarom zie je dan wel. :>
Ik heb het spel nog nooit gespeeld en had ook niet echt verwachtingen dus. :P Maar qua looks vind ik hem vooral heel vet :D
Het is echt maar eens tijd aan het worden om dit spel aan te schaffen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
hexta schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:52:
[...]

Ik heb het spel nog nooit gespeeld en had ook niet echt verwachtingen dus. :P Maar qua looks vind ik hem vooral heel vet :D
Het is echt maar eens tijd aan het worden om dit spel aan te schaffen 8)
"Ik heb het spel nog nooit gespeeld" Oh, dat veranderd de zaak! Zeker even wachten tot 12 uur! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
caesar1000 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:52:
[...]

"Ik heb het spel nog nooit gespeeld" Oh, dat veranderd de zaak! Zeker even wachten tot 12 uur! :P
Present. 8) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Zit present te wachten, ben benieuwd :)

[ Voor 21% gewijzigd door solique op 17-07-2015 11:57 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
solique schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:56:
Zit present te wachten, ben benieuwd :)
Topic Start! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Leuk hoor, ik hoop dat je genoeg mensen kan vinden. Ik heb al toegang en ben niet van plan om te joinen.
Ik ga gelijk voor de internationale clans, succes in ieder geval met het bouwen van je clan.

Wanneer komt de clan-functie tot onze beschikking? Of is dat nog niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:11:
Leuk hoor, ik hoop dat je genoeg mensen kan vinden. Ik heb al toegang en ben niet van plan om te joinen.
Ik ga gelijk voor de internationale clans, succes in ieder geval met het bouwen van je clan.

Wanneer komt de clan-functie tot onze beschikking? Of is dat nog niet bekend
Je kunt nu al wel een clan, in AW Battalion, oprichten maar volgens mij worden die weer gereset bij Open Beta launch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:36
Ik join wel en heb al toegang tot de Early acces.

Bij WoT is de naam van de "tweakers-clan" Gathering of Tanks. Ik had hier eigenlijk wel "Armored Tweakers" verwacht als naam ;)
Maar goed, de naam maakt niets uit. Je keuze is ook prima. Het gaat om de mensen achter de naam!

[ Voor 8% gewijzigd door JulesvH op 17-07-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
JulesvH schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:18:

Bij WoT is de naam van de "tweakers-clan" Gathering of Tanks. Ik had hier eigenlijk wel "Armored Tweakers" verwacht als naam ;)
Zou een goede zijn :)

Vanwaar 41 tankbatallion? dan lijkt de hele connectie met tweakers te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
JulesvH schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:18:

Maar goed, de naam maakt niets uit. Je keuze is ook prima. Het gaat om de mensen achter de naam!
hexta schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:31:
[...]

Zou een goede zijn :)

Vanwaar 41 tankbatallion? dan lijkt de hele connectie met tweakers te missen.
Het is inderdaad waar dat je bij die naam niet snel aan Tweakers zult denken maar daarom denk ik er ook over om zoiets als 41 Tankbataljon [GoT] wil gaan doen om toch nog enige relevantie te hebben met Tweakers. Wou graag toch ook nog een deeltje van ons eigen legertje erin houden omdat dit nou juist de game is waar de Leopard lijn wel erg interessant en uitgebreid (lees: Leopard 2) is. Iets wat in tegenstelling tot WoT met haar Leopard 1's niet gezegd kan worden. :9

Verder hier dan maar weer de dagelijkse premium tank coverage 8) :

De MBT-70

Deze voorloper van de moderne Leopard 2 reeks is een echte alleskunner. Een gun die alweer een enorm kabaal maakt heeft dan natuurlijk ook massive damage en een toch wel lange reload. De penetratie mag ook genoemd worden omdat dit ook niet gemiddeld is. Verder is het armour, en dan in het specifiek de turret, ook op een goede dikte en is deze tank toch nog redelijk rapjes en manoeuvreerbaarheid in tegenstelling tot zijn gewicht. Een MBT die, waarschijnlijk, veel mensen best leuk zullen vinden om te spelen en ook door de veelzijdigheid niet heel moeilijk is.

Afbeeldingslocatie: http://i54.photobucket.com/albums/g108/Luciano_32/mbt70-01.jpg

De BMPT 'Terminator'

Is een afwisseling op de doorgaande hap TD's en onderscheidt zich met haar guided missiles en auto cannon. Deze laatste kunnen aardig wat damage aan richten en hebben bij de meeste tanks geen moeite om door het armour heen te zagen. Het armour is redelijk tegen HEAT met de toegevoegde, verouderde, ERA (Explosive Reactive Armour) blocks maar tegen AP shells is het niks. Verder is de mobility van deze terminator TD eigenlijk een beetje zoals alle Russische MBT's van die tiers. Niet snel maar ook zeker niet langzaam. Dit waarschijnlijk ook omdat de hull van een T-72 de basis van deze tank vormt. Bij het draaien moet er vooral veel worden afgeremd omdat anders de draaicirkel wel heel groot wordt. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.military-today.com/tanks/bmpt.jpg

De Expeditionary Tank

Deze rare eend in de bijt is mijn favoriete premium! Zeer zeer zeer snel met een 80 km/h op platte stukken. Geen kleine draaicirkel maar vanwege het snelle afremmen en optrekken is dit ook niet nodig. De gun heeft een gemiddelde penetratie en damage maar vanwege de ontzettend snelle reload kun je hier lekker veel schade mee uitdelen. We zullen maar niet over het armour beginnen want dat is een van de slechtere punten wat dus eigenlijk ook wel logisch is als je kijkt naar de rest van de eigenschappen van dit voertuig. Een aanrader! :>

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-naJAUxVXj_4/UulQYEZvQqI/AAAAAAAAAN4/vgOlfGMB_78/s1600/Expeditionary_Tank.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Gisteren helaas niet kunnen spelen, dan vandaag die nieuwe prem's van gisteren maar even testen, nog even en dan ben ik weer klaar op de zaak en dan hop ff testen :9

Voor de mensen die de EA te duur vinden bij AW zelf heb ik een link gevonden

Hier de link

Al vaak bij deze site besteld en tot nu toe werkte alles perfect (voor €1 garantie heb je altijd zekerheid)
De gene die dus willen spelen maar nog geen acces hadden, hierbij veel speel plezier

[ Voor 53% gewijzigd door Bigsexy3 op 18-07-2015 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
caesar1000 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:54:
[...]

[...]

Het is inderdaad waar dat je bij die naam niet snel aan Tweakers zult denken maar daarom denk ik er ook over om zoiets als 41 Tankbataljon [GoT] wil gaan doen om toch nog enige relevantie te hebben met Tweakers. Wou graag toch ook nog een deeltje van ons eigen legertje erin houden omdat dit nou juist de game is waar de Leopard lijn wel erg interessant en uitgebreid (lees: Leopard 2) is. Iets wat in tegenstelling tot WoT met haar Leopard 1's niet gezegd kan worden. :9
Is het dan niet beter om het om te draaien? Dat het in feite de tweakers clan is en en een kleine verering erachter ipv andersom?
Armored Tweakers [BN41]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
hexta schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 12:38:
[...]

Is het dan niet beter om het om te draaien? Dat het in feite de tweakers clan is en en een kleine verering erachter ipv andersom?
Armored Tweakers [BN41]
Ook aan gedacht maar dan verlies je de link met het 41e Tankbataljon. Bij '41 Tankbat [GoT]' weten mensen dat het om het 41 Tankbat gaat maar ook over Tweakers omdat de meeste Tweakers wel weten waarvoor GoT staat. Draai je het om, 'Armored Tweakers [41Tb] (of [BN41])', dan heeft het inderdaad een sterkere link met Tweakers alleen is de connectie met het 41 Tankbat verloren gegaan omdat bij [41Tb] alleen de mensen die van deze keuze weten hierachter zullen komen. Zo heb ik in ieder geval mijn keuze gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01
Wanneer start de open beta eigenlijk? dit i.v.m. founders packs.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Bij armored talk speculeert men dat dit september gaat worden, maar wellicht al eerder. Zie de link en dan onderaan het gedeelte "when will AW be released?"

http://armoredtalk.com/20...-news-from-the-forums-21/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Kepro schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 13:15:
Wanneer start de open beta eigenlijk? dit i.v.m. founders packs.
JulesvH schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 14:13:
Bij armored talk speculeert men dat dit september gaat worden, maar wellicht al eerder. Zie de link en dan onderaan het gedeelte "when will AW be released?"

http://armoredtalk.com/20...-news-from-the-forums-21/
Yep, wordt steeds eerder. Eerst waren de geruchten nog december 2014 en nu gaat het dus alleen maar verder naar voren. Mooi zo! Kan niet wachten om echt volop te gaan spelen ipv met mate. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
caesar1000 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 13:05:
[...]

Ook aan gedacht maar dan verlies je de link met het 41e Tankbataljon. Bij '41 Tankbat [GoT]' weten mensen dat het om het 41 Tankbat gaat maar ook over Tweakers omdat de meeste Tweakers wel weten waarvoor GoT staat. Draai je het om, 'Armored Tweakers \[41Tb] (of [BN41])', dan heeft het inderdaad een sterkere link met Tweakers alleen is de connectie met het 41 Tankbat verloren gegaan omdat bij \[41Tb] alleen de mensen die van deze keuze weten hierachter zullen komen. Zo heb ik in ieder geval mijn keuze gemaakt.
Ik denk dat de mensen hier een stuk meer hebben met tweakers dan met het nederlandse leger. Ik zou toch echt kiezen voor Armored Tweakers oid. Maakt de clankeuze voor tweakers een stuk makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Nu ook toegang, thanks Caesar. :)
Pvp wil steeds maar niet lukken om te joinen, pve is wel leuk om te doen. Heb iedereen uit TS invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
hexta schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 18:46:
[...]

Ik denk dat de mensen hier een stuk meer hebben met tweakers dan met het nederlandse leger. Ik zou toch echt kiezen voor Armored Tweakers oid. Maakt de clankeuze voor tweakers een stuk makkelijker :P
Heb net even de 'Battalion' functie bekeken en allemaal nog wat beperkt qua functies etc. Wanneer er meer duidelijkheid is en de Open Beta start zullen we het er nog wel over hebben. :+
solique schreef op zondag 19 juli 2015 @ 15:12:
Nu ook toegang, thanks Caesar. :)
Pvp wil steeds maar niet lukken om te joinen, pve is wel leuk om te doen. Heb iedereen uit TS invite
Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik heet Stinos ingame, kan ik ook in de OP? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
caesar1000 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:30:
[...]

Heb net even de 'Battalion' functie bekeken en allemaal nog wat beperkt qua functies etc. Wanneer er meer duidelijkheid is en de Open Beta start zullen we het er nog wel over hebben. :+

[...]

Graag gedaan!
Hehe is goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Op dit moment is er nog 1 key over dus als er nog mensen zijn die graag in de clan willen komen en ook gratis in de Early Access van Armored Warfare laat het dan weten!

Zie de Topic Start voor meer informatie!

[ Voor 3% gewijzigd door caesar1000 op 20-07-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Gisteren een paar potjes gedaan, de AMX 10-P is tot nu toe denk ik toch wel de leukste tank die ik heb gespeeld. Lekker je vijanden irriteren met speldenprikjes. En dan aan het einde van de battle gewoon nog 2k+ dmg gedaan hebben, echt awesome die tank. Lekkere money grinder voor een normale tank ook.

Me laatste potje was in de MBT-70 (was tevens me eerste pot in die tank), de dag afgesloten met 3.3k dmg, 7.5k exp en 862k credits. Was dan wel nog met dubbel, maar die tank is echt OP. Ben blij dat die tank in me LoW-pack zit en dat ik die gewoon kan blijven spelen na de EA O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Bigsexy3 op 20-07-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 07:06:
Gisteren een paar potjes gedaan, de AMX 10-P is tot nu toe denk ik toch wel de leukste tank die ik heb gespeeld. Lekker je vijanden irriteren met speldenprikjes. En dan aan het einde van de battle gewoon nog 2k+ dmg gedaan hebben, echt awesome die tank. Lekkere money grinder voor een normale tank ook.

Me laatste potje was in de MBT-70 (was tevens me eerste pot in die tank), de dag afgesloten met 3.3k dmg, 7.5k exp en 862k credits. Was dan wel nog met dubbel, maar die tank is echt OP. Ben blij dat die tank in me LoW-pack zit en dat ik die gewoon kan blijven spelen na de EA O-)
Ja, de AMX 10-P is echt een lollig tankje op te spelen en doet mij toch steeds meer een beetje denken aan de Expeditionary Tank. Deze is ook snel, heeft ook geen armour en ook een goede gun. _/-\o_
Voor mij blijft die laatste echt, misschien niet de beste, maar wel de leukste tank om te spelen. (te) Snel, korte reload en aardige damage zorgen ervoor dat deze tank van sommige tanks in in minder dan een halve minuut een hoopje schroot maakt. Gisteren nog 4K damage gedaan en op magische wijze een Sheridan met full health met mijn 70 HP Expeditionary Tank kunnen uitschakelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik heb een nieuw liefje O+

M60A2 Starship....wow _/-\o_

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Iusedto schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:14:
Ik heb een nieuw liefje O+

M60A2 Starship....wow _/-\o_
Dat wordt vrijspelen! In hun laatste EA 4 artikel staat de zin "The M60A2 “Starship” is no longer a premium vehicle and appears in Armored Warfare on tier 4, as does the Italian OF-40. Powerful and mobile, the M48 Patton is sure to fit well on its tier."

Enige pluspuntje is dan wel dat het maar tier 4 is dus makkelijk vrij te spelen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Tier 4 ? Is nu Tier 5 dacht ik.
Als ie Premium bleef had ik hem 100% toch gekocht :)

Van mij mag deze game zo snel mogelijk live gaan want dit wachten is dodelijk, hehe
Wil me XP kunnen behouden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Gisteren de groep gejoined waar ik graag in wilde, de meeste van die gasten zijn al op tier 8. Ik heb besloten om ook gewoon door te gaan. Zoals het er nu uitziet blijven er toch nog steeds veranderingen komen, samen spelen is gewoon veel leuker dan solo.

Ik hoop dat AW alleen wel een goede clanwar functie gaan maken, anders blijven mensen dit spel niet heel lang spelen denk ik. Als je alles hebt, wat zou je dan nog moeten doen anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 20:25
Gisteren van caesar1000 een invite code gekregen.

Na bijna 16k battles in WoT werd het me allemaal toch wat teveel en ik wou al zo lang AW uitproberen.

Gisteren avond een paar uur gespeeld en reeds in mijn eerste battle na 10min iets te aggresief gespeeld en verloren, maar dat werd ruimschoots goedgemaakt in mijn 2e game waarin ik samen met een vriendelijke arty nog de game heb gewonnen ondanks dat we nog een AFK hadden in ons team.

Ook positief dat er toch minder rng is, ik lees zelf maar 10% en je merkt ook meer bounces met sommige tanks. Die AMX 10-P 90 ofzo ook al direct 7 kills mee geharkt lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Welkom bij de club, ik ben WoT ook een beetje zat. Nog geen 10k battles gedaan, het enige wat nog leuk is aan WoT zijn de SH en CW. Randoms zijn helemaal naar de kl*te.

Daarom hoop ik ook dat ze bij AW een goede CW-functie gaan implanteren, want anders denk ik dat de game niet veel spelers gaat behouden. En dat zou dood zonder zijn, want het spel heeft veel potentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:08:
Gisteren de groep gejoined waar ik graag in wilde, de meeste van die gasten zijn al op tier 8. Ik heb besloten om ook gewoon door te gaan. Zoals het er nu uitziet blijven er toch nog steeds veranderingen komen, samen spelen is gewoon veel leuker dan solo.

Ik hoop dat AW alleen wel een goede clanwar functie gaan maken, anders blijven mensen dit spel niet heel lang spelen denk ik. Als je alles hebt, wat zou je dan nog moeten doen anders?
Wel belangrijk om te weten dat er wel degelijk nu kans is op nog een latere reset omdat bij de update naar Early Access test 4 ook een reset van stats gaat plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
caesar1000 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:33:
[...]

Wel belangrijk om te weten dat er wel degelijk nu kans is op nog een latere reset omdat bij de update naar Early Access test 4 ook een reset van stats gaat plaatsvinden.
Maar ze proberen het zo te regelen dat je free xp en credits krijgt ter waarde van de tanks die je nu ge-unlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Als die wipe er komt, so be it. Dat is iets wat je altijd in je achterhoofd moet houden bij een CB/EA, alles in het belang van het eindresultaat denk ik altijd.

Van de week helaas niet zoveel tijd gehad om te spelen, hoop volgende week weer eens een gaatje te vinden. Nu staat me nieuwe pc ook alleen maar stof te happen, dat is natuurlijk niet de bedoeling :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
JulesvH schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:19:
[...]

Maar ze proberen het zo te regelen dat je free xp en credits krijgt ter waarde van de tanks die je nu ge-unlocked hebt.
Bigsexy3 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:22:
Als die wipe er komt, so be it. Dat is iets wat je altijd in je achterhoofd moet houden bij een CB/EA, alles in het belang van het eindresultaat denk ik altijd.

Van de week helaas niet zoveel tijd gehad om te spelen, hoop volgende week weer eens een gaatje te vinden. Nu staat me nieuwe pc ook alleen maar stof te happen, dat is natuurlijk niet de bedoeling :9
Ach, laten we ook niet vergeten dat ze waarschijnlijk de Open Beta al gaan starten in september dus zoveel maken die resets denk ik ook niet uit. Vooral niet als ze dus dat refund systeem ook goed laten werken tussen de komende EA's. :D

Merken jullie trouwens ook dat de FPS lager is dan voorheen? Ik haalde, voor de kleine update van een paar dagen geleden, altijd gemiddeld 70 fps op Ultra met mijn GTX 970. Nu is dat meer tussen de 35-55 FPS en schommelt dit ook enorm ipv stabiel te zijn zoals voorheen. Een vriend van me met zijn GTX 680 merkte dit ook al op. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Geen idee. Ik heb geen tijd meer vrijgemaakt om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

caesar1000 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:25:
[...]

[...]

Ach, laten we ook niet vergeten dat ze waarschijnlijk de Open Beta al gaan starten in september dus zoveel maken die resets denk ik ook niet uit. Vooral niet als ze dus dat refund systeem ook goed laten werken tussen de komende EA's. :D

Merken jullie trouwens ook dat de FPS lager is dan voorheen? Ik haalde, voor de kleine update van een paar dagen geleden, altijd gemiddeld 70 fps op Ultra met mijn GTX 970. Nu is dat meer tussen de 35-55 FPS en schommelt dit ook enorm ipv stabiel te zijn zoals voorheen. Een vriend van me met zijn GTX 680 merkte dit ook al op. :?
Zoals ik zei heb ik niet al te veel tijd gehad. Ik haalde met mijn GTX 970 gemiddeld boven de 75 FPS op Ultra. Als ik van het weekend een gaatje heb zal ik het je even laten weten hoe het bij mij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:36:
[...]

Zoals ik zei heb ik niet al te veel tijd gehad. Ik haalde met mijn GTX 970 gemiddeld boven de 75 FPS op Ultra. Als ik van het weekend een gaatje heb zal ik het je even laten weten hoe het bij mij zit
Benieuwd! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Zo het heeft even geduurd O-), maar gisteren een gaatje kunnen vinden om AW even te spelen.
Ik haalde gemiddeld 70-75 fps nog steeds. Nergens last van, geen drops, geen lag, gewoon zoals het altijd was.

Alleen jammer dat mijn team maten van gisteren het niet zo zagen zitten, na een aantal verlies potten op rij lekker gestopt en wat anders wezen doen. Van de week maar weer eens knallen.

Zijn er nog mensen die de EA actief spelen? Of zijn er veel op vakantie :9 ?

[ Voor 7% gewijzigd door Bigsexy3 op 29-07-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:10:
[...]

Zo het heeft even geduurd O-), maar gisteren een gaatje kunnen vinden om AW even te spelen.
Ik haalde gemiddeld 70-75 fps nog steeds. Nergens last van, geen drops, geen lag, gewoon zoals het altijd was.

Alleen jammer dat mijn team maten van gisteren het niet zo zagen zitten, na een aantal verlies potten op rij lekker gestopt en wat anders wezen doen. Van de week maar weer eens knallen.

Zijn er nog mensen die de EA actief spelen? Of zijn er veel op vakantie :9 ?
Nou ja, de EA #3 is alweer 3 dagen geleden afgelopen dus denk dat er daarom wat minder 'actie' in dit topic is. Heeft natuurlijk voor het grootste deel er mee te maken dat nog maar een beperkte groep kan spelen of daar geld voor wilt betalen en ik denk dat dit, net zoals bij bv. WoT, bij het eenmaal starten van de Open Beta wel zal toenemen natuurlijk. Verder is het ook zo dat bij de start van een EA round of een 'grote gebeurtenis' er natuurlijk weer wat extra's te doen is in AW waardoor er ook weer wat meer activiteit hier is. :P

Ik kan in ieder geval niet wachten op Early Access round 4, startende 13 augustus tot 30 augustus met 24/7 on time! en heel wat nieuwe stuff. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Nog heel even en we mogen weer :D, kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Bigsexy3 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:18:
Nog heel even en we mogen weer :D, kan niet wachten
Ben benieuwd :)

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Vandaag is het dan zover. We mogen weer.
Ben benieuwd hoe alle aanpassingen zich gaan houden, en hoe die nieuwe tech tree's eruit gaan zien.

Leuk om weer opnieuw te beginnen, heb er zin in. Helaas vandaag overwerken dus ik ben bang dat ik niet of maar een paar potjes kan spelen.

Gelukkig is de server nu 24/7 beschikbaar dus dan kan ik na 23.00 ook nog even door gaan.

• JulesvH
Ik sla de ea4 over denk ik. Niet zo veel tijd en 10gb downloaden met traag Internet in het buitengebied is frusterend. Staat de pc gewoon een dag of 2 te downloaden....

Dan wacht ik wel tot ie af is en speel ik wat WoT in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Nou ik heb van het weekend even gespeeld. Met mijn opgebouwde exp. kon ik gelijk bij tier 5 beginnen.
Heb nu de T-72 en de Ck. Mk.5. De T-72 is echt een wereld tank, aardige top-speed, goeie gun en kan lekker bounchen als je wil.

Aan de Mk.5 moet ik nog wel wennen, vindt de stock gun niet echt top en z'n snelheid laat ook nog te wensen over. Gelukkig kan ik nog zat upgraden aan die tank dus ik heb goede hoop dat die leuker wordt in de loop der tijd.

Wel leuk dat je nu ook extra dingen toe kan voegen aan je tank. Extra bescherming van je hull, motor, ammorack e.d. Extra firepower en nog 2 waar ik even niet op kan komen.
Leuk systeem, ook in dat systeem zitten weer verschillende gradaties die je door verschillende tanks te spelen kan vrij spelen. Hebben ze goed uitgedacht. Zo moet je dus verschillende tanks spelen wil je een hogere gradatie krijgen,bijvoorbeeld voor een 2e gradatie hull-reinforcement moet je de T-72A helemaal vrijgespeeld hebben. Ga zo maar door. Heel leuk, zorgt tenminste voor wat afwisseling als je hoger op wil komen.

Ook arty nog even gespeeld (1x) maar dat is niet echt mijn ding. Misschien komt het nog, de arty was nog stock. Ik hou jullie op de hoogte

Zijn er nog mensen die gespeeld hebben toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:46:
Nou ik heb van het weekend even gespeeld. Met mijn opgebouwde exp. kon ik gelijk bij tier 5 beginnen.
Heb nu de T-72 en de Ck. Mk.5. De T-72 is echt een wereld tank, aardige top-speed, goeie gun en kan lekker bounchen als je wil.

Aan de Mk.5 moet ik nog wel wennen, vindt de stock gun niet echt top en z'n snelheid laat ook nog te wensen over. Gelukkig kan ik nog zat upgraden aan die tank dus ik heb goede hoop dat die leuker wordt in de loop der tijd.

Wel leuk dat je nu ook extra dingen toe kan voegen aan je tank. Extra bescherming van je hull, motor, ammorack e.d. Extra firepower en nog 2 waar ik even niet op kan komen.
Leuk systeem, ook in dat systeem zitten weer verschillende gradaties die je door verschillende tanks te spelen kan vrij spelen. Hebben ze goed uitgedacht. Zo moet je dus verschillende tanks spelen wil je een hogere gradatie krijgen,bijvoorbeeld voor een 2e gradatie hull-reinforcement moet je de T-72A helemaal vrijgespeeld hebben. Ga zo maar door. Heel leuk, zorgt tenminste voor wat afwisseling als je hoger op wil komen.

Ook arty nog even gespeeld (1x) maar dat is niet echt mijn ding. Misschien komt het nog, de arty was nog stock. Ik hou jullie op de hoogte

Zijn er nog mensen die gespeeld hebben toevallig?
Heb eventjes gespeeld maar nog niet genoeg tijd kunnen vrijmaken om mijn XP goed in te zetten. Vandaar dat ik ook nog niet echt mijn mening hier heb laten horen omdat ik die simpelweg nog niet goed kan vormen.

Ik vond die 10 GB trouwens wel vrij veel voor hetgeen dat nu in de game erbij is gekomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ja 10 GB was wel veel ja. Gelukkig was het in een zucht en een scheet binnen. Het installeren vond ik alleen een beetje lang duren. Gelukkig had ik nog wat anders te doen tijdens het wacht.

Gisteren niet kunnen spelen, kijken of ik daar vanavond verandering in kan brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat armored warfare de moderne versie van is rn daarom dnk ik dat dit spel beter word iedereen is wel klaar met wot en die wo2 tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Goedendag, ik zag dat ik nog een EA key over heb maar ik wil deze alleen aan een tweaker geven, dus DM me even. first come first serve :P

Key is weggegeven. :)

[ Voor 10% gewijzigd door TweakJerommeke op 30-08-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Early Access 5 in Armored Warfare is scheduled for September
The 5th early access test stage in Armored Warfare is scheduled to run from September 3rd, 2015 until September 20th, 2015. As with EA4, the test will be available for 24 hours a day. There will not be a progression wipe between EA4 and EA5. Keep in mind that prior to OBT, progress will be reset since OBT is really a soft-release of Armored Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Zo morgen mogen we weer, benieuwd wanneer de OBT gaat komen eerlijk gezegd. Kunnen we tenminste is echt gaan grinden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Ze adviseren trouwens een clean install. Dus het is het beste om de game te verwijderen via my.com app. Vervolgens de install-files te verwijderen en dan alles opnieuw downloaden. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

JulesvH schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:05:
Ze adviseren trouwens een clean install. Dus het is het beste om de game te verwijderen via my.com app. Vervolgens de install-files te verwijderen en dan alles opnieuw downloaden. )
Ze? Wie bedoel je daarmee? En hoe kom je aan die wijsheid? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Bigsexy3 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:13:
[...]

Ze? Wie bedoel je daarmee? En hoe kom je aan die wijsheid? O-)
Ze is in dit geval Armoredtalk.com
Daar haal ik mijn AW info vandaan.

http://armoredtalk.com/20...-just-download-the-patch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Thx d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:49:
Zo morgen mogen we weer, benieuwd wanneer de OBT gaat komen eerlijk gezegd. Kunnen we tenminste is echt gaan grinden :9
Volgens de 'geruchten' (o.a. ArmoredTalk en het forum van AW) zou de OBT rond oktober kunnen komen en zou EA5 de laatste EA zijn. Laten we hopen van wel want dan kunnen we eindelijk ook 'echt' beginnen en onze progressie 4ever houden! :+

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Zo ik kan vanmiddag gelijk beginnen, gisteren een clean install uitgevoerd en al me maten dat ook ff laten weten. Kijken of we een beetje chaos kunnen gaan stichten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Bigsexy3 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:08:
Zo ik kan vanmiddag gelijk beginnen, gisteren een clean install uitgevoerd en al me maten dat ook ff laten weten. Kijken of we een beetje chaos kunnen gaan stichten :9
Hebben jullie ook een rare skin op de T-54? Heb een clean install gedaan maar nog steeds rare textures op de T-54. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

caesar1000 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 22:40:
[...]

Hebben jullie ook een rare skin op de T-54? Heb een clean install gedaan maar nog steeds rare textures op de T-54. |:(
De T-54... niet gespeeld dus daar kan ik je helaas niet mee helpen, misschien anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Ea5 nog niet geïnstalleerd, dus geen idee.

Wil deze Early access wel nog ff spelen om er zeker van te zijn dat ik de object 155 (t3 premium mbt) krijg. Ik kan nergens vinden of Early Access testers deze krijgen omdat ze Early Access hebben of omdat ze actief aan Ea5 hebben deelgenomen.

Ben ook wel benieuwd naar de basis en andere ontwikkelingen.

http://armoredtalk.com/20...early-access-reward-tank/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Heeft er hier iemand ervaring met de premium tanks die bij de Lord of war pack zitten? ik overweeg namelijk om die pack te kopen maar zou graag van tevoren willen weten of die tanks de moeite waard zijn.

Alvast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
JulesvH schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:09:
Ea5 nog niet geïnstalleerd, dus geen idee.

Wil deze Early access wel nog ff spelen om er zeker van te zijn dat ik de object 155 (t3 premium mbt) krijg. Ik kan nergens vinden of Early Access testers deze krijgen omdat ze Early Access hebben of omdat ze actief aan Ea5 hebben deelgenomen.

Ben ook wel benieuwd naar de basis en andere ontwikkelingen.

http://armoredtalk.com/20...early-access-reward-tank/
Ik zou gewoon nog even EA5 spelen en denk verder dat iedereen die een van de 5 EA's heeft gespeeld hem krijgt. ;)
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:15:
hoi,

Heeft er hier iemand ervaring met de premium tanks die bij de Lord of war pack zitten? ik overweeg namelijk om die pack te kopen maar zou graag van tevoren willen weten of die tanks de moeite waard zijn.

Ik moet zeggen dat qua moneymaking tov het geld dat je betaald het best tegenvalt. Ja, je krijgt veel voor wat je betaald maar of die tanks allemaal zo top zijn en goed zijn om geld mee farmen: Op dit moment weet ik het nog niet. Tot nu toe heb ik in slechte potjes met een Terminator bv. 500 credits winst. En dat in een game waarin je meer geld (credits) uitgeeft in verhouding tot de prijs van tanks in WoT. Ik zou het zeker doen als je veel AW verwacht te spelen maar anders zou ik voor de gulden middenweg gaan. Kijk zeker even op ArmoredTalk voor wat extra info. :+

[ Voor 6% gewijzigd door caesar1000 op 09-09-2015 10:19 ]

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:15:
hoi,

Ik heb zo allemaal geprobeerd en ik vind het me geld wel waard. Je krijgt bij de LoW bundel ook nog premium dagen en goud dus dat zit zeker wel goed. Ik kan het je aan raden, maar de keuze is aan jou uiteraard

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Voor mensen die interesse hebben er is 24 en 25 september een public stresstest die voor iedereen openbaar is .

Dus als je de game wilt proberen dan is dit de kans !

"Beautiful Clean Coal"

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
leekers schreef op woensdag 23 september 2015 @ 00:12:
Voor mensen die interesse hebben er is 24 en 25 september een public stresstest die voor iedereen openbaar is .

Dus als je de game wilt proberen dan is dit de kans !
Onthoudt wel dat het natuurlijk een stresstest is en er dus problemen kunnen voorkomen. Dat is wel logisch want dit is nou ook juist het hele doel van zo'n stresstest: om te testen hoe goed de servers het houden onder de druk van zoveel online players.

Oh en had ik al verteld dat je ook 7 dagen premium krijgt als reward? _/-\o_

• leekers
The download is nu beschikbaar voor diegenen die vanavond willen spelen

Op deze link kun je alle info vinden en de downloadlink

http://aw.my.com/en/forum...nload&p=411211#post411211

[ Voor 53% gewijzigd door leekers op 24-09-2015 12:20 ]

"Beautiful Clean Coal"

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Heeft iemand hem al gedownload? Ik zit nu op 6 van 16 GB... Met de huidige snelheid duurt het nog een halve dag voordat ik het spel binnen heb... :(

• leekers
JRacer schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:34:
Heeft iemand hem al gedownload? Ik zit nu op 6 van 16 GB... Met de huidige snelheid duurt het nog een halve dag voordat ik het spel binnen heb... :(
Ik heb vanmorgen download gedaan duurde iets van 56 min .

Er zijn een aantal mensen aan het seeden waaronder ik dus hopelijk helpt dat wat .

Ik moet zeggen het is zeer de moeite waard om er wat moeite voor te doen !

"Beautiful Clean Coal"

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 21:46
Wat een drama die download, ben al 3 uur bezig, en de installatie staat pas op 50%.

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
1337aldi schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:27:
Wat een drama die download, ben al 3 uur bezig, en de installatie staat pas op 50%.
De installatie duurt inderdaad best lang het het is dan ook qua gamefiles aardig veel voor zo'n type game. Ik denk dat het langzame downloaden nu vooral is vanwege het aantal mensen dat het ook graag eens voor de 1e keer wilt proberen. Normaal download ik Armored Warfare met +/- 14 MB/s en nu met 6 MB/s dus dat geeft dat denk ik wel aan. :+

Heb ook even in de TS een duidelijke aankondiging geplaatst en even de status van de game aangepast. Zodra de Open Beta start ga ik de rest aanpassen naar de huidige situatie. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door caesar1000 op 24-09-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Deelname aan de strestest geeft een beloning van 1 premium tank and 7 dagen premium

http://aw.my.com/us/news/...ss-test-reward-object-155

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
leekers schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 05:55:
Deelname aan de strestest geeft een beloning van 1 premium tank and 7 dagen premium

http://aw.my.com/us/news/...ss-test-reward-object-155
De test is met 24 uur verlengd tot as zondag 20.00

http://aw.my.com/us/news/general/stress-test-extension

"Beautiful Clean Coal"

• HaterFrame
  • Laatst online: 15:33

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik kom dus al 2 dagen niet op de EU server door slechte routing... NA is geen probleem :(
Heb geen zin om met VPNs aan de slag te gaan maar klote is het wel :(

I am the great Cornholio!

• leekers
Heb geen idee hoe dat kan .
Ik speel de afgelopen 2 dagen zonder problemen (afgezien de eu server die paar keer even down is geweest)

"Beautiful Clean Coal"

• HaterFrame
  • Laatst online: 15:33

HaterFrame

Well... Poo came out!

Als je kijkt op de status pagina die via de launcher word aangegeven hebben meer mensen er last van, ach ja... momenteel zo veel leuke spellen dat ik me er niet echt druk om kan maken :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
Er wordt morgen bekend gemaakt op welke datun de open beta van start gaat

http://aw.my.com/en/forum/showthread.php?29503-Omg/page2

[ Voor 29% gewijzigd door leekers op 28-09-2015 17:41 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01
Dat is goed om te weten.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 16:12
1-10 begint de headstart OBT en vanaf 8-10 gaat ie helemaal open.

http://aw.my.com/us/news/general/introducing-open-beta

WoT/AW: panzerjur

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste