Net even snel wat in elkaar geflanst (mijn keuze was gevallen op paladin vanwege Argent Protector en Blessings) en bij deze een klein voorzetje (vooral gefocused op stealth):
http://i.imgur.com/fe1AYqu.jpg
-Redemption zorgt ervoor dat je stealth minions stealthed terugkomen voor het zogenaamde "huehue" effect
-Argent Protector om je stealthed minions divine shield te geven om te traden, nog beter als je een Redemption hebt liggen
-Blessings of the King < twijfelgeval, wordt denk ik meestal gebruikt op Creeper/Harvest Golem tokens. Deze zouden ook vervangen kunnen worden door bijv. 2x Defender of Argus zodat Spectral Knight ook viable wordt in deze build ipv van de Stranglethorn Tiger. Ik vind Spectral Knight eigenlijk alleen goed als je hem ook taunt kunt geven, anders kan de tegenstander hem ook domweg negeren en voor je gezicht gaan.
-Faceless om je stealthed minions + buff (of betere legendaries) te kopieren voor meer "huehue"
-Undertaker + kleine deathrattles voor een enigzins stabiele early game en Sylvanas/Ragnaros/Tyrion als sterke threats naast je stealthed minions als wincondities.
Voor mijn gevoel kan dit deck nog sterk verbeterd worden, want ik mis volgens mij carddraw (Blessing of Wisdom?? icm stealthed minions< die ook nog een kopieren met faceless??), het deck heeft bij nader inzien ook niet al teveel taunts (geeneen "huehue") en als laatst kan ik me ook voorstellen dat je life total altijd wel erg laag uitkomt als je turn3/5 stealthed minions inzet die niet direct een effect op het veld hebben.
Ik ga dit vanavond/van de week wel even playtesten en dan mijn persoonlijke bevindingen hier wel neerzetten, ondertussen zijn suggesties en alternatieven erg welkom.
EDIT:
Ik heb ondertussen al 980G opgespaard (ik heb toch al bijna alle nuttige kaarten) in de afgelopen paar weken, terwijl ik alsnog pakjes krijg door 1 arena te doen elke 2-3 dagen. Ik verwacht dat het nog minstens een paar maanden duurt voordat de uitbreiding er is, nadat het gerevealed wordt gaat het waarschijnlijk eerst nog een tijdje opgehyped worden net zoals bij Naxx, dus ik verwacht dat ik tegen de tijd dat de uitbreiding uitkomt ik hiervan een flink aantal pakjes kan halen bij de lancering ervan. Dan moet er natuurlijk geen alternatieve munt komen, maar dit verwacht ik eerlijk gezegd niet (bron:
https://twitter.com/bdbrode/status/522465658651439104).
Wat ik wel verwacht is dat er een 2e type dust komt, die je krijgt door de kaarten uit de uitbreiding te desenchanten, en dat je van die dust (ik verwacht een "groene dust") de kaarten uit de uitbreiding kan enchanten. Waarom ik dit denk: dit 2e type dust zorgt er dan voor dat mensen die een shitload aan "blauwe dust" hebben (en geen gold) alsnog echt geld aan de uitbreiding moeten geven om deze gelijk te krijgen. De "blauwe dust" is dan alsnog niet nutteloos, want die kan je alsnog gebruiken voor golden kaarten uit de huidige sets.
Maar voor hetzelfde geld blijft er gewoon 1 type dust, we gaan het "soon" wel zien.
[
Voor 24% gewijzigd door
PCBaas op 27-10-2014 15:50
]