[MMO] War Thunder

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-04 08:09
Het bolletje in arcade is ook niet heilig maar het helpt natuurlijk wel redelijk hard. Ik heb al wat historicals gespeeld maar het is niet zo mijn ding. Realistisch is het wel, maar je vliegt heel lang, vervolgens haal je missch 1 target neer, en dan moet je helemaal terugvliegen om opnieuw kogels/ bommen te gaan halen.

Nu moet ik wel toegeven dat ik redelijk wat kogels verspild heb, waarschijnlijk nog wat gewoonte uit arcade, maar op sommige bombers gooi je een hele lader met MG's en als je pech hebt heb je gewoon niets critical gekregen. De truc zal hier ook wel zijn om meteen een goed vliegtuig te kiezen met veel cannonkogels als fighter waarschijnlijk.

Het resultaat was zo'n 4000 lions, terwijl ik er in arcade op evenveel tijd zo'n 15.000 verzamel.

Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik hou momenteel toch iets meer van het snellere arcade dan van historical. Ik zal het af en toe nog wel eens proberen, maar tot nu toe heeft het mij nog niet zo kunnen bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284985

Ik zit aan de 50k lions / XP per match in mijn ME410, om nog maar niet te beginnen over de Jelly Welly en de Dora. (100-200K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 23-04 19:00
Anoniem: 284985 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:02:
Probeer eens Historical Lointje, op dit moment is het zeer uitdagend voor Allies.
Leuk ja. Op Arcade is het niet zo'n probleem, maar als Brit kom ik alleen maar tegenover Duitsers van een veel hogere tier. Daar vlieg je dan met je Hurricane Mk2 (3) tegen die 109s van rond de tier 6. Die komen even één keer hard aanvliegen en ik ben instant dood. En het leuke is dat die dingen ook nog een keer sneller hoog in de lucht zitten, dus BnZ daar mee doen is ook niet weer veel werk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Dat is inderdaad al beter maar hoe lang duurt zo'n 50k potje dan? En over hoeveel kills/ground targets hebben we het dan?

En hurricane (3) -> rockets slotten, chicken forceren en lachen als ze ontploffen :) Sowieso pak je volgens mij beter de beaufighter die je op rank 4 (of is het pas 5?) krijgt. Of de spitfire van rank 6 als je al zover bent. Cannon vs mg is vaak nogal oneerlijk. Ondanks dat was mijn hurricane toch lange tijd het vliegtuig waar ik meeste kills mee haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Spitfire op Rank 4 is ook een hopeloos ding. Dat ding is alleen wendbaar op lage snelheiden en dan ben je ook schietvoer voor alle 109s. Beaufighter is pas level 5 helaas. Die hurricane kom ik gewoon van boven af aanzetten en ga ik wel met rockets snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Anoniem: 284985 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:57:
Ik zit aan de 50k lions / XP per match in mijn ME410, om nog maar niet te beginnen over de Jelly Welly en de Dora. (100-200K)
Met de dora heb ik altijd pech. Wordt meestal meteen uit de lucht geknald zodra we in gevecht komen.
Net even de jelly welly aangeschaft, en in 5 potjes HB meteen 300-400k winst ofzo. Dat ding verdient zich makkelijk terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-04 08:54
Ik ben niet zo'n fan van HB. 5 minuten vliegen voordat je in actie bent en dan neergehaald worden door AAA. Doe mij maar arcade.

Waar spenderen jullie trouwens je crew xp points aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Voor de hogere ranks waar repair cost erg hoog wordt: repair rank (minimaal rank van vliegtuig) en repair speed, de rest op alles van de pilot. Gunners zijn redelijk useless. Kun je beter zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Als je voornamelijk arcade speelt: eerst wat punten in reload speed (tot ongeveer rank 12, dan zit je aan 15s) en wat in g-force zodat je niet constant blackouts krijgt bij het draaien.
Eens daar wat punten inzitten voornamelijk de goedkoopste dingen. Hoewel ik daar meestal ook begin met keen vision, visibility, gforce, ... van de piloot.

De reden dat ik gewoon de goedkoopste neem, is dat je crew rank dan heel snel stijgt en eens je op 100 + 10*(plane level) zit, kan je de crew expert maken voor dat vliegtuig (voor low level planes is dit heel goedkoop, stijgt wel snel in prijs eens je aan lvl 6 planes begint). Expert geeft je +30 in vision, visibility, repair speed en reload speed voor die crew in dat vliegtuig. Dit is toch een zeer grote boost.
Bij de pure fighters (3 crews bij mij) steek ik geen punten in gunners omdat ze die toch niet hebben. Bij de bomber + 2 heavy fighters (die met gunners) doe ik dit wel.

Het kan inderdaad ook een goed idee zijn om je repair rank even hoog te houden als je plane level. Hierdoor heb je de repair speed bonus die je in repair speed hebt gestoken. Zelfde geldt bij gunners, als je evenveel gunners houdt als er in je plane zitten, dan heb je geen penalties op hun accuracy etc. Dit is wel heel duur (240 crew points voor van 1 naar 2 gunners te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01-2021
vandaag trouwens 1,5 keer xp voor een aantal vliegtuigen, heb mijn lag3 dus maar afgestoft en een lading xp verzamelt :D. Helaas heb ik geen andere vliegtuigen met 1,5 keer xp en is mn lag3 al helemaal geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Die x5 xp op eerste battle was ook wel weer eens prettig. Vooral met een leuk win in HB. 300k xp in een match erbij ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-04 12:06
Kunnen jullie mij in de startpost zetten? Ingame nick: JeroenV.

Van de week kwam ik Floks al in een public tegen, gezellig een paar potjes geplatooned. Voor herhaling vatbaar!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
defusion, hoeveel kills/ground targets haal jij dan in zo'n match in HB? Als ik een beetje een lekker potje speel op arcade, haal ik misschien 20k xp, zonder premium.

Ik mag trouwens ook wel in de startpost; McBacon0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
geloof dat ik die match 12 ground kills (medium en heavy tanks) had, wat hits van mijn gunner maar geen airkills, en mogelijk nog een landing.
edit: ohja, wel premium en rank 7 premium plane ;)

[ Voor 14% gewijzigd door defusion op 27-05-2013 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hopelijk snel rank 7 met Engeland, tot die tijd heb ik een crappy Beaufort bomber die maar 4x250lb of 2x500lb bommen kan meedragen. Dan zou een Wellington met 10x250lb toch een een stuk fijner zijn om echt wat uit te halen tegen ground targets.
Wat ik wel mis is weapons op vliegtuigen kunnen kiezen nadat je weet welke map gespeeld wordt. Een map met schepen vereist toch andere type bommen dan een map met alleen maar grondvoertuigen. High impact vs carpet bombing.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Dat kan je wel tsurany. Op het moment dat je map geladen is, en je dus één van je planes moet kiezen, klik je op dat vliegtuig. Dan krijg je daaronder het overzicht van alle bommen, kogels, fuel... dat je standaard hebt geselecteerd. Dit kan je hier nog veranderen!
Klik bv op: rockets x 8, en dan krijg je een dropdown met alle opties zodat je bv de torpedo kan nemen ipv rockets. Was ook een eye opener voor mij toen ik het doorhad. Pas als je alles geselecteerd hebt, duw je op play en vertrek je met de instelling die je wil.

De wellington is ind goed qua bommen maar qua snelheid is het wel om te huilen. Eens je wat xp hebt kan je wel 18x250lb, 1x4000lb of 2 torpedo's nemen en als je aan de targets geraakt, is dat altijd een mooie boost in kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Oh nooit geweten, vanavond even uitproberen want dat is wel ideaal. In ieder geval negatief puntje voor UI design als dit kennelijk zo weinig op valt.

Snelheid zal idd wel om te huilen zijn, maar met maximaal 4 bommen kan je gewoon te weinig om echt huis te halen, zeker met een reload time van meer dan een minuut.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:44

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
A-Tray schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:56:
Kunnen jullie mij in de startpost zetten? Ingame nick: JeroenV.

Van de week kwam ik Floks al in een public tegen, gezellig een paar potjes geplatooned. Voor herhaling vatbaar!
Heb je toegevoegd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:28:
Oh nooit geweten, vanavond even uitproberen want dat is wel ideaal. In ieder geval negatief puntje voor UI design als dit kennelijk zo weinig op valt.

Snelheid zal idd wel om te huilen zijn, maar met maximaal 4 bommen kan je gewoon te weinig om echt huis te halen, zeker met een reload time van meer dan een minuut.
Ja dat hadden ze wel wat duidelijker kunnen maken. Je kan aan de linkerkant ook bepalen waar je start als bomber in historical en FRB bijvoorbeeld. Default is in mid-air maar je kan ook de airstrip pakken als dit beter aansluit bij je strategie.

Ik zit nu rank 17 in Duitsland, als er iemand een introductie wil voor historical stuur dan maar een PM hier of ingame. (zelfde nick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Dank! :)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Hmm, ik dacht dat ik niet zulke hele gekke dingen deed met mijn lions. Maar nu begin ik toch te merken dat je misschien iets te weinig per game verdient gemiddeld.
Bijna rank 9 met de russen, dus bijna de yak-3, die ik wel graag wil. Maar ik kan ook mijn crew upgraden in mijn yak-9t, wat ik ook graag wil. +30 reload speed skill kan ik wel gebruiken met dat kannon.

280k lions te spenderen, crew upgraden kost 320k, yak-3 kost 400k+80k voor de yak-3. Met nog geen 100k xp te gaan tot lvl 9.

Iemand tips om snel en makkelijk geld te verdienen? Ik heb een tijd gevlogen met de lagg-3 op lage levels om die crew te kunnen upgraden. Daar verdien je niet zoveel mee. Toch maar HB gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
mcbacon0 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:20:
Hmm, ik dacht dat ik niet zulke hele gekke dingen deed met mijn lions. Maar nu begin ik toch te merken dat je misschien iets te weinig per game verdient gemiddeld.
Bijna rank 9 met de russen, dus bijna de yak-3, die ik wel graag wil. Maar ik kan ook mijn crew upgraden in mijn yak-9t, wat ik ook graag wil. +30 reload speed skill kan ik wel gebruiken met dat kannon.

280k lions te spenderen, crew upgraden kost 320k, yak-3 kost 400k+80k voor de yak-3. Met nog geen 100k xp te gaan tot lvl 9.

Iemand tips om snel en makkelijk geld te verdienen? Ik heb een tijd gevlogen met de lagg-3 op lage levels om die crew te kunnen upgraden. Daar verdien je niet zoveel mee. Toch maar HB gaan doen?
Het is natuurlijk een game waar ze geld mee willen verdienen, daardoor zul je op een gegeven moment de nadelen van het gratis spelen merken verwacht ik, betekent niet dat het niet kan. HB kan je wel meer geld mee verdienen, moet je alleen wel redelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Precies, zo is het spel ontworpen, boven de rank 6-7 moet je keuzes gaan maken als je gratis wilt blijven spelen.
Maar een premium wellington bomber en dan HB bombing runs in berlin doen is momenteel de snelste manier om lions te grinden. Minimaal half miljoen per uur als je steeds die ene map krijgt (momenteel zo'n 90% van de tijd) en je met premium speelt, zeg minimaal 350k/uur zonder premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jelly Welly, zo heb ik ook rank 17 gehaald met de Duitsers. De economie gaan ze aanpakken in 1.30 want behalve deze uitzondering zijn er weinig manieren om goed lions binnen te harken. In 1.27 was de progression curve te makkelijk, in 1.29 is deze te moeilijk. Hopelijk kan Gaijin een mooie balans vinden met 1.30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Hoe doen jullie dat dan in de duitse tree want die is gigantisch. Focussen op 1 type vliegtuig (de 109's bv gezien hun huidige sterkte) en dan 1 vliegtuig per lvl kopen.
Of slagen jullie er toch in om redelijk gespreid vliegtuigen te kopen? (missch hadden jullie grootste deel al pre 1.29?). Of moet je op dat lvl zoveel matches spelen voor xp dat de lions je opnieuw inhalen tov xp.

Zoals hierboven gezegd kom je rond lvl 7 in de problemen met vliegtuigen, upgrades en crew experts te kopen en moet je keuzes gaan maken. Je kan wel eagles kopen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de eagle -> lion rate momenteel niet geweldig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ik ben begonnen met 1.29, en meteen starter pack met dora + premium genomen, verder nog de wellington aangeschaft.
Heavy fighters heb ik niet meer gekocht na rank 7 omdat ik er niet zoveel mee vlieg, heb liever de lichte fighters, en die heb ik allemaal zover beschikbaar tot rank 10 (wat ik nu ben). Nu stijgen ze wel sterk in prijs, maar met nog 1,7 miljoen op de bank en de komende inkomsten uit matches kan ik er wel een paar kopen.

Bombers heb ik na de wellington ook niet meer gekocht. Als er wat meer high-value stationary targets komen ga ik daar wel wat meer mee vliegen, maar voorlopig alleen de jelly welly in HB. En die vlieg ik vrij suicidaal, gezien je op ruim minder dan 1km vliegt als je consistent de tanks wilt raken. Laat daar nou net alle fighters ook vaak zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ongeveer hetzelfde gedaan als defusion, je gebruikt "the iron banana" of "jelly welly" om lions en XP binnen te harken op de Berlin map. 5000 lions per medium of heavy tank en per match ongeveer 50 - 150.000 XP afhankelijk ervan of je wint of niet.

Het is nog leuk ook, want je bent altijd de primary target. Daarom begin ik altijd met de Berlin map op het vliegveld, AFK even een minuut of twee voordat ik opstijg en langzaam naar de tanks toevlieg. Je hebt 18x 250lb bombs waarmee je na een beetje oefenen ~17 targets mee kan raken. Als je een beetje gevoel hebt gekregen voor het bombarderen kan je kijken naar de Do 217-E2. Deze heeft 26x 50kg en vliegt ongeveer 550km/h tegenover 360km/h (met alle opgrades op je Welly).

Behalve de beste (en leukste) bomber line-up op dit moment zijn de Me 410's en dan voornamelijk de Me 410 B6 / R3 interessant om mee te vliegen in Historical. Afgelopen weekend 6 kills in een match ermee gehaald, waarvan er 3 head-on gingen. :X

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 284985 op 28-05-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Is inderdaad altijd leuk als mensen niet opletten en head-on tegen een vliegtuig met kanonnen invliegen, zijn ook genoeg mensen die dat proberen als ik met mn il-2 aan het vliegen ben.
Vraagje trouwens, heeft iemand ervaring met het kopen van golden eagles met IDeal? Heb het namelijk vanochtend toch maar gedaan om een paar leuke vliegtuigen te halen, maar heb ze nog steeds niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even support benaderen, bij mij ging het instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Ja, ik ben mij al een tijd aan het focussen op 1 groep. Bij de russen heb ik de IL-2M niet gekocht, dat werd te duur. Bij de Duitsers heb ik inderdaad alleen de BF109's (tot de G2). Ik moet zeggen dat ik lvl 7 wel erg laag vind om al zulke keuzes te moeten maken.
Op het moment haal ik meer xp dan lions, en dat klopt gewoon niet. Net level 9 met de russen, en ik kan het enige nieuwe vliegtuig dat ik heb unlocked niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-04 11:06
Ik heb bijna 2M aan Lions, ben meer bezig met het uppen van mijn crew

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Van de support toch de golden eagles gekregen, heb er een P39 en een I16-28 van gekocht, man wat is dat leuk vliegen nu. Bommenwerpers uit de lucht halen is nog nooit zo makkelijk geweest :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
defusion schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:52:
Precies, zo is het spel ontworpen, boven de rank 6-7 moet je keuzes gaan maken als je gratis wilt blijven spelen.
Maar een premium wellington bomber en dan HB bombing runs in berlin doen is momenteel de snelste manier om lions te grinden. Minimaal half miljoen per uur als je steeds die ene map krijgt (momenteel zo'n 90% van de tijd) en je met premium speelt, zeg minimaal 350k/uur zonder premium.
Om op mezelf terug te komen, zojuist uurtje HB met de jelly welly gespeeld, en het ging naar mijn mening vrij beroerd. Soms net 2-3 groundkills ofzo voordat ik uit de lucht geknald wordt.

Dan nog van 22:33 tot 23:37 waren de inkomsten volgens het event log: 65+87+27+44+87+32+78+36 = 456k
Let er op dat er een aardig verschil kan zitten tussen wat je direct ziet, en het uiteindelijk oplevert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471687

ik ga vaak met de iL-2m in HB, dan krijg ik meestal rond de twintig ground kills. Het enige nadeel hieraan is dat je laag bij de grond blijft en de russen nogal vliegende bakstenen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Eindelijk rank 7 met de Britten, m'n eerste Wellington bomber. Dat ding is log en traag :O Totaal andere manier van vliegen. Maar met 10x250lbs is het wel lekker punten rapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-04 00:47
Ik heb hem sinds gisteren geinstalleerd en het speelt best leuk! Ik moet alleen wel wennen aan de controls (of een joystick kopen)

Ik merk ook dat je ground targets niet moet afschieten met je reserve planes in historical battles :)

Vind de gameplay iig leuker dan World of Warplanes en de skill/tech tree werkt een stuk beter.
Een waardige concurrent denk ik zo :)

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ligt aan welke groundtargets het zijn. Tanks en pillboxes kun je vergeten.
Kunt altijd kamikaze erin vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Met een machinegun kom je niet makkelijk door bepantsering of steen heen inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Armored vehicles, AAA, artillery en landing crafts zijn met elk vliegtuig wel neer te krijgen. Voor de rest gebruik je beter bommen (of torpedos op schepen).

@tsurany, ja zoals ik zei, die wellington is echt traag. Klimmen is niet echt een optie, maar als je bij je targets geraakt kan je wel een lekkere multistrike uit je vliegtuig halen en vliegen de lions binnen. Wellington krijgt ook vrij veel lions voor "battle time/time alive" (ik ken de exacte benaming niet meer maar het gewoon vliegen en in leven blijven). In arcade kan je eigenlijk overwegen om gewoon met wellington te beginnen, te duiken om toch aan 450km/h te gaan en dan een multistrike x8 er uit te persen voor je door het leger fighters achtervolgd wordt omdat je op 500m hoogte vliegt. Daarna gewoon met je eigen fighters gaan vliegen. Dit geeft een enorme boost in lions. Wel niet ideaal voor teamplay natuurlijk om zomaar je enige bomber "weg te gooien".
Een andere optie is met de 4000lb bom hoog te gaan en om de minuut eentje te droppen op enemy airfield. Voordeel is dat je 1600 lions krijgt per bom (non premium). Het nadeel is dat eer je hoog boven hun airfield bent, de ronde soms al half over is :) Onderweg kan je wel wat pilboxes en hun surroundings neerhalen natuurlijk.
In HB is hij wel fijner. Nog altijd even traag maar met 18 bommen kan je veel ground kills maken alvorens je moet terugkeren om te gaan reloaden. Op de terugweg word ik wel elke keer (in het totaal van 2 rondjes) door een BF109 neergehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ach een 8x multistrike is toch prima teamplay? Vanavond weer lekker mee spelen, zin an :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-04 00:47
En die historical battles met een LVL 1-2 plane is ook niet aan te raden :P

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannerFigurezZz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ipazza schreef op zondag 14 april 2013 @ 11:18:
Sinds 1.29 hebben ze de economy in het spel kapot gemaakt. Je verdient nu zo weinig dat je wel het level bereikt maar de cash voor het toestel wat je nodig hebt niet kan behalen. Daarbij is het nu bijna onmogelijk om met level 10/15 vliegtuigen in HB te vliegen.

Ik heb nu een B17 maar repair kosten in HB voor een kapot toestel zijn 34k, als ik alle target bomb in de missie kom je vaak nog niet eens op de 20k uit. Dus ik moet ook nog 3 vliegtuigen neerschieten om gelijk te komen. Heerlijk hoe stupide het systeem geworden is.
Met premium is dit niet veel beter aangezien je: 2X EXP krijgt en maar 1,5X Eagles

Speel dit spel trouwens al een tijdje, vermaakt me er enorm mee. Ben begonnen met de Britten en tot level 8 gekomen, Russen level 5 en Amerikanen level 3. Viel mij op dat de landen echt karakteristieken hebben; zo zijn Britse vliegtuigen erg "gemiddeld" en kunnen Amerikaanse vliegtuigen niet klimmen :D , Russen hebben hele snelle en zware wapens ook op lagere levels en zijn de Japanners gewoonweg enorm wendbaar.

Leuk spel, maar het economy system moeten ze echt fixen.

PS: tip voor mensen die net quitte spelen: zorg voor een crew repair level dat gelijk is aand dat van het vliegtuig, anders kost repareren je rond level 6-8 klauwen met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Is dit spel een beetje te vergelijken met IL-2 Sturmovik (de originele)? Ik ga het vanavond in elk geval eens installeren. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nee dit is wel een heel stuk anders vind ik, maar wel vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Maar op bvb. HB is het dan niet meer simulatie als arcade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Dan komt het wel weer een stuk meer in de buurt inderdaad, er is echter iets met deze kisten in dit spel. Weet niet echt wat, maar ik heb het gevoel dat ze als het ware bijna door water vliegen en niet door de lucht, het voelt vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natuli
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-04 20:48
Ik heb een vraagje. Mijn main faction zijn de japanners en omdat ik level 4 ben zijn 2 van mijn "beste" vliegtuigen hydroplanes dus kan ik niet landen enkel crashen op de landingsbaan en wachten op repair. Is het verstandig om dan al Historic Battles te doen of moet ik even wachten op mijn volgende level zodat ik met de Hien weer een fighter met een landigstel heb?

@Tsurany: Tsja je hebt natuurlijk gelijk. Maar ik wilde niemand benadelen als ik na het landen niet meer terug naar het gevecht kan gaan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Natuli op 29-05-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Probeer gewoon een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Natuli schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:21:
Ik heb een vraagje. Mijn main faction zijn de japanners en omdat ik level 4 ben zijn 2 van mijn "beste" vliegtuigen hydroplanes dus kan ik niet landen enkel crashen op de landingsbaan en wachten op repair. Is het verstandig om dan al Historic Battles te doen of moet ik even wachten op mijn volgende level zodat ik met de Hien weer een fighter met een landigstel heb?
ik heb een paar keer een softlanding gemaakt met die hydroplanes, repair duurde daardoor iets langer, maar zodra ik gerepaird was spande ik weer in de lucht.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Gisteren gezellig met Groet9, Floks en Bonsie een aantal matches gevlogen. Gaaf dat je met 4 in een platoon kunt!
We maken gebruik van de Dynosu's teamspeak server die voor World of Tanks draait, misschien handig om deze in de TS te vermelden?

Vandaag ben ik vanaf een uur of half zeven online met lekker veel tijd om te vliegen. See you there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
In squad is inderdaad leuk. Het maximum van een squad is helaas wel 4. Met meer moet je al customs gaan maken denk ik. Welk level spelen jullie zo? Max lvl 8 hier.

Mij mag je anders ook wel toevoegen aan de lijst: Lointje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
We hebben gisteren tot maximaal level 7 gespeeld, heerlijk reapen met mijn Beaufighters <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
[b][message=40326720,noline] Welk level spelen jullie zo? Max lvl 8 hier.

Mij mag je anders ook wel toevoegen aan de lijst: Lointje.
Je staat in de lijst. Wij spelen idd rond 7
A-Tray schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:21:
Gisteren gezellig met Groet9, Floks en Bonsie een aantal matches gevlogen. Gaaf dat je met 4 in een platoon kunt!
We maken gebruik van de Dynosu's teamspeak server die voor World of Tanks draait, misschien handig om deze in de TS te vermelden?

Vandaag ben ik vanaf een uur of half zeven online met lekker veel tijd om te vliegen. See you there!
Misschien eerst even vragen aan Dynosu, of we hem daarvoor mogen gebruiken, aangezien ik hem normaal gebruik voor WoT

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
GoTLike staat ook altijd open voor dit soort dingen, kunnen we ook even vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339380

Ben het ook aan het spelen, net 5 arcade potjes ofzo gedaan nu. Speelt leuk, heb ook de World of Warplanes alpha was het toen nog gedaan en vind dit vooral qua besturing echt een stuk beter, het geluid vind ik ook heel sterk. Ingame naam is Koekiemonstr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ircghost schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:54:
GoTLike staat ook altijd open voor dit soort dingen, kunnen we ook even vragen.
GoTlike is min of meer overgenomen door:
Zijn wel channels voor War Thunder en de meeste mensen die langs komen spelen er ook wel war thunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Hoezo is die min of meer overgenomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
genial pot net 23 ground en wat air-kills (samen met Groet9 en Ocramius en JeroenV)

[ Voor 33% gewijzigd door Floks op 30-05-2013 20:35 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
Heerlijk inderdaad, het gaat sowieso erg fijn vandaag! Op wat platoon rammers -en shooters >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Gisteren ook een paar potjes meegedaan met Flok, Ocramius en JeroenV. Drie potjes boven de 17k lions gehaald (non premium). De andere 2-3 potjes gingen average ^^ Ik merk wel dat er een soort letterlijke aantrekkingskracht bestaat tss sommige tweakers die nogal graag hun planes proberen samen te voegen mid-air :P
Was leuk en zeker voor herhaling vatbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik geloof dat ik Lointje of JeroenV een keer heb omgelegt, maar dat was omdat zij in mijn vuurlinie vlogen toen ik schoot met mijn 8 guns van mijn Do 217.

Overleef dat zou ik zeggen :)

Sherman М4А2 and Panzerkampfwagen VI «Tiger I».
http://warthunder.com/en/news/159/current/

[ Voor 22% gewijzigd door Floks op 31-05-2013 16:26 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-04 16:47

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Tanks, tanks tanks! Gimme gimme gimme!

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:54

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook eens geinstaleerd. Mag ik vragen hoe jullie vliegen? Op dit moment heb ik mijn muis en toetsenbord ingesteld. Maar dit werkt voor geen meter. Mijn muis doet precies andersom wat ik wil. En daarmee bedoel ik dus naar boven en naar onder gaan. Maar hoe ik dit anders moet instellen.. geen idee

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Is er geen invert mouse optie? Weet ik niet hoor, heb zelf geen problemen met mn muis/toetsenbord. Enige probleem wat ik me kan herinneren is dat ik de verkeerde instellingen had gekozen, je kan namelijk verschillende pre-sets kiezen, speel daar misschien wat mee, misschien vind je een andere makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Er is zeker een invert optie, weet even niet hoe het heet, maar heb het ook om moeten draaien.

Ik vlieg overigens liever met joystick, rudder pedels en freetrack, maar ik presteer veel beter met muis. Wil nog wel eens wat wisselen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
De dev server is op het moment open. Kan je v1.31 proberen. Best veel veranderingen, nieuwe vliegtuigen, "verbeterde" economie. De La-5 is nu rank 9 ipv 11 en kost 220k lions ipv 720k. Terwijl de yak-3 naar rank 11 gaat en 25k duurder wordt. Het lijkt erop dat veel vliegtuigen een stuk goedkoper worden. En de upgrade daarvoor ook. Ik hoop dat dit niet alleen een dev server ding is, maar ook in de echte versie komt. Waar het wel op lijkt om dat alle prijzen verschillend zijn gedaald. En niet precies gehalveerd zijn oid.

Je krijgt ook een rank 1 premium van het land waar je als eerste een missie mee speelt. Niets bijzonders aan dat vliegtuig behalve een leuke skin en 2x xp en lions. Maar wie wil nu geen spierwitte chaika?

Zometeen even kijken of ze de joystick hebben kunnen fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Even een noob-vraag, hoe kom ik op de dev-server? weet niet of die nog open is.
Had vanavond trouwens ook weer een prachtig wtf-moment: Ik vloog op een groepje vijandelijke vliegtuigen af, onder mij vloog een zwaar beschadigd en brandend vliegtuig van ons team. Ik denk dus, kut, dat groepje zal wel achter mij aangaan. Maar nee, hele groepje gaat voor de easy kill en ik kan er een aantal uit de lucht halen. Toch leuk als de tegenstander geen verstandige spelers heeft :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Bij de upgrade kun je kiezen om een nieuwe engine te installeren, maakt dit veel verschil? Aangezien er niet echt veel nuttige info bij de omschrijving staat...

Ook nadat ik de update gekocht heb veranderen de specs van mijn toestel niet, weet iemand hoe het juist in elkaar zit? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
ik koop de engine altijd, weet niet hoeveel verschil het precies maakt. Totdat Gajin meer details geeft hierover is het niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ben er nog niet helemaal achter. Misschien wat meer snelheidsbehoud tijdens klimmen ofzo, en wat meer acceleratie.
Heb nog niet de moeite gedaan om het te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik installer de nieuwe engine ook altijd + het polijsten van de romp. Ik weet niet of het zo veel verschil maakt, maar alle beetjes helpen hé. :-)

Juist nog een vraagje, bij het upgraden van je crew. Heeft het nut om bij een gewone fighter de gunner accuracy enzo te upgraden? Of is dit enkel voor in bombers waar er gunners aanwezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Bij een echte fighter heeft het geen nut, het begint pas nut te hebben als je minstens een gunner hebt. Dus voor de attackers, heavy fighters en bombers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
Ik gebruik de gunner tab eigenlijk alleen als ik mijn crew level goedkoop omhoog wil gooien. Als ik een gunner heb schiet ik, als het kan, zelf. De meesten blijven achter je aan vliegen, als je een beetje leert aimen (niet op het grijze bolletje richten) met die gunners, schiet je heel snel de motor kapot van je volgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:49
Hoe spelen jullie WT?
Ik ben begonnen met een muis maar heb vrij snel een thrustmaster hotas X gekocht.
Echter die heb ik ook weer aan de kant gegooid omdat er niet mee te mikken is.
Dit spel lijkt geoptimaliseerd voor een muis.... :s

Lukt het jullie wel goed met een stick?

Overigens vind ik het een topspel!
Dit komt aardig in de buurt zoals ik vroeger fighter ace speelde op MSZONE.COM.
Althans volgens mijn herinneringen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Lynx op 05-06-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Zoals al eerder naar voren is gekomen in dit topic is dit spel inderdaad beter te vliegen met een muis dan met een joystick jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Ik speel het ook altijd met de muis, al zijn volgens mij de HB en FRB wel goed te doen met een joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Is er iets bekend over het verbeteren van de Flightstick besturing?

Kan me vanuit commercieel oogpunt wel voorstellen dat ze het met de muist laagdrempelig houden maar vliegen met stick is een suk leuker imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
@Blaming, zolang de muisbesturing effectief automatisch gaat, en dus niet een soort van joystick emulatie is (dat kun je namelijk ook instellen als je niet mouse-aim maar een andere optie kiest), blijft het oneerlijk tegen joystick gebruikers.
Heb nog geen FRB gedaan, maar voor HB blijft het in ieder geval oneerlijk.

Wel een voordeel bij joystick + handmatig roer is dat jet het vliegtuig wat makkelijker in de lucht kunt houden als een vleugel gaar is. Daar is de "AI" mouse-aim besturing nog niet zo heel goed in.

Verder vind ik een joystick helemaal niet beroerd vliegen (toegegeven, er zijn wat verbeterpuntjes te noemen, vnl. roer-wobbel), maar de verhouding met het gemak waarmee je als mouse-aim gebruiker iets kunt raken slaat gewoon nergens op. Daarom hoop ik op een matchmaking optie waardoor je niet tegen mouse-aimers hoeft te vechten. (muis besturing kan alsnog, maar dan dus als joystick emulatie waarbij je zelf moet vliegen)

[ Voor 4% gewijzigd door defusion op 05-06-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Gisteren kwam ik met mijn FW-190 opeens terecht in een match met allemaal jets, wat was mij dat!

Dit kwam voornamelijk door een te laag playersaantal op de EU server denk ik. Ach ja, daarna ben ik maar begonnen met de Britten op level 0, blijf die battles met de lage tiers toch veel leuker vinden. Daar moet je meer acrobaten toeren uithalen laag bij de grond. Natuurlijk zitten in die tiers ook alle noobs, maar die haal je toch zo neer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
@Lynx, het probleem is bij gajin bekend (het rudderwobbel probleem), maar het is een flightmodel issue en schijnt niet zo makkelijk te fiksen te zijn.

Ik kwam net met mijn opstelling van yak9, yak1, yak7 en il-2 in een match met op 1 persoon na alleen reserve vliegtuigen. Ik ben nog nooit zo hard uitgescholden om mijn yak-9t als net.
Het potje daarna met mijn bf109-f4 gevlogen, 12 kills 0 deaths. Eerste keer dat ik moest landen in arcade omdat mijn fuel op was. En ik had 20m aan brandstof meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
Leuk topic ! ga vanavond meteen maar is kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik vond reserve vliegen ook lang het leukste, en ben ook vaak teruggegaan naar low levels. Maar je haalt er toch niet zoveel lions (9000 op een relatief goede ronde in arcade (non premium) bijvoorbeeld). Voordeel is wel dat je geen repair kosten hebt.
Eens je cannons gewoon bent op de hogere levels, wordt dat vliegen met reserves wel wat minder leuk, gezien je soms 2-3 laders nodig hebt om een vliegtuig neer te halen (zeker op een bomber). Langs de andere kant zijn zo'n lange dogfights soms ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Conclusie:

Speel reserves tot je 2 planes met cannons hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

Mektheb schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:19:
Leuk topic ! ga vanavond meteen maar is kijken of het wat is
Ben 'm ook aan het downloaden ...
Heb 'vroeger' heel veel MMO aircombat gedaan, Air Warrior en Aces High. Begon weer te kriebelen toen ik las over World of Warplanes en War Thunder.
Er slingert nog een Logitech Freedom 2.4 rond (andere joystick heeft alleen gameport :-( ), eens kijken of dat werkt.
Waar vliegen jullie mee ? Joystick, mouse/keyboard, controller ?

(waarom is het nog steeds een 'open beta test' ? draait al een tijdje zo te zien ...)

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 09-06-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Mouse/keyboard is veruit superior aan de joystick en controller op het moment, zou daar dus mee beginnen.
Vooral met het aimen lukt het volgens mij niet echt met een joystick/controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Oh, dat klinkt niet erg hoopgevend .. gameplay is ook niet echt 'realistisch' dus ??
Wil niet elitair klinken of zo, maar IMHO moet je een vliegtuig met een joystick besturen.

Overigens ; is er een andere/betere manier om de complete game te downloaden ? Ik kreeg een installer na aanmelden en die ging de rest downloaden en heeft al 2 keer voor een volledige reset v/d PC gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaming
Je hebt de full real battles, daarin spelen volgens mij de meeste mensen met een joystick. Arcade battles zijn ook niet echt voor de professionelere vliegers :P. Historical battles ligt er tussenin. Mogelijk zou je de game ook via een torrent kunnen downloaden, zou je even op de site van war thunder moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Goner, is prima te vliegen met joystick hoor, alleen mouse aim is gewoon te makkelijk waardoor iedereen zonder al te veel skills je neer kan schieten.
Oh, en er zijn sommige vliegtuigen die wat minder goed zijn met de joystick, maar het merendeel is goed te doen. Enige echt onrealistische is de tail wobble als je het roer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

OK, heb 'm met Torrent opgehaald, ging ook stuk sneller.

Heb wat Arcade gevlogen en inderdaad, joystick is goed te doen, nog een beetje spelen met settings (en weer erg wennen).
Interesse ligt toch bij Historical denk ik (als dat een beetje lijkt op de scenarios vroeger bij Airwarrior, 'naspelen' van luchtslagen als Pearl Harbor en Battle of Britain) en Full Real.

Bedankt voor de info !!

EDIT: vraagje voor joystick-vliegers :
Hebben jullie de gevoeligheid ook een beetje terug-geschroefd ?? Vond 'm wel erg schokkerig worden op de standaard sensitivity ...

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-TLl2Rz2DQ9Y/UbWm_fjBY3I/AAAAAAAAA88/tjPG7LeFruI/s800/sXgBU.png

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 10-06-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Pilots!

War Thunder presents global update 1.31, which brings numerous changes, fixes and new features for you!

• Squadrons
• Integration with Facebook and Twitch.tv
• New planes and maps
• New hangar and interface
• Enhaced graphics
• Enhanced sound effects
• New economy
• New tutorials

YouTube: War Thunder - 1.31 Update ENGLISH VERSION

[ Voor 16% gewijzigd door Floks op 11-06-2013 12:16 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
sweet! ben benieuwd :)
heb alweer een weekje niet gespeeld, wordt weer eens tijd

[ Voor 57% gewijzigd door defusion op 11-06-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Misschien vanavond even een Tweakers Squadron aanmaken :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Zou tof zijn, ik ben alvast kandidaat squad member! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-04 11:29
Spel net geinstalleerd, tutorial gedaan. daarna arcade potje. Snap er verder geen zak aan hoe je upgrade en al die dingen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Door de spelen krijg je country XP, algemeen XP, en crew XP, en aircraft XP. Verder krijg je geld.

Country XP bepaalt welke vliegtuigen je mag vliegen (nadat je ze gekocht hebt)
Algemeen XP doet volgensmij helemaal niks behalve een rank weergeven
Crew XP bepaald hoeveel punten je hebt om je crew mee te upgraden. (een van de knopjes vlak boven de vliegtuig keuze in je hangar)
Aircraft XP bepaalt welke upgrades je op dat vliegtuig kunt zetten (Ook zo'n knopje boven de vliegtuig keuze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Dus ik hoef niet een vliegtuig te onderzoeken om hem daarna te kunnen spelen? Maar gewoon xx aantal potjes spelen en daarna kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ja, maar je moet wel de volgorde volgen uit de techtree volgen. Je moet eerst het lagere vliegtuig kopen voordat je de hogere kunt kopen. Dus niet even grinden en als je eenmaal rank 20 bent meteen de jet kopen en de rest skippen zeg maar.
Hopelijk dat met de nieuwe economy je wel wat meer inkomsten hebt. Eerst was het best problematisch om je op meer dan 1 tree toe te leggen. Je had gewoon niet genoeg geld.

Je hoeft de tussenliggende vliegtuigen dus niet te vliegen, alleen te hebben. In tegenstelling tot WoT bijvoorbeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door defusion op 11-06-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Oke dankjewel, zit er ook nog een verschil tussen de factions en welk soort vliegtuig je vliegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Dat zeker! Maar ook de vliegtuigen onderling verschillen best veel om er echt iets over te zeggen.
Ik vind het prima als ik snel ben en cannons heb. Ieder vliegtuig heeft z'n eigen karakter, en zul je andere taktieken voor moeten toepassen.

Ik vlieg vooral duitsers (verschillende bf109 en fw190), en op de 2e plek de amerikanen met hun 37mm cannons (airacobra, kingcobra).

ps. vaak kun je bepaalde vliegtuigen al bij andere landen als premium plan proef-vliegen zonder de benodigde rank te hebben. voor zo'n test-flight hoef je het dus niet te kopen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door defusion op 11-06-2013 14:24 ]

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste