![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 17-04-2014 15:42 . Reden: Vernieuwde topicstart ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 17-04-2014 15:42 . Reden: Vernieuwde topicstart ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Kinderachtiger zou ik het niet willen noemen, eerder toegankelijker. De artstyle is gewoon wat speelser. Vrijwel in dezelfde lijn hoe bepaalde dingen in World of Warcraft ook zijn. Dus wat dat betreft hebben ze het best netjes gedaan zo.JimDB schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:39:
Het is wel een heel verschil met WoW, veel kinderachtiger, en waarschijnlijk gewoon om nog meer mensen aan te trekken.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik vind het erg jammer dat dit wel naar de iPad brengen, maar niet naar bijv. een Android tablet en Windows 8 tablet. Dan zou het nog veel interessanter zijn.junglebeast schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:01:
Erg leuk om dit te gaan spelen op de iPad.
[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 22-03-2013 19:18 ]
Is wel jammer inderdaad, maar ik denk dat het na release ergens in de toekomst ook op Android en Windows tablet zal komen. Ook jammer dat het niet voor smartphones uitkomt, dat lijkt me leuk onderwegZeror schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:08:
[...]
Ik vind het erg jammer dat dit wel naar de iPad brengen, maar niet naar bijv. een Android tablet en Windows 8 tablet. Dan zou het nog veel interessanter zijn.
Want a cookie?!
[ Voor 24% gewijzigd door JimDB op 26-03-2013 17:42 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Nostordici op 13-04-2013 21:16 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ze nemen zeker wel serieus. Anders hadden ze echt niet zoveel moeite in zoiets gestopt. Er komt nog steeds nieuws uit enzo. Nee, dit is bloedserieus!Morphs schreef op zondag 14 april 2013 @ 04:58:
En toch blijft het als een 1 april grap op me overkomen.. De hele marketing er omheen, ze nemen het zelf amper serieus.
Hierzo:Morphs schreef op zondag 14 april 2013 @ 17:09:
Maar aan de andere kant vind ik ook dat er net wat te weinig info is uitgebracht. Er is nog niks bekendgemaakt met betrekking tot mechanics.
En het meest in het oog springende is wel dat ze het spel marketen als een "non-epic game" of iets van dien aard. Als Blizzard ben je toch trots op je "epic-game" status? Waarom zou je een spel marketen alsof het juist speciaal is dat het NIET epic is
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Want a cookie?!
Waarschijnlijk met een wallet waar je geld op kunt storten en daarmee kun je dan kaarten/boosters kopen.Renquin schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:08:
Ben alleen benieuwd hoe ze dit verder gaan doen qua micro-betalingen enzo...
Nadat ik dit gezien heb, heb ik zelf ook erg zin om te gaan beta-testen.Shady15 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:23:
http://www.twitch.tv/playhearthstone/c/2261460
Meer dan 1 uur aan Heartstone beeldmateriaal, inclusief een beetje Q&A van de developers. Ik zelf heb wel zin om die beta te gaan proberen
[ Voor 31% gewijzigd door Stravincy op 30-05-2013 21:28 . Reden: Nieuwe info ]
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Gelijk even gaan kijken.Jerry schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:06:
Beta is gestart. US only voor nu
.
Er zijn al een paar mensen aan het streamen. http://www.twitch.tv/day9tv bijvoorbeeld.
[ Voor 20% gewijzigd door Renquin op 16-08-2013 22:31 ]
Want a cookie?!
Het ziet er altijd zo smooth uit bij BlizzardRenquin schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:11:
[...]
Gelijk even gaan kijken.
Ziet er wel lekker fast-paced uit zo.
Ben benieuwd naar de uiteindelijke game
edit: aha, dat was dus enkel de tutorial.
Alsnog quite impressed als ik eerlijk ben.
Het is een nagenoeg perfecte kopie van Magic zover, lijkt ook even leuk te zijn om te spelen.
Tsjah, het blijft BlizzardJerry schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:51:
[...]
Het ziet er altijd zo smooth uit bij Blizzard.
[ Voor 42% gewijzigd door Renquin op 16-08-2013 23:30 ]
Want a cookie?!
Zijn Blizzard beta's niet altijd US only. Heb nog nooit een europese Beta server gezien. Europeanen hebben altijd gewoon kunnen deelnemen aan de US beta's van Blizzard.Jerry schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:06:
Beta is gestart. US only voor nu
.
Er zijn al een paar mensen aan het streamen. http://www.twitch.tv/day9tv bijvoorbeeld.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 17-08-2013 09:38 ]
Het is mogelijk te spelen als je een US battle.net account aanmaakt zelfs met een europees IP. Maar dan moet je de key wel op dat account registreren. Hopelijk duurt het niet 2 maanden voordat europa aan de beurt isZeror schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:36:
[...]
Zijn Blizzard beta's niet altijd US only. Heb nog nooit een europese Beta server gezien. Europeanen hebben altijd gewoon kunnen deelnemen aan de US beta's van Blizzard.
Edit: Blijkbaar doen ze het dit keer toch anders. Europa mag nog niet.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
[ Voor 26% gewijzigd door OkkE op 19-08-2013 09:28 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat zouden ze inderdaad moeten doen! Zou wel heel vet zijn.Shady15 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:48:
Overigens verwacht ik dat ze met deze game ook andere Blizzard titels zouden kunnen toevoegen, bijvoorbeeld spelen met Diablo, Kerrigan, Jim Raynor, Deckard Cain. Lijkt me eigenlijk erg tof als ze dat gaan doen. Maar voor nu, laat ze eerst de beta uitbrengen en daarna zo snel mogelijk "soon" releasen
[ Voor 42% gewijzigd door Stravincy op 19-08-2013 16:15 ]
Dat komt wellicht omdat er ten eerste nog weinig info over de game was tot nu, nu de beta uit is. Het topic is aangemaakt op de dag van aankondiging van het spel.Shady15 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:48:
Als je ziet wanneer dit topic is aangemaakt, valt me de populariteit van dit topic behoorlijk tegen, vooral voor een Blizzard game. Zal de titel toch nog niet bekend genoeg zijn bij het grote publiek? Het is natuurlijk geen nieuwe Diablo, Starcraft of Warcraft. Al is het natuurlijk wel Warcraft gerelateerd. Waarschijnlijk pas als Tweakers beta keys gaat uitdelen zal dit topic hard gaan en dan wil iedereen een key
Het is geen Hearthstone - Heroes of Warcraft. Geen Hearthstone - Blizzard All-stars.Shady15 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:48:
Overigens verwacht ik dat ze met deze game ook andere Blizzard titels zouden kunnen toevoegen, bijvoorbeeld spelen met Diablo, Kerrigan, Jim Raynor, Deckard Cain. Lijkt me eigenlijk erg tof als ze dat gaan doen. Maar voor nu, laat ze eerst de beta uitbrengen en daarna zo snel mogelijk "soon" releasen
[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 19-08-2013 16:41 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 19-08-2013 22:26 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Die gouden kaart ontvang je direct bij de eerste aankoop, zo ver ik weet. Dus je hoeft, lijkt me, maar één extra deck te kopen.TheBuddha schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:42:
En.. nog een tip voor een ieder die de beta in komt. Koop extra decks met echt geld. Dat levert je een 'Golden' card of en het geld wordt weer netjes teruggeven (in de vorm van in-game cash) na de beta. De Golden card krijg je echter weer terug en kan later niet meer worden verkregen.
Misschien wel handig om een lijstje te maken met een aantal streams / spelers? Zoals op het Hearthpwn forum?Zeror schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:23:
Nog meer wensen? Neem aan dat ik geen screenshots/filmpjes hoef te plaatsen of wel. Die kan iedereen zelf wel opzoeken toch?
Hearthpwn Staff:
* Fluxflashor – www.twitch.tv/fluxflashor
* Darhoth – www.twitch.tv/darhoth
* Xdega – www.twitch.tv/xdega
Hearthstone Community:
* Ezm0d – www.twitch.tv/ezm0d
* GiefCat – www.twitch.tv/giefcat
* Noxious – www.twitch.tv/noxious_hs
* Rabidwhale – www.twitch.tv/rabidwhale
YouTube:
* YouTube: NoxiousHearthstone
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik las op Hearthpwn een discussie over de Gold reward van winnen (buiten Arena), dat schijnt op dit moment ook maar 1 Gold per Win te zijn, wat betekend dat je in Heartstone (op dit moment) ook 100 potjes moet winnen voor een nieuwe booster pack (à 100 Gold).Mr_Knight schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:25:
Shadow era vind ik erg leuk, maar single player valt dan weer tegen. Je kan alleen wat bots spelen en je moet 100 keer spelen voor je een booster kan kopen.
Per your results, when you open a pack, your average pack will contain a:
90% chance for a rare
20% chance for an epic
5% chance for a legendary
Or...
1:5 packs will probably contain an epic
1:20 packs will probably contain a legendary
For your 1 "guaranteed" rare+ card in each pack, your chances for each type appear to be
80% rare
15% epic
5% legendary
[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 20-08-2013 10:06 ]
Ik zag toevallig gisteren op twitch ineens een hoop streams hiervan. Daarvoor was het mij niet bekend. Verder nog niet gekeken oid maar het concept lijkt me wel leuk. Gewoon lekker relax wat kaarten spelen en upgradenShady15 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:48:
Als je ziet wanneer dit topic is aangemaakt, valt me de populariteit van dit topic behoorlijk tegen, vooral voor een Blizzard game. Zal de titel toch nog niet bekend genoeg zijn bij het grote publiek? Het is natuurlijk geen nieuwe Diablo, Starcraft of Warcraft. Al is het natuurlijk wel Warcraft gerelateerd. Waarschijnlijk pas als Tweakers beta keys gaat uitdelen zal dit topic hard gaan en dan wil iedereen een key
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Mij lijkt het ook inderdaad lekker relax wegspelen. Simpele mechanics, maar de presentatie is leuk gedaan en volgens mij zit er nog voldoende variatie in om leuke dingen te doen.thewizard2006 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:42:
[...]
Ik zag toevallig gisteren op twitch ineens een hoop streams hiervan. Daarvoor was het mij niet bekend. Verder nog niet gekeken oid maar het concept lijkt me wel leuk. Gewoon lekker relax wat kaarten spelen en upgraden
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Je hebt keuze uit (bron):TheBuddha schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:32:
Aangezien de game gratis is ben ik absoluut bereid te betalen voor content. Ik ben gewend voor een game te betalen en vervolgens ook nog eens voor content te betalen. Nu voelt het tenminste niet alsof ik genaaid wordt. Meteen 40 packs kopen is wellicht wat overwelmend. Zelf ben ik iemand die zijn gekochte content rustig wil bekijken. Met 200 extra kaarten in 1 klap wordt dat wat teveel voor me. Je kunt vast ook 10 packs kopen. Dan begin ik daar wel mee.
[ Voor 10% gewijzigd door OkkE op 21-08-2013 14:04 ]
bron: http://www.reddit.com/r/h...e_no_eu_beta_at_gamescom/Dreamagram
He is [trolling]. ;-)
Edit: Ok, he could also have been trolled himself by someone posing as a Blizzard developer. Bottom line is that we have not given out beta keys or dates.
[ Voor 56% gewijzigd door Stark op 21-08-2013 20:27 ]
De streamers krijgen daarentegen wel zoveel donaties dat ze het bijna gratis aan kunnen schaffen (ad revenue op Twitch is echt verleden tijd, het inkomen van populaire streamers bestaat bijna enkel uit donaties). Hij is overigens wel vuil bezig geweest met een raffle (min. $2 doneren om kans te maken op een betakey), op de Hearthstone forums heeft een blue gezegd hier tegen op te treden aangezien het tegen de TOS etc. is.Stark schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:25:
Die Ellohime op Twitch geeft gewoon 500 dollar aan packs uit. Gister 320 packs en vandaag 100 packs. En dan denken dat ze goed zijn als ze tegen free to play spelers winnen.
Anyway, moeten ze lekker zelf weten maar het is wel jammer dat sommige zo'n grote kaarten voordeel kunnen hebben terwijl het spel nog niet eens officieel uit is.
Arena is daarintegen wel meer gebalanceerd waar je niet alleen goed in de wedstrijd zelf moet zijn maar ook goed met decks maken. Er komt wel weer wat luck bij kijken met welke kaarten je voorgeschoteld krijgt tijdens het deck maken. Een legendary hier en daar kan de hele game omkantelen.
Sja, TCG / CCG betekend toch eigenlijk per definitie al “Pay to Win”. Overigens lijkt me het aantal mensen dat zo veel uitgeeft aan decks behoorlijk klein. Daarnaast zal Blizzard de beta-accounts allemaal resetten voor release (kan zo snel geen bron vinden).Stark schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:25:
Die Ellohime op Twitch geeft gewoon 500 dollar aan packs uit. Gister 320 packs en vandaag 100 packs. En dan denken dat ze goed zijn als ze tegen free to play spelers winnen.
Anyway, moeten ze lekker zelf weten maar het is wel jammer dat sommige zo'n grote kaarten voordeel kunnen hebben terwijl het spel nog niet eens officieel uit is.
Arena is daarintegen wel meer gebalanceerd waar je niet alleen goed in de wedstrijd zelf moet zijn maar ook goed met decks maken. Er komt wel weer wat luck bij kijken met welke kaarten je voorgeschoteld krijgt tijdens het deck maken. Een legendary hier en daar kan de hele game omkantelen.
Ik denk dat het de Arena juist een stuk interessanter maakt, dat je niet altijd de Hero kunt kiezen die je het liefst hebt. Maakt het meer een uitdaging.Manabrew schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:05:
On-topic, arena lijkt me ook een stuk interessanter, alleen vind ik het jammer dat je een random class uit 3 moet kiezen in plaats van dat je zelf je class mag bepalen, voor de rest is het concept goed en beïnvloeden de losses niet je reward, enkel de wins (bij 3 losses is het game over).
[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 22-08-2013 09:04 ]
[ Voor 9% gewijzigd door TheBuddha op 22-08-2013 11:36 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
@BlizzardCSEU_EN
@MilMilMilMil86 Sorry! Please just wait for the EU version, it won't be too long.
@ZVizionz
@BlizzardCSEU_EN @MilMilMilMil86 By ''it won't be too long'' you mean months, as always that sort of discrimination against EU.
@BlizzardCSEU_EN
@ZVizionz No we don't. Please don't put words in our mouths, or tweets.
bron: https://twitter.com/Blizz...status/370460942363938818@BlizzardCSEU_EN
@PeterLindenhuhn @ZVizionz We have never delayed releases between regions by months. I'm sorry, but that has simply not happened.
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 22-08-2013 16:30 ]
[ Voor 4% gewijzigd door TheBuddha op 22-08-2013 21:43 ]
Manabrew schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:05:
[...]
De streamers krijgen daarentegen wel zoveel donaties dat ze het bijna gratis aan kunnen schaffen (ad revenue op Twitch is echt verleden tijd, het inkomen van populaire streamers bestaat bijna enkel uit donaties). Hij is overigens wel vuil bezig geweest met een raffle (min. $2 doneren om kans te maken op een betakey), op de Hearthstone forums heeft een blue gezegd hier tegen op te treden aangezien het tegen de TOS etc. is.
[ Voor 52% gewijzigd door Zeror op 23-08-2013 10:42 ]
Ik had eigenlijk wel een EU beta verwacht na GamesCom gister, maar helaas. Die keys via Facebook is inderdaad Amerika (noord en zuid) only...Zeror schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:40:
Nog niks gevonden qua keys. Maar de dag is nog niet voorbij, dus het kan nog.
Er worden wel keys weggegeven via Facebook, maar vermoed dat dit nog de US versie is.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
@IseoSantiago
@BlizzardCSEU_EN Is it possible that the EU beta will be out today ? That way I will don't have to wait the whole day.
bron: https://twitter.com/Blizz...status/370898946429702144@BlizzardCSEU_EN
@IseoSantiago I don't believe it will be today.
@LoLMegash
@BlizzardCSEU_EN Hey are you guys releasing Hearthstone EU today? or Tomorrow?
bron: https://twitter.com/LoLMegash/status/370887738020462592@BlizzardCSEU_EN
@LoLMegash No news about the EU yet, we're waiting.
[ Voor 31% gewijzigd door OkkE op 23-08-2013 15:54 ]
Wel, mensen met een US battle.net account (kunnen dus ook trial accounts voor wow zijn, die beschikbaar zijn voor EU spelers) kunnen zelfs als ze in Europa wonen nog steeds beta access krijgen.Stravincy schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:49:
EU is weer eens laatste prioriteit voor Blizzard helaas.
Wilde me al opgeven voor extra keys op facebook totdat ik erachter kwam dat het US only is.
Hm ja maar dan zit je dus wel op de US server te spelen wat zorgt voor een hoge ping/ms/latency.JimDB schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:07:
[...]
Wel, mensen met een US battle.net account (kunnen dus ook trial accounts voor wow zijn, die beschikbaar zijn voor EU spelers) kunnen zelfs als ze in Europa wonen nog steeds beta access krijgen.
Dus dan kon je nog steeds een van de gelukkigen zijn
Mooi gedaan. Ziet er goed uit.Zeror schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:01:
En we hebben een nieuwe topicstart. Eentje waar alle info in staat voor Hearthstone.
Als je nog iets mist, geef het gerust aan en ik kijk of ik kan toevoegen.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Wow dat ziet er goed uit!Zeror schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:01:
En we hebben een nieuwe topicstart. Eentje waar alle info in staat voor Hearthstone.
Als je nog iets mist, geef het gerust aan en ik kijk of ik kan toevoegen.
Want a cookie?!
Force en Kripp. Zijn eigenlijk de enige twee die echt goed nadenken vind ik.Forn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:56:
Ach, en als de EU ze wel krijgt is er toch niet zo een grote kans dat een van ons een key krijgt. Wat zijn jullie favoriete Hearthstone streamers trouwens? Zat gisteravond TrumpSC te kijken, en dat was erg vermakelijk. Speelde Arena en ging erg goed.
[ Voor 10% gewijzigd door Stravincy op 25-08-2013 15:24 ]
Dan heb je Trump nog niet gezien. Die gast krijgt bijna altijd 9 wins, heel soms niet.Stravincy schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:22:
[...]
Force en Kripp. Zijn eigenlijk de enige twee die echt goed nadenken vind ik.
Dinsdag komt trouwens een grote nieuwe lading betakeys! Ik weet alleen niet of dat ook voor EU is.
[ Voor 14% gewijzigd door Stark op 25-08-2013 18:50 ]
Hahaha, zalige gameShady15 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:02:
Ja Force en Kripp zijn allebei aan te raden als je serieuze games wilt zien, al zijn de games van WowCrendor en Husky ook wel vermakelijkEn bij WowCrendor merk je dat ie toch steeds wat beter wordt.
Dit was overigens best wel een leuke game om te zien.
[video]
[ Voor 30% gewijzigd door Madstorm op 26-08-2013 11:46 ]
I'm an Ironman!
Je zal zeker geen nadeel hebben hoor. Dit spel heeft niets weg van WoW, behalve dan de lore/stijl/music+sounds etc.Madstorm schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:39:
Man, Ik heb nog nooit een cardgame gespeeld, maar toen ik wat video's en livestreams hier over zag begon het me toch te 'prikkelen'. Deze game ga ik zeker proberen. Wel jammer dat EU nog niet kan meedoen aan de beta.
Wat ik me trouwens afvraag, omdat de classes en cards wat zijn afgeleid van WoW heeft iemand die WoW nog nooit gespeeld heeft (zoals ik) geen nadeel? Want die kennen de classes van WoW niet.
Ik zal eens even naar die Trump kijken dan.Stark schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:50:
[...]
Dan heb je Trump nog niet gezien. Die gast krijgt bijna altijd 9 wins, heel soms niet.
En hij heeft Kripp ook redelijk makkelijk verslagen.
Ik kijk alleen maar Trump z'n stream, rest is niet om aan te zien.
Reckful en Ellohime bijvoorbeeld, kopen voor 500-600 dollar kaarten.. tsja..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq