Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] War Thunder

Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste
Acties:

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:31
Squadrons aanmaken kan nog niet :(
Verder zijn er best veel kleine dingen veranderd en de keybinding is gereset :(

Floksor

• Thijs1987
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 25-04 17:31
quote:
defusion schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:00:
...
Hopelijk dat met de nieuwe economy je wel wat meer inkomsten hebt. Eerst was het best problematisch om je op meer dan 1 tree toe te leggen. Je had gewoon niet genoeg geld.
...
Jammer genoeg is de nieuwe economy nog niet geïntroduceerd, een dev ingame wist te vertellen dat ze eerst data uit de huidige economy (in 1.31, die dus hetzelfde is als 1.29) gaan analyseren en dan in de komende 2 weken d.m.v. een mini-patch de nieuwe economy gaan uitrollen.

Persoonlijk vind ik dit wel jammer, zeker omdat de nadruk voor mij op de japanse line lag en het er in de testserver even naar uit zag dat de prijzen van (bijna) alle vliegtuigen omlaag zouden gaan. Niet gebeurt, toch vandaag maar even 1.6mill lions uitgegeven 8)7 .

Enfin, ik heb ook wel interesse in de tweakerssquad, ben al een tijdje bezig en dagelijks wel een paar uurtjes online. Ingame name: Tieske87.

Edit: Squad maken kan binnen nu en twee dagen overigens.

Data Analist, Bierkenner, Levensgenieter

• dr34m3dd
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 16:56
Ik vind het trouwens echt een leuk spel, enige probleem is alleen dat iedereen probeert tegen je in te knallen.
Ook snap ik niet wanneer iemand achter mij komt hoe ik dan kan zorgen dat ik toch goed kan omdraaien zodat ik op hem kan knallen

• Floks
quote:
dr34m3dd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:26:
Ik vind het trouwens echt een leuk spel, enige probleem is alleen dat iedereen probeert tegen je in te knallen.
Ook snap ik niet wanneer iemand achter mij komt hoe ik dan kan zorgen dat ik toch goed kan omdraaien zodat ik op hem kan knallen
http://warthunder.com/en/news/162/current/

Er zijn meerdere guides waar je tips krijgt om dit te doen

Floksor

• defusion
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
hogere ranks doen dat wat minder (evenals historical battles)
omdraaien is afhankelijk van het vliegtuig. Heb je een hogere turn-rate, dan gewoon draaien, hij kan het toch niet bijhouden.

Heb je een tragere turn-rate, dan hoef je het niet eens te proberen. Kan je vliegtuig wel sneller klimmen? zorg dan dat je meer hoogte krijgt dan hij. Later kun je weer terug duiken.

Wat geavanceerder: barrel rolls, rolling scissor, andere standaard dogfighting manouvers.

• Lointje
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15:38
Algemene rank doet bijna niets, maar zet wel een globaal maximum op welk level van vliegtuig je kan vliegen. Dit is enkel belangrijk als je vliegtuigen wil kopen met golden eagles. Dus zelfs met veel geld kan je niet meteen heel de premiumtree vliegtuigen kopen en vliegen maar moet je ook levels up bijeenvliegen. Eens je lvl 20 bent kan je er wel geld tegenaan gooien om in de andere trees wat hogere planes te kopen. Premiumplanes zijn trouwens niet noodzakelijk beter dan de gewone.
Als je gewoon vliegt zal je algemene rank altijd minimum even hoog zijn als de hoogste rank van een factie die je hebt.

Vliegtuig achter je: kan je goed draaien (bv japan of britten op hun fighters) dan kan je ze wel outturnen en er zelf achter geraken. Ben je een bomber, heavy fighter of gewoon amerikaan, dan moet je proberen geavanceerd te vliegen, bv rondom de bergen scheren zodat ze niet kunnen schieten, ontwijkend vliegen richting friendlies die er dan wel op duiken, hopen dat de rode trein achter jou zichzelf neerhaalt door tegen elkaar te vliegen, ...

Rammen: rammen valt wel mee, de mensen die het hardste schreeuwen hierover zijn de mensen die zelf 0 meter ontwijken als er een vliegtuig op hun afkomt. Wat je doet is je schiet allebei en op een bepaald moment duik je weg. Protip: doe het zelf ook en verwacht niet dat de vijand het doet, soms kies je wel eens dezelfde kant en bots je alsnog, soms schat je de snelheid slecht in, of is jouw vliegtuig al zo om zeep dat draaien niet meer mogelijk is. Maar als je zelf op tijd opzij gaat, dan ram je echt zelden. Of het moet uit een hoek komen die je onmogelijk kon zien.
Rammen geeft geen lions en geen xp dus het is het echt niet waard behalve op het einde van een map om taktische redenen :D

Crews + vliegtuigen. Elk vliegtuig heeft een crew nodig. Vliegtuigen koop je uit de tree en moeten dus ook in die volgorde gekocht worden. Je kan enkel een vliegtuig kopen dat als rank max evenveel heeft als jouw level in die factie. Ben je britten rank 5, kan je dus max een rank 5 brits vliegtuig kopen. Koop je een vliegtuig, dan geef je ze aan één van je crewslots (evt haal je een lagere rank weg en wissel je die). Ik vond dit in het begin ook niet heel duidelijk, maar het went wel snel. Vlieg je goed (of veel) dan krijg je crew-points en kan je je crew upgraden.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20-05 11:52

Goner

What can I do you for ?

quote:
Floks schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:57:
Squadrons aanmaken kan nog niet :(
De Change Log begint dan ook met :
Attention! Squadrons are temoprarily unavailable for preliminary registration of existing squadrons. All Squadron features will be available to all players within 2 days after the Update Release.

is er een Torrent link voor de update ? heb het spel zelf ook zo gedownload ... kan ik vanaf werk vast de download starten :+

Goner wijzigde deze reactie 11-06-2013 16:28 (14%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Blaming
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14-01-2014
Premium vliegtuigen zijn inderdaad niet beter, enige reden dat ik ze koop is als ik niet genoeg goede normale vliegtuigen voor een rank heb met een land of als ik gewoon veel vliegtuigen wil :D.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kun je die patch ook normaal downloaden, dus niet met die &#!^!*? launcher die net alweer een blue screen veroorzaakt ?!
kan m'n anti-virus wel helemaal uitzetten, maar dan iedereen (die Amerikanen kunnen het al) bij m'n spullen.

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• blueice85
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
quote:
Goner schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:55:
Kun je die patch ook normaal downloaden, dus niet met die &#!^!*? launcher die net alweer een blue screen veroorzaakt ?!
kan m'n anti-virus wel helemaal uitzetten, maar dan iedereen (die Amerikanen kunnen het al) bij m'n spullen.
Er bestaat ook nog zoiets als een firewall.

• Sprockette
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2016
Ik ben een paar weekjes bezig met War Thunder, ik heb de russen/britten en de duisters alle 3 op level 7, vermaakte me top, totdat ik vandaag ging inloggen met de nieuwe patch.

Je schiet nu andere vliegtuigen zo absurd snel neer dat het niet leuk meer is. Als iemand achter je zit dan ben je voor 99% zeker dood, bombers zijn nu target practice voor fighters, je mag blij zijn als uberhaupt in de buurt van je target komt.

Ik snap niet waarom ze de damage hebben veranderd, in mijn ogen was er niks mis mee. Misschien maar gewoon wachten totdat ze het hopelijk snel gaan fixen in een nieuwe patch.

• dr34m3dd
Ik vind het wel fijn. Ik speel zelf low tier want ik ben ook net begonnen maar er zijn mensen nog slechter dan mij. Elke keer als ze achter me vliegen en ik heb een turret ga ik erin en knal ik ze zo overhoop :D

• Blaming
Ja, merkte zelf ook dat het redelijk makkelijk is om fighters neer te halen als je in een bommenwerper zit, meeste mensen gaan direct achter je kont zitten en dan is het heel makkelijk om de piloot of de engine uit te schakelen.

• Floks
Ik vind de game sinds te laatste update een stuk moeilijker geworden, besturing is anders, je gaat veel sneller neer, keys zijn om voor mij een vage manier een stuk lastiger en krijg ze niet echt lekker ingesteld meer.

moet iig weer helemaal wennen.

Floksor

• Blaming
Hoefde niet heel veel te wennen, hoe merk jij dan dat de keys anders zijn? Misschien merk ik het zelf nog niet echt. Werd inderdaad wel vaker neergehaald, en kreeg op de een of andere manier ruim honderd XP met mn Russische P39 door alleen vliegtuigen te raken.

• Tijgert
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-05 19:48

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Is dit vergelijkbaar met World Of Warplanes? En is het dan beter of minder?

8700K, ROG Hero X, 32GB4166, 1080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

• Blaming
Heb zelf nooit world of warplanes gespeeld, maar volgens jingles die ze allebei speelde zou war thunder op het moment stukken beter zijn. Kijk anders een paar video's, of download hem en probeer het. Is free to play natuurlijk.

• Lointje
Na de update was het inderdaad even wennen. Besturing niet zozeer vond ik, maar wel het feit dat je sneller kapot gaat. De cannons hebben toch wel een buff gehad, MG blijft wat hetzelfde. Ik moet wel zeggen dat mijn britten er niet slechter zijn uitgekomen. Goede draaimogelijkheden en op de iets hogere levels met cannons is het echt door vliegtuigen heen gaan als boter. Had er wel een spelletje of 4-5 voor nodig voor het wat beter ging.

Gisteren 29k, 20k, 19k, 23k (en een rondje 9k) lions per rondje arcade (non premium). Zit nu eindelijk boven de 620k lions om mijn spitfire rank 10 te kopen. Maar aangezien crew slot 120k is, en er over twee weken waarsch een economy change aankomt (goedkopere planes) wacht ik nog even geduldig af.

Oh en torpedos zijn generfed en gaan nu echt SUPERtraag. Als ik je een tip mag geven, gooi je torpedo pas uit vanop +-200m (zorg dat die groene cirkel nog net voor de boot ligt) en mik echt op het voorste punt van de boot als hij vaart. Vergeet die 'ideal range is 1km tip'. Dat was vroeger zo maar nu zeker niet meer.

• Blaming
Ik gebruik torpedo's zelf niet echt, maar bedankt voor de tip. Al had ik trouwens niet het gevoel dat MG's tekort komen op het moment, gisteren met een hurricane mkI 6 airkills gehad, en was in een rank 6-7 match.

• Lointje
Squads kosten 2500 eagles :( Als iemand er te veel heeft, voel je vrij om een GoT squadron te maken ^^

En mg's zijn niet noodzakelijk slecht, maar cannons zijn gewoon zoveel beter sinds 1.31. Als je met de rank 6 spitfire vliegt zal je het wel merken (of de beaufighter hoewel die moeilijker draait).

• Thijs1987
Als meerdere mensen interesse hebben wil ik best +/- 500 GE doneren (ligt er natuurlijk aan hoeveel interesse er is). Op dit moment mis ik het een beetje om in een squad te vliegen die op redelijk regelmatige tijden speelt. In je eentje is leuk tot op zekere hoogte, zeker totdat je merkt dat je wel tegen squads aan het vliegen bent.

Dus mocht iemand zich geroepen voelen doneer ik graag en kom ik graag de squad mee helpen versterken.

• Floks
Ik speel al regelmatig met mensen van hier, maar ik vind 2500 GE ook erg veel, heb er zelf nu iets van 265, weet niet of ik die over kan maken/doneren (verwacht van niet)

Floksor

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Was net begonnen met vliegen en vond het eigenlijk wel een leuke game .. maar na die laatste update is het echt bagger, allemaal van die 1 hit kills ; ze hoeven je maar te raken en je vleugel ligt eraf of zo.
Jammer. Had er echt zin in.

• mcbacon0
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:45
Net een mooi potje gedaan met de jelly welly. Het was even wennen aan de bomber en HB controls. Maar dan uiteindelijk toch 25 ground targets, 70k xp en 72k lions, in 17 minuten. Na de bommen ben ik gewoon gaan knallen met mijn gunners. Ik werd ook helemaal met rust gelaten doordat mijn team goed z'n best deed. Als ik met dit tempo door kan gaan lijkt lvl 12 nog wel haalbaar.

Een GoT squad lijkt me ook wel een leuk idee. Wordt een beetje gek van het constante Russische geblaat in de chat. Misschien beter om wat Nederlands in de mix te gooien.

• defusion
  • Niet online
quote:
Floks schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:09:
Ik speel al regelmatig met mensen van hier, maar ik vind 2500 GE ook erg veel, heb er zelf nu iets van 265, weet niet of ik die over kan maken/doneren (verwacht van niet)
Is niet mogelijk.

We kunnen ook iemand echt geld overmaken (paypal ofzo). 14 euro is 2500 gold.
Met 7 man, 2 euro/persoon ofzo.

Ik zou zeggen, ben je bereid 2 euro hierin mee te dragen, post even in deze thread.
Zodra we 7 man hebben, even iemand aanwijzen en geld overmaken.

Ik in ieder geval wel.

• defusion
  • Niet online
@mcbacon0 je kunt ook aangeven dat je alleen op EU of US servers wilt spelen. Kom je iets minder russen tegen.
Ik speel echter ook gewoon op alle servers, en lees de chats meestal niet (uitgezonderd de eerste paar min. vliegen in HB, en als ik dood ben).

• Blaming
quote:
Goner schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:41:
Was net begonnen met vliegen en vond het eigenlijk wel een leuke game .. maar na die laatste update is het echt bagger, allemaal van die 1 hit kills ; ze hoeven je maar te raken en je vleugel ligt eraf of zo.
Jammer. Had er echt zin in.
Klopt, mensen die beginnen met spelen na deze update zullen er waarschijnlijk niet al te veel aan vinden. Ik wacht zelf wel tot er nog een update komt die dit weer verbeterd.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb nu even HB geprobeerd en dat lijkt wat beter dan arcade ... ik zet nog even door.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thijs1987
quote:
defusion schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:30:
[...]

Is niet mogelijk.

We kunnen ook iemand echt geld overmaken (paypal ofzo). 14 euro is 2500 gold.
Met 7 man, 2 euro/persoon ofzo.

Ik zou zeggen, ben je bereid 2 euro hierin mee te dragen, post even in deze thread.
Zodra we 7 man hebben, even iemand aanwijzen en geld overmaken.

Ik in ieder geval wel.
Ben er ook wel toe bereid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14:35
Ik ook :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 11-01 15:44
weet iemand waar de controls van Shift (duiken) en ctrl (stijgen) naar teo zijn gegaan. Kan ze niet meer vinden, dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Stap nu over van WoT naar WT en tanks en vliegtuigen zijn toch anders. Al moet ik zeggen dat mijn IL-2 veel kan hebben, net een tank.

Heb ook een account van WoWp, maar daar speel ik vrij weinig. Control mte je muis is net ff anders als met War Thunder. Vind War Thunder fijner. Ben nog wel benieuwd hoe War Thunder de grondtroepen er in gaat brengen en hoe straks World of Battleships er uit gaat zien.

Beetje probleem is als je al een behoorlijke tijd heb geinvesteerd in een account van WoT stap je niet even makelijk over, maar bemerk nu steeds vaker dat ik War Thunder leuker vind dan WoT.
Alleen teamplay is vaak ver te zoeken in WT. Iedereen gaat toch een beetje voor de airkill. Terwijl in WoT teamplay veel vaker nodig is en dat vind ik eigenlijk toch wel een leuke feature.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ik, Thijs1987, MRCL
We zitten al op 3 man!

Floks, Ircghost, de rest, wat denken jullie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Norinco schreef op zondag 16 juni 2013 @ 21:47:
Alleen teamplay is vaak ver te zoeken in WT. Iedereen gaat toch een beetje voor de airkill.
In Arcade in ieder geval wel, inderdaad.
En daar win je geen potjes mee ... ik ga voor de gronddoelen en zit dan vaak zelfs met maar 2 of 3 kills nog bij de eerste 3, de rest vliegt maar wat rond daarboven. En die aces bij de tegenpartij verliezen toch de pot ondanks hun airkills.

Hoop wel dat de ondersteuning voor joystick wat beter wordt. Ik heb meer WWII aircombat sims gevlogen (ook online) en dat ging met veel minder wobble :(

• Floks
Ik ben dinsdag avond weer online, helaas doe ik even niet mee met de betaling van de squadron, ben koos werkloos odmm

Floksor

• dr34m3dd
Kan je eigenlijk net zoals WoT met iemand samen "platoonen"?

• Lointje
Ik weet niet echt wat platoonen is, aangezien ik daarvoor niet lang genoeg WoT heb gespeeld. Maar momenteel zijn er 2 manieren om samen te spelen.
- Gewoon een friend inviten, en zo kan je met een max van 4 personen samen een spel joinen en zo samen spelen. in-game voice is nu ook een optie. Zo kan je samenwerken in de lucht coordineren.
- Sinds een week zijn er ook squadrons, wat je kan zien als een soort clan eigenlijk. Het kost wel 2500 golden eagles om te maken. Uiteindelijk zie je dan voor de clan het aantal kills/bombing targets/... Ik vermoed dat er ook wel opties zijn om met squadronmates de lucht in te gaan en apart chat-channel etc...

• Floks
quote:
Lointje schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:24:
Ik weet niet echt wat platoonen is, aangezien ik daarvoor niet lang genoeg WoT heb gespeeld. Maar momenteel zijn er 2 manieren om samen te spelen.
- Gewoon een friend inviten, en zo kan je met een max van 4 personen samen een spel joinen en zo samen spelen. in-game voice is nu ook een optie. Zo kan je samenwerken in de lucht coordineren.
- Sinds een week zijn er ook squadrons, wat je kan zien als een soort clan eigenlijk. Het kost wel 2500 golden eagles om te maken. Uiteindelijk zie je dan voor de clan het aantal kills/bombing targets/... Ik vermoed dat er ook wel opties zijn om met squadronmates de lucht in te gaan en apart chat-channel etc...
dat is platoonen

die squadrons is meer als clantag

chat channel zit al in platoonen

ps ik ben dinsdag avond weer online

Floksor

• A-Tray
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:38
Ik draag ook wel 2 euro bij als we een clan kunnen vormen, lijkt me een leuk idee.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• defusion
  • Niet online
Dat is 4. Ik hoop dat de 7 haalbaar is!
Zegt het voort!
Ik, Thijs1987, MRCL, A-Tray

• mcbacon0
Ein-de-lijk lvl 12. En nog niet eens de fw190 a5. Als de nieuwe economie komt krijg ik er dus direct 2 fw190 bij. Plus een La-5 en een f6f en nog een p39. En misschien dat ik er een paar bombers bij haal. Kan me niet snel genoeg komen, die patch.

Ik moet ook nog wel ergens 2 euro kunnen vinden. Ik heb alleen geen paypal.

• defusion
  • Niet online
Moet goed komen.
2 more please!

• Floks
Ben net level 13 geworden na een run met level 3 russen 3 air kills en 22 ground kills :D

Komen er nog mensen vanavond online? zit op teamspeak

Floksor

• Lointje
Gisteren ook 2 potjes gespeeld. Eerste potje nipt verloren. Stond 1-1 in ground targets. Net als ik mijn twee bommen los op laatste tank sterft onze tank. Net na lose-msg zie je nog verschijnen dat ik een tank kill heb. So close!
Rondje erop had ik 30k lions in arcade. Toprondje dus :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Lointje schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 07:55:
Net als ik mijn twee bommen los op laatste tank sterft onze tank. Net na lose-msg zie je nog verschijnen dat ik een tank kill heb.
Hoe werkt dat met dive-bombing ?
Ik zit nog maar op level 2 en heb net 2 bommen onder m'n I-15 gehangen om wat beter gronddoelen aan te kunnen vallen, maar het mikken ontgaat me een beetje ...

• blueice85
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
Als je naar beneden duikt zie je een crosshair op de grond verschijnen, dan gewoon mikken en met spatie bommen losgooien.

• Lointje
Bomben hangt er wat vanaf met wat voor type vliegtuig je vliegt. Maar ongeacht wat voor type, als je bommen hebt, heb je een soort van cirkel met kruis in onder je die toont op de grond waar je bommen ongeveer gaan vallen. Als dat kruis een enorm gat heeft in het midden, zal je bom minder accuraat vallen. Kruisen de lijnen in de cirkel elkaar, dan valt de bom precies op de kruising van de lijnen.

Vlieg je met een echte bomber, moet je voornamelijk rechtdoor en stabiel vliegen voor accurate bombs. Dit kan je doen via F7 (bomb view waarmee je kan inzoomen) of ook wel gewoon met je outside view en op de bewegende cirkel focussen. Als je bommen gooit op stationary objects (artillery, AA, pillboxes als je bommen sterk genoeg zijn) kan je dit eenvoudig doen vanop 4000-5000 meter hoogte.
Schiet je op rijdende targets (tanks, armored cars, mobile AA) dan vlieg je best toch heel wat lager, of je moet al heel goed kunnen inschatten waar ze zullen zijn over XX seconden. Hierdoor zal je wel snel fighters op je tail hebben.

Heb je een fighter met bommen aan (of sommige echte dive-bombers), moet je eigenlijk wat duiken om accuraat te zijn. Je zal merken dat de lijnen in de cirkel steeds dichter naar elkaar komen naarmate je meer hoogte verliest. Eens je vindt dat het accuraat genoeg is, en je het target wel zal raken, gooi je de bommen met spatie en trek je weer op. Doe je dit zoals in de tutorial met echte divebombers, kan je evt je snelheid wat inhouden door ook H in te duwen. Ik heb echter geen enkele bomber met zo'n airbrake. Op arcade is dit ook minder belangrijk dan in historical / realistic omdat je vliegtuig redelijk gemakkelijk te sturen is.

Op rijdende targets moet je altijd rekenen waar ze zullen zijn op het moment dat je bom de grond raakt. Tanks zijn ook iets moeilijker te doden sinds de laatste patch heb ik de indruk (je moet er dichter op zitten), zeker met zwakkere bommen. Wil je zekerheid gooi je ze dus op stationary AA/Arti. Deze geven natuurlijk ook wel minder reward.

Oh en je kan bommen (en torpedos) volgen door de U toets in te houden eens ze gegooid zijn. Wel zorgen dat je ondertussen niet tegen een berg/de grond vliegt.

• Floks
quote:
Goner schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:09:
[...]

Hoe werkt dat met dive-bombing ?
Ik zit nog maar op level 2 en heb net 2 bommen onder m'n I-15 gehangen om wat beter gronddoelen aan te kunnen vallen, maar het mikken ontgaat me een beetje ...
er zijn meerdere ingame tutorials om het bommen onder de knie te krijgen

en anders hier

Floks wijzigde deze reactie 19-06-2013 10:56 (29%)

Floksor

• Blaming
Op level 2 heeft het volgens mij toch ook niet al teveel zin om bommen te gebruiken? dacht dat er dan alleen armored cars en AAA/artillery in de map zitten, en die kan je uitschakelen met je guns.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bedankt allemaal !
Dat bommenvizier was me nog niet opgevallen, dacht dat je dat alleen kreeg bij 'echte' bommenwerpers, niet als je alleen een 50 kg bom onder je vleugel hing.
Had op Youtube wel tutorials voor zware bommenwerpers gevonden (met bom-vizier), maar de enige fighter-bomber deed het ook een beetje 'op gevoel', 10-20 graden duik, als doel onder de neus is bommen los en optrekken.

En bommen is altijd effectiever dan guns, in arcade gaat het erom zo snel mogelijk gronddoelen uit te schakelen terwijl de rest probeert ace te worden daarboven.

Is het zicht uit de cockpit - vooral in level 1 planes als de I-15 - echt zo beroerd of heb ik iets verkeerd staan ? zelfs het vizier is onbruikbaar, het is bijna ondoorzichtig :?

Goner wijzigde deze reactie 19-06-2013 11:31 (17%)

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
quote:
Blaming schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:07:
Op level 2 heeft het volgens mij toch ook niet al teveel zin om bommen te gebruiken? dacht dat er dan alleen armored cars en AAA/artillery in de map zitten, en die kan je uitschakelen met je guns.
Bommen werken wel lekker snel, zeker als de bommenwerper ook nog andere guns heeft. Duitsland heeft paar leuke bombers.

• Floks
japan heeft een grote level 3 met 12 bommen en 7 gunners

Floksor

• Thijs1987
quote:
Floks schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:00:
japan heeft een grote level 3 met 12 bommen en 7 gunners
Die H6K4 is geniaal om in te vliegen. Sinds de laatste patch (en zeker met de patch van vandaag waarin bombers wat meer durable worden) op dat level een echte tank. De ultieme trollbomber.

Overigens zal ik vanavond online zijn gedurende de hele avond, dus mocht iemand samen een paar vliegtuigen willen neerhalen, laat maar weten. Ook zal ik wel op teamspeak te vinden zijn.

Kan overigens in elke tier vliegen.

Edit: de repair costs van de H6K4 zijn tot op heden echter wel belachelijk hoog.

Thijs1987 wijzigde deze reactie 19-06-2013 12:03 (6%)

• Blaming
Was er vandaag een patch waarmee de bombers weer beter werden? dacht al, kon een leuk poosje rondvliegen in mn He-111, zelfs een paar air-kills mee gehad :D. Zat trouwens even te kijken, maar ik hoop echt dat ze de HE-111Z in de game doen, ding ziet er geniaal uit.

• Thijs1987
quote:
Blaming schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:12:
Was er vandaag een patch waarmee de bombers weer beter werden?
...
Oui. Best een goede ontwikkeling vind ik zelf.

• Floks
quote:
Thijs1987 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:02:
[...]

Overigens zal ik vanavond online zijn gedurende de hele avond, dus mocht iemand samen een paar vliegtuigen willen neerhalen, laat maar weten. Ook zal ik wel op teamspeak te vinden zijn.
nou vooruit dan, ga alleen wel eerst eten bij vrienden :p

Floksor

• glennvho
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10:48
Volgens het forum van War Thunder is er terug een nieuwere patch 1.31.33.2, ben eens benieuwd wat hier nog meer in gefixt is. :-)

• RubenDJ
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:28

RubenDJ

Freude am fahren

Net ook even geprobeerd, maar nu al een beetje gefrustreerd.. Ik wil gewoon een single mission spelen om het vliegen een beetje te leren, moet ik eerst 5 minuten vliegen om op locatie te komen, vervolgens kan ik even schieten.. out of ammo. Terwijl ik unlimited fuel en ammo aan heb gezet bij het maken van de game.

Zo is de lol er wel snel af. Of zie ik nu iets gigantisch over het hoofd?

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

• Blaming
Start met het vliegen op arcade, dan moet je 10-20 secondes wachten op ammo. daarnaast vond ik de tutorials fijner om te leren vliegen.

• Lointje
Inderdaad, eerst de tutorials wat doen, dan een paar potjes arcade en je hebt het spel wel door. Single missions geven heel weinig reward en zijn soms eens tof als afleiding, maar door de onduidelijkheid of langdradigheid zijn een heleboel missies nogal saai. (Wat niet wil zeggen dat er geen leuke missies tussenzitten natuurlijk)

Lointje wijzigde deze reactie 20-06-2013 07:47 (12%)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zit nou ook een dag of wat arcade te vliegen en het gaat beter .. weet niet of het aan de patch(es ?) ligt of dat ik begin te wennen, maar met joystick vliegen gaat beter nu.

• Thijs1987
Zo, mijn laatste tentamen zit er op. Ik zal de gehele dag wel online zijn (ook op teamspeak) om een paar rondjes te vliegen mocht iemand anders daar ook zin in hebben.

Moet zeggen dat ik het spel met patch 1.31 wel weer een stuk leuker begin te vinden, het is wat moeilijker geworden nu de DM's van verschillende vliegtuigen zijn aangepast.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

• mcbacon0
Ha! gister 250GE gewonnen met een event. Even bedenken wat ik ermee ga doen.

Ik ben ook meer HB's gaan spelen, in m'n La-5. Het duurt trouwens wel erg lang voordat die nieuwe eco er is...

• Lointje
Er was dit weekend een artikel over de nieuwe eco. Prijzen vliegtuigen gingen terug wat omlaag, prijzen repairs gingen wat terug wat omhoog. En je zou wat meer lions krijgen na een match qua rewards enzo.
Geen idee wanneer het effectief life gaat. Vliegtuig dat ik wil kopen en slotten kostte nog altijd 620k+120k lions.

Ze hadden 2 weken gezegd voor de aanpassing economie en ik denk niet dat die al om zijn ondertussen.

• Floks
misschien kijk ik er overheen, maar heeft iemand een idee waar ik de repairkosten kan zien?

Floksor

• Blaming
Je kon het in ieder geval zien bij de berichten met het verslag van de battle, dit zijn echter de kosten voor al je vliegtuigen. Als je je muis op een vliegtuig onderin houd krijg je een pop-up waarin de max repair costs te zien zijn. Verder weet ik niet of je het ook per battle voor een vliegtuig afzonderlijk kan zien.

• daantjuh68
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 29-04 09:26
jammer dat nu de revieuw over world of warplanes gaat en niet over war thunder!! de game verdient gewoon meer aandacht!
ik zit op het moment in een gezellige community(wat oudere) waar we elke avond met een mannetje of 4/5 war thunder spelen iedereen is welkom, we hebben ook een squadron: check even z0rz.be (TS : ts.z0rz.be of rechts onderin op de website about klikken)

daantjuh68 wijzigde deze reactie 25-06-2013 09:43 (6%)

• Lointje
Als je autorepair op hebt staan, vanboven op de enveloppe klikken en dan zie je bij battle overview of zoiets hoeveel je lions inkomen was, hoeveel naar repairs ging etc. Individuele cost per vliegtuig zie je niet denk ik.

Staat autorepair af, kan je de totale repairkost zien in de tech tree (staat een repair all knop met het bedrag voor dat land naast).
Als je de individuele repair cost wil weten, dan kan je over het repair icoontje hoveren van het vliegtuig. In zijn stats zie je ook wat de maximale repair cost is, moest je vliegtuig 100% damaged zijn.

Overigens gaat het automatisch repareren nog wel "snel" naar beneden (afhankelijk van je repair rank en repair speed). Even wat crew points assignen, wachten op vrienden die op ready duwen, ... en als je dan pas repareert heb je weer 50-100 lions gewonnen. Veel is het niet maar tussen elk spel helpt het op lange duur wel. Als je autorepair af hebt staan, heb je sowieso een mooie winst na je laatste spel terwijl de vliegtuigen 's nachts repareren. Op lage levels lijkt dit nutteloos, maar hoger level scheelt dit duizenden lions per avond ^^

• Floks
quote:
Lointje schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:38:
Als je autorepair op hebt staan, vanboven op de enveloppe klikken en dan zie je bij battle overview of zoiets hoeveel je lions inkomen was, hoeveel naar repairs ging etc. Individuele cost per vliegtuig zie je niet denk ik.

Staat autorepair af, kan je de totale repairkost zien in de tech tree (staat een repair all knop met het bedrag voor dat land naast).
Als je de individuele repair cost wil weten, dan kan je over het repair icoontje hoveren van het vliegtuig. In zijn stats zie je ook wat de maximale repair cost is, moest je vliegtuig 100% damaged zijn.

Overigens gaat het automatisch repareren nog wel "snel" naar beneden (afhankelijk van je repair rank en repair speed). Even wat crew points assignen, wachten op vrienden die op ready duwen, ... en als je dan pas repareert heb je weer 50-100 lions gewonnen. Veel is het niet maar tussen elk spel helpt het op lange duur wel. Als je autorepair af hebt staan, heb je sowieso een mooie winst na je laatste spel terwijl de vliegtuigen 's nachts repareren. Op lage levels lijkt dit nutteloos, maar hoger level scheelt dit duizenden lions per avond ^^
super tip, gauw eens veranderen

Floksor

• mcbacon0
Nieuwe economy! Vliegtuigen zijn een stuk goedkoper geworden!
Maar nu zijn een aantal repair kosten flink omhoog gegaan. Koste het eerst nog 17k lions om je fw190-a5 te repareren in HB, kost het je nu 23k. Daar is dus al bijna niet meer mee te vliegen. Nu is de a5 wel een heel vreemd geval. De yak15 (rank 16), de fw190-f8 en d12 (rank 12 en 15) en de TA 152 (rank 16) zijn goedkoper of even duur als de fw190-a5 van rank 11.
Jammer, ik had gehoopt dat het vliegen met hogere ranks werd aangemoedigd ipv dat ze je er voor laten lappen. Nu zit iedereen te vliegen met rank 1-10 vliegtuigen omdat de rest niet meer te betalen is.

Het had zoveel beter kunnen zijn als je op een normale manier winst kunt maken met je vliegtuigen.

• TalantedPig
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19-06-2015
opzich maak ik met een potje hb in een il-2 van rank 5 met 50% gewoon 15k lions dus ik snap niet waar het probleem zit als je een beter percentage hebt dan 50%

• Blaming
Net heerlijk lopen te kloten in een domination mission, had een bommenwerper genomen om de basis aan onze kant te cappen, maar werd gecapped door iemand anders. Ik vloog dus maar door naar de basis van de tegenstander die nog neutraal was, basis gecapped en heb er een paar minuten boven rond gevlogen om tegenstanders af te schrikken :D. Uiteindelijk heel snel gewonnen ook.

Is trouwens verbazingwekkend hoe makkelijk je een basis capped in domination, laag over de grond richting de basis vliegen, cappen en klaar :D.

Blaming wijzigde deze reactie 25-06-2013 23:31 (18%)

• mcbacon0
quote:
TalantedPig schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 23:12:
opzich maak ik met een potje hb in een il-2 van rank 5 met 50% gewoon 15k lions dus ik snap niet waar het probleem zit als je een beter percentage hebt dan 50%
Die IL-2 is ook een stuk goedkoper dan een fw190-a5. Ik klaag ook nog niet over mijn LA-5 die volgens mij ergens richting de 6k kost om te repareren of een bf109-f4 (9k?). Maar de 23k lions die het kost om een rank 11 vliegtuig te repareren vind ik bizar. Je hebt minimaal 2 kills nodig om überhaupt quitte te spelen.

• TalantedPig
het ging ook niet echt om de repair kosten van het vliegtuig meer het aantal lions dat ik kan halen in een rank 5 vliegtuig. De rank 11 zo dan toch makkelijk meer dan 23000 lions moeten halen?

Heeft iemand dat dutise vliegtuig met die 50mm al geprobeerd? Dat ding lijkt me echt OP als de pest :p

• Blaming
De Me 410 A-1/U4 is dat (voor mensen die hem op willen zoeken). Hij is waarschijnlijk niet heel OP, de turn tijd is 30,7 secondes, en de climb rate is ook niet super. Zolang je hem dus niet head-on aanvalt zal er weinig zijn wat gevaarlijk is aan dat vliegtuig. Dan is de Yak-9t gevaarlijker, met een turn tijd van 18,5 secondes.

• Lointje
Wow de vliegtuigen zijn echt wel serieus in prijs gezakt. Mijn spitfire van rank 10 kostte 620k voor plane + 120k crew. Nu nog 350k + 70k. Dus door even te wachten toch mooi 320.000 lions uitgespaard. Daar maar weer een extra wellington van gekocht zodat ik met lvl 11 de nieuwe beaufighter kan halen.

Repair kosten zijn echter wel gestegen, dus autorepair afzetten lijkt me des te belangrijker.

• Blaming
quote:
Lointje schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:56:
Repair kosten zijn echter wel gestegen, dus autorepair afzetten lijkt me des te belangrijker.
Behalve als je met reserve-vliegtuigen aan het vliegen bent, na rank 9 met de russen vind ik dat eigenlijk toch een stuk leuker. Op de een of andere manier voelt het sneller en drie keer zo chaotisch. Gisteren in een rank 0-1 match een paar minuten aan het dogfighten geweest met een ander vliegtuig.

• Lointje
Ja af en toe switch ik ook terug op reserves. Is leuk omdat je vaak 2 keer moet herladen voor een vliegtuig ook effectief neergaat. Dogfights duren er veel langer door. Enige nadeel is wel dat je gewonnen lions altijd zo laag is, zelfs al speel je enorm goed. Ik doe het dus eerder als afsluiter of als het op hoog lvl allemaal niet wil lukken.

• ikwilwp8
  • Laatst online: 04-05 14:29
Ik heb het spel ook net gedownload en ik vind het erg leuk! Wat is de teamspeak server?

Mijn ingame naam is "Daluuk"

:)

ikwilwp8 wijzigde deze reactie 27-06-2013 14:01 (18%)

• Thijs1987
Degene die ik altijd gebruik is 'ts3.gatheringoftanks.nl' en dan de warthunder room. Heb er vooralsnog echter nog niemand ingezien haha. Op dit moment speel ik voornamelijk t/m tier 8 van alle factions, omdat ik dat het leukst vind. Ben echter tot tier 11 bij de duitsers en t15 bij de jap's, mocht je al wat hoge vliegtuigen hebben ;).

Ingame naam: Tieske87

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floks
vanmiddag een paar potjes gedaan met 2 andere tweakers :) via ts met groet en bonsie, tof hoe je elkaar kan "redden" door samenspel <3

Floksor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 11-01 15:44
samenspel is vaak de winnende factor. Maar dan niet met 6 man achter een JU87 gaan, waarbij er twee op de grond crashen en waar er dus maar 1 iemand achter bleef om de veroverde airbase te bewaken tegen 3 tegenstanders. Mag je raden wie die ene was................

Verder andere battle was in een dogfight, zat achter iemand aan. Komt er opeens een teammate voor mij vliegen recht in mijn kogel sproei en ja hoor, lucky shot op hem, hij crashte en ik kreeg een flinke boete.
Daarna dacht een andere teammate dat hij mij MOEST inhalen, waardoor mijn vliegtuig beschadigde en crashte. Had het toen wel ff gehad.
War Thunder echt fantastisch spel, maar teamplay is echt ver te zoeken (soms).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floks
http://warthunder.com/en/news/189/current/

leuke actie deze week :D ik vermaak me iig

Floksor

• Pulpje1974
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 16-03 14:00

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Ik ben closed beta tester van World of warplanes en vermaak me prima daar. Ik zie daar (nog) geen topic over maar kwam nu deze tegen.
Ik ben de game nu aan het installeren en zal eens gaan kijken of dit net zo leuk of nog leuker is.
Laat het vanavond wel weten.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

• Denizz
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik heb een FW 190 D-13 gekocht en ik heb er nogal spijt van... ik kan totaal niet spelen op de hogere niveaus want ik wordt gewoon genadeloos afgeschoten :P. Heeft iemand tips hoe ik langer kan overleven?

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

• Lointje
Ik weet niet juist welk level dat vliegtuig is, maar wat tips: Maak hoogte in het begin, pik er de loners uit, kijk af en toe wat rond om in te schatten wie op jou af komt en wie niet. Vlieg niet head on in een groep van 8 vijanden om er 1 proberen uit te halen. Grote kans dat je minstens 6 op je tail hebt zitten dan.
Zie je een rijtje vijanden achter elkaar, pak dan de laatste. Zo zit er niemand achter je die jou nog kan neerschieten.

Je sterft sowieso sneller op hogere levels, maar je maakt ook sneller kills. Door te zorgen dat jij achter de vijand vliegt en zij niet achter jou maak je logisch gezien meer kills. Zit er toch iemand op je tail moet je wat ontwijkend vliegen. (vliegtuig heen en weer laten gaan, bergwanden strelen, vliegen richting teammates die je evt redden, ...). Wat ook af en toe werkt is je motor uitzetten in combinatie met draaien zodat ze je voorbij vliegen. Zeer gewaagd, maar als het werkt wel handig. Ook grote kans dat je dan sneller sterft wel.

En probeer wat vliegtuigen te herkennen. Sommigen hebben zo'n sterk cannon dat je gewoon geen chicken wil spelen ermee. Sommige kunnen beter draaien dan jou, dus zorg dat je genoeg snelheid hebt om weer hoogte te maken of genoeg damage kan doen in 1 strafe. Anders kunnen ze wel eens achter jou zitten na twee rondjes draaien.

Moet wel zeggen dat ik ook niet altijd deze tips toepas. Soms wil je gewoon nog die kill halen voor je sterft en negeer je het vliegtuig en de kogels achter jou :D

• Denizz
De D-13 is level 14. Ik weet dat FW190s veel beter presteren op 5000 meter hoogte ja. Het afschudden vind ik erg lastig (lastiger dan op de lagere niveaus, zit op niveau 7-8 bij Duitsland voor de rest). Ik heb met name moeite met de Amerikanen, die zijn behoorlijk wendbaar terwijl de Dora in mijn ogen dat toch een stuk minder is. Ik merk echter dat iedereen erg op zichzelf is op dat niveau. Je teammaatjes vliegen overal en nergens, en dat maakt het voor mij nog lastiger.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17:48

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Wat is de sterkte van de Russische zijde? Ik heb het gevoel dat zij vaak de wat meer fortachtige maar langzame kisten hebben.. ik zit nu op lvl4 algemeen level en de meeste luchtmachten op lvl2 dus ik zit heel erg te twijfelen waar ik heen wil. Wat ik nu merk is dat ik vaak alleen jaag en graag mensen eruit draai, ben geen precisie schieter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TalantedPig
Ze zijn inderdaad meer sterk en traag maar ze hebben al vroeg kanonnen en die zijn erg handig in een turn fight.
De attackers van de Russen zijn ook erg goed, vooral de Il-2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blaming
De Russen vond ik vooral leuk omdat je met de meeste Russische vliegtuigen een gigantische lading kogels op de tegenstander vuurt, gaat lekker snel dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thijs1987
quote:
Ircghost schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:48:
Wat is de sterkte van de Russische zijde? Ik heb het gevoel dat zij vaak de wat meer fortachtige maar langzame kisten hebben.. ik zit nu op lvl4 algemeen level en de meeste luchtmachten op lvl2 dus ik zit heel erg te twijfelen waar ik heen wil. Wat ik nu merk is dat ik vaak alleen jaag en graag mensen eruit draai, ben geen precisie schieter.
De russen heb ik zelf op rank 7 zitten op dit moment. In de lagere levels vind ik het een erg leuke factie om te spelen, zeker omdat ze qua uithoudingsvermogen erg goed zitten. Wat ik nu echter merk is dat de kanonnen die de verschillende yak's en lagg's bezitten erg weinig ammo hebben, ook blinken ze niet echt in iets uit. Dat maakt dat ik de russen eigenlijk niet zo leuk vind om te spelen, dat en het feit dat als je eenmaal de yak-9t en een la-5 hebt, je meteen als scumbag wordt gezien ;).

Als je het leuk vindt om te dogfighten zou ik gaan voor de jappen (snelste turners die er zijn, wel fragiel) of de engelsen (de spits zijn erg goed in turnen, alleen lage max snelheid). Als je wil BnZ'en moet je gaan voor de duitsers, energyfighten voor de amerikanen.

Al met al wel leuke verschillen tussen alle landen :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mcbacon0
Leuk event ja. Net 3000GE gewonnen na dag 4. Ik had 4 van de 6 objectives gehaald. Was niet zo moeilijk met de il-2 en die bf109. Kijken of ik er nog meer kan winnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TalantedPig
gaat er nog iemand spelen vanavond?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 16-03 14:00

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

ik heb dit spel ff gespeeld maar wat een slecht spel. Het ziet er niet uit zo goedkoop. Het geluid is ook niet best en de gameplay lijkt helemaal niet op het besturen van een vliegtuig. De camera gaat alle kanten op als je uitwijkt. Ik heb het meteen verwijderd en ik ga weer lekker terug naar World of Warplains.

Oja World of warplanes is open beta dus iedereen kan komen kijken.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

• bangkirai
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
quote:
Pulpje1974 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:07:
ik heb dit spel ff gespeeld maar wat een slecht spel. Het ziet er niet uit zo goedkoop. Het geluid is ook niet best en de gameplay lijkt helemaal niet op het besturen van een vliegtuig. De camera gaat alle kanten op als je uitwijkt. Ik heb het meteen verwijderd en ik ga weer lekker terug naar World of Warplains.

Zeker nog nooit een beetje flight sim mmo gespeeld en ook niet verder dan je neus lang is gekeken, want sorry, ja warthunder kun je als spelletje spelen, maar het is ook een best goeie serieuze combat flight sim, als je NIET op gamemode speelt tenminste.

En anders probeer je toch aces high II, of warbirds uit....
Moet ik je wel waarschuwen, dat die games in jouw ogen er totaal niet uit zien.

Warthunder met alles aan ziet er zeer goed uit eigenlijk voor een flight sim :D

• chimerae
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 27-08-2015
quote:

Troll is troll. Hoor juist veel 'meh' geluiden over World of Warplanes, en de meningen zijn qua gameplay altijd relatief positief geweest wat betreft War Thunder. De developer mag dan niet de beste zijn (nogal wat foutjes hier en daar), maar om te zeggen dat War Thunder een slecht spel is vind ik zeer overtroken. Daarnaast, niet mooi? Zeker niet in de opties gekeken? Het spel ziet er naar mijn mening enorm goed uit, zeker voor een Freemium game, en de geluiden zijn ook bij lange na niet slecht.

• Floks
quote:

:) ik vind het juist anders om :) ;w

Floksor

• Thijs1987
Ik heb een paar youtube video's bekeken van WoWP en valt me op dat de graphics juist niet erg spectaculair zijn. Tevens vind ik het maar gek dat vliegtuigen een 'healthbar' hebben, waardoor ze erg veel schoten kunnen incasseren. Het geluid durf ik niet echt iets over te zeggen, want daarvoor zul je het vast gespeeld moeten hebben.

Ik denk dat WT je een beetje tegen heeft gestaan omdat je enkel de lagere tiers hebt gespeeld, zelf vind ik het vanaf tier 4 ook een stuk leuker worden. Maar goed, als je het geen kans wil geven, dan niet ;).

Edit: dit alles gebaseerd op HB in WT natuurlijk, AB is leuk om even snel een potje te knallen.

Thijs1987 wijzigde deze reactie 06-07-2013 13:07 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denizz
Ik blijf juist die dubbeldekkers grappig vinden, en tot nu toe vind ik het op de hoogste niveau wat ik kan spelen (14 met de Dora die ik gekocht heb) echt niet leuk. Zit nu meestal bij tier 7-8 met mijn BF109s en dubbelmotorige Do 217 en ME 410s.

Ik heb trouwens het idee dat de Do 217 N-1 slechter presteert dan de J-1, klopt dit of zit het tussen mijn oren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23:19
quote:
Floks schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 12:54:
[...]

:) ik vind het juist anders om :) ;w
Dat dus, WT is echt een stuk beter dan WoWP.
Maar ach, ieder zijn/haar mening. Alleen jammer dat de argumenten niet kloppen.
Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True