[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Stravincy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:55:
En ja.. Die gasten hebben super veel kaarten gekocht en nog spelen ze (vaak) niet goed.
Money does not a good player make. [/yoda]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
True. :P
Leuk gameplay fimpje trouwens. Vanaf ongeveer 6:00 word het helemaal interessant:
YouTube: Absurd Damage & Card Advantage with the Pyro-smith Warrior Deck (Hearthstone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Dat filmpje zag ik gisteren. Echt een pot waarin alles precies even goed uitkomt. Maar wel een hele interessante deck wat hij heeft gebouwd. Veel combo mogelijkheden en draw potentie.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-07 09:04

Madstorm

Derping all the way!

Stravincy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Je zal zeker geen nadeel hebben hoor. Dit spel heeft niets weg van WoW, behalve dan de lore/stijl/music+sounds etc.
Ah das wel beter..

Ook wel vet dat hij op de ipad uitkomt. Het is wel een typisch 'touch' game, dus ik verwacht dat het wel goed gaat werken op de ipad. :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 19:42
Dit is toch wel een uniek filmpje over wat er gebeurt als je geen kaarten meer kunt trekken en zelfs dan moet je goed nadenken over wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Madstorm schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:19:
[...]

Ah das wel beter..

Ook wel vet dat hij op de ipad uitkomt. Het is wel een typisch 'touch' game, dus ik verwacht dat het wel goed gaat werken op de ipad. :)
Ja inderdaad. Ik hoop ook dat ze snel daarna met een Android en WinRT versie komen.
Ik geloof dat alleen Android in de planning staat na de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Shady15 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:38:
Dit is toch wel een uniek filmpje over wat er gebeurt als je geen kaarten meer kunt trekken en zelfs dan moet je goed nadenken over wat je doet.
[video]
Gie gast heeft wel lekker veel geluk zeg :) Op zo'n manier winnen :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Stravincy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:43:
[...]

Ja inderdaad. Ik hoop ook dat ze snel daarna met een Android en WinRT versie komen.
Ik geloof dat alleen Android in de planning staat na de launch.
Ik heb in officiele bronnen alleen iets gevonden over (later) een iPad versie. Lijkt me dat ze ook Android en Windows wel hadden genoemd als het echt op de planning stond. Ik zou er dus niet op hopen...
.
Q: Are you supporting Android tablets?
A: Hearthstone will launch on Windows, Macintosh, and, later on, iPad. We’re looking into the possibility of supporting additional platforms in the future, but we don’t have any further info to share at this time.
Bron: http://www.wowhead.com/ne...d-artwork#hearthstone-faq (officieler dan dit kan ik niet vinden atm)
.
On which platforms will Hearthstone be available?
Hearthstone will initially be available for Windows® and Macintosh®, with a version for iPad coming later.
Officiele bron: http://eu.battle.net/hearthstone/en/faq/#q2a
.
[...] Hearthstone™: Heroes of Warcraft™, a new cross-platform free-to-play game for Windows ® , Macintosh ® , and iPad ® .
Officiele bron: http://eu.blizzard.com/en...releases.html?id=10059931

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:48

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik zit hier ook op te wachten. Hoop dat ik een beta key krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Beta key day!! Hopelijk vergeet Blizzard Europa niet. Happy waiting day people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
TheBuddha schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:29:
I hate waiting :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

'
ThumthumTHUMMMMMM

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Inderdaad nog even wachten...
.
@CM_Zeriyah
Happy Monday, #Hearthstone fans! We'll have some more news on the state of the EU beta this week, so hang in there.
bron: https://twitter.com/cm_zeriyah/status/372049063597711360

Kwam toevallig nog een blue post tegen over de wipe aan ‘t einde van de beta:
.
For the wipe, everything is wiped - this includes quest progress, character levels, just about everything. It will be as if you were starting a new game.

You will keep your golden Gelbin (if you have acquired one) after the wipe.

(From the same linked article) Players who purchased card packs or Arena entry with real money prior to the collection wipe will be credited back with an equivalent amount of gold following the wipe, which can be used to re-purchase packs and/or Arena entry to re-establish their collection. These packs will not contain the same configuration of cards as the packs acquired previous to the collection reset.
bron: http://us.battle.net/hear...opic/9754065934?page=2#27

[ Voor 48% gewijzigd door OkkE op 27-08-2013 09:11 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Hoe krijg je zo'n golden Gelbin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 19:38
Je moet tijdens de beta een aankoop doen in de shop met echt geld. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ahh I see. Maakt niet uit hoe veel geld je uitgeeft?
En krijg je hem gegarandeerd dan?

[ Voor 1% gewijzigd door Stravincy op 27-08-2013 11:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 19:38
Stravincy schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:03:
Ahh I see. Maakt niet uit hoe veel geld je uitgeeft?
En krijg je hem gegarandeerd dan?
Hier meer info over de kaart: http://www.hearthpwn.com/cards/251-gelbin-mekkatorque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Nog even een paar weken wachten voor EU beta

http://eu.battle.net/hear...arly-here-27-08-2013#best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Damn, dat is best wel balen. Eigenlijk zonde dat Blizzard hiervoor gekozen heeft, dit wekt namelijk illegale handel in keys op. Zo heb ik bijvoorbeeld op eBay al een beta verkocht zien worden voor 200 dollar.....In Europa dus pas een beta midden tot eind september :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ja ik baal er ook wel van... Maargoed, als het betekend dat ze bugs aan het fixen zijn die tijdens de Amerikaanse beta naar voren gekomen zijn is er misschien nog iets voor te zeggen.

Deze tafrelen willen ze natuurlijk ook niet weer hebben:

Hehe

[ Voor 69% gewijzigd door Ryan1981 op 27-08-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Shady15 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:37:
Damn, dat is best wel balen. Eigenlijk zonde dat Blizzard hiervoor gekozen heeft, dit wekt namelijk illegale handel in keys op. Zo heb ik bijvoorbeeld op eBay al een beta verkocht zien worden voor 200 dollar.....In Europa dus pas een beta midden tot eind september :(
LOL, als of het de schuld van Blizzard is dat er een paar mensen zo ongeduldig zijn dat ze niet eens kunnen wachten op een beta key. Die keys worden toch wel gekocht (of iig te koop aangeboden) zo lang het geen open beta is.

Helemaal raar zijn de mensen die vinden dat ze recht hebben op een beta. 8)7 We moeten met zijn allen blij zijn dat Blizzard een beta doet waar iedereen kans op maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ai, wel jammer hoor. Had graag willen spelen

Maar ach het is niet anders.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
OkkE schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:56:
[...]

LOL, als of het de schuld van Blizzard is dat er een paar mensen zo ongeduldig zijn dat ze niet eens kunnen wachten op een beta key. Die keys worden toch wel gekocht (of iig te koop aangeboden) zo lang het geen open beta is.
Natuurlijk is dat niet de schuld van Blizzard, maar zij hebben het wel in de hand. Eigenlijk zouden ze in het begin ook helemaal geen keys moeten geven, maar direct koppelen aan Battlenet accounts met minimaal 1 recente Blizzard titel (WoW, D3, SC2), op deze manier zou je de handel in beta keys drastisch beperken. Zodra ze dan minder schaars worden, dan zou je keys weg kunnen geven. Oh well, what done is done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Shady15 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:59:
[...]

Natuurlijk is dat niet de schuld van Blizzard, maar zij hebben het wel in de hand. Eigenlijk zouden ze in het begin ook helemaal geen keys moeten geven, maar direct koppelen aan Battlenet accounts met minimaal 1 recente Blizzard titel (WoW, D3, SC2), op deze manier zou je de handel in beta keys drastisch beperken. Zodra ze dan minder schaars worden, dan zou je keys weg kunnen geven. Oh well, what done is done :)
Fair point.

Hoewel keys natuurlijk wel een stuk makkelijker zijn i.v.m. weggeefacties (en dus hype), etc. Persoonlijk zie ik overigens geen probleem is de key verkoop, zou er zelf nooit één kopen (of verkopen), maar als andere er geld voor willen uitgeven, fine by me. :)

Uiteraard vind ik het wel erg jammer dat de EU een stuk langer moet wachten op de beta, ik had het liefst zelf nu ook al gespeeld. Helaas valt er niets aan te veranderen.

Je zou misschien een US B.net account kunnen maken en hopen dat je een key ontvangt (of wint bij fansite); al is dat vast tegen de ToS van Blizzard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shavealot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-07-2020
Je kan inderdaad US B.net maken en beta daarin laden als een EU-er. Enkel het voordeel van het geld uitgeven en de rare gnome krijgen dan lastiger is omdat je dan US account moet blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Shavealot schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:12:
Je kan inderdaad US B.net maken en beta daarin laden als een EU-er. Enkel het voordeel van het geld uitgeven en de rare gnome krijgen dan lastiger is omdat je dan US account moet blijven gebruiken.
Die kaart kan je ook tijdens de open beta nog bemachtigen. :)
.
[...] We’re pleased to reveal that that gift will be a golden version of Gelbin Mekkatorque, which will be available throughout the closed and open beta tests. [...]
bron: http://us.battle.net/hear...of-the-game-8-7-2013#best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Helaas pindakaas. Geduld is een schone zaak. Wachten duurt altijd lang. Het is voor ons Europeanen altijd extra zuur omdat we vaker dan andere continenten in ons kontje worden genomen. Tenminste zo voelt het. Zul je zien dat we een week lang closed beta kunnen spelen en dat dan de open beta verschijnt :). Maar ja... Op naar een goed en balanced eindproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
TheBuddha schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:21:
Helaas pindakaas. Geduld is een schone zaak. Wachten duurt altijd lang. Het is voor ons Europeanen altijd extra zuur omdat we vaker dan andere continenten in ons kontje worden genomen. Tenminste zo voelt het. Zul je zien dat we een week lang closed beta kunnen spelen en dat dan de open beta verschijnt :). Maar ja... Op naar een goed en balanced eindproduct.
Mja soms zijn wij Europeanen in het voordeel, bijvoorbeeld bij de gelijktijdige release van een game, bijvoorbeeld laatste WoW expansion, moet je die Amerikanen dan horen klagen, het lijken dan wel Europeanen in het kwadraat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 01:43

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

"Nog enkele weken" is ook wat ze op Gamescom zeiden, ik denk dat het nog wel even kan duren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-07 18:18
Ik denk hoop over twee weken. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Het grote probleem is dat de EU bestaat uit allemaal losse landen met elk hun eigen regels, daar door duurt het een stuk langer om zo‘n beta geschikt te maken. Denk aan vertalingen, juridische kwesties, betalingssystemen, serverinfrastructuur, enz...

Ik hoop ook dat we over (max) twee weken de beta kunnen spelen, maar zo niet, zijn er gelukkig nog genoeg YouTube video‘s en Twitch streams. :)

Overigens leuk speculatie onderwerp: er is duidelijk ruimte voor een vierde knop onder “The Arena”, wat zou dat kunnen worden? :)

Hearthstone game modes (beta)

[ Voor 24% gewijzigd door OkkE op 28-08-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Tournament?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
The Forge misschien? De plek waar je nieuwe kaarten kunt creëren?
Heb eigenlijk nog erg weinig menu gezien in filmpjes, dus geen idee hoe je anders bij The Forge moet komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Daar dacht ik zelf ook aan ja, maar zou dat iets zijn dat permanent als button in de game komt? Zoiets wil je denk ik niet zomaar elke beginnende of casual speler mee ‘opzadelen’? Tournament maakt misschien het gevoel decks te “moeten” kopen, groter... Hoewel ik zo snel ook geen andere optie zou kunnen bedenken die logisch is hoor. :)

-- edit --

Dit lees is net als andere optie (uit WOW TCG):
Raid Decks
In addition to standard 2-player game play, the game also features "Raid Decks", representing struggles involving large numbers of players against epic foes. These need 1 "Raid Master" and 3 to 5 other players. The Raid Master controls all monsters and foes, while the other players control the characters participating in the raid. Players who are victorious may be able to win certain "loot" cards from the treasure pack that came with the deck.
-- /edit --
Zeror schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:39:
The Forge misschien? De plek waar je nieuwe kaarten kunt creëren?
Heb eigenlijk nog erg weinig menu gezien in filmpjes, dus geen idee hoe je anders bij The Forge moet komen.
The Forge is hernoemt naar The Arena.

Hier een duidelijke video met uitleg (vanaf ongeveer 6m10s): YouTube: ► WTF Is... - Hearthstone ?

[ Voor 37% gewijzigd door OkkE op 28-08-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OkkE schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:56:

The Forge is hernoemt naar The Arena. [/URL]
Ja, dat klopt. Wat ze eerst introduceerde als The Forge heet nu The Arena. Maar er zit nog steeds een Forge in de game. Ze hebben de naam hergebruikt voor de feature waarmee je kaarten fabriceert.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 28-08-2013 16:49 ]

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

@#$@#%

Elke keer als ik hier een filmpje over kijk, of meer informatie over lees krijg ik er steeds meer zin in. Baal er toch wel van dat het nog even gaat duren..

En dan nog is het een kleine kans dat we in de closed beta terecht komen. Dus dan moeten we wachten op open beta ;(

Maaaaaar ik heb er zin in :D

[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 29-08-2013 09:18 ]

I'm an Ironman!

• OkkE

OkkE

Uiteraard wordt het niet bevestigd, maar Death Knight (en vast ook Monk) class is best een logische uitbreiding. :)
.
As for the Death Knight class, we haven't been told whether it will be included at the time that the game goes live. My guess is that it won't be. If anything, it will probably be added at a later time.
bron: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9793089288#8

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
OkkE schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:21:
Uiteraard wordt het niet bevestigd, maar Death Knight (en vast ook Monk) class is best een logische uitbreiding. :)
.

[...]

bron: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9793089288#8
Oeps my bad, blijkt er dus nog eentje te zijn.

• Nostordici
Gisteren een leuke match gezien van Kripp als priest.
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/27/588/438.png
Hij gebruikte Mind Vision en kreeg de hunter card Misdirection.
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/27/597/447.png
Beide spelers speelden de Misdirection als secret, ja ook de priest.
Vervolgens viel Kripp de hunter aan met zijn minion, secret (Misdirection) ging af en ging naar de nieuwe target, namelijk de priest, vervolgens ging de secret af van Kripp en wederom een nieuwe target, namelijk de hunter. Echt leuk om te zien, zal later nog wel kijken of het filmpje te zien is. Verder waren er overigens geen andere minions op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Afbeeldingslocatie: http://www.imageshack.com/scaled/large/24/9jbo.png

YES! Ik ben de beta aan het downloaden!!!! EU beta!!!

Er kan helaas nog niet gespeeld worden, maar ze zijn er zo te zien wel mee bezig, scheelt me als ik straks kan spelen wat extra wachten ;) Al is het bestand niet zo groot, namelijk 1,33 GB.

http://dist.blizzard.com/...stone-Beta-Setup-enGB.exe
Edit: Als je wilt installeren, zorg er dan voor dat je de Blizzard Desktop App installeert, deze kun je downloaden vanuit je Battlenet account, anders werkt de link niet :P

[ Voor 16% gewijzigd door Nostordici op 30-08-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Shady15 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:12:
[afbeelding]

YES! Ik ben de beta aan het downloaden!!!! EU beta!!!

Er kan helaas nog niet gespeeld worden, maar ze zijn er zo te zien wel mee bezig, scheelt me als ik straks kan spelen wat extra wachten ;) Al is het bestand niet zo groot, namelijk 1,33 GB.

http://dist.blizzard.com/...stone-Beta-Setup-enGB.exe
Zo, ook maar gelijk even gedownload.
Verwacht niet dat ik in de closed beta terecht kom, maar je weet nooit ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Is er ook een MAC versie te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
TheBuddha schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:56:
Is er ook een MAC versie te downloaden?
Zover ik weet heeft Blizzard altijd Mac ondersteund. Anders moet je het even proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
MAC wordt ook ondersteund maar http://dist.blizzard.com/...stone-Beta-Setup-enGB.exe heb ik veranderd in .dmg maar dat werkt niet. Voor de rest zou ik niet weten waar ik moet zoeken. Hopelijk kan iemand helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 15:37
Een .exe naar een .dmg bestand hernoemen werkt sowieso niet :) Je kan beter wachten tot de beta er echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
TheBuddha schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:13:
MAC wordt ook ondersteund maar http://dist.blizzard.com/...stone-Beta-Setup-enGB.exe heb ik veranderd in .dmg maar dat werkt niet. Voor de rest zou ik niet weten waar ik moet zoeken. Hopelijk kan iemand helpen.
Waarschijnlijk werkt het niet, omdat je de Blizzard Desktop App niet hebt geïnstalleerd. Deze heb je nodig om Hearthstone te installeren/spelen. Je kunt deze App downloaden vanuit je Battlenet account. Het is een soort Steam van Blizzard, dus al je games onder één inlogsysteem. Ik moet zeggen het werkt perfect en de App zit ook nog in beta, daarom werkt de chatfunctie nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
De app heb ik. Die gebruik ik dagelijks. Maar ik heb het bestand ook niet proberen te hernoemen maar het internetadres veranderd van .exe naar .dmg. Was een poging waard :). Wellicht heb ik het hierboven niet goed verwoord.

Edit: gevonden: http://dist.blizzard.com/...stone-Beta-Setup-enGB.zip
Voor MAC.

Dit kan nog spannend worden:
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/0/418/635134477344842603.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door TheBuddha op 31-08-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Oh nice, heb het ook maar even geinstalleerd..
Nu allemaal hopen dat er sowieso een paar in de Beta terecht komen.. :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik ook even geinstalleerd :D Nu nog een beta key :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:56
Nu wachten op de betakey, het wordt tijd ik heb meer dan 5+ UREN aan content gekeken en gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik verwacht wel de beta in te kunnen. Tot nu toe alle Blizzard beta's (sinds Wrath of the Lich King) ingeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Komen die keys in je mail of zie je dat op je B.net account? Tis alweer even geleden dat ik B.net heb gebruikt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik heb ook sinds WotLK altijd in de beta gezeten, hopelijk nu ook weer.
Deze game gaat zo goed zijn he, ik kijk hier meer naar uit dan GTAV en dat is niet om te trollen dat meen ik echt!

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Postius schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:57:
Komen die keys in je mail of zie je dat op je B.net account? Tis alweer even geleden dat ik B.net heb gebruikt.
Je krijgt een mail van Blizzard als je geselecteerd bent voor beta. Of ze activeren beta access zonder een mail te sturen. Dat doen ze ook weleens. Dus dat betekent dat je gewoon je battle.net profiel in te gaten moet houden, zodra er iets over de EU beta bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik hoop dat we morgen (maandag) iets gaan horen over de europese beta laucnh, nieuwe maand is aangebroken dus mooie kans lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:30
Ik hoop het echt, sinds TBC geen beta gemist, dus hopelijk deze ook niet :) Wel jammer dat Blizzard trouwe klanten niet default voorziet van een beta key. Op basis van het geld dat ik de laatste 20 naar ze toe geschoven heb zou dat wel mogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Allemaal achter mij in de rij staan, want ik ben eerst aan de beurt *kuch* :P

Ik hoop dat ze vanaf maandag wat EU keys gaan versturen :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als we al iets gaan weten deze week dan zal dit op dinsdag zijn denk. Dan is het maintenance in US en daar vallen alle beta servers (ook voor EU) ook onder. Dus ff wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Zeror schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:37:
[...]

Je krijgt een mail van Blizzard als je geselecteerd bent voor beta. Of ze activeren beta access zonder een mail te sturen. Dat doen ze ook weleens. Dus dat betekent dat je gewoon je battle.net profiel in te gaten moet houden, zodra er iets over de EU beta bekend is.
Hoop toch echt dat het niet een mail is want blizzard mails kijk ik al jaren niet meer naar. Al jaren geen Blizzard spel meer gespeeld en mijn mailbox zit nog dagelijks vol met phishing mails voor WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Pheace schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:06:
[...]

Hoop toch echt dat het niet een mail is want blizzard mails kijk ik al jaren niet meer naar. Al jaren geen Blizzard spel meer gespeeld en mijn mailbox zit nog dagelijks vol met phishing mails voor WoW.
Tuurlijk wel, je moet juist hopen op zo'n mail dat je geselecteerd bent voor de beta. Alleen wat je nooit moet doen is in je enthousiasme links gaan klikken in je mail. Als je zo'n mail ziet, gewoon even je Battleaccount checken of Hearthstone beta er tussen staat :)

En inderdaad wat Zeror zei, sowieso altijd na een beta wave even je account checken, soms komt die mail pas veel later of helemaal niet aan. Was bij mij ook gebeurd met de Starcraft 2 beta, kwam ik pas na 2 weken achter dat ik die beta had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:30
Jerry schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:47:
Allemaal achter mij in de rij staan, want ik ben eerst aan de beurt *kuch* :P

Ik hoop dat ze vanaf maandag wat EU keys gaan versturen :D.
Dat zeker niet, als iemand meer uitgeeft dan ik hebben zij natuurlijk naar mijn mening ook meer recht :)

Maar een beetje customer loyalty zou ik inderdaad niet erg vinden met Beta Access bij Blizzard games. Zelfs na zo'n beetje 8.5 jaar constant gesubbed te zijn in WoW is het altijd maar weer de vraag of je in een expansion beta komt via blizzard of dat je op andere manieren moet gaan proberen een key te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-07 09:06
Dennism schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:33:
[...]

Dat zeker niet, als iemand meer uitgeeft dan ik hebben zij natuurlijk naar mijn mening ook meer recht :)

Maar een beetje customer loyalty zou ik inderdaad niet erg vinden met Beta Access bij Blizzard games. Zelfs na zo'n beetje 8.5 jaar constant gesubbed te zijn in WoW is het altijd maar weer de vraag of je in een expansion beta komt via blizzard of dat je op andere manieren moet gaan proberen een key te krijgen.
Er zijn mensen die voor de laatste US wave een nieuw account hadden aangemaakt en ook keys daarop kregen.
Of je nou al 10 jaar subbed bent of gister je account hebt gemaakt, je kans voor een key is (helaas) net zo groot.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
MyKey schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:49:
[...]

Er zijn mensen die voor de laatste US wave een nieuw account hadden aangemaakt en ook keys daarop kregen.
Of je nou al 10 jaar subbed bent of gister je account hebt gemaakt, je kans voor een key is (helaas) net zo groot.
En dat is wel zo eerlijk, hoewel het voor Blizzard game veteranen zoals hier wel zuur kan zijn.
Zelf nog nooit in een beta gezeten, op de closed van WoW na, maar wel jaren alles van ze gespeeld.
Ah well :) Anders wordt het gewoon de open beta ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Sja, hoewel het door veel mensen als een demo gezien wordt, blijft het natuurlijk toch een beta test. En uiteraard een promotie middel, Blizzard geeft de keys niet voor niets aan streamers. :) Maar de closed beta is vooral om te testen (van balance). Er komt ook ook open beta, dat kun je denk ik meer als demo zien (en server stresstest).

Ik hoop stiekem op een EU beta deze week, maar dat is afwachten; “binnen enkele weken” is het officiële antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb er een 'hard hoofd' in dat het deze week word. Hoop het erg, maar aangezien ze hebben gezegd dat het binnen enkele weken is zal het denk ik nog wel een week of twee duren.

Maar hopen is nooit weg :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik hoop het niet dat het nog zo lang duurt, ik heb de game al helemaal gedownload, beetje zonde als je het niet kan gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Max. attack & health in HS.

Door gebruik te maken van Lorewalker Cho en Divine Spirit, kun je health oneindig blijven verdubbelen. :o 8)7

Hier de video hoe ze het precies deden. _O_
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8jP58rs_ugw]

Pheace schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:53:
Mja, lijkt me niet iets wat in een echt spel ooit zal gebeuren :)
Nee, uiteraard niet. :) Maar ik vind het grappig om te zien wat sommige mensen voor kaart combo's verzinnen en het resultaat daar van.

[ Voor 26% gewijzigd door OkkE op 02-09-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
OkkE schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:44:
[afbeelding]

Door gebruik te maken van Lorewalker Cho en Divine Spirit, kun je health oneindig blijven verdubbelen. :o 8)7
Lol dat is wel cool. Werkt echter alleen als je tegenstander jouw beestje ook buft, wat nooit zal gebeuren.
Hoe dan ook wel leuk om te zien dat, met Inner Fire, hij ook ineens evenveel dmg als health had :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Een beta wordt inderdaad gebruikt om bepaalde zaken te testen maar het is inmiddels een uitstekende marketing tool geworden. Kijk alleen maar eens hoeveel gamers geinteresseerd zijn geraakt door twitch en youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xt5DLP7omzc]
EU beta wederom een stukje dichterbij, zie hier de Italiaanse Hearthstone beta, best wel grappig eigenlijk (Illidan Grantempesta bijvoorbeeld) :)
Zullen de geruchten dat de beta deze week komt toch waar zijn? O-)

Zover ik weet kun je in de US alleen de Engelse client gebruiken, toch geen Italiaanse?

[ Voor 21% gewijzigd door Nostordici op 02-09-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ja ik had hem ook net gespot op youtube!
hopelijk gaat het nu EINDELIJK gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, ben benieuwd morgen..
Wat ik wel vreemd vind. Ik kan me niemand voorstellen die dit spel daadwerkelijk in eigen taal gaat spelen (behalve de Duitsers, die zie ik er wel voor aan (no offense)).
Zou iemand het hier in het Nederlands spelen?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Madstorm schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:35:
Zou iemand het hier in het Nederlands spelen?
Ik speel niks in het Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07 12:10

TheNephilim

Wtfuzzle

Ook maar aangemeld voor de Beta, wie weet hè! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pheace schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:56:
[...]

idd, wat heb ik een hekel aan nederlandse text in games!! vooral als er nederlands gesproken wordt.
ik heb op internet wel gezocht naar key-generating beta keys, maar ik durf zoiets nooit te installeren. ik weet het het is niet netjes, maar als het werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Pheace schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:56:
[...]

Nee, precies dat bedoel ik.
Ik zou ook een spel nooit in het Nederlands spelen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Pheace schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:53:
LIjkt me meer iets wat in het spel niet zou mogen gebeuren. ;)
Ik denk dat Blizzard dit nog wel gaat hotfixen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zeror schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:33:
[...]

LIjkt me meer iets wat in het spel niet zou mogen gebeuren. ;)
Ik denk dat Blizzard dit nog wel gaat hotfixen ofzo.
Eh, misschien niet maar het spel brak er niet van of zo. Als er stats komen straks dan zou het een probleem kunnen zijn maar in normaal spel is het een situatie wat nooit voor zal komen. Dit was 2 mensen die samenwerkten, allebei met een kaartendek specifiek daar op gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat mij opviel is dat je voor 100 gold kun je een card pack unlocken.....MAAR voor 150 gold kom je in de arena, en tot nu toe alle filmpjes die ik gezien heb is dat je bij de arena ook altijd een card pack ontvangt?? ik had zelfs een filmpje gezien dat iemand direct 3x achter elkaar verloren had, en met de sleutel onving hij 1x 15gold, 3x arcane dust en 1x card pack.

mij lijkt het dus altijd slimmer om 150 gold uit te geven voor de arena ipv 100 gold voor 1 card pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb een vraagje, zoiets als dit, is dat echt?
de enige manier om aan keys te komen zijn blizzard zelf en giveaways van bekende streamers en websites, niets anders

[ Voor 48% gewijzigd door Gropah op 02-09-2013 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Pheace schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:03:
[...]

Eh, misschien niet maar het spel brak er niet van of zo. Als er stats komen straks dan zou het een probleem kunnen zijn maar in normaal spel is het een situatie wat nooit voor zal komen. Dit was 2 mensen die samenwerkten, allebei met een kaartendek specifiek daar op gericht.
Dan nog steeds zou zoiets niet mogelijk moeten zijn. Ergens vind ik zelfs dat een limiet zou moeten zijn hoeveel health, attack power etc.. een minion/hero/spell/etc.. zou mogen hebben maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 01:43

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Er zou vorige week toch meer informatie over de EU beta uitkomen? (Of heb ik dat gemist?)
Kol Nedra schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:18:
wat mij opviel is dat je voor 100 gold kun je een card pack unlocken.....MAAR voor 150 gold kom je in de arena, en tot nu toe alle filmpjes die ik gezien heb is dat je bij de arena ook altijd een card pack ontvangt?? ik had zelfs een filmpje gezien dat iemand direct 3x achter elkaar verloren had, en met de sleutel onving hij 1x 15gold, 3x arcane dust en 1x card pack.

mij lijkt het dus altijd slimmer om 150 gold uit te geven voor de arena ipv 100 gold voor 1 card pack.
Als het goed is zijn die packs van hogere kwaliteit. En nee, die keygen is niet echt.. natuurlijk is die dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
drumstickNL schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:03:
Er zou vorige week toch meer informatie over de EU beta uitkomen? (Of heb ik dat gemist?)
De informatie was dat het nog een paar weken gaat duren voor EU in de beta mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zeror schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:41:
[...]

De informatie was dat het nog een paar weken gaat duren voor EU in de beta mag.
ik hoop het niet, ik hou het niet meer vol!! :(

kan ik btw een amerikaanse account aanmaken en dan spelen op amerikaanse server? weet iemand of dit kan?

edit: Ik heb zojuist een amerikaanse account aangemaakt, en ik kon Hearthstone aanklikken voor beta, terwijl ik op mijn amerikaanse account GEEN games heb ^^

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 02-09-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ben benieuwd of er vandaag meer nieuws komt over EU :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Madstorm schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:24:
Ben benieuwd of er vandaag meer nieuws komt over EU :D
''soon'' (Chritsmas 2013)
nee hopelijk morgen, want dinsdag is in amerika altijd maintenance

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 03-09-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Kol Nedra schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:49:
[...]

:(

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 16:22
Kol Nedra schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:49:
[...]

US Maintenance is al voorbij :) Ik verwacht echt pas EU nieuws volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik hoop morgen, ik word gek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
ja, ik zit ook al klaar om te spelen heb twee accounts aangemeld op europe en 1 op na.. maar daar is niks op binnen gekomen helaas

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik 3 ;)
Europa, usa en australie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-07 09:06
Vandaag sowieso weer 500 beta keys van de Facebook pagina

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
ja, maar die kans is wel heel klein. heb zelfs gelogen over mijn plek voor een key op fb haha

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb 1 facebook account speciaal voor onzin aangemaakt en ik ''woon'' in newyork ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Mijn theorie: Als EU morgen geen beta krijgt, dan komt er volgende week sowieso geen beta!!! Waarom?
Omdat volgende week een nieuwe WoW patch komt en daar willen ze vast zoveel mogelijk mensen opzetten om dit in goede banen te leiden.

My guess: Indien morgen geen EU beta, 18 september 2013 beta *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb er een hard hoofd in voor vandaag..
Shady15 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 00:25:
Mijn theorie: Als EU morgen geen beta krijgt, dan komt er volgende week sowieso geen beta!!! Waarom?
Omdat volgende week een nieuwe WoW patch komt en daar willen ze vast zoveel mogelijk mensen opzetten om dit in goede banen te leiden.

Nu heb ik niet heel veel verstand van Blizzard, maar ik denk wel dat ze aparte groepen medewerkers hebben voor WoW en Hearthstone (en D3 enz enz)

[ Voor 87% gewijzigd door Madstorm op 04-09-2013 08:18 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 16:22
Shady15 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 00:25:

Het is allemaal maar speculeren. Ik verwacht beta volgende week. Release team WoW staat in zijn geheel los van hearthstone.
Pagina: 1 2 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]