[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 133 Laatste
Acties:
  • 324.704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:23

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3Bh44zFGngDvDXiUMkNZvTWb/full.jpg

Welkom bij Hearthstone!

Hearthstone gameSlijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - de snelle strategie kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies één van de negen Warcraft helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.

Hier staat hoe je begint met Hearthstone.

Aanmelden
Battle.net - Online Gaming Service van BlizzardHearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op een:

De ondersteunde apparaten
* iPhone en Android versie zijn nog niet beschikbaar

Welke spelvormen kent Hearthstone?

Het digitale kaartspel Hearthstone kent een aantal spelvormen waarin gespeeld kan worden. Hieronder staat uitlegt wat iedere spelvorm inhoud.

Practice Mode
In deze spelvorm speel je tegen een computergestuurde tegenstander van elke beschikbare class. Je gebruikt kaarten uit je eigen kaartcollectie. Ook kun je quests doen tijdens deze spelvorm, welke weer goud oplevert wanneer je die voltooid.

Rewards/lootMogelijke rewards:
• Nieuwe hero's
• Nieuwe kaarten

Play Mode
In deze spelvorm doe je mee met het traditionele speler tegen speler gevechten. Je gebruikt kaarten uit je eigen kaartcollectie. Je kunt zowel ranked matches als unranked matches spelen. Je kunt je tegenstander zoeken d.m.v. een matchmaking system waarbij je met ranked matches wordt geplaatst bij een tegenstander met hetzelfde niveau als jijzelf. Ook in deze spelmode kun je quests doen.

Rewards/lootMogelijke rewards:
• Ervaringspunten om je hero's te levelen
• Gold

The Arena
Deze spelvorm test je ultieme kennis en vaardigheid van het spel. Je leert hoe je decks moet samenstellen en er vervolgens mee te vechten. De arena is een “build-and-battle” speelvorm. Dit houd in dat je twee fases hebt.
De eerste fase is het bouwen van je deck. Er worden 3 kaarten getoond (niet gelimiteerd aan je kaartcollectie) waarvan je er eentje mag kiezen voor je deck. Na 30 kaarten is je deck compleet en kan je met vechten gaan beginnen.
De tweede fase, de vecht fase, ga je strijden tegen verschillende tegenstanders. Je speelt met hetzelfde card deck tot je 9 keer gewonnen of 3 keer verloren (datgene wat het eerste voorkomt) hebt.

EntreekostenEntreekosten:
• 150 Gold (Je eerste bezoek is gratis)
• of € 2,- / $ 2,- (echt geld)

Rewards/lootDe rewards:
• Een sleutel om een schatkist te openen. Hoe meer gevechten je wint, hoe beter de sleutel. Hoe beter de sleutel, hoe beter je beloning. Beloningen bestaan uit Gold, Arcane Dust en Card packs.
Arena Rewards: Sleutels

Adventure Mode (Nieuwe feature - nog niet beschikbaar)
Ook in deze spelvorm wordt je tot het ultieme getest. Je speelt echter niet tegen andere spelers, maar tegen iconische bazen uit bekende dungeons van Warcraft. En voor het verslaan van de eindbaas van iedere adventure, krijg je garandeerd een Legendary kaart. Voor iedere Adventure moet net als bij de Arena toegang (eenmalig??) voor worden betaald al kunnen sommige onderdelen van een adventure wel weer gratis zijn.

Hieronder een lijst van alle adventures:
Adventures
Adventures
  • Curse of Naxxramas (5 wings)
  • The Arachnid Quarter (gratis)
  • The Plague Quarter
  • The Military Quarter
  • The Construct Quarter
  • Frostwyrm Lair
  • [/li]
  • Ongetwijfeld meer Adventures in de toekomst...

Kies jouw class met jouw held!

Voordat je een Card Deck kunt gaan samenstellen om te gaan spelen, moet je een Hero kiezen om jouw deck te vertegenwoordigen. Iedere Hero staat voor een bepaalde class. Deze class bepaalt voor een groot gedeelte wat voor soort kaarten jij in je deck kan opnemen. Iedere class heeft speciale eigenschappen, ook wel Hero Powers genoemd, om zich te onderscheiden van de de andere classes.

Je begint het spel met een korte tutorial met de mage class. Deze mag je naderhand ook houden om verder te spelen. Daarna kun je door middel van de andere hero's (voor de eerste keer) te verslaan in practice mode de betreffende class vrijspelen.

Hieronder een overzicht van de Heroes met hun class eigenschappen:

Druid

Malfurion Stormrage
Hero Power
Shapeshift

Hunter

Rexxar
Hero Power
Steady Shot

Mage

Jaina Proudmoore
Hero Power
Fireblast

Paladin

Uther Lightbringer
Hero Power
Reinforce

Priest

Anduin Wrynn
Hero Power
Lesser Heal

Rogue

Valeera Sanguinar
Hero Power
Dagger Mastery

Shaman

Thrall
Hero Power
Totemic Call

Warlock

Gul'dan
Hero Power
Life Tap

Warrior

Garrosh Hellscream
Hero Power
Armor Up!

Hoe kun je kaarten verkrijgen?

Hoe kom ik aan nieuwe speelkaarten?
Zodra je het spel begint, start met een basisset speelkaarten. Wanneer je de verschillende spelvormen gaat spelen, verdien je vanzelf nieuwe kaarten. Hieronder staat hoe je kaarten kunt bemachtigen om je kaartcollectie te laten groeien.

Practice Mode
Via deze spelvorm kun je nieuwe heroes en basiskaarten vrijspelen. Ook kun je gold verdienen d.m.v. quests waarmee je nieuwe kaarten kunt kopen.

Play Mode
Hierin heb je kans via speler versus speler duels extra Card Packs te winnen. Ook hier kun je gold verdienen d.m.v. quests om nieuwe kaarten te kopen.

The Arena
Probeer zoveel mogelijk te winnen. Je krijgt aan het einde een sleutel met je beloning. Meer gewonnen duels levert een betere sleutel op. Dat betekent dus een betere beloning dan wanneer je alles verliest bijvoorbeeld. Je kan complete Card Packs winnen en of zelfs Golden Cards.

Card Packs
Ook kun je er voor kiezen extra Card Packs bij te kopen via de ingame store met Battle.net Balance of een andere betaalmethode. Een van de kaarten zal altijd een zeldzaamheid van Rare (of hoger) hebben. Soms komt het voor dat je meerdere kaarten vind met een hogere zeldzaamheid. Het is een kwestie van geluk of ongeluk.

De prijzen voor de extra Card Packs zijn:
  • 1 Card Pack kost 100 ingame munten
  • 2 Card Packs kost € 2,69
  • 7 Card Packs kost € 8,99
  • 15 Card Packs kost € 17,99
  • 40 Card Packs kost € 44,99
Je kunt via Battle.net Balance betalen. Hier kun je dan via Battle.net geld op zetten.

Achievements
Behaal bepaalde achievements en je krijgt extra speelkaarten.

The Forge (crafting)
Ook een manier om een nieuwe kaarten te komen is The Forge. Hier kan je de voor jou onbruikbare kaarten laten vernietigen. Je krijgt er dan Arcane Dust voor terug waarmee je weer nieuwe kaarten kan creëren. Doordat de kaarten die je wint in het spel volledig willekeurig zijn, zal The Forge al snel een vertrouwde plek worden om de gaten in je kaartcollectie op te vullen, zodat je uiteindelijk je ultieme deck kunt samenstellen.
Hieronder staat een overzicht wat de kosten zijn van het craften van nieuwe kaarten en wat disenchanten van onbruikbare kaarten oplevert:

Kaart zeldzaamheidCraftenDisenchanten
Kosten (normaal):Kosten (Golden):Krijgt (normaal)Krijgt (Golden)
Common Kaart (wit)40 Arcane Dust400 Arcane Dust5 Arcane Dust50 Arcane Dust
Rare Kaart (blue)100 Arcane Dust800 Arcane Dust20 Arcane Dust100 Arcane Dust
Epic Kaart (paars)400 Arcane Dust1600 Arcane Dust100 Arcane Dust400 Arcane Dust
Legendary Kaart (oranje)1600 Arcane Dust3200 Arcane Dust400 Arcane Dust1600 Arcane Dust

Je Card Deck samenstellen
Card DeckDan kun je Card Deck gaan samenstellen. Dit kun je op je geheel eigen manier doen. Iedereen speelt het spel natuurlijk op een andere manier. Maar mocht je toch willen verdiepen in hoe je beter kunt worden, kun je altijd naar decks van anderen kijken om je te inspireren of tips en truukjes lezen om je kaarten strategischer in te zetten.
Dan kun je je deck gaan samenstellen in Hearthstone.

Even geen Hearthstone beschikbaar, maar wil je toch alvast een deck samenstellen. Dat kan via de HeartPwn Deckbuilder of de WoWHead Deckbuilder.

- HeartPwn DeckBuilder
- WoWHead Deckbuilder

Welke kaarten zijn er allemaal?

Magiekaarten (Ability Cards)
Magiekaarten (door sommige ook spell cards genoemd) zijn kaarten die enkel vanuit de spelershand gespeeld kunnen worden. Wanneer ze gespeeld worden brengen veranderingen aan het spel. Dit varieerd van het pakken van een nieuwe kaart, verbeteren van je hulpjes (minions) of extra veel schade aanrichten. De meeste magiekaarten zijn class specifiek (paar kaarten uitgezonderd).

- Overzicht van de Ability Cards
Verschillende speelkaarten

Hulpjes (Minion Cards)
Hulpkaarten zet je in om aan jouw zijde mee te vechten. Ze beschermen je hero en kunnen schade richten aan je tegenstander's hulpjes of hero. Maximaal mag je 7 hulpjes op het speelveld zetten. Ieder hulpje dat je meer inzet (of moet inzetten) wordt direct vernietigd.

Om hulpjes te kunnen oproepen heb je mana nodig uit je mana voorraad. Je mana voorraad wordt elke beurt met 1 mana bijgevuld en er zijn ook kaarten die je mana kunnen aanvullen. Als je een hulpje oproept, dan verkeren ze één beurt lang in 'Summoning sickness' waardoor je ze nog niet kunt gebruiken. Daarna is nieuwe hulpje beschikbaar.
Hulpjes hebben zowel aanvalskracht als levenskracht. Wanneer er meer schade wordt gedaan bij je minion dan de kaart aan levenskracht heeft, wordt de kaart verplaatst naar het kerkhof (graveyard).

Hulpkaarten kunnen zowel class specifiek zijn als neutraal. Al zijn sommige hulpjes faction gerelateerd in het Warcraft verhaal, zijn voor Hearthstone de factions niet relevant. Alliance, Horde or anders kan dus gewoon door elkaar gebruikt worden.

- Overzicht van de Minion Cards

Wapenkaarten (Weapon Cards)
Wapenkaarten zijn class specifiek en kunnen enkel door je hero gedragen en gebruikt worden. Je hero kan maximaal maar 1 wapenkaart bij zich hebben. Wapenkaarten kunnen de aanvalskracht van je hero aanzienlijk vergroten of de bescherming van je hero verbeteren.
Wapenkaarten hebben aanvalskracht en duurzaamheid (durability). Iedere keer wanneer je hero een wapenkaart gebruikt gaat er 1 duurzaamheidspunt van je wapen af. Wanneer de wapenkaart geen duurzaamheidspunten meer heeft, wordt de kaart verplaatst naar het kerkhof (graveyard).

- Overzicht van de Weapon Cards

Speelkaart layout
Hieronder zie je hoe de layout van een speelkaart is opgebouwd.

Toelichting speelkaart layout

Kaartverdeling
Buiten Ability Cards, Minion Cards en Weapon Cards worden kaarten nog op een andere manier verdeeld. Je hebt basiskaarten en expertkaarten.

Basiskaarten zijn de 'starter' kaarten en vormen de fundering van elke class. Deze kaarten verdien je elke keer wanneer je het spel speelt. Je mag maximaal 2 van elke basiskaart opnemen in je Card Deck.

Expertkaarten zijn kaarten die je kunt door Card Packs te openen of zelf te maken (crafting). Ook zijn expertkaarten te bemachtigen via bepaalde achievements.
Expertkaarten komen voor in verschillende zeldzaamheden. De zeldzaamheid kun je herkennen aan de volgende kleuren:
  • Gewone kaarten (Common) zijn wit en mag je maximaal twee van elk exemplaar in je deck hebben,
  • Ongewoon/Zeldzame kaarten (Rare) zijn blauw en mag je maximaal twee van van elk exemplaar in je deck hebben,
  • Epische kaarten (Epic) zijn paars en mag je maximaal twee van van elk exemplaar in je deck hebben,
  • Legendarische kaarten (Legendary) zijn oranje en mag je maximaal één van elk exemplaar van in je deck hebben.
Vaak is het zo dat hoe hoger de zeldzaamheid, hoe complexer de kaart. Dit brengt ook nieuwe strategische opties met zich mee.

Verder zijn er nog de Golden Cards. Dit zijn opgewaardeerde versies van bestaande kaarten. De gouden kaarten hebben geen extra statussen, maar zijn meer een visuele exclusiviteit. Als je wint in the Arena heb je kans dat er een kaart naar een Golden Card geupgrade wordt. Als je een Golden Card in de Forge disenchant, ontvang je er wel meer Arcane Dust voor.

Zowel basiskaarten als expertkaarten spelen belangrijke rollen in je deck. Of je nu een startende speler bent of een Hearthstone grootmeester, je heb beide heel hard nodig.

Nog informatie nodig die hier niet staat?

Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites.

Must-read Hearthstone websites

Overige websites

Guide websites
  • Liquid Hearth - Verschillende guides voor beginners en gevorderde spelers.
  • Hearthstone Players - Voorbeeld decks met uitleg wat het deck doet en hoe je de kaarten moet toepassen.

Chatten met andere Tweakers

Chatten kan via het oude en welbekende IRC via het volgende:

Tweakers.net IRC Hearthstone chat: webbased of #hearthstone op irc.tweakers.net

Spelen met andere Tweakers
Wil je met andere Tweakers spelen? Dat kan. Je kunt de battletags van tweakers opzoeken in de Tweakers Battle.net tag lijst. Ook kun je jezelf aan die lijst toevoegen.

Ga naar deze site:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZtPRVyIHSqLqjiAsFzdo0Xay/full.png

Bedankt voor het lezen van deze topicstart!

Topicstart door: Zeror
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EtGoJQJ4euSdO7IyvF6ASCFc/full.png

[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 17-04-2014 15:42 . Reden: Vernieuwde topicstart ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Cool, heb me direct gesigned voor de Bèta :)

Misschien dat met dit spel de verhaallijn van Warcraft ook weer duidelijk wordt voor mensen die er later zijn bijgekomen, op een speelse manier :p
Ik vind het persoonlijk wat lijken op Magic: The Gathering, van wat ik me ervan kan herinneren in elk geval, maar we zien wel.

Het is wel een heel verschil met WoW, veel kinderachtiger, en waarschijnlijk gewoon om nog meer mensen aan te trekken.

Nog een video van de announcement:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=awBtPs6YLrs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
JimDB schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:39:
Het is wel een heel verschil met WoW, veel kinderachtiger, en waarschijnlijk gewoon om nog meer mensen aan te trekken.
Kinderachtiger zou ik het niet willen noemen, eerder toegankelijker. De artstyle is gewoon wat speelser. Vrijwel in dezelfde lijn hoe bepaalde dingen in World of Warcraft ook zijn. Dus wat dat betreft hebben ze het best netjes gedaan zo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Het is gewoon een ander soort artstyle, in plaats van de donkere art van bijvoorbeeld bij Cataclysm (veel donkerder en duisterder) is dit in vergelijking toch wat kinderachtiger. Maar then again, Cataclysm was geen succes, dus het is niet slecht bedoelt :)

De Gameplay is trouwens ook helemaal anders, van een compleet ander genre. Misschien lijkt het wel op het WoW TCG, maar dan online ? (Daar weet ik jammer genoeg bijna niets van, dus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ziet er tof uit. Hopelijk is dit iets waar je niet zo hardcore voor hoeft te spelen om in mee te komen als bijvoorbeeld World of Warcraft.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

Erg leuk om dit te gaan spelen op de iPad. En ik zou dit niet kinderachtig noemen. Al zullen die mij (als 30+er) vast een poepje later ruiken in dit spel. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
junglebeast schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:01:
Erg leuk om dit te gaan spelen op de iPad.
Ik vind het erg jammer dat dit wel naar de iPad brengen, maar niet naar bijv. een Android tablet en Windows 8 tablet. Dan zou het nog veel interessanter zijn.

Trouwens nu ik erover nadenk:
Ik vermoed dat de release zal plaatsvinden samen met Blizzcon dit jaar. Dat is in November. Daar zullen ze wel iets zeggen als: The game is available for free from now!!!! Go play now!!! Ofzoiets. :P
Blizzard beta's duren vaak wel een maand of 3-4. Dus dat zou precies kunnen. Ik verwacht dan ook wel dat de in het Blizzcon goodiebag een speciale kaart zal zitten voor de game. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 22-03-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-04 00:52
Zeror schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:08:
[...]

Ik vind het erg jammer dat dit wel naar de iPad brengen, maar niet naar bijv. een Android tablet en Windows 8 tablet. Dan zou het nog veel interessanter zijn.
Is wel jammer inderdaad, maar ik denk dat het na release ergens in de toekomst ook op Android en Windows tablet zal komen. Ook jammer dat het niet voor smartphones uitkomt, dat lijkt me leuk onderweg :P
De WoW armory was er bijvoorbeeld eerst ook alleen voor iPhone, maar kwam later ook naar bijvoorbeeld Android.

Verder lijkt me dit een leuk spel, het heeft inderdaad wel iets weg van Yu-gi-oh, maar dan in het Warcraft universum. Ik heb me in ieder geval alvast ingeschreven voor de beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Vind het wel grappig dat ze zeggen "Real life Soon and not Blizzard soon" :)

Verder lijkt het me best een grappig extra spelleke voor als ik op LfR's aan't wachten ben.
De versies voor Android en Win 8 tablets verwacht ik binnen een half jaar na release. Denk dat ze eerst gaan kijken hoe populair het op de iPad wordt, voordat ze tijd/geld in de ontwikkeling van Android/Win8 gaan stoppen (tenminste, dat zou ik zelf doen).

Goede zet dit, ze hebben al een behoorlijk grote player base die ze hiermee kunnen aanboren en TCG's zijn per definitie geliefd door behoorlijk wat mensen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Voor de geïnteresseerden:
Er was reeds een interview met Production Director Jason Chayes en Lead Designer Eric Dodds, dit alles kan gelezen worden op Wowhead !

Een voorsmaakje:
Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/357825.jpg

De releasepost met alle screenshots, FAQ en andere zaken kan trouwens hier gevonden worden :)

[ Voor 24% gewijzigd door JimDB op 26-03-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
[YouTube: http://youtu.be/TQvtgCfvnN4]
Zojuist een nieuwe gameplay video gepost op Youtube, ik dacht laat ik het hier maar even delen :)
Het is dit keer Shaman (Thrall) vs Mage (Jaina).

[ Voor 9% gewijzigd door Nostordici op 13-04-2013 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Jammer dat het in eerste instantie niet voor Android uit komt, ik zou dit best graag willen spelen op mijn Nexus 7.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 08:41
En toch blijft het als een 1 april grap op me overkomen.. De hele marketing er omheen, ze nemen het zelf amper serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Morphs schreef op zondag 14 april 2013 @ 04:58:
En toch blijft het als een 1 april grap op me overkomen.. De hele marketing er omheen, ze nemen het zelf amper serieus.
Ze nemen zeker wel serieus. Anders hadden ze echt niet zoveel moeite in zoiets gestopt. Er komt nog steeds nieuws uit enzo. Nee, dit is bloedserieus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Maar aan de andere kant vind ik ook dat er net wat te weinig info is uitgebracht. Er is nog niks bekendgemaakt met betrekking tot mechanics.

En het meest in het oog springende is wel dat ze het spel marketen als een "non-epic game" of iets van dien aard. Als Blizzard ben je toch trots op je "epic-game" status? Waarom zou je een spel marketen alsof het juist speciaal is dat het NIET epic is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Morphs schreef op zondag 14 april 2013 @ 17:09:
Maar aan de andere kant vind ik ook dat er net wat te weinig info is uitgebracht. Er is nog niks bekendgemaakt met betrekking tot mechanics.

En het meest in het oog springende is wel dat ze het spel marketen als een "non-epic game" of iets van dien aard. Als Blizzard ben je toch trots op je "epic-game" status? Waarom zou je een spel marketen alsof het juist speciaal is dat het NIET epic is :?
Hierzo:
http://hearthstonegame.com/wiki/Main

Een hele wiki vol met alle informatie over de game zoals nu bekend, inclusief wat mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:03

The Chosen One

Zie signature!

Zal me eens inschrijven voor de beta. Ook al bezig met Solforge (beta nu, ook gebacked op Kickstarter).

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nieuw gevecht:

Paladin vs. Warrior
[YouTube: http://youtu.be/GzeoBCAzHWQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ziet er leuk uit moet ik zeggen.
Ben alleen benieuwd hoe ze dit verder gaan doen qua micro-betalingen enzo...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Renquin schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:08:
Ben alleen benieuwd hoe ze dit verder gaan doen qua micro-betalingen enzo...
Waarschijnlijk met een wallet waar je geld op kunt storten en daarmee kun je dan kaarten/boosters kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
http://www.twitch.tv/playhearthstone/c/2261460
Meer dan 1 uur aan Heartstone beeldmateriaal, inclusief een beetje Q&A van de developers. Ik zelf heb wel zin om die beta te gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Shady15 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:23:
http://www.twitch.tv/playhearthstone/c/2261460
Meer dan 1 uur aan Heartstone beeldmateriaal, inclusief een beetje Q&A van de developers. Ik zelf heb wel zin om die beta te gaan proberen :)
Nadat ik dit gezien heb, heb ik zelf ook erg zin om te gaan beta-testen. :)
Ik heb nooit eerder interesse gehad in card-games, maar dit ziet er toch wel leuk en interessant uit.

Ondertussen heeft Curse een eigen Hearthstone site opgericht: http://www.hearthpwn.com/

"Curse Launches HearthPwn - HearthStone News, Tools and Database
Curse has launched its official HearthStone website - HearthPwn! Inside players can find a full database including all cards, a deck builder, a deck database and a wiki! The forums are also open for anyone wanting to discuss the game. Check out the links below for more information!"

[ Voor 31% gewijzigd door Stravincy op 30-05-2013 21:28 . Reden: Nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Originally posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums)
State of the Game

Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/KL44O4TO9VXM1375884759586.jpg
So, many of you have been asking about how development on the Hearthstone beta has been coming along. Rightly so! We’ve had previews of new cards and features for a few months now, but haven’t talked a whole lot about how overall progress is going and, more importantly, how that lines up with getting the game into your hands.

To start with, we hit an important milestone last week when we finished implementation of all features planned for the release of the beta. A few of the things we just wrapped up include:
•A revamp of the Arena, including a new rewards system
•Lots of quest tuning, particularly for new players
•UI updates to make it clear what the next basic card you’re destined to unlock will be

While we’re psyched to have wrapped up feature development, it doesn’t mean we’re done quite yet. Our overall focus has shifted onto fixing bugs and improving our infrastructure so that it can support a larger number of players. We’re making good progress, and while we definitely won’t fix every bug before releasing the beta, we do think it’s important to address any issues that would pull focus away from the core game experience. What that means is that we’re not days away from launching the beta, but we’re not months away either. At the Hearthstone announcement we committed to going into beta testing before the summer was over, and the team has been pulling out all the stops to make that happen. Sometimes that has meant ditching meetings to fix a gnarly bug, and it’s often meant working long hours to get that additional layer of polish in. It’s a pretty intense time, and what keeps us going is that we’re just as excited as you guys about the release of the beta. Here’s a quick snapshot of some important scientifically derived metrics from the last week alone:
•Bugs marked “fixed”: 187
•Golden cards added to the build: 30
•Boxes of donuts eaten: 2

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/NEACIO3Q5Y5I1375726580166.jpg

A lot of our discussion so far has been centered on the North American beta, so we just wanted to mention to players in Europe, Korea, and Taiwan: your feedback on the game is equally important to us! We are thus planning a dedicated beta in these regions with fully localized builds. These will follow the start of the North American beta test as closely as possible and we’re looking forward to hearing your thoughts! We’ve mentioned previously that you’ll be able to spend real money in the beta to purchase card packs and Arena entry. Now, it is a beta, so we don’t expect everything to be in tip-top shape quite yet. With that in mind, we previously noted that as a thank-you for helping us test the in-game store, we’d be offering a special token of appreciation to beta testers who make a real-money in-game purchase during the beta test. We’re pleased to reveal that that gift will be a golden version of Gelbin Mekkatorque, which will be available throughout the closed and open beta tests. When you purchase card packs or an Arena ticket in any phase of the beta test, you will be granted the golden Gelbin Mekkatorque; he won't be available through crafting or getting a lucky hit inside a card pack. Once the game has released, you can still craft a regular Mekkatorque if you save up enough arcane dust.

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/Y8DURKINIT0F1375726580146.jpg

One last point on the beta test: while we’re going to kick it off with a relatively small number of invites, we’re going to gradually roll in more and more players over time. If you don’t get in initially, don’t worry too much, as new players will be brought in frequently. In fact,everyone who’s interested in playing Hearthstone during the beta period will be able to get in when we transition to an open beta test a bit later in the testing cycle. All you’ll need to do is create a Battle.net account if you don’t already have one, and download the client, and you’ll be set to go! No invitation necessary!

Although our top priority is getting the beta out for Windows and Mac, we haven’t taken our sights off the iPad. In fact, the team hit an awesome milestone with our iPad development not too long ago with our first end-to-end test of cross-platform play. One of our team members jumped into the Hearthstone App on his iPad, saw his Battle.net buddy who happened to be playing on the PC, chatted with him and then went head-to-head in a vicious cross-platform duel. For the record: iPad 1: PC 0.

As we’re getting closer to the beta launch, one thing we want to reiterate is that Hearthstone started out as an experiment for a different approach to game development at Blizzard. While the game has grown a lot since then, it’s important to us that we continue to test out new ideas as the game makes its way towards release. That means working with our community team to try a bunch of different approaches for blog posts, news updates, and content we’d like to share with you all. Some of these updates may provide just the information you wanted. If so, awesome . . . tell us about it. Others may not hit the mark or speak to what interests you most. Tell us about that too. You definitely have a part to play as we move into the final phases of Hearthstone development, and we're probably going to have some misses along the way, so share your thoughts and help us make Hearthstone awesome!

We’re listening!

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/L9EXXDFFSROT1375843384357.jpg

Bron: http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/10580505/state-of-the-game-8-7-2013#best

Toch maar ff een kleine update voor de mensen die dit soort nieuws niet direct volgen:
Het komt erop neer dat er zowel een closed als open beta komt (niet deze week, maar ook niet pas over een paar maanden) en zoals bekend eerst de US, daarna de rest van de wereld. Verder is het leuk om te weten dat als je ingame aankopen doet als bedankje bij release een golden card zult krijgen, die je daarna nooit meer kan looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-04 16:16
Hier een filmpje met uitleg en stukje gameplay over The Arena.

http://www.hearthpwn.com/...-to-the-hearthstone-arena

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Beta is gestart :). US only voor nu :(.

Er zijn al een paar mensen aan het streamen. http://www.twitch.tv/day9tv bijvoorbeeld :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Jerry schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:06:

Er zijn al een paar mensen aan het streamen. http://www.twitch.tv/day9tv bijvoorbeeld :).
Gelijk even gaan kijken.
Ziet er wel lekker fast-paced uit zo.
Ben benieuwd naar de uiteindelijke game :)

edit: aha, dat was dus enkel de tutorial.
Alsnog quite impressed als ik eerlijk ben.
Het is een nagenoeg perfecte kopie van Magic zover, lijkt ook even leuk te zijn om te spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Renquin op 16-08-2013 22:31 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Renquin schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:11:
[...]

Gelijk even gaan kijken.
Ziet er wel lekker fast-paced uit zo.
Ben benieuwd naar de uiteindelijke game :)

edit: aha, dat was dus enkel de tutorial.
Alsnog quite impressed als ik eerlijk ben.
Het is een nagenoeg perfecte kopie van Magic zover, lijkt ook even leuk te zijn om te spelen.
Het ziet er altijd zo smooth uit bij Blizzard :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Jerry schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:51:
[...]

Het ziet er altijd zo smooth uit bij Blizzard :P.
Tsjah, het blijft Blizzard :) Als er één bedrijf is dat er een hoop geld tegenaan kan en zal gooien om dit een succes te maken dan is en blijft het Blizzard...

Na wat langer gekeken te hebben zie ik de volgende verschillen met MtG:

- Damage op creatures blijft, dus ook als je turn over is.
- Je hero heeft ook abilities (extra naast je spells enzo)
- Je kan geen attacks blocken, enkel creatures met "taunt" moeten aangevallen worden voordat de hero aangevallen kan worden.
- Er zijn geen "lands" je krijgt er gewoon 1 mana extra per turn bij (er zijn cards waarmee je eenmalig extra mana kan krijgen. +1 en +2 tot nu toe voorbij zien komen).

[ Voor 42% gewijzigd door Renquin op 16-08-2013 23:30 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Jerry schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:06:

Zijn Blizzard beta's niet altijd US only. Heb nog nooit een europese Beta server gezien. Europeanen hebben altijd gewoon kunnen deelnemen aan de US beta's van Blizzard.

Edit: Blijkbaar doen ze het dit keer toch anders. Europa mag nog niet. :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 17-08-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Zeror schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:36:
[...]

Zijn Blizzard beta's niet altijd US only. Heb nog nooit een europese Beta server gezien. Europeanen hebben altijd gewoon kunnen deelnemen aan de US beta's van Blizzard.

Edit: Blijkbaar doen ze het dit keer toch anders. Europa mag nog niet. :'(
Het is mogelijk te spelen als je een US battle.net account aanmaakt zelfs met een europees IP. Maar dan moet je de key wel op dat account registreren. Hopelijk duurt het niet 2 maanden voordat europa aan de beurt is :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Waarschijnlijk duurt het wel een tijdje maar ik hoop anders. Gelukkig zijn er in de tussentijd veel filmpjes op YouTube te vinden.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Echt heb nu zo'n zin om deze game te gaan spelen!
Zal wel een tijdje duren voordat EU aan de beurt is, al hoop ik stiekem dat Blizzard tijdens Gamescon bekend maakt dat de EU beta is begonnen yay.... *O*

Jaja keep dreaming -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Enige wat we nu kunnen doen. Kan ook niet wachten om de game daadwerkelijk te gaan spelen. In de tussentijd houd ik me zoet met Scrolls.

Al bekend welke class jullie gaan spelen?
Ik ga beginnen met Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Laatst online: 25-03 10:34
EU krijgt waarschijnlijk komende week voor of tijdens gamescom ook de beta.
Leuk spel ik hoop dat ik erbij zit, maar zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Hoop dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Even Hearthpwn in de gaten houden voor die bèta keys wanneer je niet geselecteerd bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Afgelopen weekend een aantal filmpjes gekeken van o.a. Husky, Force en TotalBiscuit; het ziet er uit als een ontzettend leuke game. Erg veel zin om deze game te spelen, dus dat wordt wachten op een beta key.

-- edit --

Gelukkig hebben we de Deck Builder om ons bezig te houden tot de beta (en release). :)

[ Voor 26% gewijzigd door OkkE op 19-08-2013 09:28 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mooi dat de beta begonnen is. Zal voor Europa nog wel minimaal een maand duren voordat wij ook mee mogen doen, maar vooral mooi omdat dit betekend dat ze op schema liggen en het spel dus waarschijnlijk wel nog dit jaar uitkomt.

Ik ben zelf een old-school magic speler dus vind het erg leuk dat Blizzard dit pad ingeslagen is. Sowieso lijkt er een opleving van Online TCGs te zijn op dit moment. Ik weet niet of er hier ook mensen zijn die zich hier mee vermaken totdat Hearthstone uitkomt? :)

Persoonlijk vind ik Scrolls goed, maar deze heeft een nogal langzame start. Spel heeft nog te weinig kaarten en het spel kost 15 euro. Daarnaast is ook Duel of Champions goed, maar deze heeft de vreemde eigenschap voor een kaartspel dat je geen kaarten kan ruilen. Wat de pret nogal drukt. Recentelijk ben ik aan Infinity Wars begonnen, deze is nog in gesloten beta (ik heb trouwens wel invites voor de geïnteresseerden) en oogt tot nu toe als een rommelige Magic, maar wel met potentieel. Dan heb je nog Solforge. En er zullen er vast nog meer zijn. Laat vooral Hearthstone maar gewoon komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Als je ziet wanneer dit topic is aangemaakt, valt me de populariteit van dit topic behoorlijk tegen, vooral voor een Blizzard game. Zal de titel toch nog niet bekend genoeg zijn bij het grote publiek? Het is natuurlijk geen nieuwe Diablo, Starcraft of Warcraft. Al is het natuurlijk wel Warcraft gerelateerd. Waarschijnlijk pas als Tweakers beta keys gaat uitdelen zal dit topic hard gaan en dan wil iedereen een key ;)

Overigens verwacht ik dat ze met deze game ook andere Blizzard titels zouden kunnen toevoegen, bijvoorbeeld spelen met Diablo, Kerrigan, Jim Raynor, Deckard Cain. Lijkt me eigenlijk erg tof als ze dat gaan doen. Maar voor nu, laat ze eerst de beta uitbrengen en daarna zo snel mogelijk "soon" releasen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Hey is maar een klein spelletje vergeleken inderdaad met Diablo, Starcraft en WoW. En dit soort spelletjes moet je ook maar net liggen. Er zijn behoorlijk veel van dit soort spelletjes, maar tot nu toe zie ik alleen maar topics over Scrolls en dit spel. Maar het zal wel een stuk populairder worden wanneer je het echt kan spelen. Dan zal het de Scrolls topic wel inhalen (denk ik).

Ik kijk hier wel echt naar uit. Hoop alleen dat ze de single player niet teveel vergeten. Een soort van campaign lijkt me wel leuk. Of verschillende soorten ai tegenstanders met bepaalde kaarten waar je moet uitzoeken met wat voor deck je het beste kan spelen. Sealed play lijkt me ook leuk voor de variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ziet er erg vet uit tot nu toe vind ik persoonlijk!
Heb zelf nog nooit een card-game gespeeld, dus wat dat betreft lijkt het me ook leuk om eens iets nieuws te proberen.

Denk dat ik net als in vanilla WoW met een Shaman ga beginnen. :P

Btw, heb een tijdje geleden al ergens gelezen dat na een tijdje EU ook closed beta krijgt en daarna gaat het zelfs over naar open-beta.
Shady15 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:48:
Overigens verwacht ik dat ze met deze game ook andere Blizzard titels zouden kunnen toevoegen, bijvoorbeeld spelen met Diablo, Kerrigan, Jim Raynor, Deckard Cain. Lijkt me eigenlijk erg tof als ze dat gaan doen. Maar voor nu, laat ze eerst de beta uitbrengen en daarna zo snel mogelijk "soon" releasen :)
Dat zouden ze inderdaad moeten doen! Zou wel heel vet zijn.
Zerg deck, Protoss deck, Terran deck, Demon deck, Nephalem deck. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Stravincy op 19-08-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als je ziet wanneer dit topic is aangemaakt, valt me de populariteit van dit topic behoorlijk tegen, vooral voor een Blizzard game. Zal de titel toch nog niet bekend genoeg zijn bij het grote publiek? Het is natuurlijk geen nieuwe Diablo, Starcraft of Warcraft. Al is het natuurlijk wel Warcraft gerelateerd. Waarschijnlijk pas als Tweakers beta keys gaat uitdelen zal dit topic hard gaan en dan wil iedereen een key ;)
Dat komt wellicht omdat er ten eerste nog weinig info over de game was tot nu, nu de beta uit is. Het topic is aangemaakt op de dag van aankondiging van het spel.
Het is geen Hearthstone - Heroes of Warcraft. Geen Hearthstone - Blizzard All-stars. ;)

Dus nee, ik denk niet dat ze de andere franchises in dit kaartspel moeten stoppen. Die franchises eigen kaartspellen geven kan dan weer wel.

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 19-08-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Goed om te zien dat er hier nog andere card fans zijn. Scrolls is inderdaad een goede game. Maar ook daar kun je toch geen kaarten met elkaar uitwisselen? Ik speel het zelf met enige regelmaat en probeer mijn deck de laatste tijd wat scherper te krijgen. Online win ik regelmatig maar sommige tegenstanders hebben wel een uitstekende synergie van kaarten. Dat mis ik nog.

Verder speel ik Magic 2014 op de iPad. Online loopt het niet zo strak als ik had gehoopt. Maar de SP is uitgebreid en vermakelijk. Dual of Champions speel ik ook op iPad maar zie nu voor het eerst dat er een PC versie is. Wellicht dat eens proberen. Ik heb wel gehoord dat je daar snel verliest als je geen kaarten hebt gekocht. Hoe dat precies zit weet ik echter niet.

Zoals het er nu naar uitziet kun je trouwens niet gewoon als Shaman aan de slag gaan. Iedereen begint met Mage. In SP versla je bijvoorbeeld een Druid waarna Druid beschikbaar is als Class. Maar geen idee of dit in de Final Build ook het geval is.

Zelf verwacht ik dat de game nogal wat aandacht gaat krijgen als er een release date bekend wordt gemaakt. Blizzcon? Dan begint ook de mediahype op alle websites. Hopelijk wordt het in de EU nog niet al te druk voor de beta key. Dan slinken mijn kansen tenminste niet :).

En laten ze het inderdaad geen Heartstone - Blizzard All-Stars van maken. Dat lijkt me niets. Na wat podcasts en video's denk ik dat ik hunter of druid ga spelen. Die classes spreken me het meest aan. En.. nog een tip voor een ieder die de beta in komt. Koop extra decks met echt geld. Dat levert je een 'Golden' card of en het geld wordt weer netjes teruggeven (in de vorm van in-game cash) na de beta. De Golden card krijg je echter weer terug en kan later niet meer worden verkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben op dit moment op de helft van een totaal nieuwe startpost. Deze eind deze week issie sowieso klaar.

Verwacht de volgende informatie:
- info over battle.net launcher en account.
- Info over de spelvormen
- Info over de heroes/classes
- Info over cards en decks
- en natuurlijk links naar andere hearthstone sites.

Nog meer wensen? Neem aan dat ik geen screenshots/filmpjes hoef te plaatsen of wel. Die kan iedereen zelf wel opzoeken toch? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 19-08-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:03

The Chosen One

Zie signature!

Een betakey. ;p

Speel nu solforge. 35 boosterpacks erbij gekregen vanuit de closed beta + KS en $120 store credit nog van de KS.
Eerst ff wat decks in elkaar flansen voor ik echt online ga. Speelt wel lekker op de ipad. Superhandig voor cardgames.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

TheBuddha schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:42:
En.. nog een tip voor een ieder die de beta in komt. Koop extra decks met echt geld. Dat levert je een 'Golden' card of en het geld wordt weer netjes teruggeven (in de vorm van in-game cash) na de beta. De Golden card krijg je echter weer terug en kan later niet meer worden verkregen.
Die gouden kaart ontvang je direct bij de eerste aankoop, zo ver ik weet. Dus je hoeft, lijkt me, maar één extra deck te kopen. :)
Zeror schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:23:
Nog meer wensen? Neem aan dat ik geen screenshots/filmpjes hoef te plaatsen of wel. Die kan iedereen zelf wel opzoeken toch?
Misschien wel handig om een lijstje te maken met een aantal streams / spelers? Zoals op het Hearthpwn forum?

Bron: http://www.hearthpwn.com/...eneral/streams-and-videos
Hearthpwn Staff:
* Fluxflashor – www.twitch.tv/fluxflashor
* Darhoth – www.twitch.tv/darhoth
* Xdega – www.twitch.tv/xdega

Hearthstone Community:
* Ezm0d – www.twitch.tv/ezm0d
* GiefCat – www.twitch.tv/giefcat
* Noxious – www.twitch.tv/noxious_hs
* Rabidwhale – www.twitch.tv/rabidwhale

YouTube:
* YouTube: NoxiousHearthstone

Verder hier best aardige info over de Arena. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Wellicht toch een aantal screenshots om wat mensen enthousiast te maken. En een filmpje van een monstermatch. Ik kan me een match herinneren met een Druid die precies het aantal benodigde punten maakt om uit te komen. Hij eindigt met Moonstone volgens mij.

Een lijstje met Nederlandse spelers? Het zullen er vooral in het begin toch niet veel zijn. Wellicht kun je daar de tweede post vast voor reserveren?

Solforge was me nog niet bekend. Wellicht aankomende week ook maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Een spel wat best wel lijkt op Heartstone is denk ik Shadow era. Kan je ook gratis proberen (op pc of tablet). En dat spel lijkt op zijn beurt weer op WoW trading card game. Maar daar is geen computer versie van.

Shadow era vind ik erg leuk, maar single player valt dan weer tegen. Je kan alleen wat bots spelen en je moet 100 keer spelen voor je een booster kan kopen.

Solforge loopt niet erg lekker meer op mijn ipad. Ze brengen wel steeds updates uit om het te verbeteren.

Ontopic weer:
Misschien leuk ook om bepaalde kaarten in de OP te zetten? Zoals Onyxia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Mr_Knight schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:25:
Shadow era vind ik erg leuk, maar single player valt dan weer tegen. Je kan alleen wat bots spelen en je moet 100 keer spelen voor je een booster kan kopen.
Ik las op Hearthpwn een discussie over de Gold reward van winnen (buiten Arena), dat schijnt op dit moment ook maar 1 Gold per Win te zijn, wat betekend dat je in Heartstone (op dit moment) ook 100 potjes moet winnen voor een nieuwe booster pack (à 100 Gold).

Of je speelt voor 150 Gold de Arena, waarbij je sowieso een booster pack lijkt te krijgen (ook als je gelijk de eerste 3 potjes verliest) en een beetje Gold. Wanneer je 7+ keer weet te winnen in Arena, ontvang je meer dan 150 Gold en kun je dus gratis opnieuw spelen. :)

Kansberekening op basis van heel veel packs:
Per your results, when you open a pack, your average pack will contain a:

90% chance for a rare
20% chance for an epic
5% chance for a legendary

Or...
1:5 packs will probably contain an epic
1:20 packs will probably contain a legendary

For your 1 "guaranteed" rare+ card in each pack, your chances for each type appear to be
80% rare
15% epic
5% legendary

[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 20-08-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik zag toevallig gisteren op twitch ineens een hoop streams hiervan. Daarvoor was het mij niet bekend. Verder nog niet gekeken oid maar het concept lijkt me wel leuk. Gewoon lekker relax wat kaarten spelen en upgraden :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:37

Gundogan

Rip and tear, until it is done

thewizard2006 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:42:
[...]

Ik zag toevallig gisteren op twitch ineens een hoop streams hiervan. Daarvoor was het mij niet bekend. Verder nog niet gekeken oid maar het concept lijkt me wel leuk. Gewoon lekker relax wat kaarten spelen en upgraden :)
Mij lijkt het ook inderdaad lekker relax wegspelen. Simpele mechanics, maar de presentatie is leuk gedaan en volgens mij zit er nog voldoende variatie in om leuke dingen te doen.

Ik ben zelfs al aan het klooien met deckbuilders. :9

Ik denk dat mijn eerste serieuze deck een Warlock deck wordt. Iets van Suicide Warlock, maar sowieso eerst wat rondspelen met alle chars. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Gisteren erg genoten van Force tijdens een live Hearthstone cast. Deze speler heeft in het verleden veel video's gemaakt over Diablo 3 (voor de release) en gaat nu lekker diep in op Hearthstone. Je kan gelijk merken dat ie weet wat hij doet en daardoor ga je je als kijker niet ergeren van nubbie fouten :P

http://www.twitch.tv/forcestrategygaming/profile/pastBroadcasts
Zo had hij gisteren een eigen paladin deck gemaakt en zo had bijvoorbeeld 3 units met divine shield en vervolgens speelde hij een unit die de shields weghaalde, maar er attack en hp voor terug kreeg. Resultaat: voor 4 mana een 12/12 unit ^^

Tevens leuk om zijn Youtube YouTube: Force Strategy Gaming te bekijken, zijn murlock deck ziet er leuk uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Interessante videos. Zeker die van de Hunter. Mooi hoe hij de synergie in zijn deck optimaliseert met al die beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Voor mensen die zoals ik, morgen lekker vrij zijn en een paar leuke games willen zien:
Force gaat om 0.00 uur live streamen. http://www.twitch.tv/forcestrategygaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Heb nog nooit TCG gespeeld maar Hearthstone lijkt me echt een vermakelijk spel.
Kijk nu sinds dag 1 van de beta de streams op Twitch, erg leuk en het ziet er gewoon super smooth uit zoals we van Blizzard gewend zijn. De basis is simpel, met ruimte voor verdieping. De graphics en animaties zijn ook mooi gedaan en de cross-platform naar de iPad vind ik handig, kan ik ook lui op de bank een potje HS spelen. :Y)

De goedkoopste deal is trouwens 40 packs (5 cards per pack) voor $50, dus $1.25 per pack. Het is wel onder voorbehoud, de prijzen kunnen veranderen bij release. De al wat meer ervaren beta testers zeggen over het algemeen wel dat packs kopen een must is (logisch ook), gezien de prijzen kan dit wel flink hoog oplopen wil je een sterke deck. Arena lijkt me daarom ook interessanter en de kleine fee ($2 nu, of goud) is terug te verdienen als je genoeg matches wint plus nog extra rewards als packs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Aangezien de game gratis is ben ik absoluut bereid te betalen voor content. Ik ben gewend voor een game te betalen en vervolgens ook nog eens voor content te betalen. Nu voelt het tenminste niet alsof ik genaaid wordt. Meteen 40 packs kopen is wellicht wat overwelmend. Zelf ben ik iemand die zijn gekochte content rustig wil bekijken. Met 200 extra kaarten in 1 klap wordt dat wat teveel voor me. Je kunt vast ook 10 packs kopen. Dan begin ik daar wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er zijn best een aantal dingen die je kan gaan betalen in Hearthstone.

- Nieuwe card packs
- Extra Arena entree
- Speciale golden cards wellicht

Daarnaast zal Blizzard misschien nog wel het een en ander via de Blizzstore gaan aanbieden, zoals bepaalde decks ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

TheBuddha schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:32:
Aangezien de game gratis is ben ik absoluut bereid te betalen voor content. Ik ben gewend voor een game te betalen en vervolgens ook nog eens voor content te betalen. Nu voelt het tenminste niet alsof ik genaaid wordt. Meteen 40 packs kopen is wellicht wat overwelmend. Zelf ben ik iemand die zijn gekochte content rustig wil bekijken. Met 200 extra kaarten in 1 klap wordt dat wat teveel voor me. Je kunt vast ook 10 packs kopen. Dan begin ik daar wel mee.
Je hebt keuze uit (bron):
[list]
• 1 pack (100 gold);
• 2 packs ($2,99);
• 7 packs ($9,99);
• 15 packs ($19,99);
• 40 packs ($49,99).

Dus het is goedkoper om direct voor $50 packs te kopen.

Je kunt daar na trouwens nog steeds bepalen hoeveel van de packs je open maakt. Dus je zou in theorie ook 40 packs kunnen kopen en deze verspreid over een jaar kunnen openen (maar wie kan zich inhouden :)).

Winnen in de Arena levert geld op, 7+ wins is gegarandeerd meer gold terug dan Arena kost (150) inclusief een booster pack. Losse matches leveren op dit moment 1 gold op, dus daarmee duurt het wel even. :)

Edit: Verder schijnen er ook Daily quests te komen waar je ±40 gold mee kunt verdienen, las ik.

Uiteindelijk is het natuurlijk toch gewoon een ‘Pay to Win’ game, wanneer je losse matches speelt. Leuke aan Arena is dat je een random deck kiest ipv je eigen kaarten, dus heb je dat niet.

Blijkbaar is de Duitse versie speelbaar op GamesCon en worden er EU (?) Beta Keys weggegeven.

Bron: http://www.reddit.com/r/h..._greetings_from_gamescom/

[ Voor 10% gewijzigd door OkkE op 21-08-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Als die Duitser de waarheid spreekt, dan zal Blizzard over 24h - 48h de EU beta gaan starten :)
Dat zou fantastisch nieuws zijn, mja dan nog een beta key bemachtigen. Tweakers binnenkort een give away ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Helaas.
Dreamagram
He is [trolling]. ;-)
Edit: Ok, he could also have been trolled himself by someone posing as a Blizzard developer. Bottom line is that we have not given out beta keys or dates.
bron: http://www.reddit.com/r/h...e_no_eu_beta_at_gamescom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Die Ellohime op Twitch geeft gewoon 500 dollar aan packs uit. Gister 320 packs en vandaag 100 packs. En dan denken dat ze goed zijn als ze tegen free to play spelers winnen.

Anyway, moeten ze lekker zelf weten maar het is wel jammer dat sommige zo'n grote kaarten voordeel kunnen hebben terwijl het spel nog niet eens officieel uit is.

Arena is daarintegen wel meer gebalanceerd waar je niet alleen goed in de wedstrijd zelf moet zijn maar ook goed met decks maken. Er komt wel weer wat luck bij kijken met welke kaarten je voorgeschoteld krijgt tijdens het deck maken. Een legendary hier en daar kan de hele game omkantelen.

[ Voor 56% gewijzigd door Stark op 21-08-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Stark schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:25:
Die Ellohime op Twitch geeft gewoon 500 dollar aan packs uit. Gister 320 packs en vandaag 100 packs. En dan denken dat ze goed zijn als ze tegen free to play spelers winnen.

Anyway, moeten ze lekker zelf weten maar het is wel jammer dat sommige zo'n grote kaarten voordeel kunnen hebben terwijl het spel nog niet eens officieel uit is.

Arena is daarintegen wel meer gebalanceerd waar je niet alleen goed in de wedstrijd zelf moet zijn maar ook goed met decks maken. Er komt wel weer wat luck bij kijken met welke kaarten je voorgeschoteld krijgt tijdens het deck maken. Een legendary hier en daar kan de hele game omkantelen.
De streamers krijgen daarentegen wel zoveel donaties dat ze het bijna gratis aan kunnen schaffen (ad revenue op Twitch is echt verleden tijd, het inkomen van populaire streamers bestaat bijna enkel uit donaties). Hij is overigens wel vuil bezig geweest met een raffle (min. $2 doneren om kans te maken op een betakey), op de Hearthstone forums heeft een blue gezegd hier tegen op te treden aangezien het tegen de TOS etc. is.

On-topic, arena lijkt me ook een stuk interessanter, alleen vind ik het jammer dat je een random class uit 3 moet kiezen in plaats van dat je zelf je class mag bepalen, voor de rest is het concept goed en beïnvloeden de losses niet je reward, enkel de wins (bij 3 losses is het game over).

• OkkE

OkkE

Stark schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:25:

Sja, TCG / CCG betekend toch eigenlijk per definitie al “Pay to Win”. Overigens lijkt me het aantal mensen dat zo veel uitgeeft aan decks behoorlijk klein. Daarnaast zal Blizzard de beta-accounts allemaal resetten voor release (kan zo snel geen bron vinden).

Alleen helemaal in het begin zal er een redelijk verschil zitten tussen spelers die decks kopen en spelers die dat niet doen. Na een tijdje kan iedereen met behulp van Crafting tenminste één goed deck hebben.

Arena is helemaal random, dat maakt het wel ‘eerlijker’ misschien, maar deze hele game (en elke game van dit type) is natuurlijk een groot deel combinatie van RNG + LUCK. :)
.
Manabrew schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:05:
On-topic, arena lijkt me ook een stuk interessanter, alleen vind ik het jammer dat je een random class uit 3 moet kiezen in plaats van dat je zelf je class mag bepalen, voor de rest is het concept goed en beïnvloeden de losses niet je reward, enkel de wins (bij 3 losses is het game over).
Ik denk dat het de Arena juist een stuk interessanter maakt, dat je niet altijd de Hero kunt kiezen die je het liefst hebt. Maakt het meer een uitdaging.

[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 22-08-2013 09:04 ]

• TheBuddha
Denk dat Arena ook groot gaat worden. Een random hero dwingt je wel om het spel goed te leren kennen.

Opnieuw een goed filmpje van ZenGalactic. Een paar dagen geleden vroeg ik hem om een Warrior/Hunter video te maken. Vooral de tweede pot is erg interessant. Ook voor Mage liefhebbers.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JjI2oV60eS4]

[ Voor 9% gewijzigd door TheBuddha op 22-08-2013 11:36 ]

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Zit het nu een beetje te kijken of twitch, ziet er erg vermakelijk uit en begint ook al aardig populair te worden. Veel kijkers en veel bekende streamers die het spel spelen. Ben benieuwd wanneer EU ermee aan de slag mag.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• OkkE

OkkE

Uiteraard hebben ze het als nog over de Closed Beta, dus als nog kleine kans op een Key, maar wat ik uit deze tweets op maak is dat EU Beta binnenkort beschikbaar komt.

Wie weet horen we zo meer tijdens het Hearthstone pannel op GamesCom (dat begint zo). :)
.
‏@BlizzardCSEU_EN
@MilMilMilMil86 Sorry! Please just wait for the EU version, it won't be too long.
‏@ZVizionz
@BlizzardCSEU_EN @MilMilMilMil86 By ''it won't be too long'' you mean months, as always that sort of discrimination against EU.
@BlizzardCSEU_EN
@ZVizionz No we don't. Please don't put words in our mouths, or tweets.
@BlizzardCSEU_EN
@PeterLindenhuhn @ZVizionz We have never delayed releases between regions by months. I'm sorry, but that has simply not happened.
bron: https://twitter.com/Blizz...status/370460942363938818

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 22-08-2013 16:30 ]

• Stark

• TheBuddha
Dat zou geweldig zijn. En dan ook nog een invite weten te krijgen. Vast niet iedereen is even lucky :(.

• Nostordici
Ja inderdaad, straks helemaal blij dat beta in EU is en dan allemaal lopen klagen dat we geen beta invite hebben ontvangen :D

• Stark
Alle sites afgaan voor raffles :D

• TheBuddha
In ieder geval al mijn (oude) contacten van gamesites en game-televisieprogramma gemaild. Wellicht helpt het :). Fingers crossed.

[ Voor 4% gewijzigd door TheBuddha op 22-08-2013 21:43 ]

• Zeror
Zou tof zijn als morgen EU beta access online komt. Ben heel de dag vrij dus heb genoeg tijd om naar keys te hengelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Graag hier posten als iemand zijn key ontvangt. Dan weet ik meteen dat ik teleurgesteld kan zijn :). En net als Zeror kan beginnen met hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 21:23
Manabrew schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:05:
[...]
De streamers krijgen daarentegen wel zoveel donaties dat ze het bijna gratis aan kunnen schaffen (ad revenue op Twitch is echt verleden tijd, het inkomen van populaire streamers bestaat bijna enkel uit donaties). Hij is overigens wel vuil bezig geweest met een raffle (min. $2 doneren om kans te maken op een betakey), op de Hearthstone forums heeft een blue gezegd hier tegen op te treden aangezien het tegen de TOS etc. is.
offtopic:
Ik ben toevallig subbed op het kanaal van Ellohime, het is niet zo gegaan dat hij donaties vroeg voor de betakey, het kwam toevallig zo uit. Mensen begonnen met het doneren van geld zodat ze kaarten konden zien. Toen krijg hij een betakey van iemand , en heeft hij besloten deze te verloten onder deze mensen.

Kan niet wachten totdat deze game komt, lijkt me erg leuk om te spelen, alhoewel ik totaal nieuw ben met cardgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nog niks gevonden qua keys. Maar de dag is nog niet voorbij, dus het kan nog. :)

Er worden wel keys weggegeven via Facebook, maar vermoed dat dit nog de US versie is.

[ Voor 52% gewijzigd door Zeror op 23-08-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zeror schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:40:
Nog niks gevonden qua keys. Maar de dag is nog niet voorbij, dus het kan nog. :)

Er worden wel keys weggegeven via Facebook, maar vermoed dat dit nog de US versie is.
Ik had eigenlijk wel een EU beta verwacht na GamesCom gister, maar helaas. Die keys via Facebook is inderdaad Amerika (noord en zuid) only...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
EU is weer eens laatste prioriteit voor Blizzard helaas.
Wilde me al opgeven voor extra keys op facebook totdat ik erachter kwam dat het US only is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik hoop eigenlijk na de GamesCom of de laatste dag misschien :)
Ik hoop alleen dat ik er bij zit bij de gelukkige :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Hoe gaat het eigenlijk als je een key krijgt. Kun je dan op Mac en PC installeren? iPad werkt nog niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Nee iPad werkt nog niet. Zover ik begrepen heb willen ze eerst de pc/Mac variant releasen en daarna is de iPad aan de beurt en mogelijk (later) ook Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

@IseoSantiago
@BlizzardCSEU_EN Is it possible that the EU beta will be out today ? That way I will don't have to wait the whole day.
@BlizzardCSEU_EN
@IseoSantiago I don't believe it will be today. :)
bron: https://twitter.com/Blizz...status/370898946429702144

@LoLMegash
@BlizzardCSEU_EN Hey are you guys releasing Hearthstone EU today? or Tomorrow?
@BlizzardCSEU_EN
@LoLMegash No news about the EU yet, we're waiting. :)
bron: https://twitter.com/LoLMegash/status/370887738020462592

[ Voor 31% gewijzigd door OkkE op 23-08-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Stravincy schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:49:
EU is weer eens laatste prioriteit voor Blizzard helaas.
Wilde me al opgeven voor extra keys op facebook totdat ik erachter kwam dat het US only is. :|
Wel, mensen met een US battle.net account (kunnen dus ook trial accounts voor wow zijn, die beschikbaar zijn voor EU spelers) kunnen zelfs als ze in Europa wonen nog steeds beta access krijgen.

Dus dan kon je nog steeds een van de gelukkigen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
JimDB schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:07:
[...]

Wel, mensen met een US battle.net account (kunnen dus ook trial accounts voor wow zijn, die beschikbaar zijn voor EU spelers) kunnen zelfs als ze in Europa wonen nog steeds beta access krijgen.

Dus dan kon je nog steeds een van de gelukkigen zijn :)
Hm ja maar dan zit je dus wel op de US server te spelen wat zorgt voor een hoge ping/ms/latency.
Dan wacht ik liever eerlijk gezegd.

Niet dat een beetje lag veel uitmaakt voor een cardgame, maar toch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
De jongens van FatbossTV (Britten) hebben het zo ook gedaan en zijn bovendien nu aan het Livestreamen op Twitch.

Maar zoals je al zei heeft ie wel af en toe last van een beetje lag, maar goed, bij zo'n game maakt dat toch niet veel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En we hebben een nieuwe topicstart. Eentje waar alle info in staat voor Hearthstone.

Als je nog iets mist, geef het gerust aan en ik kijk of ik kan toevoegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:01:
En we hebben een nieuwe topicstart. Eentje waar alle info in staat voor Hearthstone.

Mooi gedaan. Ziet er goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Impressive! Die kan Blizzard zo gebruiken voor de NL handleiding. Ga het morgen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Thanks!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zMNzeZINcOrer0HUyXnGQLSf/full.jpg

Nieuwe Beta wave komende dinsdag. Hopelijk zit de EU er dan ook bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Het zal toch haast wel moeten :P
Al weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Mijn fingerspitzengefühl zegt dat de USA juist meer keys gaat krijgen. Maar mijn intuïtie laat me wel vaker in de steek. Laten we hopen dat dit ook nu het geval is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ach, en als de EU ze wel krijgt is er toch niet zo een grote kans dat een van ons een key krijgt :P. Wat zijn jullie favoriete Hearthstone streamers trouwens? Zat gisteravond TrumpSC te kijken, en dat was erg vermakelijk. Speelde Arena en ging erg goed.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zeror schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:01:

Wow dat ziet er goed uit!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Forn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:56:
Ach, en als de EU ze wel krijgt is er toch niet zo een grote kans dat een van ons een key krijgt :P. Wat zijn jullie favoriete Hearthstone streamers trouwens? Zat gisteravond TrumpSC te kijken, en dat was erg vermakelijk. Speelde Arena en ging erg goed.
Force en Kripp. Zijn eigenlijk de enige twee die echt goed nadenken vind ik.
Dinsdag komt trouwens een grote nieuwe lading betakeys! Ik weet alleen niet of dat ook voor EU is.

[ Voor 10% gewijzigd door Stravincy op 25-08-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ik heb eigenlijk vooral de videos van Crendor bekeken tot nu toe, vooral omdat ik eigenlijk gewoon wat grappige gameplay wil zien, en later pas (zelf) goeie tactieken wil uitwerken :) En hij doet regelmatige updates, bijvoorbeeld ook over het interactieve spelbord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb eigenlijk nog geen stream bekeken. Was vooral druk bezig met de topicstart. Verder hoop ik natuurlijk snel zelf beta access te hebben zodat ik zelf kan gaan testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ja Force en Kripp zijn allebei aan te raden als je serieuze games wilt zien, al zijn de games van WowCrendor en Husky ook wel vermakelijk :) En bij WowCrendor merk je dat ie toch steeds wat beter wordt.

Dit was overigens best wel een leuke game om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Stravincy schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:22:
[...]

Force en Kripp. Zijn eigenlijk de enige twee die echt goed nadenken vind ik.
Dinsdag komt trouwens een grote nieuwe lading betakeys! Ik weet alleen niet of dat ook voor EU is.
Dan heb je Trump nog niet gezien. Die gast krijgt bijna altijd 9 wins, heel soms niet.
En hij heeft Kripp ook redelijk makkelijk verslagen.
Ik kijk alleen maar Trump z'n stream, rest is niet om aan te zien.
Reckful en Ellohime bijvoorbeeld, kopen voor 500-600 dollar kaarten.. tsja..

[ Voor 14% gewijzigd door Stark op 25-08-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Shady15 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:02:
Ja Force en Kripp zijn allebei aan te raden als je serieuze games wilt zien, al zijn de games van WowCrendor en Husky ook wel vermakelijk :) En bij WowCrendor merk je dat ie toch steeds wat beter wordt.

Dit was overigens best wel een leuke game om te zien.
[video]
Hahaha, zalige game :)

Ik vind Crendor's videos gewoon leuk omdat hij speelt zoals ik het precies ook zou spelen, enthousiast als iets lukt en verbaasd wanneer ie op het laatste nog helemaal ten onder gaat. Hij kan het gewoon fijn houden en goed aan de man brengen, en wordt inderdaad beter en beter.

Later zullen er van die pro's vast wel videos komen over OP decks en kaarten die je zéker moet hebben, maar dat lijkt mij het doel niet echt met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-04 15:57

Madstorm

Derping all the way!

Man, Ik heb nog nooit een cardgame gespeeld, maar toen ik wat video's en livestreams hier over zag begon het me toch te 'prikkelen'. Deze game ga ik zeker proberen. Wel jammer dat EU nog niet kan meedoen aan de beta.

Wat ik me trouwens afvraag, omdat de classes en cards wat zijn afgeleid van WoW heeft iemand die WoW nog nooit gespeeld heeft (zoals ik) geen nadeel? Want die kennen de classes van WoW niet.

[ Voor 30% gewijzigd door Madstorm op 26-08-2013 11:46 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Madstorm schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:39:
Man, Ik heb nog nooit een cardgame gespeeld, maar toen ik wat video's en livestreams hier over zag begon het me toch te 'prikkelen'. Deze game ga ik zeker proberen. Wel jammer dat EU nog niet kan meedoen aan de beta.

Wat ik me trouwens afvraag, omdat de classes en cards wat zijn afgeleid van WoW heeft iemand die WoW nog nooit gespeeld heeft (zoals ik) geen nadeel? Want die kennen de classes van WoW niet.
Je zal zeker geen nadeel hebben hoor. Dit spel heeft niets weg van WoW, behalve dan de lore/stijl/music+sounds etc.
Stark schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:50:
[...]

Dan heb je Trump nog niet gezien. Die gast krijgt bijna altijd 9 wins, heel soms niet.
En hij heeft Kripp ook redelijk makkelijk verslagen.
Ik kijk alleen maar Trump z'n stream, rest is niet om aan te zien.
Reckful en Ellohime bijvoorbeeld, kopen voor 500-600 dollar kaarten.. tsja..
Ik zal eens even naar die Trump kijken dan.
En ja.. Die gasten hebben super veel kaarten gekocht en nog spelen ze (vaak) niet goed.
Pagina: 1 2 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]