[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 133 Laatste
Acties:
  • 324.879 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:55
Ik zou het volgende willen toevoegen:

1x Sword of Justice (3) - Goede synergy met de hero power en buft andere minions
1x Aldor Peacekeeper (3) - Om een zware jongen volgens de regels te laten spelen :)
1x Knife Juggler (2) - Wederom goede synergy met de hero power

Verder wil ik het volgende er uithalen:
1x Avenging Wrath (6) - Ik heb zowel deze card als Tirion Fordring niet, M'n gouden Hogger kan ik omzetten in Tirion en een enkele wrath kan ik nog craften, maar dan houd het qua beschikbare dust wel op :( Alternatief zou zijn om voor de epics en legendaries viable alternatieven aan te dragen...

Ten slotte zouden i.m.h.o. enkele van de volgende low-cost (<= 4 mana) minions en/of spells nog een goede aanvulling zijn (ik mocht er maar 3 toevoegen):

Avenge (1) - Goede secret die voor 1 mana veel kan opleveren
Hand of Protection (1) - Synergy met Blood Knight
Acidic Swamp Ooze (2) - Om weapons van Hunters, Warriors, Shamans en Rogues weg te nemen
2e Aldor Peacekeeper (3) - Om een zware jongen volgens de regels te laten spelen :)
2e Blood Knight (3) - Synergy met Divine Shield
Divine Favor (3) - Zorgt voor card draw
Defender of Argus (4) - Zorgt voor taunts
Sen'jin Shieldmasta - Taunt
Spellbreaker (4) - Silence

Anyway, we hebben tot nu toe het volgende:

2x Argent Squire (1)
2x Argent Protector (2)
2x Equality (2)
1x Knife Juggler (2)
1x Wild Pyromancer (2)
1x Blood knight (3)
1x Aldor Peacekeeper (3)
1x Sword of Justice (3)
2x Truesilver champion (4)
2x Consecration (4)
1x Loatheb (5)
1x Avenging Wrath (6)
1x Sunwalker (6)
1x Tirion Fordring (8 )
1x Kel'Thuzad (8 )

Ik kom op 20 cards in het deck tot nu toe... wie vult verder aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oops, Sunwalker dus.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik voeg toe:
1x Knife Juggler
1x Wild Pyromancer
1x Aldor Peacekeeper

Gewoon even wat belangrijke kaarten aanvullen dus :P

2x Argent Squire (1)
2x Argent Protector (2)
2x Equality (2)
2x Knife Juggler (2)
2x Wild Pyromancer (2)
1x Blood knight (3)
2x Aldor Peacekeeper (3)
1x Sword of Justice (3)
2x Consecration (4)
1x Loatheb (5)
1x Avenging Wrath (6)
1x Sunwalker (6)
1x Tirion Fordring (8 )
1x Kel'Thuzad (8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Ik zou die Blood Knight eruit knikkeren en 2 Sludge belchers toevoegen. KT is ook alleen echt krachtig achter een taunt, dus die zou ik alleen spelen als je genoeg taunts in je deck hebt.

Sword of Justice in constructed is meestal gewoon veel te traag, al zou het later in het seizoen nog wel kunnen, als control het weer wat wint van de rushy decks in de meta.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

324936

Shame on you all.
2x Humility
1x Stampeding Kodo

The list:
2x Humility (1)
2x Argent Squire (1)
2x Argent Protector (2)
2x Equality (2)
2x Knife Juggler (2)
2x Wild Pyromancer (2)
1x Blood knight (3)
2x Aldor Peacekeeper (3)
1x Sword of Justice (3)
2x Consecration (4)
1x Stampeding Kodo (5)
1x Loatheb (5)
1x Avenging Wrath (6)
1x Sunwalker (6)
1x Tirion Fordring (8 )
1x Kel'Thuzad (8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-04 23:14
Silence is soms ook wel handig.
1x Spellbreaker (4)

2x Humility (1)
2x Argent Squire (1)
2x Argent Protector (2)
2x Equality (2)
2x Knife Juggler (2)
2x Wild Pyromancer (2)
1x Blood knight (3)
2x Aldor Peacekeeper (3)
1x Sword of Justice (3)
2x Consecration (4)
1x Spellbreaker (4)
1x Stampeding Kodo (5)
1x Loatheb (5)
1x Avenging Wrath (6)
1x Sunwalker (6)
1x Tirion Fordring (8 )
1x Kel'Thuzad (8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393377

begin al aardig een deck te worden, die best wel eens speelbaar kan zijn. Control met Kel + taunt als eind game. wat ik zelf wel positive vind omdat naar mijn mening de standaard control Pallie te veel control heeft en te weinig eigen aanval. er zitten voor mij een aantal kaarten in die volgens mijn niet goed werken, en er zijn nog een aantal die ik wil toevoegen, maar geef eerst andere de kans hun toevoegingen aan te brengen. Maar maak me wel zorgen om onze carddraw. ziet er goed uit jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Anoniem: 393377 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:36:
Control met Kel + taunt als eind game. wat ik zelf wel positive vind omdat naar mijn mening de standaard control Pallie te veel control heeft en te weinig eigen aanval.
Er zitten anders nog weinig taunt minions in, ik zie alleen de Sunwalker en Tirion Fordring :?
Mogelijk één of twee keer een Sludge Belcher en/of Defender of Argus ?
Anoniem: 393377 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:36:
Maar maak me wel zorgen om onze carddraw. ziet er goed uit jongens!
Opties:
Blessing of Wisdom (1) - Kan mogelijk veel value (> 1 card) voor 1 mana opleveren
Acolyte of Pain (3) - Zal waarschijnlijk maar 1 card op leveren, tenzij we hem in de opening kunnen spelen
Divine Favor (3) - Afhankelijk van de hand van de tegenstander kan deze ook veel value (>2 cards) voor 3 mana opleveren
Hammer of Wrath (4) - Eén card en 3 damage voor 4 mana, heeft ook niet mijn voorkeur
Cult Master (4) - Indien geplaatst achter een taunt kan dit wel wat cards opleveren, zeker i.c.m. hero power...
Lay on Hands (8 ) - Drie cards en 8 health. Wel 8 mana.. we zouden op die plek ook een Ragnaros kunnen plaatsen als finisher...

[ Voor 21% gewijzigd door The_Big_Easy op 05-11-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Als iemand die ranked primair control Paladin altijd heeft gespeeld, zou het me verbazen als we met dit deck ver komen eerlijk gezegd. Maar goed het idee is natuurlijk dat we hiermee gaan beginnen en dan bij gaan schaven.

Je ziet ook dat kaarten nu een negatief effect gaan hebbenop de rest van de kaarten als ze eruit worden gehaald. Ik zette de argent squire alleen maar in het deck vanwege de bloodknight. Nu die eruit is gehaald hebben de argent squires weinig nut. Je wilt sticky 1 drops die een leuk target zijn voor Argent Protector. Argent Protector is wel heel sticky maar met 1 attack zal het geen 2 drop kunnen killen, of nog steeds zijn bubble hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
SeamusXanthus schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:20:
Als iemand die ranked primair control Paladin altijd heeft gespeeld, zou het me verbazen als we met dit deck ver komen eerlijk gezegd. Maar goed het idee is natuurlijk dat we hiermee gaan beginnen en dan bij gaan schaven.

Je ziet ook dat kaarten nu een negatief effect gaan hebbenop de rest van de kaarten als ze eruit worden gehaald. Ik zette de argent squire alleen maar in het deck vanwege de bloodknight. Nu die eruit is gehaald hebben de argent squires weinig nut. Je wilt sticky 1 drops die een leuk target zijn voor Argent Protector. Argent Protector is wel heel sticky maar met 1 attack zal het geen 2 drop kunnen killen, of nog steeds zijn bubble hebben.
Zombie Chows daarvoor in de plaats en de Knife Jugglers eruit en Amani Berserkers erin. Zo heb je mooie targets voor je protectors. Ook zou je dan blessing of wisdom erin kunnen doen voor de urly carddraws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
SeamusXanthus schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:20:
Heb zelf nauwelijks met Paladin gespeeld, dus je zou best eens gelijk kunnen hebben...
Er zit nog steeds één Blood Knight in, om toch bij het eerste idee te blijven zouden we er daar 2 van kunnen maken... Ik tel nu 27 cards, als we ook wat taunts en carddraw willen realiseren zouden we er b.v. 1x Humilty uit moeten halen. We hebben per slot van rekening ook al 2x Aldor Peacekeeper...

[ Voor 8% gewijzigd door The_Big_Easy op 05-11-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Big_Easy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:01:
[...]

Er zitten anders nog weinig taunt minions in, ik zie alleen de Sunwalker en Tirion Fordring :?
Mogelijk één of twee keer een Sludge Belcher en/of Defender of Argus ?
dat komt omdat ik de kaart die ik wil toevoegen (en verwijderen) mee tel.
The_Big_Easy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:01:

[...]

Opties:
Blessing of Wisdom (1) - Kan mogelijk veel value (> 1 card) voor 1 mana opleveren
Acolyte of Pain (3) - Zal waarschijnlijk maar 1 card op leveren, tenzij we hem in de opening kunnen spelen
Divine Favor (3) - Afhankelijk van de hand van de tegenstander kan deze ook veel value (>2 cards) voor 3 mana opleveren
Hammer of Wrath (4) - Eén card en 3 damage voor 4 mana, heeft ook niet mijn voorkeur
Cult Master (4) - Indien geplaatst achter een taunt kan dit wel wat cards opleveren, zeker i.c.m. hero power...
Lay on Hands (8 ) - Drie cards en 8 health. Wel 8 mana.. we zouden op die plek ook een Ragnaros kunnen plaatsen als finisher...
Uit de optie denk ik zelf dat cult master het best kan werken. lay on hands is een goede twee de craw daarmee is zekerder maar je ben een beurt kwijt plus dat hij pas erg laat speelbaar is. misschien is er ruimte te vinden voor beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Ik zou 1x Humility en 1x Argent Squire verwijderen en dan het volgende er in doen:

1x Sludge Belger - Taunt
2x Defender of Argus - Levert tot 2 taunts
1x Cult master - Card draw
1x Ragnaros the Firelord - Als ik dan toch een 8 mana slot moet vullen dan doe ik dat liever met deze baas dan met een Lay on Hands...

Maar ik houd me van harte aanbevolen voor alternatieven :)

[ Voor 15% gewijzigd door The_Big_Easy op 05-11-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb net twee potjes met het deck gespeeld zoals ik denk dat hij zou moeten zijn. eerste was tegen een zoolock wat niet heel goed ging. Maar het potje daarna leverde mijn de volgende situatie op

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/b5u046u77/Hearthstone_Screenshot_11_5_2014_18_28_47.png
wat de volgende beurt tot het volgende board bracht. wat al snel een "you win this one" op leverde.

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/dvcbrhl8p/Hearthstone_Screenshot_11_5_2014_18_29_32.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Anoniem: 393377 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:41:
heb net twee potjes met het deck gespeeld zoals ik denk dat hij zou moeten zijn. eerste was tegen een zoolock wat niet heel goed ging. Maar het potje daarna leverde mijn de volgende situatie op
Hmmm, 2x Kel'Thuzad... Had je een Faceless Manipulator of Sylvanas Windrunner bij in het deck gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

full list zo als ik nu aan het testen ben
1x humility
2x zombi chow
2x equality
1x knife juggler
2x wild pyromancer
2x aldor peacekeeper
1x blood knight
1x scarlet crusader
2x True Silver Campion
2x Consecration
1x Cult master
1x Spelbreaker
1x Faceless Manipulator
1x Loatheb
2x Sludge belcher
2x Stampeding Kodo
1X Avenging Wrath
1x Sunwalker
1x Kel'thuzad
1x Tiron Fordring

Twijfel nog of ik sunwalker vervang voor wat meer early game of lay on hand.
dream start is Zombie chow, Argent Protecor en Blood Knight. Dream end is turn 8 Tirion, turn 9 Kel'Thuzad, turn 10 Faceless Manipulator + Sluge Belcher

Lijkt er op dat ik 50% winrate haal op rank 18. Ongeveer 12 games. Maar het is wel leuk spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 393377 op 05-11-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Hoe zat het met jouw carddraws? Je hebt natuurlijk maar 1 cultmaster en verder geen carddraws erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

astie schreef op donderdag 06 november 2014 @ 07:30:
Hoe zat het met jouw carddraws? Je hebt natuurlijk maar 1 cultmaster en verder geen carddraws erin zitten.
daar zit inderdaad de pijnangel. ik heb het idee dat van de potjes die ik verloren heb ik ook een aantal had kunnen winnen als ik wat meer carddraw zou hebben gehad. je moet cultmaster hebben en hij moet 3 kaarten trekken. dan zit je goed. maar zonder wordt het een stuk lastiger omdat je diverse combo kaarten in het deck zitten. zowel in het feit dat je pas value uit de kaarten haalt als je beide hebt, als wel dat je meerdere beurten 2 kaarten zal spelen.

Daarom zit ik te twijfelen of sunwalker vervangen moet worden door lay on hands, maar vind SW wel intersant als Hex,Polymorf,blackKnight bait voor dat ik Tirion speel. Andere optie zou zijn om 1 kodo te vervangen voor Azure Drake. probleem is dat kodo je enige removal is van grootte mininoins zonder een volledige board reset (Eqality+Wild/Cons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949

1x faceless en 1x sunwalker vervangen door gnomish inventor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Anoniem: 393377 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:33:
[...]

daar zit inderdaad de pijnangel. ik heb het idee dat van de potjes die ik verloren heb ik ook een aantal had kunnen winnen als ik wat meer carddraw zou hebben gehad. je moet cultmaster hebben en hij moet 3 kaarten trekken. dan zit je goed. maar zonder wordt het een stuk lastiger omdat je diverse combo kaarten in het deck zitten. zowel in het feit dat je pas value uit de kaarten haalt als je beide hebt, als wel dat je meerdere beurten 2 kaarten zal spelen.

Daarom zit ik te twijfelen of sunwalker vervangen moet worden door lay on hands, maar vind SW wel intersant als Hex,Polymorf,blackKnight bait voor dat ik Tirion speel. Andere optie zou zijn om 1 kodo te vervangen voor Azure Drake. probleem is dat kodo je enige removal is van grootte mininoins zonder een volledige board reset (Eqality+Wild/Cons)
Ah dus je loop weleens droog. Dan zou ik cultmaster en juggler eruit halen en 2x Divine Favor erin doen. Zeker tegen control decks zijn dit heerlijke kaarten want je kan probleemloos je hand leeg spelen en dan die kaart opgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Anoniem: 39949 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:40:
1x faceless en 1x sunwalker vervangen door gnomish inventor
dit kan ook maar dan zou ik 2 drakes pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Divine werkt niet omdat je niet tegen de control deck kaarten nodig hebt. Welke minions vervangen kunnen worden voor welke carddrawminions of lay on hand zal ik de komende tijd mee moeten testen. wil eerst nog even meer games spelen om uit te vinden welke kaarten in mijn deck niet heel veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

astie schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:41:
[...]

dit kan ook maar dan zou ik 2 drakes pakken.
ik niet, gnomes zijn beter voor je mana curve, dus grotere kans dat je je getrokken kaart direct kunt spelen, daarnaast is de meta nu heel aggressief, een lagere manacurve is veel voordeel, spellpower heb je niet nodig (consecration heeft al combo met goedkopere pyro), +2 attack is leuk, maar weegt w.m.b. niet op tegen de extra manacost (= beurt later pas spelen), in het 5 mana slot zitten ook meer minions dan in slot 4 (2 vs 6!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Anoniem: 393377 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:48:
Divine werkt niet omdat je niet tegen de control deck kaarten nodig hebt. Welke minions vervangen kunnen worden voor welke carddrawminions of lay on hand zal ik de komende tijd mee moeten testen. wil eerst nog even meer games spelen om uit te vinden welke kaarten in mijn deck niet heel veel doen.
Heb je wel urly boardcontrol? Dan zou je blessing of wisdom nog kunnen overwegen. Deze zou je ook op een tegenstander kunnen gooien. Doe ik in Arena ook weleens. Als ze dan besluiten om met die minion niet aan te vallen heb je die (face)damage weer bespaard.

Mogelijkheden zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:46
Anoniem: 39949 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:48:
[...]

ik niet, gnomes zijn beter voor je mana curve, dus grotere kans dat je je getrokken kaart direct kunt spelen, daarnaast is de meta nu heel aggressief, een lagere manacurve is veel voordeel, spellpower heb je niet nodig (consecration heeft al combo met goedkopere pyro), +2 attack is leuk, maar weegt w.m.b. niet op tegen de extra manacost (= beurt later pas spelen), in het 5 mana slot zitten ook meer minions dan in slot 4 (2 vs 6!)
Nou ik speel volgens mij tegen 40% priest, 30% huntard, en de rest shaman bots, control warriors en wat andere aggro zooi :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

324936

Ik kan niet wachten tot Hearthstone op Android komt. Dan alleen nog een tablet kopen.. Nexus 9 vs Nvidia Shield. Hmmm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
324936 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:29:
Ik kan niet wachten tot Hearthstone op Android komt. Dan alleen nog een tablet kopen.. Nexus 9 vs Nvidia Shield. Hmmm :)
Je kan ook een ipad kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

324936

Ik koop geen brol. :) /fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NekZw2XFMKkzkn7iAwDwLxrK/full.jpg

Zo zie ik ze graag (12-2).
Sommige mensen kopen liever "brol" :P

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 06-11-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-02 22:40
Bosmonster schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:19:
[afbeelding]

Zo zie ik ze graag (12-2).

[...]

Sommige mensen kopen liever "brol" :P
Uiteraard, hier ook al tijden draaiende op de iPad, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

324936

Dat is een zéér mooie arena reward. Momenteel ook arena aan het doen. Net een 8-3 achter de rug. Nu 3-0.
Ook te zien op stream, zie link in sig.

[ Voor 16% gewijzigd door 324936 op 06-11-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Laatst online: 12-01 08:41
324936 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:02:
Dat is een zéér mooie arena reward. Momenteel ook arena aan het doen. Net een 8-3 achter de rug. Nu 3-0.
Ook te zien op stream, zie link in sig.
Zo kom je wel aan je geld :) Ben bijna in de een na laatste wing van naxx, zodra ik naxx compleet heb kan ik eindelijk expert packs halen en arena spelen :)

Lode, ik zie dat je een pro-gamer bent in een HS team oid? Ziet er interessant uit :)

Oh en nog wat frustratie: ik kom de laatste tijd vet vaak Ragnaros tegen. Dan heb ik bijna gewonnen met m'n controllock/palalock deck en dan ligt er een rag die ik niet weg krijg en is het game over.... voelt te oneerlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04 14:18
Zo even voor de geintresseerde bij deze het schema van de Blizz-con hearthstone. (Tijden in onze CEST-tijdzone :))

Vrijdag
Van -Tot
Group stage 18:45 - 19:45
Pre-show 20:45 -21:00
Group stage 21:00 -3:30
Kwartfinales 3:30 -7:00

Zaterdag
Van - Tot
Pre-show 19:00 -19:30
Halve-finales 19:30 -21:30
Finale pre-show 21:30 -22:00
Finale 22:00 -23:30

Het wordt uitgezonden op het officiele twitch kanaal van hearthstone: http://www.twitch.tv/playhearthstone/

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:15
324936 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:29:
Ik hoop dat Hearthstone ook gaat werken op android telefoons; ff snel 1 potje doen op de wc op het werk tijdens het kakken :+

het kan nu ook wel, maar dan moet ik de hele dag de pc thuis aanlaten, maar das ook weer zoiets :P
een game zoals Hearthstone werkt wel perfect met Remote Desktop op je telefoon :)

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 07-11-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ikke_Niels schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:58:
Zo even voor de geintresseerde bij deze het schema van de Blizz-con hearthstone. (Tijden in onze CEST-tijdzone :))

Vrijdag
Van -Tot

Zaterdag
Van - Tot

Het wordt uitgezonden op het officiele twitch kanaal van hearthstone: http://www.twitch.tv/playhearthstone/
toon volledige bericht
Thanks! Handig, zeker met onze tijden erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:13

Vrijdag
Van -Tot

Zaterdag
Van - Tot

toon volledige bericht
Wordt een latertje pff haha...
Maar, voor degene die een ticket hebben gekocht, ik meende van 00:30 tot 1:30 uur is de fireside chat met aankondigingen _/-\o_

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vrijdag
Van -Tot

Zaterdag
Van - Tot

toon volledige bericht
Beetje laat voor mij voor vandaag, maar ik bekijk zeker de VODs morgen. Gelukkig wordt de VOD automatisch op http://www.twitch.tv/playhearthstone/profile/past_broadcasts opgenomen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-04 11:26
Wooh next exp volgend maand, woot!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:59
Eerste expansion van Hearthstone:

Goblins VS Gnomes

Vanaf december beschikbaar :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dec Android pad in dec. 120 kaarten volgende maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/16515629

De 10 kaarten op de pagina zien er op het eerste zicht niet zo geweldig uit.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-05 20:55
Klopt, het lijken vooral grappige / joke cards. Ja zo kom ik ook wel aan 120 :p

Toch een paar serieuzere / niet onaardige kaarten. Velen's chosen is een leuke buff maar net wat te duur misschien.

Explosive sheep lijkt me een redelijke anti-aggro kaart. En is een van de eerste kaarten waardoor 1 en 2 minion health echt verschil kan gaan maken, waar dat het nu vaak niet doet bij niet-mage, druid en rogue.

Dr. Boom kan interessant zijn afhankelijk van het effect van de 1/1's, maar waarschijnlijk is het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Wat ik minder vind van de kaarten tot nu toe is, "random". Op veel kaarten staat er random op gedrukt, dus je mag rnGsus weer lief aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Praktisch alle voorbeelden zijn ook slechte value, dus zul je in Arena zelden kiezen.

Redelijke kaarten (voornamelijk Arena):

Afbeeldingslocatie: http://us.battle.net/hearthstone/static/images/goblins-vs-gnomes/en-us/cards/velens-chosen.png
2/4 +1sp is heel aardig voor 3

Afbeeldingslocatie: http://us.battle.net/hearthstone/static/images/goblins-vs-gnomes/en-us/cards/sneeds-old-shredder.png
5/7 voor 8 is natuurlijk niet super (al is het beter dan 7/5 ofzo), maar een gratis tweede legendary maakt deze kaart toch redelijke value.

Afbeeldingslocatie: http://us.battle.net/hearthstone/static/images/goblins-vs-gnomes/en-us/cards/shrinkmeister.png
Zeer redelijke 2 drop. 3/2 voor 2 zijn altijd al goed, maar met de -2 attack kun je ook andere minions een stuk goedkoper removen. Dit maakt deze 2-drop ook in de late game nog waardevol. Verwacht dat je deze nog wel eens in constructed terug kan zien.

Afbeeldingslocatie: http://us.battle.net/hearthstone/static/images/goblins-vs-gnomes/en-us/cards/piloted-sky-golem.png
Dit is helaas wel zo'n typische bad value kaart met 6/4 stats, maar een gratis 4 drop is toch een leuke deal.

Afbeeldingslocatie: http://us.battle.net/hearthstone/static/images/goblins-vs-gnomes/en-us/cards/explosive-sheep.png
Goede anti-agro kaart en trade direct met een 3/2 of zelfs een 2/3.

[ Voor 95% gewijzigd door Bosmonster op 07-11-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Gadver, zoveel cards met 'random'. Flinke tegenvaller, hoopte eigenlijk dat ze RNG er zoveel mogelijk uit zouden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet niet of e sheep zo een goed idee is. Moet arena mage echt nog een AOE er bij hebben.

Ben een fan van djwheat (roleplay) maar vind hem zwak als interviewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:46
Grotman schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:19:
Gadver, zoveel cards met 'random'. Flinke tegenvaller, hoopte eigenlijk dat ze RNG er zoveel mogelijk uit zouden houden.
Dit viel me ook direct op. Maar 120 kaarten en we zien er nu hoeveel? Ik zal in december weer veel Hearthstone gaan spelen denk ik :P
Anoniem: 393377 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:20:
Weet niet of e sheep zo een goed idee is. Moet arena mage echt nog een AOE er bij hebben.

Ben een fan van djwheat (roleplay) maar vind hem zwak als interviewer.
Volgens mij is djWheat niet al te bekend met hearthstone, dat maakt het interviewen nogal simpel. Verder mag ik hem wel. Ken hem al sinds ~2001 ofzo, toen hij nog shoutcasts deed bij radio ITG over winamp die ik dan moest syncen met Quake 3 matches 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Bosmonster schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:54:
Praktisch alle voorbeelden zijn ook slechte value, dus zul je in Arena zelden kiezen.

Redelijke kaarten (voornamelijk Arena):

[afbeelding]
Zeer redelijke 2 drop. 3/2 voor 2 zijn altijd al goed, maar met de -2 attack kun je ook andere minions een stuk goedkoper removen. Dit maakt deze 2-drop ook in de late game nog waardevol. Verwacht dat je deze nog wel eens in constructed terug kan zien.
Deze is geweldig voor priest (het is een priest only kaart aan de rand te zien 8) ). Alle 4 attack kaarten kan je hiermee stelen met Cabal Shadowpriest of killen Shadow Word: Pain :D. Of zelfs een 5 attack drop pakken met Shadow Madness... zoveel opties :o

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 07-11-2014 23:34 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kevz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:26:

Volgens mij is djWheat niet al te bekend met hearthstone, dat maakt het interviewen nogal simpel. Verder mag ik hem wel. Ken hem al sinds ~2001 ofzo, toen hij nog shoutcasts deed bij radio ITG over winamp die ik dan moest syncen met Quake 3 matches 8)7
Heeft het in 8bit geregeld over HS maar waarschijnlijk lijkt hij daarin vaak als een grote HS fan in vergelijking met jp maar dat komt waarschijnlijk meer door jp hekel aan de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ha ha, disconnect tijdens Kolento vs RunNGun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja. We weten allemaal hoe vaak het voor komt maar kan me niet voorstellen dat blizzard blij is met dit soort reclame tijdens een W.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Anoniem: 393377 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:28:
Ja. We weten allemaal hoe vaak het voor komt maar kan me niet voorstellen dat blizzard blij is met dit soort reclame tijdens een W.C.
Ik had verwacht dat ze op een offline server speelde en alleen dat er internet voor nodig is om te streamen. Beetje knullig dit ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I came here to watch Hearthstone and fuck bitches, and we're all out of Hearthstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha Can I offer you soms bubblegum instead.

Moet niet veel langer duren anders gaat ik weer cod spelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 393377 op 08-11-2014 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Als ik het goed heb begrepen, kun je gewoon met je huidige gold de packs kopen wat wel chill is. Nog geen nieuws of je de kaarten gewoon kan craften met arcane dust. Ik had verwacht dat ze een nieuwe currency zouden introduceren, want er zijn natuurlijk mensen met verschrikkelijk veel gold/dust. En ik heb nu spijt dat ik voor de lolz bij elke 100 gold een pack heb gekocht, omdat ik alle kaarten al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nooit anders verwacht. Een nieuwe gold zo ook een nieuwe manier om gold te verdienen betekenen. En zie niet in hoe je dat binnen de huidige format zou doen. Zal waarschijnlijk ook geen nieuwe dust komen om de zelfde redenen. Al is het wel meer waarschijnlijk zodat ze geen zorgen hoeven maken om welke pack een hoger gemiddelden aan dust op brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow just Wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Anoniem: 393377 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:51:
Heb nooit anders verwacht. Een nieuwe gold zo ook een nieuwe manier om gold te verdienen betekenen. En zie niet in hoe je dat binnen de huidige format zou doen. Zal waarschijnlijk ook geen nieuwe dust komen om de zelfde redenen. Al is het wel meer waarschijnlijk zodat ze geen zorgen hoeven maken om welke pack een hoger gemiddelden aan dust op brengt
Nou, Blizzard en zoals elk bedrijf moet wel geld verdienen. Ze kunnen nog "meer" geld verdienen door de oude currency waardeloos te maken, zodat ze wel geld moeten spenderen aan packs of als een gek grinden. Natuurlijk moet je dan wel je klanten hierover tijdig informeren etc.... maar ach ja ik ben happy als HS-speler.

*EDIT*
En ja idd wow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zal pijn doen bij die Chinees
De geannuleerde match had ie goede kans om te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Wow, eerst die disco tussen kolento en runandgun en nu gewoon een zwart scherm voor ons om op te staren.

Wat is er aan de hand???

Niet echt professioneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik ga cod spelen. Jammer zijn leuke en leerzame match om te volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat lekker daar
You face JaraDDOS, Eredor Lord of the Black Screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ik vraag me af of kolento en runandgun nu gewoon verder zitten te spelen terwijl op niets zitten te kijken...

Wat ben ik blij dat ik geen virtual ticket heb gekocht! Niet dat ik echt overwegen heb, of toch maar even (maar dan voornamelijk voor metallica), maar ik wil gewoon het wereld kampioenschap hearthstone zien. Hoe moeilijk is dat? Ik heb al 100'en uren twitch zitten kijken en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Andere twitch kanalen werken gewoon, dus dit is gewoon een probleem bij blizzcon zelf. Ik ben dit niet gewoon bij Blizzard. Dit komt hun reputatie niet ten goede.

Edit: en nu worden we gewoon gespammed met reclame, goe bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coming up: Metallica - Fade to Black

Edit: O wacht, we hebben weer beeld

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 39949 op 08-11-2014 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Nah, twas Master of puppets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ow... nu snap ik hem... domme ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
LOL, ze zijn terug en nu gaan we doen alsof er niets gebeurd is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 10:59
Ik kijk nog maar net, maar ho-ly shit. Tiddler Celestial - Tarei: game 3. Wàt een pot.

Ik kan de spoiler knop zo snel niet vinden en ik wil verder kijken, dus ik ga niks zeggen. Maar goed: ff terug kijken mensen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blij om te horen dat ik niet de enige ben die nog kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Haha, ja maar ik ga nu wel m'n krat in.
Jerry schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:27:
[...]
Deze is geweldig voor priest (het is een priest only kaart aan de rand te zien 8) ). Alle 4 attack kaarten kan je hiermee stelen met Cabal Shadowpriest of killen Shadow Word: Pain :D. Of zelfs een 5 attack drop pakken met Shadow Madness... zoveel opties :o
En, wat er vaak wordt afgelaten door de vele constructed spelers hier, deze kaart is een common! Die kan je dus ook nog eens vaak gaan tegenkomen in arena.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Leuke presentatie op BlizzCon over stats, RNG en de expansion.
Ze vertelden hoe in hun ogen RNG eigenlijk niets af doet aan de skills die een spel nodig heeft. Het idee is juist dat goede spelers goed met RNG om kunnen gaan. Zonder RNG wordt het spel als schaak waarbij het spel op topnivo meer een soort memory wordt dan een spel waar je veel skills nodig hebt. Overdreven natuurlijk, maar er zit wel een kern van waarheid in vind ik. Nu zie je ook al van die netdecks die je echt stap voor stap weet wat je moet doen. Meer RNG betekent meer unieke situatie, en meer eigen inzicht ipv internet guides volgen.

Logisch dat ze het over RNG hadden, want vervolgens heeft de expansion zeer veel RNG kaarten (waar Naxx een deathrattle expansion was, is dit een RNG expansion).

We krijgen nu Mech kaarten (zoals Pirates/Murlocs/Beasts), Harvest Golem wordt nu een mech. Ga er maar vanuit dat die nu generfed moet worden want hij zat al aan de hoge kant van value. Volgens mij heb ik meer dan 10 van die dingen dus altijd leuk :)

...okay, ik lees nu dat je alleen nog expansion pack rewards uit Arena kan halen, geen normal packs meer. Hoewel ik op korte termijn dit wel prima vind (niet voor niets 6000 gold gespaard) vind ik dit een slecht idee. Zeker voor mensen die niet lang spelen. Waarom niet random, of een keuze?

[ Voor 12% gewijzigd door SeamusXanthus op 08-11-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik denk dat het RNG gehalte hier en daar wel mee zal vallen, die 2 mana for 4 damage tegen een random minion is een HELE sterke turn 2, of een hele goede clean-up.

Als je tegenstander 2 minions op het bord heeft liggen en jij 1, speel je er eerste een weg, speel je daarna die spel. RNG als deze is vaak in hele goede banen te leiden.

Sommige minions zijn ook ronduit briljant, zoals Voltron en de Madder Bomber. Tis natuurlijk maar een kleine greep uit de 120 kaarten, maar ik ben vooral benieuwd of er ook echt nieuwe mechanics worden toegevoegd. Wel leuk is de toevoeging van Mechs, zoals Dragons of Beasts, dat mogen ze in de toekomst wel meer gaan doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wow mooie expansion <3 love it!

dikke tip: geef geen gold meer uit aan packs of arena, bewaar alles voor de release expansion :)
atm heb ik 3200 gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DarthDavy schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 01:11:
Ik vraag me af of kolento en runandgun nu gewoon verder zitten te spelen terwijl op niets zitten te kijken...

Wat ben ik blij dat ik geen virtual ticket heb gekocht! Niet dat ik echt overwegen heb, of toch maar even (maar dan voornamelijk voor metallica), maar ik wil gewoon het wereld kampioenschap hearthstone zien. Hoe moeilijk is dat? Ik heb al 100'en uren twitch zitten kijken en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Andere twitch kanalen werken gewoon, dus dit is gewoon een probleem bij blizzcon zelf. Ik ben dit niet gewoon bij Blizzard. Dit komt hun reputatie niet ten goede.

Edit: en nu worden we gewoon gespammed met reclame, goe bezig...
Ze hadden last van power failures... heel irritant allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik snap het nut van virtual ticket niet, je kan immers alles terug vinden paar uur later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-05 20:55
Hier alle kaarten die tot nu toe bekend zijn.

Zitten gelukkig ook serieuzere kaarten bij :)

Afbeeldingslocatie: https://us.battle.net/hearthstone/static/images/goblins-vs-gnomes/en-us/cards/spider-tank.png

Verandert de verhouding van goed/slechte kaarten in Arena best wel, op dit moment zijn er weinig 3 drops die niet tegen een 3/2 2-drop wordt geruild maar dit is er een van.
3/4 voor 3 en 5/6 voor 5 waren de enige echt missende vanilla kaarten, daar is nu de meest significante van verschenen.

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/121/125/635509727727234383.jpeg

Een soort super-whirlwind die zeker zijn plaatsje heeft in control warrior lijkt me (doordat acolyte of pain en armor smith daar toch al veel in gespeeld worden)
Ook identiek aan deadly shot als er maar 1 minion in het spel is.
Ook veel value tegen handlock. Dit + execute is gegarandeerd 1 giant + andere minion van de handlock removen.

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/121/112/635509718339550564.png

Reverse mountain giant. Leuk tegen control decks (vooral handlock). Goede toevoeging aan mill decks.

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/121/90/635509705168151362.png
Wat nog niet in dit topic over de shrinkmeister (3/2 priest minion: geef een minion -2 attack) is dat het echt een enorme buff voor priest is omdat de priest nu 4-attack minions kan SW:Pain'en of kan stelen met cabal shadow priest! (8 mana 2 kaart combo: krijg een 3/2, 4/5 en je tegenstanders sludge belcher!)
Naast dat het dus eigenlijk altijd goede trades garandeert, en in het slechtste geval nog steeds een 3/2 op 2 is.

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/121/78/635509702624120843.png

A.k.a. "Kill concealed gadgetzan auctioneer"

[ Voor 12% gewijzigd door dtech op 08-11-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Van alle kaarten die er nu zijn verschenen zijn er serieus 2 of 3 die uberhaupt de moeite zijn om een pack voor te kopen. Dat is toch wel teleurstellend.

Voor Arena zijn de kaarten leuk, maar denk niet dat ik vrijwillig hier packs van zal aanschaffen. (neem aan dat de packs ook wel reward kunnen zijn uit arena, dus dat komt vanzelf wel)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 08-11-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ben 'Bulderlach' Brode heeft ondertussen op de twitter laten weten dat je bij de Arena rewards altijd een pakje van de nieuwe kaarten krijgt. Alleen de losse kaart die je er soms bij krijgt kan een 'classic' card zijn.

---
dtech schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:13:
Wat nog niet in dit topic over de shrinkmeister (3/2 priest minion: geef een minion -2 attack) is dat het echt een enorme buff voor priest is omdat de priest nu 4-attack minions kan SW:Pain'en of kan stelen met cabal shadow priest! (8 mana 2 kaart combo: krijg een 3/2, 4/5 en je tegenstanders sludge belcher!)
Jerry schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:27:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/121/29/635509670351058353.png

OP, please nerf :(

[ Voor 4% gewijzigd door Slashdotter op 08-11-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
BlizzCon Snippets: Trump Meets Voltron

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 08-11-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Die kaart ga je net zo vaak zien als Thaddius. Je moet er drie Mechs en een specifieke vierde kaart een turn lang voor op het bord hebben liggen voor je 'm krijgt.

Wel leuk als 'ie toevallig getrokken wordt door die legendary die als battlecry heeft een willekeurige andere legendary te summonen. Maar ja, te rng om OP te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit net de match tussen Kranich en Kolento te bekijken.

spoiler:
Kolento heeft net verloren van een hunter deck en hij kiest voor de volgende match z'n handlock deck. Da's een hele slechte matchup voor hem. Waarom pakt ie niet z'n druid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

324936

Inderdaad. Handlock heeft een slechte matchup tegen hunter. Maar hij wist dat het de volgende game tegen warrior was en daar is Handlock iets meer favored. Maar inderdaad ik snap zijn keuze niet. Ook zijn laatste play. Met Loatheb te spelen was hij gewonnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
324936 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 18:58:
Inderdaad. Handlock heeft een slechte matchup tegen hunter. Maar hij wist dat het de volgende game tegen warrior was en daar is Handlock iets meer favored. Maar inderdaad ik snap zijn keuze niet. Ook zijn laatste play. Met Loatheb te spelen was hij gewonnen :(
Hij gebruikte niets voor niets een spoilertag, aub volgende keer ook een spoilertag gebruiken. Sommige zoals ik moeten nog de vods bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ondertussen hebben we al 1 finalist. Ik moet zeggen: ik ben geen fan van deze jongen. Niet van z'n main deck, en al helemaal niet van z'n playstyle. Om over de rest maar te zwijgen.

Wel leuk om Gnimsh en Amaz commentaar te horen geven. Toch een beetje de Geer en Goor van Hearthstone. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

324936 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 18:58:
Ook zijn laatste play. Met Loatheb te spelen was hij gewonnen :(
spoiler:
Ik denk dat ie om een Brawl heen probeerde te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Tektoon schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:16:
Ondertussen hebben we al 1 finalist. Ik moet zeggen: ik ben geen fan van deze jongen. Niet van z'n main deck, en al helemaal niet van z'n playstyle. Om over de rest maar te zwijgen.
Ik ook niet. Niets tegen zijn karakter, dat mag ik eigenlijk wel, maar zijn decks en playstyle zijn... zo gewoon, zo neutraal. Bij de meeste spelers krijg ik het gevoel dat zij beter zijn dan mij en dat zij daar idd thuishoren, maar Kranich heb ik dat niet.

Ik ben blij dat Firebat doorgaat, alhoewel ik nu tijdens het toernooi er wel een fan geworden ben van DTwo. Soit, voor mij zijn de twee beste spelers van de wereld nog altijd Kolento en Strifecro. Maar Kolento heeft slecht gespeeld dit toernooi, dit zal hij ook aan zichzelf moeten toegeven. Tegen Kranich had hij kunnen winnen. Firebat steek ik daar nu ondertussen ook wel bij: 18 jaar oud en een fantastisch niveau waar velen maar kunnen van dromen (onder andere ook ik). Respect!

Soit, straks de finale tussen Tiddler en Firebat. Ik hoef niet te zeggen voor wie ik ga supporteren. Jammer dat het Amerika vs Azië is. Ik had graag een Europeaan in de finale gezien (en zien winnen). Maar Europa heeft dan ook niet zijn beste spelers naar Blizzcon gestuurd, buiten Kolento gezien. Niets tegen Numberguy, Kaor en Greensheep, maar dat zijn volgens mij niet echt top topspelers. Alhoewel ik Kaor wel mag. Hij heeft wel een leuke speelstijl. Maar Numberguy en Greensheep zijn volgens mij maar gewoon average spelers. Niet om chauvinistisch te zijn (kan ook niet, want ik ben geen Nederlander, maar Belg), maar vanuit Europa hoorde bvb ThijsNL thuis op Blizzcon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Oh je hebt je post al gewijzigd :P

[ Voor 97% gewijzigd door Grotman op 08-11-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
LoL, yeah, was een typo van mijnentwege. T. Celestial vind ik ook wel een leuke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Wow, 3-0 met een druid deck. Wie had dat gedacht!!!???

Geweldig gespeeld trouwens. Gefeliciteerd Firebat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
DarthDavy schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 22:35:
[...]
LoL, yeah, was een typo van mijnentwege. T. Celestial vind ik ook wel een leuke speler.
Oh, maar dan hadden we het niet over dezelfde. Ik vind die Tiddler echt een pannenkoek met z'n suffe, risicoloze spel.

spoiler: title
Heerlijke finale dus voor mij: knetterharde executie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DarthDavy schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 22:49:
Wow, 3-0 met een druid deck. Wie had dat gedacht!!!???

Geweldig gespeeld trouwens. Gefeliciteerd Firebat!
Geweldig gedrawed vooral :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ik zit een beetje op mijn honger. Ik had gedacht een ganse avond te kunnen spenderen met Hearthstone te kijken, maar tis al gedaan. Wat moet ik nu doen? Zelf Hearthstone spelen :p

En daarvoor gisteren tot 4u 's nachts zitten kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Laat ik zeggen als je een toernooi wil winnen, zal je inderdaad geweldig moeten drawen en de RNG aan je zijde hebben. Maar hij heeft goed gespeeld. Vooral het spel tegen priest. Priest passed zonder play en Firebat wist dat hij Auchenai - Circle aan het slepen was. Je moet het maar weten. Ik zou het niet geweten hebben, want Auchenau - Circle was al een goede play die turn. Maar T. Celestial sleept hem één beurt. Ik had gewoon mijn shade op het bord gegooid omdat ik zou denken: hij heeft niets, snel inmaken die priest met mijn burst van druid. Maar niet firebat. Je mag niet conservatief spelen met druid, maar die beurt deed hij het wel en het was superbelangrijk. Niet vergeten dat wij beide handen zien en de spelers niet; dat maakt een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Vond het een beetje raar dat T. Celestial priest koos ipv warlock. Ook al had firebat rogue achter de hand om priest er mee te counteren. Priest vs druid is bijna insta loss en vs rogue heb je naar mijn mening meer kans om van te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 23:00:
Vond het een beetje raar dat T. Celestial priest koos ipv warlock. Ook al had firebat rogue achter de hand om priest er mee te counteren. Priest vs druid is bijna insta loss en vs rogue heb je naar mijn mening meer kans om van te winnen.
Waarom is Priest vs Druid instaloss? Ik win die matchup vaak zat, denk rond de 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Vicarious schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 23:47:
[...]

Waarom is Priest vs Druid instaloss? Ik win die matchup vaak zat, denk rond de 50%.
Dat dacht ik eigenlijk ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Je kunt de 4 attack minions die de huidige druids nu spelen erg moeilijk stoppen. Daarnaast heb je shade + sticky minions wat alleen maar ten goede komt van savage roar. Soms heb je niet eens combo nodig om de game te finishen. Je moet als priest hopen op de circle met auchenai voor board clear, maar het is eenmaal een erg lastig match up voor de priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04 14:18
Nu heb ik de finale al gezien maar Darthdavy kan je je post even editen met spoiler tags dat je niet de boel verklapt voor mensen die de finale nog niet hebben gezien?

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 13:25
Ikke_Niels schreef op zondag 09 november 2014 @ 10:23:
Nu heb ik de finale al gezien maar Darthdavy kan je je post even editen met spoiler tags dat je niet de boel verklapt voor mensen die de finale nog niet hebben gezien?
Te laat.. ;) zit nu de herhaling op twitch te kijken. Maar eigenlijk moet je gewoon niet het topic openen als je het nog niet gezien hebt en de uitslag nog niet wil weten. Hoe lang moet je anders spoileren?

(...)

Pagina: 1 ... 132 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]