“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb totaal geen ervaring met dit soort spellen maar zou het niet handig zijn als je notities over je tegenstander kan bijhouden dmv een stukje software die een hud plaatst over het speelveld? Dus wat voor soort speelstijl/deck hij heeft met verschillende characters, misschien speciale legendaries die hij in zijn deck heeft of als je een "read" hebt op 1 van zijn kaarten in zijn hand dat je dat kan aangeven.
Ik weet dat dit in poker al een "standaard" is voor mensen die het een beetje serieus nemen, misschien niet helemaal te vergelijken maar dat hoor ik dan graag ^^
Overwatch profile awesomo#2162
Tja, zou kunnen. Maar wat is het nut ervan. Ik kijk erg uit naar dit spel, om gewoon lekker potjes te spelen. Ik zou zelf zoiets nooit bijhouden, ik speel het voor plezier..awesom-o schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:18:
Hallo.
Ik heb totaal geen ervaring met dit soort spellen maar zou het niet handig zijn als je notities over je tegenstander kan bijhouden dmv een stukje software die een hud plaatst over het speelveld? Dus wat voor soort speelstijl/deck hij heeft met verschillende characters, misschien speciale legendaries die hij in zijn deck heeft of als je een "read" hebt op 1 van zijn kaarten in zijn hand dat je dat kan aangeven.
Ik weet dat dit in poker al een "standaard" is voor mensen die het een beetje serieus nemen, misschien niet helemaal te vergelijken maar dat hoor ik dan graag ^^
Daarnaast pokeren doe je vaak voor geld, dat is hier niet het geval.
I'm an Ironman!
Daarnaast, er is een hele kleine kans dat je vaak tegen de zelfde speler komt, tenzij deze in je vriendenlijst staat, maar dan zul je die info sowieso wel weten. Aangezien je per potje een kaart maar één keer kunt spelen, lijkt het mij ook onnodig om te zien welke kaarten hij vanaf beurt 1 gespeeld heeft.
Het kunnen bekijken van één kaart in de hand van je tegenstander vind ik ronduit “vals spelen”. Daar mee verpest je een groot deel van de tactiek binnen de game...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik kijk zelf trouwens het meest uit naar de iPad versie om gewoon voor fun op de bank te spelen maar vroeg het me af omdat ik zelf veel gepokerd heb en om daar op lange termijn goed te winnen kun je bijna niet zonder.
Overwatch profile awesomo#2162
Het volgende filmpje wil ik toch graag met jullie delen. Vijf Legendary cards in a row
[ Voor 17% gewijzigd door TheBuddha op 04-09-2013 11:28 ]
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Zowel WoW als Hearthstone maken allebei onderdeel uit van het Battlenet netwerk. Zodra die WoW patch uitkomt zullen veel mensen inloggen om alle nieuwe dingen uit te proberen. Als ze EU beta lanceren, dan zullen er veel mensen de beta (die een invite krijgen) gaan spelen, wat zorgt voor extra belasting van het netwerk. Wat misschien weer gezeur creëert van: "We kunnen niet spelen!"Kupauw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 08:30:
[...]
Het is allemaal maar speculeren. Ik verwacht beta volgende week. Release team WoW staat in zijn geheel los van hearthstone.
Nu kun je stellen dat er niet veel mensen een beta invite zullen krijgen en het wel mee zal vallen, maar marketing technisch zou het ook niet handig zijn. Je wilt natuurlijk dat alle aandacht gaat naar de nieuwe WoW patch. Dat is zelfs al twee weken van te voren bekend gemaakt
Natuurlijk hoop ik dat ik geen gelijk heb, maar ik acht de kans groot
Verwijderd
Ik heb nog nooit iemand gezien die zoveel dingen gokt, en dan zelf de kans groot acht op dat hij gelijk heeft.Shady15 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:05:
[...]
Zowel WoW als Hearthstone maken allebei onderdeel uit van het Battlenet netwerk. Zodra die WoW patch uitkomt zullen veel mensen inloggen om alle nieuwe dingen uit te proberen. Als ze EU beta lanceren, dan zullen er veel mensen de beta (die een invite krijgen) gaan spelen, wat zorgt voor extra belasting van het netwerk. Wat misschien weer gezeur creëert van: "We kunnen niet spelen!"
Nu kun je stellen dat er niet veel mensen een beta invite zullen krijgen en het wel mee zal vallen, maar marketing technisch zou het ook niet handig zijn. Je wilt natuurlijk dat alle aandacht gaat naar de nieuwe WoW patch. Dat is zelfs al twee weken van te voren bekend gemaakt
Natuurlijk hoop ik dat ik geen gelijk heb, maar ik acht de kans groot
Ik verwacht helemaal niks, ik weet dat de EU beta komt.
Wanneer? Geen idee.
Hoeveel man? Geen idee.
Natuurlijk heb ik geen glazen bol, en ik verwacht niet dat jullie geintresseerd zijn in mijn voorspellingen, dus aub komt met bronnen, want gokken kan iedereen maar je schiet er alleen niks mee op.
Ik moet echt een betakey krijgen, ik heb nu 3 account (1 echte, 1 amerikaanse en 1 Australische account)
ik verwacht eind october open beta en 2 weken later de launch vd game.
nothing stops this train
Nou sorry hoor!Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:20:
[...]
Ik heb nog nooit iemand gezien die zoveel dingen gokt, en dan zelf de kans groot acht op dat hij gelijk heeft.
Ik verwacht helemaal niks, ik weet dat de EU beta komt.
Wanneer? Geen idee.
Hoeveel man? Geen idee.
Natuurlijk heb ik geen glazen bol, en ik verwacht niet dat jullie geintresseerd zijn in mijn voorspellingen, dus aub komt met bronnen, want gokken kan iedereen maar je schiet er alleen niks mee op.
Ik reageer alleen op iemand om uit te leggen waarom WoW en Hearthstone wel met elkaar te maken hebben. Dat is dus gebaseerd op het netwerk. Er werd namelijk ook gesteld dat volgende week heel goed zou kunnen (valse hoop, zonder bronnen?!?). Daarom reageer ik juist om uit te leggen dat die kans zeer klein is. Afsluitend reageer ik dat ik hoop dat ik geen gelijk heb, maar goed. Duidelijk?
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 04-09-2013 15:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ze zijn alleen interactief, misschien ooit in de toekomst dat er omgevingskaarten komen, zoals bijvoorbeeld in YugiohZeror schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:38:
Is het eigenlijk mogelijk om die gebouwen in de hoeken van het speelbord te gebruiken in je strijd? Zou wel vet zijn eigenlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Nostordici op 04-09-2013 15:42 ]
Ze zijn interactief, maar volgens mij alleen voor jouw beleving. Wat jij met jouw gebouwen/speelbord doet, heeft zo ver ik weet geen effect op hoe je tegenstander het ziet.Zeror schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:38:
Is het eigenlijk mogelijk om die gebouwen in de hoeken van het speelbord te gebruiken in je strijd? Zou wel vet zijn eigenlijk.
Er was een video (kan 'm niet meer vinden) waarbij, als ik mij goed herinner, de spelers samen op Skype zaten, toen de ene de vlieger los maakte en deze weg vloog zag de ander niks gebeuren.
Bijvoorbeeld. Je klikt op de waterval linksonderin in het Stranglethorn speelbord en je krijgt 1 extra Mana Gem erbij als refreshment. Of je klikt op de Armorer rechtsboven in het Stormwind speelbord en je hero krijgt 1 armor up of zijn wapen gaat met 1 durability omhoog. Dat soort dingen.Shady15 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:40:
[...]
Ze zijn alleen interactief, misschien ooit in de toekomst dat er omgevingskaarten komen, zoals bijvoorbeeld in Yugioh
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ah ok, wel een leuk idee, maar wel vervelend als je het dan vergeetZeror schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:45:
[...]
Bijvoorbeeld. Je klikt op de waterval linksonderin in het Stranglethorn speelbord en je krijgt 1 extra Mana Gem erbij als refreshment. Of je klikt op de Armorer rechtsboven in het Stormwind speelbord en je hero krijgt 1 armor up of zijn wapen gaat met 1 durability omhoog.
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9874137422
Ik denk dat ze dat niet snel zullen doen. Dat zou denk ik i.c.m. de verschillende Hero Powers en verschillende speelborden te veel voordeel (of juist nadeel) op kunnen leveren voor de ene speler.Zeror schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:45:
[...]
Bijvoorbeeld. Je klikt op de waterval linksonderin in het Stranglethorn speelbord en je krijgt 1 extra Mana Gem erbij als refreshment. Of je klikt op de Armorer rechtsboven in het Stormwind speelbord en je hero krijgt 1 armor up of zijn wapen gaat met 1 durability omhoog. Dat soort dingen.
European Beta Running on EU Live Battle.Net[Originally posted by Blizzard, Polish translation[/message]:
Hey - I wanted to share some news from the battle (beta) field - We launched the european structure and are testing the beta game internally on the eu servers (I managed to beat Kapeselus a few times in the arena mode). This means that only one more step till we launch the EU closed beta. We are just checking if everything is stable and will launch the closed beta tests right after that. Look for more information soon!
Ze zijn de beta intern aan het testen in EU en zoals het er nu uitziet zal het mogelijk zijn om te communiceren met andere Blizzard games. Weer een stapje dichterbij, al zou dit ook gewoon alvast een test kunnen zijn voor de open beta.

[ Voor 5% gewijzigd door Nostordici op 04-09-2013 17:44 ]
Nostordici schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:42:
[...]
European Beta Running on EU Live Battle.Net
Ze zijn de beta intern aan het testen in EU en zoals het er nu uitziet zal het mogelijk zijn om te communiceren met andere Blizzard games. Weer een stapje dichterbij, al zou dit ook gewoon alvast een test kunnen zijn voor de open beta.

Komt maar op met die beta invites
Nu hopen op een invite. Dat zal als nog een kleine kans zijn natuurlijk.
Verwijderd
Maakt niet uit volgens mij, ik denk dat je evenveel (of beter; weinig) kans maakt als de rest.DivineNL schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:37:
Ik heb me gister pas gesigned dus ik zal niet zoveel kans op een key hebben hahah
Ben al sinds announcement gesigned maar ik heb geen key. Tijd van inschrijven of de hoeveelheid games heeft geen invloed.Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:43:
[...]
Maakt niet uit volgens mij, ik denk dat je evenveel (of beter; weinig) kans maakt als de rest.
Het is inderdaad compleet random.Kupauw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:11:
[...]
Ben al sinds announcement gesigned maar ik heb geen key. Tijd van inschrijven of de hoeveelheid games heeft geen invloed.
Dus voorlopig nog maar Trump kijken met mijn mail open in een tweede tab.
Heb je het over een US account dan want de EU heeft voor vandaag nog geen keys verzonden dus het is logisch dat je nog niks hebt.Kupauw schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:11:
[...]
Ben al sinds announcement gesigned maar ik heb geen key. Tijd van inschrijven of de hoeveelheid games heeft geen invloed.
de true hardcore blizzard fans moeten voorrang krijgen imo
nothing stops this train
[ Voor 99% gewijzigd door Kupauw op 04-09-2013 20:18 ]
Dat zijn waarschijnlijk ook mensen met high end PC's. Of in ieder geval een betere PC dan de gemiddelde gebruiker. Op deze random wijze krijgen ook de niet die-hard fans een mogelijkheid en vergaart Blizzard ook hun informatie.Kol Nedra schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:17:
heeft idd geen invloed, so sad eigenlijk
de true hardcore blizzard fans moeten voorrang krijgen imo
Sharfer#2586
Waarom zou iemand met een gemiddelde PC geen Die hard blizzard fan kunnen zijn. Juist de blizzard games staan erom bekend dat ze ook op wat mindere specs goed draaien.TheBuddha schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:23:
[...]
Dat zijn waarschijnlijk ook mensen met high end PC's. Of in ieder geval een betere PC dan de gemiddelde gebruiker. Op deze random wijze krijgen ook de niet die-hard fans een mogelijkheid en vergaart Blizzard ook hun informatie.
nothing stops this train
Ik vind athene wel grappig om te kijkenOkkE schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:14:
[...]
Het is inderdaad compleet random.
Dus voorlopig nog maar Trump kijken met mijn mail open in een tweede tab.
Iedere keer dat die wint doet (ofja eigenlijk deed) die wel maf. Nu doet die al minder gek dan gister.
Sharfer#2586
Inderdaad. Blizzard zegt dat het random is, maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet ook een selectie maken van setups zoals je noemt. Het gaat tenslotte in eerste plaats om testen.Gropah schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:36:
Persoonlijk zou ik juist verwachten dat ze de mensen opzoeken die net aan de minimum requirements voldoen, omdat die meer getest moeten worden op performance. Andere mensen waarvan ik verwacht dat ze opzoeken zijn de mensen met de raarste configs, zoals multidisplays, amd proc en nvidia GPU of vice versa. dat soort spul.
Ik kan niet langer dan 5 minuten naar Athene kijken. Trump vind ik tot nu toe het fijnst om te kijken; is erg goed, rustig persoon en geeft nuttige uitleg.
Systeemeisen zullen bij deze game inderdaad erg laag zijn, het komt tenslotte ook uit op de iPad.Dennism schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:43:
Daarnaast heeft dit snel natuurlijk amper systeem eisen als ik het zo inschat vergeleken met de huidige generatie games. Paar spell effects hier en daar en dan heb je het grafische al wel gehad
[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 04-09-2013 20:45 ]
Trump weet tenminste wat hij doet en is prettig om naar te kijken, geen harde muziek of onzin praat.
En hij speelt alleen arena.
Anyway, ook nog geen key, laat ff wat weten als iemand nog giveaways ergens tegenkomt.
[ Voor 22% gewijzigd door Stark op 04-09-2013 21:30 ]
nothing stops this train
Heb zelf helaas nog geen key ontvangen
edit: spuit11

[ Voor 6% gewijzigd door jmxd op 04-09-2013 21:51 ]
Sharfer#2586
We wachten maar af, gewoon niet vanuit gaan dat je er een krijgt en ergens huilen in een hoekje tot ongeveer december
Sharfer#2586
http://i.imgur.com/t776b5H.jpg
http://i.imgur.com/D7t0VXE.jpg
Arena acces: €1,79
2 Boosterpacks: €2,69
7 Boosterpacks: €8,99
15 Boosterpacks: €17,99
40 Boosterpacks: €44,99
Het valt me nog mee dat ze geen 1 op 1 conversie hebben gedaan, ondanks dat ben je als Europeaan meer kwijt. Terwijl de koers zo gunstig is, damn those taxes!
Heb al gehoord dat meerdere streamers/sites keys hebben ontvangen, dus je weet maar noot xD
Je krijgt een mailtje met een code. Die moet je dan activeren op battle.net als nieuw spel.drumstickNL schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:24:
Hoe werkt het dan? Krijg je een mailtje met een code of komt Hearthstone ook al automatisch tussen je beta's te staan?
I'm an Ironman!
Kripp had net 9-2 arena gedaan, maakt ie de chest open: 335 gold erin+pack

echt nice dat is gewoon 2x arena weer ^^
nothing stops this train
Zo ver ik weet sturen ze elke ‘ronde’ een vast aantal keys. Het versturen duurt zo‘n 1 tot 2 uur (gok ik), dus als je nu nog geen key hebt ontvangen, is het jammer.Madstorm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:09:
Hier ook nog geen key, Sturen ze de keys alleen in batches uit? Of gaat die gewoon de hele tijd wat door, en af en toe doen ze er weer wat keys uit?
Tot nu toe maar 1 persoon hier die een invite heeft gehad ?
Dat had ik ook. Vind het dan weer een beetje jammer dat ze weten dat mensen op e-mails zitten te wachten, dus er maar zo'n mailtje uit doen. En ik heb D3 ook al op PC, dus mailtje is niet heel handig imoZeror schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:44:
Kijk dat is leuk nieuws. EU Beta begonnen. Ik checkte mijn mail net. Zag een mailtje van Blizzard. IK denk YAAAAY!!!! Maar helaas het was een Diablo 3 playstation promo mailtje.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
''Blizzard Customer Support cannot grant access to the Hearthstone Beta. If you would like to opt in for a chance to be invited to the beta, create a beta profile.''
damn wat nu? hoe kan ik nu aan een key komen
nothing stops this train
nothing stops this train
Heb er een paar gezien die voor net iets meer dan 800 dollar weg gingen.
maarja laat dan maar zitten
nothing stops this train
0.odrumstickNL schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:47:
Het aantal keys dat te koop staat is zwaar overdreven, ook al zou je het willen dan is het nog een hele opgave om er een te vinden.
Heb er een paar gezien die voor net iets meer dan 800 dollar weg gingen.
Dan ben je echt wel een idioot, 800 dollar voor een beta key voor een gratis spel..
Geduld is een schone zaak (zolang het maar niet te lang duurt)
Door die prijzen begin ik gewoon te twijfelen mijn key ook te verkopen ALS ik er één krijg.
[ Voor 9% gewijzigd door Madstorm op 05-09-2013 08:51 ]
I'm an Ironman!
http://www.hearthpwn.com/forge
Ik heb er nu 1 gedaan:
http://www.hearthpwn.com/...1;513:1;545:1;598:1;612:1;
niet echt de beste, moet nog goed oefenen
[ Voor 180% gewijzigd door Kol Nedra op 05-09-2013 09:15 ]
nothing stops this train
Lol,
First I was like:
Then I was like: WAAIITT

I'm an Ironman!
Hehe, gotcha!Madstorm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:20:
[...]
Lol,
First I was like:![]()
Then I was like: WAAIITT
Was voornamelijk als reactie op Mooyal, maar die heeft ondertussen zijn screenshot weggehaald...
maar die van jou was beter
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 05-09-2013 09:27 ]
nothing stops this train
Als je een invite wil, lijkt me dat laatste wel handig jaTheNephilim schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:47:
Ook hier nog geen invite, heb vinkje gezet bij 'beta preferences' en dan Hearthstone xd
I'm an Ironman!
nothing stops this train
Ook meerdere keren hebben ze gezegd dat het beter zou zijn dan een sweep of beta keys.. Dus ik ben benieuwd..
Sorry dat ik momenteel niks kan linken, ben op het werk en facebook wordt geblokt hier

I'm an Ironman!
Maar als die scam mailtjes maken je wel achterdochtig.
FF handmatig gegaan naar battle.net en jah hoor hij werkt nog ook
Vanaaf maar FF aan de slag ermee
Nice, congrats..Thasquealer schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:23:
Nou ik mag me onder de gelukkige scharen. Ik heb een beta code ontvangen.
FF handmatig gegaan naar battle.net en jah hoor hij werkt nog ook![]()
Heus niet jelly nu hoor
I'm an Ironman!
Gratz!Thasquealer schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:23:
Hoelaat had je de mail gekregen?
Srry :xMadstorm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:24:
[...]
Nice, congrats..
Heus niet jelly nu hoor
Mja eindelijk eens part of a blizzard beta, dat ik dat nog mee mag maken
Kzal FF kijken of ik vanaaf wat erover kan posten!
wat serieus??? omg you lucky bastard!!Thasquealer schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:23:
hoe laat kreeg je het mailtje welke tijd heeft ie?
omg wat een mazzelaar jij grrrrrrrrr
iig veel plezier
nothing stops this train
Ietsjes meer info...Madstorm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:21:
Trouwens, iedereen vandaag / vanavond / vannacht even de facebook pagina BlizzardCS in de gaten houden.. [...]
.
Bron: https://www.facebook.com/BlizzardCS"It just occurred to us that tomorrow is going to be an awesome day for friends of BlizzardCS who are not already part of the Hearthstone Beta. If you know people who are interested, and are not already friends of the page, let them know so they can friend us to find out more!
Stay tuned for more info tomorrow!"
De enige officiele reactie die ik er tot nu toe over gelezen heb is:
.
Bron: http://www.hearthpwn.com/...-blizzardcs-facebook-postBy Zeriyah
While this will not be open beta, I'm sure it will be something fun many of you can enjoy.
Die kans is heel groot, alleen al omdat het een Blizzard product is.[b]Mr_Knight schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:35:Maar het zal wel een stuk populairder worden wanneer je het echt kan spelen. Dan zal het de Scrolls topic wel inhalen (denk ik).
Maar als ik kijk naar scrolls en hearthstone, dan moet ik zeggen dat scrolls op een aantal punten wel geraffineerder is. Bijvoorbeeld het feit dat je een speelbord hebt met karakters die echt aanvallen. Bij HS "botsen" de creatures alleen maar tegen elkaar aan. Positionering speelt een grote rol, en ook de keuze bij het saccen van scrolls voor of mana of twee scrolls voegt veel strategie toe.
En toch ga je zien dat HS wint. Misschien juist omdat het simpeler is, of omdat er een veel grotere studio achter staat, veel meer spelers, de achterliggende WoW lore.
Liefst zie ik beide spellen groot worden, maar de ervaring leert dat de simpele variant vaak het beste doet (LoL vs Dota2 bijvoorbeeld).
en ik hou ook wel van warcraft universum
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 05-09-2013 12:08 ]
nothing stops this train
De reden dat deze me leuker lijkt is het feit dat het inderdaad simpeler is. Ik heb nog nooit eerder een soort gelijk spel gespeeld. Maar toen ik dit zag snapte ik het al vrij snel, en wou ik het zelf ook heel graag spelen.Morphs schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:04:
[...]
Die kans is heel groot, alleen al omdat het een Blizzard product is.
Maar als ik kijk naar scrolls en hearthstone, dan moet ik zeggen dat scrolls op een aantal punten wel geraffineerder is. Bijvoorbeeld het feit dat je een speelbord hebt met karakters die echt aanvallen. Bij HS "botsen" de creatures alleen maar tegen elkaar aan. Positionering speelt een grote rol, en ook de keuze bij het saccen van scrolls voor of mana of twee scrolls voegt veel strategie toe.
En toch ga je zien dat HS wint. Misschien juist omdat het simpeler is, of omdat er een veel grotere studio achter staat, veel meer spelers, de achterliggende WoW lore.
Liefst zie ik beide spellen groot worden, maar de ervaring leert dat de simpele variant vaak het beste doet (LoL vs Dota2 bijvoorbeeld).
I'm an Ironman!
Mailtje was gisteravond 04-09 om 22:09.Kol Nedra schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:29:
[...]
wat serieus??? omg you lucky bastard!!
hoe laat kreeg je het mailtje welke tijd heeft ie?
omg wat een mazzelaar jij grrrrrrrrr
iig veel plezier
Iig thanks
Word alleen FF wat minder tijd steken in d3 op de PS 3.... O well
kan ik de key van je overnemen?? please??Thasquealer schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:23:
[...]
Mailtje was gisteravond 04-09 om 22:09.
Iig thanks![]()
Word alleen FF wat minder tijd steken in d3 op de PS 3.... O well
jij hebt tijd genoeg aan D3, ik moet het doen met LoL,
je zal mij een mega mega groot plezier doen
nothing stops this train
bron: http://eu.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/8114151477We’re happy to tell you that we managed to snag some Hearthstone beta keys and we will be sharing them with our followers!
This time however, we won’t be directly giving away keys and you will need some deductive skills and our franchise knowledge to get a hold of one. Just follow our twitter feed at @BlizzardCSEU_EN for hints on the location of these beta keys. Quick hint: you might want to brush up your knowledge of our support knowledge base!
To add a beta key, simply log on to your Battle.net Account Management Page and click Add Game Key. If you receive a message informing you that the key is taken, it means that somebody else has beaten you to it - remember it's first come, first served!
Laten we dit soort dingen aan PM of de V&A overlaten, anders schiet deze thread zeker de Scrolls thread langschoots voorbij wanneer de keys beginnen uit te komen voor meer mensen.Kol Nedra schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:25:
[...]
kan ik de key van je overkopen?? please??
jij hebt tijd genoeg aan D3, ik moet het doen met LoL,
je zal mij een mega mega groot plezier doen
@de CS twitter, dat is jammer dat ze het zo doen, niks voor mij zoiets.
[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 05-09-2013 12:47 ]
Jammer had er wel meer van verwacht.
[ Voor 34% gewijzigd door Madstorm op 05-09-2013 12:58 ]
I'm an Ironman!
.
Is het wel toegestaan om keys te verkopen? Denk het eigenlijk niet (ivm V&A)... Maar weggeven natuurlijk wel.Pheace schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:45:
Laten we dit soort dingen aan PM of de V&A overlaten, anders schiet deze thread zeker de Scrolls thread langschoots voorbij wanneer de keys beginnen uit te komen voor meer mensen.
Dit is zomaar een extra manier van Blizzard, naast o.a. de Facebook actie eerder. Vind het wel zo netjes dat ze niet alleen Facebook gebruiken.Madstorm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:46:
Oh, dan kan ik er wel mee ophouden, ik zit op mijn werk en heb niet de tijd om fulltime op twitter te zitten, en ook nog dingen uit te zoeken...
Jammer had er wel meer van verwacht.
Mocht iemand een extra key weten te bemachtigen je weet me te vinden
[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 05-09-2013 13:03 ]
nothing stops this train
Antwoord is dus nee. Niet doen in dit topic/V&A dus. Dat bespaart je een waarschuwing (of erger...).Kol Nedra schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:02:
officieel mag het niet nee, maar er mag zoveel niet he.....
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]