[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.603 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nog even kwijt hoe badass deze kaart is

Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/images/hearthstone/cards/enus/animated/EX1_323_premium.gif

Behalve dat ie games compleet kan omgooien, zijn de soundbites gruwelijk. Elke keer als ik hem speel, zet ik het geluid van m'n notebook aan en voluit en m'n chick kijkt me dan heel raar aan.
This is Ben Brode's favorite card. He's quite fanatic. When Zeriyah the Community Manager asked what his favorite card was he simply replied ''Jaraxxus''. When she asked why he just yelled ''JARAXXUS'' and left the room.

Ben Brode's favorite card is Jaraxxus because Jaraxxus.
The warlock himself is destroyed, but given that he is replaced with a far more powerful avatar who will most likely go on to completely decimate his opponent (and possibly the rest of the known universe shortly after that)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hahahahaha dat filmpje is hilarisch. Maar het is inderdaad een erg leuke (en goede) kaart.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Ik heb eindelijk een warlock deck wat ik speel. Eerst speelde ik dat nooit, omdat ik niet de kaarten voor handlock heb en omdat ik geen zoo wil spelen.

Nu heb ik een voidcaller demons deck gemaakt. Het werkt voorlopig best aardig in de lower ranks. Het is ook leuk om te spelen. Wat anders dan je al constant tegenkomt. Misschien moet ik nog wat bijschaven, maar voorlopig is het leuk om te spelen. En speel ik eindelijk ook eens warlock.

[ Voor 15% gewijzigd door aicaramba op 12-10-2014 11:18 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:18:
Ik heb eindelijk een warlock deck wat ik speel. Eerst speelde ik dat nooit, omdat ik niet de kaarten voor handlock heb en omdat ik geen zoo wil spelen.

Nu heb ik een voidcaller demons deck gemaakt. Het werkt voorlopig best aardig in de lower ranks. Het is ook leuk om te spelen. Wat anders dan je al constant tegenkomt. Misschien moet ik nog wat bijschaven, maar voorlopig is het leuk om te spelen. En speel ik eindelijk ook eens warlock.
Probeer anders deze eens. Die werkte wel ok 2 maanden geleden.

http://www.hearthpwn.com/decks/83958-zeto-ragelock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:35:
[...]

Probeer anders deze eens. Die werkte wel ok 2 maanden geleden.

http://www.hearthpwn.com/decks/83958-zeto-ragelock
Thanks, maar ik vind het leuker om zelf decks te verzinnen :) Soms wel met de nodige inspiratie, maar zomaar een deck van internet af halen doen ik nooit.

Sowieso hoef ik ook geen perfect deck.. Alleen maar gevaar dat ik tegen bots kom te spelen. In de lower ranks zie je geen bots en veel deck veelzijdigheid.. Maakt het wel leuk :>

Nog 4 packs geopend net. Een pack met prophet velen. En deze:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/6jn5tz.png
Misschien geen legendaries, maar toch een leuke pack :)

[ Voor 31% gewijzigd door aicaramba op 12-10-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

Nog 4 packs geopend net. Een pack met prophet velen. En deze:
[afbeelding]
Misschien geen legendaries, maar toch een leuke pack :)
Da's nog meer dust dan een legendary. 640 vs 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:44:
[...]

Da's nog meer dust dan een legendary. 640 vs 400.
Ja. De golden epic is evenveel dust als een legendary.
Maar ik heb nog lang niet alle rares en epics. Ik heb zelfs nog niet alle commons. Bij mij gaat het dus nog meer om de kaarten dan de dust. Al is dust voor in de toekomst wel goed.

Die eaglehorn bow bijvoorbeeld. Dit is mijn eerste van die kaart. Ook snake trap had ik nog geen.

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 12-10-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussenstand na een jaar spelen, ongeveer 10 uur per week:

Alle heroes op lvl 60, behalve hunter (die is 37). Druid, warlock, warrior, rogue, paladin, priest, shaman, elk op ca. 250 ranked wins.

Total ranked winds 2398. Arena wins 923

Alle commons en uncommons dubbel. Bijna alle epics dubbel. Alle legendaries behalve Al'Akir, Cenarius, Velen, Harrison Jones, Elite Tauren Chieftain en The Beast (want die heb ik al 3x gedust).

En natuurlijk alle card backs behalve legend.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist mijn eerste 2 compo's gewonnen op Storm LAN in België. Hearthstone & FlatOut 2 (LOL racing).
#feelsgood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:46:
Juist mijn eerste 2 compo's gewonnen op Storm LAN in België. Hearthstone & FlatOut 2 (LOL racing).
#feelsgood
Gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:28:
Tussenstand na een jaar spelen, ongeveer 10 uur per week:

Alle heroes op lvl 60, behalve hunter (die is 37). Druid, warlock, warrior, rogue, paladin, priest, shaman, elk op ca. 250 ranked wins.

Total ranked winds 2398. Arena wins 923

Alle commons en uncommons dubbel. Bijna alle epics dubbel. Alle legendaries behalve Al'Akir, Cenarius, Velen, Harrison Jones, Elite Tauren Chieftain en The Beast (want die heb ik al 3x gedust).

En natuurlijk alle card backs behalve legend.
Dat zijn nog eens stats. Alleen jammer dat je ondanks je ervaring nog geen legendary hebt kunnen halen.
#feelsgood
Ik zag dat je er ook nog leuke apparatuur aan over hebt gehouden. Altijd lekker _/-\o_

Gisteren in een mirror match met mijn Control Warrior een play gemaakt die toch wel in de Play of the Week video hoort.
Play: Ik gooide mijn Ysera op een leeg board en kreeg de card Dream van Ysera. Mijn tegenstander gooit een Unstable Goul en een Sylvanas tegenover. Ik sla met mijn Ysera de Ghoul. Pak met Dream mijn Ysera terug, execute de Sylvanas en gooi Ysera weer terug.
Toch wel een glimlach op mijn eigen gezicht getoverd na deze play :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:39:
[...]

Dat zijn nog eens stats. Alleen jammer dat je ondanks je ervaring nog geen legendary hebt kunnen halen.
Daar heb ik niet echt tijd voor. Dat haal je niet met 10 uur per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Haha geniaal dit. Als ik er een kansenbereking op loslaat dan zou ik direct een staatslot gaan kopen als ik hem was

Acties:
  • 0 Henk 'm!
#feelsgood
Gratz. Had je nog wat aan ons playtesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor. Toch redelijk veel Zoo tegengekomen. Maar in Grand Final speelde die gast Murloc Cycle Druid tegen mijn handlock. Ie wist gewoon dat ik handlock ging spelen omdat ik dat al het hele tornooi deed. Dus die verloren en dan een anti-hunter paladin deck dat ik had gemaakt gespeeld tegen hem. Hem kapot gemaakt ermee en dan nog gewonnen tegen zijn control warrior. Dat was close game maar slechte play van hem: acolyte of pain spelen als je nog maar 5 kaarten in deck hebt. Zo heb ik 3 kaarten uit zijn acolyte hem laten drawen en zo was hij sneller dood dan mij. Fatigue -7 tho. Had zot veel armor en ik zot veel heals. Was wel fun game. 3-1 in grand final BO5. Rest bijna allemaal 2-0 met handlock.

Handlock is ook het deck waar ik vorig seizoen Legend mee ben geworden: http://i.imgur.com/0l7tNlH.png
Heb wel af en toe BGH er uit gehaald voor een 2de Hellfire als ik wist dat ik tegen Zoo moest spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:24:
Ja hoor. Toch redelijk veel Zoo tegengekomen. Maar in Grand Final speelde die gast Murloc Cycle Druid tegen mijn handlock. Ie wist gewoon dat ik handlock ging spelen omdat ik dat al het hele tornooi deed. Dus die verloren en dan een anti-hunter paladin deck dat ik had gemaakt gespeeld tegen hem. Hem kapot gemaakt ermee en dan nog gewonnen tegen zijn control warrior. Dat was close game maar slechte play van hem: acolyte of pain spelen als je nog maar 5 kaarten in deck hebt. Zo heb ik 3 kaarten uit zijn acolyte hem laten drawen en zo was hij sneller dood dan mij. Fatigue -7 tho. Had zot veel armor en ik zot veel heals. Was wel fun game. 3-1 in grand final BO5. Rest bijna allemaal 2-0 met handlock.

Handlock is ook het deck waar ik vorig seizoen Legend mee ben geworden: http://i.imgur.com/0l7tNlH.png
Heb wel af en toe BGH er uit gehaald voor een 2de Hellfire als ik wist dat ik tegen Zoo moest spelen.
Heb je geen last van control warrior Lode? Ik sloop daarmee bijna elke handlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekse schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:57:
[...]

Heb je geen last van control warrior Lode? Ik sloop daarmee bijna elke handlock.
Dan speel je tegen slechte handlocks. Handlock is een heel slechte matchup voor control warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:20:
[...]

Dan speel je tegen slechte handlocks. Handlock is een heel slechte matchup voor control warrior.
Dat leek mij ook ja. Zodra je met handlock de eerste paar beurten overleeft met voldoende health kan eigenlijk alleen priest je nog wat maken volgens mij, en control warrior heeft tegen die tijd amper damage gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik handlock speel, verlies ik eigenlijk alleen maar van aggro hunter en control paladin. Helaas zit ranked momenteel vol met hunters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let do the math!
had van het weekend even ene halve uur over, en begon na te denken over de aankomende uitbreiding.
we weten dat er honderd nieuwe kaarten aan komen, en dat deze hun eigen pack krijgen. nu wil ik als het kan geen geld meer uit geven aan heartstone. heb naxx en 40 pack gekocht. En hoewel ik erg van de game geniet zowel in plezier als in hoeveelheid tijd. vind ik +/-60 euro geld goed besteed, maar moet wel binnen de perken blijven. Van de huidige kaarten mis ik nog een paar (3 a 4) legendary's en diverse epic die ik zeer graag zou (dubbel) willen hebben, en diverse die leuk zijn voor de collector-virus maar niet gemist worden. dus hoeveel gold heb ik straks nodig voor de honderd nieuwe kaarten?

Er is nog maar heel weinig bekend over deze kaarten dus ik heb een aantal aannames moeten maken.
- pack 100 gold, en bevatten 5 kaarten (waarvan min 1 rare of beter)
- drop percentages ongeveer het zelfde als huidige packs (C-71,5 R-23,0 E-4,25 L1,25)
- 56 common, 22 Rare, 12 Epic en 10 Legendary kaarten (verdeling ongeveer evenredig aan huidig kaarten set)

Dus als je 120 pack koopt (dus 600 kaarten) krijg je 429 common, 138 rare, 25.5 epic en 7.5 Legendary.
Nog geen complete set (zeker als je weet dat je waarschijnlijk 2 of meer dubbel legendary hebt) maar dicht bij genoeg om vervolgens de laatste dust bij elkaar te grinden via arena. Yep start farming that gold!.

Ik verwacht zelf dat de uitbreiding halve december komt. ik heb momenteel 2000 gold en zal in twee maanden ongeveer 3600 tot 4000 gold kunnen farmen. gemiddeld 50 gold uit quest per dag en 90 tot 150 gewonnen games per maand. jammer dat mijn gemiddelde niet hoog genoeg zijn in arena zonder rekening te houden met de kaartpack (omdat die dust zeker helpt maar waarschijnlijk eerst gebruikt gaat woorden voor de ontbrekende kaarten uit de huidige set), hoe is het bij jullie? zijn jullie al aan het sparen? ga je de 12000 reden op half december? vind je dat belangrijk (ik niet, ben geen streamer dus hoef op dag 1 niet meteen alles te hebben, maar wil genoeg kaarten hebben om tegenstand te kunnen bieden aan nieuwe decks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter worden in arena, als je gemiddeld 7 wins kunt halen, heb je unlimited gold en ben je alleen beperkt door je speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ja correct, maar er zijn er niet veel die dat gemiddelde halen. ik zit bovengemiddeld denk met 5 a 6 wins, en er zijn zeker mensen die het wel hebben. maar als ik kijk naar bijv guardsman bob die elke dag al een jaar lang 8 uur niets anders dan arena doet en je beseft dat jij nu pas tegen de gold max aan loopt (20.000 gold) denk ik niet dat ik genoeg tijd zal vinden in twee maanden zonder mijn baan op zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad Handlock is favored matchup tegen Control Warrior. Maar heb wel 1 keer verloren tegen een random warrior op Storm LAN. Maar was niet echt control, zat ook aggro in enzo maar dan met late game legendarys. Wel grappig deck op zich, jammer dak daar van verloren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:07:
Inderdaad Handlock is favored matchup tegen Control Warrior. Maar heb wel 1 keer verloren tegen een random warrior op Storm LAN. Maar was niet echt control, zat ook aggro in enzo maar dan met late game legendarys. Wel grappig deck op zich, jammer dak daar van verloren heb.
Veel armor --> shield slam, excute, BGH, lukt me altijd vrij aardig.
Aardig luck dus begrijp ik. Oh well :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:29:
hoe is het bij jullie? zijn jullie al aan het sparen? ga je de 12000 reden op half december? vind je dat belangrijk (ik niet, ben geen streamer dus hoef op dag 1 niet meteen alles te hebben, maar wil genoeg kaarten hebben om tegenstand te kunnen bieden aan nieuwe decks)
Zelf ben ik nog bezig met het verzamelen van de kaarten van de huidige set. Ik mis geloof ik nog iets van 10 epics en 8 legendaries ofzo (ik zou nog 1 legendary kunnen craften van de dust die ik over heb).

Die nieuwe set zie ik t.z.t. wel. Ik hoop wel mijn normale collectie zo goed als compleet te hebben tegen de tijd dat de nieuwe set uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
xelfer schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

Zelf ben ik nog bezig met het verzamelen van de kaarten van de huidige set. Ik mis geloof ik nog iets van 10 epics en 8 legendaries ofzo (ik zou nog 1 legendary kunnen craften van de dust die ik over heb).

Die nieuwe set zie ik t.z.t. wel. Ik hoop wel mijn normale collectie zo goed als compleet te hebben tegen de tijd dat de nieuwe set uit komt.
Ik ga hier ook niet voor sparen. Eerst maar eens deze set compleet krijgen. Je krijgt dan toch dat je een pack van de nieuwe prefereert boven de oude packs. Dan craft ik de rest van de oude kaarten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Heb nu genoeg dust om 5 extra legendaries te craften (heb nu 8 unieke als ik alleen 'expert set' meetel) en 5000+ gold.
Wacht nu lekker op de uitbreiding, dan craft ik de legendaries die ik graag nog wil hebben en koop ik met mijn gold een boel pakjes uit de uitbreiding. Kans op dubbele legendaries wordt nu wel groot (al twee keer gebeurd), dus ik craft liever geen legendaries zolang het niet nodig is. ROI van pakjes wordt ook wel laag nu van packs uit de expert set naarmate je collectie groter wordt (pakjes open ik nu voornamelijk uit Arena rewards).

Alles bij elkaar niet slecht, zonder een cent uit te geven :-)

[ Voor 4% gewijzigd door SeamusXanthus op 14-10-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:21
Leuk om te lezen dat er meer mensen hier zitten te twijfelen wat nu handig is om te doen met de huidige ontbrekende kaarten en een toekomstige uitbreiding. Zelf mis ik ongeveer nog 17 legendaries en 10 epics (waarvan sommigen 2x), maar heb wel genoeg virtuele dust om nog 5 legendaries te craften. Momenteel heb ik nauwelijks gold en zit dus ook te twijfelen om eerst te gaan voor het compleet krijgen van deze set of gold te gaan sparen voor een nieuwe uitbreiding. Als ik wat meer tijd had gehad was ik voor arena gegaan maar ik denk dat ik nu voor de quests ga en met de beschikbare tijd en toch ook wat ranked te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Brangus Glee schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:47:
Leuk om te lezen dat er meer mensen hier zitten te twijfelen wat nu handig is om te doen met de huidige ontbrekende kaarten en een toekomstige uitbreiding. Zelf mis ik ongeveer nog 17 legendaries en 10 epics (waarvan sommigen 2x), maar heb wel genoeg virtuele dust om nog 5 legendaries te craften. Momenteel heb ik nauwelijks gold en zit dus ook te twijfelen om eerst te gaan voor het compleet krijgen van deze set of gold te gaan sparen voor een nieuwe uitbreiding. Als ik wat meer tijd had gehad was ik voor arena gegaan maar ik denk dat ik nu voor de quests ga en met de beschikbare tijd en toch ook wat ranked te gaan spelen.
Ik gebruik Arena (nu ik niet zoveel meer speel) ook om mijn questjes te halen. Je koopt Arena, maar kiest geen class totdat de quest voorbij komt met één van de classes die je kan (en wil) kiezen. Zo beperkt je het aantal potjes waarbij geen quest is gerelateerd tot het minimum en kan je toch af en toe Arena doen.
Dit werkt natuurlijk niet als je nog veel speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
An1ma, ga je nog een toernooi starten? Volgens mij is er genoeg animo hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Sinds een paar dagen echt begonnen met Warlock en wat is het toch een heerlijke class. Potjes gaan razendsnel, altijd zat kaarten in m'n hand, nooit hoeven te vrezen dat je sterke kaarten worden weggevaagd door Shadow Word Death en dergelijke want genoeg kaarten in je handen om daarna gelijk weer eentje op het bord te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net even gekeken wat ik mis in mijn collectie:

10 epics (om ze allemaal 2 x te hebben) en 7 legendaries: 15.200 dust. Min de dust die ik heb moet ik dus nog zo'n 12.500 dust verzamelen om een volledige collectie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 14:17
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UvLCKQNl.jpg

Triple combo! 12-12, speeld de warrior daarna brawl :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Dat is zuur, maar als je al zoveel board control hebt, waarom bewaar je hem dan niet ff?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dxta schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:47:
Dat is zuur, maar als je al zoveel board control hebt, waarom bewaar je hem dan niet ff?
dat is toch niet LEUK?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Vanavond is er weer de Dubble Dutch Dragen Cup #2. Mooi toernooi met een kort format.
Als er hier toch genoeg animo is voor een toernooi dan kunnen er vast ook een hoop tweakers hier aan meedoen.

Er is zelfs een 1e en een 2e prijs beschikbaar gesteld.

Hier kun je alle info vinden:
http://doubledutchdragons...858-hs-dragon-s-1v1-odc-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:16:
Ik heb net even gekeken wat ik mis in mijn collectie:

10 epics (om ze allemaal 2 x te hebben) en 7 legendaries: 15.200 dust. Min de dust die ik heb moet ik dus nog zo'n 12.500 dust verzamelen om een volledige collectie te hebben.
netjes! nog maar 120 pack te gaan voor een complete set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:51:
[...]

netjes! nog maar 120 pack te gaan voor een complete set.
Minimaal 4 pakjes, maximaal 313 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:29:
[...]

Minimaal 4 pakjes, maximaal 313 :).
Als hij 5 golden legendaries in een pakje trekt heeft hij 5x1600=8k dust toch? Dan ben je er met 2 pakjes al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Vicarious schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:08:
[...]

Als hij 5 golden legendaries in een pakje trekt heeft hij 5x1600=8k dust toch? Dan ben je er met 2 pakjes al :+
De kans dat je ~€300 wint met een kraslot om die 313 pakjes te kopen is groter.. :+

Maar ik heb 3 golden Legendaries :Y)
Alleen niet in één pakje helaas..

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Pff.. vandaag 7 games.. 7 rush decks.. Ik heb wel weer even genoeg gehad. Ik kan dat nooit begrijpen bij spellen. Dat zoveel mensen kiezen voor saaie tactieken. Of het nu gaat over shooters, rts of dit. Bijna iedereen kiest winnen boven het hebben van leuke games.

[ Voor 58% gewijzigd door aicaramba op 16-10-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aicaramba schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:36:
Pff.. vandaag 7 games.. 7 rush decks.. Ik heb wel weer even genoeg gehad. Ik kan dat nooit begrijpen bij spellen. Dat zoveel mensen kiezen voor saaie tactieken. Of het nu gaat over shooters, rts of dit. Bijna iedereen kiest winnen boven het hebben van leuke games.
Probleem is dat het winnen van games je rewards geeft en hoe meer je wint, hoe meer rewards. Sowieso speel ik om die reden veel online games niet. Het is de taak van de game ontwikkelaar om dingen die niet leuk zijn voor de tegenstander te voorkomen.

Maarja, bij Blizzard zien ze HS graag als een eSport (wat het natuurlijk bij lange na niet is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
xelfer schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:04:
[...]

Probleem is dat het winnen van games je rewards geeft en hoe meer je wint, hoe meer rewards. Sowieso speel ik om die reden veel online games niet. Het is de taak van de game ontwikkelaar om dingen die niet leuk zijn voor de tegenstander te voorkomen.

Maarja, bij Blizzard zien ze HS graag als een eSport (wat het natuurlijk bij lange na niet is).
Maar dan nog.. Of je nu op rank 4 of op rank 19 speelt.. Normaal gesproken is je winrate om en nabij de 50%.. Ja. Die paar extra wins richting de hogere rank kan voor een hoger percentage zorgen. Maar dat scheelt bijna niets op een seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-10 22:24

Flapmo

and back is gigi!

Heeft hearthstone (mobile) login problemen? Krijg tables are full. Zie niets in deze thread dus bij deze, ben ik de enige?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha, ik kom net tot 3x toe een bot tegen die niets doet en elke beurt time-out gaat. Dus ik kijk even op dat bot forum wat die lui aan het doen zijn. Blijk een update te zijn die nogal buggy is, allemaal QQ van mensen die van rank 5 naar 15 zijn gegaan in een middag :'( :D :'(

Ik zag ook dat ze bezig zijn met een soort human mode trouwens, dus mouse pointers en variabele intervallen, da's dan weer minder. Ik hoop dat Blizzard al data aan het verzamelen is en er binnenkort een banwave aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:26:
Ik zag ook dat ze bezig zijn met een soort human mode trouwens, dus mouse pointers en variabele intervallen, da's dan weer minder. Ik hoop dat Blizzard al data aan het verzamelen is en er binnenkort een banwave aan komt.
Blizzard doet in principe vrij weinig aan bots. Sowieso beinvloed het in HS ook weinig. De bots maken veelal slechte beslissingen (hoewel ze toch legend rank kunnen halen), dus games winnen tegen een bot moet relatief makkelijker zijn dan tegen mensen. Bots spelen naar mijn ervaring ook best snel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-10 22:24

Flapmo

and back is gigi!

Er zullen altijd bots zijn.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:46:
[...]

Blizzard doet in principe vrij weinig aan bots. Sowieso beinvloed het in HS ook weinig. De bots maken veelal slechte beslissingen (hoewel ze toch legend rank kunnen halen), dus games winnen tegen een bot moet relatief makkelijker zijn dan tegen mensen. Bots spelen naar mijn ervaring ook best snel door.
bots bepalen mede de meta (vooral 's nachts alleen maar sea giant shamans), bots zijn vervelend om tegen te spelen (steeds dezelfde decks, traag met aanvallen en geen interactie, als je verliest is het helemaal sneu) en halen daardoor voor velen de lol uit het spel, daarnaast devalueren ze de "end-game" achievements zoals lvl 60 en golden heroes, waar normale spelers enorm veel tijd in moeten investeren om te halen, halen botters dat binnen een paar dagen zonder het spel aan te raken

op dit moment doet Blizzard niets om botten te ontmoedigen met als gevolg dat er steeds meer mensen gaan botten, waardoor normale spelers steeds minder lol in het spel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ja het is zeker geen goed iets, maar ik vraag me wel af of ze er iets aan kunnen doen. Kan niet zo snel iets bedenken waardoor ze kunnen achterhalen of het een bot is of een speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grotman schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:02:
Ja het is zeker geen goed iets, maar ik vraag me wel af of ze er iets aan kunnen doen. Kan niet zo snel iets bedenken waardoor ze kunnen achterhalen of het een bot is of een speler
Dat zou je kunnen monitoren, maar voor Blizzard is dat alleen een kostenpost waar ze vrij weinig aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
xelfer schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:26:
[...]

Dat zou je kunnen monitoren, maar voor Blizzard is dat alleen een kostenpost waar ze vrij weinig aan hebben.
Ik denk dat blizzard daar wel veel aan heeft eerlijk gezegd. Het is een F2P game en zijn afhankelijk van mensen die packs kopen / arena entries kopen.

Bots zorgen er voor dat veel mensen geen packs hoeven te kopen, aangezien ze veel gold vanzelf verzamelen. En aan de andere kant kan het ervoor zorgen dat de echte spelers wegblijven, en dus ook geen packs meer kopen.

Als het kopen van packs wegvalt is een groot deel van de inkomstenbron weg. Lijkt mij niet dat blizzard daar op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:26:

Bannen met een F2P game is alleen een stuk minder effectief natuurlijk.. Maken ze gewoon weer een nieuwe account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bosmonster schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:06:
[...]

Bannen met een F2P game is alleen een stuk minder effectief natuurlijk.. Maken ze gewoon weer een nieuwe account.
dan ben je al je shit weer kwijt en heb je voor niets gebot. Bovendien zijn je aankopen van Blizzard ook aan je account gekoppeld (diablo 3, starcraft etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mjah, denk dat je wel idioot bent als je op een account met andere gekoppelde aankopen gaat botten, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:36
edit: oops

[ Voor 83% gewijzigd door Kol Nedra op 17-10-2014 15:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu op NA bezig m'n basic priest kaarten te unlocken, afgelopen 5 casual matches wordt ik aan gouden bots vol legendaries gekoppeld, wth. Die match making shizzle is brak of die bots doen 100x auto concede om tegen newbies zonder kaarten te worden gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:09:
Ik ben nu op NA bezig m'n basic priest kaarten te unlocken, afgelopen 5 casual matches wordt ik aan gouden bots vol legendaries gekoppeld, wth. Die match making shizzle is brak of die bots doen 100x auto concede om tegen newbies zonder kaarten te worden gekoppeld.
dit is mijn tactiek ook in ranked, bij rank 20 heb je nou eenmaal meer winkans dan bv op ranked 12 :)
zo ga je dus sneller naar de 500 wins

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:12:
[...]

dit is mijn tactiek ook in ranked, bij rank 20 heb je nou eenmaal meer winkans dan bv op ranked 12 :)
zo ga je dus sneller naar de 500 wins
tja, het zou m.i. logischer zijn als concedes niet worden meegerekend in de unranked match making, zo voorkom je ganking van newbies

het is op zich wel grappig om een bot een Soulfire op m'n Crocolisk te zien afvuren om vervolgens een Ysera te discarden

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin wel te merken dat HS snel populariteit aan het verliezen is. Uit mijn friendslist is er vaak niemand online (ik heb toch wel 25+ mensen in mijn lijst die HS actief gespeeld hebben)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar neen. Hearthstone is gewoon een game dat mensen niet vaak continu kunnen spelen. Veel mensen spelen CS:GO + HS. LOL+HS. WOW+HS. Any other game + HS.

En dan heb je die zotten gelijk ik die HS als main game spelen. Maar speel het nog altijd veel te weinig. Door tijdsgebrek eigenlijk. Ben nu bezig met mijn 3de class naar 60 aan het brengen. Alle andere zijn rond de 30-40. Nog altijd geen golden hero. Das voor als ik alles rank 60 heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:27
Vicarious schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

dan ben je al je shit weer kwijt en heb je voor niets gebot. Bovendien zijn je aankopen van Blizzard ook aan je account gekoppeld (diablo 3, starcraft etc.)
Battle.net account bans zijn ook wel vrij zeldzaam geloof ik, ik ken genoeg lui die minimaal 1x een ban een bliz game hebben gehad, en nog steeds hetzelfde battle.net account gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:47:
Maar neen. Hearthstone is gewoon een game dat mensen niet vaak continu kunnen spelen. Veel mensen spelen CS:GO + HS. LOL+HS. WOW+HS. Any other game + HS.

En dan heb je die zotten gelijk ik die HS als main game spelen. Maar speel het nog altijd veel te weinig. Door tijdsgebrek eigenlijk. Ben nu bezig met mijn 3de class naar 60 aan het brengen. Alle andere zijn rond de 30-40. Nog altijd geen golden hero. Das voor als ik alles rank 60 heb. :D
Mee eens, lijkt nog super actief. Eindelijk mijn eerste golden hero, warlock O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:47:

Ik speel alleen HS. Verder heb ik geen tijd om andere games te spelen. Voorheen speelde ik eigenlijk ook altijd maar één game en daar investeerde ik al mijn beschikbare tijd in. Voorheen waren dat spellen als Starcraft 2, Mario Kart Wii, Americas Army, Football Manager en Command & Conquer (alle delen).

Ik heb 2 classes op 60 (Druid en Mage) en ben nu Priest en Warrior naar level 60 aan het brengen.
Golden Hero is voor mij nog ver weg. Druid zit het dichtstbij met 380 victorys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
xelfer schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:36:
Ik begin wel te merken dat HS snel populariteit aan het verliezen is. Uit mijn friendslist is er vaak niemand online (ik heb toch wel 25+ mensen in mijn lijst die HS actief gespeeld hebben)...
'k Heb bijna het hele weekend (en don+vrij) de Seatstory Cup 2 gekeken. Dus van spelen kwam het niet echt :D

Was erg vermakelijk en een aantal matches die wel erg close waren (Savjz-Kolento in 8e ronde bijv). Shaman deck mvp met ~78% winrate daar >:)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
de reden dat ik minder HS speel is omdat ze erg traag zijn met nieuwe kaarten uitbrengen, ik speel elke dag max 5 potjes, soms sla ik wel een dag over. Als ik net wakker ben speel ik 2 potjesvoordat ik na mijn werk ga, tijdens mijn ontbijt ff HS spelen :)

of als PSN er weer uitligt ofzo, dan kan ik HS nog wel eens opstarten, of ik speel LoL :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:25
Bijna me eerste 12 wins gehaald,,, helaas 11-3 gegaan :( Tegenstander had nog 4 levens, ik was hunter en had een leper gnome liggen, en hij een sunwalker. Hij silenced mijn leper gnome waardoor ik hem niet kon killen... helaas

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Donderdag is er weer een DD toernooi. Schrijf je in via
http://battlefy.com/doubl...42038b921c51c23dd36/teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 13:46
Ach, Counterstrike wordt ook geplaagd door hackers, en dat is toch echt een spel waarbij je zelf moet spelen/rondlopen. Diablo 2 is volgens mij ook al jaren 95% bot, geen idee of dat in D3 ook al zo is. Ik vind het jammer, zat zelf gisteren ook tegen een bot, maar dit is eerlijk gezegd voor mij iets redelijk zeldzaams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

In D3 zijn ook genoeg bots beschikbaar. Daarbij 'multiboxen' ze ook waardoor ze 4 bots tegelijk kunnen laten lopen op 1 PC. Wordt gewoon openlijk gestreamd op twitch. Dat spel was binnen een half jaar al verziekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Multiboxen is geen botten. Alle chars worden nog steeds door een persoon aangestuurd. Daarom mag dat ook gewoon. Net als je, als je zou willen, 4 HS-accounts tegelijk zou willen spelen.

Daarnaast KUN je in D3 niet eens het spel voor andere verzieken, zelfs met botten. Je maakt misschien je eigen char sterker, maar dat heeft geen enkele invloed op anderen natuurlijk.

In grote tegenstelling tot HS, waar je met botten direct het spel voor anderen verziekt, omdat die continu tegen bots zitten te spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 21-10-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:29

ini

Life is what you make of it

hier na een poosje afwezigheid in HS nu van de 9 potjes 8 bots tegengekomen. Het trage spel en de standaard delay van 3-4 seconden. Je kan gewoon precies timen wanneer een kaart gespeeld of end of turn eraan komt.

Voor mij is de lol eraf, spelen tegen een bot is voor mij gelijk aan practice mode, dus niets aan. Ik kan juist de mooie plays waarderen die een bot simpelweg niet doet.

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bosmonster schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:13:

Daarnaast KUN je in D3 niet eens het spel voor andere verzieken, zelfs met botten. Je maakt misschien je eigen char sterker, maar dat heeft geen enkele invloed op anderen natuurlijk.
In de tijd van de auction house zorgde dat er wel voor dat mensen door te botten de hele markt in die auction house aan het verzieken waren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Vicarious schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

In de tijd van de auction house zorgde dat er wel voor dat mensen door te botten de hele markt in die auction house aan het verzieken waren natuurlijk.
Maar toen gebeurde botten nog relatief weinig, en de AH bestaat inmiddels al een aardige tijd niet meer. Toen waren de "botters" voornamelijk Chinese sweatshoppers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:58:
de reden dat ik minder HS speel is omdat ze erg traag zijn met nieuwe kaarten uitbrengen, ik speel elke dag max 5 potjes, soms sla ik wel een dag over. Als ik net wakker ben speel ik 2 potjesvoordat ik na mijn werk ga, tijdens mijn ontbijt ff HS spelen :)

of als PSN er weer uitligt ofzo, dan kan ik HS nog wel eens opstarten, of ik speel LoL :)
HS heeft idd nieuwe kaarten nodig voor de mensen die veel spelen. Als je een complete collectie hebt en al duizenden wins behaald hebt met de huidige kaarten, dan zal je wel aardig klaar zijn met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Waarschijnlijk begin volgend jaar Hearthstone voor Android en iPhone telefoons:
.
We’re also close to having Hearthstone out to our iPhone and Android phone users, but it’s become clear that we need a little more time to get that version right. While we have a build up and running internally, it needs a bit more work, and we don’t feel like we’ll be ready to share it with you until early next year. [...]
Bron: http://us.battle.net/hear...lopment-update-10-21-2014

En nog wat leuke cijfers van Hearthstone:
[list]
• 2 Billion hours of Hearthstone have been played. That's 237,365 years!
• Totemic Call is the most played Hero Power, followed by Fireblast and Armor Up!.
• The quickest run to legend was completed in 74 Ranked games.
• The longest recorded win streak was 24 games.
• Over 3 million players have achieved 12 wins in Arena.
• The most picked neutral cards in arena are Chillwind Yeti and Harvest Golem.
• 3 million Bananas have been eaten.
• 15 million Polymorphs have been cast.
• Unleash the Hounds has summoned one 69 million Hounds.
• Nerubian Egg has spawned 6 million Nerubians.
• Grand Widow Faerlina is the deadliest normal Naxxramas boss.
• Maexxna is the deadliest heroic Naxxramas boss.

Infographic:
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/6/514/numbers-of-hearthstone.png

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:37
staat er nou: 500.000 unique players? Lijkt me echt heel weinig.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nee, 20 miljoen gebruikers.
500k hebben die rank waarschijnlijk

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mjah das rank 25. Dus dat heb je al als je begint met ranked spelen.

Volgens mij betekent dat dat van de 20 miljoen mensen die wel eens HS hebben opgestart, er maar 500K een ranked game hebben gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bosmonster schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:39:
Mjah das rank 25. Dus dat heb je al als je begint met ranked spelen.

Volgens mij betekent dat dat van de 20 miljoen mensen die wel eens HS hebben opgestart, er maar 500K een ranked game hebben gestart.
De verklaring geven ze er niet bij, maar daar lijkt het wel op.

Je start natuurlijk altijd unranked. Ik had zelfs wat 'aanzien' voor 'ranked' in het begin. Heb het eerste seizoen alleen maar unranked gespeeld, omdat ik niet wilde falen. In Starcraft II zijn alle ranks van alle seizoenen zichtbaar. Daar wilde ik geen faalrank hebben. :+
Voor HS is dat niet echt zichtbaar, maar dat wist ik toen nog niet.

Verder is 220k jaar time spent wel wat veel voor 500k actieve gebruikers. Da's grofweg een half jaar per persoon. Lijkt mij aan de hoge kant..

Ik geloof ook niet dat er 19.5 miljoen mensen zijn die alleen maar single player + Arena gespeeld hebben.

Conclusie: die 500k is verwarrend in de infographic :>

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:44
Nee het is een graphic en die maken ze duidelijk. Dat wil zeggen al die zeshoekjes samen zijn 20miljoen players. Ieder zeshoekje staat voor 500.000 players.

Dus geen referentie naar ranked oid, gewoon de graph uitleggen... :)

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Wat is blizz aan het doen, hebbe ze de kel thuzad bug met rag nog steeds niet gefixed .... Hij speelt kel en ik daarna rag, hit zijn kel en hij ress zichzelf ..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psych schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:43:
Nee het is een graphic en die maken ze duidelijk. Dat wil zeggen al die zeshoekjes samen zijn 20miljoen players. Ieder zeshoekje staat voor 500.000 players.
Dit dus. Het zijn precies 40 zeshoekjes namelijk en 40x 500.000 = 20.000.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Stats zijn volgens mij uit de duim gezogen:
20 miljoen Polymorph
20 biljoen uren gespeeld

Zou betekenen dat er eens in de 1000 uur een polymorph wordt gecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
2 miljard, en dus eens in de 133 uur en dat is voor alle classes gecombineerd. En een potje geeft altijd 2x zoveel speeltijd als dat je er zelf aan besteedt (twee spelers ;)). Dus dan heb je het uiteindelijk over misschien dat je als speler eens in de 2 uur ofzo een poly tegenkomt en dat kan wel kloppen, want mage wordt niet zoveel gespeeld op de ladder.

[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 22-10-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:40:
Wat is blizz aan het doen, hebbe ze de kel thuzad bug met rag nog steeds niet gefixed .... Hij speelt kel en ik daarna rag, hit zijn kel en hij ress zichzelf ..
Blizzard doet niet aan bugfixes.

Overigens heb ik het volgende ervaren wat betreft de huidige metagame (op rank 4-5):

- 50% hunter
- 28% priest
- 20% zoo
- 2 % overig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Bosmonster schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:58:
2 miljard, en dus eens in de 133 uur en dat is voor alle classes gecombineerd. En een potje geeft altijd 2x zoveel speeltijd als dat je er zelf aan besteedt (twee spelers ;)). Dus dan heb je het uiteindelijk over misschien dat je als speler eens in de 2 uur ofzo een poly tegenkomt en dat kan wel kloppen, want mage wordt niet zoveel gespeeld op de ladder.
Sorrie je hebt gelijk, 2 billion niet 20. Dan nog is eens in de 67,5 UUR spelen niet realistisch naar mijn mening. In Arena wordt polymorph juist veel gespeeld. Daarnaast is polymorph een basic card van de class waar iedereen mee begint. Dus zelfs absolute beginners zullen de kaart hebben gespeeld.

Ook als je ziet, 20 miljoen spelers hebben 20 miljoen poly's gespeeld? Dus een persoon heeft gemiddeld slechts één polymorph ooit gespeeld.
Wat dacht je van UTH? 69 million hounds? Zeg gemiddeld 2 hounds per cast = 35 million UTH casts. Dus per speler is deze kaart minder dan 2 keer gespeeld? Zeer lage getallen voor één van de meest gespeelde kaarten ooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige wat ik toe te voegen heb is: "76,3% of all statistics are made up"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Er zijn weer nieuwe cardback bekend:

Oktober season (was al bekend):
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/6/209/hallowsend-cardback.png

BlizzCon 2014 (incl. virtual ticket):
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/6/79/blizzcon-cardback.png

November season (volgende maand):
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/6/518/goblin-card-back.png

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Altijd leuk als de tegenstander zichzelf moet vermoorden voor de 12e arena win! :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wY3nQrD.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LJMEUUE.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Wow, 12 wins, congrats!

Ik heb zelf nog maar 1x arena gespeeld (1-3 gegaan toen) omdat het gratis was. Ben nu eerst Naxx helemaal aan het vrijspelen aangezien ik dat wel vette content met goede kaarten vind. Alleen zijn de heroics echt belachelijk, waarschijnlijk moet je dan eerst een zooi expert kaarten hebben voordat je een redelijk deck kunt maken voor die heroics.

Heb wel veel plezier aan het spel. Zelfs m'n vriendin is hooked (en maakte me gisteren zelfs nog in :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-10 18:20

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteren nog 3-3 gegaan met een vreselijk Warlock deck :( sowieso geen touw aan vast te knopen bij mij. Met een matig Mage deck 7-3 gaan, met een geweldig Warlock deck slechtst op 5-3 komen. Probeer toch wel wat beter te worden in arena maar blijf vast lopen :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:27
Snappie88 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:10:
Gisteren nog 3-3 gegaan met een vreselijk Warlock deck :( sowieso geen touw aan vast te knopen bij mij. Met een matig Mage deck 7-3 gaan, met een geweldig Warlock deck slechtst op 5-3 komen. Probeer toch wel wat beter te worden in arena maar blijf vast lopen :(
Dat probleem heb ik ook :(
Sporadisch eens een 5-3 of 6-3, maar meestal 2-3 oid. Ik zie de logica niet van Arena...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kijk eens naar de nieuwe iDraft serie van Trump op Youtube. Maakt van de kaartselectie een leuke quiz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 13:46
Bosmonster schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:10:
Kijk eens naar de nieuwe iDraft serie van Trump op Youtube. Maakt van de kaartselectie een leuke quiz!
Eens, heel leuk en leerzaam :) Sommige picks zijn discutabel, maar doen je alsnog goed nadenken over je draft.

Hele korte TL;DR zoals ik het eruit haal: value => curve > synchronisatie tussen kaarten.

Iaw, heb je al 3 demons, dan is zo'n Void Caller een goede keuze. Heb je er 0, en is Void Caller niet de beste value, neem dan een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik vind Trump wel een sympathiek figuur en ik heb in het begin veel van hem opgestoken. Maar die iDraft serie is tenenkrommend. Bij herhaling krijg je strafpunten voor alternatieve kaarten die ook prima in het deck hadden gepast. Zeker als je niet dezelfde speelstijl hebt als Trump.

Wat dat betreft doet het me erg denken aan z'n Miracoli experiment, dat op glorieuze wijze in het water viel omdat hij eigenlijk elk potje, met elk deck, van elke class op dezelfde manier speelt. En dat werkt niet.

Trump z'n video's zijn nuttig voor beginners, maar werken ook heel beperkend. Ik vind Kripparrian in ieder geval een veel interessantere Arena speler. Er is trouwens ook een Arena toernooi dat de moeite is om te checken: Lord of the Arena. Toernooi #1 en toernooi #2.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:25
Denk toch dat je wel degelijk beter kan worden in arena door het gewoon veel te spelen. Ik haal nu toch eigenlijk wel altijd minimaal 6 wins waar ik het vroeger vaak met 3-1 tot 3-3 moest doen.

Kwestie van veel spelen en dan leer je ook snel welke kaarten beter zijn in Arena(die je bijvoorbeeld in ranked nooit zou spelen).

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
RKwant schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:15:
Denk toch dat je wel degelijk beter kan worden in arena door het gewoon veel te spelen.
Sure. Maar als je, zoals Ossi zegt, de logica er niet van inziet dan wordt het heel moeilijk als je geen voorbeelden hebt.
RKwant schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:15:
Ik haal nu toch eigenlijk wel altijd minimaal 6 wins
Wat betekent dit? Haal je letterlijk elk potje minimaal 6 wins? (tijd voor het casino :> ) Bedoel je dat je voor je gevoel vaak 6 wins haalt? Of heb je een win percentage van boven de 66%?

Een van de inzichten die mij indertijd wel geholpen heeft is te weten dat de bekende spelers/streamers af en toe ook 1-3 of 4-3 gaan in Arena. Het verschil tussen 3-3 (50% winrate) en 7-3 (infinite arena en 70% winrate) is groot qua prijzen maar eigenlijk vrij klein qua percentage.

Pagina: 1 ... 130 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]