mijn voorspeling is;
op blizzcon de off. aankondiging waarin ze een paar kaarten laten zien, en een interview/presentatie over wat de blauwe lijn door deze nieuwe kaarten word. hoop zelf op buff maar zou ook The Burning Crusade kunnen zijn al zou je dan ook een nieuwe blood elves class verwachten. maar verwacht geen nieuwe class in deze uitbreiding. geen dattum behalve soon. verwacht zelf dat het rond half december uit komt. Want blizzard wil vaak zijn games/uitbreidingen uit brengen vlak voor een vakantie periode/lang weekend, en thanksgiving is te dichtbij.
dingen die mij cool lijken maar waarschijnlijk nog niet in deze uitbreiding zullen zitten.
- nieuw class
- meer deckbuild op te slaan. bijv kies eerst je class en daarna keuze uit max 8 deck (de negen class vlakken plus een return knop)
- toernooi (incl toeschouwers opties)
- 2V2 mode, al weet ik niet goed hoe dit kan werken. Hoe ga je bijvoorbeeld om met AoE. Deel je het bord in twee delen, en gaat deze enkel op een kwart van het board af. Kan je alleen minions spellen op jouw deel van het board of ook op die van je medespelers. Hoe werkt taunts enz. enz. enz.
- arena(achtige) met halfling classes. (bijv Warrior/mage) heel lastig om balans goed te krijgen, maar wel erg entertainend als alleen voor de fun gameplay optie.
[
Voor 30% gewijzigd door
Verwijderd op 07-10-2014 10:53
]